Robert Yeghiazaryan

Robert Yeghiazaryan

Robert Yeghiazaryan är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Robert Yeghiazaryan har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Robert Yeghiazaryan har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Yeghiazaryan har haft 8 försäljningar sen 2024-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-04 - 2024-06

23 omdömen om Robert Yeghiazaryan

Sedan starten hos Reco 2024
Nandin K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Yeghiazaryan en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Rosendal

Jag fick mycket bra och snabb service. Jag är mycket nöjd med mäklaren. Proffsig, kunnig, och snabb återkoppling.

Max H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Yeghiazaryan en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Tydlig med ett bra bemötande. Jag blev kontinuerligt uppdaterad. Slutade med en snabb och smidig affär!

Stort tack för förtroendet Max! Nu ska vi bara hitta nästa pärla 😀

Gerd S
Uppsala

Snabb hantering, lätt att få besked ifrån, ordnade allt på bästa sätt! Informerade även om saker att tänka på samt gav tips inför kontakt med bank. Jag är väldigt nöjd.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Tack för din feedback, kul att du är nöjd. Stort grattis återigen du kommer trivas där det tvekar jag inte på. Allt gott//

Bsrat Tewelde M
Herrhagen

Robert är en underbar person och trevlig. Han är jätte duktig att ger tips och han hjälpte mycket till oss.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas nu att ni verkligen ska trivas. Allt gott//

Wasim M
Herrhagen

Otroligt trevligt och professionellt bemötande utav Robert. Levde upp till alla förväntningar, lyckades sälja min lägenhet till det priset jag ville ha utan några problem. Han höll mig även uppdaterad hela vägen och hade svar på alla frågor och funderingar jag hade. Kan inget annat än att rekommendera!

Svar från Robert Yeghiazaryan

Vad roligt att du känner dig nöjd med försäljningen, varit en ära att få arbeta ihop med er! Allt gott//

Yonas Tsehaye T
Herrhagen

Robert är en bra person och trevlig. Han bemötta oss på bra sätt och han hjälpte jätte bra . Vi känner trygghet av honom. Fortsätter bara . Jag har ingen negativ av honom allt var positivt.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Härligt att höra Yonas stort tack för din feedback. Jag hoppas nu verkligen att ni ska trivas bra i er nya lägenhet. Allt gott//

Karin Eva-Britt E
Sävja

Robert är mycket förtroendeingivande. Kändes tryggt från start till försäljningen. Gick fort och bra. En mycket inlyssnande person. Svar på alla frågor. Med vänlig hälsning, Eva-Britt

Svar från Robert Yeghiazaryan

Men vad härligt att du kände så, det har varit fantastiskt att få förmedla ditt objekt. Där det finns så lång historia och så många minnen. Ta hand om dig nu så hörs vi snart igen, allt gott//

Sabah H
Sävja

Hej, Robert var en underbar mäklare han följde med hela processen noggrant och gjorde ett strålande jobb.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Tack så mycket för ett fantastiskt betyg. Stort grattis och lycka till nu. Allt gott//

Elin P
Salabacke

Trevligt och glatt bemötande. Säljig, bra på snacket på ett inbjudande sätt. Bra med återkoppling under händelsernas gång och lätt att få tag på vid behov.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack Elin, härligt att du fått en bra upplevelse. Allt gott//

Magnus F
Gottsunda

Lugn och trygg, kunnig mäklare

Svar från Robert Yeghiazaryan

Tack för de fina orden Magnus. Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad.