Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 1751 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• 2020-08-14

Jonas G skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Liten lägenhet. Trevlig, tydlig, saklig. Han uppfyllde våra förväntningar väl. Bra från början till slut Läs mer
  • 2020-08-13

Annicki O skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet i Jönköping. Vi blev mycket väl bemötta av Johan med god service. Han ger ett professionellt och kunnigt intryck vilket känns bra för både köpare och säljare. Läs mer
    2020-08-13 Johan G svarar Annicki O
    Tack Annicki!

Kul med eran affär och att ni är nöjda med mig som mäklare.

På återseende! :)
  • 2020-08-12

Magnus O skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi är mycket nöjda med mäklaren Johan Gustavsson, trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Johan Gustavsson Läs mer
    2020-08-13 Johan G svarar Magnus O
    Tack så mycket Magnus!

Kul med erat köp och jag hoppas att dina döttrar kommer trivas bra i Jönköping :)
  • 2020-08-11

Marcus K skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte ett hus där Fredrik var mäklare.
    Trevligt bemötande och snabba svar på alla frågor. Ett professionellt, ärligt och trevligt bemötande. Levde upp till våra förväntningar och vi fick hjälp med alla funderingar vi hade. Läs mer
  • 2020-08-11

Mats A skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt vår lägenhet med hjälp av Johan. Blev bemött på ett utmärkt sätt och han har levt upp till alla de förväntningar som fanns. Kan varmt rekommendera Johan till andra som skall göra en bostadsaffär. Läs mer
    2020-08-12 Johan G svarar Mats A
    Hej Mats!

Tack så mycket för den fina rekommendationen och för det fina samarbetet under processen.

• 2020-08-11

Linda K skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare! Läs mer
    2020-08-11 Johan G svarar Linda K
    Tack så mycket Linda!

• 2020-08-10

Johan F skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet till vår dotter som ska börja studera vid universitetet i Jönköping. Vi hade kort om tid och behövde hitta något med omgående inflyttning. Kristian tog fasta på alla våra krav och var klar och tydlig kring processen. Kristian visade prov på professionellt och gott bemötande med hög integritet. Det hela har löpt på smidigt och jag skulle rekommendera Kristian till alla jag känner. Läs mer
  • 2020-08-10

Claes P skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    mycket bra mäklare proffsigt bemötande Läs mer
    2020-08-10 Johan G svarar Claes P
    Tack Claes!

Ha det så bra så syns vi snart igen!
  • 2020-08-10

Håkan S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en bostadsrätt i Jönköping. Kristian gav allt igenom ett mycket kunnigt och seriöst intryck. Håkan Läs mer
  • 2020-08-09

Claes F skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    . Bostadsrätt Tellusgatan 8

. Trivsamt och bra

. Inga särskilda förväntningar då Gustav var obekant för mig

. Stort engagemang, snabb hantering och tydlig. Blir intressant att
    se om det fortsätter så till tillträdet sommaren-21. Har ingen
    anledning tro något annat. Läs mer
  • 2020-08-09

Mariett F skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    . Köpt bostadsrätt Tellusg 8

. Bemött på ett avslappnat och informativt sätt

. Öppen och rak kommunikation. Snabb hantering. Läs mer
  • 2020-08-07

Håkan S skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsig bemötande & riktigt gott engagmang som jag uppskattar då vi sålde svärmors radhus.
    Gillade närvaron av Anna i hela affären & skulle anlita henne igen. Läs mer
  • 2020-08-06

Oscar S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket professionell mäklare som levererar det som efterfrågas. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-04

Mats P skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt min min mammas lägenhet, då hon gick bort. Har fått väldigt bra råd och Sandra har utfört ett utmärkt arbete.

/Mats Pettersson Läs mer
  • 2020-08-03

Racim Mohamed B skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag köpte en 2a på munksjöstaden med svensk fastighetsförmedling jkp med hjälp av Johan Gustavsson. Kontakt togs via hemnet. Johan var snäll proffessionel och hjälpsam vid min första bostad investering, tillgänglig och effektiv. Lyx burå i jkp. Trevlig personal.
    Racim Läs mer
    2020-08-03 Johan G svarar Racim Mohamed B
    Tack Racim!

Stort grattis till din nya, fina bostad!

Syns snart!
  • 2020-08-02

Viktor L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en trea i Jönköping.
    Jag kontaktade Kristian när jag såg lägenheten som kommande på Svensk Fastighetsförmedlings hemsida,

Jag upplevde ett lugnt och trevligt bemötande och vi har haft en bra dialog hela vägen,

Jag fick komma på en tidigare visning detta upplevde jag var väldigt skönt slippa springa runt och trängas med massa annat folk. Även att jag var ensam på visning, fick jag ta tiden på mig och titta runt utan att man kände sig jagad.

Upplevelsen när vi träffades för att skriva på papperna kändes proffsig, sakligt och en sak i taget och han guidade oss hela vägen.

Rekommenderar andra att anlita Kristian. Läs mer
  • 2020-08-02

Susanne T skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har precis köpt min första bostadsrätt och kan inte göra annat att jag kan varmt rekommendera Gustav.
    Han kändes som en trygg mäklare och gjorde så att allt kändes bra både för mig och säljaren. Vi hade en bra dialog hela tiden samt att han återkopplade regelbundet under hela processen.
    Jag är mycket nöjd med att ha haft Gustav som mäklare Läs mer
  • 2020-07-30

Anna R skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett lugnt och proffesionellt bemötande. Fick den tid vi behövde och det var enkelt med kontakten. Vi köpte en liten bostadsrätt. Mäklaren ingav förtroende och vi skulle gärna anlita honom vid en ev försäljning. Allt gick smidigt! Läs mer
  • 2020-07-29

Rose-marie J skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Det var segt att sälja villan men det var säkert covid19 fel men kände mig lite pressad att sänka priset Läs mer
  • 2020-07-29

Roger W skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra, engagerad, lätta att få tag i.
    Enkel att prata med. Läs mer
    2020-07-29 Johan G svarar Roger W
    Tack Roger!

Spännande med en så fin lägenhet :)
  • 2020-07-27

Ronja G skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en 2:a på gräshagen. Förväntade mig att få den faktan som behövs för att ta över bostaden. Samt fackla angående pris. Och att jag ville bli bemött bra och uppföljningen skulle vara trevlig och inte drivande. Detta levde Kristian upp till. Samt att han höll mig och min sambo uppdaterad angående ändringar i bostaden och var väldigt snabb och trevlig på att svara på frågor och sms som dök upp. Läs mer

Katarina S skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Lite snackig om mycket annat som inte rörde själva fastigheten, men annars trevlig. Läs mer
  • 2020-07-27

Anders F skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet åt vår dotter och vi fick relevanta och snabba svar på de frågor vi hade. Generellt sett bra service Läs mer
    2020-07-27 Johan G svarar Anders F
    Tack Anders för rekommendationen och grattis till köpet!
  • 2020-07-27

Carola E skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt åt dotter som ska studera.
    Mäklare som var Trevlig o kändes ärlig.
    Lugn o jordnära ville hjälpa oss till en bra affär. Läs mer
    2020-07-27 Johan G svarar Carola E
    Tack Carola för din rekommendation!

Kul att ni är nöjda och jag hoppas att er dotter ska trivas i Jönköping!

Bettina B skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En erfaren mäklare som vet hur en försäljning ska hanteras.
    Vi är nöjda med hans bemötande till oss i samband med försäljningen. Läs mer

Dennis K skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ramsin hjälpte mig att sälja min lägenhet. Superbra bemötande, bra återkoppling. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer

Bo S skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt lgh Korsgatan Jönköping.
    Johan är proffesionell, seriös och vi har haften en bra och trevlig kommunikation.
    Johan har utfört uppdraget på ett mycket bra sätt och vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-07-24 Johan G svarar Bo S
    Hej Bo!

Tack så mycket för din rekommendation!

Det har varit väldigt trevligt att träffas och göra affär tillsammans.

• 2020-07-24

Caroline W skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig, lätt att få tag i, lugn och trygg genom hela processen. Tog över ett år från första kontakt till försäljning då vi skulle hitta nytt boende först. Men Fredrik låg aldrig på oss eller stressade oss och var behjälplig med frågor vi hade under resans gång. Hittade en bra köpare redan innan vi gick ut på ”öppna marknaden”. Kan rekommendera Fredrik :) Läs mer
  • 2020-07-23

Monika G skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik hjälpte mig att köpa en villa.
    Han svarade på mina frågor om huset och ordnade en visning trots att han hade semester.
    Han var kunnig och proffsig.
    Tack Fredrik för all hjälp!! Läs mer
  • 2020-07-23

Samaria H skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Johan är en engagerad och proffsig mäklare som kan sin grej. Jag kommer att anlita honom i framtiden igen! Läs mer
    2020-07-23 Johan G svarar Samaria H
    Tack så mycket Samaria!

Stort lycka till med ditt nästa äventyr! :)
  • 2020-07-22

Björn W skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Skötte allt väldigt bra. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-07-22

Anette V skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadsrätt
    Vänlig och engagerad
    Snabb respons på frågor Läs mer
    2020-07-23 Johan G svarar Anette V
    Tack Anette!

Kul att ni är nöjda!
  • 2020-07-22

Torbjörn N skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en lägenhet i Jönköping
    Fick ett bra o proffsigt bemötande
    Trevligt bemötande som utstrålade en väldigt kunnig mäklare
    Objektet såldes fort o smidigt
    Skulle gärna rekommendera honom till andra Läs mer
    2020-07-23 Johan G svarar Torbjörn N
    Tack så mycket för din fina rekommendation Torbjörn!

Ha det så bra :)
  • 2020-07-17

Anton C skrev om Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte precis en superfin lägenhet genom Johan. Supertrevligt bemötande, tillmötesgående och kunnig. Fått snabb hjälp med alla frågor vi haft och Johan har gått igenom våra funderingar på ett noggrant och detaljerat sätt så att vi känner att vi har fått all information som vi behöver. En kanonmäklare helt enkelt! Läs mer
    2020-07-17 Johan A svarar Anton C
    Tack Anton för din rekommendation, det värmer och betyder mycket för mig. Kul att ni är nöjda! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er charmiga lägenhet. Vi hörs! Mvh Johan
  • 2020-07-16

Henrik F skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Engagerad! Även att det var långt efter normal arbetstid så löste han affären professionellt och smidigt👍 Läs mer
    2020-07-16 Johan G svarar Henrik F
    Hej Henrik!

Tack för rekommendationen samt för ett fint bemötande.

Jag önskar din son stort lycka till med studierna i Jönköping!
  • 2020-07-15

Frida E skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt av Johan. Mycket seriös och tydlig. Läs mer
    2020-07-16 Johan G svarar Frida E
    Tack så mycket Frida och stort grattis till ditt köp!
  • 2020-07-10

Emma S skrev om Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag frågade runt bland mina vänner om vilken märklarfirma/mäklare man skulle ta hjälp av och då rekomenderade en vän till mig Fredrik.
    Skulle sälja min första lägenhet så hade inte så mycket koll men kände mig helt lugn tack vare Fredrik. Med sitt stora engagemang gick allt super smidigt och jag kunde inte varit nöjdare. Rekommenderar honom starkt och kommer helt klart ta hjälp av honom igen när det är dags att sälja. Läs mer
    2020-07-28 Fredrik H svarar Emma S
    Superkul att läsa din fina rekommendation Emma! Stort lycka till i nya boendet och med allt nytt och spännande!

Hälsa så gott och ha en fortsatt toppensommar så ses vi!
    Hälsningar, Fredrik Holm - Svensk Fastighetsförmedling
    Fredrik H gillar detta
  • 2020-07-09

Amanda D skrev om Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt. Seriöst och förtroende ingivande intryck av Johan. Har uppdaterat oss om läget ofta. Kunnig och det han inte vet har han snabbt kollat upp och kommit med svar. Läs mer
    2020-07-10 Johan A svarar Amanda D
    Tack Amanda.
    Jag uppskattar att ni tog er tid att lämna en rekommendation och att ni är nöjda med mitt arbete.
    Med vänliga hälsningar Johan
  • 2020-07-06

Emelie R skrev om Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en villa och det var första gången vi köper hus vilket gör det extra speciellt och nervöst. Det kändes mycket bra med en mäklare som var engagerad, trygg, hjälpsam och lätt att få kontakt med. Vi är väldigt nöjda! Tack 😊 Läs mer
    2020-07-06 Johan A svarar Emelie R
    Tack Emelie för den fina rekommendationen! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete.
    Med vänliga hälsningar
    Johan
    Johan A gillar detta
  • 2020-07-06

Fredrik K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt ett hus.
    Vi blev jätte bra bemötta.
    Allt var kanon. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • 2020-07-05

Lars Tage T skrev om Jan Windolf en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en sommarstuga i Huskvarna.
    Bra mäklare, bra köpare med ok pris. Läs mer
  • 2020-07-05

Simon A skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han var väldigt professionell, men samtidigt vänskaplig och trevlig och bjöd på sig själv.
    Mina förväntningar uppfylldes verkligen när det kom till min mäklare och jag är jättenöjd med honom.det gick trögt i budgivningen och jag fick inte ut så mycket som jag hoppats. Samtidigt märktes det att Johan gjorde ett bra arbete med att ändå få in de sista buden som avgjorde det för mig, annars hade jag nog gått mer i förlust fick jag känslan av.
    Johan verkar vara en bra säljare och en duktig och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-07-15 Johan G svarar Simon A
    Tack för den fina rekommendationen Simon!
  • 2020-07-04

Anita M skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra information, trevligt bemötande. Köpt bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-07-02

MARTIN S skrev om Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket proffsigt bemötande med en känsla av omtanke för både säljare och köpare. Johan ingav trygghet med sin tydlighet och sin täta kommunikation vilket var viktigt för oss i vår process!

Tack Johan för mycket bra service och genomförandet av vårt bostadsköp. Läs mer
    2020-07-02 Johan A svarar MARTIN S
    Tack Martin för den fina rekommendationen! Kul att du är nöjd med min insats. Tack själv för fint samarbete under processen. Med vänliga hälsningar Johan
    Johan A gillar detta
  • 2020-07-01

Stina S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En riktigt duktig mäklare som var förtroendeingivande, tydlig och gav snabb återkoppling. Han var noga med att försäkra sig om att både säljare och köpare kände sig trygga med affären. Läs mer
    2020-07-02 Gustav S svarar Stina S
    Hej Stina och tack för att ni tog er tid att skriva denna Reco!

I samband med en bostadsaffär så är alltid min ambition att vara tydlig och ge svar på de frågor man som köpare kan tänkas ha, känns kul att ni upplevt mig på det sätt ni beskriver.

Lycka till, vi ses!
  • 2020-07-01

Anna-karin T skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas är en mycket positiv och vänlig person som bemötte oss på ett lite lagom personlig sätt men ändå väldigt professionell. Sakkunnig och noggrann i sitt arbete. Inger stort förtroende. Läs mer
  • 2020-06-29

Eric S skrev om Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en lägenhet i Munksjöstaden.

Blev bemött väldigt bra och gick igenom allt lugnt och förståeligt.
    Av alla de mäklare jag träffade så var Fredrik absolut den bästa. Över mina förväntningar.
    Fredrik fick köpet kännas väldigt tryckt och bra. Läs mer
    2020-07-28 Fredrik H svarar Eric S
    Tack så mycket för din fina rekommendation Eric! Skönt att höra att du känner dig trygg i ditt köp.

Vi ses snart på tillträdet, ha en fortsatt bra sommar!
    Hälsningar, Fredrik Holm - Svensk Fastighetsförmedling
    Fredrik H gillar detta
  • 2020-06-28

Richard D skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa.
    Utmärkt bemötande.
    Henrik levde upp till mina förväntningar.
    Vi har alltid vänt oss till Henrik när vi har behövt hjälp av mäklare.
    Har alltid funkat perfekt även denna gång. Läs mer
  • 2020-06-26

Eva G skrev om Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kim var min mäklare när jag köpte mitt fritidshus som ska bli en permanent bostad.
    Kim har en personlighet som gör att han är som klippt och skuren för sitt yrke.Duktig kille som står med båda fötterna på jorden.
    Lyssnar och visar respekt för köparen.Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-06-26

Alexander E skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastiskt bra, härligt att få arbeta med en så engagerad mäklare. Läs mer
    2020-07-02 Gustav S svarar Alexander E
    Tack Alexander för ett fint samarbete. Ni har varit delaktiga och smidiga att jobba med, därav ett lyckat resultat!

/Gustav
Gustav Sandberg