Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Centralgatan 10, 815 38 Tierp — Visa karta

Företagsbeskrivning:
Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tierp!

Mellan Uppsala och Gävle i Uppland hittar du Tierp. Här kan du få hjälp av oss på Svensk fastighetsförmedling att hitta allt från bostadsrätter till gårdar, tomter eller lantbruk. Eftersom vi ingår i Sveriges ledande mäklarkedja har vi all den expertis som krävs för att leda dig genom hela bostadsköpet, eller försäljningen.

Svårt att veta var eller hur du vill bo? Vi har god lokalkännedom och kan hjälpa till med det mesta. Kontakta oss för mer information, vi hjälper så gärna till!

Läs vad 96 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Bengt H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Hej, er representant Zandra Westerlind har utfört ett fint arbete.
    Bra, korekt bemötande, återkopplande enligt överenskommelse,
    med andra ord en mäklare som jag kommer att rekommendera den som frågar mej i framtiden.
    mvh bengt hillstedt Läs mer
    2020-04-06 Zandra W svarar Bengt H
    Stort tack för förtroendet och ett bra samarbete!
  • Daniel B

2020-04-05

Daniel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Robert är mycket kunnig och trevlig. Gör alltid sitt bästa för att hjälpa till. Läs mer

Karl Sverker Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Equmeniakyrkan Hållnäs-Skärplinge, där jag är ordförande, sålde "sommarkyrkan" Kungsgrund.

Mäklaren var glad, kunnig och återkopplade hela tiden.

Jag har ingen erfarenhet av fastighetsförsäljning. I vårt fall var det oro för samarbetet med markägarna (ofri grund) Detta hanterade mäklaren kunnigt och proffsigt. Resultatet blev över förväntan.

En angenäm upplevelse där vi kommer att rekommendera mäklare. Läs mer
    2020-04-06 Zandra W svarar Karl Sverker Å
    Stort tack för fin rekommendation Sverker! Vi ses och hörs igen!

Åke S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har köpt en villa. Jag tycker att jag fått bra hjälp och god service vid min husaffär. Läs mer
    2020-04-06 Zandra W svarar Åke S
    Tack Åke för ditt omdöme! Trots oroliga tider fick vi till ett avslut snabbt och smidigt. Vi hörs snart igen!
  • 2020-04-03

Britt-inger O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt villa .
    Snabba återkopplingar
    Alltid trevligt och professionellt bemötande .
    Dom förväntningar jag hade på försäljningen har uppnåtts.
    Kommer varmt rekommendera Zandra till vänner och bekanta . Läs mer
    2020-04-06 Zandra W svarar Britt-inger O
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Britt-Inger! Mycket glad över att få hjälpa till med er försäljning. Har verkligen uppskattat vårt samarbete under den här perioden. Vi ses mot sommaren!
  • Rebecca S

2020-03-21

Rebecca S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpte ett hus tillsammans med min pojkvän. Blev mycket bra bemött av mäklaren, fick komma på en extra visning och allt sköttes smidigt och snabbt. Hade kontakt med mäklaren via sms och över telefon och fick svar snabbt, vilket kändes tryggt och ingav ett seriöst intryck. Eftersom det var vårat första bostadsköp (dock efter flertalet visningar på andra bostäder), så hade vi inte några speciella förväntningar. Vi tog allt som det kom och tyckte affären sköttes kanon av både mäklare och säljare. Överlag mycket nöjd! Läs mer
    2020-03-23 Robert L svarar Rebecca S
    Mycket roligt att ni känner att jag har levererat en bra och förtroendefyllt mäklartjänst. Tackar så mycket för kommentaren och önskar stort lycka till med ert drömhuset.
  • 2020-03-19

Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har sålt en villa. Mäklaren har full koll på området och höll sig lugn och saklig även fast det tog någon dag innan budgivningen kom igång. Allt är inte klart med besiktning ännu men känner stort förtroende för mäklaren. Läs mer
    2020-03-20 Robert L svarar Anna H
    Tackar ödmjukast för den fina kommentaren och det känns mycket bra att ni har känt stort förtroende för mitt arbete.
  • 2020-03-09

Gunnel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Positivt bemötande, uppdaterad, intresserad och tillgänglig - viktiga parametrar vid husförsäljning.
    Jag har fått allt så här långt och kan bara ge lovord till min mäklare. Läs mer
    2020-03-16 Mattias V svarar Gunnel L
    Med kunder som dig och din köpare så blir mitt jobb så mycket roligare och mer stimulerande! Tack för ett fint omdöme. Värmer verkligen. Ska göra mitt yttersta för att du ska fortsätta vara nöjd resten av vår gemensamma resa :)
  • Elisabeth L

2020-03-07

Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Kanonbra. Sålde ett hus blev så bra bemött,så jag köpte ett nytt hus igen Läs mer
    2020-03-16 Mattias V svarar Elisabeth L
    Det är ett sant nöje att få vara dig behjälplig med "alla" dina försäljningar och köp Elisabeth :-) Hoppas vi träffas snart igen och gör affärer ;)
  • 2020-03-04

Indra S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag sålde ett gammalt fritidshus med stor trädgård och två gamla förrådsbyggnader.
    Har blivit bemött väldigt professionellt och samtidigt väldigt trevligt. Har inte känt mig som en i mängden av mäklarens kunder utan som att hon varit väldigt fokuserad på mitt hus och min affär.
    Min pappa har också varit väldigt involverad och velat veta hur allt fungerar i försäljningen osv och mäklaren har varit oerhört trevlig i bemötandet mot honom och svarat på alla hans frågor väldigt lugnt och pedagogiskt, vilket betyder mycket både för honom och mig. Läs mer
    2020-03-04 Zandra W svarar Indra S
    Vilket fint omdöme Indra, tack så jättemycket! Så himla glad att ni haft en så bra upplevelse och att jag fått er att känna er trygga. Det har varit en ära för mig att återigen få göra affärer med er. Vi ses senare i vår!
  • 2020-02-25

Eva W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har sålt tomt- och skogsfastighet. Jag tycker att jag blev väldigt trevligt och korrekt bemött. Hon var lätt att komma i kontakt med och svarade alltid snabbt.

Mäklaren överträffade mina förväntningar och jag kan verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-02-26 Zandra W svarar Eva W
    Tusen tack för ditt fina omdöme Eva! Det glädjer mig! Tack själv för ett gott samarbete. Vi hörs närmare tillträdet!
  • 2020-02-21

Anita G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Håller på att sälja en villa.
    Mäklaren mycket trevlig.
    Hon har skött sej mycket bra. Läs mer
    2020-02-25 Zandra W svarar Anita G
    Tack snälla Anita för de orden, jätteroligt att du är nöjd och tack än en gång för att jag fick ditt förtroende att hjälpa till. Vi hörs snart igen!
  • 2020-02-18

Björn F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mycket seriös och trevlig mäklare Läs mer
    2020-02-18 Robert L svarar Björn F
    Tack för äran att sälja er fastighet och det känns roligt att ni är riktigt nöjda med försäljningen.
  • 2020-02-18

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt en Industrifastighet via mäklaren och allt från första bemötandet till överlämning har gått väldigt smidigt och bra!
    Mäklaren var alltid tillgänglig och hittade alltid lösningar Läs mer
    2020-02-18 Robert L svarar Peter L
    Tack för förtroendet att få hjälpa till att sälja din industrifastighet och stort tack för de fina orden om min arbetsinsats!
  • 2020-02-07

Monika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpt Hjällsjövägen 4 Söderfors, och Robert ska även sköta om försäljningen av nuvarande fastighet, Konradslund 158 Hållnäs. Robert är korrekt, erfaren, kunnig, full av positiv energi och med glimten i ögat samtidigt! Förväntningarna var att möta en påläst, rutinerad, öppen och positiv mäklare. En som kunde svara på alla frågor, och som man tryggt kunde lämna över ansvaret till, när det gäller "allt" runt köp och försäljning av fastigheter. Robert uppfyllde förväntningarna med råge! Hela processen har varit lättsam, smidig och suveränt bra genomförd! Läs mer
    2020-02-11 Robert L svarar Monika H
    Tackar för dessa fina ord och jag lyckönskar Er med det nya boendet!
  • 2020-01-09

Ulla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jordbruksfastighet med ett bostadshus från 1970 och två från 1880 Läs mer
    2020-01-09 Zandra W svarar Ulla B
    Tack för ett fint samarbete! Det har varit ära att få förmedla denna fastighet. Vi hörs snart!
  • 2020-01-02

Marielle J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    På det stora hela nöjd. Kan rekomenderas Läs mer
    2020-01-03 Robert L svarar Marielle J
    Tack för rekommendationen. Stort lycka till med nya boendet.
  • 2019-11-26

Margareta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Toppen service! Svarade på de frågor vi hade och var behjälplig under hela processen på ett bra sätt Läs mer
    2019-11-27 Zandra W svarar Margareta F
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Nu håller jag tummarna att allt kommer lösa sig på bästa sätt för er och att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Ulrika J

2019-11-10

Ulrika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mycket bra bemötande och hjälp vid mitt köp av fastighet. Läs mer
    2019-11-11 Robert L svarar Ulrika J
    Roligt att du tycker jag har hjälpt till på ett bra sätt vid köpet av din nya fastighet. Stort lycka till med nya boendet!
  • 2019-10-29

Inga-Lill M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålde en liten fiskestuga. Bemötandet var proffsigt. Förväntningen var väl att få stugan såld och det gick fortare än vi trott. Kan rekommendera mäklaren. Läs mer
    2019-11-04 Zandra W svarar Inga-Lill M
    Tack snälla för de fina orden! Jag hoppas vi hörs framöver!
  • 2019-10-29

Maud S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Utmärkt bemötande av mäklaren vid visningen av Järnvägsesplanaden 5.

Allt har varit till belåtenhet hittills. Läs mer
    2019-11-08 Mikael W svarar Maud S
    Hej Maud! Stort tack för ditt omdöme. Alltid en fröjd med beslutsamma kunder och fina lägenheter! :)
  • Oliver H

2019-10-25

Oliver H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Stort tack till Zandra Westerlind! I have greatly appreciated her professional approach and it is great how quickly and smoothly she managed our property purchase.
    Oliver Hamann, Berlin Läs mer
    2019-10-31 Zandra W svarar Oliver H
    Tack Oliver för ditt fina omdöme och stort lycka till!
  • 2019-10-24

Christine H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Tomt i Björklinge-Läby

Bemötandet av Zandra var professionellt, vänligt och varmt

Våra förväntningar överträffades, eftersom Zandra gav hjälp och stöd utöver det vanliga, pga att vi bor utomlands och för att vi därför inte känner till alla stegen i processen

Vi är mycket nöjda och tacksamma för kundvänligt och varmt bemötandet samt hjälp utöver det vanliga. Läs mer
    2019-10-25 Zandra W svarar Christine H
    Tack för det fina omdömet!
    Lycka till med husbygget och välkomna att kontakta mig om ni vill ha feedback angående ert blivande hus.
  • 2019-10-22

Kristin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har sålt en stor villa och vi har haft mycket bra hjälp hela vägen.
    Det har känts tryggt med vår mäklare som kontaktat oss så fort något varit på gång.
    Vi har även kunnat skicka frågor på telefon eller ringt och fått bra svar och uppbackning i vårat tänk. Läs mer
    2019-10-23 Mattias V svarar Kristin A
    Vilket fint omdöme Kristin! Så glad att jag fått hjälpa er med förmedlingen av ert fina hus! Fortsatt lycka till med "nästa fas i livet"!
  • Carina S

2019-10-22

Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpt ett mindre hus och mäklaren var kunnig, hjälpsam och hade svar på alla mina frågor.
    Han var tydlig med vilka uppgifter han behövde och med sina instruktioner gällande budgivning, lagfarter, banköverföringar m.m
    Bemötandet var väldigt positivt. Läs mer
    2019-10-22 Mattias V svarar Carina S
    Tack Carina för ditt fina omdöme och grattis till nya huset! En trygg affär är alltid en bra affär :)
  • 2019-09-12

Anneli J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har köpt hus.
    Bemötande av mäklaren passade oss jättebra. Kände oss trygga med honom direkt. Först och främst att vi fick gå själva och titta i huset, (inget påfluget första möte och att ingen gick efter oss).
    Rak kommunikation och fick även förklarat vissa saker som vi inte förstod, om vi frågade.
    Även mycket glad åt en tät kontakt med mäklaren under själva förloppet, då det kändes som att det blev lite krokig väg för oss innan det blev klart med köpet (återkallade bud osv...) och då är jag glad åt den täta kontakten och den raka kommunikationen, fick information och raka besked vilket uppskattas.

Har svårt att säga vad jag hade för förväntningar men är nöjd med det jag fått som jag förklarat ovan. Läs mer
    2019-09-12 Mattias V svarar Anneli J
    Hej Anneli!
    Det glädjer mig väldigt mycket att läsa om eran positiva upplevelse och det värmer inför kommande försäljningar att se att det jag gör uppskattas hos mina kunder :).
  • 2019-09-03

Inga-Lill L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har sålt ett parhus på Hummelvägen.
    Ett väldigt proffsigt bemötande, jag hade förväntningar att det skulle bli en snabb affär, och mäklaren lotsade mig igenom allt på ett väldigt bra sätt.
    Ett stort tack Läs mer
    2019-09-03 Mattias V svarar Inga-Lill L
    Stort tack själv Inga-Lill för förtroendet jag fick av dig att sälja ditt fina hus! Roligt att det gick så snabbt och bra och att du fick en så trevlig och bra köpare! Lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-09-02

Constantin C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mycket bra bemötande , förklarade bra saker som vi tog upp , trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-09-03 Mattias V svarar Constantin C
    Tack så hjärtligt för det fina omdömet och förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert härliga sommarställe! Lycka till med renoveringen av ert hus. Det kommer säkert att bli jättefint när det är klart.
  • Ida J

2019-09-02

Ida J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag fick ett väldigt gott bemötande av mäklaren vid mitt köp av hus. Tydlig, bra på att förklara och kunde besvara de frågor jag hade. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-09-03 Mattias V svarar Ida J
    Lycka till med ditt nya fina hus Ida! Tack så mycket för rekommendationen. Blir sååå glad att du är nöjd med vår kontakt och mitt arbete. Värmer gött :)
  • 2019-08-28

Hairi K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande från första början. Jag fick stor hjälp med att sälja min fastighet. Jag kommer att anlita Mattias j Vallgårda och kommer att anlita honom igen nästa år vid nästa försäljning! Läs mer
    2019-08-28 Mattias V svarar Hairi K
    Tack så mycket Hairi för dina fina kommentarer. Du är så välkommen att kontakta mig nästa år och förhoppningsvis blir det en till lika lyckad försäljning. Allt gott tills vi hörs och ses igen.
  • Marianne S

2019-08-19

Marianne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har bara positiva svar att ge.
    Allt var toppen som bemötande, erfarenhet, skicklighet och förtroende. Försäljningen gick jättebra och på 1 vecka såld och med flera spekulanter.
    Mycket trevlig bemötande av mäklaren som ingav ett mycket stort förtroende till oss anhöriga i dödsboet. Läs mer
    2019-08-28 Mattias V svarar Marianne S
    Vad glad jag blir att höra så fina omdömen från er alla. Tack själva för ett mycket gott samarbete och trevligt bemötande. Hoppas ni får lite lugn och ro snart när alla dom sista omständigheterna blivit avklarade. Trevlig semester också Marianne, det är du väl värd :)
  • 2019-08-15

Lars-Erik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Har sålt ett fritidshus och mäklarens bemötande var proffesionelt och trevligt och vi hade en mycket bra kontakt under hela affärens gång (från start till avslut)
    En mäklare som brydde sig om kunden och som vi verkligen kan rekomendera. Läs mer
    2019-08-15 Robert L svarar Lars-Erik G
    Stort tack för förtroendet att försälja fritidshuset. Roligt att ni känner en stor belåtenhet med hur jag har utfört försäljningsprocessen.
  • Marie S

2019-07-18

Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Zandra Westerlind hjälpte mig att sälja mitt hus i Valparbo. Att ha Zandra som mäklare är en ynnest. Hon är så kunnig, trygg och professionell samt rakt på sak gällande dina förväntningar. Hon jobbar hårt för din sak och finns alltid tillgänglig för frågor och råd.
    Det som slog mig mest är att Zandra är så stöttande och positiv, hon lyssnar, uppmuntrar och vägleder genom hela processen.
    Jag är så glad att jag hamnade hos just dig Zandra! Tack, tack för allt. Läs mer
    2019-07-19 Zandra W svarar Marie S
    Marie tack snälla för den fina rekommendationen, jag blir otroligt rörd och glad. Stort lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-07-11

Elva V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpte Valparbo 163. Mäklaren var jätte trevlig och skötte sitt jobb utmärkt. Läs mer
    2019-07-15 Zandra W svarar Elva V
    Stort tack! Skönt att ni är nöjda med allt!
  • 2019-07-10

Hilkka L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mikael var mycket kunnig, och hade helhetstänk på försäljning på området. Jag är mycket nöjd med kommunikationen med honom . Tack. Jag sålde bostadsrätt, parhus. Priset blev högre men realistisk, var överens om utgångspris. Fast det var högre va jag trodde!! Läs mer
    2019-08-15 Mikael W svarar Hilkka L
    Härligt att du är nöjd Hilkka! Snabbt och smidigt.
  • 2019-07-10

Carl Christofer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    har sålt mitt fritidshus
    Fick ett trevligt o bra bemötande och kan varmt rekommdera
    Zandra som mäklare Läs mer
    2019-07-15 Zandra W svarar Carl Christofer H
    Tack för de orden och tack för ett bra samarbete!
  • 2019-06-29

Barbro A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Bra bemötande. Mäklaren uppfyllde mer än väl mina förväntningar. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-07-01 Mattias V svarar Barbro A
    Tack Barbro för dom värmande orden!
    Har varit ett sant nöje att samarbeta med dig och din syster också :-)
  • 2019-06-26

Annelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Fritidshus.
    Suveränt bemötande m.m av Mäklaren. Läs mer
    2019-08-15 Mikael W svarar Annelie L
    Tack Annelie! Extra roligt när ett riktigt smultronställe hittar hem till en ny ägare :)
  • 2019-06-24

Alice Gunilla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har sålt en villa och har fått snabb och bra hjälp med det vi behövt Läs mer
    2019-07-12 Robert L svarar Alice Gunilla W
    Jag får tacka för ännu en lyckad fastighetsaffär vi har genomfört tillsammans. Önskar Er stort lycka till med det nya boendet.
  • 2019-06-20

Ronja A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Helt fantastisk människa, väldigt härlig och ärlig person, what you see is what you get ☺️ Läs mer
    2019-08-15 Mikael W svarar Ronja A
    Tack för orden Ronja! :) Önskar dig lycka till med ditt nya boende, vet redan att det blivit toppen! :)
  • Göran M

2019-05-27

Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt ett Enfamiljshus , proffsigt bemött, förväntningar var att en erfaren mäklare som kan området tar hand om denna försäljning och det gjorde han med bravur! Riktigt bra och smärtfritt från dag ett !!!! Läs mer
    2019-05-27 Robert L svarar Göran M
    Tackar för förtroendet att få försälja Er fastighet. Känns otroligt roligt att ni känner Er nöjda med mitt arbete och jag tackar naturligtvis för rekommendationen!
  • 2019-05-17

Åsa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Både köpte och sålde ett fritidshus med samma mäklare och jag är verkligen jättenöjd med hans arbete. Väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
    2019-05-20 Mattias V svarar Åsa S
    Så glad Åsa att jag fick äran även denna gången och att jag levde upp till era högt ställda förväntningar :-) Önskar er en trevlig sommar!
  • 2019-05-10

Frida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag och min sambo har köpt ett hus, och vi är mycket nöjda med bemötande från mäklaren! Läs mer
    2019-05-10 Mattias V svarar Frida E
    Tack Frida! Så glad för er skull!
  • Börje A

2019-05-09

Börje A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Bra och snabba svar inför tänkt köp.
    Tillmötesgående. Läs mer
    2019-05-10 Mattias V svarar Börje A
    Tack! Dina kommentarer värmer Börje och grattis till ett fint köp.
  • Sverker S

2019-05-01

Sverker S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt Villa och uthus med tomt ca 3700 kvm.
    Blev utmärkt bemött.
    Vi valde mellan tre mäklarofferter.
    Överträffade våra förväntningar.
    Robert hade affärssinne o kunde övertyga köparen (grannen) att slå till före visning.
    Återkommer gärna efter att
    - erhållit handpenning 3/5
    - ”. slutlikvid 31/8 alt 31/10 Läs mer
    2019-05-03 Robert L svarar Sverker S
    Tusen tack för ett fint samarbete! Känns väldigt bra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-04-30

Britt-Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Helt nöjd men avskyr att svara på enkäter Läs mer
    2019-05-03 Robert L svarar Britt-Marie E
    Tack för det fina betyget och förtroendet!
  • 2019-04-25

Frank Daniel I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Bra bemötande, proffsig och enkel process. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Frank Daniel I
    Stort tack för fint omdöme Frank!
  • 2019-04-24

Hans M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Kunnig, förstående och mycket trevlig. Zandra hade de bästa betygen från min syster och systerdotter vilkas fastigheter hon sålt. Mitt torp såldes till ett pris jag inte kunde tro. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Hans M
    Tack, det värmer att höra! Kul att du är nöjd och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen.
  • 2019-04-18

Kristoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Trevlig och kunnig. Förstående för vår situation som köpare och verkade ha detsamma för säljarens. Noggrann och pedagogisk genom processen. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Kristoffer L
    Tack för er återkoppling! Jag hoppas att ni kommer att trivas vid ert nya smultronställe!
  • 2019-04-12

Ann-Catrin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har sålt en villa, mycket bra bemött av mäklare har fått det tips, råd och hjälp som vi behövde och tycker att mäklaren mycket bra levt upp till våra förväntningar.

Kan gärna rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Ann-Catrin V
    Tack så mycket Ann-Catrin för era fina ord, känns bra att ni känner er nöjda!

Centralgatan 10, 815 38 Tierp