Cajsa Qvarfordt
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 88 Läs vad Cajsa Qvarfordt

• Isabella K köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-16

Mariekäll
    Köpt bostadsrätt. Blivit bra bemött, med ärliga svar gällande bostadens både brister och guldkanter. Träffat på Cajsa på flera visningar i bostadsjakten och alltid blviit bemött på samma genuina sätt! Läs mer
  • Tommie N sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-16

Mariekäll
    Proffsig, lyhörd och väldigt trevlig! Läs mer
  • Sam T köpte sin stuga med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-12

Hummelmora
    Cajsa Qvarfordt har en väldigt nyktert professionell attityd, är klientfokuserad på utmärkt vis. Hennes professionella stil gör också intryck, med hur hon visar empati och förståelse när hon som i vår affär som säljare hjälper en äldre kund som står inför svåra beslut att lämna ett boende. Det som Cajsa visar i sitt mäklararbete är både professionellt i handläggningen och i hanterandet av små problem som kan uppkomma när en äldre klient kanske glömt var hon har sina papper eller nycklar. Då kunde det vara lätt att bli irriterad. Istället möter Cajsa detta med vänligt leende och hjälper till att lösa problemen till allas bästa. Vi är glada att ha Cajsa som mäklare när vi köper en fastighet genom Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje. Läs mer
    Anna H gillar detta
  • Karin C A sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-03

Centralt
    Superproffs! Säljer jag igen så kommer jag garanterat använda Cajsa! Läs mer
    2020-03-05 Cajsa Q svarar Karin C A
    Stort TACK Karin :-) Lycka till med hus och bebis.
  • Lory L sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-02

Ytterjärna
    Sålt en bostad i Järna! Cajsa är helt fantastisk! Så snabb på återkoppling. Ärlig. Lätt att ha att göra med. Proffsig. Fixar situationen när det blir lite dramatik i budgivningen in i det sista!!! Hon skulle kunna få 10 stjärnor!!!!!!! Läs mer
    2020-03-02 Cajsa Q svarar Lory L
    Stort tack Lory! Ni var lika fantastiska att ha att göra med :-)
  • Titti S sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-22

Södertälje
    Vår villa såldes av Cajsa.
    Cajsa var proffsig och lugn. Saklig och behjälplig.
    Vi behövde hjälp att sälja vår villa och ville ha erfarenhet. Viktigt med support bland alla frågor som dyker upp. Kändes tryggt. Läs mer
    2020-03-02 Cajsa Q svarar Titti S
    Tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen av ert fina hus!
  • Fadi S köpte sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-22

Södertälje
    Köpte en villa, bemötandet var god och professionellt. Ända saken jag saknade var en kopp kaffe vid tecknandet av kontraktet...:) Läs mer
    Cajsa Q gillar detta
  • Josefine H sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-21

Mariekäll
    Cajsa hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt till rekordpris i föreningen innan visning! Hon är otroligt proffsig och kunnig och har varit ett bra stöd i våra bostadsköp- och försäljningar i flera år. Hon är alltid glad och möter såväl säljare som köpare med ett leende. Tack Cajsa för ett bra samarbete -som vanligt! Läs mer
    2020-02-21 Cajsa Q svarar Josefine H
    Vilket betyg Josefin - tack snälla! Hoppas ni kommer trivas i Pershagen.
  • Johan S sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-20

Södertälje
    Korrekt, kunnig men även serviceminded mot både säljare och köpare. Läs mer
    Cajsa Q gillar detta
  • Moa J köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-17

Mariekäll
    Vi har köpt en 3:a på Mariekällgatan. Vi hade egentligen inga förväntningar men är supernöjd med bemötandet från Cajsa Qvarfordt. Hon kändes proffsig och var väldigt trevlig. Vi kändes oss trygga med henne. Läs mer
    Cajsa Q, Henrik B gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje