Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha!

Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress. Upplev den lilla storstaden i centrum, den stora småstaden i stadens utkanter och landsbygdens lugn på knappa avstånd från stadens mitt.

Här finns boende för alla smaker och tack vare effektiv kollektivtrafik och bra vägförbindelser är det enkelt att pendla både till mindre orter på Uppsalaslätten och till Stockholm.

Vi hoppas att du ska kontakta oss med dina frågor och funderingar kring boende i Uppsala och Knivsta. Välkommen!

Läs vad 596 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• 2019-03-23

Ludvig L skrev om Johan Wickström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Är supernöjd med allt! Väldigt trevlig och kunnig Läs mer
  • 2019-03-23

Josefine J skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde kedjehus. Trevlig, tillmötesgående och skicklig mäklare. Lättillgänglig. Kändes personligt och tryggt. Mycket mycket nöjda!! Läs mer
  • 2019-03-22

Sarhez F skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är mycket nöjda med Mikaela Tallkvist, hon kändes trygg och kunnig vilket gjorde oss trygga. Mikaela har från första mötet varit väldigt trevlig, hjälpsam och professionell. Vi hade ett litet missöde med en oseriös bank och kände en viss oro för hur hela affären skulle gå. Mikaela var även då väldigt hjälpsam, lugn och förstående och på så vis så kunde vi fokusera på att lösa problemet och köpet är nu klart. vi är mycket nöjda över lag. Tack Mikaela. Läs mer
  • Johan E

2019-03-21

Johan E skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Anette hjälpte oss att sälja våran lägenhet i Nyby.
    Bemötandet av Anette kändes väldigt bra och vi fick snabbt förtroende för henne.
    Anette levde upp till våra förväntningar och gjorde ett utmärkt jobb så vi känner oss jättenöjda och kan verkligen rekommendera henne för andra som tänkt sälja sin bostad. Läs mer
  • Anders L

2019-03-19

Anders L skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Helene är nabb och effektiv. Hon återkopplar frekvent vad som händer och hur försäljningen går. Jag fick en högre betalning för min lägenhet än jag hade kunnat hoppas på.
    Jag är nöjd med hela försäljningen. Läs mer
  • 2019-03-19

Helena E skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    jag har köpt en bostadsrätt på Portalgatan i Uppsala.

jag blev trevligt o vänligt bemött

jag hoppades få klarhet i en del funderingar om boendemiljön
    och det lyckades mäklaren snabbt ta reda på o ge svar på

allt gick väldigt smidigt o lätt och hela köpprocessen sköttes på
    ett trevligt och professionellt sätt Läs mer
  • 2019-03-14

Olivia H skrev om Johan Wickström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte en etta i Luthagen
    Snabb återkoppling, seriös och pålitlig Läs mer
  • 2019-03-13

Jörgen L skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag gillar Elisabeth skarpt, kan verkligen rekommendera henne. Hon är engagerad, pålitlig, stabil helt enkelt :) Läs mer
  • 2019-03-11

Manhal S skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofie Blomstedt is the states agent who helped us selling the apartment. She is a reliable, professional, polite and very nice person who without her help we couldn’t sell our apartment. I’m very pleased to recommend her for any of my friends when willing to sell their properties.
    Manhal Sirat Läs mer
  • 2019-03-10

Erik A skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte bostad, blev jättenöjd med affären och allt gick smidigt. Trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-03-06

Katarina F skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick genom det kontakt med den fantastiskt engagerade och professionella Helene Molund.
    Helene möter människor fint och är en mäklare i dess rätta, bästa bemärkelse genom hennes flexibilitet, respektfullhet samt kunskap.

En mycket trevlig kontakt när man ska göra ett så stort köp som ett nytt hem!

Katarina Läs mer
  • 2019-03-06

Isabell J skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra och avspänt trevligt bemötande.
    Gick över förväntan. Läs mer
  • 2019-03-04

Kerstin D skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tack! Andreas för ett utmärkt skött uppdrag!
    Med vänlig hälsning Kerstin Läs mer
  • 2019-03-04

Pernilla R skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt i Rasbo. Jag har blivit bemött på ett professionellt sätt där mäklaren har lyssnat in mina önskemål och kommit med tips och råd. Vi har tillsammans kommit fram till vad som varit bäst. Mina förväntningar har varit att jobba med en mäklare som är engagerad och har god kännedom om marknaden. Detta tycker jag att Anette har levt upp till.
    Det har varit en snabb och smidig försäljning, precis som man önskar som säljare. Läs mer
  • Jelena K

2019-03-03

Jelena K skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vill ge Sofie Blomstedt ett kanonbetyg för hjälpen med att sälja min bostadsrätt. Påläst, duktig, driven och informativ hela processen igenom och jag kände att jag var fullt uppdaterad med information från det första mötet tills dess att försäljningen blivit klar. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-02-27

Anne F skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevligt,personligt bemötande.Allt mycket bra skött genom hela den, trots allt, rätt krävande försäljningsprocessen! Det känns tryggt att hon är en så erfaren mäklare med ett stort kunnande inom yrkesområdet. Läs mer
  • 2019-02-26

Katarina H skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi köpte ett rad/parhus i Uppsala och blev bemött väldigt positivt och engagerande. Det var inga problem att få till ett visningsdatum utanför de ordinarie tiderna. Läs mer
  • 2019-02-23

Markus K skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi har fått otroligt bra bemötande av mäklaren. Proffsigt och engagerat. God kommunikation, väldigt fin fortlöpande information. Lugnt och sakligt men samtidigt har mäklaren visat på ett driv och en vilja. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Sven-Åke S

2019-02-21

Sven-Åke S skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hej
    Har sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande av mäklaren, har enbart positivt att säga om Ronja.
    Blev en snabb affär utan officiell visning.
    Det ända som inte var som förväntat var priset, hade väntat mig 10 % högre.
    Mäklaren är inte klar än återstår bla hjälp med deklaration. Läs mer
  • 2019-02-16

Lars-Åke R skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag och min sambo köpte en 4a av Sofie.
    Hon skötte sig utmärkt och har ett väldigt trevligt bemötande samt ger ett professionellt intryck.
    Vi är mycket nöjda med Sofie som mäklare för vårt köp. Så nöjda att vi anlitade henne för försäljning av vår nuvarande lägenhet. Läs mer

Janna S skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Inte nog med att Sofie är otroligt trevlig att ha att göra med, så förklarar och jobbar hon på ett klanderfritt sätt! Läs mer
  • 2019-02-16

Börje K skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt mitt parhus.
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående.
    Mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar jag haft.

Denna försäljning har gått fort och mäklarens mottagande av kunderna har varit mycket bra. Läs mer
  • 2019-02-15

Hemrin M skrev om Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Andreas är en trygg, lyhörd, informativ och noggrann mäklare. Han kommer till snabba avslut och levererar det han utlovar till kund. Läs mer
  • 2019-02-14

Solveig F skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt i Uppsala.
    Bemötandet av Anette kan sammanfattas med följande.alltid nåbar Entusiastisk. Proffisionell. Positiv och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-02-13

Daniel E skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde våran lägenhet och jag är glad att vi valde Karolina! Förrutom väldigt proffsig och lätt samarbeta med så är hon väldigt trevlig och lättsam. Tycker hon knöt den här dealen snyggt. Läs mer
  • 2019-02-10

Madeleine P skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffsig och trevligt bemötande under försäljning av min 2:a. Rekommenderar gärna Helene till vänner o bekanta👍 Läs mer
  • 2019-02-07

Dolly A skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt 3-rummare efter min mamma
    Har fungerat mycket bra med högre pris än väntat
    Mycket bra och taktiskt skött av mäklaren Läs mer
  • Kerstin E

2019-02-06

Kerstin E skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofie Blomstedt hade hand om försäljningen av min mors dödsbos lägenhet i centrala Uppsala.
    Sofie var väldigt lyhörd för hur jag ville att försäljningen skulle gå till och fanns alltid till hands om jag undrade över något. Jag fick kontinuerliga rapporter om hur hennes uppdrag fortskred.
    Eftersom jag själv inte bor på orten, behövde jag en självgående mäklare som krävde minimal inblandning av mig. En mäklare med rak kommunikation och som inte krånglade till saker.
    Kontakten med Sofie var snabb och smidig men framförallt mycket professionell! Hon levde absolut upp till de förväntningar jag hade och jag kan varm rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-02-05

Frank F skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en bostad. Mikaela Tallkvist var mycket vänlig och professionell. Hon kunde svara på alla mina frågor. Jag är mycket tacksam för hennes hjälp. Läs mer
  • 2019-02-04

Erik P skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofie arbetade ihärdigt och aktivt trots svårt säljläge i en stillastående marknad för att nå ut till kunderna, hålla igång budgivning och informera och diskutera med oss som säljare. Mycket bra jobbat. Läs mer
  • 2019-02-02

Simon B skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Anette jobbar hårt och målmedvetet även om marknadsläget är tufft.
    Rekommenderar henne varmt Läs mer
  • 2019-01-29

Lena H skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffesionellt bemötande!! Trevlig!! Noggrann!! Har köpt en liten 3 ( renoveringsbehov) i Sommarro Uppsala. Läs mer
  • 2019-01-27

Åke A skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt bostadsrätt. Lätt att nå, att diskutera med, seriös! Rekommenderas! Läs mer
  • Adam A

2019-01-27

Adam A skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en 3a i Uppsala av Elisabeth. Otroligt proffsig när hon bemötte oss, tog dit oss på en annan privat visning som gjorde att det kändes helt rätt. Väldigt lätt att prata och resonera med. Högt betyg! Läs mer
  • 2019-01-26

Alizée L skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag köpte en lägenhet.
    Johan var professionellt och svarade på alla mina frågor. Han ville vara saker att jag var nöjd och förstod allting.
    Jag rekommenderas honom ! Läs mer
  • 2019-01-25

Alf Peter Jonas H skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår villa. Bemötandet var vi fick av Jessica var professionellt och fullt av engagemang, vi fick alltid snabb återkoppling och regelbundna uppdateringar om vad som hände i processen.
    Kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-01-25

Roland B skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Karolina är kompetent och man märker att hon har stor erfarenhet som mäklare. Samtidigt är hon chosefri och lätt att ha att göra med. Jag rekommenderar gärna Karolina om man söker efter en mäklare som är lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-01-23

Tom L skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jessica sålde en bostadsrätt åt mig.
    Väldigt trevlig och saklig!
    Mina förväntningar var att få det snabbt sålt och klart, de uppfylldes perfekt.
    Allt som allt en härlig mäklare som jag skulle rekommendera till nära och kära. Läs mer
  • 2019-01-20

Leif S skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fått hjälp med handlingar vid en försäljning inom familjen. Snabbt och professionellt bemötande. Motsvarade till fullo mina förväntningar. Läs mer
    2019-01-20 Lars-Göran J svarar Leif S
    En tacker så mycket för vänligheten. LG Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-01-16

Rita S skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har fått bra hjälp och vägledning vid försäljning av mitt radhus. Det har varit enkelt att ha kontakt och nå Helene vid frågor kring uppdraget, visningar mm.

Mina förväntningar av mäklaren vid försäljningen har uppfyllts då vi hela tiden haft en bra och tydlig dialog. Läs mer
  • Henric R

2019-01-13

Henric R skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofie är den bästa mäklaren vi någonsin har träffat! Från det att vi hittade vårt nya hem, till att vi nu står med nycklarna i hand - har Sofie varit mycket hjälpsam och professionell! Rekommenderas verkligen för er som funderar på att flytta till Uppsala!

mvh en mycket nöjd småbarnsfamilj Läs mer
    2019-01-28 Sofie B svarar Henric R
    Tack Henric för ditt fina omdöme och god fortsättning på det nya året! Det gör mig jätteglad att du upplevt mig så, det är den service som jag eftersträvar i mina affärer! Kul att få träffa er och hjälpa dig och din familj genomföra köpet! Jag hoppas även att ert övervägande vid valet av mäklare hamnar på mig i framtiden :)
  • 2019-01-12

Carolina H skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en etta, väldigt trevlig och ordningsam. Läs mer
  • 2019-01-11

Lovisa H skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Elizabeth var mycket trevlig och tillmötesgående och kom med bra information till mig som förstagångsköpare. Jag kände mig trygg under hela affären och skulle absolut rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-01-11

Silke T skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Elisabeth skötte vår försäljning av vår tvåa på bästa möjliga sätt från första kontakt tills att allt var klart. Vi fick bra råd ang olika frågor, försäljningen gick smidigt och snabbt och både vi och köpare bemöttes seriöst och professionellt. Vi är jättenöjda med utfallet av försäljninge och allt runt omkring, och vi rekommenderar Elisabeth varmt. Läs mer
  • Corina G

2019-01-03

Corina G skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    En trevlig och professionell mäklare. Läs mer
    2019-01-22 Mikaela T svarar Corina G
    Tack Corina för dina fina ord om mig som mäklare! Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset och vi ses på tillträdet!
    Mikaela T gillar detta
  • 2018-12-28

Ileana D skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har träffat min mäklare tack vare visningen på radhus Bonadsvägen 48 och det var då vi bestämde oss för att köpa radhuset. Vi har även bestämt oss att försäljningen av vår lägenhet ska göras av honom. Bägge transaktioner genomfördes under svåra förhållanden av fastightesmarknaden (slutet av året 2018). Vi tror att under vilken som helst förhållande av fastighetsmarknaden måste försäljningen eller köpet av ett boende genomföras under konkurrenskraft förhållande och inte genom kontinuerlig minskning av ett boendes pris av en kund eller annan (ett minskat pris av ett boende kan alltid leda till en trygg försäljning av boendet under vilka som helst förhållanden av fastighetsmarknaden - det vill säga utan konkurrenskraft). Läs mer
  • Nazanin A

2018-12-28

Nazanin A skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    I was looking to buy an aprtment in Uppsala and came across Karolina’s ad on Hemnet. I contacted her and since the very first steps, she was helping me in all aspects of this process. she is extremely caring, highly professional and always available for her customers. I feel absolutely lucky to get to work with her in this very important decision of mine. Läs mer
  • 2018-12-23

Lisa I skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde min lägenheten i Luthagen med Sofie! Genom hela processen har hon varit professionell och ambitös. Det har varit bra kommunikation mellan henne och oss. Hon har alltid svarat och varit väldigt drivande! Alltid trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2019-01-28 Sofie B svarar Lisa I
    Tack snälla Lisa för de fina orden och tack för ett väl fungerande samarbete genom hela processen! Är glad över att jag fick hjälpa dig och dina föräldrar med försäljningen. Vill även passa på att önska dig ett stort lycka till nu när du ska ut i arbetslivet och jag hoppas att det kommer gå bra för dig och som jag sa på tillträdet, du har verkligen gjort rätt yrkesval!
  • 2018-12-22

Zdenek P skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Lars-Göran sålde min 3:a, ett renoveringsobjekt med centralt läge i Uppsala. Han bemötte mig vänligt och korrekt. Han arbetade snabbt och effektivt och höll mig hela tiden underrättad. Slutpriset blev över förväntan. Jag är mycket.nöjd med hans arbete.
    Olof Läs mer
  • 2018-12-21

Eva-Lisa R skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt en lägenhet. Blev trevligt bemött och proffsigt bemött. . Fick hjälp av stylist inför fotografering. Bilderna blev mycket bra. Bra genomförd visning. Försäljningen gick smidigt och snabbt. Mycket nöjd med allt Läs mer

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala