Andreas Özgun

Andreas Özgun

Andreas Özgun är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Andreas Özgun har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 318 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Özgun har haft 41 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

318 omdömen om Andreas Özgun

Sedan starten hos Reco 2020
Daniel Erik A
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Järna

Effektiv, snabb och lätt att ha att göra med. Uppfyller alla behov man kan förvänta sig av en mäklare.

Maha Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

En otroligt trevlig och professionell mäklare. smidigt bostadsköp, svarar snabbt! Rekommenderar Andreas starkt!

Ninos A
Södertälje

En otroligt trevlig och professionell mäklare. Utförde en väldigt smidig affär.

Danny Greg T
Centralt

Jag har haft en fantastisk köpupplevelse. Andreas har hjälpt mig igenom hela processen med alla momenten, definitivt över förväntan. Han var nåbar dygnet runt och svarade på alla frågor jag kom med. Otroligt trevlig och glad kille. Rekommender starkt att ni väljer Andreas och gänget på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje.

Sophie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Andreas var väldigt proffesionell och har blivit bra omhändertagen från början till försäljningen av min lägenhet. Kommer definitivt anlita Andreas igen vid framtida försäljningar.

Barbara Anna I
Hovsjö

Mäklaren är mest yrkeskunnande person av de vi har redan träffat. Han hade de just rätta råd vi hade fått. Kommunikation var jätte tillfredsställande på alla plan. Vi är tacksamma.

Kaled C
Lina Hage

Jag vill tacka dig för det fantastiska arbete du har gjort som min mäklare. Din professionalism, kommunikation och marknadskännedom har gjort processen smidig och stressfri. Jag kommer definitivt att rekommendera dig till vänner och familj. Tack för allt! ---

Fadi K
Lina Hage

Andreas har gjort sitt bästa för att sälja min lägenhet. Jag valde även Andreas för att han har en väldigt bra bild över området där lägenheter ligger och har sålt flera lägenheter/hus där. Mycket bra service från Andreas, är väldigt nöjd.

Nour I
Södertälje

En mäklare i världsklass. Allt från första kontakt till avslut. Alltid varit tillgänglig och återkopplat i tid. 5 av 5 stjärnor👌

Kjell J
Östertälje

Det tog ett tag att sälja min lgh och med tiden kändes Andreas som en god kompanjon i projektet. Jag hade inga stora förhoppningar om en försäljning men Andreas försäkrade att det skulle gå och det gjorde det. Jag är nöjd och ger gärna mina rekommendationer.