Johanna Boman

Johanna Boman

Johanna Boman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Johanna Boman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johanna Boman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 155 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Boman har haft 26 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

155 omdömen om Johanna Boman

Sedan starten hos Reco 2019
Margareta E
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Nyköping

Kunnig,engagerad,positiv. Mycket trevlig och lättsam att diskutera med. Är så nöjd att Johanna var ’min’ mäklare……

Svar från Johanna Boman

Stort tack Margareta för din fina reco. Så roligt att du är nöjd med mitt bemötande och ditt val av mäklare. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet!

Jessica H
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Hagalund

Väldigt bra bemötande. Påläst!

Svar från Johanna Boman

Tack Jessica för din reco och grattis till ert nya fina hem! Nu ser vi fram emot tillträdet. Ha en fin sommar! Johanna

Susanne S
Hagalund

Kunnig, lugn, trovärdig och engagerad. Förväntningarna infriades eftersom vi fick det pris vi hade satt som utgångspris! Nöjdheten grundar sig också i att under den rätt långa processen, så har Johanna haft kontinuerlig kontakt med oss och informerat oss om läget, vad som händer, om någon hört av sig, om hon fått återkoppling från intresserade eller inte osv. Tack Johanna!

Svar från Johanna Boman

Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er sälja ert fina hus. Glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete och slutresultatet. Vi ses på tillträdet! Johanna

Jonas F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Brandholmen

Hon är en glad och trevlig person som svarar på de frågor hon kan, annars tar hon reda på det så fort som möjligt. Hon har alltid varit lätt att kontakta och funnits tillhanda med mail tele eller sms. Tycker att mina förväntningar uppnåddes samt att upplevelsen av köpet var bra.

Svar från Johanna Boman

Tack Jonas för ditt omdöme och stort grattis till din nya fina lägenhet! Så roligt att du är nöjd med mitt arbetssätt och att dina förväntningar uppnåddes. Ha en härlig sommar! Johanna

Johannes J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Brandholmen

Jättebra mäklare! Engagerad och lugn i hela processen. Vi är jättenöjda!

Svar från Johanna Boman

Tack Johannes för ditt omdöme, och grattis till försäljningen! Ha en härlig sommar! Johanna

Maria B
Brandholmen

Johanna är lugn och proffsig i hela processen. Hon var ödmjuk och lyssnade in våra önskemål och krav och gav oss kontinuerligt information och status genom hela processen. Är man ute efter en kunnig, proffesionell och lyhörd mäklare ska man definitivt anlita Johanna. Vi är så nöjda!

Svar från Johanna Boman

Hej Maria och stort tack för din fina reco! Så glad att höra att ni är nöjda med mitt bemötande. Ha en fin sommar! Johanna

Mats C
Sunda

Allt från början till slut gjordes myckt bra.

Svar från Johanna Boman

Tack Mats för er reco. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Hälsningar, Johanna

Sofia A
Sunda

Vi upplevde Johanna Boman som trevlig, informativ och kompetent. Allt kändes lugnt och tryggt och vi kan inget annat en rekommendera henne som mäklare.

Svar från Johanna Boman

Tack för ditt omdöme Sofia och stort grattis till köpet av ert fina hus! Härligt att höra att ni är nöjda med mitt bemötande och arbetssätt. Hälsningar Johanna

Therese S
Tystberga

Super trevlig och lätt ha att göra med. Lätt att få tag i. Snabb återkoppling.

Svar från Johanna Boman

Tack Therese för din fina reco, glad att höra att du är nöjd med mitt arbetssätt. Vi ses på tillträdet! Johanna

Topias Antero S
Tystberga

Hej! Väldigt trevlig och kunnig mäklare! Affären gick snabbt och smidigt.

Svar från Johanna Boman

Stort tack för din reco, ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet! Hälsningar Johanna