Elenor Jansson
Registrerad mäklare sedan 2013-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2019-03-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 35 Läs vad Elenor Jansson

• Johan Å sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-08-09

2:a
    Uppsala
    Sålde en lägenhet i stan. Jag träffade mäklaren på en visning av en liknande lägenhet. Jag valde Elenor på grund av sin motivation och sitt driv. Hon var entusiastisk och energisk genomgående och levde upp till mina förhoppningar.

Hon är tuff och driver processer framåt och skapar bra förutsättningar för säljare. Valet av Läs mer
  • Emma P sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-11

Nyby
    Anlitade Elenor för att sälja min bostad och är mycket nöjd! Otroligt proffsig, ärlig, flexibel och framför allt trevlig att ha att göra med. Kommer definivt höra av mig till henne igen om jag skulle behöva sälja i framtiden! Läs mer
  • Sofia H köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-06

Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt. Elenor var positiv, kunnig, hjälpsam och noggrann. Vi kände oss mycket trygga och nöjda med Elenor i samband med vårt köp. Läs mer
  • Gustav W köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-17

Uppsala
    Mycket trevligt att köpa lägenhet genom Elenor. Smidigt och lätt med två nöjda parter! Läs mer
  • Camilla F köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-26

Uppsala
    jag har köpt en bostad via Elenor. Hon har varit mkt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Läs mer
  • BIRGITTA N köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-21

Svartbäcken
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Elenor Jansson.
    Mycket trevligt och vänligt bemötande.
    Kanske hade jag inte trott att jag skulle bli så vänligt och personligt behandlad.

Så bra att jag med glädje rekommenderar Elenor! Läs mer
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-21

Svartbäcken
    Glad och positiv bra på att förklara och har viljan att hjälpa till. Läs mer
  • Sandra N
    Sandra N köpte sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-19

Vänge
    Bra service kring hela processen. Läs mer
  • Maria Elisa A köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-12

3.5:a
    Stenhagen
    Jätte trevligt människa och väldigt kunnig Läs mer
  • Tendai C sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-11

3.5:a
    Stenhagen
    Elenor is very professional, polite, listens to the customer's input and gives advise, she communicated well at each stage and wanted the best for me as a customer. Elenor assisted in ensuring the necessary stages were carried out; these included photography and putting adverts on Hemnet as well as timeously updating them. She advised me with regards to the whole process from getting a loan and prepared me on what to expect as a seller . I highly recommend Elenor as an exceptional realtor. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle