Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 75 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• Hampus S
    Hampus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig, smidigt och bra hjälp!
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket nöjd. Vår Mäklare Sandra Kristof gav oss en trygg känsla vid vår försäljning.
  • Harald M
    Harald M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Effektiv, snabb affär, trevligt bemötande, tillmötesgående,
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Rolf har varit driven angagerad och mycket aktiv i min försäljning
  • Sebastijan L
    Sebastijan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Helt nöjd, huset blev sålt för utgångspriset vilket jag är nöjd med .
  • Ulf D
    Ulf D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är otroligt nöjda med Henrik Holm ,
    Kunnig , glad, engagerad , och extremt kundfocuserad , vi håller Henrik som Jönköpings främsta mäklare , skulle anlita honom direkt om vi skulle sälja på nytt
  • Robert D
    Robert D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi fick ett mycket trevligt, flexibelt och professionellt bemötande. Vår mäklare var mycket kompetent och duktig. Hon var hela tiden lätt att komma i kontakt med och alltid glad och tillmötesgående. Vi är därför mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och vårt val av mäklare.
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsigt bemötande, mycket kunnig och engagerad för nå ett bra resultat.
    Bästa rekommendationer
  • May-Louise W
    May-Louise W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Från början till slut ett mycket trevligt bemötande. Kände förtroende från början framför allt för att jag fick saklig och ärlig information. Ett lugnt och enkelt bemötande där jag kände att jag kunde ställa frågor utan att få några "påhittade" försäljarargument tillbaka. Ömsesidig respekt.
  • P-O L
    P-O L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi kände att vi fick ett bra stöd under hela processen och kände trygghet i affären!!
  • Christina U
    Christina U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har bara positiva saker att säga om min mäklare. Ett fint bemötande, tålamod och kunnighet. Mäklaren har förklarat alla frågor och jag har fått svar.
    Detta gäller förstås hela Svensk fastighetsbyrå.
  • Annika O
    Annika O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra. Tillgänglig tydlig pålitlig
  • Claes-Göran E
    Claes-Göran E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mäklare Christian Gustafsson, skötte sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Vi blev mycket väl bemötta och han var noggrann med alla detaljer. Hans lågmälda ton passade oss bra och vi fick våra önskemål uppfyllda. Sammanfattningsvis blev vår försäljning av bostadsrätten mycket lyckad. Vi kan verkligen rekommendera Christian!
  • Ingela N
    Ingela N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffesionellt bemötande allt igenom hela försäljningen
  • Lejla S
    Lejla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Malin Persson är en väldigt ambitös och duktig mäklare som tar sina arbetsuppgifter på stort allvar. Hon lyckades sälja min bostadrätt till ett rekordpris på mitt bostadsområde och jag är mer än nöjd med hennes jobb.
  • Ann-Christin S
    Ann-Christin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jätte bra bemötande kände förtroende på en gång. Mäklaren var långt över min förväntan. Hon hanterade allting perfekt samt mycket behagligt och trevligt.
    Jätte nöjd.
  • Ingela D
    Ingela D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag är väldigt nöjd med bemötande och det proffsiga genomförandet från första kontakt. Särskilt bra var att jag inte upplevde någon stress och att mäklaren i detta fall tog sig tid att prata och lyssna på kunden. Särskilt viktigt när man har med äldre personer att göra.
  • Ingemar P
    Ingemar P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har stort förtroende för Christian Gustavsson!! Lugn och saklig med glimten i ögat.
    Proffsigt genomförande från första till sista kontakt.
  • Clara A
    Clara A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Julia Stael von Holstein är en mäklare i toppklass. Hon har ett mycket trevligt bemötande och uppträdde oerhört professionellt under hela processen. Som mäklare är hon tydlig, ärlig och förklarar så att man förstår. Jag skulle definitivt anlita Julia igen och kan varmt rekommendera henne.
  • Elsa J
    Elsa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har bara positiva vibbar av mäklaren angående försäljning av lägenheten.
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra bemötande. Bra engagemang och bra genomgångar. Kunnig. Förtroendeingivande.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Julia hjälpte mig och min sambo att sälja våra lägenheter! Julia gav oss ett stark förtroende och proffesionellt intryck redan från första stund. Detta första intryck visade sig vara sant! När vi behövde Julias hjälp så fanns Julia alltid där. Lugn, tydlig och proffesionell. Utan Julias hjälp med lägenhetsförsäljningarna hade vi aldrig kunnat landa affären med vårt drömhus!

Stort tack Julia!
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsig mäklare som som gjorde sitt bästa och sålde min lägenhet snabbt utan visning och jag fick det jag begärde.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra engagemang och trevligt bemötande.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Sandra Kristof i synnerhet. En mycket lyhörd och proffesionell mäklare som skötte affären utifrån mina villkor och som jag kände stort förtroende för. Skulle definitivt anlita henne igen. Det blev en helt igenom lyckad affär! Tack så mycket!!
  • Ann A
    Ann A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Det finns ingenting i fråga om köp och försäljning som jag önskar skulle vara annorlunda. DC uppfyllde vår förväntan med råge. Enkelt, seriöst, informativt och stöttande i hela processen. Jag skulle utan tvekan anlita honom igen.
    Med vänlig hälsning Ann Aldén
  • Anders M
    Anders M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik Hagejärd på Svensk Fastighetsförmedling har i uppdraget som mäklare vid försäljning av vår fastighet agerat på ett mycket professionellt, affärsmässigt och hänsynstagande sätt, vilket överträffade mina förväntningar. Jag fick kontinuerlig information, bra rådgivning och stöd i allt som var kopplat till försäljningen. Jag har mycket stort förtroende för Fredrik Hagejärd och Svensk Fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera Fredrik och den mäklarfirma han representerar.
  • Sven-Erik J
    Sven-Erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra information under hela processen .
  • Bodil E
    Bodil E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra. Korrekt,trevlig,professionell
  • Britt-Marie S
    Britt-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bara positivt, lyhörd, engagerad, lugn, ärlig, väldigt bra bemötande... Tack Fredrik
  • Dödsbo efter Cecilia B
    Dödsbo efter Cecilia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionellt och bra bemötande. Återkoppling efter öppen och privat visning. Carolines tillvägagångssätt att samla spekulanterna på visningen för en kort information är bra.
  • Kristin T
    Kristin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är jättenöjda med bemötandet; hjäpsamt, positivt och professionellt.
  • Erik P
    Erik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag hade sedan tidigare hört enbart positivt om Sandra.
    Jag är väldigt nöjd med allt hjälp jag fick både vid försäljning och köp av lägenhet.
    Tydligheten, ärligheten och flexibiliteten är jag supernöjd med.
  • Heidie Ö
    Heidie Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    pålitlig och duktig på sitt jobb.
  • Ingegerd F
    Ingegerd F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    mycket bra bemötande. ordning och reda. snabb och effektiv.
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag tycker vårat samarbete fungerade bra, och är nöjd med det.
    Tycker du gjorde ett bra jobb.
    Ett trevligt bemötande och man kunde nå dig närsomhelst.
  • Peter S
    Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bemötande väl godkänt. Upplägg fint.
    Funderingar i efterhand är väl att man kanske skulle lagt mer tid för resonemang hur man säljer när efterfrågan är stor. Om det verkligen var bra att sälja genom läge+ eller om man skulle gått på den öppna marknaden. Man kan alltid vara efterklok.
  • Inge H
    Inge H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Är mycket nöjd med hur uppdraget har hanterats. Vi hade en bra dialog hela tiden. Julia hörde av sig snabbt om hon inte svarade direkt. Bra personal hon hade runt sig, jag tänker på fotograf och stylist. Känner mycket nöjd med att jag valde er.
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vänligt bemötande och snabbt igångsättande.
    Realistiska förväntningar.
  • Fanny  E
    Fanny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket nöjd, lyhörd och proffsig mäklare som hjälper dig på bästa sätt.
  • Johnny S
    Johnny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och positiv, bra förklaring av hela processen med att sälja huset. Styling och foto fungerade bra, dom var mycket trevliga oxå.
    Semestertiden sammanföll med lite bud och jag gjorde visningar själv en lördag.
    Köpare hittades och kontrakt skrevs omgående på nästa vecka, söndag med en annan mäklare som fixade allt. Sedan tyst från Peter , min mäklare.
    Ytterligare veckor gick utan kontakt, semestertider, så affären blev gjord utan stor inblandning av min mäklare, tycker att arvodet regleras lite till min fördel.
    I övrigt allt ok. Mvh Jonny Sandkvist
  • Martin B
    Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fick ett mkt bra bemötande och Julia levde upp till förväntan, upplevde henne som mkt kunnig och kompetent mäklare. Har sålt 2 bostäder innan och är utan tvekan nöjdas med Julia och Svenskfastighetsförmedling hur affären skötts.
    Skulle utan tvekan rekommendera henne och Svenskfastighetsförmedling till andra.
  • Alice N
    Alice N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag är mycket nöjd med min mäklare och utgången av försäljningen. Mäklaren gav bra input, lyssnade på oss och lyfta fram lägenheten från sin bästa sida.
  • Christina L
    Christina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är mycket nöjda med det proffsiga bemötandet som vi fick av Sandra Kristof.
  • Alfred S
    Alfred S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande och lyssnade in våra önskemål.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Snabb och smidig uppstart I samband med ett annat husköp. Kontinuerlig kontakt. Trevlig och jordnära person som är lätt att ha kontakt med. Inga problem alls.
  • Aeivy Y
    Aeivy Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra, seriöst bemötande, som levde upp till min förväntningar.
  • Pia F
    Pia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej!
    Tycker att du gjorde ett jättebra jobb och dessutom var väldigt trevlig samt lätt att kommunisera med.Mvh Pia Fredriksson
  • David E
    David E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi tycker att totalupplevelsen är mycket bra. Försäljningen gick bättre än förväntat! Proffsigt och väl genomarbetat från fotografering, styling till visning och sen avslut. Nöjda! /David
  • Lola L
    Lola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket proffsigt uppträdande. Han tog hand om allt och förklarade hur allt fungerade.

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping