Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 297 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• Anneli L
    Anneli L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt min lägenhet i vrena med en mäklare som kändes erfaren och kunnig. Mycket nöjd.🙂 Läs mer
  • Munaf A
    Munaf A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    jag köpte en lägenhet.

företaget är jätte duktigt och proffs
    och de var bättre än vad jag har förväntat Läs mer
    2018-05-22 Joakim N svarar Munaf A
    Tack Munaf för din recension! Känns jättebra att du är så nöjd med vår insats!

• Birgitta K
    Birgitta K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt tjänst för att sälja mitt hus. Jag är väldigt nöjd med bemötandet av mäklaren. Hus säljer man inte så ofta, men mina förväntningar var förstås att någon skulle tycka om mitt hus. Fick förklarat allt på ett bra sätt hur en försäljning gick till så jag är mycket nöjd med det företag som jag anlitat Läs mer
    2018-05-21 Thomas N svarar Birgitta K
    Tack Birgitta för ditt fina omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling! Det var väldigt roligt att ta del av dina värmande ord!!
  • Aki M
    Aki M skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpte en tomt med Pia som mäklare och kan verkligen rekommendera henne. Allt gick smidigt och vi fick hjälp med alla våra frågor. Pia hade bra koll på fastigheten och marknaden över huvudtaget i Nyköping, vilket vi uppskattade jätte mycket. Nu börjar vi bygga, men jag är säkert att vi kommer att kontakta henne även i framtiden om det behövs hjälp med värdering eller försäljning av huset. Tack Pia! / Aki & David Läs mer
    2018-05-15 Pia S svarar Aki M
    Det var verkligen ett nöje även från min sida att få välkomna och introducera er som Nyköpingsbor och med alla stora och små frågor runt tomten, marknaden och husbygge. Hör av er igen om ni vill bolla något. Lycka till med bygget och varmt välkomna till Nyköping! Hälsningar, Pia
  • Kristijan C
    Kristijan C skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professionell mäklare, alltid trevlig och noggrann. Läs mer
    2018-05-14 Joakim N svarar Kristijan C
    Tack Kristijan för att du tog dig tiden att skriva en recension! Kul att höra att du är nöjd med min insats!

• sara n
    sara n skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria hjälpte oss att sälja vårt fritidshus, och hon gjorde detta utmärkt! Vi sålde det till ett pris långt över förväntan. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vid försäljning av lägenhet på Öa Bergsgatan 11 i Nyköping var det en mycket professionell mäklare som bemötte oss i en svår situation med många viljor i dödsboet. Tack Thomas! Läs mer
    2018-05-06 Thomas N svarar Eva L
    Tack Eva, för det fina omdömet du lämnade om min insats för er försäljning. Väldigt roligt att höra att du och ni alla är nöjda!
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag sålde min lägenhet och tycker att Joakim hjälpte mig på bästa sätt med det. Han höll mig hela tiden informerad via sms och telefon om hur läget med intressenter utvecklades och gav mig värdefulla råd och vägledning om vilka ställningstaganden som kunde vara mest gynnsamma för mig. Jag hade förväntat mig professionell hjälp av mäklaren och det levde Joakim verkligen upp till; en för mig bekymmersfri bostadsaffär helt enkelt.
    /Ulf Malmsten Läs mer
    2018-05-02 Joakim N svarar Ulf M
    Tack Ulf för din recension! Det har vart en fröjd att samarbeta med dig med, tålmodiga säljare med is i magen är de bästa! Tack återigen för din recension, jag blir mycket glad när mina kunder är nöjda.

Ha det bra sålänge så ses vi vid tillträdet!

• Isabell Maria T
    Isabell Maria T skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    köpt bostad, bra tydlig och snabb info från mäklare under hela tiden budgivning och väntetid pågick! Lätt att få tag på mäklare och kände mig väl bemött!! Läs mer
    2018-05-02 Joakim N svarar Isabell Maria T
    Tack Isabell för din recension, det gör mig mycket glad att du är nöjd med min insats och arbete!

Ses vid tillträdet!

• Gunnar N
    Gunnar N skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt bostadsrätt. Positivt bemötande. Flexibel och inriktad på att göra både köpare och säljare nöjda. Läs mer
  • Sören A
    Sören A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Saklig och tydlig information och vänligt bemötande, Läs mer
    2018-05-02 Maria K svarar Sören A
    Hej Sören!

Jätteroligt att få hjälpa er att både hitta ett nytt boende och sälja det gamla boendet.

• Fidaa A
    Fidaa A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bästa mäklaren. Tar emot oss med stort leeande och svarar på alla frågor samt hjälper till när det behövs. Läs mer
    2018-04-16 Joakim N svarar Fidaa A
    Hej Fidaa! Tack för ditt omdöme, det känns jätteroligt att du är nöjd med min insats!

Ha det bra sålänge och så ses vi vid tillträdet!

• Omar T
    Omar T skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tack för allt och det finns inte tillräckligt ord som kan beskriva tjänsten, bemötande och hjälpen som vi har fått från henne Läs mer
    2018-05-02 Maria K svarar Omar T
    Tack Omar!

Tack för det fina omdömet. Ni kommer säkert trivas fint i huset.

• Sten N
    Sten N skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas är en toppmäklare
    Han har ett trevligt och professionellt bemötande.
    Spekulanterna får hjälp att klara ut sina frågor och han lägger ned arbete på att ta fram underlag som de behöver.
    han genomför uppdraget engagerat och positivt. Läs mer
    2018-04-13 Thomas N svarar Sten N
    Stort tack för den fina rekommendationen! Det gläder mig mycket!!
  • Monica A
    Monica A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt villa i Oxelösund. Mycket trevligt bemötande och bra kommunikation. Allt kändes bra. Smidigt hanterande. Kan knappast vara bättre. Läs mer
    2018-04-04 Thomas N svarar Monica A
    Tack för din fina rekommendation och omdöme. Det värmer verkligen! Nu hoppas jag er försäljning går toppenbra via vår mäklare hos Er! Ser fram mot våra fortsatta kontakter!
  • Pär Å
    Pär Å skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt ett hus där Joakim var mäklare

-Dåligt påläst på objektet och marknaden
    -Lämnade felaktiga uppgifter kring tex storlek samt missvisande uppgifter på broschyr kring storlek
    -Osäker intryck när vi har haft kontakt
    -Dålig service när vi var på kontoret (tex väntade utanför 10 min då det var låst)

Jag skulle tyvärr inte rekomendera Joakim eller Svensk fastighetsförmedling till någon efter våra erfarenheter. Läs mer
    2018-04-05 Joakim N svarar Pär Å
    Hej Pär,

Tack för ditt omdöme, jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla om hur du upplevde din bostadsaffär. Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utför mitt uppdrag, jag brinner för mitt arbete och vill alltid verka för bra affärer, jag kan inte ta ifrån dig hur du upplevt din bostadsaffär så i detta fall har jag missat i min kommunikation och det ska jag arbeta för att förbättra i min yrkesutövning. De uppgifter som finns i mina objektsbeskrivningar om bostaden är alltid avstämda och godkända av säljaren så även i det här fallet. Att vi inte varit på plats vid avtalsskrivning och tillträde måste varit ett missförstånd då jag öppnade upp för er strax innan vår avtalade tid vid kontraktet och vid tillträdet öppnade min assistent Sofia dörrarna till kontoret enligt öppettiderna.

Jag hoppas att ni kommer att trivas och ha det bra i ert nya hus ändå!

Vänligen
    Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
  • Bo S
    Bo S skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professonell, vänlig, intresserad och hjälpsam.
    Med beröm godkänd av oss som köpt en liten gård i Sörmland. Läs mer
  • Philip L
    Philip L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hon var professionell, noggrann och trevlig! Det kändes mycket bra att köpa vårt hus genom Maria! Läs mer
    2018-03-26 Maria K svarar Philip L
    Tack Philip!

Det är ett jättetrevligt hus ni köpt. Jag tror ni kommer trivas alldeles utmärkt. Roligt att få hjälpa er. Vi ses vid tillträdet!

• Catharina N
    Catharina N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket kunnig och noggrann. Kändes som hon jobbade dygnet runt och var jättesnabb i återkopplingar från början till slut.
    Mycket seriös och vi fick känslan att hon brann för sitt jobb.
    Vi har flera lägenheter vi behöver sälja framöver och kommer absolut söka upp Svensk fastighetsförmedling och speciellt Maria Kåbring.
    Sammanfattningsvis ger vi henne betyget MVG +

Catharina och Mikael Notheus Läs mer
    2018-03-26 Maria K svarar Catharina N
    Tack! Det har varit väldigt trevligt att få träffa er i samband med försäljningen. Ser fram emot att få hjälpa er igen, när det blir dags.

Ha en fin dag, vänligen Maria.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en avstyckad gård .blev mkt bra bemött av mäklaren över alla våra förväntningar . Mkt proffsigt och påvisade en mkt stor erfarenhet , vettig och sansad att diskutera olika situationer med . Skulle med glädje rekommendera vår mäklare till andra , som vill köpa eller sälja hus. lgh el villa . Sammanfattningsvis en mkt duktig trevlig och proffsig mäklare . Läs mer
    2018-03-25 Johan I svarar Bengt A
    Tack för de orden Bengt. Stort tack för förtroendet, det var verkligen ett nöje att samarbeta med er.
  • Jan A
    Jan A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsigt bemötande, kunnig och klok, därtill utrustad med självdistans och humor. En toppenkille!
    Ett tusen gånger bättre än en viss Rutger Starwing. Läs mer
    2018-03-30 Thomas N svarar Jan A
    Stort tack Jan, för de varma orden! Glädjande nog fortsätter vårt samarbete och jag går in med en full satsning på resultat för din nuvarande bostad. Jag ser fram mot fler diskussioner om både din försäljning, marknadsläget och alla andra ämnen som på något sätt alltid dyker upp när vi har våra kontakter under resans gång! Vi har kul när vi jobbar tillsammans Jan - oavsett om det gäller ditt köp eller din försäljning och det bådar gott för fortsättningen.
  • Solveig H
    Solveig H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt och sålt en lägenhet . Förväntningarna var rätt höga eftersom vi var halvnöjda med våran husförsäljning 5 år tidigare . Tomas har visat ett professionellt bemötande och genomförande av lägenhetsförsäljningarna. Vi är helnöjda 😀 Läs mer
    2018-03-23 Thomas N svarar Solveig H
    Hej Solveig och stort tack för det fina omdömet du lämnade om mig! Riktigt roligt att du och din man upplevde försäljningsprocessen så positivt! Jag får verkligen också tacka er båda för hur fint ni hade i lägenheten och den glada och inspirerande atmosfären oss emellan!
    Alla lycka till er båda i den nya lägenheten som jag också hade förmånen att förmedla till Er!
  • Ingvar H
    Ingvar H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mycket duktig och seriös mäklare som jag verkligen kan rekommmendera. Läs mer
    2018-03-21 Maria K svarar Ingvar H
    Tack Ingvar!

Väldigt trevlig att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas nu ni kommer trivas i ert nya boende norrut!

• Aris T
    Aris T skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Pia är en mycket trevlig mäklare. Kommunikationen har varit bra och tydlig hela tiden. Vi skulle inte tveka på att anlita Pia i framtiden. Läs mer
    2018-03-21 Pia S svarar Aris T
    Tack för de fina orden! Det glädjer mig att ni känner er väl omhändertagna och för lyckan jag såg för att få köpa det här lilla drömhuset. Vi ses vid tillträdet!
    Med vänliga hälsningar
    Pia
  • Göran N
    Göran N skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej,
    Är mycket nöjd med Pia som utfört försäljningen
    av 5 tomter för västkuststugan i Buskhyttan.
    Effektivt och smidigt.
    Utmärkt
    Med bästa rekommendationer från

Göran Nergården Läs mer
    2018-03-21 Pia S svarar Göran N
    Tack så mycket för ditt fina omdöme om mig som mäklare, Göran! Det har verkligen varit ett nöje att få förtroendet att hjälpa er på Västkuststugan och hoppas att vi får anledning att samarbeta igen i framtiden. Tack för den fina dialogen vi har haft genom hela processen!

Med vänliga hälsningar Pia.
  • Per P
    Per P skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring skötte hela affären toppenbra och gav bra återkoppling varje dag om vad som hände!! Läs mer
    2018-03-19 Maria K svarar Per P
    Hej Per!

Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av ditt trevliga enplanshus. Vi ses vid tillträdet och lycka till med ditt nya boende.

Vänliga hälsningar Maria.
  • Dzenan  S
    Dzenan  S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt informativ och tillmötesgående. Läs mer
    2018-03-19 Maria K svarar Dzenan  S
    Hej Dzenan!

Roligt att du känner dig nöjd. Du och familjen kommer säkert trivas fint i den nya bostaden.

• Pia J
    Pia J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har bara fått ett positivt bemötande av både köp och försäljning. Det har gått fort o smärtfritt, fortsätter det så här till det är klart så blir det ett mycke bra betyg för Thomas från oss.
    Saknar bara en sak som inte har med Thomas att göra det är saknaden av annons i tidningar utan bara digitalt. Läs mer
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi blev mycket trevligt bemötta då vi först köpte en bostadsrätt genom Marias förmedlan och sedan också nu sålt vårt villa med Marias hjälp.
    Vi upplever henne som kunnig, noggrann och vänlig. Läs mer
    2018-03-02 Maria K svarar Bertil S
    Tack Bertil och Ing-Britt! Det känns som att allt föll på riktigt bra plats, både med er nya bostad och er trevliga villa som ni ska lämna.

Med vänlig hälsning Maria.
  • Ann-Charlotte B
    Ann-Charlotte B skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, tillmötesgående, tillgänglig, kan varmt rekomendera Maria. Läs mer
    2018-03-02 Maria K svarar Ann-Charlotte B
    Tack för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem!

Med vänlig hälsning Maria
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jättenöjd med allt! Tillmötesgående och trevlig! Läs mer
  • Harry B
    Harry B skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Pia var mycket informativ och trevlig .Positiv inställning under hela processen. Läs mer
    2018-03-21 Pia S svarar Harry B
    Tack så mycket, Harry! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.

Med vänliga hälsningar,
    Pia
  • Henric C
    Henric C skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig hantering av affären.
    Tät kontakt per telefon med relevant information.
    Kändes att Mäklaren Maria var en stor hjälp till affären för både säljaren och oss köpare. Snabbt och bra avslut med kontraktsskrivning på kvällen när budgivningen var klar, trots att Mäklaren var på semester fixades detta på kvällen när hon kom hem från semesterresan.
    Vi är mycket nöjda med denna hantering. Läs mer
    2018-02-23 Sofia A svarar Henric C
    Tack för er fina rekommendation! Mitt mål är ju alltid att säljare och köpare ska känna sig trygga och nöjda. Lycka till med ert nya hus!

Sofia A gillar detta
  • Linnéa R
    Linnéa R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria har på ett proffsigt och samtidigt mycket trevligt sätt drivit oss framåt till ett gott resultat. Hon lever mer än väl upp till våra förväntningar. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-02-23 Sofia A svarar Linnéa R
    Hej och tack så mycket! Det har varit trevligt att hjälpa er med försäljningen. Vi ses vid tillträdet.

Sofia A gillar detta
  • Hans W
    Hans W skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffisgt bemötande på visningen.
    Uppskattade även att en repr från Samfällighetsföreningen var tillgänglig på visningen. Läs mer
    2018-03-21 Pia S svarar Hans W
    Tack så mycket, Hans! Och välkommen till Nyköping! Jag hoppas att du kommer att trivas här i vår fina stad.

Vänliga hälsningar Pia.
  • skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Johan är väldigt lyhörd samtidigt som han ger bra tips och analyser. Vår affär gick fort då det var en attraktiv annons och flera intressenter. Dessa sorterades snabbt ut av Johan utifrån seriositet.
    Med avtalet skrivet utgår vi ifrån att inga konstigheter sker med affären fram till tillträdet.
    Vi kan bara ge de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Märit t
    Märit t skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra bemötande och över förväntan. Joakim var mycket proffsig och trevlig.👏👏🌹👍😀 Läs mer
    2018-02-13 Joakim N svarar Märit t
    Tack för dina fina ord Märit, det värmer en kylig februaridag! Jag måste också tacka er för förtroendet för att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!

Ha det gott och hälsa Kjell, ses vid tillträdet!

Joakim Nilsson
  • Marie V
    Marie V skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag upplever Johan som väldigt professionell i sitt yrke . Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi hade Emma som mäklare när vi sålde våran lägenhet. Vi är väldigt nöjda med hur försäljningen fungerade från början till slut och tycker att Emma hanterade det hela mycket kunnigt och professionellt. Läs mer
    2018-02-06 Emma W svarar Oscar S
    Hej Oskar!
    Tack snälla för det fina omdömet.
    Vi hörs när det börjar närma sig tillträde.
    Med vänlig hälsning, Emma
  • Bengt Åke O
    Bengt Åke O skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är mycket nöjda med Marias insats när det gäller vår husförsäljning. Läs mer
    2018-02-06 Maria K svarar Bengt Åke O
    Tack!

Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen.

• Frederik C
    Frederik C skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt fint och professionellt bemötande. Mäklaren fanns tillgänglig och svarade gärna på frågor. Rekommenderas varmt Läs mer
    2018-01-31 Thomas N svarar Frederik C
    Tack så väldigt mycket för det fina omdömet och verkligen så härligt att ni fick den här unika fastigheten till slut. Allt väl till dig Frederik och till hela familjen!
  • Urban L
    Urban L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lugn. Rutinerad. Trevlig. Saklig. Perfekt som mäklare.
    Stilig. Läs mer
    2018-01-31 Thomas N svarar Urban L
    Tack för ett jättefint omdöme! Det värmer gott!! Allt gott till dig Urban och till din familj och stort tack för ännu en supertrevlig bostadsaffär tillsammans.
  • Annika A
    Annika A skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig och lyhörd i bemötandet. Kunnig och bra på att informera. Läs mer
    2018-03-21 Pia S svarar Annika A
    Tack för de fina orden och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av er fantastiska lägenhet!

Vänliga hälsningar Pia.
  • Kent V
    Kent V skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har tidigare anlitat Johan Isoz och blivit nöjd vilket vi blev även denna gång Läs mer
    2018-01-24 Johan I svarar Kent V
    Tack för förtroendet och samarbetet Kent, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.
  • Billy T
    Billy T skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mäklare som har ett trevligt bemötande. Kunnig och tydlig i affärens upplägg och genomförande. Läs mer
    2018-02-06 Maria K svarar Billy T
    Tack för er fina rekommendation!

Det har varit mycket trevligt att hjälpa er. Snart blir det en ny bostad för er.

• Ing-Britt S
    Ing-Britt S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevligt och noggrant bemötande. Förklarar och ger kloka råd. Läs mer
    2018-02-06 Maria K svarar Ing-Britt S
    Hej och tack!

Hoppas ni kommer att trivas bra i den nya bostaden.

• Pernilla H
    Pernilla H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Suverän mäklare som alltid sätter kunden i fokus. Läs mer
  • Anton H
    Anton H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma gör det hon ska o inget krångel
    Rekommenderas Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Oerhört proffsig i bemötande och kunnande och väldigt mänsklig och trevlig. Läs mer
  • Pia N
    Pia N skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt bra och trevligt bemötande, lätt att förstå. Jag rekommenderar gärna Tomas när det gäller någon försäljning av något slag, lugn och saklig/ Pia Läs mer

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping