Ulrika Eliasson

Ulrika Eliasson

Ulrika Eliasson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Ulrika Eliasson har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Ulrika Eliasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulrika Eliasson har haft 37 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 54 Läs vad Ulrika Eliasson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Fålhagen
    2021-08-02
    Min man har varit mest kontakt med Ulrika Eliasson och var väldigt nöjd ! Men vid flera tillfällen har vi sålt igenom
    våran favorit och vän Helene Molund som alltid skött våra fastighetsaffärer!
    Mvh Gunilla och Jan.Cedeholm!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Centrum
    2021-08-02
    Träffade Ulrika när jag kollade på en av hennes visningar, kände direkt att hennes engagemang och uppriktighet är något som jag vill ha när jag säljer min egna lägenhet. Jag kände direkt att Ulrika var den rätta mäklaren för min bostad! Mina förväntningar på försäljningen över lag var ganska mediokra, men Ulrika överträffade förväntningarna med god marginal!

Ulrikas engagemang och envishet gjorde att jag i efterhand är mer än nöjd med min försäljningen, hon levde helt klart upp till arvodet!
    • Salabacke
    2021-07-11
    Mycket duktig mäklare som verkligen gör vad hon kan för att möta kundens behov. Uppmärksam, inlysslande och arbetsvillig. Mycket nöjd!
    Tack Beatrice för ditt fina omdöme, så roligt att jag hittade rätt köpare till din fina lägenhet. Vi ses här framöver på tillträdet. Ha en fortsatt fin sommar. Ulrika Ulrika Eliasson
    • Salabacke
    2021-07-09
    Väldig bra bemötande samt engagemang, är mycket nöjd med samarbetet och kommunikation med Ulrika
    • Sävja
    2021-07-05
    Trevligt bemötande och bra koll på marknaden.Försäljningen gick otroligt smidigt.
    • Industristaden
    2021-06-08
    Ulrika har hjälpt oss sälja vår lägenhet. Alltid trevligt och intresserat bemötande. Ulrika har kontinuerligt hållit oss uppdaterade kring alla steg i försäljningen. Ulrika rekommenderas varmt!
    Hej Anna, tack för ditt fina omdöme. Så roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er på er resa och roligt att ni tillslut hittade ert nya hem. Ha en fin sommar Ulrika Ulrika Eliasson
  • 2021-05-30
    Det finns mäklare...och så finns det stjärnmäklare... Ulrika är absolut en stjärna. ⭐️
    Det blir personligt. Hon är personlig och ger sitt allt för att både säljare och köpare ska känna sig nöjda.
    Vi gjorde en noggrann utvärdering innan och valde Svensk fastighetsförmedling med Ulrika och Mathias. Det var ett fantastiskt val!
    Precis som vi, så kände de, hur unikt vårt hem var och det var viktigt för oss att hitta RÄTT köpare.

Vi ger våra ABSOLUT ALLRA BÄSTA REKOMMENDATIONER.
    Kunde jag ge mer än högsta rekommendation - Exceptionellt - så skulle jag.

Gör som vi - välj Svensk fastighetsförmedling och Ulrika & Mathias.
    Från djupet av mitt hjärta, tack för era fina ord. Dem kommer jag ta med mig genom hela min karriär som fastighetsmäklare. Är säker ni kommer få ett nytt fint hem på västkusten och jag lovar att höra av mig om jag har vägarna förbi/Ulrika Ulrika Eliasson
    • Ulleråker
    2021-05-24
    Vi anlitade Ulrika i samband med försäljning av bostadsrätt. Ulrika gav snabb återkoppling. Gick igenom hela processen med oss på ett väldigt proffsigt sätt. Gav oss bra råd. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Tack Erica, så roligt att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen. Nu ska vi bara se till att hitta ert nästa dröm hem. Ulrika Ulrika Eliasson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Almunge
    2021-05-20
    Vi är mycket nöjda med Ulrika som mäklare när vi köpte vårat nya hus. Engagerad och trevligt bemötande.
    Vi kommer förmodligen anlita henne nästa gång vi ska sälja.
    Bara positivt
    Tack för dem fina orden, och stort Grattis till ett jättefint hus. Är helt säker ni kommer mer än stortrivas. Tomten kommer bli ännu mer till sin fördel när ni genomför era förändringar. Ses snart på tillträdet. Ulrika Ulrika Eliasson
    • Lindbacken
    2021-05-17
    Vi har köpt en villa genom Ulrika. Vi har alltid blivit trevligt bemötta och fått svar på alla frågor. Hon är tillgänglig med förståelse för våra önskemål och situation (lite osäkra nybörjarköpare). Vi är mycket nöjda! Ulrika rekommenderas som mäklare.