Mohammed Mouaid
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21
611 31 Nyköping — Visa karta

Vad tror Mohammed att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 3 kunder tycker om Mohammed Mouaid

• Maria D
    Maria D skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett radhus. Mäklaren var trevlig och inlyssnande och har ställt upp på ett fantastiskt sätt med att ordna extra visning, förmedla information till säljaren och hålla kontakt med mig under budgivningen och lämna information på ett bra sätt. Det här är första gången jag köper en boostad och jag är glad att det var av denna mäklare. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Har sålt ett bostadsrättsradhus. Jag blev mycket positivt och seriöst bemött. Mohammed var en mycket kunnig, engagerad, inspirerande, flexibel och klok mäklare! Lätt att samarbeta med. Tycker att han gjorde sitt yttersta för att jag skulle få göra en bra försäljning! Jag är verkligen jättenöjd och kommer att rekommendera honom till andra!
    Mvh/ Åsa Sellerfors Läs mer
    2018-09-22 Mohammed Mouaid svarar Åsa Gunnarsdotter S
    Tack snälla Åsa för dessa fina ord. Så roligt att du är nöjd. Och åter igen tack för förtroendet.
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • Rabi K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande, en fastighetsmäklare som du kan lita på. Regelbunden kontakt, ordentlig, rak, gav ärliga svar och en väldigt bra helhetsbild av hela processen.
    Mohammed höll mig ständigt uppdaterad. Han tar sitt yrke på fullaste allvar och jag rekommenderar starkt till de som vill sälja sin lägenhet/hus.
    Plus i kanten att Mohammed både är varm och trevligt att ha att göra med! Läs mer
    2018-09-15 Svensk Fastighetsförmedling Nyköping svarar Rabi K
    Tack snälla Rabi för dina fina ord och superkul att du är nöjd.
    Svensk Fastighetsförmedling Nyköping gillar detta
Maria Kåbring