Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 492 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• 2019-08-24

Carina R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevligt bemötande, snabb enkel affär!
    Toppen Läs mer
  • 2019-08-12

Brigitte I skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt ett hus i Oxelösund med stort renoveringsbehov.
    Blev underbart bemött av mäklaren Johanna Boman. Hon
    fick en ärlig chans att försöka sälja mitt hus. Johanna lyckades över alla förväntningar. Helt otrolig. Johanna har varit ett stort stöd för mig. Helt otroligt att hon på så kort tid lyckats med uppgiften. Jag är helt fascinerad av hennes arbete. Läs mer
    Johanna B gillar detta
  • 2019-08-11

Helena E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Snabb, effektiv , svarar på alla funderingar , tillgänglig och noga med avtal för båda partner Läs mer
    2019-08-11 Thomas N svarar Helena E
    Tack för din fina rekommendation Helena jag är glad att du uppskattar mitt arbetssätt, väldigt trevlig att göra en affär med er och hoppas ni båda blir nöjda ned ert nya boende!
  • 2019-08-10

Patrik G skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lägenhetsförsäljning:
    Kompetent, klart och tydligt
    Och till rätt pris Läs mer
    2019-08-10 Thomas N svarar Patrik G
    Tack för ditt fina omdöme om min insats för din lägenhetsförsäljning! Mycket glad att du är nöjd!
  • 2019-08-01

Linda R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt hus.
    Med ett professionellt och mycket trevlig bemötande och mycket tillmötesgående har vi fått svar på alla våra frågor samt fått hjälp med mycket.
    Vi har fått mycket hjälp vilket var över mina förväntningar. Att en mäklare ställt upp så mycket och hjälp till trodde jag aldrig. Helt fantastisk hjälp. Rätt person på rätt arbete. Läs mer
    2019-08-01 Mohammed Mouaid svarar Linda R
    Tusen tack Linda för den fina recensionen 🙏🏽 Stor ära att hjälpa er med hus köpet. Varmt välkomna till Gatan 😊
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • 2019-07-30

Sandra N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim hjälpte oss att sälja vårt underbara lilla fritidshus i Vivesta. Vi kontaktade Joakim efter att ha varit spekulanter på ett av hans objekt. Vi hade inte träffat honom utan endast konverserat via mail men hans tonalitet och servicekänsla lyste igenom mailen. När vi träffade honom så bekräftades hans professionalitet. Han är mycket kommunikativ och tillgänglig.

Det som vi tycker gör skillnaden är att han är schysst mot båda håll. Han vill behandla både säljare och köpare med respekt. Resonerar kring olika scenarion och har alltid en etisk/moralisk del i argumentationen. Jag skulle känna mig otroligt trygg att även köpa med Joakim, det säger ganska mycket om hur nöjda vi är som säljare.

Vi har tittat på många objekt i Sörmland och köpte innan vi sålde och den mäklaren vi köpte av (betydligt mer senior och med många år i branschen) var inte i närheten av Joakims professionalitet. Räds inte hans ringa ålder, här har ni Nyköpings framtida stjärnmäklare! Läs mer
    2019-08-05 Joakim N svarar Sandra N
    Hej Sandra och Johan! Jag blir så glad och nästintill rörd över att ni är så nöjda med min insats! Det har vart ett väldigt bra samarbete och jag är så nöjd över affären. Hoppas att ni kommer att trivas nu i ert nya fritidshus och att ni får många fina somrar där framöver!

Allt gott, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-07-18

Jakob S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpte en villa där Joakim var mäklaren.
    Vi blev väldigt väl bemötta och fick svar på alla eventuella frågor om huset och även omkringliggande ämnen som hör till. Han var väldigt enkel att få tag på och svarade alltid snabbt och utförligt.
    Vi skulle rekommendera Joakim till alla som vill sälja bostad då han gör ett professionellt och bra jobb. Läs mer
    2019-07-19 Joakim N svarar Jakob S
    Tack Jakob och Angelica för er fina recension! Min ambition är alltid att få såväl säljare och köpare nöjda med sin affär, så det känns kanonbra att jag lyckats med det! All lycka till nu med huset, jag tror att ni kommer att trivas riktigt bra!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-07-17

Britta P skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har köpt en lägenhet. Blev trevligt och professionellt bemött. Höll avtalade tider och var alltid nåbar och återkopplade. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag kommer att rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-07-17

Stefan B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt ett radhus och köpt en lägenhet.
    Mäklarens bemötande var utmärkt och med vår ringa erfarenhet av mäklare levde han väl upp till våra förväntningar.
    Vi kommer att rekommendera mäklaren för vänner och bekanta som går i sälj/köptankar. Läs mer
  • 2019-07-10

Göran Lennart L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt hus på Arrendatorvägen 4.

Av Mohammed har jag fått ett härligt personligt bemötande och ett stort engagemang. Jag behövde aldrig gå och vänta på återkoppling för den skedde alltid direkt och löpande. Det personliga, engagemanget och de frekventa uppdateringarna uppskattade jag mycket! Läs mer
  • 2019-07-09

Yvonne D skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Det blev en snabb och rationell affär. Vi är så nöjda och vi hoppas på allas belåtenhet. Yvonne och Rolf Läs mer
  • 2019-07-07

Anna-Karin I skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt bostadsrätt på Brandholmen med hjälp av Mohammed. Bemötandet från Mohammed var mycket bra och affären genomfördes snabbt och smidigt vilket gjorde att vi inte behövde visa lägenheten mer än en gång. Vi uppskattade också hans trevliga sätt och hur han redogjorde för hela processens genomförande. Läs mer
  • 2019-07-07

Mats T skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt ett underbart hus vid Nyköpings kusten.
    Det gick snabbt och smidigt trots semestertider.
    Kan mkt väl rekommendera mäklaren Läs mer
    2019-07-17 Maria K svarar Mats T
    Hej Mats!

Det är fint hus som ni säljer. Roligt att fått hjälpa er med både köp och sälj. Vi ses på tillträdet, ha en skön sommar!

• 2019-07-03

Johannes L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett hus i ålberga och mäklan var duktig o kunig Läs mer
    2019-07-04 Maria K svarar Johannes L
    Hej Johannes!

Det är ett hemtrevligt hus du köpt. Hoppas du kommer trivas där i många år.

Ha en fin sommar!

• Dzemal D

2019-07-03

Dzemal D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har haft Thomas Nilsson som mäklare flera gånger och vi är lika nöjda med honom varenda gång, en mycket bra mäklare! Läs mer
    2019-07-03 Thomas N svarar Dzemal D
    Tack Dzemal mycket trevligt att göra affärer med dig, i största förtroende. Tack!
  • 2019-07-01

David N skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed hjälpte oss sälja vår lägenhet, mycket proffsigt bemötande och var genuint trevlig och otroligt kompetent. Han sålde vår lägenhet innan det ens vart någon visning på
    den, så vad mer kan man begära? Rekommenderar Mohammed till alla som går i tankarna kring att säja. Läs mer
  • 2019-06-30

Lars-Åke W skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi hade svårt att få reda på pris bilden innan möte i lägenheten. När vi väl bestämt oss gick allt fort och vi hann få ut lägenheten i bra tid. Bra aktiviteter för att få allt klart innan utlägg på Hemnet. Snygg broschyr, säljande tycker vi.
    Bra bemötande under hela arbetet till visning. Läs mer
    2019-07-04 Maria K svarar Lars-Åke W
    Hej Lars-Åke!

Tack för ditt omdöme. Ni hade gjort så fint i lägenheten så det var inte svårt att få snygga bilder till broschyren.

Ha en fin sommar!

• 2019-06-29

Anna W skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket proffsigt bemötande
    Rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-06-29

Elmira R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed hjälpte mig att sälja min lägenhet. Eftersom jag inte befann mig i Sverige skötte vi mycket av kommunikationen per telefon och mail och han var alltid tillgänglig. Är sammantaget väldigt nöjd med Mohammeds effektivitet, professionalitet, stora engagemang och att han aldrig gav upp. Positiv och härlig energi som smittar av sig. Upplevde en ärlig och rak dialog i hans arbetssätt och kände mig trygg med att ha gett honom förtroendet att sälja min lägenhet. Kommer definitivt anlita honom igen om det skulle bli aktuellt att sälja nästa bostad. Rekommenderar honom varmt till andra som funderar på att sälja och ger honom de bästa rekommendationerna. Läs mer
  • 2019-06-28

Jarmo A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en villa. Mäklarens bemötande mot oss mycket proffsigt.
    👍😎 Läs mer

Emma K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt två st bostäder med hjälp av Mohammed. Han är fantastisk! Otroligt engagerad i att allt ska bli så bra som möjligt.
    Är alltid anträffbar via telefon & sliter långa dagar, kvällar & helger för att få sina kunder nöjda. :-)

Rekommenderar absolut Mohammed som mäklare inför en försäljning! Läs mer

Reza R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra service, fullödig information kring säljet, trevligt bemötande.
    Vad mer kan man begära.Driven mäklare och lyssnade på våra önskemål. Läs mer
  • 2019-06-27

Niklas L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt ett fritidshus. Blev bemött på ett ödmjukt och trevligt sätt. Förväntade mig service, tillgänglighet vilket jag fick. Sammanfattningsvis är jag nöjd med mäklaren och hels förfarandet. Läs mer
  • 2019-06-27

Mikael H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har sålt mitt hus och han är en bra kille som anstränger sig för att göra ett gott jobb och att vara tillgänglig under alla veckans dagar. Läs mer

Anna F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mkt väl bemött. Snabb att få kontakt med och trevlig och enkel att ha att göra med. Läs mer

Lena H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt en bostadsrätt i Nyköping. Jag valde Joakim som mäklare eftersom han utstrålade en positiv energi från början. Han visade även en tydlig plan inför försäljningen på att kalenderblad. Det gjorde det lätt att förstå processer. Under budgivningen blev jag uppdaterad hela tiden. Jag ger Joakim Nilsson mina varma rekommenderar! Läs mer
    2019-07-01 Joakim N svarar Lena H
    Tack Lena för din fina recension! Kändes jättebra att få hjälpa er med försäljningen och det blev verkligen ett kanonresultat!

Ha det gott sålänge och så hörs vi igen så snart det är dags för deklaration!

• 2019-06-24

Therese T skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra bemötning, svar på alla frågor. Trevlig och öppen kommunikation. Läs mer

Aira N skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt min mors lägenhet och det är min första erfarenhet av mäklare och allt vad det innebär att sälja en lägenhet. Allt har gått väldigt bra och jag är mycket positiv till hela handläggningen. En väldigt trevlig och professionell mäklare. Läs mer

Mats H skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en näringsfastighet. Det har hanterats utmärkt från början till slut. Läs mer
  • 2019-06-24

Anne-Christine V skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt en Villa i Nyköping på Arnö.

Mäklaren har varit mycket hjälpsam och haft en väldigt gott bemötande under hela processen.

Våra förväntningar är väl uppfyllda.

För oss är det viktigt att mäklaren är engagerad och har en positiv inställning till sitt uppdrag detta speglar sig till intressenterna som då känner sig väl bemötta och trygga i sin affär.

Vi rekommenderar varmt Mohammed Mouaid på Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • 2019-06-24

Anita P skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en 3rumslägenhet som jag har stora förväntningar på! Mäklaren gjorde ett gott intryck och stannade kvar och väntade långt efter visningstid och var ändå inte stressad. Jag fick svar på de frågor jag hade och jag ser framemot att få flytta in Läs mer
  • 2019-06-21

Maria A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Regeringsvägen 29a
    Jag blev bemött bra. Han är bäst Läs mer
  • 2019-06-20

Carolin K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Att sälja pappas lägenhet var en jobbig process mentalt för oss barn. Men du tog det i vår takt och var lyhörd och hjälpsam från början till slut. Tack för bra support! Läs mer
    2019-07-01 Joakim N svarar Carolin K
    Tack själv för ett trevligt samarbete och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!

Ha det bra nu sålänge så hörs vi sen när det är dags för deklaration!

• 2019-06-14

Angelica K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är otroligt nöjda med hur mäklaren skötte försäljningen av vårt parhus. Hela vägen från början till slut kände vi stort förtroende för mäklaren. Snabbt och effektivt gick det, samtidigt som vi fick all den information och lägesuppdatering vi kände att vi behövde. Läs mer
    2019-06-17 Joakim N svarar Angelica K
    Tack Angelica för din jättefina recension! Att det blev en såpass lyckad affär är mycket på grund av er med, tack för ett väldigt fint samarbete!

Vi ses vid tillträdet!

• 2019-06-07

Lotta W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt ett lantligt beläget hus. Thomas är en mycket engagerad mäklare som är påläst, tillmötesgående och engagerad. Svarar snabbt på telefon och mail och kommer med goda råd. Vi rekommenderar honom varmt och skulle gärna anlita honom som mäklare. Läs mer
    2019-06-07 Thomas N svarar Lotta W
    Tack för ditt fina omdöme om mig som mäklare! Det värmer och glädjer mig väldigt mycket att du är nöjd med min insats.
  • 2019-06-03

Lena E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vänligt, engagerat bemötande. Lugnt, sakligt och kunnigt. Vi är mycket nöjda. Den lägenhet vi köpt kändes helt rätt omedelbart. Härligt med utsikt över Nyköpings hus. Den hade dessutom det vi särskilt saknat i vår nuvarande lägenhet nämligen förrådsutrymme. Alltså, både mäklaren och lägenheten levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-03

Kjäll Eric A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt enplanshus Inskogen Oxelösund.

Väl bemött.

Förväntningarna var kanske att få bättre budgivning, men bankerna stoppar upp med svåra brygglån, så man måste först sälja.

Driftig och kunnig ,trevlig och mycket proffsig.

Anita & Kjell Appelgren Läs mer
  • 2019-05-20

Yvonne W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Valet av mäklare var självklart för oss. Vi har mött Thomas som spekulanter av 2 olika fastigheter och blev då som ev. köpare bemötta med bra information om fastigheterna.
    När vi nu sålde vår sommarstuga så var det självklart att vända oss till Thomas.
    Han arbetade effektivt och vi kände oss trygga genom hela affären att det skulle bli bra vilket det också blev.
    Stugan såldes fort och till mycket trevliga köpare.
    Vi kan med varm hand rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-20 Thomas N svarar Yvonne W
    Härligt Yvonne, med den fina rekommendationen du lämnade om mig! Toppenkul uppdrag -stort tack för förtroendet, det har varit ett rent nöje hela vägen från start via budgivning till mål! Att ni båda är helt nöjda glädjer mig väldigt mycket! Tack återigen!
  • 2019-05-18

Evelina A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i oxelösund Läs mer
  • 2019-05-15

Emma S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Är verkligen supernöjd rakt igenom! Mohammed levde upp till alla förväntningar - och mer därtill. Engagerad till max, genuin, rak i sin kommunikation och oerhört proffsig. Hade inte kunnat önska en bättre mäklare vid försäljning av var bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-05-14

Gustav E skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ordning & reda. Snabb återkoppling. Tillgänglig. Läs mer
  • 2019-05-11

Sebastian E skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag är mycket nöjd. Väldigt trevlig och hjälpsam. Allt har gått väldigt bra genom hela affären. Läs mer
  • 2019-05-11

Åsa M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria var professionell med ett trevligt bemötande. Alltid återkoppling. Fick min lägenhet, 2: a i Nyköping, såld i ett nafs. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-14 Maria K svarar Åsa M
    Hej Åsa!

Tack för din fina recension. Det är en fin lägenhet du har och du har även köpt en fin lägenhet. Känns jättebra att ha få hjälpa dig i båda affärerna. Vi ses på tillträdet!

• Mats L

2019-05-10

Mats L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Då vårt hus såldes visade Maria stort engagemang och proffessionalitet från start tills dess att affären var i mål. Maria visade stor förståelse och hjälpte till med goda råd och tips under processen utifrån hennes kunskap och erfarenhet. Hon visade tålmodighet och hade förståelse, vilket gjorde oss som säljare trygga och guidade oss genom hela försäljningsprocessen. Vi har inte en sekund ångrat att vi kontaktade Svensk Fastighetsförmedling inför försäljningen, och är mycket glada att vår mäklare blev Maria. Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Maria Kåbring. Stort tack! Läs mer
    2019-05-14 Maria K svarar Mats L
    Tack Mats för de fina orden!

Tålamod är en dygd, har jag hört :) Det blev en lång process men jag tycker vi haft ett gott samarbete under resans gång. Det känns jättebra att ha fått hjälpt er med försäljningen.

• 2019-05-09

Fredrik W skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt på Tellusvägen i Nyköping.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren.
    Mäklaren var väldigt trevlig & proffsig i sitt sätt & bemötande. Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Fredrik W
    Tack Fredrik!

Det är en trevlig lägenhet du köpt och jag hoppas du kommer trivas på alla sätt.

• 2019-05-09

Sebastian B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Extremt kunnig och hjälpsam. Fick svar på alla frågor vi hade, och var snabb i all kommunikation. Läs mer
    2019-05-09 Joakim N svarar Sebastian B
    Tack Sebastian för din fina recension! Känns kanonbra att ni är nöjda! Ses imorgon när ni får tillträde till ert fina fritidshus!

• 2019-05-06

Hans R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Fritidshus. Vi blev trevligt och kunnigt bemötta och fick all information som vi behövde. Läs mer
  • 2019-05-05

Jacek L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Såld fritidshus - väldigt bra kontakt med Joakim Nilsson, som var upp till mina förväntningar. Jag skulle gärna rekommendera honom till mina bekanta i framtiden. Läs mer
    2019-05-06 Joakim N svarar Jacek L
    Tack Jacek för din fina recension! Känns jättebra att ni är nöjda med min insats. Tack för ett trevligt samarbete!

• 2019-05-02

Aida F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt en ettan.
    Mohammed är en väldigt trevlig och professionell mäklare, gjorde sitt jobb på bästa sättet och mer.
    Det var lätt och va i kontakt med honom, svarar alltid på mina samtal samt sms.
    Jag skulle varmt rekommendera Mohammed till alla som vill sälja sin/a bostad/er eftersom ni kommer mer få mer än den ni förväntar av en mäklaren.
    Det var mitt stort nöje att samarbeta med honom.
    A.F Läs mer
  • Amir F

2019-05-02

Amir F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra mäklare som bokstavligen gör allt för att få användaren av sina tjänster att känna sig trygg och nöjd. En person som inte tillåter dig att få huvudvärk, gör sitt jobb mer än professionellt och i dina bästa intresse.
    Jag kan varmt rekommendera den här mäklaren till alla som vill ha en trevlig, smydig och huvudvärk free hjälp med sin bostäd. Läs mer

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping