Sofia Löfdahl Ehlin

Sofia Löfdahl Ehlin

Sofia Löfdahl Ehlin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Sofia Löfdahl Ehlin har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Sofia Löfdahl Ehlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Löfdahl Ehlin har haft 61 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 157 Läs vad Sofia Löfdahl Ehlin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Centrum
    2022-07-09 Verifierad kund
    trevlig snabb service, Blev kontrakt sama dag som visning, bra genomgång och information.

Hade inga agentliga förväntningar

Trevlig kunnig låter kunden tänka själv
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Centrum
    2022-07-07 Verifierad kund
    Tillgänglig och bra mäklare! Rekommenderar.
    • Kungsängen/Industristaden
    2022-07-02 Verifierad kund
    Professionell bemötande med det lilla extra.
    Informativ
    lättillgänglig
    • Kungsängen/Industristaden
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket väl bemött och Sofia överträffade mina förväntningar genom att höra det hela väldigt enkelt. Hon har varit extremt bra på återkoppling och väldigt vänlig. Kommer rekommendera Sofia till andra.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Sofia hade ett väldigt trevligt, proffsigt och serviceinriktat bemötande. Hon var också lättillgänglig, oavsett när jag ville komma i kontakt med henne, vilket även det bidrog till att jag som kund kände trygghet och ett stort förtroende för Sofia. Hon lyssnade in vad som var viktigt för mig, både vad gäller pris och köpare, och det gjorde att jag blev väldigt nöjd med försäljningen. Vid kontraktsskrivningen uppfattade jag det som att Sofia även hade byggt upp en bra relation till köparen, vilket kändes extra bra. Jag kan varmt rekommendera Sofia som din mäklare!
    2022-06-07 Verifierad kund
    Sofia ingav stort förtroende redan vid första mötet. Efter att ha jämfört flera mäklare så blev hon det självklara valet.
    Hon har varit väldigt tillmötesgående genom hela säljprocessen, snabba svara, hjälpsam och noggrann.
    Inget har lämnats åt slumpen utan hon har sett till att göra det bästa av allt mellan första möte och säljkontrakt.
    Sofia är en genuin, inkännande och engagerad mäklare och vi kommer absolut välja henne igen vid nästa försäljning!
    2022-06-07 Verifierad kund
    Efter möte med flera mäklare var Sofia helt klart den som gav oss det mest genuina och varma intrycket. Vi är mycket nöjda efter hela säljprocessen och kommer att anlita Sofia igen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Uppsala
    2022-06-05 Verifierad kund
    Sofia är mycket noggrann, omtänksam, trevlig och affärsmässig. Vi är hundra procent nöjda med hennes insatser vid både köp av lägenhet och försäljning av hus. Tack!
    • Uppsala
    2022-06-02 Verifierad kund
    Sofia har skött allt på ett mycket professionellt men också på ett
    mycket tilltalande personligt sätt. Jag är mycket nöjd
    • Luthagen
    2022-06-01 Verifierad kund
    - Väldigt väl bemött och professionell hantering av hela mitt ärende
    - Jag hade höga förväntningar och jag skulle säga att de uppfylldes
    - En sammanfattningsvis mycket positiv upplevelse och en lyckad bostadsförsäljning