Kristin Mordal Spaarf

Kristin Mordal Spaarf

Kristin Mordal Spaarf är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Kristin Mordal Spaarf har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Kristin Mordal Spaarf har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.8. Kristin Mordal Spaarf har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

42 omdömen om Kristin Mordal Spaarf

Mats E
Köpte sitt hus med hjälp av Kristin Mordal Spaarf en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Västra Fän

Trevlig och proffsigt bemötande. Vi ville ha en snabb affär och hon löste allt på ett par timmar, fick även dit säljaren så vi fick signa på kontraktet samma dag.

Mikael K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristin Mordal Spaarf en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Högbrunn

Vi tog kontakt med Svenskfast på rekommendation från bekanta då vi själva inte bor i Nyköping. Vi har själva sålt och därefter köpt ett antal lägenheter i Stockholm på kort tid och har ibland märkt att vissa detaljer utelämnas eller glöms bort alternativt redovisas på ett grumligt sätt. När vi bad om Kristin antagande och gissningar uppträdde Kristin mycket korrekt och professionellt och utan att skapa orealistiska förväntningar. Nu såldes också lägenheten före utsatt visning i ett område med flertal liknande objekt. Kanske...

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack snälla Mikael för värmande ord. Jag vill göra mitt bästa i varje försäljning och då är det så roligt när det blir bra för alla parter. Tack för förtroendet.

Christopher D
Sålde sitt hus med hjälp av Kristin Mordal Spaarf en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Västra Fän

Personlig, trevligt bemötande

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till. Så glad för att vi hittade köparna som tycker så mycket om ditt fina hus.

Sylvia E
Fågelbo

Redan från första mötet har Kristin gett ett mycket professionellt intryck, hon var påläst och engagerad. På en något sval bostadsmarknad lyckades hon få till en försäljning både inom en tidsram och till ett pris som vi på förhand inte hade förväntat oss. Annonsering, fotografering och administration har skötts väldigt smidigt. Frågor som dykt upp under vägen har besvarats omgående vilket ytterligare stärkt vårat förtroende för henne. Sammanfattningsvis skulle jag säga att Kristin är en mäklare med det lilla extra. Vi kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tusen tack för ett fantastiskt samarbete. Jag är så glad för att jag fick förtroendet och att det hela gick så smidigt med nöjda köpare.

Anne T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kristin Mordal Spaarf en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Femöre

Vänlig, intresserad och lagom "på". Dock märks det ibland att hon är lite ny i branschen.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tusen tack Anne för din fina feedback. Så glad att jag fick hjälpa till med processen att hitta en lägenhet i Oxelösund!

Jaana S
Nedre Frösäng

Påläst, engagerad och noggrann.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack snälla för din feedback Jaana. Varmt välkommen till Oxelösund!

Daniel T
Vallsund

Kunnig, bra bemötande, ordning och reda, snabb respons vid frågor.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tusen tack för värdefull återkoppling. Stort lycka till med flytten till ert nya fina hus i Oxelösund!

Eleonor A
Vallsund

Uppdaterar lagom och är trevlig. Inget att klaga över.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack snälla Eleonor. Stort lycka till med flytten till ert fina hus i Oxelösund, där kommer ni trivas!

Devabarkha E
Nedre Frösäng

En mäklare som utstrålar förtroende och ärlighet. Mycket engagerad i sitt uppdrag och med hög servicekänsla. Proffsigt och lättsamt sätt att kommunicera med oss som säljare och troligtvis även med köpare. Mäklaren levde upp till våra förväntningar av annonsering, fotografering och försäljning. All administration och hantering av försäljningen har utförts noggrant och stegvis. Vi är mycket nöjda med Kristins hantering av vår försäljning av bostaden på Alstigen 20 och kan verkligen rekommendera henne som en av de bästa mäklarna vi har gjort bostadsaffärer med!

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack snälla för dina värmande ord och ärliga feedback. Det är verkligen ett privilegium att få hjälpa människor med den känslofyllda processen att sälja eller köpa bostad, och det bästa av allt är att få uppleva glada och nöjda säljare och köpare. Lycka till nu med ert nya liv söderut i Sverige.

Sandra R
Frösäng

Kristin är så trevlig, saklig och ärlig. Ger inga falska förhoppningar. Min lägenhet såldes på två veckor. Kan varmt rekommendera 🌸

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack snälla Sandra - jag blir så glad. Extra roligt att vi lyckades hitta rätt köpare så ni båda är så nöjda. Lycka till i din nya bostad!