Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 744 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• 2019-04-19

Kristina C skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Superbra samarbete och kommunikation kring försäljning av bostadsrätt. En mäklare som är professionell, lyhörd och ambitiös. Kommer definitivt rekommendera vidare! Läs mer
  • 2019-04-19

Kajsa G skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostad, Höjdgatan 5D.
    Vår mäklare Gustav Sandberg har varit mycket tillmötesgående, lyhörd och hjälpsam. Han har bemött våra förväntningar och krav på bostad väl. Snabb återkoppling och smidig affär vilket uppskattas. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kicki S

2019-04-19

Kicki S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-04-18

Har köpt bostad, Höjdgatan 5D.
    Vår mäklare Gustav Sandberg har varit mycket tillmötesgående, lyhörd samt hjälpsam. Han var levt upp till våra förväntningar samt bemött våra krav på bostad mycket väl. Han har återkopplat snabbt vilket man uppskattar som köpare. Har även varit en snabb och smidig affär vilket uppskattas!
    Vi är jättenöjda! Läs mer

Ann B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt bostad. Bra bemött av mäklaren. Noggrann och ödmjuk. Läs mer
    2019-04-18 Sandra K svarar Ann B
    Tack så jättemycket Ann för din rekommendation, glad att ni är nöjda och har känt att ni fått ett fint bemötande under processen.

Lena M skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en tre rums lägenhet. Fick inte betalt så mycket som jag hade räknat med men är trots det mycket nöjd.

Jag har bara mycket positivt att säga om min mäklare Sandra Kristof. Proffsig men ändå personlig på ett positivt sätt. Kan varmt remmendera henne till mina vänner om de kommer bli behov av en mäklare. Läs mer
    2019-04-18 Sandra K svarar Lena M
    Tack snälla Lena för dina fina ord, jag är glad att du känner dig nöjd med mitt jobb och ser att jag gjort allt jag kunnat för att du ska bli så nöjd som var möjligt. Det har varit ett fint samarbete. Tack för förtroendet.
  • 2019-04-17

Tova H skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag litade lite för mycket på att mäklaren hade stor erfarenhet och gjorde sitt jobb så bra som möjligt. Med facit i hand så finns det saker som kunde blivit bättre om det mäklaren hade gjort på ett annat sätt. B.l.a inte lagt ut objektet för än bilderna var klara, fått besiktningen gjord innan visning, kollat upp köparens lånlöfte. Läs mer
  • 2019-04-17

Sofia T skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Superbra mäklare när vi köpte vårt hus i Barnarp!
    Trevlig, hjälpsam och kunnig.

En riktigt bra köpupplevelse!

Tack :) Läs mer
  • 2019-04-16

Jamila D skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Smidigt och snabbt ) Superbra bemötande! Läs mer
    2019-04-17 Gustav S svarar Jamila D
    Hej Jamila,

Roligt att du är nöjd med mitt arbete. Tack för en tydlig kommunikation och för ett trevligt bemötande tillbaka!

Grattis till den nya lägenheten.

Vi ses!

• 2019-04-16

Sanna B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en lägenhet på 3 rum och kök i stan. Vi blev väldigt trevligt bemötta av mäklaren. Hon var tydlig med vilket pris vi kunde förvänta oss. Våra förväntningar var att lägenheten skulle säljas till utgångspris eller strax över vilket infriades. Mäklaren var hela tiden tillgänglig och uppdaterade oss med info vilket gjorde att vi upplevde det hela som en trygg affär. Läs mer
    2019-04-16 Sandra K svarar Sanna B
    Tack snälla för er fina rekommendation, jag är glad att ni har känt er trygga och väl bemötta under hela processen.
  • Kristin K

2019-04-16

Kristin K skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav Sandberg har hjälpt mig sälja min bostadsrätt med ett lyckat resultat.
    Redan under första mötet med Gustav så ingav han ett stort förtroende i sin roll som mäklare. Ambitiös, kunnig och empatisk.
    Han har under hela försäljningsprocessen varit anträffbar och lyhörd och varit väl förberedd så som inför möten som visning.
    Rekommenderar varmt Gustav till både säljare och köpare. Läs mer
    2019-04-16 Gustav S svarar Kristin K
    Tusen tack för dina fina ord Kristin! Mycket uppskattat.

Jag upplever vår affär som väldigt tydlig och med ett tydligt samarbete. Extra roligt att du känner dig nöjd med hur jag skött mig och hur jag har agerat.

Stort lycka till med huset, och på återseende!

• 2019-04-15

Tobias M skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Smidigt hanterande, tydligt och öppen information, bra och snabb tillgänglighet. Gjorde vårat köp till en enkel resa, trots att vi bodde i en annan stad. Läs mer
  • 2019-04-15

Per K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt lgh Jönköping - Tegelbruksg 8 a. Är till min son 17 år som pluggar i Jönköping, jag bor själv i Motala. Detta faktum som lett till krångel tidigare, dvs att han är under 18 år.
    Mäklaren K Ceylan från början till slut mkt professionell och engagerad, försäkrar sig om att sonens ålder vid detta köp inte skulle bli ett hinder. Sett till att jag själv kontaktade brf och att vi alla fått samma info. Även bemött sonen på mkt bra sätt trots att han var ensam på visning, där över trettio kollat.
    Sammanfattningsvis mycket gott intryck och märks att han tycker om sitt arbete, förmedlar ett äkta engagemang. Även professionell, noggrann och mån om att ge bra info utan att stressa oss, fast vi är medvetna om arbetsbelastning. Har själv jobb som handlar om att ”kunden” ska vara bekväm och inte uppleva sig jagad. Träffat x antal mäklare genom åren, toppbetyg till denne!
    /Per Karlsson, Motala Läs mer
  • 2019-04-14

Peter L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Såld bostadsrätt. Mycket bra bemötande av mäklare som uppfyllde våra förväntningar och mycket därtill under hela resans gång. Läs mer
  • 2019-04-14

Marcus M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte min första lägenhet och jag har bara bra saker att säga. Läs mer
    2019-04-16 Gustav S svarar Marcus M
    Kul att du är nöjd med hanterandet!

Nu när du skrivit denna Reco så får jag väl passa på att gratulera till den nya bostaden!

Vi ses vid överlämnandet!

• 2019-04-13

Ann G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt min villa. Och mäklaren har varit helt fantastisk. Levde verkligen upp till mina förväntningar. Stort Tack Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Olle G

2019-04-13

Olle G skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Villa med utsökt läge. Bra bemötande och lättsamt. Mäklaren skötte sitt arbete väl och helt klart levde upp till förväntningarna. Väl genomförd försäljning men jag skulle gärna velat vara närvarande vid visningen vilket tydligen inte är praxis. Läs mer
    2019-04-13 Lena H svarar Olle G
    Tack Olle, nästa gång får Du kanske vara med😊
  • Elin G

2019-04-13

Elin G skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrätt på 58 kvadrat. Jag är nöjd med hela affären.
    Mäklaren har varit väl påläst och återkopplat väldigt snabbt gällande allt som händer under resans gång. Jag är mer än nöjd och slutpriset är mycket bättre än förväntat. Läs mer
    2019-04-16 Gustav S svarar Elin G
    Hej Elin!

Mycket bra samarbete med dig, och det känns bra att du är nöjd med hur jag hanterade affären! Detta är det viktigaste kvittot på att du är nöjd och att jag levt upp till dina förväntningar.

Tackar för denna affär och hoppas på fler framöver!

Vi ses

• 2019-04-12

Mikaela P skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas Palm Var mäklare när vi köpte vårt hus i Bankeryd. Han var jättetrevlig och vi fick snabbt möjlighet att komma och kolla på huset trots att vi missat Läs mer
    2019-04-15 Nicholas P svarar Mikaela P
    Hej Mikaela,
    Tack för Recon och önskar Er varmt lycka till med Ert nya hem!
    MVH
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-04-12

Erik L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldig professionell och höll bra kontakt. Hjälpte till med att kontakta banken vid frågetecken. Läs mer
    2019-04-12 Gustav S svarar Erik L
    Hej Erik,

Vill först rikta en stor eloge till dig. Tydlig och bra kommunikation är min upplevelse av dig som spekulant också.

