Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha!

Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress. Upplev den lilla storstaden i centrum, den stora småstaden i stadens utkanter och landsbygdens lugn på knappa avstånd från stadens mitt.

Här finns boende för alla smaker och tack vare effektiv kollektivtrafik och bra vägförbindelser är det enkelt att pendla både till mindre orter på Uppsalaslätten och till Stockholm.

Vi hoppas att du ska kontakta oss med dina frågor och funderingar kring boende i Uppsala och Knivsta. Välkommen!

Läs vad 399 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• Viktor Ö
    Viktor Ö skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Helene gav ett öppet och bra intryck rakt igenom. Det kändes som att hon körde med raka kort helt enkelt och påvisade direkt vilka brister som fanns i objektet vid visning. Trevlig och kunnig mäklare och jag är nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Ann-Christine E
    Ann-Christine E skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Johan upplever jag som en förtroendeingivande person med stort lugn, kunnighet och seriositet. Han har ändå ett driv och pushar på vänligt men bestämt så att jag som kund gör min beskärda del. Han har egenskaper som är viktiga för en kund, som kanske gör sitt livs största affär.

Jag kan lugnt rekommendera Johan som mäklare om någon av mina bekanta söker hjälp med att sälja eller köpa bostad.

Ann-Christine Läs mer
  • Roine L
    Roine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vår mäklare Jörgen Andersson har på ett mycket vänligt, proffesionellt och omtänksamt, kunnigt sätt bistått oss med försäljningen av vår fars bostadsrätt.
    Han har under hela försäljningsprocessen hållit oss uppdaterade om läget och han har tagit väl hand om alla detaljer.
    Dessutom gjordes mäklarannonsen på ett mycket bra sätt och lägenheten presenterades på ett fint och snyggt.
    Vi fick verkligen uppleva en ”fullträff” i vårt val av mäklare!
    //Kjell Lundgren, Uppsala Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är så nöjda att det blev Albin som hjälpte oss att sälja vår bostad. Han är väldigt professionell,engagerad och trevlig så vi kände oss trygga genom hela husförsäljningen. Det gjorde att vi litade till 100% på hans erfarenhet när budgivningen tog en annan vändning på slutet. Vi lyssnade på Albins råd och fick mer än vi förväntat oss för vår bostad.
    Anna S Andreas E Läs mer
  • Helena H
    Helena H skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffsigt, smidigt och elegant skött försäljning!
    Helena Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vår upplevelse av Albin som mäklare är väldigt positiv, vi har blivit proffsigt och vänligt bemötta och haft en bra dialog genom hela försäljningsprocessen. Vi tycker att helhetsupplevelsen med råge överträffat förväntan. Läs mer
    2018-01-22 Albin R svarar Johan S
    De gånger man blir rekommenderad till nära och kära är det alltid roligt att få hjälpa till!

Grattis till en mycket bra försäljning och tack för rekommendationen =)!
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin kom med en infallsvinkel som vi inte tänkt själva. Vi körde på den med bra resultat. Så toppbetyg självklart! Läs mer
    2018-01-22 Albin R svarar Mikael R
    Att sälja sin bostad kan vem som helst göra. Att kunna få det lilla extra kräver en annan plan.
    Grattis till en grym försäljning och tack för förtroendet! =)

Ses snart.
  • Isak N
    Isak N skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin har visat att mäkleri tillika stora delar handlar om att tillgodose behovet hos köpare såväl som hos säljare. Detta genom att med tydlighet leda processen, balansera förväntningar och besvara frågor på ett professionellt sätt. Det är något som skapar förtroende. Jag kan utifrån perspektivet som köpare av ett nytt hem säga att mina förväntningar överträffats. Bra jobbat! Läs mer
    2018-01-22 Albin R svarar Isak N
    En fantastisk bostad till er, ni kommer säkerligen att stormtrivas.
    Mycket tacksam för din fina rekommendation.

Vi ses snart för nyckelöverlämnande! =)
  • Linda T
    Linda T skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Han är duktig väl insatt pratar lite för fort bara. Läs mer
    2018-01-22 Albin R svarar Linda T
    Grattis till köpet av er fina bostad!

När det är en välbesökt visning vill jag alltid förmedla mycket information vid samma tillfälle. Ibland är vissa intressenter stressade och vill ha informationen snabbt. Jag tar med mig din feedback till utvärderingen av visningen.

Återigen stort grattis =)!
    Tack för rekommendationen.
  • Johan A
    Johan A skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Karolina är insatt o kunnig. Affären sköttes proffsigt,gick snabbt o smidigt.Dessutom trevlig o hjälpsam,tack. Läs mer
  • George G
    George G skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin Ruhl hjälpte mig med:
    -bankkontakten och få lånelöfte snabbt,
    -att få se objekt-lägenheten på annan tid, jag hade hinder att vara med på visningen.
    -att utan stress titta på lägenheten.
    -att ordna bostadens kontrakt snabbt och förklara det för mig.
    Albin Ruhl visade välbemötande och service, är samerbetsam, lyhörd och professionell. Läs mer
    2018-01-22 Albin R svarar George G
    Grattis till köpet av din nya bostad George!

Glad att du är nöjd med mig som köpare av din första bostad.
    Tack för den fina rekommendationen =).
  • Micael E
    Micael E skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vänlig. Påläst. Tydlig. Strukturerad. Kunnig Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Undermåligt genomfört uppdrag. Misslyckades med grundläggande uppgifter. Oärlig efteråt. Avråder verkligen från att anlita mäklaren. Läs mer
  • Marijela B
    Marijela B skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi kan varmt rekommendera Albin Ruhl som mäklare! Albin var från första början väldigt entusiastisk och engagerad, fanns alltid snabbt tillgänglig och kom med ständiga förslag för hur vi skulle göra för att få till en så bra försäljning som möjligt men var också hela tiden väldigt lyhörd för våra idéer och förslag. Albin ansträngde sig inte bara för oss utan också för att tillmötesgå alla eventuella köpare vilket kändes väldigt seriöst och han vägledde en tydligt genom hela säljprocessen vilket kändes tryggt. Läs mer
    2018-01-22 Albin R svarar Marijela B
    Vilken fin rekommendation. Oerhört glad för den!

Tack för ett bra samarbete, ni gav mig alla möjligheter till att ge er ett bra slutpris.
    Vi ses snart igen =)
  • Josef B
    Josef B skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Lugn och trygg.
    Kunnig och erfaren Läs mer
  • Markus W
    Markus W skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har både köpt och sålt med Helene. Helene är erfaren och kunnig och ger ett lugnt och proffsigt intryck. Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin hanterade försäljningen av vår lägenhet. Han är lätt att arbeta med, engagerad, alltid tillgänglig, väldigt professionell, saklig och mycket lyhörd för våra önskemål. Han har en rak kommunikation och vågar utmana vår ansats för att nå bästa möjliga affär. Under tiden lägenheten ligger uppe arbetar han stenhårt och fokuserat i en motig marknad och går den sista milen för att leverera. Både köpare och säljare är viktiga för Albin. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin hade en tydlig plan och gjorde sitt yttersta för att sälja vår lägenhet, slitet lönade sig i en motig marknad och affären gick i lås med nöjda parter. Både säljare och köpare är viktiga för Albin Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Med beröm godkänt. Påläst God lokalkännedom Lätt att kontakta Trevlig. Läs mer
    2017-12-19 Albin R svarar Tomas S
    Tänka sig, en helt vanlig torsdagseftermiddag samlade vi intressenter till ert hus.
    Det är fördelen med att sälja många bostäder i samma område. Björklinge är och kommer alltid att vara hemmaplan.

Dessutom fick ni en riktigt glad köpare, det är alltid roligt!

Vi ses snart igen. Tack för din rekommendation, hälsa Maggan.
  • Hemen A
    Hemen A skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon är fantastiskt bra! Jag har fått väldigt fint bemötande från mäklare. Jag känner mig nöjd och glad! Läs mer
    2017-12-18 Sofia L svarar Hemen A
    Stort tack för dessa värmande ord och att ni känner er nöjda, både med mig som mäklare och er blivande bostad! Det är jätte roligt att ha fått hjälpa dig/er hittills och att jag får hjälpa er vid er bostadsaffär! Önskar er nu en God Jul o Gott Nytt År så ses vi nästa år vid tillträdet!
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Helena Swahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Helena Swahn är en mycket erfaren och proffsig mäklare. Gör bra marknadsbedömningar, återkopplar löpande under säljprocessen, är rak och saklig, flexibel och skapar en fin stämning mellan säljare och köpare.
    Vill ge henne mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är väldigt nöjd med Albin som mäklare! Från första stund har han varit snabb, proffsig och vänlig i sitt bemötande. Jag skulle definitivt rekommendera honom till någon som står inför att sälja sin bostad! Läs mer
    2017-12-18 Albin R svarar Anna B
    Minns fortfarande första visningen vi träffades på och nu står vi med en avslutad affär för din del!

Jag är mycket glad för din skull att vi kom till ett bra avslutspris. Detta mycket för att ni gjorde ett sådant kanonjobb inför fotograferingen.

• Anna H
    Anna H skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Är mycket nöjd. Albin har ungivit stort förtroende från första mötet. Kontinuerlig kontakt & bra stöd genom hela processen. Ärlighet & tydlighet genomsyrar vårt samarbete. Läs mer
    2017-12-18 Albin R svarar Anna H
    Riktigt härligt att vi fick ihop affären med en glad och nöjd köpare.
    Önskar dig och Magnus all lycka nu i era fortsatta liv.

• Carin B
    Carin B skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Ett kunnigt och engagerat bemötande och det blev ett bra pris på lägenheten. Läs mer
    2017-12-18 Albin R svarar Carin B
    Grattis till din första försäljning som god man!

Glad att du är nöjd med vårt samarbete och slutpriset blev för säljaren mycket bra.
    Vi ses snart igen.

Tack för din rekommendation.
  • Erik T
    Erik T skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig och ger ett erfaret intryck trots sin unga ålder. Kanske inte den mest ödmjuke men hans ärlighet, noggrannhet och entusiasm kompenserar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-18 Albin R svarar Erik T
    Stort grattis till er alla av köpet på Frodegatan!

Det är en fantastisk bostad som ni köpt och jag är säker på att Petter kommer att stormtrivas i bostaden.

Jag uppskattar din rekommendation och tar till mig det du skrivit.

Hör av er när ni vill visa bostaden för släkten kring jul så ordnar vi det.
  • Petter T
    Petter T skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin gav ett sympatiskt och engagerat intryck. Var mycket nöjd med denna mäklarkontakt som köpare av min första bostad. Läs mer
    2017-12-18 Albin R svarar Petter T
    Stort grattis till er alla av köpet på Frodegatan!

Det är en fantastisk bostad som ni köpt och du kommer säkerligen att stormtrivas i denna anrika bostadsförening.

• Sonja
    Sonja skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Ibland lite stressad, lite mer kontakt mellan. Sammanfattningsvis bra, öppen kontakt. Läs mer
    2017-12-14 Albin R svarar Sonja
    Hej Sonja, tack för din rekommendation.

När man får uppdraget att man har två dagar på sig att sälja en bostad då krävs det oerhört bra kontakt med potentiella köpare. Jag tar till mig att du önskade lite mer kontakt mellan våra samtal.

Mycket glad att jag lyckades sälja din bostad på två dagar utan visning som du önskade. Det är fördelen med att sälja många bostäder i samma område.

Grattis till köpet i Enköping och vi ses snart igen när det är dags för att hjälpa till med deklarationen.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin är en professionell och duktig mäklare. Vi kände stort förtroende och han har varit seriös, ärlig och rak i alla delar av försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-12-14 Albin R svarar Daniel B
    Mycket glad att vi fick till en bra försäljning. Ni gav mig verkligen alla förutsättningar när ni gjort ett sådant fint jobb med er bostad!

Tack för den fina rekommendationen.

Vi ses snart.
  • John G
    John G skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofia har ett väldigt fint bemötande och är väldigt lätt att ha att göra med. Hon klargör vad som behöver göras och varför och håller uppe en god kommunikation genom hela processen. Jag har bara positiva erfarenheter av Sofia Löfdahl Ehlin. Läs mer
    2017-12-14 Sofia L svarar John G
    Tack så hemskt mycket för er återkoppling, mycket värmande ord! Det glädjer mig att ha fått och får hjälpa er med er bostadsförsäljning och då att även ha fått gjort er nöjda! Önskar er nu en God Jul o Gott Nytt År, så ses vi på tillträdet!
  • Eva L
    Eva L skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag kan varmt rekommendera Albin! Han är engagerad, lyssnar in behov och agerar utifrån mig som kund Läs mer
    2017-12-14 Albin R svarar Eva L
    Tack Eva för din fina rekommendation.

Vi ses snart igen.
  • Sven Håkan Zenobian A
    Sven Håkan Zenobian A skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jimmy Moberg har hållt högsta klass genom hela processen. Vi rekommendererar honom varmt och skulle inte tveka att vända oss till honom igen med största förtroende. Läs mer
  • Eric H
    Eric H skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Försäljningsprocessen fungerade bra. Andreas ären erfaren mäklare, men han lyssnade också på våra synpunkter vilket kändes bra. Läs mer
  • Vladimir C
    Vladimir C skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är jättenöjd med Albin. Han hjälpte mig att hitta en bra lägenhet till ett mycket bra pris! Läs mer
    2017-12-12 Albin R svarar Vladimir C
    Grattis till köpet. Kul att vi efter några månader hittade något som passade dig bra.

Tack för din reco.

Ses snart.
  • Sten Folke C
    Sten Folke C skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Toppen mäklare.
    Trevlig och har förklarat allt hur bra som helst.
    Har alltid hört av sig när man ringt/sms at. Läs mer
  • Irene W
    Irene W skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin bemötte oss direkt på ett trevlig, engagerat och professionellt sätt. Den attityden präglade våra kontakter under försäljningens gång och även vid affärstillfället. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Albin. Läs mer
    2017-12-04 Albin R svarar Irene W
    Vilken försäljning det blev! Rekord är till för att slås. Tack för förtroendet.
  • Pia O
    Pia O skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Lars Göran Johansson har på ett föredömligt lugnt, tålmodigt, sakligt och förtroendeingivande sätt lotsat vår familj till försäljning av en kär lägenhet i en tid när bostadsmarknadens snara kollaps dagligen debatterats i media. Stort Tack. Läs mer
    2017-11-28 Lars-Göran J svarar Pia O
    Tack snälla jag känner mig en smula rörd av din rekommendation. Hälsa även Martin och tacka.
  • Martin B
    Martin B skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi var flera ägare, och jag har bara diskuterat på telefon med LGJ, men han har alltid varit både korrekt och professionell. Läs mer
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jätte trevlig och duktig mäklare ! Läs mer
  • Marcus Å
    Marcus Å skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Väldigt trevlig,hjälpsam och noga med att hitta rätt bostad. Löste allt snabbt och smärtfritt och jag är väldigt nöjd med Albins jobb. Fanns tillgänglig hela tiden och skötte allt utmärkt. Läs mer
    2017-11-28 Albin R svarar Marcus Å
    Glad att jag kunde hjälpa dig till din första bostad.

Ni kommer säkerligen att stormtrivas. Det vet jag att säljarna gjort.

Ses vid tillträdet.
  • Pavlos V
    Pavlos V skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin är precis den mäklaren man behöver om man ska sälja sin bostad. Försäljningen gick jättebra, snabbt och smidigt, dessutom i en riktigt svår marknad. Varmt rekommenderad! Läs mer
    2017-11-28 Albin R svarar Pavlos V
    Tack för den fina rekommendationen Pavlos, vi visste innan att det var en tuff marknad att gå ut till försäljning i. Glad att vi fick ihop det bra med en fin övergång till er nya bostad.

Vi ses snart.
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket professionell och erfaren. Läs mer
  • Nanda D
    Nanda D skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    I was the buyer, and Johan was helping the seller. I thought he was extremely helpful to both the seller and I, and went out of his way to help me with my side of things. Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    En mäklare som kan sitt yrke väl.
    Mycket bra bemötande hela resan genom köpet.
    Har inget att anmärka på. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jimmy har från början till slut gjort ett suveränt job med försäljning av vår bostad.Tydlig ,förtroendeingivande och kunnig. Läs mer
  • Richard H
    Richard H skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Allt gick mycket bra och jag är väldigt nöjd ! Läs mer
  • Petra G
    Petra G skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Andreas ger ett mycket proffsigt och förtroendeingivande första intryck. Vilket också visade sig stämma hela försäljningsprocessen igenom. Vi är också mycket nöjda med den kontinuerliga kontakten och tillgängligheten som Andreas höll/visade. Extra plus att han är en glad värmlänning :) Läs mer
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig
    Levde upp till förväntan
    Aktiv i försäljningsprocessen
    Bra på att återkomma Läs mer
    2017-11-27 Albin R svarar Caroline F
    Riktigt roligt att vi lyckades sälja er bostad off-market.

Glad att vi dessutom ordnade en köpare som kommer att stormtrivas i er fina bostad.

Tack för rekommendationen Caroline.
  • Annika E
    Annika E skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har fått ett bra bemötande generellt. Blir bra i slutet men under processen så upplevde vi att Andreas var stressad och missade en hel del återkopplingar. Läs mer
  • Rasoul A
    Rasoul A skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Johan är bäst 😊 .................... Läs mer
  • Latifa K
    Latifa K skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig, angagerad, hjälpsam och kunnig. Läs mer
    2017-11-21 Albin R svarar Latifa K
    Vilket bra samarbete vi haft, roligt att kunna hitta en bostad åt dig, en åt sonen och även med försäljningen av er bostad.

Tack för rekommendationen Latifa.

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala