Läs vad 22 Läs vad Johanna Boman

• 2020-11-22
    Jag har sålt ett fritidshus i Oxelösund med hjälp av Johanna.
    Fick ett positivt bemötande på en gång.
    Johannas driv och proffsighet gjord att mina förväntningar uppfylldes! Tack Johanna för ett grymt jobb!
    Thomas L
    • Danvik
    sålde sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tack Thomas för den fina Recon! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. Återigen, grattis till försäljningen! Johanna

• 2020-11-16
    Mycket trevlig och tillmötesgående utan att bli förmycket.
    Kunnig och saklig och tydlig.
    Helena E
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Öster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej Helena och tack för den fina Recon. Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta ert nya hem!

• 2020-11-16
    Johanna är effektiv och har ett trevligt och proffsig bemötande.

Vi kände oss sedda och hörda när vi köpte 20-talhuset genom henne.
    Jan W
    • 320.0 m²
    • Jönåker
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej Janne, Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta ert nya hem! Önskar er även ett stort lycka till med ert nya boende och hoppas att ni kommer att trivas. Johanna

• 2020-11-09
    Vi har köpt en bostad innan så har inte så jätte mycket att jämföra med.
    Vi blev bemötta på ett trevligt och välkomnade sätt när vi kom på visningen. Det kändes som att hon var väl förberedd och att hon hade tagit reda på mycket om huset och hade svar på våra frågor.
    Hade vi funderingar och frågor så besvarades dessa alltid snabbt antingen via mail eller tel.
    Sammanfattningsvis så var vår upplevelse enl de förväntningar vi hade. Finns inget att klaga på.
    Johan P
    • Danvik
    Tack Johan för den fina Recon. Alltid lika roligt att få höra att en kund känner sig nöjd! Vi ses på tillträdet!

• 2020-11-05
    En mkt kompetent och empatisk person. Vi är mkt nöjda med henne.
    Alf Göran M
    • 240.0 m²
    • Vrena
    Hej Göran, Stort tack för förtroendet och ett fint samarbete. Vi ses på tillträdet!

• 2020-10-09
    Jag sålde min etta och blev väl bemött av Johanna. Johanna levde upp till de förväntningar jag hade på processen och allt gick supersmidigt.
    Felix I
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Fågelbo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej Felix, Tack så mycket för den fina rekommendationen. Det har varit en trevlig försäljning och ett nöje att få hjälpa dig. Vi ses på tillträdet!

• 2020-08-17
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Johanna.
    Från första kontakt så kände hon av våra behov direkt. Vi var tydliga med att vi ville ha snabbt agerande. Hon uppfyllde alla våra behov på ett proffesionellt, vänligt, effektivt sätt utan att förlora sin egen personliga touch.
    Under hela processen var hon tillmötesgående, lättillgänglig och svarade på alla våra frågor samt var öppen för att diskutera saker som vi funderade på.
    I vårt fall vill jag påstå att hennes funktion som mäklare var perfekt. Det finns inget under processen som går att klaga på. Vi har haft erfarenhet av att både sälja och köpa vid ca 5 tillfällen tidigare, men ingenting har varit bättre än med Johanna.
    Rekommenderas varmt!
    Agota P
    • 72.0 m²
    • Väster
    Hej Agota, Jag tackar ödmjukast för din fina och ärliga rekommendation! Jag tycker vi har haft ett bra samarbete och det är lätt att vara engagerad när det är positiva köpare/säljare. Vi ses på tillträdesdagen. Johanna

• 2020-08-13
    Vi sålde en 4:a lägenhet i Nyköping.
    Tog kontakt med Svensk fastighetsförmedling och blev kontaktad av Johanna Boman.
    Vi fick en värdering snabbt och Johanna tog uppdraget. Vi fick noggrann genomgång hur försäljningen skulle gå till.
    Helt klart nöjd med affären och rekommenderar Johanna Boman som mäklare.
    Sanin M
    • 4:a
    • 80.0 m²
    • Stenkulla
    Hej Sanin! Tack för den fina recon och roligt att höra att ni känner er nöjda med mitt bemötande från början till slut. Önskar er stort lycka till med ert kommande hus! Mvh, Johanna

• 2020-06-23
    Vi sålde min mammas lägenhet som hade avlidit, vilket kan vara en jobbig process för oss i familjen. Johanna var aldrig pådrivande mot vår vilja och väldigt lyhörd. När jag ville avsluta affären då vi hade ett bud med utgångspriset, ville hon ringa runt till de andra som skulle komma på visningen. Detta gjorde hon, nu valde vi den som hade lagt utgångspriset, men det var snyggt gjort av henne. Vi rekommenderar henne varmt.
    Lena N
    • 77.5 m²
    • Östra Bergen
    Tack snälla Lena för den fina recon! Jag är tacksam och glad att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen. Önskar er en fortsatt fin sommar! Hälsningar, Johanna

• 2020-06-03
    Jag har sålt en liten 3-rums lägenhet ganska centralt i Nyköping. Affären gick ungefär som förväntat och Johannas jobb som mäklare är jag mycket nöjd med. Hon har varit klar och tydlig och informerat mig kontinuerligt. Hon har varit lyssnande och stöttande och skött sitt uppdrag vänligt och på ett professionellt sätt. Jag är nöjd.
    Carin G
    • Öster
    Hej Carin, Jag är tacksam för de ärliga och fina orden som du skrivit. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen och hoppas att du känner dig nöjd med helheten av försäljningen. hälsningar, Johanna

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte