Louise Brander

Louise Brander

Louise Brander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Louise Brander har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Louise Brander har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Louise Brander har haft 40 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

107 omdömen om Louise Brander

Anton A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Brander en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Främre Luthagen

Kunnig och bra på återkoppling. Jag är mycket nöjd.

Elis E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Brander en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Luthagen

Trevligt och hjälpsamt bemötande från Louise, vi är mycket nöjda

Smilla T
Luthagen

Superbra bemötande av Louise! Vi har varit nöjda rakt igenom från visning till kontraktsskrivning.

Maxim G
Vädergatorna

Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar, svarade på alla mina frågor om lägenheten och brf, och var vänlig och sällskaplig. Jag är helnöjd och rekommenderar henne för samarbete.

Hildegarde C
Vädergatorna

Louise är engagerad & lyhörd samt tydlig. Vi fick många råd för att kunna sälja på bästa och snabbaste sätt ! Rekommenderar varmt !

Kasper L
Främre Luthagen

Snabbt och smidigt, var trevlig och kontoret var bra.

Per P
Uppsala

Väldigt proffsigt och bra intryck från första början. Louise levererade sedan fullt ut i enlighet med våra förväntningar. Vi är mycket nöjda!

Ramy E
Sålde sitt hus med hjälp av Louise Brander en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Nåntuna-Vilan

Professional and helpful real estate agent

Dennis N
Årsta

Proffsigt bemötande. Ribban på försäljningen sattes högt, och hon levererade till full belåtenhet. Med andra ord Med berömd godkänd !

Susanne K
Ryssbo

Louise Brander var sammantaget väldigt proffsig och lyhörd över våra önskemål och behov.