Mohammed Mouaid
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 9 kunder tycker om Mohammed Mouaid

• Rashida B
    Rashida B skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professionell och otroligt trevlig mäklare med ett inspirerande engagemang. Köpet gick smidigt och kändes tryggt, mycket tack vare Mohammed. Lätt tillgänglig och godhjärtad.
    Starkt rekommenderad för både köp och försäljning! Läs mer
  • Ronnie W skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en liten 1:a, bra och seriöst bemötande från mäklare. Läs mer
  • Manaf A skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har sålt vår lägenhet pga köp av en ny.

vi blev väldigt bra och professionellt bemötta av mäklaren,
    vi båda visste att vi hade en lägenhet i en svårsåld område.
    I våra ögon tycker vi att mäklaren gjorde allt som han kunde för att få en bra affär. Han är en väldigt ambitiös, tog eget ansvar för visningarna, visade privata visningar eftersom lägenheten var tom. Så det var lite över förväntan att han skulle vara så flitig.

I helheten tycker vi att det var ett väldigt bra samarbete, och viktigast var att mäklaren klarade av sälja lägenheten innan deadline. jag kommer garanterad att anlita mäklaren i framtiden och kommer absolut rekommendera andra att anlita honom också. Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Manaf A
    Stort tack för er rekommendation =) Det har varit en ära att få jobba med er. Så roligt att ni är nöjda.
  • Leif K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vid köp av en bostadsrätt via fullmakt var Mohammed mäklare.
    Mohammed såg till att allt flöt som det skulle på ett proffesionellt sätt. Han skötte kontakterna mycket bra. Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Leif K
    Stort tack! Så roligt att ni är nöjda. Stort grattis och lycka till i nya bostaden. Tveka inte att höra av er om det finns något jag kan hjälpa er med i framtiden.
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • Taha Ö skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt, jag är imponerad Meklaren kompitens och bemötande , väldigt vänligt och tydligt ,jag är tacksam och skulle gärna anlita samma Meklare samma pers , om det ska uppstå liknande ärende. Jag kommer rekommendera , alla vänner och bekanta att vända sig samma Meklarebyron , tack för samma arbeta . Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Taha Ö
    Tack snälla! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen.
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • Nima S skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpt en villa.
    Han är en trevlig person och bemöttande var super bra.
    Det var en bra upplevelse. Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Nima S
    Tack snälla Nima! Önskar er all lycka i er nya bostad.
  • Maria D
    Maria D skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett radhus. Mäklaren var trevlig och inlyssnande och har ställt upp på ett fantastiskt sätt med att ordna extra visning, förmedla information till säljaren och hålla kontakt med mig under budgivningen och lämna information på ett bra sätt. Det här är första gången jag köper en boostad och jag är glad att det var av denna mäklare. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2018-12-05 Mohammed Mouaid svarar Maria D
    Stort tack för rekommendationen! Önskar er all lycka med nya bostaden. Tveka inte att höra av er om det finns något jag kan hjälpa er med i framtiden.
  • Har sålt ett bostadsrättsradhus. Jag blev mycket positivt och seriöst bemött. Mohammed var en mycket kunnig, engagerad, inspirerande, flexibel och klok mäklare! Lätt att samarbeta med. Tycker att han gjorde sitt yttersta för att jag skulle få göra en bra försäljning! Jag är verkligen jättenöjd och kommer att rekommendera honom till andra!
    Mvh/ Åsa Sellerfors Läs mer
    2018-09-22 Mohammed Mouaid svarar Åsa Gunnarsdotter S
    Tack snälla Åsa för dessa fina ord. Så roligt att du är nöjd. Och åter igen tack för förtroendet.
    Mohammed Mouaid gillar detta
  • Rabi K skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mohammed har ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande, en fastighetsmäklare som du kan lita på. Regelbunden kontakt, ordentlig, rak, gav ärliga svar och en väldigt bra helhetsbild av hela processen.
    Mohammed höll mig ständigt uppdaterad. Han tar sitt yrke på fullaste allvar och jag rekommenderar starkt till de som vill sälja sin lägenhet/hus.
    Plus i kanten att Mohammed både är varm och trevligt att ha att göra med! Läs mer
    2018-09-15 Svensk Fastighetsförmedling Nyköping svarar Rabi K
    Tack snälla Rabi för dina fina ord och superkul att du är nöjd.
    Svensk Fastighetsförmedling Nyköping gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping