Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 22 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• Gunilla P
    Gunilla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tomas Nilsson har varit väldigt tillmötesgående. I några lägen uppfattade jag honom lite stressad ex vis när vi gjorde upp affären men jag förstår också att han behövde bevaka andra försäljningar.
    2017-03-21 Thomas N svarar Gunilla P
    Tack för ditt svar Gunilla! Väldigt roligt att jag och Svensk Fastighetsförmedling svarade upp till dina förväntningar! Lite synd att jag var lite i tidsnöd vilket berodde på att det pågick en hel del just då. Beklagar det. Mäklarvardagen kan vara rätt tight tidsmässigt! :-)
  • Birgit S
    Birgit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag är nöjd. Joakim var mycket lyhörd för mina önskningar , som var viktiga för mig. Löpande information och alltid nåbar närhelst jag ville få kontakt. Snabb och mycket bra affär
    //Birgit
    2017-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgit S
    Hej Birgit! Tack för att jag fick uppgiften att hjälpa er med försäljningen. Ha det gott och så ses vi vid tillträdet!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Engagerad mäklare som genuint bryr sig om kunden. Rekommenderas varmt.
    2017-03-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny B
    Hej Jenny!
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Lycka till i er nya bostad.
    Varma hälsningar Maria Kåbring
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Korrekt, informativ, lätt att nå, snabb, positiv.
    2017-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lennart J
    Hej och tack Lennart!
    Det var trevligt att få hjälpa er. Lycka till i ert nya hem.
    Mvh Maria Kåbring
  • Lilian T
    Lilian T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mäklaren var vänlig,kunnig och proffsig.Lämnade fortlöpande information och tips.
    2017-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lilian T
    Tack Lilian!
    Det tog lite tid men till slut blev allt toppen!: Hoppas vi ses när ni besöker Nyköping.
    Mvh Maria Kåbring
  • Marie-Louise B
    Marie-Louise B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kan varmt rekommendera att anlita Maria på Svensk Fastighetsförmedling som kombinerar fingertoppskänsla med kunskap och noggrann förberedelse samt en öppen och rak dialog. Har under åren gjort ett antal fastighetsaffärer och aldrig varit så nöjd med en mäklare
    2017-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie-Louise B
    Hej Marie-Louise!
    Tack för dina fina ord. Känns alltid roligt att kunna hjälpa till. Hoppas ni kommer trivas fint i ert nya hus.
    Mvh Maria
  • Eva L
    Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Var ett mycket bra bemötande som jag kan rekomendera till andra
  • Helena S
    Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Johan och kollegorna på Svensk Fastighetsförmedling i Nyköping var mycket professionella under försäljningen av min bostad. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Johan och Svensk Fastighetsförmedling.
  • Maud A
    Maud A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av mitt hus men trodde att det skulle komma fler spekulanter. Med vänlig hälsning Maud
    2016-09-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maud A
    Hej Maud!
    Vad roligt att du är nöjd:)
    Antalet spekulanter på ett hus varierar men är i normalfallet färre ute "på landet"
    Hoppas att flytten gick bra och att du trivs i din nya fina lägenhet.
  • Anna-Carin E
    Anna-Carin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Är helnöjd med svensk fastighetsmedling Nyköping. De sköt allt väldigt proffesionellt .
    2016-09-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna-Carin E
    Hej A-C och Peter!
    Vad roligt att ni är nöjda med er försäljning. En supertrevlig affär p alla sätt och vis.
    Hoppas at ni trivs att bo inne i stan nu!
    Må så gott! //Emma
  • Kaj P
    Kaj P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi blev väl bemötta av Emma
    hon levde inte riktigt upp till vår förväntan när det gällde priset men i det stora hela så var det OK.
  • Mari-Ann C
    Mari-Ann C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Introduktionen till försäljningen var tydlig och genomfördes utan stress.
    Under budgivningen blev vi, förutom via sms, kontaktade av Maria, vilket kändes tryggt.
    Våra bägge möten med Maria och de nya ägarna vid kontraktsskrivning respektive avslut var proffsigt men också trevligt och avspänt.
    NÖJD KUND!
    2016-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mari-Ann C
    Tack för att jag fick hjälpa dig! Jag är glad att du är nöjd. Mvh Maria
  • Dag H
    Dag H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevligt bemötande!
    Bra idéer och förslag.
  • Anki L
    Anki L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma har mött upp alla önskemål och är snabb och smidig som mäklare. En mkt kompetent och driftig tjej !
    2016-09-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anki L
    Hej Anki!
    Tusen tack för det!
    Hoppas du trivs i nya lägenheten på Arnö också!
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Min man och jag är mycket nöjd med att ha haft Thomas som mäklare. Han är lugn och ger ett förtroendefullt intryck. Thomas är kunnig och trevlig. Det är 3.e gången som Thomas hjälper oss vid en husaffär.
  • Raoul W
    Raoul W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra hantering från början till slut. Vi är nöjda och rekommenderar gärna Emma!
    2016-09-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Raoul W
    Hej Pia och Raul!
    Tack för en trevlig affär!
    Hoppas ni får tid över för husbilslivet nu.
    Varmt välkomna efter årsskiftet för hjälp med deklarationen:)
  • Louise H
    Louise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Duktig, snabb och engagerad! Mycket nöjd med Maria :)
    2016-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Louise H
    Tack! Hoppas dina studier går bra. Ha en fin dag/Maria
  • Ann F
    Ann F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Stort tack för smidig och snabb försäljning av mitt fritidshus . Allt var klart och tydligt från början till slut . Tack Maria och Svensk Fastighetsförmedling , Nyköping . Hälsningar. Ann Franck
  • Börje B
    Börje B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kanon, allt var perfekt.Hade hon inte varit så ärlig kunde vi sälja för högre belopp. Men att klaga på ngn som är ärlig finns ju inte.Bemötandet och förväntan blev högre än väntat. En kanonmäklare som jag kan bedöma. Hls Börje Bjursten
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma var både trevlig och professionell i sitt bemötande och bostadsaffären gick över förväntan bra.
    2016-09-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisa C
    Hej Lisa och Måns!
    Roligt att ni är nöjda. Det var en trevlig affär med nöjda köpare också.
    Hoppas att ni trivs fint ute på gården!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej vi är mycket nöjda med Maria som Fastighetsmäklare betyg 10 hälsningar Ingela och Fredrik
  • Eva S
    Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En trevlig och tillmötesgående mäklare!
    Allt gick smidigt. Har sålt 2 hus via honom.

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping