Elenor Jansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Elenor Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Elenor Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.8. Elenor Jansson har haft 34 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 43 Läs vad Elenor Jansson

• 2020-11-11
    Köpt lägenhet innan visning och Ellinor var till stor hjälp. Ellinor finns alltid anträffbar och på ett positivt sätt. Vi är mycket mycket nöjda med hennes engagemang.
    Håkan Conny L
    • 3:a
    • 75.4 m²
    • Salabacke
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-10-26
    Köpt 30-tala villa. Varm och välkomnande, tillmötesgående. Inte ”säljig” utan ingav förtroende. Bra på att hålla oss uppdaterade om läget, återkom med besked osv.
    Martin F
    • 112.0 m²
    • Storvreta
    köpte sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Halloj Martin. Tack för dina fina ord. Har varit en ära att hjälpa er med ert bostadsköp. Till sommaren kan ni göra det till ert drömboende. Ta hand om er.

• 2020-10-23
    Första mötet med en mäklare i syfte till att sälja egen bostad. Allt har gått snabbt och enkelt. Har alltid hängt med så jag vet vad som händer. Mycket bra service.
    Ayo Hiimoz F
    • 1:a
    • 36.0 m²
    • Uppsala
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tack så mycket för det. Så härligt när allt flyter på. Nöjda säljare och köpare är det bästa som finns. Ta hand om dig.

• 2020-10-22
    Elenor hjälpte mig att sälja mitt hus. Från första kontakt kände jag att hon var engagerad och hade mig som kund i fokus. Hon höll inte bara vad hon lovade, hon överträffade det. Eleonor sålde mitt hus på 5 veckor, höll mig konstant uppdaterad och fanns tillgänglig hela tiden. Att sälja mitt hus med Elenor kändes tryggt och smidigt. Elenor är mäklaren med stjärna i kanten och jag rekommenderar henne varmt.
    Jenny R
    • 112.0 m²
    • Storvreta
    sålde sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tack så mycket Jenny. Det värmer såååååå mycket att höra. Att vi sen fick nöjda köpare är som grädde på moset. Jag finns här om du undrar över något. Ta hand om dig.

• 2020-10-10
    Bra bemötande, fick en grundlig genomgång av säljprocessen av min lägenhet på 2 rok. Därefter gick allt smidigt och behövde inte bemöda mig med något utan Elenor skötte allting på ett bra och proffsigt sätt.
    Robert G
    • 43.5 m²
    • Uppsala
    Tack så mycket för feedbacken. Så härligt att höra. Smidig affär, nöjda kunder och matchande tillträde det är det vi strävar efter. Vi syns på tillträdet.

• 2020-10-03
    köpt bostadsrätt i Björklinge. Elenor var mycket trevlig och svarade glatt på alla frågor och hon vart mycket social och brydde sig i våra bekymmer. Har ännu inte fått tillträde till lägenheten och allt är inte klart men hittills har allt varit till stor belåtenhet.
    Stefan G
    • 4:a
    • 102.1 m²
    • Björklinge
    Halloj Stefan. Tack så mycket för din feedback och det är inte långt till tillträdet. Hör av er om det är något ni undrar över. Ta hand om er.

• 2020-10-02
    Sålde min lägenhet med hjälp av Elenor. Hjälpsam och lättillgänglig.
    Veronica D
    • 57.0 m²
    • Salabacke
    Halloj Veronica. Tack så mycket för feedbacken. Vi hörs i januari inför deklarationen. Hoppas att du trivs i ditt nya hus. Ta hand om dig.

• 2020-08-21
    Jag fick kontakt med Elenor Jansson när jag skulle sälja min villa. Vid vårt första möte visade hon prov på sitt yrkeskunnande och sin professionalitet. Hon redogjorde för vad som gäller för en husförsäljning och lyssnade på de synpunkter jag hade. Hon ingav förtroende och informerade mig fortlöpande under försäljningsprocessen. Allt gick smidigt och bra tack vare hennes yrkesskicklighet och gedigna erfarenhet.
    Ylva Kristina N
    • 84.0 m²
    • Bärby Hage
    Hejsan Ylva. Jag blir så glad när jag läser dina ord. Det värmer sååååå att få höra det. Att sen allt ordnade sig för din dotter också är ju ännu bättre. Har du frågor, du vet var jag är det är bara att höra av dig. Ta hand om dig.

• 2020-08-09
    Sålde en lägenhet i stan. Jag träffade mäklaren på en visning av en liknande lägenhet. Jag valde Elenor på grund av sin motivation och sitt driv. Hon var entusiastisk och energisk genomgående och levde upp till mina förhoppningar. Hon är tuff och driver processer framåt och skapar bra förutsättningar för säljare. Valet av
    Johan Å
    • 46.0 m²
    • Uppsala
    Halloj Johan. Tack så hemskt mycket för din feedback. Vill du ha min hjälp med deklarationen så säg till så hjälper jag dig nästa år. Lycka till i Stockholm.

• 2020-07-11
    Anlitade Elenor för att sälja min bostad och är mycket nöjd! Otroligt proffsig, ärlig, flexibel och framför allt trevlig att ha att göra med. Kommer definivt höra av mig till henne igen om jag skulle behöva sälja i framtiden!
    Emma P
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Nyby
    Halloj Emma. Gud va glad jag blir när jag läser din feedback. Tack så hemskt mycket. Jag finns här för frågor, hjälp med deklaration m.m. Bara att höra av dig. Ta hand om dig och hoppas att ni trivs i ert nya hus.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte