Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping – Sveriges största bobutik!

Vi vill att du ska få ut det mesta av din fastighetsaffär. Därför finns vi på plats lokalt med utgångspunkt från Sveriges största bobutik i Jönköping och våra filialer i Gränna och Habo. Och tack vare våra många medarbetare har vi service, erfarenhet och kunskap i mängder.

Välkommen förbi någon av bobutikerna eller kontakta oss genom svenskfast.se.

Läs vad 2461 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Gamla Vättersnäs
    2021-06-25
    Johan är helt suverän! Oerhört proffsig, kunnig och en fena på att etablera relationer. Vi fick till en snabb och smidig försäljningsprocess av min lägenhet för både mig och köparen.
    Ett nöje att få samarbeta med Johan. Han har överträffat alla mina förväntningar och jag ger honom mina allra bästa rekommendationer.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Norrahammar
    2021-06-25
    Har alltid blivit trevligt och hjälpsamt bemött. Alla saker som behövts fixas har jag fått hjälp med. Även tips på saker som är bra att tänka på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-06-25
    Han var trevlig och bra mäklare.
    • Sandhem
    2021-06-25
    Kim har varit supertrevlig och tillmötesgående genom hela denna resan.
    Han har varit hjälpsam och pedagogisk.
    Supermäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Vätterslund
    2021-06-25
    Proffessionalitet ut i fingerspetsarna.
    Man känner stort förtroende för Fredrik!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Gräshagen
    2021-06-24
    Sålde en 2a på Gräshagen med Ramsin.
    Gick först ut på kommande objekt och sedan när jag köpt ny lägenhet, gick vi ut på Hemnet.

Han har hjälpt och tipsat under tidens gång med nya lägenheter. Trevlig mäklare och väldigt förstående! Har inte känt mig pressad eller stressad under tiden.

Lagt mycket tid och haft totalt fem visningar för ge mig många chanser till en bra affär!

Rekommenderas verkligen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Gräshagen
    Mycket trevlig och kompetens mäklare! 5/5
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-06-24
    Tack för bra och professionellt bemötande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-06-23
    Bra bemötande. Ger ett gott intryck, ger förtroende. Känns lugn och ärlig mot både köpare och säljare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Tokarp
    2021-06-22
    Jag känner stort förtroende för Anna som jag upplever mycket duktig och proffsigt. Fantastiskt bemötande och stöttande i en för mig viktig affärshändelser. Således är jag mycket nöjd. Mvh Birgitta Taube
    Vi fick bra kontakt.
    Kunde inte bli bättre.
    • Huskvarna
    2021-06-21
    Det kändes tryggt och proffsigt från första stund med Johan. Han levererade efter våra förväntningar och lite till. Vi är jättenöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mkt väl bemött

Få svar på de frågor vi hade på ett enkelt sätt och det fick vi.

Vi är helt nöjd och det tror jag säljaren är oxå, alltså ett bra professionellt bemötande
    • Strandängen
    2021-06-21
    Han är förtroendeingivande, ambitiös o påläst. Svarar snabbt o alltid lika trevlig.
    Vi köpte lägenhet genom honom. Han sålde vårt hus. Vi köpte ny lägenhet genom honom.Nu har han även sålt första lägenheten åt oss.😂
    Jag är supernöjd o kan verkligen rekommendera Christian.
    • Strandängen
    2021-06-21
    Proffsig tydlighet och ett stark driv att skapa en snabb process.
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Ödeshög
    2021-06-20
    Trevligt bemötande. Lättkommunikativ.
    • Taberg
    2021-06-18
    Mycket trevligt bemötande och återkopplar alltid. Proffsig och på hugget!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Mullsjö
    2021-06-18
    Genuin och väldigt bra hela vägen. Supernöjd!
    • Mullsjö
    2021-06-18
    Väldigt bra bemötande genom hela försäljningen. Bra kontakt och lätt att få tag i om det var så att vi behövde svar på någon fråga vi var osäkra på. Vi kände oss trygga med Fredrik som vår mäklare. Inget att klaga på och han levde upp till förvändningar med råge. Topp!
    • Taberg
    2021-06-18
    Fredrik har från dag 1 hanterat försäljningen av vårt hus på ett mycket professionellt sätt. Han har med sin kompetents, lyhördhet och sitt lugn införlivat våra förväntningar till 100 procent. När man som oss säljer ett hus för första gången så känns det bra att ha en mäklare som Fredrik som lyssnar och vägleder. Fredrik får våra varmaste rekommendationer och om vi behöver en mäklare igen så vet vi vem vi ska ringa:) Tack även till Malin för tips inför fotograferingen/visningen och Ebba för fotografering av vårt hus. /Anna och Johan
    • Kungsängen
    2021-06-18
    Mycket bra bemötande och hjälpsam. Nöjda med allting.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Gränna
    2021-06-17
    Allt var bra. Trevlig och enkel att prata med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Havstenshult
    2021-06-16
    Förtroendeingivande, kunnig och hjälpsam.
  • Katarina J
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Havstenshult
    2021-06-16
    Mycket trevligt bemötande och mån om både oss och säljare.

Noggrann och tydlig i genomgången av hus och vid kontraktskrivningen.

Bara positivt att säga om Nicholas! :)

Katarina
    2021-06-16
    Ett gott bemötande av Christian och en tydlig genomgång av försäljningsprocessen. Trots att jag hyrde ut min lägenhet i andra hand under försäljningstiden fungerade kontakten bra och vi hade en tydlig plan. Utifrån första mötet hade jag höga förhoppningar av en budgivning men fick ett förhandsbud på lägenheten och den såldes innan visning. Jag fick känslan av att marknaden var hetare och hade inte räknat med att godta bud innan visning.
    • Liljeholmen
    2021-06-16
    Bra på alla sätt och vis! Kunde inte hanterats bättre.
    2021-06-16
    Trevlig och snabb på att återkoppla. Det blev en snabb affär och Ramsin var hjälpsam hela vägen, jag är nöjd på alla sätt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-06-16
    Lungt och trevligt bemötande. Tog god tid på sig att visa objekten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-06-16
    Jättenöjd med Kim som mäklare. Glad, jordnära och professionell!
  • sålde sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Bankeryd - Nyarp
    2021-06-16
    Kim hjälpte oss med försäljning av vårt hus i Bankeryd. Han är kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig. Man blir bemött med respekt och nyfikenhet vilket passade oss väldigt bra då vi inte visste om vi faktiskt skulle sälja eller ej. Vi hade svåra, knäppa, löjliga och självklara frågor som Kim bemötte med sin kunskap och som gjorde oss lugna i vår försäljning.
    Kim återkopplar dessutom när han säger att han ska göra det.
    Vi har redan rekommenderat Kim för vänner och bekanta till framtida försäljningar!
    • Kungsängen
    2021-06-16
    Trevlig kunnig och Inger ett stark förtroende hos kunden.
  • NORAH Y
    skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-06-15
    Ramsin är lyhörd och professionell mäklare med ett fantastiskt bemötande! Försäljningen gick väldigt smidigt,Toppen mäklare rekommenderar starkt.
    • Huskvarna
    2021-06-15
    Jättetrevlig och professionell!
    Tack Malin för din rekommendation! Grattis till köpet :) Johan Gustavsson
  • köpte en tomt med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Norrahammar
    2021-06-14
    Snabbt, proffsigt och vänligt bemötande!
    2021-06-14
    Väldigt trevlig kille, svar på frågor och svarade direkt när man hade några frågor om något
    Tack Robin för din rekommendation! Ser framemot en golfrunda ;) Johan Gustavsson
    • Stensholm
    2021-06-14
    Johan är lugn, proffesionellt bemötande och Inger trygghet vilket vi värderade vid våran försäljning.
    Tack Emma för att jag fick hjälpa er med er försäljning! Johan Gustavsson
    2021-06-14
    Lätt att kommunicera och fick tag på honom direkt.
    Lite som spindeln i nätet. Fixar dokument och ser till att de parter som behöver dom får de.

Finns hopp för mäklare och det hoppet är Johan Gustavsson. En person som inte är girig utan ser till att hjälpa säljare och köpare.
    Tack så mycket Roman för din fina rekommendation! Grattis till ditt köp! Johan Gustavsson
    • Öxnehaga
    2021-06-12
    Hela upplevelse blev mycket enklare än jag trodde på grund av hennes erfarenhet och kompetens. Annas professionalitet, kunskap och tydlighet gjorde mig trygga från början. Hon har varit trevlig, tillgänglig och engagerad genom hela processen.
    Hon har uppdaterat mig om alla väsentliga händelser och planer hela tiden.

Väldigt nöjd med utfallet!
    2021-06-10
    Trevlig, pedagogisk, gav bra info.
    2021-06-10
    - Trevlig mäklare, ärlig och öppen.
    - Upplevde förväntningarna enligt ovan
    - Se punkt 1
    • Öxnehaga
    2021-06-09
    Mycket bra.
    Hjälpsamt
    ..................
    2021-06-09
    Vi har köpt en bostadsrätt, 3 rum. Mäklaren var mycket trevlig och lätt att prata med, allting sköttes också på ett smidigt sätt. Vi är supernöjda med allting.
    • Hovslätt
    2021-06-08
    Fredrik upplevdes kunnig, kundvänlig och tillmötesgående. Jag skulle definitivt rekommendera honom till vänner och bekanta.
    Vi har köpt en lägenhet på Västra Hällstorpsvägen i Hovslätt
    • Månsarp
    Sålt villa.
    Professionellt, jordnära, trevligt.
    Överträffade våra förväntningar.
    Skulle rekommendera Fredrik för vänner.
  • sålde sin stuga med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Furusjö
    2021-06-08
    Kanske den första mäklare jag träffat som känns helt ärlig, inte skönmålar saker och inte ger lyckopriser utan är realistisk.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Hovslätt
    2021-06-08
    Vi anlitade Fredrik Holm när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Proffsigt och vänligt bemötande, tog hänsyn till vad vi ville uppnå med försäljningen. Blev en riktigt smidig och lyckad affär. Rekommenderar varmt Fredrik Holm!
    • Dalvik
    2021-06-07
    Mycket trevlig och hjälpsam. Håller vad han lovar.
    Grattis till ditt köp Petra! Ha en fin sommar! Johan Gustavsson
    Vi har sålt med Johan.
    Och vi är super nöjda!
    Kunde inte blir bättre!
    Har är grym säger jag bara 👌
    En fröjd att ha er som kunder Yosef! Otroligt trevligt varje gång vi sågs och varje samtal som vi hade. Grattis till försäljningen och till ert köp! Johan Gustavsson
    2021-06-07
    Köpt bostadsrätt, en etta. Mitt första köp & upplevde det som bra.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle höra av sig snabbt och ligga på. Det upplevde jag inte att det var, utan att jag var den som fick ta mesta kontakten. Men överlag tycker jag det gick bra!
    • Samset
    Mkt trevligt. Lätt att prata me. Super nöjd