Cajsa Qvarfordt
Registrerad mäklare sedan 2008-07-10
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 97 Läs vad Cajsa Qvarfordt

• Linnéa E köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-24

Hökmossen
    Bra bemötande och smidig kontakt! Läs mer
  • Bo A sålde sin stuga med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-22

Kiholmen
    Blev hjälpt att sälja min kolonistuga. Annonsen var mycket trevligt framför med tydlig beskrivning. All kontakt var snabb och informativ om visningar och intresset av köpare.
    Vid kontraktsskrivningen var mötet med köparen och mäklaren lugnt och bra.
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Södertälje och mäklare Cajsa Qvarfort. Läs mer
    2020-06-23 Cajsa Q svarar Bo A
    Tack för fint omdöme Bosse! Glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina stuga :-)
    Cajsa Q gillar detta
  • Ida L sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-17

Nykvarn
    Cajsa var ett otroligt stöd under vår försäljning. Hon såg till att hålla oss uppdaterade genom hela processen och vi upplevde att hon verkligen gjorde sitt yttersta för att det skulle bli en så bra affär som möjligt. Kan helt klart rekommendera Cajsa! Läs mer
    Cajsa Q, Cajsa Q gillar detta
  • Maria W sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-01

Nykvarn
    Sålde vårat Radhus snabbt och enkelt! En Mycket professionell och ärlig mäklare. Rekommenderar Cajsa till alla försäljningar! Läs mer
    2020-06-12 Cajsa Q svarar Maria W
    Tack Maria :-) Ha en härlig sommar!
    Cajsa Q gillar detta
  • Dragica V köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-05-21

3:a
    Fogdetorp
    Vi har köpt en legenhet. Cajsa är en jätteduktig och hjälpsamt mäklare. Hon har sagt allt, fördelar samt nackdelar och det var faktiskt en av dem viktiga gräjer som gjörde att vi beslutade att köpa legenhet. Alla mäklarna skulle jobba på det sätt. Läs mer
    2020-06-12 Cajsa Q svarar Dragica V
    Roligt att jag fick hjälpa dig och din familj Dragica!
    Cajsa Q, Henrik B gillar detta
  • Marianne K köpte sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Södertälje
    Professionell och vänlig. Bemödar sig om de små detaljerna. Läs mer
    Cajsa Q, Henrik B gillar detta
  • Madeleine S sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Nykvarn
    Vi skulle sälja vår villa mitt i Covid-19-krisen med stagnerande bostadsmarknad och finanskris. Det kändes väldigt skakigt, men Cajsa var en fast klippa att luta sig mot. Hon genomförde processen galant med sin klokhet och erfarenhet, och sitt lugn! Vi kan varmt rekommendera Cajsa!
    M & S Läs mer
    Cajsa Q, Henrik B gillar detta
  • Mike K köpte sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Södertälje
    Pragmatisk, out of the box thinking.
    Algatan 33
    Mycket bra bemötande
    Bra hantering och snabb Läs mer
  • Tino N
    Tino N sålde sin stuga med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-04-27

Södertälje
    Vi har sålt vår sommarstuga, Cajsa är proffsig och jättetrevlig mäklare. Det vi tyckte var bra är att hon har goda kunskaper och kännedom om området för vår sommarstuga.
    Kan varmt rekommendera Cajsa. Läs mer
    2020-04-27 Cajsa Q svarar Tino N
    Tack Tino! Er fina stuga övertas av några väldigt glada och nöjda köpare :-)
    Tino N gillar detta
  • Isabella K köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-16

Mariekäll
    Köpt bostadsrätt. Blivit bra bemött, med ärliga svar gällande bostadens både brister och guldkanter. Träffat på Cajsa på flera visningar i bostadsjakten och alltid blviit bemött på samma genuina sätt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist