Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha!

Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress. Upplev den lilla storstaden i centrum, den stora småstaden i stadens utkanter och landsbygdens lugn på knappa avstånd från stadens mitt.

Här finns boende för alla smaker och tack vare effektiv kollektivtrafik och bra vägförbindelser är det enkelt att pendla både till mindre orter på Uppsalaslätten och till Stockholm.

Vi hoppas att du ska kontakta oss med dina frågor och funderingar kring boende i Uppsala och Knivsta. Välkommen!

Läs vad 1400 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• 2020-09-21

Eilif P skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt vårt hus i Storvreta.
    Vi bemöttes öppet, nyfiket och professionellt.
    Sälja huset till önskat pris vilket hon uppfyllde. Läs mer
  • 2020-09-21

Jason V skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vår familj köpte ett hus. Zeynep var mycket professionell och ordentlig från början till slut genom hela processen. Läs mer
  • 2020-09-20

Viktoria H skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jimmy är kunnig och förtroendeingivande. Det kändes tryggt att sälja med hans hjälp. Läs mer
  • Anders L

2020-09-20

Anders L skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jimmy är väldigt tydlig och strukturerad i sitt arbete. Man känner väl omhändertagen.
    Han känns objektiv och också villig att hjälpa till vid frågor eller önskemål Läs mer
  • 2020-09-20

Per-olov S skrev om Frida Kontturi Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Frida har hanterat försäljningen av min lägenhet på ett utmärkt och professionellt sätt genom hela processen. Frida är kunnig, kommunikativ som gör både säljare och köpare trygga. Utöver det uppskattar jag tydligheten och enkelheten som utmärker Frida.

Jag kunde inte ha önskat mig en bättre mäklare utan ger högsta betyg utan tvekan till Frida. Läs mer
  • John Anders Henric J

2020-09-19

John Anders Henric J skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mikaela gjorde en värdering av vår lägenhet. Otroligt trevlig, duktig och kompetent mäklare. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-09-18

Magdalena V skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har köpt ett radhus i Storvreta som Zeynep förmedlat.
    Zeynep är engagerad och professionell och hennes bemötande har hjälpt oss att känna oss trygga genom hela affären. Vi har tittat på många hus och träffat ett stort antal mäklare de senaste åren och få mäklare har visat samma engagemang som Zeynep. Hon svarar snabbt, tar reda på fakta och känns angelägen om att vi som köpare ska vara välinformerade för att kunna fatta kloka beslut.
    Vi har verkligen uppskattat Zeyneps professionalitet och hennes bemötande har bidragit till att vi känner oss väldigt nöjda med vårt köp! Läs mer
  • 2020-09-16

Jeanette F skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt bostadsrättslägenhet. Snabb återkoppling och tydlig i samband med avtalsskrivning. Läs mer
    Rebecka Stråle gillar detta
  • 2020-09-16

Linnea E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofia gjorde det jag trodde var omöjligt - sälja min lgh på mindre än en månad till rekordpris under Coronatid. Jag är toppennöjd med allt, från professionellt bemötande, snabb återkoppling (även sent och helg), flexibilitet och en härlig trevlig person. Jag är glad att jag gick på magkänslan och valde henne som mäklare, kunde inte blivit bättre. Plus i kanten är att vi slapp ha ordinarie visning då lgh såldes vid privat visning innan. Allting gick över förväntan och det talar bara för hennes erfarenhet - kunde inte rekommendera henne mer! Läs mer
    2020-09-17 Sofia L svarar Linnea E
    WOW, vilken fantastisk rekommendation och bedömning, stort tack!!! Det har varit väldigt roligt och tacksamt att hjälpa dig och det gick även långt över min förväntan, det är bl.a. detta som gör mitt jobb ännu roligare! Jag önskar er nu all lycka till på er "nya" ort! Varma hälsningar.
    Linnea E gillar detta
  • 2020-09-15

Johannes A skrev om Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Anlitade Mathias vid försäljning av lägenhet. Tycker han var väldigt professionell, lugn och målmedveten. Han gav bra återkoppling under processen och jag är väldigt nöjd med allt från start till mål. Läs mer
  • 2020-09-15

Anders W skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Rebecka avklarade vad jag trodde skulle bli en utdragen affär på bara ett par dagar. Hon klarade av detta trots att marknaden för tillfället inte talade för det.

Hon inger stort förtroende och är öppen och tillmötesgående genom hela processen.

Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    Rebecka Stråle gillar detta
  • 2020-09-14

Ylva V skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag fick hjälp av Karolina med en villa/fritidshusförsäljning. Redan vid första mötet kände jag ett stort förtroende för henne. Karolina var väldig effektiv och hjälpsam genom hela processen, som mycket tack vare henne fick ett snabbt och smidigt avslut! Läs mer
  • 2020-09-14

Maria H skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Zeynep Eker är förtroendeingivande, proffsig, kunnig och vänlig. Både jag -- som säljare -- och köparna var extremt imponerade. Jag är inte helt säker på att köparna skulle ha slagit till om de inte känt ett sådant förtroende för Zeynep. Och jag skulle inte kunnat vara nöjdare. Jag rekommenderar Henne varmt. Tack för väl utfört arbete Läs mer
  • 2020-09-12

Goran K skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt huset och fick det priset som vi ville och det var jätte skönt att förhandla med henne
    Helt enkelt hon är jätte duktig på sitt jobb Läs mer
    2020-09-18 Mikaela T svarar Goran K
    Tack Goran, vad glad jag blir att höra att allt kändes tydligt, tryggt och bra. Tack för dem fina orden och att jag fick förtroendet att sälja er fastighet. Allt gott så ses vi vid tillträdet!
  • 2020-09-12

Ismail Ö skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mikaela Tallkvist har varit jätte trevligt och duktig med att bemöta sina kunder. Detta är jätte viktigt för att om vill både få fler kunder och lyckas med fler försäljningar. Läs mer
    2020-09-18 Mikaela T svarar Ismail Ö
    Tack så jättemycket Ismail för det fina omdömet!
  • 2020-09-11

- tillgänglig
    - vänlig Läs mer
  • 2020-09-11

Måns S skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon va väldigt bra och hjälpsam med allt när vi köpte våran lägenhet. Alltid tillgängligt och snabbt med alla frågor vi hade. Läs mer
  • Fatma Ö

2020-09-10

Fatma Ö skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Effektiv, tydlig, målinriktad och super trevlig! Läs mer
    2020-09-14 Ronja Johansson svarar Fatma Ö
    Stort tack för rekommendationen!

Karl W skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Engagerad, tillgänglig och trevlig att samarbeta med. Läs mer
    2020-09-14 Rebecka Stråle svarar Karl W
    Tack Kalle med familj för förtroendet och tack för rekommendationen! Hälsa där hemma!

Med vänliga hälsningar,
    Rebecka
  • 2020-09-09

christine r skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde ett totalt renoveringsobjekt!
    Karolina tog fram alla plus i lägenheten , förslag på andra dispositioner och bemötte mig och köpare med mycket bra service !
    Karolina stämde av hela tiden hur läget var och var ett super boll plank i vissa taktiska beslut ! Läs mer
  • 2020-09-09

Karin B skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt en villa. Karolina var mycket positiv, lugn och mycket kunnig. Kände direkt ett förtroende för henne.
    Jag fick svar på alla mina frågor och funderingar.
    Hon ringde ibland också bara för att höra hur det var och hur långt jag kommit i ” min process” av att sälja.
    Jag kan mycket varm rekommendera henne till andra som vill och behöver sälja sitt hus. Läs mer
  • 2020-09-09

Märta-maria J skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet i Uppsala med Rebecka Stråle. Bemötandet från Rebecka var professionellt, påläst och med en trygg närvaro. Försäljningen gick över förväntan och snabbare än vi trott. Som säljare tycker jag det är viktigt med ärlighet, trygghet och en öppen kommunikation kring hela förloppet. Egenskaper som Rebecka står för. Sammanfattningsvis så överträffade Rebecka alla förväntningar som vi hade och vi ser fram emot att förhoppningsvis köpa nästa bostad med henne. Läs mer
    2020-09-09 Rebecka Stråle svarar Märta-maria J
    Tack Märta och Appon för förtroendet vid försäljning av er fina bostad och så roligt att det gick så snabbt och smidigt! Nu letar vi efter ert nya. Återigen tusen tack!
  • 2020-09-06

Jessica J skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vilken otroligt trygg överlåtelse! Vi hade hört att Karolina var en mkt duktig mäklare och det kändes så otroligt rätt från första stund, oerhört proffsig och tydlig! Trots att den låg ute i sånt här förberedelseprogram där man hört att det sällan händer så mkt - så var det inte med Karolina! Hon var proaktiv o arbetade med vår lägenhet och matchade mot kunder. Alltid snabb att nå bra återkopplingar. Det kändes tryggt och man hörde när hon återkopplade till oss att hon verkligen bearbetat kunderna och kom hela tiden med genomtänkta alternativ och strategier vad som skulle bli nästa steg. Trygg, duktig, påläst och noggrann. Vi kommer att rekommendera Karolina vidare. Jättenöjda! Läs mer
  • 2020-09-05

Jesper S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Duktig mäklare, lätt att få tag på och vi som köpare är nöjda. Läs mer
    2020-09-09 Rebecka Stråle svarar Jesper S
    Härligt Jesper att ni uppskattar mitt arbete och grattis till ert nya fina hem! Hälsa Andrea.
  • 2020-09-05

Helena M skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hela försäljningsprocessen med Rebecka var både proffsig, smidig och enkel.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2020-09-09 Rebecka Stråle svarar Helena M
    Tusen tack Helena för både rekommendation och förtroendet vid försäljning! Vi ses på tillträdet, tills dess ha det bäst!
  • 2020-09-04

Hedvig Birgitta M skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Snäll, driven och pepp. Gav aldrig upp! Tack så mycket för hjälpen med försäljningen av min lägenhet! :D Läs mer
    2020-09-09 Rebecka Stråle svarar Hedvig Birgitta M
    Hjärtligt tack snälla Hedvig för så härlig rekommendation! Även ett stort tack för förtroendet!

My K skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Rebecka är en pärla! Påläst, kunnig och engagerad! Utmärkt även när det kommer till att hålla kontakten, informera och meddela sig. Hon företräder firman på ett utmärkt sätt och har den perfekta mixen av sälj, kunnande och affärsfokus. Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-09-09 Rebecka Stråle svarar My K
    My med familj, tack ska ni ha! Tack för att jag vill hjälpa er vid försäljning av er bostad och tack för fina ord! Vi ses på tillträdet.

Rebecka Stråle

Sara A skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har köpt en bostadsrätt där Rebecka var mäklare. Hon är trevlig, engagerad, tillgänglig, bra på att återkoppla och inger förtroende. Läs mer
    2020-09-09 Rebecka Stråle svarar Sara A
    Grattis och tack Sara för trevliga ord! Härligt och vad glad jag blir att du uppskattar mitt arbete. Vi ses på tillträdet, tills dess ha det underbart!
  • 2020-09-02

Gustaf B skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionellt bemötande. Påläst och kunnigt förhållningssätt till föreningen och köpet av kommande bostad. Läs mer
    2020-09-03 Rebecka Stråle svarar Gustaf B
    Tack Gustaf och Mira för ert omdöme och tack för att ni uppskattar mitt arbete! Grattis till er nya bostad! Vi ses på tillträdet.

