Helene Molund
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 42 Läs vad Helene Molund

• Finn G sålde sin bostad med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Björklinge
    Sålt hyresfastighet

Sakligt och trevligt bemötande

Förväntade mig bra bemötande och att få fastigheterna sålda. Hon uppfyllde mina förväntningar.

Helen är proffsig, kunnig och en trevlig person att ha att göra med. Läs mer
  • Ida H sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Svartbäcken
    1,5a i Tunabackar. Bra service, ordnade med allt. Läs mer
  • Ingvar L köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Höganäs
    Köpt bostad
    Trevligt bemötande
    Erfaren
    Lokalkännedom Läs mer
  • Lars E sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-22

Centrum
    Trevlig, lätt att ha att göra med och få kontakt med. Min dotter har sålt sin bostadsrätt, som jag hade 20 % i. Läs mer
  • Mikael E sålde sitt hus med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-19

Uppsala
    Helen bemötte oss på ett trevligt, personligt och engagerat sätt då vi sålde mina avlidna föräldrars hus. Läs mer
  • Magdalena B sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-28

Uppsala
    Sålde min lägenhet med hjälpa Helene Molund och fick fantastisk bemötande från första stund. Är otroligt nöjd med valet av mäklare och kan starkt rekommendera både Helene och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    Helene M gillar detta
  • Niklas U sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-03

Uppsala
    Engagerad och entusiastisk, tålmodig och proffesionell Läs mer
  • Kristina B köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-01

Uppsala
    Jag har fått en muntlig värdering. Det gick snabbt och lätt. Läs mer
  • Henrik I köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-01

Uppsala
    Köpt en 3 rumslägenhet i Uppsala. Jag blev väl bemött så länge jag var intresserad spekulant. När jag sedan behövde mer tid för att helt bekräfta köpet helt och fullt med min bank kände jag mig stressad av mäklaren som inte verkade förtjust i väntetiden på några extra timmar. På det hela en bra upplevelse. Läs mer
  • Kristoffer R köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-30

Köpt lägenhet med Helene som mäklare. Mycket nöjda med hennes insats. Läs mer