Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Knivsta!

Här i Knivsta har du närheten till både Uppsala och Stockholm, och vi på mäklarkontoret på Sågverkstorget 1 kan hjälpa dig genom hela bostadsaffären. Vi vet var de bästa områdena ligger för just dig och dina önskemål och finns här för att svara på frågor - vad det än är du undrar över.

80 års erfarenhet har vi inom mäklarbranschen. Det beror på att vi hör till en rikstäckande kedja som satsar allt på kvalitet. När du hittar din drömbostad är vår dröm uppfylld också. Kontakta oss för att veta mer.

Läs vad 1690 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Knivsta 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-22
    Superbra mäklare!! Levde upp till alla våra förväntningar och sålde vår lgh till försäljningsrekord i vårt område.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-19
    Professionell och kunnig. Var flexibel när vi skulle ha visning på lägenheten samt under kontraktskrivning.

Det var första gången vi köpte lägenhet men Hanna var snäll och kom med tips och råd.

Hela processen för lägenheten var riktigt smidig, inga konstigheter och snabb process.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-19
    Mikaela hjälpte mig att sälja min etta i Uppsala. Oavsett om du ska sälja eller köpa kan jag verkligen rekommendera att ta hjälp av henne! Hon var lyhörd för mina önskningar samtidigt som hon gav sakliga råd om hur man kan tänka utifrån hennes kunskap om Uppsalas bostadsmarknad. Hon är både professionell och lättsam, och lyckades dessutom få min lägenhet såld till det pris jag ville ha innan visning!
    2021-07-19
    Vi fick snabb kontakt och hade bra kontakt under tiden fram till köp av bostad. Hanna ordnade med digital visning vilket gjorde det mycket mer flexibelt för oss då vi bor på annan ort. Vi hade inga förväntningar innan, men känner oss ändå väldigt nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-11
    Helene är seriös, hjälpsam och vänlig! Tacksamma för stödet vi fått!
    Ann
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-11
    Mycket duktig mäklare som verkligen gör vad hon kan för att möta kundens behov. Uppmärksam, inlysslande och arbetsvillig. Mycket nöjd!
    Tack Beatrice för ditt fina omdöme, så roligt att jag hittade rätt köpare till din fina lägenhet. Vi ses här framöver på tillträdet. Ha en fortsatt fin sommar. Ulrika Ulrika Eliasson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-11
    Väldigt professionell och duktigt mäklare, hela processen gick utmärkt. Rekommenderas starkt.
    • Löten
    2021-07-09
    Helene Molund har vart en enastående mäklare och är oerhört nöjd. Hon är jordnära och lyssnar på en och hjälper till väldigt mycket. Vi har haft ett dödsbo, och den sympati och förståelse har varit fantastisk. Är mer än nöjd och är väldigt glad att jag fick träffa just Helene.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Knivsta
    2021-07-09
    Trevlig och kunnig. Höll tiden, kom i tid, när vi såg lägenheten.
    Vi fick all information vi behöver och är nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-09
    Väldig bra bemötande samt engagemang, är mycket nöjd med samarbetet och kommunikation med Ulrika
  • köpte sin stuga med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Skölsta
    2021-07-07
    Vi har bara positiva saker att säga om Mathias. Trevlig, snabb på att återkoppla och väldigt proffsig. Allt gick smidigt och vi skulle absolut kontakta Mathias igen om vi behöver hjälp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Ulleråker
    2021-07-07
    Mycket trevligt bemötande. Kändes både professionellt och lättsamt. Påläst om området, föreningen och framtidsutsikter. Fick snabb återkoppling och det var inga problem att komma i kontakt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-07
    Utmärkt! She is quite flexible and understand well the situation.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-05
    Vi fick ett mycket bra bemötande av mäklaren, både snabb på att svara och ge respons på våra frågor.
    Fick en bra och personlig visning, vår mäklare var påläst om både lägenheten och föreningen.
    Hela köpet gick snabbt, smidigt och kändes väldigt tryggt.
    • Sävja
    2021-07-05
    Trevligt bemötande och bra koll på marknaden.Försäljningen gick otroligt smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Sävja
    2021-07-03
    Väl bemött. Väl insatt. Helt nöj
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-02
    Helene var tillgänglig under hela processen och beredd att svara på mina många frågor. Hon var mycket hjälpsam med allt som hade med bostadsaffären att göra och gick "den extra milen" för att vara till hjälp. Jag kände mig hela tiden trygg med att hon är kunnig, har koll och är saklig. Min erfarenhet är därför mycket positiv.

Jag skulle också vilja lämna ett lika positivt omdöme om mäklarassistent Louise Wenngren. Hon hanterade de praktiska detaljerna mycket snabbt och professionellt och var kommunikativ och lätt att nå; man kände att man kunde lita på henne.
    Vill bara säga tack för ditt betyg om mig och ett ännu större tack för att du dessutom gav min underbara mäklarassistent Lousie ett lika gott betyg, allt måste klaffa för en smidig affär och mäklarassistenterna är en väldigt viktig bit i kedjan! Mvh Helene Molund Helene Molund
  • köpte sitt hus med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-02
    Vänlig, proffsigt, snabbt att agera
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-01
    Väldigt trevlig, allt gick mycket smidigt vid visning och kontraktsskrivning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Rosendal
    2021-07-01
    Bra bemötande, håller kontakt och är transparent
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-06-30
    Allt kändes lugnt och tryggt. Bra bemötande! Kan rekommendera Rebecka till andra!
    • Johannesbäck
    2021-06-30
    Bra bemötande. Köpet gick snabbt och smidigt och utan problem.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-06-30
    Rebecka är glad och trevlig. Tydlig och mycket kunnig på sin sak. Kan varmt rekommendera henne till andra.
    2021-06-30
    Hon var lätt att förstå glad och positiv trevlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Valsätra
    2021-06-30
    Johan lotsade mig genom försäljningsprocessen på ett lugnt och tydligt sätt. Han har tänkt igenom alla steg i hur man bäst säljer ett hus, vilket gav ett utmärkt resultat utan stress.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Valsätra
    2021-06-28
    Vi upplevde Johan som väldigt professionell, tillmötesgående och omtänksam i hela processen. Eftersom vi inte köpt hus förut så var han väldigt behjälplig i alla delar. En mäklare att lita på.
    2021-06-28
    Hanna får högsta betyg i alla avseenden! Hon inte bara levde upp till alla förväntningar, hon överträffade dem också.
    Stort tack för omdömet; det var kul att försäljningen fortskred som vi önskade! Hanna Moberg
  • köpte en tomt med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Näs Focksta
    2021-06-28
    Sofia har varit mycket tillmötesgående, professionell, snabb och vänlig.
    • Näs Focksta
    2021-06-27
    Sofia gav oss ett professionellt och trevligt bemötande under hela processen!
    • Höganäs
    2021-06-27
    Helene Molund har sålt flera av våra fastigheter och rekommenderas till alla våra vänner en otroligt hjälpsam person och vän ! En skicklig mäklare och proffesionellt beteende ut till köparen och säljaren .
    Mvh Gunilla och Jan Cederholm.🥰❤️❤️👍
  • köpte sin stuga med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Björklinge
    2021-06-26
    Ronja har varit hjälpsam och trevlig under hela processen. Eftersom det är första gången jag köper bostad så hade jag inga förväntningar. Men jag är oerhört glad över att affären gått så snabbt.
  • Jan C
    • Höganäs
    2021-06-23
    Vi önskade sälja en 2-rumslägenhet centralt i Uppsala till vårt önskade utbudspris, och Helene hittade snabbt efter två visningsdagar en köpare som accepterade vårt pris. Vi är därför mycket nöjda med Helenes verksamhet, bemötandet har varit mycket professionellt och bästa tänkbara, kontakterna utmärkta. Vi har även anlitat Helene vid tidigare försäljning av bostad och alltid varit mycket nöjda. Vi vill verkligen rekommendera Helene å det varmaste. Man känner sig mycket trygg vid försäljningen.
    2021-06-23
    Mycket bra bemötande, service och kommuikativ.
    Tack för detta Lina, kul att du är nöjd! Det kommer bli så fint i det nya boendet! Hanna Moberg
    2021-06-22
    Blev väl bemött av Rebecka vid köp av lägenhet. Bra visning av lägenheten och allting kändes tryggt och smidigt vid påskrifterna.
  • köpte sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-06-22
    Väldigt bra och trevlig mäklare. Hon är väldigt lätt att få tag på och informerar om allt som sker och händer i processen. Vi kände oss väldigt trygga att ha henne som mäklare vid vårt husköp.
  • sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-06-22
    Smidigt och professionellt. Kan verkligen rekommenderas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Sommarro
    2021-06-21
    Proffsig och trevlig. Ibland lite långsam med att registrera bud.
    2021-06-21
    Rebecca svarade snabbt på alla våra frågor och var väldigt tillmötesgående
    Tack Martin för din rekommendation! Stort lycka till! Med vänliga hälsningar, Rebecka Rebecka Stråle
    2021-06-19
    Helt underbar kontakt.Känt mig helt trygg hela vägen.
    Vänligen
    Lilian Jansson
    Tusen tack Lilian för en så härlig rekommendation och stort tack för förtroendet! Härligt att allt gått så smidigt och klaffar fint i tiden. Njut nu av sommaren så ses vi i slutet av Augusti. Varma hälsningar, RS Rebecka Stråle
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Bälinge
    2021-06-19
    Hanna har under hela försäljningsprocessen varit lättillgänglig, haft tydlig och rak kommunikation med oss och köpare samt varit behjälplig på alla och sätt vis.Vi är jättenöjda och skulle gärna anlita henne igen. Våra varmaste rekommendationer!
    Tack Karin, det känns bra att ni är nöjda. Nu ser vi fram emot tillträdet! Ha en fin sommar så länge. Hanna Moberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Kåbo
    2021-06-19
    Saklig och informativ! Guidade genom vår afffär.
    Det var en lite längre process som krävde eftertanke. Tack för att du tog dig tid att svara. Elisabeth Osborne
    2021-06-18
    Rebecka Stråle är väldigt professionell men samtidigt avslappnad och välkomnande. Hon gör en komplicerad upplevelse enkel att förstå och förklarar allt som händer så man förstår.
    Härligt Amanda att du uppskattar mitt arbetssätt - tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Allt gott, ring om det är något! /Rebecka Rebecka Stråle
    • Årsta
    2021-06-18
    Hon arbetar snabbt och effektivt med båda kundernas intresse och önskemål i åtanke. Rekommenderas varmt!
    Tack för det Majlinda! Stort grattis till er! Hälsa familjen så mycket. Varma hälsningar, Rebecka Stråle Rebecka Stråle
    2021-06-18
    Trevlig och tillmötesgående från början till slut. Vi kände oss lugna under hela förloppet 👍🏽
    Tack för det Sherko och stort grattis till en så fin bostad! Härligt! Vi ses efter sommaren, hälsa där hemma. /Rebecka Rebecka Stråle
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Bälinge
    2021-06-18
    Hanna var hjälpsam, öppensinnig och lösningsorienterad. Gjorde betydligt mer än vad man kan vänta sig.
    Tack för detta! Det var skönt att vi tillslut fick till det så alla var nöjda och glada! Vi ses på tillträdet, trevlig sommar så länge! Hanna Moberg
    • Alunda
    2021-06-16
    Rebecka är kunnig och vänlig , tar dej genom din försäljning
    och ger dej allt stöd och info du behöver.
    kan varmt rekommendera Rebecka Stråle.
    / Gun Loman
    Tack för så snälla ord Gun och även ett stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa dig att sälja både hus och marken. Så snabbt och smidigt allt gick. Hör av dig om det är något, ha en underbar sommar! Med vänliga hälsningar, Rebecka Rebecka Stråle
    • Alunda
    2021-06-16
    Rebecka är vänlig och mycket tålmodig och kunnig
    som gör sitt bästa för att tillgodose dina önskemål.
    Förklarar alla steg så man vet vad som väntar.
    har bara bra att säga om Rebecka.
    Mvh Gun
    2021-06-14
    Bra kontakt från start och genom hela försäljningen.
    Stort tack för det Fanny och tack för förtroendet! Underbar bostad att få hjälpa till med. /Rebecka Rebecka Stråle
  • Jonas Magnus A
    sålde en tomt med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Björklinge
    Professionell. Rak och ärlig. Ordning och reda
  • sålde sin stuga med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Skölsta
    2021-06-14
    Mycket trevligt bemött. Motsvarade till fullo mina förväntningar.
    Gick mycket snabbt från kontakt till försäljning.