Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 1530 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping 2

• sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Stigtomta
    2022-08-18 Verifierad kund
    Mohammed gav mig fin vägledning, gott bemötande och rak och tydlig kommunikation genom hela försäljningsprocessen. Han förklarar på ett sätt som gör att man förstår och jag kände mig väldigt trygg i alla moment. Mohammed är en mäklare jag varmt rekommenderar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Brandholmen
    2022-08-18 Verifierad kund
    Hej ! Vi fick mycket bra hjälp och snabb återkoppling vid frågor .

Ingela Reinholdsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med fötterna på jorden.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-08-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lätt att komma i kontakt med, och svarar snabbt på mail o mobil.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Bra jobbat Och väldigt trevligt bemötande 👍🏽☀️
  • köpte sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-08-15 Verifierad kund
    Jag har tidigare varit i kontakt med Mohammed när han sålde min tidigare bostad. Den servicekänslan han har är fantastisk. Han hjälpte inte oss bara att hitta rätt objekt utan även med att hitta rätt bankkvinna,som tog hand om oss på ett sätt jag inte varit med om! Mohammed är en säljare som inte bara hjälper en med bostad han vägleder än oxå runt om köpet mm!
    2022-08-11 Verifierad kund
    Mohammed var jättetrevlig, hjälpsam och alltid tillgänglig vid frågor och funderingar.
    Vi kunde inte ha haft en bättre mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Nyköping
    2022-08-11 Verifierad kund
    kanon jobb! Rak och tydlig i språket
    Hej Tomas!

Tack för din fina reco. Ett mysigt hus som ni köpt. Ha en fin helg och så ses vi snart igen.

• Kjell N
    • Granlund
    Mycket bra bemötande.
    Proffsig handläggning av hela försäljningen.
    Positiv och lyhörd med kunden i centrum.
    Hej Kjell!

Tack för din fina rekommendation. Det har varit trevligt och roligt att få hjälpa dig. Vi ses snart igen!

Maria Kåbring
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-08-10 Verifierad kund
    Mohammed är proffsig och hade is i magen för försäljningen när jag var stressad. Snyggt agerat!
  • köpte sin stuga med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-08-10 Verifierad kund
    Mäklaren var helt utmärkt! Hon förklarade allting tydligt och lugnt, vilket var väldigt viktigt för oss. Fantastiskt bemötande genom hela processen!
    2022-08-10 Verifierad kund
    Mohammed har från början av vårt letande efter hus varit mer än tillmötesgående. Han gör allt för att underlätta affärer och har ett stort sinne för service. Han är tillgänglig dygnet runt (i princip) och svarar jämt med ett glatt humör. Helt klart den bästa mäklaren man kan ha att göra med. super nöjd
  • sålde sin stuga med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-08-08 Verifierad kund
    Renatas bemötande har genomgående varit föredömligt. Hon är professionell i fin balans med ett personligt bemötande. Hon är tydlig, genuin, pålitlig, kunnig. Hon är orädd, lyhörd, har hanterat en delvis komplex situation på ett föredömligt sätt. Hon utstrålar energi, engagemang, är snabb, konkret i kommuninkationen. Hon har en humor kombinerat med pondus och uthållighet. Hon är prestigefri i bemötandet på ett sätt som gör det lätt att ta upp vilka frågor som helst som är relaterade till uppdraget. Hon är seriös och handlingskraftig. Hon har överträffat mina förväntningar!
  • köpte sin bostad med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-08-06 Verifierad kund
    Muhammad var hjälpsam, snäll och medkännande och jag var väldigt bekväm med att arbeta med honom
  • sålde sin bostad med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Öster
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande, kunnig och kan branschen. Lyhörd och inlyssnande. Bra känsla för medling mellan köpare och säljare. Speciel period att sälja i då prisbilden på hus drastiskt förändrades, kunde väl ha hoppats på fler intressenter.
  • köpte sin bostad med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Öster
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående, tydlig och noggrann!
    2022-08-01 Verifierad kund
    Proffsigt och bra uppdateringar.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Jag har fått en bra bemötande av Mohammed ,han är jätteduktig och snäll och tålamod. Jag tycker att han är duktig på sitt jobb.
    2022-07-30 Verifierad kund
    Proffsig rakt igenom! en kunnig trevlig mäklare, vi kommer anlita Mohammed vid ev fler försäljningar.
  • Fatima A
    • Tystberga
    2022-07-29 Verifierad kund
    Han är en mycket trevlig och intelligent,
    Han en mycket duktig mäklaren att litta på och han sålde min villa bara på 2 dagar, jag skulle rekommendera honom till alla som jag känner och han sålde många villor mitt område,jag har aldrig träffat en sån duktig och mäklaren smärt mäklaren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Brandkärr
    2022-07-28 Verifierad kund
    Hjälpsamt att hitta bra lägenhet. Renata är en mycket bra mäklare som är superduktig på att hålla kontakt och informera både via mail och telefon.
    • Vrena
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jag upplever att man fick god kontakt med mäklaren, man vågade fråga det man önskade och fick stöd i det man kände behov av. All information var tydlig och lättillgänglig. Kontakten kändes alltså mycket bra!
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bästa mäklaren som jag har träffat på. Behjälplig och otroligt duktig. Tack
    Bra bemötande, smidig affär
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-07-24 Verifierad kund
    Johan är tevlig, lyhörd och professionell med ett gott tryggt och lugnt bemötande med tydlig och effektiv kommunikation.
    Uppskattas och rekommenderas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-07-23 Verifierad kund
    Vi har anlitat Johan Isoz tidigare och tycker att det har fungerat mycket bra. Snabb försäljning och ett mycket bra och professionellt bemötande.
  • Ingalill A
    sålde sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Bergshammar
    2022-07-23 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande - nöjd över lag.
    Hej och tack för din fina reco. Det har varit mycket trevligt att hjälpa er.