Rebecka
  • 2020-09-01

MARIE S skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sofia är kunnig, snabb på att återkoppla och är professionell. Jag uppskattar hennes lyhördhet men också förmåga att lämna raka och tydliga besked. Det var andra gången Sofia har hjälpt oss med en försäljning av lägenhet och vi är lika nöjda denna gången som förra. Läs mer
    2020-09-01 Sofia L svarar MARIE S
    Åh, detta värmer verkligen mitt hjärta! Så glad att jag åter igen fick hjälpa er med er försäljning! Återkommande kunder, rekommendationer etc uppskattar jag så otroligt mycket i mitt arbete, då det är en bekräftelse på att man gjort ett bra jobb och att man har nöjda kunder, vilket är ett av mina största mål i det arbete jag gör. Nu håller jag verkligen tummarna att vi ska hitta en ny drömbostad till er:-)! Lycka till och vi hörs och ses åter!
  • 2020-08-31

Ann F skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har just fått hjälp med att sälja en bostadsrätt på Fänkålsgatan 14. En genuin känsla infann sig direkt, vi vårt första möte. viktigt att känna att det finns ett intresse av att sälja, vilket det fanns. Ulrika har på ett mer än föredömligt sätt skött denna försäljning genom att vara sig själv och visat ett varmt intresse för oss som kund. Tack för allt och lycka till/ mvh Ann och Hanna Floderer Läs mer
    2020-08-31 Ulrika E svarar Ann F
    Tack själva, dina ord från kontraktskrivningen kommer jag ta med mig under mina verksamma år som mäklare. Dem verkligen värmde. Ett stort nöje att få hjälpa dig och Hanna med er försäljning. Njut nu av bebis tiden, den går alldeles för fort. /Ulrika

Kevin P skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Rebecka var mycket engagerad in hela processen från början till slut.

Hon var lätt att få kontakt med, och väldigt hjälpsam om man hade några frågor. Läs mer
    2020-09-03 Rebecka Stråle svarar Kevin P
    Tack och Grattis Kevin till din nya fina bostad! Bara att höra av dig i framtiden om jag kan hjälpa till igen!

Carl W skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon var trevlig, alltid tillgänglig. Hon rekommenderade den lägenhet vi köpte då vi budat på en annan som blev såld. Läs mer
    2020-09-03 Rebecka Stråle svarar Carl W
    Härligt Carl och tack för din rekommendation! Roligt att vi kunde få till en så snabb och smidig affär för samtliga inblandade. Vi ses på tillträdet igen, tills dess ha det gott. Bara att höra av er om det skulle vara något!

Kajsa F skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har köpt en bostadsrätt, mäklaren Rebecka har varit anträffbar hela tiden vilket har varit väldigt uppskattat. I samband med lägenhetsköp där någon budade över oss, tog Rebecka kontakt med oss direkt gällande en liknande lägenhet som inte lades ut på hemnet innan vi hade fått chans att kolla på den. Läs mer
    2020-08-30 Rebecka Stråle svarar Kajsa F
    Tack Kajsa för din rekommendation och vad härligt att vi kunde lösa det på ett så smidigt och enkelt sätt för alla inblandande!

Hälsa familjen!
  • 2020-08-29

Mikaela W skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte en bostad som Rebecka förmedlade, hon hade ett väldigt bra och glatt bemötande och kunde svara på alls våra frågor. Allt var väldigt tydligt och enkelt med henne. Läs mer
    2020-08-30 Rebecka Stråle svarar Mikaela W
    Tack så hjärtligt Mikaela och Simon för de fina orden, vad roligt att ni är nöjda och grattis till er nya bostad!

Rebecka S
  • 2020-08-28

Inger H skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har köpt en mindre lägenhet med uteplats, Ulrika mötte oss vid visningen och vi blev mycket väl bemötta. Fick svar på de frågor vi hade. Ulrika levde upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
    2020-08-28 Ulrika E svarar Inger H
    Tack själv Inger. Så trevligt att hitta er som köpare, och jag är helt säker ni kommer trivas i området och lägenheten. Vi ses snart igen Ulrika
  • 2020-08-27

Anna S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Kunnig, snabb och trevlig. Saklig och bra på att kommunicera och återkoppla. Jag är mycket nöjd och ger mina bästa rekommendationer Läs mer
    2020-08-28 Rebecka Stråle svarar Anna S
    Hej Anna och tack för din trevliga rekommendation! Vad roligt att det gick så snabbt och smidigt och att det blev just du som blev köpare!

Vänliga hälsningar!
  • 2020-08-26

Eva S skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt en bostadsrätt i Nyby Uppsala. 2 rum o kök.
    Mäklaren har tagit över ärendet från kollega och satt bättre fart på processen. Var dåligt med intresse i somras, så vi tog en paus på några ve. Även därefter trög start. M var lyhörd för våra önskemål och har jobbat intensivt med flera visningar i ve. Följt upp bra och rapporterat snabbt. Sytt ihop affären snyggt med mkt lämplig köpare. Läs mer
    2020-08-27 Ulrika E svarar Eva S
    Tack Eva för ditt fina omdöme och tacksam att det ÄNTLIGEN efter flera flera visningar gav med sig och vi fick till en bra affär. Jonathan var som sagt var tålmodig med att ställa upp med visningar. Nu hoppas vi på att han snabbt kan hitta ett nytt boende och en lokal.//Ulrika
  • 2020-08-26

Jihan Yasmin G skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har både köpt och ska sälja via Ulrika.
    Hon är spontan, flexibel och alltid hjälpsam. Svarar alltid när man ringer oavsett tid. Super trevlig, vi kommer nog ta hjälp av henne igen i framtiden.
    Snabb och effektiv är hon också. Vi ville snabbt bli av med lägenheten samt köpa och Ulrika hjälpte oss och det gick kvickt.

Stort tack till Ulrika! Läs mer
    2020-08-26 Ulrika E svarar Jihan Yasmin G
    Tack finaste för dem orden. Ett rent nöje att få hjälpa er med både köp och försäljning. Visst var jag den första kvinnliga mäklaren ni anlitat i alla era affärer ;-) Skönt att jag kunde leverera. Nu kör jag på med visningar och jag är helt säker det kommer gå vägen. Ni hade gjort ett toppen jobb därhemma. Synd jag inte får ha er kvar i Nyby när vi börjar lära känna varandra//Ulrika
  • 2020-08-25

Magnus E skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffessionellt bemötande, uppfyllde förväntningarna.
    Bra hanterad försäljning med tydlig kommunikation. Läs mer
  • 2020-08-24

Kristjana F skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon är kunnig o vär bemötande. Läs mer
  • 2020-08-23

Peter D skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte en tvåa
    Blev proffsigt bemött
    Hade inga förväntningar men tycker att mäklaren skötte sitt arbete bra
    Det gick bra och frågor som ställdes svarade mäklaren på . Läs mer
    2020-09-10 Mikaela T svarar Peter D
    Tack Peter för ditt fina omdöme, vad kul att höra att allt kändes bra!

Elise Ö skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag sålde en enrumslägenhet i Luthagen, Uppsala med hjälp av Zeynep Eker.
    Jag blev bemött med stor entusiasm under hela försäljningsprocessen som tog ett år, Zeynep var hela tiden tillmötesgående och driven. Hennes outtröttliga arbete med att hitta potentiella köpare, kontakta dessa och visa lägenheten ledde tillslut till att lägenheten blev såld. Det arbete som Zeynep lade ned på försäljningen av min lägenhet var över alla mina förväntningar. Jag är väldigt tacksam för allt arbete hon la ned och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Jag skulle varmt rekommendera Zeynep Eker! Läs mer

Ingrid E skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Det höga betyget grundar sig på att bostaden ( 2 r o k Sala backe) snabb blev såld till ett bra pris.
    Många budgivare, under kort intensiv period.
    Flera faktorer spelar förstås in men jag ger mäklare Ronja J en del i detta.
    Bra bemötande likaså Läs mer
    2020-08-25 Ronja Johansson svarar Ingrid E
    Stort tack för er fina rekommendation och tack för förtroendet! Har varit så roligt att få hjälpa er och att ni är nöjda!
  • 2020-08-22

Tiger Hovan S skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt en bostadsrätt på 67 kvm inne i Uppsala.

Förväntade mig lite krångligare/besvärligare men allting var toppen.

Trevlig och enkel att samarbeta med!
    Hjälpte med så mycket.

Tack Ronja om du läser det här! :) Läs mer
    2020-08-25 Ronja Johansson svarar Tiger Hovan S
    Stort tack för rekommendationen!

Hoppas att ni trivs i er nya bostad.

Saeid R skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har med hjälp av Ulrika Eliasson sålt en lägenhet i Uppsala. Hon har varit tillmötesgående, flexible och fått mig att känna mig trygg genom hela processen. Mycket nöjd! Rekommendera henne varmt. Läs mer
    2020-08-22 Ulrika E svarar Saeid R
    Hej Saeid, tack för ditt fina omdöme. Var ett nöje att få hjälpa dig och ett stort tack till dina fantastiska hyresgäst som varit hjälpsam och flexibel när jag behövt visa lägenheten. Välkommen ner till Uppsala på fredag då vi ses :-) //Ulrika

Andreas C skrev om Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Johannesgatan 36b
    Utmärkt bemötande. Det var en väldigt kort tid mellan visning och påskrift, och vi fick all möjlig hjälp med fullmakter och annat.
    Tydlig information i alla skeden.
    Hade inga egentliga förväntningar, mer än att det skulle kännas bra och fungera praktiskt.
    Paulina lyckades med båda. Läs mer
    2020-09-10 Paulina S svarar Andreas C
    Tusen tack för rekommendationen Andreas :-)
  • 2020-08-21

Ylva Kristina N skrev om Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag fick kontakt med Elenor Jansson när jag skulle sälja min villa. Vid vårt första möte visade hon prov på sitt yrkeskunnande och sin professionalitet. Hon redogjorde för vad som gäller för en husförsäljning och lyssnade på de synpunkter jag hade. Hon ingav förtroende och informerade mig fortlöpande under försäljningsprocessen. Allt gick smidigt och bra tack vare hennes yrkesskicklighet och gedigna erfarenhet. Läs mer
  • Elvedin P

2020-08-20

Elvedin P skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har precis blivit ägare till ett fritidshus i Almunge Moga 228. Från första kontakt med mäklaren Ronja Johansson så upplevde jag henne som kunnig, trevlig och engagerad person. Alla förväntning som vi hade på en mäklare så levde hon upp till dem, gick tom mycket smidigare än vi förväntade oss, mycket tack vore mäklaren Ronja. Stort tack och kan verkligen rekommendera henne.
    Med vänlig hälsning.Elvedin Läs mer
    2020-08-21 Ronja Johansson svarar Elvedin P
    Tusen tack för ditt omdöme och grattis till ert nya fritidshus!

Vad glad jag blir att ni har uppskattat mitt arbete! Tveka inte att höra av er i framtiden om ni behöver hjälp med någonting.

Vi ses vid tillträdet!
    Elvedin P, Ronja Johansson gillar detta
  • 2020-08-20

Ulrika W skrev om Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Ulrika hjälpte mig sälja min lägenhet i centrala Uppsala. Det var ett sant nöje från första kontakten till vi skrev kontrakt.
    Hon var lyhörd på min önskemål och väldigt professionell genom hela försäljningen.
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare till dem som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2020-08-20 Ulrika E svarar Ulrika W
    Tack Ulrika för ditt fina omdöme. Roligt att få hjälpa till med försäljningen av en sån fin central lägenhet. Du får hälsa och tacka din son som visste att vi på Svensk Fastighetsförmedling var den mest besökta sidan efter Hemnet ;-) Ser framemot lite bubbel här framöver. Lycka till med planeringen av nya bostaden, kommer bli KANON.//Ulrika
Rebecka Stråle
Johan Gelin