Mohammed Mouaid

Mohammed Mouaid

Mohammed Mouaid är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Mohammed Mouaid har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 990 omdömen med ett betyg på 4.9. Mohammed Mouaid har haft 61 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

990 omdömen om Mohammed Mouaid

Sedan starten hos Reco 2018
Viktor E
Köpte sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

Ett trevligt och proffsigt bemötande med snabb återkoppling vilket ledde till ett snabbt och smidigt köp. Mycket nöjda!

Filip A
Sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

Vi är så extremt nöjda med Mohammeds arbete! Utöver att han är en helt fantastik person är han utomordentligt bra på sitt arbete. Lyhörd, bra på återkoppling och alltid glad vilket inger ett lugn & en trygghet för oss som sålt sitt hus med honom. Mohammed är bäst helt enkelt!

Hassan P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Brandkärr

Trevlig, Hjälpsam och visar mycket erfarenhet kring bostadsmarknaden.

Sandra P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Högbrunn

Visningen var i princip över men trots det välkomnades vi in, vilket ledde till en affär. Mohammed var väldigt tillmötesgående, proffsig och supertrevlig, besvarade våra frågor och såg till att köpet gick enkelt och smidigt för båda parterna. Vi är riktigt nöjda med Mohammed, han förtjänar en guldstjärna.

Felix C
Kisäng

Mohammed vad snabb på att återkoppla på frågor, flexibel med visning, trevlig i sitt sätt att vara, tydlig. Han fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Utan tvekan en av de, om inte rent utav den, bästa mäklaren som vi kommit i kontakt med. Om vi någon gång säljer vår fastighet kommer vi gärna vilja att det är Mohammed som säljer den.

Rebecka T
Kisäng

Mohammed hade det jag önskar både som säljare och köpare. I detta fall var jag köpare. Han svarade snabbt och var påläst på de frågor vi hade, var flexibel och väldigt tillmötesgående gällande både visning och kontraktsskrivning. Jag fick snabbt en trygg bild av att han inte försökte utelämna någon information. Om vi säljer i Mohammeds område kommer jag vilja att han är mäklaren som hjälper oss. Jämfört med andra mäklare där vi haft svårt att få tag på hen och också väldigt svårt att överhuvudtaget få komma till visning var Mohammed helt outstanding bäst i test. Tack!

Haris B
Väster

Professionellt genomfört från första till sista möte. Lyhörd och engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Ingela M
Östra Villastaden

Otroligt professionellt bemötande, personlig och alltid trevlig. Håller vad han lovar! Ger goda råd utan att vara puschig, säger ärligt vad han tycker när man ber om det. Tillgänglig! Uthållig utan att verka tappa intresset.

Merianne R
Brandkärr

Vi har blivit proffsigt bemötta av Muhamed.Våra förväntningar var att få bra information om lägenheten och det fick vi dessutom svarade Muhamed bra på andra frågor om byte av bostad. Vi kände oss trygga i hans jobb som mäklare.

Anders M
Östra Villastaden

Muhammed har genom hela processen varit engagerad, tydlig, lätt att nå och har hållit oss informerade. Jag är imponerad av hans tålamod och förmåga att hålla engagemanget uppe hela vägen trots en utdragen process!