Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 414 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• 2019-02-15

Lena K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en villa i Nävekvarn och sålt min lägenhet i Oppeby, Joakim har skött båda.

Alltid trevlig och hjälpsam. Är väldigt nöjd!

Trevlig, tillmötesgående, hjälpsam med ett stort tålamod! Läs mer
  • 2019-02-10

Gunilla B skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har köpt ett hus på fina Lastudden.
    Har blivit mycket bra bemött!
    Rekommenderar varmt denna mäklare! Läs mer
    2019-02-12 Maria K svarar Gunilla B
    Tack Gunilla!

Tack för ditt omdöme och det känns verkligen bra att ni blev köpare till det fina huset på Lastudden. Vi ses på tillträdet!

• 2019-02-10

Bengt J skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde ett fritidshus med hjälp av Maria. Maria är trygg och kunnig Läs mer
    2019-02-12 Maria K svarar Bengt J
    Hej Bengt och tack för dina fina ord!

Det känns verkligen bra att få ha hjälpt dig i din bostadsaffär. Vi ses snart igen!

• Karl Henrik S

2019-02-09

Karl Henrik S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffesionellt utfört med en personlig framtoning samt ett 100%igt lugn. Läs mer
    2019-02-09 Thomas N svarar Karl Henrik S
    Tack för ditt fina omdöme om mig och hur affären avlöpte!
  • 2019-02-07

Patrik E skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ända från första diskussionen om en försäljning, genom hela processen och fram till ett avslut har det sköts på utmärkt sätt.
    Allt har skett med en positiv inställning och med ett jättebra bemötande vid möten och över telefon. Läs mer
  • Catarina L

2019-01-31

Catarina L skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en tre rums lägenhet.
    Mycket professionellt bemötande, trevligt och personligt.
    Fått mer hjälp än jag förväntade mig. Så nöjd.
    Tack vare all hjälp och god kontakt kändes det hela väldigt bra. Bara positivt! Läs mer
  • 2019-01-28

Hans A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Var okey, kunnig och effektiv. Gillar inte mäklarkonceptet. Borde kunna ske utan mellanhand. Läs mer
    2019-01-30 Maria K svarar Hans A
    Tack Hans för ditt omdöme. Jag hoppas att ni kommer trivas med den nya bostaden.

Vad gäller mellanhänder så förekommer det ju på flera sätt i vårt vardagliga liv. En bostadsaffär är oftast den största affären man gör i livet och hur den ska gå till är reglerad i bl a Jordabalken och Bostadsrättslagen så det är väldigt viktigt att allt blir korrekt. Många väljer därför att anlita en mäklare för att få en så trygg och bekymmersfri bostadsaffär som möjligt, för både köpare och säljare.

• 2019-01-21

Susanne H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket professionell & kunnig mäklare som kan sätta sig in i individens behov och förutsättningar för att kunna köpa en egen bostad. En mäklare som visar stort engagemang för både säljare och köpare vid en affär. Rekommenderar henne varmt och hon får mitt högsta betyg. Läs mer
    2019-01-21 Maria K svarar Susanne H
    Hej Susanne!

Tack för dina fina ord. Att få hjälpa både köpare och säljare vid sin bostadsaffär och skapa trygghet är en fantastisk känsla.

Vi ses vid tillträdet!

• 2019-01-18

Heléna J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde en bostadsrätt. Professionell, vänlig och engagerad. Svarar snabbt. Läs mer
  • Alfred F

2019-01-03

Alfred F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tomt
    Genomgående bra, allting. Läs mer
  • 2019-01-01

Emeli S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jättetrevligt bemötande. Jag träffade Mohammed första gången när Svensk Fastighetsförmedling gjorde en drive där de kom hem till en och värderade lägenheten och berättade om säljprocessen. Han var så trevlig och glad och förklarade tydligt hur allt skulle gå till så när jag några månader senare hittade mitt drömradhus så tvekade jag inte att kontakta Mohammed för att sälja min trea. Trots att det blev lite besvärligt med ett par extra visningar och lite annat krångel så var Mohammed väldigt flexibel och löste allt på bästa sätt både för mig och för spekulanterna och såg hela tiden till så att jag var uppdaterad och hade koll på läget. Jag kommer inte att tveka att vända mig till honom igen om jag mot förmodan skulle flytta från mitt fina radhus. Läs mer
  • 2018-12-25

Sofie J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Otroligt nöjd med denna mäklare, från start till slut har allt skötts proffsigt och smidigt men samtidigt personligt. 5 av 5! Läs mer
  • 2018-12-24

Caxton N skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag är väldigt nöjd med hur Mohammed Mouiad utförde köpet av min lägenhet i Nyköping. Han var närvarande, hjälpande med att hitta en bank som kunde lösa lånelöftet och otroligt proffisionell i sitt agerande. Detta gav mig hopp om att allt skulle lösa sig och det gjorde det. Jag kan ärligt säga att utan hans hjälp hade jag givit upp. Han är mer än en mäklare, han är som en god vän som ser till mitt bästa och samtidigt köparens eftersom det var tät dialog hela tiden. När det handlar om så mycket pengar så var det tryggt att jobba med en mäklare som förstår den känslosamma processen som jag som köpare går igenom.

Rekommenderar varmt Mohammed Mouiad som mäklare för alla som söker en trygg, positiv och kunnig mäklare. Läs mer
  • Anna O

2018-12-20

Anna O skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en ägarlägenhet på Arnö i Nyköping. Bemötandet från mäklaren har hållit den högsta kvalitet en köpare kan önska! Han har varit lyhörd,hjälpsam och professionell utöver förväntan. Mohammed är enastående yrkesman! Läs mer
  • 2018-12-19

Charlotte A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lång erfarenhet, kunnig Trevlig Läs mer
    2019-01-21 Maria K svarar Charlotte A
    Hej Charlotte!

Tack för ditt omdöme. Trevligt att få hjälpa dig vid din försäljning.

Vänligen Maria.
  • 2018-12-18

Eva E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt mindre lägenhet.Mäklaren ledde processen på ett personligt, vänligt och proffsigt sätt. Med stor smidighet rodde vi iland affären snabbt. Har redan sålt en annan fastighet tidigare i år genom samma kedja och hade förväntningen att det skulle gå lika bra denna gång. Det gjorde det absolut. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2018-12-18

Patrik N skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket proffsigt bemötande och omhändertagande av både köpare och säljare. Trots olika nivåer av kunskap och erfarenhet av den här typen av avtal så kände sig båda mycket väl bemötta. I mitt fall var det hjälp med ett privat köp av radhus. Hade höga förväntningar på att det mesta skulle fixas av mäklaren vad gäller formalia och de förväntningarna blev överträffade.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Thomas jobb och avgiften var lägre än övriga mäklare jag jämfört med. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-18 Thomas N svarar Patrik N
    Tack för ditt fina omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling. Det gläder mig att både du och den tidigare fastighetsägaren är nöjda med mitt arbete och jag önskar dig all lycka med ditt nya boende.
  • Rashida B

2018-12-18

Rashida B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professionell och otroligt trevlig mäklare med ett inspirerande engagemang. Köpet gick smidigt och kändes tryggt, mycket tack vare Mohammed. Lätt tillgänglig och godhjärtad.
    Starkt rekommenderad för både köp och försäljning! Läs mer
  • 2018-12-14

Emily M skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Det kunde interested varit battre Läs mer
  • 2018-12-08

Ronnie W skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en liten 1:a, bra och seriöst bemötande från mäklare. Läs mer

Göran B skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren har gjort ett bra jobb oh gett mig information om vad som hänt under resans gång, Läs mer

Amanda T skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Snabb och enkel affär. Kändes tryggt att ha Johan som mäklare. Läs mer

Manaf A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt vår lägenhet pga köp av en ny.

vi blev väldigt bra och professionellt bemötta av mäklaren,
    vi båda visste att vi hade en lägenhet i en svårsåld område.
    I våra ögon tycker vi att mäklaren gjorde allt som han kunde för att få en bra affär. Han är en väldigt ambitiös, tog eget ansvar för visningarna, visade privata visningar eftersom lägenheten var tom. Så det var lite över förväntan att han skulle vara så flitig.

I helheten tycker vi att det var ett väldigt bra samarbete, och viktigast var att mäklaren klarade av sälja lägenheten innan deadline. jag kommer garanterad att anlita mäklaren i framtiden och kommer absolut rekommendera andra att anlita honom också. Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Manaf A
    Stort tack för er rekommendation =) Det har varit en ära att få jobba med er. Så roligt att ni är nöjda.
  • 2018-12-04

Leif K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vid köp av en bostadsrätt via fullmakt var Mohammed mäklare.
    Mohammed såg till att allt flöt som det skulle på ett proffesionellt sätt. Han skötte kontakterna mycket bra. Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Leif K
    Stort tack! Så roligt att ni är nöjda. Stort grattis och lycka till i nya bostaden. Tveka inte att höra av er om det finns något jag kan hjälpa er med i framtiden.
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • 2018-12-02

Sophie N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är väldigt nöjda med Joakims arbete med att sälja bostadsrättslägenheten.
    Han har hela tiden hållt oss underrättade om vad som händer runt försäljningen (som tagit ca 6 mån)
    Ett trevligt bemötande både mot min huvudman och mig som God man. Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Sophie N
    Stort tack för recensionen Sophie och Ann-Katrin! Nu håller vi tummarna för Sophies köp går vägen som planerat!

Vi hörs!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Björn V

2018-12-02

Björn V skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lyhörd, målmedveten, energisk, trevlig Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Björn V
    Tack för recensionen Björn, känns bra att ni är nöjda!

Ha det gott!

• Marianne B

2018-12-01

Marianne B skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har precis sålt vårt boende via Therese, hon är mycket proffsig och kunnig, dessutom jättetrevlig i alla lägen. Vi har tidigare sålt och köpt boende men aldrig blivit så väl omhändertagna. Läs mer
  • 2018-12-01

Lovisa H skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt på 4 rum o kök. Jag upplevde att mäklaren var professionell på alla plan. Hon gjorde ett fantastiskt arbete plus lite extra. Läs mer
  • 2018-11-30

Amanda E skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har just köpt en lägenhet i Oppeby och haft Joakim Nilsson som mäklare som varit helt fantastisk! Hela tiden hållt mig uppdaterad, svarat direkt på mess och frågor då jag skickat! Mycket pålitlig och professionell på alla sätt! Rekommenderar starkt! Tack för allt! Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Amanda E
    Hej Amanda! Först och främst vill jag tacka dig för att du tog dig tiden att skriva en såpass fin recension, känns jättebra när ens kunder uppskattar den tid och energi man lägger ned i arbetet. Nu är det bara att se framemot januari och inflytt, kommer att bli bra för dig tror jag. Ha det bra så länge och så ses vi vid tillträdet!

• Maria N

2018-11-30

Maria N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim har sålt min och min dotters bostadsrätt i oppeby Nyköping.
    En lång och strävsam resa har det varit med många visningar men till slut kom hon som kände att här vill jag bo👍😀😀
    Han har alltid funnits tillhands på telefon Och med goda råd .
    Han har gjort ett superjobb
    Tack Joakim och lycka till med nya försäljningar i framtiden 🎉 Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Maria N
    Hej Maria! Stort tack för den väldigt fina recensionen och tack för ett riktigt bra samarbete!

Ha det riktigt bra nu i Norge!

• 2018-11-22

Lisa C skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi blev bra bemötta och fick tydlig information om allt. Trevlig i kontakten, känns pålitlig. Läs mer
  • Kjell E

2018-11-20

Kjell E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt min fastighet med hjälp av mäklare Tomas Nilsson på Svensk fastighetsförmedling. Han har varit helt outstanding, otroligt proffsig,kunnig och social, tack vare honom så uppfylldes mina förväntningar och affären blev väldigt lyckad, han kommer jag definitivt att rekommendera Läs mer
    2018-11-20 Thomas N svarar Kjell E
    Tack Kjell för ditt fina omdöme och rekommendation om mig i min roll som din fastighetsmäklare. Den härliga fastighet du skapat genom hårt och målmedvetet arbete var ett nöje att visa och vår dialog var hela tiden givande - vi pratade samma språk och affären blev till och med bättre än förväntat! Stort tack för förtroendet!
  • 2018-11-18

Mats J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt fastighet, såg annonsen på Hemnet
    Mycket proffsigt skött från första kontakt till avslut av affären
    Bemötandet har varit utmärkt, Thomas har skött det på alla sätt man kan förvänta sig och lite till.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Thomas i Nyköping
    Matte J Läs mer
    2018-11-18 Thomas N svarar Mats J
    Tack så väldigt mycket för den fina rekommendationen och stort lycka till med fastigheten i framtiden!
  • 2018-11-16

Robin A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra kommunikation. Är både på säljarens o köparens sida.
    Från visning till köp gick de snabbt o bra.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-11-16 Joakim N svarar Robin A
    Stort tack för recensionen Robin! Vad roligt att du har upplevt affären som bra och att du är nöjd med ditt köp!

Vi ses vid tillträdet!

• Emelie A

2018-11-05

Emelie A skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde en lägenhet, en 2:a, blev väldigt bra bemött och hon levde upp till mina förväntningar och var väldigt duktig. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Robert K

2018-11-05

Robert K skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde en villa på 99 kvm. Det var enkelt och smidigt med Therese som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-02

Joachim L skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Affären gick snabbt och smidigt och vi är väldigt nöjda. Läs mer

Karin E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har förhoppningsvis köpt en liten etta med kokvrå i ett relativt populärt område. Mitt köp är beroende av att min tidigare lägenhet blir såld. Detta var mäklarens förslag och det känns väldigt tryggt för mig.

Mäklaren var väldigt trevlig utan att kännas konstlad. Under själva skrivandet av kontraktet var han noga med att förklara allt och kolla att jag förstod.

Sammanfattningsvis skulle jag säga att han kändes kunnig och seriös, mån om att både köpare och säljare skulle känna sig nöjda med affären. Läs mer
    2018-11-07 Thomas N svarar Karin E
    Tack Karin för ditt fina omdöme du lämnat om mig som mäklare. Nu hoppas vi att din egen försäljning går fint, vilket den borde göra enligt din mäklare som jag pratat med. Varmt välkommen till Nyköping och ditt nya boende!

Kristina L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt äldre hus på landet

Bemötandet var mycket bra och proffsigt

Förväntningarna införlivades, både vad gällde organisationen runt försäljningen och slutpriset på fastigheten

Sammanfattningsvis kändes affären trygg och med bra dialog under processens gång Läs mer

Taha Ö skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt, jag är imponerad Meklaren kompitens och bemötande , väldigt vänligt och tydligt ,jag är tacksam och skulle gärna anlita samma Meklare samma pers , om det ska uppstå liknande ärende. Jag kommer rekommendera , alla vänner och bekanta att vända sig samma Meklarebyron , tack för samma arbeta . Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Taha Ö
    Tack snälla! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen.
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • 2018-10-31

Nima S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpt en villa.
    Han är en trevlig person och bemöttande var super bra.
    Det var en bra upplevelse. Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Nima S
    Tack snälla Nima! Önskar er all lycka i er nya bostad.
  • Susanne D

2018-10-31

Susanne D skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt ett radhus med hjälp av Therese som kände till området då hon sålt fastigheter där tidigare. Väldigt trevlig och hjälpsam från första stund och positiv, kunnig och glad med ett bra bemötande. Läs mer
  • Göran A

2018-10-24

Göran A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag är glad att jag valde Maria Kåbring som mäklare vid min försäljning. Allt kring affären flöt på utan minsta problem.
    Maria gav ett professionellt intryck redan från start då hon på ett rakt sätt berättade hur jag skulle möblera lägenheten inför visningen.
    Trygghet och tillit helt enkelt. Bra jobbat! Läs mer
    2018-10-30 Maria K svarar Göran A
    Hej och tack för dina fina ord!

Du gjorde också ett bra jobb med det vi hade att utgå ifrån. Affären flöt verkligen på.

• Vitomir M

2018-10-21

Vitomir M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en etta på Trädhårdsvägen 17 i Oxelösund.
    Jag har blivit bemött trevligt och professionellt.
    Mäklaren levde up till mina förvntningar.
    Professionellt utfört jobb. Läs mer
    2018-10-22 Joakim N svarar Vitomir M
    Tack Vitomir för din fina rekommendation. Roligt att så här långt haft förmånen att hjälpa dig med köpet av ditt nya boende, ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet i december!

• 2018-10-16

Johan D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    1. Sålt villa.

2. Blev väldigt bra bemött.

3. Höga förväntningar och jag tycker mäklaren levde upp till dessa på ett bra sätt.

4. Välinformerad mäklare, snabb och smidig affär, professionell och drivande i försäljningen av huset och framförallt ett pedagogiskt arbetssätt genom hela affären som gynnar både säljare som köpare. Läs mer
    2018-10-16 Thomas N svarar Johan D
    Tack Johan, för att du valde att ge mig uppdraget att sälja din/er fastighet och den fina rekommendationen! Det har varit mycket roligt, från start till mål och riktigt trevligt att jag fick vara med - både när ni för ett antal år sedan köpte villan genom mig och nu när ni står inför ett helt nytt liv och en stor flytt och har sålt! All lycka till dig och familjen!
  • Susanne M

2018-10-12

Susanne M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en ganska stor lägenhet 132 kvm
    Jag är jättenöjd med mäklaren Läs mer
    2018-10-15 Maria K svarar Susanne M
    Hej och tack Susanne!

Ja, vi jobbade bra i team när din lägenhet såldes. Nöjet var på min sida. Återigen, tack för förtroendet.

• Tove R

2018-10-12

Tove R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en lägenhet och säljer ett radhus. Maria är tydlig, vilket är av väldigt stor vikt för oss, serviceminded och medmänsklig.
    Vi visste innan att det var många bitar man ska ha koll på både vid köpet och vid försäljning. Maria har hjälpt oss med allt och lite till.
    Vi är supernöjda och vill även ge ett plus i kanten för en välformulerad presentation av henne på hemsidan. Läs mer
    2018-10-15 Maria K svarar Tove R
    Hej Tove och Johan!

Tack för er fina rekommendation. Roligt att så här långt haft förmånen att hitta ert nya boende och tack för förtroendet att få hjälpa er hitta nya köpare till ert radhus.

Vänligen Maria.
  • 2018-10-09

Rosa Linnea J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en 60-tals Enplansvilla med källare. Trevligt, avslappnat bemötande, bra förklaringar. Sammantaget en bra upplevelse och en mkt snabb försäljning. Proffsigare vore dock kanske att undvika att prata om sej själv för mkt, en viss del ja, men får inte bli för personligt från mäklarens sida. Läs mer
    2018-10-09 Thomas N svarar Rosa Linnea J
    Tack Rosa, för en fin recension om mig och genomförandet av försäljningsuppdraget. Det blev ett högt pris efter en intensiv och lång budgivning, hoppas du är nöjd med resultatet och lycka till med det nya boendet!
  • 2018-09-30

Inger L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en gammal villa.
    Maria är snabb, korrekt och ger intryck av att vara mycket kunnig och erfaren. Läs mer
    2018-10-01 Maria K svarar Inger L
    Hej Inger och Lars!

Tack för den fina rekommendationen. Det är en förmån att få träffa trevliga människor och hjälpa till vid bostadsbyten. Vi ses på tillträdet!

• 2018-09-29

Bengt Anders N skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en kolonistuga med tomt.
    Jag blev mycket bra bemött av henne.
    Hon var mycket bra. Läs mer

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping