Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha!

Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress. Upplev den lilla storstaden i centrum, den stora småstaden i stadens utkanter och landsbygdens lugn på knappa avstånd från stadens mitt.

Här finns boende för alla smaker och tack vare effektiv kollektivtrafik och bra vägförbindelser är det enkelt att pendla både till mindre orter på Uppsalaslätten och till Stockholm.

Vi hoppas att du ska kontakta oss med dina frågor och funderingar kring boende i Uppsala och Knivsta. Välkommen!

Läs vad 46 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• Christian S
    Christian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Försäljning gick snabbt och smidigt och vi fick det pris vi ville ha.mäklaren får bästa betyg
    2017-04-11 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Christian S
    Hej, kul att höra att du är nöjd med hjälpen som ni båda fick.
    Hoppas att ni trivs i ert nya boende.

Albin & Burhan
  • Karin E
    Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevligt bemötande och visar god kunskap om vad jag som säljare behöver tänka på. Ger bra info om hur ett bra upplägg för försäljningen kan vara. Lotsat oss igenom en bra och snabb affär.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fantastiskt bemötande och bra personlig service
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hjälpsam, proffesionell, snäll och trevlig!
  • Marek S
    Marek S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Helene Molund är en engagerad och erfaren fastighetsmäklare som jag kan rekommendera alla som ska anlita en mäklare.
  • Evin D
    Evin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bästa mäklare med stora engagemang👍
  • Lars A
    Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Försäljningen funkade helt perfekt, en eloge till Jessika för en bra försäljningsinsats !
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mäklaren Albin gjorde ett otroligt proffsigt jobb med försäljningen av min lägenhet och jag har inget annat än gott att säga om upplevelsen. Han var snabb i återkoppling, förklarade proceduren bra, förmedlade nödvändiga kontakter (t.ex. styling), visade energi, handlingskraft och fick i slutändan till ett riktigt bra sälj! Jag är jättenöjd!
    2017-04-11 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Niklas M
    Hej Niklas, tack för de fina orden och ett bra samarbete.

• Eva K
    Eva K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hej jag är jätte nöjd med Annelie Johansson Uppsala som mäklare hon är trevlig och duktig
    2017-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Eva K
    Hej Eva, tack för dina fina ord, det har varit roligt att få hjälpa dig till en lyckad affär! /Annelie
  • Kenneth J
    Kenneth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Utmärkt hanterat hela vägen av Johan! Förstod väl våra synpunkter och förväntningar och var alltid korrekt.
    Vi är mycket nöjda med goda råd och utfallet av processen!
  • Houssein A
    Houssein A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag tycker att Burhan gjorde ett riktigt bra jobb. Han levde verkligen upp till mina förväntningar.
  • Simon S
    Simon S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket nöjd med Svensk fastighetsförmedling och med mäklare, Albin Ruhl. Han ger ett proffesionellt intryck och jobbar hårt.
    2017-04-11 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Simon S
    Tack Simon, bara att höra av dig när ni vill flytta tillbaka till Uppsala.

• Ellinor O
    Ellinor O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Otroligt trevlig, kunnig och trygg försäljning. Ett profana är du!
    2017-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Ellinor O
    Hej Ellinor, tack för dina fina ord och ett bra samarbete. /Niklas Andersson
  • Wille F
    Wille F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig och duktig på att informera om hur hela processen går till, lyssnar till säljaren och kommer med bra idéer och förslag.
    Mycket nöjd.
  • Evelina G
    Evelina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffsigt. Bra bemötande. Snabba svar.
  • Milan Y
    Milan Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jessica var inte alls bra när det gäller tillgänglighet. Hon slarvade med att ha koll på medlemskap då fick köparen flytta in den 2017-01-09 istället för 2016-12-23 när medlemskapet för köraren var klart. Som konsekvens fick jag betala kostnaden för tiden från 2016-12-23 till 2017-01-09.
  • Hans M
    Hans M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Rask och trevlig. Kommer anlita henne igen om det behövs.
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    professionellt engagerat uthålligt o vinnande
    2017-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Gunnar N
    Tack för dina fina ord Gunnar! /Annelie
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är mycket nöjda med servicen som mäklaren gav. Andreas är erfaren och säker. Gav klara och kloka råd som gjorde att vi fick ut det mesta av försäljningen. Andreas gav oss även god hjälp i samband med köpet av nya fastigheten.
  • Erik M
    Erik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Det var alldeles utmärkt..................................................................................................
    2017-04-11 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Erik M
    Tack för förtroendet att hjälpa er med detta och tack för rekommendationen.

• Bert A
    Bert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Martin motsvarade våra förväntningar med plus i kanten. Utmärkt arbete rakt igenom.
    Med vänlig hälsning Bert Andersson
  • Sara N
    Sara N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionell men personlig
    Kunde besvara alla frågor, alltid tillgänglig och disponibel.
    Skulle absolut rekommendera henne.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är mycket nöjd med allt i uppdraget. Bemötande, engagemang, kunskap mm
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jessica Gustavsson kände jag direkt i telefon att hon var seriös, kompetent och sugen att sälja. Så valet var lätt! Fick rätt , men blev positivt överraskad över att hon även hade egenskaper som snabb, servicemineded och lätt tillgänglig! Hon höll vad hon lovade. Hon kommer gå långt i branschen ,så konkurenterna " watch out"//Alexandra Ekberg
  • Lars L
    Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Erik har uppträtt på ett korrekt sätt och genomfört försäljningen på kort tid.
    Min sammanfattning av mina kontakter med Erik kan sammanfattas med ett ord.
    Professionell.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket nöjd med bemötande och lyhördhet hos mäklaren som lyssnade på mina funderingar och frågor och hjälpte till att lösa dessa på bästa sätt. Fick också förslag och goda råd om hur jag skulle gå till väga i olika situationer. Allt gick smidigt och fort och jag kan därför varmt rekommendera mäklaren till andra säljare.
  • Emma H
    Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jessica Gustafsson har varit oerhört seriös, driven, trevlig och proffsig! Marknaden har varit svår och därför tog försäljningen längre tid än väntat, men Jessica har inte gett upp utan haft visning på visning på visning... Till slut fick jag ett bud jag kunde acceptera! Tummen upp och högsta betyg till Jessica!
  • Eva L
    Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fått ett mycket bra bemötande. Att man är en viktig kund oavsett vad som man ska sälja
    Ställt frågor och fått svar, snabbt.
  • Kicki M
    Kicki M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Duktigt kunig är bra jag skulle anlita honom vid mitt nästa köp/ steg jag kommer att rekommenderar honom till mina vänner 👏👌
  • Lena G
    Lena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevligt och professionellt intryck. Dock visade det sig att försäljningen kom att ske med följande brister:
    1. Mäklaren hade inte kommunicerat med mig angående tillträdesdag när vi träffade köparen och skrev kontrakt. Mäklaren kom överens med köparen om detta.
    2. Mäklaren gav köparen tillåtelse att betala handpenning senare än vad kontraktet stipulerade. Försening med sex (6) dagar,
    3. Slarv i administrationen. Mitt kontonummer som jag lämnat på plats på kontoret tappades bort.
  • Emma H
    Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionell mäklare som lyssnar på ens behov. Gör mer än som krävs för att man ska bli nöjd.
  • niklas p
    niklas p skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra i sin kommunikation och trovärdig.
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Väl kämpat med försäljningen i mot och medgång! Allt slutade lyckligt och jag är mycket nöjd!
  • Kerstin I
    Kerstin I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket kunnig och vänlig. Vid de två försäljningar av bostäder då jag anlitat Johan Gelin har allt gått som på räls. Han har alltid givit en realistisk bild av vad jag som säljare kan förvänta mig och har levt upp till den bilden 100%.
  • Anders L
    Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket kunnig, engagerad och driven. Trevlig och bra på att bemöta kunder.
  • Jack S
    Jack S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    jättenöjd, jättebra, rekommenderar gärna
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Seriöst, personligt, engagerat, professionellt, tillgänglig.
  • Birna R
    Birna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fastighetsmäklaren Albin Ruhl var artig, energisk och fokuserad på sin uppgift. Han höll sig till väsentligheterna och drev förberedelser inför försäljningen framåt på ett mycket bra och professionellt sätt. Visning och försäljning gick smidigt till och igen var Albin snabb och fokuserad på målet och vi hade bra kontakt under hela förloppet.

Jag kunde inte ha fått en bättre fastighetsmäklare! Tack för det.
    2017-04-11 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Birna R
    Hej Birna, det var trevligt att samarbeta med dig och jättekul att vi slog rekord i din förening.
    Jag hör av mig när jag kommer till Island nästa gång så kan vi ses.

Ha det bäst.

• Henry Ö
    Henry Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag hade inga problem fick svar på alla frågor jag ställde. Finns inte mycket att klaga på då har jag hört av mig,
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Seriöst och kunnigt bemötande.
    2017-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Patrik H
    Hej Patrik, tack för din rekommendation. Ett bra samarbete leder ofta till gott resultat. Lycka till i ert nya boende. /Niklas Andersson
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mäklaren upplevdes kunnig och var mycket hjälpsam i planeringen av försäljningen. I samband med visning var hon flexibel och tillmötesgående för önskemål från både oss (säljarna) och spekulanter.
  • Therese G
    Therese G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    En kompetent mäklare som är mån om sina kunder.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Det har fungerat bra och gått smidigt, trots att vi bor på en annan ort än där objektet ska säljas.
  • Mehmet K
    Mehmet K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket nöjd med att vi anlitade Burhan som mäklare. Gör sitt yttersta för att leverera ett bra jobb. Håller det han lovar, lätt kommunicera mm. Kommer utan tvekan anlita Burhan igen vid framtida bostadsförsäljning.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Karolina Lindgren, Svensk fastighetsförmedling, är en mycket kompetent mäklare. Snabb och serviceinriktad med ett mycket gott omdöme. Hon kan verkligen rekommenderas.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Ger ett tryggt och stabilt intryck. Trots motgångar så lyckades han hjälpa oss till en riktigt bra affär!

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala