Ulrika Eliasson

Ulrika Eliasson

Ulrika Eliasson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Ulrika Eliasson har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Ulrika Eliasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulrika Eliasson har haft 37 försäljningar sen 2022-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-10 - 2023-09

170 omdömen om Ulrika Eliasson

Sedan starten hos Reco 2020
Jamshid O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Nyby

Mycket professionellt och trevligt bemötande, kontinuerligt mycket snabb och korrekt återkoppling vid frågor mm. Vi är genomgående mycket nöjda och rekommenderar gärna Ulrika till andra.

Sonja S
Gränby

Ulrika visade stor förståelse för mina önskemål och svarade snabbt när jag skickade frågor. Ulrika visade även stor lyhördhet och tålamod, vilket var mycket positivt för mig som köpare.

Brian R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Nyby

Ulrika gjorde ett fantastiskt jobb! Hon var alltid väldigt välkomnande i varje bemötande, och gav en trygghetskänsla gentemot försäljningen av bostaden. Hon gjorde också det lilla extra genom att alltid vara anpassningsbar gentemot potentiella köpare, och fixade nya visningstider på kort varsel om det behövdes. Väldigt nöjd!

Helena W
Salabacke

Ulrika är helt fantastisk:) Hon är engagerad, hjälpsam, trevlig, proffsig och jag upplever att hon kan sitt yrke till 100%. Vår försäljning av Byggmästargatan gick väldigt bra och Ulrika hade kontakten med oss under hela perioden samt även efteråt då vi fick några uppdrag från köparen av saker de ville ha åtgärdat som vi inte tyckte kändes okej. Då kändes det tryggt att kunna ställa frågor till Ulrika och få svar:) Vi rekommenderar Ulrika varmt till alla som går i försäljningstankar av sitt boende.

Anna J
Svartbäcken

Ulrika ger ett lugnt och proffsigt intryck, jag kan rekommendera henne

Margit C
Nyby

Jag är väldigt nöjd med Ulrika som mäklare. Hon har uppdaterat mig längs hela resan och varit lätt att få tag på. Kan varmt rekommendera henne!

Conny B
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Kungstomt

Professionell, lugn, metodisk och sympatisk. Finns ingenting att klaga på.

Marita S
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Vattholma

Ulrika gav mig ett proffsigt, inkännande och personligt bemötande. Otroligt hög tillgänglighet, snabb återkoppling och behjälplig med alla frågor på ett sätt som gjorde att jag som förstagångssäljare kände mig väldigt trygg och i goda händer. Allt gick väldigt smidigt och jag skulle varmt rekommendera Ulrika till vänner och bekanta.

LUIS JONATHAN G
Nyby

Ulrika var lätt att prata med, mycket tålmodig och kunnig.

Olof M
Luthagen

En mycket väl genomförd försäljning av vår bostad under det speciella omständigheter som nu råder med den sviktande bostadsmarknaden. Vi är både nöjda, lättade och glada att Ulrika haft tålamodet att ta sig tid till köparna och tillslut lyckats med ett bra avslut. Rekommenderar starkt Ulrika till Er som är ska sälja er bostad.