Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget!

Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som ska köpa anpassar vi vår tjänst helt efter dina behov och önskemål och vi har som sagt bra koll på vilka objekt som är, eller kan komma att bli, till salu i vårt område.

När det gäller Nyköping flyter Nyköpingsån genom staden och närheten till Östersjön är påtaglig. Med två kyrkor som stammar från 1200-talet, närhet till naturen och utmärkta kommunikationer i form av tåg och flyg är Nyköping ett självklart val för många som vill bo i en lagom stor stad med historisk prägel, men samtidigt kräver modern bekvämlighet och kanske jobbar i Stockholm eller utlandet.

Välkommen in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär i Nyköping!

Läs vad 217 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• Kristina E
    Kristina E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Var kunnig och engagerad återkopplade hela tiden
  • Dalila M
    Dalila M skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffessionell, göra det lilla extra.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Daniel Herkner en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag blev mycket väl bemött av Daniel och han skötte försäljningen och kontakten på ett professionellt sätt.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Charlotte Rosell sålde vår fastighet och gjorde ett mycket omsorgsfullt och engagerat arbete inte minst med en mycket uppskattad objektsbeskrivning. Hon var mycket lätt att ha att göra och även snabb och effektiv. Hon överträffade klart våra förvantningar
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra, kunnig och engagerad mäklare.
  • Anthony W
    Anthony W skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jätte trevligt och väldigt jordnära
  • Gunnar P
    Gunnar P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig och kunnig. Ingav förtroende.
  • Per G
    Per G skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas är en mycket proffsig, kunnig och ödmjuk mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Han hade full koll på marknaden vid vår försäljning och såg till att vi fick det vi önskade. Thomas var engagerad under hela processen och lätt att nå vid behov. Vi är riktigt nöjda!
    2017-09-19 Thomas N svarar Per G
    Hej Per mycket roligt att ta del av ditt fina omdöme om mig som mäklare! Jag hoppas vi får tillfälle att medverka vid någon mer bostadsaffär tillsammans med dig i framtiden. Lycka till med nya boendet!
  • Deborah R
    Deborah R skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, kunnig och proffesionell mäklare!
    Jag är jättenöjd:)
    2017-09-18 Joakim N svarar Deborah R
    Tack Deborah för din recension! Iochmed att du har kontakt med så många mäklare genom ditt jobb är jag glad att du är nöjd!

Ses vid tillträdet!

• Kerstin Knutsdotter B
    Kerstin Knutsdotter B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har ett mycket bra intryck av Thomas. Han ingav förtroende under hela processen och gav ett professionellt intryck. Jag har erfarenhet av Thomas som både köpare och säljare och har uppskattat detta.
    2017-09-18 Thomas N svarar Kerstin Knutsdotter B
    Tack Kerstin, för din fina rekommendation och ditt omdöme om mig som mäklare. Hoppas på fortsatt förtroende, all lycka till dig i framtiden!
  • Nanny A
    Nanny A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har bara positivt att säga om Emma som har hjälp oss vid flera försäljningar.
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim är väldigt positiv och ger ett bra intryck är snabb och tar tag i saker på en gång, helt enkelt bra på sitt jobb.
    Passade mig som säljare bra fick den hjälp jag behövde
    2017-09-18 Joakim N svarar Ulf K
    Tack Ulf! Jag blir riktigt glad över när min arbetsinsats uppskattas!

Ha det gott!

• Kerstin S
    Kerstin S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas bemötande var vänligt och engagerat. Jag upplevde att han var väl insatt i marknaden och handlade utifrån det. Han svarade alltid direkt på mail/SMS- kontakt.
    Min uppfattning är att uppdraget genomfördes på ett mkt professionellt sätt.
    2017-09-18 Thomas N svarar Kerstin S
    Tack Kerstin för ditt fina omdöme om mig och mitt arbetssätt. Lycka till i framtiden och tack för förtroendet att genomföra bostadsaffären!
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Gav ett gott intryck och visade ett stort intresse av att jag som säljare skulle få min bostad såld, och till ett så förmånligt pris som möjligt. Var även bra på att ge löpande info om hur bostadsaffären gick.
    2017-09-18 Joakim N svarar Håkan N
    Tack Håkan för din recension! Det blev en riktigt bra affär.

Hoppas att ni trivs i huset!

• Agneta F
    Agneta F skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Charlotte har arbetat mycket bra med försäljningen av vår fastighet. Pålitlig, kunnig, vänlig och positiv i sitt bemötande. Hon har varit aktiv i alla led och alltid funnits till hands i alla frågor. Vi har känt oss trygga med Charlotte och ger henne de bästa vitsord!
  • Johan Z
    Johan Z skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Utgav sig att för att vara den mest seriösa mäklaren med gott renommé och har inte levererat och levde inte upp till förväntningarna.
  • Eva Ingegerd Gunilla S
    Eva Ingegerd Gunilla S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mycket duktig mäklare. Han kunde lägga upp försäljningen på ett mycket bra sätt. Han var även mycket duktig vid budgivningen och hade is i magen.
    Är mycket förvånad eftersom han inte har jobbat så länge som mäklare.
    Många mäklare har jag haft så jag är väldigt kritisk. Men jag skulle varmt rekommendera honom till andra som tänker anlita mäklare.
    2017-09-17 Joakim N svarar Eva Ingegerd Gunilla S
    Tack så mycket för recensionen Gunilla, det värmer! Det är kul när ens arbete uppskattas!

Ha det gott!

• Anna H
    Anna H skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bara bra! Ordning och reda och trevligt bemötande.
  • Christine H
    Christine H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig och ett trevligt bemötande. Återkopplade snabb när vi hade frågor. Vi kände oss trygga med Maria som mäklare och är väldigt nöjda.
    2017-09-18 Maria K svarar Christine H
    Tack för ert positiva omdömde. Att skapa trygghet är viktigt för mig och Svensk Fastighetsförmedling, för alla parters skull. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad.

• Gun Birgit S
    Gun Birgit S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Det bemötande jag fick överträffade förväntan. Thomas Nilsson var (och är) absolut pålitlig, mycket vänlig och trevlig, lyhörd och omdömesgill i sitt arbete samt hade bra på fötter vad gäller upplysningar etc. Synpunkter som jag hade tog han emot konstruktivt och på ett bra sätt. Jag var mycket nöjd med hur han skötte min försäljning och dess resultat. Håll hårt i honom! Vänliga hälsningar// Gun Stahle
    2017-09-15 Thomas N svarar Gun Birgit S
    Tack Gun för ett mycket trevligt förmedlingsuppdrag, ditt förtroende och din fina rekommendation om mig och mitt arbetssätt. Vi hade en mycket bra anda i försäljningen med ömsesidigt förtroende vilket säkert bidrog till det goda resultatet! All lycka i framtiden!
  • Anne-marie L
    Anne-marie L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ett trevligt och förtroendefullt bemötande. Johans arbetssätt är professionellt. Vi var väldigt nöjda.
  • Feras A
    Feras A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hon var jättetrevligt, hjälpsam och ordentligt.
    Tack
    Med vänlig hälsning
    Feras
    2017-09-15 Emma W svarar Feras A
    Hej Feras!
    Vad roligt att ni tycker det,
    Hoppas att ni trivs i bostaden.
  • Johan K
    Johan K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vänlig, tillmötesgående, hjälpsam, proffessionel, jag var mycket nöjd med den hjälp jag fick.!
    2017-09-15 Thomas N svarar Johan K
    Tack Johan för din fina rekommendation. Det var ett mycket trevligt uppdrag och jag hoppas att du känner dig så nöjd att du kommer igen när det blir dags nästa gång!
  • Evalotte S
    Evalotte S skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej. Tyvärr har jag baraträffst henne när jag var på visning och när vi skriv första gången. Så det är inte lätt att lämna "rätt" bedömning
  • Ulrik A
    Ulrik A skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Johan Isoz gav en utmärkt service. Professionell, approxhable! Han hanterade vår process väldigt bra.
  • Malin Z
    Malin Z skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hög profil men levererade inte. Upplevde henne inte som speciellt engagerad.
    2017-09-15 Emma W svarar Malin Z
    Hej Malin!
    Tack för att du tog dig tid att svara på Reco. Tack också för samtalet idag där vi fick möjlighet att redo ut några frågetecken.
    Min ambition är alltid att såväl köpare som säljare ska känna sig nöjda och trygga med affären.
    Önskar dig en trevlig helg!
  • Anna-charlotta A
    Anna-charlotta A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, korrekt men lite oengagerad.
    2017-09-15 Thomas N svarar Anna-charlotta A
    Hej tack för din rekommendation om mig och mitt arbetssätt. En av våra hörnstenar på Svensk Fastighetsförmedling är engagemang, där får vi tänka på att det ska framgå lite mer, det arbete som inte syns men utförs under ytan. I övrigt - tack för ett mycket trevlig samarbete där jag upplevde att vi förstod varandra mycket bra! Lycka till med den nya bostadslösningen och välkommen igen till oss!
  • Nigel W
    Nigel W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt nöjd med bemötandet, allt flöt på_____\\\\\\\\\\
    2017-09-15 Thomas N svarar Nigel W
    Hej Nigel, spännande uppdrag - tack för ditt fina omdöme om mig och mitt arbetssätt! Lycka till med det nya boendet!
  • Anders E
    Anders E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Affären var färdig på ett par timmar bra bemötande
    Och nöjd med affären.
    2017-09-15 Emma W svarar Anders E
    Hej Anders!
    Tack för att du lämnat omdöme på reco.
    Hoppas att ni trivs i huset på vackra Brandholmen!
    Vänligen Emma
  • Catarina K
    Catarina K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra bemötande. Proffsigt med mycket god kunskap mötte han oss. Vi kände aldrig att någon fråga var fel.
    2017-09-15 Thomas N svarar Catarina K
    Hej Catarina, jag är så glad att du kände den trygghet som vi alltid eftersträvar här på Svensk Fastighetsförmedling så att vi kunde ha den dialog vi hade under hela processen. Stort tack, lycka till och välkommen igen när det blir så dags!
  • Åke B
    Åke B skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tillmötesgående, kunnig och servicevänlig.
    /Åke
  • Roine L
    Roine L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hon är bäst.
    Kunnig, trevlig och positiv.
    2017-09-18 Maria K svarar Roine L
    Tack Roine för de fina orden. Det värmer och jag känner mig stolt. Vi ses snart!

• Magnus H
    Magnus H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Skapar en trygghet med sin långa erfarenhet och proffsighet. Rekommenderar när det gäller en större affär.
    2017-09-15 Thomas N svarar Magnus H
    Tack för din varma rekommendation Magnus! Det var ett fint uppdrag att ta hand om din försäljning, fint hus och bra budgivning. Jag tror att det blev rätt köpare också, som kommer ta hand om fastigheten på ett bra sätt. Välkommen igen, om du börjar titta på bostad i våra trakter igen!
  • Marie-louise S
    Marie-louise S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, kunnig, bra förslag att tänka på innan visningen!
    2017-09-15 Thomas N svarar Marie-louise S
    Tack Marie för din fina rekommendation! Hoppas vi ses igen!
  • Anna Maria L
    Anna Maria L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej.

Min upplevelse av Thomas Nilsson är tyvärr negativ.

Min upplevelse var att han skyndade på försäljningen och nästan tvingade mig att ta ställning för försäljning av vår fastighet efter endast en visning och ett annonsinförande i tidningen. Vilket inte var vad det stod i avtalet och vad som ingick i avgiften vi betalade.
    Budgivningen gick mycket snabbt och jag fick inte tid för något ställningstagande.
    Han kom även med ett bud innan ordinarie budgivning hade börjat, från en bekant till honom.
    Min upplevelse är att han ville sälja vår fastighet till varje pris, medan vi från början hade kommit överrens om att vänta om vi kände oss tveksamma.
    2017-09-15 Thomas N svarar Anna Maria L
    Hej Anna Maria och tack för ditt omdöme om mig och vårt arbetssätt. Det kan hjälpa oss att bli bättre i framtiden. I vår heta marknad kan ibland trycket vara stort och du hade verkligen en trevlig bostad med toppläge så jag var inte förvånad att köptrycket var stort.
    Ha det så bra och all lycka i framtiden!
  • Uno E
    Uno E skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har endast positiva omdömen.
  • Anette B
    Anette B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En energisk ambitiös ung man
    Vi hade lätt att prata med.
    Höll oss underrättade vad som hände hela tiden.
    2017-09-15 Joakim N svarar Anette B
    Tack Anette för din recension! Det är lätt att göra ett bra jobb med sådana bra säljare som ni!

Ses vid tillträdet!

• Anita N
    Anita N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Fick ett gott bemötande. Maria kändes professionell och kunnig. Bra att hon hade egen erfarenhet från området och kunde därmed sälja in det väl.
    2017-09-18 Maria K svarar Anita N
    Tack Anita att jag fick förtroendet att hjälpa er.

• Anneli T
    Anneli T skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra bemötande. Tryggt o bra. Proffsig och kunnig.
    2017-09-15 Emma W svarar Anneli T
    Hej Anneli!
    Tack snälla för det fina omdömet. Det värmer:)
    Välkomna igen framöver.
    Önskar dig en trevlig helg!
  • Nenne Å
    Nenne Å skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Johan kändes lugn och trygg i uppdraget. Ett trevligt bemötande utan "tillgjordhet". Med trevligt bemötande lotsade han oss igenom hela affären.
  • Isak J
    Isak J skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Supernöjd! Han var väldigt duktig och trevlig.
    2017-09-14 Joakim N svarar Isak J
    Tack för recensionen Isak! Det var riktigt trevligt att jobba tillsammans med dig!

• Leif P
    Leif P skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra och proffsigt bemötande.
  • Lars B
    Lars B skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffesionellt bemötande mycket bra relation direkt.
  • Dag H
    Dag H skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har redan svarat att han är toppen
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Johan var informativ, hade god kännedom om fastigheten/fastigheterna han visade, humoristisk, korrekt, var vänlig, svarade på alla frågor, såg till att alla på visningen/visningarna fick tid med honom.
    Slutsats: en förtroendeingivande och kunnig mäklare som vi gärna rekommenderar till andra
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra proffsigt bemötande. Rekommenderas
  • Anna A
    Anna A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra, tydlig, kunnig, lätt att få kontakt och beslut.
    2017-09-15 Emma W svarar Anna A
    Hej Anna!
    Tack för omdömet. Det var en rakt igenom mycket trevlig affär. Träffade nyligen köparen som också är glad och tacksam att hon fick en sån bostad.
  • Ingvar A
    Ingvar A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra tycker jag fösäljningengen gick fort Hoppas på att få hjälp med att deklarera. Hälsning Ingvar Andersson
    2017-09-15 Emma W svarar Ingvar A
    Hej Ingvar!
    Tack för din fina recension!
    Självklart hjälper jag er med deklarationen. Ring mig i början på året så bokar vi in en tid.
    Hoppas ni trivs i lägenheten!
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Allt var profisionellt upplagt
    2017-09-18 Maria K svarar Bengt A
    Tack Bengt! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.

• Morgan Y
    Morgan Y skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsigt intryck och bra idéer gjorde försäljningen lyckad. Ett stort plus till Emma att hon var anträffbar hela tiden.
    2017-09-15 Emma W svarar Morgan Y
    Hej Morgan!
    Tack snälla för fina ord på reco. Ni har varit fantastiskt trevliga att ha att göra med både i köp och säljsituation.
    Vi hörs när det närmar sig tillträde på ert nya fina hus!
    Trevlig helg!

Bagaregatan 21, 611 31 Nyköping