Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 756 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• 2020-07-04

Fannie E skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde och köpte lägenhet med hjälp av Mohammed, enkelt och okomplicerat. Lätt och proffsig mäklare, ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-03

Harena Meharezghi B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag tackar Mohammed för att vi köpte en fin lägenhet via honom. bra jobbat!! Läs mer
  • 2020-07-03

Mohammed hade ett objekt, en tvåa jag var intresserad av ute. Jag kontaktade honom och han fick äran att stå för min försäljning av min bostad. Från kontakt till både såld och köpt bostad gick otroligt snabbt!
    Tusen tack Mohammed för ett superbra och trevligt bemötande. Enkel och okomplicerad mäklare.
    Alla borde anlita Mohammed som sin mäklare 🙏🏼 Läs mer
  • 2020-07-02

Karin H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra bemötande och suverän hjälp vid försäljning av vår villa. Hjälpen med allt runtomkring försäljningen var ovärderlig. Läs mer
  • 2020-07-01

Henok T skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag fick min drömhus via Mohammeds hårda arbete och jag är verkligen nöjd med alla arbeten som har gjorts för att hjälpa oss som kunder. Läs mer
  • 2020-06-27

Ali Sudqi Salim D skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mycket engagerad och kompent mäklare som inger trygghet. Huset såldes innan visningen till ett väldigt bra pris. Mohammed presterade över våra förväntningar!
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2020-06-27

Nadra A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Toppen mäklare som har koll! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2020-06-26

Eric A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, kunnig och hjälpsam vid mitt köp av en lägenhet på två rum och kök. Läs mer
    2020-06-26 Thomas N svarar Eric A
    Tack Eric och ett varmt grattis till din fina bostadsrättslägenhet! Jag är helt övertyga om att du kommer att bli väldigt nöjd med ditt nya boende!
  • Jan K

2020-06-25

Jan K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas är en mycket kompetent mäklare. Mycket kunskap och känsla för projektet. Jag vill verkligen rekommendera honom att ta hand om försäljningen av fritidsboende o villor. Vi här helnöjda med allt Läs mer
    2020-06-26 Thomas N svarar Jan K
    Tack Janne för din fina rekommendation, det var ett roligt samarbete! Ha en fin sommar och segla lugnt!

Emma M skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En riktigt bra mäklare!

Jag valde Charlotte som mäklare pga det bra bemötande min familj fick när vi var och tittade på ett hus som hon visade. Hon var väldigt trevlig, bra påläst, flexibel med visningarna och genuin. Det var exakt det bemötande jag ville att de som tittade på min lägenhet skulle få.

Vid försäljningen av min lägenhet så var hon minst lika bra som när jag träffade henne när vi letade hus! Hon var jättetrevlig, hade svar på alla mina funderingar och sen visade det sig att hon dessutom var en riktigt proffsig fotograf. I en tid där i princip inga liknande lägenheter blev sålda så fick vi till en budgivning vilket ledde till ett klart högre slutpris än vad vi räknat med då vi var osäkra på ifall vi skulle få sålt alls.

Jag är så nöjd med valet av Charlotte som mäklare och kan varmt rekommendera henne till den som ska sälja sin bostad! Läs mer

Donata T skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Allt var mycket bra, allt förklarades grundligt Läs mer
    2020-07-02 Maria K svarar Donata T
    Hej Donata!

Roligt att få hjälpa er hitta er nya bostad. Det är ett trevligt hus som ni köpt.

Ha en skön sommar, vänligen Maria
  • LISA K

2020-06-24

LISA K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig, inkännande och engagerad mäklare som gav allt för att försäljningen skulle gå bra. Extra plus för flexibilitet kring överlämnande/tillträde. Läs mer
    2020-06-24 Joakim N svarar LISA K
    Stort tack för ett bra samarbete och en jättefin recension! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av huset och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet!

Ha en trevlig sommar så hörs vi säkert av någon gång igen framöver!

Marie L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde en lägenhet på tre rum och kök, som jag befarade skulle vara svårsåld så här på försommaren. Maria var kunnig, trygg och lugn. Hon kändes positiv och realistisk på samma gång.

Vi fick lägenheten såld snabbare än jag väntat till ett pris i nivå med våra förväntningar. Maria var tydlig och gav bra återkoppling genom processen. Läs mer
    2020-07-02 Maria K svarar Marie L
    Hej Marie!

Tack för er fina rekommendation. Det är en fin lägenhet ni har med trevlig planlösning och bra läge. Roligt att få hjälpa er och att ni känner er nöjda. Ha en skön sommar!

Ali H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed är duktig och kunnig kille.
    Jag är supernöjd 🙂 Läs mer
  • 2020-06-23

Maxim Mohammad A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag köpte en tomt med hjälp av Mohammed Mouaid på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping.
    Fick underbar kontakt direkt och kände mig väl bemött av honom.
    Kände att mäklaren både ville hjälpa säljaren och mig som köpare att komma fram till en bra affär.
    Om jag skulle sammanfatta Mohammed Mouaid på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping som mäklare så skulle jag säga att jag helt klart kommer kontakta honom och Svensk Fastighetsförmedling Nyköping om jag vill sälja min bostad. Läs mer
  • 2020-06-23

Lena N skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde min mammas lägenhet som hade avlidit, vilket kan vara en jobbig process för oss i familjen. Johanna var aldrig pådrivande mot vår vilja och väldigt lyhörd. När jag ville avsluta affären då vi hade ett bud med utgångspriset, ville hon ringa runt till de andra som skulle komma på visningen. Detta gjorde hon, nu valde vi den som hade lagt utgångspriset, men det var snyggt gjort av henne. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-06-23 Johanna B svarar Lena N
    Tack snälla Lena för den fina recon! Jag är tacksam och glad att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen.
    Önskar er en fortsatt fin sommar!

• 2020-06-22

Sofia S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kände oss väl omhändertagna. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-06-23 Joakim N svarar Sofia S
    Stort tack för dina fina ord! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas alldeles utmärkt sen när ni flyttar in på Ejdervägen!

Ha en fin sommar så ses vi vid tillträdet!

• 2020-06-22

Maja S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Försäljningen gick smidigt och bra vilket till stor del berodde på Joakims sätt och arbetsinsats. Vi är nöjda! Läs mer
    2020-06-23 Joakim N svarar Maja S
    Stort tack för en fin recension och för ett riktigt bra samarbete!

Ha en riktigt fin sommar så ses vi sen vid tillträdet!

• 2020-06-20

LOVISA H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lyhörd och väldigt god service. Läs mer
    2020-06-22 Joakim N svarar LOVISA H
    Hej Lovisa! Stort tack för recensionen! Hoppas att ni kommer att trivas på Ejdervägen när ni väl flyttar in!

Ha det gott sålänge så ses vi vid tillträdet!

• Anna-Karin L

2020-06-14

Anna-Karin L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Med Marias hjälp har jag sålt min villa med ett resultat över förväntan! Tack Maria! Läs mer
    2020-06-22 Maria K svarar Anna-Karin L
    Hej Anna-Karin!

Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fantastiska hus.

Ha en fin sommar så ses vi till tillträdet!

Helena N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mäklaren var trevlig och artig., samt kunnig inom sitt område samt den marknad hon verkar på. Hon var vidare väldigt tålmodig med en velig säljare. Läs mer
    2020-06-12 Maria K svarar Helena N
    Hej Helena!

Tack för din rekommendation. Det känns bra att fått hjälpa er med försäljningen och att ni nu också verkar ha hittat rätt med ert nya boende.

Trevlig sommar och så ses vi snart igen!

Helena N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt lägenhet. Mäklaren var väldigt kunnig på objektet, men även säljare uti fingerspetsarna. Mäklaren var trevlig och artig, visade runt och informerade. plus i kanten för tillgång till mätverktyg under visning. Läs mer
    2020-06-12 Joakim N svarar Helena N
    Hej Helena! Stort tack för din recension! Det känns bra att fått hjälpa er med ert köp och jag hoppas och tror att ni kommer trivas galant i er nya lägenhet!

Ha det gott sålänge så ses vi sen i juli vid tillträdet!

• Charlie L

2020-06-11

Charlie L skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi anlitade Charlotte för att få hjälp med försäljning av vårt sommartorp utanför Stigtomta.
    Vi valde Charlotte från fastighetsförmedlingens hemsida och mailade en mängd inledande frågor som hon svarade snabbt och utförligt på.
    Vid första mötet gav Charlotte ett mycket trevligt och professionellt intryck. Hon var väl förberedd och hade ingående svar på alla våra frågor.
    Vi var osäkra på om vi ville sälja i år eller ev nästkommande pga av pandemin men Charlotte lät oss förstå att vi kunde avvakta och sälja när vi önskade. Charlotte skapade en mycket professionell och säljande annons med foton från oss och fina bilder hon själv tog vid första mötet. Hon lade sedan ut den som ”läge +” på deras hemsida.
    När vi beslutade att sälja i år började Charlotte boka in visningar med intressenter. Visningarna och annonsen gav många klick och intresseanmälningar som till slut resulterade i en mycket spännande och för oss, en långt över förväntan, givande budgivning.

Charlotte har med stor energi, noggrannhet och kunskap i processen fått oss att känna oss trygga och hon har hjälpt oss att på allra bästa sätt fått vårt sommartorp sålt.

Några egenskaper hos Charlotte som vi uppskattat mycket är den personliga kontakten, hennes energi, noggrannhet, positiva bemötande, flexibilitet, tillgänglighet och snabba svar.

Charlotte har med råge gett oss allt en säljare kan önska vid försäljning av en fastighet. Läs mer

Ulrika A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte torp via Thomas och han var mycket bra. Professionell och trevlig. Läs mer
    2020-06-11 Thomas N svarar Ulrika A
    Tack Ulrika, för ditt fina omdöme - jag önskar dig och familjen all lycka med detta unikt fina torpställe!
  • 2020-06-10

Anna F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har tecknat avtal för en bostadsrätt. Mäklaren, Mohammed, visade från första stund vi klev in i huset ett stort intresse av att visa, spontant berätta och svara på våra frågor. Jag ska nu även sälja en bostadsrätt och Mohammed har även här visat intresse, berättat hur jag ska gå till väga. Eftersom min upplevelse av hur han arbetar är positiv har samarbete påbörjats. Läs mer

Petch P skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Erfaren, kunnig, trevlig och vänlig. Maria är en professionell mäklare som jag känner stort förtroende för. Läs mer
    2020-06-22 Maria K svarar Petch P
    Hej Petch!

Tack för din fina rekommendation. Det är roligt att kunna hjälpa till på ett bra och förtroendegivande sätt.

Vi hörs och ses!

Tarek M skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ödmjuk och engagerad mäklare. Bästa valet för att sälja våran bostadsrätt Läs mer
  • 2020-06-09

Monika L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet. Mohammeds bemötande var väldigt bra. Snabb och smidig kommunikation och ordnade en visning som passade mitt schema. Han har skött förmedlingen mellan mig och säljare mycket bra. Mohammed överträffade mina förväntningar. Jag är jättenöjd Läs mer
  • 2020-06-05

Karin A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett radhus (BRF) av Joakim.

Joakim lämnar ingenting åt slumpen! Jag har aldrig tidigare mött en mäklare som varit så intresserad och engagerad i inte bara det förmedlade objektet utan även hela området och dess historia. Vi ställde en hel del frågor och trots att han dubbelkollade allting så var han väldigt snabb att ge utförliga och noggranna svar. Alla trådar följdes noga upp och inga frågetecken lämnades.

Jag upplever dessutom att Joakim läste av oss som köpare bra och han har en känsla för att vara tillmötesgående och driva affären framåt i precis lagom takt. Vi fick tillräcklig tid att undersöka, fråga och fundera i lugn och ro samtidigt som vi fick väldigt snabba svar när vi ställde frågor. Jag kommer att rekommendera Joakim till alla jag känner, han får toppbetyg från mig! Läs mer
    2020-06-08 Joakim N svarar Karin A
    Hej Karin! Stort tack för den fina recensionen! Jag blir så himla glad över att ni uppmärksammat och uppskattat mitt sätt att arbeta på. Jag ska även säga det att det ska bli kul att följa och se hur ni förvaltar ert radhus vidare. Det är inte alla gånger en köpare av ett objekt i behov av renovering har ett byggnadsvårdsintresse!

Ha det gott sålänge så ses vi sedan vid tillträdet!

• 2020-06-03

Carin G skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en liten 3-rums lägenhet ganska centralt i Nyköping. Affären gick ungefär som förväntat och Johannas jobb som mäklare är jag mycket nöjd med. Hon har varit klar och tydlig och informerat mig kontinuerligt. Hon har varit lyssnande och stöttande och skött sitt uppdrag vänligt och på ett professionellt sätt. Jag är nöjd. Läs mer
    2020-06-03 Johanna B svarar Carin G
    Hej Carin,
    Jag är tacksam för de ärliga och fina orden som du skrivit. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen och hoppas att du känner dig nöjd med helheten av försäljningen.

hälsningar,
  • 2020-06-01

Lovisa W skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed var väldigt tillmötesgående och kunnig! Han gav intrycket av att ha god personkännedom och skötte visningen galant där man kände sig sedd, omhändertagen och han tog sig verkligen tid att svara på mer invecklade frågor trots flera andra spekulanter. Mohammed var även lättillgänglig och svarade alltid i telefon och återkopplade fort. Mycket hjälpsam och lotsade oss igenom köpet av vår nya bostad på ett tryggt och professionellt sätt. Läs mer

Kurt N skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt lägenhet i Nyköping och funnit Johanna mycket kunnig och trevlig Läs mer
    2020-06-03 Johanna B svarar Kurt N
    Hej Kurt,
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem.

Håkan A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En försäljning av dödsbo, villa. Thomas har på ett alldeles förträffligt sätt visat intresse och engagemang i sitt arbete med att avyttra huset. Mina största förväntningar har helt infriats, allt har gått mycket bra. Affären ska avslutas i månadsskiftet juni/juli med överlämnande och slutbetalning. Läs mer
    2020-06-01 Thomas N svarar Håkan A
    Tack för ditt fina omdöme Håkan, verkligen roligt att få förtroendet att förmedla detta populära objekt!

Fredrik L skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig. Snabb kommunikation Läs mer
    2020-06-03 Johanna B svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för den fina rekommendationen.
    Stort lycka till med ert nya hus!

• 2020-05-31

Johan O skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria skötte försäljningen av vårt fritidshus på ett bra och engagerat sätt trots corona-tider och långa visningsdagar. Läs mer
    2020-06-09 Maria K svarar Johan O
    Hej Johan!

Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen. Ett fantastisk ställe intill den lilla sjön. Att i dessa tider känns det bra att kunna erbjuda intressenterna trygghet vid visningarna. Vi ses vid tillträdet!

• 2020-05-30

Maria F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en villa, otroligt stort och fantastiskt engagemang och trygghet genom hela processen som gick väldigt smidigt och snabbt! Kan absolut rekommendera Mohammed som mäklare🤩👍 Läs mer
  • 2020-05-30

Carl Christoffer M skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig och förtroendeingivande! Läs mer
  • 2020-05-27

Jessica B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt villa och köpt lägenhet.
    Mycket trevlig, sympatisk, hjälpsam och tillmötesgående säljare. Läs mer
  • Johanna B

2020-05-25

Johanna B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim har varit tillmötesgående, engagerad och snabb i återkopplingen. Kan varmt rekommendera honom till andra säljare! Läs mer
    2020-06-02 Joakim N svarar Johanna B
    Stort tack Johanna för din fina recension! Ibland får man hjälpa kollegor med sina försäljningar och jag är glad att jag fick uppgiften att hjälpa dig och din sambo Martin med försäljningen av er fina lägenhet. Jag hoppas att ni hittar ett nästa boende där ni kommer att trivas minst lika bra som ni gjorde i lägenheten!

• 2020-05-24

Martin L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde våran bostadsrätt. Han är otroligt tillmötesgående och han är över våra förväntningar. Tack snälla Mohammed för din hjälp. Kommer använda dig i framtiden! Läs mer
  • 2020-05-23

DANIEL B skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har tidigare köpt hus av Johan och nu sålt. Johan är lugn, lyssnar och proffs ut i fingerspetsarna.
    Viktigt för oss, var att vi fick en köpare som kunde ge oss lite tid vid avflytt. Detta fick vi.

Johan hade en precis prisbild vilket var viktigt för att just få till en försäljning i Corona tider.

Vi rekommenderar Johan och kommer säkerligen göra fler affärer ihop. Läs mer
    2020-05-25 Johan I svarar DANIEL B
    Tack för ett gott samarbete och att jag fick förtroendet att sälja ert hus igen.
    Daniel B gillar detta
  • 2020-05-22

Robin S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt ett radhus av Mohammed och han ska få sälja vårat parhus där vi bor idag.

Mohammed känns som väldigt kunnig och man upplever en trygg känsla. Läs mer

Ingemar L skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt tre rum och kök. Johanna har hjälpt oss på ett trevligt och proffsigt vis och jag som är ordförande i en bostadsrättsförening tycker att hon är mycket noggrann vid visningarna och visar även källarförråd och vindsförråd så att köparen får se vilka förråd som tillhör lägenheten Läs mer
    2020-05-25 Johanna B svarar Ingemar L
    Stort tack för förtroendet och de fina orden Ingemar! Stort lycka till i ert nya boende.

mvh,
  • 2020-05-21

Marie-louise Å skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt en bostadsrätt på tre rum och kök. Johanna har varit väldigt hjälpsam, glad och trevlig samt skött vår bostadsaffär på ett föredömligt sätt trots de speciella tider som nu råder. Jag kan varmt rekommendera henne då man kan känna sig säker och trygg med hennes hjälp. Läs mer
    2020-05-25 Johanna B svarar Marie-louise Å
    Hej Marie-louise,
    Det har varit ett nöje och en ära att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet! Önskar er även ett stort lycka till med ert nya boende och att ni kommer att trivas.
  • 2020-05-21

Birgitta M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsigt och bra bemötande. Läs mer
    2020-06-09 Maria K svarar Birgitta M
    Hej och tack!

Ett fantastiskt ställe ni köpt där jag tror att ni kommer trivas. Vi ses vid tillträdet!

Agnes S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt ett radhus i Arnö, ska sälja ett parhus. Mohammed är trevlig, snäll, rolig och professionell. Märker att han gör allt för att det ska bli så bra som möjligt för sina kunder. Han är en mäklare som går outside the box för att anpassa sig efter kundernas önskemål. Läs mer
  • 2020-05-19

Ewa B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hus i Bryngelstorp.
    En mycket kompetent mäklare som är tillgänglig, med ett proffsigt och trevligt bemötande, ger bra service och är engagerad. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-19

Emmy L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har köpt ett radhus. Professionell, trevlig, lugn, flexibel och pålitlig. Vi kände oss trygga i vårt husköp och skulle absolut rekommendera Johan till någon som går i köp eller säljtankar. Läs mer
    2020-05-25 Johan I svarar Emmy L
    Hej Emmy,
    Tack för det fina omdömet, det var ett nöje att hantera ert köp av det fina radhuset.
  • 2020-05-18

Philip N skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt snäll och kunnig mäklare!
    Vi köpte ett radhus med Mohammed som mäklare och vi blev väldigt bra bemötta på visningen och han va väldigt snabb med svar genom hela köpet Läs mer
  • 2020-05-18

Maria W skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde en etta i Nyköping, såldes innan visning. Upplever att jag fick goda och ärliga råd. Information om processen och vad jag kunde förvänta mig gällande pris bidrog till realistiska förväntningar. Gott bemötande, tät återkoppling under hela processen. Läs mer
    2020-05-20 Johanna B svarar Maria W
    Tack Maria för de fina orden och rekommendationen. De har varit ett nöje att få hjälpa er!
    Mvh,

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping