Mäklare i Uppsala län

Går du och funderar på att byta bostad? Det kan vara ett ganska stort beslut att köpa eller sälja fastighet och när det väl är dags är det viktigt att du hittar en mäklare du får förtroende för. Här har vi på Reco.se listat de mäklare i Uppsala län som är bäst rekommenderade och mest aktuella för just dig!

Det är otroligt viktigt att du känner dig bekväm med din mäklare då köp eller sälj av bostad kan vara ett av dina största finansiella beslut i livet. En mäklare som förstår vad du tycker är viktigt och som bryr sig om vad du har att säga i processen är A och O för en lyckad hus- eller lägenhetsaffär. Vi har gett många av mäklarna egna profiler så att du kan få veta vad tidigare kunder tyckt både om mäklarkontoret som sådant, men också vad de tyckt om enskilda mäklares prestationer.

Vi hoppas att du ska hitta en mäklare i Uppsala län som förstår vad du behöver just nu och kan hjälpa dig i din bostadsaffär. Lycka till!

Mäklare
Heby  (1 st)

Topp 25 mäklare i Uppsala län

Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, Uppsala
    Varmt välkomna till Mäklarhuset!
    Jonas N
    Jonas N: Engagerad, trevlig och ställer alltid upp.

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, Uppsala
    Vi kan Uppsala och Knivsta, och vill gärna hjälpa dig få ut så mycket som möjligt av din bostadsaffär!
    Una D
    Una D: Väldigt bra upplevelse, pålitlig och nogrann mäklare som går igenom allt steg för steg!

Svenska Mäklarhuset Uppsala

Ringgatan 22, Uppsala
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Uppsala!
    Eva E
    Eva E: Endast haft kontakt per telefon och mail. Bra bemötande och snabba svar vud mailkontakt

Fastighetsbyrån Knivsta

Forsbyvägen 6, Knivsta
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Malin W
    Malin W: Ett bra bemötande och ett bra samarbete! Mycket nöjda.

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, Uppsala
    Välkommen in till oss på Svartbäcksgatan 28! Du hittar oss mittemot Linnéträdgården i centrala Uppsala.
    Rafal M
    Rafal M: Maxim var från start mycket charmig och professionell i sin kontakt. Han är målinriktad, har hög energi och är mycket en...

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, Uppsala
    Har du frågor om boende i Uppsala? Vill du sälja eller få din fastighet värderad? Letar du nytt boende i området? Välkommen till Fastighetsbyrån, vi hjälper dig hitta rätt på Uppsalas bostadsmarknad!
    Erica S
    Erica S: Dennis är en professionell mäklare som tar sitt yrke på stort allvar. Han värnar både om dig som säljare och köpare.

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, Enköping
    Emma S
    Emma S: Proffsig, hjälpsam, bra svar på mina frågor, kom med tips och ideér, engagerad, effektiv

Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7, Östhammar
    Vi förmedlar bostäder och fastigheter bl.a. i områdena Östhammar, Öregrund, Gräsö, Österbybruk, Gimo och Alunda. Välkommen!
    Nina B
    Nina B: Mycket bra bemötande, glad & positiv personlighet & smidiga lösningar samt snabb återkoppling på mail sms eller telefon!

Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, Enköping
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och oss i Enköping! Vi har bred mäklarkompetens och är måna om att du ska hitta ditt drömboende.
    Sara U
    Sara U: Upplever mäklaren som kunnig och engagerad. Har och kan verkligen rekommendera.

SkandiaMäklarna Bålsta

Stockholmsvägen 28, Bålsta
    Kontakta gärna någon av oss på Skandiamäklarna Bålsta om ni har frågor gällande ert boende!
    Camilla A
    Camilla A: Han var rak, ärlig och tålmodig att få bostaden såld till rätt pris.

SkandiaMäklarna Uppsala

Tullgarnsgatan 17, Uppsala
    Vi finns i nyrenoverade lokaler på Tullgarnsgatan 17, Varmt välkomna till oss när det är dags att byta boende!
    Anna-kajsa E
    Anna-kajsa E: Bra professionellt bemötande. Inkännande. Kloka råd.

Fastighetsbyrån Tierp

Centralgatan 18, Tierp
    Pär T
    Pär T: proffsigt, sakligt. inget att anmärka på

Fastighetsbyrån Bålsta

Stockholmsvägen 85, Bålsta
    Personligt och affärsmässigt -- God kännedom om Bålsta -- Utgår från dina behov och önskemål -- Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Tommhy K
    Tommhy K: Generellt stämde allt mycket bra

Fastighetsbyrån Skutskär

Centralgatan 18, Skutskär
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Skutskär! Vi hjälper dig att hitta rätt på bostadsmarknaden här i området.
    Karin Ö
    Karin Ö: Allt sköttes jättebra ,trevlig professionell smidigt på bästa sätt

Widerlöv & Co

Sysslomansgatan 9, Uppsala
    Lasse H
    Lasse H: Farshad är en hejare på att argumentera och på att sälja. Till det jobbet verkar han klippt och skuren - han är inte he...

MOHV Uppsala

Kungsängsesplanaden 18, Uppsala
    MOHV i Uppsala är mäklaren som snabbt, smidigt och professionellt hjälper dig på bostadsmarknaden. Välkommen!
    Evalena T
    Evalena T: Amela är en mycket kompetent och engagerad mäklare. Mycket information under hela processen utav försäljningen. Vi känne...

Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Centralgatan 10, Tierp
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tierp! Här finns duktiga mäklare med lång expertis. Gårdar, lägenheter eller villor - vi hjälper till med hela bostadsaffären.
    Anita B
    Anita B: Mycket trevlig,och duktig på att förklara när han/vi läste igenom alla papper. Klar och tydlig.

Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

Stockholmsvägen 22, Bålsta
    Jessica H
    Jessica H: Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande!

Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Centralgatan 14 B, Skutskär
    Vi på Svensk Fastighetsförmedling vill hjälpa dig så att din största affär också blir din bästa! Välkommen!
    Ann-Louise S
    Ann-Louise S: Jag är väldigt nöjd med försäljningen 😊

Svensk Fastighetsförmedling Heby

Torget 4, Heby
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Heby! Vi på mäklarkontoret här har full koll på trakterna i Uppland och arbetar alltid med kvalitet i fokus.
    Daniel J
    Daniel J: Har haft en bra och tät kontakt med min mäklare.Både på telefon sms och mail.Vi är väldigt nöjda som valde henne.

Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Sågverkstorget 1, Knivsta
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Knivsta! Vi mäklare hjälper dig att hitta de bästa bostäderna utefter dina önskemål och förutsättningar.
    Jeanette L
    Jeanette L: Supernöjd! Grymt bra genomför affär från början till slutet.

Mäklarhuset Uppsala Kommersiella

Strandbodgatan 10, Uppsala
    Desirée R
    Desirée R: Trevligt och kunnigt bemötande. Service och hjälp efter behov. Bara goda erfarenheter.

Flottsunds Bygg AB

Höjdvägen 25, Uppsala
    Håkan B
    Håkan B: Grymt duktiga och trevliga. Levererar vad dom lovar och utan något problem. Känns tryggt att ha dom på plats.

Mäklarhuset Enköping

Kyrkogatan 12, Enköping
    Ali D
    Ali D: Var en bra byrå överlag, dock var de mindre bra på att planera dagar & tider för visningen vilket drar ner betyder rejäl...

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala Lantbruk

1 reco
    Drottninggatan 1, Uppsala
    Dags att köpa en skogs- eller jordbruksfastighet? Hos oss hittar du mäklare som är specialiserade på lantbruk. Välkommen!
    Anders G
    Anders G: Helt engagerad, ger allt. Ständig nåbar på telefonen. Har lätt att förklara. Förstår även kopplingen mellan köpare och s...
Sida:   1 2   Nästa