Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 800 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• 2020-08-09

Kerstin V skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrätt och även köpt en mindre bostadsrätt. Har blivit väldigt bra bemött av Mohammed, han är omtänksam, hjälpsam och duktig. Skulle varmt rekommendera honom till andra. Läs mer

Bo E skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt ett parhus! Med tidigare erfarenhet av stressade och irriterad pådrivande attityd, så valde vi Mohammed Mest utifrån hans respekt och lyhördhet för våra önskemål och i en pressad situation så kändes det denna gång bra att välja svensk Fastighetsförmedling med Mohammed som mäklare. Läs mer

Roger Ö skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt bostad i Nyköping och blev utmärkt behandlad och det var en bra atmosfär. Läs mer
  • 2020-08-08

Tobias W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Efter första gången Thomas hjälpt mig blev andra gången en självklarhet. Thomas är närvarande, inlyssnande och proffsig. Jag skapade snabbt en bra kontakt med honom och han verkar genuint intresserad av både förmedlingsuppdraget och en själv som person. Kommer fortsätta rekommendera Thomas till folk jag känner. Läs mer
    2020-08-08 Thomas N svarar Tobias W
    Tack Tobias för din fina rekommendation om mig och uppdragen du anförtrott åt mig! Det gläder mig väldigt mycket att du är nöjd!
  • Berit W

2020-08-08

Berit W skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde ett fritidsboende i Nyköpings kommun .
    Maria varit helt underbar,,
    Hon hjälpte mig med allt.

Maria får högsta poeng av mig.

TACK .... Läs mer
  • 2020-08-07

Josefine R skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde vårt radhus med hjälp av Emma, ett professionellt bemötande men ett genuint intresse till att göra en bra affär för både oss som säljare och till köpare. Läs mer
    2020-08-07 Emma W svarar Josefine R
    Tusen tack för era fina ord! Trevlig helg!
    Med vänlig hälsning, Emma

Sanaa d skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag köpte ett radhus och det var mitt första bostadsrätt med Mohammed Mouaid som mäklare. Ett jätte proffsigt och lugn bemötande vilket man känner sig trygg och säker. Blev glad att Mohammed blev mäklare för huset jag var intresserad av.

Mohammed har varit flexibel och problemlösare och han stöttat mig med allt för det var mitt första bostad jag köpt. Mohammed är en mäklare som kan sin sak vilket man känner förtroende för. Läs mer
    Sanaa d gillar detta

Tommy J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte att radhus. Blev bra bemött av mäklaren tyckte han kunde sin sak. Hade inte så stora förväntningar eftersom det var vårat första köp så vi visste inte så mycket om hur en bostadsaffär gick till. Skulle vilka ha mer info om hur allt går till när man är ny på bostadsmarknaden. Läs mer
  • 2020-08-07

Caroline T skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Trevlig, tillmötesgående och lyssnade på våra behov. Läs mer
  • 2020-08-06

Ritta J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Såld mun villa .
    Jättetrevligt och trygg benåttande .
    Abslut mycket mer än jag förväntade mig.
    Det var trygg och trevligt känsla. Läs mer
  • 2020-08-05

Sanaa d skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt mitt första bostadsrätt med Mohammed Mouaid som mäklare. Uppskattar stort hjälpen jag fick samt ett proffsigt och trevligt bemötande vilket man känner fötroende för. Jag rekomenderar honom Starkt! Läs mer
  • 2020-08-05

Tove L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet tillsammans med min sambo. Det är vårt första lägenhets köp och jag hade inte så mycket förväntningar. Allt var nytt och pirrigt men jag kunde inte blivit bättre bemött. Vi fick så bra hjälp och fick all information som vi behövde. Väldigt trevlig och glad. Jag känner mig trygg att hon blev vår mäklare som hjälpte oss när vi skulle köpa. 10/10 kunde inte känna mig mer säker eller trygg. Läs mer
    2020-08-06 Maria K svarar Tove L
    Hej Tove!

Tack för din fina ord. Det känns så roligt att ha fått hjälpa er vid köpet och det känns verkligen bra att ni har känt er trygga och väl bemötta. Jag tror ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses vid tillträdet.

• 2020-08-04

Wictoria L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har både köpt och sålt med Mohammed som mäklare. Min upplevelse av Mohammed är att han är professionell i sitt bemötande. Han försöker inte påverka spekulanten, utan vi fick i lugn och ro bilda oss vår egen uppfattning. En lugn och kunnig mäklare som man känner förtroende för. Läs mer
  • Lena B

2020-08-04

Lena B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt bostadsrätt. Fick privat visning snabbt, och även ett snabbt avslut, som vi önskade. Läs mer
    2020-08-04 Thomas N svarar Lena B
    Tack Lena för en fin rekommendation i ditt omdöme om mig som mäklare vid ert köp av lägenheten. Varmt lycka till med Er nya bostad!
  • 2020-08-03

Jean J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt villa
    Mycket positiv, fylld med kunskap, mycket tydliga svar och inga konstigheter alls.
    Aldrig haft ett sådant bekvämt samarbete med mäklare. Mycket nöjd och allt var på top! Läs mer
  • 2020-08-03

Jennifer B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en villa. Gott bemötande och snabb respons på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-08-01

Rasmus A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde en 3:a i centrala nyköping.

Mohammed var alltid trevlig och engagerad trotts det osäkra marknadsläge under sommaren, en pågående pandemi som stökat till allt och att vi inte hade en klar plan för när vi ville sälj.

Med ett stort driv att hitta spekulanter till förhandsvisning och vilja att alltid följa upp vad som händer så att det inte va några frågetecken så uppfyllde han våra förväntningar mer än väl.

Vi skulle definitivt rekommendera honom! Läs mer
  • Tobias S

2020-07-31

Tobias S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi var i behov av en snabb försäljning av vår bostad som vi växt ur för att få ihop affären med ett toppenobjekt.
    10 timmar efter vår första kontakt kom det första budet och det är minst sagt imponerande.
    Utöver det har allt funkat korrekt och smidigt som ingjöt en stor känsla av trygghet . Läs mer

Hani D skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag sålde nyligen min lägenhet med Mohammed's hjälp. Det är inte första gången jag köper eller säljer en lägenhet, och Mohammed är den mest engagerade mäklaren jag har anlitat.

Alltid tillgänglig oavsett dag eller tidpunkt, väldigt utförliga och genomtänkta objektbeskrivningar. Mohammed visade en hög nivå av professionalism.

Jag anlitar utan tvekan Mohammed igen om jag ska sälja ett objekt igen. Läs mer

Ewelina W skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket pålitlig person. Ger trygghet.
    Förbered inför mötet. Driftig.
    Jag skulle välja Maria om jag skulle sälja mitt hus i framtiden Läs mer
    2020-07-31 Maria K svarar Ewelina W
    Hej Ewelina!

Tack för ditt fina omdöme. Det är ett härligt nytt boende ni köpt och jag tror ni kommer trivas där i många år. Ha en skön sommar och så ses vi.

• Gisela S

2020-07-30

Gisela S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria ger mer än man har förväntat sig. Känns seriös och trygg. Påläst.
    Vi är jätte nöjda med Maria. Läs mer
    2020-07-31 Maria K svarar Gisela S
    Hej Gisela!

Tack för din fina rekommendation. Det känns väldigt roligt att ha kunnat hjälpa er att hitta ert nya boende. Verkligen rätt köpare till det huset. Ha en skön sommar och så ses vi till tillträdet.

Vänligen Maria.
  • 2020-07-30

Magnus J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en villa.
    Lugn mäklare som stod i bakgrunden och inte försökte sälja objektet genom att tala för den utan svarade mest på frågor som vi hade.

Tog sig tid för visningar och svarade i telefonen på de frågor vi hade.

Vi är nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2020-07-30

Patrik G skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte en villa som Mohammed sålde, affären sköttes perfekt! Läs mer

Ida P skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en villa, allt gick snabbt och smidigt och Mohammed hörde av sig kontinuerligt så vi kände oss trygga. Han var trevlig, lugn och tydlig. Tack vare Mohammed har vår upplevelse varit väldigt positiv! Läs mer

Ann L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde ett enplanshus på 108 kvm i Oxelösund. Vi hade bråttom att sälja och med hjälp av Mohammed kunde vi skriva kontrakt redan några dagar senare, utan reservationer. Trots semestertider lyckades Mohammed trolla fram både besiktningsman och köpare, trots att det fanns skador och sättningar i huset. Nu kan vi gå vidare i planeringen med vårt, redan, nyinköpta hus. Jag är enormt tacksam. Mohammed är proffsig, ärlig och realistiskt. Mvh Ann Lundqvist Läs mer
  • Siv J

2020-07-30

Siv J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har sålt min villa på mindre än 3 veckor trots att den bara synts under ”kommande” - och längre kom den inte!
    Jag hade mycket höga förväntningar som han mer än infriade. Alert, ödmjuk, snabb, återkopplar kontinuerligt under processen.
    Något som också gjorde intryck på mej var hans genuina intresse för vad jag sökte för boende istället för villan.
    Har sålt och köpt flera objekt så jag kan lugnt säga: han är bara bäst!! Läs mer
  • 2020-07-29

Johan K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Både köpt och sålt ett fritidshus med Thomas som mäklare och varit jättenöjda båda gångerna. Väldigt trevlig, engagerad och duktig mäklare som vi gärna rekommenderar Läs mer
    2020-07-29 Thomas N svarar Johan K
    Tack Johan för ditt fina omdöme om mig som din/er mäklare både vid köptillfället och 9 år senare nu vid försäljningen. Väldigt glädjande att få vara med båda gångerna stort tack för visat förtroende och lycka till med familjens nya planer!
  • 2020-07-29

Petch P skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har både köpt (lgh 2 rok) och sålt (vindsvåning 2 rok) i Stigtomta med Marias hjälp. I båda fallen har hon visat ett stort engagemang och hon har guidat mig i varje enskilt steg på ett väldigt proffsigt sätt.

Maria är väldigt lätt att ha att göra med; hon är alltid glad, positiv, vänlig och engagerad. Rent yrkesmässigt i sin mäklarroll har hon gett mig som kund ett (alltid) mycket positivt bemötande och hon ligger hela tiden "steget före" i alla de olika faserna av en affär.

Om jag någon gång kommer att sälja och/eller köpa en ny bostad, kommer Maria Kåbring att vara mitt självklara förstaval! Läs mer
    2020-08-03 Maria K svarar Petch P
    Hej Petch!

Jag tackar ödmjukast för din fina rekommendation. Jag tycker vi har haft ett bra samarbete och det är lätt att vara engagerad när det är positiva köpare/säljare. Vi ses på tillträdesdagen.

• 2020-07-28

Josefin E skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi träffade Joakim första gången på en visning och kände redan då att vår kemi stämde. Så när det blev dags för oss att sälja vår bostadsrätt var det självklart för oss att kontakta honom.

Joakim är en oerhört duktig mäklare som fick oss att känna oss trygga genom hela säljprocessen. Han är påläst och professionell men ändå avslappnad och personlig.

Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-08-03 Joakim N svarar Josefin E
    Stort tack Josefin och Jonas för ett fantastiskt samarbete och för en superfin recension. Jag blir så himla glad över att ni uppskattat mitt sätt att arbeta på och att ni är så nöjda att ni ville ge mig full pott på reco!

Återigen, tack! Vi ses igen i höst vid er köpares tillträde!

• 2020-07-27

Dunia R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En trevlig och duktig mäklare! Rekommenderas varmt :-) Läs mer
  • 2020-07-25

Seliman R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket professionell och kunnig mäklare med glimten i ögat och som kan sin grej riktigt bra! Han jobbar hårt med att tillförse rätt information och bekvämlighet till alla parter. Rekommenderas starkt! :-) Läs mer
  • 2020-07-24

Bo A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Joakim Nilsson var mycket bra på alla sätt, lätt att prata med och förklarade allt så bra. Läs mer
    2020-08-03 Joakim N svarar Bo A
    Tack så jättemycket för din fina recension Bo! Ett tack till dig ska du också ha för ett riktigt bra samarbete.

Ha en fin sommar!

• 2020-07-24

Majbritt J skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en bostadsrätt förmedlad av Joakim som har ett utmärkt bemötande och trevligt sätt samt humor med glimten i ögat. Jag kommer att varmt rekommendera honom till de som jag kommer i kontakt med som ska sälja eller köpa. Vårt hus har vi redan lämnat till annan mäklare annars skulle vi med stort förtroende lämna uppdraget till Joakim Läs mer
    2020-08-03 Joakim N svarar Majbritt J
    Stort, stort tack för en superfin recension och för ett jättebra samarbete såhär långt! Jag tror att försäljningen av ert fina radhus kommer att gå galant!

Ha det gott sålänge så ses vi igen vid tillträdet!

Erik P skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt villa.
    Mohammed var mycket trevlig och kunnig.
    Han gav mycket bra information.
    Gick lite fort att sälja . Läs mer
  • 2020-07-22

Kerstin P skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt våran bostad.
    Mötet med Mohammed var trevligt, mycket kunnig och professionell. Kände mig både sedd och lyssnad på.
    Fick svar på våra frågor.
    Jag hade inga förväntningar direkt.
    Det gick fort huset såldes på ett par dagar bara man har knappast fatt det än. Måste säga att han kan sitt jobb har kännedom om vad kunden vill ha för boende. Läs mer

Erik Å skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en 1a i Nyköping och fick bra bemötande under visningen och även att han kunde visa den för oss när vi hade vägarna förbi i Nyköping då vi bor 1,30 bort. Läs mer
  • 2020-07-21

Negin-semiramis M skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldig trevlig och arbetsam mäklare.lyhört och omtänksam Läs mer
  • 2020-07-21

Kabi K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jätte trevlig och hjälpsam. Kontraktskrivning gick smidigt till Läs mer
  • 2020-07-20

Tony J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En otroligt proffsig mäklare.
    Helt klart en av dom bästa vi har erfarenhet av. Läs mer
  • 2020-07-20

Andreas A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria kändes proffsig och kunnig vid köpet av vår villa. Hon hade ett bra bemötande och var hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2020-07-22 Maria K svarar Andreas A
    Hej!

Tack för din fina rekommendation. Det är ett fint hus ni köpt och jag tror ni kommer trivas bra. Ha en skön sommar så ses vi vid tillträdet!

• 2020-07-19

Kent A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Fick ett utmärkt bemötande av Mohammed
    Sålt en villa för 4,2 mkr
    Han har jobbat otroligt snabbt och bra med tanke på corona och semestrar
    Han har överträffat mina förväntningar och har som helhet en mycket god upplevelse av mäklarens insats. Läs mer
  • Rebecca K

2020-07-19

Rebecca K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte en bostadsrätt, Regeringsvägen 4A. Är mycket nöjd med både köpet och bemötandet då jag fick mycket hjälp inför köpet. Jag är ny inom detta då det är första gången jag köpter bostad. Allt har gått både snabbt och smidigt och jag har fått snabba svar via telefon/sms när jag haft frågor. Visning på måndagen, skrev papper på lördagen.
    Rekommenderar mycket då han varit trevlig, flexibel och hjälpsam hela vägen!
    /Rebecca Läs mer
  • 2020-07-17

Madeleine J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt bostadsrätten, Han är en suverän mäklare, Inger ett förtroende är lugn och lyssnar på kunden, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-07-06

Douglas O skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en 1:a i Nyköping, brev bra bemött av den trevliga och artiga mäklaren Mohammed som kunde erbjuda en visning samma dag jag fick reda på att lägenheten var till salu, vart förvånad över hans snabba service. Rekommenderar starkt denna person om du ska sälja eller köpa en bostad. Läs mer
  • 2020-07-04

Fannie E skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde och köpte lägenhet med hjälp av Mohammed, enkelt och okomplicerat. Lätt och proffsig mäklare, ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-03

Harena Meharezghi B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag tackar Mohammed för att vi köpte en fin lägenhet via honom. bra jobbat!! Läs mer
  • 2020-07-03

Mohammed hade ett objekt, en tvåa jag var intresserad av ute. Jag kontaktade honom och han fick äran att stå för min försäljning av min bostad. Från kontakt till både såld och köpt bostad gick otroligt snabbt!
    Tusen tack Mohammed för ett superbra och trevligt bemötande. Enkel och okomplicerad mäklare.
    Alla borde anlita Mohammed som sin mäklare 🙏🏼 Läs mer
  • 2020-07-02

Karin H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra bemötande och suverän hjälp vid försäljning av vår villa. Hjälpen med allt runtomkring försäljningen var ovärderlig. Läs mer
    2020-07-10 Maria K svarar Karin H
    Hej!

Tack för din fina rekommendation. Verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Önskar er nu en fin sommar så ses vi framöver.

• 2020-07-01

Henok T skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag fick min drömhus via Mohammeds hårda arbete och jag är verkligen nöjd med alla arbeten som har gjorts för att hjälpa oss som kunder. Läs mer
  • 2020-06-27

Ali Sudqi Salim D skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mycket engagerad och kompent mäklare som inger trygghet. Huset såldes innan visningen till ett väldigt bra pris. Mohammed presterade över våra förväntningar!
    Rekommenderas verkligen! Läs mer

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping