Andreas Özgun
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 15 Läs vad Andreas Özgun

• Yil K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-19

Glasberga
    Jag har köpt och sålt flera gånger i mitt liv och träffat många mäklare men aldrig haft en så grym mäklare som Andreas. Man känner sig trygg redan från första mötet och även på en svår marknad kunde han sälja min lägenhet snabbt och till ett pris jag var nöjd med. Han jobbar hårt för att du ska bli nöjd och var tillgänglig oavsett tid på dygnet! Kändes som det vore hans egen lägenhet han sålde! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Najim F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-17

Södertälje
    Han är bäst.......................................... Läs mer
  • Iris B sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-17

Södertälje
    Sålde en bostad om två rum o kök via Andreas Özgun.
    Andreas bemötte mig på ett mycket trevligt sätt.
    Han bemötte mig som är novis i detta sammanhang på ett mycket hjälpsamt och vänligt sätt.

Jag är mycket nöjd med slut resultatet.Andreas brydde sig verkligen om att man skulle vara nöjd. Läs mer
  • Bojana M köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-16

Glasberga
    Jag har köpt lägenhet i Glasberga (Södertälje)
    Mäklaren var väldigt trevlig och har förklarat allting nogrann. Bemötandet på visningsdagen var vänlig och kändes bra. Läs mer
  • Patricia K
    Patricia K köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-15

Centrum
    Helt okej. Ganska mycket att tänka på som en ny köpare på marknaden. Ett tips är att läsa på så mycket som möjligt innan man skriver kontrakt. Läs mer
  • Madeleine F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-07

Rimsjöhöjden
    Vi köpte radhus via Andreas. Vi fick ett gott intryck och han levde upp till våra förväntningar. Han svarade på våra frågor och om han inte hade svaret direkt så återkopplade han direkt när han tagit reda på det. Rekommenderar! Läs mer
  • Adam L sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-01

Rimsjöhöjden
    Vi Har sålt ett radhus i Nykvarn. Andreas var väldigt proffsig och duktig. Vi fick mer än vi förväntade oss och är supernöjda med Andreas. Han gav verkligen ett intryck av att allt hans fokus lades på just vår försäljning. Vi rekommenderar honom starkt till andra säljare. Läs mer
  • Daniel T köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-01

Rimsjöhöjden
    Mycket kompetent och saklig Läs mer
  • Muhamed G sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-28

Glasberga
    Riktigt duktig mäklare som brinner för det han gör. Försäljningen gick som en dans på rosor och vi är jättenöjda! Rekommenderar starkt! Läs mer
    Henrik B gillar detta
  • Lina V
    Lina V sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-28

Rimsjöhöjden
    Väldigt proffsig och genuin mäklare. Andreas hade fullt fokus på oss som kunder under hela affären. Han engagerade sig på ett otroligt fint och personligt vis. Vi är supernöjda och hela säljprocessen gick smidigt.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    Henrik B gillar detta