Rebecka Stråle är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Rebecka Stråle har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 327 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecka Stråle har haft 19 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 327 Läs vad Rebecka Stråle

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Nyby
    2021-11-12 Verifierad kund
    Väldigt bra av all hennes medarbetare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-11-11 Verifierad kund
    Engagerad och bra återkoppling.
    • Salabacke
    2021-10-26 Verifierad kund
    Professionell, tydlig och mötesgående.
    2021-10-23 Verifierad kund
    Rebecka har lyhört och förtroendeingivande skött vår försäljning på bästa sätt. Kommunikationen har varit utomordentligt bra genom hela processen.
    2021-10-23 Verifierad kund
    Rebecka hade ett trevligt och kompetent bemötande med en tydlig plan för hur försäljningen skulle gå till.

Då objektet inte sålde sig själv körde Rebecka oförtröttligt på till vi hade fått det sålt till ett acceptabelt pris.

Vänd dig till Rebecka när du ska sälja!
    2021-10-22 Verifierad kund
    Utmärkt kommunikation och ett pålitligt hanterande av hela processen. Tack!
    2021-10-14 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande! Enkelt att få kontakt med och snabba svar.
    Tack Joanna och Olle för omdömet och stort grattis till en underbar lägenhet! Ska bli spännande att följa er renoveringsresa.

Varma hälsningar,
    Rebecka
    2021-10-14 Verifierad kund
    Bra men hon pga graviditet lämnade över mycket till en assisterande mäklare. Så det blir svårt att avge ett omdöme om hennes insats. Några saker som sas verkar inte ha genomförts i kontakt med intressenter. Rebecka eller den assisterande mäklaren är ju frågan i det här fallet.
    Hej! Tack så mycket för er rekommendation! Precis, vi var två som hade möjligheten att hjälpa er i och med min stundande mammaledighet.

Nu har vi även stämt av på telefon vad ni syftade på som inte genomförts som sagts, det med att bokade spekulanter inte kommer på visningen. Det är dessvärre inget vi kan göra något åt som fastighetsmäklare, vi ringer alltid spekulanterna innan visning och hälsar de välkomna, stämmer av om lånelöfte och nuvarande boendesituation. Att spekulanter inte väljer att komma på visningen trots detta är som sagt inget vi tyvärr kan göra något åt.

Tack igen för förtroendet och lycka till framöver med allting. Hälsa hemma!

Rebecka och Ronja
    2021-10-13 Verifierad kund
    Fick fin hjälp, de svarade på frågor och lät mig titta på lägenheten en andra gång. Min första lägenhet så jag var lite nervös, men de gjorde det riktigt bra!
    Stort grattis till din första bostad Frida och tack för att du tog dig tid att skriva en recension!

Hör av dig vid minsta fundering, lycka till framöver.

Rebecka och Ronja
    • Årsta
    2021-10-01 Verifierad kund
    Rebecka Strålade som en sol varje gång vi träffades .
    Vi förväntade toppen service eftersom det var skrivit så om henne och hon levererade. Svarade på frågor och funderingar snabbt och snällt.
    Det var en lung, tryg och roligt upplevelse att sälja med hjälp av Rebecka och Ronja.
    Många tack Neil för ett så underbart omdöme och stort tack för förtroendet vid försäljning av er fina lägenhet! Härligt att ni uppskattar vårt arbete och att vi kunde leva upp till era förväntningar.

Lycka till med flytten till huset!

Rebecka