Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

• BadgeEightYears
1 700

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Knivsta! Här i Knivsta har du närheten till både Uppsala och Stockholm, och vi på mäklarkontoret på Sågverkstorget 1 kan hjälpa dig genom hela bostadsaffären. Vi vet var de bästa områdena ligger för just dig och dina önskemål och finns här för att svara på frågor - vad det än är...

1700 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Ruth S
Köpte sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Sunnersta

Varm, ärlig, ödmjuk. Professionell och tydlig.

Marita H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Årsta

Ulrika är en toppen bra mäklare! Ett väldigt fint och professionellt bemötande, våra förväntningar av vår försäljning blev precis vad vi tänkt och Ulrika gjorde allt för att vi skulle uppnå dem. Kan verkligen rekommendera Ulrika, hon var alltid lätt att få tag i och svarade på mail och meddelande snabbt! Positiv och vill att både säljare o köpare blir nöjda!

Nicolas S
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Vreta

Professionellt och trevligt bemötande och en smidig hantering av hela bostadsköpet.

Chatarina A
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Trevlig och hjälpsam. Fick snabbt fram svar på frågor om han inte redan visste svaret. Kunnig och stöttande i processen även för oss som köpare

Pär A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Elenor är en väldigt bra mäklare som vi varmt kan rekommendera. Hon har ett intresse för människor och är bra på att prata med folk, arbetar hårt, är flexibel, professionel och lösningsorienterad. Trots tuffa tider på marknaden fick vi vår lägenhet såld även om det krävdes många visningar och många telefonsamtal från Elenors sida.

Filip N
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Knivsta

Trevlig, professionell och väldigt hjälpsam! Väldigt tacksam för all hjälp vi får av Mathias, rekommenderas verkligen!

Sara A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Fålhagen

Alltid trevligt bemötande i alla kontaktsituationer. Lyhörd för önskemål och att göra båda parter i bostadsaffären nöjda och trygga. Jättebra mäklare!

Herman H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Fålhagen

Jag köpte lägenhet genom mäklare Rebecka Stråle och har nu även med hennes hjälp sålt lägenhet. Höga förväntningar efter första tillfället motsvarades vid det andra! Positivt bemötande, god kommunikation och dialog kring processens olika steg samt ett gott resultat gör att jag varmt rekommenderar Rebecka!

Matilda C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Kungsängen/Industristaden

Bara positivt! Rekommenderar starkt.

Lars Mikael H

Snabb respons, professionellt bemötande

Mathias B
Fålhagen

Från början till slut en helt enastående insats!

Alexandra H
Kapellgärdet

Rebecka har varit tydlig och noggrann från början till slut. Hon har varit duktig på att informera och uppdatera, samt även snabb på att besvara mina frågor och funderingar. Försäljningen gick snabbare än vad jag förväntat. Rebecka är extremt proffsig, jag rekommenderar henne varmt vidare till andra som ska sälja sin bostad.

Patrik S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Sommarro

Sofia är oerhört kompetent och professionell. Skapar snabbt ett fötroendegivande intryck som gör mig som säljare trygg med att ha lämnat objektet i rätt händer. Rekommenderas varmt både för säljare och köpare!

Safia A
Fålhagen

"Denna unika pärla till mäklare bör upplevas på plats!" som det heter i annonserna. När vi stod inför en försäljning igen var det självklart att anlita Rebecka för andra gången. Anledningen? Rebecka levererar! Hon ser snabbt vad som krävs för att försäljningen ska få en så lyckad utgång som möjligt och arbetar målmedvetet för att nå dit. Dessutom är hon varm och lyhörd och har funnits där för oss under processen med hjälp i stort och smått. Vi rekommenderar varmt Rebecka till alla som ska sälja eller köpa bostad!

Daniel D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Stabby

Han hjälpte till med att snabbt boka en visning av lägenheten. Han skötte kontakterna med säljaren på ett smidigt sätt vilket ledde till kontraktsskrivning. Han var vänlig och tillmötesgående.

Maria J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Årsta

Snabb och proffsig hantering i samband med annonsering och försäljning. Väldigt lätt att få kontakt med och alltid snabb återkoppling på frågor.

Erica B
Fålhagen

Rebecka är en fantastisk mäklare som stöttat oss genom hela processen genom sitt outtröttliga engagemang, professionella bemötande och stor lyhördhet för våra önskemål och behov. Rekommenderar henne varmt!

Anna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Årsta

Otroligt tillmötesgående då jag som köpare hade en stressad försäljning av min bostad. Presentationen av Fänkålsgatan 20 var mycket bra. Kan verkligen rekommendera Helene Molund.

Christopher P
Sålde sin bostad med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gåvsta

After checking four different maklaren, we chose Svenskfastighets förmedling as chosen agents. We met Ulrika Eliasson and Mathias Everhall who guided us through the selling process. In all senses they were both pleasant and professional in their dealings with both us and the purchasers of our property. We were very satisfied with their work and would happily recommend them with the highest betyg.

André Å
Köpte sin bostad med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gåvsta

Trygg och lugn. Alltid trevlig, positiv och lösningsorienterad. Över förväntan nöjd. Tack!

Monika P
Gåvsta

Ulrika fanns alltid tillgänglig och informerade noggrant om allt under resans gång. Det kändes tryggt. Vi hade även Mathias tillsammans med Ulrika och det kändes mycket bra att ha två personer som var involverade i försäljningen. Vi kunde följa alla momenten via nätet med egen inloggning och hur försäljningsförberedelserna växte innan skarpt läge. Det kändes mycket proffesionellt. Vi är mycket nöjda med hela förfarandet.

Torun S
Sävja

Trevligt bemötande och snabb kontakt!

Therese S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

En varm och tillmötesgående mäklare som upplevs genuint trevlig.

Ann W
Sävja

Jag har anlitat Rebecka Stråle vid två tillfällen, hon är ett proffs! Jag kan varmt rekommendera henne.

Nathalie E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Höganäs

Vi fick en trevlig och genomgående visning. Kommunikationen från Ronjas sida var rak och hennes bemötande upplevde vi som självsäker och genuin. Som förstahandsköpare kände vi oss trygga hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Man märker att hon har flera års erfarenhet!

Åsa L
Uppsala

Trevligt bemötande och snabb återkoppling i alla lägen.

Kerstin A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Berthåga

Kunnig och alert i början. Annan mäklare tog sedan över mer och vi är nöjda totalt sett.

Belinda G
Årsta

Bra bemötande, han ingav ett tryggt intryck

Henrik T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Svartbäcken

Bra och professionellt bemötande. Smidig och tydlig process hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Ulrika är toppen!

Mia E
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Lyhörd, kunnig och engagerad! Tar sig tid och stressar inte på, vilket vi uppskattade mycket!

Lovisa Ö
Gränby Backe

Skulle beskriva Ulrika som en trevlig, hjälpsam och anpassningsbar mäklare som alltid varit väldigt lugn och positiv genom hela processen trots en svår marknad. Kunde inte varit mer nöjd med Ulrika, och skulle absolut rekommendera alla att använda henne som sin mäklare!

Alexandra G
Ling

En super duktig och glad mäklare. Gjorde ett bra jobb och var alltid positiv och tog sig tid och gjorde en väldigt bra försäljning. Vi är supernöjda och skulle absolut rekommendera och använda Ulrika igen om det skulle bli aktuellt.

Svar från Ulrika Eliasson

Verkligen stort tack Alexandra för ditt fina omdöme. Det har varit med stor glädje jag fått hjälpa er på den här resan. Ni vet var jag finns i framtiden om ni behöver min hjälp! Stort lycka till med allt

Annalena L
Tunabackar

Hon är väldigt snäll och tillmötesgående. Jag känner mig tryggt med henne

Robert S
Nyby

Ulrika gav ett bra bemötande och var dessutom omtänksam. Hon har hela tiden visat på hög målmedvetenhet. Ett vinnande koncept när det har varit neråt på marknaden. Förvånar mig inte om hon kommer att avancera.

Svar från Ulrika Eliasson

Tack Robert för dina fina ord. Vad roligt att vi till sist hittade rätt köpare och Varmt välkommen till Fornby!

Aida B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Funbo

Mathias is a great seller. He listens and know really well how to do his job! Well recommended!

Kelmend H
Funbo

Kind professional and understandable.

Fredrik G
Nyby

Helene var väldigt professionell! Lyhörd, lugn och gjorde ingen skillnad på köpare och säljare. Vi är väldigt nöjda som hade Helene som mäklare!

Lillemor M
Centrum

Sofia har varit en solstråle och visat stor ödmjukhet samt varit mycket professionell i sitt bemötande. Stora förväntningar som Sofia har levt upp till. Professionell, inlyssnande och ödmjuk.

Frida E
Tunabackar

Ulrika har varit fantastiskt hjälpsam och professionell under försäljningsprocessen. Genom sitt arbetssätt att alltid vara tillgänglig och behjälplig, har affären känts trygg rakt igenom. Jag har därav upplevt genomgående stor tillit och vidare minimal oro över att min lägenhetsförsäljning skulle ske på ett icke- transparent sätt eller utanför mina önskemål. Rekommenderar varmt Ulrika om man vill ha en trygg och genuin mäklare med koll på läget.

Svar från Ulrika Eliasson

Tack Frida för ditt fina omdöme. Var ett rent nöje att hjälpa er på denna resa och att vi hittade en bra köpare som jag är säker kommer trivas precis som du gjort. Vi ses på tillträdet Ulrika

Anne-Helene L
Centrum

Blev bemött på ett underbart sätt, en väldigt empatisk människa. Mina förväntningar blev bra. Så mina upplevelser av Sofia, angående försäljningen, är att hon är en bra Mäklare Tack.

Ingrid L
Sålde sitt hus med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Knutby

Hon är bra, hon sålde vårt hus snabbt

Ulf G
Löten

Ulrika var mycket lätt och bra att ha och göra med. Hon genomförde försäljningen av lägenheten på ett väldigt bra sätt och vi fick bättre betalt än vi trodde. Vi kan varmt rekommendera henne.som mäklare.

Svar från Ulrika Eliasson

Tack Ulf, jag hoppas din mamma så småningom kommer känna sig hemma i sitt nya boende där hon kommer få den hjälp hon behöver. Jag har lovar henne att titta förbi någon gång :-)

Thi Hoang Anh B
Löten

Ulrika Eliasson is a friendly person and her work is very active and professional. Thanks to her help I could concluded the contract for buying an apartment in Uppsala. Thi Hoang Anh Bui.

Svar från Ulrika Eliasson

Welcome to Uppsala, I hope you will enjoy your new home. Thank you once again for the good chocolate from Vietnam.

Jonna F
Kapellgärdet

Vi valde att arbeta med Sofia för att hon var trygg, lyhörd och kommunikativ – vilket hon var genom hela processen och vi är nöjda med resultatet.

Lorenzo M
Sunnersta

bra support från Sofia under hela processen!

Carina L
Höganäs

Jag tycker Andreas har mött oss väldigt proffisionellt

Svar från Andreas Lindqvist

Hej Carina Stort tack för det! :)

Josefine E
Salabacke

Det är andra gången jag använder Rebecka vid försäljning och det har, precis som första gången, känts bra och tryggt. Hon har under hela försäljningen återkopplat och hållit mig uppdaterad samtidigt som jag upplevt att hon lyssnat in vad jag behöver och vill. Blir det en försäljning till i framtiden är hon mitt självklara val!

Carl Josef M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Ling

Bemött av engagerat, folkligt och professionellt av Helene. Hon var hela vägen mån om att ha god kommunikation med mig och se till så det inte uppstod missförståelser. Hon var drivande på ett positivt sätt, där jag kunde vara lugn i att hon gjorde allt hon kunde för att göra en bra affär. Min lägenhet blev såld för utgångspriset, som var mer än förväntat, och köparna kunde ta över snabbt och smidigt, Trots en klurig tid i marknaden är jag mycket nöjd med Helene som hjälpte mig att få sålt på ett bra sätt!

Karolina N
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Trevlig och lätt att få tag i. Hjälpte oss att snabbt få till ett avslut när vi ville köpa bostaden.

Svar från Ulrika Eliasson

Tack Karolina, ser framemot att se hur ni förvandlar detta hus till något eget. Och grattis till en lyckad försäljning !!

Anna T
Salabacke

Mycket proffsig ,kunnig och tillgänglig!