Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 265 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Johan är väldigt lyhörd samtidigt som han ger bra tips och analyser. Vår affär gick fort då det var en attraktiv annons och flera intressenter. Dessa sorterades snabbt ut av Johan utifrån seriositet.
    Med avtalet skrivet utgår vi ifrån att inga konstigheter sker med affären fram till tillträdet.
    Vi kan bara ge de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Märit t
    Märit t skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra bemötande och över förväntan. Joakim var mycket proffsig och trevlig.👏👏🌹👍😀 Läs mer
    2018-02-13 Joakim N svarar Märit t
    Tack för dina fina ord Märit, det värmer en kylig februaridag! Jag måste också tacka er för förtroendet för att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!

Ha det gott och hälsa Kjell, ses vid tillträdet!

• Marie V
    Marie V skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag upplever Johan som väldigt professionell i sitt yrke . Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi hade Emma som mäklare när vi sålde våran lägenhet. Vi är väldigt nöjda med hur försäljningen fungerade från början till slut och tycker att Emma hanterade det hela mycket kunnigt och professionellt. Läs mer
    2018-02-06 Emma W svarar Oscar S
    Hej Oskar!
    Tack snälla för det fina omdömet.
    Vi hörs när det börjar närma sig tillträde.
    Med vänlig hälsning, Emma
  • Bengt Åke O
    Bengt Åke O skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är mycket nöjda med Marias insats när det gäller vår husförsäljning. Läs mer
    2018-02-06 Maria K svarar Bengt Åke O
    Tack!

Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen.

Ha en fin dag!

• Frederik C
    Frederik C skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt fint och professionellt bemötande. Mäklaren fanns tillgänglig och svarade gärna på frågor. Rekommenderas varmt Läs mer
    2018-01-31 Thomas N svarar Frederik C
    Tack så väldigt mycket för det fina omdömet och verkligen så härligt att ni fick den här unika fastigheten till slut. Allt väl till dig Frederik och till hela familjen!
  • Urban L
    Urban L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lugn. Rutinerad. Trevlig. Saklig. Perfekt som mäklare.
    Stilig. Läs mer
    2018-01-31 Thomas N svarar Urban L
    Tack för ett jättefint omdöme! Det värmer gott!! Allt gott till dig Urban och till din familj och stort tack för ännu en supertrevlig bostadsaffär tillsammans.
  • Annika A
    Annika A skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig och lyhörd i bemötandet. Kunnig och bra på att informera. Läs mer
  • Kent V
    Kent V skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har tidigare anlitat Johan Isoz och blivit nöjd vilket vi blev även denna gång Läs mer
    2018-01-24 Johan I svarar Kent V
    Tack för förtroendet och samarbetet Kent, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.
  • Billy T
    Billy T skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mäklare som har ett trevligt bemötande. Kunnig och tydlig i affärens upplägg och genomförande. Läs mer
    2018-02-06 Maria K svarar Billy T
    Tack för er fina rekommendation!

Det har varit mycket trevligt att hjälpa er. Snart blir det en ny bostad för er.

• Ing-Britt S
    Ing-Britt S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevligt och noggrant bemötande. Förklarar och ger kloka råd. Läs mer
    2018-02-06 Maria K svarar Ing-Britt S
    Hej och tack!

Hoppas ni kommer att trivas bra i den nya bostaden.

• Pernilla H
    Pernilla H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Suverän mäklare som alltid sätter kunden i fokus. Läs mer
  • Anton H
    Anton H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma gör det hon ska o inget krångel
    Rekommenderas Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Oerhört proffsig i bemötande och kunnande och väldigt mänsklig och trevlig. Läs mer
  • Pia N
    Pia N skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt bra och trevligt bemötande, lätt att förstå. Jag rekommenderar gärna Tomas när det gäller någon försäljning av något slag, lugn och saklig/ Pia Läs mer
  • Patrik Markus S
    Patrik Markus S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt vänlig och kan sin sak Läs mer
    2017-12-21 Joakim N svarar Patrik Markus S
    Tack för dina värmande ord Patrik! Ses vid tillträdet!

• Hamid H
    Hamid H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    helt väl bemötande professionell tålmodigt och ställde upp till 100% och svarade alla frågor som rörde före försäljning ,visning, budgivning och slut skede och därefter realisation vinst process.
    vi har fått allt hjälp som vi behövde. Läs mer
    2017-12-18 Maria K svarar Hamid H
    Hej Hamid!

Tack för din fina rekommendation. Det har varit roligt och trevligt att få hjälpa till med försäljningen. Vi ses vid tillträdet.

Vänliga hälsningar Maria.
  • Anette L
    Anette L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Artig påligtlig väl insatt tog sig tid
    Kontrollerade saker som han ej kunde svara på och återkom direkt med svar ödmjuk inkännande
    Proffsig
    En av de bästa fastighetsmäklare som jag har träffat
    Genom åren har vi bott i Sverige Spanien och i Japan och jag har varit den i familjen som har haft mest kontakt med fastighetsmäklare i samband med de boende vi har haft
    Annette Lunell Läs mer
    2017-12-04 Thomas N svarar Anette L
    Stort tack för din varma rekommendation Annette och jag önskar er all lycka med huset på Linudden! Ni båda är fantastiska att ha att göra med på alla sätt och jag är så glad att det blev ni som tog hem denna fina fastighet, precis vid Nyköpings port till havet! Allt gott till dig och din man!
  • Gun-Mari M
    Gun-Mari M skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Snabb återkoppling och ett proffesionellt bemötande. Vänlig, tydlig och en varm, trygg atmosfär. Emma har helt levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professionell, kunnig, bra kännedom om området, tog till vara våra önskemål och synpunkter. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Petri V
    Petri V skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma har varit suverän, hon har kunnat svara på alla mina frågor och funderingar jag haft. Läs mer
    2017-11-16 Emma W svarar Petri V
    Hej Petri!
    Å vad glad jag blir av ett så fint omdöme!
    Jag är glad för din skull att du fick möjlighet att köpa ett så fantastiskt vackert hus! Grattis!
    Skön helg!
  • Eva P
    Eva P skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig med trevligt bemötande, tydlig och löpande information samt fin styling. Läs mer
    2017-11-16 Emma W svarar Eva P
    Tusen tack för det stora förtroendet och fina samarbetet!
  • Paul B
    Paul B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevlig och proffsig, han kunde sitt yrke alldeles Utmärkt

anlitar honom gärna igen Läs mer
    2017-11-17 Joakim N svarar Paul B
    Tack Paul för din recension och dina fina ord! Riktigt kul!

Vi ses vid tillträdet!

• Martin K
    Martin K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnig, smidig att interagera med. Gott intryck överlag. Läs mer
    2017-11-10 Joakim N svarar Martin K
    Tack Martin för din recension!

Ses på tillträdet!

• Robert N
    Robert N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring på Svensk Fastighetsförmedling var duktig på att hjälpa mig genom hela processen med att sälja min bostadsrätt. Maria hade många bra tips på vilka förbättringar jag skulle satsa på innan fotografering och visning samt en bra strategi för hur vi skulle gå vidare.

Det hela slutade med att jag fick 62.5% mer för bostadsrätten än vad jag hade räknat med.

Ska du sälja en bostad i Oxelösund, kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Maria Kåbring. Läs mer
    2017-11-09 Maria K svarar Robert N
    Hej Robert!

Ja, resultatet blev över förväntan. Det var trevligt att hjälpa dig och du lyckades på ett utmärkt sätt följa mina råd. Lycka till med ditt nya boende.

• Karin A
    Karin A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra bemötande, tydlig och klar i informationen och effektiv. Läs mer
    2017-11-16 Emma W svarar Karin A
    Hej Karin!
    Tack så mycket för de fina orden, det värmer!
  • Roger R
    Roger R skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ett proffsigt bemötande. Och påläst på objektet, något som jag efter att ha gått på rätt så många visningar sista tiden märkt att många mäklare inte är. Läs mer
  • Bo A
    Bo A skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ett proffsigt och bra bemötande .
    Råd under processen var bra .
    Att vi inte kom all väg är nog lite sämre marknad Läs mer
  • Bernth J
    Bernth J skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vid vår försäljning av villan Guldbaggestigen 20, Nyköping är vi helt nöjda med vår mäklare Johan Isoz. Vi kan därför rekommendera honom på det varmaste för liknande uppdrag. /Rut o Bernth Jensen Läs mer
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig. Hjälpsam. Erfaren. Lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Michael B
    Michael B skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ett proffsigt och lugnt intryck trotts snabba beslut. Läs mer
  • Valentin P
    Valentin P skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kompetent, tydlig, bra bemötande och återkopplar snabbt och regelbundet. Läs mer
  • Gunnel M
    Gunnel M skrev om Daniel Herkner en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bemötandet var mycket professionellt och kunnigt. Mäklaren Daniel var vänlig och hjälpsam. Jag kan rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling och dess personal. Jag är mycket nöjd!

Gunnel Markström Läs mer
  • John E
    John E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria har helt levt upp till de förväntningar jag haft. Läs mer
    2017-10-23 Maria K svarar John E
    Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av bostaden. Vi kanske ses framöver.

Vänliga hälsningar Maria
  • Michael J
    Michael J skrev om Daniel Herkner en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Daniel Herkner är en trevlig och härlig människa som det är lätt att jobba med. Han är skicklig och duktig på sitt jobb och engagera sig mycket på att göra ett bra jobb. Jag är väldigt nöjd med hans jobb och kommenderar verkligen honom.
    MVH
    Michael Tooma Läs mer
  • Hans R
    Hans R skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, tjänstvillig och korrekt. En bra mäklare Läs mer
    2017-10-18 Joakim N svarar Hans R
    Tack Hans för recensionen! Uppskattar att du är nöjd!

• Mohammad M
    Mohammad M skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bemötande i världsklass. Charlotte Rosell rekommenderar jag till alla min vänner. Hon är trevlig, kunnig och proffsig. Läs mer
  • Markus Theodor F
    Markus Theodor F skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mäklaren förstod, var det fanns starka och svaga sidor av huset. Hon lyckades att få ihop köparens önskningar med egenskaperna av huset. Resultatet var, att mäklaren hittade rätt köparen för ett rätt pris: Glad säljare, glad köpare och glad märklare genom bra jobb! Läs mer
  • Kent M
    Kent M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag tycker att Joakim hela tiden har uppträtt väldigt korrekt och professionellt. Jag har bemötts med med både gott humör och ett intresse för mitt säljuppdrag av Joakim Nilsson och övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2017-10-17 Joakim N svarar Kent M
    Tack Kent för dina fina ord! Jag och de andra mäklarna och mäklarassistenterna på kontoret blir jätteglada av att du är så nöjd!

Vi ses vid tillträdet!

• Anette B
    Anette B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Gott bemötande, inget att klaga på. Läs mer
    2017-10-16 Joakim N svarar Anette B
    Tack Anette för recensionen, ses vid tillträdet!

• Olle K
    Olle K skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tydlig/klar, kunnig och engagerad. Läs mer
    2017-11-16 Emma W svarar Olle K
    Hej Olle!
    Tack för förtroendet att förmedla er fina bostadsrätt!
    Må så gott!
  • Josefin W
    Josefin W skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    han va bra, hjälpsam och trevlig Läs mer
    2017-10-16 Joakim N svarar Josefin W
    Tack Josefin för din recension! Ses vid tillträdet!

• Jonas W
    Jonas W skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnigt och trevligt bemötande, snabbt hanterad affär som slutade över förväntan. Läs mer
  • Britt K
    Britt K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Han svara alt tog reda på våra frågor ang objektet. Återkom med information. Visade lägenheten och var tillmötesgående. Helt i son ordning enl mäklarsed. Läs mer
    2017-09-30 Thomas N svarar Britt K
    Tack för ditt fina omdöme och lycka till med ditt boende!
  • Filip P
    Filip P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim är hårt jobbande för att få affären klar utifrån de förutsättningar man har. Han har bra koll på Nyköpings bostadsmarknad och även en bredare kundkrets utanför kommunens gränser. Det var aldrig problem i att få kontakt med honom och han var klok att diskutera olika upplägg med inför och under försäljningsprocessen. Utöver försäljningsområdet så var han även en väldigt lättsam och trevlig person. Läs mer
    2017-10-02 Joakim N svarar Filip P
    Tack Filip för recensionen! Uppskattar att du gillar min insats!

Ha det gott!

• Nicolas F
    Nicolas F skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, korrekt, lätt att prata med, trovärdig mäklare Läs mer
    2017-11-16 Emma W svarar Nicolas F
    Hej!
    Tack snälla för det fina svaret på redo, jag uppskattar att du tog dig tid att svara!
    Ha det så bra i den nya fina lägenheten!
  • Helene W
    Helene W skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Allt var toppenbra! Proffsigt material och personlig service. Bra återkoppling genom försäljningen. Läs mer
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Var kunnig och engagerad återkopplade hela tiden Läs mer
    2017-09-27 Maria K svarar Kristina E
    Tack Kristina!

Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. Vi ses framöver.

Vänliga hälsningar Maria Kåbring.
  • Dalila M
    Dalila M skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffessionell, göra det lilla extra. Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Daniel Herkner en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag blev mycket väl bemött av Daniel och han skötte försäljningen och kontakten på ett professionellt sätt. Läs mer

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping