Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Uppsala Sofia Löfdahl Ehlin
Sofia Löfdahl Ehlin
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 28 kunder tycker om Sofia Löfdahl Ehlin

• Jacob E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jättenöjd! Kommunicerar bra och väldigt enkel att ha att göra med! Läs mer
    2018-10-29 Sofia L svarar Jacob E
    Stort tack Jacob för din återkoppling om mig som mäklare! Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig och att det gick bra till slut på denna upp och nervända marknad. Tackar din kära bror för rekommendationen:-)! Hoppas ni trivs bra i Stockholm och att ni hittat eller hittar ett lika bra nytt boende!
  • Ingegerd L skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra bemötande. Levde upp till förväntningar. Läs mer
    2018-10-29 Sofia L svarar Ingegerd L
    Tack Ingegerd för ditt omdöme om mig som mäklare och för att jag fick möjligheten att hjälpa dig vid din bostadsaffär! Hoppas att du trivs och att du kommer att göra det länge i den mycket fina lägenheten!
  • Lars P skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag fick hjälp att sälja min fina 3:a i Rosendal av Sofia Löfdahl Ehlin. Hon var mycket duktig på att lyssna in vad jag var ute efter och var mycket noggrann med varje detalj! Samarbetet med trevliga kollegan Helena Swahn gav ett fint resultat! Läs mer
    2018-10-10 Sofia L svarar Lars P
    Tack snälla Lars för dina ord om mig och Helena som mäklare och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er vid både försäljning och köp av bostad! Ser fram emot att se ert kommande hus när det är färdigt:-). Önskar er lycka till nu och ses och hörs framöver!
    2018-10-11 Lars P svarar Sofia L
    Stort tack så länge Sofia! Hälsa så gott!
    / Lars
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annika M skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde min 2,5a i Uppsala. Professionellt bemötande och hjälp genom hela processen med försäljning. Snabb och personlig återkoppling! Allt vad man kan önska sig som försäljare. Läs mer
    2018-09-20 Sofia L svarar Annika M
    Stort tack Annika för de fina orden och tack själv för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av din superfina lägenhet (glöm inte att skicka mig färgkoden på hallen;-))! Önskar dig/er nu stort lycka till med ert nya boende, vilket kommer att bli toppen!
  • Tord J skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är mycket nöjd med arbetet som Sofia utförde för mig. Hon agerade professionellt och ingav förtroende. En förstklassig mäklare i mina ögon.

TJ Läs mer
    2018-09-06 Sofia L svarar Tord J
    Tack snälla Tord för de värmande orden! Är glad över att jag fått hjälpa dig med din försäljning av bostad och önskar dig lycka till och hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad, vilket jag är helt säker på att du kommer att göra, men förstår också att det är blandade känslor!
  • Per M skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag köpte en lägenhet i centrala Uppsala där Sofia var mäklare. Jag upplever henne som väldigt professionell med god och tydlig kommunikation genom hela processen. Definitivt en mäklare jag själv skulle kunna köpa av i framtiden samt överväga att använda som mäklare vid mina framtida försäljningar. Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Per M
    Tack Per för ditt omdöme och att du upplevde den service som jag eftersträvar i mina affärer! Kul att få hjälpa dig och jag hoppas att ditt övervägande vid valet av mäklare hamnar på mig i framtiden;-)!
  • Peter Å
    Peter Å skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket professionell och service-minded. Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Peter Å
    Stort tack än en gång Peter för din återkoppling om mig som mäklare, alltid lika uppskattat att höra era omdömen! Jag vill också att tacka för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Nu håller vi tummarna för ditt kommande köp:-)!
  • Adam F skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra guide genom första köpet. Mycket hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Adam F
    Mången tack för ert omdöme om mig som mäklare, som vanligt uppskattar jag varenda en! Kul att få hjälpa er i ert första köp av bostad och att ni upplevde ett gott genomförande av processen! Hoppas ni firade köpet på er resa och vi ses igen på tillträdet!
  • Kim H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag och min partner köpte vår första lägenhet och fick fantastisk hjälp och bemötande av Sofia! Vi kände oss trygga från första stund trots att det såklart är nervöst med första bostaden. Vi rekommender varmt Sofia! Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Kim H
    Stort tack för er rekommendation och omdöme om mig som mäklare! Så trevligt att få hjälpa er i ert första köp av bostad och att ni också upplever det som tryggt trots ett stort köp! Jag hoppas att ni kommer att trivas och vi ses på tillträdet:-)!
  • Camilla W skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vill varmt rekommendera Sofia som mäklare. Hon har varit otroligt hjälpsam, engagerad, proffsig och jättebra på att kommunicera stort som smått genom hela försäljningen av vår lägenhet. Försäljningen gick snabbt, smidigt och med alla parter nöjda tack vare hennes insats. Läs mer
    2018-05-25 Sofia L svarar Camilla W
    Stort stort tack för er värmande återkoppling om mig som mäklare! Som jag sa tidigare, finns det ingen bättre känsla i mitt yrke när jag fått hjälpa till vid både köp och försäljning och sedan göra er nöjda, särskilt på en marknad som råder just nu! Jag är jätte glad över att ha fått hjälpa er vid både köp- och försäljningsprocessen av era bostäder och nu ser vi med spänning framemot ert nya hus!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson