Mäklare i Uppsala län

Går du och funderar på att byta bostad? Det kan vara ett ganska stort beslut att köpa eller sälja fastighet och när det väl är dags är det viktigt att du hittar en mäklare du får förtroende för. Här har vi på Reco.se listat de mäklare i Uppsala län som är bäst rekommenderade och mest aktuella för just dig!

Det är otroligt viktigt att du känner dig bekväm med din mäklare då köp eller sälj av bostad kan vara ett av dina största finansiella beslut i livet. En mäklare som förstår vad du tycker är viktigt och som bryr sig om vad du har att säga i processen är A och O för en lyckad hus- eller lägenhetsaffär. Vi har gett många av mäklarna egna profiler så att du kan få veta vad tidigare kunder tyckt både om mäklarkontoret som sådant, men också vad de tyckt om enskilda mäklares prestationer.

Vi hoppas att du ska hitta en mäklare i Uppsala län som förstår vad du behöver just nu och kan hjälpa dig i din bostadsaffär. Lycka till!

Mäklare

Topp 25 mäklare i Uppsala län

Mäklarhuset Uppsala

1,001 recos
    Strandbodgatan 10, Uppsala
    Varmt välkomna till Mäklarhuset Uppsala!
    Oskar S
    Oskar S: Malin Banger gav mig från start ett mycket professionellt och seriöst intryck. Fixade visning snabbt och även ett snabbt...

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, Uppsala
    Vi kan Uppsala och Knivsta, och vill gärna hjälpa dig få ut så mycket som möjligt av din bostadsaffär!
    Monica L
    Monica L: Engagerad. Noggrann. Fantastiskt tålmodig. Klok. Glad. Gott humör. Vänlig. Hjälpsam.

Svenska Mäklarhuset Uppsala

Ringgatan 22, Uppsala
    Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Uppsala! Här får du mäklare med koll på allt från området till mäklarbranschen. Självklart bjuder vi på en värdering.
    Helena S
    Helena S: Allt var väldigt bra ! Bästa betyg !

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, Uppsala
    Har du frågor om boende i Uppsala? Vill du sälja eller få din fastighet värderad? Letar du nytt boende i området? Välkommen till Fastighetsbyrån, vi hjälper dig hitta rätt på Uppsalas bostadsmarknad!
    Johan S
    Johan S: Philip var super genom hela processen. Tillgänglig, kunnig och jätte trevlig! Löste oväntade problem smidigt och lyhörd ...

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, Uppsala
    Välkommen in till oss på Svartbäcksgatan 28! Du hittar oss mittemot Linnéträdgården i centrala Uppsala.
    Anton N
    Anton N: Göran var väldigt bra och proffsig. Allt kändes jättebra med honom som mäklare.

Fastighetsbyrån Knivsta

Forsbyvägen 6, Knivsta
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Johanna P
    Johanna P: Tycker att han var bra och lyhörd

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, Enköping
    Raimo A
    Raimo A: Har snart utfört min bästa bostadsaffären med Fastighetsbyråni Enköping.

Fastighetsbyrån Bålsta

Stockholmsvägen 85, Bålsta
    Personligt och affärsmässigt -- God kännedom om Bålsta -- Utgår från dina behov och önskemål -- Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Tommhy K
    Tommhy K: Mycket bra! Från start till mål.

Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, Enköping
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och oss i Enköping! Vi har bred mäklarkompetens och är måna om att du ska hitta ditt drömboende.
    Charlotte S
    Charlotte S: Jonas är en engagerad, glad och trevlig mäklare. Jag har varit med att köpa en lägenhet via honom och tack vare det bemö...

Fastighetsbyrån Tierp

Centralgatan 18, Tierp
    Kalle M
    Kalle M: Fick bra bemötande och mycket hjälp.

Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7, Östhammar
    Vi förmedlar bostäder och fastigheter bl.a. i områdena Östhammar, Öregrund, Gräsö, Österbybruk, Gimo och Alunda. Välkommen!
    Anneli E
    Anneli E: Fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Linnéa. Hon var ödmjuk, men med skinn på näsan, snabb och kunde sin sak....

SkandiaMäklarna Uppsala

Kungsängsgatan 68G, Uppsala
    Vi finns i nyrenoverade lokaler på Tullgarnsgatan 17, Varmt välkomna till oss när det är dags att byta boende!
    Stina S
    Stina S: Christopher är en trevlig lättsam kille och har tagit hand om oss på bästa sätt.

Fastighetsbyrån Skutskär

Centralgatan 18, Skutskär
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Skutskär! Vi hjälper dig att hitta rätt på bostadsmarknaden här i området.
    Karin Ö
    Karin Ö: Allt sköttes jättebra ,trevlig professionell smidigt på bästa sätt

Svensk Fastighetsförmedling Heby

Torget 4, Heby
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Heby! Vi på mäklarkontoret här har full koll på trakterna i Uppland och arbetar alltid med kvalitet i fokus.
    Vilhelm P
    Vilhelm P: Camilla Andersson har varit toppen att ha som mäklare.

Widerlöv & Co

Sysslomansgatan 9, Uppsala
    Lasse H
    Lasse H: Farshad är en hejare på att argumentera och på att sälja. Till det jobbet verkar han klippt och skuren - han är inte he...

Widerlöv & Co - Knivsta

Apoteksvägen 1, Knivsta
    Annika B
    Annika B: Trevligt och professionellt bemötande!

Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Centralgatan 10, Tierp
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tierp! Här finns duktiga mäklare med lång expertis. Gårdar, lägenheter eller villor - vi hjälper till med hela bostadsaffären.
    Björn P
    Björn P: Mycket bra bemötande. Lever upp till förvävtan

MOHV Uppsala

Kungsängsesplanaden 18, Uppsala
    MOHV i Uppsala är mäklaren som snabbt, smidigt och professionellt hjälper dig på bostadsmarknaden. Välkommen!
    Agnar K
    Agnar K: Tog kontakt med Mikael med min försäljning eftersom jag hade fått ett väldigt bra intryck av honom vid ett tidigare köp ...

Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

Stockholmsvägen 22, Bålsta
    Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro! Här i Bålsta har du nära till både Stockholm och Uppsala, kontakta oss mäklare här så fixar vi bästa boendet.
    Mikael L
    Mikael L: Gjort ett bra jobb håller det han lovar.

SkandiaMäklarna Enköping

Östra Ringgatan 26, Enköping
    Thomas
    Thomas: Sålde min lägenhet via Skandia Mäklarna, från första kontakten så sköttes allt mycket bra. Snygga bilder i annonsen och ...

Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Centralgatan 14 B, Skutskär
    Vi på Svensk Fastighetsförmedling vill hjälpa dig så att din största affär också blir din bästa! Välkommen!
    Britt Ö
    Britt Ö: Jag är jättenöjd, ödmjuk professionell lättsam kunnig

Notar Uppsala

Östra Ågatan 29,, Uppsala
    Martin P
    Martin P: Kan verkligen rekommendera Johan Eriksson på Notar. Trygg, kunnig och driven mäklare! /Martin

Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Sågverkstorget 1, Knivsta
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Knivsta! Vi mäklare hjälper dig att hitta de bästa bostäderna utefter dina önskemål och förutsättningar.
    Jeanette L
    Jeanette L: Supernöjd! Grymt bra genomför affär från början till slutet.

Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Drottninggatan 8, Östhammar
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Östhammar! Är du ute efter ett boende här i vackra Roslagen hjälper vi mäklare gärna till med hela processen.
    Hanna E
    Hanna E: Väldigt nöjd med vår mäklare Sune. Var väldigt seriös och påläst. Rekommenderar starkt svensk fastighets förmedling!

Mäklarhuset Uppsala Kommersiella

Strandbodgatan 10, Uppsala
    Desirée R
    Desirée R: Trevligt och kunnigt bemötande. Service och hjälp efter behov. Bara goda erfarenheter.
Sida:   1 2   Nästa