Andreas Özgun
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 31 Läs vad Andreas Özgun

• Teodora D köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-08-08

Södertälje
    Andreas levde upp till mina förväntningar, vid köp av bostadsrätt. Han var ärlig samt punktlig inom alla områden. Rekommenderar honom strakt Läs mer
  • Mario C köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-08-05

3:a
    Karlhov
    Köpt lägenhet, jättefin service mycket hjälpande är han Läs mer
  • Per Axel M köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-07-17

Bra jobbat som helhet. Köpte Gästgivaregatan 1, Södertälje. Läs mer
  • Kelly Z sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-07-07

Glasberga
    Efter mötet med Andreas, var jag säkert att min 2a skulle bli såld riktigt fort. Men det gick fortare än jag trodde.
    Riktigt trevlig, proffesionellt jobb och trevlig bemötandet.
    Jag rekommenderar gärna Andreas Özgun- han är best 💪🏻 Läs mer
    Andreas Ö gillar detta
  • Charbel R sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-07-03

4:a
    Glasberga
    Underbart Andreas du är så grym jag är super nöjd.
    Professionell mäklare
    Mvh charbel Läs mer
    Andreas Ö gillar detta
  • Camilla K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-07-02

Blombacka
    Sålde min första lägenhet, 2a på 65 kvm, och fick utmärkt stöttning och vägledning genom hela processen. Kunde inte blivit mer nöjd! Läs mer
  • Saad F
    Saad F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-07-02

Glasberga
    Kan börja med och säga att jag har aldrig skrivit omdöme om någon. Men denhär gången kunde jag inte låta bli att skriva!!!
    Har precis köpt en nybyggt lägenhet i Södertälje. Supernöjd med köpet och kunde inte tänka mig en bättre lägenhet.
    Det som var extra bra och går egntligen inte att beskriva med ord är Andras Özguns insats och hjälp genom hela processen. F*N vilken bra mäklare! Det va mitt första köp och har varit stressad och tänkt på allt som kan hända i månader...Men men har man tur så hittar man en duktig, lugn och hjälpsam mäklare. Hela köpet tog 2 timmar, rekord?! Stort tack Andreas för din hjälp, uppskattar det väldigt mycket och jag önskar dig all lycka med din karriär!! Läs mer
    Andreas Ö gillar detta
  • Martin H köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-22

Södertälje
    *har köpt en lägenhet av mäklaren Andreas Özgun.

Jag blev bemött på ett trevligt och profitionellt sätt för att bli mer lockad till lägenheten som jag var intresserad av
    Jag hade förväntad mig om att Andreas skulle göra sitt bästa för att gå genom processen med banken och budgivningen vilket det hände och tack vare Andreas köpte jag lägenheten på ett stegmässigt och enkelt sätt.

Min upplevelse var det jag kunde var ganska litet info, vilket Mäklaren gav mig mer info om vad som jag borde vara försiktig med och vad som rekomenderas samt han var bra på att förklara om vad som ska tjänas om man köper denna bostad.
    Jqg fick allt jag hade förväntad mig tack vare Andreas Özgun. Läs mer
    Andreas Ö gillar detta
  • Eva T sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-17

4:a
    Brunnsäng
    Sålt en bostadsrätt. Jag har fått ett mycket bra bemötande av Andreas genom sitt sätt att vara; sympatisk, tillmötesgående, proffsig, kunnig, seriös, tillgänglig, smidig. Jag har fått den hjälpen jag behövt o kännt mig trygg med Andreas o hans kunskap. Kan varmt rekommendera Andreas o Svensk fastighetsförmedling i Stälje. Läs mer
    Andreas Ö gillar detta
  • Faris K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-08

Södertälje
    Jag anlitade Andreas Özgun efter att en annan mäklare inte lyckats sälja lägenheten på 3 månader. Andreas lyckades sälja vår lägenhet mindre än tre veckor. Så bättre mäklare får man leta efter! Från första bemötande kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Mäklare visade ett stort engagemang och han uppdaterade oss hela tiden över hur försäljningen går samt hur den kommer fortsätta, han är perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Andreas Özgun för ärliga och snabba affärer! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist