Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 192 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• Josefine E
    Josefine E skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hon var jättetrevlig och duktig! Bra på att snacka med intressenter. Det enda minuset var väl att det kändes som att hon hade lite för mycket att göra med andra hus så att ett litet radhus som vårt kanske inte kändes högprioriterat. Läs mer
  • Oscar K
    Oscar K skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell, Trevlig och grymt hög servicenivå! Läs mer
  • Olle W
    Olle W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    När vi valt Svensk Fastighetsförmedling med Fredrik Hagejärd som mäklare till att sälja vår fastighet fick vi all hjälp och stöd man kan begära. Hagejärd stod till vårt förfogande i princip veckans alla dagar och tider på dygnet och avlastade oss alla problem och bekymmer. Bättre service kan man inte begära. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jaklin gav från första stund ett rakt och ärligt intryck. Hon har genom hela processen underlättat min försäljning i Jönköping, samtidigt som jag bott på annan ort. Trots motgång i en trög marknad har hon fortsatt kämpa och hela tiden lämnat uppdateringar och lugnande besked. Läs mer
    2017-12-11 Jaklin S svarar Johanna G
    Hej Johanna!
    Stort tack för de fina orden, det är mycket värt för mig. Jag vill passa på att tacka för ett mycket gott bemötande under hela processen och ett trevligt samarbete. Lycka till med studierna och hoppas att du ska trivs på din nya ort! Med vänlig hälsning Jaklin.S
  • Karl Olof Henry P
    Karl Olof Henry P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag upplever mycket bra och trevligt bemötande av Fredrik Hagejärd i förekommande ärende försäljning av fastighet
    Tack Läs mer
  • Bodil Ä
    Bodil Ä skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jaklin skötte sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Vi kände oss trygga med att hon gjorde sitt yttersta för att vi skulle göra en så bra och smidig affär som möjligt. Hon var både professionell och personlig, vilket vi uppskattade. En ambitiös och driven person med en varm personlighet! Läs mer
    2017-12-11 Jaklin S svarar Bodil Ä
    Tack Bodil, detta värmer verkligen att få läsa det här. Detta kommer även hjälpa mig att fortsätta att jobba hårt och göra det lilla extra för mina kunder i framtiden.
    Det har varit ett sant nöje att få ha er som mina säljare och framför allt lära känna er mer. Får önska er all lycka i det nya boendet på Eksjö. Hälsa Lennart så mycket! Med Vänlig Hälsning Jaklin.S
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Allt bra och smidigt. Allt bra och smidigt. Läs mer
    2017-12-04 Sandra K svarar Daniel S
    Tack Daniel! Hoppas du trivs kanonfint i din nya lägenhet!
  • Martina G
    Martina G skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel har varit engagerad från första mötet och har gjort att processen känts trygg. Även i en något svajig marknad har vi känt oss lugna med Danyel som mäklare. Det har varit lätt att få tag på honom och han har hållt oss informerade under resans gång. Vi upplever också att han haft god kontakt med de potentiella köparna, vilket är en förutsättning för ett bra avslut. Vi kan definitivt rekommendera Danyel. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och seriös. Kom med ett realistigt ev slutpris som inte gav falska förhoppningar. Läs mer
  • Evelina E
    Evelina E skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra bemötande även om vår första affär tig en oväntad vändning och ägaren inte ville sälja. Villig att hjälpa till att ge oss nya möjligheter till köp av lägenhet. Läs mer
    2017-12-03 Sandra K svarar Evelina E
    Tack Evelina! Ja det var tråkigt att säljaren drog tillbaka sin försäljning innan ni ens fick komma och titta, men jag är precis som ni jätteglad att det istället blev en annan lägenhet ni tyckte om och att ni är så nöjda med mitt bemötande och kände att ni fick bra hjälp. Hoppas att ni trivs kanonbra!
  • Britten G
    Britten G skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Det var verkligen snabba ryck. Har aldrig hört att en husaffär går så snabbt. Från visningen på söndag / måndag så var affären klar på torsdagen.

Med vänlig hälsning
    Einar Läs mer
    2017-12-04 Nicholas P svarar Britten G
    Hej Britten & Einar,
    Tack för omdömet och förtroendet att sälja Er fantastiska villa.
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • Nikki J
    Nikki J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ärlig & kunnig mäklare som höll en uppdaterad hela tiden. Rekommenderas! Läs mer
    2017-12-03 Sandra K svarar Nikki J
    Tack Nikki! Fina ord och jag blir såklart extra glad att ni värdesätter mina täta uppdateringar. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus.
  • Oskar F
    Oskar F skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt trevlig och duktig. Inga konstigheter alls. Jättenöjd Läs mer
    2017-12-01 Sandra K svarar Oskar F
    Tack Oskar! Hoppas ni kommer trivas kanonbra i er fina lägenhet!
  • Raya H
    Raya H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig, kunnig, kompetent, arbetar hårt, bra på kommunikation, (varit i kontakt med Sandra både som säljare och köpare), tydlig i sitt sätt, inkännande. Läs mer
    2017-11-30 Sandra K svarar Raya H
    Tack Raya för de fina orden, jag är tacksam för det fina bemötandet ni har gett mig tillbaka och att jag har fått hjälpa er och jag ser fram emot att hälsa på er i huset!
  • Jens A
    Jens A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt bra bemötande, bra feedback under hela processen. Är jättenöjd med Sandra. Läs mer
    2017-11-30 Sandra K svarar Jens A
    Tack så mycket Jens! Roligt att ni är nöjda och hoppas ni trivs fint i er lägenhet.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra. Bästa mäklaren jag någonsin träffat! Läs mer
    2017-11-30 Sandra K svarar Jonas A
    Det var väldigt snällt sagt Jonas! Glad att du är så nöjd med mitt jobb.
  • Sebastian P
    Sebastian P skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har varit väldigt nöjda med Jaklin som mäklare under hela vår försäljningsprocess. Hon har visat ett starkt engagemang och varit mån om att vi ska bli nöjda. Jaklin har hela tiden tagit god hänsyn till våra önskemål och förväntningar. Läs mer
    2017-12-01 Jaklin S svarar Sebastian P
    Tack Sebastian för din rekommendation. Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Extra roligt att du uppskattar mitt arbete. För mig är det viktigt att ni känner er trygga i er försäljningsprocess och att man har ett bra samarbete. Jag tyckte ni själva var lyhörda och bidrog väldigt bra till försäljningen. Hälsa så mycket till J./
    Med vänlig hälsning Jaklin S.
  • Sara S
    Sara S skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej!
    Min känsla som kund var ok, att jag fick all trevligt bemötande och information som jag behöver när man har bestämd att köpa ett hus .
    Jag tycker att Anna Axelsson varkar glad, duktigt och ordentligt i sitt jobb, det behöver sånt personal i sånt yrke och hur de gör deras kunder nöjda .
    Tack för er och er insats 😊
    Sarah shikro Läs mer
  • Tomas O
    Tomas O skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik gav ett mycket professionellt och trovärdigt intryck.
    Ingen " fantasi "summa i arvode utan rimlig.
    -utgick från vårt utgångspris -och trots en enda budgivare
    kunde Fredrik utifrån respekt för "säljaren" - få denne budgivare att närma sig vårt utgångspris. Läs mer
  • Tuula K
    Tuula K skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tycker att han skötte det alldeles ok. Läs mer
  • Frida B
    Frida B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Han var väldigt trevlig och tillgänglig på telefon. Läs mer
  • Zac H
    Zac H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig, svarade rakt och enkelt på frågor,förklarade lättfattligt, rekomenderas varmt. Läs mer
  • Yvonne Å
    Yvonne Å skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gott bemötande. Det so skulle göras blev gjort. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tillgänglig. Trevlig. Professionell. Läs mer
  • Stig Lennart Gustav Å
    Stig Lennart Gustav Å skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Upplevde att mäklaren var mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående, men upplevde också att det tog mycket tid innan det hände saker ibland. Det verkade som han hade för många uppdrag samtidigt och var väldigt splittrad. Läs mer
  • Marja Kaarina G
    Marja Kaarina G skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej Jag vill säga, Att Fredrik är duktig Mäklare, Vill gärna rekommendera Fredrik till mina vänner och Alla andra. Han kan sin sak, Vill säga altt gott om Fredrik. HÄLSNINGAR Kaarina. Läs mer
  • Ali A
    Ali A skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej, jag tycker att han har skött sig bra och bemötandet varit okej, men han har varit lite dålig på att informera i Läs mer
  • Jakob G
    Jakob G skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande. Bra svar på frågor. Tydlig. Läs mer
  • Julian M
    Julian M skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Skarpsint, professionell, noggrann - adjektiv och egenskaper som beskriver Jönköpings vassaste mäklare.

Danyel är också en energisk slitvarg som överträffar, så väl mina som andras förväntningar. En kille som alltid levererar oavsett hur utmaningen ser ut. Danyel inger ett grymt förtroende genom att komma med förslag, input och perspektiv som man själv inte har reflekterat kring - allt för att det ska bli så bra som möjligt, både för säljare och köpare. Gång på gång har han gjort sig förtjänt till fortsatt förtroende tack vare ett enormt och sällsynt affärsmannaskap.

