Rebecka Stråle

Rebecka Stråle

Rebecka Stråle är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Rebecka Stråle har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 184 omdömen sedan 2019-02-20. Rebecka Stråle har haft 71 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 184 Läs vad Rebecka Stråle

• Jag och min sambo har sålt vår älskade lägenhet till pärla belägen på St Olofsgatan här i Uppsala & vi hade inte kunnat göra det bättre än med Rebecka som mäklare. Under hela processen har Rebecka varit oerhört engagerad och uppfyllt alla våra önskemål till bästa möjliga försäljning. Hon har genuint & helhjärtat lyft fram det vi älskar med vår lägenhet till nästa ägare, något vi uppskattat enormt, det är ju trots allt sitt hem man säljer. Rebecka har fått oss att känna tillit & trygghet under hela resan och hon har arbetat stenhårt för att göra oss nöjda. Hon är en grym mäklare på alla sätt och vis & vi är så tacksamma för det arbete hon utfört. Hon är 10/10!
    Matilda B sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 2.5:a
    • 66.0 m²
    • Höganäs
    2020-10-30
  • Allt funkade jättesmidigt och bra när vi sålde vår lägenhet.
    Christian A sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Luthagen
    2020-10-30
  • Rebecka hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Uppsala, och jag är jättenöjd med hennes jobb! Rebecka är trevlig, tillmötesgående och alltid lätt att få tag på vid frågor. Jag kan starkt rekommendera Rebecka som mäklare. Hon har gjort min försäljning både enklare och roligare!
    Sandra G sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 61.0 m²
    • Salabacke
    2020-10-30
  • Bra bemötande från bokning av visning till köp. Bra genomgång vid skrivning av kontrakt.
    Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 62.0 m²
    • Uppsala
    2020-10-30
  • Vi fick utmärkt hjälp av vår mäklare Rebecka i försäljningen av vår lägenhet. Affären gick mycket snabbare än vad vi hade kunnat tänka oss med tanke på rådande omständigheter och vi kan inte vara nöjdare med den hjälpen vi fick. Kan varmt rekommendera Rebecka!
    Ronja J sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 44.5 m²
    • Kapellgärdet
    2020-10-23
  • Rebecka är väldigt trevlig och förtroendeingivande som mäklare. Jag har känt mig trygg under hela processen av försäljningen av min lägenhet. Det märks att hon gör det yttersta för att både köpare och säljare ska känna sig så trygga och nöjda som möjligt med affären. Min försäljning gick mycket smidigare än förväntat så jag är väldigt nöjd. Jag rekommenderar Rebecka varmt, hon är i en klass för sig!
    Hanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
    • Fålhagen
    2020-10-23
  • Rebecka var väldigt trevligt och förtroendegivande. Under visning var du inte enbart en i mängden utan det kändes verkligen som hon noterade dig och genuint var intresserad av dina tankar. Vi kunde även prata på ett naturligt sätt med Rebecka och det kändes som hennes fokus verkligen var att man skulle må bra efter ett köp. Allt som allt kan vi inte tänka oss att en förstagångsaffär skulle kunna känts bättre eller gått smidigare
    Johan Wilhelm B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 2.5:a
    • 66.0 m²
    • Höganäs
    2020-10-23
  • Rebecka gav genast ett trovärdigt intryck. Professionell och samtidigt informativ. Hon slänger sig ej med standardiserade mäklar/säljar floskler vilket uppskattas och bygger på förtroendet ytterligare. Växlar naturligt mellan informellt och mer formellt. Rebecka gav oss en privat visning. Hon kände av våra behov och hade svar på allt. Som ej Uppsala bo uppskattar man mer att höra var affären ligger än det fantastiska ljusinsläppet vid det fantastiska och välplanerade köket. Hon gav oss nyttig information om mycket utanför lägenheten. Förråd, grannskap, centrum, affärer, bostadsrättsföreningen, kommande projekt i området mm. Rebecka har också visat på stort tålamod då det tog längre tid än förväntat med vår bank inför vår privata visning. Rebecka är också stödjande och förstående för kunder som kanske inte har stor erfarenhet av att köpa lägenhet. En snårig djungel att navigera genom där Rebecka är tryggheten man lutar sig mot. Vi kommer definitivt att begära Rebecka när det är dags att sälja. Finns säkert mäklare som är lika bra men varför chansa.
    Staffan B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
    • Fålhagen
    2020-10-23
  • Vi kände att Rebecka tog tillvara vår intressen som köpare. Vi fick snabba svar på alla våra frågor och ett mycket bra bemötande. Det ledde till att vi valde att anlita Rebecka som mäklare nu när vi är på väg att sälja en annan lägenhet.
    2020-10-20
  • Rebecka har hjälpt oss att skaffa vårt drömboende! Hon utför sitt arbete väldigt professionellt, samtidigt är hon en varm och glad person. Tveka inte att kontakta henne om du behöver få hjälp med att sälja eller köpa en lägenhet!
    Natalia G köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-18

Börjegatan
Torkelsgatan
S:t olofsgatan
Torkelsgatan

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte