Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 1139 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-30
    Vi mötte stort engagemang.
    Var mån om att ge snabbt och tydligt besked under tiden.
    Rättade snabbt till en del oklarheter efter visningen.
    Vi är nöjda.
    Stort engagemang
    Höll kontakten och gav information om var vi var i processen
    Det kändes tryggt och bra vid kontraktsskrivningen
    Bra bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Oppeby
    2021-07-30
    Proffsigt och personligt på samma gång. Snabba svar.
    Tack så mycket för det fina omdömet du lämnade om mig! Väldigt glädjande att få tillfälle att hjälpa dig vid bostadsaffären! Thomas Nilsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-30
    Mohammed har på ett mycket professionellt sätt tagit hand om vår bostadsförsäljning i centrala Nyköping och fått hela processen att kännas enkel och lustfylld.

Jag har uppskattat Mohammeds genuina intresse och stora engagemang för att möta våra önskemål. Hans tillgänglighet och flexibilitet har varit avgörande för att vi - mycket snabbare än vi någonsin vågat hoppats på - precis gjort high five med minst lika nöjda köpare.

Mohammed har ett bemötande i världsklass och kommer rekommendera honom till alla som funderar på att sälja sin bostad.

Linn Lundborg
    Tusen tack Linn för ditt fina omdöme! Det har varit ett rent nöje och en stor ära att få jobba med er och förmedla er vackra Bostad ❤️ Mohammed Mouaid
    • Stenkulla
    2021-07-29
    Ett proffsigt och trevligt bemötande.

Tog sig verkligen tiden att gå extra steget för att göra sig tillgänglig för extra visning och en tydlig kommunikation.
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Husby Oppunda
    .VI Samarbetat fint. Han var lugn och punktlig. Rolf
    Tack för det fina omdömet! Det har varit ett sant nöje att få förtroendet att förmedla er unika fastighet - från fastighetsregleringen fram till det slutliga försäljningskontraktet! Thomas Nilsson
  • RICKARD S
    • Stenkulla
    2021-07-29
    Mohammed tog sig an uppdraget med öppna armar och vi har haft en god kommunikation genom hela processen, vilket är det absolut viktigaste - speciellt med tanke på att jag har befunnit mig i en annan stad större delen av tiden.
    Alltid trevlig, seriös och ärlig! Rekommenderas!
  • köpte sin bostad med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-29
    Mohammed gav ett tryggt och proffsigt intryck där både köpare och säljare blev bemötta på ett bra sätt.
    2021-07-28
    Mohammed har haft ett professionellt bemötande mot oss som köpare genom hela processen. Han har även varit engagerad och bra på att kommunicera. Vi är oerhört nöjda med honom och ger honom våra bästa rekommendationer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Runtuna
    2021-07-28
    Affären kändes trygg och proffsig.
    2021-07-28
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande, lätt att nå och bra kommunikation. Helnöjd!
    2021-07-27
    Mohammed var väldigt tillmötesgående och trevlig. Svarar alltid på alla frågor och väldigt tydlig.

Rekommenderar starkt!
  • skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-26
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande där både säljare och köpare behandlades väl.
    2021-07-26
    Han var jätte trevlig och mycket proffsig. Visade runt
    vid visningen och hjälpte till med allt man behövde veta
    och mera därtill.
    Kan varmt rekomendera Mohammed
  • köpte sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-24
    Maria was professional and extremely competent. She had a great deal of knowledge about the property.
  • sålde sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-24
    Maria gjorde från allra första början ett mycket gott och förtroendegivande intryck.Jag har tyckt mycket om det sätt hon arbetade på. Kunnigt , öppet och noggrant. Presenterade för mig de kunder som hon insåg att jag var intresserad av. Fingertoppskänsla för säljarens såväl som köparens inställning till affärens genomförande. Tack Maria Kåbring
    2021-07-23
    Vi hade en väldigt bra upplevelse, efter många budgivningar som inte gått hela vägen. Bra kommunikation, personligt bemötande och vägledning. Mycket nöjda!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Arnö
    2021-07-23
    På ett fantastisk sätt. Mycket nöjd. Kan ej beskriva på ett annat sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-22
    Mycket trevligt, lättillgängligt och professionellt bemötande. Taisto är mycket nöjd då han fortlöpande fick information under försäljningsprocessen.
    • Stigtomta
    2021-07-22
    Mycket bra bemötande, proffsigt med god lokalkännedom + ingen hets man till exempel får uppleva i storstaden!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-22
    Trevligt bemötande och bra kunskaper .
    2021-07-22
    Trevlig och tillmötesgående. Hon var kunnig och affären gick väldigt smidigt. Fick en bokad visning dagen efter kontakt. Sedan skrevs kontakt 3 dagar senare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-22
    Kontakten med henne ok och information tydlig 🤩
    2021-07-22
    Bra information och bra bemötande😊
    • Bryngelstorp
    2021-07-21
    Proffsig och mycket kunnig men samtidigt väldigt personlig. Man känner sig sedd, hörd och får bra och förklarande svar på alla frågor som kan tänkas komma upp vid ett husköp.
    Väldigt saklig och förklarande, utan att vara ”stel och tråkig”.

Mohammed gör det där lilla extra, återkopplar snabbt oavsett tid på dygnet och får en att känna sig trygg i alla olika steg som involverar ett köp.

Vi har haft turen att både köpa genom Mohammed och är nu också i processen att sälja genom honom, vilket känns som en vinstlott!
    • Bryngelstorp
    2021-07-21
    Mohammed är enkel att ha och göra med, trevlig och tillmötesgående!
    • Spelhagen
    2021-07-19
    Trevligt och positivt möte. Lungt och tryggt och stressade/hetsade inte fram något utan ta den tid som behövdes.
  • sålde sin bostad med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-19
    Väldigt trevligt bemötande, allt gick smidigt till från fotografering tills budgivning och slut försäljning ,
    Kontakten med köparen och kontrakt skrivning var tydligt och proffsigt,
    Är mycket nöjd.
    Rekommenderar Mohammed Mouaid och svensk fastighetsförmedling Nyköping starkt.
    2021-07-16
    Kan rekommendera Mohammed starkt, han var professionell och rak från början till slut. Han var tillgänglig så fort vi hade frågor och hela affären genomfördes på ett tryggt och säkert sätt.
    2021-07-15
    Jag har köpt min drömlägenhet via Mohammed Mouaid. Hans bemötande och service har varit i världsklass. Otroligt kunnig, ödmjuk och förtroende ingivande mäklare och person. Jag ger Mohammed 10 av 10 och rekommenderar honom till alla som går i sälj eller köptankar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-15
    Vi blev bemötta på allra bästa sätt, supertrevlig och professionell
    2021-07-14
    Trevligt bemötande och engagerad. Noggrann med att förklara alla delar av försäljningen och höll mig uppdaterad och informerad om vad som hände. Jag kan rekommendera Renata som mäklare.
    • Svalsta
    2021-07-14
    Mohammed är öppen och man kan fråga om allt och han svarar ärligt. Han har en kontinuerlig kontakt med både köpare och säljare under hela köpet men även efter vilket gör att man känner sig trygg. Både jag och min fästman är supernöjda med vilket bemötande vi har fått och rekommenderar Mohammed och svensk fast gärna till andra.
    • Arnö
    2021-07-14
    Mohammed träffade vi på en radhusvisning och efter en budgivning som vi inte vann, tog han oss under sina vingar och såg till att vi hittade vårat drömhus.
    Under vår långa resa genom husdjungel och mäklare är han definitivt den bästa vi träffat!
    2021-07-12
    Väldigt proffsigt bemötande, ser till individens och kundens behov på ett utmärkt sett.
    Rekommenderar skarpt.
    2021-07-12
    Väldigt trevligt bemötande genom hela processen och var hela tiden snabb i återkopplingen. Var även tydlig i all kommunikation och försäkrade sig om att jag hade förstått innan vi gick vidare. Hade inga direkta förväntningar då detta var första bostadsköpet för mig. Men Renata bidrog till en väldigt bra upplevelse kopplat till köpet av min första lägenhet.
    2021-07-12
    Mycket trevligt bemötande. Vi har fått bra hjälp och information om hur allt går till. Känns tryggt när det är våran första bostadsaffär..
    2021-07-12
    Hej! Jag fick ett fint bemötande av Mohammed första gången och de bara följt på👌 Skulle stark rekommendera Mohammed till alla
  • Ingegerd V
    2021-07-12
    Vi fick ett väldigt trevligt och nära bemötande direkt, som gav stor förtroende. Renata var en god lyssnare med stor kunnighet inom sitt yrke och avläste snabbt vad vi var ute efter, vad gäller bostadsönskemålet. Dessutom var Renata mycket serviceorienterad (hjälpsam) och visade oss lägenheten vid det första mötet vi hade.
    Vår upplevelse vid köpet var att Renata hade arrangerat ett trevligt och lugnt mötesrum som gjorde att själva köpet genomfördes enligt alla konstens regler på ett lugnt och korrekt sätt.
    Vi hade svårigheter med betygsättningen nedan, men vårt betyg är UTMÄRKT.
    Hälsningar
    Ingegerd och Lars
    2021-07-11
    Tillmötesgående, vi kom snabbt till avslut som vi önskade. Har bra koll på ”marknaden”.
    2021-07-11
    Mäklaren var effektiv det blev en bra och snabb försäljning.
    2021-07-10
    Underbar som person och mäklare. Lyhörd, engagerad och väldigt kompetent!
    2021-07-09
    Mycket bra och hjälpsam. Hjälpt till bra och förklarat allt på ett tydligt och bra sätt. Tryggt och bra.
    2021-07-09
    Bemötandet jag fick av Renata kan beskrivas med tre ord, proffesionellt, engagerad och lyhörd. Tre fantastiskt egenskaper hos en fastighetsmäklare!
    2021-07-08
    Mycket trevligt bemötande. Lyhörd för säljarens önskemål och tankar.

Engagerad och jobbar aktivt för en lyckad affär!
    2021-07-08
    * På ett trevligt och professionellt sätt
    * Att visningar skulle schemaläggas med lite längre framförhållning
    * Allmänt nöjd
    Hej.
    Renata var engagerad och trevlig och lätt att få tag på under hela processen. Hon tog sig tid och kunde ordna visning med väldigt kort varsel på kvällstid. Vi fick ett mycket gott bemötande och kan verkligen rekommendera Renata Choukeir.
    Anna Ekengren
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-07
    Allt har gått smidigt från start till slut. Johanna har alltid varit tillgänglig och vi har fått snabb återkoppling. Vi har känt oss delaktiga i försäljningen. Vi är väldigt nöjda med försäljningen!
    Tack Sanna för ditt fina omdöme. Det har varit roligt att hjälpa er och jag tycker vi har haft ett fint samarbete. Ha en fortsatt fin sommar! Johanna Johanna Boman
    2021-07-07
    Allt gick väldigt smidigt och vi blev väl informerade under hela processen. Vi är väldigt nöjda med Renata!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Tystberga
    2021-07-07
    Ett bra bemötande och god uppföljning.
    (Objektet var nog lite speciellt, om det var fritidsboende eller för permanent boende. Låg standard, garagets skick mm.)
    Efter tidigare ägares vilja med permanentboende mm. tror vi de nya ägarna blir bra.
    Seriöst, glatt och trevligt bemötande.
    Vi kan med fördel rekommendera Johan Isoz