Maria Kåbring
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare måste vara att få träffa alla de människor som jag får möjligheten att göra. Mötet med människor i vardagen håller jag högt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mäklare som sätter noggrannhet i första rummet. Utöver detta så har jag mitt fokus på mina kunder och att de tas hand om på ett omsorgsfullt sätt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid uppskattar jag att få hålla på i in trädgård med allt vad det innebär. Läs mer

Läs vad 76 kunder tycker om Maria Kåbring

• Susanne H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-01-21

Mycket professionell & kunnig mäklare som kan sätta sig in i individens behov och förutsättningar för att kunna köpa en egen bostad. En mäklare som visar stort engagemang för både säljare och köpare vid en affär. Rekommenderar henne varmt och hon får mitt högsta betyg. Läs mer
    2019-01-21 Maria K svarar Susanne H
    Hej Susanne!

Tack för dina fina ord. Att få hjälpa både köpare och säljare vid sin bostadsaffär och skapa trygghet är en fantastisk känsla.

Vi ses vid tillträdet!

Vänligen Maria
  • Charlotte A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-19

Lång erfarenhet, kunnig Trevlig Läs mer
    2019-01-21 Maria K svarar Charlotte A
    Hej Charlotte!

Tack för ditt omdöme. Trevligt att få hjälpa dig vid din försäljning.

Vänligen Maria.
  • Göran A
    Göran A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-10-24

Jag är glad att jag valde Maria Kåbring som mäklare vid min försäljning. Allt kring affären flöt på utan minsta problem.
    Maria gav ett professionellt intryck redan från start då hon på ett rakt sätt berättade hur jag skulle möblera lägenheten inför visningen.
    Trygghet och tillit helt enkelt. Bra jobbat! Läs mer
    2018-10-30 Maria K svarar Göran A
    Hej och tack för dina fina ord!

Du gjorde också ett bra jobb med det vi hade att utgå ifrån. Affären flöt verkligen på.

• Susanne M
    Susanne M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-10-12

Jag har sålt en ganska stor lägenhet 132 kvm
    Jag är jättenöjd med mäklaren Läs mer
    2018-10-15 Maria K svarar Susanne M
    Hej och tack Susanne!

Ja, vi jobbade bra i team när din lägenhet såldes. Nöjet var på min sida. Återigen, tack för förtroendet.

• Tove R
    Tove R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-10-12

Vi har köpt en lägenhet och säljer ett radhus. Maria är tydlig, vilket är av väldigt stor vikt för oss, serviceminded och medmänsklig.
    Vi visste innan att det var många bitar man ska ha koll på både vid köpet och vid försäljning. Maria har hjälpt oss med allt och lite till.
    Vi är supernöjda och vill även ge ett plus i kanten för en välformulerad presentation av henne på hemsidan. Läs mer
    2018-10-15 Maria K svarar Tove R
    Hej Tove och Johan!

Tack för er fina rekommendation. Roligt att så här långt haft förmånen att hitta ert nya boende och tack för förtroendet att få hjälpa er hitta nya köpare till ert radhus.

Vänligen Maria.
  • Inger L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-09-30

Jag har sålt en gammal villa.
    Maria är snabb, korrekt och ger intryck av att vara mycket kunnig och erfaren. Läs mer
    2018-10-01 Maria K svarar Inger L
    Hej Inger och Lars!

Tack för den fina rekommendationen. Det är en förmån att få träffa trevliga människor och hjälpa till vid bostadsbyten. Vi ses på tillträdet!

• Lars D
    Lars D skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-09-28

Köpt en villa. Vår mäklare var väldigt kunnig och gav bra svar på frågor Läs mer
    2018-10-01 Maria K svarar Lars D
    Hej Lars!

Tack för de fina orden. Roligt att kunna få hjälpa till vid köpet av er nya bostad. Vi ses snart igen!

Maria K gillar detta
  • Olivia B skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-09-27

Jag har köpt en lägenhet. Trevlig mäklare som kunde sin sak, levde upp till mina förväntningar som mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Maria K svarar Olivia B
    Tack Olivia!

Skönt att höra att du känner dig nöjd. Det är en fin lägenhet som du köpt. Vi ses på tillträdet.

Maria K gillar detta
  • Wolfgang R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-09-12

Maria Kåbring sålde vårt hus i våras, med mycket gott resultat. När vi nu ska flytta från orten var det självklart att be henne sälja vår nuvarande lägenhet.Hon har stort kunnande, är mycket professionell och samtidigt vänlig och trevlig. Naturligtvis blev lägenheten såld till pris som är till vår belåtenhet.

Vi rekommenderar Maria Kåbring varmt.

Wolfgang och Linnéa Rudolf Läs mer
    2018-09-14 Maria K svarar Wolfgang R
    Tack Wolfgang och Linnéa!

Tack för ert fina omdöme. Det har varit roligt och trevligt att hjälpa er med båda försäljningarna. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem.

Maria K gillar detta
  • Mattias A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-09-04

Väldigt bra service! Bra kontakt och bra bemötande. Läs mer
    2018-09-05 Maria K svarar Mattias A
    Tack Mattias!

Alltid skönt att höra att kunden upplevt att service mm varit bra, det är ju det jag strävar efter. Lycka till i ditt nya boende. Ses vid tillträdet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring