Sofia Löfdahl Ehlin
Registrerad mäklare sedan 2014-06-02
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 34 Läs vad Sofia Löfdahl Ehlin

• Gisela Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-04

Rosendal
    Tillmötesgående med extra insatt visning på grund av att vi missade den öppna visningen. Vi köpte sedan lägenheten, processen var snabb och smidig. Kändes lätt att ställa frågor då detta var vår första bostadsrätt var det viktigt att få svar på sådant vi inte förstod. Läs mer
  • Karin E sålde sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-10

Näs Focksta
    Superbra och serviceinriktad mäklare som snabbt hjälpte oss att båda köpa och sälja hus. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-06-16 Sofia L svarar Karin E
    Tack snälla för er respons om mig som mäklare och för de orden! Såå kul att jag åter igen fick förtroendet att hjälpa er i båda köp- och säljprocess, vilket också gick väldigt snabbt denna gången:-)! Känns också extra glädjande för mig när folk flyttar inom samma område, då det är ett bevis på att man trivs.
  • Joakim A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-28

4:a
    Ulleråker
    Vi har nyligen skrivit på kontrakt på vår första bostadsrätt i Uppsala. Hittills har vi fått en tydlig vägledning i processen och har fått snabba svar på alla de frågor som vi ställt. Detta gör att vi kan fokusera fullt ut på planerna för inredning och renovering. Mycket nöjda! Läs mer
    2020-06-02 Sofia L svarar Joakim A
    Stort tack för er återkoppling om mig som mäklare, vilket jag uppskattar stort! Det är roligt att ha fått hjälpa er med er första bostadsaffär, vilket jag har full förståelse för att det är en av de största affärerna man gör i livet. Jag ser framemot era planer med bostaden och hoppas på att få besöka därefter:-). Njut av sommarvärmen så ses vi på tillträdet!
  • Hanna W köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Uppsala
    Köpte en trea i Uppsala. Försäljningen gick smidigt och jag uppfattade det som att även säljaren var nöjd. Bra bemötande från visning till försäljning. Läs mer
    2020-06-02 Sofia L svarar Hanna W
    Tack för din återkoppling om mig som mäklare! Ber om ursäkt att svaret dröjt, men jag får skylla på att jag fick barn strax efter och har sedan varit mammaledig;-). Hoppas ni trivs bra och har boat in er ordentligt. Det var roligt att få hjälpa er! Önskar er en skön sommar!
  • John F köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

6:a
    Uppsala
    Bra information, professionell beteende, och utmärkt service. Läs mer
    2020-06-02 Sofia L svarar John F
    Stort tack för er återkoppling, uppskattas verkligen! Ber om ursäkt för sen återkoppling, men även här skyller jag på min mammaledighet som kom strax efter. Ni har var tacksamma och trevliga kunder att hjälpa och vad jag förstått trivs ni bra i ert nya boende, område och stad. Önskar er en skön sommar och njut trots de rådande omständigheterna, det är där ute ni är fria och sedan får vi hoppas på en varm och solig sommar! Ses i trakterna!
  • Vincent L köpte en tomt med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-30

Uppsala
    Bara skönt att jobba med Sofia tack för hjälp. Läs mer
    2020-06-02 Sofia L svarar Vincent L
    Och en ära för mig att få hjälpa er i både köp och försäljning! Trots höggravid så fick jag möjligheten att vara med i hela processen,vilket gått smidigt och ni har varit tacksamma kunder att få hjälpa. Sedan blev det er tur att få tillökning, som ni nu ska njuta fullt ut med och sedan ser jag framemot färdigställandet av ert nyproducerade hus:-). Önskar er allt gott och en skön sommar så ses vi i trakterna!
  • Jacob E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-27

Jättenöjd! Kommunicerar bra och väldigt enkel att ha att göra med! Läs mer
    2018-10-29 Sofia L svarar Jacob E
    Stort tack Jacob för din återkoppling om mig som mäklare! Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig och att det gick bra till slut på denna upp och nervända marknad. Tackar din kära bror för rekommendationen:-)! Hoppas ni trivs bra i Stockholm och att ni hittat eller hittar ett lika bra nytt boende!
  • Ingegerd L skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-26

Bra bemötande. Levde upp till förväntningar. Läs mer
    2018-10-29 Sofia L svarar Ingegerd L
    Tack Ingegerd för ditt omdöme om mig som mäklare och för att jag fick möjligheten att hjälpa dig vid din bostadsaffär! Hoppas att du trivs och att du kommer att göra det länge i den mycket fina lägenheten!
  • Lars P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-04

Uppsala
    Jag fick hjälp att sälja min fina 3:a i Rosendal av Sofia Löfdahl Ehlin. Hon var mycket duktig på att lyssna in vad jag var ute efter och var mycket noggrann med varje detalj! Samarbetet med trevliga kollegan Helena Swahn gav ett fint resultat! Läs mer
    2018-10-10 Sofia L svarar Lars P
    Tack snälla Lars för dina ord om mig och Helena som mäklare och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er vid både försäljning och köp av bostad! Ser fram emot att se ert kommande hus när det är färdigt:-). Önskar er lycka till nu och ses och hörs framöver!
    2018-10-11 Lars P svarar Sofia L
    Stort tack så länge Sofia! Hälsa så gott!
    / Lars
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annika M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-19

2.5:a
    Uppsala
    Sålde min 2,5a i Uppsala. Professionellt bemötande och hjälp genom hela processen med försäljning. Snabb och personlig återkoppling! Allt vad man kan önska sig som försäljare. Läs mer
    2018-09-20 Sofia L svarar Annika M
    Stort tack Annika för de fina orden och tack själv för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av din superfina lägenhet (glöm inte att skicka mig färgkoden på hallen;-))! Önskar dig/er nu stort lycka till med ert nya boende, vilket kommer att bli toppen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle