Andreas Lindqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Andreas Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Andreas Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.5. Andreas Lindqvist har haft 7 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag inte tror på att "marknaden bestämmer priset". Slutpriset är en effekt av det samarbete som mina kunder har med mig och den strategi vi tillsammans utformar. Med Svensk Fastighetsförmedling i ryggen och alla de unika produkter vi har möjlighet att använda oss av så kommer vi garanterat nå det bästa resultatet!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är helst med min familj på den lilla fritid jag har. Tränar även fem dagar i veckan för att orka med arbetsbelastningen och att hela tiden vara skärpt!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är delägare i våra kontor i Uppsala och Knivsta och har spenderat 7 år på universitet utöver min mäklarutbildning. Utöver detta så har jag med mig en utbildning som civilekonom och en som datavetare i bagaget - plus en massa arbetslivserfarenhet.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

71 omdömen om Andreas Lindqvist

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Trädgårdsstaden
    2023-03-24 Verifierad kund
  • Lena C
    • Trädgårdsstaden
    2023-03-24 Verifierad kund
    Trevlig, lyhörd och smidig att ha att göra med. Tydlig och informativ i alla led av säljprocessen.
    Hejsan Lena

Tack för din fina rekommendation.
    2023-03-06 Verifierad kund
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar och hade ett trevligt och artigt sätt.
    Tack för den fina rekommendationen Eva. Jag hoppas att ni kommer trivas i lägenheten. Andreas Lindqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2023-03-05 Verifierad kund
    Andreas, en mycket tillmötesgående, pålitligt nåbar, varmhjärtad, mycket brett kunnig mäklare som ger mycket generöst av sin tid och också är engagerad i att stödja kunden med att hitta ny bostad.
    Kommunikationen är klar, välvillig, medveten,...och mycket uppskattad.
    Jag blev dock ibland under processen osäker på om hur mycket initiativ jag själv behöver lägga. Så jag initierade en hel del kommunikation och fick alltid respons, skulle dock ha uppskattad vid vissa moment att initiativtagande till kommunikation hade utgått ifrån mäklaren för att också få en viss känsla av "guidning/ledning".
    Stort tack för fint samarbete!
    Hejsan Jutta

Tack för din fina rekommendation. Hur mycket initiativ man ska ta som kund varierar givetvis på hur iblandad man vill vara. När jag får förtroendet att förmedla någons bostad så ser jag gärna att det är ett samarbete där vi kan bolla saker mellan varandra. Det är ju till syvende och sist dina beslut då det är du som måste ta ställning till om mina råd och min plan är sund. Jag tycker vi hade ett strålande samarbete och dina tankar om processen, prissättning med mera uppskattades mycket.

Nu ska vi bara se till att hitta ett nytt boende åt dig som passar. Vi hörs snart igen :)
    2023-03-05 Verifierad kund
    Vi de två tillfällen vi träffats blev vi bemötta på ett sätt som vi förväntat oss dvs på ett vänligt och korrekt sätt.
    Hejsan Kjell. Tack för rekommendationen. Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Andreas Lindqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Kåbo
    2022-10-05 Verifierad kund
    Effektiv, arbetar snabbt och är lätt att ha en dialog med.
    • Tunabackar
    2022-10-05 Verifierad kund
    Proffsigt bemött och försäljning av lägenheten. Smidigt och enkelt.
    • Årsta
    2022-10-05 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, kände mig trygg genom hela processen och visste att han va ett samtal bort. Klockren!
    • Tunabackar
    2022-09-24 Verifierad kund
    Proffsig mäklare, korrekt får jobbet gjort helt enkelt. Erfarenheten ger respekt vilket gynnar både säljare o köparen.
    • Kungsängen
    2022-03-19 Verifierad kund
    Bra kontakt med all information som behövdes.
    Andreas är mycket hjälpsam.