Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 1265 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Per S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en bostadsrätt i Jönköping.Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Sandra.Vi fick den info och tid vi behövde och höll tät kontakt med oss, en mäklare som bryr sig om både säljare och köpare och vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-11-14 Sandra K svarar Per S
    Tack snälla Per för det fina omdömet - så glad för er skull att ni hittade en lägenhet som passar er så bra! Det har varit väldigt trevligt att ha med er att göra och vi håller kontakten här framåt vårkanten. Ha en fin avslutning på året! Hälsningar Sandra

Jan S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra har på vårt uppdrag sålt vår villa i Jkpg. Sandra har på ett mycket energiskt och proffsigt sätt arbetat med uppdraget. Vi är mycket nöjda med hennes insats och engagemang. Vi kommer gärna att rekommendera henne. Läs mer
    2019-11-14 Sandra K svarar Jan S
    Tack snälla ni för det fina omdömet, det har varit så roligt att få hjälpa er! En ära att få sälja ert fina hus. Tack så mycket. Hälsningar Sandra
  • 2019-11-14

Bella W skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en villa med stort renoveringsbehov. Efter att ha kontaktat 3 olika mäklarfirmor valde vi Christian och det är vi väldigt nöjda med. Han har motsvarat våra förväntningar och varit lyhörd för våra krav. Villan såldes innan den lades ut och det var till stor lättnad för oss då vi inte bor i Jönköping. Christian skötte budgivningen och kontakten med oss utomordentligt och köpet genomfördes snabbt och i positiv anda.
    Kort sagt: Vi är mycket nöjda med vårt val av Christian Gustavsson. Läs mer
  • 2019-11-14

Martin S skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och var väldigt smidig att ha med att göra.
    Snabb respons på frågor och återkopplingar vilket jag uppskattar väldigt mycket! Läs mer
  • 2019-11-13

Lena N skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har nyligen sålt en lgh på Kålgården. Har blivit väldigt bra bemött och är så nöjd med Sandra Kristoff som var väldigt proffsig och angagerad. Läs mer
    2019-11-13 Sandra K svarar Lena N
    Tack snälla Lena för din fina kommentar - det har varit så roligt att få hjälpa till och att vi fick återknyta kontakten efter så många år igen. Ha en avslutning på hösten nu så ses och hörs vi i januari. Hälsningar Sandra
  • 2019-11-12

Cecilia T skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har precis köpt en fantastisk lägenhet. Proffsigt bemötande av Danyel som är lugn, engagerad, hjälpsam och inger stort förtroende. Snabb på återkoppling under budgivning och alltid tillgänglig för svar på funderingar. Personlig och mycket trevlig mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    Cecilia T Läs mer

Paul M skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian är en duktig och kompetent mäklare som var mycket värd att anlitas! Läs mer
  • 2019-11-12

Aldijana M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min bostadsrätt via Gustav Sandberg på Svensk Fastighetsförmedling. Driven och professionell mäklare. Det blev en snabb och proffsig affär. Gustav ställer upp, är flexibel och man får snabba svar. Är supernöjd med försäljningen och kan inget annat än att varmt rekommendera Gustav! Läs mer
    2019-11-13 Gustav S svarar Aldijana M
    Tack för denna fina Reco! Känner mig tacksam för recensionen och framförallt för förtroendet att sälja din fantastiska bostad.

Proffsighet och tydlighet har funnits från båda sidor, och det har underlättat mycket. Tack för att du också engagerat dig i affären, det har hjälpt till!

Återigen stort tack och hoppas du vill rekommendera mig vidare om du känner någon som behöver sälja sin bostad eller någon som behöver hitta nytt boende.

• 2019-11-11

Paulina J skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel sålde vår 3a om 80kvm i Jönköping City till rekordpris i föreningen. Han bemötte oss med kunskap och stort engagemang och kom med bra tankar och var lyhörd. Vi hade höga förväntningar på Danyel eftersom vi också köpte av honom för 3,5år sedan men han överträffade dem genom sitt lugna sätt och hade kontroll och agerade proffsigt. Kommer att rekommendera Danyel framöver :) Läs mer
  • 2019-11-11

Adam S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har både köpt och sålt bostad genom Danyel.
    Han är extremt professionell.
    Danyel skapar en trygghet genom hela processen och adderar värde för såväl köpare som säljare. Läs mer
  • 2019-11-10

UllaBrith T skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en lgh på Kålgården.
    Fick på rekommendation tips om er fastighetsförening. Blev väl bemött.
    Hjälp att hitta en lämplig lgh eftersom som jag inte bodde på orten.
    Fick hjälp med olika förslag från fler mäklare från er förmedling. Läs mer
    2019-11-11 Sandra K svarar UllaBrith T
    Hej Ullabrith! Vad roligt att du känner dig så väl bemött av oss här på Svensk fastighetsförmedling. Och att vi också med gemensamt engagemang kunde hitta en lägenhet som matchade dina önskemål. Hoppas att du ska trivas fantastiskt bra på Kålgården och i Jönköping. Vi ses och hörs snart / hälsningar Sandra
  • Ingrid B

2019-11-10

Ingrid B skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt. Mycket proffsig, lyssnar på önskemål och kommer med råd och idéer. Ödmjuk och engagerad inför uppgiften och ger en realistisk bild över vad man kan förvänta sig vid försäljningen. Vi har nyttjat gustavs tjänster tidigare och det var naturligt att kontakta honom igen. Rekommenderar honom varmt till andra som står i begrepp att sälja en bostad. Läs mer
    2019-11-13 Gustav S svarar Ingrid B
    Hej och tusen tusen tack för er recension!

Mycket tacksam för våra samarbeten och för att ni återkommit till mig när ni behövt min hjälp, det känns verkligen som den bästa bekräftelsen man kan få. Tack för förtroendet återigen.

• 2019-11-10

Suzan S skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Christian är en fantastisk mäklare som är lyhörd och lyckas bemöta både köpare och säljares intresse på bästa sätt! Vi har hittills köpt två toppen lägenheter och sålt en lägenhet genom Christian, han är en bra support att ha genom så stora beslut. Rekommenderar varmt Christian Gustavsson! Läs mer
  • 2019-11-10

Joakim S skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och min sambo har köpt en ny bostadsrätt och vi kommer även sälja en bostadsrätt där även Christian ska förmedla den affären. Christian har varit tydlig, transparent och alltid villig för ett samtal vilket för oss har medfört en trygghet. Läs mer

Hanna B skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag köpte en tvåa på Gräshagen Jönköping. Allt gick väldigt fort. Ramsin kontaktade mig på fredagen för en personlig visning av objektet. På lördagen var jag på visning kl. 13 och skrev kontrakt kl. 15 samma dag. Allt gick väldigt smidigt. Upplevelsen av Ramsin var mycket positiv:

- Varmt, personligt bemötande
    - Flexibel och tillgänglig
    - Professionell
    - Förtroendeingivande
    - Tjänstvillig Läs mer
  • Christopher S

2019-11-08

Christopher S skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ramsin är en superduktig mäklare. Kan sin sak och trevlig och hjälpsam. Allting med Svensk Fastighetsförmedling har varit kanon! Läs mer

Anton S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej! Sandra är en fantastisk mäklare som vet sina saker. Hon är tydlig och rak vilket är bra i alla lägen angående bostadsköp. Hon lämnar inget åt slumpen och planerar noga tillsammans med dig.
    Sandra är även lugn och jordnära vilket är bra när man för samtal med henne och man själv kanske är lite frustrerad över något, då tar hon en tillbaka till jorden.

Vi rekommenderar henne starkt.
    MVH Anton och Malin Läs mer
    2019-11-08 Sandra K svarar Anton S
    Hej Anton & Malin! Vilken otroligt fin rekommendation - jag blir varm och glad av att läsa den. Tusen tack! Vi ses snart igen! Hälsningar Sandra

Ingemar J skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bra bemötande. Motsvarar mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-08

Jenifer Y skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra har varit väldigt tillgänglig och vänlig. Hon har varit väldigt hjälpsam och förstående. Läs mer
    2019-11-08 Sandra K svarar Jenifer Y
    Hej Jenifer! Tack snälla du för det fina omdömet, tack så mycket för att jag fick hjälpa till ☺️ Vi hörs snart igen. Hälsningar Sandra

Anna A skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde ett radhus inBanketyd.
    Gustav ingav ett förtroende och varit proffsig hela vägen. Bra bemötande och tydlighet hela vägen. Kan absolut rekommendera honom!!/Anna Läs mer
    2019-11-13 Gustav S svarar Anna A
    Hej Anna och tusen tack för att du tog dig tid att skriva denna Reco!

Jag är mycket glad över hur du känner kring affären. Samtidigt är jag ödmjuk och tacksam inför att du gav mig förtroendet att hjälpa till med affären.

Vi ses!

• Martin B

2019-11-06

Martin B skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Vi är fantastiskt nöjda med honom och sättet han jobbade och återkopplade på under hela processen.
    Vi kan varmt rekommendera Gustav! Läs mer
    2019-11-08 Gustav S svarar Martin B
    Tack för att ni ville ta er tid till att skriva ett par rader om er upplevelse!

Det var en relativt kort process, men den innehöll engagemang och kvalitet från er sida. Snabba puckar men en tydlighet från start som gjorde att vår affärsrelation grundades på ömsesidiga villkor. Tusen tack tillbaka för att jag fick förtroendet!

/Er mäklare Gustav
  • 2019-11-06

Peter G skrev om Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadsrätt

Trevligt och professionellt.

Vi var överens om prisnivån, den nåddes inte.

Jag har inte sett någon lista över vilka kunder i firmans kundregister som bearbetas. Jag utgår därför ifrån att ingen aktiv bearbetning gjorts, dvs endast hanterat förfrågningar som kommit till firman. Inte vad man kan förvänta sig.
    Osäker på om det fanns en otydlighet runt hur städningen skulle hanteras eller om köparen försökte köra en rövare.

De beslut som fattats efter hand har vi i övrigt levt upp till. Det är dock en stor besvikelse med priset då jag kunde sålt lägenheten med en behållning på mer än 100.000kr mer än vad firman tagit ut.
    Men det är jag som fattat besluten efter hand. Läs mer
  • 2019-11-05

Beatrice O skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav hjälpte oss inte bara att sälja vår bostadsrätt, han hjälpte oss även att hitta vårt drömhus! Tack Gustav!

Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-11-08 Gustav S svarar Beatrice O
    Tusen tack Beatrice för att ni ville skriva ett omdöme!

Både försäljnings- och köpprocess i ert fall fick ju ett mycket lyckosamt utfall, vilket jag är tacksam att jag fick vara en del av och styra. Ni gjorde ett fantastiskt jobb med förberedelserna av er lägenhet inför fotografering och visningar, detta underlättade mycket för mig!

Tack

/Er mäklare
  • 2019-11-05

Anton T skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Grymt bra mäklare som hjälp till mycket när jag köpte min första lägenhet. Man blev verkligen bemött bra och personligt! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • 2019-11-05

Olivia N skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en lägenhet av Gustav Sandberg och blev väldigt väl omhändertagen. Påläst och vänlig mäklare som ingav ett stort förtroende och var mån om att göra en bra affär för alla involverade parter. Han var en trygg part som var med genom hela processen med snabb återkoppling och väldigt trevligt bemötande. Jag kommer framöver att varmt rekommendera Gustav till vänner och familj. Läs mer
    2019-11-08 Gustav S svarar Olivia N
    Hej Olivia och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme!

Tack för att du öppet beskriver hur just du upplevt mig som mäklare, det känns hedrande och motiverande till att fortsätta jobba engagerat.

Kul att du vill rekommendera mig vidare till vänner och familj!

/Din mäklare Gustav
  • 2019-11-05

Oscar K skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande. Sålde vår lägenhet via Gustav.

Stort engagemang och ser alltid till kundens bästa. Läs mer
    2019-11-05 Gustav S svarar Oscar K
    Tusen tack Oscar för ytterligare ett samarbete i samband med försäljningen av er bostad. Kul att ni nu kan ta nästa steg till ett hus!

/Gustav Sandberg
  • 2019-11-05

Anders C skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har både köpt ett hus och sålt ett hus av Fredrik. Har gått väldigt bra.
    Vi är mycket nöjda med affärerna.
    Fina presentationer av bägge husen. En eloge till fotografen Läs mer
  • 2019-11-03

Stefan G skrev om Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt hus. Mycket nöjd. Snabb och engagerad. Tydlig, ärlig och rak i kommunikationen. Kunde behövt lite mera och oftare dialog hur processen fortlöpte. Läs mer
  • 2019-11-02

Niklas O skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Duktig mäklare som är delaktig ända tills lägenheten är såld. Håller oss som säljare uppdaterad under hela processen. Läs mer
    2019-11-05 Gustav S svarar Niklas O
    Tack Niklas för att du tog dig tid att skriva denna recension!

Det var en fröjd att få hjälpa till med affären! Tack

• Camilla S

2019-11-02

Camilla S skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Johan var min mäklare när jag sålde min lägenhet.
    Från första kontakten har Johan varit väldigt professionell, han
    var genom hela processen lyhörd, engagerad, hjälpsam, tillgänglig och återkopplande. Han tog till sig mina önskemål och förstod vad som var viktigt för mig i min försäljning.
    Jag är otroligt nöjd med Johans arbete genom hela processen. Jag kan inte komma på något han skulle kunna gjort bättre. Med detta sammanfattat lämnar jag mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-11-05 Johan G svarar Camilla S
    Hej Camilla och tack för din fina rekommendation!
    Fantastiskt samarbete genom hela processen vilket resulterade till att vi kunde hitta en nöjd köpare.
    Tack för förtroendet så syns vi snart igen!
    Johan G gillar detta
  • 2019-11-01

Ann-Charlotte F skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Höga förväntningar överträffas - agerandet är förtroendefullt och långsiktigt.
    Gustav är en naturbegåvning vad gäller att möta människor och på att skapa relationer. Läs mer
    2019-11-05 Gustav S svarar Ann-Charlotte F
    Tack Ann-Charlotte, smickrande att få ett så fint omdöme!

Det har varit en smidig process och bra kommunikation mellan oss, vilket alltid är uppskattat.

Stort grattis till den nya bostaden.

/Din mäklare, Gustav
  • 2019-11-01

Annika Christina L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav är hjälpsam, kunnig och trevlig! Jag kommer absolut att rekommendera honom om någon ska sälja en bostadsrätt! Läs mer
    2019-11-05 Gustav S svarar Annika Christina L
    Tack för att ni tog er tid att skriva denna Reco!

Jag är tacksam för att ni vill rekommendera mig vidare.

Vi ses vid tillträdet av er nya bostadsrätt!

Oskar D skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte nyligen en bostadsrätt. Upplevde att processen gick väldigt smidigt främst för att Sandra var tydlig och informativ genom hela resan. Då det var mitt första bostadsköp hade jag dålig koll på tillvägagångssättet men blev väl omhändertagen vilket kändes tryggt. Läs mer
    2019-11-01 Sandra K svarar Oskar D
    Tack Oskar! Vad fint att du känner att jag gjort ett bra jobb. Jätteglad att du känner att du fått en bra upplevelse av din första bostadsaffär. Allt gott/ vi ses snart för tillträde. Hälsningar Sandra
  • 2019-10-31

Frida J skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en villa via Lena Hammarstedt. Hon har haft stort tålamod då vi kollat på många hus innan vi hittade rätt och alltid fixat extra visningar om vi inte kunnat de utsatta datumen. Läs mer
    Lena H gillar detta

Erik J skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte hus. Nöjd med service och bemötande.
    Toppen! Läs mer
    2019-10-31 Henrik H svarar Erik J
    Tack för omdömet och grattis till ert nya makalöst trivsamma boende. Nöjda och smidiga säljare och köpare där vi tillsammans underlättade för varandra vid flytten. Grattis till huset och tillökningen av familjen!
  • Kevin S

2019-10-31

Kevin S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt hus, fått värdering av bostad.
    Trevligt bemötande.
    Nicholas är enligt mig en kanonmäklare. Han har alltid ett uppmuntrande humör. Han visar förståelse för ens situation och är smidig hjälp under hela processen. Toppen 👍 Läs mer
    2019-10-31 Nicholas P svarar Kevin S
    Tack Kevin,
    Så roligt att höra att Ni är nöjda med ert köp och mig som mäklare. Jag hoppas verkligen att Ni kommer till att trivas i ert nya fina hus.

MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2019-10-31

Jonna E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt min lägenhet med Kristian, har känts tryggt sedan första mötet.
    Beslutade att ha lägenheten redo för försäljning då jag och sambon letade hus. När vi väl hittade annat boende, så var allt redo för visning och lägenheten blev snabbt såld!
    Kristian har varit lätt att få kontakt med och har varit snabb med återkoppling under hela processen.
    Trygg försäljning och professionell försäljning! Läs mer
  • 2019-10-31

Asta Margareta P skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadsrätt
    Bra bemötande och fortlöpande information Läs mer
  • 2019-10-30

Danni M skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra mäklare, tydlig med vad han vill.
    Han får 5 av 5 stjärnor ! Läs mer
  • 2019-10-30

Mattias P skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Korrekt bemötande och bra information.
    Vi köpte utan visning så det var inte många kontakter Läs mer
  • 2019-10-30

Georgios S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Toppen!
    Seriös, trevlig
    Att rekommendares Läs mer
  • Milano I

2019-10-30

Milano I skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min lägenhet via Kristian Ceylan och de gick super fint utan några besvär och var även tillgänglig hela tiden för frågor och funderingar! Rekommenderar Kristian Ceylan till alla riktigt grym mäklare!

Mvh Läs mer
  • Fanny A

2019-10-30

Fanny A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.

Jag letade lägenhet under ett par månader och fick träffa alla möjliga mäklare från olika företag. Det var dock en mäklare som stod ut lite extra, och det var Sandra Kristof. Hon mötte en med öppna armar och fick en att känna sig sedd och viktig.
    Sandra är flexibel, hon löste tex extra visningar, flyttade på tider och svarade riktigt snabbt på sms och telefon.
    När jag väl hittade min drömlägenhet så blev jag så glad när jag såg att det var just Sandra som hade hand om den försäljningen.
    Jag rekommenderar verkligen Sandra som mäklare och kommer definitivt kontakta henne den dagen då jag ska sälja vidare min lägenhet! Läs mer
    2019-11-01 Sandra K svarar Fanny A
    Hej Fanny! Vad otroligt glad jag blir, dina ord värmer väldigt mycket. Så värdefullt att få en så fin beskrivning när man anstränger sig för att göra sitt jobb så bra som möjligt för både köpare och säljare. STORT tack. Vi ses snart! Hälsningar Sandra
  • 2019-10-29

David W skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Förlorade budgivning om lgh. Bara någon dag därefter hörde Gustav av sig om annat objekt han trodde jag kunde vara intresserad av. Privat visning och kontraktskrivning samma vecka.
    Mycket engagerad mäklare. Läs mer
    2019-11-05 Gustav S svarar David W
    Hej David, först och främst vill jag tacka för ett fint samarbete hittills.

För mig är det en självklarhet att försöka hitta en lösning till varje enskild situation. Nu ser vi till att jobba hårt med försäljningen av din bostad!

• 2019-10-29

Amanda S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi valde att kontakta Sandra när vi skulle sälja vår lägenhet, då hon även var mäklaren som vi köpte lägenheten via. Hon har varit både proffsig och jättetrevlig under hela processen :) Vi hade ett drömbud vi hoppades få på lägenheten, men tack vare Sandra och lite tur fick vi mer än vad vi trott! Vi kunde inte vara mer nöjda med resultatet och Sandras insats! Läs mer
    2019-10-29 Sandra K svarar Amanda S
    Hej Amanda! Vilken otroligt fin kommentar ni lämnat - tack snälla ni. Era ord värmer och det har varit så kul att få hjälpa er. Extra skoj att få komma tillbaka och hjälpa till när jag en gång sålde lägenheten till er. Ni har gjort ett fantastiskt arbete med lägenheten och skapat ett drömboende även för nästa ägare. Tack för fint samarbete. / Sandra

Jonas V skrev om Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik sålde min bostadsrätt. Trevlig kille, proffsigt bemötande. Tumme upp! Läs mer
    2019-10-29 Fredrik H svarar Jonas V
    Tack Jonas för din rekommendation. Glädjer mig att höra!

Hälsningar, Fredrik - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-29

Caroline R skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en lägenhet
    Blev super bra bemött med ett tryggt och lugnt bemötande.
    Jag tyckte mäklaren levde upp till våra förväntningar, han. var väldigt tillgänglig och agerade snabbt när situationen blev mer bråttom
    Upplevelsen av att sälja med svensk fast och vår mäklare inte kunde bli bättre, ska självklart rekommendera honom till de som vill både sälja och köpa! Grymt jobbat! Läs mer
    2019-10-29 Johan G svarar Caroline R
    Tack så mycket Caroline för din fina rekommendation!
    Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra i erat nya hus så som ni har trivts i er fina lägenhet!
    Ha det så bra så syns vi vid tillträdet!
    Johan G gillar detta

Eva B skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kändes oroligt att sälja sitt hus efter 40 år men så fort vi träffade Peter blev vi lugna. Han är väldigt lugn som person, ger bra information och är väldigt tillgänglig och serviceinriktad. Läs mer
  • 2019-10-28

Fredrik W skrev om Jan Windolf en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell, kompetent och social Läs mer
  • 2019-10-28

Patrick C skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt hus. Väldigt saklig och ärlig. Lätt att prata med och kunnig. Jag uppskattade verkligen att han "säger som det är" och inte försöker dölja något. Det inger förtroende. Läs mer
    2019-10-30 Henrik H svarar Patrick C
    Tack för omdömet. Lycka till med er nya bostad!
Gustav Sandberg
Kristian Ceylan