Ida Olheim

Ida Olheim

Ida Olheim är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Ida Olheim har varit registrerad mäklare sedan 2011-10. Ida Olheim har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.8. Ida Olheim har haft 35 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är all den positiva respons från köpare och säljare som ger mig otroligt mycket energi. Att vinna förtroendet hos en säljare är en otrolig kick och jag blir lika stolt varje gång!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid bli bättre och jag vågar prova nya idéer. Detaljerna är viktiga för att få ett bra slutresultat, där spelar engagemanget en stor roll.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Onsdagskvällarna i baskethallen är också heliga för mig, nästa år vinner vi div 2 igen

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 171 Läs vad Ida Olheim

• sålde sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Sundsvik
    2022-08-25 Verifierad kund
    Närvarande under hela vår försäljning. Snabb på att svara. Rekommenderas varmt!
    • Centralt
    2022-08-25 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, påläst och alltid jätte engagerad att få ett objekt sålt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Ogan
    2022-08-25 Verifierad kund
    Bra proffsig och enkel att ha att göra med. Såg till att vi kunde få till en affär smidigt och smärtfritt.
    • Sundsvik
    2022-08-24 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande.
    Alltid tillgänglig och svarade snabbt på frågor. Kändes bra att ha Ida att bolla med under hela försäljningsprocessen.
    Gav bra vägledning under budgivningen och jobbade hårt för att få budgivningsprocessen att fungera så smidigt som möjligt.
    Tack Martin för ert förtroende och vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Ida Olheim
    • Ogan
    2022-08-24 Verifierad kund
    Väldigt rak, enkel, omtänksam och tydlig.
    Tack Jonas, ska blir kul att följa ert häftiga projekt! Ida Olheim
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Viksäng Strand
    2022-08-23 Verifierad kund
    Hon var samarbetsvillig och fick ordning på saker och ting snabbt.
    En mäklare att lita på!
    Stort tack, hoppas du ska trivas i din nya lägenhet! Ida Olheim
    • Nykvarn
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bästa mäklaren!

Vi valde att anlita Ida Olheim efter rekommendation från våra vänner som också haft Ida som mäklare och var supernöjda.
    Trots en avsvalnad marknad så löste Ida uppdraget med bättre resultat än förväntat, vi fick det vi begärde och hela försäljningsprocessen gick mycket smidigt när vi skulle sälja vårt.

Det märks att Ida är ett riktigt proffs på det hon gör, hennes bemötande och engagemang för både oss som säljare och även för köparen skapar ett mycket starkt förtroende. I kombination med hennes kunskap och erfarenhet gör henne till en riktig stjärnmäklare.

Sammanfattningsvis, ett riktigt proffs med en känsla för både säljaren och köparen som skapar ett starkt förtroende och kan förklara allt på en ett enkelt sätt. Ordning och reda på alla detaljer och gör att man känner sig trygg under hela processen.
    Precis som en riktigt bra mäklare ska vara helt enkelt!

Vi är mer än nöjda och kan verkligen rekommendera att välja Ida!
    Stort tack för att ni lagt tid att skriva denna fina rekommendation! Det var väldigt roligt för mig att läsa och jag får verkligen tacka för att ni gav mig förtroendet att sälja ert fina hus. Nu hoppas jag att ni får en härlig sommar och ni får mer än gärna rekommendera mig vidare till vänner och bekanta i Södertälje/ Nykvarn. Vi ses! Ida Olheim
    • Östertälje
    2022-06-08 Verifierad kund
    Det har varit en positiv upplevelse att arbeta med dig Ida. Du hade en tydlig och enkel kommunikation under hela försäljningsprocessen. Strategin i processen var väl genomtänkt och effektiv.

Vi uppskattar att du har ett bra driv, är trevlig, saklig och inger en trygg känsla. ”Allt går att lösa” verkar vara ditt motto. Du är seriös men ändå humoristisk och lättsam i processen även när den skall drivas på, och inte ska stanna upp.

Vi uppfattar och bejakar din tydliga ambition att slutresultatet skall bli så bra som möjligt, för både säljare och köpare.

Vi samarbetar gärna med dig, om behovet av en ny försäljning skulle dyka upp i våra liv igen.
    Mats och Karin
    Tack snälla ni, så fint skrivet! Jag uppskattar verkligen vårt samarbete och jag hoppas att våra vägar korsas igen. Ta hand om er och ha en fin sommar! Ida Olheim
    • Södertälje
    2022-05-16 Verifierad kund
    We were treated very well. Ida provided us all the info we needed and was very prestative. I recommend the services.
    Thank you Elaine, I'm looking forward to see you next time. Have a nice summer! Ida Olheim
    • Södertälje
    2022-05-14 Verifierad kund
    Ida var mycket uppmärksam och noggrann med att hjälpa till att köpa min lägenhet, jag kommer definitivt att göra affärer med henne igen.
    Tack Paulo, vad roligt att ni träffat nästan alla mäklare på vår firma också=) Äntligen hittade ni er drömlägenhet, hoppas ni ska trivas! Ida Olheim