Helene Molund

Helene Molund

Helene Molund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Helene Molund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 62 omdömen sedan 2017-03-01. Helene Molund har haft 40 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

62 omdömen om Helene Molund

• Trevlig och energisk mäklare som återkopplar och lyssnar
    Anders L
    Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-17
    • 2.5:a
    • 67.0 m²
    • Höganäs
    2020-10-17
  • Mitt köp är en mindre gård, nära Örbyhus. Helene agerar proffesionellt, med ett vänligt bemötande. Visningen levde upp till beskrivningen. Vilket föranledde detta köp, som blir mitt nya permanentboende. Mvh Johan Norström.
    Johan N köpte sin bostad med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Örbyhus
    2020-10-04
  • En professionell och erfaren mäklare som var bra att kommunicera med och skötte hela sälj-/köpprocessen smidigt.
    Anne-marie W köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 31.0 m²
    • Svartbäcken
    2020-10-04
  • Hjälpt oss med både försäljningar och köp vid flera tillfällen. Trevlig, håller vad hon lovar, informerar spontant. Kan inte vara bättre.
    Göran S sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 31.0 m²
    • Svartbäcken
    2020-10-02
  • Vi har sålt en gård Mycket bra bemött av mäklaren Helene Molund har gjort ett super bra arbete mycket professionell kan varmt rekommendera Helene Molund
    Elisabet R sålde sin bostad med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Örbyhus
    2020-10-02
  • Trevlig håller oss uppdaterade hela tiden om vad som händer. Kan varmt rekommendera henne😀
    Ola Christer E sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 3:a
    • 79.7 m²
    • Årsta
    2020-10-02
  • We were first time home buyers in Sweden and Helene helped us quickly navigate the process and answer all of our questions quickly all for very efficient closing with no issues.
    Adam J köpte sitt hus med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-07-15
    • 170.0 m²
    • Rasbokil
    2020-07-15
  • Sålt villa i utkanten av Uppsala. Vi träffade Helene på ett första inledande möte där hon gav ett mycket positivt intryck, jordnära, personlig och såg möjligheter. Detta skedde efter kontakter med andra mäklare som vi omedelbart ringde och sa ifrån efter mötet med Helene. Under arbetets gång visade Helene ett mycket starkt driv, upprätthöll hela tiden en god kommunikation med oss och rodde affären i land över våra förväntningar. Vi är mycket glada för vårt val av Helene som mäklare och som jag redan rekommenderat till andra.
    Henrik B sålde sitt hus med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 132.0 m²
    • Uppsala
  • Sålt en lägenhet Uppsala gick bra
    Eva J sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 4:a
    • 87.0 m²
    • Nyby
    2020-07-10
  • Jag sålda min student-etta med Helene Molund och det kunde inte ha gått smidigare. När jag kontaktade henne kände hon genast igen mig från köpet av min bostad 6 år tidigare och hon visste redan allt om min lägenhet och närområdet i Luthagen. Från det att fotografier togs på lägenheten så var den såld inom loppet av en vecka, trots det nuvarande läget med Covid-19. Helene löste situationen genom att anordna privata visningar av lägenheten för alla spekulanter. Hon är mycket tillgänglig via telefon och ser snabbt de möjligheter som ger effektiva resultat. Tack så mycket Helene för en bra affär!
    Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-06-13
    • 22.5 m²