41 rekommendationer

Ida Olheim
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1
151 71 Södertälje — Visa karta

Vad tror Ida att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 41 kunder tycker om Ida Olheim

• Anna R
    Anna R skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt fastighet för dödsbo.
    Proffsig och engagerad. Läs mer
    2018-06-15 Ida O svarar Anna R
    Tack Anna! Ha nu en skön resa och hör av er om ni vill ha hjälp med deklarationen också=)
  • Tilda A
    Tilda A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett mycket bra bemötande glad, sprallig och har humor.
    Min lägenhet blev såld snabbt och priset över min förväntan.
    Mycket nöjd!
    Kommer garanterat rekommendera vidare! Läs mer
    2018-06-08 Ida O svarar Tilda A
    Tack Tilda! Hoppas du får en härlig sommar!
  • Christer Å
    Mäklartjänst med all service inkluderat och tillhandahöll även försäkringar etc. Läs mer
    2018-05-25 Ida O svarar Christer Å
    Tack för din rekommendation Christer, hoppas ni kommer att trivas i storstan. Ha en skön sommar så hörs vi när det börjar närma sig tillträde.
  • Lina O
    Lina O skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Toppen bra bemötande och hjälp vid köp av bostadsrätt. Är mkt nöjd med mäklare Ida som gav ett seriöst och informativt bemötande. Smidigt och bra. Rekommenderar gärna henne och svensk fast i Södertälje. Läs mer
    2018-05-21 Ida O svarar Lina O
    Stort tack Lina! Lite speciellt när det blev strömavbrott mitt i kontraktsskrivningen men det löste vi galant =) Hoppas du kommer trivas med det underbara läget vid kanalen, jag återkommer när medlemskapet är klart!
    Lina O gillar detta
  • Birgit Valborg Kristina H
    Har både köpt och sålt bostad via mäklare Ida Olheim på Svensk Fast.
    Mycket proffesionellt agerande och alltid kontaktbar.

Anlita henne när du ska sälja din bostad vetja :)!! Läs mer
    2018-05-17 Ida O svarar Birgit Valborg Kristina H
    Stort tack för din fina rekommendation! Vi ses snart igen!
  • Henric L
    Henric L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt ett hus.
    Mycket bra bemötande och engagemang. Läs mer
    2018-05-15 Ida O svarar Henric L
    Tack Henric för ditt fina betyg! Nu ska vi se till att er husförsäljning också går bra=)
  • Johanna G
    *Vi har sålt en villa och blivit bra bemötta av mäklaren Ida Olheim.
    *Vi anlitade Ida eftersom vi trodde att hon skulle kunna sälja vårt hus på bästa sätt. Nu blev huset sålt före utsatt visning, varför vi inte fick full möjlighet att utvärdera den förväntningen.
    *Vi anser att vi fick göra mer själva än vad vi hade förväntat oss, tex korrigera och redigera all text som stod i annonsen på nätet. VI anser att text borde ha varit mer genomarbetad innan den kom till oss för granskning. Läs mer
    2018-05-14 Ida O svarar Johanna G
    Hej Johanna! Tack för din feedback, det är bra för oss att veta vad som kan bli bättre till nästa gång. Kul att ni är nöjda med resultatet i alla fall! Ta hand om er och lycka till i storstan =)
  • Jouli B
    Jouli B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte ett hus där Ida stod som mäklare. Hon har varit trevlig, hjälpsam, tydlig och professionell. Vi har hittils varit mer än nöjda. Läs mer
    2018-05-09 Ida O svarar Jouli B
    Vad kul att ni är nöjda och jag hoppas ni kommer trivas, ska bli kul att se hur ni förvandlar huset så det passar er familj. Lycka till med nya familjemedlemmen också!
  • Mia H
    Mia H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vid försäljningen av mitt föräldrahem i Södertälje valde jag Ida utifrån två personliga, men av varandra oberoende rekommendationer. Det visade sig snabbt vara ett gott val!
    Ida är målmedveten, effektiv, kunnig, seriös, saklig och förtroendeingivande. Samtidigt är hon trevlig, lugn och prestigelös.
    Jag kan bara stämma in i kören som lovprisar denna utmärkta mäklare. Välj Ida om du vill ha riktigt professionell hjälp! Läs mer
    2018-05-03 Ida O svarar Mia H
    Stort tack för din fina rekommendation Mia! Det är alltid extra roligt att kunna leva upp till förväntningarna=) Det har varit roligt att samarbeta med dig och superbra jobbat i huset inför både visning och fotografering. Vi ses snart igen!
  • Lena H
    Lena H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra bemötande. Lugn och proffesionell. Läs mer
    2018-04-06 Ida O svarar Lena H
    Tack Lena! Jag hörde dessutom att du hade rekommenderat mig till Mia som nu också valde att ge förtroendet till mig vid deras husförsäljning, tusen tack!
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hus i hölö, säljare. Mkt positivt första intryck. Gillade mäklarens idéer om lite nytänk i upplägget. Känner att hon lagd ner tid och gjort vad hon kunnat i att öka försäljningspris. Supernöjd!! Stort tack <3 Läs mer
    2018-03-16 Ida O svarar Sanna S
    Kul att du är nöjd med mitt arbete och resultatet vi fick, trots det höga utbudet i Hölö just nu. Hoppas att du kommer trivas i Trosa nu och jag får passar på att tacka för tipset om rosévin på stenmuren i ert kvarter =)
  • Maja J
    Maja J skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Ida. Tydligt och informerande, både om själva fastigheten och om hur allting går till. Vilket har varit kanon för oss då detta hus är den första fastighet vi köper. Mycket nöjda! Läs mer
    2018-03-05 Ida O svarar Maja J
    Hej Maja! Tack för din rekommendation och hoppas nu att du och din familj kommer att trivas i Östertälje, ni är alltid välkomna att höra av er till mig om ni behöver hjälp.
  • Elin N
    Elin N skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket proffesionellt bemötande! Vi kände oss trygga genom hela processen och uppskattade att Ida hade ett kreativt och inspirerande arbetssätt. Kan varmt rekommendera att anlita henne! Läs mer
    2018-02-21 Ida O svarar Elin N
    Tack fina Elin för din rekommendation! Kul att ni vågade testa mina nya idéer med marknadsföringen, man måste våga för att vinna😊. Hoppas ni ska trivas i ert nya radhus, välkomna till Pershagen😉
  • Kerstin H
    Trevligt, enkelt, ärligt, smsade när det skulle vara extravisning på en kväll och sa att vi var välkomna, positivt. Läs mer
    2018-02-20 Ida O svarar Kerstin H
    Hej Kerstin! Stort tack för din rekommendation, ska bli jättespännande och se hur ni förvandlar huset till just ert drömhus. Jag kommer hålla lite utkik när jag har vägarna förbi Järna;)
  • Sara K
    Sara K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig, engagerad och kunnig. Ger ett ärligt och tryggt intryck. Proffsig! Läs mer
    2018-02-09 Ida O svarar Sara K
    Vad glad jag blir Sara! Även om det blåste lite motvind på marknaden så blev det bra tillslut ändå, kul att ni är nöjda!
  • Helen A
    Helen A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jätte trevlig mäklare , svarar alltid när man ringer. Ringer man så svarar hon omedelbart och ger de info man vill ha. Super nöjda med Ida Läs mer
    2018-02-07 Ida O svarar Helen A
    Hej Helen! Vilket bra betyg ni gett mig, så roligt att kunna hjälpa till vid ert första husköp! Hoppas ni vet att ni alltid kan ringa mig om det är något, ni vet vart jag finns =) Må så gott!
  • Anders N
    Anders N skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida gav mig ett mycket bra stöd och många kloka råd inför min försäljning. Hon gav ett lugnt, sakligt och trevligt bemötande. Hon trycker på att hon "brinner" för att få till en bra lösning för mig (och även för köparen, tror jag) utan att visa någon form av girighet. Hon verkar genuint intresserad av att få till en affär där båda parter ska känna sig trygga.
    Hon lade upp en bra tidsplan som kunde följas utan stress, för min del. När visningen var avklarad kunde affären bli avslutad snabbt.
    Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
    2018-01-22 Ida O svarar Anders N
    Vad glad jag blir när jag läser din rekommendation Anders! Så himla roligt att ni är nöjd med hur försäljningen av ert hus gick till. Jag förstår att det är mycket känslor inblandat när man bott länge i ett hus, då är det ytterst viktigt med ett bra avslut också.
    Vi ses snart igen!
  • Joel R
    Joel R skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Min upplevelse som debut på bostadsmarknaden är att Ida har gjort ett kanonjobb. Läs mer
    2018-01-16 Ida O svarar Joel R
    Tack Joel! Kul att du är nöjd och tack snälla för din fina rekommendation! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet!
  • Eva Elina Christina O
    Idas lugna och jordnära bemötande ger mig förtroende för henne. Jag upplever att hon är pålitlig. Jag har goda erfarenheter av hennes sätt att hantera mitt köp av lägenhet. Läs mer
    2018-01-16 Ida O svarar Eva Elina Christina O
    Stort tack Eva, din rekommendation betyder mycket för mig!
  • Mauro S
    Mauro S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fick ett jätte bra bemötande. Man fick bra information och så är hon väldigt tydlig vilket är bra tycker jag . Läs mer
    2018-01-17 Ida O svarar Mauro S
    Hej Mauro, kul att du nämner just bra information och tydlighet, det är något jag jobbat hårt för det senaste året. En påläst mäklare är en förutsättning för en trygg affär =) Hoppas ni kommer att trivas i huset nu och hör av er om ni behöver mig hjälp igen!
  • Jan Bertel H
    Duktig mäklare, rekkommenderas varmt. Läs mer
    2018-01-05 Ida O svarar Jan Bertel H
    Tack Jan och god fortsättning, vi ses igen när det är dags för tillträde!
  • Caroline J
    Mycket bra bemötande både på visning, under budgivning och vid kontraktskrivning. Informativ & tydlig. Läs mer
    2017-10-27 Ida O svarar Caroline J
    Tack för din feedback, det betyder mycket för mig! Hoppas att du kommer att trivas precis som Stina gjort!
  • Syed Z
    Syed Z skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    I think it was pretty good. I felt secure while talking to her and she was quite open and able to make me comfortable about my concerns and questions. Läs mer
    2017-10-16 Ida O svarar Syed Z
    Thank you and congratulations to your new house, I hope you and your girlfriend will enjoy it! Let me know if you need any more help. you know where to find me =)
  • Fredrik R
    Försäljningen sköttes mycket bra.
    Tydlig kommunikation om läget. Vad har hänt, vad kommer att hända.
    Tydlig planering inför försäljningen. Vem gör vad och när.

Det är trevligt att "jobba med" någon som kan sin sak,
    har en vision (typ örter i köket, annonseringsstrategi osv...) , kommunicerar
    hur den visionen ska förverkligas och sedan jobbar hårt för ett bra slutresultat (ett pris som är ok och en kund som vet vad denne köper). Läs mer
    2017-10-16 Ida O svarar Fredrik R
    Tack Fredrik! Jag uppskattade verkligen att du litade på mina idéer och vågade prova några av våra nyheter vid marknadsföringen, och vilket bra resultat vi fick!=)
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack Ida, för fantastiskt engagemang och kunnighet.
    Snabb och rationell kommunikation oss emellan inför försäljningen.
    Proffesionellt Ida och de bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-09-08 Ida O svarar Barbro A
    Vad roligt att du är så nöjd Barbro! Skicka gärna bilder på din nya lägenhet så får jag se hur du har det där nere i Landskrona, annars får du gärna komma förbi och hälsa på när du har vägarna förbi Södertälje=)
  • Maria A
    Maria A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida var en super duktig och proffsig mäklare. Läs mer
    2017-09-08 Ida O svarar Maria A
    Tack Maria! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten, Mariekäll är ett av mina favoritområden!
  • Frank N
    Frank N skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ambitiös, noggrann, effektiv och vänligt professionellt bemötande. Läs mer
    2017-09-01 Ida O svarar Frank N
    Tack Frank! Hoppas du kommer att trivas i ditt nya hus, behöver du något mer så är jag bara ett samtal bort!=)
  • Jeff H
    Jeff H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi kan ge vår varmaste rekommendationer till Ida Olheim.
    Ida var fantastisk genom hela köpet. Hon känner till området och marknaden väldigt bra.
    Vi är jätte tacksamma över att det vart just Ida som fick guida oss genom hela köpeprocessen. Läs mer
    2017-09-01 Ida O svarar Jeff H
    Tack Jeff! Kul att ni är nöjda med mitt arbete, hoppas ni kommer att trivas i Pershagen! Med vänlig hälsning Ida
  • Susanne S
    Ida har varit fantastisk mäklare när vi sålde vårt hus. Hon är professionell och kunning och vi har varit nöjda med hela processen från start till kontraktet var påskrivet. Dessutom är hon en väldigt trevlig person!
    Jag skulle rekommendera henne till vänner och bekanta som ska sälja sitt hus, de skulle inte kunna få någon bättre!
    //Susanne Läs mer
  • Elias H
    Elias H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsig mäklare som håller vad hon lovar!! Läs mer
  • Gert E
    Gert E skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är mycket nöjda, proffsigt och svar på alla frågor av Ida. Det är ju inte var dag man säljer en villa så det blev ofta frågor i repris. Även kontakten med Idas "assistenter" på mäklarkontoret får högsta betyg, mycket hjälpsamma och snabba. Läs mer
  • Ted K
    Ted K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej! Jag tycker att Ida var väldigt tillmötesgående och trevlig. Alltid glad och proffsig. Jag uppskattade att hon var väldigt rak och alltid med ordning och reda.
    Om jag skulle köpa mig en ny bostad så skulle jag helt klart önska att hon var min mäklare igen.
    Tack för ordet, och med vänliga hälsningar
    Ted Karlsson Läs mer
  • Torbjörn L
    Ida var en mycket duktig och inspirerande mäklare för att hitta bästa köpare till bästa tänkbara pris Läs mer
  • Jonas Henrik F
    Professionellt och vänligt bemötande. Tydlighet och lösningsorienterad. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi var hyfsat nöjda med Ida Olheim. Hon återkopplade snabbt i början. Gav oss tyvärr fel info ang tillträdet vilket försenade försäljningen. Men i det stora hela nöjda. Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Svensk fastighetsförmedling var en av få mäklarfirmor som på sin hemsida hade bilder på mäklarna med en kort personlig beskrivning. Bemötandet från Ida har varit personligt och professionellt. En framgångsfaktor var att Ida hela tiden var väldigt aktiv, kommunikativ och tillgänglig under processen. Läs mer
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sv Fastigh. sålde 2 lägenheter åt min huvudman och åt mig själv, jag lämnar ifrån mig alla uppgifter och sedan får jag fortlöpande information och antal intressenter och bud, sedan efter köpet så får jg hjälp av mäklaren med all information ända fram till deklarationen. Jag har varit i kontakt med andra mäklare vid köp, och det finns många ursäkter att det inte vart som dom sa från början. Så jag kommer att rekommendera Sv Fastighet till alla mina vännen, då jag vet att de blir bra och tryggt omhändertagna. Läs mer
  • Elisabeth O
    Vi fick en fantastisk service! Läs mer
  • Ulf Torbjörn S
    Mycket bra!
    Trevligt bemötandeoch kunnig mäklare.
    Bra backoffice Läs mer
  • Kerstin F
    Hej!
    När man ska lämna sitt kära hem är det många beslut att fatta. Trycka på startknappen, orka gå vidare utan att tappa styrfarten i affären.
    Då behöver man stöd i processen, ett varsamt påskyndande med känsla för timing! Att få till rätt beslut och få det att kännas bra.
    Ida fick mig att bli poitivt delaktig, hon förutsåg svårigheter som hon skickligt och professionellt lotsade oss igenom. Ida fick oss att känna oss 100% trygga med affären, genom planering, upplägg, genomförande och uppföljning!
    Ida är förtroendeingivande, med enkel och lättbegriplig kommunikation. Lyhörd för svåra "passager" utan att backa eller sväva på målet. Det hon inte kunde svara på direkt gick hon hem och kollade och återkom.
    Bra kommunikation, bra dialog. Ingen onödig inställsamhet, bara rak , positiv och hjälpsam.
    Tryggare kan ingen vara! Inte proffsigare heller.
    Tack Ida och lycka till!
    Kerstin Fägerblad
    En lättad och lycklig hussäljare Läs mer
  • Johnny B
    Johnny B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida är ok.
    Själv väljer jag Husman Hagberg Ulrika Högberg nu när jag ska sälja på Gladö kvarn.
    / Johnny Läs mer
Paulina Uebel