Johanna Boman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Johanna Boman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johanna Boman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Boman har haft 31 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 89 Läs vad Johanna Boman

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Svalsta
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevligt och ett glatt bemötande. Bra information om bostaden av en kunnig mäklare. Hälsar Uffe.Lisa.
    Hej Uffe och Lisa,

Tack för er fina reco och jag är glad att höra att ni är nöjda med mitt bemötande. Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya fina hem.

Johanna Boman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Bryngelstorp
    2022-06-26 Verifierad kund
    Johanna har gjort ett bra jobb vid försäljningen av min lägenhet. Kunnig och informerade om hur försäljningsprocessen går till.
    Stort tack för den fina recon.

• Bryngelstorp
    2022-06-22 Verifierad kund
    Johanna är trevlig,kunnig och saklig.
    Mycket kundvänlig
    Stort tack för din reco, hoppas ni kommer stortrivas i ert nya hem.

Johanna Boman
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Runtuna
    2022-06-19 Verifierad kund
    lyhörd för mig som kund o mina önskemål
    lugn trygg i sitt arbete.

Hade inte så stora förväntningar. Mäklaren överträffade med råge mina förväntningar. Passar perfekt för sitt arbete.
    Hej Helen och tack för din fina reco. Det har varit ett nöje att få hjälpa er sälja ert fina fritidshus. Det underlättar i varje affär att ha trevliga och engagerade säljare.

• Simone B
    • Runtuna
    2022-06-18 Verifierad kund
    Trevlig, bra kunskap om objekt och förklarar alla oklarheter på ett bra sätt!
    Tack Simone för din fina reco.

• Nyköping
    2022-06-18 Verifierad kund
    En supertrevlig jätteduktig mäklare.
    Svarar alltid när man har frågor, och svarar dessutom snabbt varenda gång.
    Förväntningarna har vi knappt haft några för det är första gången vi anlitar mäklare, men servicen hon gav oss är verkligen enastående bra.
    Vi kommer rekommendera Johanna till alla våra kompisar som ska flytta. Alla förtjänar en så grym mäklare som Johanna.
    Tack få jättemycket Dennis för er fina reco. Det har varit ett nöja att få hjälpa er sälja er fina lägenhet.

Ha en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet!
    • Nyköping
    2022-06-16 Verifierad kund
    Ett lugnt och proffsigt bemötande, både vid visning och kontraktsskrivning.
    Kommer att lugnt att kunna rekommendera Johanna och SF
    Hej Thomas och tack för din fina reco.
    Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya boende.

• Sjösa
    2022-05-22 Verifierad kund
    Utmärkt bra bemötande, allt fungerade utmärkt
    Allt mycket proffsigt så vi har bara bra saker att säga o, Johanna
    Hej Marianne,

Stort tack för era fina ord. Jag är glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina paradis.

Johanna Boman
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Sjösa
    2022-05-18 Verifierad kund
    Jag förväntar mig att en mäklare är påläst på sitt objekt och kan svara på samt vara ärlig och tydlig med vad som gäller. Tycker dock att budgivningar är, överlag, för långdragna. Ska man buda på ett objekt så ska ekonomiska förutsättningarna vara klara, annars hinner eventuellt andra budgivare lägga sig. Sätt en dag och ett klockslag. Johanna kunde relativt snabbt göra klart m budgivningen.👍
    Bra och tydlig genomgång av köpehandlingarna👍😊
    Kändes som hon var påläst och tydlig.👍
    Tog sig an sina intressenter.👍
    Hej,
    Helt rätt förväntningar som spekulant och blivande köpare. Även glad att höra att ni överlag är nöjda med ert köp och mitt bemötande. Hoppas ni kommer stortrivas i er nya hus!

• Arnö
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vänlig, professionell, serviceinriktad och kunnig.
    Stort tack för ditt fina betyg.