Sofia Löfdahl Ehlin
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 31 Läs vad Sofia Löfdahl Ehlin

• Hanna W köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Uppsala
    Köpte en trea i Uppsala. Försäljningen gick smidigt och jag uppfattade det som att även säljaren var nöjd. Bra bemötande från visning till försäljning. Läs mer
  • John F köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Uppsala
    Bra information, professionell beteende, och utmärkt service. Läs mer
  • Vincent L köpte en tomt med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-30

Uppsala
    Bara skönt att jobba med Sofia tack för hjälp. Läs mer
  • Jacob E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-27

Jättenöjd! Kommunicerar bra och väldigt enkel att ha att göra med! Läs mer
    2018-10-29 Sofia L svarar Jacob E
    Stort tack Jacob för din återkoppling om mig som mäklare! Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig och att det gick bra till slut på denna upp och nervända marknad. Tackar din kära bror för rekommendationen:-)! Hoppas ni trivs bra i Stockholm och att ni hittat eller hittar ett lika bra nytt boende!
  • Ingegerd L skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-26

Bra bemötande. Levde upp till förväntningar. Läs mer
    2018-10-29 Sofia L svarar Ingegerd L
    Tack Ingegerd för ditt omdöme om mig som mäklare och för att jag fick möjligheten att hjälpa dig vid din bostadsaffär! Hoppas att du trivs och att du kommer att göra det länge i den mycket fina lägenheten!
  • Lars P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-04

Uppsala
    Jag fick hjälp att sälja min fina 3:a i Rosendal av Sofia Löfdahl Ehlin. Hon var mycket duktig på att lyssna in vad jag var ute efter och var mycket noggrann med varje detalj! Samarbetet med trevliga kollegan Helena Swahn gav ett fint resultat! Läs mer
    2018-10-10 Sofia L svarar Lars P
    Tack snälla Lars för dina ord om mig och Helena som mäklare och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er vid både försäljning och köp av bostad! Ser fram emot att se ert kommande hus när det är färdigt:-). Önskar er lycka till nu och ses och hörs framöver!
    2018-10-11 Lars P svarar Sofia L
    Stort tack så länge Sofia! Hälsa så gott!
    / Lars
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annika M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-19

Uppsala
    Sålde min 2,5a i Uppsala. Professionellt bemötande och hjälp genom hela processen med försäljning. Snabb och personlig återkoppling! Allt vad man kan önska sig som försäljare. Läs mer
    2018-09-20 Sofia L svarar Annika M
    Stort tack Annika för de fina orden och tack själv för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av din superfina lägenhet (glöm inte att skicka mig färgkoden på hallen;-))! Önskar dig/er nu stort lycka till med ert nya boende, vilket kommer att bli toppen!
  • Tord J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-05

Uppsala
    Jag är mycket nöjd med arbetet som Sofia utförde för mig. Hon agerade professionellt och ingav förtroende. En förstklassig mäklare i mina ögon.

TJ Läs mer
    2018-09-06 Sofia L svarar Tord J
    Tack snälla Tord för de värmande orden! Är glad över att jag fått hjälpa dig med din försäljning av bostad och önskar dig lycka till och hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad, vilket jag är helt säker på att du kommer att göra, men förstår också att det är blandade känslor!
  • Per M skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-08-25

Jag köpte en lägenhet i centrala Uppsala där Sofia var mäklare. Jag upplever henne som väldigt professionell med god och tydlig kommunikation genom hela processen. Definitivt en mäklare jag själv skulle kunna köpa av i framtiden samt överväga att använda som mäklare vid mina framtida försäljningar. Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Per M
    Tack Per för ditt omdöme och att du upplevde den service som jag eftersträvar i mina affärer! Kul att få hjälpa dig och jag hoppas att ditt övervägande vid valet av mäklare hamnar på mig i framtiden;-)!
  • Peter Å
    Peter Å skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-08-25

Mycket professionell och service-minded. Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Peter Å
    Stort tack än en gång Peter för din återkoppling om mig som mäklare, alltid lika uppskattat att höra era omdömen! Jag vill också att tacka för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Nu håller vi tummarna för ditt kommande köp:-)!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson