Mohammed Mouaid
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 55 Läs vad Mohammed Mouaid

• Sandra L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-11

Jag och min sambo köpte nyligen en villa där Mohammed var ansvarig mäklare.
    Han har under hela tiden varit väldigt trevlig, tillmötesgående och tillgänglig.
    Jag är väldigt nöjd med hela processen från början till slut.
    Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-11

Mohammed Mouaid var ansvarig fastighetsmäklare för villan vi köpte nu i september 2019. Under hela processen har Mohammed varit väldigt trevlig, professionell, engagerad och hjälpsam. Dessutom har han alltid varit tillgänglig.

Utan tvekan skulle vi varmt rekommendera att anlita Mohammed vid en eventuell försäljning. Är du istället köpare och är intresserad av ett objekt där Mohammed är mäklare, kan du, oavsett om du köper objektet eller ej, vänta dig ett mycket angenämt bemötande. Läs mer
  • Pernilla T skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-10

Toppentrevliga Mohammed köpte jag lägenhet genom!
    Han kan sin sak!
    Rekommenderas !! Läs mer
  • Anette J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-06

Vi sålde vårat hus. Professionellt och sakligt bemötande. Han höll oss informerad och delaktiga i allt som skedde. Mån om både säljare och köpare. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Mycket behjälplig med tips om alternativt boende då försäljningen gick fort och vi inte har ett kommande boende. Sammanfattningsvis utmärkt betyg. Läs mer
  • Tony S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-03

Köpte villa. Tittat på massor av hus ofta med Mohammed som mäklare. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Hade höga förväntningar och han levde upp till dom. Är mycket nöjd. Läs mer
  • Karin A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-03

Köpt villa i Nyköping. Trevligt, artigt bemötande. Visar intresse när vi hade frågor och synpunkter.
    Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse! Läs mer
  • Linda R skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-08-01

Jag har köpt hus.
    Med ett professionellt och mycket trevlig bemötande och mycket tillmötesgående har vi fått svar på alla våra frågor samt fått hjälp med mycket.
    Vi har fått mycket hjälp vilket var över mina förväntningar. Att en mäklare ställt upp så mycket och hjälp till trodde jag aldrig. Helt fantastisk hjälp. Rätt person på rätt arbete. Läs mer
    2019-08-01 Mohammed Mouaid svarar Linda R
    Tusen tack Linda för den fina recensionen 🙏🏽 Stor ära att hjälpa er med hus köpet. Varmt välkomna till Gatan 😊
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • Britta P skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-07-17

Har köpt en lägenhet. Blev trevligt och professionellt bemött. Höll avtalade tider och var alltid nåbar och återkopplade. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag kommer att rekommendera honom. Läs mer
  • Stefan B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-07-17

Vi har sålt ett radhus och köpt en lägenhet.
    Mäklarens bemötande var utmärkt och med vår ringa erfarenhet av mäklare levde han väl upp till våra förväntningar.
    Vi kommer att rekommendera mäklaren för vänner och bekanta som går i sälj/köptankar. Läs mer
  • Göran Lennart L skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-07-10

Har sålt hus på Arrendatorvägen 4.

Av Mohammed har jag fått ett härligt personligt bemötande och ett stort engagemang. Jag behövde aldrig gå och vänta på återkoppling för den skedde alltid direkt och löpande. Det personliga, engagemanget och de frekventa uppdateringarna uppskattade jag mycket! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring