Johanna Boman
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-11 - 2019-10

Läs vad 3 Läs vad Johanna Boman

• Lars S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-17

Fågelbo
    Vi har köpt en villa och sålt ett radhus. Vår mäklare har varit positiv och glad. Köpet gick som planerat. Försäljningen tog lite längre tid än vad mäklaren och vi trott från början. Läs mer
    2019-10-21 Johanna B svarar Lars S
    Tack för omdömet, det har varit ett nöje att få hjälpa er med bostadsaffärerna. Stort lycka till med det nya huset!
    Johanna B gillar detta
  • Anton K
    Anton K sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-15

Stenkulla
    Tycker att allt flöt på bra. Redan från första mötet så kände jag mig trygg med mäklaren. Läs mer
    2019-10-16 Johanna B svarar Anton K
    Tack Anton för den fina Recon. Det var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning!
  • Brigitte I skrev om Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-08-12

Sålt ett hus i Oxelösund med stort renoveringsbehov.
    Blev underbart bemött av mäklaren Johanna Boman. Hon
    fick en ärlig chans att försöka sälja mitt hus. Johanna lyckades över alla förväntningar. Helt otrolig. Johanna har varit ett stort stöd för mig. Helt otroligt att hon på så kort tid lyckats med uppgiften. Jag är helt fascinerad av hennes arbete. Läs mer
    2019-09-12 Johanna B svarar Brigitte I
    Hej Birgitte,
    Stort tack för de fina orden och förtroendet jag fick att få hjälpa dig med din försäljning. Det var ett stort nöje att få hjälpa dig!

Johanna
    Johanna B gillar detta