Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha!

Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress. Upplev den lilla storstaden i centrum, den stora småstaden i stadens utkanter och landsbygdens lugn på knappa avstånd från stadens mitt.

Här finns boende för alla smaker och tack vare effektiv kollektivtrafik och bra vägförbindelser är det enkelt att pendla både till mindre orter på Uppsalaslätten och till Stockholm.

Vi hoppas att du ska kontakta oss med dina frågor och funderingar kring boende i Uppsala och Knivsta. Välkommen!

Läs vad 898 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• 2019-10-16

Ingrid L skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Nu är uppdraget slutfört, försäljningen av min fastighet Rippebo 1:9 i Björklinge. Det jag sett fram emot som en viktig del i mitt liv, avslut på en epok och början på en ny, skulle visa sej bli en mardröm pga mitt val av mäklare.
    Ett uppdrag jag betalat nästan 80000 kr för och som jag trodde, när jag lämnade över uppdraget, skulle skötas av mäklaren på ett bra sätt, blev i stället en mycket jobbig tid för mej med sömnlösa nätter.
    Vi kom överens om vid första mötet, att jag skulle godkänna bilder och objektbeskrivning, innan annonsen kom ut. Så blev det inte och dessutom innehöll den mycket viktiga faktafel, som jag fick ha flera samtal med mäklaren, för att rätta till. Sen följde en tid av dålig kommunikation, med höga tonlägen från mäklaren, ja rena utskällningar, som jag upplevde det. Bad därför om att vår kommunikation skulle ske via SMS i fortsättningen. Sen följde en tid av dålig kommunikation även där. Jag ställde samma frågor flera ggr, som jag inte fick svar på och allt var mycket rörigt och osammanhängande runt budgivningsprocessen. Jag visste inte vem som gav det ena budet och vem som gav det andra exv. Jag avstod fler än två visningar pga att mäklaren "skrämde" mej med att befintliga budgivare kanske skulle hoppa av. Jag antog därför ett bud, som var avsevärt mycket lägre än utgångspris och tid för kontraktskrivning bestämdes. Kvällen innan dagen fick jag ett bud som var mycket högre än gällande. Budet kom via både SMS och e-mail, exakt på det sätt andra bud kommit. Blev förstås mycket förvirrad och skrev till mäklaren; hur gör vi nu?. Vad menar du? skrev hon. Jag fick ett högre bud, skrev jag. Det skulle jag inte bry mej om, det hade hon lagt dit, skrev hon.
    Så här får det bara inte gå till. Jag blev självklart mycket upprörd och det meddelade jag mäklaren. Då frågade hon om jag inte ville fullfölja med den som skulle skriva kontrakt. Det fanns ju inget jag kunde göra, allt låg ju i mäklarens makt, när hon sa att det inte var nåt att bry sej om. En sak att notera är att mäklaren hade ett fast arvode, så för henne gjorde priset på fastigheten ingen skillnad.
    När sedan budlistan kommer på bordet och efter jag skrivit under bland alla andra papper, som man inte hinnner läsa igenom i denna forcerade process, såg jag hur den tillrättalagts på ett mycket fult sätt. Där stod att det höga budet kommit på mail mer än två veckor innan (den 31 aug) och att jag som säljare inte vill invänta dem, vilket är helt felaktigt. Jag fick aldrig vetskap om detta bud, hade aldrig hört om något bud på detta belopp. Jag har kvar hela SMS-korrespondensen och hade ingen som helst kontakt med mäklaren den dagen. Jag kontaktade själv mäklaren den 2 sept och frågade hur vi går vidare. Då hade jag inte haft någon kontakt med henne sedan den 30 sept.
    När avslutet skedde igår med avlämning av nycklar och slutlikvid betalades, kom ett papper på bordet, som jag skulle skriva under. Det var på tre sidor och jag hann inte läsa allt, men kunde konstatera flera påståenden, som inte stämde. Jag skrev naturligtvis inte under på detta. Kan inte intyga något som inte stämmer. Kändes som om detta dokument tillkommit för att försvara mäklarens alla felaktigheter och framför allt hennes fruktansvärt dåligt utförda uppdrag.
    Det var svårt att göra detta kort och ändå har jag inte tagit upp vissa mycket graverande saker som är till mäklarens nackdel.
    Jag tycker det är en skam för ett så stort bolag som Svensk Fastighetsförmedling att försvara en av sina medarbetare, som gör ett så dåligt jobb. Någon måste säga sanningen, och den här gången fick det bli jag. Läs mer
  • 2019-10-15

Martin E skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Toppen!! Jimmy levde inte bara upp till, utan överträffade alla förväntningar jag hade angående min lägenhetsförsäljning. Alltid hands-on, alltid tillgänglig och förberedd med smarta idéer! Nästa gång ni säljer - välj Jimmy! Läs mer
  • 2019-10-14

Christina W skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte en villa och fick ett proffsigt och vänligt bemötande. Hög tillgänglighet och flexibilitet, känsla av trygghet, kunnig och verkade mån om en bra affär för alla parter. Läs mer

Anders N skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tydlig och bra! Kontraktskrivningen kändes professionell. Läs mer

Emma E skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har köpt vår första lägenhet och vi blev väldigt bra bemötta av Rebecka.
    Hon var tydlig och väldigt trevlig. Vi kan absolut rekomendera henne. Läs mer
    2019-10-14 Rebecka Stråle svarar Emma E
    Tack så mycket Emma för rekommendationen! Grattis till er nya bostad!

Annika R skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt en bostad, blev bemött med stort respekt. hade höga förväntningar och mäklaren levde upp till dem. Allt gick snabbt och smidigt Läs mer
    2019-10-14 Rebecka Stråle svarar Annika R
    Hjärtligt tack Annika för förtroendet och de snälla orden! Vi ses på tillträdet nästa vecka!

Björn S skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jimmy lyckades att sälja vår 70-tals-villa i det övre spannet av förväntningarna. Upplever att han varit lyhörd, kompetent, lugn och fokuserad. Kan definitivt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-10-10

Hanna M skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Oerhört kompetent, ödmjuk samt kommunikativ mäklare som fick mig att förstå och hantera säljprocessen på ett bättre och mer effektivt sätt än jag kunnat önska. Försäljning inom två veckor med oförutsägbar marknad är långt över förväntan. Även trevlig. Läs mer
  • 2019-10-10

Håkan L skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tyckte att han gjorde ett mycket bra arbete Läs mer
    2019-10-10 Lars-Göran J svarar Håkan L
    Tack för din rekommendation. LG Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-08

Sara K skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Snabb o effektiv men lite svag i rådgiving. Trevlig o lättsam. Läs mer
  • 2019-10-08

Josefin A skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt lägenhet på Kummingatan 15, Uppsala.
    Bra bemötande och mycket tillgänglig! Läs mer
  • 2019-10-07

Jessica J skrev om Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt i Uppsala. Vi fick hela tiden jaga tag i mäklaren som alltid hävdade att han hade fullt upp och vi kände att vi inte riktigt fick den servicen och information som utlovats. Läs mer
  • 2019-10-07

Anna K skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt två olika lägenheter och haft samma mäklare till hjälp vid båda försäljningarna, vilken jag är helnöjd med. Läs mer
    2019-10-07 Lars-Göran J svarar Anna K
    Stort tack för din fina rekommendation. LG Svensk Fastighetsförmedling

Tomas E skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Kompetent, noggran, snabb, utmärkt service Läs mer
    2019-10-15 Mathias E svarar Tomas E
    Tack Tomas!
    Ni har investerat i en riktigt fin lägenhet som jag är säker på att er dotter kommer trivas i under hennes studietid i Uppsala. Tveka inte att höra av er om det är något ni tror jag kan hjälpa er med framöver. Hälsa familjen!
  • 2019-10-05

Felix E skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionell mäklare som vet vad hon gör. Jag köpte ett objekt och allt gick smidigt under processen! Läs mer

Gunilla S skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren mycket noggrann och höll under hela processen löpande kontakt. Förtroendeingivande och entusiastisk. Läs mer
  • 2019-10-05

Camilla L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt fars hus. Lite svårsålt. Men när affären var i hamn gick allt smídigt och snabbt. Läs mer
    2019-10-14 Annelie J svarar Camilla L
    Tack Camilla för dina ord och din Reco! Allt gott!
  • 2019-10-05

Agnes O skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    köpt bostadsrätt. Mäklaren var försenad vid visning. Det mesta flöt på okej. Läs mer
  • 2019-10-04

Resul F skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Verkligen dålig
    Svarar inte på telefon
    Återkopplar väldigt dåligt
    Nästan så att hon inte är lämplig som mäklare enligt mig Läs mer
  • 2019-10-04

Louise B skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde en fristående 1 1/2 plans villa i Björklinge.
    Andreas, vår mäklare, tog fram en plan till försäljningen som vi var nöjda med och som vi följde. Nu råkade vi sälja under svåraste månaden på flera år (minst antal spekulanter på marknaden). Men med stöttning och goda råd från Andreas så kände vi oss lugna och trygga genom allt. Huset blev sålt och vi är tacksamma för att vi valde Andreas som vår mäklare. Läs mer
  • 2019-10-04

Helena S skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Pålitlig, trevlig och lätt att samarbeta med. Återkopplar händelseutvecklingen fortlöpande. Kan absolut rekommendera henne som mäklare. Läs mer

Martin skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mäklaren häver ur sig utsagor om saker som hon inte alls har en susning om, som lagen, försäkringar eller marknaden. Jag hade skrattat flera gånger om det nu inte hade handlat om pengar och annat allvarligt. Läs mer

Niklas U skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Engagerad och entusiastisk, tålmodig och proffesionell Läs mer
  • 2019-10-03

Johanna N skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde en villa och är mycket nöjda med Anettes arbete. Vi kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-10-03

Magnus B skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi fick suverän hjälp att sälja vår bostadsrätt i Uppsala! Annelie var otroligt engagerad, tog sig tid och var aktiv och intresserad av försäljningen. Vi hade ett mycket bra stöd med ideer och tankar och Annelie var suverän på att följa upp allt på ett kunnigt och proffsigt sätt! Annelie är otroligt proffsig! Läs mer
    2019-10-14 Annelie J svarar Magnus B
    Åh så glad jag blir att läsa din fina rekommendation Magnus! Så himla roligt att ni är nöjda! Och himla kul att få jobba med en sån glad och positiv familj som er. Och jag är såå nyfiken på ert äventyr ute i vida världen nu, hoppas att allt har gått bra och att ni har funnit er väl tillrätta! Hoppas vi hörs och ses igen i framtiden! Bamsekram till er alla <3
  • 2019-10-03

Barbara M skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mikaela är verkligen en duktig mäklare! Läs mer
    2019-10-14 Mikaela T svarar Barbara M
    Va kul att höra att allt kändes bra, tack för de vänliga orden!
    Mikaela T gillar detta
  • Svante Eddie A

2019-10-03

Svante Eddie A skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt fastighet och sålt hus
    Allting fungerade. Läs mer
    2019-10-07 Lars-Göran J svarar Svante Eddie A
    Tack Svante för din rekommendation. LG Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-03

Egon H skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt bostadsrätt. Skulle vilja haft självklar transport mellan den inköpta bostaden och mäklaren eftersom vi inte kände till Uppsala. Men sen när vi skulle tillträda då körde chefen själv oss runt , så det höjer betyget. Läs mer
    2019-10-07 Lars-Göran J svarar Egon H
    Tack snälla för rekommendationen: LG Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-02

Joakim Fredrik R skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    lite vimsig, ej närvarande vid kontraktsskrivningen men vi fick svar på våra frågor. Läs mer

Peter A skrev om Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mkt rak och saklig kommunikation . Alltid nåbar per tfn eller mail.Snabbt avslut och bra visning.
    Köp av lantbruk . Läs mer
  • 2019-10-02

Anette S skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt lägenhet innan visning på Götgatan, Uppsala.
    Jessika agerade proffsigt rakt igenom och jag har bara positiva upplevelser av hela affären.
    Kan varmt rekommendera henne till andra och önskar henne all lycka och glädje till tillskottet. Varm kram till Jessika! Läs mer
  • 2019-10-02

Clari L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde vår pappas dödsbo, vi blev bemötta på ett bra o proffsigt sätt. Ibland kunde det vara lite lång tid för återkoppling men förstår samtidigt att hon hade mycket att stå i hela tiden. Läs mer
    2019-10-14 Annelie J svarar Clari L
    Jättetack för din Reco Clari! Jag tar till mig om det du skriver om återkopplingen, det är en viktig del av mitt arbete att hela tiden hålla alla parter uppdaterade, och nåt jag försöker sträva mot hela tiden. En bra synpunkt av dig som jag ska tänka på ännu lite mera i kommande affärer.
  • Evy Jeanette A

2019-10-02

Evy Jeanette A skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde min mammas sommarstuga med hjälp av mäklare Elenore Jansson, hon var till stor hjälp,trevlig,kunnig,lätt att få kontakt med,snabb försäljning rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-10-03 Elenor J svarar Evy Jeanette A
    Halloj Jeanett. Tack för dina värmande ord. Om du har några funderingar så hör gärna av dig jag finns här. Deklaration nästa år!

Mats R skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    En villa i Storvreta samt hjälp med kontraktskrivning av ytterligare en bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-10-02

Magnus F skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffsigt bemötande och enkel att ha att göra med - bra! Läs mer
  • 2019-10-02

Jonathan B skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi köpte en lägenhet. Enda mäklaren som har ringt upp direkt efter anmälan av intresse och innan visningen. Var bra på att hålla kontakten och uppdatera löpande. Läs mer
    2019-10-15 Mathias E svarar Jonathan B
    Tack Jonathan
    Grattis till eran första bostadsrätt tillsammans, området känner ni ju redan så jag är säker på att ni kommer trivas.

Karl-Axel B skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Han har förmedlat en två rums lägenhet med kök och senare sålt den samma åt oss.
    Han verkar seriös och vi uppfattar att han var noggrann med information och ekonomi.
    Förväntningarna på mäklaren har han uppfyllt till vår belåtenhet. Läs mer

John S skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi köpte en 1:a på 38 kvm och Mikaela visade oss lägenheten. Hon var kunnig, hon var väl insatt i brfen som vi köpte i och kunde svara på alla våra frågor.
    Hon har ett trevligt sätt, är korrekt, öppen och ärlig.
    Vi skulle gärna anlita Mikaela den dagen vi har tankar på att sälja och vi ger henne allra högsta betyg. Läs mer
    2019-10-14 Mikaela T svarar John S
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Hoppas ni trivs bra i lägenheten! Det är bara att höra av sig om ni behöver hjälp i framtiden. Allt gott!
    Mikaela T gillar detta

Malin E skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde en lght på 4rok i Årsta Uppsala. Vi hade egentligen bestämt oss för en annan mäklarfirma och skulle bara träffa Svensk fast som en jämförelse. Det visade sig då att mäklaren på Svensk fast (Ronja) var mycket kunnigare gällande vårt område, vår förening, slutpriser etc. jämfört med den mäklare vi tidigare träffat. Att hon dessutom hade potentiella köpare tillhands gjorde det till en fullträff. Fick snabb kontakt med både stylist och fotograf som levererade fina tips/bilder. Det slutade med att vi sålde innan visning. Jättenöjda! Läs mer
  • 2019-10-02

Hanna W skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte en trea i Uppsala. Försäljningen gick smidigt och jag uppfattade det som att även säljaren var nöjd. Bra bemötande från visning till försäljning. Läs mer
  • 2019-10-02

Martin L skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag köpte en 2:a. Elisabeth hjälpte till väldigt mycket då de var mitt första steg in i bostadsmarknaden. Jag kände mig orolig inför alla papper och liknande, men Elisabeth förklarade på ett bra sätt som fick mig att förstå. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-10-04 Elisabeth O svarar Martin L
    Hej Martin!
    Jag är glad att du kände dig trygg och kände att du förstod. Det är många frågor som kommer upp och behöver arbetas igenom vid ett köp.
    Hoppas du trivs riktigt bra!

Ylwa H skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi fik stora problem med köpare, som vi inte uppmärksammades på förrän dagen innan tillträde med frågan om köparen hade kontaktat oss. Mklaren tog sig alltså inte tid att ringa oss när det blev tydligt att köparen inte hade fått lån beviljat av banken.
    Försäljningen sköts upp över en månad i slutänden, men det skedde med några dagar i taget och informationen vi fick under processen var mycket bristfällig. Läs mer
    2019-10-02 Andreas L svarar Ylwa H
    Hejsan Ylwa

Ja, den affären förstår jag lämnade sur eftersmak hos er och det gjorde den även hos mig.

Problemet var att även vi bara några dagar innan tillträdet fick vetskap om att banken ändrat sig gällande köparens lånelöfte då de inte godtog att hon skulle gå upp i tjänstgöring. Jag och mina assistenter jobbade hårt från vår sida för att lösa problemet genom att bl.a. koppla in tre av våra samarbetsbanker. Det visade sig dock, som ni också märkte, att köparen valde att köra huvudet i sanden vilket gjorde allt mycket svårt att lösa och resulterade i att tillträdet flyttades ett par gånger. Alternativet var ju att häva köpet, men det ville ni inte göra så då fortsatte vi jobba mot en lösning.

Då ni var på semester i USA under hela denna process så ville jag inte oroa er i onödan med ett problem som jag var rätt säker på skulle lösa sig. Detta visade sig, med facit i hand, vara ett dåligt beslut men det var taget i all välmening.

Meng L skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Han är noggrann och snabb. Jag rekommenderar honom. Läs mer
  • 2019-10-02

Kenneth N skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte lägenhet till vår son. Mäklaren var mycket hjälpsam och trevlig. Gjorde hela affären till en positiv upplevelse. Läs mer
    2019-10-15 Mathias E svarar Kenneth N
    Tack Kenneth
    Ni har köpt en riktigt fin lägenhet till er son som jag är säker på att han kommer att trivas i. är det något ni tror jag kan hjälpa er med framöver så tveka inte att höra av er.
  • 2019-10-02

Synne Victoria Guldahl L skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Elisabeth var jätteduktig i hanteringen av försäljning av huset vi köpte. Trevlig och proffs! Läs mer
    2019-10-04 Elisabeth O svarar Synne Victoria Guldahl L
    Så bra att ni är nöjda och jag vet ju att ni trivs.
  • 2019-10-02

John F skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra information, professionell beteende, och utmärkt service. Läs mer

Ylva B skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bostadsrätt

Jag fick ett vänligt bemötande, vilken inte behöver vara häpnadsväckande. det bästa med Elisabeth Osborne, så som jag uppfattade det, var hennes förmåga att vara professionell, saklig och höll sig informerad. Jag kände också att försäljningen resulterade i ett fullt godtagbart pris. Jag har rekomnderat henne till vänner. Läs mer
    2019-10-04 Elisabeth O svarar Ylva B
    Hej Ylva!
    Varmt tack för dina rekommendationer. Det är det högsta betyg jag kan få som mäklare. Och det viktigaste.

Eva V skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt villa och köpt bostadsrätt med Johan Gelin som mäklare i båda fallen.
    Vi är jättenöjda med Johan som mäklare. Han har uppfyllt alla
    förväntningar och vi kan rekommendera honom varmt till vänner och bekanta. Läs mer

Rickard V skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Luthagsesplanaden 36B
    Mäklare rebecca trevlig och bra på alla sätt

Tråkigt dock att bostaden således med förlust efter 3 år.

Hälsningar Rikard o Herman Vikström Läs mer
    2019-10-14 Rebecka Stråle svarar Rickard V
    Tack Rickard för de fina omdömet och förtroendet vid försäljning! Ha det så fint och hälsa Herman!
    Rebecka Stråle gillar detta
  • 2019-10-02

Asoos Fateh R skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    bra, tydlig, informativ och hjälpsam Läs mer
    2019-10-14 Rebecka Stråle svarar Asoos Fateh R
    Många tack Asoos! Bara att höra av er i framtiden om det skulle vara något.
    Rebecka Stråle gillar detta
Jessica Gustafsson