Sofia Löfdahl Ehlin

Sofia Löfdahl Ehlin

Sofia Löfdahl Ehlin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Sofia Löfdahl Ehlin har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Sofia Löfdahl Ehlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Löfdahl Ehlin har haft 50 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 85 Läs vad Sofia Löfdahl Ehlin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Ulleråker
    2021-07-07
    Mycket trevligt bemötande. Kändes både professionellt och lättsamt. Påläst om området, föreningen och framtidsutsikter. Fick snabb återkoppling och det var inga problem att komma i kontakt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Uppsala
    2021-07-01
    Väldigt trevlig, allt gick mycket smidigt vid visning och kontraktsskrivning
  • köpte en tomt med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Näs Focksta
    2021-06-28
    Sofia har varit mycket tillmötesgående, professionell, snabb och vänlig.
    • Näs Focksta
    2021-06-27
    Sofia gav oss ett professionellt och trevligt bemötande under hela processen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Kungsängen
    2021-06-12
    Proffsig, engagerad, trevlig. Gav snabb och relevant feedback. Utförde sitt uppdrag helt enligt våra förväntningar.
    • Kungsängen
    2021-06-11
    Väldigt trevligt bemötande. Tydlig i informationen. Ringt mig lagom mycket så jag fått den info jag behöver men inte blivit överdrivet nedringd. Snäll, duktig och tydlig. Har inget att klaga på.
    • Tunabackar
    2021-06-07
    Sålt en 1a i Tunabackar där Sofia hade hand om försäljningen. Sofia är ger ett väldigt tryggt, säkert och trevligt intryck. Stor kunskap inom många områden och går dom extra milen för att det ska bli en bra försäljning. Hon uppfyllde mina högt ställda förväntningar och drev försäljningen i mål med flaggan i topp på Sverigen Nationaldag. Tack Sofia!
    Men tack så oerhört mycket för en glädjande och värmande kommentar om mig som mäklare, uppskattas så mycket från min sida:-)! Det har varit ytterst tacksam att få hjälpa er med er försäljning och ni har varit mycket tacksamma och trevliga att få samarbeta med! Önskar er en fin sommar så ses vi på tillträdet! TACK SJÄLVA! Sofia Löfdahl Ehlin
    • Tunabackar
    2021-06-07
    Mycket trevlig och professionell. Kändes tryggt som säljare, och tror även det kändes tryggt för köparen! :) Väldigt nöjd med utfallet!
    Stort tack för din återkoppling om mig som mäklare och tack för ett gott samarbete! Nöjda kunder är det bästa jag vet! Önskar dig och din sambo stort lycka till i letandet av ny bostad. Trevlig sommar! Sofia Löfdahl Ehlin
    • Främre Luthagen
    2021-05-31
    Vi har sålt bostadsrätt. Vi fick mycket trevligt bemötande och allt utfördes snabbt och bra. Hölls underrättade om budgivningen på ett utmärkt sätt. Hon var kunnig och intresserad av vår försäljning. Vi rekommenderar gärna Sofia.
    Tackar ödmjukast för er värmande rekommendation om mig som mäklare! Är ytterst tacksam över att jag fick hjälpa er och för ett gott samarbete! Det som gör detta jobb extra roligt är nöjda kunder! Sofia Löfdahl Ehlin
    • Sävja
    2021-05-31
    Mycket professionell mäklare.
    Ärendet avsåg försäljning av bostadsrätt genom fullmakt och genom hela processen fanns Sofia där och hade koll på precis allt och höll oss informerade.
    Stort stort tack för en mycket värmande återkoppling om mig som mäklare och jag tackar för ett mycket smidigt och gott samarbete! Är tacksam över att jag fick möjligheten att hjälpa din far med sin försäljning av bostad. Önskar er en fin sommar! Sofia Löfdahl Ehlin