Johan Löfving
Registrerad mäklare sedan 2006-09-19
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 5 Läs vad Johan Löfving

• Anders R sålde en tomt med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-28

Uppsala Näs
    Vi har haft relativt få kontakter, men det har varit lätt att komma överens. Framförallt uppskattar jag att Johan inte försökt stressa varken mig eller kunderna som hört av sig, utan låtit oss fundera i vår egen takt, vilket sannolikt medverkat till att vi fick till en försäljning. Läs mer
  • Peter A köpte sin bostad med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Uppsala
    Mkt rak och saklig kommunikation . Alltid nåbar per tfn eller mail.Snabbt avslut och bra visning.
    Köp av lantbruk . Läs mer
  • Kristina A köpte sin bostad med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-01

Uppsala
    Kunnig och påläst mäklare som sålde in unik gård på ett trevligt och ärligt sätt. Läs mer
  • Karin Ö skrev om Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-26

Vi har köpt en villa i centrala Uppsala. Trevlig mäklaren som har
    ett lugnt och personligt bemötande. Vi uppskattade att han var snabb på att svara och återkomma på telefon och via sms. Han känns mycket engagerad. Läs mer
  • Per D sålde sin bostad med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-24

8:a
    Kåbo
    Vi köpte en villa i Uppsala.

Johan skötte affären på ett alldeles utmärkt sätt. Han fanns alltid tillgänglig när vi behövde och ordnade visning på kort varsel. Vi kände oss väl emottagna och fick den information vi behövde. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle