Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha!

Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress. Upplev den lilla storstaden i centrum, den stora småstaden i stadens utkanter och landsbygdens lugn på knappa avstånd från stadens mitt.

Här finns boende för alla smaker och tack vare effektiv kollektivtrafik och bra vägförbindelser är det enkelt att pendla både till mindre orter på Uppsalaslätten och till Stockholm.

Vi hoppas att du ska kontakta oss med dina frågor och funderingar kring boende i Uppsala och Knivsta. Välkommen!

Läs vad 1532 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Patrik K skrev om Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt 1:a i Uppsala (Kungsängen). Otroligt lätt och smidigt att låta Hanna Moberg ta hand om allt (planering, pris, marknadsföring, styling, fotografering, visning och förhandling).

Bemötandet och hur:et har från första samtalet varit sakligt, vänligt, effektivt och givande dvs 100%-igt :-)

Med vänlig hälsning Patrik Läs mer
    2020-11-23 Hanna M svarar Patrik K
    Stort tack för den fina recensionen Patrik!
    Det var trevligt att få arbeta med er och det gick väldigt smidigt trots att det var delvis på distans. Det ska bli kul att träffas om ni kommer upp för tillträdet!
  • 2020-11-23

Anna-märta N skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra bemötande och mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-11-23

Hanna S skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt vår Bostadsrätt med hjälp av Elisabeth. Trots svåra tider för försäljningar har hon varit väldigt stöttande och hittat kunder gång på gång.
    Vi trodde vi skulle behöva släppa bostadsrätten för under utgångspris men istället fick vi upp den över. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Anneli F

2020-11-23

Anneli F skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt vår villa i Skyttorp.
    Allt gick snabbt och smidigt Läs mer

Stefan K skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag fick en jättebra presentation av vad Svenska Fastighetsförmedlingen kan göra för mig. Både före att objektet kommer ut på Hemnet och efter. Något som var helt avgörande i valet av mäklare.
    Ronja var även väldigt lyhörd och anpassade så fotografering och att objektet kom ut efter mitt önskemål, vilket innebar väldigt kort varsel. Jag känner att jag fått vara med under resan genom att se annonsen, kontrakt mm innan det körts vidare.
    Det viktigaste av allt är att hon varit tillgänglig när det har behövts. Läs mer

Johan L skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Engagerad och lyhörd. Vi är nöjda med allt från foton till strategi. Det tog ett tag att sälja och Helene var med och var till stor hjälp från början till slut. Läs mer

Ylva O skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt min trea på Portalgatan genom Rebecka hon är glad och trevlig, väldigt påläst och kunnig höll mej alltid uppdaterad, kände mej väldigt trygg med Rebecka hon levde verkligen upp till mina förväntningar på att få lgh såld, det kändes bra med Rebecka från första stund. Jag skulle gladeligen rekommendera henne. /mvh Ylva Läs mer
    2020-11-24 Rebecka Stråle svarar Ylva O
    Hej Ylva, vad glad jag blir av din rekommendation! Tack så hemskt mycket för fina ord och tack för förtroendet!

Rebecka Stråle

Suzan P skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi var väldigt kräsna med valet av mäklare och träffade flera innan vi valde Zeynep. Vi kan verkligen rekommendera henne vidare till alla som går i säljtankar! Från första kontakten till signering hanterade hon uppdraget exemplariskt. Tydlig kommunikation, proffsig, förtroendegivande, kunnig och otroligt engagerad sitt uppdrag. Zeynep spelar i en egen liga och vi är milt uttryckt extremt nöjda! Varför välja en trött ordermottagare när du kan få en säljare som är energisk och som levererar? Tack Zeynep! Läs mer

Oskar E skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde en 3:a i Årsta med Rebecka och är väldigt nöjda med henne som mäklare. Hon är professionell, snabb och kompetent. Läs mer
    2020-11-24 Rebecka Stråle svarar Oskar E
    Tack Oskar för dina ord och vad roligt att vi fick till en så lyckad affär! Nu letar vi vidare efter ert nästa drömhus! Ska bli spännande att se vart det hamnar :-)

Även ett stort tack för förtroendet!

Med vänliga hälsningar,

Eva L skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och visningen av lägenheten. Även avtalsgenomgången på ert kontor genomfördes proffsigt.
    Med vänlig hälsning,
    Eva & Ove Lundgren Läs mer

Noor M skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet i Sävja
    Allt gick jätte fort o smidigt med både mäklare o säljare. Mäklaren var mycket hjälpsam o hade tålamod. Jag är mycket glad över detta köp Läs mer

Sofia L skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet med Rebecka till ett superbra pris och vi är så nöjda med hur försäljningen gick till. Vi bytte faktiskt firma då vi tyckte att vår tidigare upplevelse hos en annan fastighetsmäklare inte var så bra. Vi hade därför lite förväntningar och de blev absolut uppfyllda och över förväntan. Rebecka är snabb och smidig att ha och göra med och är så serviceminded vilket vi saknat tidigare. Så kul att jobba med en så trevlig och driven mäklare! Läs mer
    2020-11-20 Rebecka Stråle svarar Sofia L
    Hej Sofia och tack för de otroligt fina omdömet! Varit så kul att hjälpa er till en så lyckad försäljning! Vi ses på tillträdet. Hälsa familjen så gott.

Mariam K skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag köpte en bostadsrätt jag blev bra bemött av Mäklaren för att det var en privat visning hon ville besvara dem frågorna som vi ställde.
    Jag tycker det blev väldigt bra Läs mer
  • 2020-11-20

Kajsa H skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mikaela har varit behjälplig i försäljning av lägenhet. Lätt att jobba med, trevlig och tillmötesgående. Lösningsorienterad och trevlig. Läs mer
  • 2020-11-19

Mikael S skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket trevlig och har varit till stor hjälp när vi letat ny bostad och inför vår kommande försäljning. Läs mer
  • 2020-11-19

Camilla L skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bostadsrätt parhus . Sofia visar ett stort intresse och bemöter säljarens (våra tankar ) samtidigt som hon ger ett professionellt intryck, ger förslag på sina egna idéer och samarbetet blir därför som bäst . Vi fick känna oss delaktiga . Hon är trevlig och bemötande på alla sätt. Man kan känna sig trygg hela vägen . Läs mer
    2020-11-20 Sofia L svarar Camilla L
    Stort stort tack för denna fina återkoppling och visat förtroende om mig som mäklare! Tack själva för att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen och för ett gott samarbete!

Kerstin K skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vid köpet av en egenhet i Årsta nu i november så tyckte jag att bemötandet på visningen och även vid kontraktskrivningen var väldigt proffsigt skött. Jag fick stort förtroende för Rebecka och valde att hon även skulle få chansen att sälja min lägenhet.
    /Nöjd köpare Läs mer
    2020-11-20 Rebecka Stråle svarar Kerstin K
    Tack Kerstin för att du tog dig tid att skriva en rekommendation, bästa betyget för mig som mäklare är när ni köpare ger mig möjligheten att hjälpa även er med er försäljning. Vi ses nästa vecka.

Amin L skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är jättenöjda med Mikaela som vår mäklare. Säljprocessen gick snabbt och smidigt och vi fick mer än förväntat för lägenheten! Läs mer
  • 2020-11-18

Elisabet A skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har köpt en liten bostadsrätt som ligger i ett litet samhälle utanför Uppsala. Den affären gick raskt och smidigt.
    Sofia var hela tiden tillgänglig o tillmötesgående, och kunnig. Vi känner stort förtroende för henne.

Därför valde vi henne som mäklare inför försäljningen av vår nuvarande bostadsrätt också. Hon verkar vara insatt i köp o säljläget här i Industristaden. Svensk fastighetsförmedling har ju en lista med eventuella köpare av den typ av lägenheter som vi vill ha såld, så förhoppningsvis blir även försäljningen en smidig (o snabb) affär.

Vi rekommenderar gärna Sofia till andra kunder. Läs mer
    2020-11-19 Sofia L svarar Elisabet A
    Tack snälla för en fin kommentar och rekommendation! Det ska blir jätteroligt att även få hjälpa er med försäljningen av er nuvarande bostad. Att få jobba som både köp- och säljcoach är mitt mål, då det är extra roligt att få vara med i den "totala" köp- och säljprocessen.

Hrair P skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Zeynep sålde vår lägenhet och var super duktig och noggrann. Hon var alltid tillgänglig för våra frågor. Vi hade rätt höga krav på mäklaren och hon levererade verkligen!

Kan inte annat än rekommendera Zeynep. Läs mer

Stefan H skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte en trea av Rebecka och upplevelsen var proffsig, ärlig, affärsmässig och noggrann. Såsom före detta mäklare tror jag mig ha högre krav än genomsnittet men Rebecka utförde uppdraget, i mitt tycke, utmärkt. Läs mer
    2020-11-21 Rebecka Stråle svarar Stefan H
    Härligt och tack Stefan för så fina ord från en erfaren mäklare, så glad att jag uppfyllde dina förväntningar. Stort grattis till ert nya fina boende!

Daniel O skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    En personlig mäklare som du kan lita på och som faktiskt genuint bryr sig. Hon har utfört sitt uppdrag på ett mycket professionellt sätt samtidigt som vi känt ett starkt förtroende för både henne som person och i sin yrkesroll. I tillägg till ovan har hon också varit ett utmärkt bollplank och har gett snabb respons. Vi är utomordentligt nöjda. Läs mer
    2020-11-17 Ulrika E svarar Daniel O
    Hej Daniel och stort tack för ditt fina omdöme. Känns jätteroligt att jag fått förtroende att hjälpa er med er försäljning och att ni är så nöjda. Nu lägger vi fokus på att hitta ert nya hem.//Ulrika

Tobias N skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt vår villa förmedlad av Jimmy, som under hela processen har varit exemplarisk. Han har visat ett stort engagemang, guidat oss genom affären och gett det lilla extra genom att se till att fotografier och styling blivit så bra det bara går. Likaså har han hjälpt oss ta fram all information som behövts och själv kontaktat kommunen för att reda ut frågetecken. Vi kan inte annat än rekommendera Jimmy Moberg helt och fullt. Den bästa mäklare vi haft. Läs mer
  • 2020-11-16

Staffan S skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Väldigt bra mäklare. Vi fick bra feedback och bra kommunikation! Läs mer
    2020-11-17 Sofia L svarar Staffan S
    Tack snälla ni för er återkoppling! Lika tacksam är jag att jag fick äran att hjälpa er med er försäljning och att det blev så bra:-)! Ses säkert i krokarna och stort lycka till igen med ert kommande projekt!!!
  • 2020-11-15

Bo D skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Profit kunnig och hon var väldigt trevligt och allt fungerade jättebra Läs mer
    Ulrika E gillar detta
  • 2020-11-14

Shwan K skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en lägenhet, en bra och professionell bemötande och handläggning av köpet från mäklaren Läs mer
  • 2020-11-14

Paulina J skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi fick ett jättebra bemötande av Rebecca, hon upplevs som kunnig, engagerad och seriös. Vi kände ett stort förtroende för henne och det var väldigt tryggt att vi hade mycket kontakt under hela processen! Läs mer
    2020-11-20 Rebecka Stråle svarar Paulina J
    Paulina - tack så mycket för ert förtroende och tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation. Nu letar vi tillsammans efter något nytt till er - spännande!

• 2020-11-12

Charlotte E skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Rebecka gav ett engagerat intryck och var snabb med att återkoppla. Läs mer
    2020-11-20 Rebecka Stråle svarar Charlotte E
    Tack för de fina orden Charlotte och stort grattis till din nya bostad. Jag är helt säker på att du kommer stormtrivas!
  • 2020-11-12

Magnus K skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    köpt, svår att få tag på, fruktansvärt utdragen budgivning. Läs mer
    2020-11-13 Mathias E svarar Magnus K
    Hejsan Magnus

Det är väldigt tråkigt att du känner så. Jag sitter i väldigt många kundmöten varje dag så om du menar att jag inte svarade direkt så är det tyvärr svårt att vara så tillgänglig i vår bransch. Jag återkopplade alltid till dig så fort jag kunde och varje gång när jag såg att du hade ringt mig.

Gällande budgivningen så höll den på i tre dagar med 17 bud. Jag kanske var otydlig i min kommunikation med dig gällande budgivningen, men detta är i dagen marknad inte att anse som utdraget utan en ganska snabb process.

Jag tar givetvis till mig och kommer framledes vara ännu tydligare gällande en gemensam syn på kommunikation.

Jag hoppas du kommer trivas i huset och om du har några frågor eller funderingar så är det bara att du ringer mig.
  • 2020-11-11

Rodica Z skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har nyligen köpt en bostadsrätts lägenhet med hjälp av mäklare Elisabeth Osborne. Elisabeth har gjort en noggrann beskrivning av lägenheten, sen vi kollade i alla rum och balkong
    På ett professionellt sätt vi har fått information om lägenhet och föreningen. Elisabeth var en vänlig, snäll och trevligt mä.klare Läs mer
    2020-11-21 Elisabeth O svarar Rodica Z
    Tack för din rekommendation. Det var roligt att ni kunde hitta rätt bostad.
  • 2020-11-11

Håkan Conny L skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt lägenhet innan visning och Ellinor var till stor hjälp.
    Ellinor finns alltid anträffbar och på ett positivt sätt.
    Vi är mycket mycket nöjda med hennes engagemang. Läs mer

Malin E skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt en 5:a i Knivsta.
    Ulrika har varit toppen. Bra kontakt.
    Mycket information. Läs mer
    2020-11-12 Ulrika E svarar Malin E
    Tack för ditt omdöme Malin, roligt att det gick så snabbt och bra med din försäljningen. Verkligen ett fint hem du hade, nu hoppas jag vi snart hittar något nytt till dig/Ulrika
  • 2020-11-10

William R skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte min första lägenhet av Rebecka och kunde vara nöjdare. Allt kändes väldigt proffsigt och tryggt, affären och allt däromkring gick väldigt smidigt. Läs mer
    2020-11-20 Rebecka Stråle svarar William R
    Grattis William till din första bostad och så härligt att du kände dig trygg med mitt arbete. Vi ses på tillträdet, till dess ha det underbart och lycka till i möbel-letandet.

Varma hälsningar
    RS
  • 2020-11-09

Amin L skrev om Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Kunde inte vara nöjdare med vår köpprocess. Paulina är otroligt trevlig, hjälpsam och kunnig! Rekommenderar henne starkt! 5/5. Läs mer
  • 2020-11-09

Tommy L skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en större bostadsrätt i samma område där vi bor. Proffsig och trevligt bemötande. Lyssnade på våra behov och bra service.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-11-10 Ulrika E svarar Tommy L
    Så roligt att ni tillslut hittade något som jag är helt säkert kommer bli jättebra för din familj. Nu sätter vi stort fokus på er försäljning så ser vi till att ro den i hamn. //Ulrika
  • 2020-11-07

Jonas Z skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde ett hus och fick ett bra och trevligt bemötande. Affären gick smidigt. Läs mer
  • 2020-11-04

Emma E skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har fått hjälp av Rebecka att sälja vår lägenhet i Luthagen. Bättre mäklare kunde vi inte hittat! Alltid lika trevlig och tillmötesgående, och har varit toppen genom hela förloppet. Hon har varit mycket professionell, engagerad och haft stenkoll på marknaden, samtidigt som hon gett personligt bemötande och lyssnat på våra önskemål. Kan varmt rekommendera Rebecka! Läs mer
    2020-11-20 Rebecka Stråle svarar Emma E
    Emma med familj - tack så hemskt mycket för ert förtroende och tack för era ord. Varit en så härlig resa tillsammans med er och roligt att det gick så bra. Hälsa alla där hemma så ses vi i december och vid tillträdet.

Ha det bäst så länge,
    Rebecka S
  • 2020-11-04

Yi Iris Z skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt. Mycket proffesionellt bemötande. Läs mer
    2020-11-10 Mikaela T svarar Yi Iris Z
    Tack så mycket Iris för det fina omdömet!
  • 2020-11-03

Muaid T skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi var så glada att vi köpt våran första bostad på Viktor Rydbergsgatan 9 via Svensk Fastighetsförmedling. Vi upplevt mäklaren Zeynep trevligt och hjälpsamt. Zeynep har hjälpt och guidat oss genom hela processen i köpet. Vi fick mycket bra tips av henne och hon var alltid till hjälp för köparen inte bara säljaren vilket var absolut uppskattat. Detta köpet var det första för oss då vi bodde på hyresrätt innan vilket betydde att vi inte hade bra erfarenhet hur det funkar när man köper en bostad här i Sverige. Så vi är så tacksama att vi haft Zeynep som första mäklaren och vi ser fram emot att vi samarbetar igen med när vi funderar att sälja/köpa en annan bostad😊! Läs mer
  • 2020-11-03

Alfred J skrev om Frida Kontturi Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Gick bra och smidigt, svarade på alla frågor vi hade snabbt Läs mer
  • 2020-11-02

Helena R skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mikaela är kunnig, tillmötesgående, tillgänglig, snabb, tålmodig, professionell, trevlig. Toppenbetyg! Läs mer
    2020-11-10 Mikaela T svarar Helena R
    Tack Helena för ditt fina omdöme, vad härligt att ni upplevde den service jag eftersträvar i mina affärer! Allt gott!
  • 2020-11-02

Maj Ebba Margareta F skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt mitt hus via min dotter Bitte Aspenström Fagerlund. Ett parhus i ett av de mest attraktiva områdena i Uppsala.
    Hon är väldigt trevlig och professionell.
    I stort levde hon upp till förväntningarna men jag trodde kanske att huset var värt mer med tanke på de andra hus som sålts i området.
    Annars kändes det lätt att prata med Anette och hon var oftast lätt att nå. Ännu är ju dock inte affären helt klar. Läs mer
  • 2020-10-31

Bror S skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt ett hus Anette fixade med besiktningar så de gick väldigt smidigt Huset var sålt på en vecka Blev mycket bra bemött Förväntningar kan inte tänka mej en bättre mäklare hon var kunnig i allt Sammanfatta de gick så fort med allt så vi trodde inte att huset var sålt Bra jobbat Läs mer

Matilda B skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag och min sambo har sålt vår älskade lägenhet till pärla belägen på St Olofsgatan här i Uppsala & vi hade inte kunnat göra det bättre än med Rebecka som mäklare. Under hela processen har Rebecka varit oerhört engagerad och uppfyllt alla våra önskemål till bästa möjliga försäljning. Hon har genuint & helhjärtat lyft fram det vi älskar med vår lägenhet till nästa ägare, något vi uppskattat enormt, det är ju trots allt sitt hem man säljer. Rebecka har fått oss att känna tillit & trygghet under hela resan och hon har arbetat stenhårt för att göra oss nöjda. Hon är en grym mäklare på alla sätt och vis & vi är så tacksamma för det arbete hon utfört. Hon är 10/10! Läs mer
    2020-11-20 Rebecka Stråle svarar Matilda B
    Hej Matilda, Gustav och Iris stort tack för förtroendet och stort grattis till en så fin affär. Nu blir det spännande att se vad vi hittar åt er!

Även ett stort tack för rekommendationen!

Rebecka Stråle
  • 2020-10-30

Christian A skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Allt funkade jättesmidigt och bra när vi sålde vår lägenhet. Läs mer
    2020-11-20 Rebecka Stråle svarar Christian A
    Hej Christian, härligt att du känner dig nöjd med försäljningen och mitt arbete. För mig har det varit så kul att kunna hjälpa till :-)

Selma A skrev om Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Min första bostadsaffär i livet, köpte ett renoveringsobjekt i Salabacke. Jag och mina föräldrar så bra bemötta av Hanna när vi var på visning som hade super bra koll på allting. Lugn tjej som vill att allting ska bli rätt, gillar verkligen att hon är så tillgänglig och att man kan ställa vilka frågor som helst utan att känna sig dum. Super bra mäklare som jag verkligen rekommenderar! Läs mer
    2020-11-23 Hanna M svarar Selma A
    Jag tackar så hjärtligt för de fina orden. Det är väldigt viktigt för mig för att alla ska känna sig bekväma i affären så det gör mig väldigt glad att höra att du upplevt det så. Vi ses snart till tillträdet!

Sandra G skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Rebecka hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Uppsala, och jag är jättenöjd med hennes jobb! Rebecka är trevlig, tillmötesgående och alltid lätt att få tag på vid frågor. Jag kan starkt rekommendera Rebecka som mäklare. Hon har gjort min försäljning både enklare och roligare! Läs mer
    2020-11-21 Rebecka Stråle svarar Sandra G
    Hej Sandra! Vad glad jag blir att du känner dig nöjd med mig och mitt arbete, det är såklart mitt främsta mål som mäklare. Lycka till i din nya stad och tack återigen för förtroendet!

Maria S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra bemötande från bokning av visning till köp.
    Bra genomgång vid skrivning av kontrakt. Läs mer
    2020-11-21 Rebecka Stråle svarar Maria S
    Tack Maria för rekommendationen och ett stort grattis till dig! Bara att höra av dig om jag kan hjälpa till längre fram.

RS
  • 2020-10-29

Shadie D skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hej!
    jag köpte nyligen en bostadsrätt och är mycket nöjd med mäklarens bemötande och tålamod. Hon ställde upp och visade lägenheten utanför visningstillfället och la ner mycket tid på att berätta om läget och besvara våra frågor.
    Hon var mycket trevligt och proportionellt och jag ska gärna rekommendera er firma till mina bekanta när de ska sälja eller köpa bostad Läs mer
    2020-10-29 Ulrika E svarar Shadie D
    Hej Shadie, stort tack för ditt fina omdöme. Jag är helt säker du kommer trivas i den fina lägenheten. Ses nästa år på tillträdet. //Ulrika
  • 2020-10-27

Ebba O skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag köpte en bostadsrätt i Knivsta. Zeynep var tillgänglig, trevlig och förtroendeingivande. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte