Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 583 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• 2019-12-10

Alen U skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt ett radhus där Mohammed Mouaid var mäklare.
    Det här var vår första husköp.
    Han gjorde ett gott intryck, han var ärlig mot oss från början, vi kände oss säkra genom hela affären och till slut blev vi nöjda radhusägare också. Läs mer
  • 2019-12-10

Martin N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim har hjälp mig sälja min bostad.
    Bra personlig kontakt. Glad och lättsam att ha o göra med.
    Vi sålde under hösten vilket vart ett problem då få köpare var intresserade.
    Men efter lite om och men så fick vi den såld över utgångspris! Läs mer
    2019-12-11 Joakim N svarar Martin N
    Stort tack Martin för din fina recension! Känns verkligen jättebra att du är nöjd med min insats och försäljningen i sig. Nu är det bara för er att komma till rätta i nya lägenheten och se framemot frånträdet av er nuvarande då du lämnar över nycklarna till din köpare.

Allt gott, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-12-09

Belma U skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed var väldigt trevlig och tillmötesgående. Jag var jätte nöjd med bemötandet vi fick från honom. Läs mer
  • 2019-12-07

Tommie G skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte en bostadsrätt.

Blev jättebra bemött, Glad Trevlig, svarade på alla funderingar, tydlig, bra påläst.

Tyckte allt gick jättebra till, allt vart enkelt och flöt på som det skulle. Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-12-09 Joakim N svarar Tommie G
    Hej Tommie! Tack så mycket för dina fina ord! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas bra i lägenheten - så nu är det bara att se framemot tillträdesdagen!

• 2019-11-29

Lena A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria är verkligen engagerad och hjälpte mig att hitta det objekt som slutligen blev mitt nya boende. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-12-03 Maria K svarar Lena A
    Hej Lena!

Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad och få njuta många gånger på den fina balkongen.

• Lena S

2019-11-29

Lena S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria är en mycket kunnig och engagerad mäklare! Jag är supernöjd med hennes sätt att sköta försäljningen. Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
    2019-12-03 Maria K svarar Lena S
    Hej Lena!

Tack för ditt fina omdöme! Du hade gjort så fint i lägenheten och den nya inglasade balkongen hjälpte till att hitta en bra köpare.

Lena S, Maria K gillar detta

Tove E skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi hade en mycket bra upplevelse när vi köpte ett hus som Mohammed sålde. Han är tydlig och rak och känns lätt att diskutera med. Dessutom är han verkligen service-minded. Läs mer
  • 2019-11-26

Marie H skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt ett fritidshus och Charlotte var duktig och kunnig mäklare, vi rekommenderar att anlita Charlotte vid er försäljning! Läs mer
  • 2019-11-26

George T skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohamed är bäst Mäklaren som jag kan intyga Läs mer
  • Khadija E

2019-11-25

Khadija E skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag köpte en lägenhet och jag tycker att Mohammed är en hjälpsam person . Läs mer
  • 2019-11-22

Eivor G skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Från och med första kontakten har kommunikationen varit utmärkt.
    Joakim har en otrolig känsla för service och med glimten i ögat rodde han i land en snabb försäljning. Under hela processen var jag trygg med hans beslut.

Joakim få toppbetyg som mäklare! Läs mer
    2019-11-22 Joakim N svarar Eivor G
    Stort tack för din fina recension och tack för ett oerhört trevligt samarbete!

Ha det gott sålänge så hörs vi igen när vi närmar oss tillträdesdagen!

• Kicki O

2019-11-21

Kicki O skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt professionellt bemötande . Informativ mäklare som verkligen lyssnade på mig som säljare . Inger ett stort förtroende och en hårt arbetande mäklare . Skulle varmt rekommendera Mohammed till andra som går i säljtankar.
    Mitt objekt: sjöängsvägen 52 oxelösund Läs mer
  • 2019-11-21

Wisam A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en bostad. Jag skulle absolut välja honom när jag säljer.
    Flexibel, aktiv, snabb& seriös Läs mer
  • 2019-11-21

Yousra B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi blev kära i ett hus från första ögonkastet och var förberedda på att göra snabb affär. Mohammed möte våra förväntningar och gjorde processen så smidigt för oss. Det tog oss två dagar från att vi kontaktade honom för visning tills vi skrev på kontraktet. Snabba och konkreta besked fick vi alltid. Smidigare och bättre skulle det aldrig gå.
    Vi är lyckligt lottade att Mohammed var vår mäklare.... Läs mer
  • 2019-11-19

Oskar W skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag sålde min lägenhet och köpte en ny genom samma mäklare , Joakim Nilsson. Han var engagerad och hjälpsam och gav ett trovärdigt intryck. Jag kan rekommendera honom till andra kunder. Läs mer
    2019-11-19 Joakim N svarar Oskar W
    Tack Oskar för din fina recension! Känns kanonbra att du är nöjd över min insats såväl i köp- som säljprocess!

Ha det gott!

• 2019-11-18

Sandra L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Med stort förtroende för Maria sedan tidigare var inte valet av mäklare svårt vid försäljning av min nuvarande bostad. Lika nöjd som alltid. Maria är ärlig, noggrann och lyssnar på kunden. Kommer anlita henne igen i framtiden. Läs mer
    2019-11-21 Maria K svarar Sandra L
    Hej Sandra!

Åh stort tack för ditt förtroende och fina omdöme. Ja, vi får hoppas att det blir tillfällen som vi får jobba tillsammans. Önskar er all lycka till med ert nya boende.

• 2019-11-18

Sofia C skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt kedjehus i Bryngelstorp. Har blivit mycket bra bemött från första mötet fram till försäljning. Återkommande dialog, alltid återkopplat när vi tagit kontakt och har inte upplevt någon stress eller press gällande några beslut. Skulle absolut anlita Mohammed om vi säljer igen och skulle känna mig trygg att köpa ett hus där han är mäklarkontakten. Läs mer
  • Pia B

2019-11-17

Pia B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hejsan! Vi har fått hjälp av Thomas att sälja en lägenhet efter vår avlidna mamma i Nyköping . Han har från första stund bemött oss med en värme och förståelse, då detta var svårt för oss. Han är proffessionell hela vägen och oerhört trevlig och hjälpsam. Vi kunde inte ha fått en bättre hjälp en den Thomas gav oss. Tusen hjärtligt Tack💕 Läs mer
    2019-11-18 Thomas N svarar Pia B
    Stort tack Pia, för ditt jättefina omdöme om mig och försäljningsinsatsen jag gjorde för din och din systers mammas lägenhet i det fina huset med kakelugnar och en av Nyköpings mest trivsamma innergårdar. En väldigt mänsklig och vacker bomiljö som väl speglade Er mors personlighet. Väldigt fint avslut häromveckan med Er och en härlig köpare som verkligen uppskattar sitt nya boende.
  • 2019-11-17

Göran M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt Östra Bergsgatan 24 A.
    Utmärkt mäklararbete. klart och redigt utan onödiga utvikningar. Läs mer
    2019-11-21 Maria K svarar Göran M
    Hej Göran!

Tack för ditt fina omdöme. Det var trevligt att just ni köpte denna lägenhet och det var enkelt att jobba med er också. Ha de gott så ses vi vid tillträdet.

• 2019-11-17

Petronella L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en lägenhet, fick ett lite surt intryck av mäklaren i början. Hon var Lite sträv.
    Men detblev bättre. Annars tycker jag att hon utförde sitt jobb varken mer eller mindra Läs mer
    2019-11-21 Maria K svarar Petronella L
    Hej Petronella!

Det var tråkigt att höra att du upplevde mig sur och sträv. Oftast är det inte så människor jag möter/pratar med upplever mig. Men jag är glad över att du upplevde att det blev bättre. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad.

• 2019-11-16

Anette E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är så nöjda med hur Maria skötte vårt köp av Sjöbackestigen i Oxelösund. Hon bemötte oss på ett mycket proffsigt sätt. Hela affären var från början till slut ett rent nöje att få uppleva tack vare Maria. Läs mer
    2019-11-21 Maria K svarar Anette E
    Hej Anette och Hans!

Så härligt att höra, stort tack! Det var ett nöje för mig också att få träffa och hjälpa er. Hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya bostad. Vi ses och hörs!

Linda K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har både köpt och sedan sålt vårt hus via Mohammed och är mycket nöjda med hur smidigt allt har gått. Ett professionellt bemötande och en servicekänsla utöver det vanliga. Läs mer
  • 2019-11-15

Jonathan K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt hungrig och duktig som inte låter någon tid gå till spillo. Kan varmt rekommenderas Läs mer

Carl L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt bostadsrätt.
    Korrekt och positivt bemötande.
    Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-11-18 Joakim N svarar Carl L
    Tack Carl för din fina recension! Det har vart ett mycket trevligt samarbete från första möte till tillträde. Ha det gott och så hörs vi igen när det är dags för deklaration!

Sara E skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professionellt bemötande vi köp av bostad! Läs mer
  • 2019-11-14

Inger Maria Sofia W skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Alltid trevlig 😄 kunnig o noga .👍 Läs mer
  • 2019-11-13

Fredrik E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt bostadsrättslägenhet.
    Engagerad mäklare. Läs mer
    2019-11-13 Thomas N svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för ditt toppenomdöme! Roligt uppdrag och kul med budgivningen som slutade med helt rätt köpare. Glad att du är nöjd och tack för förtroendet!
  • 2019-11-13

Mycket bra service , har köpt en bostadsrätt väldigt lätt att få tag på och svarar på frågor. Engagerad och kunnig. Nu väntar vi på att få vårat hus såld av honom. Läs mer
  • 2019-11-13

Sven-Erik S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har skött det här utmärkt ända sedan vi anlita Honom . Mohammed har sålt våran bostadsrätt här i Vrena . Läs mer

Lena H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mycket lyhörd mäklare som. fast vi var osäkra, höll kontakten och har ett trevligt och tillmötesgående sätt att bemöta oss köpare. Läs mer
    2019-11-14 Maria K svarar Lena H
    Hej!

Tack för ert fina omdöme. Det är viktigt för mig att skapa trygghet och förtroende i alla affärer. Jag önskar er all lycka till i ert nya boende.

• 2019-11-12

Anna-Karin K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Säljare av bostadsrätt. Kände mig trygg och omhändertagen men mäklaren missade ett möte och strulade med bokning av fotograf. Läs mer
    2019-11-13 Thomas N svarar Anna-Karin K
    Hej Anna-Karin tack för ditt omdöme, ledsen för mötet som inte gick som planerat och att fotograferingen blev för snabbt inpå men gick att boka om med annan fotograf, så bilderna blev bra till slut och vi fick en trevlig affär som jag hoppas och tror att både säljare och köpare blev nöjda med. Nu ska jag fortsätta med att sälja köparens vackra villa i centrala Nyköping, som en stimulerande fortsättning.
  • 2019-11-12

Petronella E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hon hjälpte oss att sälja vårat radhus i Oxelösund. Hon var trevlig osv men redan från början fick man en känsla av att hon inte trodde på den här försäljningen och utgav en negativt atmosfär. Vi hade större förhoppningar, nu fick vi precis utgångspriset pga en deal med köparen som hon inte var så positiv till heller.

Sammanfattningsvis helt okej inte mer. Läs mer
    2019-11-14 Maria K svarar Petronella E
    Hej Petronella och Kristoffer!

Det var trist att höra att ni upplevde en negativ atmosfär vilket dock inte jag gjorde. Jag tycker även att dealen med köparen blev jättebra, så där måste ett missförstånd uppstått. Jag tycker det var trevligt att jobba med er och hjälpa er med er försäljning. Jag önskar er all lycka till i ert nya boende.

Jimmy B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig! Snabb och smidig affär. Vi blev väldigt nöjda. Läs mer

Roger J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Alltid bra bemötande och proffsigt utförande Läs mer
  • 2019-11-11

Per-Olof B skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en lägenhet Maria var hjälpsam inför försäljningen och kom med tipps Hur vi skulle gå tillväga inför försäljningen Hade förväntning att det skulle finnas ett visst intresse för lägenheten och att någon skulle se fördelarna att bo där Jag upplevde att Maria lyckades förmedla detta till dem som var intresserade Vi är mycket nöjda med en smidig affär Läs mer
    2019-11-14 Maria K svarar Per-Olof B
    Hej Per-Olof!

En mycket trevlig lägenhet ni haft i många år som jag är tacksam att jag fick hjälpa er med att förmedla. Tack för ert fina omdöme. Jag lyckades verkligen att hitta rätt köpare till er lägenhet.

• 2019-11-10

Tobias K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt Trevlig, engagerad och kunnig mäklare vid vår försäljning av BRF lgh samt vid förvärv av vår villa.
    Jag rekommenderar Mohammed Mouaid för en lyckad fastighetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-11-10

Cecilia K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en bostadsrätt och köpt ett hus med samma mäklare. Mycket bra bemötande. Mycket engagerad och seriös. Jobbar hårt för kundens förväntningar. Läs mer

Monika A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt bostadsrätt på Östra bergen i Nyköping.
    Mycket professionellt bemötande. Tydlig och klargörande information om bostaden. Jag fick svar på alla frågor och en bra genomgång av vad som förväntades av mig som köpare. Jag uppskattar särskilt Maria Kåbrings förhållningsätt, trevlig men helt igenom professionell.
    God tillgänglighet och snabb hantering. Läs mer
    2019-11-14 Maria K svarar Monika A
    Hej Monika och Göran!

Jag tackar ödmjukast för det fina omdömet. Det är viktigt för mig att på ett tydligt sätt informera intressenter/köpare vad som förväntas hända i affären så att alla parter känner sig trygga. Det kändes så roligt att just ni köpte just denna lägenhet.

Ha en fin dag!

Ronny A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt lägenhet av Maria

Mycket kunnig och snabba svar och väldigt bra service.
    Alltid tillgänglig även Helger.
    Ronny Läs mer
    2019-11-14 Maria K svarar Ronny A
    Hej Ronny!

Tack för ditt fina omdöme. En kanonfin lägenhet du köpt och jag hoppas du kommer trivas där!

• 2019-11-10

Emelie H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet genom Mohammed.
    Vi blev väldigt bra bemötta från första kontakten vi tog med honom.
    De enda förväntningar jag hade var att mäklaren skulle vara trevlig och visa oss allt. Vilket han även gjorde. Läs mer
  • 2019-11-10

Katarina S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt Sättra 1 utanför Flen och har fått ett väldigt bra bemötande av Thomas Nilsson. Han har varit snabb att svara och återkomma, alltid lika trevligt och proffsigt. Läs mer
    2019-11-10 Thomas N svarar Katarina S
    Tack Katarina för ditt fina omdöme om mig som mäklare på Sättra och hoppas du ska finna all lycka och harmoni där! Gläder mig väldigt mycket att du är nöjd med min insats!
  • 2019-11-09

Isabella J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt våran villa genom Svenskfast, då valde vi Mohammed eftersom han gjorde ett väldigt bra intryck på en visning vi varit på innan. Plus att folk rekommenderat honom till oss, så valet va enkelt. Super bra engagemang!

De kan va jobbigt att sälja/köpa men vi kände oss i trygga händer hela tiden. Läs mer
  • 2019-11-09

Emma J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag och min sambo har köpt ett hus.
    Blev bemött på ett trevligt och positivt sätt med intryck av förtroende. Läs mer
  • 2019-11-08

Gustav L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde våran villa de gick snabbt och smidigt var väldigt driven mäklare Läs mer
  • 2019-11-07

Karzan A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte ett radhus ute på Arnö, Vi blev fantastiskt bemötta mäklaren Mohammed.
    Mohammed levde verkligen upp till förväntningarna, vi fick en privat visning på kort varsel.

Alltid tillgänglig!

Allt som allt en klockren upplevelse. Läs mer
  • Emil H

2019-11-07

Emil H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Riktigt bra möte, kunde inte varit bättre! Läs mer
  • 2019-11-07

Köpare F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt bostadsrätt på Arnö Nyköping. Allt fungerade perfekt.
    Mycket trevlig Mäklare, bra kommunikation hade vi genom hela försäljningen. Hade velat fått lite mer betalt , men verkar vara trögt just nu. Läs mer
  • 2019-11-05

Johanna P skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt bra mäklare! Han har tagit hand om oss hela vägen i säljprocessen. Läs mer
  • 2019-11-05

Extremt nöjd med min mäklare Mohammed, som har helhjärtat tagit hand om mig och min bostad för att få den såld.

Har alltid varit kontaktbar för diverse frågeställningar man har haft.

En utomordentlig mäklare med fokus på kunden! Läs mer
  • 2019-11-04

Elsie Christine R skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Min mäklare, Joakim Nilsson, är mycket mycket trevlig, tillmötesgående, förtroendeingivande och mycket väl insatt i det objekt som vi köpte, vårt underbara landställe Granesta 8 i Runtuna, Nyköping.
    Joakim återkopplade alltid snabbt så fort vi hade funderingar eller frågor vilket uppskattades mycket. Även efter köpet var klart så fanns/finns Joakim där när frågor dök/dyker upp.
    Vi är mycket nöjd med hela affären från början till slut! //Christine Rosell och Martin Wulff Läs mer
    2019-11-05 Joakim N svarar Elsie Christine R
    Åh vad glad jag blir över att ni är så nöjda med min insats! Ni har köpt ett kanontrevligt fritidshus och ni förvaltar det mycket väl - ska bli spännande att se vad ni har hittat på för förändringar och förbättringar allteftersom.

Jag ser framemot att få komma ut och se huset igen så snart ni fixat ännu mer - så vi hörs framöver!

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping