Ida Olheim
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är all den positiva respons från köpare och säljare som ger mig otroligt mycket energi. Att vinna förtroendet hos en säljare är en otrolig kick och jag blir lika stolt varje gång!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid bli bättre och jag vågar prova nya idéer. Detaljerna är viktiga för att få ett bra slutresultat, där spelar engagemanget en stor roll.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Onsdagskvällarna i baskethallen är också heliga för mig, nästa år vinner vi div 2 igen Läs mer

Läs vad 69 Läs vad Ida Olheim

• Ryad C
    Ryad C skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-07-12

Ida är väldigt trevlig och proffsig 😊😊😊

Stort tack för hjälpen!! Läs mer
  • Andreas G skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-28

försäljning av småbostadshus. trevlig och positiv mäklare. lyhörd och drivande. hjälpte till med en snabb och problemfritt försäljning av min bostad. lätt att kommunicera med. lätt att komma i kontakt med. lyckades att driva igenom en försäljning där alla inblandade blev mycket nöjda .
    Mycket nöjd Läs mer
  • Tobias L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-24

Vi köpte villa i Pershagen, där vi möttes av Ida Olheim. Ida höll en bra genom av objektet vilket vi uppskattade väldigt mycket. Vi fick all information och bra intryck av Ida, vilket gjorde att hon fick sköta försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Helena B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-21

Proffsig & trevlig.
    Snabb på att återkomma och alltid med en trevlig ton. Läs mer
    2019-06-25 Ida O svarar Helena B
    Tack Helena för förtroendet! Vilken tur att vi fick igång bilen också ;) Ha en skön sommar!
  • Per L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-19

En engagerad och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-06-25 Ida O svarar Per L
    Tack Per för din rekommendation och välkommen till Pershagen!=)
  • Lars R skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-12

Vi sålde nyligen vårt hus i Östertälje med hjälp av Ida. Kontakt togs redan i höstas och vi kände att Ida var kunnig, engagerad, trevlig och hade koll på detaljer och hjälpte oss planera en kommande försäljning. När det sedan blev dags att sälja kände vi oss trygga med processen och Ida gjorde verkligen det lilla extra för att se till att avslutet blev bra!
    Supernöjda och rekommenderar verkligen Ida! Läs mer
    2019-06-13 Ida O svarar Lars R
    Hej Lars! Stort tack för ert förtroende , så roligt att ni vill rekommendera mig vidare! Jag fick faktiskt en high five av er granne häromdagen, det var kul =) Må så gott så hörs vi vidare.
  • Marie A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-05-27

Köpt en kolonistuga. Bra bemötande och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-05-27 Ida O svarar Marie A
    Tack Marie! Nu är det bara att kavla upp ärmarna och börja odla!=)
  • Karin G skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-05-10

Ida fick nyligen uppdraget att sälja vår villa. Vi är väldigt nöjda med samarbetet, fick alltid hjälpsamma råd, en välgenomtänkt planering av försäljningen och vi är sammanfattningsvis väldigt nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Ida. Läs mer
    2019-05-13 Ida O svarar Karin G
    Hej Karin! Tack själva för ett bra samarbete, det är detaljerna som räknas=) Vi ses snart igen!
  • Ulla-Britt H
    Ulla-Britt H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-05-05

Efter att ha träffat Ida Olhem, vid en husvisning i Nykvarn, tyckte vi att hon kunde sin sak. Har konsulterat två mäklarfirmor tidigare för bedömning av vår fastighet inför försäljning. Nu kunde vi jämföra de olika mäklarnas upplägg.
    Vi bedömde att Ida hade bästa kunskaperna. Hon kunde svara trovärdigt på alla våra frågor.

Sammanfattnigsvis: Kunnig, trovärdig, uppriktig och trevlig.
    Allt gick bra med hennes upplägg. Läs mer
    2019-05-06 Ida O svarar Ulla-Britt H
    Hej! Vad roligt kul att jag fick förtroendet av er så stort tack för det och extra roligt att ni är nöjda med resultatet också! Hoppas ni njuta av våren och återkom om det är några frågor som dyker upp!
  • Meshlin Melki O skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-05-04

En duktig och bra mäklare som vi kan rekommendera till andra! Läs mer
    2019-05-06 Ida O svarar Meshlin Melki O
    Tack för din rekommendation och självklart får ni gärna rekommendera mig vidare, vi ses efter sommaren!=)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist