Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 405 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• Sebastian S
    Sebastian S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är kanonnöjda efter att ha fått Sandras hjälp för att sälja vår lägenhet. Hon gick långt över våra förväntningar och gav alltid det lilla extra. Sandra var alltid varm, vänlig, lyhörd och snabb på att återkoppla. Hennes långa erfarenhet av vår fastighet var definitivt en starkt bidragande faktor till att försäljningen blev så lyckad. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-18 Sandra K svarar Sebastian S
    Tack så jättemycket Sebastian för er fina rekommendation. Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Glad att ni är nöjda med mitt arbete och bemötande.
  • Simon G
    Simon G skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa
    Bra bemötande
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar
    Mycket bra upplevelse Läs mer
  • Lina O
    Lina O skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min bostadsrätt med Jaaklin och vi är mycket nöjda. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi har blivit väldigt bra bemötta från första stund tills dess att allt var klart. Jaklin gav ett tryggt, säkert och proffessionellt intryck. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt vår Villa med ett slutpris över förväntan.
    Bra service från mäklaren. Läs mer
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har fått hjälp att sälja en bostadsrätt på Valhallavägen 117 av Sandra Kristof. Hon motsvarade alla mina förväntningar på en mäklare, professionell och samtidigt personlig i sitt bemötande av både mig som säljare och de intresserade ev. köparna, och med ett starkt personligt engagemang. Jag känner ett stort förtroende för Sandra. Läs mer
    2018-06-10 Sandra K svarar Sofia P
    Tack så jättemycket för att jag fick hjälpa dig Sofia! Dina fina ord värmer och jag är glad att du känner dig nöjd med mitt arbete.
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en mindre villa. Bra seriös mäklare med kunskap. Alltid tillgänglig, driven bra uppföljning. Läs mer
  • Mahsima N
    Mahsima N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt. Vänligt, lugnt och positivt bemötande. Över förväntan. Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Mahsima N
    Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen Mahsima! Tack för dom vänliga orden, vi ses!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra bemötande och tydlig i bra service Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Magnus E
    Tack för rekommendationen Magnus, lycka till med nya lägenheten!
  • Elsa Birgitta C
    Elsa Birgitta C skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    VI Blev proffsigt bemötta när vi sålde vår villa.
    Våra förväntningar blev uppfyllda.
    vi är nöjda med mäklaren som hjälpte oss Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt min bostadsrätt. Valde läge + eftersom vi inte flyttar förrens februari så vi hade ingen panik med att sälja lägenheten . Vi sålde dock lägenheten på två veckor!
    Mäklaren hjälpte mig få förståelse för hur allting fungerar, första gången jag säljer. Läge + kändes perfekt för oss och kan varmt rekommendera detta!
    Haft mycket bra kontakt med mäklaren från start, både via mail och telefon. Känt att jag fått svar på allt och det har inte dröjt länge innan svaren kommer.
    Är väldigt nöjd med allt! Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Hanna E
    Tack så jättemycket för att jag fick hjälpa dig Hanna! Det är glädjande att du uppskattat min hantering av processen och resultatet. Ha det så gott, vi ses!
  • Killen A
    Killen A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt pappas bostadsrätt. Jättetrevlig mäklare som verkligen kan sitt arbete. Hanterar säljare och köpare med respekt.
    Då mäklaren vet att vi helst önskar en snabb affär, tar han av sin privata tid en lördagkväll för att visa bostaden för intresserad köpare, som bestämmer sig för att köpa. Begär även ett högre pris än utgångspriset (då han släpper den innan visning) samt att vi även skriver kontrakt på lördag kväll. Vi är supernöjda med denna mäklares bemötande, yrkesskicklighet och proffsiga handläggande. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Killen A
    Tack snälla för dessa ord! Väldigt bra jobbat med förberedelserna inför försäljningen. Blir väldigt glad av er uppskattning och att ni är nöjda med resultatet!
  • Eva Christina H
    Eva Christina H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag fick hjälp att sälja mina föräldrars dödsbo, en bostadsrätt i Forserum. Gustav har varit mycket kompetent och kunnig i sitt arbete och visat stor respekt för situationen. Är mycket nöjd med både bemötande och försäljning och kommer rekommendera Gustav och Svensk fastighetsförmedling till alla mina vänner som behöver byta bostad. Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Eva Christina H
    Hej Christina och tack för en fin rekommendation!

Jag tog mig an förmedlingsuppdraget med största engagemang och noggrannhet, där fokus har lagts på slutresultatet.

Jag är tacksam för att jag fick förtroendet och är glad över att affären blev såväl friktionsfri som lyckad.

Jätteroligt att ni vill rekommendera mig för andra som ska sälja, det kan jag inte beskriva med ord hur tacksam jag är för.

Tack,
    Gustav Sandberg
  • Caroline B
    Bra känsla från början! Mäklare med erfarenhet från områdets tidigare försäljning. Engagerad insatt koll på läget. Mötte mina förväntningar utmärkt ! Läs mer
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt ett 60-tals hus i Bankeryd. Blev väl bemött av Fredrik som var vår mäklare och han gjorde ett väldigt bra jobb med allt som rörde försäljningen! Läs mer
  • Annelie J
    Annelie J skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig, förtroendeingivande, vet vad han gör.
    Sålde vår villa, snabb o bra affär.Några informationsmissar, självklarheter för mäklaren men inte för oss. Bra helhet Läs mer
  • Anthony G
    Anthony G skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt i Jönköping.
    Mycket trevligt bemötande.
    Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar.
    Mycket kompetent mäklare; alltid tillgänglig via både mail och telefon; vänligt bemötande. Läs mer
    2018-06-02 Sandra K svarar Anthony G
    Tack så mycket Anthony för din fina rekommendation! Det var väldigt roligt att få förtroendet att hjälpa er, tack än en gång.
  • Lina M
    Lina M skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Så himla nöjda med Sandra som mäklare! Efter mötet bestämde vi att det är hon som kommer få sälja lägenheten när det är dags. Tack för vänligt bemötande och en trygg första bostadsaffär. Läs mer
    2018-06-01 Sandra K svarar Lina M
    Så himla roligt Lina att ni känner att ni fått en trygg och bra upplevelse av er första bostadsaffär, verkligen glad över era fina ord och tack själva för trevligt bemötande. Ni är varmt välkomna i framtiden!
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande och bra samarbete. Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt villa.
    Trevligt o vänligt bemött. Tagen på allvar. Då vi sökt mäklaren tog denne kontakt med oss då snart det fanns möjlighet. Lätt att få tag i vilket värdesattes.
    Hanterade frågor på ett proffesionellt sätt. Läs mer
  • Per-erik L
    Per-erik L skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren var: Påläst mycket rak o tydlig, initiavrik, positiv, kunnig! Läs mer
    2018-06-04 Jaklin S svarar Per-erik L
    Tack Per-Erik för förtroendet och din rekommendation. Det var en ära för mig att få hjälpa dig med din försäljning av din bostad. Lycka till med allt! Med vänlig hälsning Jaklin
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi hade förmånen att arbeta tillsammans med Peter Linderfalk under försäljningen av vår bostad. Peter är en oerhört professionell mäklare och vi hade ett stort förtroende för honom under hela processen. Han är som person lugn, sansad och tydlig, egenskaper vi uppskattade väldigt mycket då det var en ny erfarenhet för oss att sälja vårt hus. Läs mer
  • Mats G
    Mats G skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet av Jaklin Saado.
    Klart bästa bemötande jag fått på alla de visningar jag varit på.
    Väldigt trevlig och informativ mäklare som imponerade med sin hjälpsamhet och noggrannhet i sitt arbete med köpet.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-04 Jaklin S svarar Mats G
    Tack för din rekommendation Mats. Jag är glad över att du kände tryggheten i mitt arbete, hoppas att du ska trivas i din nya fina lägenhet! Med vänlig hälsning Jaklin
  • Johan Karl Gustav R
    Johan Karl Gustav R skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har just avslutat försäljningen av vår villa med
    Henrik Holm.
    Snabbt och effektivt nådde vi vårt riktpris och alla var nöjda,
    både vi som kund och som det känns köparen.

Allt var över på en vecka efter utannonsering på er hemsida!
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-05-31 Henrik H svarar Johan Karl Gustav R
    Tack, Johan!
    Det var roligt att få möjligheten att sälja ditt hus. En fantastisk villa, ni var smittande positiva och likaså de spekulanter som var där. Två lyckliga köpare. Ha nu en skön sommar, hela gänget!!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en bostadsrätt. Snabb och smidig affär innan visning. Trevlig och bra mäklare som tog sig tid att visa bostaden. Förklarade/svarade på våra frågor.

Tack =) Läs mer
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt hus. Lugnt och professionellt bemötande, kunnig på objektet. Bra uppdatering genom hela processen och mäklaren upplevdes genuint intresserad av att det skulle bli bäst för både köpare och säljare. Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt ett radhus.Blev bra be mött av mäklaren.Förväntningarna som jag hade var att huset skulle bli sålt. Mäklaren gjorde ett gott jobb! Mycket bra! Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Mats S
    Tack för förtroendet Mats! Extra kul att resultatet blev så bra som det blev, jag och Peter är väldigt nöjda! Eloge till er för ert förarbete.
  • Hans D
    Hans D skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycke5 bra och professionellt. Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Hans D
    Tack för förtroendet och tålamodet Hans! Skönt att det blev till en lyckad försäljning och slutresultatet blev bra.
  • Annika B
    Annika B skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadsrätt i centralt läge
    Trevligt och kompetent mäklare
    Bra balans i frågor om bostaden
    Förtroendeingivande
    Mycket gott arbete och motsvarande mina förväntningarna
    Jag kommer att rekommendera mäklaren till andra
    Med vänlig hälsning,
    Annika Bertling Läs mer
  • Per Arne Vilhelm J
    Per Arne Vilhelm J skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt vår fastighet med tillhörande lagård, magasin och stort garage. Nicholas Palm har svarat för en väldigt bra insats och vi vill särskilt framhålla hans förmåga till dialog och återkoppling. Han har varit lyhörd för såväl säljares som köpares synpunkter. Ett proffsjobb! Läs mer
    2018-05-29 Nicholas P svarar Per Arne Vilhelm J
    Jag tackar för dessa fina ord. Känns jätte kul att Ni är nöjda med försäljningen.
    Lycka nu till i Ert nya boende och ha en skön sommar!
    MVH
    Nicholas
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte vårt hus utav Fredrik och är jättenöjda med bemötandet vi fick! Känns väldigt tryggt. Läs mer
  • Christina B
    Christina B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försäljning av bostadsrätt.

Trevligt bemötande

Snabbt och genomtänkt agerande.

Noggrann och tydlig information Läs mer
    2018-05-25 Kristian C svarar Christina B
    Stort tack för förtroendet Christina! Kul att du är nöjd med utförandet och resultatet. Ha det så gott, vi ses!
  • Gunnar R
    Gunnar R skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag köpte en bostadsrätt i Jönköping via Svensk Fastighetsförmedling, mäklare Sandra Kristof. Gav ett mycket pålitligt intryck. Service-minded och trevlig. Läs mer
    2018-05-20 Sandra K svarar Gunnar R
    Hej Gunnar! Tack för dina fina ord. Jag är glad att du känt dig trygg genom affären och att du uppskattar min service som jag alltid strävar efter ska hålla en väldigt hög nivå.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    motsvarade våra förväntningar och mycket proffsigt agerande! Läs mer
    2018-05-20 Sandra K svarar Lisa G
    Tack Lisa och Einar för förtroendet! Roligt att ni är nöjda med mitt jobb!
  • Ingegerd J
    Ingegerd J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bästa tänkbara service. Med återkoppling i varje steg. Läs mer
    2018-05-19 Sandra K svarar Ingegerd J
    Tack snälla Ingegerd för din fina rekommendation. Jag tackar er så mycket för ert fina bemötande och förtroendet att få hjälpa er.
  • Emma Karolina B
    Emma Karolina B skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi fick strålande hjälp med att sälja vår bostad. Vi är super tacksamma för hur lyhörd och hjälpsam Ramsin var under processen. Det hela sköttes perfekt och vi har stort förtroende för Ramsin. Vi var angelägna om att sälja snabbt och fick hjälp så att allt var över inom loppet av ett par veckor. Vi kommer definitivt att anlita Ramsin igen om vi någonsin ska sälja något i framtiden! Läs mer
  • Anne-Christine H
    Anne-Christine H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försäljning av hus
    Mycket seriöst och trevligt bemötande
    Stort engagemang gör försäljningen Läs mer
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och min sambo köpte ett hus genom Fredrik Hagejärd. Fredrik har ett lugnt och korrekt bemötande som inger förtroende. Detta infriades, och vi fick en väldigt trevlig och smidig kommunikation genom hela köpet. Fredrik har under hela processen varit tillgänglig på telefon och mail, sakfrågor har behandlats och återsänts väldigt snabbt. Jag skulle absolut återvända till Svensk Fastighetsförmedling vid en framtida försäljning! Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nöjd med försäljningen av vårt hus. Nöjd med mäklarens bemötande, hantering och tillgänglighet. Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försäljning av hus. Mycket nöjd med mäklarens bemötande, tillgänglighet och hjälp (Fredrik Hagejärd) Läs mer
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tydlig, korrekt och professionell hantering av uppdraget att sälja mina föräldrars hus
    Helt nöjd! Läs mer
  • Claes C
    Claes C skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vid försäljningen av vår villafastighet har Fredrik varit oss behjälplig på ett mycket professionellt sätt och med ett personligt engagemang som är rekommendabelt. Våra önskemål kring utformningen av försäljningen blev uppfyllda och vi har haft ett mycket gott stöd av Fredrik och hans organisation genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Erika L
    Erika L skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt min bostadsrätt i Habo genom Daniel med ett lyckat resultat. Daniel har gjort ett fantastiskt arbete från början till slut. Han har visat stort engagemang och hans erfarenhet av yrket har gjort att jag känt mig vägledd och trygg genom hela resan.

/Erika Läs mer
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Fredrik. Han är mycket trevlig och proffsig. Han var väldigt lätt att få tag i och gav återkoppling löpande. Super nöjda med allt! Kunde inte valt en bättre mäklare! Rekommenderas starkt Läs mer
  • Joel B
    Joel B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian har varit toppen. Han hjälpte oss köpa en lägenhet i Jönköping och han har varit flexibel och mycket tillmötesgående. Läs mer
    2018-05-25 Kristian C svarar Joel B
    Tack för dom orden Joel! Ni kommer trivas utmärkt i er nya lägenhet, grattis till ett bra köp!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian levde upp till mina förväntningar och var saklig och tydlig genom hela processen. Läs mer
    2018-05-24 Kristian C svarar Daniel K
    Tack för förtroendet och rekommendationen Daniel! På återseende.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vid vår försäljning av brf-lägenhet i radhusformat har Kristian från första stund utfört sitt uppdrag på ett respektingivande, lugnt och sakligt sätt.

Dessutom har våra förhoppningar infriats om ett snabbt och ekonomiskt fördelaktigt avslut på försäljningen av lägenheten.

Vi kan därför med glädje rekommendera Kristian och Svensk Fastighetsförmedling till kommande uppdrag för alla och envar.

Ha det!

Mikael och Ann-Charlotte Läs mer
    2018-05-24 Kristian C svarar Mikael A
    Vi på Svensk Fastighetsförmedling tackar för förtroendet! Härligt att ni är nöjda med resultatet, processen och hanteringen av affären, tack för er rekommendation! Ha det så gott, vi ses.
  • Lina Y
    Lina Y skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde en lägenhet en trea. Jätte bra bemötande hela vägen fram till försäljning. Hon jobbade bra med objektet, vilket resulterade i att vi fick 300.000kr över utgångspriset! Läs mer
    2018-06-04 Jaklin S svarar Lina Y
    Hej Lina, tack för din rekommendation och förtroendet. Det lönade sig att vara ute på läge+ i god tid. Resultatet av ett hårt och roligt arbete ledde oss till rekord i föreningen. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning Jaklin
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket professionellt. Bästa mäklaren vi träffat på under alla visningar vi varit på. Engagerad och aktiv för att samla in frågor. Snabb återkoppling på de frågor vi hade. Genuint stor respekt för att det är en viktig affär både för säljare och köpare Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik var personlig, förtroendeingivande samt påläst på både visningen och i samband med kontraktsskrivning.

Snabb på att återkoppla vid frågor! Läs mer

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping