Cajsa Qvarfordt

Cajsa Qvarfordt

Cajsa Qvarfordt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Cajsa Qvarfordt har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Cajsa Qvarfordt har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 363 omdömen med ett betyg på 4.8. Cajsa Qvarfordt har haft 65 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

363 omdömen om Cajsa Qvarfordt

Sedan starten hos Reco 2017
Angelica K
Sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Vattubrinken/Dammkärr

Exceptionell är ett väldigt bra ord för att beskriva Cajsa. Hon har varit fantastisk från början till slut. Väldigt lätt att ha att göra med, svarar på alla tänkbara frågor i tid och otid, ett perfekt bollplank när man behöver bolla idéer. Om vi någon gång skulle sälja en bostad igen så kommer Cajsa vara ett solklart val för oss.

Marianne E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Brunnsäng

Det var ganska många snabba ryck med vår försälning och vi undrar hur det hela skulle ha gått utan Cajsas hjälp. Hon var hjälpsam, tydlig, kunnig och tillgänglig. Hon svarade snabbt på alla våra frågor och såg till att vi kunde göra en snabb och bra affär precis som vi hade önskat. Vi ger Cajsa våra varmaste rekommendationer!

Sten Mikael B
Köpte sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Laxne

Saklig, kunnig och korrekt. Lätt att prata med.

Isabel D
Laxne

Profesionell och kan sitt jobb. Svarade snabbt och tog hand om oss

Markku S
Vattubrinken/Dammkärr

Har blivit väldigt bra bemött bra kommunikation med allt

Anna-lena H
Nykvarn

Trevlig, lyhörd för mina önskemål samt kunnig. Jag blev rekommenderad att kontakta Cajsa av tidigare kund och Cajsa levde upp till mina förväntningar. Affären gick smidigt och snabbt och jag fick hela tiden uppdateringar.

Ivana S
Södertälje

Först och främst en otroligt kunnig person inom mäklaryrket!Trevlig, jordnära,, lättsam, tillgänglig, proffsig, tillmötesgående och framförallt lyhörd. :)

Gisele C
Södertälje

Mycket trevlig, kunnig, professionell och engagerad mäklare!

Tove F
Pershagen

Cajsa är väldigt engagerad och kunnig. Hon är dessutom tydlig och kommunicerar hela tiden med oss som säljare vilket gjort att vi blivit trygga i vår försäljning.

John Mattias F
Pershagen

Vi anlitade Cajsa för försäljningen av vårt hus och har under hela processen kännt en bra närvaro, ett bra stöd och att Cajsa agerat professionellt. Vi upplevde Cajsa som objektiv men med ett driv för att få till en bra försäljning. Vi kan verkligen rekommendera Cajsa och skulle själva gärna nyttja Cajsa i framtida uppdrag.