Helene Molund
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 18 kunder tycker om Helene Molund

• Annika L skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Snurrig mäklare får man leta efter. Hon saknade röd tråd och hade ingen plan med köpet. Allt drog ut på tiden. Var tvungen att kontakta annan mäklare för hjälp. Läs mer
  • Niklas N skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren bemötte mig väl och var fantastiskt trevlig. Hon ställde även upp på en privat visning, då jag inte hade möjlighet att gå på de offentliga.
    Jag hade ganska nära kontakt med mäklaren, hon lämnade bra och snabba svar på mina frågor.

Jättetrevlig mäklare, har gjort hela lägenhetsköpet mycket enklare och mer behaglig. Läs mer
  • Att sälja huset via er har gått otroligt smidigt!! Jag var orolig att det skulle ta tid- eftersom jag vet att det är en trögare marknad nu. jag harde förväntat mig att det skulle behövas fler visningar och att vi kanske måste gå ner i pris ytterligare, men vi är oerhört nöjda. Heléne har ett sätt som inte känns alls krystat och konstlat som man ibland kan känna hos mäklare. Hon är genuin och berättar sakligt hur allt går tillväga. Hon var mycket pedagogisk när vi skrev på papperen och förklarade väldigt bra vad som skulle hända efteråt.

Jag skulle rekommendera Helene Molund till alla som ska sälja! Läs mer
  • Proffsiga råd och service utöver förväntan! Tack! Läs mer
  • Petra S skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Efter att ha varit på säkert 50 visningar innan vi köpte får man väldigt bra insyn i vilken spännvidd det är mellan mäklare. Helene är en av de som utmärker sig genom att vara engagerad, återkomma till intresserade kunder och vara påläst. Därför valde jag Helene när det var dags att sälja. I säljprocessen är hon trygg, kunnig och aktiv. Hon engagerade sig även i vårt husköp, fastän det gått via en annan mäklarfirma, genom att ge oss juridiska råd när vi råkade ut för problem. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-10 Helene M svarar Petra S
    Tack! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Fantastisk personlig service, omtanke och snabb återkoppling. Läs mer
  • Pia L skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt ett hus och köpt en lägenhet. Huset såldes mycket snabb med något bristande kommunikation mellan mäklare och säljare. Lägenheten köptes snabbt utan - tillträde eller överlåtelse är ännu ej utförda. Känsla av lyckade transaktioner. Läs mer
  • Yousef O skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt en industrifastighet. Jag blev mycket bra bemött av en mycket trevlig och kunnig mäklare. Allting var bra, men jag förväntade mig lite mer effektiv marknadsföring för att locka flera köpare. Läs mer
  • Jan C skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har haft mycket god hjälp av Helene vid fösäljning, och vid flera tillfällen. dessutom. Hon är mycket kompetent, kunnig, erfaren och klok, engagerad och hjälpsam och alltid med ett gott humör. Hennes metoder för projektbeskrivning, visning och bemötande av kunder, budgivning och avslut är mycket betryggande och säkert, man kan lugnt överlåta åt Helene att sköta försäljningen. Vi kan starkt rekommendera Helene och sätter betyget Exceptionellt 5! Läs mer
    2018-04-25 Helene M svarar Jan C
    Tack snälla Ni för de orden, det är alltid roligt att få hjälpa er!
    Helene
  • Angelia E skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fantastiskt!!

Helene Molund gjorde sitt absolut yttersta för att både vi och säljaren skulle bli nöjda. Det blev en snabb och mycket trevlig affär på alla sätt och vis tack vare hennes strålande insats och professionella bemötande - precis vad vi behövde i en annars stressig första bostadsköp. Vi kände oss trygga hela vägen igenom med Helene som vår mäklare och kommer definitivt att ta kontakt igen när det blir dags att sälja! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson