Ida Olheim
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är all den positiva respons från köpare och säljare som ger mig otroligt mycket energi. Att vinna förtroendet hos en säljare är en otrolig kick och jag blir lika stolt varje gång!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid bli bättre och jag vågar prova nya idéer. Detaljerna är viktiga för att få ett bra slutresultat, där spelar engagemanget en stor roll.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Onsdagskvällarna i baskethallen är också heliga för mig, nästa år vinner vi div 2 igen Läs mer

Läs vad 52 kunder tycker om Ida Olheim

• Mycket trevlig och förtroendeingivande, har både köpt och sålt via Ida. Är absolut en av det bästa mäklarna vi haft att göra med. Löpande kontakt och information om var man var i processen. Läs mer
    2018-11-07 Ida O svarar Lena B
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Det var roligt att samarbeta med er och jag tror att alla grannar i Östertälje kommer att sakna er =) Vi ses på tillträdet!
  • Ida, stort tack för din insats! Jag är glad att jag valde just Sv Fastighetsförmedling och dig för uppdraget att sälja mitt hus. Det blev så bra! Ibland svajar "marknaden" ;) men inte du! Tusen tack! Läs mer
    2018-11-07 Ida O svarar Anders B
    Härlig kommentar Anders! Stort tack!
  • Ida var snabb, korrekt, drivande, entusiastisk och proffsig. Alltid tillmötesgående och bra på att svara samt förklara.
    Hon kan varmt rekommenderas!

Jonte Karlsson Läs mer
    2018-11-02 Ida O svarar Jonte K
    Tack Jonte! Det var kul att sammarbeta med er, hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling vid försäljning av våra föräldrars hus. Vi fick professionall hjälp av mäklaren och allt sköttes snabbt och smidigt. Löpande återkoppling efter visningstillfällen och under budgivning fungerade oerhört bra. Så hela försäljningsprocessen kändes trygg och jag kan gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till andra som är på gång att sälja sitt hus. Läs mer
    2018-11-01 Ida O svarar Margareta L
    Stort tack för en fin rekommendation och för ett gott sammarbete! Kändes extra roligt att få hjälpa till att förmedla samma hustyp som jag själv bor i =)
  • Alexandra H
    Vi köpte precis vår villa via Ida och kunde inte vara nöjdare! Hon är väldigt professionell, trevlig och rolig att ha att göra med. Kändes extra tryggt när hon tydligt visade att hon jobbar för både säljarens och köparens bästa. Vi är oerhört tacksamma för en trygg och smidig bostadsaffär. Rekomenderar henne starkt! Läs mer
    2018-11-01 Ida O svarar Alexandra H
    Tack så mycket och vad roligt att ni är nöjda! Ni kommer trivas utmärkt i ert nya hem, vi hörs framöver!
  • Vi köpte nyligen en villa via Svensk Fastighetsförmedling och vår upplevelse är väldigt positiv. Vi blev bemötta på ett proffesionellt och trevligt sätt samt fick tydlig information om allt från visning till budgivning och kontraktsskrivning. Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2018-10-01 Ida O svarar Fredrik K
    Kul att ni är nöjda och tack för din rekommendation, det betyder mycket för mig!
  • Ida Olheim har nyligen sålt vår villa och det har såhär långt varit en smidig process :) Vi träffade tre olika mäklare verksamma i Södertälje innan vi bestämde oss för att anlita Ida och Svensk Fast. Valet föll på Ida då vi upplevde henne som mest driven och nytänkande. Hon är proffsig och förtroendeingivande och bra på att återkoppla. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-10-01 Ida O svarar Erika B
    Tack Erika! Kul att ni är nöjda med mitt arbete och hoppas ni kommer att trivas i det nya huset. Hör av er om ni behöver någon hjälp framöver!
  • Jag har fått professionell hjälp genom hela processen när vi sålt villan för dödsboet efter min pappa. Mycket bra bemötande och förhandling när det gäller kontakter med överförmyndare och godman som krävdes. Läs mer
    2018-09-05 Ida O svarar Åsa S
    Hej Åsa! Tack för din fina rekommendation! Huset har ju så himla fint läge i Nykvarn, precis vid badet. Vi ses vid tillträdet!
  • Har köpt ett fristående hus. Mycket trevligt och proffsigt bemötande av Ida Olheim.
    Väldigt noggrann vid kontraktsskrivningen.

Rekommenderar gärna denna mäklare. Läs mer
    2018-08-27 Ida O svarar Elisabeth S
    Stort tack för din fina rekommendation!
  • Som köpare av en villa som Ida förmedlat så är jag väldigt nöjd.

Att gå ensam kvinna på en visning är inte alltid lätt man blir ofta "dissad" av mäklaren men när jag var på den här visningen så fick jag aldrig den känslan.

Hon har visat engagemang i det hon säljer och jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-08-13 Ida O svarar Helen B
    Hej Helen!
    Tack för din rekommendation! Vad kul att du är nöjd med mitt bemötanade, vi ses snart igen då det är dags för tillträdet till huset.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Paulina Uebel