Maria Kåbring är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Maria Kåbring har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 233 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Kåbring har haft 36 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare måste vara att få träffa alla de människor som jag får möjligheten att göra. Mötet med människor i vardagen håller jag högt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mäklare som sätter noggrannhet i första rummet. Utöver detta så har jag mitt fokus på mina kunder och att de tas hand om på ett omsorgsfullt sätt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid uppskattar jag att få hålla på i in trädgård med allt vad det innebär.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 233 Läs vad Maria Kåbring

• köpte sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Nyköping
    2022-08-11 Verifierad kund
    kanon jobb! Rak och tydlig i språket
    Hej Tomas!

Tack för din fina reco. Ett mysigt hus som ni köpt. Ha en fin helg och så ses vi snart igen.

• Kjell N
    • Granlund
    2022-08-11 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Proffsig handläggning av hela försäljningen.
    Positiv och lyhörd med kunden i centrum.
    Hej Kjell!

Tack för din fina rekommendation. Det har varit trevligt och roligt att få hjälpa dig. Vi ses snart igen!

• Ingalill A
    sålde sin stuga med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Bergshammar
    2022-07-23 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande - nöjd över lag.
    Hej och tack för din fina reco. Det har varit mycket trevligt att hjälpa er.

Ha en fortsatt fin sommar!

Maria Kåbring
  • sålde sin bostad med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Aspa
    2022-07-18 Verifierad kund
    Jaåaaaåaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssss
    Hej Boo!

Ditt svar blev lite svårbegripligt men vi har ju pratats vid på telefon och jag vet vad du menar.

Maria Kåbring
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Aspa
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Trots att det tog lite tid att sälja vårt hus så lyckades mäklaren hålla god ton och humöret uppe.
    Hej Tove och tack för din rekommendation.

Ja, det tog lite tid men nu är huset sålt. Vi ses snart igen.

Maria
    Maria Kåbring
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Stenkulla
    2022-07-07 Verifierad kund
    Eftersom jag inte varit så mycket inblandad i bostadsaffären, och då jag ej stått som huvudägare. Har jag egentligen ingenting mer att skriva än att jag har blivit bra informerad under hela processen!
    Hej och tack för din reco!

Maria
    • Jönåker
    2022-07-05 Verifierad kund
    Maria hade ett professionellt bemötande och informerade oss på ett förståeligt sätt inför varje moment. Hon var lättillgänglig under hela processen.
    Hej Heli!

Tack för din rekommendation. Vi ses på tillträdet.

Maria Kåbring
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Arnö
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi fick veta det bi ville. Och dessutom var hon tillmötesgående!
    Hej Karin!

Tack för din reco. Vi ses vid tillträdet.

• Stenkulla
    2022-06-28 Verifierad kund
    Kontakten och bemötandet är ju som det bör vara. Proffsigt och vänligt.
    Förväntningarna blev ju lite sämre än vad vi hoppades på, är väl marknaden som svajar.
    Sammanfattningsvist så är vi trots allt lättade men vi hade trott på lite bättre resultat.
    Hej Bo!

Tack för din reco. Det blev ett något lägre resultat än ni förväntade er men precis som du skriver, lägenhetsmarkanaden är lite svajig just nu.

• Arnö
    2022-06-28 Verifierad kund
    Maria har varit trevlig och bra från början till slut. Hon la upp en bra säljplan och fanns med oss som stöd under hela processen.
    Hej My!

Tack för din fina rekommendation. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni har en fin sommar och så ses vi vid tillträdet.

Vänligen Maria.