Ha en fortsatt fin sommar!

2022-07-21 Verifierad kund
    Mohammed är mån om sina kunder och är professionell i sin roll. Han är positiv, tydlig och kunnig. Mohammed är flexibel och lätt att nå.
    Bostadsaffären sköttes på ett bra sätt från början till slut.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Mohammed var lyhörd, engagerad, tillgänglig, snabb och alltid ärlig, vilket vi uppskattade enormt. Han lyssnade på våra önskemål och guidade oss i rätt riktigt hela tiden, han var alltid tillgänglig och gjorde alltid det som var smidigast för oss, vi kunde alltid nå honom om vi hade någon fundering.
    Det var över förväntan, rekommenderar alla mina vänner att välja Mohammed!
    2022-07-19 Verifierad kund
    Jättetrevligt och professionellt bemötande.
    Allt gick fort och smidigt. Mouhammed återkopplar väldigt bra och håller en uppdaterad. Bra jobbat Mouhammed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Fågelbo
    2022-07-18 Verifierad kund
    Renata uppfyllde alla mina förväntningar. Renata var under hela processen noga med att uppdatera mig kring försäljningen, och var alltid tillgänglig. Jag kände mig under hela processen trygg med att Renata hade full koll på läget.
  • sålde sin bostad med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Aspa
    Jaåaaaåaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssss
    Hej Boo!

Ditt svar blev lite svårbegripligt men vi har ju pratats vid på telefon och jag vet vad du menar.

• Östra Villastaden
    2022-07-18 Verifierad kund
    Allt har varit mycket smidigt och bra.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Jag vill verkligen tacka Mohammed från djupet av mitt hjärta, han slog mina förväntningar av hur en mäklare ska vara.

Mohammed agerade så proffesionellt och seriöst mot alla parter vilket jag uppskattar stort.

Det finns inget bättre än när alla parter i en affär är glada och nöjda.

Mohammed du är en genuin människa som verkligen älskar yrket.

Jag kan med fullaste allvar rekommendera dig till alla som ska köpa eller sälja.

Du förtjänar titeln som Sveriges bästa mäklare

Tack !
    • Stigtomta
    2022-07-18 Verifierad kund
    Vi kunde inte få en bättre mäklare än Renata, är så tacksam över att hon ville hjälpa oss att sälja. Hon gör så att allt känns så himla enkelt, hon är tydlig, pedagogisk och förklarar allt väldigt bra och utförligt. Vi har känt oss så trygga med att det är just hon som har hjälpt oss från tanke av försäljningen till att lägenheten blev såld. Skulle rekommendera Renata till alla som söker en bra mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Aspa
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Trots att det tog lite tid att sälja vårt hus så lyckades mäklaren hålla god ton och humöret uppe.
    Hej Tove och tack för din rekommendation.

Ja, det tog lite tid men nu är huset sålt. Vi ses snart igen.

Maria
    2022-07-10 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, alltid trevlig och alltid relevant. Vi hade hela tiden en känsla av att Tobias gjorde det lilla extra för oss.
    • Nävekvarn
    2022-07-09 Verifierad kund
    Hela processen har från början till slut fungerat utmärkt. Min frågvishet besvarades med en ängels tålamod och alla frågetecken rätades ut till utropstecken. Perfekt matchning av köpare. Känner mig så otroligt nöjd med hela affären.
    • Östra Villastaden
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mohammed är en mäklare i toppklass. Exceptionellt proffsig och smidig. Han har levererat med skicklighet, hög prestanda och samtidigt med en rutinerad erfarenhet. Man känner en trygghet och ett förtroende under hela processen.
    Att lämna över förtroendet för en bostadsförsäljning till Mohammed rekommenderas varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-07-07 Verifierad kund
    Eftersom jag inte varit så mycket inblandad i bostadsaffären, och då jag ej stått som huvudägare. Har jag egentligen ingenting mer att skriva än att jag har blivit bra informerad under hela processen!
    Hej och tack för din reco!

Maria
    2022-07-05 Verifierad kund
    Maria hade ett professionellt bemötande och informerade oss på ett förståeligt sätt inför varje moment. Hon var lättillgänglig under hela processen.
    Hej Heli!

Tack för din rekommendation. Vi ses på tillträdet.

Maria Kåbring
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Svalsta
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevligt och ett glatt bemötande. Bra information om bostaden av en kunnig mäklare. Hälsar Uffe.Lisa.
    Hej Uffe och Lisa,

Tack för er fina reco och jag är glad att höra att ni är nöjda med mitt bemötande. Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya fina hem.

Vi ses på tillträdet!
    • Nävekvarn
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mohammed är mycket strukturerad och informativ. Känns att han månar om både säljare och köpare så att det blir en bra affär och båda parter känner sig nöjda! Kunnig och social.
    • Centrum
    2022-07-01 Verifierad kund
    det var mitt första köp av bostad så jag hade inte så mycket koll om hur det går till och vad som jag behöver veta och så vidare men tack vare mäklaren (Mohammad) så fick jag all information, tips och hjälp hela vägen tills inträdet.

Jag är väldigt nöjd av mäklaren och hans insats från första kontakten fram tills inträdet. En väldigt duktig, kunnig och proffsig av sig själv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi fick veta det bi ville. Och dessutom var hon tillmötesgående!
    Hej Karin!

Tack för din reco. Vi ses vid tillträdet.

2022-06-28 Verifierad kund
    Kontakten och bemötandet är ju som det bör vara. Proffsigt och vänligt.
    Förväntningarna blev ju lite sämre än vad vi hoppades på, är väl marknaden som svajar.
    Sammanfattningsvist så är vi trots allt lättade men vi hade trott på lite bättre resultat.
    Hej Bo!

Tack för din reco. Det blev ett något lägre resultat än ni förväntade er men precis som du skriver, lägenhetsmarkanaden är lite svajig just nu.

2022-06-28 Verifierad kund
    Maria har varit trevlig och bra från början till slut. Hon la upp en bra säljplan och fanns med oss som stöd under hela processen.
    Hej My!

Tack för din fina rekommendation. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni har en fin sommar och så ses vi vid tillträdet.

Vänligen Maria.
    Maria Kåbring
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Bryngelstorp
    2022-06-26 Verifierad kund
    Johanna har gjort ett bra jobb vid försäljningen av min lägenhet. Kunnig och informerade om hur försäljningsprocessen går till.
    Stort tack för den fina recon.

Hälsningar,
    Johanna
    Johanna Boman
  • sålde sin stuga med hjälp av Tobias Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-06-22 Verifierad kund
    Alltid trevlig. Svarade snabbt. Snabbt avslut. Happy.
    • Bryngelstorp
    2022-06-22 Verifierad kund
    Johanna är trevlig,kunnig och saklig.
    Mycket kundvänlig
    Stort tack för din reco, hoppas ni kommer stortrivas i ert nya hem.

Vi ses på tillträdet!