Mohammed Mouaid

Mohammed Mouaid

Mohammed Mouaid är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Mohammed Mouaid har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 1 008 omdömen med ett betyg på 4.9. Mohammed Mouaid har haft 54 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

1 008 omdömen om Mohammed Mouaid

Sedan starten hos Reco 2018
Ali T
Sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

Mäklaren har från dag ett varit väldigt stöttande. Han lade ner mycket tid på att få oss som säljare väldigt nöjda och uppdaterade kring allting som pågick runt omkring. Han fanns alltid tillgänglig när man behövde ställa frågor och det kändes som att han ”släppte allt” för att vara närvarande i stunden med oss. Detta är allt man vill av sin mäklare och det är något han har utfört perfekt.

Kristina K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

Mycket trevligt bemötande, kunnig och snabb med svar på våra frågor. Vi fick ett stort förtroende och kan varmt rekommendera Mohammed som en mycket duktig och lyhörd mäklare.

Frida H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

Proffsig och trevlig! Skapar ett lugn hos både säljare och köpare

Fredrik H
Köpte sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

En mycket trevlig och kunnig mäklare som gav bra hjälp under hela köpprocessen.

Agneta S
Brandkärr

Vänligt bemötande med snabb återkoppling inför visning av lägenhet. Trots att det var lördag var det inga problem att ställa upp vid kontraktsskrivning osv. Min rekommendation är att Mohammed Mouaid är en mäklare att lita på i vått och torrt. Han rekommenderas å det varmaste.

Marie-Anne O
Brandkärr

En väldigt trevlig person kändes väldigt bra vid vårt möte. Eftersom det var mammas lägenhet det gällde hon har flyttat in på äldreboende var vi rädda för att det skulle ta tid med att få den såld man säger ju att marknaden är låg just nu men igår var den såld vi är så tacksamma för ett bra jobb kan varmt rekommendera honom tusen tack

Mats H
Bryngelstorp

Proffsigt och vänligt bemötande. Bra information och kunnighet om bostaden.

Kristina H
Bryngelstorp

Proffsigt och trevligt bemötande och personligt utan att vara privat! Förväntningarna vi hade fick vi tillgodosedda. Mohammed är en mycket bra mäklare, noggrann och kunnig. Vi kan varmt rekommendera honom.

Camilla V
Oppeby

Mohammed hjälpte oss att hitta vårat drömhus!

Mark K
Öster

Från första mötet med Mohammed Mouaid så kände man att man var i säkra händer och magkänslan sa att ska jag lyckas sälja min lägenhet i dessa tider så är han rätt person för han gör sitt jobb helhjärtat. Jag är så nöjd med allt han hjälpt till med från första kontakt till kontrakt skrivning. Han får 5 av 5 stjärnor 🌟