Maria Kåbring

Maria Kåbring

Maria Kåbring är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Maria Kåbring har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 195 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Kåbring har haft 35 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare måste vara att få träffa alla de människor som jag får möjligheten att göra. Mötet med människor i vardagen håller jag högt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mäklare som sätter noggrannhet i första rummet. Utöver detta så har jag mitt fokus på mina kunder och att de tas hand om på ett omsorgsfullt sätt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid uppskattar jag att få hålla på i in trädgård med allt vad det innebär.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 195 Läs vad Maria Kåbring

• köpte sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-24
    Maria was professional and extremely competent. She had a great deal of knowledge about the property.
  • sålde sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-24
    Maria gjorde från allra första början ett mycket gott och förtroendegivande intryck.Jag har tyckt mycket om det sätt hon arbetade på. Kunnigt , öppet och noggrant. Presenterade för mig de kunder som hon insåg att jag var intresserad av. Fingertoppskänsla för säljarens såväl som köparens inställning till affärens genomförande. Tack Maria Kåbring
    2021-07-23
    Vi hade en väldigt bra upplevelse, efter många budgivningar som inte gått hela vägen. Bra kommunikation, personligt bemötande och vägledning. Mycket nöjda!!
    • Stigtomta
    2021-07-22
    Mycket bra bemötande, proffsigt med god lokalkännedom + ingen hets man till exempel får uppleva i storstaden!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Väster
    2021-07-02
    Bra bemötande lugn och saklig, kunnig.
    Så bra som man förväntar sig.
    Hej! Tack för din fina rekommendation. Ha en skön sommar och så ses vi snart igen. Vänligen Maria Maria Kåbring
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Sunda
    2021-07-01
    Proffsig, noggrann, tydlig mot både säljare och köpare. Som säljare känner man trygg genom hela köpet.
    Hej och tack för din fina rekommendation! Verkligen roligt och trevligt att hjälpa dig med försäljningen. Ha en skön sommar och ses vi vid tillträdet. Vänligen Maria Maria Kåbring
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Östra Bergen
    2021-06-29
    Jag köpte min första lägenhet av Maria och när det sedan var dags att sälja den fanns det inga tvivel om att jag ville ha henne som mäklare. Maria är otroligt pålitlig, proffsig och förtroendegivande!

Jag kunde alltid ringa henne när jag hade frågor och jag kände att hon verkligen brydde sig om alla inblandade parter!

Rekommenderar varmt!
    Hej Tilda! Tack för din fina rekommendation. Verkligen roligt att få hjälpa dig både vid köpet och vid försäljningen. Ha en skön sommar och så ses och hörs vi. Vänligen Maria Maria Kåbring
  • Jan L
    • Kisäng
    2021-06-23
    Trevligt, kunnigt och sakligt bemötande. Lyhörd för våra tankar och delgav oss nyttiga tips inför vår försäljning. Väl uppdaterad på den lokala marknaden för fritidshus. Maria har som mäklare lagt ned ett gediget arbete och uppfyllt våra förväntningar på vad en mäklare ska prestera och mer därtill!
    • Kisäng
    2021-06-23
    Maria är trevlig och ger ett proffsigt intryck.
    Hon levde upp till alla våra förväntningar, fick ut det pris vi ville ha, kunde serva med extra visningar, fick ihop ett jättefint prospekt osv.
    Försäljningen av Björnspåret 9 har gått väldigt smidigt. En intressant var väldigt påstridig och otrevlig mot Maria men hon skötte det utmärkt och vi hade inte ont av hen.
    Kan verkligen rekommendera henne
    • Tessin
    2021-06-08
    Fick oss till att ta snabba beslut i samband med vår försäljning utan att stressa oss.