Elenor Jansson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-10 - 2019-09

Läs vad 14 Läs vad Elenor Jansson

• Evy Jeanette A
    Evy Jeanette A sålde sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Uppsala
    Vi sålde min mammas sommarstuga med hjälp av mäklare Elenore Jansson, hon var till stor hjälp,trevlig,kunnig,lätt att få kontakt med,snabb försäljning rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-10-03 Elenor J svarar Evy Jeanette A
    Halloj Jeanett. Tack för dina värmande ord. Om du har några funderingar så hör gärna av dig jag finns här. Deklaration nästa år!
  • Jane T sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Elenor hjälpte oss med att sälja vår 1a. Hon var alltid glad och tillmötesgående och fanns tillgänglig för frågor när som. Vi kände oss trygga med Elenor. Trots att det var svårt att få lägenheten såld pga dåvarande marknad var Elenor envis och hade en positiv inställning vilket i slutändan lönade sig. Vi kan varmt rekommendera Elenor som mäklare. Läs mer
  • Annika B sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Glad och positiv. Många bra idéer samtidigt som hon är lyhörd för vad vi önskade och tyckte. Tillgänglig med information om allt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Daniel A köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Köpt en lgh. Blev väldigt väl bemött av en engagerad och väldigt hjälpsam mäklare. Hon var väldigt noggrann med att det skulle kännas bra för alla parter. Läs mer
  • Hugo F sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Vi har sålt en bostadsrätt på 80 kvm i Uppsala. Våra förväntningar av Elenor infriades mycket väl. Alltid ett vänligt och trevligt bemötande samt lätt att nå vid behov. Lätt att rekommendera till andra. Läs mer
  • Mona L köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-28

Köpt bostad. Mäklaren var väldigt social och trevlig! Läs mer
  • Martin I sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-28

Uppsala
    Ellenor är mycket engagerad och tillgänglig. Jag har känslan av att hennes agerande är bra både för köpare och säljare. Läs mer
  • Filip I sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-21

Uppsala
    Elenor är en mycket positiv och energisk mäklare, som kan beskriva potentialen i en bostad för kunden. Hon sätter realistiska försäljningsmål och skönmålar inte för uppdragsgivaren.

Vidare "släpper hon inte taget" om affären, utan arbetar i mål med hög energi. Hon håller vad hon lovar.

Om något skulle kunna förbättras så är det precisionen i skrivningar i annonsen, fanns en hel del korrektur m.m. att justera.

Sammantaget kan jag verkligen rekommendera Elenor! Läs mer
  • Anne v skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-12

Mäklaren Elenor ingav förtroende och kunde ge oss en tydlig bild av objektet. Hon var personlig och var skicklig på att läsa av oss köpare. Hela processen gick lugnt tillväga och hon tog sig an hela genomförande på ett professionellt sätt. Läs mer
    2019-09-12 Elenor J svarar Anne v
    Hejsan Anne. Tack så hemskt mycket för dina vänliga ord. Jag finns här hör gärna av er om jag kan hjälpa till med något.
  • Jeanette A skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-12

Vi sålde min mammas sommarstuga med hjälp av mäklare Elenor Jansson hos er, vi är mycket nöjda med hennes kunnande,engagemang,lätt att få kontakt med bara positivt, stor chans att vi anlitar er igen vid försäljning !! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson