Ida Cavilin

Ida Cavilin

Ida Cavilin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Ida Cavilin har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Ida Cavilin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.7. Ida Cavilin har haft 17 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

12 omdömen om Ida Cavilin

Alexander W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Cavilin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Ida är en fantastisk mäklare som vi anställde för både försäljning och köp av lägenhet. Allt har gått bra, snabbt och hon är väldigt duktig på det hon gör

Svar från Ida Cavilin

Tack för förtroendet och att jag fick hjälpa er.

Fredrik M
Södertälje

Ida är glad och trevlig. Hon har varit engagerad från första början och har stämt av med oss med jämna mellanrum. Gav oss en realistisk prisbild av vad vi kunde få av vår försäljning. . Och det stämde verkligen, med plus dessutom. Rekommenderas varmt!

Pirjo K
Södertälje

Trevligt och professionellt bemötande. Saklig och informativ hela vägen till avslut

Svar från Ida Cavilin

Hej. Tack för att jag fick uppdraget att hjälpa er =)

Lena Cecilia R
Sålde sitt hus med hjälp av Ida Cavilin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Nykvarn

Ida är en mycket trevlig och trygg mäklare som jag varmt rekommenderar Hon har på ett både säkert sätt väglett och tagit sig an försäljningen av vår fastighet vilket resulterade i en både snabb och bra affär för båda parter I tider som dessa måste det anses vara ett bevis på stor proffessionalitet och omtanke i det arbete Ida gör. inom fastighetsbranschen //Cecilia R

Svar från Ida Cavilin

Tack för de fina orden och omdöme.

Manuela G
Hölö

Bra och driven. Dock lite otydlig ibland i återkoppling.

Maria N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Cavilin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Centralt

Ida är väldigt trevlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda!

Svar från Ida Cavilin

Tack och lycka till med nya hemmet.

Kent L
Rosenlund

Gjorde sitt bästa för att sälja min lägenhet i en tid då priserna var låga.

Hani E
Rosenlund

Trevligt och varmt bemötande. Ida är kunnig och ger ett professionellt intryck :)

Kenneth M
Sålde sin stuga med hjälp av Ida Cavilin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
ÅKERS STYCKEBRUK

Mycket bra bemötande och proffsig i sitt arbete söm mäklare. Att rekommendera

Tack för fint omdöme. Ha det bra i värmen 😊

Anne-marie T
Köpte sin stuga med hjälp av Ida Cavilin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
ÅKERS STYCKEBRUK

Vi blev vänligt och proffesionellt bemötta på alla sätt !

Svar från Ida Cavilin

Tack, lycka till med stugan! 😊