Henrik Backman
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1
151 71 Södertälje — Visa karta

Vad tror Henrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Henrik Backman

• Leif S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket proffsigt av mäklaren. Sålde en trevlig 3.samtidigt skaffade han en ny renovering på en 2 åt mig. Behöver inte oroa mig för någonting alls. Han tog hand om dig, och alla pappers problem som uppstår. Tack så jättemycket för hjälpen Läs mer
  • Lola J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt vårt kedjehus. Jag upplevde Henrik Backman som trygg, ärlig, professionell och kunnig.
    Vi kunde inte ha gjort ett bättre val av mäklare! Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Lola J
    Tack Lola. Härligt att läsa. Hoppas ni ska stortrivas i er nya lägenhet :)
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt hus.
    Trevligt och lungt bemötande ( mycket proffsig)
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar med råge!!
    Jättenöjd med vårat val! Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Jörgen L
    Tack för gott samarbete Jörgen & grattis till försäljningen!
  • Fadi M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har köpt ett hus i Södertälje har blivit bemött jättebra ut av säljaren Jag är jättenöjd Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Fadi M
    Tack Fadi! Och välkommen tillbaka till Södertälje :)
  • Emelie B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi anlitade Henrik för att säljavårt hus och vi är mycket nöjda! Trevligt bemötande, kunnig och flexibel, toppen! Läs mer
    2018-10-12 Henrik B svarar Emelie B
    Tack själv för väldigt fint & trevligt samarbete Emelie. Vi ses framöver. Mvh Henrik
  • Joakim R skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsig, trevlig allt är perfekt Läs mer
  • Eric S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra service och känns väldigt pålitlig! Läs mer
    2018-10-05 Henrik B svarar Eric S
    Tack för de fina orden Eric. Jag hoppas ni ska stortrivas i er nya fina lägenhet när det blir dags att flytta in.
  • Amer N skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mäklaren var super trevlig och hjälpsam, vi fick förklaringar och tips angående viktiga punkter för oss som köper ett hus för första gången. Läs mer
    2018-08-23 Henrik B svarar Amer N
    Härligt att läsa Amer. Tack! Lycka till med nya huset då det blir dags :)
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag och min man har sålt med Henrik 2 gånger nu och det har gått lika bra och smidigt båda gångerna!
    Lätt att få tag på om det är något man undrar över och håller en uppdaterad under hela processen!
    Vi är grymt nöjda och rekommenderar honom till alla vi känner! Läs mer
    2018-07-19 Henrik B svarar Angelica J
    Tack för de fina orden Angelica - härligt att höra. Hoppas ni ska stortrivas i Kallfors nu!
  • Thobias J
    Thobias J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket seriöst och väl genomfört mäklaruppdrag Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är mycket nöjd, andra försäljningen som jag gör med denna mäklare, förut en villa och nu en bostadsrätt, och ångrar mig inte. Såldes med vinst båda gångerna. Bra bollplank genom hela försäljningen, valde en bra strategi vid den andra försäljningen i ett läge där bostadsmarknaden var klurig och få objekt blev sålda. Man märker att de lägger ner själ och hjärta i arbetet. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-06-21 Henrik B svarar Andreas H
    Tack Andreas, det värmer att läsa. Nu hoppas jag att du hittar en riktigt bra ny bostad åt er. Ha en fin sommar!
  • Eric M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jättenöjd med Henrik. Det började med att vi kollade på ett parhus som han var mäklare för, slutade med att han ordnade en försäljning av vår lägenhet för mycket mer än vi räknat med och sålde parhuset till oss för bra pris. Allt har gått väldigt fort och smidigt till. Läs mer
  • Sebastian M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Henrik hjälpte oss genom hela processen och vi är otroligt nöjda med honom och hela vår försäljning. Skulle varmt rekommendera Henrik för andra. Läs mer
  • Ida B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är en sympatisk, lyhörd och professionell mäklare. Vi fick precis vad vi önskade utav vår försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-19 Henrik B svarar Ida B
    Tack Ida, härligt att läsa. Vi ses framöver.
  • Angela W skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Henrik är en fantastisk mäklare! Hela processen kändes trygg och bra med honom. Han kom med idéer och förslag om hur vi skulle göra för att piffa till innan foto och visning för att öka intresset. Kommer att rekommendera alla att kontakta Henrik vid försäljning. Stort tack! Läs mer
    2018-02-19 Henrik B svarar Angela W
    Tack själva för fint samarbete Angela. Och tack snälla för de fina orden. Vi ses i maj vid slutuppgörelsen på affären.
  • Peter H
    Peter H skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Henrik jobbade bra med extravisningar och kommunicerade väl med mig mellan samtalen med spekulanterna. Han hade bra förslag och var ett bra bollplank i de olika situationerna som uppstod. Läs mer
    2017-08-31 Henrik B svarar Peter H
    Tack Peter. Härligt att du känner så. Ta hand om er. Mvh Henrik
  • Tuula L
    Tuula L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Henrik Backman har alla goda egenskaper som man väntar man av den bra mäklare.
    Dessutom Henrik Backman är lugn och trevlig och realistisk.
    När man träffar Henrik B så får man direkt uppfattning att han är pålitlig. Läs mer
    2017-07-24 Henrik B svarar Tuula L
    Tack snälla Tuula :) Önskar dig lycka till med ditt nya boende framöver. Mvh Henrik
  • Jarmo M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket nöjd.
    Över förväntan vad gäller både slut pris
    Att objektet såldes så fort. Läs mer
    2017-07-05 Henrik B svarar Jarmo M
    Tack för fina ord Jarmo, kul att det gick så bra. Ha en fin semester.
    Henrik
  • Charlotte L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Henrik Backman är kunnig, lugn och saklig. Med vänlighet lotsar han igenom den snåriga försäljningsproceduren och man känner fullt förtroende. Läs mer
Paulina Uebel
Ida Olheim