Elenor Jansson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 31 Läs vad Elenor Jansson

• Camilla F köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-26

Uppsala
    jag har köpt en bostad via Elenor. Hon har varit mkt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Läs mer
  • BIRGITTA N köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-21

Svartbäcken
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Elenor Jansson.
    Mycket trevligt och vänligt bemötande.
    Kanske hade jag inte trott att jag skulle bli så vänligt och personligt behandlad.

Så bra att jag med glädje rekommenderar Elenor! Läs mer
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-21

Svartbäcken
    Glad och positiv bra på att förklara och har viljan att hjälpa till. Läs mer
  • Sandra N
    Sandra N köpte sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-19

Vänge
    Bra service kring hela processen. Läs mer
  • Maria Elisa A köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-12

Stenhagen
    Jätte trevligt människa och väldigt kunnig Läs mer
  • Tendai C sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-11

Stenhagen
    Elenor is very professional, polite, listens to the customer's input and gives advise, she communicated well at each stage and wanted the best for me as a customer. Elenor assisted in ensuring the necessary stages were carried out; these included photography and putting adverts on Hemnet as well as timeously updating them. She advised me with regards to the whole process from getting a loan and prepared me on what to expect as a seller . I highly recommend Elenor as an exceptional realtor. Läs mer
  • Dennis Å sålde sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-27

Bälinge
    Enkel och smidig försäljning med bra service! Rak och ärlig och fantastiskt trevligt bemötande👍 Grym👊 Läs mer
  • Åsa K sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-26

Uppsala
    Sålt 2:à denna gång men köpte även samma lgh av Ellenor valde henne medvetet. Förtroendeingivande med lång erfarenhet. Läs mer
    2020-01-29 Elenor J svarar Åsa K
    Halloj Åsa. Jag är så ärad att du återvände till mig när du nu skulle sälja din bostad. Det är därför jag fortfarande är mäklare. Tack så mycket att jag fick hjälpa dig.
  • Åsa L sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-25

Luthagen
    Sålt Gimogatan 8c
    Mycket nöjd med återkoppling, noggrannhet och ärlighet.
    Elenor har mkt goda kunskaper om säljprocessen och förmedlar den tydligt.

Jag upplever sammantaget Elenor som en toppenmäklare. Läs mer
    2020-01-27 Elenor J svarar Åsa L
    Tack så hemskt mycket för dina härliga ord. Jag vill även tacka dig som gjorde det möjligt för köparen att få flytta in i bostaden på ett datum som även passade dem. Bra teamwork.
  • Pontus R köpte sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-24

Bälinge
    Vi köpte ett hus förmedlat av mäklaren. Vi fick ett mycket gott intryck av henne under visningarna.

Under resan från visning genom budgivning och kontraktsskrivning uppstod ett antal saker som flera gånger fick oss att fundera på att kliva av processen. Det var information som var felaktig, villkor som blev otydliga och en allmän, av oss upplevd, ovilja att möjliggöra vår undersökningsplikt (t.ex. genom extremt kort möjlighet att utföra villkorad besiktning)

Till sist lades för lite tid av mäklaren att få både köpare och säljare att förstå och verkligen vara överens om de speciella villkor som lades in i köpekontraktet. Läs mer
    2020-01-27 Elenor J svarar Pontus R
    Hejsan Pontus. Tack så mycket att du tog dig tid att skriva och jag tar åt mig varje ord så att jag kan förbättra mig. Beklagar att ni inte känner er helt nöjda, jag strävar alltid efter både nöjda säljare som köpare. Ingen ursäkt alls men ibland är det svårt att vara en mellanpart med olika önskemål. Formuleringar av nya klausuler kan vara lite kluriga. Som sagt var ingen ursäkt och jag beklagar igen. Önskar er en fortsatt trevlig dag.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle