Rebecka Stråle
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 29 Läs vad Rebecka Stråle

• Linnéa F skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-16

Jag har köpt en etta i Uppsala. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående, proffsig och vänlig. En del mäklare känns för "säljiga", det tycker jag är mycket tröttsamt men den här lade sig på rätt nivå, kände av vad jag var för person och kunde skämta. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Ellen B skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-14

Sålt salabacksgatan 11a.
    Väldigt nöjd med hela upplevernsen och försäljningen från start till mål. Mäklaren Rebecka har varit tillmötesgående, ärlig sett till marknad och alltid tillgänglig. Jag har skjutit på försäljningen då jag sett det som ett projekt, men med facit i hand känns det som det gått väldigt smidigt och i princip allt har skötts av mäklaren och firman. Såklart också påverkat av snabb försäljning men väldigt nöjd. Läs mer
  • Charlotte S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-14

Jag och min dotter har köpt en bostadsrätt till henne. vi fick ett utmärkt bemötande av mäklaren, har inget ytterligare att önska i kontakten. Det kändes tryggt och bra, vi fick ett mycket proffessionellt bemötande. Läs mer
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Bendik H skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-13

Jag sålde en 1:a i Uppsala med Rebecka som mäklare. Hon var genom hela processen noggrann och proaktiv, och var alltid snabb med att svara på frågor. Jag är jättenöjd! Läs mer
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Birgitta Margareta S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-13

Jag sålde ett fritidshus .
    En duktig kommunikatör och lätt att samarbeta med.
    R Stråle en bra lyssnare,vilket enligt min uppfattning inte är så
    vanligt bland mäklare!Ge henne ansvar så blir det resultat.
    Ge henne större uppdrag än vårt fritidshus.
    Kanske viss orutin lyste igenom vid objektvärderingen men det
    är en rutinfråga.Att sälja gamla antika objekt kräver rutin. Läs mer
  • Lina Å skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-03

Rebecka var väldigt professionell och hade samtidigt en vänlig och serviceinriktad framtoning. Hon ställde upp och hjälpte till i en problematisk situation och det märktes att hon ville det bästa för säljaren, men även för mig som köpare. Jag rekommenderar verkligen Rebecka till den som ska sälja sitt boende och om jag någon gång säljer min bostad är det stor sannolikhet att jag kommer att välja Rebecka som min mäklare. //Lina Åhlén Läs mer
  • Ann P skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-30

Kändes inte seriös. Fick många frågor på saker vi gått igenom vid uppdragets början. Om jag beskriver vilken lägenhet det gäller blir jag inte anonym. Fick sålt till begärt pris men arvodet var ej anpassat till insats från mäklare. Läs mer
    2019-08-03 Rebecka Stråle svarar Ann P
    Hej Ann!
    Tack feedbacken nedan. Beklagar att du upplevt mitt arbete som sådan, även fast jag mest varit i kulisserna och inte varit ansvarig mäklare för den här försäljningen.

Jag tar till mig och försöker göra det bättre nästa gång. Hoppas ni trivs i er nya bostad.
    Ha en fin sommar.
  • Sandra W skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-19

Jag har sålt en bostadsrätt med Rebecka som mäklare och kan å det varmaste rekommendera henne!

Det har känt väldigt tryggt för mig att ha Rebecka som min mäklare, hon har under hela processen visat stort engagemang och kunskap. Hon gör det "lilla extra" vilket har påverkat min bostadsförsäljning positivt. Tack vare henne kunde jag och köparen av min lägenhet få till en smidig och snabb kontaktskrivning.

Rebecka är en professionell, engagerad, tillgänglig och trevlig person som dessutom utstrålar ett lugn. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Annika G skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-18

Köpt 1:a i Uppsala och sålt 1:a i Länna.
    Blev bra bemött.
    Ja det tycker jag.
    Försäljningen av min bostad gjordes smidigt. Läs mer
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Annika A skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-04

Jag har sålt en bostadsrätt i Uppsala. Rebecka lyssnade in våra önskemål och infriade dessa på ett proffsigt sätt. Affären gick snabbt utan att jag upplevde någon stress mycket tack vare Rebeckas snabba återkopplingar. Är mycket nöjd med Rebeckas insats från intag till kontraktsskrivning. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson