Cajsa Qvarfordt

Cajsa Qvarfordt

Cajsa Qvarfordt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Cajsa Qvarfordt har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Cajsa Qvarfordt har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 350 omdömen med ett betyg på 4.8. Cajsa Qvarfordt har haft 64 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

350 omdömen om Cajsa Qvarfordt

Sedan starten hos Reco 2017
Ingemar N
Sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Järna

Serviceminded på ett positivt och trevligt sätt. Sätter kunden i centrum och återkommer med svar omgående när man har frågor eller har tankar. En mäklare man återkommer till.👍🤗

Tabbouli D
Köpte sin stuga med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Kiholmen

Vänlig, tillmötesgående och snabb.

Oskar R
Sålde sin stuga med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Järna

Cajsa är pålitlig, lyhörd och ger alltid blixtsnabb återkoppling. Det enda i vår försäljning som kunde varit bättre är bilderna i annonsen, som inte lyckades fånga känslan av vår tomt på ett bra sätt. Detta är dock något som vi själva har ett ansvar för då vi sköt upp fotograferingen som klämdes in trots ett späckat schema.

Stephanie L
Järna

Otroligt kompetent mäklare. Snabb på att svara och hålla oss uppdaterade, vi kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen! Alla borde ha en mäklare som Cajsa!

Christina J
Södertälje

Jag fick en mycket positiv bild av Cajsa. Hon är snabb, effektiv och tillmötesgående. Hon är kunnig och pålitlig och vi fick den information vi behövde för att känna oss trygga med affären. Cajsa levde upp till alla våra förväntningar vid försäljningen av vår bostad.

Maria J
Hölö

Mycket kunnig och trygg mäklare.

Annelie L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Snabb och exakt, vet vad som ska göras

Ingrid L
Strängnäs

Mycket bra bemötande Höga förväntningar som mäklaren med råge lever upp till Vi är nöjda och glada

Magnus L
Strängnäs

Cajsa var den tredje mäklaren vi kontaktade och vi tvekade inte att välja henne - hon utstrålade säkerhet, erfarenhet, energi och professionalitet (de andra två hade några av dessa egenskaper, men inte alla). Vi förväntade oss en mäklare som kunde guida oss genom hela försäljningsprocessen och som kunde få potentiella köpare att se de särskilda fördelar/egenskaper som vårt hus har (inte någon som bara räknade på nyckeltal snittat över en massa hus i området, men där inget av dessa liknar vårt). Cajsa uppfyllde dessa förväntningar...

Stephanie P
Köpte sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Laxne

Vi köpte ett hus som Cajsa förmedlade, och upplevde att hon var trevlig, tillgänglig och framförallt engagerad i att det skulle bli bra för både oss och säljaren!