Mohammed Mouaid
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 16 kunder tycker om Mohammed Mouaid

• Patrik E skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-07

Ända från första diskussionen om en försäljning, genom hela processen och fram till ett avslut har det sköts på utmärkt sätt.
    Allt har skett med en positiv inställning och med ett jättebra bemötande vid möten och över telefon. Läs mer
  • Heléna J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-01-18

Sålde en bostadsrätt. Professionell, vänlig och engagerad. Svarar snabbt. Läs mer
  • Alfred F
    Alfred F skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-01-03

Tomt
    Genomgående bra, allting. Läs mer
  • Emeli S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-01-01

Jättetrevligt bemötande. Jag träffade Mohammed första gången när Svensk Fastighetsförmedling gjorde en drive där de kom hem till en och värderade lägenheten och berättade om säljprocessen. Han var så trevlig och glad och förklarade tydligt hur allt skulle gå till så när jag några månader senare hittade mitt drömradhus så tvekade jag inte att kontakta Mohammed för att sälja min trea. Trots att det blev lite besvärligt med ett par extra visningar och lite annat krångel så var Mohammed väldigt flexibel och löste allt på bästa sätt både för mig och för spekulanterna och såg hela tiden till så att jag var uppdaterad och hade koll på läget. Jag kommer inte att tveka att vända mig till honom igen om jag mot förmodan skulle flytta från mitt fina radhus. Läs mer
  • Sofie J skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-25

Otroligt nöjd med denna mäklare, från start till slut har allt skötts proffsigt och smidigt men samtidigt personligt. 5 av 5! Läs mer
  • Caxton N skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-24

Jag är väldigt nöjd med hur Mohammed Mouiad utförde köpet av min lägenhet i Nyköping. Han var närvarande, hjälpande med att hitta en bank som kunde lösa lånelöftet och otroligt proffisionell i sitt agerande. Detta gav mig hopp om att allt skulle lösa sig och det gjorde det. Jag kan ärligt säga att utan hans hjälp hade jag givit upp. Han är mer än en mäklare, han är som en god vän som ser till mitt bästa och samtidigt köparens eftersom det var tät dialog hela tiden. När det handlar om så mycket pengar så var det tryggt att jobba med en mäklare som förstår den känslosamma processen som jag som köpare går igenom.

Rekommenderar varmt Mohammed Mouiad som mäklare för alla som söker en trygg, positiv och kunnig mäklare. Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-20

Vi har köpt en ägarlägenhet på Arnö i Nyköping. Bemötandet från mäklaren har hållit den högsta kvalitet en köpare kan önska! Han har varit lyhörd,hjälpsam och professionell utöver förväntan. Mohammed är enastående yrkesman! Läs mer
  • Rashida B
    Rashida B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-18

Professionell och otroligt trevlig mäklare med ett inspirerande engagemang. Köpet gick smidigt och kändes tryggt, mycket tack vare Mohammed. Lätt tillgänglig och godhjärtad.
    Starkt rekommenderad för både köp och försäljning! Läs mer
  • Ronnie W skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-08

Sålt en liten 1:a, bra och seriöst bemötande från mäklare. Läs mer
  • Manaf A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-05

Vi har sålt vår lägenhet pga köp av en ny.

vi blev väldigt bra och professionellt bemötta av mäklaren,
    vi båda visste att vi hade en lägenhet i en svårsåld område.
    I våra ögon tycker vi att mäklaren gjorde allt som han kunde för att få en bra affär. Han är en väldigt ambitiös, tog eget ansvar för visningarna, visade privata visningar eftersom lägenheten var tom. Så det var lite över förväntan att han skulle vara så flitig.

I helheten tycker vi att det var ett väldigt bra samarbete, och viktigast var att mäklaren klarade av sälja lägenheten innan deadline. jag kommer garanterad att anlita mäklaren i framtiden och kommer absolut rekommendera andra att anlita honom också. Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Manaf A
    Stort tack för er rekommendation =) Det har varit en ära att få jobba med er. Så roligt att ni är nöjda.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring