Sofia Löfdahl Ehlin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Sofia Löfdahl Ehlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 48 omdömen sedan 2017-09-10. Sofia Löfdahl Ehlin har haft 19 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 48 Läs vad Sofia Löfdahl Ehlin

• Köpt bostad i Uppsala. Trevlig och professionell.
    Daniel Z köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-26
    • 2.5:a
    • 60.0 m²
    • Fålhagen
    2020-10-26
  • Jag har köpt villa. Sofia är kunnig och tydlig. Sammantaget en mkt positiv upplvelse.
    Bengt E köpte sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-22
    • 159.0 m²
    • Uppsala
    2020-10-22
    Stort tack för er återkoppling om mig som mäklare och att ni upplevt affären bra och uppskattar mitt arbetssätt! Nu ser vi framemot er försäljning, vilket jag är ytterst tacksam över att även i denna affär få möjligheten att hjälpa er!

Visa svar
  • Jag har sålt en bostadsrätt. Jag har blivit bra bemött Mäklaren har definitivt levt upp till mina förväntningar
    Per-richard L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-07
    • 56.7 m²
    • Ulleråker
    2020-10-07
    Tack för din återkoppling och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din bostad samt att jag levde upp till dina förväntningar och lite mer därtill! Lycka till nu, så ser vi om du blir kvar eller kommer tillbaka:-)!

Visa svar
  • Köpte ett parhus där Sofia var vår mäklare. Proffsig, varm och trevlig mäklare som förmedlade vårt drömboende. Kan varmt rekommendera både Sofia och svensk fastighetsförmedling.
    Meryem A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-04
    • 6:a
    • 135.0 m²
    • Näs Focksta
    2020-10-04
    Stort tack för ert värmande omdöme om mig som mäklare! Så roligt att detta blev ert och att ni gillade det lika mycket som jag. Varmt välkomna till området:-)!

Visa svar
  • Mycket bra jobbat vid försäljningen av min och min sons lägenhet.
    Annie G sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 43.5 m²
    • Valsätra
    2020-10-02
    Stort tack för er återkoppling om mig som mäklare och att jag fick möjligheten att hjälpa er! Skoj att det gick bra och att ni är nöjda!

Visa svar
  • God kommunikation och snabba svar !
    Stefan W köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Kåbo
    2020-10-02
    Tack för er återkoppling, uppskattas mycket! Ser framemot er kommande renovering!

Visa svar
  • Sofia gjorde det jag trodde var omöjligt - sälja min lgh på mindre än en månad till rekordpris under Coronatid. Jag är toppennöjd med allt, från professionellt bemötande, snabb återkoppling (även sent och helg), flexibilitet och en härlig trevlig person. Jag är glad att jag gick på magkänslan och valde henne som mäklare, kunde inte blivit bättre. Plus i kanten är att vi slapp ha ordinarie visning då lgh såldes vid privat visning innan. Allting gick över förväntan och det talar bara för hennes erfarenhet - kunde inte rekommendera henne mer!
    2020-09-16
    WOW, vilken fantastisk rekommendation och bedömning, stort tack!!! Det har varit väldigt roligt och tacksamt att hjälpa dig och det gick även långt över min förväntan, det är bl.a. detta som gör mitt jobb ännu roligare! Jag önskar er nu all lycka till på er "nya" ort! Varma hälsningar.

Visa svar
  • Sofia är kunnig, snabb på att återkoppla och är professionell. Jag uppskattar hennes lyhördhet men också förmåga att lämna raka och tydliga besked. Det var andra gången Sofia har hjälpt oss med en försäljning av lägenhet och vi är lika nöjda denna gången som förra.
    MARIE S skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-09-01
    2020-09-01
    Åh, detta värmer verkligen mitt hjärta! Så glad att jag åter igen fick hjälpa er med er försäljning! Återkommande kunder, rekommendationer etc uppskattar jag så otroligt mycket i mitt arbete, då det är en bekräftelse på att man gjort ett bra jobb och att man har nöjda kunder, vilket är ett av mina största mål i det arbete jag gör. Nu håller jag verkligen tummarna att vi ska hitta en ny drömbostad till er:-)! Lycka till och vi hörs och ses åter!

Visa svar
  • Vi sålde vårt hus i Näs Focksta utanför Uppsala. Näs Focksta är ett område som Sofia känner väl till och därför var det också tryggt att ha henne vid vår sida. Sofia är en mycket professionell mäklare, hon är ödmjuk, tillmötesgående och tillgänglig så fort man behöver hjälp. Allt det stöd som man önskar av en mäklare fick vi av Sofia. Vi kände oss trygga genom hela affären.
    Eva-lena L sålde sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-14
    • 140.0 m²
    • Näs Focksta
    2020-08-14
    Varmt tack Eva-Lena och Gunnar för er återkoppling om mig som mäklare, en mycket värmande sådan! Så glad för att jag fick möjligheten att hjälpa er med er försäljning och att ni upplevde affären smidig och bra, mycket tacksam för att jag fick äran att bidra till detta! Även om det blev några administrativa missar är jag glad att ni som helhet känner er nöjda med mig och er försäljning. Det är alltid extra roligt att få äran att hjälpa er grannar, även om det inbringar lite extra prestationsångest från min sida:-)! Jag vet att ni redan kommer att trivas och trivs på ert "nya" ställe och önskar en av er lycka till på ny arbetsplats!

Visa svar
  • Sofia is very keen and professional in her approach and manner. She was always available for all sale-related questions, providing punctual updates along the process. Thanks to Sofia the sale was completed with ease.
    Maksym R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-07-26
    • 52.5 m²
    • Ulleråker
    2020-07-26
    A lot of thanks for your recommendation! It has been a pleasure to work with you and I´m so glad that everything went so well throughout the process. I hope you will continue to have a great time in your "new" country and hope to see you at the moving in date:-)! Kind regards!

Senaste försäljningarna

Ymergatan