Andreas Lindqvist

Andreas Lindqvist

Andreas Lindqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Andreas Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 57 omdömen sedan 2016-09-05. Andreas Lindqvist har haft 6 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag inte tror på att "marknaden bestämmer priset". Slutpriset är en effekt av det samarbete som mina kunder har med mig och den strategi vi tillsammans utformar. Med Svensk Fastighetsförmedling i ryggen och alla de unika produkter vi har möjlighet att använda oss av så kommer vi garanterat nå det bästa resultatet!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är helst med min familj på den lilla fritid jag har. Tränar även fem dagar i veckan för att orka med arbetsbelastningen och att hela tiden vara skärpt!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är delägare i våra kontor i Uppsala och Knivsta och har spenderat 7 år på universitet utöver min mäklarutbildning. Utöver detta så har jag med mig en utbildning som civilekonom och en som datavetare i bagaget - plus en massa arbetslivserfarenhet.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

57 omdömen om Andreas Lindqvist

• Köpte villa/sommarhus Mycket bra inga- bra Andreas var förberedd , tydlig, och tog sig tid att förklara. Jag och min fru kände oss helt lugna med Andreas som representerade både säljar och köpare. Mvh Anders och Charlotte Falkenstrand
    Anders F köpte sin stuga med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-05-17
    2020-05-17
  • Sålt fritidshus. På Hemnet och Svensk Fasts hemsida var dock objektet inlagt som "Villa". Mycket illa. Den första mäklaren vi fick från Svensk Fast var vi tvungna att sparka pga mycket otrevligt beteende. I övrigt har det fungerat med Andreas.
    Birgersson T sålde sin stuga med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-05-15
  • Sammanfattningsvis Vår spontana kommentar efter att kontraktet var påskrivet var att Andreas var mycket kunnig, tydlig, seriös och trevlig . Vi är otroligt nöjda och obeskrivligt glada för det fina hus vi fått. Mvh Charlotte och Anders Falkenstrand.
    Charlotte F köpte sin stuga med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-05-15
  • Andreas hjälpte oss att sälja vår lägenhet och hade alltid ett bra bemötande, goda råd och tydlig information. Inga krusiduller. Kan varmt rekommendera honom.
    Negin N
    Negin N sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-11-22
    2019-11-22
    Tack för den fina rekommendationen och jag hoppas ni har hittat något nytt i Stockholm.

Andreas L

• Kungsgatan 93C. Gott bemötande och mäklaren överraskade med trevligare bemötande än förväntat. Ett alltigenom kunnigt intryck och väl genomförd affär.
    Hans H köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-11-20
    Hejsan Hans. Kul att man kunde överraska med trevligt bemötande :) Jag hoppas ni är nöjda med lägenheten.

Andreas L

• Kungsgatan 93C Bra bemött. Inga förväntningar.
    Elisabeth H köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-11-20
    Hejsan Elisabeth. Tack för din rekommendation.

Andreas L

• Andreas har hjälpt oss på bästa sätt att sälja vår mors lgh. Han har varit öppen, informerande och hjälpsam på alla sätt. Vi är mycket nöjda med samarbetet så här långt.
    Petra Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-11-19
    • 2:a
    • 63.1 m²
    • Ulleråker
    2019-11-19
    Hej Petra. Tack för förtroendet och vi hittade verkligen rätt köpare till er mors bostad. Nu är det bara deklarationen kvar men det löser vi givetvis tillsammans.

Andreas L

• Vi har köpt en bostad och blev bemött det vi hade förväntat oss.
    Yvonne F köpte sitt hus med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-10-30
    • 168.0 m²
    • Södra Gottsunda
    2019-10-30
    Hejsan Yvonne Tack för din rekommendation. Ni har köpt ett mycket fint hus och det är kul att ni återvänder till Uppsala och Södra Gottsunda så ni får njuta av skogen och naturen som ni saknat vid ert nuvarande boende.

Andreas L

• Vi sålde en fristående 1 1/2 plans villa i Björklinge. Andreas, vår mäklare, tog fram en plan till försäljningen som vi var nöjda med och som vi följde. Nu råkade vi sälja under svåraste månaden på flera år (minst antal spekulanter på marknaden). Men med stöttning och goda råd från Andreas så kände vi oss lugna och trygga genom allt. Huset blev sålt och vi är tacksamma för att vi valde Andreas som vår mäklare.
    Louise B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-10-04
    • 155.0 m²
    • Uppsala
    2019-10-04
    Hej Louise Tack för din fina rekommendation. Ja, försäljningen var en utmaningen men jag tycker vi löste det mycket bra tillsammans. Ni får ringa när jag ska komma och värdera ert nya hus.

Andreas L

• Proffsigt bemötande och enkel att ha att göra med - bra!
    Magnus F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-10-02
    • 39.0 m²
    • Uppsala
    2019-10-02
    Tack för din fina rekommendation.