Helene Molund

Helene Molund

Helene Molund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Helene Molund har varit registrerad mäklare sedan 1990-02. Helene Molund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.8. Helene Molund har haft 36 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 81 Läs vad Helene Molund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-11
    Helene är seriös, hjälpsam och vänlig! Tacksamma för stödet vi fått!
    Ann
    • Löten
    2021-07-09
    Helene Molund har vart en enastående mäklare och är oerhört nöjd. Hon är jordnära och lyssnar på en och hjälper till väldigt mycket. Vi har haft ett dödsbo, och den sympati och förståelse har varit fantastisk. Är mer än nöjd och är väldigt glad att jag fick träffa just Helene.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-02
    Helene var tillgänglig under hela processen och beredd att svara på mina många frågor. Hon var mycket hjälpsam med allt som hade med bostadsaffären att göra och gick "den extra milen" för att vara till hjälp. Jag kände mig hela tiden trygg med att hon är kunnig, har koll och är saklig. Min erfarenhet är därför mycket positiv.

Jag skulle också vilja lämna ett lika positivt omdöme om mäklarassistent Louise Wenngren. Hon hanterade de praktiska detaljerna mycket snabbt och professionellt och var kommunikativ och lätt att nå; man kände att man kunde lita på henne.
    Vill bara säga tack för ditt betyg om mig och ett ännu större tack för att du dessutom gav min underbara mäklarassistent Lousie ett lika gott betyg, allt måste klaffa för en smidig affär och mäklarassistenterna är en väldigt viktig bit i kedjan! Mvh Helene Molund Helene Molund
  • köpte sitt hus med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-02
    Vänlig, proffsigt, snabbt att agera
    • Höganäs
    2021-06-27
    Helene Molund har sålt flera av våra fastigheter och rekommenderas till alla våra vänner en otroligt hjälpsam person och vän ! En skicklig mäklare och proffesionellt beteende ut till köparen och säljaren .
    Mvh Gunilla och Jan Cederholm.🥰❤️❤️👍
  • Jan C
    • Höganäs
    2021-06-23
    Vi önskade sälja en 2-rumslägenhet centralt i Uppsala till vårt önskade utbudspris, och Helene hittade snabbt efter två visningsdagar en köpare som accepterade vårt pris. Vi är därför mycket nöjda med Helenes verksamhet, bemötandet har varit mycket professionellt och bästa tänkbara, kontakterna utmärkta. Vi har även anlitat Helene vid tidigare försäljning av bostad och alltid varit mycket nöjda. Vi vill verkligen rekommendera Helene å det varmaste. Man känner sig mycket trygg vid försäljningen.
    2021-05-12
    Jag har sålt bostad. Helene har varit engagerad och givit oss bra och snabb information och återkoppling under hela processen. Kan varmt rekommendera Helene Molund, kan inte tänka mig bättre mäklare.
  • Filip M
    2021-05-04
    Köpte en 2a i centrala Uppsala nära domkyrkan. Helena har varit proffsig och trevlig genom hela processen. Köpesprocessen var mycket smidig. Rekommenderas!
    2021-05-03
    Vi sålde en lgh (2,5:a). Fick ett engagerat, professionellt och kompetent bemötande av Helene. Hon hade mycket god kunskap om vårt område och vi kom gemensamt fram till en bra plan. Vi hade en löpande dialog under hela processen, vilket var viktigt för oss.
    Allt gick snabbt och smidigt, vi är mycket nöjda.
    2021-04-16
    Helene gav direkt ett mycket professionellt intryck och visade dig besitta en gedigen yrkeserfarenhet. Hon gav värdefull rådgivning och lyssnade in våra önskemål. Vi blev uppdaterade om försäljningens alla faser och hon var hela tiden vänlig och stöttande. Vi rekommenderar henne å det varmaste!