Henrik Backman

Henrik Backman

Henrik Backman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Henrik Backman har varit registrerad mäklare sedan 2007-03. Henrik Backman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 184 omdömen med ett betyg på 4.9. Henrik Backman har haft 40 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

184 omdömen om Henrik Backman

Sedan starten hos Reco 2017
JONATHAN K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Nykvarn

Bra bemötande, Smidig förmedling för ett bostadsköp

Fabian T
Södertälje

Vi blev bemött väldigt fint och fick bra information och hjälp. Han va hjälpsam och förklarade bra om saker som va bra att veta om lägenheten och hur hela processen skulle gå till. Hade bra kontakt med oss och svarade snabbt och enkelt på våra frågor

Mattias L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Nykvarn

Mycket nöjd, bra och proffsigt engagemang

Jörgen S
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Östertälje

Bra bemötande kunnig och engagerad. Försäljningen gick smidigt trots en orolig marknad. Inga problem med visningar allt lösningsorienterad.

Thomas E
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Östertälje

Han är trevlig, lyhörd, kunnig och personlig.

Svar från Henrik Backman

Tack Thomas och grattis till ditt nya fina hus!

Niclas F
Järna

En lugn och rak person med humor och dessutom jordnära. Inget lull lull.

Hugo S
Södertälje

Hej det gick bra och smidigt. Vart nöjd med priset

Inger C
Östertälje

Lugn och sansad mäklare vi har haft bra kommunikation under hela processen. Lätt att komma i kontakt med på telefon och Mail. Återkommer alltid. Tyvärr har inte marknadsläget varit på vår sida önskat högre försäljningspris men det är bara att gilla läget och skönt att det ändå blev sålt till ett okej pris.

Magnus S

Förtroendeingivande och saklig.

Svar från Henrik Backman

Tack för fint samarbete Magnus!

Bo Anders B
Järna

Snabbt och väldigt profesionellt bemötande av mäklare som förstod vårat behov.

Svar från Henrik Backman

Tack för gott samarbete Anders!