Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Centralgatan 10, 815 38 Tierp — Visa karta

Företagsbeskrivning:
Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tierp!

Mellan Uppsala och Gävle i Uppland hittar du Tierp. Här kan du få hjälp av oss på Svensk fastighetsförmedling att hitta allt från bostadsrätter till gårdar, tomter eller lantbruk. Eftersom vi ingår i Sveriges ledande mäklarkedja har vi all den expertis som krävs för att leda dig genom hela bostadsköpet, eller försäljningen.

Svårt att veta var eller hur du vill bo? Vi har god lokalkännedom och kan hjälpa till med det mesta. Kontakta oss för mer information, vi hjälper så gärna till!

Läs vad 78 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tierp

• Ulrika J

2019-11-10

Ulrika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mycket bra bemötande och hjälp vid mitt köp av fastighet. Läs mer
    2019-11-11 Robert L svarar Ulrika J
    Roligt att du tycker jag har hjälpt till på ett bra sätt vid köpet av din nya fastighet. Stort lycka till med nya boendet!
  • 2019-10-29

Inga-Lill M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålde en liten fiskestuga. Bemötandet var proffsigt. Förväntningen var väl att få stugan såld och det gick fortare än vi trott. Kan rekommendera mäklaren. Läs mer
    2019-11-04 Zandra W svarar Inga-Lill M
    Tack snälla för de fina orden! Jag hoppas vi hörs framöver!
  • 2019-10-29

Maud S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Utmärkt bemötande av mäklaren vid visningen av Järnvägsesplanaden 5.

Allt har varit till belåtenhet hittills. Läs mer
    2019-11-08 Mikael W svarar Maud S
    Hej Maud! Stort tack för ditt omdöme. Alltid en fröjd med beslutsamma kunder och fina lägenheter! :)
  • Oliver H

2019-10-25

Oliver H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Stort tack till Zandra Westerlind! I have greatly appreciated her professional approach and it is great how quickly and smoothly she managed our property purchase.
    Oliver Hamann, Berlin Läs mer
    2019-10-31 Zandra W svarar Oliver H
    Tack Oliver för ditt fina omdöme och stort lycka till!
  • 2019-10-24

Christine H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Tomt i Björklinge-Läby

Bemötandet av Zandra var professionellt, vänligt och varmt

Våra förväntningar överträffades, eftersom Zandra gav hjälp och stöd utöver det vanliga, pga att vi bor utomlands och för att vi därför inte känner till alla stegen i processen

Vi är mycket nöjda och tacksamma för kundvänligt och varmt bemötandet samt hjälp utöver det vanliga. Läs mer
    2019-10-25 Zandra W svarar Christine H
    Tack för det fina omdömet!
    Lycka till med husbygget och välkomna att kontakta mig om ni vill ha feedback angående ert blivande hus.
  • 2019-10-22

Kristin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har sålt en stor villa och vi har haft mycket bra hjälp hela vägen.
    Det har känts tryggt med vår mäklare som kontaktat oss så fort något varit på gång.
    Vi har även kunnat skicka frågor på telefon eller ringt och fått bra svar och uppbackning i vårat tänk. Läs mer
    2019-10-23 Mattias V svarar Kristin A
    Vilket fint omdöme Kristin! Så glad att jag fått hjälpa er med förmedlingen av ert fina hus! Fortsatt lycka till med "nästa fas i livet"!
  • Carina S

2019-10-22

Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpt ett mindre hus och mäklaren var kunnig, hjälpsam och hade svar på alla mina frågor.
    Han var tydlig med vilka uppgifter han behövde och med sina instruktioner gällande budgivning, lagfarter, banköverföringar m.m
    Bemötandet var väldigt positivt. Läs mer
    2019-10-22 Mattias V svarar Carina S
    Tack Carina för ditt fina omdöme och grattis till nya huset! En trygg affär är alltid en bra affär :)
  • 2019-09-12

Anneli J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har köpt hus.
    Bemötande av mäklaren passade oss jättebra. Kände oss trygga med honom direkt. Först och främst att vi fick gå själva och titta i huset, (inget påfluget första möte och att ingen gick efter oss).
    Rak kommunikation och fick även förklarat vissa saker som vi inte förstod, om vi frågade.
    Även mycket glad åt en tät kontakt med mäklaren under själva förloppet, då det kändes som att det blev lite krokig väg för oss innan det blev klart med köpet (återkallade bud osv...) och då är jag glad åt den täta kontakten och den raka kommunikationen, fick information och raka besked vilket uppskattas.

Har svårt att säga vad jag hade för förväntningar men är nöjd med det jag fått som jag förklarat ovan. Läs mer
    2019-09-12 Mattias V svarar Anneli J
    Hej Anneli!
    Det glädjer mig väldigt mycket att läsa om eran positiva upplevelse och det värmer inför kommande försäljningar att se att det jag gör uppskattas hos mina kunder :).
  • 2019-09-03

Inga-Lill L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har sålt ett parhus på Hummelvägen.
    Ett väldigt proffsigt bemötande, jag hade förväntningar att det skulle bli en snabb affär, och mäklaren lotsade mig igenom allt på ett väldigt bra sätt.
    Ett stort tack Läs mer
    2019-09-03 Mattias V svarar Inga-Lill L
    Stort tack själv Inga-Lill för förtroendet jag fick av dig att sälja ditt fina hus! Roligt att det gick så snabbt och bra och att du fick en så trevlig och bra köpare! Lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-09-02

Constantin C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mycket bra bemötande , förklarade bra saker som vi tog upp , trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-09-03 Mattias V svarar Constantin C
    Tack så hjärtligt för det fina omdömet och förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert härliga sommarställe! Lycka till med renoveringen av ert hus. Det kommer säkert att bli jättefint när det är klart.
  • Ida J

2019-09-02

Ida J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag fick ett väldigt gott bemötande av mäklaren vid mitt köp av hus. Tydlig, bra på att förklara och kunde besvara de frågor jag hade. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-09-03 Mattias V svarar Ida J
    Lycka till med ditt nya fina hus Ida! Tack så mycket för rekommendationen. Blir sååå glad att du är nöjd med vår kontakt och mitt arbete. Värmer gött :)
  • 2019-08-28

Hairi K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande från första början. Jag fick stor hjälp med att sälja min fastighet. Jag kommer att anlita Mattias j Vallgårda och kommer att anlita honom igen nästa år vid nästa försäljning! Läs mer
    2019-08-28 Mattias V svarar Hairi K
    Tack så mycket Hairi för dina fina kommentarer. Du är så välkommen att kontakta mig nästa år och förhoppningsvis blir det en till lika lyckad försäljning. Allt gott tills vi hörs och ses igen.
  • Marianne S

2019-08-19

Marianne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har bara positiva svar att ge.
    Allt var toppen som bemötande, erfarenhet, skicklighet och förtroende. Försäljningen gick jättebra och på 1 vecka såld och med flera spekulanter.
    Mycket trevlig bemötande av mäklaren som ingav ett mycket stort förtroende till oss anhöriga i dödsboet. Läs mer
    2019-08-28 Mattias V svarar Marianne S
    Vad glad jag blir att höra så fina omdömen från er alla. Tack själva för ett mycket gott samarbete och trevligt bemötande. Hoppas ni får lite lugn och ro snart när alla dom sista omständigheterna blivit avklarade. Trevlig semester också Marianne, det är du väl värd :)
  • 2019-08-15

Lars-Erik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Har sålt ett fritidshus och mäklarens bemötande var proffesionelt och trevligt och vi hade en mycket bra kontakt under hela affärens gång (från start till avslut)
    En mäklare som brydde sig om kunden och som vi verkligen kan rekomendera. Läs mer
    2019-08-15 Robert L svarar Lars-Erik G
    Stort tack för förtroendet att försälja fritidshuset. Roligt att ni känner en stor belåtenhet med hur jag har utfört försäljningsprocessen.
  • Marie S

2019-07-18

Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Zandra Westerlind hjälpte mig att sälja mitt hus i Valparbo. Att ha Zandra som mäklare är en ynnest. Hon är så kunnig, trygg och professionell samt rakt på sak gällande dina förväntningar. Hon jobbar hårt för din sak och finns alltid tillgänglig för frågor och råd.
    Det som slog mig mest är att Zandra är så stöttande och positiv, hon lyssnar, uppmuntrar och vägleder genom hela processen.
    Jag är så glad att jag hamnade hos just dig Zandra! Tack, tack för allt. Läs mer
    2019-07-19 Zandra W svarar Marie S
    Marie tack snälla för den fina rekommendationen, jag blir otroligt rörd och glad. Stort lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-07-11

Elva V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpte Valparbo 163. Mäklaren var jätte trevlig och skötte sitt jobb utmärkt. Läs mer
    2019-07-15 Zandra W svarar Elva V
    Stort tack! Skönt att ni är nöjda med allt!
  • 2019-07-10

Hilkka L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mikael var mycket kunnig, och hade helhetstänk på försäljning på området. Jag är mycket nöjd med kommunikationen med honom . Tack. Jag sålde bostadsrätt, parhus. Priset blev högre men realistisk, var överens om utgångspris. Fast det var högre va jag trodde!! Läs mer
    2019-08-15 Mikael W svarar Hilkka L
    Härligt att du är nöjd Hilkka! Snabbt och smidigt.
  • 2019-07-10

Carl Christofer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    har sålt mitt fritidshus
    Fick ett trevligt o bra bemötande och kan varmt rekommdera
    Zandra som mäklare Läs mer
    2019-07-15 Zandra W svarar Carl Christofer H
    Tack för de orden och tack för ett bra samarbete!
  • 2019-06-29

Barbro A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Bra bemötande. Mäklaren uppfyllde mer än väl mina förväntningar. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-07-01 Mattias V svarar Barbro A
    Tack Barbro för dom värmande orden!
    Har varit ett sant nöje att samarbeta med dig och din syster också :-)
  • 2019-06-26

Annelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Fritidshus.
    Suveränt bemötande m.m av Mäklaren. Läs mer
    2019-08-15 Mikael W svarar Annelie L
    Tack Annelie! Extra roligt när ett riktigt smultronställe hittar hem till en ny ägare :)
  • 2019-06-24

Alice Gunilla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har sålt en villa och har fått snabb och bra hjälp med det vi behövt Läs mer
    2019-07-12 Robert L svarar Alice Gunilla W
    Jag får tacka för ännu en lyckad fastighetsaffär vi har genomfört tillsammans. Önskar Er stort lycka till med det nya boendet.
  • 2019-06-20

Ronja A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Helt fantastisk människa, väldigt härlig och ärlig person, what you see is what you get ☺️ Läs mer
    2019-08-15 Mikael W svarar Ronja A
    Tack för orden Ronja! :) Önskar dig lycka till med ditt nya boende, vet redan att det blivit toppen! :)
  • Göran M

2019-05-27

Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt ett Enfamiljshus , proffsigt bemött, förväntningar var att en erfaren mäklare som kan området tar hand om denna försäljning och det gjorde han med bravur! Riktigt bra och smärtfritt från dag ett !!!! Läs mer
    2019-05-27 Robert L svarar Göran M
    Tackar för förtroendet att få försälja Er fastighet. Känns otroligt roligt att ni känner Er nöjda med mitt arbete och jag tackar naturligtvis för rekommendationen!
  • 2019-05-17

Åsa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Både köpte och sålde ett fritidshus med samma mäklare och jag är verkligen jättenöjd med hans arbete. Väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
    2019-05-20 Mattias V svarar Åsa S
    Så glad Åsa att jag fick äran även denna gången och att jag levde upp till era högt ställda förväntningar :-) Önskar er en trevlig sommar!
  • 2019-05-10

Frida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag och min sambo har köpt ett hus, och vi är mycket nöjda med bemötande från mäklaren! Läs mer
    2019-05-10 Mattias V svarar Frida E
    Tack Frida! Så glad för er skull!
  • Börje A

2019-05-09

Börje A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Bra och snabba svar inför tänkt köp.
    Tillmötesgående. Läs mer
    2019-05-10 Mattias V svarar Börje A
    Tack! Dina kommentarer värmer Börje och grattis till ett fint köp.
  • Sverker S

2019-05-01

Sverker S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt Villa och uthus med tomt ca 3700 kvm.
    Blev utmärkt bemött.
    Vi valde mellan tre mäklarofferter.
    Överträffade våra förväntningar.
    Robert hade affärssinne o kunde övertyga köparen (grannen) att slå till före visning.
    Återkommer gärna efter att
    - erhållit handpenning 3/5
    - ”. slutlikvid 31/8 alt 31/10 Läs mer
    2019-05-03 Robert L svarar Sverker S
    Tusen tack för ett fint samarbete! Känns väldigt bra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-04-30

Britt-Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Helt nöjd men avskyr att svara på enkäter Läs mer
    2019-05-03 Robert L svarar Britt-Marie E
    Tack för det fina betyget och förtroendet!
  • 2019-04-25

Frank Daniel I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Bra bemötande, proffsig och enkel process. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Frank Daniel I
    Stort tack för fint omdöme Frank!
  • 2019-04-24

Hans M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Kunnig, förstående och mycket trevlig. Zandra hade de bästa betygen från min syster och systerdotter vilkas fastigheter hon sålt. Mitt torp såldes till ett pris jag inte kunde tro. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Hans M
    Tack, det värmer att höra! Kul att du är nöjd och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen.
  • 2019-04-18

Kristoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Trevlig och kunnig. Förstående för vår situation som köpare och verkade ha detsamma för säljarens. Noggrann och pedagogisk genom processen. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Kristoffer L
    Tack för er återkoppling! Jag hoppas att ni kommer att trivas vid ert nya smultronställe!
  • 2019-04-12

Ann-Catrin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har sålt en villa, mycket bra bemött av mäklare har fått det tips, råd och hjälp som vi behövde och tycker att mäklaren mycket bra levt upp till våra förväntningar.

Kan gärna rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Ann-Catrin V
    Tack så mycket Ann-Catrin för era fina ord, känns bra att ni känner er nöjda!
  • 2019-03-20

Mats C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Ser ut att ha funkat bra med försäljningen av fritidshuset. Bra bemötande och han har legat i. Läs mer
  • 2019-03-10

Ulla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpt lgh parhus bostadsrätt.

Trevligt & kompetent bemötande.
    Snabb & smidig affär.

Mycket nöjda. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Ulla B
    Stort tack för denna återkoppling! Tänk att det blev just denna lägenhet tillslut ändå :)
  • 2019-02-01

Viktor Emil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpte en bostadsrätt. Allt gick väldigt smidigt och mäklaren hjälpte till väldigt bra. God kontakt gjorde köpet möjligt Läs mer
  • Madelene B

2019-01-24

Madelene B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi köpte en bostad ca 7 timmar från där vi bor nu, Sandra westerlind har varit en fantastisk mäklare att ha kontakt med,
    De va en mycket trevlig visning vi va på den 3e januari i år och Sandra va väldigt kunnig och delaktig i visningen på ett sätt som fick oss att känna oss sedda & önskade,
    Vi fick hjälp att använda oss av en fullmakt föe att kunna genomföra affären trots att vi är bosatt många mil bort,

Vi är mycket nöjda !! 😃🥰🥳 Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Madelene B
    Stort tack för den fina återkopplingen! Hoppas ni trivs i ert nya hus!
  • 2019-01-21

Rosemarie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har köpt en gård med stort renoveringsbehov.
    Zandra har under hela processen varit serviceminded, professionell, vänlig och saklig. Zandra har varit "på tårna" bra på att återkoppla och gjort det hon har lovat. Vi är mycket nöjda med Zandra. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Rosemarie L
    Tack för fina ord! Jag hoppas att jag får tillfälle att komma ut och se er förändring framöver.
  • 2018-12-07

Linda-Marie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi är mycket nöjda med kontakten och bemötandet. Vi fick bra uppdatering från vår mäklare och frekvent. Skulle vi anlita mäklare igen skulle vi absolut vända oss till samma mäklare. Hon uppfyllde verkligen våra förväntningar. Absolut inget att klaga på alls. Vi sålde en lägenhet. Läs mer
  • 2018-11-22

monika t skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vid försäljning av ett gammalt torp behövde jag en mäklares erfarenheter och spetskompetens. Läs mer
  • 2018-11-13

Håkan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har köpt ett äldre hus med en del renoveringsbehov. Mäklaren är insatt i huset, hur allt fungerar och hur det är konstruerat, och trevlig och lätt att prata med. Vi hade inga förväntningar bara att vi kunde få svar på eventuella frågor och att det gick att titta överallt.
    Bra och kunnig mäklare och ett hus som passar oss. vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-11-12

Carin Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt bostadsrätt.
    En kompetent tjej med ett bra engagemang och tydlighet i sin information till mig som kund. Läs mer
  • 2018-11-10

Ingrid Marie-Anne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Försäljning av fritidshus.
    Helt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2018-09-20

Tommy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt fritidshus. Mäklaren Robert Lindell är otroligt proffsig, förtroendeingivande, snabb och serviceinriktad, både till säljare och köpare.
    Jättenöjda! Läs mer
  • 2018-09-16

Per-Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Serviceminded, kompetent, drivande och jäkligt snygg i skägg :-) Läs mer
  • 2018-07-21

Erika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sommartorp.
    Trevligt och chosefritt bemötande.
    Hade svårt att veta vad jag kunde förvänta mig och fick råd angående utgångspris. Nöjd med slutbudet, vilket naturligtvis färgar bedömningen.

Tycker egentligen inte om att man hela tiden ombeds sätta betyg på allt möjligt och omöjligt. Läs mer
  • Christopher E

2018-07-11

Christopher E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har haft att göra med Robert på svensk fastighetsförmedling flera gånger gällande både värderingar och försäljningar av fastigheter.
    Han är rak förtroendeingivande och hjälpsam, de försäljningar han gjort åt oss har han skött på bästa tänkbara sätt. I semestertider har vi även haft kontakt med andra på firman vilket även det har gått mycket bra. Vi är absolut helt nöjda med servicen vi fått. Läs mer
  • 2018-06-27

Göran K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt jordbruksfastighet. Blev positivt bemött, proffsigt arbete. Positiv mäklare. Hade egentligen inga förväntningar, men det fanns en värdering på fastigheten och marknaden tyckte den var för hog. Mäklaren lyckades nästan ändock få ut vad värderingen var på och min huvudman accepterade bjudet pris. Jag är helt nöjd med hur försäljningen genomfördes. Läs mer
  • 2018-06-19

Jonatan Matias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Hon var professionell, snabb och väldigt snäll under hela processen. Läs mer
  • 2018-06-18

Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har både köpt och sålt ett fritidshus genom Robert Lindell. Kan varmt rekommendera hans tjänster, väldigt trevlig och professionell mäklare som kan sitt yrke. Försäljningen av fritidshuset gick smidigt och överförväntan bra. Läs mer
  • 2018-06-11

Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Fritidshus, äldre torp i kulturlandskap, omodernt men charmigt, till salu (Broddby 134).
    Mäklarens entusiasm inför objektet överraskade oss! Därtill agerade hon väldigt snabbt & proffsigt; fotografens bilder blev också proffsiga utan att vara osanna.
    Vi hade förväntat oss lågt pris men Zandra dubblade (i princip) taxeringsvärdet som utgångspris! Bra strategi, visade det sig, eftersom fritidshus just nu är eftertraktade. Slutbudet klart OK!
    Zandra är mycket skicklig i sin roll vilket hon även visade vid kontraktsskrivningen som ägde rum blott fyra dagar efter sista visningen. Läs mer

Centralgatan 10, 815 38 Tierp