Känns bra att du är nöjd, och stort grattis till nya lägenheten!

Vi ses!
  • 2019-04-09

Max M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav Sandberg bemötte mig på ett väldigt professionellt sätt. Han förstod att det var mitt första lägenhetsköp och att jag hade mycket frågor. Han besvarade alla min frågor och var alltid tillgänglig om det var något jag undrade över. Min upplevelse av Gustav var kanon. Tack så mycket för all hjälp.
    Mvh Max Läs mer
    2019-04-10 Gustav S svarar Max M
    Känns bra att du är nöjd med mitt arbete och att du upplever att vi väglett dig i din bostadsaffär!

Ser fram emot framtida kontakt och eventuella affärer.

Grattis till en fantastisk bostad!

• Joakim Patrik A

2019-04-09

Joakim Patrik A skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Träffade 3 mäklare och tyckte Sandberg var bäst. Återkopplar och kommer ihåg vad man säger.
    Lugn och enkel att ha o göra med. Läs mer
    2019-04-10 Gustav S svarar Joakim Patrik A
    Tack för din rekommendation Joakim och för ett hittills bra samarbete!

Vänligast,
  • 2019-04-08

Madde S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastisk mäklare. Ärlig och rak. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-04-08

Johan N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian gav oss ett tryggt och professionellt bemötande där fokus låg på att göra oss som kunder nöjda och nå ett bra resultat. Under processen kunde man snabbt och enkelt få en återkoppling kring situationen och även få stöttning i hur vi som säljare skall gå vidare. Vi är väldigt nöjda med Kristian och utfallet, vilket gör att vi kommer vända oss till honom ännu en gång vid framtida försäljning. Läs mer
  • 2019-04-08

Anders K skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi fick hjälp med allt vi behövde kring försäljningen.
    - Hur vi skulle göra inför visningen
    - Förslag på utgångspris
    - Löpande uppdatering efter visningen och under budgivningen
    Kort sagt allt som behövs för att göra en försäljning så enkel och smidig som möjligt. Läs mer
    2019-04-08 Sandra K svarar Anders K
    Tack Anders för det fina omdömet, och tack för ert fina bemötande samt förtroendet att få hjälpa er.
  • 2019-04-07

Sofie H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrätt 1:a
    Bra och trevligt bemötande 👍
    Smidigt och snabb försäljning
    Mycket hjälpsamma Läs mer
    2019-04-07 Gustav S svarar Sofie H
    Tusen tack för din Reco Sofie!

Hör av dig vid framtida frågor och funderingar så lovar vi att sträva i samma riktning!

• 2019-04-07

Matilda J skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt nyproduktion i munksjöstaden, blev positivt överraskad av det lugn och förtroende som Kristian förmedlade. Han är verkligen professionell i sin roll men samtidigt med glimten i ögat. Han gjorde sitt yttersta för att båda parter skulle bli nöjda med affären och ansträngde sig för att processen skulle bli så smidig som möjligt. Rekommenderas varmt för både köpare och säljare. Läs mer
  • Christoffer T

2019-04-07

Christoffer T skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian var otroligt professionell, tydlig med alla processer, insatt i projektet och alltid tillgänglig samt öppen för att bolla försäljningen.
    För mig som förstagångssäljare var han perfekt och skulle tro att han är minst lika bra för de som är mer rutinerade.
    Skulle jag någonsin behöva en mäklare i Jönköping framöver skulle jag utan tvekan vända mig till honom igen. Läs mer
  • 2019-04-07

Richard D skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt lägenhet
    Christian har gjort ett kanon jobb.
    Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-04-06

Peter L skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Christian, sålde vår lägenhet
    Metodiskt, tydlig, ärlig samt mycket kunnig om marknaden och potentialen
    Christian guidade oss genom hela processen , involverade oss på ett mycket positivt sätt.
    Vi kan rekommendera Christian som en mycket ärlig och kompetent mäklare Läs mer
  • 2019-04-06

Christer L skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt. Fick en bra kontakt direkt.
    Försäljning har hanterats på bra sätt med bra löpande återkoppling från mäklaren.
    Upplever även att mäklaren jobbat bra med de intressenter som fanns och på då sätt fått ett bra utfall och snabbt avslut.
    Rekommenderas. Läs mer

Jan N skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har gjort flera bostadsaffärer genom Lena. Den stora fördelen upplever vi är hennes kännedom om marknad och kunder i Grännatrakten. Inget tjafs utan rejäl leverans med sunt förnuft och stor förståelse för både säljare och köpare i olika situationer. Läs mer
    2019-04-07 Lena H svarar Jan N
    Varmt tack och välkommen till Örserum
  • 2019-04-06

Helen R skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en bostadsrätt av Christian Gustavsson för andra gången och har återigen mötts av stor kunskap, noggrannhet och en väldigt trevlig attityd. Läs mer

Zaya S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hjälpsam, tydlig, nogrann, effektiv, passionerad och kreativ. Läs mer
    2019-04-07 Sandra K svarar Zaya S
    Tack Zaya för de vänliga orden, känns jättebra att du är nöjd med mitt arbete och bemötande. Hälsningar Sandra
  • 2019-04-04

Linnea H skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt på Kålgården. Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda med god och snabb respons. Läs mer
    2019-04-05 Kristian C svarar Linnea H
    Stort tack för rekommendationen och förtroendet, det var ett nöje att samarbeta med er! Härligt att ni är nöjda med mitt sätt att jobba. Ha det gott så länge så ses vi vid överlämnandet i sommar. Tack så länge!

• 2019-04-04

Alexander H skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra mäklare som hela tiden gav info om vad som hände och var trevlig och tillgänglig Läs mer
    2019-04-05 Kristian C svarar Alexander H
    Tack för rekommendationen Alexander! Det glädjer mig att du uppskattat hanteringen av processen även om det inte gick er väg denna gången. Förhoppningsvis hittar vi något annat för er framöver. Trevlig helg!

• 2019-04-04

Tobias A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en 3 rumslägenhet. Bra bemötande med realistiska förutsättningar från mäklarens sida. Mycket nöjda Läs mer
    2019-04-05 Kristian C svarar Tobias A
    Tack för förtroendet under försäljningen Tobias! Härligt när det går vägen redan innan annonsering på Hemnet. Önskar er lycka till på det nya äventyret och bytet av ort.

• 2019-04-03

Mats J skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Utmärkt bemötande, kunnig och serviceminded Läs mer
    2019-04-04 Kristian C svarar Mats J
    Stort stort grattis till bostadsköpet och välkomna till Jönköping! Tack för er rekommendation och den fina responsen på mitt arbete. Vi ses i sommar!

• 2019-04-03

Obos P skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav är tydlig mot kund och har ett lugnt sätt att förmedla information om objektet som säljs, en mäklare som lätt blir omtyckt om han har fötterna på jorden. Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-07 Gustav S svarar Obos P
    Tusen tack för att ni tog er tid att skriva denna Reco!

• Gunvor Lindaus

2019-04-02

Gunvor Lindaus skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt mitt föräldrahem, efter mina föräldrars bortgång. En mindre villa med stort renoveringsbehov. Kanske bedömde mäklaren den som mer svårsåld än han ville säga-känslan av att han var stressad i försäljningen var påtaglig. Trevligt bemötande på många vis i övrigt, villan är såld och jag tror att mäklaren gjorde sitt bästa. Läs mer
    2019-04-09 Nicholas P svarar Gunvor Lindaus
    Jag tackar för det stora förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av Ert föräldrarhem!
    MVH Nicholas Palm

Nineb O skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ramsin hjälpte oss sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med hans insats. Allt flöt på väldigt smidigt och han var alltid tillgänglig när vi hade funderingar. Dessutom var han till stort stöd i köpet av vårat hus, vilket uppskattades högt. Stort tack! Läs mer
    2019-04-09 Ramsin W svarar Nineb O
    Stort tack för er rekommendation :)

Ha en fin dag!
    Ramsin - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-04-02

Alexander K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Seriös och bra bemötande. Allt gick bra utan krångel. Läs mer
    2019-04-02 Kristian C svarar Alexander K
    Grattis till din nya bostad Alexander, en fantastisk lägenhet! Tack för en trevlig dialog och din rekommendation. Lycka till i det nya boendet.

• 2019-04-02

Johan H skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde en villa och blev otroligt nöjd med service och hjälp av detta. Ger Christian betyg 5. Läs mer
  • Charlie I

2019-04-01

Charlie I skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fick min lägenhet såld med hjälp av Gustav. Han gjorde ett väldigt proffsigt arbete och intryck. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2019-04-07 Gustav S svarar Charlie I
    Tack Charlie för att du tog dig tid att skriva en recension, det betyder mycket!

Glad att ni känner er nöjda med mitt arbete och det känns bra att ni rekommenderar mig!

Varma hälsningar,
  • 2019-04-01

Bo E skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande och förväntningarna uppfylldes Läs mer
    2019-04-07 Gustav S svarar Bo E
    Tack för er rekommendation Bo!

Grattis till en fantastisk ny bostad. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas bra!

Varma hälsningar,
  • 2019-03-31

Mark A skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket nöjda med mäklarens bemötande då han är väldigt tydlig och informativ. Han är bra på det han gör och och gav oss en väldigt bra känsla som ledde till en mycket bra och snabb första bostadsaffär.

M&M Läs mer
    2019-04-07 Gustav S svarar Mark A
    Tusen tack för de fina orden Mark!

Varmt välkomna till Jönköping!

/Gustav
  • 2019-03-29

Madelene H skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte radhus. Uppskattar att det ej blev en sk dold visning innan visningsdatumet. Eller att säljaren o mäklaren gick med på försäljning innan visning. För oss är detta ett ärligt sätt mot hos kunder. Man känner sig så lätt lurad annars. Lena har uppvisat ett ärligt o korrekt bemötande. Förtroende givande o vi kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling o Lena till våra vänner. Vi sålde en fastighet förra året o anlitade då Svensk Fastighets förmedling Värnamo. Lika där förtroende givare o kunnig mäklare. Utav Lena har vi fått svar på frågor som vi ställt. Och vi är mkt nöjda. Mvh
    Lasse o Madelene Hagman Läs mer
  • 2019-03-29

Yvonne W skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försäljning av bostadsrätt. Mäklaren bemötte mig på ett väldigt trevligt sätt och mycket professionellt. Försäljningen har gått oerhört smidigt tillväga tack vare en lyhörd mäklare. Det har rakt igenom varit en trygg och mycket bra upplevelse. Läs mer
    2019-04-07 Sandra K svarar Yvonne W
    Hej Yvonne! Tack så mycket för de fina orden, roligt att du känner dig så nöjd och har fått en både positiv och trygg upplevelse. Fint att vi kunde genomföra affären på ett sätt som ni önskade. Allt gott. / Sandra
  • 2019-03-29

Anton B skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en mindre bostadsrätt. Gustav agerar profesionellt från första mötet till skrivna papper och avslutad affär. Bra kontakt angående om vad som händer. Alltid trevlig och verkar vara tillgänglig dygnet runt. Läs mer
    2019-03-31 Gustav S svarar Anton B
    Tusen tack för din Reco!

Tillgänglighet är viktigt - även om en mäklare behöver sova ibland också! :)

Kul att du är nöjd, och lycka till i nästa skede av livet!
  • 2019-03-27

Thomas J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en bostadsrätt. Sandra har bemött oss med stor kunskap och ’värme’. Hon har gett oss tydliga svar på de frågor vi haft under denna tid. Sandra har också varit mån om att allt skall vara så bra som möjligt.
    Professionell med ett gott bemötande och ett stort engagemang. Läs mer
    2019-03-29 Sandra K svarar Thomas J
    Jag vill rikta ett stort tack tillbaka till er för er uppskattning och omtanke, det har varit ett fint förtroende att få hjälpa er och jag är glad att ni uppskattat mitt arbete och engangemang för att allt skulle bli så bra som möjligt både för er och köparen.

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping