Rebecka Stråle
Registrerad mäklare sedan 2019-01-03
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 128 Läs vad Rebecka Stråle

• Joyce K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-07

Vädergatorna
    Jag köpt en lägenhet.
    Från första mötet med mäklaren Rebecca Stråle, kände jag sett och respekterade som spekulant.
    Rebecca visade mig runt lägenheten plus allt som ingår som tvättstuga plus förrådet utan att jag behövde fråga om det.
    Hon arbetade på ett professionellt sätt på det sättet hon lyssnade till mina funderingar och även hur hon framförde mina önskningar till säljaren. Hennes engagemang och agerande led till att köpte gick igenom på ett professionellt
    Rebecca är en utmärkt bra mäklare Läs mer
  • Billy S köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-03

Centrum
    Köpt bostadsrätt på Stationsgatan i Uppsala. Rebecka var snabb med förhandsvisning och ärlig rakt igenom hela processen. Seriös och trevlig! Läs mer
  • Agneta B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-26

Uppsala
    Rebecka har varit positiv och enkel att ha att göra med. Vi har köpt en bostadsrätt. Läs mer
  • Martina O sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-24

Kungsängen
    Jag sålde min lägenhet i Industristaden i Uppsala. Hela processen gick väldigt snabbt och smidigt. Lägenheten lades ut som kommande försäljning och såldes två dagar senare till det priset jag önskade. Ett plus i annonsen var möjligheten att få lägenheten visad i 3D. Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare och rekommenderar Rebecka till alla som går i sälj- eller köptankar! Läs mer
  • Patrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-23

Kungsängen
    Jag sålde min lägenhet i industristaden via Rebecka. Hon lyssnade på, och arbetade efter mina önskemål och genomförde en lyckad försäljning med bravur. Stort tack! Läs mer
  • Viktoria N köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-18

Kungsängen
    Köpt bostadsrätt. Gick smidigt och fort, bra kontakt och Rebecka förmedlade informationen väl. Kändes som att vi fick bra stöd och vägledning genom hela processen. Mycket nöjd! Läs mer
  • Thomas N köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-18

Kungsängen
    Trevlig och sakligt bemött. Bra förberedd och proffsigt uppträdande. Läs mer
  • Claes H sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-15

Almunge
    Försäljning av hus med stall och div uthus samt 1 hektar mark. Rebecka såg potential i fastigheten som vi inte tidigare stött på vid kontakt med andra mäklare. Troligen en svår fastighet att värdera och dessutom under utmanande tider men vi är mycket nöjda och fick uppfattningen att Rebecka mer eller mindre jobbade dygnet runt med vårt objekt. Rebecka ger ett positivt och förtroendeingivande intryck och hon överträffade verkligen våra högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Rebecca A sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-15

Centrum
    Rebecka hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Industristaden. Hon har under hela processen varit väldigt tydlig, informativ och alltid hållit mig som säljare väl uppdaterad. Läs mer
  • Helena T sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-13

Almunge
    Kunnig, arbetsam, tillmötesgående och alltid tillgänglig. Rekommenderar varmt Rebecka Stråhle som mäklare. Läs mer
    2020-06-17 Rebecka Stråle svarar Helena T
    Tack Helena för det fina orden och tack för förtroendet - det var så kul att få hjälpa till! Fin sommar till dig och familjen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle