Mohammed Mouaid

Mohammed Mouaid

Mohammed Mouaid är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Mohammed Mouaid har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 375 omdömen med ett betyg på 4.9. Mohammed Mouaid har haft 76 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 375 Läs vad Mohammed Mouaid

• köpte sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Arnö
    2021-07-23
    På ett fantastisk sätt. Mycket nöjd. Kan ej beskriva på ett annat sätt.
    • Bryngelstorp
    2021-07-21
    Proffsig och mycket kunnig men samtidigt väldigt personlig. Man känner sig sedd, hörd och får bra och förklarande svar på alla frågor som kan tänkas komma upp vid ett husköp.
    Väldigt saklig och förklarande, utan att vara ”stel och tråkig”.

Mohammed gör det där lilla extra, återkopplar snabbt oavsett tid på dygnet och får en att känna sig trygg i alla olika steg som involverar ett köp.

Vi har haft turen att både köpa genom Mohammed och är nu också i processen att sälja genom honom, vilket känns som en vinstlott!
    • Bryngelstorp
    2021-07-21
    Mohammed är enkel att ha och göra med, trevlig och tillmötesgående!
  • sålde sin bostad med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Östra Bergen
    2021-07-19
    Väldigt trevligt bemötande, allt gick smidigt till från fotografering tills budgivning och slut försäljning ,
    Kontakten med köparen och kontrakt skrivning var tydligt och proffsigt,
    Är mycket nöjd.
    Rekommenderar Mohammed Mouaid och svensk fastighetsförmedling Nyköping starkt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Fågelbo
    2021-07-16
    Kan rekommendera Mohammed starkt, han var professionell och rak från början till slut. Han var tillgänglig så fort vi hade frågor och hela affären genomfördes på ett tryggt och säkert sätt.
    • Centrum
    2021-07-15
    Jag har köpt min drömlägenhet via Mohammed Mouaid. Hans bemötande och service har varit i världsklass. Otroligt kunnig, ödmjuk och förtroende ingivande mäklare och person. Jag ger Mohammed 10 av 10 och rekommenderar honom till alla som går i sälj eller köptankar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Bergshammar
    2021-07-15
    Vi blev bemötta på allra bästa sätt, supertrevlig och professionell
    • Svalsta
    2021-07-14
    Mohammed är öppen och man kan fråga om allt och han svarar ärligt. Han har en kontinuerlig kontakt med både köpare och säljare under hela köpet men även efter vilket gör att man känner sig trygg. Både jag och min fästman är supernöjda med vilket bemötande vi har fått och rekommenderar Mohammed och svensk fast gärna till andra.
    • Arnö
    2021-07-14
    Mohammed träffade vi på en radhusvisning och efter en budgivning som vi inte vann, tog han oss under sina vingar och såg till att vi hittade vårat drömhus.
    Under vår långa resa genom husdjungel och mäklare är han definitivt den bästa vi träffat!
    • Brandholmen
    2021-07-12
    Väldigt proffsigt bemötande, ser till individens och kundens behov på ett utmärkt sett.
    Rekommenderar skarpt.