Mohammed Mouaid
Registrerad mäklare sedan 2018-06-19
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 180 Läs vad Mohammed Mouaid

• Douglas O köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-06

Nyköping
    Jag har köpt en 1:a i Nyköping, brev bra bemött av den trevliga och artiga mäklaren Mohammed som kunde erbjuda en visning samma dag jag fick reda på att lägenheten var till salu, vart förvånad över hans snabba service. Rekommenderar starkt denna person om du ska sälja eller köpa en bostad. Läs mer
  • Fannie E köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-04

2:a
    Oppeby
    Sålde och köpte lägenhet med hjälp av Mohammed, enkelt och okomplicerat. Lätt och proffsig mäklare, ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Harena Meharezghi B köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-03

3:a
    Stenkulla
    Jag tackar Mohammed för att vi köpte en fin lägenhet via honom. bra jobbat!! Läs mer
  • Fannie E sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-03

Nyköping
    Mohammed hade ett objekt, en tvåa jag var intresserad av ute. Jag kontaktade honom och han fick äran att stå för min försäljning av min bostad. Från kontakt till både såld och köpt bostad gick otroligt snabbt!
    Tusen tack Mohammed för ett superbra och trevligt bemötande. Enkel och okomplicerad mäklare.
    Alla borde anlita Mohammed som sin mäklare 🙏🏼 Läs mer
  • Henok T köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-01

3:a
    Stenkulla
    Jag fick min drömhus via Mohammeds hårda arbete och jag är verkligen nöjd med alla arbeten som har gjorts för att hjälpa oss som kunder. Läs mer
  • Ali Sudqi Salim D sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-27

Nyköping
    En mycket engagerad och kompent mäklare som inger trygghet. Huset såldes innan visningen till ett väldigt bra pris. Mohammed presterade över våra förväntningar!
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Nadra A sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-27

Toppen mäklare som har koll! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Ali H sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-24

2:a
    Högbrunn
    Mohammed är duktig och kunnig kille.
    Jag är supernöjd 🙂 Läs mer
  • Maxim Mohammad A köpte en tomt med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-23

Nyköping
    Jag köpte en tomt med hjälp av Mohammed Mouaid på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping.
    Fick underbar kontakt direkt och kände mig väl bemött av honom.
    Kände att mäklaren både ville hjälpa säljaren och mig som köpare att komma fram till en bra affär.
    Om jag skulle sammanfatta Mohammed Mouaid på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping som mäklare så skulle jag säga att jag helt klart kommer kontakta honom och Svensk Fastighetsförmedling Nyköping om jag vill sälja min bostad. Läs mer
  • Anna F
    Anna F köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-10

5:a
    Arnö
    Jag har tecknat avtal för en bostadsrätt. Mäklaren, Mohammed, visade från första stund vi klev in i huset ett stort intresse av att visa, spontant berätta och svara på våra frågor. Jag ska nu även sälja en bostadsrätt och Mohammed har även här visat intresse, berättat hur jag ska gå till väga. Eftersom min upplevelse av hur han arbetar är positiv har samarbete påbörjats. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid