Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 1336 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• 2020-01-17

Josefine E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian har varit ett stort stöd vid försäljning av min bortgångna mammas bostadsrätt. Artig, trevlig, påläst och mycket kunnig och tydlig. Har känt mig trygg under hela processen. Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-01-17

Nagem D skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min lägenhet,,mäklaren gjorde mkt bra jobb ,,snabb o smidig affär
    Fick mer än begärt pris Läs mer
  • 2020-01-16

Charlie E skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt ett hus av Peter och han har skött allt kanon bra, samtidigt som vi var i Thailand så löste han allt med papper m.m hemifrån. Vi är super nöjda med Peter linderfalk! Läs mer
    2020-01-17 Peter L svarar Charlie E
    Tack för det, ha en fortsatt skön semester och njut av tiden som ni har kvar där.
  • 2020-01-16

Olle S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tog kontakt Danyels kollega Kim på kvällen som sa att Danyel hade en bostad på gång. Dagen efter ringde jag Danyel och fick en visning inom en timme. Skrev kontrakt samma kväll. Proffsigt hela vägen. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-01-15

Diana S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag köpte nyligen en lägenhet och blev bemött exemplariskt av Kristian. Väldigt snabb och tydlig återkoppling. Kristian var väldigt hjälpsam och det kändes otroligt tryggt med honom. Läs mer
    2020-01-16 Kristian C svarar Diana S
    Stort grattis till en helt fantastisk lägenhet! Tacksam för din rekommendation och det är verkligen glädjande att höra. Vi ses i april igen, ha det gott så länge!

• 2020-01-15

Peter U skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Avspänd mäklare, bra attityd, klara besked, jättebra återkopplingar😀 Läs mer
    2020-01-16 Annalil H svarar Peter U
    Tack Peter! Varmt välkomna till Gränna!
  • Mats W

2020-01-15

Mats W skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket duktig och kompetent säljare av det rätta virket, naturlig suverän stil( håller i längden) lätt och enkel att kommunicera med. Tydlig och konkret, bra planering kring försäljningen och framförallt en mycket trevlig person som man får förtroende för. Läs mer
    2020-01-15 Annalil H svarar Mats W
    Tack Mats! och tack för förtroendet. Är så glad att jag fått vara med och hjälpa er. Saknar redan känslan över att få visa ert fantastiska hus som jag förälskat mig så i och även den fina kontakten med både dig och Ann.
  • 2019-12-27

Fredrik W skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Christian hanterade vår husförsäljning på ett suveränt sätt. Professionell, noggrann och väldigt mån att såväl säljare som köpare skall bli nöjda med köp/säljprocessen.

Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Christian! Läs mer
  • 2019-12-27

Johnny J skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Seriös och omtänksam!Noga med feedback och uppföljning. Läs mer
  • 2019-12-26

Karin J skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har aldrig träffat Kristian , men har sålt och köpt flera hus genom svensk Fastighetsförmedling och alltid varit väldigt nöjd Läs mer
    2020-01-08 Kristian C svarar Karin J
    Tack för rekommendationen Karin! Kul att du uppskattar vårt arbete, välkommen åter till oss vid nästa bostadsaffär.

• 2019-12-24

Charlotte S skrev om Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde vårt hus med Kim Eriksson på Svensk fast. Trevligt, förtroendeingivande och duktig. Försäljningen överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-12-21

Eva J skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande, tillgänglig, seriös. Läs mer
  • 2019-12-21

Torgny N skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Serviceinriktad,seriös och snabb Läs mer

Magita W skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel har sålt min bostadsrätt.
    Han var trevlig, kunnig och lätt att prata med.
    Det kändes tryggt att ha honom som mäklare. Läs mer

Fadil S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Proffsigt och trevligt bemötande och mycket god kunskap. Läs mer

Joel E skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min etta på väster genom Ramsin. Ramsin hade ett klockrent bemötande genom hela försäljningen och fanns alltid nära tills hands om det dök upp några funderingar. Jag är nöjd från början till slut! Läs mer
  • 2019-12-19

Weiler E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har inte träffat henne personligen, men hon verkade väldigt trevlig och engagerad. Fick en positiv upplevelse av svensk fastighetsförmedling både i Jönköping och Gävle. Vi tänker köpa en nyproducerad lägenhet i kaxholmen i Jönköping. Så vi får säkert tillfälle att träffas senare när vi kommer ner till Jönköping. Ser med tillförsikt mot fortsatt samarbete. Vänligen Weiler.

. Läs mer
  • 2019-12-19

Isabelle F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Toppen, palm fick mig/oss att ändra våran uppfattning om SF!
    Keep up The good work! Läs mer
    2020-01-08 Nicholas P svarar Isabelle F
    Hej Isabelle!
    Jätte roligt att läsa eran Reco och höra att ni är nöjda med oss och mitt arbete. Jag vill även tacka för förtroendet ni gav mig att hjälpa till med er villaförsäljning. Vi ses till tillträdet!
    Må väl /Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2019-12-17

Joakim K skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket skicklig mäklare. Köpte en bostadsrätt åt min mamma. Bra kundförståelse. Läs mer
    2019-12-17 Sandra K svarar Joakim K
    Tack för den fina rekommendationen! Värmer mycket. Ha en god jul så ses vi i februari, hälsningar Sandra
  • 2019-12-16

Patrik H skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Husköp. Bra och proffsigt bemötande och aldrig varit några problem. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-14

Andreas S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra, trevlig och mycket hjälpsam Läs mer
  • 2019-12-11

Jan Christer Ingemar W skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vid försäljning av vårt hus har vi haft hjälp av en mycket proffsig mäklare. Fredrik är trevlig, saklig och kunnig och vi kan varmt rekommendera honom till alla som skall köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2019-12-10

Helen W skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt villa på bymarken.
    Jättebra och proffsig bemötande av Sandra . Kunnig . Levde verkligen upp till våra förväntningar .. helt enkelt en jätteduktig mäklare på alla sätt . Läs mer
    2019-12-11 Sandra K svarar Helen W
    Tack snälla Helen för det fina omdömet, gör mig jätteglad att ni är nöjda :) Ha en god jul nu så ses vi i vår! Hälsa familjen!
  • 2019-12-10

Helen W skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt parhus på hisingstorp.
    Fantastiskt bemötande av Henrik,
    Hela affären blev som vi tänkt. Läs mer
    2019-12-11 Henrik H svarar Helen W
    Tack själva. Ett fantastiskt trivsamt och välskött parhus får nu nya ägare och ni flyttar en liten bit nedför backen.
    Allt gick enligt plan och nu kan både köpare och säljare fira jul i lugn och ro!
  • 2019-12-09

Mikael K skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt vår villa i Mullsjö.
    Vi fick ett väldigt positivt bemötande av Henrik redan från början.
    Vi valde Henrik som mäklare just för att vi hade höga förväntningar på hans förmåga och han levde upp till dem till 110%!
    Våra förväntningar var dessutom lägre än Henriks vad det gäller priset vi kunde få ut av försäljningen.
    Allt har fungerat bättre än man kunnat drömma om och vi är supernöjda! Läs mer
    2019-12-09 Henrik H svarar Mikael K
    Tack för de fina orden.
    Ett trevligt och välskött hus får nya ägare och ni får flytta till Ekbacka Strand.
    Allt har fungerat bra och ni har själva gjort ett bra jobb och huset är ju mycket välskött och fint.
    Både jag och Nicholas tyckte att det var riktigt trevligt att jobba tillsammans med er.
    Ha de fint så syns vi!
  • 2019-12-08

Anton S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej! Kristian vet vad han gör. Han är tydlig och talar så man förstår. Han vägleder bra och hans råd är värdefulla.
    Rekommenderar honom :)
    MVH Anton och Malin Läs mer
    2020-01-08 Kristian C svarar Anton S
    Stort tack till er för förtroendet i samband med försäljningen. Det glädjer mig att ni uppskattat min vägledning och extra roligt att processen gick så bra. Lycka till i ert nya boende, där kommer ni trivas utmärkt!

• 2019-12-08

Ebenezer Blay M skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpare,

Kristian är en god och social människa som kan sin grej. God bemötning och var väldig behjälplig från början till slut.

Med vänlig hälsning/ En nöjd kund. Läs mer
    2020-01-08 Kristian C svarar Ebenezer Blay M
    Tack för en så fin rekommendation Eben! Kul att du är nöjd och grattis till ditt lägenhetsköp. Vi ses vid tillträdesdagen, ha det så gott så länge!

• 2019-12-08

Britt-marie K skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Lugn, behaglig och inger förtroende. Läs mer
  • 2019-12-07

Azadeh G skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt fastighet på Rosenlund
    Mäklaren var väldigt trevlig
    Dock tycker jag att alla mäklare driver säljarens linje. Som köpare lägger du ut massa pengar och många gör sitt livs största investering men det är bara fokus på säljaren
    Bra mäklare tydlig, flexibel , lätt och få tag på då vi har konstiga arbetstider Läs mer
  • Ove J

2019-12-06

Ove J skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Utmärkt genomförd bostadsköp genom honom. Han har de kvalifikationer som en nöjd kund kräver. Läs mer
    2019-12-07 Johan G svarar Ove J
    Hej Ove!
    Tack för din fina rekommendation och stort grattis till ditt fina lägenhetsköp!
    / Johan
  • 2019-12-05

Linus G skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig, tydlig, köpt hus.
    Varit bra och nöjd Läs mer

Mattias O skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ramsin har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt. En fantastisk duktig mäklare. Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2019-12-05

Annica K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och sambon har köpt ett hus, vi blev väldigt bra bemötta på visningen.
    Snabb återkoppling gällande intresse/budgivning.
    Förstående, duktig, hjälpsam, trevlig en mäklare vi rekommenderar. Läs mer
  • 2019-12-05

Nensie F skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett stort tack till Johan för ett mycket trevligt bemötande och en snabb affär, jag är super nöjd!! 👍🏻😊 Läs mer
    2019-12-05 Johan G svarar Nensie F
    Hej Nensie!
    Tack så mycket för din fina rekommendation!
    Ha det så bra så syns vi vid tillträdet!
    Med vänlig hälsning, Johan Gustavsson
  • 2019-12-05

Peter L skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt lgh med 1 rum
    Trevlig, lätt att prata med, humoristisk.
    Levde upp till förväntningarna
    Försäljningen gick snabbt. Visningen behövdes ej. Så jag ville ha det.
    Professionell, hårt jobbande. Läs mer
    2019-12-05 Johan G svarar Peter L
    Hej Peter!
    Tack för dina fina ord och för ett fint samarbete under processen.
    Allt gott! / Johan
  • 2019-12-03

Dimitra K skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och min sambo har köpt ett hus. Trevlig bemötande. Har varit tillgänglig via telefon eller mejl när vi behövde mer information. En mäklare som jag skulle rekommendera till vänner! Läs mer
  • 2019-12-03

Bo J skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Allt har gått enligt våra förväntningar. Klart slut Läs mer
  • 2019-12-02

Gunnar Elmer M skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik Hagejärd har varit en mycket bra och trevlig mäklare när vi sålt vår villa.Han har skött allt till vår stora belåtenhet,. Han är seriös och noggrann och förtroendeingivande, och vi ger honom högsta betyg. Vi kan rekommendera honom till alla som ska sälja eller köpa fastigheter. Kerstin o Gunnar Malmström Läs mer
  • 2019-12-02

Nathalie K skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min lägenhet med hjälp av Sandra. Hon ledde oss tryggt och proffsigt genom processen och hade hela tiden en tydlig kommunikation. Läs mer
    2019-12-03 Sandra K svarar Nathalie K
    Tack snälla Nathalie för den fina rekommendationen, vill tacka er tillbaka för ett fint samarbete och för förtroendet! Ha en fin jul! Hälsningar Sandra
  • 2019-12-02

Ingvar J skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kunnig och välvilligt inställd Läs mer
    2020-01-08 Gustav S svarar Ingvar J
    Tack för omdömet!

Hoppas att ni trivs bra i bostaden. Tveka inte att höra av er om ni har frågor, funderingar eller behöver hjälp i framtiden.

/Gustav
  • 2019-12-02

Martin B skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra, professionell och kunnig i sin bransch, det märks att han gör sitt yttersta för att de ska bli en bra affär. Han är med och stöttar hela vägen till mål. Läs mer
    2020-01-08 Gustav S svarar Martin B
    Tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme om hur ni upplevde affären.

När man får förtroendet att hantera en så stor affär som bostadsaffären utgör så känns det alltid extra bra när ens uppdragsgivare är nöjd med hanteringen.

Vi ses vid tillträdet!

/Gustav
  • Kalle G

2019-11-30

Kalle G skrev om Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tillgänglig och tillmötesgående. Mycket trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-12-03 Fredrik H svarar Kalle G
    Tack Kalle för dina fina ord, Vi ses snart på tillträdet och jag får önska dig lycka till med renoveringen nu och hoppas det blir lite ledigt under Jul & Nyår iallafall!

Hälsningar, Fredrik Holm - Svensk Fastighetsförmedling
    Fredrik H gillar detta
  • 2019-11-29

Anneli N skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell och trevlig mäklare som värnade både säljarens och köparens nöjdhet. Läs mer
  • 2019-11-29

Margareta Linnéa G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt, första gången jag gör en sådan affär. Jag upplevde Anna-Lill som mycket kunnig och tillmötesende. Hon uppfyllde verkligen mina förväntningar Läs mer
  • Karl Göran Ove A

2019-11-28

Karl Göran Ove A skrev om Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Han var positiv och glad, inget verkade svårt eller komplicerat Läs mer
    2019-11-28 Fredrik H svarar Karl Göran Ove A
    Tack för de värmande orden och för förtroendet. Ha en trevlig första advent så ses vi snart igen vid tillträdet.

Hälsningar, Fredrik Holm - Svensk Fastighetsförmedling
    Fredrik H gillar detta
  • 2019-11-28

Anton J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemött! Kände/känner förtroende till mäklaren och köper/säljer gärna av henne igen. Tummen upp! Läs mer
    2019-11-28 Sandra K svarar Anton J
    Tack Anton - jätteroligt att du är nöjd med mitt bemötande och det gör mig glad att du känner dig så nöjd att du vill rekommendera mig vidare och återkomma som kund i framtiden! Vi ses snart igen, hälsningar Sandra
  • Fredrik B

2019-11-27

Fredrik B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik var mycket professionell och lyhörd. Huset blev sålt på en gång, vi är helnöjda. Oerhört engagerad mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-27

Chatarina F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra kan inte bli bättre ett toppen bra mäklare. Läs mer
  • Susanne D

2019-11-26

Susanne D skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Anlitade Sandra för att sälja min mors lägenhet .
    Kunde inte fått en bättre mäklare en Sandra . Fantastiskt fint stöd genom hela processen . Proffsig , trygg och otroligt tillgänglig hela vägen . Känner enorm tillit till Sandra och kan verkligen varmt rekommendera henne . I min svåraste stund fann jag en mäklare med det finaste varmaste hjärtat som värnar för både säljaren och köparen på bästa sätt .
    Susanne Läs mer
    2019-11-26 Sandra K svarar Susanne D
    Fina Susanne, vad det värmer med detta fina beröm från dig. Så glad att kunna ge det stödet och att du har känt min genuina vilja att göra mitt allra bästa under hela processen. Dina berömmande ord värmer så mycket! Stort tack för det och vi ses snart för tillträdet.
  • 2019-11-25

Martin S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel sålde vår bostadsrätt.
    Han var mycket proffsig och informativ.
    Hade god kunskap om vårt bostadsrätt och kändes som han la ner ett stor jobb för att få till den bästa affären.
    Vi vara super nöjda med Danyel som vår mäklare.
    Det kändes mycket tryckt och bra.
    Han var som sagt mycket proffsig och vi kommer rekommendera honom till folk framöver. Läs mer
Gustav Sandberg
Kristian Ceylan