Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 635 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• 2020-02-27

Matilda S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mäklaren tog sig alltid tid och var väldigt vänlig i sitt bemötande Läs mer
  • 2020-02-26

Andréas I skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En ofrivillig försäljning av två lägenheter samtidigt där allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-02-26

Siv B skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en radhuslägenhet. Mäklaren informerade om allt på ett bra sätt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-02-22

Ove A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Den bästa, trevligaste o mest seriösa mäklare jag hittills upplevt vid mitt livs köp av bostäder! Tack för allt! Läs mer
    2020-02-23 Joakim N svarar Ove A
    Tack så himla mycket för din jättefina recension - jag blir så himla glad när mina kunder upplever att mitt sätt att arbeta känns bra. Min ambition är alltid att varje bostadsaffär ska kännas trygg, seriös och att hela resan från första visning till kontrakt ska kännas trevlig. Om du upplever det som så känns det verkligen som att jag lyckats mycket väl denna gång!

Ni har köpt en fantastiskt fin lägenhet och jag hoppas och tror att ni kommer att trivas oerhört bra i den. Nu ser vi framemot tillträdet och hoppas att försäljningen av er lägenhet i Västervik går minst lika bra med hjälp av min kollega på Västervikskontoret.

• 2020-02-15

Sophie B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professionell! Diskret, inlyssnande och smidig. Trevlig också :) Läs mer
    2020-02-17 Joakim N svarar Sophie B
    Tack Sophie dels för samarbetet men också för din fin-fina recension! Det blev verkligen en snabb och smidig affär, perfekt för såväl er som säljare men också för era köpare :-)

Nu ser vi framemot frånträdet, ha det gott sålänge!

• 2020-02-13

Jesper B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsigt rätt igenom, bra kommunikation. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-13 Joakim N svarar Jesper B
    Tack Jesper för din recension och för dina fina ord! Ni har köpt ett väldigt trevligt radhus och det var roligt att ni lyckades nosa upp det redan innan säljstart. Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet!

• 2020-02-13

Marcus F skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra försäljare Mycket snäll Läs mer
  • 2020-02-12

Ida Nathalie B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag och sambon var väldigt nöjda! Så proffsig, bra bemötande och bra återkoppling hela tiden. Läs mer

Peter K skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt en bostadsrätt.
    Vi har haft ett bra samarbete. Läs mer
    2020-02-12 Maria K svarar Peter K
    Tack Peter!

Jag tycker också vi har ett bra samarbete. Vi ses på tillträdet!

• 2020-02-11

Christian C skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lägenhet i Oxelösund.
    svarar på tele direkt och fotade, tog tag i allt.
    bättre än förväntat ( otroligt bra)
    Tack ! Läs mer

Kim K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    I vårat husköp så har Joakim varit väldigt tillmötesgående och professionell. Han trevliga attityd och vänliga sett gör att jag gärna rekommendera honom till efterkommande kunder. Läs mer
    2020-02-12 Joakim N svarar Kim K
    Stort tack för din recension Kim! Kul att ni har uppskattat min insats såhär långt - nu håller vi tummarna för att de sista pusselbitarna ska falla på plats och så ser vi framemot tillträdesdagen. Ha det gott sålänge!

• 2020-02-11

Björn Olof U skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en 2 rok brf, ska sälja en brf 4 rok.
    Joakim är öppen, tydlig och professionell.
    Affären är pågående, jag hoppas nu att allt går lika smidigt till slutet. Läs mer
    2020-02-12 Joakim N svarar Björn Olof U
    Tack Björn för din fina recension och för ett trevligt samarbete såhär långt! Nu ska vi se till så att det hela går ihop!

Vi hörs!

• 2020-02-10

Jeanette E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt bostad
    Blev mycket vänligt bemött av mäklare, kunde lämna bra information om bostaden efter de frågor som vi hade.
    Bra genomgång av köpekontraktet och kunde svara på frågor som vi hade. Kunde sitta i lugn miljö och gå igenom med säljare och Mäklare.
    Tyvärr så kan jag tycka att affären skulle göras upp lite för snabbt han inte att fundera så mycket innan vi köpte.
    Men det är väl så idag att de som säljer vill komma till ett snabbt avslut, det är ju trots allt säljarens marknad.
    Skulle absolut rekommendera Maria Kåbring på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping:) Läs mer
    2020-02-12 Maria K svarar Jeanette E
    Hej!

Tack för ditt/ert fina omdöme. Det är alltid roligt att kunna hjälpa köpare att hitta sitt nya boende. Såklart är det viktigt för mig att kunna svara på kundens frågor. Att det kan upplevas att det går lite fort är inte ovanligt när man köper bostad. Jag tror att ni kommer trivas finfint i er nya bostad.

• 2020-02-10

Sören A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Erikslundsvägen Nyköping.

Bra och rak kommunikation.
    Ordentliga återkopplingar på utsatt tid.
    Ett mycket bra bemötande och genomfört arbete av MAria Kåbring. Läs mer
    2020-02-12 Maria K svarar Sören A
    Hej Sören!

Tack för din fina rekommendation. Det var/är trevligt att få träffa er och hjälpa er med försäljningen av en fin lägenhet. Vi ses på tillträdet!

• 2020-02-08

Aina B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag tog kontakt med Mohammed eftersom jag blev intresserad av en bostadsrätt .Jag fick ett utmärkt bemötande och snabb visning av objektet. Det blev affär.
    Mohammed visade ett mycket gott bemötande och jag fick lättförståelig information om objektet,
    Mohammed gav mig ett lugnt och stressfritt intryck som för mig betydde mycket. Läs mer
  • 2020-02-08

Johan F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Med ett stort engagemang, lyhördhet och fingertoppskänsla förmedlade Mohammed vårat radhus till försäljning långt över vår förväntan. En stor process som kändes trygg och proffsig rakt igenom.
    Kan varmt rekommendera Mohammed Mouaid. Läs mer
  • 2020-02-06

Jaana F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde vårt radhus med hjälp av Mohammed som mäklare. Som säljare fick vi följa hela processen och kände oss delaktiga. Mohammed är otroligt ödmjuk och gav oss som säljare 100% uppmärksamhet genom hela försäljningen. Tusen tack. Läs mer
  • 2020-02-06

Evelina K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed är en proffsig och trevlig mäklare som sydde ihop husaffären jättefint! Läs mer
  • 2020-02-04

Åsa Cecilia M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsigt bemötande! Man är i trygga händer. Sålde lägenheten över utgångspris och ger Joakim Nilsson mina varmaste rekommendationer. Tack för allt! Läs mer
    2020-02-05 Joakim N svarar Åsa Cecilia M
    Hej Åsa! Stort tack själv för att jag fått hjälpa dig med att sälja din lilla lägenhet. Det var lite utav en utmaning till en början, men det blev riktigt bra till slut!

Ha det gott sålänge så ses vi vid tillträdet!

• 2020-02-02

Hassan Ahmed I skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpt ett radhus fastighet och det var fantastisk service och bemötande av mäklaren tack för allt Läs mer
  • 2020-02-01

Britt-marie L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet av Mohamed. Jag är hitintills mycket nöjd med denna affär där .jag blev respektfullt bemött jag förväntar mig en juridisk kunnig person och jag är nöjd med det jag hittills sett. Läs mer

Malin E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt en villa.
    Mycket bra bemötande av mäklaren.Han var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer

Emelie J skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde vår lägenheten. Upplever att vi blev väl mottagna och bra service. Maria är trevlig och kändes väldigt ärlig vilket jag uppskattar av en mäklare. Hon gav intrycket att hon verkligen ville göra det bästa utifrån vår situation.
    Hade höga förväntningar först med att få lägenheten såld till mindre höga när intresset av köpare inte var så stark. Detta ändras åter så fort vi fick reda på att några visst ville köpa den. Läs mer
    2020-02-05 Maria K svarar Emelie J
    Hej!

Tack för ert fina omdöme. Ja, det var lite trögt i starten, men nu är ni redo att söka ert nya boende. Jag är glad över möjligheten att få hjälpa er fina familj. Nu ska vi hitta en ny riktigt bra bostad till er.

Annica A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en 2 rums lägenhet.
    Joakim var trevlig och väldigt närvarande aldrig svår att få tag i.
    Allt känns bra hittills. Läs mer
    2020-01-31 Joakim N svarar Annica A
    Stort tack för din fina recension! Jag tror att lägenheten kommer att passa dig perfekt - så nu är det bara till att se framemot tillträdet!

Ha det gott sålänge!

Solveig H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren visade lägenheten proffsigt och kunnigt. Positiv upplevelse av visningen och även när vi skrev på lägenheten Läs mer
    2020-02-05 Maria K svarar Solveig H
    Hej Solveig och Ove!

Verkligen roligt att få hjälpa er hitta en ny bostad. Jag tror ni kommer trivas där riktigt bra. Vi ses och hörs!

• 2020-01-30

Henrik R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt vår villa i ett mindre samhälle genom Mohammed. Vi ger våra varmaste rekommendationer att anlita Mohammed som mäklare. Han har med stort engagemang och driv tagit sig an försäljningen. Från vårat första möte till signerat kontrakt.

Mvh//
    Henrik Läs mer

Maria R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har från första stund gett ett professionellt intryck. Han visade tydligt att han tyckte om vårt hus, att han såg potesialen i läget och har på ett mycket tillfredställande sätt sålt vår villa. Vi har känt oss trygga genom hela affären. Han har varit lyhörd, personlig och gjort det lilla extra. Något som vi uppskattat väldigt mycket! Läs mer
    2020-01-30 Mohammed Mouaid svarar Maria R
    Tusen tack Maria. Stor ära att få jobba med er. Önskar er all lycka i nya huset.
  • 2020-01-30

Martin A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande, vi var mycket nöjda Läs mer
    2020-01-30 Mohammed Mouaid svarar Martin A
    Tack snälla Martin! Önskar er all lycka och åter igen stort grattis.
  • 2020-01-28

Mario M skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hon är jätte glad och jobbar perfekt Läs mer
    2020-01-28 Johanna B svarar Mario M
    Tack Mario för att ni tog er tiden att skriva hur ni upplevde mitt bemötande, önskar er all lycka till med ert nya hus!
  • 2020-01-21

Mats O skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Han var tillmötesgående och fixade så vi kunde se lägenheten när vi kunde! Han verkade påläst och kunnig! Är glad att jag fick köpa före allmän visning👍
    Oppeby Gård 85 Läs mer
    2020-01-21 Thomas N svarar Mats O
    Mats, stort tack för ditt fina omdöme om mig som mäklare när du köpte din nya bostad här i Nyköping! Såklart att jag ordnade visning när du kunde komma - du hade ju rätt långt att åka, minst sagt! Hoppas att du ska trivas förträffligt med lägenheten, framgent. Vi har ju en del trevliga motorcykelvägar i omgivningarna så vi ser fram mot en fin sommar, eller hur?
  • 2020-01-20

Ann-Maria B skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lyhörd och tillmötesgående, kompetent och tydlig. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2020-01-20 Johanna B svarar Ann-Maria B
    Tack Ann-Maria för den fina Recon, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad!
  • 2020-01-17

Madelene K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har ett gott intryck av Joakim, som skötte försäljningen av min bostadsrätt i Nyköping .
    Mycket nöjd med affären och på de vis som försäljningen utfördes Läs mer
    2020-01-17 Joakim N svarar Madelene K
    Tack Madelene för en väldigt fin recension och ett mycket trevligt samarbete!

Allt gott, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-01-17

Jesper L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt min första bostadsrätt, därav var jag inte jättekunnig om hur det går till. Men det var inga problem när jag fick hjälp av Joakim. Mycket behjälplig och förklarade allt på ett mycket exemplariskt sätt. Att köpa bostad var helt plötsligt inte så komplicerat. Läs mer
    2020-01-17 Joakim N svarar Jesper L
    Tack Jesper för din recension! Känns kanonbra att jag lyckats hjälpa dig på bästa möjliga sätt med ditt första lägenhetsköp!

Nu är det bara till att se framemot tillträdet och inflyttningen!

• 2020-01-16

Ulf H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim är ansvarsfull, gedigen, flexibel, trovärdig och inkännande
    Som ger trygghet både för säljare och köpare med andra ord en proffsig mäklare
    Rekommenderas Läs mer
    2020-01-17 Joakim N svarar Ulf H
    Tack Uffe för en riktigt, riktigt fin recension och för ett oerhörts trevligt samarbete! Det blev en väldigt lyckad affär och jag är så glad över att jag fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus.

All lycka till nu med det jobb som väntar med tomten ute på Tjuvholmen!

Vi hörs!

• 2020-01-15

Kerstin P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bemötande var utmärkt köpt lägenhet på östra Kvarngatan 25 Läs mer
    2020-01-15 Joakim N svarar Kerstin P
    Stort tack för din fina recension Kerstin! Du har köpt en väldigt fin lägenhet och jag tror att den kommer passa dig som ”hand i handske!”

All lycka till nu med försäljningen av ditt radhus!

• 2020-01-14

Eva H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim är en utmärkt mäklare, sakunig, inläst på objektet och förtroendeingivande.
    Som köpare inger Joakim trygghet och proffetionalism. Läs mer
    2020-01-15 Joakim N svarar Eva H
    Stort tack för din väldigt fina recension Eva! Ni har verkligen köpt ett av de bästa radhusen ute på Brandholmen och det känns kanonbra att få ha hjälpt er med det!

Allt gott, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-01-10

My W skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mäklare som känns påläst och seriös. Lyhörd, driftig och mycket trevlig! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-01-15 Johanna B svarar My W
    Hej My,
    Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att få hjälpa dig hitta ditt nya hem!

Johanna
  • 2020-01-07

Eeva Hannele W skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma är toppen! En mycket svår o jobbig köpare av min lägenhet i Nyköping, men Emma lugnade fint min ilska så att jag inte hoppade på köparen.
    Tack Emma Läs mer
  • 2019-12-29

Helena T skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag är otroligt nöjd med Mohammeds engagemang och kunnighet i samband med försäljningen av mitt radhus och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-12-23

Frida H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt ett kedjehus på Arnö.

Mycket tillmötesgående, hjälpsam och trevlig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-12-23

Carl H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har nyligen köpt ett radhus av Mohammed och får nu hjälp med att sälja vår lägenhet.
    Mohammed är en varm och empatisk person och vi upplever ett stort intresse och engagemang från honom. Mohammed får oss att känna oss trygga i en av våra största affärer i livet. Kan inte annat än att varmt rekommendera honom! Läs mer

Emelie L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim sålde min lägenhet och gjorde detta på kort tid och över utgångspriset! Han var engagerad och skickade ofta uppdateringar via sms om visningar, bud och spekulantar. Han svarade snabbt på både mail och sms. Skulle definitivt rekommendera Joakim! Läs mer
    2020-01-03 Joakim N svarar Emelie L
    Stort tack Emelie för din recension och den uppskattning du visat för min insats. Jag försöker alltid se till så att mina kunder hålls uppdaterade under försäljningens gång och det känns jättebra att du uppskattat just det!

Ha det gott sålänge och så ses vi vid "frånträdet"!

Vesa V skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har varit en super mäklare Läs mer
  • 2019-12-22

Gisela V skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed sålde vår bostadsrätt. Allt flöt på toppen! Läs mer
  • 2019-12-21

John N skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har en väldigt bra upplevelse av Mohammed då jag alltid fick snabba och sakliga svar på mina frågor, utan att han avkrävde snabba snabba svar från mig.

Har tidigare hoppat av flera budgivningar (där jag har varit mycket mer intresserad av objekten än av detta) pga att mäklarna inte har velat ta sig tid att ta fram svar på mina frågor utan endast fokuserat på att avsluta affären snabbast möjligt. Läs mer
  • 2019-12-20

Jenny M skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra bemötande och god kontakt och info innan och efter visning. Bara ++++ Läs mer
  • 2019-12-19

Marianela G skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag köpte lägenhet och är nöjd med bemötande och information vid visningen. Det var en kompetent mäklare som kunde svara på frågor om bostaden.
    Mycket nöjd med affären. Läs mer

Maria skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt en etta i Oxelösund
    Vi hade ett par krav och Mohammed levde upp till dessa och mer därtill. Proffsigt utfört och snabbt arbetat. Service ut i fingerspetsarna. Vi lät honom styra med de krav vi hade nämnt och det gick ypperligt. Läs mer
  • 2019-12-18

Mikael C skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Allt med lägenhetsförsäljningen har gått supersmidigt!

Snabba och trevliga svar!

Vi fick det vi bad om och ett bra engagemang på det. Snygg annons. Läs mer

Jenny M skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt min lägenhet. Alltid glatt och trevligt bemötande :) Läs mer