Mohammed Mouaid
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 117 Läs vad Mohammed Mouaid

• Mounir M
    Mounir M sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Brandholmen
    Mohammed Mouaid sålde min bostad och genomförde det på ett exemplariskt sätt. Bemötandet var mycket professionellt, vilket gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen.

Med andra ord så levererade Mohammed resultat, vilket gör att jag kommer rekommendera andra som står inför försäljning/köp att vända sig till Mohammed.

Utmärkt! Läs mer
  • Yvonne C
    Yvonne C köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bryngelstorp
    Klara och tydliga signaler hoppas att han lyckas med att sälja vårat hus också så blir det bra. Läs mer
  • Matilda S köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Brandholmen
    Mäklaren tog sig alltid tid och var väldigt vänlig i sitt bemötande Läs mer
  • Ida Nathalie B köpte sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-12

Tystberga
    Jag och sambon var väldigt nöjda! Så proffsig, bra bemötande och bra återkoppling hela tiden. Läs mer
  • Christian C sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-11

Frösäng
    Lägenhet i Oxelösund.
    svarar på tele direkt och fotade, tog tag i allt.
    bättre än förväntat ( otroligt bra)
    Tack ! Läs mer
  • Aina B köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-08

Frösäng
    Jag tog kontakt med Mohammed eftersom jag blev intresserad av en bostadsrätt .Jag fick ett utmärkt bemötande och snabb visning av objektet. Det blev affär.
    Mohammed visade ett mycket gott bemötande och jag fick lättförståelig information om objektet,
    Mohammed gav mig ett lugnt och stressfritt intryck som för mig betydde mycket. Läs mer
  • Johan F sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-08

Rosenkälla
    Med ett stort engagemang, lyhördhet och fingertoppskänsla förmedlade Mohammed vårat radhus till försäljning långt över vår förväntan. En stor process som kändes trygg och proffsig rakt igenom.
    Kan varmt rekommendera Mohammed Mouaid. Läs mer
  • Jaana F sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-06

Rosenkälla
    Sålde vårt radhus med hjälp av Mohammed som mäklare. Som säljare fick vi följa hela processen och kände oss delaktiga. Mohammed är otroligt ödmjuk och gav oss som säljare 100% uppmärksamhet genom hela försäljningen. Tusen tack. Läs mer
  • Evelina K köpte sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-06

Rosenkälla
    Mohammed är en proffsig och trevlig mäklare som sydde ihop husaffären jättefint! Läs mer
  • Hassan Ahmed I köpte sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-02

Bryngelstorp
    Vi köpt ett radhus fastighet och det var fantastisk service och bemötande av mäklaren tack för allt Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring