Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Sågverkstorget 1, 741 39 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Knivsta!

Här i Knivsta har du närheten till både Uppsala och Stockholm, och vi på mäklarkontoret på Sågverkstorget 1 kan hjälpa dig genom hela bostadsaffären. Vi vet var de bästa områdena ligger för just dig och dina önskemål och finns här för att svara på frågor - vad det än är du undrar över.

80 års erfarenhet har vi inom mäklarbranschen. Det beror på att vi hör till en rikstäckande kedja som satsar allt på kvalitet. När du hittar din drömbostad är vår dröm uppfylld också. Kontakta oss för att veta mer.

Läs vad 969 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

• 2020-04-02

Annette K skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hej! Hon är ung o kanske inte vill eller förstår hur man hanterar en separation o försäljning av villa . Hon ringde bara till karln i huset hon hörde inte av sig till mej???? På samma sätt . Dåligt tycker jag !!! Läs mer

Lars V skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt bostadsrätt på distans och upplevde Rebecka professionell och förtroendeingivande. Hon var alltid tillgänglig via Mail och telefon, snabba svar och information, behövde aldrig följa upp eller påminna. Var även lyhörd och förstod mina krav som köpare för att kunna genomföra transaktionen, vilket även gynnade hennes uppdragsgivare. Kan rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-04-02

Christine N skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte hus med denna mäklare. Så glad, positiv, trevlig och hjälpsam. Kanske inte någon ”säljarpersonlighet” som andra mäklare jag träffat haft, men det är bara positivt. Hon ingav förtroende och vi känner oss supernöjda att få köpa hus med just denna mäklare. Läs mer
    2020-04-02 Mikaela T svarar Christine N
    Tack Christine för ditt fina omdöme! Tror ni kommer trivas utmärkt i huset! Det är bara att höra av sig om ni behöver hjälp i framtiden. Allt gott!

Jonas L skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    När det var dags att ta lite svåra beslut var hon en klippa att luta sig mot. Läs mer
  • 2020-04-01

Simon G skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Rebecka gav ett professionellt och varmt intryck vid försäljning av vår lägenhet i Fålhagen. Processen gick smidigt med Rebecka som mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-31

Michael A skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi fick hjälp av Mikaela att köpa vårat drömhus! Väldigt hjälpsam och gjorde så att köpet blev väldigt smidigt! Läs mer
    2020-04-02 Mikaela T svarar Michael A
    Tack så jättemycket Michael för det fina omdömet, så kul att huset blev erat! Vi ses snart för tillträde, allt gott!
  • 2020-03-30

Rolf Erik E skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde en villa i Sunnersta. Det tog längre tid att få huset sålt, än vi hade trott. Vi gick ut med för högt utgångspriset. Vår mäklare försökte peppa oss och sa att det skulle bli sålt. Vi vet inte hur hon pratade för varan på visningarna, då vi inte var med. Hon informerade oss efter varje visning hur många som kommit. Läs mer
  • 2020-03-29

Jenny M skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde en 2a på 52 kvm. Den var svårsåld för det var fler liknande som kom ut i området men som var mer renoverade. Men hon gav inte upp!

Kände mig trygg med att hon skulle göra sitt bästa för att hjälpa oss att sälja. Läs mer
  • 2020-03-27

Susanne J skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt bostadsrätt. Tillgänglig, trevlig och professionell Läs mer
    2020-03-27 Mikaela T svarar Susanne J
    Tack Susanne för de vänliga orden, va kul att höra att allt kändes bra!

Gabriel J skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Dilek helped us with the purchase of an apartment in Uppsala. She was thorough both with the preparation of the paperwork and at the signing process. She was highly responsive over email and phone. Overall, it was a great pleasure to work with her. We plan on requesting her assistance with future transactions, and will recommend her to our family, friends and colleagues. Läs mer
  • 2020-03-27

Kristina S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi köpte bostad på Topeliusgatan 4. Vi ville ha enskild visning och det ordade hon snabbt.
    Vi lag bud som säljaren godkände och vi kunde snabbt få skriva för köpet.
    Allt detta har gått mycket fort och vi blev trevligt och väl bemötta.

Vi fyller i endast det här trots att Dahn har fått en likadan som skulle innehålla samma text.
    Kristina o Dahn Läs mer
  • 2020-03-26

Camilla F skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    jag har köpt en bostad via Elenor. Hon har varit mkt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-24

Anders L skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt bostadsrättslägenhet i Uppsala, träffat Karolina vid två visningar, haft flera kontakter per telefon. Mycket bra bemötande och service, bra genomgång av all formalia vid köpet. Proffsigt och bra Läs mer
  • 2020-03-22

Eva G skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har som förälder bara varit delägare i min sons lägenhet som nu är såld. Eftersom jag bor på annan ort har han skött alla kontakter med mäklaren så jag har ingen personlig uppfattning. Som jag förstått är han nöjd. Läs mer
    2020-03-22 Rebecka Stråle svarar Eva G
    Tack Eva för er reco! Ja, det har verkligen gått bra här i Uppsala med en smidigt och bra process. Tack för förtroendet att hjälpa er.

Loran B skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra tillgänglighet och bra bemötande! Läs mer
  • 2020-03-21

BIRGITTA N skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Elenor Jansson.
    Mycket trevligt och vänligt bemötande.
    Kanske hade jag inte trott att jag skulle bli så vänligt och personligt behandlad.

Så bra att jag med glädje rekommenderar Elenor! Läs mer
  • Monica J

2020-03-21

Monica J skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt en villa i Storvreta
    Min fru och jag blev mycket bra bemötta av Helene
    Vi hoppades på en snabb försäljning då vi redan hade fått klart med ny bostad. Efter 2 visningar var det sålt.Helene skötte det mycket bra vi är nöjda med både slutpris och Helene Molund. Läs mer

Anna G skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Glad och positiv bra på att förklara och har viljan att hjälpa till. Läs mer
  • 2020-03-21

Mikael K skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Klockrent stöd under hela säljprocessen! Läs mer
    2020-03-21 Mathias E svarar Mikael K
    Hej Mikael
    De har varit en ära att få samarbeta med dig. Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya hus.
    Önskar dig och din fina familj all lycka i framtiden.
  • 2020-03-20

Carina P skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi köpte en bostadsrätt. Rebecka gav oss ett proffsigt bemötande och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-03-22 Rebecka Stråle svarar Carina P
    Tack så mycket Carina, kul att det gick så bra och smidigt! Där kommer ni trivas!

• Sandra N

2020-03-19

Sandra N skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra service kring hela processen. Läs mer
  • 2020-03-18

BIRGITTA N skrev om Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket nöjd köpare av lägenhet. Trevligt bemötande. Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-03-17

Hilding P skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra bemötande men allt gick väldigt fort i alla anseenden Läs mer
    2020-03-18 Rebecka Stråle svarar Hilding P
    Tack Hilding för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att skriva! Ja, det gick verkligen fort i svängarna nu när vi hittade rätt köpare direkt och vad kul att hela affären blev så lyckad med både pris och tillträde.

Vi ses på tillträdet, tills dess ha det så fint!

Hälsningar,

Marcus H skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig och serviceinriktad mäklare med en varm personlighet. Full koll och tillmötesgående mot såväl säljare som köpare. Läs mer
    2020-03-17 Rebecka Stråle svarar Marcus H
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet Marcus och Anna! Grattis till ert nya fina boende. Nu hoppas vi att månaderna går fort så ni får börja flytt in.
    Vi hörs och syns!

Vänliga hälsningar

Martin H skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Helt fantastisk! Bästa mäklaren vi någonsin haft. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-17 Rebecka Stråle svarar Martin H
    Tack, tack, tack Martin för de otroligt vänliga orden och tack för förtroendet vid försäljningen av er bostad! Alltid lika härligt med nöjda kunder.
    Vi ses och hörs snart igen!

Varma hälsningar,

Sara H skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Rebecka har gjort ett väldigt proffsigt jobb med vår husförsäljning. Väldigt bra på att kommunicera och lyckades sälja vårat hus på rekordtid till ett väldigt bra pris! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-17 Rebecka Stråle svarar Sara H
    Tusen tack Sara för att du tog dig tid att skriva ett sådant fint omdöme och tack så mycket för förtroendet vid försäljningen! Har har varit så kul att få hjälpa er och så härligt att det blev så bra.
    Ha det bra så länge så ses vi på tillträdet!

Varma hälsningar,

Ove S skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag och min fru, som har sålt en bostadsrätt i Sävja, tycker att vi fått ett bra bemötande av Ronja. Hon har hela tiden varit beredd att pröva olika lösningar för att tillmötesgå våra önskemål. Vi rekommenderar henne! Läs mer
    Ronja Johansson gillar detta

Carolin B skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde min bostadsrätt i Uppsala. Har blivit profesionellt bemött genom hela processen. Mäklaren har vara mycket tillmötesgående och efter två visningar var försäljningen klar. Läs mer
  • 2020-03-15

Bor G skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Rebecka var proaktiv och professionell! Läs mer
    2020-03-17 Rebecka Stråle svarar Bor G
    Tack Bor för att du tog dig tid att skriva en så fin reco och tack för förtroendet!
    Hälsa familjen så mycket!

• 2020-03-15

Mattias V skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi köpte en villa.

Vi blev väl bemötta av mäklaren, fick svar på de frågor vi hade, och om mäklaren inte hade svaren direkt fick vi dem ganska snart i efterhand.

Vi är också nöjda att processen från visning till kontraktsskrivning gick snabbt och smidigt.

Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade, och var snabb på att svara, även om det var efter kontorstid några gånger!

Sammantaget är vi nöjda med vår upplevelse, från början till slut. Läs mer
    2020-03-16 Dilek S svarar Mattias V
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Mattias! Hoppas att du och din familj får många fina år i ert nya hem! Vi ses på tillträdet.
  • Ingrid N

2020-03-15

Ingrid N skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har köpt en tvåa. Mycket bra bemötande V Johan G. Han kontaktade mig när jag skickat intresseanmälan.
    Det är en mycket trevlig och hjälpsam. Jag har bara positiva erfarenheter av honom Läs mer
  • 2020-03-14

Stefan U skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Helene bemötte mig väldigt bra och är trevlig.
    Mina förväntningar var att få en bra lägenhetsvisning och senare fungerade det bra med avtalsskrivning och allt runtomkring. Läs mer
  • 2020-03-13

Daniar S skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Han är bästa mäklare han är trevlig.
    Med vänlig hälsning,
    Daniar Shamar Läs mer
  • 2020-03-12

Haris T skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en bostadsrätt där Dilek var mäklare. Blev bemött på ett professionellt men väldigt trevligt sett. Hon var väldigt informativ. Väldigt smidig med att kunna ordna visning dagen efter osv.. Ett bra bostadsköp. Läs mer
    2020-03-12 Dilek S svarar Haris T
    Stort tack Haris! Tusen stack för ditt fina omdöme och grattis till en fin lägenhet. Alltid kul med så trevliga köpare :)
  • 2020-03-12

Maria Elisa A skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jätte trevligt människa och väldigt kunnig Läs mer

Peter J skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt min bostadsrätt med hjälp av Zeynep.
    blev väldigt professionellt bemött och Zeynep förklarade bra hur saker och ting fungerade.
    Zeynep höll mig hela tiden uppdaterad på läget och kom hela tiden med bra förslag på hur vi skulle göra i olika situationer.
    Väldigt nöjd med hur allt fungerade och hur Zeynep hanterade allt. Läs mer

Maria S skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Zeynep ställde upp och visade den enkom för mig en söndag och hon har varit tillmötesgående och vänlig.
    Kontraktsskrivningen kändes lugn och trygg.
    Jag känner mig väl informerad. Läs mer

Tendai C skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Elenor is very professional, polite, listens to the customer's input and gives advise, she communicated well at each stage and wanted the best for me as a customer. Elenor assisted in ensuring the necessary stages were carried out; these included photography and putting adverts on Hemnet as well as timeously updating them. She advised me with regards to the whole process from getting a loan and prepared me on what to expect as a seller . I highly recommend Elenor as an exceptional realtor. Läs mer

Peter S skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Klart och lugnt hjälpte han oss genom hela säljprocessen. Läs mer

Peter L skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt ett hus .

Fick ett mycket bra bemötande av henne ! Hon har verkligen gått in helhjärtat i affären !
    Riktigt bra mäklare som jag kommer att rekommendera alla i min omgivning 🏆 . Även att affären drog ut på tiden så var hon inte orolig utan peppade mig !! Och det blev som hon hade önskat till slut . Läs mer
  • 2020-03-08

Simon K skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt en villa utanför Knivsta. Fantastiskt bra genomförande process från start till mål. Stort TACK!
    Jag kan starkt rekommendera Mikaela till andra som letar efter en engagerad och professionell mäklare. Läs mer
    2020-03-09 Mikaela T svarar Simon K
    Tack Simon för den jättefina rekommendationen och tack för det stora förtoendet! Behöver ni någon mer hjälp i framtiden så är det bara att hojta till!
  • 2020-03-06

Emil D skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde våran lägenhet med hjälp av Dilek Sirén på Svenskfast , och vi är väldigt nöjda. Hon har varit engagerad, hjälpsam och kunnig under hela processen. Lägenheten såldes innan visning, och till ett pris som vi är mycket nöjda med.
    Så vi kan varmt rekommendera Dilek. Läs mer
    2020-03-11 Dilek S svarar Emil D
    Så roligt att höra! Tusen tack Emil!
    Det är min högsta önskan att mina säljare känner som ni :) Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen.
    Allt gott!
  • 2020-03-05

Mikaela J skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en bostad i Uppsala centrum, Höganäs.
    jag blev väldigt bra bemött av Mathias, jag fick all hjälp jag kunde få och han var, vid kontraktskrivandet, väldigt hjälpsam och ödmjuk. Läs mer
    2020-03-21 Mathias E svarar Mikaela J
    Hej
    Tack Mikaela för fina ord, jag är säker på att du kommer trivas superbra i din nya fina lägenhet. Finns det något jag kan hjälpa dig med i framtiden så är det bra att höra av dig.
  • 2020-03-05

Inge Thorbjörn L skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    har sålt en fastighet och blev utmärkt vänligt bemött av mäklaren och skickligt utfört.
    jag hade inga speciella kännedom om hur det skulle gå till.
    Blev väldigt bra informerad.
    Kan verkligen rekommendera henne till mina vänner.
    Får högsta betyg av oss. Läs mer
    2020-03-11 Dilek S svarar Inge Thorbjörn L
    Tusen tack Inge för dina fina ord.
    Jag är glad att det var jag som fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen, hör av dig om det skulle vara något framöver.
    Allt gott.

Yosef G skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mathias hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Fick en bra känsla redan från början och känslan stämde utmärkt.
    Han överträffade mina förväntningar.
    Det krävdes x antal visningar för att jag som säljare skulle bli nöjd med ett bud och Mathias puschade på.
    Något som jag uppskatta var att han uppdaterade mig om allt som hände och vi hade i stort sett daglig kontakt tills försäljningskontraktet var påskrivet.

Jag kan starkt rekommendera Mathias Everhall. Läs mer
    2020-03-05 Mathias E svarar Yosef G
    Hej Yosef
    Tack för fin rekommendation. Det är en ära att jag fick förtroendet av dig att sälja din lägenhet och de har varit superkul att samarbeta med dig, alltid tillmötesgående när jag ville lägga upp nya visningar och alltid lika snyggt fixat inför visningarna. Önskar dig all lycka i framtiden och finns det något jag kan hjälpa dig med så tveka inta att höra av dig!
  • 2020-03-05

Marcus A skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en 2:a i centrala Uppsala.

Vi kontakta mäklaren om en privat visning vilket gick väldigt lätt och smidigt.

Uppfyllde alla förväntningar då vi fått väldigt bra service. Dock lite oklarheter kring tillträdesdatum. Läs mer
    2020-03-05 Mathias E svarar Marcus A
    Hej Marcus
    Tack för rekommendationen, jag är säker på att ni kommer trivas i eran nya fina lägenhet.
    Ang tillträdet så var de synd att säljaren inte kunde flytta fram datumet en månad.
    Finns det något jag kan göra för er i framtiden så tveka inte att höra av er.
  • Andreas L

2020-03-04

Andreas L skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Välkomnande och förklarade detaljer på ett tydligt sätt. Läs mer
    2020-03-11 Dilek S svarar Andreas L
    Tusen tack för din rekommendation Andreas. Känns toppen att ni är nöjda.
    Allt gott!
    //Dilek Sirén
  • 2020-03-04

Rebecka L skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande på visningen, Dilek tog sig tid att prata med oss och visade intresse för oss. Hjälpsam och kompetent. Läs mer
    2020-03-11 Dilek S svarar Rebecka L
    Tack snälla Rebecka för din rekommendation. Det glädjer mig att ni känt så, det är också min ambition som mäklare. Hoppas att ni stortrivs i den nya lägenheten och hör av er om det skulle vara någon fråga! Allt gott så länge :)
    //Dilek Sirén
  • 2020-03-03

Alf W skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Anneli har sålt lägenheten
    Bangårdsgatan 1b
    75320 Uppsala.
    Hon är en mycket duktig mäklare.
    Bra diskussion när buden kom in
    Hon höll mig informerad om allt.
    Kan ge henne bästa rekommendatio. Läs mer
  • 2020-03-01

Roland B skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Under försäljningen av radhuset har Karolina varit ambitiös och pålitlig och dessutom tagit initiativ utöver vad man kan begära. Hon har varit drivande och hela tiden arbetat med både hjärta och hjärna. Vi skulle mycket gärna anlita Karolina igen. Läs mer
Jessica Gustafsson
Elisabeth Osborne