Rebecka Stråle
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-12 - 2019-11

Läs vad 61 Läs vad Rebecka Stråle

• Frida L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-06

Salabacke
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle och är extremt nöjda! Försäljningen och alla visningar har gått supersmidigt. Hon har också varit väldigt snabb på att svara på och reda ut alla våra frågetecken. Med henne som mäklare är man i trygga händer! Läs mer
  • Carl-magnus E sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-03

Årsta
    Det som gjorde att jag valde Rebecka Stråle för mitt säljuppdrag var att hon visade stort engagemang och kunnande redan när hon berättade vad hon och hennes mäklarbyrå kunde göra för mig. När hon sen fick förtroendet att genomföra affären höll det goda första intrycket i sig. Jag uppskattar bland annat den snabba återkopplingen när det hände saker, ansträngningarna för att hålla mig som säljare löpande informerad även om små administrativa detaljer och även tålamodet med alla mina frågor. När det ett par gånger längs vägen inträffade små oväntade problem (som mäklare varken var ansvarig för eller kunnat förutse) agerade hon mycket proffsigt och snabbt. Jag rekommenderar gärna Rebecka som mäklare. Läs mer
    2019-12-04 Rebecka Stråle svarar Carl-magnus E
    Carl-Magnus tack för att du tog dig tid och skriva så fina ord och tack för att jag fick hjälpa dig att sälja din bostad. Bara att hör av dig i framtiden om det skulle vara något. God jul till dig!
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-03

Sommarro
    Sålde en 2a på 50 kvm i sommaro med hjälp av Rebecka. Superbra hjälp och engagemang hela vägen. Slutade med en jättebra affär Läs mer
    2019-12-04 Rebecka Stråle svarar Martin S
    Martin - tack för förtroendet och lycka till i er nya bostad! Det var så roligt att få hjälpa er!
  • Per W
    Per W köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-23

Sommarro
    Köpte bostad via Rebecka. Trevlig, snabb och bra kommunikation. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-04 Rebecka Stråle svarar Per W
    Vad roligt att du är nöjd Per! Tack och lycka till i din nya bostad. God jul till dig!
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Jalal M köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-23

Årsta
    Rebecka är jätte fint person, hon är jätte hjälpsam och ordentlig. Läs mer
    2019-12-04 Rebecka Stråle svarar Jalal M
    Vad snäll du är Jalal, tack för de fina orden! Lycka till i bostaden!
  • Magnus L köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-18

Knivsta
    Kunnig, Engagerad och hjälpsam!
    Mycket goda erfarenheter och skulle inte tveka att köpa/sälja med hjälp av Rebecca igen. Läs mer
    2019-12-04 Rebecka Stråle svarar Magnus L
    Tack Magnus! Lycka till vidare - bara att höra av er om det skulle vara något.
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Patrik P sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Slavsta
    Sålde vår bostad via Rebecka som skötte hela affären felfritt. Allting gick snabbt och smidigt och behövde bara ha en visning vilket överträffade våra förväntningar. Rekommenderar verkligen Rebecka! Läs mer
    2019-12-04 Rebecka Stråle svarar Patrik P
    Tack Mickan och Patrik för förtroendet och orden ovan! Lycka till i ert nya hus!
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Daniel S sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Knivsta
    Sålde våran villa med Rebecka och hela affären fungerade utmärkt.

Bra och professionellt bemötande.

Jag kan rekommendera att sälja och köpa med Rebecka. Läs mer
    2019-12-04 Rebecka Stråle svarar Daniel S
    Tack Daniel! Lycka till vidare och tack för att jag fick hjälpa er!
  • Johanna B
    Johanna B sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Knivsta
    Vi sålde vårt hus i Knivsta genom Rebecka Stråle på Svensk Fast i Uppsala. Hon var mycket proffsig och trevlig. Det kom många på visning och vi blev nöjda med slutbudet. Det kunde inte ha varit bättre helt enkelt. Läs mer
    2019-12-04 Rebecka Stråle svarar Johanna B
    Tack Jonna för ert förtroende och för dina ord! Bara att höra av er i framtiden om jag kan hjälpa er med något. Ses nästa vecka!
    Rebecka Stråle gillar detta
  • Lina V köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Salabacke
    Köpt en tvåa i 50-talshus. Rebecka var trevlig, lätt att känna tillit till, tog sig tid och gav råd. Läs mer
    2019-12-04 Rebecka Stråle svarar Lina V
    Grattis till ditt nya boende och tack Lina för det snälla orden!
    Lina V, Rebecka Stråle gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala