Henrik Backman
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 19 kunder tycker om Henrik Backman

• Leif S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-11-19

Mycket proffsigt av mäklaren. Sålde en trevlig 3.samtidigt skaffade han en ny renovering på en 2 åt mig. Behöver inte oroa mig för någonting alls. Han tog hand om dig, och alla pappers problem som uppstår. Tack så jättemycket för hjälpen Läs mer
  • Lola J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-11-08

Vi har sålt vårt kedjehus. Jag upplevde Henrik Backman som trygg, ärlig, professionell och kunnig.
    Vi kunde inte ha gjort ett bättre val av mäklare! Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Lola J
    Tack Lola. Härligt att läsa. Hoppas ni ska stortrivas i er nya lägenhet :)
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Har sålt hus.
    Trevligt och lungt bemötande ( mycket proffsig)
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar med råge!!
    Jättenöjd med vårat val! Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Jörgen L
    Tack för gott samarbete Jörgen & grattis till försäljningen!
  • Fadi M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-11-08

Har köpt ett hus i Södertälje har blivit bemött jättebra ut av säljaren Jag är jättenöjd Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Fadi M
    Tack Fadi! Och välkommen tillbaka till Södertälje :)
  • Emelie B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-10-11

Vi anlitade Henrik för att säljavårt hus och vi är mycket nöjda! Trevligt bemötande, kunnig och flexibel, toppen! Läs mer
    2018-10-12 Henrik B svarar Emelie B
    Tack själv för väldigt fint & trevligt samarbete Emelie. Vi ses framöver. Mvh Henrik
  • Joakim R skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-10-11

Proffsig, trevlig allt är perfekt Läs mer
  • Eric S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-10-05

Mycket bra service och känns väldigt pålitlig! Läs mer
    2018-10-05 Henrik B svarar Eric S
    Tack för de fina orden Eric. Jag hoppas ni ska stortrivas i er nya fina lägenhet när det blir dags att flytta in.
  • Amer N skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-08-22

Mäklaren var super trevlig och hjälpsam, vi fick förklaringar och tips angående viktiga punkter för oss som köper ett hus för första gången. Läs mer
    2018-08-23 Henrik B svarar Amer N
    Härligt att läsa Amer. Tack! Lycka till med nya huset då det blir dags :)
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-07-01

Jag och min man har sålt med Henrik 2 gånger nu och det har gått lika bra och smidigt båda gångerna!
    Lätt att få tag på om det är något man undrar över och håller en uppdaterad under hela processen!
    Vi är grymt nöjda och rekommenderar honom till alla vi känner! Läs mer
    2018-07-19 Henrik B svarar Angelica J
    Tack för de fina orden Angelica - härligt att höra. Hoppas ni ska stortrivas i Kallfors nu!
  • Thobias J
    Thobias J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-06-28

Mycket seriöst och väl genomfört mäklaruppdrag Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Ida Olheim