Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 1151 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• 2019-10-13

Krunal C skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra visade gott engagemang, trevligt bemötande och proffsigt arbete. Detta genom att vara tillgänglig vid behov. Hon har gjort ett kanonjobb! Läs mer
    2019-10-14 Sandra K svarar Krunal C
    Tack så mycket för ett fint samarbete Krunal! Ha en fin höst och tack för förtroendet! /Sandra
  • 2019-10-12

Mattias B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra både sålde vår bostad till oss först och sålde den sedan åt oss. Det som vi tycker Sandra gör bra är att hon håller alla parter informerade om allt som händer, trevligt bemötande samt en enorm kunskap och expertis. Vi rekommenderar varmt att anlita Sandra. Läs mer
    2019-10-12 Sandra K svarar Mattias B
    Tack snälla Mattias och Jossan för den fina rekommendationen och förtroendet att få hjälpa er! Varit så roligt och trevligt samarbete ihop med er. Vi ses och hörs snart igen! Hälsningar Sandra
  • 2019-10-07

Karin Josefine G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastiskt bra, lyhörd, kommunikativ och skicklig!

Helnöjd! Läs mer
    2019-10-07 Annalil H svarar Karin Josefine G
    Tack Josefine och tack själv, va så roligt att få vara med och hjälpa dig! Är en fantastik själ i den fastigheten och har så mycket historia. Är glad att din köpare kände detsamma och fortsätter i den andan.
  • 2019-10-05

Peter S skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa.
    Mycket bra bemötande och hantering av försäljningen av mäklaren.
    Vi är både nöjda med hanteringen och resultatet.
    Kan varmt rekommendera Henrik! Läs mer
  • Martin B

2019-10-04

Martin B skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel är en toppenmäklare! Han såg till att allt gick som det skulle när jag köpte lägenhet, en nöjd köpare och en nöjd säljare 👍

Jag vet vem jag hör av mig till om de så skulle behövas i framtiden! Läs mer
  • 2019-10-04

Mats A skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte nyligen en villa utav Henrik. Vi tycker att allt gick mycket bra förutom att en budgivare strulade till det lite. Mycket bra jobbat utav Henrik med snabba och tydliga återkopplingar. Läs mer
    2019-10-04 Henrik H svarar Mats A
    Tack för rekommendationen och grattis till en riktigt härlig fastighet. Ibland tar det lite tid för vissa budgivare att komma till skott och varken ni, jag eller säljarna var väl helt nöjda med hur er "konkurrent" agerade. Samtidigt måste man alltid ha respekt för att det är stora beslut som skall tas.
  • 2019-10-03

Anette K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en villa.
    Vi blev bra bemötta och fick ett bra intryck av mäklaren .
    Första gången vi sålt ett hus så vi har ju inget att jämföra med . Läs mer

Robin L skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Anna förmedlade affären när vi köpte villa. Vi har tidigare träffats på andra visningar och alltid fått ett väldigt bra bemötande. Läs mer
  • 2019-10-03

Gunvor R skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionellt bemötande, trevlig och ansträngde sig för att tillgodose mina önskningar. Upplevde att han var ytterst seriös och angelägen om att allt skulle gå rätt och riktigt till väga. Läs mer
  • 2019-10-03

Patrik Ü skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik hjälpte oss med avtal i samband med köp av vårt hus. Tydlig och effektiv kommunikation i hela processen.
    Vi kan starkt rekommendera Fredrik som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-02

Lukás P skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande, smidig och flexibel.
    Köp samt försäljning av radhus. Läs mer
  • 2019-09-30

Katarina H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas Palm har hjälp mig och mina syskon att sälja vår bortgångna mors hem. För mig har det varit viktigt att få en mäklare som jag har förtroende för och som jag känner mig bekväm med. Så kände jag på en gång med Nicholas. Han har dessutom hela tiden funnits tillgänglig för frågor och har skött allt på ett mycket proffsigt sätt. Nicholas är flexibel, okomplicerad och mycket trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-01 Nicholas P svarar Katarina H
    Tack Katarina för din varma Reco och 5:a.
    Jag vill tacka er för förtroendet ni gav mig och kul att höra att ni är nöjda!
    MVH Nicholas. Svensk Fastighetsförmedling.
  • Andreas R

2019-09-30

Andreas R skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet på Torpa genom Sandra. Ett mycket professionellt och vänligt bemötande med snabba svar. Sandra hjälpte oss genom hela processen. Läs mer
    2019-09-30 Sandra K svarar Andreas R
    Hej på er! Tack snälla för det fina omdömet! Varit så trevligt att ha med er att göra! Vi ses senare i höst/vinter. Hälsningar Sandra

Dino M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    I have purchased a lovely apartment located on Hammarvägen 9, Norahammar from Gustav S. I have nothing other than all the best to say about Gustav, extremely professional, kind and easy to speak with. His guidance through the whole process to which I was completely new, was extremely helpful and made the whole stress of buying a new property much much lower. I would wish for everyone to have a seller like him especially to those who are first time into the whole situation. 11/10 ! Läs mer
    2019-10-08 Gustav S svarar Dino M
    Hi Dino,

Thank you for taking the time to write these words. It has been a pleasure to guide you through the process of buying your first apartment in Sweden. Both you and you girlfriend has been effective and easy to communicate with, which has made my job easier. Thank you so much for the Reco and I wish you the best of luck with the new apartment.

Best regards,
    Gustav
  • 2019-09-30

Ann-Sofi G skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och kunnig mäklare när vi köpte vår villa. Bemötte både säljare o köpare med stor respekt. Tydlig information och återkoppling ofta. En mäklare vi rekommenderar! Läs mer
  • 2019-09-30

Patrik F skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt i Huskvarna.
    Johan gjorde ett kanonjobb från början till slut, dessutom är han en kanonkille. Läs mer
    2019-09-30 Johan G svarar Patrik F
    Tack så mycket för din fina rekommendation Patrik!
    Kul att du är nöjd.
    Ha det så bra så ses vi vid tillträdet!
  • 2019-09-29

Peter N skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och bra mäklare.Engagerad och kunnig. Läs mer

Martin T skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde en bostadsrätt 2 rum och kök, 57,5 kvadrat.

Ramsin bemötte mig väl och gav ett säkert och glatt uttryck.

Han var extremt tillgänglig, och snabb på att svara på frågor, vilken dag eller tid på dygnet spelade ingen roll.

Han levde upp till alla förväntningar jag hade.

Den enda feedbacken jag skulle vilja ge är att ha en dialog med kund angående möjligheter till att marknadsföra sin bostad med olika extratjänster via hemnet. Läs mer
  • 2019-09-28

Victor G skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en lägenhet Christian förvaltade, fick ett mycket trevligt bemötande och affären av lägenheten gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-09-28

Malin H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en villa som Fredrik förmedlade. Upplevde honom som professionell, tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-09-26

Ewa H skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Eftersom jag bor i utlandet så har jag inte haft tillfälle att personligen träffa Johan Gustavsson. Hans correspondans via e- mail har varit utmärkt, up to date med vad som har hänt. Förstår att det kommer att ta tid att få allt klart eftersom lägenheten måste säljas, plus vi är så många arvtagare!
    Ewa Hunter Läs mer

Filip S skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en central två i Jönköping.
    Mäklarkontakten har varit väldigt smidig från första kontakt, rådgivning inför styling, fotografering till budgivning och påskrivet säljkontrakt. Läs mer
  • 2019-09-25

Johan L skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nyproduktion. Proffsigt bemötande av mäklaren som var påläst och pedagogisk.
    Förväntade mig en del ytligt säljsnack men denna mäklaren var jordnära och trevlig.
    Skulle kunna tänka mig att anlita denna mäklaren om jag själv ska sälja. Läs mer
  • 2019-09-25

Alexander J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Huskvarna.
    Fick en bra känsla av mäklaren vid första kontakt och så fortsatte de. Hon är väldigt hjälpsam , trevlig och engagerad och lätt att ha att göra med.

Så min upplevelse är väldigt bra och jag är super nöjd! Läs mer
    2019-09-25 Sandra K svarar Alexander J
    Hej Alexander! Vad roligt att läsa ditt fina omdöme, vill tacka dig också för ett väldigt trevligt bemötande och grattis till din fina lägenhet! Jättekul att du är nöjd och vi hörs mer under hösten och ses på tillträdet. Ha det så bra till dess! /Sandra
  • 2019-09-24

Ellen A skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en nyproduktions lägenhet av Christian, väldigt nöjd med köpet och servicen, Christian tog sig tid, var trevlig, smidig och prestigelös.
    Jag hoppas han en dag kan sälja min lägenhet vidare.. :) Läs mer
  • 2019-09-24

Rebecca L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav är den bästa mäklaren jag kunde önskat mig. Han är proffsig, hängiven och ger alltid sitt bästa för de märks. Han är alltid mån, lyssnar och ser om vad kunden vill. Läs mer
    2019-10-08 Gustav S svarar Rebecca L
    Tusen tack för denna fina Reco!

Det betyder väldigt mycket att få bekräftelse på att man gjort ett bra jobb. Det är sånt här som gör en motiverad!

Tack för ett gott samarbete!

• 2019-09-23

Victoria J skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jättebra, tydlig mäklare som gjorde att jag kände mig trygg vid mitt första bostadsköp! Läs mer
  • 2019-09-22

Linus R skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag fick ett jätte bra bemötande vid köp av lägenhet! Riktigt nöjd med hur allt har sköts! Läs mer
  • 2019-09-21

Stefan G skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt lägenhet.

Bra och engagerad. Läs mer
  • 2019-09-21

Sandra T skrev om Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt lägenhet på Ekhagen, enkelt och smidigt. Trevligt bemötande av Fredrik. Lättillgänglig för frågor. Finns inger att klaga på, professionellt förhållningssätt. Läs mer
    2019-09-30 Fredrik H svarar Sandra T
    Tack Sandra för de fina orden.

Hälsningar, Fredrik - Svensk Fastighetsförmedling
    Fredrik H gillar detta
  • 2019-09-20

Johnny L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sammanfattning:
    Kunnig och proffsig i sitt arbete, lugn och inte stressad.
    Alltid ett leende, inte undra på att vi gjorde en snabb affär.
    Vi har köpt en lägenhet i Jönköping.
    Vi blev utmärkt bra bemötta från första samtalet till kontraktsskrivning.
    Vi hade inga speciella förväntningar. Mäklarna har ju ett jobb att göra för att få kunden att sälja/köpa något som de blir nöjda med, båda parter skall känna att de gjort en bra affär. Läs mer
    2019-09-20 Sandra K svarar Johnny L
    Tack Johnny! Vad trevligt att få läsa ert fina omdöme. Det har varit väldigt lätt att le ihop med er, ni är fantastiskt varma och trevliga att ha att göra med. Vi ses senare i höst, allt gott till dess. Hälsningar Sandra
  • 2019-09-20

Sven Erik Lennart K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Både köpt och sålt bostads rätt i Jönköping
    Har inget att klaga på Läs mer

�ke N skrev om Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt. Direkt efter kontakt med mäklare, gjordes en plan för hur och när försäljningen skulle ta sin början. När det var dags, skedde styling, fotografering men innan det var resulterat i en information var försäljningen redan ett faktum. Mäklaren visste vad priset var satt och när köparen lade det budet, var köpet klart.
    Förväntningarna infriades till fullo. Var själv lite överrumplad av hur snabbt det hela var avklarat.
    Fredrik, som mäklare var engagerad och skapade från början en bra relation. Förstår att han är i början av sin karriär som mäklare. Men det oroade mig inte. Tvärtom. Det kändes att ambitionen från hans sida var stor. Så jag är nöjd! Läs mer
    2019-09-30 Fredrik H svarar �ke N
    Tack så mycket Åke för förtroendet och för ett riktigt trevligt samarbete. Jag får önska dig all lycka i nya boendet så hoppas jag vi ses i framtiden.

Hälsningar, Fredrik - Svensk Fastighetsförmedling
    Fredrik H gillar detta
  • Viktoria V

2019-09-19

Viktoria V skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt ett nyproducerat kedjehus. Gustav levde verkligen upp till de förväntningar vi hade och gjorde ett professionellt intryck. Läs mer
    2019-10-08 Gustav S svarar Viktoria V
    Hej Viktoria!

Tusen tack för denna rekommendation. Känns bra att höra att ni är nöjda med hur jag väglett er från ett läge till ett annat.

Vi ses!

• 2019-09-18

Andreas J skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt ett hus.

Mäklaren hade en väldigt bra dialog och var lätt att prata med på visning och efter visning.

Bra och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-09-18

Joakim A skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Stabilt. Läs mer
    2019-10-08 Gustav S svarar Joakim A
    Tack för ett bra samarbete Joakim!

/Din mäklare
  • 2019-09-17

Karl H skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Grym mäklare och process, riktigt nöjda!

Det enda minuset (och detta är litet, men kan vara fint att tänka på) är att när vi först träffades skulle vår huvudmäklare vara en annan än den som vi sedan hade resterande kontakt med. En heads-up hade inte skadat. Läs mer
    2019-09-18 Johan G svarar Karl H
    Tack Karl för din rekommendation och din åsikt!

Det är bra att du säger till och vi kommer tänka på det i framtiden när folk går på semester och kollegor ska ta över uppdrag!

Ha det så bra! / Johan
  • 2019-09-17

Tommy B skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Anlitade byrån för ett förmedlingsuppdrag. Trevligt bemötande och snabba svar på mail och telefon. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-09-15

Jakob S skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastiskt bra service och engagemang.
    Vi kommer säkerligen använda samma mäklare i framtiden vid försäljning av bostaden. Läs mer
  • 2019-09-15

Sofie H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt ett hus. Blev en snabb och bra affär. Bra bemötande och bra information 👍 Läs mer
  • 2019-09-14

Annika L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en 1:a centralt då vår dotter behövde boende pga studier. Upplevde Kristian som mycket professionell, engagerad, personlig och genuin. Han svarade på alla våra frågor snabbt och smidigt genom hela processen. Läs mer
    2019-09-17 Kristian C svarar Annika L
    Stort grattis till lägenhetsköpet, dottern kommer trivas som fisken i vattnet. Kanonläge och en grym lägenhet!

Jag vill tacka så hemskt mycket för rekommendationen och de vänliga orden. Engagemanget och kommunikationen under processen värdesätter jag väldigt mycket, kul att ni uppskattat hur jag agerat. Ha det så fint nu!

Vänlig hälsning, Kristian Ceylan
  • 2019-09-14

Sofia H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik kändes från första stund som en trygghet när vi skulle sälja vårat hus i Habo. Han gav bra information,återkopplade och hjälpte oss på bästa tänkbara sätt. Han var väldigt flexibel och hade med väldigt kort varsel en extra visning och dessa spekulanter köpte sedan vårt hus. Vi rekomenderar att ni väljer Fredrik när ni ska sälja. Han gör ett kanonbra jobb.
    /Sofia och Stefan Läs mer
  • 2019-09-13

Birgitta Katarina E skrev om Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande och god information vid min försäljning av sommarstugan
    Birgitta Erkenborn Läs mer
  • 2019-09-13

Caroline M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt ett parhus och är supernöjda över det proffsiga beteende vi mötts av. Läs mer
    2019-09-13 Gustav S svarar Caroline M
    Hej Caroline!

Tack för den fina rekommendationen och stort grattis till ett fint köp!

Hoppas att ni trivs bra i det nya parhuset!! :)

• 2019-09-13

Jimmie J skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en bostadsrätt i Jönköping.
    Mäklaren Kristian hade en bra visning, förhandlingen gick bra och skrivandet av överlåtelsepappren gick utmärkt.
    Tyvärr körde han med falsk marknadsföring då han både skriftligt och muntligt påstod att en specifik garageplats skulle garanteras vid köpet av lägenheten.
    Hans så kallade lösning på problemet var ingen som helst kompromiss, trots att han erkände att han gjort fel. Läs mer
    2019-09-17 Kristian C svarar Jimmie J
    Hej Jimmie,

Tack för ännu en rekommendation!

Vad gäller möjligheten till en specifik garageplats så är det en väldigt olycklig situation som uppstått där det rör sig om misskommunikation och missförstånd mellan mig, säljaren och föreningen. Något jag verkligen beklagar har drabbat er negativt.

Att vi medvetet skulle fara med osanning rimmar inte med hur vi arbetar. Jag skulle aldrig ange fel information medvetet utan den info jag lämnat till er har byggt på information jag fått ifrån min säljare.

Annonsmaterial finns fortsatt tillgängligt och där finns ingen specifik garageplats angiven däremot har den möjligheten i god tro från min sida kommunicerats muntligt. Den lösning som föreslogs för er var som du säger ingen kompromiss, snarare ett förslag på en lösning. Detta för att ni skulle ha en garageplats direkt vid inflyttning vilket möjliggjordes via förslaget.

Tack för din rekommendation och hoppas ni kommer trivas väl i en väldigt fin bostad!

Vänlig hälsning, Kristian Ceylan
  • 2019-09-13

Naramsen E skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt lägenhet. Vi fick mycket hjälp av mäklaren. Han var jätte duktig, snäll och bästa mäklaren .
    Jätte duktig på att informera.
    Vi tackar honom för allt. Läs mer
  • 2019-09-13

Kristin H skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt ett hus. Jag tycker att Christian var väldigt bra! Saklig och inte för påflugen. Mkt nöjda! Läs mer
  • 2019-09-13

Filip G skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt
    Blev bemött på ett bra sätt av Johan,han var trevlig och förklarade allt om lägenheten bra och noggrant. Läs mer
    2019-09-15 Johan G svarar Filip G
    Hej Filip!
    Tack för din rekommendation! Stort GRATTIS till er fina lägenhet och välkommen till Jönköping.
    Ha det så bra så syns vi vid tillträdet! /Johan
  • 2019-09-13

Emma T skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt vårt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd, superbra och proffsig mäklare. Engagerad och alltid nåbar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-09-13

Cecilia K skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en bostad av Fredrik. Fick ett mycket bra bemötande. Han fick mig att känna mig trygg i den affär som gjordes. Läs mer
Gustav Sandberg
Kristian Ceylan