Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha!

Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress. Upplev den lilla storstaden i centrum, den stora småstaden i stadens utkanter och landsbygdens lugn på knappa avstånd från stadens mitt.

Här finns boende för alla smaker och tack vare effektiv kollektivtrafik och bra vägförbindelser är det enkelt att pendla både till mindre orter på Uppsalaslätten och till Stockholm.

Vi hoppas att du ska kontakta oss med dina frågor och funderingar kring boende i Uppsala och Knivsta. Välkommen!

Läs vad 179 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• Rune G
    Rune G skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon var trevlig och verkade vara kompetent.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har haft ett samarbete med Elisabeth under flera år och är väldigt nöjda med hennes arbete. Det märks att hon är erfaren och kunnig. Vi har enbart positiva erfarenheter och kommer att anlita henne igen om behov av mäklare skulle uppstå.
  • Stina J
    Stina J skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra bemötande. Fick snabbt svar vid frågor.
    2017-09-19 Albin R svarar Stina J
    Grattis till försäljningen innan visning, helt rätt beslut!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2017-09-18 Elisabeth O svarar Mattias S
    Tack Mattias. Det var en lyckad försäljning som gick enligt vår plan.
    Hälsningar
    Elisabeth
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har vid första mötet med Johan känt största förtroende för hans yrkeskunnighet, och hela vägen tills försäljningen slutfördes. Vi har haft väldigt bra kontakt hela tiden, fått bra råd i början för att kunna rusta lägenheten inför visning och bra information om händelseförloppet genom försäljningsprocessen. Vi är mycket nöjda och tacksamma och tycker Johan skött mäklarinsatsen alldeles förträffligt!
  • Anders R
    Anders R skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffesionellt och positivt bemötande, målinriktad. Uppfyllde alla våra förväntningar.
    2017-09-19 Albin R svarar Anders R
    Glad att du och Stina är nöjda med försäljningen. Vi ses snart för nyckelöverlämnandet.
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin var väldigt lyhörd, kunnig och engagerad. Han förstod direkt vad jag var ute efter och presenterade olika erbjudanden efter mina önskemål. Supertrevlig mäklare!
    2017-09-19 Albin R svarar Sandra R
    Tack för rekommendationen, glad att du är nöjd med mitt bemötande. Vi ses snart!
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har fått ett väldigt bra bemötande redan från första gången vi träffades för en värdering av lägenheten!
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är supernöjd med min mäklare. Fick all hjälp och blev ständigt uppdaterad under budgivningen. Snabbt och smidigt och väl bemött från dag ett.
    2017-09-13 Sofia L svarar Sofia N
    Stort tack Sofia för din återkoppling! Det värmer att höra, då det är detta jag vill uppnå i mina affärer. Även du har varit en mycket trevlig och lättsam kund att få hjälpa i ditt bostadsköp! Ses på tillträdet.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra bemötande och inkännande attityd. Lyssnar på kunden. Pressar inte klienten till att göra saker man inte vill. Känns saklig, kunnig och ärlig. Lätt att få tag på: svarar snabbt på sms, mail eller telefon. Således god kommunikation genom hela affären. Känns som Sofia ansträngt sig för att göra försäljningen så smidig och okomplicerad som möjligt samtidigt som hon önskar göra bästa möjliga affär för alla. Transparens och effektivitet. Tillgänglighet. Engagemang. Väldigt nöjd med val av mäklare kort och gott!
    2017-09-12 Sofia L svarar Camilla J
    Stort tack Camilla för utförlig och värmande återkoppling! Jag vill alltid göra mitt yttersta i varje affär och det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Jag hoppas att du kommer trivas lika bra i din nya bostad som du gjort i denna:-)! Vi ses på tillträdet!
  • Jane B
    Jane B skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin är en professionell mäklare med en härlig energi,han är rak o ärlig o väldigt flexibel och enkel att ha att göra med.Jag upplevde honom också väldigt mån om köparna vilket kändes bra.Jämfört med mäklare jag haft tidigare så är Albin den bästa jag haft.Vill ni ha en trygg,snabb och smidig affär med bra betalt så kan jag varmt rekommendera Albin.Dessutom så märks det att han älskar sitt yrke,vilket leder till bra resultat.
    2017-09-19 Albin R svarar Jane B
    Vilken försäljning som vi tillsammans ordnade, du gjorde verkligen i ordning din bostad och gav mig alla förutsättningar för att nå rekordpris!

Som vi var inne på vid första mötet är det viktigt att köpare känner sig trygga och det var kul att även de var nöjda.

Vi ses snart för nyckelöverlämnande.
  • Anders L
    Anders L skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mäklaren gav ett tryggt och kunnigt intryck. Bemötandet var utmärkt och mäklaren var alltid till hands om man hade frågor eller funderingar. Alla steg i processen förklarades och motiverades. Insatsen i kritiska lägen, när det verkligen behövdes professionell yrkeskunnighet, var föredömlig. Det märks att Albin brinner för arbetet med att hjälpa till vid försäljning av bostäder. Jag skulle varmt rekommendera Albin Ruhl och hans kollega Andreas Lindqkvist.
    2017-09-19 Albin R svarar Anders L
    Det var lite uppförsbacke i början men mycket glad att vi nådde målet som vi utlovade. Ibland får man låta det ta lite längre tid.

Tack för den fina rekommendationen

Albin & Andreas
  • Jan O
    Jan O skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin är en trevlig Mäklare ung och pigg. Han verkar kunnig trots sin unga ålder.Det han lovade oss det höll han med råge. Vi är väldigt nöjda. Vi kommer att rekomendera honom om tillfälle ges.
    2017-09-13 Albin R svarar Jan O
    Glad att ni känner att jag höll vad jag utlovade. Vårt möte den där sommardagen kommer jag aldrig glömma, vilken träff ni bjöd på!

Hoppas även att ni gillade mina tips i Prag.

Jag skickade precis en länk till er med samtliga bilder på ert fina fritidshus. Njut nu av närhet till barnbarnen.

Vi hörs snart för deklaration.
  • Mats S
    Mats S skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Förtroendeingivande och mån om att både köpare och säljare ska bli nöjda. Trevlig och lättsam kommunikation men ända i en seriös anda.
    2017-09-13 Albin R svarar Mats S
    Tack för den fina rekommendationen, alltid roligt med glada köpare. Säg till om ni behöver hjälp längre fram att ändra ägarförhållandet.
  • Bo L
    Bo L skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi fick ett proffsigt, trevligt och förtroendeingivande bemötande!
    Han var väldigt kunnig och kunde förklara på ett vettigt sätt så att vi som var i denna situationen för första gången kunde hänga med och känna oss trygga. Ett stor plus var att vi fick en pärm där allt som var av intresse fanns med samlat på ett ställe, mycket praktiskt och bra!
    2017-09-13 Albin R svarar Bo L
    Döttrarna kommer säkerligen stormtrivas i Höganäs. Som jag sa på telefonen så är det bara att höra av er om det skulle vara något.

Tack för den fina rekommendationen.
  • Elias L
    Elias L skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig och driven. Litade på Albins omdöme till 100% då jag inte har någon erfarenhet av att sälja lägenhet sedan tidigare. Affären gick smidigt och fick ett pris jag är nöjd med, vilket nog är mycket tack vare Albin.
    2017-09-15 Albin R svarar Elias L
    Vilken försäljning vi fick till! Rekordpris per kvadratmeter, jag är riktigt glad för er skull =)!

Ses snart för nyckelöverlämnande.
  • Veronica D
    Veronica D skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofia var engagerad från dag ett. Hon fanns alltid till hands om jag hade frågor och kunnig och påläst. Jag är supernöjd!
    2017-09-11 Sofia L svarar Veronica D
    Det har varit roligt och trevligt att ha fått hjälpa dig vid försäljningen av din bostad! Du har varit tacksam att ha fått hjälpa och snabb på återkoppla vid mina frågor. Tack Veronica för din återkoppling, uppskattar det verkligen!
    Sofia L gillar detta
  • Monica L
    Monica L skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Delade meningar i familjen när Mats plockade fram lika stor lägenhet på samma gata men med annan mäklare blev såld för 19000 någon månad tidigare.
    Albin är trevlig och driven försäljare.
    2017-09-15 Albin R svarar Monica L
    Tack för betyget, vi fick till ett riktigt fint pris per kvm =).
  • Yelena S
    Yelena S skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    It was an absolute pleasure to have Albin Ruhl as my broker! He exceeded my every expectation. From the very first meeting to the very last one, Albin went above and beyond his call of duty, and I felt welcomed as a client and as a person. Because Albin worked so efficiently and diligently, he turned a stressful situation of selling a home into an exciting and enjoyable experience!! He didn't treat me as just another seller, but he treated me as an individual with my unique home selling requirements (all of which were met by the way). Not only that, but he also translated all conversations and documents for me, ensuring that I understood absolutely everything despite being unable to speak Swedish, and he even helped me with figuring out the taxes. If I stayed in Uppsala, I would never use any other broker except for Albin!!
    2017-09-19 Albin R svarar Yelena S
    Hello Yelena, I hope that you're well.

Thanks for the kind words. It was just my honour to help you with the sale. I'll let you know when I visit Calgary.
  • Houman T
    Houman T skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket bra, både bemötandet och sättet att hantera ärendet. Följde reglerna gällande köpet och samarbetade väl.
  • Hannah F
    Hannah F skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi var väldigt nöjda med det bemötande som vi fick. En enbart positiv upplevelse.
    2017-09-13 Albin R svarar Hannah F
    Såg precis att ni blev godkända i föreningen, nu är det bara att invänta inflytt.

Tack för rekommendationen.
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Han är bra på att förklara och reda ut eventuella frågor man har, han är väl påläst om bostaden i fråga. Han fick mig att känna mig trygg i köpet.
    2017-09-14 Albin R svarar Viktor F
    Glad att ni är nöjda med mig och den service som ni fick. För mig är det viktigt att man som köpare känner sig trygg i affären.

Ses snart för nyckelöverlämnande.
  • Marcus R
    Marcus R skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Kan varmt rekommenera Albin. Får jobbet gjort så att du som säljare blir nöjd och glad. Verkar ta väl hand om köparen också.

Kort sagt: vill du få till en affär utan krångel samt ett bra pris - välj Albin.

/Marcus
    2017-09-15 Albin R svarar Marcus R
    Vi fattade helt rätt beslut att sälja din bostad innan visning. Att köparen är trygg pratade vi om direkt, det är minst lika viktigt som att du som säljare är nöjd =).

Tack för den fina rekommendationen.
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Allt kändes väldigt tryggt och jag fick ett väldigt seriöst intryck av Mikaela.
  • Emil B
    Emil B skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mitt intryck är att han vill mycket och visar inga tecken på osäkerhet.
    Hade en plan som gick hem
    2017-09-12 Albin R svarar Emil B
    Vi ordnar ännu en bra plan när det blir dags nästa gång =)!

Ses snart
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig, intresserad, tillmötesgående
  • Carl-Magnus C
    Carl-Magnus C skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin är en driven mäklare som jobbar stenhårt. Han har många uppdrag på samma gång, och har därmed kanske bäst kontakt med spekulanterna och marknaden i sitt område. Det ger honom bra möjligheter att hänvisa rätt köpkraft till rätt objekt. Jag upplever att detta sker på bekostnad av fokus, noggrannhet och flexibilitet. Med sina många objekt är han dock förvånansvärt kommunikativ.

Han angav ett jämförelsevis påtagligt högt arvode för mig, så jag förväntade mig helt klart ett högre slutpris. Tyvärr blev det 6:e plats bland 7 likadana grannlägenheter sedan ett år tillbaka enligt Hemnet.

Albin tänker positivt och hittar alltid ett sätt att se försäljningen som vinnande. Hade jag valt honom igen? Kanske till ett lägre arvode alternativt med arvodestrappa! =)
    2017-09-12 Albin R svarar Carl-Magnus C
    Stort tack för ditt inlägg här på Reco, jag tar till mig vad du säger och hoppas att vi kommer samarbeta igen och självklart med en trappa i sådant fall =).

Som en kommentar till resultatet så är det så att det lätt kan bli lite uppförsbacke för en mäklare som tar över efter en annan.
  • Marita B
    Marita B skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket trevlig och driven, hjälpsam och glad
    2017-09-08 Albin R svarar Marita B
    Vårt samarbete blev riktigt bra och det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete. Jag skickade precis ett meddelande till dig inför deklarationshjälpen. Där finner du underlag att återkomma med till mig. Välkommen in på en fika om du vill ha ytterligare hjälp med underlaget =)
  • Marita Ö
    Marita Ö skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionellt och trevligt bemötande. Tillgänglig vid funderingar som dök upp efter hand, engagerad. Svarar väl upp till de förväntningar jag hade och det kändes som att han verkligen ville att vi skulle göra en bra affär.
    2017-09-08 Albin R svarar Marita Ö
    Tack för förtroendet att jag fick hjälpa till vid försäljningen av ert gamla föräldrahem. Igår var jag i området och kikade förbi. Ni gjorde helt rätt att sälja till just de köparna som ni gjorde, de kommer att ta väl hand om huset och är mycket glada. Säg till om ni vill ha flera bilder ifrån huset. Vi ses snart igen Marita =)
  • Glenn J
    Glenn J skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra mäklare som har koll på läget.
    Rak och tydlig genom hela processen.
    2017-09-08 Albin R svarar Glenn J
    Tänkte precis på dig när jag var in på SEB, du är alltid välkommen förbi om ni har vägarna förbi Uppsala igen =) tack för rekommendationen.
  • Joakim T
    Joakim T skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är mycket tillfredsställd med Albins hantering av min säljprocess i Fålhagen. Han har uppvisat engagemang och stor professionalism. På vår enda visning lyckades han samla fler spekulanter än vad min föregående mäklarbyrå gjorde på tre – dessutom ledde det till en fullbordad affär.

Givet hans skicklighet tycks han också vara mycket eftertraktad av de kunder som vänder sig till Svensk Fast. Mot denna bakgrund är min enda invändning att han därför varit något kort och påtagligt stressad under våra möten och korrespondenser.
    2017-09-12 Albin R svarar Joakim T
    Stort tack för ditt fina betyg här på Reco samtidigt som jag ursäktar mig för att jag stundtals upplevts stressad. Min ambition är att springa lite fortare och lite bättre än mina kollegor i branschen men självklart skall det inte vara på bekostnad av relationen med mina kunder. För mig var målsättningen glasklar från början i vårt samarbete. Din bostad skulle med hjälp av mina kontakter bli såld till ett högt slutpris.

Jag tar till mig detta och än en gång, stort tack!
  • niklas w
    niklas w skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin gav ett professionellt intryck med god kunskap, lyhördhet, humor och positivt tänkande.
    Albin ledde oss med trygghet och stabilitet genom processen.
    2017-09-08 Albin R svarar niklas w
    Alla kunder och bostäder är roliga att få hjälpa. Er bostad var verkligen något utöver det vanliga och vårt samarbete gynnade helt klart slutpriset. Ser fram mot att ses snart =)
  • Elias E
    Elias E skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionell, effektiv. Väldigt lätt att nå och gav tydliga svar på frågor.
    2017-09-07 Albin R svarar Elias E
    Dina studieår som är kvar här i Uppsala kommer bara att flyga förbi med denna fina bostad. Hoppas att du väljer att stanna kvar här i Uppsala =). Din mor är välkommen förbi kontoret om hon har vägarna förbi Uppsala.
  • Anna O
    Anna O skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin gjorde sitt jobb väl och var behjälplig i alla frågor. Vi är nöjda med affären.
    2017-09-07 Albin R svarar Anna O
    Efter flera privatvisningar så var det kul att vi hittade er nya bostad till brorsdottern. Sara kommer säkerligen att stormtrivas i bostaden.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Ser väldigt ung ut. Men har otroligt mycket pondus. Är både kunnig och trevlig. Påläst och engagerad
    2017-09-19 Albin R svarar Susanne S
    Glad att ni är nöjd med mitt arbete. Tack för den fina rekommendationen. Alltid kul med nöjda köpare, vi ses snart för nyckelöverlämnande.
  • anna l
    anna l skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Mårten Holm, som levde upp till alla våra förväntningar. Det var faktiskt Mårten som var mäklare även då vi köpte lägenheten, och vi fick ett så gott intryck att vi beslöt oss för att anlita honom igen nu när det var dags för oss att sälja, 8 år senare. Vi har uppskattat att Mårten är proffsig och seriös, med ett trevligt och positivt sätt och en stor portion sunt förnuft. En av de främsta orsakerna till att vi valde att anlita Mårten är att vi tycker att han är så alldeles lagom "på" - engagerad och kunnig men utan att vara så "säljig" och påflugen att man blir illa till mods. Det känns som att han är mån om att både köpare och säljare ska känna sig väl informerade och schysst behandlade, så att de blir nöjda med sin bostadsaffär.
    2017-09-07 Mårten H svarar anna l
    Hej Anna. Jag blev fantastiskt glad för detta omdöme, det är precis så jag vill bli uppfattad. Vi ses snart igen :)
    Mårten H gillar detta
  • Stavros I
    Stavros I skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig, kunnig och professionell. Vi fick känslan från början att han skulle göra det lilla extra för att få till en riktigt bra affär och det gick hur bra som helst. Rekommenderas varmt! Har inget att klaga på!
    2017-09-05 Albin R svarar Stavros I
    Tack för ett bra samarbete =) ses snart vid tillträdet.
  • Marie V
    Marie V skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Positivt bemötande och villig att få så högt bud som möjligt vilket han klarade galant. Bor i en liten by 5 mil från Uppsala och inte många hus har sålts för så högt pris här. Bra att ha att göra med.
    2017-09-04 Albin R svarar Marie V
    Jag strävar för att sälja så dyrt som möjligt. Roligt att ni hade samma inställning och ville få så bra betalt som möjligt. Vi får höras vidare om deklarationshjälpen =)
  • Eila S
    Eila S skrev om Niklas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Blev omsorgsfullt lotsad genom olika delar i husförsäljning, som i sig var för mig en smärtsam men viktig händelse där jag också kände mig trygg i allt som pågick från början till slut.
    2017-09-05 Niklas A svarar Eila S
    Hej Eila, väldigt skönt att höra att du som uppdragsgivare kände dig trygg under hela processen, något som är viktigt för mig som mäklare. Att priset blev bra får vi se som bonus :-) Med vänlig hälsning/ Niklas Andersson
  • Frida L
    Frida L skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är jättenöjda med affären då den gick väldigt snabbt och smidigt. Vi fick svar på alla frågor vi kunde tänkas ha och det kändes som Albin ville göra båda parter nöjda. En trevlig och kunnig mäklare!
    2017-09-04 Albin R svarar Frida L
    Riktigt roligt att ni fick köpa bostaden innan visning som ni önskade. Vi ses snart vid nyckelöverlämnande =)
  • Halala A
    Halala A skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Han bemött oss välbefinnande . Han är mycket trevlig man kunde berätta sina åsikter och han lyssnade på oss. Han är proffs kan absolut rekommendera honom.
    2017-09-03 Albin R svarar Halala A
    Roligt att ni är glada med ert rekordpris. Att sälja innan visning kan ibland vara det helt rätta beslutet =)
  • Emmy R
    Emmy R skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin ringde upp mig då han hört att jag var intresserad av lägenheter i ett bostadsrätssföreningen. Han ordnade snabbt en visning och följande dag skrev vi på köpebrevet. Han gav mig ett professionellt intryck både vid visningen och under kontraktskrivningen och jag kände att han kunde svara på alla mina frågor.
    2017-09-03 Albin R svarar Emmy R
    Alltid roligt att hjälpa visningsgäster till sitt nya drömboende. Tack för den fina rekommendationen =)
  • Kjell I
    Kjell I skrev om Niklas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är väldigt nöjda. Niklas verkar veta vad han sysslar med. Han var även väldigt bra med hjälp vid deklarationen
    2017-09-04 Niklas A svarar Kjell I
    Hej Kjell och Lena, roligt att höra. Trevligt att kunna vara delaktig i hela er försäljningsprocess, från ax till limpa. Bra försäljningspris dessutom. :-) Mvh Niklas Andersson
  • Ludvig S
    Ludvig S skrev om Niklas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har tidigare arbetar inom sälj och är väldigt trött på den "stereotypt säljiga stilen". Uppfattade Niklas som att han var sig själv och gav ett bra trovärdigt intryck. Han verkade sakkunnig inom området samt trivas med arbetat. Själva försäljningen gick lite segt men har förtroende för att Niklas förvaltade intressenterna som fanns på ett bra sätt. Uppfattade slutpriset som marknadsmässigt.
    2017-09-02 Niklas A svarar Ludvig S
    Hej Ludvig, trevligt att höra och tack för gott samarbete. Din flexibilitet bidrog mycket. Vara sig själv vinner man på i längden och man kan dessutom sova gott om natten :-) Försäljningen gick inte av sig självt men resultatet var i slutändan bra tycker jag. Mvh /Niklas Andersson
  • Ella G
    Ella G skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin var väldigt snabb med återkoppling ibörjan och under affären vilket vi uppskattade. Under kontraktsskrivningen var han tydlig och vi kunde ställa frågor. Efter att kontraktet var skrivet var Albin inte lika lätt att nå när vi hade frågor, det är något som skulle kunnat förbättra vår upplevelse ytterligare.
    2017-09-01 Albin R svarar Ella G
    Hej Ella, alltid svårt att ta semester som mäklare. Tyvärr var min semestervecka precis efter att ni köpt er bostad. Glad att ni är nöjda med ert köp =)
  • Barbara G
    Barbara G skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Albin visste från början att vi ville ha ett hus i Björklinge. Han meddelade oss för varje passande visning men det tog inte så lång tid innan han hittade ett hus för oss. När vi sålde vår lägenhet var han snabb och duktig, han förstod från början vad vi ville och jobbade hårt så att vi skulle få det. Han var alltid tillgänglig och guidade oss genom hela processen. Albin är en duktig mäklare och om vi skulle sälja/köpa vi skulle välja honom igen.
    2017-09-01 Albin R svarar Barbara G
    Jätteglad att jag fick sälja er bostad. Även roligt att jag hittade ny åt er. Hoppas ni kommer trivas i Björklinge. Grattis till rekordet innan visning.
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har bara goda ord om Albin. Han tog sig tid vid vårt första möte . Fick en bra genomgång om hur försäljningen fungerar. Visade ett stort engagemang. Fick hela tiden god information. Kan starkt rekommendera honom som mäklare.
    2017-09-01 Albin R svarar Katarina M
    Tack för ett bra samarbete, ni får säga till om ni vill tillbaka till Björklinge =)
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Niklas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tydlig, lyhörd, driven, samt mkt trevlig
    2017-09-01 Niklas A svarar Henrik R
    Hej Henrik, kul att höra och tack detsamma. Jag är säker på att ni kommer trivas i ert nya fina hus. Vi kommer garanterat ses framöver. Med vänlig hälsning/ Niklas Andersson
  • Elzbieta M
    Elzbieta M skrev om Albin Ruhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bästa mäklare någonsin! Bostaden blev sold före visningen! Vi fick det som vi ville och lite till!!!
    Rekommenderas verkligen om man vill ha bra betalt inom kort tid!!!
    2017-09-01 Albin R svarar Elzbieta M
    Glad att vi fick bostaden såld innan visning precis som ni önskade. Till riktigt bra pris =) håll mig uppdaterad om slutbesked på huset
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Niklas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Uppsala bästa mäklare! Ger alltid bra tips och är otroligt seriös. Samtidigt lugn och sansad och har alltid lyckats sälja mina bostadsrätter för rekord pris. Slog rekord under 2 omgångar i Salabacke och Årsta med mina lägenheter. Otroligt nöjd med Niklas Andersson!
    2017-08-31 Niklas A svarar Daniel M
    Tack Daniel för de fantastiskt fina orden, blir nästan lite generad :-) Alla steg i en försäljning är viktiga, men grunden för ett lyckat slutresultat läggs alltid i ett tidigt skede av processen. Vem vet, kanske får jag möjlighet att överträffa era förväntningar igen någon gång i framtiden. Mvh/ Niklas Andersson

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala