Maria Kåbring

Maria Kåbring

Maria Kåbring är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Maria Kåbring har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 282 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Kåbring har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare måste vara att få träffa alla de människor som jag får möjligheten att göra. Mötet med människor i vardagen håller jag högt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mäklare som sätter noggrannhet i första rummet. Utöver detta så har jag mitt fokus på mina kunder och att de tas hand om på ett omsorgsfullt sätt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid uppskattar jag att få hålla på i in trädgård med allt vad det innebär.

282 omdömen om Maria Kåbring

Olle S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Väster

Maria, är nogrann och engagerad. Och brinner även för Nyköping och omnejd.

Per Ivar S
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

Mycket smidigt och professionell mäklare! Rekommenderas starkt!

Peter I
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Tystberga

Ett vänligt bemötande och en god kunskap

Caroline L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Fänsåker

Ger ett mycket seriöst och bra intryck. Man känner att hon vet vad hon gör och kommer upp med en bra lösning, så man som säljare känner sig trygg. Mycket trevlig och återkopplar bra. Jag är väldigt nöjd

Hanna G
Isaksdal

Med lugn, tydlighet och proffsighet har Maria hjälpt oss genom köpeprocessen,

Fredrik C
Köpte sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Västra Fän

Engagerad , påläst och proffesionell.

Joakim Y
Högbrunn

Maria har kämpat på trots ett ganska tufft utgångsläge framförallt med konjunktur i åtanke. När vi säljare ibland har tvekat om hur vi ska göra så har hon varit fast i sin övertygelse att en affär ska komma till skott och har även lyckats med detta. Tack Maria

Jessica W
Tystberga

Hon var alltid lugn och professionell. Hon hade själv tagit redo på massa fakta och såg möjligheter istället för hinder, såsom att sälja ett hus utan slutbevis. Rekommenderar denna mäklare!

Ulrika Y
Högbrunn

Maria lyssnade in och agerade utifrån våra önskemål. Inför och efter visningar återkopplade hon till oss säljare. Hon kom med tankar och råd vid motgångar som gjorde att vi kunde tänka i nya banor med våra val.

Amanda V
Trosa

Trevlig och tillmötesgående. Förklara och informerade mycket till oss som förstagångsköpare! Vi mycket nöjda!