Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 338 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• Jessica H
    Jessica H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag och min sambo har sålt vårt hus utanför Jönåker.
    Vi är jätte nöjda med Thomas. Tycker han har kämpat på bra och varit snabb på att återkoppla och svara på mejl.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-08-14 Thomas N svarar Jessica H
    Hej Jessica och tack för din fina rekommendation! Kommunikation är viktigt i en av livets viktigaste affärer och vi har haft en bra och konstruktiv kommunikation hela vägen. Lycka till med husbygget!
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt ett hus i Oxelösund.
    Tycker att bemötandet har varit bra.
    Therese har uppträtt väldigt trevligt och professionellt.
    Överlag en bra upplevelse! Läs mer
    2018-08-12 Therese T svarar Tomas F
    Tack och tack för förtroendet att få hjälpa er.
  • Anders E
    Anders E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt ett radhus.
    Mycket proffsigt och trevligt bemött varje gång.
    Hoppades på en snabb och bra försäljning, vilket infriades väl.

Började med ett Läge + upplägg, som sen visade sig fungera väldigt bra.

Sammanfattningsvis mycket nöjd. Läs mer
    2018-08-09 Thomas N svarar Anders E
    Hej Anders och stort tack för ditt fina omdöme om mig och min insats vid försäljningen av er toppenfastighet! Tacksam för att jag fick förtroendet att arbeta med detta uppdrag och önskar Er båda all lycka med det nya boendet - ett helt annat koncept som jag tror blir perfekt för Er!
  • Joachim Ä
    Joachim Ä skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tryggt och proffsig bemötande! Läs mer
    2018-08-07 Thomas N svarar Joachim Ä
    Tack för ett mycket fint omdöme - inget kan glädja mer! Lycka till med det nya boendet!
  • Joachim Ä
    Joachim Ä skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Föredömligt bemötande och proffsig! Riktigt nöjd. Läs mer
    2018-08-08 Joakim N svarar Joachim Ä
    Tack Joachim för recensionen och det rakt igenom trevliga samarbetet!

Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet igen!

• Charlotte L
    Charlotte L skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde en bostadsrätt, en liten etta. Visste att den var i gott skick och i ett bra område, men två andra mäklare värderade den avsevärt mycket lägre. Therese ville få upp priset och höjde mina förväntningar i och med det. Väldigt trevlig från första stund och gick igenom planen samt återkopplade till mig under hela processen. Ett mycket bra bollplank som ingav stort förtroende och starkt rekommenderas! Läs mer
    2018-08-08 Therese T svarar Charlotte L
    Tack Charlotte, det var ett nöje att få arbeta med dig och tack för förtroendet :)
  • Torgny J
    Torgny J skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt en 3a på Fotbollsvägen 13 i Nyköping!
    Emma är nog en av de vassaste mäklarna i Sverige.
    Anger en ton om att inte ha för stora förhoppningar på försäljningen i belopp! Sedan kommer proffset fram i henne och hon har en enastående skicklighet med att få upp priset och knyta ihop det hela mycket snabbt!
    En fantastiskt skicklig mäklare!
    //torgny Läs mer
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring hjälpte oss sälja ett bostadsrättradhus i Oxelösund.
    Vi fick omedelbart förtroende för henne när vi skulle välja mäklare. Hon svarade enkelt och tydligt på de frågor vi hade och hon återkopplade väldigt snabbt när vi skickade mail. Affären gick mycket enkelt och smidigt.
    Vi kan varmt rekommendera Maria till andra som vill ha en mäklare. Läs mer
    2018-08-06 Maria K svarar Agneta E
    Hej Agneta och Jonny och tack för era fina ord!

Ja, det kändes verkligen bra från första stund, även för mig i vår kontakt. Ett fint radhus med toppenläge. Vi ses vid tillträdet.

Ha en fortsatt skön sommar!

Vänligen Maria.
  • Einar P
    Einar P skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett fritidshus och mäklaren har skött visningar och
    visat god kunskap vid våra kontakter som resulterade i en affär,
    som vi är mycket nöjd med. Läs mer
  • Lars Göran J
    Lars Göran J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas skötte försäljningen av radhuset efter min far
    med fast hand och övertygelse på ett mycket bra sätt
    och snabbt gick det. Läs mer
    2018-08-05 Thomas N svarar Lars Göran J
    Tack för förtroendet och det mycket fina omdömet!
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt min bostadsrätt !

Mäklaren var kanon svarade på alla frågor man hade och var till stor hjälp !

Mina förväntningar var stora i början men lägenheten var svårsåld och de tog ett bra tag innan den blev såld men nu äntligen är den de ! Läs mer
    2018-07-30 Joakim N svarar Sandra J
    Tack Sandra för din recension! Ja visst blev det riktigt bra till slut! Med lite tålamod, envishet och "jävlaranamma" brukar det alltid bli bra. Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet!

• Ingela K
    Ingela K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas Nilsson har hjalpt oss att salja vart kara, unika, stil fullt renoverade hus som har charm & atmosfar med den gamla karaktaren i behall. Thomas ar super professionell och affars massig men samtidigt sympatisk och mansklig. Det ar sa har som hus forsaljning ska ga till - med lika matt hjarta, integritet och affars sinne. Läs mer
    2018-07-23 Thomas N svarar Ingela K
    Tack Ingela för ditt fina omdöme om mig och mitt arbetssätt. Jag blir väldigt glad för det och är mycket tacksam att ni valde att ge mig förtroendet att förmedla er unika och mycket vackra fastighet! All lycka till er och det nya husbygget i Skottland!
  • Ann E
    Ann E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Då vi valde att sälja huset privat men anlita svensk fastighetsförmedling i Nyköping för att upprätta avtal och sköta affären så ordnades detta mycket snabbt och proffesionellt. Läs mer
    2018-08-06 Maria K svarar Ann E
    Hej Ann!

Tack för förtroendet att hjälpa er med kontraktsskrivningen. Ja, det löste sig ju snabbt och bra. Vi ses vid tillträdet.

Ha en fin dag!

• Sebastian Å
    Sebastian Å skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trots semester haft kontakt med både säljare och andra mäklare. Mycket bra utifrån ett köparperspektiv! Läs mer
  • Hans-Åke R
    Hans-Åke R skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt Bostad

Bra Bemötande Vid Visningen

Att Mäklaren Tog sig tid att prata med var och en att svara på

ev frågor ingen stress

Bra visning Jag köpte huset . Läs mer
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt och det gick väldigt bra. Mäklaren var väldigt trevlig och höll en bra kontakt hela tiden under budgivningen så att man blev uppdaterad hur läget låg till. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb och det blev en trevlig upplevelse att köpa en ny bostad. Läs mer
    2018-07-18 Joakim N svarar Jonas P
    Tack Jonas för din recension! Det känns jättebra att du är nöjd med min insats och det känns extra bra att du är nöjd med min återkoppling och mina uppdateringar, något som jag jobbar hårt med! Ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet till din nya fina lägenhet!

• Annika B
    Annika B skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra och proffesionellt bemötande. Vi är nöjda. Läs mer
  • Elvy B
    Elvy B skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt mitt 3-rumsradhus på Arnö i Nyköping med hjälp av Pia. Pia var kunnig, påläst och alltid vänlig och hjälpsam t o m när hon var på semester (något jag inte visste när jag ringde).
    Jag anlitade Sv Fastighetsförmedling eftersom jag för 8 år sedan köpte det här radhuset av dem. Det fungerade då liksom nu till full belåtenhet (dock med annan mäklare).
    Jag rekommenderar gärna Sv Fastigh.förm. och speciellt Pia. Som gammal ekonom tycker jag dock att mäklararvodet ligger väldigt högt - hälften kunde räcka och fakturan från Hemnet borde ingå i arvodet - men det är ju inte Pias fel.
    Vänliga hälsningar
    Elvy Blomdahl Läs mer
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Av Thomas köpte jag en villa!
    Bemötandet var positivt från dag 1 till slutkontrakt!
    Som sammanfattning av denna affär så vill jag säga att Thomas är en hård förhandlare som vill göra båda parterna nöjda! Bra och tydlig kommunikation genom hela affären! Helt enkelt en man med fötterna på jorden. Läs mer
    2018-07-15 Thomas N svarar Sebastian K
    Tack för ditt omdöme Sebastian, precis som du själv säger - båda parter ska vara nöjda och jag hoppas ni får många fina år i er nya bostad!
  • Mathilda G
    Mathilda G skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt ett hus i Oxelösund och tycker att Thomas var en duktig mäklare. Tydlig, lugn och man märker att han vet vad han sysslar med. Läs mer
    2018-07-15 Thomas N svarar Mathilda G
    Tack Mathilda för ditt fina omdöme, det gläder mig mycket! All lycka till dig och hoppas du och familjen ska trivas förträffligt framöver i villan!
  • Mathilda G
    Mathilda G skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim gjorde ett bra jobb när han sålde våran lägenhet. Han har stort tålamod och har alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-16 Joakim N svarar Mathilda G
    Tack Mathilda för din recension! Känns superbra att ni är nöjda med min insats!

Ses vid tillträdet!

• Sebastian K
    Sebastian K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en lägenhet.
    Lugnt och fint.
    Ha en bra dialog med varandra och få så bra som möjligt för bostaden.

Sammanfattat, en mäklare med tålamod och bra driv! bra kommunikation mellan mäklare och säljare hela vägen. Och slutpriset blev helt godkänt! Grymt jobbat! Läs mer
    2018-07-16 Joakim N svarar Sebastian K
    Tack Sebastian för recensionen, det har vart riktigt roligt att samarbeta med dig och Mathilda! Känns nästan lite vemodigt att affären nu är klar efter 2 års kontakt under Läge+. Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas riktigt bra i villan ni köpt, så nu är det bara att se framemot inflyttningen!

Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet!

• Petra L
    Petra L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde bostadsrätt och Pia är väldigt professionell. Jordnära, trevlig och ger ett tryggt intryck.
    Lyssnade och anpassade försäljning efter våra önskemål och lyckades göra både oss och köparen mycket nöjd! Läs mer
  • Sten-Göran D
    Sten-Göran D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi fick god hjälp vid lägenhetsköpet först av Therese Thunström och sedan av Emma Winblad von Walter. De tillmötesgick snabbt våra önskemål och gjorde det lätt för oss att göra denna stora affär. Sten D. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnig, flexibel och sympatisk Läs mer
    2018-07-02 Johan I svarar Anders H
    Tack Anders och stort lycka till med ert nya boende.
  • Monica Consuelo Alva W
    Monica Consuelo Alva W skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte bostadsrätt.
    Sålde bostadsrätt.
    Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt..Vi rekommenderar Pia Sjöberg som mäklare till alla de vill sälja sin bostad. Hon kunde se lägenhetens egenskaper och potencial. Läs mer
    2018-06-29 Pia S svarar Monica Consuelo Alva W
    Tack för de fina orden och för ert förtroende att både köpa och sälja via mig! Lycka till i ert nya!

Vi ses vid tillträdena!

Pia
  • Anders A
    Anders A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt av Maria Kåbring.
    Jättetrevligt bemötande av Maria som verkligen gjorde sitt bästa för att svara på mina frågor.
    Totalt sett så är jag nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-07-07 Maria K svarar Anders A
    Tack Anders!

Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad.

• Pernilla K
    Pernilla K skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en sommarstuga. Jag blev utmärkt bemött av mäklaren. Fick bra återkoppling och information under hela processen. Allt gick smidigt och snabbt. Jag är jättenöjd. Läs mer
    2018-07-07 Maria K svarar Pernilla K
    Hej Pernilla!

Tack för dina fina ord. Allt har gått smidigt och bra. Roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus i Uttervik.

• Allan P
    Allan P skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Försäljning av lägenhet.
    Professionellt och vänligt bemött. Inger förtroende.
    Stor erfarenhet av marknaden. Bra, löpande återkoppling. Läs mer
    2018-07-02 Johan I svarar Allan P
    Tack själv Karin för ett mycket bra samarbete med dig och dina syskon.
  • Maria T
    Maria T skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde ett radhus på Vadaregången 14 i Nyköping och det var mäklare Therese Thunström som gjorde det. Hon var fantastisk! Så tillmötesgående, tålmodig, positiv, kunnig o glad. 👍🏻😍 Kan varmt rekommendera henne. ❤️ Läs mer
  • Munaf A
    Munaf A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag köpte min lägenhet innan två år genom Svensk Fastighetsförmedling Nyköping, och på grund av de är jätte proffs och snabbt med alla sorter av åtgärder bestämde jag att sälja min samma lägenhet genom dom också och de sålde min lägenhet jätte snabbt och med bra pris och de var jätte flexible, jag är lycklig också att jag köpte andra lägenhet genom dom igen. Läs mer
    2018-06-15 Maria K svarar Munaf A
    Hej Munaf!

Det är med stor glädje jag fått hjälpa dig igen. Och det känns så bra att du och din familj är nöjda. Ni kommer säkert trivas bra i ert nya boende. Trevlig sommar!

• Erik B
    Erik B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vår villa är nu såld och vi är så positiva till vår mäklare
    som gjort ett bra jobb.
    Vi är med andra ord nöjda med resultatet .
    Försäljningen gick enligt våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-14 Thomas N svarar Erik B
    Tack Erik för den fina rekommendationen och omdömet om mig och min insats - från Läge + till genomförd försäljning efter bra budgivning. Ett mycket trevligt uppdrag! Lycka till med det helt nya boendet!!
  • Joacim L
    Joacim L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Det gick över förväntan. Maria är en duktig och seriös mäklare som gav mig bra tips och råd inför visningen. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-06-15 Maria K svarar Joacim L
    Hej Joacim!

Jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen! Lycka till nu med ert nya boende och trevlig sommar.

• Per-olof S
    Per-olof S skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt vårt kedjehus. Johan Izos ingav förtroende och var lätt att få kontakt med. Vi hade förhoppningen att kunna sälja vårt väl underhållna hus till ett bra pris trots att nya lagregler med amorteringskrav m m gjorde det svårare för presumtiva köpare. Under processen visade sig Johan Isoz ha kreativitet att finna lösningar. Han var snabb i att återkoppla under hela processen vilket gjorde att vi alltid var fullständigt informerade. Läs mer
    2018-06-11 Johan I svarar Per-olof S
    Tack för de värmande orden Per-Olof och för ett mycket gott samarbete.
  • Carolin  E
    Carolin E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi kontaktade Emma i Januari 2018, för att göra allt redo för en kommande försäljning.( Vi har letat hus i hus två år och varit på flera av hennes visningar. )Vi ville sälja vår bostadsrätt 4rok. Vi fick ett utmärkt bemötande, just som vi önskade, ingen stress men allt skulle vara klart om ”huset” dök upp. Hon styrde upp allt med kontrakt och fotografering. Och plötsligt i maj kom dagen då vi köpte. Jag kunde enkelt messa Emma att nu vill vi sälja! Inom ett dygn hade sett till att fotografen kompletterat med somrigare bilder, skrivit annonstexten och fått ut lägenheten på Hemnet! Med visningar nästkommande sön/mån. Hon uppdaterade oss hela tiden om läget och oavsett tid jag frågade något, kom svaret några minuter senare. Tre dagar efter andra visningen är lägenheten såld! Till utgångspris men vi är mer än nöjda. Många talar om stress runt försäljning, men med Emmas hjälp var det smärtfritt och roligt! Gillar verkligen hennes förmåga att möta människor och det gör att ingen någonsin känner sig lurad. Tusen tack, nu kan vi bara njuta av vårt hus. Läs mer
    2018-06-08 Emma W svarar Carolin E
    Hej Tommy& Carolin!
    Tusen tack för det fina omdömet:)
    Jag är så glad att ni äntligen hittat ert drömhus. Skönt också att försäljningen gick smidigt.
    Önskar er En härlig solig helg!
    Vi hörs snart igen😊
    Emma
  • Maj H
    Maj H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt ett fritidshus. Blev väl bemött och fick mycket bra hjälp. Läs mer
    2018-06-05 Maria K svarar Maj H
    Hej Maj!

Roligt att höra att ni känner er nöjda. Ni kommer säkert trivas bra i ert nya hus.

• Göran K
    Göran K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde två gamla torpstugor och Tomas Nilsson på Svensk fastighetsförmedling Nyköping var det som fick uppdraget. Han har överträffat våra förväntningar i alla faser av försäljningsprocessen och utfallet slog oss med häpnad.Tomas rekommenderas starkt./ Ketty och Göran Läs mer
    2018-06-06 Thomas N svarar Göran K
    Tack till Göran och Ketty för ett alltigenom trevligt uppdrag och den jättefina rekommendationen! Glad att ni är så nöjda!
  • Bo W
    Bo W skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevlig och så vitt jag kan bedöma kompetent. Min fru och jag köpte Nälberga torp utanför Tystberga. Mäklaren behandlade alla som var på visningen på ett likartat sätt och var mycket informativ vad gäller torpet. Vi blev också mycket professionellt bemötta vid budgivning och kontraktsskrivning.
    Om vi skulle vilja sälja/köpa någon mer bostad skulle vi gärna engagera Pia. Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Bo W
    Det är en fantastisk svensk kulturskatt som ni har köpt och det känns att ni med hjärtat kommer att förvalta skatten vidare. Det glädjer mig att ni har känt er trygga, välinformerade och professionellt bemötta. Tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme!
  • Rauno M
    Rauno M skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpte en villa som ursprungligen var byggd för mer än 100 år sedan men hade genomgått en omfattande totalrenovering, till nyproduktionsstandard. Mäklarens bemötande och handläggning i samband med köpet var mycket bra. En alltigenom positiv upplevelse, vi kan utan förbehåll rekommendera mäklaren. Läs mer
    2018-06-01 Thomas N svarar Rauno M
    Stort tack för det fina omdömet om mig och min mäklarinsats i samband med ert fastighetsköp! Det var en alltigenom trevlig och varm affär där jag tror att både säljare och köpare fann varann på ett givande sätt förutom att huset också passade perfekt för er som nya ägare! Riktigt roligt!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt lgh. Bästa=utmärkt bemötande, utmärkt information vid varje kontakt, på alla sätt ypperligt!
    Kan inte ha mer förväntningar-högsta betyg!
    Utmärkt bemötande-trevligt, avspänt, rejält m.m.
    Levde upp till mer än förväntningarna!
    Super-bra-a Pia!
    Och svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Ingrid L
    Så fina ord! Tack så hjärtligt!

Jag önskar er det allra bästa inför det som stundar!

Vänliga hälsningar,
  • Björn L
    Björn L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket god service, trevligt bemötande, mån om återkoppling
    med information, en mäklare som upplevs vilja att både säljare
    och köpare ska nå bästa möjliga överenskommelse. Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Björn L
    Att köpare, säljare och andra delaktiga i processen ska känna sig trygga och välinformerade samt känna att det allra bästa slutresultatet är uppnås, det är några av de viktigaste bitarna för mig. Det glädjer mig att du är nöjd med min insats!

• Ulf F
    Ulf F skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt sommarstuga
    Bra bemött, kändes engagerad.
    Tydlig, förklarade bra, skötte allt fint. Läs mer
    2018-06-05 Maria K svarar Ulf F
    Tack för den fina omdömet! Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus. Vi ses på tillträdesdagen!

• Anneli L
    Anneli L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt min lägenhet i vrena med en mäklare som kändes erfaren och kunnig. Mycket nöjd.🙂 Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Anneli L
    Det är alltid lika härligt att få se glädjen hos köpare och säljare vid en riktigt lyckad affär. Tack för att du tog dig tid att skriva en recension!

Vi ses vid tillträdet!

• Munaf A
    Munaf A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    jag köpte en lägenhet.

företaget är jätte duktigt och proffs
    och de var bättre än vad jag har förväntat Läs mer
    2018-05-22 Joakim N svarar Munaf A
    Tack Munaf för din recension! Känns jättebra att du är så nöjd med vår insats!

• Birgitta K
    Birgitta K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt tjänst för att sälja mitt hus. Jag är väldigt nöjd med bemötandet av mäklaren. Hus säljer man inte så ofta, men mina förväntningar var förstås att någon skulle tycka om mitt hus. Fick förklarat allt på ett bra sätt hur en försäljning gick till så jag är mycket nöjd med det företag som jag anlitat Läs mer
    2018-05-21 Thomas N svarar Birgitta K
    Tack Birgitta för ditt fina omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling! Det var väldigt roligt att ta del av dina värmande ord!!
  • Aki M
    Aki M skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpte en tomt med Pia som mäklare och kan verkligen rekommendera henne. Allt gick smidigt och vi fick hjälp med alla våra frågor. Pia hade bra koll på fastigheten och marknaden över huvudtaget i Nyköping, vilket vi uppskattade jätte mycket. Nu börjar vi bygga, men jag är säkert att vi kommer att kontakta henne även i framtiden om det behövs hjälp med värdering eller försäljning av huset. Tack Pia! / Aki & David Läs mer
    2018-05-15 Pia S svarar Aki M
    Det var verkligen ett nöje även från min sida att få välkomna och introducera er som Nyköpingsbor och med alla stora och små frågor runt tomten, marknaden och husbygge. Hör av er igen om ni vill bolla något. Lycka till med bygget och varmt välkomna till Nyköping! Hälsningar, Pia
  • Kristijan C
    Kristijan C skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professionell mäklare, alltid trevlig och noggrann. Läs mer
    2018-05-14 Joakim N svarar Kristijan C
    Tack Kristijan för att du tog dig tiden att skriva en recension! Kul att höra att du är nöjd med min insats!

• sara n
    sara n skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria hjälpte oss att sälja vårt fritidshus, och hon gjorde detta utmärkt! Vi sålde det till ett pris långt över förväntan. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-06-05 Maria K svarar sara n
    Hej Sara!

Tack för den fina rekommendationen! Trevligt att få hjälpa er med försäljningen av huset ni hade på en stor och solig tomt i Granlund.

• Eva L
    Eva L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vid försäljning av lägenhet på Öa Bergsgatan 11 i Nyköping var det en mycket professionell mäklare som bemötte oss i en svår situation med många viljor i dödsboet. Tack Thomas! Läs mer
    2018-05-06 Thomas N svarar Eva L
    Tack Eva, för det fina omdömet du lämnade om min insats för er försäljning. Väldigt roligt att höra att du och ni alla är nöjda!
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag sålde min lägenhet och tycker att Joakim hjälpte mig på bästa sätt med det. Han höll mig hela tiden informerad via sms och telefon om hur läget med intressenter utvecklades och gav mig värdefulla råd och vägledning om vilka ställningstaganden som kunde vara mest gynnsamma för mig. Jag hade förväntat mig professionell hjälp av mäklaren och det levde Joakim verkligen upp till; en för mig bekymmersfri bostadsaffär helt enkelt.
    /Ulf Malmsten Läs mer
    2018-05-02 Joakim N svarar Ulf M
    Tack Ulf för din recension! Det har vart en fröjd att samarbeta med dig med, tålmodiga säljare med is i magen är de bästa! Tack återigen för din recension, jag blir mycket glad när mina kunder är nöjda.

Ha det bra sålänge så ses vi vid tillträdet!

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping