Läs vad 56 Läs vad Andreas Özgun

• 2021-01-09
    Gott folk all rekommendation till Andreas. Jag har vid flertal tillfällen med olika mäklarbyrper haft svårt och sälja min bostadsrätt. Andreas bad mig ge honom en chans och det bevisade han mig. Han överträffade mina förväntningar. Mycket jag kan säga och skriva men helt ärligt Lita på mig Andreas kommer aldrig svika er. Det jag gillar med Andreas är att han aldrig ger sig oavsett bostadens läge, skick, plats och storlek han ska bara sälja den.

Tack Andreas och jag önskar dig en fortsatt lycka med din mäklarkarriär

Stolt och lycklig säljare🙏🏻
    Amar S
    • 49.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
  • 2021-01-09
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bemötandet var mycket bra .Att jag skulle få köpa en lägenhet och det infriades.Allt som allt var det en bra upplevelse.
    Mvh Örjan
    Örjan Svante M
    • 49.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
  • 2020-12-29
    Höll mig underrättad under hela processen.
    Vickie P
    • 44.0 m²
  • 2020-12-20
    Jäkligt snabb affär med att sälja.
    Inget strul utan effektiv process.
    Klockrent!!!
    Mats G
    • 39.0 m²
  • 2020-12-14
    Med sitt engagemang och nyanserade sätt sålde Andreas min lägenhet till ett mycket tillfredsställande pris. En mäklare som är transparens
    Marcus B
    • 58.5 m²
    • Mariekäll
  • 2020-12-13
    Sålde en lägenhet för min mammas räkning genom fullmakt.
    Hela processen har gått väldigt smidigt, från fösta möte till kontraktsskrivning. Andreas ingav förtroende och professionalism, var inlyssnande och mötte mina behov.
    Jättrnöjd!
    Rut Kerstin M
    • 65.0 m²
  • 2020-12-10
    Jag och min tjej köpte en lägenhet på Mariekällgatan 40. Vi fick ett jättebra bemötande av våran mäklare Andreas då han berättade vad som är viktigt och hade svar på alla våra frågor. Mina förväntningar var att vi bara skulle kolla runt lite på lägenheter och då fastnade vi för just denna och mäklaren gjorde bara saken ännu bättre med sitt bemötande och även när vi höll på att köpa lägenheten gick det snabbt att få kontakt med honom. Utmärkt mäklaren 10/10
    William T
    • 58.5 m²
    • Mariekäll
  • 2020-11-27
    Köpte en lägenhet i Glasberga med Andreas som vår mäklare.
    Väldigt proffsig, skicklig och uppriktig mäklare. Andreas har varit tillmötesgående, svarat på alla våra frågor, varit engagerad på ett fantastiskt fint vis. Andreas har haft fullständing fokus på oss som kunder under hela processen. Vi skulle inte kunna önska oss bättre hjälp än vad vi fått av Andreas. Vi rekommenderar Andreas till alla som vill ha en kvalificerad, lyhörd, genuin och smidig mäklare i framtiden!
    Berotje A
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Glasberga
  • 2020-11-09
    Andreas var mycket engagerad, vid fotografering och vid visningar hjälpte han dessutom till att styla lägenheten. Trots en något trög marknad lyckades han sälja lägenheten till ett bra pris.
    Oscar H
    • 43.0 m²
  • 2020-11-04
    Andreas was really open, professional and friendly helping me with the buying of my apartment.
    Arranged a "visning" according to my busy schedule.

Happy with the apartment I bought!

10/10!
    Dean V