Ulrika Eliasson
Registrerad mäklare sedan 2020-05-20
Aktiv på Reco.se sedan 2020-07-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 4 Läs vad Ulrika Eliasson

• Jonas N köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-08-11

Salabacke
    Köpt en bostadsrätt i Uppsala

Trevligt och korrekt på ett naturligt sätt

Engagemang, kunskap, ärlighet och ett naturligt bemötande
    förväntningar som Ulrika levde upp till på ett utmärkt sätt

Upplevelsen med Svensk Fastighetsförmedling och Ulrika Eliasson ligger till grund att i framtiden återkomma som både köpare och säljare. Läs mer
    2020-08-12 Ulrika E svarar Jonas N
    Hej Jonas. Stort tack för ert fina omdöme. Jag är helt säker att er dotter kommer stortrivas som student i Uppsala och älska Salabacke. En riktig liten pärla hon får som sitt första boende. Ses på tillträdet//Ulrika
  • Amanda P köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-08-10

3:a
    Industristaden
    Ulrika förmedlade en bostad som vi köpte. Vi fick jättebra service och kände oss trygga genom hela affären. Kan varmt rekommendera Ulrika. Läs mer
    2020-08-10 Ulrika E svarar Amanda P
    Hej Amanda och stort tack för ditt fina omdöme. Jag är helt säker ni kommer få till ett jättefint hem för din familj. Jättebra läge med den fina lekplatsen på gården. Spännande att se hur lägenheten kommer se ut när ni fått sätta er egen prägel. Jag kommer gärna över och kikar :-). Vi ses i november.//Ulrika
  • Asta F köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-28

2:a
    Årsta
    Vill bara tacka för ett mycket proffsigt bemötande vid mitt köp av min nya lägenhet. Ulrika gjorde som mäklare ett mycket bra jobb från första kontakt till kontraktsskrivning.

M v h
    Asta + barn Läs mer
    2020-07-29 Ulrika E svarar Asta F
    Tack Asta+barn för ert fina omdöme. Jag är helt säker på att du kommer trivas i ditt nya hem, ett väldigt bra område och en jättefin bostad. Skulle vara trevligt att få komma hem och se hur du fått det till hösten. Ses snart på tillträdet. Ulrika
  • Aida F sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-26

3:a
    Industristaden
    Ulrika hjälpte mig att sälja min tre i kungsängsporten. Hon är väldigt lätt att få tag på när som helst och gör verkligen allt för att få till en bra affär. Läs mer
    2020-07-27 Ulrika E svarar Aida F
    Tack Aida för ditt fina omdömme. Hoppas verkligen allt löser sig till det bästa för dig här framöver. Ulrika

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle