Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 456 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• 2019-05-20

Yvonne W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Valet av mäklare var självklart för oss. Vi har mött Thomas som spekulanter av 2 olika fastigheter och blev då som ev. köpare bemötta med bra information om fastigheterna.
    När vi nu sålde vår sommarstuga så var det självklart att vända oss till Thomas.
    Han arbetade effektivt och vi kände oss trygga genom hela affären att det skulle bli bra vilket det också blev.
    Stugan såldes fort och till mycket trevliga köpare.
    Vi kan med varm hand rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-20 Thomas N svarar Yvonne W
    Härligt Yvonne, med den fina rekommendationen du lämnade om mig! Toppenkul uppdrag -stort tack för förtroendet, det har varit ett rent nöje hela vägen från start via budgivning till mål! Att ni båda är helt nöjda glädjer mig väldigt mycket! Tack återigen!
  • 2019-05-18

Evelina A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i oxelösund Läs mer
  • 2019-05-15

Emma S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Är verkligen supernöjd rakt igenom! Mohammed levde upp till alla förväntningar - och mer därtill. Engagerad till max, genuin, rak i sin kommunikation och oerhört proffsig. Hade inte kunnat önska en bättre mäklare vid försäljning av var bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-05-14

Gustav E skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ordning & reda. Snabb återkoppling. Tillgänglig. Läs mer
  • 2019-05-11

Sebastian E skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag är mycket nöjd. Väldigt trevlig och hjälpsam. Allt har gått väldigt bra genom hela affären. Läs mer
  • 2019-05-11

Åsa M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria var professionell med ett trevligt bemötande. Alltid återkoppling. Fick min lägenhet, 2: a i Nyköping, såld i ett nafs. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-14 Maria K svarar Åsa M
    Hej Åsa!

Tack för din fina recension. Det är en fin lägenhet du har och du har även köpt en fin lägenhet. Känns jättebra att ha få hjälpa dig i båda affärerna. Vi ses på tillträdet!

• Mats L

2019-05-10

Mats L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Då vårt hus såldes visade Maria stort engagemang och proffessionalitet från start tills dess att affären var i mål. Maria visade stor förståelse och hjälpte till med goda råd och tips under processen utifrån hennes kunskap och erfarenhet. Hon visade tålmodighet och hade förståelse, vilket gjorde oss som säljare trygga och guidade oss genom hela försäljningsprocessen. Vi har inte en sekund ångrat att vi kontaktade Svensk Fastighetsförmedling inför försäljningen, och är mycket glada att vår mäklare blev Maria. Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Maria Kåbring. Stort tack! Läs mer
    2019-05-14 Maria K svarar Mats L
    Tack Mats för de fina orden!

Tålamod är en dygd, har jag hört :) Det blev en lång process men jag tycker vi haft ett gott samarbete under resans gång. Det känns jättebra att ha fått hjälpt er med försäljningen.

• 2019-05-09

Fredrik W skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt på Tellusvägen i Nyköping.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren.
    Mäklaren var väldigt trevlig & proffsig i sitt sätt & bemötande. Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Fredrik W
    Tack Fredrik!

Det är en trevlig lägenhet du köpt och jag hoppas du kommer trivas på alla sätt.

• 2019-05-09

Sebastian B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Extremt kunnig och hjälpsam. Fick svar på alla frågor vi hade, och var snabb i all kommunikation. Läs mer
    2019-05-09 Joakim N svarar Sebastian B
    Tack Sebastian för din fina recension! Känns kanonbra att ni är nöjda! Ses imorgon när ni får tillträde till ert fina fritidshus!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-05-06

Hans R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Fritidshus. Vi blev trevligt och kunnigt bemötta och fick all information som vi behövde. Läs mer
  • 2019-05-05

Jacek L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Såld fritidshus - väldigt bra kontakt med Joakim Nilsson, som var upp till mina förväntningar. Jag skulle gärna rekommendera honom till mina bekanta i framtiden. Läs mer
    2019-05-06 Joakim N svarar Jacek L
    Tack Jacek för din fina recension! Känns jättebra att ni är nöjda med min insats. Tack för ett trevligt samarbete!

• 2019-05-02

Aida F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt en ettan.
    Mohammed är en väldigt trevlig och professionell mäklare, gjorde sitt jobb på bästa sättet och mer.
    Det var lätt och va i kontakt med honom, svarar alltid på mina samtal samt sms.
    Jag skulle varmt rekommendera Mohammed till alla som vill sälja sin/a bostad/er eftersom ni kommer mer få mer än den ni förväntar av en mäklaren.
    Det var mitt stort nöje att samarbeta med honom.
    A.F Läs mer
  • Amir F

2019-05-02

Amir F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra mäklare som bokstavligen gör allt för att få användaren av sina tjänster att känna sig trygg och nöjd. En person som inte tillåter dig att få huvudvärk, gör sitt jobb mer än professionellt och i dina bästa intresse.
    Jag kan varmt rekommendera den här mäklaren till alla som vill ha en trevlig, smydig och huvudvärk free hjälp med sin bostäd. Läs mer
  • 2019-05-02

Kaj J skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Svar har skickats från Elaine Johansson för oss båda Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Kaj J
    Tack Kaj och Elaine!

Det var ett nöje att hjälpa er.

• 2019-05-01

Elaine J skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt hus i Oxelösund.
    Blev bemötta av en trevlig och professionell mäklare.
    Förväntningar på en snabb försäljning och det lyckades mäklaren med.
    Vi är helt nöjda. Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Elaine J
    Hej Elaine och Kaj!

Tack för ert fina omdöme. Ja, det gick väldigt snabbt med försäljningen! Det har varit lätt och roligt att samarbeta med er och huset är ju en pärla på många sätt. Vi ses!

• Lena H

2019-04-30

Lena H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag vill på det varmaste rekommendera Mohammed en otroligt bra mäklare. Lyhörd, ödmjuk, kunnig och han höll oss hela tiden uppdaterad om läget. Dessutom väldigt trevlig och varm person. Mvh Lena Håkanson Läs mer
  • 2019-04-30

Peter H skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde vår sommarstuga. Rekommenderar
    Alla att använda Mohammed vid nästa behov av en mäklare Läs mer
  • 2019-04-30

Eva Katarina B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt mitt fritidshus, och är mycket nöjd med allt.
    Fint bemötande och mycket fin presentation av objektet.
    Sammantaget så jag mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-30 Thomas N svarar Eva Katarina B
    Hej Eva ! Stort tack för det positiva omdömet du lämnade!! Vilken budgivning vi hade! Glad att du uppskattade mitt upplägg och sättet att driva affären på!
  • 2019-04-29

Isabella N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är jätte nöjda och tacksamma för Marias jobb, då hon ställde upp på sin lediga tid för att vi skulle kunna köpa vårt hus! Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Isabella N
    Hej!

Det var roligt att vi fick allt att stämma, så ni fick köpa huset! Det är alltid en skön känsla när jag kan hjälpa både köpare och säljare på bästa sätt.

• 2019-04-29

Badr Aldin Ali Sudqi D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en nybyggd fastighet med teknik utvecklad för framtiden.

Bemötandet av Thomas har varit professionellt. Han har lyssnat på oss och tagit till sig samt förmedlat allt till kund. Väldigt bra jobbat.

Mina förväntningar var höga och han levererade.

Min upplevelse är att Thomas är en seriös mäklare som tar till sig det man säger samt att han har ett teknikintresse som passade till en fastighet som min.

Kommer absolut rekommendera honom!! Läs mer
    2019-04-29 Thomas N svarar Badr Aldin Ali Sudqi D
    Tack för ditt fina omdöme! Det har varit en väldigt spännande och intressant affär och dina kunskaper om fastigheten ni byggt har imponerat på mig. Leveransen av underlag inför och under försäljningen har varit perfekt och tillsammans har vi kunnat förmedla den höga kvalitets- och tekniknivån på ett för kunden/köparen begripligt sätt!
  • 2019-04-27

Johan W skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag kontaktade Emma när jag skulle sälja min bostadsrätt. Hon hade nyligen sålt åt en granne och det gick fort. Jag förväntade mig en ganska långdragen försäljning då området har bevisat sig som trögsålt.
    Emma har varit jättetrevlig att ha som mäklare. Tydlig information, inga strul, effektiv och hon gör vad hon har sagt att hon ska göra. Jag har känt mig trygg.
    Sålde på 2,5 vecka till priset jag ville ha! Läs mer
  • 2019-04-25

Jan N skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Förmedlat både köp av vår nya bostadsrätt och sålt den vi flyttar ifrån. Johan I. har skött bägge på ett professionellt och bra sätt. Läs mer
  • Jamal E

2019-04-24

Jamal E skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed överträffade alla förväntningar. Snabb återkoppling och proffesionellt bemötande. Han höll vad han lovade och hela försäljningen av huset gick smidigt.

Kan varmt rekommendera Mohammed. Läs mer
  • 2019-04-23

Sirkka O skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är nöjda med mäklaren
    Vi sålde lägenheten i Brandholmen.
    Vi har haft kontakt från Spanien med mäklaren! Det har funkat jättebra!
    Lägenheten såldes snabbt.👍 Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Sirkka O
    Hej!

Tack för ert fina omdöme. Ja, det gick verkligen smidigt och snabbt. Vi ses snart!

• 2019-04-18

Aina H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag är helt nöjd med Maria Kåbrink som mäklare.
    Det har varit flexibelt, drivande och med god människokännedom som gjort att vi nu har en köpare. Läs mer
  • 2019-04-18

Per M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig och hjälpsam. Snabb med att svara på frågor. Läs mer
    2019-04-18 Maria K svarar Per M
    Tack Per!

Det är ett fint hus ni köpt. Jag tror ni kommer trivas superbra där.

• 2019-04-17

Håkan L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevligt bemötande, tydlig information och snabba återkopplingar genom processen. Läs mer
    2019-04-18 Maria K svarar Håkan L
    Tack!

Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Vi ses på tillträdet!

• Tobias E

2019-04-16

Tobias E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt hus, blev bra bemött och sammantaget nöjd med hela förfarandet. Läs mer
    2019-04-16 Emma W svarar Tobias E
    Tack för att du tog dig tid att svara på Reco. Jag är glad för er skull att ni äntligen hittat ett så fint hus!
    Glad Påsk till hela familjen! /emma
  • Ernst Gunnar J

2019-04-14

Ernst Gunnar J skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt ett fritidshus
    Bra info från mäklare
    Kunnig mäklare och taktisk
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar Läs mer
  • 2019-04-08

Joakim N skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt min etta i Oppeby under Läge+. Kanonbra mäklare som levererat ett riktigt bra resultat. Jag har känt mig trygg genom hela processen och kan verkligen rekommendera Thomas och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-04-09 Thomas N svarar Joakim N
    Tack för din fina rekommendation om mig och Svensk Fastighetsförmedling. Roligt att du uppskattade tryggheten förutom det uppnådda slutpriset! Det är ju just trygghet och bäst betalt som är våra starkaste ledord i vår verksamhet.
  • 2019-04-07

Lena S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria är lugn och kunnig, och inger stort förtroende. Jag kände mig helt trygg i mitt köp av lägenheten. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-04-18 Maria K svarar Lena S
    Tack Lena!

Det kändes väldigt bra att du fick möjligheten att köpa lägenheten. Det kommer bli toppenbra.

• 2019-04-07

Ann-sofie K skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria var tydlig under hela processen om vad som skulle hända och gav lontinueörog information om läget. Toppen! Läs mer
    2019-04-18 Maria K svarar Ann-sofie K
    Hej Ann-Sofie!

Tack för ditt fina omdöme. Det var lätt att jobba med er och allt gick väldigt smidigt.

• 2019-04-06

Rikard H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt bra mäklare, köpte Regeringsvägen 11, allt är glasklart och vill tacka Thomas! Läs mer
    2019-04-09 Thomas N svarar Rikard H
    Tack Rikard för din fina rekommendation om mig och Svensk Fastighetsförmedling. Stort lycka till med den fina lägenheten och glädjande att du uppskattade tydligheten i affären - det ger trygghet i hela processen, vilket vi eftersträvar så långt det bara är möjligt!
  • Jerry J

2019-03-22

Jerry J skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt ett hus via svensk fast. Bemötandet var väldigt varmt och trevligt. Jag hade inga förväntningar i huvud taget. Jag skulle rekommendera Johanpå svensk fast Läs mer
  • 2019-03-16

Barbro J skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Det var andra gången vi anlitade Emma. Hon har ett härligt driv. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-03-14

Roger S skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpte ett radhus i centrala Nyköping och sålde ett lite utanför stan. En och samma mäklare hade hand om båda affärerna och löste allt på ett väldigt smidigt sätt. Jag blev trevligt bemött och kände att mäklaren hade full koll. Dessutom fick jag mer betalt än jag hade trott. Sammanfattningsvis: smidigt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-03-13

Iia L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed Mouaid är professional mäklaren. Läs mer
  • Stina V

2019-03-08

Stina V skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett hus och upplever att mäklaren verkligen tog sig tid för oss och alla våra funderingar under visningen samt fanns tillgänglig för vidare frågor under hela processen. Trevlig och ärligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-03

Barbro L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt ett hus på landet utanför Nyköping. Från första telefonsamtalet till kontraktsskrivningen har vår mäklare gjort ett utomordentligt jobb, hon har varit trevlig och professionell i alla avseenden. Gett bra råd och tagit till sig det vi har sagt. Utan någon som helst tvekan kan vi rekommendera henne till den som vill sälja sin bostad. Tack vare detta blev resultatet över förväntan. Läs mer
    2019-03-04 Maria K svarar Barbro L
    Tack Barbro och Lars för ert fina omdöme!

Det har varit jättetrevligt att hjälpa er med ert fina hus. Ett gott samarbete, vilket vi har haft, ger oftast ett bra resultat. Vi ses i maj!

• 2019-03-01

Erika N skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde vårt hus, eller snarare fantastiska Mohammed sålde vårt hus! Med proffsig entusiasm, kunnande och engagemang utöver våra mycket höga förväntningar sålde Mohammed vårt hus med stil och finess!
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-03-01

Adam J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, bra förståelse! Allting gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2019-02-28

Rickard B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt bostadsrätt. Mycket positivt och engagerat bemötande, inlyssnande av mina behov och önskemål. Mina förväntningar uppfylldes, bostaden blev snabbt såld till bra pris. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Mohammed Mouaid. Läs mer
  • 2019-02-27

Lisa J skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma Winblad var snabb på återkoppling. Hon kändes ärlig och kunnig och hon höll inte på med sånt där ogenuint "säljsnack" som man kan se igenom. Jag kände mig trygg med henne. Säljaren berömde henne. Läs mer
  • 2019-02-24

Sarah F skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Snabb och smidig affär med snabb handläggning från första bud till köpekontrakt. Kunnig och förtroendeingivande mäklare! Läs mer
    2019-02-25 Thomas N svarar Sarah F
    Hej Sarah och stort tack för din fina rekommendation, det glädjer mig väldigt mycket att ni är nöjda med mitt arbete!
  • 2019-02-24

Olle H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är väldigt nöjda mycket proffsigt mvh Rolf o Maud😁 Läs mer
    2019-03-04 Maria K svarar Olle H
    Hej Rolf och Maud!

Tack för era fina ord. Det var roligt att hjälpa er att sälja lägenheten och det känns toppen att ni känner er nöjda. Vi ses på tillträdet!

• Håkan N

2019-02-23

Håkan N skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt ett fritidshus nyligen. Under processens gång har jag haft åtskilliga kontakter med mäklaren herr Mohammed.
    Hela tiden har han skött affären snabbt och korrekt och jag har alltid fått svar på mina frågor.

Vill ge honom det bästa betyget.
    Jag har varit egen företagare och haft med många personer att göra så min åsikt är välgrundad.

Med vänliga hälsningar
    Håkan Norbäck Läs mer
    2019-02-23 Mohammed Mouaid svarar Håkan N
    Tusen tack Håkan för din rekommendation. Det har varit en stor ära att få hjälpa er med husaffären. Tveka inte att höra av dig om det finns något jag kan hjälpa er med i framtiden.
    Mohammed
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • 2019-02-23

Vincent O skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra kontakt under hela försäljningprocessen!
    Härligt bemötande och alltid ett leende på läpparna. Läs mer
    2019-02-23 Mohammed Mouaid svarar Vincent O
    Stort tack Vincent för din rekommendation! Det har varit ett nöje att jobba med dig. Önskar dig och familjen all lycka och välmående. Tveka inte att höra av dig om det finns något jag kan hjälpa er med i framtiden.
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • 2019-02-18

Maria L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag fick bra hjälp när jag köpte min bostad. Mycket serviceminded och tillmötesgående. Läs mer
    2019-02-19 Joakim N svarar Maria L
    Tack så jättemycket för din fina recension Maria! Känns verkligen bra att du blev köpare av fina Berzelievägen 7!

Ha det så bra nu och så ses vi vid tillträdet igen!

• 2019-02-17

Joel S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig, vänlig, trevlig, snabb att svara. Läs mer
    2019-02-18 Joakim N svarar Joel S
    Tack så mycket för din fina recension Joel! Det känns extra bra att du är nöjd även fast det blev en något längre process än vi räknade med från början. Jag tror att det här kommer bli superbra, ditt nästa boende kommer att passa dig helt perfekt!

Lycka till med flytten nu och så ses vi vid tillträdet!

• 2019-02-15

Lena K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt en villa i Nävekvarn och sålt min lägenhet i Oppeby, Joakim har skött båda.

Alltid trevlig och hjälpsam. Är väldigt nöjd!

Trevlig, tillmötesgående, hjälpsam med ett stort tålamod! Läs mer
    2019-02-18 Joakim N svarar Lena K
    Tack Lena för din fina recension! Det var så himla kul att allt föll på plats till slut och affärerna gick ihop som planerat!

Ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet till huset!

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping