Johanna Boman
Registrerad mäklare sedan 2019-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 14 Läs vad Johanna Boman

• Lena N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-23

Östra Bergen
    Vi sålde min mammas lägenhet som hade avlidit, vilket kan vara en jobbig process för oss i familjen. Johanna var aldrig pådrivande mot vår vilja och väldigt lyhörd. När jag ville avsluta affären då vi hade ett bud med utgångspriset, ville hon ringa runt till de andra som skulle komma på visningen. Detta gjorde hon, nu valde vi den som hade lagt utgångspriset, men det var snyggt gjort av henne. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-06-23 Johanna B svarar Lena N
    Tack snälla Lena för den fina recon! Jag är tacksam och glad att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen.
    Önskar er en fortsatt fin sommar!

Johanna B gillar detta
  • Carin G sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-03

Öster
    Jag har sålt en liten 3-rums lägenhet ganska centralt i Nyköping. Affären gick ungefär som förväntat och Johannas jobb som mäklare är jag mycket nöjd med. Hon har varit klar och tydlig och informerat mig kontinuerligt. Hon har varit lyssnande och stöttande och skött sitt uppdrag vänligt och på ett professionellt sätt. Jag är nöjd. Läs mer
    2020-06-03 Johanna B svarar Carin G
    Hej Carin,
    Jag är tacksam för de ärliga och fina orden som du skrivit. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen och hoppas att du känner dig nöjd med helheten av försäljningen.

hälsningar,
    Johanna
  • Kurt N köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-01

Öster
    Köpt lägenhet i Nyköping och funnit Johanna mycket kunnig och trevlig Läs mer
    2020-06-03 Johanna B svarar Kurt N
    Hej Kurt,
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem.

Johanna B gillar detta
  • Fredrik L köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-01

Skeppsvik
    Proffsig. Snabb kommunikation Läs mer
    2020-06-03 Johanna B svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för den fina rekommendationen.
    Stort lycka till med ert nya hus!

Johanna B gillar detta
  • Ingemar L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-05-21

Högbrunn
    Sålt tre rum och kök. Johanna har hjälpt oss på ett trevligt och proffsigt vis och jag som är ordförande i en bostadsrättsförening tycker att hon är mycket noggrann vid visningarna och visar även källarförråd och vindsförråd så att köparen får se vilka förråd som tillhör lägenheten Läs mer
    2020-05-25 Johanna B svarar Ingemar L
    Stort tack för förtroendet och de fina orden Ingemar! Stort lycka till i ert nya boende.

mvh,
    Johanna B gillar detta
  • Marie-louise Å sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-05-21

Högbrunn
    Har sålt en bostadsrätt på tre rum och kök. Johanna har varit väldigt hjälpsam, glad och trevlig samt skött vår bostadsaffär på ett föredömligt sätt trots de speciella tider som nu råder. Jag kan varmt rekommendera henne då man kan känna sig säker och trygg med hennes hjälp. Läs mer
    2020-05-25 Johanna B svarar Marie-louise Å
    Hej Marie-louise,
    Det har varit ett nöje och en ära att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet! Önskar er även ett stort lycka till med ert nya boende och att ni kommer att trivas.
    Johanna B gillar detta
  • Maria W sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-05-18

Väster
    Sålde en etta i Nyköping, såldes innan visning. Upplever att jag fick goda och ärliga råd. Information om processen och vad jag kunde förvänta mig gällande pris bidrog till realistiska förväntningar. Gott bemötande, tät återkoppling under hela processen. Läs mer
    2020-05-20 Johanna B svarar Maria W
    Tack Maria för de fina orden och rekommendationen. De har varit ett nöje att få hjälpa er!
    Mvh,
    Johanna B gillar detta
  • Belma U sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-04-20

Centrum
    Vi är jätte nöjda med Johannas insatser när vi sålde våran lägenhet. Hon var alltid positiv och samarbetsvillig. Läs mer
    2020-04-20 Johanna B svarar Belma U
    Stort tack Belma för ert omdöme! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Stort lycka till med ert nya hus!
    Mvh Johanna
  • Mario M köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-01-28

Tystberga
    Hon är jätte glad och jobbar perfekt Läs mer
    2020-01-28 Johanna B svarar Mario M
    Tack Mario för att ni tog er tiden att skriva hur ni upplevde mitt bemötande, önskar er all lycka till med ert nya hus!
    Johanna B gillar detta
  • Ann-Maria B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-01-20

Väster
    Lyhörd och tillmötesgående, kompetent och tydlig. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2020-01-20 Johanna B svarar Ann-Maria B
    Tack Ann-Maria för den fina Recon, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid