Maria Kåbring
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare måste vara att få träffa alla de människor som jag får möjligheten att göra. Mötet med människor i vardagen håller jag högt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mäklare som sätter noggrannhet i första rummet. Utöver detta så har jag mitt fokus på mina kunder och att de tas hand om på ett omsorgsfullt sätt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid uppskattar jag att få hålla på i in trädgård med allt vad det innebär. Läs mer

Läs vad 128 Läs vad Maria Kåbring

• Annelie R sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-28

Nedre Frösäng
    Bostadsrätt.
    Bra bemötande, flexibilitet.
    Alla. Läs mer
    2020-03-30 Maria K svarar Annelie R
    Hej!

Tack för din rekommendation. Det är en fin bostad ni har som nu får en ny ägare. Vi ses!

Maria K gillar detta
  • Mattias N köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-27

Stenkulla
    Helt bra för mig och fick snabba svar................ Läs mer
    2020-03-30 Maria K svarar Mattias N
    Hej Mattias!

Tack för din rekommendation. Det är en fin bostad du köpt. Jag tror du kommer trivas finfint i den. Vi ses!

Maria K gillar detta
  • Niklas L köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-02

Öster
    Mycket bra bemötande.
    Enkel och proffsig, rekommenderar verkligen Maria. Läs mer
    2020-03-03 Maria K svarar Niklas L
    Hej Niklas!

Tack för din fina rekommendation. Det är en mysig bostad du köpt och jag hoppas du verkligen kommer trivas där.

Maria K gillar detta
  • Ingemar B köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-28

Arnö
    Allt har varit till belåtenhet och helt efter mina förväntningar. Läs mer
    2020-02-28 Maria K svarar Ingemar B
    Hej Ingemar!

Skönt att höra att allt varit till belåtenhet. Det är mitt mål med mitt arbete att få nöjda kunder. Vi ses på tillträdet!

Maria K gillar detta
  • Gösta H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-27

Försäljning av bostadsrätt.
    Snabb service, utmärkt bemötande, fick en del tips om hur vi skulle tänka och planera. Väldigt smidigt.
    Tack Maria. Läs mer
    2020-02-28 Maria K svarar Gösta H
    Hej!

Tack för en fin rekommendation. Och tack själv, det var roligt och lätt att samarbeta med dig/er. Vi ses på tillträdet!

Maria K gillar detta
  • Andréas I sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-26

Brandholmen
    En ofrivillig försäljning av två lägenheter samtidigt där allt gick väldigt smidigt. Läs mer
    2020-02-28 Maria K svarar Andréas I
    Hej Andreas!

Ja, det gick smidigt med försäljningen av lägenheten. Vi ses på tillträdet!

Maria K gillar detta
  • Siv B köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-26

Arnö
    Köpt en radhuslägenhet. Mäklaren informerade om allt på ett bra sätt. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-28 Maria K svarar Siv B
    Hej Siv!

Tack för din fina rekommendation. Härligt att höra att du är nöjd. Det är ett trevligt boende ni köpt och jag hoppas ni kommer att trivas bra.

Maria K gillar detta
  • Peter K sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-11

Öster
    Har sålt en bostadsrätt.
    Vi har haft ett bra samarbete. Läs mer
    2020-02-12 Maria K svarar Peter K
    Tack Peter!

Jag tycker också vi har ett bra samarbete. Vi ses på tillträdet!

Maria K gillar detta
  • Jeanette E köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-10

Rosenkälla
    Köpt bostad
    Blev mycket vänligt bemött av mäklare, kunde lämna bra information om bostaden efter de frågor som vi hade.
    Bra genomgång av köpekontraktet och kunde svara på frågor som vi hade. Kunde sitta i lugn miljö och gå igenom med säljare och Mäklare.
    Tyvärr så kan jag tycka att affären skulle göras upp lite för snabbt han inte att fundera så mycket innan vi köpte.
    Men det är väl så idag att de som säljer vill komma till ett snabbt avslut, det är ju trots allt säljarens marknad.
    Skulle absolut rekommendera Maria Kåbring på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping:) Läs mer
    2020-02-12 Maria K svarar Jeanette E
    Hej!

Tack för ditt/ert fina omdöme. Det är alltid roligt att kunna hjälpa köpare att hitta sitt nya boende. Såklart är det viktigt för mig att kunna svara på kundens frågor. Att det kan upplevas att det går lite fort är inte ovanligt när man köper bostad. Jag tror att ni kommer trivas finfint i er nya bostad.

Maria K gillar detta
  • Sören A sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-10

Rosenkälla
    Erikslundsvägen Nyköping.

Bra och rak kommunikation.
    Ordentliga återkopplingar på utsatt tid.
    Ett mycket bra bemötande och genomfört arbete av MAria Kåbring. Läs mer
    2020-02-12 Maria K svarar Sören A
    Hej Sören!

Tack för din fina rekommendation. Det var/är trevligt att få träffa er och hjälpa er med försäljningen av en fin lägenhet. Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid