Maria Kåbring
Registrerad mäklare sedan 2007-01-04
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare måste vara att få träffa alla de människor som jag får möjligheten att göra. Mötet med människor i vardagen håller jag högt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mäklare som sätter noggrannhet i första rummet. Utöver detta så har jag mitt fokus på mina kunder och att de tas hand om på ett omsorgsfullt sätt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid uppskattar jag att få hålla på i in trädgård med allt vad det innebär. Läs mer

Läs vad 149 Läs vad Maria Kåbring

• Fredrik O sålde sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-08-10

Tystberga
    Smidigt och bra okej mycket bra Läs mer
  • Jimmie A köpte sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-08-10

Tystberga
    Vi köpte ett hus i Tystberga på Stockholmsvägen 14. Mäklaren var mycket trevlig och engagerad. Alltid lättillgänglig och med svar på frågor eller förslag på hur vi skulle gå till väga.
    Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Berit W
    Berit W sålde sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-08-08

3:a
    Aspa
    Sålde ett fritidsboende i Nyköpings kommun .
    Maria varit helt underbar,,
    Hon hjälpte mig med allt.

Maria får högsta poeng av mig.

TACK .... Läs mer
    2020-08-10 Maria K svarar Berit W
    Hej Berit!

Tack för ett gott samarbete och din fina rekommendation. Önskar dig en fortsatt fin sommar och så ses vi snart igen.

Maria K gillar detta
  • Tove L köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-08-05

2:a
    Stigtomta
    Jag har köpt en lägenhet tillsammans med min sambo. Det är vårt första lägenhets köp och jag hade inte så mycket förväntningar. Allt var nytt och pirrigt men jag kunde inte blivit bättre bemött. Vi fick så bra hjälp och fick all information som vi behövde. Väldigt trevlig och glad. Jag känner mig trygg att hon blev vår mäklare som hjälpte oss när vi skulle köpa. 10/10 kunde inte känna mig mer säker eller trygg. Läs mer
    2020-08-06 Maria K svarar Tove L
    Hej Tove!

Tack för din fina ord. Det känns så roligt att ha fått hjälpa er vid köpet och det känns verkligen bra att ni har känt er trygga och väl bemötta. Jag tror ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses vid tillträdet.

Maria K gillar detta
  • Ewelina W köpte sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-30

Stigtomta
    Mycket pålitlig person. Ger trygghet.
    Förbered inför mötet. Driftig.
    Jag skulle välja Maria om jag skulle sälja mitt hus i framtiden Läs mer
    2020-07-31 Maria K svarar Ewelina W
    Hej Ewelina!

Tack för ditt fina omdöme. Det är ett härligt nytt boende ni köpt och jag tror ni kommer trivas där i många år. Ha en skön sommar och så ses vi.

• Gisela S
    Gisela S köpte sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-30

Stigtomta
    Maria ger mer än man har förväntat sig. Känns seriös och trygg. Påläst.
    Vi är jätte nöjda med Maria. Läs mer
    2020-07-31 Maria K svarar Gisela S
    Hej Gisela!

Tack för din fina rekommendation. Det känns väldigt roligt att ha kunnat hjälpa er att hitta ert nya boende. Verkligen rätt köpare till det huset. Ha en skön sommar och så ses vi till tillträdet.

Vänligen Maria.
    Maria K gillar detta
  • Petch P sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-29

2:a
    Stigtomta
    Jag har både köpt (lgh 2 rok) och sålt (vindsvåning 2 rok) i Stigtomta med Marias hjälp. I båda fallen har hon visat ett stort engagemang och hon har guidat mig i varje enskilt steg på ett väldigt proffsigt sätt.

Maria är väldigt lätt att ha att göra med; hon är alltid glad, positiv, vänlig och engagerad. Rent yrkesmässigt i sin mäklarroll har hon gett mig som kund ett (alltid) mycket positivt bemötande och hon ligger hela tiden "steget före" i alla de olika faserna av en affär.

Om jag någon gång kommer att sälja och/eller köpa en ny bostad, kommer Maria Kåbring att vara mitt självklara förstaval! Läs mer
    2020-08-03 Maria K svarar Petch P
    Hej Petch!

Jag tackar ödmjukast för din fina rekommendation. Jag tycker vi har haft ett bra samarbete och det är lätt att vara engagerad när det är positiva köpare/säljare. Vi ses på tillträdesdagen.

Maria K gillar detta
  • Andreas A köpte sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-20

Mastvägsområdet
    Maria kändes proffsig och kunnig vid köpet av vår villa. Hon hade ett bra bemötande och var hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2020-07-22 Maria K svarar Andreas A
    Hej!

Tack för din fina rekommendation. Det är ett fint hus ni köpt och jag tror ni kommer trivas bra. Ha en skön sommar så ses vi vid tillträdet!

Maria K gillar detta
  • Karin H sålde sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-02

Mastvägsområdet
    Mycket bra bemötande och suverän hjälp vid försäljning av vår villa. Hjälpen med allt runtomkring försäljningen var ovärderlig. Läs mer
    2020-07-10 Maria K svarar Karin H
    Hej!

Tack för din fina rekommendation. Verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Önskar er nu en fin sommar så ses vi framöver.

Maria K gillar detta
  • Donata T köpte sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-24

4:a
    Tystberga
    Allt var mycket bra, allt förklarades grundligt Läs mer
    2020-07-02 Maria K svarar Donata T
    Hej Donata!

Roligt att få hjälpa er hitta er nya bostad. Det är ett trevligt hus som ni köpt.

Ha en skön sommar, vänligen Maria

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid