Maria Kåbring
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare måste vara att få träffa alla de människor som jag får möjligheten att göra. Mötet med människor i vardagen håller jag högt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mäklare som sätter noggrannhet i första rummet. Utöver detta så har jag mitt fokus på mina kunder och att de tas hand om på ett omsorgsfullt sätt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid uppskattar jag att få hålla på i in trädgård med allt vad det innebär.
Bagaregatan 21
611 31 Nyköping — Visa karta

Vad tror Maria att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 68 kunder tycker om Maria Kåbring

• Wolfgang R
    Wolfgang R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring sålde vårt hus i våras, med mycket gott resultat. När vi nu ska flytta från orten var det självklart att be henne sälja vår nuvarande lägenhet.Hon har stort kunnande, är mycket professionell och samtidigt vänlig och trevlig. Naturligtvis blev lägenheten såld till pris som är till vår belåtenhet.

Vi rekommenderar Maria Kåbring varmt.

Wolfgang och Linnéa Rudolf Läs mer
    2018-09-14 Maria K svarar Wolfgang R
    Tack Wolfgang och Linnéa!

Tack för ert fina omdöme. Det har varit roligt och trevligt att hjälpa er med båda försäljningarna. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem.

• Mattias A
    Mattias A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt bra service! Bra kontakt och bra bemötande. Läs mer
    2018-09-05 Maria K svarar Mattias A
    Tack Mattias!

Alltid skönt att höra att kunden upplevt att service mm varit bra, det är ju det jag strävar efter. Lycka till i ditt nya boende. Ses vid tillträdet.

• Sandra L
    Sandra L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde min 2:a i Oppeby. Mitt val av mäklare hade inte kunnat bli bättre. Maria har funnits med hela vägen och har varit fantastisk med allt. Jag rekommenderar henne starkt. Även köparen är jättenöjd med Maria. Verkligen supernöjd! Läs mer
    2018-09-05 Maria K svarar Sandra L
    Tack Sandra för din rekommendation! Det värmer verkligen att höra när säljare och köpare är nöjda och tom supernöjd! Vi ses och hörs framöver vid tillträde till ditt nya och frånträde från ditt gamla.

• Josefine C
    Josefine C skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nyköping, en tvårummare. Jag stannade budgivningen två gånger, och ändå är lägenheten idag min. Det var med andra ord väldigt mycket fram och tillbaka och lite lätt nervöst.. Men med Maria som mäklare har det känts tryggt hela tiden. Hon har bett mig tänka efter o ringa upp och sova på saken. Ingenting har varit en press eller en stress. Jag har gjort ett tryggt köp och det känns väldigt bra i hela kroppen. Tack vare Maria. Läs mer
    2018-09-05 Maria K svarar Josefine C
    Hej Josefine!

Så roligt att höra att du känner dig nöjd och trygg. Det var lite, som du skriver, fram och tillbaka i budgivningen, men lägenheten blev din till slut! Tack för dina fina ord.

Vi ses vid tillträdet.

• Robert G
    Robert G skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra, duktiga anställda som har erfarenhet! Läs mer
    2018-08-21 Maria K svarar Robert G
    Tack Robert!

Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.

Ha en fin dag, vänligen Maria.
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring hjälpte oss sälja ett bostadsrättradhus i Oxelösund.
    Vi fick omedelbart förtroende för henne när vi skulle välja mäklare. Hon svarade enkelt och tydligt på de frågor vi hade och hon återkopplade väldigt snabbt när vi skickade mail. Affären gick mycket enkelt och smidigt.
    Vi kan varmt rekommendera Maria till andra som vill ha en mäklare. Läs mer
    2018-08-06 Maria K svarar Agneta E
    Hej Agneta och Jonny och tack för era fina ord!

Ja, det kändes verkligen bra från första stund, även för mig i vår kontakt. Ett fint radhus med toppenläge. Vi ses vid tillträdet.

Ha en fortsatt skön sommar!

• Ann E
    Ann E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Då vi valde att sälja huset privat men anlita svensk fastighetsförmedling i Nyköping för att upprätta avtal och sköta affären så ordnades detta mycket snabbt och proffesionellt. Läs mer
    2018-08-06 Maria K svarar Ann E
    Hej Ann!

Tack för förtroendet att hjälpa er med kontraktsskrivningen. Ja, det löste sig ju snabbt och bra. Vi ses vid tillträdet.

• Anders A
    Anders A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt av Maria Kåbring.
    Jättetrevligt bemötande av Maria som verkligen gjorde sitt bästa för att svara på mina frågor.
    Totalt sett så är jag nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-07-07 Maria K svarar Anders A
    Tack Anders!

Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad.

• Pernilla K
    Pernilla K skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt en sommarstuga. Jag blev utmärkt bemött av mäklaren. Fick bra återkoppling och information under hela processen. Allt gick smidigt och snabbt. Jag är jättenöjd. Läs mer
    2018-07-07 Maria K svarar Pernilla K
    Hej Pernilla!

Tack för dina fina ord. Allt har gått smidigt och bra. Roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus i Uttervik.

• Munaf A
    Munaf A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag köpte min lägenhet innan två år genom Svensk Fastighetsförmedling Nyköping, och på grund av de är jätte proffs och snabbt med alla sorter av åtgärder bestämde jag att sälja min samma lägenhet genom dom också och de sålde min lägenhet jätte snabbt och med bra pris och de var jätte flexible, jag är lycklig också att jag köpte andra lägenhet genom dom igen. Läs mer
    2018-06-15 Maria K svarar Munaf A
    Hej Munaf!

Det är med stor glädje jag fått hjälpa dig igen. Och det känns så bra att du och din familj är nöjda. Ni kommer säkert trivas bra i ert nya boende. Trevlig sommar!

• Joacim L
    Joacim L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Det gick över förväntan. Maria är en duktig och seriös mäklare som gav mig bra tips och råd inför visningen. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-06-15 Maria K svarar Joacim L
    Hej Joacim!

Jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen! Lycka till nu med ert nya boende och trevlig sommar.

• Maj H
    Maj H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt ett fritidshus. Blev väl bemött och fick mycket bra hjälp. Läs mer
    2018-06-05 Maria K svarar Maj H
    Hej Maj!

Roligt att höra att ni känner er nöjda. Ni kommer säkert trivas bra i ert nya hus.

• Ulf F
    Ulf F skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt sommarstuga
    Bra bemött, kändes engagerad.
    Tydlig, förklarade bra, skötte allt fint. Läs mer
    2018-06-05 Maria K svarar Ulf F
    Tack för den fina omdömet! Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus. Vi ses på tillträdesdagen!

• sara n
    sara n skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria hjälpte oss att sälja vårt fritidshus, och hon gjorde detta utmärkt! Vi sålde det till ett pris långt över förväntan. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-06-05 Maria K svarar sara n
    Hej Sara!

Tack för den fina rekommendationen! Trevligt att få hjälpa er med försäljningen av huset ni hade på en stor och solig tomt i Granlund.

• Sören A
    Sören A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Saklig och tydlig information och vänligt bemötande, Läs mer
    2018-05-02 Maria K svarar Sören A
    Hej Sören!

Jätteroligt att få hjälpa er att både hitta ett nytt boende och sälja det gamla boendet.

• Omar T
    Omar T skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tack för allt och det finns inte tillräckligt ord som kan beskriva tjänsten, bemötande och hjälpen som vi har fått från henne Läs mer
    2018-05-02 Maria K svarar Omar T
    Tack Omar!

Tack för det fina omdömet. Ni kommer säkert trivas fint i huset.

• Philip L
    Philip L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hon var professionell, noggrann och trevlig! Det kändes mycket bra att köpa vårt hus genom Maria! Läs mer
    2018-03-26 Maria K svarar Philip L
    Tack Philip!

Det är ett jättetrevligt hus ni köpt. Jag tror ni kommer trivas alldeles utmärkt. Roligt att få hjälpa er. Vi ses vid tillträdet!

• Catharina N
    Catharina N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket kunnig och noggrann. Kändes som hon jobbade dygnet runt och var jättesnabb i återkopplingar från början till slut.
    Mycket seriös och vi fick känslan att hon brann för sitt jobb.
    Vi har flera lägenheter vi behöver sälja framöver och kommer absolut söka upp Svensk fastighetsförmedling och speciellt Maria Kåbring.
    Sammanfattningsvis ger vi henne betyget MVG +

Catharina och Mikael Notheus Läs mer
    2018-03-26 Maria K svarar Catharina N
    Tack! Det har varit väldigt trevligt att få träffa er i samband med försäljningen. Ser fram emot att få hjälpa er igen, när det blir dags.

Ha en fin dag, vänligen Maria.
  • Ingvar H
    Ingvar H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mycket duktig och seriös mäklare som jag verkligen kan rekommmendera. Läs mer
    2018-03-21 Maria K svarar Ingvar H
    Tack Ingvar!

Väldigt trevlig att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas nu ni kommer trivas i ert nya boende norrut!

• Per P
    Per P skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring skötte hela affären toppenbra och gav bra återkoppling varje dag om vad som hände!! Läs mer
    2018-03-19 Maria K svarar Per P
    Hej Per!

Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av ditt trevliga enplanshus. Vi ses vid tillträdet och lycka till med ditt nya boende.

Vänliga hälsningar Maria.
  • Dzenan  S
    Dzenan  S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt informativ och tillmötesgående. Läs mer
    2018-03-19 Maria K svarar Dzenan  S
    Hej Dzenan!

Roligt att du känner dig nöjd. Du och familjen kommer säkert trivas fint i den nya bostaden.

• Bertil S
    Bertil S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi blev mycket trevligt bemötta då vi först köpte en bostadsrätt genom Marias förmedlan och sedan också nu sålt vårt villa med Marias hjälp.
    Vi upplever henne som kunnig, noggrann och vänlig. Läs mer
    2018-03-02 Maria K svarar Bertil S
    Tack Bertil och Ing-Britt! Det känns som att allt föll på riktigt bra plats, både med er nya bostad och er trevliga villa som ni ska lämna.

Med vänlig hälsning Maria.
  • Ann-Charlotte B
    Ann-Charlotte B skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, tillmötesgående, tillgänglig, kan varmt rekomendera Maria. Läs mer
    2018-03-02 Maria K svarar Ann-Charlotte B
    Tack för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem!

Med vänlig hälsning Maria
  • Henric C
    Henric C skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig hantering av affären.
    Tät kontakt per telefon med relevant information.
    Kändes att Mäklaren Maria var en stor hjälp till affären för både säljaren och oss köpare. Snabbt och bra avslut med kontraktsskrivning på kvällen när budgivningen var klar, trots att Mäklaren var på semester fixades detta på kvällen när hon kom hem från semesterresan.
    Vi är mycket nöjda med denna hantering. Läs mer
    2018-02-23 Sofia A svarar Henric C
    Tack för er fina rekommendation! Mitt mål är ju alltid att säljare och köpare ska känna sig trygga och nöjda. Lycka till med ert nya hus!

Sofia A gillar detta
  • Linnéa R
    Linnéa R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria har på ett proffsigt och samtidigt mycket trevligt sätt drivit oss framåt till ett gott resultat. Hon lever mer än väl upp till våra förväntningar. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-02-23 Sofia A svarar Linnéa R
    Hej och tack så mycket! Det har varit trevligt att hjälpa er med försäljningen. Vi ses vid tillträdet.

Sofia A gillar detta
  • Bengt Åke O
    Bengt Åke O skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är mycket nöjda med Marias insats när det gäller vår husförsäljning. Läs mer
    2018-02-06 Maria K svarar Bengt Åke O
    Tack!

Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen.

• Billy T
    Billy T skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En mäklare som har ett trevligt bemötande. Kunnig och tydlig i affärens upplägg och genomförande. Läs mer
    2018-02-06 Maria K svarar Billy T
    Tack för er fina rekommendation!

Det har varit mycket trevligt att hjälpa er. Snart blir det en ny bostad för er.

• Ing-Britt S
    Ing-Britt S skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevligt och noggrant bemötande. Förklarar och ger kloka råd. Läs mer
    2018-02-06 Maria K svarar Ing-Britt S
    Hej och tack!

Hoppas ni kommer att trivas bra i den nya bostaden.

• Hamid H
    Hamid H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    helt väl bemötande professionell tålmodigt och ställde upp till 100% och svarade alla frågor som rörde före försäljning ,visning, budgivning och slut skede och därefter realisation vinst process.
    vi har fått allt hjälp som vi behövde. Läs mer
    2017-12-18 Maria K svarar Hamid H
    Hej Hamid!

Tack för din fina rekommendation. Det har varit roligt och trevligt att få hjälpa till med försäljningen. Vi ses vid tillträdet.

Vänliga hälsningar Maria.
  • Robert N
    Robert N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring på Svensk Fastighetsförmedling var duktig på att hjälpa mig genom hela processen med att sälja min bostadsrätt. Maria hade många bra tips på vilka förbättringar jag skulle satsa på innan fotografering och visning samt en bra strategi för hur vi skulle gå vidare.

Det hela slutade med att jag fick 62.5% mer för bostadsrätten än vad jag hade räknat med.

Ska du sälja en bostad i Oxelösund, kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Maria Kåbring. Läs mer
    2017-11-09 Maria K svarar Robert N
    Hej Robert!

Ja, resultatet blev över förväntan. Det var trevligt att hjälpa dig och du lyckades på ett utmärkt sätt följa mina råd. Lycka till med ditt nya boende.

• John E
    John E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria har helt levt upp till de förväntningar jag haft. Läs mer
    2017-10-23 Maria K svarar John E
    Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av bostaden. Vi kanske ses framöver.

• Kristina E
    Kristina E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Var kunnig och engagerad återkopplade hela tiden Läs mer
    2017-09-27 Maria K svarar Kristina E
    Tack Kristina!

Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. Vi ses framöver.

Vänliga hälsningar Maria Kåbring.
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra.Återkoppling och uppföljning perfekt. Ett profs. Läs mer
    2017-09-27 Maria K svarar Birgitta D
    Hej och tack!

Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen.

• Christine H
    Christine H skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig och ett trevligt bemötande. Återkopplade snabb när vi hade frågor. Vi kände oss trygga med Maria som mäklare och är väldigt nöjda. Läs mer
    2017-09-18 Maria K svarar Christine H
    Tack för ert positiva omdömde. Att skapa trygghet är viktigt för mig och Svensk Fastighetsförmedling, för alla parters skull. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad.

• Roine L
    Roine L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hon är bäst.
    Kunnig, trevlig och positiv. Läs mer
    2017-09-18 Maria K svarar Roine L
    Tack Roine för de fina orden. Det värmer och jag känner mig stolt. Vi ses snart!

• Anita N
    Anita N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Fick ett gott bemötande. Maria kändes professionell och kunnig. Bra att hon hade egen erfarenhet från området och kunde därmed sälja in det väl. Läs mer
    2017-09-18 Maria K svarar Anita N
    Tack Anita att jag fick förtroendet att hjälpa er.

• Bengt A
    Bengt A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Allt var profisionellt upplagt Läs mer
    2017-09-18 Maria K svarar Bengt A
    Tack Bengt! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.

• Maria R
    Maria R skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hon var mycket trevlig och professionell Läs mer
    2017-09-18 Maria K svarar Maria R
    Tack för din fina recension! Hoppas du/ni trivs bra i ert nya boende.

Mvh Maria
  • Siw A
    Siw A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Som säljare och köpare av fastighet anser jag Maria är mycket förtroendeingivande, engagerad och proffsig. Läs mer
    2017-09-18 Maria K svarar Siw A
    Tack Siw! Känns bra att ha haft möjligheten att både sälja ert hus och hitta ett nytt till er. Det har varit roligt att arbeta med er. Ses snart!

Mvh Maria
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ett mycket trevligt och förtroendeingivande möte, från start till slutet av bostadsköpet. Bra svar på frågor och funderingar, snabb på ett proffesionellt sätt. Har bara gott att säga om Maria Kåbring. Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar Lotta A
    Tack Lotta för det positiva omdömet. Att ge trygghet i en affär för både säljare och köpare är viktigt för mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Hoppas ni trivs bra i den nya bostaden.

• Leif D
    Leif D skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ger förtroende, kunnig och ett trevligt bemötande. Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar Leif D
    Hej Leif! Tack för dina fina ord. Hoppas att trivseln är bra i den nya bostaden.

• Markus K
    Markus K skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Maria Kåbring uppfattade vi som noggrann och kunnig. Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar Markus K
    Tack Markus! Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad.

• Pia J
    Pia J skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket kunnig i sitt jobb, trevlig, informativ, gör det bästa för både säljare och köpare. Uppfattar henne som en bra mäklare. Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar Pia J
    Tack Pia för din fina rekommendation. Hoppas ni haft en fin sommar.

• Camilla M
    Camilla M skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Allt var bra med ett mycket bra bemötande. Fick informativa svar som en köpare vill ha. Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar Camilla M
    Tack Camilla, känns så bra att höra att du/ni är nöjda.

• Johan N
    Johan N skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Smidig affär! Vi är nöjda med bemötandet och affären i sig. Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar Johan N
    Tack Johan! Ja, det gick väldigt smidigt. Vi ses snart.

• Bert L
    Bert L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lugn, saklig och proffsig, bara bra erfarenhet, inget att anmärka på Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar Bert L
    Hej Bert och tack för den fina recensionen. Och jag vet ju att ni trivs i ert nya boende då vi träffats efter flytten.

• John-Erik L
    John-Erik L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket kunnig och bra mäklare. Vi rekomderar gärna henne till andra. Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar John-Erik L
    Tack John-Erik för den fina rekommendationen. Det är ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.

• Berit E
    Berit E skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra! Snabb korrekt o trevlig.inga problem alls. Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar Berit E
    Tack Berit! Hoppas du trivs bra i din nya bostad.

• Helena O
    Helena O skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Raka besked, lämnar klara besked. Väldigt behjälplig, styr upp allt perfekt, gör snabba och enkla affärer ! Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar Helena O
    Tack Helena för dina fina ord, det värmer. Vi ses!

• Jenny L
    Jenny L skrev om Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig och korrekt. Allt fungerade smidigt. Läs mer
    2017-09-13 Maria K svarar Jenny L
    Tack för din fina recension. Vi ses kanske framgent.

Maria Kåbring
Thomas Nilsson