Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 261 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• Ruba M
    Ruba M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    jättebra och engagerad mäklare. Läs mer
  • Sleawa S
    Sleawa S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell, kompetent och tillgänglig. Läs mer
  • Younan Y
    Younan Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En otroligt duktigt mäklare, som kan sitt jobb och som man kan lita på. Vi fick en jätte bra bemötande. Läs mer
  • Anette K
    Anette K skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    -missar i annonsen.
    + Positiv och behaglig framtoning
    + Lätt att få tag i via mail sms eller telefon.
    + Var noga med att återkoppla genom hela processen
    + Snabbt och effektivt förfarande . Huset sålt 15 dagar efter första visningen. Läs mer
  • Monica A
    Monica A skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vänligt och lugnt bemötande.
    Bra förberedd Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas är väldigt tillmötesgående, ärlig och trevlig. Han är skicklig på sitt jobb och förklarar allt på ett sätt så man förstår. Han är också noggrann och håller oss som kund underrättad om allt som händer. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar verkligen Nicholas. Läs mer
    2018-02-21 Nicholas P svarar Eva A
    Oh tack snälla Eva & Thomas för den vänliga Recon, jätte stort tack för förtroendet!
    MVH Nicholas
  • Eline T
    Eline T skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett gott och trevligt bemötande! Snabb återkoppling. Läs mer
    2018-02-21 Nicholas P svarar Eline T
    Tack snälla Eline för de värmande oren, jätte tack!
    Jag önskar Er all lycka med huset ni köpt.
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Lättillgänglig med snabb återkoppling och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-02-21 Nicholas P svarar Daniel J
    Jätte roligt Daniel att få de värmande orden! Jag strävar mycket för att bibehålla dessa egenskaper.
    Stort tack och jag hoppas verkligen att Ni kommer att trivas i Ert nya hem.
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • Leif Vallentin L
    Leif Vallentin L skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Riktigt bra och proffsigt utfört arbete av Henrik. Vi rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Anna Mia S
    Anna Mia S skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Oengagerad och tyvärr dålig koll. Lägenheten gick långt under mäklarens värdering. Inga rekommendationer! Läs mer
  • Jolanta K
    Jolanta K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig
    , ödmjuk, hjälpsam, ger besked snabbt Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Efter kontakt med ett antal mäklare valde vi Kristian då han var tillmötesgående och ingav förtroende.

Kristians starka sida är att han är tillmötesgående, lugn, snabb och ger information på ett bra sätt. Till en början var Kristian utomordentligt bra och gav snabb respons på alla steg i säljprocessen. Under tidens gång har vi dock upplevt att det tagit allt längre tid att få någon respons och vi upplevde att han inte var lika intresserad av att sälja just vår bostad ju längre tiden gick. Trots en trög marknad fick han ändå vår bostadsrätt såld till ett bra pris, därav ger vi honom ett "helt ok" betyg! Läs mer
  • Carl David Magnus M
    Carl David Magnus M skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsigt bemötande. Lätt att samarbeta med. Kristian skötte om allt.
    Mycket duktig mäklare! Läs mer
  • Erik J
    Erik J skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra att sälja in sin produkt till kund, kan prata för sig vilket är en bra egenskap hos en fastighetsmäklare (som vi sökte efter).

Under försäljning var han hjälpsam och kom med bra råd. Trots att jag inte lyssnade på alla var de vettiga råd. Han är lätt få kontakt både via sms och telefon. Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra. Lugn o trevlig. Hjälpsam då man är ny i detta. Läs mer
  • Issa E
    Issa E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Effektiv, smidig och snabb på utföra sina uppgifter Läs mer
  • Jonna G
    Jonna G skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi kan verkligen rekommendera Gustav Sandberg som mäklare. Lite tidspressat uppdrag men Gustav var lugn och trygg och hjälpte oss smidigt igenom processen. Vi blev jättenöjda med slutresultatet! Läs mer
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Inför försäljningen träffade jag tre olika mäklare och Anna kändes helt rätt. Proffsigt och bra bemötande. Då jag träffar många säljare i mitt yrke har jag en bra känsla att välja rätt säljare och här blev det full pott. Vi är totalt nöjda med den snabba och smidiga försäljningen. Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Den var mycket bra hela vägen. Läs mer
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett trevligt och vänligt första möte som fick mig att känna trygghet vid både köp och försäljning.
    En fantastisk mäklare med stort hjärta.
    Tack för all hjälp Jaklin! Läs mer
  • Rianne G
    Rianne G skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt kundriktat, flexibel och alltid tillgänglig.
    Perfekt mäklare! Läs mer
  • Johnny N
    Johnny N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och ger professionellt intryck. Ärlig och saklig Läs mer
  • Karl Tore Ragnvald K
    Karl Tore Ragnvald K skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi vill rekommendera Ramsin Warda som en mycket professionell, lugn, harmonisk och otroligt målinriktad mäklare. Med sin noggrannhet och snabba tillgänglighet visade han ett korrekt och stort engagemang genom hela processen vid vår försäljning. Läs mer
  • Eric H
    Eric H skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Allt gick väldigt smidigt och med väldigt bra bemötande, uppföljning och uppdateringar hela vägen till affär! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra är en väldigt trevlig och proffisionell mäklare som gjorde ett kanonjobb på alla sätt! Läs mer
    2018-01-31 Sandra K svarar Anna L
    Tack igen Anna för förtroendet att få hjälpa dig och tack för din fina rekommendation!
    Sandra K gillar detta
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vårt intryck av mäklaren är högst positivt. Hon utförde uppgiften både proffsigt och med ett trevligt bemötande. Vi skulle verkligen rekommendera henne till andra. Vårt samarbete med SFM har varit utmärkt och resulterat i en god affär för oss. Läs mer
  • Lillian S
    Lillian S skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Personligt, varmt, proffsigt och tryggt med en mäklare som Lena Hammarstedt. Jag är helnöjd och har stort förtroende för henne. Läs mer
  • Christer P
    Christer P skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Perfekt , utmärkt perfekt , utmärkt Läs mer
  • Birgitta Elisabeth S
    Birgitta Elisabeth S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bemötandet bästa tänkbara.
    Otroligt serviceminded.
    Från första stund vi mötte Sandra, kände vi ett stort förtroende för henne. Hon har genom sitt starka engagemang och professionella sätt hällt oss uppdaterade hela vägen, och varit så tillmötesgående i våra olika önskemål.
    Vi vill därför varmt rekommendera henne till nya kunder.

Birgitta Spetz Läs mer
    2018-01-28 Sandra K svarar Birgitta Elisabeth S
    Tack snälla Birgitta för de fina orden! Så glad att ni känt er nöjda med hela processen och att ni uppskattar mitt engagemang för att ni skulle få en bra affär och upplevelse. Allt gott! Vi ses snart.
    Sandra K gillar detta
  • Therese K
    Therese K skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jaklin är både trevlig och proffsig. Hon ger inga falska förhoppningar och är realistisk i sin bedömning av värdet. Hon jobbar hårt för att du ska få vad din lgh/fastighet är värd! Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsigt, tryggt och trevligt. Inget att klaga på. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel ger ett mycket trevligt och seriöst intryck som sedan visade sid stämma genom hela affären. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande.
    Klart och tydligt förklarade hon alla fakta och gav tillfälle till att ställa frågor.
    Personlig men ändå professionell.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Mattias Y
    Mattias Y skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Grymt sälj! Bra bemötande. Grym säljare! Läs mer
    2018-01-20 Kristian C svarar Mattias Y
    Tack Mattias för ett bra samarbete som ledde till bra resultat och nöjda köpare! Tack för förtroendet, kom gärna förbi kontoret på en kaffe!
  • Jesper E
    Jesper E skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jättetrevlig, verkligen. Jaklin var väldigt snabb med att lägga fram alternativ om hur försäljningen kunde gå till. Vi fick själva välja det vi kände passade oss bäst både tidsmässigt och i vilken takt vi skulle ta det. Hon var väldigt tydlig gällande kommunikation, vart i processen vi befann oss och vad nästa steg va. Allra första mötet till påskrivna papper va hur smidigt som helst och jag kunde inte vart mer nöjd med resultatet. Stort tack till henne! Läs mer
    2018-01-19 Jaklin S svarar Jesper E
    Hej J, tack för förtroendet och det fina samarbetet. Jag är glad att du är nöjd med mitt arbetssätt och vilket resultat vi fick! Jag önskar dig lycka till med allt och hoppas att du ska trivas i Hallsberg, annars är du alltid välkommen tillbaka till Jönköping! Allt gott så ses vi på tillträdet!
    Jaklin S gillar detta
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande, väl omhändertagande, bjuder på den extra servicen och gör att jag som köpare känner mej trygg. Läs mer
  • Jennifer U
    Jennifer U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande. Vi fick informationen vi förväntade oss samt lite extra. Mäklaren tog sig tid att kolla upp uppgifter som ej fanns med i protokollet samt dubbelcheckade att den var korrekt. Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik återkopplar,har fått info hela tiden om läget! Fredriks engagemang,är det som kommer upp hela tiden.Väldigt nöjd med kontakten,samtal,svarar alltid,kan Fredrik inte för tillfället ta emot samtal,får man veta det,och får dessutom info om att han ringer upp,vilket han gör. Läs mer
  • Marie C
    Marie C skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket trevligt och bra bemötande. Läs mer
  • Nicklas S
    Nicklas S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt bra underlag för en lyckad försäljning.
    Bra och kunniga mäklare. Läs mer
  • Erik D
    Erik D skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav gjorde högklassigt jobb vid försäljningen av min bostad. Uppdraget var tidspressat, men trots situationen hade han förmågan att visa ett stort lugn och inte stressa upp affären. Genom en stark personlighet och kunskap tycker jag att Gustav förmedlade uppdraget på bästa tänkbara sätt.

Gustav är den första jag ringer när det gäller bostadsaffärer framöver! Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav sålde min bostadsrätt. Han visade ett stort engagemang, trevligt bemötande och bra återkoppling med ett bra slutresultat. En mäklare jag verkligen vill rekommendera. Läs mer
  • Anne I
    Anne I skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Återkopplat bra under processen. Engagerad i att försöka få till ett avslut trots att marknaden var trög under slutet av 2017. Möjligen lite junior i vissa diskussioner. Läs mer
    2018-01-20 Kristian C svarar Anne I
    Tack till er Anne och Christian! Kul att ni uppskattar mitt arbete och jag blir såklart extra glad att ni värdesätter mina täta uppdateringar. Vi ses!
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian har skött vårt köp av lägenhet på ett felfritt sätt. Redan från första kontakt kändes det som att han brydde sig och agerade fort mot säljarna. Återigen, felfritt agerande och jag/vi skulle absolut rekommendera honom till vänner och bekanta.

Mattias & Fredrika Läs mer Läs mer
    2018-01-20 Kristian C svarar Mathias J
    Tack snälla Mattias och Fredrika, vad roligt att ni känner er nöjda och jag hoppas ni kommer att trivas kanonfint i er nya lägenhet. Stort tack för ett trevligt samarbete, vi ses framöver!
  • Eivor Margareta J
    Eivor Margareta J skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket professionell, ordning och reda, alltid lätt att få kontakt med Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra på alla vis.Seriös, kunnig, intresserad.Skapade förtroende. Läs mer
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav är en mycket smidig och förstående mäklare vilket gjort försäljningen enkel och stressfri.

Utöver att sälja vårt boende har han även hjälpt oss vid köpet av ny bostad. Detta i form av rådgivning och prisvärdering av de objekt som vi har kollat på. Något som varit mycket uppskattat. Rekommenderar Gustav varmt för framtida säljare. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag använde Gustav när jag sålde min lägenhet på Kungsängen. Jag tycker att Gustav var hjälpsam och jag kände mig trygg under hela processen. Resultatet är jag nöjd med och jag kommer rekommendera Gustav som mäklare till andra! Läs mer
  • Axel L
    Axel L skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är otroligt nöjda! Jaklin är mycket fokuserad och driven och la sin energi på helt rätt saker. Detta gav oss en fantastiskt smidig affär. Fem stjärnor! Läs mer
    2018-01-19 Jaklin S svarar Axel L
    Hej A, tack för förtroendet och de fina orden. Vilken snabb och lyckad affär det blev! Jag önskar dig all lycka till och hoppas att du ska trivas i ditt nya hem. Vi ses på tillträdet! / Jaklin.S
    Jaklin S gillar detta
  • Emil H
    Emil H skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastisk, hjälpsam och man fick en känsla av att hon ville hjäpa just oss att hitta vår drömbostad.
    Svarar alltid när man söker henne och vill räta ut alla frågetecken man har.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    Annalil H gillar detta