Andreas Lindqvist

Andreas Lindqvist

Andreas Lindqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Andreas Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Andreas Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.5. Andreas Lindqvist har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag inte tror på att "marknaden bestämmer priset". Slutpriset är en effekt av det samarbete som mina kunder har med mig och den strategi vi tillsammans utformar. Med Svensk Fastighetsförmedling i ryggen och alla de unika produkter vi har möjlighet att använda oss av så kommer vi garanterat nå det bästa resultatet!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är helst med min familj på den lilla fritid jag har. Tränar även fem dagar i veckan för att orka med arbetsbelastningen och att hela tiden vara skärpt!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är delägare i våra kontor i Uppsala och Knivsta och har spenderat 7 år på universitet utöver min mäklarutbildning. Utöver detta så har jag med mig en utbildning som civilekonom och en som datavetare i bagaget - plus en massa arbetslivserfarenhet.

79 omdömen om Andreas Lindqvist

Daniel D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Stabby

Han hjälpte till med att snabbt boka en visning av lägenheten. Han skötte kontakterna med säljaren på ett smidigt sätt vilket ledde till kontraktsskrivning. Han var vänlig och tillmötesgående.

Belinda G
Årsta

Bra bemötande, han ingav ett tryggt intryck

Carina L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Höganäs

Jag tycker Andreas har mött oss väldigt proffisionellt

Svar från Andreas Lindqvist

Hej Carina Stort tack för det! :)

Elvira H
Svartbäcken

Mäklaren var jättetrevlig och hade bra koll på allting. Han förklarade grunndlöggande och gjorde inget komplicerat. Det var en lätt process att köpa lägenheten och vi är väldigt nöjda med mäklaren.

Svar från Andreas Lindqvist

Hej Elvira Tack för den fina recensionen. Jag hoppas du kommer trivas bra i lägenheten.

Rickard B
Kungsängen/Industristaden

Trevlig och förtroendeingivande.

Svar från Andreas Lindqvist

Hej Rickard. Tack för det. Jag hoppas ni kommer trivas bra i den nya lägenheten.

Malin B
Kungsängen/Industristaden

Han var tillmötesgående, trevlig och svarade på frågor vi hade. Kanske hade han kunnat höra sig för mer hur vi hade det med försäljning osv.

Svar från Andreas Lindqvist

Hej Malin Tack för din recension och jag hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten. Jag tar med mig det du säger om er försäljning framåt i mitt yrke. Tack för feedbacken.

Fredrik E
Årsta

Proffs! Gav han nycklarna, han skötte resten. Bra kontakt genom hela resan. Rekommenderas!

Svar från Andreas Lindqvist

Tjenare Fredrik Ja, det där gick ju smidigt :) Kul att du är nöjd och vi ses och hörs framöver.

Mikael W
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Professionellt bemötande mot både säljare och köpare!

Svar från Andreas Lindqvist

Hejsan Mikael Tack för din fina rekommendation.

Jón Ágúst S
Trädgårdsstaden

Svar från Andreas Lindqvist

Hejsan Jon Agust Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas att du och familjen kommer att trivas i lägenheten.

Lena C
Trädgårdsstaden

Trevlig, lyhörd och smidig att ha att göra med. Tydlig och informativ i alla led av säljprocessen.

Svar från Andreas Lindqvist

Hejsan Lena Tack för din fina rekommendation.