Andreas Lindqvist

Andreas Lindqvist

Andreas Lindqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Andreas Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Andreas Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.5. Andreas Lindqvist har haft 4 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag inte tror på att "marknaden bestämmer priset". Slutpriset är en effekt av det samarbete som mina kunder har med mig och den strategi vi tillsammans utformar. Med Svensk Fastighetsförmedling i ryggen och alla de unika produkter vi har möjlighet att använda oss av så kommer vi garanterat nå det bästa resultatet!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är helst med min familj på den lilla fritid jag har. Tränar även fem dagar i veckan för att orka med arbetsbelastningen och att hela tiden vara skärpt!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är delägare i våra kontor i Uppsala och Knivsta och har spenderat 7 år på universitet utöver min mäklarutbildning. Utöver detta så har jag med mig en utbildning som civilekonom och en som datavetare i bagaget - plus en massa arbetslivserfarenhet.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 62 Läs vad Andreas Lindqvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-03-19 Verifierad kund
    Bra kontakt med all information som behövdes.
    Andreas är mycket hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-03-18 Verifierad kund
    Jag uppskattar det individuellt inriktade och flexibla bemötande hos Andreas.
    Han har mäklat länge, verkar vara mycket rutinerad och suverän i arbetssättet och i och med detta kan det bli lite avsaknad av lite mer personligt engagemang från hans sida.
    Så, Andreas, glöm inte att varje affär är värd att engagera sig i trots alla dina andra uppgifter och din fantastiska erfarenhet.

Jag uppskattar mycket själva kommunikationen med Andreas som var lättsam, snabbtänkt, utan missförstånd, direkt och rakfram....detta är en personlighetsfråga oss emellan som matchat utmärkt.
    • Centrum
    2021-09-29 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med allt. Bemötandet var väldigt proffsigt. Mäklaren levde upp över mina förväntningar.
    • Centrum
    2021-09-27 Verifierad kund
    Stort förtroende, professionell och effektiv.
    • Trädgårdsstaden
    2021-06-01 Verifierad kund
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Andreas. Vi uppskattade hans trevliga sätt och att han var mycket tillgänglig under hela processen.
  • Anders F
    köpte sin stuga med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-05-17 Verifierad kund
    Köpte villa/sommarhus
    Mycket bra
    inga- bra

Andreas var förberedd , tydlig, och tog sig tid att förklara. Jag och min fru kände oss helt lugna med Andreas som representerade både säljar och köpare.

Mvh Anders och Charlotte Falkenstrand
  • sålde sin stuga med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-05-15 Verifierad kund
    Sålt fritidshus.
    På Hemnet och Svensk Fasts hemsida var dock objektet inlagt som "Villa". Mycket illa.
    Den första mäklaren vi fick från Svensk Fast var vi tvungna att sparka pga mycket otrevligt beteende.
    I övrigt har det fungerat med Andreas.
  • Charlotte F
    2020-05-15 Verifierad kund
    Sammanfattningsvis

Vår spontana kommentar efter att kontraktet var påskrivet var att Andreas var mycket kunnig, tydlig, seriös och trevlig . Vi är otroligt nöjda och obeskrivligt glada för det fina hus vi fått.

Mvh Charlotte och Anders Falkenstrand.
  • Negin N
    2019-11-22 Verifierad kund
    Andreas hjälpte oss att sälja vår lägenhet och hade alltid ett bra bemötande, goda råd och tydlig information. Inga krusiduller. Kan varmt rekommendera honom.
    Tack för den fina rekommendationen och jag hoppas ni har hittat något nytt i Stockholm. Andreas Lindqvist
    2019-11-20 Verifierad kund
    Kungsgatan 93C. Gott bemötande och mäklaren överraskade med trevligare bemötande än förväntat.
    Ett alltigenom kunnigt intryck och väl genomförd affär.
    Hejsan Hans. Kul att man kunde överraska med trevligt bemötande :) Jag hoppas ni är nöjda med lägenheten. Andreas Lindqvist