Rebecka Stråle
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 35 Läs vad Rebecka Stråle

• Jenny Linnea CECILIA K skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-13

Jag har köpt lägenhet nr 202113001-0128, Regngatan 13.

Bemötandet från mäklaren har varit genomgående mycket bra och hon var särskilt hjälpsam då jag stötte på krångel vid bolån. Hon förklarade allting mycket pedagogiskt under processen från dess att det var visning och tills kontraktet var påskrivet. Mäklarens tillgänglighet var jättebra och jag fick alltid svar inom mycket kort tid. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med all hjälp och service jag fått från mäklaren och jag kan varmt rekommendera Rebecka Stråle till alla som skall sälja/köpa bostad. Läs mer
  • Petra L
    Petra L skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-13

Vi är mycket nöjda med Rebecka som mäklare vid vårt köp av sommarstuga. Extra plus för hennes tålamod med våra vilda barn. Läs mer
  • Caroline S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-07

Trevlig och kunnig mäklare som fick mig att känna mig välkommen på visning och trygg vid signering. Läs mer
  • Anna E skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-07

Köpt en tvåa i Sävja och blev väldigt trevligt bemött. Väldigt fin genomgång av objektet samt själva köpebiten. Mäklaren Rebecka fick mig att känna mug bekväm och trygg med köpet. Topp! Läs mer
    2019-09-07 Rebecka Stråle svarar Anna E
    Tack Anna! Så roligt att kunna hjälpa till! Vi ses på tillträdet :-)
  • Avesta R skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-21

Köpt en bostad i Uppsala med hjälp av Rebecka. Hon är extremt proffsig samtidigt som hon är avslappnad och enklel att prata med och få hjälp av. Är jättenöjd över att ha haft henne som mäklare och skulle utan tvekan rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2019-09-07 Rebecka Stråle svarar Avesta R
    Tack Avesta! Bara att höra av er i framtiden om ni behöver hjälp med något :-) Lycka till med studierna!
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Charlotta W skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-18

Rebecka hjälpte mig att sälja min bostadsrättslägenhet och var verkligen engagerad, professionell och förtroendeingivande hela vägen! Läs mer
    2019-09-07 Rebecka Stråle svarar Charlotta W
    Tack för förtroendet och orden ovan. Det har varit en ära att få förmedla din fina bostad. Lycka till vidare!
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Linnéa F skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-16

Jag har köpt en etta i Uppsala. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående, proffsig och vänlig. En del mäklare känns för "säljiga", det tycker jag är mycket tröttsamt men den här lade sig på rätt nivå, kände av vad jag var för person och kunde skämta. Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-09-08 Rebecka Stråle svarar Linnéa F
    Tack Linnéa, dina ord betyder mycket för mig och är glad över att du är nöjd med affären! Vi ses på tillträdet :-)
  • Ellen B skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-14

Sålt salabacksgatan 11a.
    Väldigt nöjd med hela upplevernsen och försäljningen från start till mål. Mäklaren Rebecka har varit tillmötesgående, ärlig sett till marknad och alltid tillgänglig. Jag har skjutit på försäljningen då jag sett det som ett projekt, men med facit i hand känns det som det gått väldigt smidigt och i princip allt har skötts av mäklaren och firman. Såklart också påverkat av snabb försäljning men väldigt nöjd. Läs mer
    2019-09-07 Rebecka Stråle svarar Ellen B
    Tack Ellen för både omdöme och förtroendet att förmedla din bostad! Det är roligt att höra att du tyckte det gick smidigt och är nöjd! Lycka till vidare och hoppas du trivs i din nya stad!
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Charlotte S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-14

Jag och min dotter har köpt en bostadsrätt till henne. vi fick ett utmärkt bemötande av mäklaren, har inget ytterligare att önska i kontakten. Det kändes tryggt och bra, vi fick ett mycket proffessionellt bemötande. Läs mer
    2019-09-07 Rebecka Stråle svarar Charlotte S
    Tack Charlotte! Det var roligt att få hjälpa er hitta er dotters drömbostad.
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Bendik H skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-13

Jag sålde en 1:a i Uppsala med Rebecka som mäklare. Hon var genom hela processen noggrann och proaktiv, och var alltid snabb med att svara på frågor. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2019-09-07 Rebecka Stråle svarar Bendik H
    Tack Bendik för de snälla orden! Vi ses på tillträdet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson