Ulrika Eliasson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Ulrika Eliasson har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Ulrika Eliasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 5.0. Ulrika Eliasson har haft 10 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 21 Läs vad Ulrika Eliasson

• 2020-11-17
    En personlig mäklare som du kan lita på och som faktiskt genuint bryr sig. Hon har utfört sitt uppdrag på ett mycket professionellt sätt samtidigt som vi känt ett starkt förtroende för både henne som person och i sin yrkesroll. I tillägg till ovan har hon också varit ett utmärkt bollplank och har gett snabb respons. Vi är utomordentligt nöjda.
    Daniel O
    • 5:a
    • 121.0 m²
    • Uppsala
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hej Daniel och stort tack för ditt fina omdöme. Känns jätteroligt att jag fått förtroende att hjälpa er med er försäljning och att ni är så nöjda. Nu lägger vi fokus på att hitta ert nya hem.//Ulrika

• 2020-11-15
    Profit kunnig och hon var väldigt trevligt och allt fungerade jättebra
    Bo D
    • 91.0 m²
    • Bälinge
  • 2020-11-11
    Jag har sålt en 5:a i Knivsta. Ulrika har varit toppen. Bra kontakt. Mycket information.
    Malin E
    • 5:a
    • 118.5 m²
    • Knivsta
    Tack för ditt omdöme Malin, roligt att det gick så snabbt och bra med din försäljningen. Verkligen ett fint hem du hade, nu hoppas jag vi snart hittar något nytt till dig/Ulrika

• 2020-11-09
    Köpt en större bostadsrätt i samma område där vi bor. Proffsig och trevligt bemötande. Lyssnade på våra behov och bra service. Vi är väldigt nöjda.
    Tommy L
    • 97.0 m²
    • Västra Ängby
    Så roligt att ni tillslut hittade något som jag är helt säkert kommer bli jättebra för din familj. Nu sätter vi stort fokus på er försäljning så ser vi till att ro den i hamn. //Ulrika

• 2020-10-29
    Hej! jag köpte nyligen en bostadsrätt och är mycket nöjd med mäklarens bemötande och tålamod. Hon ställde upp och visade lägenheten utanför visningstillfället och la ner mycket tid på att berätta om läget och besvara våra frågor. Hon var mycket trevligt och proportionellt och jag ska gärna rekommendera er firma till mina bekanta när de ska sälja eller köpa bostad
    Shadie D
    • 2:a
    • 61.0 m²
    • Nyby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hej Shadie, stort tack för ditt fina omdöme. Jag är helt säker du kommer trivas i den fina lägenheten. Ses nästa år på tillträdet. //Ulrika

• 2020-10-22
    Köpt bostad. Ulrika gjorde ett sympatiskt och professionellt intryck.
    Andreas A
    • 92.0 m²
  • 2020-10-22
    Ulrika hanterade försäljningen av en lägenhet. Hon har utfört uppdraget på ett utmärkt sätt med engagemang och energi. Hon har lagt tid och möda på försäljningen som vida överstiger mina förväntningar. Detta resulterade i en god affär. För den som vill ha en trevlig, engagerad mäklare som gör allt för dig som säljare och även köparna kan jag varmt rekommendera Ulrika Eliasson.
    Erik H
    • 92.0 m²
    • Uppsala
    Hej Erik. Stort tack för dina fina ord, värmer att höra. Extra roligt när du blev rekommenderad av en nära vän till mig och jag lyckades nå upp till dina förväntningar. Härligt att vi nådde ett sånt bra slutresultat efter flertalet visningar, men en lägenhet väl värd att visa. Ulrika

• 2020-10-17
    Har köpt en 3 rumslägenhet i Stenhagen Uppsala Har varit orolig länge inför att ge mig ut på bostadsmarknaden men efter att ha sett bostäder på hemnet i 14 dagar fann jag vad jag tror en perfekt lägenhet för mina behov. Besökte bara en och träffade där Ulrika som vänligt ordnade en separat visning med god information återkom för budgivning dagen efter och kontrakt skrevs dagen därpå. Allt mycket smidigt och i vänlig samvaro. Fick kontakt med personer i styrelsen för HSB genom Ulrika och hittills har det inte varit något att anmärka på utan allt har fungerat utmärkt.
    Maj Ingeborg E
    • Uppsala
    Hej Maj Ingeborg. Vad roligt jag fick möjligeten att förmedla en bostad jtill dig ag defintivt tror du kommer trivas i. Vad trevligt att du kontaktade styrelsen och presenterade vem du är. Hör av dig om du har några frågor eller funderingar. Annars ses vi nästa år. //Ulrika

• 2020-10-14
    Ulrika hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet och vi har varit väldigt nöjda med henne! Hon hade ett väldigt proffsigt, men ändå hjärtligt, bemötande. Hon hade tydlig kommunikation till oss som säljare om vad hände i försäljningsprocess och vad nästa steg var. Jag kan varmt rekommendera Ulrika!
    Ludvig J
    Ludvig J
  • 2020-10-14
    Sålde vår lägenhet. Mycket nöjda med Ulrika! Väldig trevlig, mån om att göra säljaren och köparen nöjda. Ger tydlig information. Man känner sig delaktig i försäljningen från första stunden till slutet. Väldigt bra kommunikation mellan oss!
    Ebba H
    • Uppsala
    Hej Ebba & Ludvig, tack själva. Verkligen ett stort nöje att få hjälpa er. Stort lycka till med allt och den nya familjemedlemmen. Ni har en härlig tid framför er. //Ulrika

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte