Läs vad 170 Läs vad Maria Kåbring

• 2021-01-11
    Furuborg Rosenlund
    Allt har hitintills gått snabbt och smidigt
    Jennie N
    • Björnlunda
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej Jennie! Tack för din rekommendation. Det är ett mysigt hus du köpt och jag tror ni kommer trivas bra. Vi ses inom kort. Vänligen Maria

• 2020-12-24
    Maria hjälpte oss att sälja fritidshuset i Somras.
    Trots Corona pandemin gjorde hon ett fantastiskt jobb.
    Hon uppvisade Hög kompetens, stor noggrannhet, Bra driv, en trevlig personlighet.
    Vi är mycket nöjda med hennes prestation och lämnar därför dom varmaste rekommendationer från oss. God jul och gott nytt år Kenneth/Mona
    Hej och god fortsättning! Tack för er fina reco. Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen av fritidshuset. Ja, det blev några extra visningar pga coronan men det blev bra till slut. Önskar er ett Gott Nytt År! Vänligen Maria

• 2020-12-23
    Duktig, trevlig och van mäklare.
    Köpte via Maria en 2:a i Nyköping och jag rekommenderar henne starkt till alla som tänker köpa en bostadsrätt.
    Med henne blir du nöjd.
    Anton T
    • 2:a
    • 77.0 m²
    • Brandkärr
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej! Tack för din fina reco och grattis till köpet av lägenheten. Jag tror du kommer trivas bra i den välplanerade lägenheten. Vi ses snart igen! Vänligen Maria

• 2020-12-23
    Jag valde att sälja min lägenhet med Maria då hon är trevlig och har koll på sitt arbete, hon är även intresserad av att ge ett bra intryck och trygghet. Trotts att de nu var lite trögssålt så var hon öppen för den nya utvecklingen och gjorde en digital visning. Jag är super nöjd.
    Jennica G
    • 2:a
    • 77.0 m²
    • Brandkärr
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej! Tack för din fina reco. Det var roligt och lätt att jobba med dig även om det var lite trögt. Vi ses vid tillträdet och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Vänligen Maria

• 2020-12-09
    Köpt bostad. Maria var väldigt trevlig och bemötte mig väl. Snabb med svar och noggrann att jag och säljaren skulle bli nöjda.
    Maria kändes väldigt duktig på sitt jobb och man märkte att hon brinner för det hon gör
    Emma B
    • Väster
    Hej Emma! Tack för din fina recension. Roligt att kunna hjälpa till vid köpet av din fina lägenhet. Vi ses vid tillträdet. Vänligen Maria

• 2020-12-05
    Helt fantastisk. Hon gör det lilla extra, kan varmt rekommendera Maria!
    Alma B
    • Väster
    Hej Alma! Tack för din fina recension. En fin lägenhet med bra läge. Vänligen Maria

• 2020-12-05
    Rekommenderar Maria varmt. Hon gör mer än man kan förvänta sig! Är väldigt nöjd med att anlita henne.
    Anne-lee B
    • Väster
    Hej! Tack för din fina rekommendation. Det har varit roligt att hjälpa er och jag tycker vi haft ett fint samarbete. Vi ses! Vänligen Maria

• 2020-11-03
    Maria sålde mitt hus snabbt hon är trevlig och hoppas att Maria hittar ett nytt hus till mig Mvh Lotta
    Lotta R
    • Tystberga
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej Lotta! Det har varit roligt och trevligt att hjälpa dig sälja ditt hus. Jag letar för fullt efter ett nytt hus till dig. Vi ses och hörs! Vänligen Maria

• 2020-11-01
    Köpt bostad
    Maria var mycket trevlig och hjälpsam med allt från visning till kontra,kt skrivning

Hon gav oss en kontakt till det lokala mäklar kontoret där vi bor idag
    Tomas I
    • Tystberga
    Hej Tomas! Mycket trevligt att hjälpa er med köpet av det mysiga huset. Lycka till med försäljningen av er bostad. Vi ses vid tillträdet! Vänligen Maria

• 2020-09-28
    Maria skötte vår fritidshus försäljning på ett mycket professionellt och bra sätt. Jag kan rekommendera henne starkt!
    Daniel K
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Nävekvarn
    sålde sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej Daniel! Tack för din fina rekommendation. Väldigt roligt och trevligt att hjälpa er med försäljningen av ert fina fritidshus. Vi ses snart igen. Vänligen Maria

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte