Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 510 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• 2019-10-17

Lars S skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en villa och sålt ett radhus. Vår mäklare har varit positiv och glad. Köpet gick som planerat. Försäljningen tog lite längre tid än vad mäklaren och vi trott från början. Läs mer
  • 2019-10-17

Kajsa S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed är seriös. Han höll mig underrättad hela tiden om läget. Det var lätt att komma i kontakt med honom. Han gör helt enkelt ett bra arbete. Läs mer
  • 2019-10-16

Johan L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt hus och har blivit mycket bra bemött av Mohammed. Han har absolut levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Pernilla J

2019-10-15

Pernilla J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en villa. Bemötandet av mäklaren var oklanderligt, mycket professionell och ett stort engagemang under hela försäljningen, trots en mycket utdragen process. Mäklaren gav goda råd och var mycket lyhörd utifrån min upplevelse av försäljningsprocessen. Läs mer
  • Anton K

2019-10-15

Anton K skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tycker att allt flöt på bra. Redan från första mötet så kände jag mig trygg med mäklaren. Läs mer
    2019-10-16 Johanna B svarar Anton K
    Tack Anton för den fina Recon. Det var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning!
  • Haidar M

2019-10-06

Haidar M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hejsan mitt namn är Haidar som jag har köpt en lägenhet på Frösängsvägen 54.
    Jag har varit på en trevlig möte med Maria och hon var jättetrevlig person hjälpsam jag fick bra Information från henne och jag fick hjälp och förstår innan skriva avtalet. Jag vill inte glömma att jag tackar Sofia också jag fick så mycket hjälp från henne och hon var kontakter Person med HSB tack för er jag är jätteglad och nöjd att jag har köpt en lägenhet genom er
    Haidar Mahdi Läs mer
    2019-10-07 Maria K svarar Haidar M
    Hej Haidar!

Tack för dina fina ord. Så roligt att kunna hjälpa till i din bostadsaffär. Att skapa trygghet för både köpare och säljare är en viktig del i mitt och Sofias arbete.

Vi ses på tillträdet!

Vänligen Maria och Sofia.
  • 2019-10-04

Jonatan G skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte en större lägenhet.

Jag blev bra bemöt av mäklaren och han har helatiden varit hjälpsam.

Informativ och gav en känsla av att han ville ha det bästa både för mig som köpare och för försäljarna. Jag rekommenderar honom starkt Läs mer
  • 2019-10-04

Pia K skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    har köpt bostad på bastenshällsvägen 10 i Nyköping
    vi hade kontakt med Johan Izos, väldigt trevlig och ett bra bemötande, vi är mycket nöjda så vi har även valt att sälja våran lgh genom honom. Läs mer
  • 2019-10-03

Åke S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    ingen avslutad affär
    utmärkt med personmligt engagemang
    Hon lyssnade och inresserarrt
    tyvärr kunde inte banken ordna erf lån Läs mer
    2019-10-07 Maria K svarar Åke S
    Hej Åke!

Tack för ditt omdöme. Ja, både du och jag gjorde allt vi kunde för att få det att fungera men tyvärr räckte det inte till den här gången. Vi får jobba vidare med något nytt objekt.

Ha en fin dag!

Vänligen Maria.
  • 2019-10-03

Anton P skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    °Lägenhet
    •Proffsigt kunnigt bemötande
    •Förväntningarna var en snabb och smidig försäljning till ett bra pris. Och ett proffsigt, lugnt bemötande. Vilket vi fick i Johan.
    •Sammanfattningsvis visar Johan att han är en skicklig mäklare och en bra människa. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-10-03 Johan I svarar Anton P
    Tack Anton, det var ett nöje att få samarbeta med er. Lycka till med nya boendet.
  • 2019-10-01

Niclas C skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig, snabb och effektiv. Skötte affären på ett mycket flexibelt sett. Läs mer
  • 2019-09-30

Lisbet N skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mäklaren snabb och kunnig. Återkommer snabbt med svar. Läs mer
  • 2019-09-30

Sari S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt ett radhus från våran mäklare. Vi uppfattade honom som väldigt professionell och hade ett bra bemötande.
    Väldigt trevlig! Läs mer
  • 2019-09-23

Sandra H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt mark 3 ha, Tomas gjorde ett färdigt förslag på ritning på liten höstgård som spekulanterna och d som köpte marken tyclte var bra. Såg bra ut i prospektet. Tog sig tid men spekulanterna (3 st)

Alltid trevlig! Läs mer
    2019-10-02 Thomas N svarar Sandra H
    Tack för ditt fina omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling! Roligt projekt, där kreativitet och gott samarbete präglat alla våra kontakter under försäljningen.
  • 2019-09-18

Moa W skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim mötte verkligen alla våra förväntningar vid försäljningen av vår bostad. Hela förloppet kändes tryggt och kontrollerat. Han har varit tydlig och snabb i kommunikationen, tillgänglig och professionell. Läs mer
    2019-09-19 Joakim N svarar Moa W
    Hej Moa och stort tack för recensionen! Det känns superbra att jag levde upp till era förväntningar och att ni är nöjda med affären - för det är jag med! Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet i nästa vecka.

Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-09-12

Byggklossen Ab skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tomas jobbar väldigt proffetionellt . Kände mig nöjd som kund . Läs mer
    2019-09-12 Thomas N svarar Byggklossen Ab
    Tack för ditt omdöme du lämnade Göran , det värmer!
  • 2019-09-11

Sandra L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag och min sambo köpte nyligen en villa där Mohammed var ansvarig mäklare.
    Han har under hela tiden varit väldigt trevlig, tillmötesgående och tillgänglig.
    Jag är väldigt nöjd med hela processen från början till slut.
    Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Joakim R

2019-09-11

Joakim R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed Mouaid var ansvarig fastighetsmäklare för villan vi köpte nu i september 2019. Under hela processen har Mohammed varit väldigt trevlig, professionell, engagerad och hjälpsam. Dessutom har han alltid varit tillgänglig.

Utan tvekan skulle vi varmt rekommendera att anlita Mohammed vid en eventuell försäljning. Är du istället köpare och är intresserad av ett objekt där Mohammed är mäklare, kan du, oavsett om du köper objektet eller ej, vänta dig ett mycket angenämt bemötande. Läs mer

Eva B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    SÄLJA RELATIVT FORT OCH DET GICK BRA
    HELT OK
    VI ÄR NÖJDA Läs mer
    2019-09-10 Thomas N svarar Eva B
    Tack för ditt omdöme, trevlig affär och riktigt kul att ni är nöjda!

Inger E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag kom in i bilden redan innan mäklaren var tillfrågad och köpte mitt "lilla" hus genom Thomas Nilsson innan det kom ut på marknaden. Genomfördes mycket smidigt och tillfredsställande.
    Mitt "stora" hus kom mycket snabbt ut och två visningar med spekulanter skedde plus att energideklaration samt besiktning gick hand i hand tidsmässigt.
    Några förväntningar hann jag inte med att tänka på men jag hade ett omedelbart förtroende för mäklaren med sitt lugna sätt att informera och svara på mina frågor. Han har också under den här perioden svarat och kommit igen på olika överenskommelser. Jag har redan rekommenderat honom till min omgivning. Läs mer
    2019-09-10 Thomas N svarar Inger E
    Stort tack Ingrid, för dina vänliga ord om mig och vårt samarbete genom hela affären - såväl köpet av din nya bostad som försäljningen av den befintliga villan! Det har varit riktigt roligt att få jobba tillsammans med dig och jag tror den glädjen bidrog till det fina resultatet! Allt gott till dig och varmt lycka till med det nya!
  • 2019-09-10

Pernilla T skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Toppentrevliga Mohammed köpte jag lägenhet genom!
    Han kan sin sak!
    Rekommenderas !! Läs mer
  • 2019-09-06

Anette J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde vårat hus. Professionellt och sakligt bemötande. Han höll oss informerad och delaktiga i allt som skedde. Mån om både säljare och köpare. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Mycket behjälplig med tips om alternativt boende då försäljningen gick fort och vi inte har ett kommande boende. Sammanfattningsvis utmärkt betyg. Läs mer
  • 2019-09-03

Tony S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte villa. Tittat på massor av hus ofta med Mohammed som mäklare. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Hade höga förväntningar och han levde upp till dom. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-03

Karin A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt villa i Nyköping. Trevligt, artigt bemötande. Visar intresse när vi hade frågor och synpunkter.
    Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse! Läs mer

Åsa L skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt brf på regeringsvägen Nyköping
    Toppenbemötande från början till slut.
    Köpte lgh för två år sedan, lika bra då. Läs mer

Henrik E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig mäklare med stor lokalkännedom. Enkel och snabb att ha att göra med. Läs mer
    2019-09-02 Thomas N svarar Henrik E
    Tack Henrik för en bra och trevlig rekommendation och fint omdöme om mig som mäklare.
  • 2019-09-02

Robert P skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vänlig, tydlig och samtidigt korrekt, gör att Charlotte är lätt att komunicera med.
    Hon tog hänsyn till att jag bodde i en annan stad och hade långt till Nyköping. Hon såg till att ordna en mycket smidig visning av en bostadsrättslägenht för mig där både hon och jag hade all nödvändig förhandsinformation så att det möjliggjorde för mig att direkt efter visningen kunna lägga bud.

En mäklare jag gärna rekomenderar. Läs mer
  • 2019-08-24

Carina R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevligt bemötande, snabb enkel affär!
    Toppen Läs mer
    2019-08-28 Maria K svarar Carina R
    Hej Carina!

Väldigt trevligt att träffa dig och att jag kunde hjälpa dig att hitta en fin lägenhet. Välkommen till Nyköping!

• 2019-08-12

Brigitte I skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt ett hus i Oxelösund med stort renoveringsbehov.
    Blev underbart bemött av mäklaren Johanna Boman. Hon
    fick en ärlig chans att försöka sälja mitt hus. Johanna lyckades över alla förväntningar. Helt otrolig. Johanna har varit ett stort stöd för mig. Helt otroligt att hon på så kort tid lyckats med uppgiften. Jag är helt fascinerad av hennes arbete. Läs mer
    2019-09-12 Johanna B svarar Brigitte I
    Hej Birgitte,
    Stort tack för de fina orden och förtroendet jag fick att få hjälpa dig med din försäljning. Det var ett stort nöje att få hjälpa dig!

Johanna
    Johanna B gillar detta
  • 2019-08-11

Helena E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Snabb, effektiv , svarar på alla funderingar , tillgänglig och noga med avtal för båda partner Läs mer
    2019-08-11 Thomas N svarar Helena E
    Tack för din fina rekommendation Helena jag är glad att du uppskattar mitt arbetssätt, väldigt trevlig att göra en affär med er och hoppas ni båda blir nöjda ned ert nya boende!
  • 2019-08-10

Patrik G skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lägenhetsförsäljning:
    Kompetent, klart och tydligt
    Och till rätt pris Läs mer
    2019-08-10 Thomas N svarar Patrik G
    Tack för ditt fina omdöme om min insats för din lägenhetsförsäljning! Mycket glad att du är nöjd!
  • 2019-08-01

Linda R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt hus.
    Med ett professionellt och mycket trevlig bemötande och mycket tillmötesgående har vi fått svar på alla våra frågor samt fått hjälp med mycket.
    Vi har fått mycket hjälp vilket var över mina förväntningar. Att en mäklare ställt upp så mycket och hjälp till trodde jag aldrig. Helt fantastisk hjälp. Rätt person på rätt arbete. Läs mer
    2019-08-01 Mohammed Mouaid svarar Linda R
    Tusen tack Linda för den fina recensionen 🙏🏽 Stor ära att hjälpa er med hus köpet. Varmt välkomna till Gatan 😊
  • 2019-07-30

Sandra N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim hjälpte oss att sälja vårt underbara lilla fritidshus i Vivesta. Vi kontaktade Joakim efter att ha varit spekulanter på ett av hans objekt. Vi hade inte träffat honom utan endast konverserat via mail men hans tonalitet och servicekänsla lyste igenom mailen. När vi träffade honom så bekräftades hans professionalitet. Han är mycket kommunikativ och tillgänglig.

Det som vi tycker gör skillnaden är att han är schysst mot båda håll. Han vill behandla både säljare och köpare med respekt. Resonerar kring olika scenarion och har alltid en etisk/moralisk del i argumentationen. Jag skulle känna mig otroligt trygg att även köpa med Joakim, det säger ganska mycket om hur nöjda vi är som säljare.

Vi har tittat på många objekt i Sörmland och köpte innan vi sålde och den mäklaren vi köpte av (betydligt mer senior och med många år i branschen) var inte i närheten av Joakims professionalitet. Räds inte hans ringa ålder, här har ni Nyköpings framtida stjärnmäklare! Läs mer
    2019-08-05 Joakim N svarar Sandra N
    Hej Sandra och Johan! Jag blir så glad och nästintill rörd över att ni är så nöjda med min insats! Det har vart ett väldigt bra samarbete och jag är så nöjd över affären. Hoppas att ni kommer att trivas nu i ert nya fritidshus och att ni får många fina somrar där framöver!

Allt gott, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-07-18

Jakob S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpte en villa där Joakim var mäklaren.
    Vi blev väldigt väl bemötta och fick svar på alla eventuella frågor om huset och även omkringliggande ämnen som hör till. Han var väldigt enkel att få tag på och svarade alltid snabbt och utförligt.
    Vi skulle rekommendera Joakim till alla som vill sälja bostad då han gör ett professionellt och bra jobb. Läs mer
    2019-07-19 Joakim N svarar Jakob S
    Tack Jakob och Angelica för er fina recension! Min ambition är alltid att få såväl säljare och köpare nöjda med sin affär, så det känns kanonbra att jag lyckats med det! All lycka till nu med huset, jag tror att ni kommer att trivas riktigt bra!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-07-17

Britta P skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har köpt en lägenhet. Blev trevligt och professionellt bemött. Höll avtalade tider och var alltid nåbar och återkopplade. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag kommer att rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-07-17

Stefan B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt ett radhus och köpt en lägenhet.
    Mäklarens bemötande var utmärkt och med vår ringa erfarenhet av mäklare levde han väl upp till våra förväntningar.
    Vi kommer att rekommendera mäklaren för vänner och bekanta som går i sälj/köptankar. Läs mer
  • 2019-07-10

Göran Lennart L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt hus på Arrendatorvägen 4.

Av Mohammed har jag fått ett härligt personligt bemötande och ett stort engagemang. Jag behövde aldrig gå och vänta på återkoppling för den skedde alltid direkt och löpande. Det personliga, engagemanget och de frekventa uppdateringarna uppskattade jag mycket! Läs mer
  • 2019-07-09

Yvonne D skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Det blev en snabb och rationell affär. Vi är så nöjda och vi hoppas på allas belåtenhet. Yvonne och Rolf Läs mer
  • 2019-07-07

Anna-Karin I skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt bostadsrätt på Brandholmen med hjälp av Mohammed. Bemötandet från Mohammed var mycket bra och affären genomfördes snabbt och smidigt vilket gjorde att vi inte behövde visa lägenheten mer än en gång. Vi uppskattade också hans trevliga sätt och hur han redogjorde för hela processens genomförande. Läs mer
  • 2019-07-07

Mats T skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt ett underbart hus vid Nyköpings kusten.
    Det gick snabbt och smidigt trots semestertider.
    Kan mkt väl rekommendera mäklaren Läs mer
    2019-07-17 Maria K svarar Mats T
    Hej Mats!

Det är fint hus som ni säljer. Roligt att fått hjälpa er med både köp och sälj. Vi ses på tillträdet, ha en skön sommar!

• 2019-07-03

Johannes L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett hus i ålberga och mäklan var duktig o kunig Läs mer
    2019-07-04 Maria K svarar Johannes L
    Hej Johannes!

Det är ett hemtrevligt hus du köpt. Hoppas du kommer trivas där i många år.

Ha en fin sommar!

• Dzemal D

2019-07-03

Dzemal D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har haft Thomas Nilsson som mäklare flera gånger och vi är lika nöjda med honom varenda gång, en mycket bra mäklare! Läs mer
    2019-07-03 Thomas N svarar Dzemal D
    Tack Dzemal mycket trevligt att göra affärer med dig, i största förtroende. Tack!
  • 2019-07-01

David N skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed hjälpte oss sälja vår lägenhet, mycket proffsigt bemötande och var genuint trevlig och otroligt kompetent. Han sålde vår lägenhet innan det ens vart någon visning på
    den, så vad mer kan man begära? Rekommenderar Mohammed till alla som går i tankarna kring att säja. Läs mer
  • 2019-06-30

Lars-Åke W skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi hade svårt att få reda på pris bilden innan möte i lägenheten. När vi väl bestämt oss gick allt fort och vi hann få ut lägenheten i bra tid. Bra aktiviteter för att få allt klart innan utlägg på Hemnet. Snygg broschyr, säljande tycker vi.
    Bra bemötande under hela arbetet till visning. Läs mer
    2019-07-04 Maria K svarar Lars-Åke W
    Hej Lars-Åke!

Tack för ditt omdöme. Ni hade gjort så fint i lägenheten så det var inte svårt att få snygga bilder till broschyren.

Ha en fin sommar!

• 2019-06-29

Anna W skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket proffsigt bemötande
    Rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-06-29

Elmira R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed hjälpte mig att sälja min lägenhet. Eftersom jag inte befann mig i Sverige skötte vi mycket av kommunikationen per telefon och mail och han var alltid tillgänglig. Är sammantaget väldigt nöjd med Mohammeds effektivitet, professionalitet, stora engagemang och att han aldrig gav upp. Positiv och härlig energi som smittar av sig. Upplevde en ärlig och rak dialog i hans arbetssätt och kände mig trygg med att ha gett honom förtroendet att sälja min lägenhet. Kommer definitivt anlita honom igen om det skulle bli aktuellt att sälja nästa bostad. Rekommenderar honom varmt till andra som funderar på att sälja och ger honom de bästa rekommendationerna. Läs mer
  • 2019-06-28

Jarmo A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en villa. Mäklarens bemötande mot oss mycket proffsigt.
    👍😎 Läs mer

Emma K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt två st bostäder med hjälp av Mohammed. Han är fantastisk! Otroligt engagerad i att allt ska bli så bra som möjligt.
    Är alltid anträffbar via telefon & sliter långa dagar, kvällar & helger för att få sina kunder nöjda. :-)

Rekommenderar absolut Mohammed som mäklare inför en försäljning! Läs mer

Reza R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra service, fullödig information kring säljet, trevligt bemötande.
    Vad mer kan man begära.Driven mäklare och lyssnade på våra önskemål. Läs mer
  • 2019-06-27

Niklas L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt ett fritidshus. Blev bemött på ett ödmjukt och trevligt sätt. Förväntade mig service, tillgänglighet vilket jag fick. Sammanfattningsvis är jag nöjd med mäklaren och hels förfarandet. Läs mer

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping