Henrik Backman
Registrerad mäklare sedan 2007-03-30
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 64 Läs vad Henrik Backman

• Tom Robin K köpte sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-19

Skogslund
    Utmärkt bemötande. Tillgänglig utanför kontorstid och hjälpsam med frågor och funderingar. Läs mer
  • Adam A köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-10

3:a
    Södertälje
    Köpte en nyproduktion med hjälp av Henrik. Han är snabb på att besvara frågor och fixar fram papper man undrar efter på ett snabbt sätt. Läs mer
    2020-06-10 Henrik B svarar Adam A
    Tack Adam. Jag tror ni kommer trivas alldeles förträffligt på vackra Kallfors Höjder!
  • Ninette O
    Ninette O sålde sin bostad med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-05

Nykvarn
    Lätt att få kontakt med. Svarar snabbt på Mail,telsamtal mm. Han sålde vår gård. Men det främsta är att han hittade en kund som vill betala den köpeskilling som vi önskade få ut och detta utan prut och problem. Bra jobbat. Läs mer
    2020-06-18 Henrik B svarar Ninette O
    Tack Ninette, vad härligt att vi gick i mål med detta. Önskar dig en fin sommar nu och lycka till med flytten :)
  • Linda C köpte sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-05-29

Ogan
    Mycket trevlig, professionell, lugn och trygg! Har koll på allt och har förståelse för situationen som ofta, när det gäller en så pass stor investering, även innebär en hel del känslomässiga bitar. Läs mer
    2020-06-18 Henrik B svarar Linda C
    Tack Linda. Jag är glad för din skull och övertygad om att ni ska trivas i ert nya fina hus då det är dags att flytta in.
  • Frida B köpte sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-05-29

Nykvarn
    Vi har köpt vårt drömhus i Nykvarn via Henrik. Han var snabb i sin kommunikation, ordnade en privatvisning åt oss och skötte processen extremnt pålitligt, proffsigt och informativt. Han tog sig tiden att förmedla huset till oss köpare på ett väldigt förtroendeingivande sätt. Vi är supernöja och förstår varför han måste vara Nykvarns bästa mäklare! Läs mer
    2020-06-18 Henrik B svarar Frida B
    Tack för denna fantastiska rekommendation Frida :)
    Hoppas ni ska trivas i nya huset då det är dags.
  • Jordin W
    Jordin W sålde sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-05-03

Centralt
    Riktig proffsigt mäklaren. Rekommenderar Henrik för ditt nästa hus affär! Läs mer
    2020-05-15 Henrik B svarar Jordin W
    Thanks Jordin!
    Hoppas ni ska trivas i nya huset sen när det blir dags. Vi hörs efter nyår så hjälper jag er med deklarationerna också.
  • Joakim G sålde sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-04-27

Svartbro
    Sålt villa. Mycket professionell mäklare. Lugn, realistiskt, pålitlig och mycket trevlig. Rekommenderar starkt Läs mer
    2020-05-15 Henrik B svarar Joakim G
    Tack för det Joakim. Och tack för ett fint samarbete under resans gång.
  • Peter T köpte sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-04-26

Centralt
    Bra bemött av mäklaren, lugn & trevlig. Fick även hjälp utanför arbetstid. Läs mer
    2020-04-27 Henrik B svarar Peter T
    Tack Peter! Och välkomna till Nykvarn :)
  • Taghreed Z köpte sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-04-22

Ritorp
    Vi köpte en villa i Södertälje.
    Henrik är en professionell och lyhörd mäklare. Vi fick bra info, återkoppling och svar på allt. väldigt trevligt kundbemötande. Läs mer
    2020-05-15 Henrik B svarar Taghreed Z
    Tack Teghreed, jättekul att läsa. Grattis till nya huset, ha en fin sommar tills det blir dags att få nycklarna.
  • Ragnhild G sålde sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-04-19

Svartbro
    Henrik ingav stort förtroende genom hela säljprocessen. Vi sålde en villa på landet och Henrik var målinriktad och engagerad hela vägen. Vi upplevde honom som trygg, kunnig och seriös. Jag kan varmt rekommendera Henrik till andra som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
    2020-05-15 Henrik B svarar Ragnhild G
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett sånt fint omdöme Ragnhild. Och tack för gott samarbete under processens gång.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist