Andreas Lindqvist

Andreas Lindqvist

Andreas Lindqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Andreas Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Andreas Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.4. Andreas Lindqvist har haft 1 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag inte tror på att "marknaden bestämmer priset". Slutpriset är en effekt av det samarbete som mina kunder har med mig och den strategi vi tillsammans utformar. Med Svensk Fastighetsförmedling i ryggen och alla de unika produkter vi har möjlighet att använda oss av så kommer vi garanterat nå det bästa resultatet!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är helst med min familj på den lilla fritid jag har. Tränar även fem dagar i veckan för att orka med arbetsbelastningen och att hela tiden vara skärpt!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är delägare i våra kontor i Uppsala och Knivsta och har spenderat 7 år på universitet utöver min mäklarutbildning. Utöver detta så har jag med mig en utbildning som civilekonom och en som datavetare i bagaget - plus en massa arbetslivserfarenhet.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 58 Läs vad Andreas Lindqvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Trädgårdsstaden
    2021-06-01
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Andreas. Vi uppskattade hans trevliga sätt och att han var mycket tillgänglig under hela processen.
  • Anders F
    2020-05-17
    Köpte villa/sommarhus
    Mycket bra
    inga- bra

Andreas var förberedd , tydlig, och tog sig tid att förklara. Jag och min fru kände oss helt lugna med Andreas som representerade både säljar och köpare.

Mvh Anders och Charlotte Falkenstrand
  • sålde sin stuga med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-05-15
    Sålt fritidshus.
    På Hemnet och Svensk Fasts hemsida var dock objektet inlagt som "Villa". Mycket illa.
    Den första mäklaren vi fick från Svensk Fast var vi tvungna att sparka pga mycket otrevligt beteende.
    I övrigt har det fungerat med Andreas.
  • köpte sin stuga med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-05-15
    Sammanfattningsvis

Vår spontana kommentar efter att kontraktet var påskrivet var att Andreas var mycket kunnig, tydlig, seriös och trevlig . Vi är otroligt nöjda och obeskrivligt glada för det fina hus vi fått.

Mvh Charlotte och Anders Falkenstrand.
  • Negin N
    2019-11-22
    Andreas hjälpte oss att sälja vår lägenhet och hade alltid ett bra bemötande, goda råd och tydlig information. Inga krusiduller. Kan varmt rekommendera honom.
    Tack för den fina rekommendationen och jag hoppas ni har hittat något nytt i Stockholm. Andreas Lindqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-11-20
    Kungsgatan 93C. Gott bemötande och mäklaren överraskade med trevligare bemötande än förväntat.
    Ett alltigenom kunnigt intryck och väl genomförd affär.
    Hejsan Hans. Kul att man kunde överraska med trevligt bemötande :) Jag hoppas ni är nöjda med lägenheten. Andreas Lindqvist
    2019-11-20
    Kungsgatan 93C
    Bra bemött.
    Inga förväntningar.
    Hejsan Elisabeth. Tack för din rekommendation. Andreas Lindqvist
    • Ulleråker
    2019-11-19
    Andreas har hjälpt oss på bästa sätt att sälja vår mors lgh. Han har varit öppen, informerande och hjälpsam på alla sätt.
    Vi är mycket nöjda med samarbetet så här långt.
    Hej Petra. Tack för förtroendet och vi hittade verkligen rätt köpare till er mors bostad. Nu är det bara deklarationen kvar men det löser vi givetvis tillsammans. Andreas Lindqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Södra Gottsunda
    2019-10-30
    Vi har köpt en bostad och blev bemött det vi hade förväntat oss.
    Hejsan Yvonne Tack för din rekommendation. Ni har köpt ett mycket fint hus och det är kul att ni återvänder till Uppsala och Södra Gottsunda så ni får njuta av skogen och naturen som ni saknat vid ert nuvarande boende. Andreas Lindqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • BJÖRKLINGE
    2019-10-04
    Vi sålde en fristående 1 1/2 plans villa i Björklinge.
    Andreas, vår mäklare, tog fram en plan till försäljningen som vi var nöjda med och som vi följde. Nu råkade vi sälja under svåraste månaden på flera år (minst antal spekulanter på marknaden). Men med stöttning och goda råd från Andreas så kände vi oss lugna och trygga genom allt. Huset blev sålt och vi är tacksamma för att vi valde Andreas som vår mäklare.
    Hej Louise Tack för din fina rekommendation. Ja, försäljningen var en utmaningen men jag tycker vi löste det mycket bra tillsammans. Ni får ringa när jag ska komma och värdera ert nya hus. Andreas Lindqvist