Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 92 Läs vad Rebecka Stråle

• Lars V köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-02

Fålhagen
    Köpt bostadsrätt på distans och upplevde Rebecka professionell och förtroendeingivande. Hon var alltid tillgänglig via Mail och telefon, snabba svar och information, behövde aldrig följa upp eller påminna. Var även lyhörd och förstod mina krav som köpare för att kunna genomföra transaktionen, vilket även gynnade hennes uppdragsgivare. Kan rekommendera henne. Läs mer
  • Simon G sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-01

Fålhagen
    Rebecka gav ett professionellt och varmt intryck vid försäljning av vår lägenhet i Fålhagen. Processen gick smidigt med Rebecka som mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Kristina S köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-27

Uppsala
    Vi köpte bostad på Topeliusgatan 4. Vi ville ha enskild visning och det ordade hon snabbt.
    Vi lag bud som säljaren godkände och vi kunde snabbt få skriva för köpet.
    Allt detta har gått mycket fort och vi blev trevligt och väl bemötta.

Vi fyller i endast det här trots att Dahn har fått en likadan som skulle innehålla samma text.
    Kristina o Dahn Läs mer
  • Eva G sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-22

Fålhagen
    Jag har som förälder bara varit delägare i min sons lägenhet som nu är såld. Eftersom jag bor på annan ort har han skött alla kontakter med mäklaren så jag har ingen personlig uppfattning. Som jag förstått är han nöjd. Läs mer
    2020-03-22 Rebecka Stråle svarar Eva G
    Tack Eva för er reco! Ja, det har verkligen gått bra här i Uppsala med en smidigt och bra process. Tack för förtroendet att hjälpa er.

Rebecka
  • Carina P köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-20

Rosendal
    Vi köpte en bostadsrätt. Rebecka gav oss ett proffsigt bemötande och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-03-22 Rebecka Stråle svarar Carina P
    Tack så mycket Carina, kul att det gick så bra och smidigt! Där kommer ni trivas!

Rebecka
  • Hilding P sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-17

Rosendal
    Bra bemötande men allt gick väldigt fort i alla anseenden Läs mer
    2020-03-18 Rebecka Stråle svarar Hilding P
    Tack Hilding för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att skriva! Ja, det gick verkligen fort i svängarna nu när vi hittade rätt köpare direkt och vad kul att hela affären blev så lyckad med både pris och tillträde.

Vi ses på tillträdet, tills dess ha det så fint!

Hälsningar,
    Rebecka
  • Marcus H köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Lugnet
    Trevlig och serviceinriktad mäklare med en varm personlighet. Full koll och tillmötesgående mot såväl säljare som köpare. Läs mer
    2020-03-17 Rebecka Stråle svarar Marcus H
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet Marcus och Anna! Grattis till ert nya fina boende. Nu hoppas vi att månaderna går fort så ni får börja flytt in.
    Vi hörs och syns!

Vänliga hälsningar
    Rebecka Stråle
  • Martin H sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Helt fantastisk! Bästa mäklaren vi någonsin haft. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-17 Rebecka Stråle svarar Martin H
    Tack, tack, tack Martin för de otroligt vänliga orden och tack för förtroendet vid försäljningen av er bostad! Alltid lika härligt med nöjda kunder.
    Vi ses och hörs snart igen!

Varma hälsningar,
    Rebecka
  • Sara H sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Lugnet
    Rebecka har gjort ett väldigt proffsigt jobb med vår husförsäljning. Väldigt bra på att kommunicera och lyckades sälja vårat hus på rekordtid till ett väldigt bra pris! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-17 Rebecka Stråle svarar Sara H
    Tusen tack Sara för att du tog dig tid att skriva ett sådant fint omdöme och tack så mycket för förtroendet vid försäljningen! Har har varit så kul att få hjälpa er och så härligt att det blev så bra.
    Ha det bra så länge så ses vi på tillträdet!

Varma hälsningar,
    Rebecka Stråle
  • Bor G sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-15

Höganäs
    Rebecka var proaktiv och professionell! Läs mer
    2020-03-17 Rebecka Stråle svarar Bor G
    Tack Bor för att du tog dig tid att skriva en så fin reco och tack för förtroendet!
    Hälsa familjen så mycket!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson