Helene Molund

Helene Molund

Helene Molund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Helene Molund har varit registrerad mäklare sedan 1990-02. Helene Molund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.9. Helene Molund har haft 32 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 103 Läs vad Helene Molund

• köpte sitt hus med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Järlåsa
    2022-07-12 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, först i telefon och sedan vid visningstillfället. Hon har varit tillmötesgående när småproblem dykt upp.

Sammanfattningsvis en trevlig upplevelse av vårt första husköp.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket engagerad, professionell. Jobbar hårt med sina uppdrag och gör sitt yttersta! Gav många bra råd på vägen.
    Märks att hon har stor branschvana. Bästa mäklaren!
    • Fålhagen
    2022-04-29 Verifierad kund
    Professionell service, snabba svar och utmärkt kunskap om marknaden. Uppsalas bästa mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Svartbäcken
    2022-04-25 Verifierad kund
    Trevlig och snabb respons vid kontakt. Professionellt och kompetent bemötande både vid visning och vid vidare frågeställningar som uppkom under fastighetsaffären.
    • Salabacke
    2022-03-28 Verifierad kund
    Som kund blir man väl bemött och Helene är mån om att tillgodose individuella önskemål. Uppdraget genomför hon på ett proffesionellt och smidigt sätt.
    • Knivsta
    2022-02-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Lyssnade på oss och försökte inte driva försäljningen utan vår vetskap. Stämde alltid av med oss innan nästa steg i försäljningen.
    • Centrum
    2021-12-23 Verifierad kund
    Helen Molund har sålt min lägenhet på Övre Slottsgatan 12 i Uppsala. Det gjorde hon förträffligt. På grund av sjukdom har jag själv inte kunnat vara närvarande men hon har skött allt snabbt och noggrant. Jag är mest tacksam över att hon varit så kommunikativ. Jag har fått vara med under hela processen och kunnat säga vad jag tycker. Dessutom har Helen en god mä niskokunskap, något som är viktigt i hennes arbete. Jag är så tacksam över resultatet av försäljningen och över valet av köpare. Jag vill gratulera alla som får Helen som mäklare och rekommenderar henne å det varmaste. Signild Hällström
    2021-12-16 Verifierad kund
    Vi träffade flera mäklare innan vi bestämde oss för val av mäklare. Som första gångssäljare ingav Helene ett oerhört kompetent intryck, förmåga att få oss trygga i försäljningsprocessen och hade ett tålamod när vi gav uttryck för ovisshet under budgivningen. Helenes rådgivning och beslutsamhet under försäljning innebar att försäljningen slutade på en summa om närmare 400 000 mer än vi väntat oss.

Vi kommer varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling och Helene till vänner och bekanta i framtiden.
    2021-12-14 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Kände mig så trygg med att köpa bostad via Helene.
    • Centrum
    2021-12-12 Verifierad kund
    Jag blev bemött på bästa tänkbara sätt! Tack Helene och tack Svensk Fastighetsförmedling för fina nya lägenheten!//Anna Löfving