Johanna Boman

Johanna Boman

Johanna Boman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Johanna Boman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johanna Boman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Boman har haft 27 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

135 omdömen om Johanna Boman

Sedan starten hos Reco 2019
Tommy J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Östra Bergen

Jag fick ett mycket bra bemötande. lägenhetsköpet gick snabbt och smidigt. //Tommy

Hej, Tommy och stort tack för din reco. Vi ses på tillträdet! Johanna

Boris B
Högbrunn

Allt va bra, jag är mycket nöjd!

Hej Boris, stort tack för din reco! Vi ses på tillträdet! Johanna

Rose-Marie W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Tystberga

Johanna är helt fantastiskt! Vi är så nöjda med allt.

Tack snälla Rose-Marie för din fina reco! Hälsningar Johanna

Björn N
Tystberga

Proffsigt och välkomnande bemötande. Respektfull och tillmötesgående under förhandlingarna. Tålamod och lugn i processen. Trygg affär och nöjd kund!

Stort tack Björn för din fina reco! Vi ses på tillträdet! Johanna

Bjarne K
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Nävekvarn

Johanna är en mycket trevlig, påläst och engagerad mäklare - rekommenderas verkligen!

Svar från Johanna Boman

Tack Bjarne för din fina reco. Jag hoppas ni kommer stortrivas i ert trevliga nya hus. Vi ses på tillträdet! Johanna

Ewa B
Nyköping

Gott bemötande, god tillgänglighet, proffsigt och snabbt agerande!

Svar från Johanna Boman

Stort tack för din fina reco Ewa. Vi ses på tillträdet!

Kristina E
Öster

Bra bemötande, tillgänglig och service minded.

Tack så mycket Kristina för din reco! Johanna

Bibbi F
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Nyköping

Johanna är en mäklare som vi gärna rekommenderar hon har jobbat hårt för att hitta köpare till vårt hus.

Svar från Johanna Boman

Stort tack för er fina reco! Johanna

Tord A
Isaksdal

Proffsig trygg social noggrann

Svar från Johanna Boman

Stort tack Tord för din Reco, vi ses på tillträdet!

Viviann D
Isaksdal

Johanna har ett vänligt och lagom glatt sätt i kontakter. Hon gjorde ett utomordentligt bra arbete och lägenheten såldes snabbt. Hon var tydlig med förutsättningarna för uppdraget och sedan vad som gäller för köpare och säljare för att avsluta affären. Jag skulle absolut kontakta henne om jag vill sälja lägenhet eller hus i framtiden.

Svar från Johanna Boman

Stort tack för din fina Reco Viviann! Så glad jag blir att du är nöjd med mitt arbete och resultatet. Vi ses på tillträdet! Johanna