Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 395 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• Ronnie W skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en liten 1:a, bra och seriöst bemötande från mäklare. Läs mer
  • Göran B skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren har gjort ett bra jobb oh gett mig information om vad som hänt under resans gång, Läs mer
  • Amanda T skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Snabb och enkel affär. Kändes tryggt att ha Johan som mäklare. Läs mer
  • Manaf A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt vår lägenhet pga köp av en ny.

vi blev väldigt bra och professionellt bemötta av mäklaren,
    vi båda visste att vi hade en lägenhet i en svårsåld område.
    I våra ögon tycker vi att mäklaren gjorde allt som han kunde för att få en bra affär. Han är en väldigt ambitiös, tog eget ansvar för visningarna, visade privata visningar eftersom lägenheten var tom. Så det var lite över förväntan att han skulle vara så flitig.

I helheten tycker vi att det var ett väldigt bra samarbete, och viktigast var att mäklaren klarade av sälja lägenheten innan deadline. jag kommer garanterad att anlita mäklaren i framtiden och kommer absolut rekommendera andra att anlita honom också. Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Manaf A
    Stort tack för er rekommendation =) Det har varit en ära att få jobba med er. Så roligt att ni är nöjda.
  • Leif K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vid köp av en bostadsrätt via fullmakt var Mohammed mäklare.
    Mohammed såg till att allt flöt som det skulle på ett proffesionellt sätt. Han skötte kontakterna mycket bra. Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Leif K
    Stort tack! Så roligt att ni är nöjda. Stort grattis och lycka till i nya bostaden. Tveka inte att höra av er om det finns något jag kan hjälpa er med i framtiden.
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • Sophie N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är väldigt nöjda med Joakims arbete med att sälja bostadsrättslägenheten.
    Han har hela tiden hållt oss underrättade om vad som händer runt försäljningen (som tagit ca 6 mån)
    Ett trevligt bemötande både mot min huvudman och mig som God man. Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Sophie N
    Stort tack för recensionen Sophie och Ann-Katrin! Nu håller vi tummarna för Sophies köp går vägen som planerat!

Vi hörs!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Björn V
    Björn V skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lyhörd, målmedveten, energisk, trevlig Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Björn V
    Tack för recensionen Björn, känns bra att ni är nöjda!

Ha det gott!

• Marianne B
    Marianne B skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har precis sålt vårt boende via Therese, hon är mycket proffsig och kunnig, dessutom jättetrevlig i alla lägen. Vi har tidigare sålt och köpt boende men aldrig blivit så väl omhändertagna. Läs mer
    Therese T gillar detta
  • Lovisa H skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt på 4 rum o kök. Jag upplevde att mäklaren var professionell på alla plan. Hon gjorde ett fantastiskt arbete plus lite extra. Läs mer
    Therese T gillar detta
  • Amanda E skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har just köpt en lägenhet i Oppeby och haft Joakim Nilsson som mäklare som varit helt fantastisk! Hela tiden hållt mig uppdaterad, svarat direkt på mess och frågor då jag skickat! Mycket pålitlig och professionell på alla sätt! Rekommenderar starkt! Tack för allt! Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Amanda E
    Hej Amanda! Först och främst vill jag tacka dig för att du tog dig tiden att skriva en såpass fin recension, känns jättebra när ens kunder uppskattar den tid och energi man lägger ned i arbetet. Nu är det bara att se framemot januari och inflytt, kommer att bli bra för dig tror jag. Ha det bra så länge och så ses vi vid tillträdet!

• Maria N
    Maria N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim har sålt min och min dotters bostadsrätt i oppeby Nyköping.
    En lång och strävsam resa har det varit med många visningar men till slut kom hon som kände att här vill jag bo👍😀😀
    Han har alltid funnits tillhands på telefon Och med goda råd .
    Han har gjort ett superjobb
    Tack Joakim och lycka till med nya försäljningar i framtiden 🎉 Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Maria N
    Hej Maria! Stort tack för den väldigt fina recensionen och tack för ett riktigt bra samarbete!

Ha det riktigt bra nu i Norge!

• Lisa C skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi blev bra bemötta och fick tydlig information om allt. Trevlig i kontakten, känns pålitlig. Läs mer
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt min fastighet med hjälp av mäklare Tomas Nilsson på Svensk fastighetsförmedling. Han har varit helt outstanding, otroligt proffsig,kunnig och social, tack vare honom så uppfylldes mina förväntningar och affären blev väldigt lyckad, han kommer jag definitivt att rekommendera Läs mer
    2018-11-20 Thomas N svarar Kjell E
    Tack Kjell för ditt fina omdöme och rekommendation om mig i min roll som din fastighetsmäklare. Den härliga fastighet du skapat genom hårt och målmedvetet arbete var ett nöje att visa och vår dialog var hela tiden givande - vi pratade samma språk och affären blev till och med bättre än förväntat! Stort tack för förtroendet!
  • Mats J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt fastighet, såg annonsen på Hemnet
    Mycket proffsigt skött från första kontakt till avslut av affären
    Bemötandet har varit utmärkt, Thomas har skött det på alla sätt man kan förvänta sig och lite till.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Thomas i Nyköping
    Matte J Läs mer
    2018-11-18 Thomas N svarar Mats J
    Tack så väldigt mycket för den fina rekommendationen och stort lycka till med fastigheten i framtiden!
  • Robin A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra kommunikation. Är både på säljarens o köparens sida.
    Från visning till köp gick de snabbt o bra.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-11-16 Joakim N svarar Robin A
    Stort tack för recensionen Robin! Vad roligt att du har upplevt affären som bra och att du är nöjd med ditt köp!

Vi ses vid tillträdet!

• Emelie A
    Emelie A skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde en lägenhet, en 2:a, blev väldigt bra bemött och hon levde upp till mina förväntningar och var väldigt duktig. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Robert K
    Robert K skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde en villa på 99 kvm. Det var enkelt och smidigt med Therese som mäklare. Läs mer
    Therese T gillar detta
  • Joachim L skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Affären gick snabbt och smidigt och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Karin E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har förhoppningsvis köpt en liten etta med kokvrå i ett relativt populärt område. Mitt köp är beroende av att min tidigare lägenhet blir såld. Detta var mäklarens förslag och det känns väldigt tryggt för mig.

Mäklaren var väldigt trevlig utan att kännas konstlad. Under själva skrivandet av kontraktet var han noga med att förklara allt och kolla att jag förstod.

Sammanfattningsvis skulle jag säga att han kändes kunnig och seriös, mån om att både köpare och säljare skulle känna sig nöjda med affären. Läs mer
    2018-11-07 Thomas N svarar Karin E
    Tack Karin för ditt fina omdöme du lämnat om mig som mäklare. Nu hoppas vi att din egen försäljning går fint, vilket den borde göra enligt din mäklare som jag pratat med. Varmt välkommen till Nyköping och ditt nya boende!
  • Kristina L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt äldre hus på landet

Bemötandet var mycket bra och proffsigt

Förväntningarna införlivades, både vad gällde organisationen runt försäljningen och slutpriset på fastigheten

Sammanfattningsvis kändes affären trygg och med bra dialog under processens gång Läs mer
  • Taha Ö skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt, jag är imponerad Meklaren kompitens och bemötande , väldigt vänligt och tydligt ,jag är tacksam och skulle gärna anlita samma Meklare samma pers , om det ska uppstå liknande ärende. Jag kommer rekommendera , alla vänner och bekanta att vända sig samma Meklarebyron , tack för samma arbeta . Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Taha Ö
    Tack snälla! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen.
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • Nima S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpt en villa.
    Han är en trevlig person och bemöttande var super bra.
    Det var en bra upplevelse. Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Nima S
    Tack snälla Nima! Önskar er all lycka i er nya bostad.
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt ett radhus med hjälp av Therese som kände till området då hon sålt fastigheter där tidigare. Väldigt trevlig och hjälpsam från första stund och positiv, kunnig och glad med ett bra bemötande. Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag är glad att jag valde Maria Kåbring som mäklare vid min försäljning. Allt kring affären flöt på utan minsta problem.
    Maria gav ett professionellt intryck redan från start då hon på ett rakt sätt berättade hur jag skulle möblera lägenheten inför visningen.
    Trygghet och tillit helt enkelt. Bra jobbat! Läs mer
    2018-10-30 Maria K svarar Göran A
    Hej och tack för dina fina ord!

Du gjorde också ett bra jobb med det vi hade att utgå ifrån. Affären flöt verkligen på.

• Vitomir M
    Vitomir M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en etta på Trädhårdsvägen 17 i Oxelösund.
    Jag har blivit bemött trevligt och professionellt.
    Mäklaren levde up till mina förvntningar.
    Professionellt utfört jobb. Läs mer
    2018-10-22 Joakim N svarar Vitomir M
    Tack Vitomir för din fina rekommendation. Roligt att så här långt haft förmånen att hjälpa dig med köpet av ditt nya boende, ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet i december!

• Johan D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    1. Sålt villa.

2. Blev väldigt bra bemött.

3. Höga förväntningar och jag tycker mäklaren levde upp till dessa på ett bra sätt.

4. Välinformerad mäklare, snabb och smidig affär, professionell och drivande i försäljningen av huset och framförallt ett pedagogiskt arbetssätt genom hela affären som gynnar både säljare som köpare. Läs mer
    2018-10-16 Thomas N svarar Johan D
    Tack Johan, för att du valde att ge mig uppdraget att sälja din/er fastighet och den fina rekommendationen! Det har varit mycket roligt, från start till mål och riktigt trevligt att jag fick vara med - både när ni för ett antal år sedan köpte villan genom mig och nu när ni står inför ett helt nytt liv och en stor flytt och har sålt! All lycka till dig och familjen!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en ganska stor lägenhet 132 kvm
    Jag är jättenöjd med mäklaren Läs mer
    2018-10-15 Maria K svarar Susanne M
    Hej och tack Susanne!

Ja, vi jobbade bra i team när din lägenhet såldes. Nöjet var på min sida. Återigen, tack för förtroendet.

• Tove R
    Tove R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en lägenhet och säljer ett radhus. Maria är tydlig, vilket är av väldigt stor vikt för oss, serviceminded och medmänsklig.
    Vi visste innan att det var många bitar man ska ha koll på både vid köpet och vid försäljning. Maria har hjälpt oss med allt och lite till.
    Vi är supernöjda och vill även ge ett plus i kanten för en välformulerad presentation av henne på hemsidan. Läs mer
    2018-10-15 Maria K svarar Tove R
    Hej Tove och Johan!

Tack för er fina rekommendation. Roligt att så här långt haft förmånen att hitta ert nya boende och tack för förtroendet att få hjälpa er hitta nya köpare till ert radhus.

Vänligen Maria.
    Maria K gillar detta
  • Rosa Linnea J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en 60-tals Enplansvilla med källare. Trevligt, avslappnat bemötande, bra förklaringar. Sammantaget en bra upplevelse och en mkt snabb försäljning. Proffsigare vore dock kanske att undvika att prata om sej själv för mkt, en viss del ja, men får inte bli för personligt från mäklarens sida. Läs mer
    2018-10-09 Thomas N svarar Rosa Linnea J
    Tack Rosa, för en fin recension om mig och genomförandet av försäljningsuppdraget. Det blev ett högt pris efter en intensiv och lång budgivning, hoppas du är nöjd med resultatet och lycka till med det nya boendet!
  • Inger L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en gammal villa.
    Maria är snabb, korrekt och ger intryck av att vara mycket kunnig och erfaren. Läs mer
    2018-10-01 Maria K svarar Inger L
    Hej Inger och Lars!

Tack för den fina rekommendationen. Det är en förmån att få träffa trevliga människor och hjälpa till vid bostadsbyten. Vi ses på tillträdet!

Maria K gillar detta
  • Bengt Anders N skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en kolonistuga med tomt.
    Jag blev mycket bra bemött av henne.
    Hon var mycket bra. Läs mer
  • Lars D
    Lars D skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en villa. Vår mäklare var väldigt kunnig och gav bra svar på frågor Läs mer
    2018-10-01 Maria K svarar Lars D
    Hej Lars!

Tack för de fina orden. Roligt att kunna få hjälpa till vid köpet av er nya bostad. Vi ses snart igen!

Maria K gillar detta
  • Olivia B skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet. Trevlig mäklare som kunde sin sak, levde upp till mina förväntningar som mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Maria K svarar Olivia B
    Tack Olivia!

Skönt att höra att du känner dig nöjd. Det är en fin lägenhet som du köpt. Vi ses på tillträdet.

• Maria D
    Maria D skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett radhus. Mäklaren var trevlig och inlyssnande och har ställt upp på ett fantastiskt sätt med att ordna extra visning, förmedla information till säljaren och hålla kontakt med mig under budgivningen och lämna information på ett bra sätt. Det här är första gången jag köper en boostad och jag är glad att det var av denna mäklare. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Maria D
    Stort tack för rekommendationen! Önskar er all lycka med nya bostaden. Tveka inte att höra av er om det finns något jag kan hjälpa er med i framtiden.
  • Björn S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim hjälpte oss att sälja vår trea i centrala Nyköping. Vi upplevde Joakim som seriös och professionell men framförallt förtroendeingivande. Vi tycker att Joakim uppfyllde alla våra förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. Avslutningsvis vill vi bara säga att vi är väldigt nöjda med vårt samarbete. Läs mer
    2018-09-25 Joakim N svarar Björn S
    Tack Björn för din recension, jag är också väldigt nöjd med vårt samarbete såhär långt!

Ha en fortsatt trevlig dag och så hörs vi av längre fram när vi närmar oss tillträdet!

• Åsa Gunnarsdotter S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt ett bostadsrättsradhus. Jag blev mycket positivt och seriöst bemött. Mohammed var en mycket kunnig, engagerad, inspirerande, flexibel och klok mäklare! Lätt att samarbeta med. Tycker att han gjorde sitt yttersta för att jag skulle få göra en bra försäljning! Jag är verkligen jättenöjd och kommer att rekommendera honom till andra!
    Mvh/ Åsa Sellerfors Läs mer
    2018-09-22 Mohammed Mouaid svarar Åsa Gunnarsdotter S
    Tack snälla Åsa för dessa fina ord. Så roligt att du är nöjd. Och åter igen tack för förtroendet.
  • Kickan L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bostadsrätt.

Snabbt agerande. Raka svar. Snabb och trevlig återkoppling.
    Mycket proffesionell på det hela taget. Läs mer
  • Diana Hagenius H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är nöjda med Emmas försäljning av vårt hus. Emma är rak och tydlig. Snabb på att svara och har kloka åsikter. Emma är duktig på att känna av både köpare och säljares behov. Nöjda kunder Läs mer
    2018-09-19 Emma W svarar Diana Hagenius H
    Hej Diana & Peter!
    Tack snälla för de fina orden:)
    Alltid roligt att få förmånen att förmedla välskötta och ombonade hem som ert.
    Vi hörs när det närmar sig tillträde.
    Mvh Emma
  • Keijo Tomi Petteri H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt bra och proffesionell mäklare. Läs mer
    2018-09-14 Joakim N svarar Keijo Tomi Petteri H
    Tack Tomi för recensionen! Vad roligt att ni är nöjda!

Ses vid tillträdet!

• Kaj Ö skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    snack jobbat hoppas alla blir nöjda
    Vi hörs mvh Kaj Läs mer
    2018-09-13 Joakim N svarar Kaj Ö
    Tack Kaj för din recension! Känns superbra att ni är nöjda!

Ses på tillträdet!

• Wolfgang R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring sålde vårt hus i våras, med mycket gott resultat. När vi nu ska flytta från orten var det självklart att be henne sälja vår nuvarande lägenhet.Hon har stort kunnande, är mycket professionell och samtidigt vänlig och trevlig. Naturligtvis blev lägenheten såld till pris som är till vår belåtenhet.

Vi rekommenderar Maria Kåbring varmt.

Wolfgang och Linnéa Rudolf Läs mer
    2018-09-14 Maria K svarar Wolfgang R
    Tack Wolfgang och Linnéa!

Tack för ert fina omdöme. Det har varit roligt och trevligt att hjälpa er med båda försäljningarna. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem.

• Yvonne G skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hjälpt min mor att sälja sitt boende då hon blev änka. Proffsigt och trevligt bemötande. Absolut inget att ha åsikter om eller anmärka på. Läs mer
  • Louise K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Förtroendeingivande mäklare. Lätt att nå på telefon och mail. Tog sig tid att gå igenom kontraktet lugnt och metodiskt. Kan rekomenderas! Läs mer
    2018-09-11 Joakim N svarar Louise K
    Hej Louise och tack för din fina recension! Känns superbra att du är nöjd med min insats!

Vi ses vid tillträdet!

• Rabi K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande, en fastighetsmäklare som du kan lita på. Regelbunden kontakt, ordentlig, rak, gav ärliga svar och en väldigt bra helhetsbild av hela processen.
    Mohammed höll mig ständigt uppdaterad. Han tar sitt yrke på fullaste allvar och jag rekommenderar starkt till de som vill sälja sin lägenhet/hus.
    Plus i kanten att Mohammed både är varm och trevligt att ha att göra med! Läs mer
    2018-09-15 Svensk Fastighetsförmedling Nyköping svarar Rabi K
    Tack snälla Rabi för dina fina ord och superkul att du är nöjd.
    Svensk Fastighetsförmedling Nyköping gillar detta
  • Jan-Erik N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Villa .
    Väl bemött , proffsigt
    Över förväntan
    Kanon bra slut försäljning, Läs mer
    2018-09-07 Joakim N svarar Jan-Erik N
    Kul att du är så nöjd Janne! Det har vart riktigt roligt att hjälpa dig och Kaj med försäljningen!

Ha det gott sålänge och så ses vi på tillträdet!

Mvh Joakim Nilsson Svensk fastighetsförmedling
  • Klas J skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt och köpt lägenhet med hjälp av Therese. Mycket bra bemötande, mycket vänlig och duktig. Lyhörd. Levde helt upp till förväntningarna och jag skulle varmt rekommendera henne till alla som ska köpa eller sälja en bostad. Läs mer
    2018-09-05 Therese T svarar Klas J
    Tack för förtroendet och för de fina orden. Alltid lika roligt att få förmånen att arbeta med trevliga kunder :)
    Therese T gillar detta
  • Mattias A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt bra service! Bra kontakt och bra bemötande. Läs mer
    2018-09-05 Maria K svarar Mattias A
    Tack Mattias!

Alltid skönt att höra att kunden upplevt att service mm varit bra, det är ju det jag strävar efter. Lycka till i ditt nya boende. Ses vid tillträdet.

Maria K gillar detta
  • Hasibullah S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag skulle beskriva Thomas som en engagerad, generös och en hjälpsam mäklare. Från början till slutet var han med på och även hjälpte mig att knyta kontakt med banken. Tummarna upp för Thomas! Läs mer
    2018-09-18 Thomas N svarar Hasibullah S
    Tack Hasibullah! Vi hade trevliga kontakter och jag uppskattade verkligen våra möten, lycka till med bostadsletandet!
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde min 2:a i Oppeby. Mitt val av mäklare hade inte kunnat bli bättre. Maria har funnits med hela vägen och har varit fantastisk med allt. Jag rekommenderar henne starkt. Även köparen är jättenöjd med Maria. Verkligen supernöjd! Läs mer
    2018-09-05 Maria K svarar Sandra L
    Tack Sandra för din rekommendation! Det värmer verkligen att höra när säljare och köpare är nöjda och tom supernöjd! Vi ses och hörs framöver vid tillträde till ditt nya och frånträde från ditt gamla.

Maria K gillar detta
  • Josefine C skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nyköping, en tvårummare. Jag stannade budgivningen två gånger, och ändå är lägenheten idag min. Det var med andra ord väldigt mycket fram och tillbaka och lite lätt nervöst.. Men med Maria som mäklare har det känts tryggt hela tiden. Hon har bett mig tänka efter o ringa upp och sova på saken. Ingenting har varit en press eller en stress. Jag har gjort ett tryggt köp och det känns väldigt bra i hela kroppen. Tack vare Maria. Läs mer
    2018-09-05 Maria K svarar Josefine C
    Hej Josefine!

Så roligt att höra att du känner dig nöjd och trygg. Det var lite, som du skriver, fram och tillbaka i budgivningen, men lägenheten blev din till slut! Tack för dina fina ord.

Vi ses vid tillträdet.

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping