Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 911 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• 2020-12-02

Christina B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tack för bra service när du förmedlade vårt hus Läs mer
  • Anna A

2020-12-02

Anna A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt en bostadsrätt genom Joakim. Han har imponerat med ett proffsigt bemötande, stort engagemang och driv genom hela processen. Joakim har varit strukturerad, lyhörd för våra förväntningar och har varit tydlig och snabb i sin återkoppling vilket medfört att vi haft fullt förtroende och kunnat slappna av under processen. Alla förväntningar har överträffats. Läs mer
  • Rocky A

2020-12-02

Rocky A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim har varit superproffsig från första mötet till skrivet kontrakt. Han har hela tiden varit öppen med sin hänsyn mot både säljare och köpare. En modern och trevlig fastighetsmäklare. Han uppfyllde alla våra högt ställda förväntningar. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-12-02 Joakim N svarar Rocky A
    Tack Rocky för en superfin recension och ett oerhört trevligt samarbete! Det har vart ett sant nöje att samarbeta med er och jag är glad att jag fick uppdraget att hjälpa er med försäljningen. Ha det gott så länge så ses vi vid tillträdet i mars!

• 2020-12-01

Emanuel H skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt brf.
    Proffsigt bemötande från första telefonsamtal till skrivande av kontrakt.
    Bra guidening i processen, nu är vi här och då händer följande.
    Satte rimliga förväntningar på försäljningspris.
    Drev budgivningen på förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • 2020-11-28

Elinor O skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vid vårt husköp upplevde vi Johan som mycket tillmötesgående, avslappnad och trevlig. Han gav snabb återkoppling och tydliga besked! Läs mer
  • 2020-11-26

Ludvig C skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed sålde oss huset vi letat efter i två år. Guidade oss genom detta snabbt och smidigt och hjälpte oss till ett köp som passade som handen i handsken för både köpare och säljare. Var även mycket anpassningsbar med tanke på rådande Coronaläge och gjorde det lilla extra man önskar hos en mäklare. Har bara bra saker att säga angående detta köp. Läs mer
  • 2020-11-26

Niklas V skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde en villa och fick inte riktigt vad vi begärde. Men dialogen har genomgående varit bra. Johan har varit tillgänglig och duktig på att uppdatera oss. Vi har haft ett bra samarbete och han har visat en genuin vilja att få säljare och köpare nöjda.

Att försäljningspriset blev lägre än vad vi och Johan hoppades på kan vi inte belasta Johan för. Det är tillfälligheter som avgör. Han gjorde det bästa han kunde efter de förutsättningar som fanns.

Så sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med Johan som mäklare. Det kändes tryggt och vi kände att vi kunde lita på hans råd och rekommendationer. Han var även lyhörd och flexibel när vi kom med önskemål och förslag. Läs mer
  • 2020-11-23

Anders P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag köpte en lägenhet som Joakim sålde. Tycker att jag redan på visningen blev vänligt bemött. Vid kontraktskrivningen tillsammans med säljaren gick allt jättesmidigt. Kändes verkligen som Joakim hade full koll på allt. Mycket trevlig, ett fantastiskt humör och bjuder gärna på ett eller flera skratt. Sammanfattningsvis en väldigt angenäm upplevelse ! Läs mer
    2020-11-24 Joakim N svarar Anders P
    Stort tack för ett trevligt samarbete såhär långt! Det är enkelt att göra ett bra arbete när man jobbar tillsammans med så trevliga kunder!

Vi ses igen vid tillträdet!

• 2020-11-23

Magnus F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en lägenhet och jag har upplevt ett mycket bra bemötande från Mohammed. Läs mer

Thomas L skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt ett fritidshus i Oxelösund med hjälp av Johanna.
    Fick ett positivt bemötande på en gång.
    Johannas driv och proffsighet gjord att mina förväntningar uppfylldes! Tack Johanna för ett grymt jobb! Läs mer
    2020-11-23 Johanna B svarar Thomas L
    Tack Thomas för den fina Recon! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning.
    Återigen, grattis till försäljningen!

Johanna
  • 2020-11-22

Emelie L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte en villa förmedlad av Mohammed Mouaid. Välskött affär. Kan rekommendera mäklaren varmt. Läs mer
  • 2020-11-22

Magnus B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt Gruvvägen 29 - Magnus
    Kontakter och bemötande har varit korrekt och vänligt. Mohammed skapar en glad och trevlig atmosfär. Vi satte huset som kommande med högt pris eftersom vi inte hade bråttom. Vår förväntning var att Mohammed, med sitt kontaktnät och relationer, skulle nå våra förväntningar. Han lyckades med allt!
    Tack Mohammed!
    PS: ett litet tips är att vid avtalsgenomgången avbryta ibland, en liten paus, och fråga om det finns frågor etc. Läs mer
  • 2020-11-21

Innocenti L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket aktiv och engagerad. Kunnig och verkar ärlig. Tydlig. Läs mer
  • 2020-11-20

Denise L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpte vårt hus via Johan, han körde på ett väldigt bra corona tänk vid visningen och hade ett väldigt proffisgt bemötande. Läs mer
  • 2020-11-16

Helena E skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevlig och tillmötesgående utan att bli förmycket.
    Kunnig och saklig och tydlig. Läs mer
    2020-11-16 Johanna B svarar Helena E
    Hej Helena och tack för den fina Recon. Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta ert nya hem!
  • 2020-11-16

Jan W skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Johanna är effektiv och har ett trevligt och proffsig bemötande.

Vi kände oss sedda och hörda när vi köpte 20-talhuset genom henne. Läs mer
    2020-11-16 Johanna B svarar Jan W
    Hej Janne,
    Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta ert nya hem! Önskar er även ett stort lycka till med ert nya boende och hoppas att ni kommer att trivas.

Johanna

Gunnar S skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lugn och saklig. Kunniga och hjälpsam märks att Johan är en rutinerad räv. Läs mer

Karin J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra vi är mycket nöjda Läs mer

Yunes A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde min lägenhet med hjälp av Mohammed som med ett proffsigt sätt genomförde försäljningen . Han är snabb med att återkoppla är mycket förtroendeingivande. Rekommenderar honom starkt. Jag är såå nöjd. Läs mer
  • 2020-11-11

Kezaya S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kan man göra annat än att tacka Mohammed för allt tålamod? En riktig stjärna som jag hoppas att alla någon gång får möjligheten att anlita som mäklare. Läs mer
  • 2020-11-09

Johan P skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en bostad innan så har inte så jätte mycket att jämföra med.
    Vi blev bemötta på ett trevligt och välkomnade sätt när vi kom på visningen. Det kändes som att hon var väl förberedd och att hon hade tagit reda på mycket om huset och hade svar på våra frågor.
    Hade vi funderingar och frågor så besvarades dessa alltid snabbt antingen via mail eller tel.
    Sammanfattningsvis så var vår upplevelse enl de förväntningar vi hade. Finns inget att klaga på. Läs mer
    2020-11-09 Johanna B svarar Johan P
    Tack Johan för den fina Recon. Alltid lika roligt att få höra att en kund känner sig nöjd!

• 2020-11-07

RACHIDA B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Är man i behov av att köpa bostad så är Mohammed helt klart rätt person att kontakta. Jag har tidigare bra erfarenhet utav köp av bostad med Mohammed som mäklare så det var en självklarhet att kontakta honom för bästa hjälp. Han har full koll på läget och hjälper en att möta sina önskemål.
    Jag köpte en lägenhet i centrala Nyköping som passar mig utmärkt. Visningen, kontakten och köpet gick snabbt och smidigt.
    En super trevlig och genuin mäklare. Läs mer
  • 2020-11-05

Alf Göran M skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mkt kompetent och empatisk person. Vi är mkt nöjda med henne. Läs mer
    2020-11-09 Johanna B svarar Alf Göran M
    Hej Göran,
    Stort tack för förtroendet och ett fint samarbete.

• 2020-11-05

Emma R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, charmig effektiv och lätt att ha att göra med! Även om våran relation blev kort (eftersom han sålde min lgh så snabbt) så märkte man att han är grym på det han gör Läs mer
  • 2020-11-04

Zihnija D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Positiv och väldigt lätt att prata med, lyhörd samt trevlig. Läs mer
    2020-11-04 Thomas N svarar Zihnija D
    Tack för ditt fina omdöme om mig och lycka till med din nya bostad!

Lotta R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria sålde mitt hus snabbt hon är trevlig och hoppas att Maria hittar ett nytt hus till mig Mvh Lotta Läs mer
    2020-11-05 Maria K svarar Lotta R
    Hej Lotta!

Det har varit roligt och trevligt att hjälpa dig sälja ditt hus. Jag letar för fullt efter ett nytt hus till dig. Vi ses och hörs!

Vänligen Maria
    Maria K gillar detta
  • 2020-11-03

Johannes G skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde ett hus på ett snabbt och smidigt sätt med hjälp av en utmärkt mäklare.
    Är mäkta imponerad av hur Mohammed tänker utanför ramarna i sitt arbete, sen att han passade vår dotter när vi gick igenom saker med köparen är ett riktigt plus i kanten. Läs mer
  • 2020-11-03

Denise L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde vårt hus, snabbt, smidigt och med en extremt trevlig mäklare. Genomgående bra info och feedback inom alla steg av försäljningen. Läs mer
  • 2020-11-02

Taqwa Khudhur C skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt bostad, vi fick bra info med bra och trevlig bemötande Läs mer

Hakim M skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket proffessionellt och skickligt bemötande Läs mer

Martin H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt min lägenhet. Den mäklare som jag fick bäst känsla för Inför försäljningen var Joakim Nilsson. Han är lätt att ha att göra med, har bra driv, saklig, tar en sak i taget, lätt att få tag på och inger förtroende.
    Kort sagt, en riktigt bra mäklare som förstår innebörden av sitt yrke. Läs mer
    2020-11-03 Joakim N svarar Martin H
    Stort tack själv för ett supertrevligt samarbete och en jättefin recension! Ha det gott sålänge så ses vi vid slutuppgörelsen/tillträdesdagen i december.

Allt gott!

• 2020-11-01

Tomas I skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt bostad
    Maria var mycket trevlig och hjälpsam med allt från visning till kontra,kt skrivning

Hon gav oss en kontakt till det lokala mäklar kontoret där vi bor idag Läs mer
    2020-11-05 Maria K svarar Tomas I
    Hej Tomas!

Mycket trevligt att hjälpa er med köpet av det mysiga huset. Lycka till med försäljningen av er bostad. Vi ses vid tillträdet!

Vänligen Maria
    Maria K gillar detta
  • 2020-10-27

Josefine B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en lägenhet i centrala nyköping, inte träffat mäklaren så många gånger men dom gångerna har han varit trevlig och professionell. Nöjd och skulle rekommendera Läs mer
  • 2020-10-27

Dennis L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en lägenhet centralt i Nyköping, Min sambo har haft kontakt med mäklaren så jag har inte haft någon kontakt, bara träffat honom vid visning och köpet.

Han var väldigt trevlig och lättsam, hade svar på det frågor vi hade och var väldigt snabb med att få budande och köpet gjort! väldigt nöjd! Läs mer

Maria S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har varit en ängel från start till mål! Han tog över uppdraget från annan mäklare och har skött det exemplariskt. Läs mer
  • Emil H

2020-10-25

Emil H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde en bostadsrätt.
    Mohammed har gett ett seriöst och intresserat intryck hela vägen och letar köpare i alla kontaktvägar han har Läs mer
  • Emmy H

2020-10-24

Emmy H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har ett väldigt proffsigt bemötande, men är samtidigt varm och medkännande. Han gjorde sitt yttersta för att sälja vår bostadsrätt och var väldigt stöttande på vägen!
    Bostaden är nu såld och jag är mer än nöjd med valet av mäklare! Läs mer
  • 2020-10-24

Christina T skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Radhus.
    Mohammed har varit mycket proffsig och kunnig. Alltid trevlig, inkännande och tillgänglig.
    Aldrig påstridig eller pressande som jag ibland upplevt mäklare tidigare.
    Han har skött allt perfekt hittills. Läs mer
  • 2020-10-16

Anders Lennart Å skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpte ett hus av Mohammed,han är rak,tydlig & professionell genom hela processen.Mycket trevlig mäklare som man alltid fick tag på.
    Kan starkt rekommendera Mohammed! Läs mer
  • 2020-10-15

Birgitta H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Min man och jag har sålt vår villa.
    Fantastiskt bra.
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen.
    Trevligt bemötande från mäklaren högsta betyg, köparna var också jättetrevligt att träffa så vi hade det trevligt när vi träffades mycket skratt. Underbart att ha en så bra mäklare hos oss. Mvh Birgitta Holmström Läs mer
  • Lucia F

2020-10-15

Lucia F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Det blev till välsignelse träffa honom. Oavsett att är väldigt professionell, han är en underbar människa. Han jobbar med hjärtat och hjälper att uppfylla drömmar.
    Tack Mohammed. Läs mer
  • Adrian P

2020-10-15

Adrian P skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Han är en pålitlig och engagerad professionell person ,vi har köpt ett hus och han har gjort en riktigt bra arbetet under hela processen ,vi är jätte nöjda och mycket glada med detta bra och snabbt köp. Läs mer
  • 2020-10-11

Kurt-allan A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en fritidsfastighet. Mohammed ställde upp och visade fastigheten utamför visningstiden.
    Han var tydlig och mycket förtroendeingivande och mycket vänlig.
    En mycket trevlig bekantskap med ett mycket professionellt uppträdande. Läs mer
  • 2020-10-10

Brigitta A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt fritidshus. Mohammed har ställt upp och visat fastigheten på annan tid än visningstiden, då visningshelger inte passade för oss. Han tog emot oss sent en fredagkväll för att skriva kontrakt, då det var den tiden som passade oss. Han är trevlig, förklarar så att alla förstår, noggrann, duktig och engagerad. Låter köparen få betänketid, pressar inte på. Vi är väldigt nöjda. Läs mer

Felix I skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag sålde min etta och blev väl bemött av Johanna. Johanna levde upp till de förväntningar jag hade på processen och allt gick supersmidigt. Läs mer
    2020-10-09 Johanna B svarar Felix I
    Hej Felix,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Det har varit en trevlig försäljning och ett nöje att få hjälpa dig.

• 2020-10-09

Susanna B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevligt bemötandet. Köpte en fyra. Bra info om det praktiska. Läs mer
    2020-10-09 Thomas N svarar Susanna B
    Tack Susanna för ett toppenfint omdöme om mig som din köpmäklare i denna affär! Grattis till den fina våningen! Hoppas vi fortsätter i det goda samarbetet!

Håkan L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kan bara ge högsta betyg till Tomas Nilsson för hans handläggning av vår lägenhetsförsäljning. Kommer att rekommendera honom vid liknande händelser. Läs mer
    2020-10-09 Thomas N svarar Håkan L
    Stort tack för din varma rekommendation Håkan, tillsammans gör vi bra affärer!
  • 2020-10-07

Lars O skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpte ett fritidshus med Joakim som mäklare hösten 2020. Genom hela processen var han lugn och förtroendeingivande och vi upplevde att han uppriktigt månade både om säljarens och de potentiella köparnas intressen. Vi uppskattade särskilt att han såg till att hålla oss uppdaterade och att vi fick snabba och konstruktiva svar på de funderingar som uppstod under resans gång. Våra erfarenheter av Joakim som mäklare är således enbart goda. Läs mer
    2020-10-07 Joakim N svarar Lars O
    Tack så jättemycket för er superfina recension! Jag blir jätteglad över att ni uppskattat mitt sätt att arbeta på och jag tycket att det roligt att få förmånen att arbeta med er i den här affären!

Vi ses igen vid tillträdesdagen!

• 2020-10-06

Kerstin S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt mitt fritidshus och mäklaren Joakim Nilsson var Sv fastighetsförmedlings representant. Tror inte att det kunde varit bättre, ja har bara positiva omdömen om Joakim. Jag har redan från första början uppfattat Joakim som kompetent noggrann informativ professionell lätt att kommunicera med.
    Återkopplade hela tiden när något i processen hände. Kände mig hela tiden informerad avslutade med ett bra överlåtande till nya ägare av mitt fritidshus sen 42 år tillbaka😢😋 Läs mer
    2020-10-07 Joakim N svarar Kerstin S
    Stort tack Kerstin för att jag fick uppdraget att hjälpa dig och Lasse med försäljningen av ert älskade fritidshus vid Hacksjön! Det har vart en bra process rakt igenom och jag är övertygad om att vi nådde det bästa slutresultatet tillsammans genom vårt samarbete 😃

• 2020-10-04

Christina L skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Etta i centrum!
    Oklart om vi skulle få vårt bud! Fick ett bud
    100 000kr under!
    Men tillsammans var vi coola och avvaktande, nästa budgivare kom efter några veckor och vi fick vad vi begärde👍
    Toppen, jättenöjda! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte