Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha!

Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress. Upplev den lilla storstaden i centrum, den stora småstaden i stadens utkanter och landsbygdens lugn på knappa avstånd från stadens mitt.

Här finns boende för alla smaker och tack vare effektiv kollektivtrafik och bra vägförbindelser är det enkelt att pendla både till mindre orter på Uppsalaslätten och till Stockholm.

Vi hoppas att du ska kontakta oss med dina frågor och funderingar kring boende i Uppsala och Knivsta. Välkommen!

Läs vad 1054 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• 2020-02-20

Wendela K skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Snäll, förstående, medmänsklig, KOMPETENT, har tålamod, pedagogisk. Och ovanpå detta en bra säljare och ett bra bollplank. Stöttade oss med kringtjänster: styling, städning mm. Väldigt nöjd!
    Skulle absolut välja Jimmy igen!

Med vänlig hälsning, Wendela Kallstenius Almgren Läs mer
  • 2020-02-19

Caroline P skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt min lgh och fick ett mycket bra bemötande från Rebecka som är kunnig och proffsig på alla sätt. Det har känds bra hela tiden. Förväntningarna uppfylldes verkligen!
    Jag kan varmt rekommendera Rebecka till andra. Läs mer
  • 2020-02-19

Emilia O skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde vår bostadsrätt, en 2:a i Fålhagen via Rebecka. Allting gick väldigt smidigt och enkelt från dagen vi bestämde oss för att sälja till dagen vi sålde. Vi la ut bostadsrätten på ”Läge+” och knappt en vecka efter att den lades ut anordnade Rebecka en visning där flera olika sällskap deltog. Bara några få dagar efter visningen var bostadsrätten såld. Vi har under hela processen blivit bemötta på ett professionellt sätt där Rebecka varit lyhörd för våra önskemål och otroligt enkel att kommunicera med! Läs mer
  • 2020-02-15

Margareta B skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Dödsbodelägare, sålt en 2-rumslägenhet. Blev mycket bra bemött av Mathias, han informerade hela tiden och var behjälplig på allehanda sätt. Motsvarade de förväntningar jag hade. En positiv upplevelse. Läs mer
    2020-02-17 Mathias E svarar Margareta B
    Hej Margareta,
    Tack för fin rekommendation!
    Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen och ni har gjort ett fantastiskt jobb med att få lägenheten säljklar.
    Finns det något jag kan hjälpa er med framöver så är det bara att ni hör av er.
  • 2020-02-15

Tove A skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Som köpare fick jag snabb återkoppling och svar på mina frågor. Läs mer
  • 2020-02-14

Robin E skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt lägenhet med hjälp av Mattias och blivit riktigt bra bemötta! Vi tycker han är en mycket trevlig och ärlig mäklare och vi kan inte vara mer nöjda! Tusen tack för hjälpen! Läs mer
    2020-02-14 Mathias E svarar Robin E
    Hej Robin, Tack för fin rekommendation. Jag är säker på att ni kommer skapa ett hem ni kommer stor trivas i, finns det något jag kan hjälpa er med framöver så är det bara att slå en signal. Hälsa Marika. Mvh/Mathias
  • 2020-02-13

Erica D skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt en bostadsrätt. Karolina är engagerad, kunnig och har ett vänligt bemötande. Hon utförde sitt uppdrag galant och utan anmärkning.
    Vi rekommenderar Karolina varmt. Läs mer
  • 2020-02-10

Hans L skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt av Rebecka.
    Det har varit väldigt enkelt, med Rebeckas snabb respons.
    Hon har varit tydlig och tillgänglig. Läs mer
    2020-02-20 Rebecka Stråle svarar Hans L
    Tack så mycket Hans för att du tog dig tid att skriva ett så snällt omdöme! Grattis till din nya bostad!
  • 2020-02-10

Shaimaa S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionell bemötande och hjälpsam. Snabb på att svara samt det blir ordning och reda. Kan varmt rekommendera Rebecka. Läs mer
    2020-02-20 Rebecka Stråle svarar Shaimaa S
    Tack Shaimaa för det fina omdömet och grattis er nya fina bostad! Vi ses på tillträdet :-)

Varma hälsningar,
  • Marlene A

2020-02-09

Marlene A skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag sålde min lägenhet, en 2:a i Alsike, först hade jag Sofie som mäklare men fick sedan Rebecka på grund av Sofies mammaledighet. Det var enkelt att ta kontakt med Rebecka när jag väl hade bestämt mig för att jag ville sälja lägenheten och allt gick väldigt smidigt. Jag blev bemött på ett trevligt sätt och jag fick veta allt som hände och vad som skulle göras under hela processen. Lägenheten blev såld på ett smidigt sätt med två visningar och nu återstår endast processen fram till tillträdesdagen. Allt flöt på tack vare bra kommunikation och flexibilitet. Läs mer
    2020-02-10 Rebecka Stråle svarar Marlene A
    Tack Marlene för förtroendet vid försäljning av din bostad! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin reco. Vi ses på tillträdet!

Med vänliga hälsningar,
  • 2020-02-09

Thérése L skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag och min sambo köpte ett radhus av Rebecka. Vi missade vanliga visningen så vi kontaktade henne om en privat visning efteråt, hon bemötte oss mycket bra och ordnade en visning till oss.
    Gick igenom bostaden med oss väldigt bra och noga samt hade ett väldigt proffsigt bemötande till oss som köpare. Rekommenderar henne starkt!! :) Läs mer
    2020-02-10 Rebecka Stråle svarar Thérése L
    Tack Thérése för dina fina rekommendation! Det har varit så kul att kunna få hjälpa till! Vi ses på tillträdet.

Vänliga hälsningar,
  • 2020-02-07

Ann W skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt bostad.
    Rebecka gjorde ett proffsigt intryck. Var påläst och kunnig och mycket trevlig. Läs mer
    2020-02-10 Rebecka Stråle svarar Ann W
    Tack Ann och grattis till din nya bostad. Roligt att kunna hjälpa till! Vi ses på tillträdet.

Vänliga hälsningar,
  • 2020-02-06

Roger H skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har köpt en lgh.
    Fick ett väldigt bra bemötande och tydlig info om vad som gäller i en sådan affär.

Mycket nöjd totalt sett. Läs mer
  • 2020-02-06

Karina B skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag valde att anlita Jimmy då jag skulle sälja min 4:a i centrala Uppsala. För mig var det viktigt att få igenom en lugn och trygg affär där alla parter ska vara nöjda.
    Jimmy har gett mig all information jag ville ha under affären på ett mycket tydligt och seriöst sätt.
    Jag är väldigt nöjd med min försäljning och kan varmt rekommendera Jimmy! Tack! Läs mer
  • 2020-02-05

My S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har köpt villa utanför Uppsala och blev väl omhändertagna av Rebecka!
    Hon var påläst om objektet, hade glimten i ögat, väldigt kunnig och tillmötesgående.
    En bra upplevelse och kan absolut tänka mig att använda Rebecka den dagen jag ska sälja något nästa gång! Läs mer
    2020-02-10 Rebecka Stråle svarar My S
    Tack My för att du tog dig tid att skriva en så fin reco. Grattis ert nya fina hus - där kommer ni trivas! Vi ses på tillträdet, tills dess ha det så fint!

Med vänliga hälsningar,
  • 2020-02-04

Vicky S skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Korrekt och noggrann med det juridiska. Läs mer
  • 2020-02-04

Sofia P skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag sålde vår bostadsrätt. Mikaela hade ett trevligt, positivt och professionellt bemötande. Hon svarade snabbt på frågor och höll oss uppdaterade under hela processen. Jag anlitar henne gärna igen om det blir aktuellt i framtiden! Läs mer
    2020-02-05 Mikaela T svarar Sofia P
    Tack Sofia för din fina rekommendation och tack för att jag fick förtoendet att hjälpa er! Det är bara att höra av er i framtiden om det skulle vara något. Allt gott!
  • 2020-02-04

Joakim O skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Var en ganska enkel process där mäklaren höll oss uppdaterade och ordnade smidigt med visning med kort varsel så hela familjen kunde se objektet. Läs mer
    2020-02-05 Mikaela T svarar Joakim O
    Tack så mycket Joakim för det fina omdömet. Jag är glad att ni upplevde den service som jag eftersträvar i mina affärer!

Oscar J skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag köpte en bostadsrätt. Bemötandet var trevligt, öppet och ärligt. Mina förväntningar var att min mäklare skullr vara hjälpsam och det och mer därtill var upplevelsen.

Högsta betyg! Läs mer

Daniel L skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet med Rebecka och vi uppskattar verkligen hennes arbete. Hon är en lyhörd mäklare som får en att känna sig trygg genom hela processen. Läs mer
    2020-02-10 Rebecka Stråle svarar Daniel L
    Tack Daniel för förtroendet vid er försäljning och så roligt att få hjälpa er. Lycka till i er nya bostad och det är bara att höra av i framtiden om det skulle vara något.

Vänliga hälsningar Rebecka

Uno K skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde bostadsrätt åt min far och affären slutade väldigt bra, över förväntan.
    Elisabeth och hennes medmäklare Mattias informerade bra under hela processen, hörde av sig när något nytt hände.
    sammantaget kan jag rekommendera Elisabeth, klar tydlig helt enkelt mycket bra.
    Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Josefine T

2020-02-03

Josefine T skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt bostad på Idrottsgatan.
    Vi blev bemötta på ett mkt trevligt sätt, glad och trevlig. Jimmy känns som en person man kan lita på och jag kan definitivt se mig själv anställa honom som mäklare när vi säljer denna bostad i framtiden.
    Kändes väldigt ärlig då han även nämnde ett mindre skönhets fel i lägenheten vilket får en att känna sig trygg med honom.
    Även på kontraktskrivningen så kändes han lugn och förklarade utförligt vad de allt betydde och stöd för. Läs mer
  • 2020-02-01

Malin D skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte hus, och fick bra hjälp med de uppgifter vi ville ha om huset. Läs mer
  • 2020-02-01

Susanne M skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en 2:a i Salabacke efter förhandsvisning. Att det blev 4 och inte 5 är pga lite glapp i kommunikationen i början på processen - men det löste sig sen, så efter själva visningen funkade det superbra. Läs mer
    2020-02-03 Mikaela T svarar Susanne M
    Tack så mycket Susanne för ditt omdöme och feedback som jag tar med mig. Vi ses snart för tillträde! Allt gott!
  • 2020-01-31

Kristina F skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Upplevde att köpet gick smidigt. Mäklarens bemötande var klanderfritt och vi känner oss nöjda! Läs mer
  • 2020-01-31

Bernice B skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Zeynep Eker har hjälpt mig sälja min bostadsrätt och allting gick precis som planerat. Bostaden såldes när den låg ute på Läge plus. Processen var smidig och Zeynep var väldigt professionell.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer

My E skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt en trea i centrala Uppsala och köpt en fyra i centrala Uppsala. Vi fick kontakt med Rebecca något år innan vi sålde vår fastighet och hon har agerat proffsigt och stöttande genom hela säljprocessen. Vi är supernöjda med Rebecca och skulle absolut anlita henne igen! Läs mer
    2020-02-10 Rebecka Stråle svarar My E
    Tack My för den fina rekommendationen! Det har varit så roligt att få hjälpa er och att det gick så bra. Vi ses på tillträdet!

Varma hälsningar Rebecka
  • 2020-01-30

Bror Lars Edvard W skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt lägenhet i Brf Skogsblomman i Uppsala.
    Mycket bra bemötande.
    Mäklaren levde kupp till mina förväntningar.
    Mäklaren är kompetent och professionell. Läs mer
    2020-02-11 Dilek S svarar Bror Lars Edvard W
    Tack för det fina betyget jag fått! Jag hoppas att ni ska trivas bra i eran nya lägenhet!
    Varma hälsningar,
    Dilek!
  • 2020-01-30

Daniel B skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte en 4:a ROK via Anette där jag under hela processen kunde vända mig och få svar direkt på osäkerheter och frågor. Snabb respons och gott bemötande varje gång! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-01-30

Lucas W skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde våran mammas lägenhet. Vilket gick bra. Vi fick gott och väl vad vi förväntat oss. Det enda som inte fungerade helt perfekt var den nätbaserade kommunikationen. Men det löstes på andra sätt. Inga problem. Läs mer
  • 2020-01-30

Sandra L skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Anette hjälpte till med både köp av ny lägenhet och att sälja vår nuvarande. Hon var till extremt stor hjälp, kom med bra tips och råd och gick alltid att få kontakt med. Jag kommer definitivt att rekommendera henne i framtiden till familj, vänner och bekanta som ska köpa eller sälja en bostad! Läs mer

Sara K skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Ronja gjorde ett fantastiskt jobb när jag sålde min lägenhet. Mycket positivt att hon alltid funnits tillgänglig under hela processen, innan under och efter försäljningen. Jag är mycket nöjd med Ronjas bemötande och engagemang. Läs mer
    2020-01-29 Ronja Johansson svarar Sara K
    Tack för denna fina Reco! Känner mig tacksam för recensionen och framförallt för förtroendet att sälja din fantastiska bostad.

Vi ses på tillträdet!
    Ronja Johansson gillar detta
  • Jacob Ö

2020-01-28

Jacob Ö skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi köpte ett radhus i Uppsala. Vi uppskattade att Karolina var flexibel med visning av objektet samt att hon lät oss skriva kontrakt trots att det var en sen fredagskväll.

Vi har bara gott att säga om Karolina. Rekommenderas. Läs mer

Finn G skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt hyresfastighet

Sakligt och trevligt bemötande

Förväntade mig bra bemötande och att få fastigheterna sålda. Hon uppfyllde mina förväntningar.

Helen är proffsig, kunnig och en trevlig person att ha att göra med. Läs mer

Ida H skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    1,5a i Tunabackar. Bra service, ordnade med allt. Läs mer

Ingvar L skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt bostad
    Trevligt bemötande
    Erfaren
    Lokalkännedom Läs mer

Dennis Å skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Enkel och smidig försäljning med bra service! Rak och ärlig och fantastiskt trevligt bemötande👍 Grym👊 Läs mer

Madeleine E skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag sålde min 2a. Jimmy uppgav sig från början ha en rak kommunikation, vilket visade sig stämma genom hela processen. Han satte rätt förväntningar och gav ett lugnt och tryggt bemötande processen igenom. Han var lättillgänglig på telefon och mail.

Trots några mindre administrativa missar så gjorde han ett ett mycket bra jobb i både marknadsföring, visning och försäljning och både jag och köparen var nöjda. Läs mer

Malin B skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt lägenhet 2,5 rok på 57 kvm. med balkong.
    Blev trevligt och professionellt bemött av mäklaren, uppskattade hans förtroende.

Jag förväntade mig att mäklaren skulle pusha för att pressa säljpriset för sin kunds räkning men upplevde att han gjorde en balanserad avvägning mellan rimligt förväntat säljpris och önskat pris för att avsluta affären så både säljare och köpare blev nöjda. Läs mer

Carl G skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    På en ny, tuff och oförutsägbar bostadsmarknad förmedlade Mikaela min bostadsrätt i Luthagen med fantastiskt resultat! Från första kontakt ingav Mikaela ett stort förtroende och ett professionellt intryck och som säljare kände jag mig i goda händer när vi drog igång. Genom hela processen var Mikaela tillgänglig, trevlig, hjälpsam, kom med bra tips och idéer inför visningarna och gav verkligen allt för att nå bästa resultat.

Mikaela levererade på ett mycket professionellt sätt och det resulterade i ett slutpris som blev det näst högsta i min förening genom tiderna! Jag är så nöjd och rekommenderar Mikaela varmt! Läs mer
    2020-01-29 Mikaela T svarar Carl G
    Tusen tack Carl för den otroligt fina rekomendationen, och tack för ett fint sammarbete! Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med din bostad. Allt gott!
  • 2020-01-26

Evy Mary-ann L skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi upplever att vi har fått bra hjälp och service av Rebecka. Läs mer
    2020-01-26 Rebecka Stråle svarar Evy Mary-ann L
    Tack så mycket för det fina omdömet och tack för jag fick förtroendet att hjälpa er!

Bästa hälsningar Rebecka
  • 2020-01-26

Åsa K skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt 2:à denna gång men köpte även samma lgh av Ellenor valde henne medvetet. Förtroendeingivande med lång erfarenhet. Läs mer
    2020-01-29 Elenor J svarar Åsa K
    Halloj Åsa. Jag är så ärad att du återvände till mig när du nu skulle sälja din bostad. Det är därför jag fortfarande är mäklare. Tack så mycket att jag fick hjälpa dig.
  • 2020-01-25

Åsa L skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt Gimogatan 8c
    Mycket nöjd med återkoppling, noggrannhet och ärlighet.
    Elenor har mkt goda kunskaper om säljprocessen och förmedlar den tydligt.

Jag upplever sammantaget Elenor som en toppenmäklare. Läs mer
    2020-01-27 Elenor J svarar Åsa L
    Tack så hemskt mycket för dina härliga ord. Jag vill även tacka dig som gjorde det möjligt för köparen att få flytta in i bostaden på ett datum som även passade dem. Bra teamwork.
  • 2020-01-24

Pontus R skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi köpte ett hus förmedlat av mäklaren. Vi fick ett mycket gott intryck av henne under visningarna.

Under resan från visning genom budgivning och kontraktsskrivning uppstod ett antal saker som flera gånger fick oss att fundera på att kliva av processen. Det var information som var felaktig, villkor som blev otydliga och en allmän, av oss upplevd, ovilja att möjliggöra vår undersökningsplikt (t.ex. genom extremt kort möjlighet att utföra villkorad besiktning)

Till sist lades för lite tid av mäklaren att få både köpare och säljare att förstå och verkligen vara överens om de speciella villkor som lades in i köpekontraktet. Läs mer
    2020-01-27 Elenor J svarar Pontus R
    Hejsan Pontus. Tack så mycket att du tog dig tid att skriva och jag tar åt mig varje ord så att jag kan förbättra mig. Beklagar att ni inte känner er helt nöjda, jag strävar alltid efter både nöjda säljare som köpare. Ingen ursäkt alls men ibland är det svårt att vara en mellanpart med olika önskemål. Formuleringar av nya klausuler kan vara lite kluriga. Som sagt var ingen ursäkt och jag beklagar igen. Önskar er en fortsatt trevlig dag.
  • 2020-01-22

Katrin H skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket proffsigt handhavande vid försäljning av vår lägenhet i Luthagen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-01-23 Dilek S svarar Katrin H
    Tack snälla Katrin för de fina orden och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Ett fint samarbete hela vägen igenom. Vi ses på tillträdesdagen om inte annat. Hälsningar Dilek!
  • 2020-01-21

Maria L skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte en lägenhet av denna mycket engagerade mäklare. Under visningen höll Dilek en presentation om lägenheten, föreningen och området, och ringde även dagen innan för att förvarna om presentationen så att man inte kom för sent. Av de mäklare jag stött på var Dilek den som helt klart vart bäst förberedd inför visningen och tydligast visade att hon tog sitt uppdrag på allvar. Läs mer
    2020-01-23 Dilek S svarar Maria L
    Tack snälla Maria för det fina omdömet, jätteglad att du är nöjd med mitt arbete. Grattis till en fin lägenhet i ett toppenläge. Vi ses senare på tillträdesdagen. Hälsningar Dilek.
  • 2020-01-20

Peter J skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte en bostadsrätt i Uppsala.

Blev väldigt väl bemött av mäklaren.

Bra bemötande och återkopplar om vad som händer. Läs mer
    2020-01-20 Mathias E svarar Peter J
    Hej Peter
    Tack för fin rekommendation, jag är säker på att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Finns det något du tror jag kan hjälpa dig med så är det bara att höra av dig.
  • 2020-01-17

Laila S skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi köpte en bostadsrätt av Ronja och är mycket nöjda med den information och det bemötande vi fick. Ronja är mycket professionell och tillmötesgående. Läs mer
    2020-01-27 Ronja Johansson svarar Laila S
    Stort tack Laila för att du tog dig tid att skriva denna Reco!

Glad att ni är nöjda med mitt arbete! Tveka inte att höra av er i framtiden om ni behöver min vägledning

Vi ses vid tillträdet av er nya bostadsrätt!
    Ronja Johansson gillar detta
  • 2020-01-16

Ingrid A skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köp av bostadsrätt.
    Gott bemötande, hjälpsam och servicminded Läs mer
    2020-01-16 Rebecka Stråle svarar Ingrid A
    Tack Ingrid, så kul att det blev så bra!
  • 2020-01-16

Linda L skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Lätt att få kontakt med. Snabb återkoppling. Trevlig. Läs mer
    2020-01-16 Rebecka Stråle svarar Linda L
    Tack Linda för att du tog dig tid att skriva och tack för de fina orden. Grattis till er nya bostad!
Jessica Gustafsson
Elisabeth Osborne