Läs vad 1363 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Knivsta 2

• 2021-01-19
    Ronja lyckades fånga mitt förtroende (som flera andra inte kunde) med att sälja mitt hus och kan rekommendera henne med varm hand.
    Åke A
    Åke A
    • 122.0 m²
    • Uppsala
    sålde sitt hus med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2021-01-19
    Professionell. Bra råd om styling och tidpunkt för visning.
    Irene S
    • 58.0 m²
    • Knivsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2021-01-19
    Köpte bostadsrätt i lägenhetshus på Murargatan i Uppsala. Mikaela har varit väldigt tillmötesgående och gett mig bra svar på alla mina frågor. Jag skulle rekommendera henne till mina vänner som mäklare.
    Edvin P
    • 36.1 m²
    • Salabacke
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2021-01-19
    Vi köpte en lägenhet och Zeynep var väldigt professionell, kunnig och noggrann i sitt bemötande, och fick hela affären att kännas trygg.
    Anna B
    • 80.0 m²
    • Höganäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    OK- lagom mycket information. Trevlig sätt. Hjälpsam
    Joy R
    • 55.0 m²
    • Knutby
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2021-01-18
    Jag har köpt en liten lägenhet till min dotter.
    Mikaela var snabb med att hjälpa oss med en visning utanför ordinarie visningstid.
    Gav ett seriöst och trevligt intryck på visningen.
    Affären löpte på smidigt.
    Annika A
    • 26.0 m²
  • 2021-01-13
    Köpt lägenhet. Upplever att Ronja är kunnig och engagerad. Dessutom lugn och effektiv. Svarar snabbt på eventuella frågor.
    Fick mycket stort förtroende för henne.
    Hon kommer nu att få sälja mitt hus!
    Birgitta L
    • 79.7 m²
    • Årsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2021-01-11
    Rebecka hjälpte oss med ett uppdrag som egentligen skulle ha varit enkelt - en kontraktskrivning - men som visade sig vara jätteomfattande och sträckte sig över många månader. Från servicen Rebecka gav skulle man trott att detta var en stor husförsäljning. Rebecka har gått långt utöver sitt uppdrag för att hjälpa både sig oss och säljaren. Hon har hela tiden varit trevlig, gett bra information, och sträckt sig för att vi skulle få kontrakten igenom. Rekommenderas 110 %.
    skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2021-01-09
    Vid försäljning av vår tomt anlitade vi svensk Fastighetsförmedling / Elenor Jansson.

Det har under hela processen känts tryggt att samarbeta med Elenor, hon har verkligen varit engagerad och behjälplig med alla frågor son dykt upp.

Om vi i framtiden behöver hjälp med rådgivning vid köp/försäljning kommer vi självklart att vända oss till Elenor.

Jan &
    Christina Vallin Johansson
    Jan J
    • Björklinge
    sålde en tomt med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2021-01-07
    Vi köpte en villa. Annette upplevdes trevlig. Men efter hand upplevdes hon som opålitlig. Vi visste inte vad som var sant eller inte. Man kände inte den trygghet man hade velat haft som förstagångsköpare av en villa. Man kände sig bara som en inkomstkälla.
    Christofer Z
    • 104.0 m²
    • Storvreta
    köpte sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-29
    Sålt radhus, dödsbo
    Proffsigt och varmt bemötande och Anette lyckades få till en bra försäljning i coronatider
    Eva L
    • 109.0 m²
    • Storvreta
    sålde sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-27
    Köpt lägenhet, bra bemötande på visning. Mäklaren har svarat på alla våra frågor tydligt och snabbt.
    Ronny W
    • 19.0 m²
    • Svartbäcken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-26
    Otroligt proffsig och mycket kunnig. Jättetrevligt bemötande!
    Gunnar L
    • 28.0 m²
    • Luthagen
  • 2020-12-22
    Vi köpte en villa i södra Uppsala. Enormt bra bemötande av mäklaren från första mötet. Den dag vi eventuellt ska sälja, bygga ut eller liknande kommer vi kontakta Jimmy igen och Svensk fastighetsförmedling.
    Andreas F
    • 75.0 m²
    • Uppsala
    köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-21
    Rebecka hjälpte mig att sälja en lägenhet i Årsta, Uppsala.
    Hon var tydlig och rak i sin kommunikation och det kändes tryggt hela vägen.

Rekommenderas!
    Melinda S
    • Årsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hej Melinda! Underbart att det kändes tryggt hela vägen och stort tack för förtroendet vid försäljning! Även ett stort tack för snälla ord ovan. Ha en underbar jul och hälsa familjen! Hälsningar, Rebecka

• 2020-12-20
    Professionellt omhändertagande, trevligt uppträdande.
    Pierre A
    • Årsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tack för det Pierre och stort grattis till er nya bostad! Med vänliga hälsningar, Rebecka Stråle

• 2020-12-20
    Jimmy var mäklaren vid den fastighet som vi köpte i Uppsala. Vi fick en god kontakt med Jimmy. Han är trevlig, saklig och informativ. Vi fick god hjälp när vi skulle skriva på kontraktet och köpa huset. Vi skulle gärna kontakta Jimmy igen om vi har behov av att få hjälp av en mäklare.
    Linnéa F
    • 75.0 m²
  • 2020-12-19
    Proffsig och kunnig.
    Vänligt bemötande.
    Vi rekommenderar henne som mäklare.😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😆
    Anna A
    • Årsta
    Tack Anna för en härlig rekommendation och grattis till köpet! Ha en fin jul så ses vi därefter :) Varma hälsningar, Rebecka Stråle

• 2020-12-15
    Jag kikade runt lite efter en ny lägenhet och träffade då Ulrika på en visning. Hon gav ett väldigt gott första intryck, ringde dagen efter och i första hand frågade om jag var intresserad av den lägenhet (vilket jag inte var) och sedan om jag skulle vara intresserad av att hon kom och kollade på min lägenhet och att vi satte hjulet i rullning.

Min lägenhet var en 2:a i Nyby på 61 kvm. Jag hade hela tiden en bra kontakt med Ulrika och när jag hittade en ny lägenhet så försökte vi få min såld så snabbt som möjligt. Målet och förväntningarna var att få den såld till ett bra pris och relativt snabbt vilket jag tycker funkade jättebra.

Jag blev väldigt bra bemött av Ulrika och fick svar på frågor, tips och råd m.m. Vi hade bra samtal hela vägen om hur vi skulle göra med visning, budgivning och liknande.

Så sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd!
    Paulina B
    • 61.0 m²
    • Nyby
    Tack Paulina för ditt fina omdöme. Var verkligen roligt att få hjälpa dig och att det gick så smidigt och snabbt med din fina lägenhet. Ha nu en riktigt fin Jul så ses vi nästa år på tillträdet. Ulrika
    Ulrika Eliasson

Ulrika Eliasson

• 2020-12-14
    Toppen mäklare! Vi köpte vårat första hus och vi kände oss väl bemött av Rebecka!
    Erik B
    • Årsta
    Jättegrattis Erik till husköpet! Tack för rekommendation! Vad roligt att kunna hjälpa till och att ni är nöjda. Med vänliga hälsningar, Rebecka Stråle

• 2020-12-14
    Bra information under processen.
    Bra bemötande under visningen.
    Mötte förväntningarna på ett bra sätt.
    Greger J
    • 83.0 m²
    • Kungsängen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Stort tack för er återkoppling om mig som mäklare och jag är ytterst tacksam att era förväntningar av mig uppfylldes! Grattis till er försäljning av nuvarande bostad och vi ses på tillträdet. Önskar er tills dess en God Jul o Gott Nytt År så hoppas vi att rådande läge ser bättre ut inom kort nästa år!

• 2020-12-14
    Om du önskar en erfaren mäklare som alltid svarar på samtal och sms, som kan svara på ALLA frågor, lyssnar på önskemål och gör allt för försäljningen..

Välj Ellinor och hennes kollega Isabell!
    Annika Å
    • 170.0 m²
    • Uppsala
    sålde sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-13
    Rebecka hade ett trevligt och hjälpsamt bemötande. Det är lätt att ha att göra med henne och hon är alltid tillgänglig.
    Evelina K
    • Årsta
    Tack Evelina för så fina ord och stooooort grattis till er! Helt säker på att ni kommer stormtrivas i huset, de passade verkligen er och är verkligen allt ni letat efter! Hälsa där hemma så hörs vi snart igen. Med vänliga hälsningar, Rebecka Stråle

• 2020-12-12
    Jag har sålt min villa i Södra Årsta. Bemötandet från Rebecka var väldigt bra. Rebecka är inte bara mycket trevlig som person, hon är dessutom väldigt kunnig och social. Hade inte förväntat mig att försäljningen skulle gå så fort och smidigt som den gjorde.
    Vill på det varmaste rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Uppsala och i synnerhet Rebecka.
    Hans A
    • Årsta
    sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hans, hjärtligt tack för ditt förtroende vid försäljning av ditt fina hus. Jag hoppas att du ska trivas i din nya stad och bostad. Även ett stort tack för så snälla ord som ovan, jag blir så glad! Tack! Vi ses på tillträdet igen, är det något innan dess så vet du vart jag finns. Varma hälsningar, Rebecka Stråle

• 2020-12-11
    VI har sålt ett litet hus på landet,det gick mycket bra. Utmärkt mäklare.
    Kenneth E
    • 60.0 m²
    • Almunge
    sålde sitt hus med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-11
    Mycket bra bemötande. Lätt att gå tag på och har hjälpt till genom hela processen.
    Per-olov M
    • 81.0 m²
    • Centrum
    Tack för er återkoppling och jag är mycket glad och tacksam över att ni fick ett gott intryck av mig som mäklare! Jag är ytterst tacksam över att ha fått hjälpa er med köp av ny bostad. Nu ser vi framemot tillträdet och bättre tider, tills dess önskar jag er God Jul o Gott Nytt År!

• 2020-12-10
    Snäll ock tydligt supertrevlig sätt
    Jag har frågat mycket som jag gör ,ock fått svar som har varit lätt att förstå
    Ser fram emot mitt stugköp när vitsipporna blommar
    Det har varit positivt att köpa från Hanna
    Agneta S
    Agneta S
    • STORVRETA
    köpte sitt hus med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-09
    Vi är jätte nöjda med Hanna! Hon var trevlig och tillmötesgående vid köpet av våran nya bostad.
    Simon J
    • 76.5 m²
    • Nyby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-08
    Vi sålde vår lägenhet, 3 rok i Nyby, med Hanna. Hon var helt underbar. Kompetent, alltid ett leende på läpparna och skötte allt helt perfekt! Rekommenderas starkt av oss. Hon kommer få sköta alla våra framtida bostadsförsäljningar.
    Momen A
    • 76.5 m²
    • Nyby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Stort tack för de fina orden, Momen. Jag hjälper er gladeligen med allt vad ni kan behöva framöver. Lycka till med det nya nu!

• 2020-12-07
    Elenor har skött vår bostadsförsäljning på bästa sätt från början till slut. Hon har ett vänligt bemötande och har lagt stor vikt på att såväl säljare som köpare ska vara välinformerade om köpekontraktets innebörd.
    Elina F
    • 80.0 m²
    • Kungsgärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-07
    Första lägenhetsköpet till min dotter.
    Har fått ett jättefint bemötande, fin och snabb service från visning till kontraktsskrivning.
    Toppenbra!
    Jenny N
    • 42.0 m²
    • Knivsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-05
    Mycket snack. Lite kort i tonen stundtals.sa saker som sedan inte stämde ex tillträdesdagen
    Marcus B
    • 85.0 m²
    • Storvreta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-12-02
    Zeynep har varit helt igenom professionell i sitt bemötande och handlande. Vi var från början tveksamma till om vi verkligen skulle sälja vår bostadsrätt just nu men efter att ha diskuterat igenom detta med Zeynep kände vi oss helt trygga att påbörja processen. Vi har fortsatt känna oss trygga och ”speciella” hela affären igenom. De förväntningar vi hade uppfyllde Zeynep med råge, vi hade aldrig trott att det skulle gå så snabbt och smidigt att sälja vår bostadsrätt.
    Eva P
    • 78.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden Eva. Det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen. Önskar er en fin jul!

• 2020-11-30
    Stigbergsvägen 6A i Uppsala.
    Mäklaren var lugn,, kompetent, förklarar mycket.Vi är mycket nöjda.
    Witold P
    • 81.0 m²
    • Uppsala
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tack för din bedömning. Det var roligt att kunna hjälpa till. Det är mycket att tänka på och än mer så när det blev en affär genomförd på distans. Det blir trevligt att ses vid tillträdet.

• 2020-11-30
    Jag har köpt lägenhet med hjälp av Sofia och fick mycket bra bemötande och proffsig hjälp samt fått snabb återkoppling och bra information. Det har känts tryggt!
    Hedvig S
    • 56.7 m²
    • Ulleråker
    Stort tack för att du tog dig tiden att ge en återkoppling om mig som mäklare och en mycket värmande sådan! Känns otroligt roligt att du upplevt det så och det var roligt att det blev jag som fick sälja en bostad till dig till slut:-).

• 2020-11-28
    Mycket hjälpsam och flexibel vid försäljning av vår lägenhet, han och de runt om honom ansträngde sig för att få till en snygg annons och smidig försäljning, redo att lägga ner så mycket jobb som kunde behövas för att vi skulle bli nöjda med affären.
    Karin W
    • 87.0 m²
    • Uppsala
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-11-28
    Mycket trevlig och kommer absolut att i framtiden jobba med henne.
    Virginia E
    • 2.5:a
    • 66.5 m²
    • Salabacke
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-11-26
    Proffsig, tydlig och mycket tillmötesgående mäklare. Vi kände oss trygga genom hela porcessen och uppskattade särskilt att Zeynep var snabb med att återkoppla på våra frågor. Rekommenderar henne varmt!
    Emma E
    • 90.5 m²
    • Sommarro
    Tack så mycket för rekommendationen Emma och STORT grattis till er nya bostad. Vi ses på tillträdet. Mvh, Zeynep Eker

• 2020-11-26
    Köpt en lägenhet med Zeynep som mäklare, hon var professional och tydlig genom hela processen.
    Kan varmt rekommenderas.
    Simon Carl Michael G
    • 90.5 m²
    • Sommarro
    Tack Simon för att du tog dig tid att skriva rekommendationen. Ni kommer att stortrivas i er nya bostad. Vi ses på tillträdet. Mvh, Zeynep Eker

• 2020-11-26
    Tog kontakt med Sofia Lövdahl Ehlin på fredagen. Veckan efter var lägenheten granskad, stylad, fotad och ute på Läge Plus. Ett par dagar senare var den såld med ett förhandsbud på 300.000 över utgångspris. Bättre mäklare får man leta efter!
    ERIK S
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    SÅ KUL att få hjälpa er och STORT TACK för visat förtroende av valet av mig som mäklare! Ännu roligare när det går så där extra bra, men det är också en stor eloge till er för en välskött bostad, vilket ökar möjligheterna till en bra försäljning som denna!

• 2020-11-25
    Jag har köpt en bostadsrätt av Rebecka mycket proffsigt skött av henne.
    Påläst, tillmötesgående ,lyhörd.
    Ska jag sälja eller köpa så skulle jag absolut kontakta Rebecka .
    Patrik L
    • Uppsala
    Tack så mycket Patrik för rekommendationen och stort stort grattis till din nya bostad - så smidigt allt löste sig! Vi ses på tillträdet, tills dess ha ett fint avslut på året. Mvh, Rebecka Stråle

• 2020-11-23
    Sålt 1:a i Uppsala (Kungsängen). Otroligt lätt och smidigt att låta Hanna Moberg ta hand om allt (planering, pris, marknadsföring, styling, fotografering, visning och förhandling).

Bemötandet och hur:et har från första samtalet varit sakligt, vänligt, effektivt och givande dvs 100%-igt :-)

Med vänlig hälsning Patrik
    Patrik K
    • 35.0 m²
    • Kungsängen
    Stort tack för den fina recensionen Patrik! Det var trevligt att få arbeta med er och det gick väldigt smidigt trots att det var delvis på distans. Det ska bli kul att träffas om ni kommer upp för tillträdet!

• 2020-11-23
    Bra bemötande och mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Anna-märta N
    • 97.0 m²
    • Stabby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Det kan vara svårt att veta vilka förväntningarna är. Ett bra samarbete och mycket kontakt mellan mig och dig som säljare gör det lite enklare. Tack för bra samarbete.

• 2020-11-23
    Vi har sålt vår Bostadsrätt med hjälp av Elisabeth. Trots svåra tider för försäljningar har hon varit väldigt stöttande och hittat kunder gång på gång.
    Vi trodde vi skulle behöva släppa bostadsrätten för under utgångspris men istället fick vi upp den över. Vi rekommenderar henne varmt.
    Hanna S
    • 97.0 m²
    • Sävja
  • 2020-11-23
    Sålt vår villa i Skyttorp.
    Allt gick snabbt och smidigt
    Anneli F
    Anneli F
    • 77.0 m²
    • Skyttorp
  • 2020-11-22
    Jag fick en jättebra presentation av vad Svenska Fastighetsförmedlingen kan göra för mig. Både före att objektet kommer ut på Hemnet och efter. Något som var helt avgörande i valet av mäklare.
    Ronja var även väldigt lyhörd och anpassade så fotografering och att objektet kom ut efter mitt önskemål, vilket innebar väldigt kort varsel. Jag känner att jag fått vara med under resan genom att se annonsen, kontrakt mm innan det körts vidare.
    Det viktigaste av allt är att hon varit tillgänglig när det har behövts.
    Stefan K
    • 89.8 m²
    • Salabacke
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-11-22
    Engagerad och lyhörd. Vi är nöjda med allt från foton till strategi. Det tog ett tag att sälja och Helene var med och var till stor hjälp från början till slut.
    Johan L
    • Ling
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-11-22
    Har sålt min trea på Portalgatan genom Rebecka hon är glad och trevlig, väldigt påläst och kunnig höll mej alltid uppdaterad, kände mej väldigt trygg med Rebecka hon levde verkligen upp till mina förväntningar på att få lgh såld, det kändes bra med Rebecka från första stund. Jag skulle gladeligen rekommendera henne. /mvh Ylva
    Ylva O
    • Uppsala
    Hej Ylva, vad glad jag blir av din rekommendation! Tack så hemskt mycket för fina ord och tack för förtroendet! Varma hälsningar, Rebecka Stråle

• 2020-11-21
    Vi var väldigt kräsna med valet av mäklare och träffade flera innan vi valde Zeynep. Vi kan verkligen rekommendera henne vidare till alla som går i säljtankar! Från första kontakten till signering hanterade hon uppdraget exemplariskt. Tydlig kommunikation, proffsig, förtroendegivande, kunnig och otroligt engagerad sitt uppdrag. Zeynep spelar i en egen liga och vi är milt uttryckt extremt nöjda! Varför välja en trött ordermottagare när du kan få en säljare som är energisk och som levererar? Tack Zeynep!
    Suzan P
    • 86.6 m²
    • Fålhagen
    Suzan, hjärtligt tack för ert förtroende vid försäljning av er fina lägenhet. Dessa ord betyder väldigt mycket. Nu har jakten på ert nya hus börjat. Det ska bli väldigt spännande att se vart ni hamnar. Ha det fint så ses vi på tillträdet! Mvh, Zeynep Eker

• 2020-11-21
    Vi sålde en 3:a i Årsta med Rebecka och är väldigt nöjda med henne som mäklare. Hon är professionell, snabb och kompetent.
    Oskar E
    • 79.6 m²
    • Uppsala
    Tack Oskar för dina ord och vad roligt att vi fick till en så lyckad affär! Nu letar vi vidare efter ert nästa drömhus! Ska bli spännande att se vart det hamnar :-) Även ett stort tack för förtroendet! Med vänliga hälsningar, Rebecka

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte