Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 246 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• Mattias O
    Mattias O skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professionell, kunnig, bra kännedom om området, tog till vara våra önskemål och synpunkter. Väldigt nöjd.
  • Petri V
    Petri V skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma har varit suverän, hon har kunnat svara på alla mina frågor och funderingar jag haft.
    2017-11-16 Emma W svarar Petri V
    Hej Petri!
    Å vad glad jag blir av ett så fint omdöme!
    Jag är glad för din skull att du fick möjlighet att köpa ett så fantastiskt vackert hus! Grattis!
    Skön helg!
  • Eva P
    Eva P skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig med trevligt bemötande, tydlig och löpande information samt fin styling.
    2017-11-16 Emma W svarar Eva P
    Tusen tack för det stora förtroendet och fina samarbetet!
  • Paul B
    Paul B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevlig och proffsig, han kunde sitt yrke alldeles Utmärkt

anlitar honom gärna igen
    2017-11-17 Joakim N svarar Paul B
    Tack Paul för din recension och dina fina ord! Riktigt kul!

Vi ses vid tillträdet!

• Martin K
    Martin K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnig, smidig att interagera med. Gott intryck överlag.
    2017-11-10 Joakim N svarar Martin K
    Tack Martin för din recension!

Ses på tillträdet!

• Robert N
    Robert N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring på Svensk Fastighetsförmedling var duktig på att hjälpa mig genom hela processen med att sälja min bostadsrätt. Maria hade många bra tips på vilka förbättringar jag skulle satsa på innan fotografering och visning samt en bra strategi för hur vi skulle gå vidare.

Det hela slutade med att jag fick 62.5% mer för bostadsrätten än vad jag hade räknat med.

Ska du sälja en bostad i Oxelösund, kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Maria Kåbring.
    2017-11-09 Maria K svarar Robert N
    Hej Robert!

Ja, resultatet blev över förväntan. Det var trevligt att hjälpa dig och du lyckades på ett utmärkt sätt följa mina råd. Lycka till med ditt nya boende.

Vänliga hälsningar Maria Kåbring
  • Karin A
    Karin A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra bemötande, tydlig och klar i informationen och effektiv.
    2017-11-16 Emma W svarar Karin A
    Hej Karin!
    Tack så mycket för de fina orden, det värmer!
  • Roger R
    Roger R skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ett proffsigt bemötande. Och påläst på objektet, något som jag efter att ha gått på rätt så många visningar sista tiden märkt att många mäklare inte är.
  • Bo A
    Bo A skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ett proffsigt och bra bemötande .
    Råd under processen var bra .
    Att vi inte kom all väg är nog lite sämre marknad
  • Bernth J
    Bernth J skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vid vår försäljning av villan Guldbaggestigen 20, Nyköping är vi helt nöjda med vår mäklare Johan Isoz. Vi kan därför rekommendera honom på det varmaste för liknande uppdrag. /Rut o Bernth Jensen
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig. Hjälpsam. Erfaren. Lätt att ha och göra med.
  • Michael B
    Michael B skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ett proffsigt och lugnt intryck trotts snabba beslut.
  • Valentin P
    Valentin P skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kompetent, tydlig, bra bemötande och återkopplar snabbt och regelbundet.
  • Gunnel M
    Gunnel M skrev om Daniel Herkner en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bemötandet var mycket professionellt och kunnigt. Mäklaren Daniel var vänlig och hjälpsam. Jag kan rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling och dess personal. Jag är mycket nöjd!

Gunnel Markström
  • John E
    John E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria har helt levt upp till de förväntningar jag haft.
    2017-10-23 Maria K svarar John E
    Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av bostaden. Vi kanske ses framöver.

Vänliga hälsningar Maria
  • Michael J
    Michael J skrev om Daniel Herkner en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Daniel Herkner är en trevlig och härlig människa som det är lätt att jobba med. Han är skicklig och duktig på sitt jobb och engagera sig mycket på att göra ett bra jobb. Jag är väldigt nöjd med hans jobb och kommenderar verkligen honom.
    MVH
    Michael Tooma
  • Hans R
    Hans R skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, tjänstvillig och korrekt. En bra mäklare
    2017-10-18 Joakim N svarar Hans R
    Tack Hans för recensionen! Uppskattar att du är nöjd!

• Mohammad M
    Mohammad M skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bemötande i världsklass. Charlotte Rosell rekommenderar jag till alla min vänner. Hon är trevlig, kunnig och proffsig.
  • Markus Theodor F
    Markus Theodor F skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mäklaren förstod, var det fanns starka och svaga sidor av huset. Hon lyckades att få ihop köparens önskningar med egenskaperna av huset. Resultatet var, att mäklaren hittade rätt köparen för ett rätt pris: Glad säljare, glad köpare och glad märklare genom bra jobb!
  • Kent M
    Kent M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag tycker att Joakim hela tiden har uppträtt väldigt korrekt och professionellt. Jag har bemötts med med både gott humör och ett intresse för mitt säljuppdrag av Joakim Nilsson och övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera företaget.
    2017-10-17 Joakim N svarar Kent M
    Tack Kent för dina fina ord! Jag och de andra mäklarna och mäklarassistenterna på kontoret blir jätteglada av att du är så nöjd!

Vi ses vid tillträdet!

• Anette B
    Anette B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Gott bemötande, inget att klaga på.
    2017-10-16 Joakim N svarar Anette B
    Tack Anette för recensionen, ses vid tillträdet!

Svensk Fastighetsförmedling
  • Olle K
    Olle K skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tydlig/klar, kunnig och engagerad.
    2017-11-16 Emma W svarar Olle K
    Hej Olle!
    Tack för förtroendet att förmedla er fina bostadsrätt!
    Må så gott!
  • Josefin W
    Josefin W skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    han va bra, hjälpsam och trevlig
    2017-10-16 Joakim N svarar Josefin W
    Tack Josefin för din recension! Ses vid tillträdet!

Svensk Fastighetsförmedling
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnigt och trevligt bemötande, snabbt hanterad affär som slutade över förväntan.
  • Britt K
    Britt K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Han svara alt tog reda på våra frågor ang objektet. Återkom med information. Visade lägenheten och var tillmötesgående. Helt i son ordning enl mäklarsed.
    2017-09-30 Thomas N svarar Britt K
    Tack för ditt fina omdöme och lycka till med ditt boende!
  • Filip P
    Filip P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim är hårt jobbande för att få affären klar utifrån de förutsättningar man har. Han har bra koll på Nyköpings bostadsmarknad och även en bredare kundkrets utanför kommunens gränser. Det var aldrig problem i att få kontakt med honom och han var klok att diskutera olika upplägg med inför och under försäljningsprocessen. Utöver försäljningsområdet så var han även en väldigt lättsam och trevlig person.
    2017-10-02 Joakim N svarar Filip P
    Tack Filip för recensionen! Uppskattar att du gillar min insats!

• Nicolas F
    Nicolas F skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, korrekt, lätt att prata med, trovärdig mäklare
    2017-11-16 Emma W svarar Nicolas F
    Hej!
    Tack snälla för det fina svaret på redo, jag uppskattar att du tog dig tid att svara!
    Ha det så bra i den nya fina lägenheten!
  • Helene W
    Helene W skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Allt var toppenbra! Proffsigt material och personlig service. Bra återkoppling genom försäljningen.
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Var kunnig och engagerad återkopplade hela tiden
    2017-09-27 Maria K svarar Kristina E
    Tack Kristina!

Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. Vi ses framöver.

Vänliga hälsningar Maria Kåbring.
  • Dalila M
    Dalila M skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffessionell, göra det lilla extra.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Daniel Herkner en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag blev mycket väl bemött av Daniel och han skötte försäljningen och kontakten på ett professionellt sätt.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Charlotte Rosell sålde vår fastighet och gjorde ett mycket omsorgsfullt och engagerat arbete inte minst med en mycket uppskattad objektsbeskrivning. Hon var mycket lätt att ha att göra och även snabb och effektiv. Hon överträffade klart våra förvantningar
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra.Återkoppling och uppföljning perfekt. Ett profs.
    2017-09-27 Maria K svarar Birgitta D
    Hej och tack!

Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen.

Ha en fin dag!

Vänliga hälsningar Maria Kåbring
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra, kunnig och engagerad mäklare.
  • Anthony W
    Anthony W skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jätte trevligt och väldigt jordnära
  • Gunnar P
    Gunnar P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig och kunnig. Ingav förtroende.
    2017-09-26 Joakim N svarar Gunnar P
    Tack Gunnar för recensionen och dina värmande ord! Riktigt kul när ens arbete uppskattas! Ses vid tillträdet!

• Per G
    Per G skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas är en mycket proffsig, kunnig och ödmjuk mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Han hade full koll på marknaden vid vår försäljning och såg till att vi fick det vi önskade. Thomas var engagerad under hela processen och lätt att nå vid behov. Vi är riktigt nöjda!
    2017-09-19 Thomas N svarar Per G
    Hej Per mycket roligt att ta del av ditt fina omdöme om mig som mäklare! Jag hoppas vi får tillfälle att medverka vid någon mer bostadsaffär tillsammans med dig i framtiden. Lycka till med nya boendet!
  • Deborah R
    Deborah R skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, kunnig och proffesionell mäklare!
    Jag är jättenöjd:)
    2017-09-18 Joakim N svarar Deborah R
    Tack Deborah för din recension! Iochmed att du har kontakt med så många mäklare genom ditt jobb är jag glad att du är nöjd!

Ses vid tillträdet!

• Kerstin Knutsdotter B
    Kerstin Knutsdotter B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har ett mycket bra intryck av Thomas. Han ingav förtroende under hela processen och gav ett professionellt intryck. Jag har erfarenhet av Thomas som både köpare och säljare och har uppskattat detta.
    2017-09-18 Thomas N svarar Kerstin Knutsdotter B
    Tack Kerstin, för din fina rekommendation och ditt omdöme om mig som mäklare. Hoppas på fortsatt förtroende, all lycka till dig i framtiden!
  • Nanny A
    Nanny A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har bara positivt att säga om Emma som har hjälp oss vid flera försäljningar.
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim är väldigt positiv och ger ett bra intryck är snabb och tar tag i saker på en gång, helt enkelt bra på sitt jobb.
    Passade mig som säljare bra fick den hjälp jag behövde
    2017-09-18 Joakim N svarar Ulf K
    Tack Ulf! Jag blir riktigt glad över när min arbetsinsats uppskattas!

• Kerstin S
    Kerstin S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas bemötande var vänligt och engagerat. Jag upplevde att han var väl insatt i marknaden och handlade utifrån det. Han svarade alltid direkt på mail/SMS- kontakt.
    Min uppfattning är att uppdraget genomfördes på ett mkt professionellt sätt.
    2017-09-18 Thomas N svarar Kerstin S
    Tack Kerstin för ditt fina omdöme om mig och mitt arbetssätt. Lycka till i framtiden och tack för förtroendet att genomföra bostadsaffären!
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Gav ett gott intryck och visade ett stort intresse av att jag som säljare skulle få min bostad såld, och till ett så förmånligt pris som möjligt. Var även bra på att ge löpande info om hur bostadsaffären gick.
    2017-09-18 Joakim N svarar Håkan N
    Tack Håkan för din recension! Det blev en riktigt bra affär.

Hoppas att ni trivs i huset!

• Agneta F
    Agneta F skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Charlotte har arbetat mycket bra med försäljningen av vår fastighet. Pålitlig, kunnig, vänlig och positiv i sitt bemötande. Hon har varit aktiv i alla led och alltid funnits till hands i alla frågor. Vi har känt oss trygga med Charlotte och ger henne de bästa vitsord!
  • Johan Z
    Johan Z skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Utgav sig att för att vara den mest seriösa mäklaren med gott renommé och har inte levererat och levde inte upp till förväntningarna.
  • Eva Ingegerd Gunilla S
    Eva Ingegerd Gunilla S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mycket duktig mäklare. Han kunde lägga upp försäljningen på ett mycket bra sätt. Han var även mycket duktig vid budgivningen och hade is i magen.
    Är mycket förvånad eftersom han inte har jobbat så länge som mäklare.
    Många mäklare har jag haft så jag är väldigt kritisk. Men jag skulle varmt rekommendera honom till andra som tänker anlita mäklare.
    2017-09-17 Joakim N svarar Eva Ingegerd Gunilla S
    Tack så mycket för recensionen Gunilla, det värmer! Det är kul när ens arbete uppskattas!

• Anna H
    Anna H skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bara bra! Ordning och reda och trevligt bemötande.
  • Christine H
    Christine H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig och ett trevligt bemötande. Återkopplade snabb när vi hade frågor. Vi kände oss trygga med Maria som mäklare och är väldigt nöjda.
    2017-09-18 Maria K svarar Christine H
    Tack för ert positiva omdömde. Att skapa trygghet är viktigt för mig och Svensk Fastighetsförmedling, för alla parters skull. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad.

Vänliga hälsningar Maria
  • Gun Birgit S
    Gun Birgit S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Det bemötande jag fick överträffade förväntan. Thomas Nilsson var (och är) absolut pålitlig, mycket vänlig och trevlig, lyhörd och omdömesgill i sitt arbete samt hade bra på fötter vad gäller upplysningar etc. Synpunkter som jag hade tog han emot konstruktivt och på ett bra sätt. Jag var mycket nöjd med hur han skötte min försäljning och dess resultat. Håll hårt i honom! Vänliga hälsningar// Gun Stahle
    2017-09-15 Thomas N svarar Gun Birgit S
    Tack Gun för ett mycket trevligt förmedlingsuppdrag, ditt förtroende och din fina rekommendation om mig och mitt arbetssätt. Vi hade en mycket bra anda i försäljningen med ömsesidigt förtroende vilket säkert bidrog till det goda resultatet! All lycka i framtiden!
  • Anne-marie L
    Anne-marie L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ett trevligt och förtroendefullt bemötande. Johans arbetssätt är professionellt. Vi var väldigt nöjda.

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping