Johanna Boman

Johanna Boman

Johanna Boman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Johanna Boman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johanna Boman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Boman har haft 32 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 51 Läs vad Johanna Boman

• köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-22
    Kontakten med henne ok och information tydlig 🤩
    2021-07-22
    Bra information och bra bemötande😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-07
    Allt har gått smidigt från start till slut. Johanna har alltid varit tillgänglig och vi har fått snabb återkoppling. Vi har känt oss delaktiga i försäljningen. Vi är väldigt nöjda med försäljningen!
    Tack Sanna för ditt fina omdöme. Det har varit roligt att hjälpa er och jag tycker vi har haft ett fint samarbete. Ha en fortsatt fin sommar! Johanna Johanna Boman
    2021-07-05
    Super .vi behövde knappt göra nått förutom att håva in kulor. Johanna löste affären galant
    Hej Freddie och tack för ditt fina omdöme, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Mvh, Johanna Johanna Boman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Nävekvarn
    2021-07-01
    Johannas bemötande var bra, hon svarade tålmodigt på alla våra funderingar och det hon inte hade svar på på en gång tog hon reda på.
    Hon förklarade och gick igenom allt bra då det var första gången för oss att köpa en bostad.
    Hej Klara och tack för ert fina omdöme, jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Vi ses på tillträdet! Johanna Boman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Nävekvarn
    2021-06-29
    Pålitlig, tålmodig duktig och noggrann. Svara snabbt tålmodigt på alla frågor. Är tillgänglig och tvekar inte på att göra det bästa för affären. Rekommenderas varmt.
    Hej Robert, Stort tack för din fina reco. Även om försäljningen tog lite längre tid än planerat är jag glad över att du känner dig nöjd med resultatet och helheten. Önskar er stort lycka till med ert nya boende och hoppas att ni kommer trivas. Vi ses på tillträdet! Johanna Boman
    • Vålarö
    2021-06-28
    Vi blev bemötta på ett trevligt och glatt samt sakligt sätt.
    Våra förväntningar uppfylldes.
    Mäklaren situations anpassade kontraktsskrivning och genomgången bra med tanke på säljarens ålder och förmåga.
    Mäklaren var även hjälpsam med tanke på resor och besvär för säljaren genom fullmakter mm inför tillträdet
    Stort tack för din fina reco. Som mäklare är det viktigt att kunna anpassa sig efter situationen. Önskar er stort lycka till med det fina sommarhuset som du köpt! Hälsningar, Johanna Johanna Boman
    • Vålarö
    2021-06-24
    Johanna har under hela försäljningsuppdraget utfört sitt
    arbete på ett oklanderligt sätt.
    Från första mötet med noggrann genomgång av hela
    försäljningen till kontraktskrivningen, alltid lika glad och
    positiv, snabb att meddela om var i processen man befinner
    sig t.ex.vid budgivning. Smidigare och bättre än så här kan
    en fastighetsförsäljning inte gå.
    Tack Johanna för ett fint genomfört jobb!

Med vänliga hälsningar
    Anne-Sofi och Thore Forsell.
    Hej Anne-Sofi och Thore, Stort tack för era fina ord! Det har varit en nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina sommarhus. Önskar er en fortsatt fin sommar! Johanna Johanna Boman
  • 2021-06-19
    Tack vare Johanna lyckades jag sälja min lägenhet för mer än vad jag kunnat drömma om. Hon har varit ett stort stöd under hela processen. Kunde inte ha önskat mig en bättre mäklare! Tack Johanna :)
    Tack så jättemycket Martina för dina fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning och är glad över att du känner dig nöjd med resultatet. Vi ses på tillträdet! Johanna Boman
    • Stenkulla
    2021-06-19
    Trevligt bemötande och mycket proffsig till sättet. Rekommenderas!
    Stort tack Jimmy för din fina reco, vi ses på tillträdet! Johanna Johanna Boman