Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 371 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• Vitomir M
    Vitomir M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en etta på Trädhårdsvägen 17 i Oxelösund.
    Jag har blivit bemött trevligt och professionellt.
    Mäklaren levde up till mina förvntningar.
    Professionellt utfört jobb. Läs mer
    2018-10-22 Joakim N svarar Vitomir M
    Tack Vitomir för din fina rekommendation. Roligt att så här långt haft förmånen att hjälpa dig med köpet av ditt nya boende, ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet i december!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Johan D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    1. Sålt villa.

2. Blev väldigt bra bemött.

3. Höga förväntningar och jag tycker mäklaren levde upp till dessa på ett bra sätt.

4. Välinformerad mäklare, snabb och smidig affär, professionell och drivande i försäljningen av huset och framförallt ett pedagogiskt arbetssätt genom hela affären som gynnar både säljare som köpare. Läs mer
    2018-10-16 Thomas N svarar Johan D
    Tack Johan, för att du valde att ge mig uppdraget att sälja din/er fastighet och den fina rekommendationen! Det har varit mycket roligt, från start till mål och riktigt trevligt att jag fick vara med - både när ni för ett antal år sedan köpte villan genom mig och nu när ni står inför ett helt nytt liv och en stor flytt och har sålt! All lycka till dig och familjen!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en ganska stor lägenhet 132 kvm
    Jag är jättenöjd med mäklaren Läs mer
    2018-10-15 Maria K svarar Susanne M
    Hej och tack Susanne!

Ja, vi jobbade bra i team när din lägenhet såldes. Nöjet var på min sida. Återigen, tack för förtroendet.

• Tove R
    Tove R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt en lägenhet och säljer ett radhus. Maria är tydlig, vilket är av väldigt stor vikt för oss, serviceminded och medmänsklig.
    Vi visste innan att det var många bitar man ska ha koll på både vid köpet och vid försäljning. Maria har hjälpt oss med allt och lite till.
    Vi är supernöjda och vill även ge ett plus i kanten för en välformulerad presentation av henne på hemsidan. Läs mer
    2018-10-15 Maria K svarar Tove R
    Hej Tove och Johan!

Tack för er fina rekommendation. Roligt att så här långt haft förmånen att hitta ert nya boende och tack för förtroendet att få hjälpa er hitta nya köpare till ert radhus.

Vänligen Maria.
    Maria K gillar detta
  • Rosa Linnea J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en 60-tals Enplansvilla med källare. Trevligt, avslappnat bemötande, bra förklaringar. Sammantaget en bra upplevelse och en mkt snabb försäljning. Proffsigare vore dock kanske att undvika att prata om sej själv för mkt, en viss del ja, men får inte bli för personligt från mäklarens sida. Läs mer
    2018-10-09 Thomas N svarar Rosa Linnea J
    Tack Rosa, för en fin recension om mig och genomförandet av försäljningsuppdraget. Det blev ett högt pris efter en intensiv och lång budgivning, hoppas du är nöjd med resultatet och lycka till med det nya boendet!
  • Inger L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en gammal villa.
    Maria är snabb, korrekt och ger intryck av att vara mycket kunnig och erfaren. Läs mer
    2018-10-01 Maria K svarar Inger L
    Hej Inger och Lars!

Tack för den fina rekommendationen. Det är en förmån att få träffa trevliga människor och hjälpa till vid bostadsbyten. Vi ses på tillträdet!

Maria K gillar detta
  • Bengt Anders N skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en kolonistuga med tomt.
    Jag blev mycket bra bemött av henne.
    Hon var mycket bra. Läs mer
  • Lars D
    Lars D skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en villa. Vår mäklare var väldigt kunnig och gav bra svar på frågor Läs mer
    2018-10-01 Maria K svarar Lars D
    Hej Lars!

Tack för de fina orden. Roligt att kunna få hjälpa till vid köpet av er nya bostad. Vi ses snart igen!

Maria K gillar detta
  • Olivia B skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet. Trevlig mäklare som kunde sin sak, levde upp till mina förväntningar som mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Maria K svarar Olivia B
    Tack Olivia!

Skönt att höra att du känner dig nöjd. Det är en fin lägenhet som du köpt. Vi ses på tillträdet.

• Maria D
    Maria D skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett radhus. Mäklaren var trevlig och inlyssnande och har ställt upp på ett fantastiskt sätt med att ordna extra visning, förmedla information till säljaren och hålla kontakt med mig under budgivningen och lämna information på ett bra sätt. Det här är första gången jag köper en boostad och jag är glad att det var av denna mäklare. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Björn S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim hjälpte oss att sälja vår trea i centrala Nyköping. Vi upplevde Joakim som seriös och professionell men framförallt förtroendeingivande. Vi tycker att Joakim uppfyllde alla våra förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. Avslutningsvis vill vi bara säga att vi är väldigt nöjda med vårt samarbete. Läs mer
    2018-09-25 Joakim N svarar Björn S
    Tack Björn för din recension, jag är också väldigt nöjd med vårt samarbete såhär långt!

Ha en fortsatt trevlig dag och så hörs vi av längre fram när vi närmar oss tillträdet!

• Åsa Gunnarsdotter S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt ett bostadsrättsradhus. Jag blev mycket positivt och seriöst bemött. Mohammed var en mycket kunnig, engagerad, inspirerande, flexibel och klok mäklare! Lätt att samarbeta med. Tycker att han gjorde sitt yttersta för att jag skulle få göra en bra försäljning! Jag är verkligen jättenöjd och kommer att rekommendera honom till andra!
    Mvh/ Åsa Sellerfors Läs mer
    2018-09-22 Mohammed Mouaid svarar Åsa Gunnarsdotter S
    Tack snälla Åsa för dessa fina ord. Så roligt att du är nöjd. Och åter igen tack för förtroendet.
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • Kickan L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bostadsrätt.

Snabbt agerande. Raka svar. Snabb och trevlig återkoppling.
    Mycket proffesionell på det hela taget. Läs mer
  • Diana Hagenius H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är nöjda med Emmas försäljning av vårt hus. Emma är rak och tydlig. Snabb på att svara och har kloka åsikter. Emma är duktig på att känna av både köpare och säljares behov. Nöjda kunder Läs mer
    2018-09-19 Emma W svarar Diana Hagenius H
    Hej Diana & Peter!
    Tack snälla för de fina orden:)
    Alltid roligt att få förmånen att förmedla välskötta och ombonade hem som ert.
    Vi hörs när det närmar sig tillträde.
    Mvh Emma
  • Keijo Tomi Petteri H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt bra och proffesionell mäklare. Läs mer
    2018-09-14 Joakim N svarar Keijo Tomi Petteri H
    Tack Tomi för recensionen! Vad roligt att ni är nöjda!

Ses vid tillträdet!

• Kaj Ö skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    snack jobbat hoppas alla blir nöjda
    Vi hörs mvh Kaj Läs mer
    2018-09-13 Joakim N svarar Kaj Ö
    Tack Kaj för din recension! Känns superbra att ni är nöjda!

Ses på tillträdet!

• Wolfgang R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring sålde vårt hus i våras, med mycket gott resultat. När vi nu ska flytta från orten var det självklart att be henne sälja vår nuvarande lägenhet.Hon har stort kunnande, är mycket professionell och samtidigt vänlig och trevlig. Naturligtvis blev lägenheten såld till pris som är till vår belåtenhet.

Vi rekommenderar Maria Kåbring varmt.

Wolfgang och Linnéa Rudolf Läs mer
    2018-09-14 Maria K svarar Wolfgang R
    Tack Wolfgang och Linnéa!

Tack för ert fina omdöme. Det har varit roligt och trevligt att hjälpa er med båda försäljningarna. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem.

• Yvonne G skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hjälpt min mor att sälja sitt boende då hon blev änka. Proffsigt och trevligt bemötande. Absolut inget att ha åsikter om eller anmärka på. Läs mer
  • Louise K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Förtroendeingivande mäklare. Lätt att nå på telefon och mail. Tog sig tid att gå igenom kontraktet lugnt och metodiskt. Kan rekomenderas! Läs mer
    2018-09-11 Joakim N svarar Louise K
    Hej Louise och tack för din fina recension! Känns superbra att du är nöjd med min insats!

Vi ses vid tillträdet!

• Rabi K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande, en fastighetsmäklare som du kan lita på. Regelbunden kontakt, ordentlig, rak, gav ärliga svar och en väldigt bra helhetsbild av hela processen.
    Mohammed höll mig ständigt uppdaterad. Han tar sitt yrke på fullaste allvar och jag rekommenderar starkt till de som vill sälja sin lägenhet/hus.
    Plus i kanten att Mohammed både är varm och trevligt att ha att göra med! Läs mer
    2018-09-15 Svensk Fastighetsförmedling Nyköping svarar Rabi K
    Tack snälla Rabi för dina fina ord och superkul att du är nöjd.
    Svensk Fastighetsförmedling Nyköping gillar detta
  • Jan-Erik N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Villa .
    Väl bemött , proffsigt
    Över förväntan
    Kanon bra slut försäljning, Läs mer
    2018-09-07 Joakim N svarar Jan-Erik N
    Kul att du är så nöjd Janne! Det har vart riktigt roligt att hjälpa dig och Kaj med försäljningen!

Ha det gott sålänge och så ses vi på tillträdet!

Mvh Joakim Nilsson Svensk fastighetsförmedling
  • Klas J skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt och köpt lägenhet med hjälp av Therese. Mycket bra bemötande, mycket vänlig och duktig. Lyhörd. Levde helt upp till förväntningarna och jag skulle varmt rekommendera henne till alla som ska köpa eller sälja en bostad. Läs mer
    2018-09-05 Therese T svarar Klas J
    Tack för förtroendet och för de fina orden. Alltid lika roligt att få förmånen att arbeta med trevliga kunder :)
    Therese T gillar detta
  • Mattias A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt bra service! Bra kontakt och bra bemötande. Läs mer
    2018-09-05 Maria K svarar Mattias A
    Tack Mattias!

Alltid skönt att höra att kunden upplevt att service mm varit bra, det är ju det jag strävar efter. Lycka till i ditt nya boende. Ses vid tillträdet.

Maria K gillar detta
  • Hasibullah S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag skulle beskriva Thomas som en engagerad, generös och en hjälpsam mäklare. Från början till slutet var han med på och även hjälpte mig att knyta kontakt med banken. Tummarna upp för Thomas! Läs mer
    2018-09-18 Thomas N svarar Hasibullah S
    Tack Hasibullah! Vi hade trevliga kontakter och jag uppskattade verkligen våra möten, lycka till med bostadsletandet!
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde min 2:a i Oppeby. Mitt val av mäklare hade inte kunnat bli bättre. Maria har funnits med hela vägen och har varit fantastisk med allt. Jag rekommenderar henne starkt. Även köparen är jättenöjd med Maria. Verkligen supernöjd! Läs mer
    2018-09-05 Maria K svarar Sandra L
    Tack Sandra för din rekommendation! Det värmer verkligen att höra när säljare och köpare är nöjda och tom supernöjd! Vi ses och hörs framöver vid tillträde till ditt nya och frånträde från ditt gamla.

Maria K gillar detta
  • Josefine C skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nyköping, en tvårummare. Jag stannade budgivningen två gånger, och ändå är lägenheten idag min. Det var med andra ord väldigt mycket fram och tillbaka och lite lätt nervöst.. Men med Maria som mäklare har det känts tryggt hela tiden. Hon har bett mig tänka efter o ringa upp och sova på saken. Ingenting har varit en press eller en stress. Jag har gjort ett tryggt köp och det känns väldigt bra i hela kroppen. Tack vare Maria. Läs mer
    2018-09-05 Maria K svarar Josefine C
    Hej Josefine!

Så roligt att höra att du känner dig nöjd och trygg. Det var lite, som du skriver, fram och tillbaka i budgivningen, men lägenheten blev din till slut! Tack för dina fina ord.

Vi ses vid tillträdet.

• Björn L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En omsorgsfull och sakkunnig värdering av vår villa
    ledde fram till en snar försäljning till acceptabelt pris.
    God mäklarinsats
    - möjligen med tätare avstämning kring processen
    och utförligare marknadsföring. Läs mer
  • Anders H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnig, tydlig, snabb, trevlig.
    Har uppfyllt våra förväntningar 👍 Läs mer
    2018-09-19 Emma W svarar Anders H
    Hej!
    Tack för det fina omdömet på reco. Det glädjer mig att ni är nöjda med affären.
    Må så gott!
  • Ingrid L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mkt bra mäklare vid försäljning villa! Högsta betyg i bemötande, planering, utförande! Kunde inte varit bättre! Läs mer
    2018-08-27 Johan I svarar Ingrid L
    Tack Ingrid för de orden. Det blir ofta en riktigt bra försäljning när säljaren är engagerad och väl förberedd vilket ni var.
  • Peter H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Fiskarstugevägen
    - ställde upp på visningstider
    - svarar snabbt på frågor
    - lagom engagemang under visning
    - bra bemötande Läs mer
  • Lars W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt fritidshus.
    Thomas ger intryck av ett gediget kunnande på ett lättsamt sätt.
    Hittade omedelbart rätt köpare, vilket mynnade ut i en mycket smidig affär. Läs mer
    2018-08-28 Thomas N svarar Lars W
    Tack Lars för ditt fina omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling! Det var ett rent nöje att arbeta med ditt stiliga och välbyggda sommarhus. Med det goda samarbetet och dialogen vi haft under hela processen kan inte resultatet bli annat än lyckat! Jag är glad att ha fått förtroendet att ta hand om hela din fastighetsaffär från start via Läge + och ända fram till mål!
  • Siv S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hjälpte min mor Siv Settergren med köp av bostadsrätten Alstigen 22 i Oxelösund.
    Mäklare Joakim Nilsson var väldigt trevlig och vi kunde i lugn och ro titta på lägenheten. Joakim svarade på de frågor vi hade. Min mor hade stora förväntningar på att kunna lita på mäklaren och hon i lugn och ro kunde titta på lägenheten vilket stämde väldigt bra på Joakim. Han skötte allt väldigt bra vid mötet när mor skulle skriva på köpekontraktet och bra information hur det fungerade med köpet. Läs mer
    2018-08-23 Joakim N svarar Siv S
    Tack Laila och Siv för er recension! Jag blir så himla glad över era fina ord och det känns verkligen bra att ni uppskattat min insats. Ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet i oktober!

Joakim Nilsson, fastighetsmäklare Svensk Fastighetsförmedling
  • Eva A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevligt och korrekt bemötande. Återkoppling på frågor men saknar lite mer proaktivitet. Det sistnämnda kan bero på objektets karaktär med liten vinst.
    Tillmötesgående och tillgänglig. Läs mer
    2018-08-22 Thomas N svarar Eva A
    Tack för ditt trevliga omdöme Eva, glädjande med konstruktiv kritik också, det tar jag fasta på och kommer att arbeta på för att förbättra!
  • Robert G skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra, duktiga anställda som har erfarenhet! Läs mer
    2018-08-21 Maria K svarar Robert G
    Tack Robert!

Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.

Ha en fin dag, vänligen Maria.
    Maria K gillar detta
  • Jessica H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag och min sambo har sålt vårt hus utanför Jönåker.
    Vi är jätte nöjda med Thomas. Tycker han har kämpat på bra och varit snabb på att återkoppla och svara på mejl.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-08-14 Thomas N svarar Jessica H
    Hej Jessica och tack för din fina rekommendation! Kommunikation är viktigt i en av livets viktigaste affärer och vi har haft en bra och konstruktiv kommunikation hela vägen. Lycka till med husbygget!
  • Tomas F skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt ett hus i Oxelösund.
    Tycker att bemötandet har varit bra.
    Therese har uppträtt väldigt trevligt och professionellt.
    Överlag en bra upplevelse! Läs mer
    2018-08-12 Therese T svarar Tomas F
    Tack och tack för förtroendet att få hjälpa er.
  • Anders E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt ett radhus.
    Mycket proffsigt och trevligt bemött varje gång.
    Hoppades på en snabb och bra försäljning, vilket infriades väl.

Började med ett Läge + upplägg, som sen visade sig fungera väldigt bra.

Sammanfattningsvis mycket nöjd. Läs mer
    2018-08-09 Thomas N svarar Anders E
    Hej Anders och stort tack för ditt fina omdöme om mig och min insats vid försäljningen av er toppenfastighet! Tacksam för att jag fick förtroendet att arbeta med detta uppdrag och önskar Er båda all lycka med det nya boendet - ett helt annat koncept som jag tror blir perfekt för Er!
  • Joachim Ä skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tryggt och proffsig bemötande! Läs mer
    2018-08-07 Thomas N svarar Joachim Ä
    Tack för ett mycket fint omdöme - inget kan glädja mer! Lycka till med det nya boendet!
  • Joachim Ä skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Föredömligt bemötande och proffsig! Riktigt nöjd. Läs mer
    2018-08-08 Joakim N svarar Joachim Ä
    Tack Joachim för recensionen och det rakt igenom trevliga samarbetet!

Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet igen!

• Charlotte L
    Charlotte L skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde en bostadsrätt, en liten etta. Visste att den var i gott skick och i ett bra område, men två andra mäklare värderade den avsevärt mycket lägre. Therese ville få upp priset och höjde mina förväntningar i och med det. Väldigt trevlig från första stund och gick igenom planen samt återkopplade till mig under hela processen. Ett mycket bra bollplank som ingav stort förtroende och starkt rekommenderas! Läs mer
    2018-08-08 Therese T svarar Charlotte L
    Tack Charlotte, det var ett nöje att få arbeta med dig och tack för förtroendet :)
  • Torgny J skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt en 3a på Fotbollsvägen 13 i Nyköping!
    Emma är nog en av de vassaste mäklarna i Sverige.
    Anger en ton om att inte ha för stora förhoppningar på försäljningen i belopp! Sedan kommer proffset fram i henne och hon har en enastående skicklighet med att få upp priset och knyta ihop det hela mycket snabbt!
    En fantastiskt skicklig mäklare!
    //torgny Läs mer
    2018-09-19 Emma W svarar Torgny J
    Tack snälla Torgny!
    Så otroligt roligt att jobba med din försäljning!
    Vi hörs!
    Mvh Emma
  • Agneta E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring hjälpte oss sälja ett bostadsrättradhus i Oxelösund.
    Vi fick omedelbart förtroende för henne när vi skulle välja mäklare. Hon svarade enkelt och tydligt på de frågor vi hade och hon återkopplade väldigt snabbt när vi skickade mail. Affären gick mycket enkelt och smidigt.
    Vi kan varmt rekommendera Maria till andra som vill ha en mäklare. Läs mer
    2018-08-06 Maria K svarar Agneta E
    Hej Agneta och Jonny och tack för era fina ord!

Ja, det kändes verkligen bra från första stund, även för mig i vår kontakt. Ett fint radhus med toppenläge. Vi ses vid tillträdet.

Ha en fortsatt skön sommar!

Vänligen Maria.
  • Einar P skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett fritidshus och mäklaren har skött visningar och
    visat god kunskap vid våra kontakter som resulterade i en affär,
    som vi är mycket nöjd med. Läs mer
  • Lars Göran J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas skötte försäljningen av radhuset efter min far
    med fast hand och övertygelse på ett mycket bra sätt
    och snabbt gick det. Läs mer
    2018-08-05 Thomas N svarar Lars Göran J
    Tack för förtroendet och det mycket fina omdömet!
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt min bostadsrätt !

Mäklaren var kanon svarade på alla frågor man hade och var till stor hjälp !

Mina förväntningar var stora i början men lägenheten var svårsåld och de tog ett bra tag innan den blev såld men nu äntligen är den de ! Läs mer
    2018-07-30 Joakim N svarar Sandra J
    Tack Sandra för din recension! Ja visst blev det riktigt bra till slut! Med lite tålamod, envishet och "jävlaranamma" brukar det alltid bli bra. Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet!

Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Ingela K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas Nilsson har hjalpt oss att salja vart kara, unika, stil fullt renoverade hus som har charm & atmosfar med den gamla karaktaren i behall. Thomas ar super professionell och affars massig men samtidigt sympatisk och mansklig. Det ar sa har som hus forsaljning ska ga till - med lika matt hjarta, integritet och affars sinne. Läs mer
    2018-07-23 Thomas N svarar Ingela K
    Tack Ingela för ditt fina omdöme om mig och mitt arbetssätt. Jag blir väldigt glad för det och är mycket tacksam att ni valde att ge mig förtroendet att förmedla er unika och mycket vackra fastighet! All lycka till er och det nya husbygget i Skottland!
  • Ann E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Då vi valde att sälja huset privat men anlita svensk fastighetsförmedling i Nyköping för att upprätta avtal och sköta affären så ordnades detta mycket snabbt och proffesionellt. Läs mer
    2018-08-06 Maria K svarar Ann E
    Hej Ann!

Tack för förtroendet att hjälpa er med kontraktsskrivningen. Ja, det löste sig ju snabbt och bra. Vi ses vid tillträdet.

Maria K gillar detta
  • Sebastian Å skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trots semester haft kontakt med både säljare och andra mäklare. Mycket bra utifrån ett köparperspektiv! Läs mer
  • Hans-Åke R skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt Bostad

Bra Bemötande Vid Visningen

Att Mäklaren Tog sig tid att prata med var och en att svara på

ev frågor ingen stress

Bra visning Jag köpte huset . Läs mer
  • Jonas P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt och det gick väldigt bra. Mäklaren var väldigt trevlig och höll en bra kontakt hela tiden under budgivningen så att man blev uppdaterad hur läget låg till. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb och det blev en trevlig upplevelse att köpa en ny bostad. Läs mer
    2018-07-18 Joakim N svarar Jonas P
    Tack Jonas för din recension! Det känns jättebra att du är nöjd med min insats och det känns extra bra att du är nöjd med min återkoppling och mina uppdateringar, något som jag jobbar hårt med! Ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet till din nya fina lägenhet!

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping