Andreas Özgun

Andreas Özgun

Andreas Özgun är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Andreas Özgun har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 306 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Özgun har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

306 omdömen om Andreas Özgun

Sedan starten hos Reco 2020
Roger A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södra

Mycket trevlig och duktig mäklare. Roger

David  Per L
Södertälje

Trevligt bemötande, lugn och tydlig genom hela processen, ger ett ärligt intryck.

Adam Wissam N

Väldigt bra service i samband med uppföljning och återkoppling. Man känner sig trygg med anledning av att man får svar på sina frågor och funderingar. Rekommenderar starkt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Maria C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Centralt

Jag är så tacksam över mitt köp tack vare denna fantastiska mäklare som vill göra både säljaren och köparen nöjd. Han har varit supertrevlig, positiv och tillgänglig under hela processen. Kunde inte önska mig en bättre förmedlare! 🤩

Daniella W
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Nykvarn

Trevlig bemötande bra jobbat , bra service rekommenderar stark.

Nataly O
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Nykvarn

Alltid bra bemöt av Andreas. Han gjorde sig alltid tillgänglig om man ville nå honom via sms eller samtal. Hjälpsam och försöker jämt hitta lösningar om man hade frågor eller funderingar. Jag förväntade mig ett bra samarbete och nära kontakt för att lyckas få huset sålt och vilket man fick från start till slut. Helt klart super nöjd!

Ina Ulla-Britt A
Södertälje

Bra återkoppling och uppföljning trevligt bemötande såväl på objektet och på kontoret. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighets förmedling vid både sälj och köp.mkt bra mäklare. Kände mej trygg i hela processen…

Raad Y
Centralt

Bra bemötande. Önskar lycka till.

Lina D
Centrum

Mycket nöjda med bemötandet Andreas givit oss. Han har alltid varit tillgänglig och informerade om precis allting kring försäljningen. Rekommenderas.

Charbel K
Centrum

Jätte duktig, kunnig och hjälpsam mäklare som svarar på frågor oavsett tid. Gjorde vårat första bostadsköp enkelt. Tack!