Maria Kåbring
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare måste vara att få träffa alla de människor som jag får möjligheten att göra. Mötet med människor i vardagen håller jag högt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mäklare som sätter noggrannhet i första rummet. Utöver detta så har jag mitt fokus på mina kunder och att de tas hand om på ett omsorgsfullt sätt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid uppskattar jag att få hålla på i in trädgård med allt vad det innebär. Läs mer

Läs vad 110 Läs vad Maria Kåbring

• Lena H köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-13

Norra Peterslund
    En mycket lyhörd mäklare som. fast vi var osäkra, höll kontakten och har ett trevligt och tillmötesgående sätt att bemöta oss köpare. Läs mer
    2019-11-14 Maria K svarar Lena H
    Hej!

Tack för ert fina omdöme. Det är viktigt för mig att skapa trygghet och förtroende i alla affärer. Jag önskar er all lycka till i ert nya boende.

Maria K gillar detta
  • Petronella E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-12

Norra Peterslund
    Hon hjälpte oss att sälja vårat radhus i Oxelösund. Hon var trevlig osv men redan från början fick man en känsla av att hon inte trodde på den här försäljningen och utgav en negativt atmosfär. Vi hade större förhoppningar, nu fick vi precis utgångspriset pga en deal med köparen som hon inte var så positiv till heller.

Sammanfattningsvis helt okej inte mer. Läs mer
    2019-11-14 Maria K svarar Petronella E
    Hej Petronella och Kristoffer!

Det var trist att höra att ni upplevde en negativ atmosfär vilket dock inte jag gjorde. Jag tycker även att dealen med köparen blev jättebra, så där måste ett missförstånd uppstått. Jag tycker det var trevligt att jobba med er och hjälpa er med er försäljning. Jag önskar er all lycka till i ert nya boende.

Med vänlig hälsning Maria
    Maria K gillar detta
  • Per-Olof B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-11

Östra Bergen
    Sålt en lägenhet Maria var hjälpsam inför försäljningen och kom med tipps Hur vi skulle gå tillväga inför försäljningen Hade förväntning att det skulle finnas ett visst intresse för lägenheten och att någon skulle se fördelarna att bo där Jag upplevde att Maria lyckades förmedla detta till dem som var intresserade Vi är mycket nöjda med en smidig affär Läs mer
    2019-11-14 Maria K svarar Per-Olof B
    Hej Per-Olof!

En mycket trevlig lägenhet ni haft i många år som jag är tacksam att jag fick hjälpa er med att förmedla. Tack för ert fina omdöme. Jag lyckades verkligen att hitta rätt köpare till er lägenhet.

Med vänlig hälsning Maria
    Maria K gillar detta
  • Monika A köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-10

Östra Bergen
    Köpt bostadsrätt på Östra bergen i Nyköping.
    Mycket professionellt bemötande. Tydlig och klargörande information om bostaden. Jag fick svar på alla frågor och en bra genomgång av vad som förväntades av mig som köpare. Jag uppskattar särskilt Maria Kåbrings förhållningsätt, trevlig men helt igenom professionell.
    God tillgänglighet och snabb hantering. Läs mer
    2019-11-14 Maria K svarar Monika A
    Hej Monika och Göran!

Jag tackar ödmjukast för det fina omdömet. Det är viktigt för mig att på ett tydligt sätt informera intressenter/köpare vad som förväntas hända i affären så att alla parter känner sig trygga. Det kändes så roligt att just ni köpte just denna lägenhet.

Ha en fin dag!

Maria K gillar detta
  • Ronny A köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-10

Väster
    Köpt lägenhet av Maria

Mycket kunnig och snabba svar och väldigt bra service.
    Alltid tillgänglig även Helger.
    Ronny Läs mer
    2019-11-14 Maria K svarar Ronny A
    Hej Ronny!

Tack för ditt fina omdöme. En kanonfin lägenhet du köpt och jag hoppas du kommer trivas där!

Maria K gillar detta
  • Per P köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-01

Bryngelstorp
    Köp av bostadsrätt.
    Trevligt bemötande.
    Hade inga förväntningar.
    Upplevelsen var bra Läs mer
    2019-11-04 Maria K svarar Per P
    Hej Per!

Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.

Vänligen Maria
  • Alf U sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-29

Bryngelstorp
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande och Maria levde upp till mina förväntningar. Professionell. Läs mer
    2019-11-01 Maria K svarar Alf U
    Hej!

Tack för ditt fina omdöme, det värmer. Vi ses till tillträdet!

Vänligen Maria.
    Maria K gillar detta
  • Lina L köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-21

Oppeby
    Mitt första möte någonsin med en mäklare. Trevlig och behjälplig med förklarande vid frågor rörande lägenhet och i samband med skrivande av köpeskontrakt. Läs mer
    2019-10-21 Maria K svarar Lina L
    Hej Lina!

Att skapa trygghet för både säljare och köpare är viktigt för mig. Det känns jättebra för mig att du känner dig nöjd. Önskar dig all lycka till i din nya bostad!

Maria K gillar detta
  • Ann-Christine H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-20

Stenkulla
    Vi har sålt en bostadsrätt. Maria lotsade oss igenom försäljningen på ett bra sätt. Läs mer
    2019-10-21 Maria K svarar Ann-Christine H
    Hej!

Så roligt att få hjälpa er med er fina lägenhet. Och det ju gick ju lite snabbare än vi kanske trott, vilket glädjer mig.

Maria K gillar detta
  • Kanbar C sålde sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-20

Oppeby
    He Maria! Tack för allt hjälp som jag fick av dig för att sälja min stuga , jag är nöjd med dig och kommer att i framtiden kontakta dig om jag köper hus eller sälja min lägenhet . Nu sålt jag min stuga och jag kommer presentera er till mina kompisar . Vi ses i framtiden. Läs mer
    2019-10-22 Maria K svarar Kanbar C
    Hej Kanbar!

Det var trevligt att hjälpa dig sälja din stuga. Du och dina kompisar är varmt välkomna när det är dags att köpa eller sälja något.

Ha en fin dag!

Vänligen Maria.