Ida Olheim
Registrerad mäklare sedan 2011-10-27
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-14
2019-09 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är all den positiva respons från köpare och säljare som ger mig otroligt mycket energi. Att vinna förtroendet hos en säljare är en otrolig kick och jag blir lika stolt varje gång!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid bli bättre och jag vågar prova nya idéer. Detaljerna är viktiga för att få ett bra slutresultat, där spelar engagemanget en stor roll.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Onsdagskvällarna i baskethallen är också heliga för mig, nästa år vinner vi div 2 igen Läs mer

Läs vad 108 Läs vad Ida Olheim

• Marie B köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-09-08

Södertälje
    Har köpt ett HSB-radhus. Ida har varit mycket tillmötesgående och hållt mig informerad så jag känner mig mycket nöjd. Läs mer
    2020-09-08 Ida O svarar Marie B
    Tack Marie, kul att du är nöjd! Hoppas du ska trivas i ditt nya radhus. Ta hand om dig!
  • Patrik S
    Patrik S sålde sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-09-05

Pershagen
    Ida Olheim tog hand om våran försäljning på ett otroligt professionellt sett.
    Våran husannons Annonserades även ut brett, med hjälp av Ida Olheim, som i sin tur gav mycket fler intressenter som kunde ta del av objektet och därmed ökade trycket.
    Stort tack Ida för att ljust du hjälpte oss med en av våra livs affärer, rekommenderar starkt er som funderar på att sälja eller köpa att ta kontakt med Ida Olheim på svenskfastighetsförmedlingen Södertälje. Läs mer
    2020-09-05 Ida O svarar Patrik S
    Stort tack Patrik, det har varit roligt att hjälpa er. Extra kul att ni våga prova lite nya grepp vid fotograferingen osv. Lycka till med ert nya hus!
  • Per Å köpte sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-09-04

Pershagen
    Köpt Villa. Lung och tryggt i sin roll, trevlig och påläst.
    Snabb återkoppling. Läs mer
    2020-09-04 Ida O svarar Per Å
    Stort tack Per och välkommen till Pershagen!😉
  • Erika S sålde sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-09-03

Pershagen
    Proffsig rakt igenom. Snabb med återkoppling under hela försäljningsprocessen Läs mer
    2020-09-04 Ida O svarar Erika S
    Tack för förtroendet! Ska bli kul att följa ert nya bygge!
  • Sandra L sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Centralt
    Ida har mästerligt hjälpt oss igenom försäljning av vår bostadsrätt i centrala Södertälje. Tack för allt du gjort för oss, alltid med ett leende på läpparna eller en gott skratt på telefon. Läs mer
    2020-09-03 Ida O svarar Sandra L
    Tack för att ni gav mig förtroendet och vilken rekordförsäljning det blev 🥳😊!
  • Torbjörn U sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Södertälje
    Vi sålde min mors radhus i Södertälje.
    Processen från visning till kontraktskrivning tog 4 dagar.

Vi är mycket nöjda, Ida Olheim var professionell och effektiv i sitt sätt att förbereda sig och genomföra säljprocessen.

Torbjörn Ulf 2020-08-31 Läs mer
    2020-08-31 Ida O svarar Torbjörn U
    Stort tack för ett gott samarbete och förtroendet att få hjälpa er. Jag visste dock inte att du räknade dagarna, då hade jag kanske fått ner det till 3 dagar😉. Hade så gott så hörs vi framöver!
  • Madelene A sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Södertälje
    Fick Ida rekommenderad av en vän och jag kan inte vara annat än väldigt nöjd! Fantastisk mäklare! Läs mer
    2020-08-31 Ida O svarar Madelene A
    Hej Madelene! Jag får tacka både dig och din vän för rekomendationen😊. Vi hörs framöver!
  • William T köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Centralt
    Köpt bostad, mycket bra visning med trevlig mäklare. Allt gick smidigt och hon var mycket hjälpsam. Läs mer
    2020-08-31 Ida O svarar William T
    Tack William och grattis igen till köpet av Södertäljes finaste lägenhet 😊.
  • JOAKIM B
    JOAKIM B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-08-28

Vi anlitade Ida på rekommendation från gamla kollegor och vi är extremt nöjda med hela processen, från första kontakt till avslutad affär. Från att anordna förhandsvisning men också agera opartiskt och ta hand om både säljare och köpare. Även budgivningen sköttes proffsigt. Vi kunde inte ha haft en bättre mäklare. Läs mer
    2020-09-05 Ida O svarar JOAKIM B
    Vad fint skrivet Joakim, tack så mycket för det och för ert förtroende!
  • Monika Camilla E sålde sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-07-03

Nya Ekeby
    Ett enormt stöd och support igenom vår process att hitta och sälja hus. Läs mer
    2020-07-10 Ida O svarar Monika Camilla E
    Stort tack för ert förtroende, hoppas ni ska trivas i ert nya hus. Ha en fin semester!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist