Mohammed Mouaid

Mohammed Mouaid

Mohammed Mouaid är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Mohammed Mouaid har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 1 005 omdömen med ett betyg på 4.9. Mohammed Mouaid har haft 56 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

1 005 omdömen om Mohammed Mouaid

Sedan starten hos Reco 2018
Fredrik H
Köpte sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

En mycket trevlig och kunnig mäklare som gav bra hjälp under hela köpprocessen.

Agneta S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Brandkärr

Vänligt bemötande med snabb återkoppling inför visning av lägenhet. Trots att det var lördag var det inga problem att ställa upp vid kontraktsskrivning osv. Min rekommendation är att Mohammed Mouaid är en mäklare att lita på i vått och torrt. Han rekommenderas å det varmaste.

Marie-Anne O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Brandkärr

En väldigt trevlig person kändes väldigt bra vid vårt möte. Eftersom det var mammas lägenhet det gällde hon har flyttat in på äldreboende var vi rädda för att det skulle ta tid med att få den såld man säger ju att marknaden är låg just nu men igår var den såld vi är så tacksamma för ett bra jobb kan varmt rekommendera honom tusen tack

Mats H
Bryngelstorp

Proffsigt och vänligt bemötande. Bra information och kunnighet om bostaden.

Kristina H
Bryngelstorp

Proffsigt och trevligt bemötande och personligt utan att vara privat! Förväntningarna vi hade fick vi tillgodosedda. Mohammed är en mycket bra mäklare, noggrann och kunnig. Vi kan varmt rekommendera honom.

Camilla V
Oppeby

Mohammed hjälpte oss att hitta vårat drömhus!

Mark K
Öster

Från första mötet med Mohammed Mouaid så kände man att man var i säkra händer och magkänslan sa att ska jag lyckas sälja min lägenhet i dessa tider så är han rätt person för han gör sitt jobb helhjärtat. Jag är så nöjd med allt han hjälpt till med från första kontakt till kontrakt skrivning. Han får 5 av 5 stjärnor 🌟

Josefin L
Sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Oppeby

Jag upplevde att Mohammed var proffesionell hela vägen, från första kontakt till slutförd försäljning. Han höll tät dialog med mig som säljare och var lätt att samarbeta med.

Sagvan A
Oppeby

Väldigt bra och proffsigt hanterat genom hela processen, från att vi fick se objektet tills att vi signerade alla dokument.

Faez K
Arnö

Han är jättebra hjälpte mig mycket. Tusen tack Mohamed.