19 rekommendationer

Ida Olheim
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1
151 71 Södertälje — Visa karta

Vad tror Ida att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Ida Olheim

• Syed Z
    Syed Z skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    I think it was pretty good. I felt secure while talking to her and she was quite open and able to make me comfortable about my concerns and questions.
    2017-10-16 Ida O svarar Syed Z
    Thank you and congratulations to your new house, I hope you and your girlfriend will enjoy it! Let me know if you need any more help. you know where to find me =)
  • Fredrik R
    Försäljningen sköttes mycket bra.
    Tydlig kommunikation om läget. Vad har hänt, vad kommer att hända.
    Tydlig planering inför försäljningen. Vem gör vad och när.

Det är trevligt att "jobba med" någon som kan sin sak,
    har en vision (typ örter i köket, annonseringsstrategi osv...) , kommunicerar
    hur den visionen ska förverkligas och sedan jobbar hårt för ett bra slutresultat (ett pris som är ok och en kund som vet vad denne köper).
    2017-10-16 Ida O svarar Fredrik R
    Tack Fredrik! Jag uppskattade verkligen att du litade på mina idéer och vågade prova några av våra nyheter vid marknadsföringen, och vilket bra resultat vi fick!=)
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack Ida, för fantastiskt engagemang och kunnighet.
    Snabb och rationell kommunikation oss emellan inför försäljningen.
    Proffesionellt Ida och de bästa rekommendationer.
    2017-09-08 Ida O svarar Barbro A
    Vad roligt att du är så nöjd Barbro! Skicka gärna bilder på din nya lägenhet så får jag se hur du har det där nere i Landskrona, annars får du gärna komma förbi och hälsa på när du har vägarna förbi Södertälje=)
  • Maria A
    Maria A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida var en super duktig och proffsig mäklare.
    2017-09-08 Ida O svarar Maria A
    Tack Maria! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten, Mariekäll är ett av mina favoritområden!
  • Frank N
    Frank N skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ambitiös, noggrann, effektiv och vänligt professionellt bemötande.
    2017-09-01 Ida O svarar Frank N
    Tack Frank! Hoppas du kommer att trivas i ditt nya hus, behöver du något mer så är jag bara ett samtal bort!=)
  • Jeff H
    Jeff H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi kan ge vår varmaste rekommendationer till Ida Olheim.
    Ida var fantastisk genom hela köpet. Hon känner till området och marknaden väldigt bra.
    Vi är jätte tacksamma över att det vart just Ida som fick guida oss genom hela köpeprocessen.
    2017-09-01 Ida O svarar Jeff H
    Tack Jeff! Kul att ni är nöjda med mitt arbete, hoppas ni kommer att trivas i Pershagen! Med vänlig hälsning Ida
  • Susanne S
    Ida har varit fantastisk mäklare när vi sålde vårt hus. Hon är professionell och kunning och vi har varit nöjda med hela processen från start till kontraktet var påskrivet. Dessutom är hon en väldigt trevlig person!
    Jag skulle rekommendera henne till vänner och bekanta som ska sälja sitt hus, de skulle inte kunna få någon bättre!
    //Susanne
  • Elias H
    Elias H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsig mäklare som håller vad hon lovar!!
  • Gert E
    Gert E skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är mycket nöjda, proffsigt och svar på alla frågor av Ida. Det är ju inte var dag man säljer en villa så det blev ofta frågor i repris. Även kontakten med Idas "assistenter" på mäklarkontoret får högsta betyg, mycket hjälpsamma och snabba.
  • Ted K
    Ted K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej! Jag tycker att Ida var väldigt tillmötesgående och trevlig. Alltid glad och proffsig. Jag uppskattade att hon var väldigt rak och alltid med ordning och reda.
    Om jag skulle köpa mig en ny bostad så skulle jag helt klart önska att hon var min mäklare igen.
    Tack för ordet, och med vänliga hälsningar
    Ted Karlsson
  • Torbjörn L
    Ida var en mycket duktig och inspirerande mäklare för att hitta bästa köpare till bästa tänkbara pris
  • Jonas Henrik F
    Professionellt och vänligt bemötande. Tydlighet och lösningsorienterad.
  • Anna L
    Anna L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi var hyfsat nöjda med Ida Olheim. Hon återkopplade snabbt i början. Gav oss tyvärr fel info ang tillträdet vilket försenade försäljningen. Men i det stora hela nöjda.
  • Robert S
    Robert S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Svensk fastighetsförmedling var en av få mäklarfirmor som på sin hemsida hade bilder på mäklarna med en kort personlig beskrivning. Bemötandet från Ida har varit personligt och professionellt. En framgångsfaktor var att Ida hela tiden var väldigt aktiv, kommunikativ och tillgänglig under processen.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sv Fastigh. sålde 2 lägenheter åt min huvudman och åt mig själv, jag lämnar ifrån mig alla uppgifter och sedan får jag fortlöpande information och antal intressenter och bud, sedan efter köpet så får jg hjälp av mäklaren med all information ända fram till deklarationen. Jag har varit i kontakt med andra mäklare vid köp, och det finns många ursäkter att det inte vart som dom sa från början. Så jag kommer att rekommendera Sv Fastighet till alla mina vännen, då jag vet att de blir bra och tryggt omhändertagna.
  • Elisabeth O
    Vi fick en fantastisk service!
  • Ulf Torbjörn S
    Mycket bra!
    Trevligt bemötandeoch kunnig mäklare.
    Bra backoffice
  • Kerstin F
    Hej!
    När man ska lämna sitt kära hem är det många beslut att fatta. Trycka på startknappen, orka gå vidare utan att tappa styrfarten i affären.
    Då behöver man stöd i processen, ett varsamt påskyndande med känsla för timing! Att få till rätt beslut och få det att kännas bra.
    Ida fick mig att bli poitivt delaktig, hon förutsåg svårigheter som hon skickligt och professionellt lotsade oss igenom. Ida fick oss att känna oss 100% trygga med affären, genom planering, upplägg, genomförande och uppföljning!
    Ida är förtroendeingivande, med enkel och lättbegriplig kommunikation. Lyhörd för svåra "passager" utan att backa eller sväva på målet. Det hon inte kunde svara på direkt gick hon hem och kollade och återkom.
    Bra kommunikation, bra dialog. Ingen onödig inställsamhet, bara rak , positiv och hjälpsam.
    Tryggare kan ingen vara! Inte proffsigare heller.
    Tack Ida och lycka till!
    Kerstin Fägerblad
    En lättad och lycklig hussäljare
  • Johnny B
    Johnny B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida är ok.
    Själv väljer jag Husman Hagberg Ulrika Högberg nu när jag ska sälja på Gladö kvarn.
    / Johnny
Paulina Uebel