Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 584 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• 2019-01-17

Sophia N skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och min man sålde vår villa
    Vi blev väl bemötta av mäklare
    Lite missnöjda över priset vi fick men det har ju med marknaden att göra
    Mäklare Nicholas Palm skötte sig kanon 😁 Läs mer
  • 2019-01-17

Stefan A skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde en bostadsrätt. Vi blev jättebra bemötta hon är en lättsam, lyhörd, alltid glad o positiv rak o så som det var o är ärlig. Vi visste ju . Vi fick en jättebra relation o samarbetet funkade jättebra Läs mer
  • 2019-01-11

Henrik K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra mäklare, lung och håller bra dialog med och säljaren. Läs mer
    2019-01-12 Kristian C svarar Henrik K
    Grattis till en fantastisk bostad Henrik! Tack för din rekommendation, glädjande att du uppskattat hanteringen. Vi ses snart igen!

• 2019-01-11

Lisbeth F skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Effektiv, noggrann och mycket duktig! Högsta betyg! Läs mer
    2019-01-12 Kristian C svarar Lisbeth F
    Vi tackar för förtroendet i samband med försäljningen av bostaden! Extra skönt att det löste sig redan innan de öppna visningarna, stort tack för rekommendationen. Ha nu en trevlig helg, vi ses i samband med överlämnandet igen!

Lars A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en bostadsrätt av mäklare Kristian Ceylan. Köpet var den 12: e lägenheten förutom köp av en villa och 3 fritidshus och vill med detta påstå att vi har stor erfarenhet av olika fastighetsmäklare. Vårt omdöme av Kristian är att han är noga, korrekt och engagerad i både säljare och köpare. Han visar en stor professionalitet och vi kan på det varmaste rekommendera honom till vänner och bekanta.
    Lars och Elisabeth Almqvist Läs mer
    2019-01-12 Kristian C svarar Lars A
    Det har varit ett ömsesidigt nöje! Stort tack för en trevlig dialog och en lyckad affär. Det glädjer mig mycket att ni uppskattade mitt arbete och hur jag hanterat processen. Ni kommer trivas utmärkt här inne i stan, det är jag övertygad om! Ha nu en trevlig semester så ses vi i april igen. Tack ännu en gång Elisabeth och Lars!

• Johannes Y

2019-01-11

Johannes Y skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej, mitt namn är Johannes och jag hade köpt en lägenhet som efter vissa omständigheter behövdes säljas. Jag kontaktade en mäklare som heter Kristian ceylan och förklarade min situation. Sättet som blev bemött på och hur det hela hanterades av han var helt otroligt, för jag var så stressad och orolig om hur jag skulle gå till väga försvann redan efter första kontakten. Vi la upp en plan som jag var nöjd med och den följdes upp punkt för punkt. Efter det att vi skrivit under ett avtal så lämnade jag allt i hans händer och sa jag vill att du ringer mig när allt är klart för jag är väldigt upptagen med jobb och familj. Det gick en vecka och jag fick ett samtal där han sa att den var såld och allt som vi kom överens om i avtalet gick i lås. Det var som en sten togs bort från mina axlar och jag blev så förvånad att det sköttes så proffesionellt, vilket angegemang och respekt för kundens behov. Så nästa gång jag ska sälja en bostad så vet jag vem jag kommer vända mig till utan minsta tvekan. Tack svenskfastighet förmedling och tack till dig Kristian Ceylan Läs mer
    2019-01-12 Kristian C svarar Johannes Y
    Jag vill rikta ett stort tack till dig för det stora förtroendet som du gav mig redan från början! Det glädjer mig mycket att du haft en så positiv upplevelse Johannes, tack för din rekommendation och du är alltid välkommen tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling.

• 2019-01-10

Vladan L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Klok, charmig och ärlig kille. Tummen upp! Läs mer
    2019-01-11 Kristian C svarar Vladan L
    Tack för dom vänliga orden Vladan! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Välkommen till Jönköping och lycka till med dina nya åtaganden!

• 2019-01-09

Maria R skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en nyproducerad lägenhet. Kristian gav ett mycket bra intryck. Han uppträdde professionellt och genomförde affären på ett bra sätt! Läs mer
    2019-01-10 Kristian C svarar Maria R
    Vad roligt att du är nöjd med ditt köp och hanteringen från vår sida. Stort grattis till det nya boendet, hoppas du kommer trivas väl! Vi ses om en månad!

• 2019-01-05

Berfin Ö skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jätte trevlig mäklare som verkligen gör ett utmärkt jobb! Nöjd med hela processen. Läs mer
    2019-01-07 Ramsin W svarar Berfin Ö
    Tack för er fina rekommendation Berfin!
    Hoppas ni trivs bra i lägenheten :)

• 2018-12-30

Brita Viola E skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en bostadsrätt genom Ramsin. Han är trevlig, lugn och har hållit mig uppdaterad hela tiden. Jag är jättenöjd och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2019-01-02 Ramsin W svarar Brita Viola E
    Stort tack för er fina rekommendation :)

• 2018-12-24

Johan E skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en lägenhet i Jönköping, vår mäklare Ramsin var i god tid för visning och gav oss gods råd både under visning och i beslutsfasen. Att känna att man har stöd och hjälp under och efter köpprocessen gav oss förtroende hos mäklaren och en god start på ett nytt boende.
    Vi skrev kontrakt på mäklarkontoret där vi fick detaljerad information om hur köp/sälj processen kommer att fungera, här finns en viljan av att hjälpa till där man kan ...
    Vi åkte hem med ett mycket positivt intryck av vårt lägenhetsköp.. Läs mer
    2019-01-02 Ramsin W svarar Johan E
    Hej Johan!
    Tack för er fina rekommendation, välkomna tillbaka till Jönköping! :)

• 2018-12-22

Emil W skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsig och med ett mkt positivt bemötande Läs mer
    2019-01-15 Nicholas P svarar Emil W
    Tack snälla Emil för denna fina Recon!
    MVH Nicholas

Erik L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en 1:a i Jönköping och fick ett väldigt gott och proffsigt intryck av Kristian.

Jag fick bra information och allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-12-21 Kristian C svarar Erik L
    Tack för din rekommendation Erik! Grattis till ett väldigt bra boende, där kommer du trivas utmärkt. Härligt att du uppskattat hanterandet av processen och vårt arbete på Svensk Fastighetsförmedling.

Vi vill önska dig en God Jul och ett Gott nytt år!

• Suzanne M

2018-12-20

Suzanne M skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Första mötet med Fredrik Hagejärd var på visningen på det huset som till slut blev vårat. Vi fick ett jättebra intryck av honom..han svarade på alla våra frågor och funderingar och var väldigt insatt i huset och var väldigt positiv och framåt. När väl budgivingen startade så kändes det så bra när han ringde och avrundade dagarna och man fick reda på mer info. När inga mer bud kom in så fick vi information om hur säljarna tyckte och tänkte och han hjälpte oss att komma fram till det läget vi befinner oss nu. Husägare till ett drömhus! Fredrik svarade på alla samtal, hjälpte oss med allt vi önskade oss.
    Vi känner ett stort tacksamhet till honom och nu har vi allt det vi önskade oss och lite till. Läs mer
  • 2018-12-20

Madelene S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Blev tipsade om att Kristian var en duktig mäklare och han levde verkligen upp till våra förväntningar. Han hjälpte oss att sälja vår lägenhet till ett mycket bättre pris än vi väntat oss. Kunnig och trevlig mäklare som vi kommer rekommendera vidare till andra! Läs mer
    2018-12-21 Kristian C svarar Madelene S
    Fantastiskt skoj med ett så bra slutresultat! Glädjande att ni uppskattat mitt arbete, jag vill tacka er för ett trevligt samarbete och de fina förutsättningarna ni gav mig i samband med försäljningen. Tack för er förtroende!

Önskar er en riktigt God Jul och ett Gott nytt år! Vi ses nästa år!

Vänliga hälsningar, Kristian Ceylan
  • 2018-12-20

Ann-Sofi I skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet. Gustav har under tiden varit en klippa, svarat på alla mina frågor, återkopplat regelbundet och varit väldigt trevlig.
    Om jag ska sälja eller köpa något igen kommer jag vända mig till honom även rekommendera honom till vänner. Läs mer
  • 2018-12-15

Gustaf F skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt 2 bostäder genom Danyel.
    Fantastiskt härlig människa som gör allt för att det ska bli en så bra försäljning som möjligt.
    Inget krångel utan snabba återkoppling med oftast glädjande besked :) Läs mer
  • 2018-12-13

Lisette F skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde vår bostadsrätt. Vi var mycket nöjda under hela processen. Kände oss trygga med vår mäklare. Han var professionell, lättillgänglig, svarade på alla våra frågor och vägledde oss i försäljningen. Toppbetyg! Läs mer
  • 2018-12-12

Gerd Eva-Britt W skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tomtförsäljning
    Mycket bra bemötande Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • 2018-12-11

Gullan P skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en villa.
    Vi är mycket nöjda med Fredrik Hagegärd som är professionell, pålitlig, förtroendeingivande och har ett vänligt bemötande. Det kändes tryggt genom hela processen med snabba återkopplingar och tydlig information.
    De bästa rekommendationer till Fredrik.
    Gullan o Kjell Läs mer
  • 2018-12-10

Susanne G skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett jätte bra bemötande och en smidig mäklare. Läs mer
  • 2018-12-09

Göran P skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en villa.
    Bra bemötande. Noggrann genomgång. Snabb återkoppling.
    Försäljningen gick snabbt och väl organiserat.
    (Totalt 14 dagar från annonsering på nätet till köpekontrakt) Läs mer
  • 2018-12-09

Sålt villa
    Mycket positivt bemötande
    Mina förväntningar uppfylldes till 100%. Läs mer
  • Rickard F

2018-12-09

Rickard F skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel är trovärdig, tillmötesgående och i alla lägen väldigt professionell.

Rickard Fransson Läs mer
  • 2018-12-08

Johannes E skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en 3:a på liljeholmen i Jönköping.

Bemötandet var vänligt och proffesionelt. Mycket noggrant och ärligt.

Inga särskilda förväntningar, annat än ett vänligt och kunnigt bemötande.

Sammanfattningsvis vänligt, informativt och tillmötesgående. Läs mer
  • Karin A

2018-12-07

Karin A skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min bostadsrätt genom Ramsin. Blev bemött på ett mycket trevligt och förtroendeingivande sätt! Han har varit snabb att uppdatera och återkoppla. Kan varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
    2018-12-08 Ramsin W svarar Karin A
    Tack för din fina rekommendation :)

• 2018-12-06

Ulla Kristina Margareta B skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en villa.
    Blev otroligt bra bemött av Henrik som angav både förtroende och självsäkerhet.
    Vi hade höga förväntningar vilket också han levde upp till.
    Vi är nöjda då vi fick både återkoppling, uppföljning och det resultat vi efterfrågade.
    Vi kan varmt rekomendera Henrik Holm.
    Mvh Marcus Börjesson Läs mer
  • Heidi N

2018-12-05

Heidi N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej!
    Vi har sålt en lägenhet via Svenska Fastighetsförmedling.
    Mäklaren Kristian Ceylan har utfört ett utmärkt arbete, enligt hans uppdrag.
    Vi har haft ett bra o tydligt samarbete som givit det resultat vi önskade.
    Vi kan varmt rekommendera Kristian till liknande uppdrag.
    Mvh nöjda kunder Heidi & Frank. Läs mer
    2018-12-07 Kristian C svarar Heidi N
    Tack för att du tog dig tiden skriva! Det glädjer mig att ni är nöjda med förmedlingsprocessen och vårt arbete. Väl genomfört arbete i bostaden utav er med, grymt jobbat!

Med vänlig hälsning, Kristian
  • 2018-12-03

Örjan F skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har varit på ett antal visningar där Henrik varit mäklare och upplevt honom som mycket förtroendeingivande och därför valde vi honom när vi skulle sälja vårt hus. Lika bra som när vi var köpare blev det när vi istället var säljare. Stort tack Henrik för hjälpen.

Örjan o Carin Läs mer
  • Rickard W

2018-12-03

Rickard W skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Min mäklare som sålde vår lägenhet hade svårt att höra av sig med information om hur det gått på visningar, om intresse och även när affären var avslutat. Vi kändes inte prioriterade. Det var oftast vi som fick ta kontakt med mäklaren för att fråga hur affären fortlöpte. Finns det ingen information att förmedla se till att förmedla även det. Läs mer
    2018-12-07 Jaklin S svarar Rickard W
    Hej Rickard,
    Att se till att mina kunder, både säljare och köpare får den information de önskar och att de känner sig väl omhändertagna och trygga genom hela bostadsaffären är något jag ser som mycket viktigt, så också i er affär. Jag kan inte ta ifrån er hur ni känner och i och med det har jag inte lyckats fullt ut. Jag tar verkligen till mig era synpunkter och ska framöver vara än mer lyhörd för att fånga upp önskemål och överträffa mina kunders förväntan.

/Jaklin Saado
  • Staffan F

2018-12-02

Staffan F skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en villa
    Blev bemött kanonbra, lyssnat på mig och förstått mitt budskap
    Levde upp till mina förväntningar exakt
    Sammanfattningsvis en bra upplevelse och bra affär Läs mer
  • 2018-12-02

Anton H skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte villa genom Henrik.
    Henrik gav ett seriöst intryck och sökte svar på våra frågor, även om återkopplingar och svar ibland drog ut på tiden lite. Tydlig och spårbar affär från vår sida sett. Läs mer
  • 2018-12-02

Filip F skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav var vår mäklare då vi köpte vår första bostadsrätt. Jättetrevlig och pålitlig kille som besvarade alla våra frågor på ett proffesionellt sätt. Smidig och lätt att få tag på både telefon och sms. Läs mer
    2018-12-06 Gustav S svarar Filip F
    Hej Filip!

Först och främst, grattis till en fantastisk bostad! Ännu roligare att ni är nöjda med hur jag hanterade affären. Tveka inte att höra av er om ni har frågor eller funderingar kopplat till ert boende!

Gustav
  • 2018-11-30

Mats K skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt hus
    Professionell och med respekt
    Har anlitat mäklaren innan
    Vill gärna rekommendera till andra att anlita Läs mer
  • 2018-11-28

Charlie I skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Duktig mäklare som har många uppdrag/ objekt Läs mer
  • 2018-11-28

Anna-Karin K skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande, sålde radhus.
    Allt flöt på och affären avslutades snabbt Läs mer

Håkan P skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Anlitar svensk fast igen. Läs mer
    2018-11-28 Sandra K svarar Håkan P
    Tack så mycket Håkan för ditt förtroende och tack själv för fint bemötande under hela processen.
  • Sandra V

2018-11-26

Sandra V skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra Kristof är en underbar, proffsig ,hjälpsam,kunnig och jättetrevlig!
    Rekommenderar henne mer än gärna! Läs mer
    2018-11-26 Sandra K svarar Sandra V
    Tack snälla rara Sandra för de fina orden! Och tack själv för ditt fina bemötande!
  • 2018-11-26

Joakim T skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt.
    Bra hantering, lätt att få kontakt. Läs mer
    2018-11-26 Sandra K svarar Joakim T
    Hej Joakim! Tack så mycket för återkopplingen, roligt att ni är nöjda med mitt jobb.
  • 2018-11-25

Felician J skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Toppen mäklare! Kunnig på alla sätt! Läs mer
    2018-11-27 Kristian C svarar Felician J
    Tack för fortroendet Felician! Lycka till i det nybyggda huset nu, ni kommer trivas superbra! Vi ses på tillträdesdagen igen, ha det gott så länge.
  • 2018-11-24

Sture E skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Anna var Duktig, informativ och kunnig.
    Dessutom ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-24

Jacob A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag tycker inte om de här upprepade förfrågningar om att lämna omdöme. Läs mer
  • 2018-11-23

Erik Sven Gustav E skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Det var första gången jag sålde en bostadsrätt och Gustav var helt rätt person för jobbet. Mycket engagerad och trevlig person att sammarbeta med. Med kontinuerligt återkoppling fick jag som säljare väldigt bra överblick och delaktighet i alla moment av försäljningen. Tack Gustav!

Mvh Erik Läs mer
    2018-12-06 Gustav S svarar Erik Sven Gustav E
    Hej Erik!

Tack för din Reco! Vad roligt att du är nöjd. Trots en lite segare marknad så arbetade vi proaktivt för att få bostaden såld. Tack för förtroendet och lycka till med allt!

/Gustav S
  • 2018-11-22

Josef J skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Svarade bra på frågor, kom i tid och trevlig Läs mer
  • 2018-11-21

Fredrik S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag sålde min villa i Mullsjö, genomgången väldigt proffsigt och ärligt bemötande av Nicholas. Hanterade både oss som säljare och upplevde att han tog bra hand om köpare genom att vägleda dom genom affären på ett trygg och seriöst sätt.

Mvh Fredrik Sollenby Läs mer
  • 2018-11-17

Marie W skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadsrätt.
    Bra bemötande, tillmötesgående och flexibel vid visningstillfället. Påläst och inspirerande på visningen. Snabb återkoppling och tillgänglig vid frågor.
    Dock ett minus att mäklaren påpekar vad andra mäklarfirmor missat för att försöka få sej själv i bättre dager, känns billigt.
    Men för övrigt ett positivt och proffsigt intryck. Läs mer
    2018-11-17 Gustav S svarar Marie W
    Hej Marie!

Tack för din fina och konstruktiva Reco! Alltid inspirerande att höra saker som kan förbättras.

I detta fall så hade jag för avsikt att upplysa om fundamentala och viktiga fakta som jag ansåg att du behövde få reda på, kopplat till att du precis hade varit spekulant på en lägenhet i samma förening. Jag fick känslan av att det kunde vara betydelsefullt för dig att få mer info om föreningen, bostadsrätten och de ekonomiska förutsättningarna i föreningen.

Vänliga hälsningar,
    Gustav
  • 2018-11-16

Daniel G skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag sålde min lägenhet och fick ett väldigt trevligt första bemötande. Kristian gick lugnt och fint igenom processen. Förväntningarna jag hade levdes upp till och jag är väldigt nöjd med affären. Läs mer
    2018-11-27 Kristian C svarar Daniel G
    Stort tack för förtroendet i samband med din försäljning Daniel! Härligt att du är nöjd med mitt agerande och det resultat vi på Svensk Fastighetsförmedling lyckades leverera. Önskar dig lycka till med de nya utmaningarna framöver!
  • Fredrik H

2018-11-14

Fredrik H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej, vi har köpt en villa, vi har blivit väldigt väl bemötta och mäklaren har varit tillgänglig dygnet runt, känns det som.
    Mäklaren har varit mycket diplomatisk och gjort allt för att både säljare och köpare ska känna oss nöjda. Läs mer
  • 2018-11-14

Elisabet Maria H skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Glad o positiv upplevelse under hela försäljningen. Svarar snabbt på sms. Hörde av sig under hela processen, föredömligt! Helt enklet, MVG +. 🎈🎈🎈// Elisabet Holmqvist Läs mer
  • Ebba S

2018-11-11

Ebba S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Grym hjälp vid köp av bostadsrätt! Professionell, trevlig och engagerad. Fick oss att känna oss väldigt bekväma trots att det var vår första bostadsaffär. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-11-17 Gustav S svarar Ebba S
    Hej Ebba!

Tack för fina ord, alltid roligt att man kan leva upp till fundamentala och viktiga förväntningar. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas riktigt bra i den nya bostaden!

Tveka inte att höra av er i framtiden vid frågor eller funderingar kopplat till er boendesituation!

Vänliga Hälsningar,
    Gustav Sandberg