Ida Olheim är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Ida Olheim har varit registrerad mäklare sedan 2011-10. Ida Olheim har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.8. Ida Olheim har haft 46 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är all den positiva respons från köpare och säljare som ger mig otroligt mycket energi. Att vinna förtroendet hos en säljare är en otrolig kick och jag blir lika stolt varje gång!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid bli bättre och jag vågar prova nya idéer. Detaljerna är viktiga för att få ett bra slutresultat, där spelar engagemanget en stor roll.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Onsdagskvällarna i baskethallen är också heliga för mig, nästa år vinner vi div 2 igen

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 143 Läs vad Ida Olheim

• köpte sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-09-13
    Proffesionellt och tryggt arbete. Stark rekommendation!
    Tack Johanna och varmt välkommen till Pershagen! Ida Olheim
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-09-08
    När vi skulle sälja vår bostad, så sa vi att vi väljer mellan två Mäklarbyråer. När vi träffat representantera för varje byrå och ser hur dom jobbar/ deras upplägg, så väljer vi byrå efter vad vi kunde bli bäst för vår del. När Ida presenterat Sv.fast/upplägg/sitt upplägg, så så jag till min andra hälft, varför ska vi blanda in en annan byrå i DETTA! Här har vi en människa som älskar sitt jobb och brinner för det. Hon inger ett otroligt stort förtroende, hon är proffsig o kan sitt jobb uti fingerspetsarna.
    Tack Erik, det var fint skrivet. Jag håller med dig, varför välja en annan byrå?=)
    Ta hand om er så ses vi när det är dags för frånträdet.
    2021-09-08
    Vi är super nöjda med vårat köp och med all hjälp från Ida.
    Tack Ninos för din rekommendation och välkomna till Pershagen=) Ida Olheim
    • Hölö
    2021-08-30
    Vi fick ett trevligt bemötande när vi kom på visningen. Informationen vi fick om huset var skriftlig och muntlig utan att vara påträngande. Väldigt engagerad och kunnig mäklare.
    Tack Janne för er fina rekommendation, hoppas ni blir lika nöjda i egenskap av säljare nu då😊. Ida Olheim
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Järna
    2021-08-28
    Vi fick ett bra bemötande och intryck av Ida, väldig professionell, kunnig och trevlig mäklare. Tack vare Ida fick vi lägenheten såld för det begärda priset och försäljningen gick snabbare är förväntan. Hon var tydlig och gav bra tips inför försäljningen och var lätt tillgänglig.
    Tack Cecilia för ert förtroende och lycka till nu. Ta hand om er! Ida Olheim
    2021-07-07
    Grymt bra service, Svarar alltid på telefon och är hjälpsam.
    Tack för det fina husköpet.

Mvh Charbel Jomha
    2021-07-07
    Jag blev bemött på ett professionellt sätt med bra och konkret information. Ida levde upp till våra förväntningar mer än väl.
    Jag skulle mer än gärna rekommendera Ida till vänner och bekanta som är i säljartankar.
    • Karlhov
    2021-06-13
    Vi blev alldeles utmärkt bemött av Ida. Hon motsvarade våra förväntningar och levde upp till dem. Vi kommer att rekommendera henne till andra.
    Tack Anne, det betyder mycket för mig. Nu får ni åka till huset och fika en sista gång. Kul att ni var nöjda med att det blev så bra köpare också, dom kommer ta väl hand om huset=) Ta hand om er! Ida Olheim
    • Karlhov
    2021-06-12
    Ett trevligt bemötande vid alla tillfällen: visningen, telefonsamtal och på kontoret. En trevlig, kunnig, positiv och hjälpsam mäklare som på ett proffesionellt sätt hjälpte oss att känna oss trygga att köpa bostaden. Ida levde upp till våra förväntningar: hon är tydlig, kunnig, positiv, hjälpsam och tålmodig. Hon är proffs. Vi hade tur att få träffa just Ida.
    Tack Ammar, det värmer verkligen. Ni har köpt ett fint hus med fantastisk tomt! Hör av er om det är något mer jag kan hjälpa er med. Trevlig sommar! Ida Olheim
    • Kallfors
    2021-05-14
    Lyhörd och erfaren, mycket duktig på att få ihop affären med nöjda säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Ida.
    Tack Charlotta, vad roligt att ni är nöjda. Ert nya hus var ju också fantastiskt fint, där kommer ni säkert trivas i flera år framöver. Ta hand om er så ses vi framöver! Ida Olheim