Sofia Löfdahl Ehlin
en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14
753 22 Uppsala — Visa karta

Vad tror Sofia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 26 kunder tycker om Sofia Löfdahl Ehlin

• Lars P skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag fick hjälp att sälja min fina 3:a i Rosendal av Sofia Löfdahl Ehlin. Hon var mycket duktig på att lyssna in vad jag var ute efter och var mycket noggrann med varje detalj! Samarbetet med trevliga kollegan Helena Swahn gav ett fint resultat! Läs mer
    2018-10-10 Sofia L svarar Lars P
    Tack snälla Lars för dina ord om mig och Helena som mäklare och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er vid både försäljning och köp av bostad! Ser fram emot att se ert kommande hus när det är färdigt:-). Önskar er lycka till nu och ses och hörs framöver!
    2018-10-11 Lars P svarar Sofia L
    Stort tack så länge Sofia! Hälsa så gott!
    / Lars
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annika M skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde min 2,5a i Uppsala. Professionellt bemötande och hjälp genom hela processen med försäljning. Snabb och personlig återkoppling! Allt vad man kan önska sig som försäljare. Läs mer
    2018-09-20 Sofia L svarar Annika M
    Stort tack Annika för de fina orden och tack själv för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av din superfina lägenhet (glöm inte att skicka mig färgkoden på hallen;-))! Önskar dig/er nu stort lycka till med ert nya boende, vilket kommer att bli toppen!
  • Tord J skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är mycket nöjd med arbetet som Sofia utförde för mig. Hon agerade professionellt och ingav förtroende. En förstklassig mäklare i mina ögon.

TJ Läs mer
    2018-09-06 Sofia L svarar Tord J
    Tack snälla Tord för de värmande orden! Är glad över att jag fått hjälpa dig med din försäljning av bostad och önskar dig lycka till och hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad, vilket jag är helt säker på att du kommer att göra, men förstår också att det är blandade känslor!
  • Per M skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag köpte en lägenhet i centrala Uppsala där Sofia var mäklare. Jag upplever henne som väldigt professionell med god och tydlig kommunikation genom hela processen. Definitivt en mäklare jag själv skulle kunna köpa av i framtiden samt överväga att använda som mäklare vid mina framtida försäljningar. Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Per M
    Tack Per för ditt omdöme och att du upplevde den service som jag eftersträvar i mina affärer! Kul att få hjälpa dig och jag hoppas att ditt övervägande vid valet av mäklare hamnar på mig i framtiden;-)!
  • Peter Å
    Peter Å skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket professionell och service-minded. Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Peter Å
    Stort tack än en gång Peter för din återkoppling om mig som mäklare, alltid lika uppskattat att höra era omdömen! Jag vill också att tacka för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Nu håller vi tummarna för ditt kommande köp:-)!
  • Adam F skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra guide genom första köpet. Mycket hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Adam F
    Mången tack för ert omdöme om mig som mäklare, som vanligt uppskattar jag varenda en! Kul att få hjälpa er i ert första köp av bostad och att ni upplevde ett gott genomförande av processen! Hoppas ni firade köpet på er resa och vi ses igen på tillträdet!
  • Kim H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag och min partner köpte vår första lägenhet och fick fantastisk hjälp och bemötande av Sofia! Vi kände oss trygga från första stund trots att det såklart är nervöst med första bostaden. Vi rekommender varmt Sofia! Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Kim H
    Stort tack för er rekommendation och omdöme om mig som mäklare! Så trevligt att få hjälpa er i ert första köp av bostad och att ni också upplever det som tryggt trots ett stort köp! Jag hoppas att ni kommer att trivas och vi ses på tillträdet:-)!
  • Camilla W skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vill varmt rekommendera Sofia som mäklare. Hon har varit otroligt hjälpsam, engagerad, proffsig och jättebra på att kommunicera stort som smått genom hela försäljningen av vår lägenhet. Försäljningen gick snabbt, smidigt och med alla parter nöjda tack vare hennes insats. Läs mer
    2018-05-25 Sofia L svarar Camilla W
    Stort stort tack för er värmande återkoppling om mig som mäklare! Som jag sa tidigare, finns det ingen bättre känsla i mitt yrke när jag fått hjälpa till vid både köp och försäljning och sedan göra er nöjda, särskilt på en marknad som råder just nu! Jag är jätte glad över att ha fått hjälpa er vid både köp- och försäljningsprocessen av era bostäder och nu ser vi med spänning framemot ert nya hus!
  • Johan H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fantastiskt bra, vi kände oss mycket trygga hela vägen! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-20 Sofia L svarar Johan H
    Tack för er fina återkoppling om mig som mäklare och för visat förtroende i samband med mitt byte av företag! Så trevligt att få hjälpa er vid er försäljning och även kunna ge er tips kring ert nya köp, vilket jag tror kommer bli toppen för er lilla familj! Lycka till med flytten så ses vi på tillträdet!
  • Åke S skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Väldigt bra, förtroendeingivande och tillgänglig. Läs mer
    2018-04-20 Sofia L svarar Åke S
    Mången tack för uppskattningen av mitt arbete och att det sedan leder till målet med mitt arbete - bl.a. nöjda kunder och visat förtroende! Det har varit mycket trevligt att få hjälpa dig vid din försäljning, där även din dotter deltagit och gjort ett mycket gott arbete i processen! Hoppas att du trivs och kommer att fortsätta trivas i din nya bostad! Ses på tillträdet.
  • Henrik S skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofia är en mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare, med mycket god känsla för bostadsmarknaden. Hon överträffade alla våra förväntningar, och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-04-20 Sofia L svarar Henrik S
    Stort tack för visat förtroende av valet av mig som mäklare och för er uppskattade och trevliga återkoppling om mig som mäklare! Sedan är det också alltid extra roligt när stort intresse finns för bostaden och att få rådda kring vad det innebär. Vi ses på tillträdet och lycka till med flytt och ert nya boende i "ny" stad!
  • Ellen L skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    En mäklare som visade humor i och guidade oss i köpet av lägenhet. Väldigt nöjda Läs mer
    2018-04-20 Sofia L svarar Ellen L
    Tack för er återkoppling om mig som mäklare och en mycket trevlig sådan:-)! Alltid roligt med nöjda kunder och extra trevligt att få hjälpa till vid ett förstagångsköp! Allt gott så ses vi på tillträdet!
  • Björn W skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde en villa i staden. Kontakten med mäklaren Sofia var utmärkt bra. Aktiv och positiv även när det kärvade till lite i budgivningen ett tag. Sofia gav kloka realistiska råd. Mycket god återkoppling hela tiden. Motsvarade helt våra förväntningar kring försäljningen.
    Om vi ska sälja en bostad igen vänder vi oss gärna till Sofia Läs mer
    2018-04-20 Sofia L svarar Björn W
    Stort tack för er återkoppling om mig som mäklare och en mycket god sådan! Oavsett om affären tar lång tid, kort tid eller att det kärvar lite m.m. är det alltid roligt att få hjälpa till vid en försäljning, när det sedan leder till gott slut:-). Det bästa jag vet är att kunna göra mina och ha nöjda kunder! Lycka till nu med ert nya boende och allt vad en flytt innebär så ses vi på tillträdet!
  • Leila A skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket bra bemötande, allt fungerade som det skulle Läs mer
    2018-04-18 Sofia L svarar Leila A
    Tack för er fina rekommendation och att ni uppskattar och är nöjda med mitt arbete! Jag är glad att ha fått hjälpa er vid försäljningen av din mors lägenhet. Även du Henrik har gjort ett enormt arbete inför försäljningen! Allt gott så ses på tillträdet!
  • Göte L
    Göte L skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Engagerad lyhörd mäklare med servicekänsla Läs mer
    2018-03-28 Sofia L svarar Göte L
    Mången tack för din återkoppling om mig som mäklare! Det har varit roligt att få hjälpa dig i din försäljning och du är en tacksam och trevlig kund att få jobba med! Nu håller vi tummarna för ditt kommande boende och köp, sedan ses vi på tillträdet!
  • Herman P skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket nöjd med Sofias bemötande, påläst, hjälpsam, skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-03-28 Sofia L svarar Herman P
    Stort tack Herman för din återkoppling om mig som mäklare och det är extra roligt att få hjälpa återkommande kunder! Som jag alltid säger, återkopplingarna uppskattar jag väldigt mycket!
  • Veronica Jonna Karin N skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofia var aktiv, svarar på frågor så snabbt hon kunde. Sa flertal gånger att det bara var att höra av sig.
    Mycket hjälpsam och ett bra bemötande!

Tre ord sammanfattar; smidig, kunnig, alert! Läs mer
    2018-01-26 Sofia L svarar Veronica Jonna Karin N
    Stort tack för er återkoppling om mig som mäklare och en trevlig sådan! Uppskattar det mycket! Man lär sig också vilka fraser man använder för ofta, vilket är nyttigt, men jag menar vad jag säger;-). Det är alltid roligt att få hjälpa till vid ett första husköp, vilket är stort även om det går väldigt fort när man väl hittat något och beslut är taget. Nu håller vi tummarna för fortsättningen så ses och hörs vi åter!
  • Hemen A skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon är fantastiskt bra! Jag har fått väldigt fint bemötande från mäklare. Jag känner mig nöjd och glad! Läs mer
    2017-12-18 Sofia L svarar Hemen A
    Stort tack för dessa värmande ord och att ni känner er nöjda, både med mig som mäklare och er blivande bostad! Det är jätte roligt att ha fått hjälpa dig/er hittills och att jag får hjälpa er vid er bostadsaffär! Önskar er nu en God Jul o Gott Nytt År så ses vi nästa år vid tillträdet!
  • John G skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofia har ett väldigt fint bemötande och är väldigt lätt att ha att göra med. Hon klargör vad som behöver göras och varför och håller uppe en god kommunikation genom hela processen. Jag har bara positiva erfarenheter av Sofia Löfdahl Ehlin. Läs mer
    2017-12-14 Sofia L svarar John G
    Tack så hemskt mycket för er återkoppling, mycket värmande ord! Det glädjer mig att ha fått och får hjälpa er med er bostadsförsäljning och då att även ha fått gjort er nöjda! Önskar er nu en God Jul o Gott Nytt År, så ses vi på tillträdet!
  • Fredrik A skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Väldigt hjälpsam och svarar snabbt på frågor! Läs mer
    2017-11-10 Sofia L svarar Fredrik A
    Tack för din återkoppling om mig som mäklare, uppskattar det verkligen! Det är alltid roligt att få hjälpa till vid ett förstagångs köp och jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya blivande bostad!
  • Emma K skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffesionellt, trevligt och glatt bemötande! Svar på alla frågor, kunnig i sitt yrke vilket gav oss en känsla utav trygghet. Tack för hjälpen med vår nya bostad. Läs mer
    2017-10-13 Sofia L svarar Emma K
    Stort tack för värmande återkoppling om mig som mäklare! Är glad för att jag fått hjälpa er vid köpet av er nya, fina bostad och jag är säker på att ni kommer att trivas! Allt gott tills vi hörs och ses igen.
  • Angelica O skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Det här var andra gången vi använde oss av Sofia vid försäljning och vi är väldigt nöjda med henne och hennes bemötande. Hon har aldrig lovat något hon inte kan hålla utan ger en väldigt realistisk bild av marknaden och vad man som säljare kan förvänta sig. Läs mer
    2017-10-13 Sofia L svarar Angelica O
    Återkommande kunder är bara det en återkoppling på toppenbetyg till mig som mäklare, stort tack! Ni lämnar ett fantastiskt hus med goda grannar etc., som gett er ännu större krav på ert nästa boende och som även det kommer att bli toppen! Lycka till med ert nya boende så ses och hörs vi åter!
  • Rikard L skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket bra😀mycket bra😀mycket bra😀mycket bra😀 Läs mer
    2017-10-11 Sofia L svarar Rikard L
    Hej Rikard, STORT TACK för din återkoppling och en mycket trevlig sådan:-)! Uppskattas mycket från min sida! Hoppas att flytten gått bra och att du kommit in i bostaden lite smått och trivs bra! Allt gott så hörs vi säkert åter någon gång framöver!
  • Sofia N skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är supernöjd med min mäklare. Fick all hjälp och blev ständigt uppdaterad under budgivningen. Snabbt och smidigt och väl bemött från dag ett. Läs mer
    2017-09-13 Sofia L svarar Sofia N
    Stort tack Sofia för din återkoppling! Det värmer att höra, då det är detta jag vill uppnå i mina affärer. Även du har varit en mycket trevlig och lättsam kund att få hjälpa i ditt bostadsköp! Ses på tillträdet.
  • Camilla J skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra bemötande och inkännande attityd. Lyssnar på kunden. Pressar inte klienten till att göra saker man inte vill. Känns saklig, kunnig och ärlig. Lätt att få tag på: svarar snabbt på sms, mail eller telefon. Således god kommunikation genom hela affären. Känns som Sofia ansträngt sig för att göra försäljningen så smidig och okomplicerad som möjligt samtidigt som hon önskar göra bästa möjliga affär för alla. Transparens och effektivitet. Tillgänglighet. Engagemang. Väldigt nöjd med val av mäklare kort och gott! Läs mer
    2017-09-12 Sofia L svarar Camilla J
    Stort tack Camilla för utförlig och värmande återkoppling! Jag vill alltid göra mitt yttersta i varje affär och det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Jag hoppas att du kommer trivas lika bra i din nya bostad som du gjort i denna:-)! Vi ses på tillträdet!
  • Veronica D skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofia var engagerad från dag ett. Hon fanns alltid till hands om jag hade frågor och kunnig och påläst. Jag är supernöjd! Läs mer
    2017-09-11 Sofia L svarar Veronica D
    Det har varit roligt och trevligt att ha fått hjälpa dig vid försäljningen av din bostad! Du har varit tacksam att ha fått hjälpa och snabb på återkoppla vid mina frågor. Tack Veronica för din återkoppling, uppskattar det verkligen!
    Sofia L gillar detta
Jessica Gustafsson