Maria Kåbring
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare måste vara att få träffa alla de människor som jag får möjligheten att göra. Mötet med människor i vardagen håller jag högt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mäklare som sätter noggrannhet i första rummet. Utöver detta så har jag mitt fokus på mina kunder och att de tas hand om på ett omsorgsfullt sätt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid uppskattar jag att få hålla på i in trädgård med allt vad det innebär. Läs mer

Läs vad 93 Läs vad Maria Kåbring

• Åsa M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-11

Maria var professionell med ett trevligt bemötande. Alltid återkoppling. Fick min lägenhet, 2: a i Nyköping, såld i ett nafs. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-14 Maria K svarar Åsa M
    Hej Åsa!

Tack för din fina recension. Det är en fin lägenhet du har och du har även köpt en fin lägenhet. Känns jättebra att ha få hjälpa dig i båda affärerna. Vi ses på tillträdet!

• Mats L
    Mats L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-10

Då vårt hus såldes visade Maria stort engagemang och proffessionalitet från start tills dess att affären var i mål. Maria visade stor förståelse och hjälpte till med goda råd och tips under processen utifrån hennes kunskap och erfarenhet. Hon visade tålmodighet och hade förståelse, vilket gjorde oss som säljare trygga och guidade oss genom hela försäljningsprocessen. Vi har inte en sekund ångrat att vi kontaktade Svensk Fastighetsförmedling inför försäljningen, och är mycket glada att vår mäklare blev Maria. Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Maria Kåbring. Stort tack! Läs mer
    2019-05-14 Maria K svarar Mats L
    Tack Mats för de fina orden!

Tålamod är en dygd, har jag hört :) Det blev en lång process men jag tycker vi haft ett gott samarbete under resans gång. Det känns jättebra att ha fått hjälpt er med försäljningen.

Maria K gillar detta
  • Fredrik W skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-09

Jag har köpt på Tellusvägen i Nyköping.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren.
    Mäklaren var väldigt trevlig & proffsig i sitt sätt & bemötande. Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Fredrik W
    Tack Fredrik!

Det är en trevlig lägenhet du köpt och jag hoppas du kommer trivas på alla sätt.

• Kaj J skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-02

Svar har skickats från Elaine Johansson för oss båda Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Kaj J
    Tack Kaj och Elaine!

Det var ett nöje att hjälpa er.

Maria K gillar detta
  • Elaine J skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-01

Sålt hus i Oxelösund.
    Blev bemötta av en trevlig och professionell mäklare.
    Förväntningar på en snabb försäljning och det lyckades mäklaren med.
    Vi är helt nöjda. Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Elaine J
    Hej Elaine och Kaj!

Tack för ert fina omdöme. Ja, det gick väldigt snabbt med försäljningen! Det har varit lätt och roligt att samarbeta med er och huset är ju en pärla på många sätt. Vi ses!

Maria K gillar detta
  • Isabella N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-29

Vi är jätte nöjda och tacksamma för Marias jobb, då hon ställde upp på sin lediga tid för att vi skulle kunna köpa vårt hus! Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Isabella N
    Hej!

Det var roligt att vi fick allt att stämma, så ni fick köpa huset! Det är alltid en skön känsla när jag kan hjälpa både köpare och säljare på bästa sätt.

Maria K gillar detta
  • Sirkka O skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-23

Vi är nöjda med mäklaren
    Vi sålde lägenheten i Brandholmen.
    Vi har haft kontakt från Spanien med mäklaren! Det har funkat jättebra!
    Lägenheten såldes snabbt.👍 Läs mer
    2019-05-11 Maria K svarar Sirkka O
    Hej!

Tack för ert fina omdöme. Ja, det gick verkligen smidigt och snabbt. Vi ses snart!

• Aina H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-18

Jag är helt nöjd med Maria Kåbrink som mäklare.
    Det har varit flexibelt, drivande och med god människokännedom som gjort att vi nu har en köpare. Läs mer
  • Per M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-18

Trevlig och hjälpsam. Snabb med att svara på frågor. Läs mer
    2019-04-18 Maria K svarar Per M
    Tack Per!

Det är ett fint hus ni köpt. Jag tror ni kommer trivas superbra där.

Vänligen Maria.
  • Håkan L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-17

Trevligt bemötande, tydlig information och snabba återkopplingar genom processen. Läs mer
    2019-04-18 Maria K svarar Håkan L
    Tack!

Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Vi ses på tillträdet!

Vänligen Maria.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping