Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Fastighetsmäklare med koll på Tierp!

I vår bobutik i Tierp möter du fyra fastighetsmäklare med lång erfarenhet i branschen och som vet hur marknaden fungerar här. Vi har funnits i Tierp sedan tidigt 80-tal och är Nordupplands ledande mäklare! Vi förmedlar alla typer av objekt - villor, bostadsrätter, tomter, fritidshus, lantbruk, nyproduktion och kommersiella fastigheter. Vårt kontor ligger med bästa skyltläge i centrala Tierp och är välbesökt av återkommande och spontana kunder.

Välkommen in till oss i Tierp!

Läs vad 149 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tierp 2

2021-06-14
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående, tillgänglig och professionell.
    Mina förväntningar har överträffats.
    Under hela perioden på cirka tre månader har hon funnits där för mig, när jag tyckt att detta kanske inte kommer att gå min väg.
    Jag rekommenderar henne gärna till andra.
    Tack för fina ord och ett gott samarbete. Vi ses säkerligen på köpingen framöver! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-06-11
    Trevlig och kunnig. Snabba svar och tydlig information. Tack!
    Tack Tommy för ditt fina omdöme och roligt att få vara med när ni hittade ert drömhus! Välkomna till Tierp :) Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Skärplinge
    2021-06-10
    Snabb roligt bemötande, lätt att kommunicera, smidigt affär,( Tack Mikael W./Mattias.V)
    MVH.NTIBYGG
    INFO@NTIBYGG.SE
    WWW.NTIBYGG.SE
    073-9518420
    • Centralt-Tierp
    2021-06-07
    Vi tyckte att mäklaren uppträdde på ett oproffsigt sätt.
    Var inte så smidig i sina uttalanden och indiskret.
    2021-05-27
    Vi säljer vårat fritidshus och hfått den hjälp och service
    Som vi önskade och till belåtenhet
    Tack Björn för ditt fina omdöme! Ha en härlig sommar! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-05-19
    Sålde torpet 85 mil från hemadress. Utvärderade 3 mäklare som verkade på orten. Valde Svensk Fast. och är mycket glad för det. Fick ett väldigt bra mottagande. Flexibla, försående och tillmötesgående. Fick hjälp med allt jag behövde i samband med försäljningen på ett personligt sätt med professionellt utförande.
    Stort tack för omdömet Elise och tack för ett gott samarbete! Minst halva jobbet låg i allt bra ni förberett för att det skulle bli så smidigt som möjligt. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-05-08
    Försäljning av stuga, egentligen inte klart ännu eftersom tillträde inte skett och därför svårt att svara definitivt. Bra och effektivt bemötande från mäklaren Zandra, klokt formulerad annons, bra information under budgivning, strålande resultat av budgivningen. Vi är mycket nöjda, så här långt.
    Tusen tack för det fina omdömet, nu inväntar vi de sista detaljerna innan stugan lämnas över! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-05-07
    Husköpet sköttes professionellt. Mäklaren gjorde det som var bäst för både säljare och köpare.
    Tack för de fina orden! Det är alltid lika roligt när både säljare och köpare känner sig riktigt nöjda! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-05-06
    en fattbar försäljning. bra mäklare som begriper sig på landsbygden ocg djurhållning
    Tack Marifa för förtroendet att förmedla din gård! Vi hörs strax igen! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-05-06
    Mattias var verkligen bra! Grymt förtroendeingivande.
    En får tacka så mycket Mats för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Det är en stor affär och jag är så glad att ni känner er trygga med köpet i denna förtroendebransch som vi verkar i! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Trevligt, proffsigt, engagerat!
    Tack Carin! Alltid kul med positiv återkoppling. Tack för ett bra samarbete! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-05-06
    Klev in på ert kontor i Tierp och blev mycket trevligt bemött av Mattias J Vallgårda som sammanförde mig med en kund som efter visningen lade ett perfekt bud. Allt har hittills gått så enkelt, så jag är jättenöjd.
    Tack Gunnel! Lycka till med flytten. Köparen är så nöjd också att hitta en så fin bostad som din och att affären blev så lyckad. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Månkarbo
    Jag har köpt en bostad.
    Mäklaren Mikael Wallén har verkligen ansträngt sig för att underlätta och göra köpet så smidigt som möjligt. Jag känner ett stort förtroende i kontakten med honom och kan rekommendera honom som fastighetsmäklare!
    Stort tack för omdömet Johan! Smidigt och roligt med ett så fint boende som ska få ny ägare. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-04-18
    Köpt villa Violvägen 9 i Söderfors.
    Trevligt bemötande, bra & smidig affär.
    Stort tack och lycka till med villan i Söderfors. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Mehedeby
    2021-04-10
    Jag har döt en bostadsrätt, mäklaren får högsta betyg . Mäklaren visade intresse och var lyhörd för mina önskemål var tydlig och klar i sina upplysningar
    Tusen tack för omdömet! Det har varit en fröjd från start till mål att arbeta med dig. Kul att allt gick så smidigt. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
  • Petra Ö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-04-04
    Håller på att köpa en lägenhet. Blivit bemött vänligt, respektfullt och med förståelse och är hitintills väldigt nöjd.
    Blivit över förväntan nöjd med bemötandet av mäklaren.
    Sammanfattning i ord: Respektfullt, vänligt, bra kommunikation, hänsynsfullt, förstående, tydlig.
    Tack Petra för det fina omdömet. Vi ses snart igen! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-04-03
    Hej! Mäklaren var förstående och tillmötesgående och husköpet kändes tryggt.
    Stort tack för fint omdöme. Lycka till med fastigheten. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Skärplinge
    2021-03-25
    Hej, jag heter Anna Baj och jag kommer från Polen, jag pratar väldigt lite svenska. Robert är hundra procent specialist på vad han gör. Han hjälpte oss mycket att fatta ett beslut och köpa ett hus. hälsningar
    Stort tack för det fina omdömet av mitt arbete! Jag önskar stort lycka till med det fina huset. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-03-24
    Trevlig mäklare som såg till att affären gick snabbt och smidig!
    Jag tackar allra ödmjukast Elisabeth! Blir så glad av att göra säljare och köpare nöjda :) Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-03-20
    Bra och kunnig mäklare. Han har ett sätt som får både säljare och köpare att känna trygghet i fastighetsaffären. Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Tierp.
    Stort tack Peter! Alltid kul att stå till tjänst och fler gånger lär det bli. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-03-18
    Köpt en lägenhet på 80 m2.

Blev bra o trevligt bemött av mäklaren.
    Grattis till köpet och välkommen tillbaka till Tierp efter ett antal år på västkusten. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2021-03-06
    Vi köper nu vårt efterlängtade fritidshus genom Svensk Fastighetsförmedling i Tierp. Allt har fungerat bra hitills. Det har varit lätt att få kontakt, flexiblel hantering av visningstider. Positivt och lugnt bemötande.
    2021-03-05
    Trevlig och flexibel i att visa huset. Tydlig och bra rent allmänt.
    ///Robert o Giselle
    Tack Robert och Giselle för en fin rekommendation. Jag hoppas att ni kommer trivas i torpet! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Tierp - Centralt
    2021-02-21
    Sålt bostadsrätt. Kunnig, saklig, marknadsorienterad.
    Blev korrekt bemött.
    Hade inga speciella förväntningar men bemötandet blev väldigt
    positivt.

Sammanfattningsvis ett mycket bra och korrekt bemötande, både vid första kontakt till avslutande kontraktskrivande.
    Tack Kent för förtroendet att få förmedla din bostadsrätt och att du är mycket nöjd med mitt arbete! Glad att du tog dig tid att ge mig ditt omdöme. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig. Önskar dig allt gott! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Tobo
    2021-01-14
    Mattias has been wathever best you can expect from a brocker. He has been fully professional trougout the process of buying our future home with plenty of explanations on our many doubts as a young couple firstimers buyers in a foregnin country. In spite of his many apologies for his english profencies he has been great also in that.
    Thank you so much for the kind words and it has been a very fine experience to be part of your journey to your new home on this, for you, new market. Wish you all the best! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Karlholm
    2020-12-29
    Sålt Bunken 112.
    Supertrevlig och proffsig mäklare. Resultatet översteg förväntningarna milt sagt.
    Bara positiv upplevelse. Bra kontakt och lätt att nå.
    Tack Kristina för de fina orden och ett gott samarbete. Vi hörs snart igen! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-12-09
    Sammanfattning: Slö mäklare vilket ledde till besvikna spekulanter och en fastighetssäljaren som gick miste om hundratusentals kronor.

Vi spekulerade på ett landställe/liten gård. Visning var på tisdag, på onsdag ringde vi upp mäklaren för att fråga hur snabbt det skulle gå med budgivning. Han lugnade oss och sa att det kunde ta tid. Vi skulle höras mot slutet av veckan eller efter helgen. På fredagen är det återigen vi som ringer mäklaren för att höra om det börja dra ihop sig och för att säkerställa att det inte går till avslut innan vi har lagt ett bud. Mäklare svar är att vi kan vara lugna och att det kommer hända mer nästa vecka. Efter helgen, på måndag morgon är det återigen vi som ringer för att lägga bud. Mäklaren registrerar budet och säger att han tänkte ringa runt lite under måndag eftermiddag för att få igång budgivningen (alltså över en vecka efter första visningen).
    Senare den dagen ringer mäklaren oss för första gången på eget bevåg för att meddela att fastigheten sålts. Vi var minst sagt förvånade. Tydligen hade säljaren under helgen bett mäklaren att få prata med budgivarna för att få en känsla över vilka som eventuellt skulle ta över fastigheten. Detta triggade dock inte igång mäklare att informera flera spekulanter att budgivningen närmade sig avslutning.
    Den tragikomiska slutkommentaren från mäklaren till oss var att även han gick miste om pengar.
    Slö mäklare, dålig kommunikation & missledande information ledde till att inte alla spekulanter ens la bud och säljaren missade hundratusentals kronor.
    Hej Tarek, det är såklart tråkigt att höra att du är missnöjd. Jag har självklart haft en nära dialog med säljaren och kontinuerligt redogjort för de spekulanter som visat intresse och framfört de bud som funnits, däribland ditt. I en försäljning är det dock alltid upp till en säljaren att i slutändan avgöra vem och i vilket skede hen vill sälja till och i det här fallet föll valet på en annan spekulant, trots information om att intresse och högre anbud fanns från andra spekulanter. Om du har fler frågor berättar jag återigen gärna om händelseförloppet och processen på telefon. Vänliga hälsningar, Mattias Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-12-04
    Vi sålde min bortgångne fars villa och jag upplevde Svensk Fastighetsförmedling i Tierp som proffessionella samt trevliga mäklare.
    Stort tack för det fina omdömet och för förtroendet att få hjälpa till att förmedla villan. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mycket snabbt jobbat!

Köpte en tomt med garage som jag är mycket nöjd med. All behjälplig och rimlig information gavs vid köptillfället, utförliga förklaring av begrepp som jag som köpare hade dimmiga kunskaper om, men även assisterande av lagfart. Vi hade god kontakt hela vägen från intresse till slutfört köp. Måste även inkludera att säljaren var excellent!
    Glädjande att läsa att du är mycket nöjd! Stort lycka till med fastigheten. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
  • Jonas E
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har sålt en vila som jag köpte via Svensk Fastighetsförmedling 1996

En väldigt kompetent, trevlig och erfaren mäklare.

Förväntningarna jag hade var att det skulle bli en smidig försäljning med allt vad det innebär, och det blev det verkligen.

Kan bara säga att jag verkligen rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Tierp, väldigt kunniga och trevliga mäklare.
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen! Stort lycka till med ditt nya boende! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-11-20
    Bra på återkoppling när jag har frågor.
    Känner tillit.
    Bra bemötande.
    Lätt att få tag på
    Ta A-C för ditt omdöme :-) Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus som efter lite handpåläggning kommer passa dig fantastiskt bra. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-10-31
    Försäljning villa. Proffsigt och trevligt bemötande. Har verkligen levt upp till mina förväntningar. Bra information om vad som händer i försäljningsförloppet. Bra kontakt.
    Stort tack Gunilla! Kul att vara till tjänst och jag tror köparen kommer trivas utmärkt i sitt nya hus. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Östervåla
    2020-10-28
    Bra information under försäljningsprocessen. Väldigt trevlig personlig kontakt / bemötande med mäklaren också.
    Tack Rolf för ditt omdöme. Det har varit ett sant nöje att hjälpa till med din försäljning och det har alltid varit trevligt att ha kontakt med dig också! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Örbyhus
    2020-09-26
    Hej.
    Kände mig trygg och litade till fullo på min mäklare . Kände att han var intresserad av vårt hus
    Det var ett sant nöje att få visa ett av Örbyhus finaste hus så tack själva för förtroendet! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-09-24
    Mycket bra upplevelse. Snabbt ordnat med allt från ett första möte till såld fastighet. Allt gick så bra och smidigt. Mäklaren var glad och positiv hela tiden med stort fokus och inte omöjlig då jag ändå hade lite bråttom. Jag är supernöjd!
    Tack snälla Linda för gott samarbete och för det fina omdömet. Det gläder mig att ännu en gång få förtroende att hjälpa dig. Stort lycka till med allt! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-09-24
    Sålt fritidshus i Tierps kommun. Väldigt trevlig mäklare som mötte oss och våra behov på en bra nivå. Även under rådande (corona) förhållanden så flöt allt på bra från start till mål. Tillgänglig mäklare som gärna bollade våra tankar och idéer.
    Stort tack Stefan! Nöjet har varit på min sida. Alltid kul med dialoger som leder affären framåt. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Örbyhus
    2020-08-16
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Min mäklare är mycket trevlig, kunnig och proffesionell. Hela försäljningen gick snabbt. Mina förväntningar var att lägenheten skulle bli såld.
    Är mycket nöjd med min mäklare.
    Tack snälla Adiana för de fina orden och för ett fint samarbete. Vi hörs snart igen! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-08-05
    Ett utmärkt bemötande av mäklarna.
    Stort tack för det fina omdömet och att jag fick äran att hjälpa till med försäljningen av sommarstugan. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-07-14
    När det var dags att sälja huset så var det ingen tvekan att vända sig till Svensk Fastighetsförmedling.
    Proffesionellt och suveränt bemötande. Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar med råge.
    Tackar så ödmjukast för det fina omdömet! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Tobo
    2020-07-13
    Köpt ett fritidsboende. Bra bemött av mäklare som gav påläst intryck.
    Använder gärna mäklaren om jag ska sälja sedan.
    Tack för dina ord Pär! Har varit ett nöje från min sida. På återhörande! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Karlholmsbruk
    2020-06-20
    Bra bemötande, tydliga svar på frågor, en kunnig mäklare som gör sitt bästa för båda parter,
    Vid behov vi framtiden kommer absolut anlita henne,
    Stort tack för de fina orden. Hoppas du får ordning på din onda axel! Lycka till med allt och ha en fin sommar. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Centralt-Tierp
    2020-06-18
    Utmärkt bemötande, lätt och ha kontakt , tydliga strukturer
    Tack för ditt omdöme Maria! Alltid kul med nöjda kunder och trevliga säljare! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Strömsberg
    2020-06-08
    Alltid positivt och proffsigt bemötande av Robert Lindell.
    Stort tack för den fina rekommendationen! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Centralt
    2020-06-05
    Hej,
    Jagar tacksam och glad att köpa min boende med hjälp av er !
    Allt blev lättare än jag trodde för att köpa bostaden med er hjälp !
    Stort tack för de fina orden. Vi hörs snart inför tillträdet! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-06-04
    Väldigt bra bemött. Bra genomgång vid visning och även vid mötet på kontoret för undertecknande av papper
    Tack Barbro för fina rekommendationen och stort lycka till med din nya bostad. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
  • Karin S
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-06-04
    Soldatvägen 8 Tierp
    Allt har fungerat utmärkt, vi är så nöjda.
    Karin Sigurdsson
    Stort tack! Roligt att du och din mor känner Er nöjda med mitt arbete. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    2020-05-27
    Fritidshus.
    Mäklaren Mattias J Vallgårda hade en välorganiserad visning under Coronatider och ett trevligt och proffesionellt bemötande.
    Han skötte hanteringen av buden på ett snyggt sätt och jag upplever att säljaren kontinuerligt informerades om buden och dess innehåll.
    En lätt och trevlig affär med en proffsig mäklare och oerhört trevliga säljare.
    Stort tack Odd för dom orden! Får passa på och tacka alla som var på visningen också som skötte sig föredömligt så vi tillsammans såg till att den blev så pass bra och trevlig. Önskar er ett varmt lycka till med ert nya smultronställe! Hoppas ni får en lång och varm sommar :) Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Månkarbo
    2020-05-23
    Trevlig och aktiv mäklare är mycket nöjd
    Tack Mattias för ditt fina omdöme! Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Snatra Brygga
    2020-05-11
    köpt ett båthus.

mäklarkontakten var alldeles utmärkt
    Stort tack för fin rekommendation. Önskar lycka till med båthuset och du vet var jag finns om du behöver rådfråga om något. Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    • Karlholm
    2020-05-07
    Supertrevlig kille. Svarade snabbt på alla frågor jag hade
    Tack för din återkoppling på detta Robin! Alltid kul att stå till tjänst, lycka till med det nya huset. Svensk Fastighetsförmedling Tierp