Helene Molund
Registrerad mäklare sedan 2016-06-23
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 53 Läs vad Helene Molund

• Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-13

Stabby
    Jag sålda min student-etta med Helene Molund och det kunde inte ha gått smidigare. När jag kontaktade henne kände hon genast igen mig från köpet av min bostad 6 år tidigare och hon visste redan allt om min lägenhet och närområdet i Luthagen. Från det att fotografier togs på lägenheten så var den såld inom loppet av en vecka, trots det nuvarande läget med Covid-19. Helene löste situationen genom att anordna privata visningar av lägenheten för alla spekulanter. Hon är mycket tillgänglig via telefon och ser snabbt de möjligheter som ger effektiva resultat. Tack så mycket Helene för en bra affär! Läs mer
  • Soheila A sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-27

Ling
    Hej
    Helene var jätte duktig och sålde våra lägenhet .
    Vi är tacksamma henne och vi vill rekommendera henne till våra kompisar att Samarbete med henne .
    Med vänlig hälsning,
    Soheila Läs mer
  • Johan N köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-16

Stabby
    Vi har köpt en lägenhet. Helene har varit väldigt professionell, smidig, tydlig & tillmötesgående. Läs mer
  • Katarina L sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-12

Salabacke
    Jag har sålt en lägenhet i Salabacke och hade inte höga förhoppningar att jag skulle få den såld, framförallt inte då Corona svärmade in över oss.
    Helen peppade positivt under hela ärendeprocessen, höll mig uppdaterad och var rak och tydlig och gav mig geist att inte "ge upp". Jag har bara gott att säga om Helen. Läs mer
  • Hans Göran Nils A sålde sitt hus med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-12

Knutby
    Väldigt kunnig , trevlig.Vi känner oss väldigt nöjda med mäklaren. Läs mer
  • Jan R köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-16

3:a
    Fålhagen
    Vi har köpt oxelgatan 15. Första gången vi träffades var det inga problem, lätt att få kontakt med och det gällde under hela förloppet. Hade egentligen inga förhoppningar då vi gick på visningen. Mäklaren hjälpte till med mycket under tiden då vi funderade med bland annat bank kontakter mm. Gick fort då vi hade bestämt oss och är säkra på att vi kommit rätt//Janne Läs mer
  • Liselotte A sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-15

3:a
    Fålhagen
    Helene är en personlig mäklare av kött och blod som man får direkt kontakt med. Jag litar på Helene och hennes omdöme. Supertrevlig dessutom. Läs mer
  • Jenny M sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-29

Salabacke
    Sålde en 2a på 52 kvm. Den var svårsåld för det var fler liknande som kom ut i området men som var mer renoverade. Men hon gav inte upp!

Kände mig trygg med att hon skulle göra sitt bästa för att hjälpa oss att sälja. Läs mer
  • Monica J
    Monica J sålde sitt hus med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-21

Storvreta
    Sålt en villa i Storvreta
    Min fru och jag blev mycket bra bemötta av Helene
    Vi hoppades på en snabb försäljning då vi redan hade fått klart med ny bostad. Efter 2 visningar var det sålt.Helene skötte det mycket bra vi är nöjda med både slutpris och Helene Molund. Läs mer
  • Carolin B sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-16

4:a
    Ulleråker
    Sålde min bostadsrätt i Uppsala. Har blivit profesionellt bemött genom hela processen. Mäklaren har vara mycket tillmötesgående och efter två visningar var försäljningen klar. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle