Läs vad 119 Läs vad Ida Olheim

• 2020-12-03
    Sålde bostad med stöd av Ida, som löste  allt perfekt. Inlyssnande, lyhörd och lösnings fokuserad gjorde processen smidig och lättsam.
    Kan varmt rekommendera Ida och kommer anlita henne igen om behov skulle uppstå.
    Pia E
    • 4:a
    • 121.0 m²
    • Ragnhildsborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack Pia för att jag fick chansen att hjälpa er till en smidig affär och tack för din rekommendation. Ta hand om dig så hörs vi framöver!

• 2020-12-03
    Ida är tydlig, snabb , sprider lugn och trygghet runt processen. En mäklare att lita på, kan varmt rekommendera henne.
    Mattias W
    • 4:a
    • 121.0 m²
    • Ragnhildsborg
    Vad fint skrivet Mattias, tack för det och tack för ert förtroende. Ha nu en härlig jul så hörs vi framöver!

• 2020-11-28
    Har köpt ett hus. Anser att Ida är proffesionell, tydlig, jätte trevlig, ...
    Dusan B
    • 108.0 m²
    • Järna
    köpte sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Stort tack Dusan, hoppas ni ska trivas i Järna!

• 2020-11-16
    Ida har med stort förtroende, proffsighet och engagemang sålt vår villa. Vi har känt oss trygga igenom hela processen och kan varmt rekommendera Ida till kommande kunder. Tusen tack Ida!!
    Jannice W
    • 175.0 m²
    • Bergvik
    sålde sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Stort tack Jannice och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med förmedlingen av ert fina hus. Ta hand om er så hörs vi framöver!

• 2020-10-24
    Sålt villa tillsammans med Ida.
    Anna L
    • 178.9 m²
    • Sundsvik
    Tack för förtroendet och fortsätt gärna rekommendera mig till vänner och bekanta😊

• 2020-10-12
    Ida hanterade försäljningen av vår villa på ett strålande sätt. Hon var mycket trevlig och professionell och fanns där för oss under hela resan från vår första träff tills att vi nu har skrivit kontrakt med ny ägare.
    Vegard H
    • 178.0 m²
    • Brunnsäng
    Jag blir väldigt glad av din rekommendation Vegard. Tänk att vi påbörjade vårt samarbete redan 2017 och att jag nu äntligen fick möjligheten att hjälpa er hitta en bra köpare till ert fina hus. Stort tack för ert förtroende och fortsätt gärna rekommendera mig till vänner och bekanta!

• 2020-10-11
    Jag har köpt en bostad och tyckte att de skötte det proffesionellt samt att man alltid får återkoppling och jätte trevlig bemötande.
    Natalie I
    • 81.0 m²
    • Lina Hage
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack Natalie, vi hörs när det börjar närma sig tillträdet!

• 2020-10-10
    Väldigt fint bemötande av mäklaren.
    Hanna D
    • 122.0 m²
    • Ronna
    Stort tack och lycka till med ert nya hus!

• 2020-09-28
    Ida hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Nykvarn! Vi är jättenöjda med Ida och allting kring försäljningen gick över förväntan. Vi rekommenderar varmt Ida som mäklare!
    Maya B
    • 69.0 m²
    • Centralt
    Härligt Maya! Nu ska vi ju försöka hitta något åt er också😉

• 2020-09-27
    Vi köpte ett radhus. Ida har variet mycket hjälpsam, snäll,trygg, sakkunnig, professionell på henns jobb .Hon hjälpte med allt det behövs och svarade på alla våra frågor.man känner sig trygg och man kan lita på henne 100% och kommer vi rekommendera henne för alla mina släktingar och kompisar.
    Smedra K
    • 90.0 m²
    • Västergård
    Stort tack Smedra, ni får gärna tipsa alla ni känner om mig!