Stort tack! Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra bemötande. Vänlig och kompetent pa alla sätt. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik skötte allt mycket fint, mycket information och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Lars Olof V
    Lars Olof V skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt säker och inger förtroende om ett bra kommande pris. Läs mer
  • Antonio P
    Antonio P skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Anna var verkligen professionell men även personlig och trevlig. Hon valdes på dessa grunder då hon stack ut i jämförelse med konkurrenter Läs mer
  • Linda A
    Linda A skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Säljig, trevlig, lite skrytig, lugnande och hjälpande inledningsvis. Erfarenhet av Jönköping, olika typer av människor. Han passade oss väldigt bra vid detta tillfälle. Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig, professionell, pålitlig, saklig och förtroendeingivande Läs mer
  • Christian W
    Christian W skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi fick ett vänligt och proffesionellt bemötande. Anna var väl förberedd och förklarade på ett tydligt sätt av vad som väntades av oss. Och vad vi kunde förvänta oss av dom. Läs mer
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket trevlig och kompetent! Fint bemötande och alltid allt i ordning! Läs mer
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian är enligt min uppfattning en mycket skicklig mäklare. Skulle jag sälja idag hade han fått sälja igen. Har jag vänner som ska sälja ger jag dem Kristians nummer. Läs mer
    2017-12-06 Kristian C svarar Kristoffer A
    Tusen tack för dom fina orden, det värmer verkligen! Kom gärna förbi på en kaffe om du har vägarna förbi. Tack för förtroendet och ha det gott Kristoffer!
  • Petra J
    Petra J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt bra bemötande, Sandra är snabb på att återkomma om man ringer och söker henne. Alltid glad och trevlig, lätt att ha och göra med. Läs mer
    2017-11-28 Sandra K svarar Petra J
    Tack snälla Petra för ditt fina omdöme, det är roligt att få uppskattning när man försöker hålla en hög servicenivå. Tack själv för trevligt bemötande.
  • Lena C
    Lena C skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kunnig och trygg mäklare. Vi blev bra bemötta och det kändes som hon brydde sig på riktigt. Läs mer
  • Christel L
    Christel L skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Blev väldigt bra bemött och fick all hjälp som jag behövde. Anna Axelsson var super bra. Läs mer
  • Kent F
    Kent F skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Henrik har gjort ett väldigt bra jobb och har verkligen nått upp till våra förväntningar. Tydlig och professionell. Har en mycket bra kunskap om marknaden med mycket kontakter/intressenter. Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och proffsig. Återkom snabbt på mail och telefon. Läs mer
  • Douglas Winslow C
    Douglas Winslow C skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi valde Fredrik p.g.a. hans f.d. resultat under årets lopp. Vad vi trodde om hans säljteknik och bemötande/professionalitet stämde bra till. Han är noggrann och kunnig samt ödmjukt och en duktig lyssnare. Hela processen gick so han hade lovat och till slut fick vi huset såld inom en korttid och till ett bra pris. Jag skulle rekommendera Fredrik utan tveka till den som vill sälja eller köpa en villa. Läs mer
  • Lina H
    Lina H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett proffsigt och sympatiskt intryck. Han tog sig tid till ärendet. Läs mer
  • Adisa D
    Adisa D skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell och trevlig. Har svarat på våra frågor på ett korrekt och skickligt sätt. Läs mer
  • Miriam P
    Miriam P skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Lugn och trygg person. Upplevdes ärlig, saklig och tydlig. Vi är nöjda med hur allt sköttes. Läs mer
  • Lars Göran Ingemar L
    Lars Göran Ingemar L skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra person att ha med att göra i olika frågor. Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Henrik är en engagerad, kompetent och välkomnande mäklare som är av nutidens mått en av de bästa som jag kommit i kontakt med.

Jag har köpt och sålt fastigheter och det är sällan man träffar mäklare som tar sin roll och ansvar på större allvar än sig själva.

Den dag vi säljer vårt hus vi köpte via Holm, kommer vi kontakta Holm igen!

Du blir inte besviken!

//Peter Karlsson Läs mer
  • Magdalena A
    Magdalena A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vänlig och tillmötesgående. Professionell. Hade mest kontakt med min make, men inkluderade mig mycket noga i affären. Läs mer
    2017-12-06 Kristian C svarar Magdalena A
    Tack för förtroendet Magdalena och Göran! Kul att ni uppskattar arbetet, ses framöver.

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping