Mert Hedman

Mert Hedman

Mert Hedman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Mert Hedman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Mert Hedman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 421 omdömen med ett betyg på 4.8. Mert Hedman har haft 64 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

421 omdömen om Mert Hedman

Sedan starten hos Reco 2021
Zahrah L
Sålde sitt hus med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Skyttorp

Mert är tillgänglig och har ett väldigt trevligt bemötande. Han lyssnar in kundens önskemål och förväntningar. Vi kommer troligen efterfråga Mert inom kort för en ny fastighetsförsäljning.

Anne-Maj N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Kungsängen/Industristaden

Personligt och professionellt, effektivt trots allt, i denna lågkonjunktur som vi alla befinner oss i just nu!

Linnea K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Kungsängen/Industristaden

Trevligt bemötande, bra kontakt genom hela processen och kunnig på sitt jobb. Rekommenderar!

Fredrik B
Kungsängen/Industristaden

Bra bemötande från start till avtal, kan starkt rekommendera

Charlotta N
Uppsala

Trevligt bemötande, tillmötesgående. Kändes som att Mert gjorde sitt bästa att representera både säljare och köpare.

Lars G
Uppsala

Mert Hedman har en stor kännedom om den lokala bostadsmarknaden. Han gav tydlig information och bra rådgivning. Bostadsförsäljningen kunde genomföras snabbt, just så som önskades.

Isabella H
Sankt Ilian

Jag blev trevligt bemött och han verkade påläst. I sin helhet en bra upplevelse. Det blev ett litet missförstånd mellan säljarna och mäklaren angående om frysen i källaren ingick. Men annars var allt bra.

Mikael N
Köpte sitt hus med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Bälinge

Mert är enkel att ha att göra med och kommunicerar bra och tydligt. Allt gick smidigt, vi är nöjda.

Lovisa V
Uppsala

Informativ, hjälpsam, svarade på alla tänkbara frågor. Visade objektet på ett bra sätt.

Carlo B
Märsön

Mäklaren ger ett professionellt bemötande och mån om att alla är nöjda. Han har följt med oss hela tiden i hela processen av försäljningen. Har kunnat förklara på ett tydligt sätt hela processen på vad som händer vid varje steg av försäljningen.