Helene Molund
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 21 kunder tycker om Helene Molund

• Madeleine P skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-02-10

Proffsig och trevligt bemötande under försäljning av min 2:a. Rekommenderar gärna Helene till vänner o bekanta👍 Läs mer
  • Åke A skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-01-27

Sålt bostadsrätt. Lätt att nå, att diskutera med, seriös! Rekommenderas! Läs mer
  • Rita S skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-01-16

Jag har fått bra hjälp och vägledning vid försäljning av mitt radhus. Det har varit enkelt att ha kontakt och nå Helene vid frågor kring uppdraget, visningar mm.

Mina förväntningar av mäklaren vid försäljningen har uppfyllts då vi hela tiden haft en bra och tydlig dialog. Läs mer
  • Annika L skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-11-27

Snurrig mäklare får man leta efter. Hon saknade röd tråd och hade ingen plan med köpet. Allt drog ut på tiden. Var tvungen att kontakta annan mäklare för hjälp. Läs mer
  • Niklas N skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-11-04

Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren bemötte mig väl och var fantastiskt trevlig. Hon ställde även upp på en privat visning, då jag inte hade möjlighet att gå på de offentliga.
    Jag hade ganska nära kontakt med mäklaren, hon lämnade bra och snabba svar på mina frågor.

Jättetrevlig mäklare, har gjort hela lägenhetsköpet mycket enklare och mer behaglig. Läs mer
  • Hans Sigurd H skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-28

Att sälja huset via er har gått otroligt smidigt!! Jag var orolig att det skulle ta tid- eftersom jag vet att det är en trögare marknad nu. jag harde förväntat mig att det skulle behövas fler visningar och att vi kanske måste gå ner i pris ytterligare, men vi är oerhört nöjda. Heléne har ett sätt som inte känns alls krystat och konstlat som man ibland kan känna hos mäklare. Hon är genuin och berättar sakligt hur allt går tillväga. Hon var mycket pedagogisk när vi skrev på papperen och förklarade väldigt bra vad som skulle hända efteråt.

Jag skulle rekommendera Helene Molund till alla som ska sälja! Läs mer
  • Inger Christina H skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-27

Proffsiga råd och service utöver förväntan! Tack! Läs mer
  • Petra S skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-09

Efter att ha varit på säkert 50 visningar innan vi köpte får man väldigt bra insyn i vilken spännvidd det är mellan mäklare. Helene är en av de som utmärker sig genom att vara engagerad, återkomma till intresserade kunder och vara påläst. Därför valde jag Helene när det var dags att sälja. I säljprocessen är hon trygg, kunnig och aktiv. Hon engagerade sig även i vårt husköp, fastän det gått via en annan mäklarfirma, genom att ge oss juridiska råd när vi råkade ut för problem. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-10 Helene M svarar Petra S
    Tack! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Katarina H skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-06-17

Fantastisk personlig service, omtanke och snabb återkoppling. Läs mer
  • Pia L skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-06-14

Jag har sålt ett hus och köpt en lägenhet. Huset såldes mycket snabb med något bristande kommunikation mellan mäklare och säljare. Lägenheten köptes snabbt utan - tillträde eller överlåtelse är ännu ej utförda. Känsla av lyckade transaktioner. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson