Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Knivsta!

Här i Knivsta har du närheten till både Uppsala och Stockholm, och vi på mäklarkontoret på Sågverkstorget 1 kan hjälpa dig genom hela bostadsaffären. Vi vet var de bästa områdena ligger för just dig och dina önskemål och finns här för att svara på frågor - vad det än är du undrar över.

80 års erfarenhet har vi inom mäklarbranschen. Det beror på att vi hör till en rikstäckande kedja som satsar allt på kvalitet. När du hittar din drömbostad är vår dröm uppfylld också. Kontakta oss för att veta mer.

Läs vad 1688 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Knivsta 2

• köpte en tomt med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Uppsala Näs
    2022-08-05 Verifierad kund
    Toppen mäklare som är proffsig och kunnig. Vi har haft en väldigt trygg känsla rakt igenom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Vädergatorna
    2022-08-03 Verifierad kund
    Väldigt kunnig mäklare som hade svar på alla mina frågor. Blev väldigt bra bemött av Hanna under hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-07-28 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och hade ett bra bemötande när man kom på visningen.
    Tog tid att visa och svarade på frågorna som man ställde.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Rickomberga
    2022-07-27 Verifierad kund
    Proffsig, serviceinriktad och lättjobbad!
    • Rosendal
    2022-07-25 Verifierad kund
    Alltid fint bemötande, bra uppdateringar och gott engagemang. Även fast marknaden var svår var vi aldrig besvikna på det Hanna gjorde för att hjälpa oss.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Alunda
    2022-07-20 Verifierad kund
    Enkel och tydlig med beskrivningar kring bostaden och hur bostadsköpet går till.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Rickomberga
    2022-07-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och samarbete, inga konstigheter gällande affären och allt var simpelt från mäklarens håll
  • sålde sitt hus med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Almunge
    2022-07-17 Verifierad kund
    Från första början både trevligt och proffsigt bemötande.
    Ronja har hela tiden varit lätt att få tag på, och väldigt bra på att återkoppla efter visningar. Hela processen, från första stund, har varit över förväntan. Kommer absolut att rekommendera Ronja framöver.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Almunge
    2022-07-15 Verifierad kund
    Ulrika är mycket bra! Förtroendeingivande med god lokalkännedom och vänlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-07-12 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, först i telefon och sedan vid visningstillfället. Hon har varit tillmötesgående när småproblem dykt upp.

Sammanfattningsvis en trevlig upplevelse av vårt första husköp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Storvreta
    2022-07-12 Verifierad kund
    Allt gick snabbt och enkelt. Opartiskt och proffsigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-07-09 Verifierad kund
    trevlig snabb service, Blev kontrakt sama dag som visning, bra genomgång och information.

Hade inga agentliga förväntningar

Trevlig kunnig låter kunden tänka själv
    • Tunabackar
    2022-07-08 Verifierad kund
    Our experience with Ulrika was excellent. She has the quality and experience that we expect in this business. In the current market, bidding is fast and the price is high. As a first home buyer, the all situation could be hectic but Ulrika is honest and patient through the whole process. We trust her which is very important to reach the final decision. My husband and I are very happy with the experience with Ulrika. Definitely, she will be our broker for the future projects.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-07-07 Verifierad kund
    Tillgänglig och bra mäklare! Rekommenderar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Tunabackar
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi har fått väldigt fint bemötande av Ulrika. Hon har alltid varit tillgänglig, återkopplat snabbt, varit väldigt trevlig och professionell. Vi kan varmt rekommendera att anlita Ulrika (och Mathias)! /Malin och Richard
    • Kungsängen/Industristaden
    2022-07-02 Verifierad kund
    Professionell bemötande med det lilla extra.
    Informativ
    lättillgänglig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-07-01 Verifierad kund
    Elenor var alltid trevlig och glad, gav all information vi behövde, även sådant vi inte kommit ihåg att fråga om, hjälpsam när det gällde att ordna bankkontakt för lån. Kändes tryggt med Elenor som mäklare och köpet blev en väldigt kul och trevlig upplevelse trots "stundens allvar".
  • köpte sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Björklinge
    2022-07-01 Verifierad kund
    Var ärlig och inte förskönande. Rak kommunikation
    Bra tillgänglighet
    • Kungsängen/Industristaden
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket väl bemött och Sofia överträffade mina förväntningar genom att höra det hela väldigt enkelt. Hon har varit extremt bra på återkoppling och väldigt vänlig. Kommer rekommendera Sofia till andra.
  • köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-30 Verifierad kund
    Allt gick lätt och smidigt. Mäklaren var trevlig och duktig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Sävja
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket engagerad, professionell. Jobbar hårt med sina uppdrag och gör sitt yttersta! Gav många bra råd på vägen.
    Märks att hon har stor branschvana. Bästa mäklaren!
  • sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-29 Verifierad kund
    Ulrika var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Hon har varit lätt att få kontakt med -ringde mig nästan omgående när jag sökt henne. Jag hade givetvis förväntningar på att försäljningen av min stuga skulle gå bra och dessa är helt uppfyllda.
    • Trädgårdsstaden
    2022-06-26 Verifierad kund
    Hanna is an excellent broker. She always answered back my questions and was available for private viewings. Thanks of her we found the place of our dreams!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket gott intryck av Elisabeth som mäklare när vi köpte bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och vi fick all information vi behövde. Ambitiös och korrekt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mycket engagerad mäklare som verkligen gjorde sitt yttersta för att tillmötesgå alla våra önskemål. Slutpriset på vår lägenhet blev dessutom långt över vår förväntan tack vare hennes fantastiska insats!
    Det var glädjande att det gick så bra och att ni är nöjda. I dagens marknad behöver man både tänka sig för och lägga ner extra arbete för att få resultat. Vi hade ett bra samarbete och bra kommunikation hela vägen. Elisabeth Osborne
    2022-06-23 Verifierad kund
    Fantastic, confident and trustworthy. Not pushy or arrogant, she clearly knows her stuff and delivers results.

Extremely happy with her work. 10/10 will recommend.
    There sure were some challenges with the beautiful bathroom which you had just renovated and then had to re-do due to someone else's mistake. I am so happy it all worked out so well. Thank you for your cooperation. We had a good strategy, I think. Elisabeth Osborne
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-21 Verifierad kund
    Bra bemötande. Gick pedagogiskt igenom hela processen för bostadsköp.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Beskrev processen tydligt och allt gick smidigt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Björklinge
    2022-06-20 Verifierad kund
    Hanna är en trevlig bra mäklare som är både saklig kunnig och lätt för sig att förklara de juridiska termerna på ett förståligt sett.
    Hon engarcherar sig för att lösa eventuella hinder för att affären ska gå i lås.
    Jag kan rekommendera henne varmt om du vill ha en pålitlig och ärlig mäklare som är intresserad av sitt jobb.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Vi blev mycket proffsigt bemött av Hanna Moberg, hon var lyhörd, kunnig, aktiv och mycket hjälpsam i alla steg av försäljningen.
    Hanna levde mer än väl upp till våra förväntningar och hon levererade också på det hon sade.
    Vi kan med varm hand rekommendera Hanna som mäklare
    Stort tack Bengt, för de fina orden. Det glädjer mig att ni är nöjda med processen och att vi hittade en fin köpare till ert härliga ställe! Hanna Moberg
    2022-06-15 Verifierad kund
    Sofia hade ett väldigt trevligt, proffsigt och serviceinriktat bemötande. Hon var också lättillgänglig, oavsett när jag ville komma i kontakt med henne, vilket även det bidrog till att jag som kund kände trygghet och ett stort förtroende för Sofia. Hon lyssnade in vad som var viktigt för mig, både vad gäller pris och köpare, och det gjorde att jag blev väldigt nöjd med försäljningen. Vid kontraktsskrivningen uppfattade jag det som att Sofia även hade byggt upp en bra relation till köparen, vilket kändes extra bra. Jag kan varmt rekommendera Sofia som din mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Kapellgärdet
    2022-06-13 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt blev vi guidade till en lyckad försäljning !
    • Trädgårdsstaden
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Hanna till alla! Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hanna är lösningsorienterad och återkopplar snabbt och ofta. Jag har fått mycket stort förtroende för Hanna både i köp- och säljprocesser. Hanna är mycket kunnig och ger goda råd. Hanna värdesätter kundrelationer, det märks.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-12 Verifierad kund
    Uppfyllde alla mina förväntningar och visade gott omdöme.
    Snabb i kommunikationen och lätt att ha att göra med.
    Rekommenderas!
    2022-06-11 Verifierad kund
    Hon var förtroendeingivande, trevlig, lugn och pedagogisk. Helt rätt person för att sälja just den lägenheten till mig! Kunde inte varit bättre!
    Tack. Det är viktigt att kunna följa med i beslutsprocessen och kanske räta ut en del frågetecken. Elisabeth Osborne
    • Höganäs
    2022-06-10 Verifierad kund
    Ronja är en duktig mäklare som svarar snabbt på ev. frågor, även efter kontorstid. Hon levde upp till alla mina förväntningar. Allt var jättebra.
    • Knutby
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag är hundraprocentigt nöjd med Ronjas arbete. Mycket tacksam.
    • Salabacke
    Trevligt snabbt och proffsigt 😀
    • Danmarks-Bärby
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Ronja som mäklare. Hon var kunnig, lyhörd, engagerad, hjälpsam och snabb med återkoppling under hela processen. Vi har redan rekommenderat henne till vänner!!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-09 Verifierad kund
    Bra bemötning, informativ och trevlig. Snabb kontakt och hjälp vid behov.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-09 Verifierad kund
    Hon var glad,trevlig, positiv och ingav stort förtroende. Hon var noga med att både säljare och köpare skulle vara nöjda och att allt skulle gå rätt till.
    Har bara positiva saker att säga. Om det blir aktuellt igen kommer vi att anlita henne.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Hon var lungn och saklig och realistisk.
    Bra återkoppling.
    2022-06-08 Verifierad kund
    God service, snabb återkoppling, kompetent, saklig. Har bara gott att säga om Ulrika./Åsa
    2022-06-07 Verifierad kund
    Sofia ingav stort förtroende redan vid första mötet. Efter att ha jämfört flera mäklare så blev hon det självklara valet.
    Hon har varit väldigt tillmötesgående genom hela säljprocessen, snabba svara, hjälpsam och noggrann.
    Inget har lämnats åt slumpen utan hon har sett till att göra det bästa av allt mellan första möte och säljkontrakt.
    Sofia är en genuin, inkännande och engagerad mäklare och vi kommer absolut välja henne igen vid nästa försäljning!
    2022-06-07 Verifierad kund
    Efter möte med flera mäklare var Sofia helt klart den som gav oss det mest genuina och varma intrycket. Vi är mycket nöjda efter hela säljprocessen och kommer att anlita Sofia igen!
    • Norby
    2022-06-06 Verifierad kund
    Ulrika är en väldigt personlig mäklare som tog kontakt innan visningen och även tog kontakt efter visning och även ställde upp och visade förvaringsutrymmen på en extra visning.
    Allt som jag önskade har Ulrika fixat och även servat med den information som jag behövde på ett snabbt och smidigt sätt. Jag kan bara rekommendera henne som mäklare på alla sätt är mycket proffsig och trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-05 Verifierad kund
    Sofia är mycket noggrann, omtänksam, trevlig och affärsmässig. Vi är hundra procent nöjda med hennes insatser vid både köp av lägenhet och försäljning av hus. Tack!
    2022-06-03 Verifierad kund
    Elisabeth är en mycket kompetent och hjälpsam mäklare. Vi hade inte kunna bli bättre bemötta eller få bättre service. Vi är oerhört nöjda med allt stöd som vi fått inför och under försäljningen och kan varmt rekommendera Elisabeth till andra kunder!
    Det var roligt att jag kunde hjälpa till i er lite speciella situation. 😊 Elisabeth Osborne
    2022-06-02 Verifierad kund
    Sofia har skött allt på ett mycket professionellt men också på ett
    mycket tilltalande personligt sätt. Jag är mycket nöjd
    2022-06-01 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Elisabeth Osborne. Hon har varit serviceinriktad och agerat proffsigt.
    Jag hoppas och tror att ni kommer att vara mycket nöjda med ert val av bostad.Det är roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Elisabeth Osborne