Anna Blid

Anna Blid

Anna Blid är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Blid har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Anna Blid har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Blid har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

151 omdömen om Anna Blid

Sedan starten hos Reco 2017
Helena L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Blid en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Bergvik

Tydligt att det är en erfaren mäklare. Lugn, stabil och tillgänglig. Vi kände oss trygga genom hela samarbetet.

Åsa H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Blid en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Bergvik

En härlig och ärlig tjej som är öppen och lyhörd. Vi ville titta i lugn och ro och fundera - och det fick vi. Och när vi hade frågor så tog hon reda på svaren med en gång och återkom snabbt. Annas positiva sida gick i linje med den fina lägenheten och det kändes som om ingenting var jobbigt att ta reda på, tålmodigt lyssnade hon in oss. Så tack Anna för din del i det hela!

Kerstin A
Bårstabergen

Anna Blid är en mycket kompetent mäklare. Det kändes tryggt att ha med henne igenom hela processen. Tack Anna!

Leif B
Södertälje

Jag tycker Anna har varit jättebra, mycket trevligt bemötande och kunnig.

Eva D
Mariekäll

Man kan alltid känna sig trygg när man gör affärer med Anna, hon är professionell i sitt bemötande, gör sitt yttersta för att man ska bli nöjd. Hon känner marknaden väl och jobbar stenhårt. Jag kunde inte ha en bättre mäklare ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Anna Blid

Stort tack Eva! Jag är så glad att jag fick hjälpa dig =)

Devarshi P
Västergård

Anna helped us buy our first apartment home in Sweden. She has been committed and honest throughout the transaction process. Being new to the region & country, she tried best to address all queries as a buyer and followed through all requests and concerns raised. I would be happy to do future home sale/buy transaction with Anna and highly recommend her.

Elvy A
Östertälje

Vi är ovana vid den här typen av affärer. Viktigt att Anna var så tydlig och pedagogisk, inte lovade mer än hon kunde hålla och samtidigt var inlyssnande och respektfull i sitt bemötande av både oss och köparen. Anna visade ett stort engagemang och höll oss uppdaterade nästan dygnet runt. Dessutom mycket vänlig. Hon lyckades med konststycket att vara personlig utan att vara privat. Det kändes 100% tryggt. Vi kan inte komma på något vi saknade.

Viktor H
Bergvik

Väldigt trevligt och duktig på sitt jobb!

Malgorzata G
Centrala Södertälje

Anna förtjänar högsta betyg och lite till! Detta var vårt första lägenhetsköp och vi kunde inte ha fått en mer hjälpsam mäklare. Anna var tillgänglig, behjälplig och återkopplade snabbt i alla lägen.

Svar från Anna Blid

Tusen tack för fina omdömet! Jag tror att ni kommer trivas superbra i nya lägenheten 😃 Vi hörs snart igen! 🤗

Bo J
Centralt

Allt bra med Anna, dedikerad uppdraget och alltid med bra återkoppling som är så viktig för en säljare

Stort tack för din rekommendation Bosse. Kul att ni är nöjda =D