Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha!

Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress. Upplev den lilla storstaden i centrum, den stora småstaden i stadens utkanter och landsbygdens lugn på knappa avstånd från stadens mitt.

Här finns boende för alla smaker och tack vare effektiv kollektivtrafik och bra vägförbindelser är det enkelt att pendla både till mindre orter på Uppsalaslätten och till Stockholm.

Vi hoppas att du ska kontakta oss med dina frågor och funderingar kring boende i Uppsala och Knivsta. Välkommen!

Läs vad 435 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• Lars-Erik L
    Lars-Erik L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Annelie var mycket hjälpsam, professionell, trevlig och kunnig i försäljningen av Ingvasta 132/133! Hon arbetar snabbt och effektivt med ett tydligt kundfokus. Resultatet blev långt över förväntan! Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemött av mäklaren!
    Hade stora förväntningar på försäljningen och de infriades. Mäklaren har nog lite mycket att göra men som en vän sa; svarar man inte i telefonen så jobbar man ju :-)

Kanonbra mäklare! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-09-21 Andreas L svarar Fredrik E
    Hej Fredrik. Tack för den fina rekommendationen. Din vän har faktiskt en poäng :) men som du märkt är jag mycket noga med att ringa upp om jag inte kan svara när någon ringer. Försäljningen gick väldigt bra och köparna verkar vara helt rätt för bostadsrättsradhuset och kommer trivs ypperligt i många år framöver.
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig, snabb och korrekt. Återkoppling direkt. Alltid svar på frågor. Gäller vid både köp och försäljning av lägenhet. Läs mer
    2018-09-21 Sofie B svarar Gunilla R
    Tack Gunilla för din återkoppling om mig som mäklare! Jag vill också tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av
    er bostad efter att ni köpt lägenhet via mig. Återkoppling är en av de viktigaste delarna för ett fungerande samarbete vilket jag alltid efterstävar så det värmer att du upplevt det som välfungerande! Hoppas att trivs bra och allt gott så hörs vi säkert åter framöver!
  • Eva S
    Eva S skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon är toppen å lyhörd samt anpassar sig efte kundernas önskemål om visningar. Jättenöjd Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Eva S
    Stort tack för din fina rekommendation Eva!
  • Annika M
    Annika M skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde min 2,5a i Uppsala. Professionellt bemötande och hjälp genom hela processen med försäljning. Snabb och personlig återkoppling! Allt vad man kan önska sig som försäljare. Läs mer
    2018-09-20 Sofia L svarar Annika M
    Stort tack Annika för de fina orden och tack själv för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av din superfina lägenhet (glöm inte att skicka mig färgkoden på hallen;-))! Önskar dig/er nu stort lycka till med ert nya boende, vilket kommer att bli toppen!
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har nyligen sålt vårt hus i Uppsala. Mäklaren Annelie Johansson lotsade oss genom hela försäljningsprocessen med starkt engagemang, lugn, och lyhördhet. Alltid påläst, alltid disponibel och öppen för samtal och våra frågor. Hennes kompetens, erfarenhet och enorma effektivitet är förtroendeingivande. Hon är mycket dynamisk och oerhört proffsig och vi vill verkligen varmt rekommendera henne! En förstklassig mäklare. /K. Norén och D. Blanchard Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Kristina N
    Åh jag blir så himla glad och rörd över er fina rekommendation, stort tack!! Det har varit en ära att få lotsa er genom hela processen och dessutom har ni ett underbart hus som nu får nya glada ägare med barnfötter som springer på golven - det är just detta som är det allra bästa i mitt jobb - nöjda säljare och superglada köpare som tar över, riktigt kul!!
  • Masod M
    Masod M skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt min fritidshus
    Allt gick hyfsat bra
    Anneli Johansson skötte det hela professionell
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Masod M
    Tack Masod! Du har ett fint ställe som överlämnas till en köpare som verkligen också uppskattar lugn och ro.Tusen tack för en fin rekommendation!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi fick ett mycket gott bemötande och genomgång av hur det går till när man ska sälja en bostadsrätt.
    Vad man ska tänka på när lgh ska visas så den attraherar så många som möjligt.
    Kunde känna oss delaktiga i försäljningen. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Bengt L
    Tack Bengt med familj för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet och tack för ett väl fungerade samarbete! Kul att ni kände er informerade ang. försäljningsprocessen och delaktiga i försäljningen, det eftersträvar jag i alla mina affärer. Hoppas att allt gick bra med flytten, stort tack för fin rekommendation!
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Karolina har varit mycket hjälpsam vid försäljningen av min bostadsrättslägenhet och har underlättat mycket för mig i kontakten med köparna, både kontraktsskrivandet och den slutliga träffen med nyckelöverlämning.
    Vi har fungerat bra ihop och jag är även nöjd med att ha valt en rikstäckande mäklare, Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Efter att ha varit på säkert 50 visningar innan vi köpte får man väldigt bra insyn i vilken spännvidd det är mellan mäklare. Helene är en av de som utmärker sig genom att vara engagerad, återkomma till intresserade kunder och vara påläst. Därför valde jag Helene när det var dags att sälja. I säljprocessen är hon trygg, kunnig och aktiv. Hon engagerade sig även i vårt husköp, fastän det gått via en annan mäklarfirma, genom att ge oss juridiska råd när vi råkade ut för problem. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-10 Helene M svarar Petra S
    Tack! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Johan L
    Johan L skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde en lägenhet i Uppsala.
    Mycket nöjd med Andreas. Proffsig, förtroendeingivande och trevlig. Kan verkligen rekommenderas!
    Jättenöjd kund! Läs mer
    2018-09-21 Andreas L svarar Johan L
    Tack för rekommendationen Johan och kul att ni är nöjda. Nu ska vi bara fixa deklarationen också men där har vi ju kommit en bit redan :)
  • Therez A
    Therez A skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra och trygg affär som jag uppfattar att både vi som säljare och köparen uppskattade mycket. Stort fokus på detaljer och lugn och tydlig info under hela säljprocessen. Läs mer
  • Tord J
    Tord J skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är mycket nöjd med arbetet som Sofia utförde för mig. Hon agerade professionellt och ingav förtroende. En förstklassig mäklare i mina ögon.

TJ Läs mer
    2018-09-06 Sofia L svarar Tord J
    Tack snälla Tord för de värmande orden! Är glad över att jag fått hjälpa dig med din försäljning av bostad och önskar dig lycka till och hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad, vilket jag är helt säker på att du kommer att göra, men förstår också att det är blandade känslor!
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde vår villa med Karolina. Hon har från första stund gett ett mycket seriöst, proffesionellt och lugnt intryck vilket var viktigt för oss. Genom hela försäljningen så var hon ett tryggt bollplank och hennes tankar och idéer visade sig vara 100% i alla avseenden.
    Vi kan varmt rekommendera att anlita Karolina som mäklare! Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde vårt föräldrahem, en villa. I ett ganska svårt läge blev detta en utdragen historia men Anette gav aldrig upp utan peppade och stöttade oss hela vägen. Vi är så tacksamma för ditt engagemang och din tro på att detta kommer gå vägen!
    Ett otroligt professionellt bemötande! Läs mer
  • Malin K
    Malin K skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig och tydlig mäklare som fick min lägenhet såld trots få spekulanter Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Malin K
    Tack Malin för ditt fina omdöme, hoppas ni ska trivas i nya huset! Vi ses snart igen!
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt LÄGENHET
    Helt Ok bemötande
    Hade inga förväntningar

Snabb affär!

Vi är nöjda! Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Magnus H
    Tack Magnus för ditt omdöme! Trevligt att få hjälpa er i ert köp av bostad, jag hoppas att ni kommer att trivas! Vi ses på tillträdet :)
  • Eric L
    Eric L skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Andreas var riktigt bra och grymt trevlig! Han fick sålt min bostadsrätt i en väldigt svår och hårt konkurrerande marknad.
    Varför det inte blir 5/5 i betyg är för att någon gång var det lite dålig återkoppling om vad som hände under försäljningen, men det kan också bara ha varit tillfälligt.
    Annars tycker jag att Andreas var strålande! Läs mer
    2018-09-01 Andreas L svarar Eric L
    Hejsan Eric och tack för din rekommendation.
  • Per M
    Per M skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag köpte en lägenhet i centrala Uppsala där Sofia var mäklare. Jag upplever henne som väldigt professionell med god och tydlig kommunikation genom hela processen. Definitivt en mäklare jag själv skulle kunna köpa av i framtiden samt överväga att använda som mäklare vid mina framtida försäljningar. Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Per M
    Tack Per för ditt omdöme och att du upplevde den service som jag eftersträvar i mina affärer! Kul att få hjälpa dig och jag hoppas att ditt övervägande vid valet av mäklare hamnar på mig i framtiden;-)!
  • Peter Å
    Peter Å skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket professionell och service-minded. Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Peter Å
    Stort tack än en gång Peter för din återkoppling om mig som mäklare, alltid lika uppskattat att höra era omdömen! Jag vill också att tacka för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Nu håller vi tummarna för ditt kommande köp:-)!
  • Helena W
    Helena W skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Väldigt jordnära och metodoisk, gick igenom allting vid köpet av lägenheten och var tillmötesgående mot alla våra frågor. Riktigt trevlig mäklare! Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Helena W
    Tack Helena för ert omdöme och att du upplevde den service som jag eftersträvar i mina affärer! Vi ses snart igen för tillträde!
  • Cathrine L
    Cathrine L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fick förtroende för Annelie på vårt första möte. Bra och erfaren mäklare. Tack! Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Cathrine L
    Stort Tack Cathrine! Ja jag säger detsamma, ni var bra säljare ni också, otroligt trevliga och hjälpsamma.Ett gott samarbete som ledde till ett bra resultat där alla parter var nöjda, precis som det ska vara :) Stort tack för fin rekommendation!
  • Johan A
    Johan A skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt i centrala Uppsala. Bemötande, kommunikation och samarbete har fungerat utmärkt mellan mig och mäklaren. Hon gav ett tryggt och seriöst intryck, så sammanfattningsvis en mycket smidig och snabb försäljning. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Johan A
    Stort tack Johan för din återkoppling om mig som mäklare, det uppskattas! Det har varit roligt att få hjälpa dig med din försäljning och du är en tacksam och trevlig kund att jobba med! Nu håller jag tummarna för att du hittar ett nytt boende i ny stad och allt vad det innebär!
    Vi ses på tillträdet! :)
  • Eva L
    Eva L skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt min 3:a med hjälp av Elisabeth Osborne och allt har varit väldigt proffsigt skött från dag 1. Hon har mitt fulla förtroende. Jag hade initialt valt en annan förmedling med de var katastrofalt odugliga så när jag träffade Elisabeth (fått henne rekommenderad av vänner) kände jag att det var helt rätt.
    Vi har tillsammans gått igenom alla stegen inför en försäljning och sedan har jag kontinuerligt blivit uppdaterad.

Tusen tack för din hjälp Elisabeth. Läs mer
    2018-08-21 Elisabeth O svarar Eva L
    Tack Eva för din rekommendation. Jag är glad att jag kunde hjälpa er, efter er tidigare erfarenhet. NU önskar jag all lycka till med framtidsplanerna!!
  • Pernilla	1/1 H
    Pernilla 1/1 H skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionellt bemötande under hela processen! Läs mer
    2018-08-22 Anette B svarar Pernilla 1/1 H
    Tack Pernilla för ett fint samarbete och för ditt fina omdöme! Mvh Anette
  • Dödsboet Efter Siv Gunborg J
    Dödsboet Efter Siv Gunborg J skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Allt var bra, det ända man kunnat önska sig var snabbare återkoppling när man ringde. Läs mer
    2018-08-21 Andreas L svarar Dödsboet Efter Siv Gunborg J
    Hej och tack för er rekommendation. Gällande återkoppling så tar jag till mig det och ska se över hur jag kan förbättra mig på denna punkt.
  • Inga Sofia Hansdotter A
    Inga Sofia Hansdotter A skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Som nyanländ till Uppsala och efter många år utomlands kändes det extra viktigt att kunna lita på min mäklare då jag skulle köpa min första bostadsrätt här. Elisabeth var perfekt på alla sätt och hon tog sig tid att sätta sig in i min situation samt kunde ge mig all information jag behövde för att kunna fatta ett övertänkt beslut. Jag kände att jag kunde lita på min mäklare och det hela var okomplicerat, instruktivt och trevligt! Läs mer
    2018-08-20 Elisabeth O svarar Inga Sofia Hansdotter A
    Tack för dina vänliga kommentarer. Jag försöker alltid ge relevant information och jag har som mål att du som köpare, ska känna dig informerad när du varit på mina visningar. Sen tyckte jag att själva mötet och visningen för dig var väldigt trevlig. En bonus för mig!
  • Gunnar Ö
    Gunnar Ö skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    sålt en bostadsrätt i uppsala, trevligt och fint bemötande av mäklaren. lägenheten blev snabbt såld. Läs mer
    2018-08-27 Anette B svarar Gunnar Ö
    Tack Gunnar för ditt fina omdöme, vi ses till tillträdet och hoppas att allt löper på fint för er med allt i övrigt tills vi ses! Anette
  • Peter L
    Peter L skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Anlitade Svensk Fastighetsförmedling för ett försäljningsuppdrag av vår lägenhet. Hade förmånen att få Anette Blomstedt som mäklare. Anette visade ett stort professionalism och redogjorde på ett lättförståeligt sätt hur försäljningsprocessen skulle gå till och vilka tjänster som fanns tillgängliga.
    Hon var även behjälplig med iordningställande i bostaden i de fall man själv missat något eller hade förhinder att själv utföra detta.
    Hennes stora engagemang och erfarenhet gjorde att vi fick vår lägenhet såld inom två veckor vilket är fantastiskt på en annars sval bostadsmarknad, detta till ett pris som vi som säljare är nöjda med.
    Kan varmt rekommendera Anette för Er som går i försäljningstankar.
    //Peter & Cissi Läs mer
    2018-08-22 Anette B svarar Peter L
    Tack Peter och Cissi för ert fina omdöme om mig som mäklare och att ni är nöjda med mitt arbete. Det är även min målsättning i alla mina försäljningar. Ses vid tillträdet! Mvh Anette
  • Adam F
    Adam F skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra guide genom första köpet. Mycket hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Adam F
    Mången tack för ert omdöme om mig som mäklare, som vanligt uppskattar jag varenda en! Kul att få hjälpa er i ert första köp av bostad och att ni upplevde ett gott genomförande av processen! Hoppas ni firade köpet på er resa och vi ses igen på tillträdet!
  • Jennie Å
    Jennie Å skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en fastighet ute på landet en bit utanför Uppsala. Är jätte nöjd med båda mäklarna som hade hand om visningen och försäljningen, professionellt, trevligt bemötande och fick tydligt förklarat om det var något man inte förstod i kontraktet. Visningen av fastigheten var mycket professionellt utförd, fick svar på mina frågor. Mäklarna hade stort intresse och engagemang för mej som kund. Läs mer
    2018-08-27 Anette B svarar Jennie Å
    Tack Jennie för ditt fina omdöme när det gäller mig och min kollega fastighetsmäklare Sofie Blomstedt som genomförde visningen då jag hade semester. Känns jättebra att du upplevde att jag förklarade de juridiska termerna för dig vid kontraktskrivningen, det är min målsättning under varje försäljning. Stort lycka till med din egen försäljning där jag vet att du anlitat engagerad mäklare för uppdraget! Mvh Anette och Sofie
  • Ilpo Sakari K
    Ilpo Sakari K skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Kunnig och korrekt i samband med köp av bostadsrätt i Uppsala. Saklig, erfaren och god kontroll över pappersexercisen.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-08-23 Andreas L svarar Ilpo Sakari K
    Tack för de fina orden Ilpo. Hoppas dottern kommer trivas i lägenheten under studierna. Vi hörs om fyra år igen :)
    2018-08-23 Ilpo Sakari K svarar Andreas L
    Haha, ja så kan det bli!
    Ilpo
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Maria F
    Maria F skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en lägenhet och fått mycket trevligt och proffsigt bemötande av Andreas. Han har varit tillgänglig på tider vi inte räknat med under processens gång. Läs mer
    2018-08-23 Andreas L svarar Maria F
    Hej Maria och tack för de fina orden. Mäklaryrket är klurigt och ställer höga krav på tillgänglighet för att allt ska bli bra. Kul att ni är nöjda :)
  • Kristina C
    Kristina C skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en bostadsrätt i Uppsala. Gott bemötande vid visningen. Tydlig information vid kontraktskrivning osv. Läs mer
    2018-08-23 Andreas L svarar Kristina C
    Hej Kristina. Tack för rekommendationen. Jag har själv pluggat på Polacksbacken/Ångström och tror mig veta att det kommer var en stor fördel för er son att bo så nära plugget. Det är långa och föreläsningstunga dagar och då kan det vara skönt att ha promenadavstånd hem om man t.ex. blir lite hungrig.
  • Luca D
    Luca D skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Min man och jag har köpt ett litet fritidshus med tomt. Mäklaren var mycket trevlig, professionell och vi fick svar på alla våra frågor.
    Vi hade inte stora förväntningar före köpet, men mäklaren var så duktig och vi bestämde oss att köpa. Det kändes rätt.
    Vi är mycket nöjda och glada.
    Vi vill också tacka vår mäklare och önskar henne allt gott. Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Luca D
    Tack Luca, värmer att få så fin beröm! Hoppas ni har fått iordning och trivs bra i fritidshuset - Jag är redo om ni behöver hjälp i framtiden, allt gott!
  • Föreningen Samvetet K
    Föreningen Samvetet K skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Allt var iordninggjort och presenterades tydligt. Inga otydligheter. Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Föreningen Samvetet K
    Tack så mycket för er rekommendation och ett bra sammarbete! Allt gott!
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Våran andra sålda lägenhet med Karolina som mäklare. Trevligt och professionellt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Kim H
    Kim H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag och min partner köpte vår första lägenhet och fick fantastisk hjälp och bemötande av Sofia! Vi kände oss trygga från första stund trots att det såklart är nervöst med första bostaden. Vi rekommender varmt Sofia! Läs mer
    2018-08-27 Sofia L svarar Kim H
    Stort tack för er rekommendation och omdöme om mig som mäklare! Så trevligt att få hjälpa er i ert första köp av bostad och att ni också upplever det som tryggt trots ett stort köp! Jag hoppas att ni kommer att trivas och vi ses på tillträdet:-)!
  • Zahra T
    Zahra T skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet i Uppsala via SFF och mäklaren Johan Gelin. Jag fick enorm hjälp av Johan och hans kolleger (Paulina på adm och Andreas) för att allt skulle löpa smidigt enligt mina önskemål inklusive bankkontakter. De var väldigt proffsiga och vänliga samtidigt som man fick information som man behövde. Jag rekommenderar starkt Johan och SFF i Uppsala för inköp/försäljning av fastigheter. Läs mer
  • Trolle S
    Trolle S skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffsig, kunnig och tålmodig mäklare. Kommer med bra tips och råd och finns där när man behöver henne. Läs mer
  • Moa V
    Moa V skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en 2:a i Salabacke med min sambo. Vi blev bemötta så bra och Anette har varit till fantastik hjälp för oss då det är vår första bostad som vi köper. Snabb på svar och otroligt aktiv med ett supertrevligt bemötande.

Så nöjda med hela upplevelsen! Läs mer
    2018-07-12 Anette B svarar Moa V
    Tack för ert fina omdöme så kul att fått hjälpa er med er första bostadsaffär. Hoppas nu att ni kommer trivas fint i er fina lägenhet och önskar er en trevlig sommar // Anette
  • Kenth J
    Kenth J skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde vår fastighet med hjälp av Sofie Blomstedt. Hon gav ett mycket positivt och proffesionellt bemötande. Hennes förmåga att ta fram bra objektbeskrivningar lockade många intressenter och affären avslutades snabbt och effektivt. Vi kan varmt rekommendera Sofie Blomstedt. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Kenth J
    Tack snälla Kenth för de värmande orden! Jag är så glad för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad och önskar er stort lycka till med flytt och den nya bostaden! Jag hoppas att ni kommer att trivas, vilket jag är säker på att ni kommer att göra, men förstår också att det är blandade känslor att lämna ert fantastiska ställe! Vi ses snart igen för tillträdet :)
  • Lise-Lotte Marie T
    Lise-Lotte Marie T skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tycker att allting gick fort och smidigt! Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra dialog och inga problem vid försäljning. Vi fick utgångspriset som vi räknat med och slapp tänka på juridiska dokument och liknande som Mårten skötte. Läs mer
    2018-09-04 Mårten H svarar Jonas A
    Tack för detta. Håller med, raka rör och inga konstigheter, det är så det ska vara. Allt gott :)
  • Bengt Mikael S
    Bengt Mikael S skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra och tydlig. Snabba puckar vid budgivning. Läs mer
  • Martina E
    Martina E skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har precis sålt min bostadsrätt. Johan Gelin har gjort ett toppenjobb från början till slut. Han inger förtroende och är lugn och tydlig i sitt sätt. "Hittade" Johan på en visning vi var på och tog sedan kontakt när vi skulle påbörja försäljningsprocessen eftersom vi fick ett så gott intryck direkt.
    Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Johan Gelin! Läs mer
  • Mattias  S
    Mattias S skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffesionellt bemötande, kunnig och saklig med ett personligt deltagande. Allt i samma paket.

Vi har samma erfarenheter av Elisabeth både då vi varit köpare och säljare av villa och lägenhet. Läs mer
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Varm, kunnig och uthållig. Lätt att få tag på, bra att förklara och någon man vågar ställa "dumma frågor" till=) Gjorde hela processen smidig och fin. Helt klart att rekommendera! Otroligt bra! Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tack.
    Valet av mäklare var enkel efter en träffför länge sen.
    Elisabeth är otroligt lätt, rak o proffsig.
    Mkt nöjd med Henne. Läs mer
    2018-08-20 Elisabeth O svarar Emma B
    Så roligt att du är nöjd med mitt arbete. Det är ju målet!
    Elisabeth O gillar detta
  • Sonja A
    Sonja A skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt vårt fritidshus,genom svensk fastighetsförmedling
    Mäklare har varit Johan Gelin,som på alla sätt har varit ett
    stort stöd,saklig bra information hört av sig med information
    om hur försäljningen går.Vi kan varmt rekomendera honom
    för alla som går i säljtankar Läs mer

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala