Johan Löfving

Johan Löfving

Johan Löfving är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Johan Löfving har varit registrerad mäklare sedan 2006-09. Johan Löfving har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Löfving har haft 10 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 17 Läs vad Johan Löfving

• sålde sitt hus med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Valsätra
    2021-06-30
    Johan lotsade mig genom försäljningsprocessen på ett lugnt och tydligt sätt. Han har tänkt igenom alla steg i hur man bäst säljer ett hus, vilket gav ett utmärkt resultat utan stress.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Valsätra
    2021-06-28
    Vi upplevde Johan som väldigt professionell, tillmötesgående och omtänksam i hela processen. Eftersom vi inte köpt hus förut så var han väldigt behjälplig i alla delar. En mäklare att lita på.
    • Uppsala
    trevlig
    vi är inte färdiga än
    • Kåbo
    2021-05-15
    Sålt radhus ca 200 kvm, Kåbo i Uppsala.
    Johan Löving är mycket kunnig om marknaden och har förslag på tillvägagångssätt.
    Han är smidig, glad o lätt att arbeta med, svarar eller återkommer snarast om så krävs.
    Han har ett stort kontaktnät o når snabbt ut till ett stort antal intressenter.
    Han är målmedveten o snabb och korrekt mot både säljare o köpare.
    Han ville verkligen sälja vårt hus (vi utvärderade 5 mäklarföretag o valde
    Johan L)
    Ett snabbt och bra avslut.
    Vad mer kan man önska sig?
  • Ali Y
    • Berthåga
    2021-03-19
    Har både köpt och sålt med Johan. Mycket duktig mäklare som både ser till köpare och säljare.

Får det att kännas bra och tillser att båda parter är nöjda med affären.

Kan starkt rekommendera Johan och vi kommer i framtiden definitivt kontakta Johan vid försäljning.
    Tack Ali, det ska bli trevligt med en fika i det nya häftiga huset till sommaren. Johan Löfving
    • Skoby
    2021-03-16
    Johan hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Han var väldigt tillmötesgående och förstående för alla våra funderingar och önskningar. Vi förväntade oss en ärlig och rak kommunikation och det fick vi till 100%, Johan har verkligen vårt fulla förtroende.
    Stort tack Klas för erat förtroende! Jag önskar lycka till med erat kommande projekt att skapa ett nytt lantligt hem. Johan Löfving
    • Skoby
    2021-03-08
    Trevlig, ärlig. Tog sig tid och återkopplade snabbt.
    Tack Daniel! Jag hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya fina hus. Johan Löfving
    2021-02-19
    Köpt villa, bra bemötande och hjälpsam. Lätt att nå på telefon.
    Tack Maria! Vi fick bra hjälp av dina trevlig föräldrar, hälsa dem så gott. Stort lycka till med kommande flytt. Johan Löfving
    2021-02-17
    Vi har köpt en villa där Johan var mäklare. Vårt intryck av Johan är mycket positivt då han varit engagerad, trevlig, tillmötesgående och seriös. Han har varit hjälpsam vid extravisning och vid frågor både innan och efter kontraktsskrivning.
    Tack Karl! Det var trevligt att göra din bekantskap, sen fick vi ju prata lite Gladan & Falken också:) Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Johan Löfving
    2021-02-17
    Är mycket nöjd med försäljningen av min fastighet. Johan löfving på svensk fastighets förmedling kan varmt rekommenderas. Proffsig, saklig och seriöst genom hela affären!
    Tack själv Per, som säljare får även du en femma! Bra samarbete oss i mellan hela processen. Johan Löfving