Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 1011 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• 2019-08-25

Ann-Marie T skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande, lätt att få kontakt och svar av! Läs mer
  • 2019-08-25

Jaklin S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt en bostad genom Kristian Ceylan. En mycket kompetent och ödmjuk mäklare. Hela processen kändes väldigt trygg med tydlig kommunikation och stort engagemang. En mycket skicklig mäklare som jag rekommenderar starkt till alla som vill köpa eller sälja bostad. Vi kommer definitivt tillbaka vid nästa affär! Läs mer
  • Christian I

2019-08-25

Christian I skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fulländad affär alla pater köpare själars och mäklare sliper nöjda med rekordförsäljning, från OXH med första mötet med min mäklare har jag inte behövet tänka på något. Förutom att överlämna nyckeln. Toppen! Läs mer
  • 2019-08-24

Krister S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Utmärkt utfört säljuppdrag! Vi är helnöjda med allt. Finns inget att anmärka på. Kristian är professionell, lyhörd och duktig. Stort tack! Läs mer
  • Samanta G

2019-08-24

Samanta G skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köp en lägenhet på 79kvm. Mäklaren var helt okej på alla sätt. Såg till att man förstod allt som händer och ska hända när man köper lägenhet. Då detta va min första bostadsrätt Läs mer

Håkan S skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en villa.
    Mäklare Henrik Holm har varit seriös och tillmötesgående.
    Vi hade förväntningar på så högt pris som möjligt vilket
    Henrik Holm levde upp till.
    Henrik Holm var duktig på att sälja in vårt Hus på visningarna
    bra jobbat.

Siv och Håkan Sundstrand Läs mer
    2019-08-24 Henrik H svarar Håkan S
    Tack själva!
    Jag är dessutom övertygad om att köparna kommer att trivas i huset, många år framöver.
  • 2019-08-24

Joakim S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket hjälpsam, informativ och ärlig. Svarade utförligt på frågor om lägenhetsköpet. Läs mer
  • 2019-08-24

Martin M skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en lägenhet av Kristian.
    Proffsigt bemötande från första stund.
    Påläst om föreningen samt lägenheten i sin helhet. Gav svar på alla våra frågor.

Som förstagångsköpare är man både nervös och frågande men Kristian har besvarat eventuella frågor samt gjort vår bostadsaffär väldigt trygg och smidig.
    Även efter kontraktsskrivningen så har han varit tillgänglig och flexibel.

Skulle mer än gärna anlita Kristian som mäklare vid en försäljning i framtiden.

Martin Meibrant
    Rebecka Åberg Läs mer
  • 2019-08-23

Jenny H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi fann och köpte vår drömvilla genom er och fick ett bra förtroende för mäklaren som var trevlig, transparent och snabb på att höra av sig!
    Tusen tack för er hjälp! Läs mer
  • 2019-08-23

Mats A skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    När vi sålde vår bostad tog Fredrik hand om det på bästa sätt. Hans sätt att presentera hur han tänkte lägga upp affären var verkligen proffsigt och man kände sig säker. Under processen återkopplade han hela tiden till oss om hur läget var vilket gjorde att man kände sig lugn. Läs mer

Tor Å skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande på lagom nivå. Trevligt och tillgängligt. Läs mer

Urban M skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En jordnära kille som gör sitt jobb utan att krångla till det. Läs mer
  • 2019-08-22

Ellen S skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Har varit på flera visningar den senaste tiden och den här var en av de bättre - lugn, kunnig, tillmötesgående mäklare med snabb återkoppling även sent på kvällen! Läs mer
    2019-08-23 Johan G svarar Ellen S
    Tack så mycket Ellen!
    Att köpa och sälja en bostad är för dem allra flesta den största affären man gör i sitt liv.
    Då tycker jag att det är väldigt viktigt att jag som mäklare är flexibel och engagerad.
    Grattis till ditt köp!
  • 2019-08-22

Rasim F skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En mäklare som sticker ut i sitt handhavande med kunder, tillförlitlig och förtroendeingivande! Läs mer
  • Nina G

2019-08-22

Nina G skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde bostaden genom Ramsin. Mäklaren var super duktig och ställde alltid upp och svarade på våra frågor oavsett tid på dygnet. Försäljningen gick bättre än förväntad och vi är riktigt nöjda med Ramsin och svenskast. Läs mer
  • 2019-08-22

Gunnar W skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kan bara tacka för ett proffsigt bemötande/utfört arbete med återkommande återkopplingar. För min del blir det bara +++++++++++++++ Läs mer
  • 2019-08-22

Natalie R skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpe av lägenhet på Sjöåkravägen, Bankeryd.
    Väldigt hjälpsam, förstående och trevlig mäklare som skapat en känsla av trygghet genom hela processen.
    Toppenupplevelse! Läs mer
  • 2019-08-21

Peter G skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag kom i kontakt med mäklaren (Johan) genom min flickväns dotters försäljning av deras lägenhet och fick där stort förtroende för honom.
    Jag blev från start mycket bra bemött av Johan, han har tillmötesgått mig som säljare i de önskemål jag haft. Han har uppvisat en transparens och noggrannhet i det som rör försäljningen genom att hela tiden hållit mig informerad om vad dom händer.
    Jag är mycket nöjd med Johans prestation i detta och att vi även lyckades nå det prismål som vi satte tillsammans , det blev ytterligare ett plus i kanten.
    Mvh Peter Läs mer
    2019-08-22 Johan G svarar Peter G
    Tack Peter för din fina rekommendation!
    Vilket fint samarbete vi har haft under hela processen.
    Stort Grattis till försäljningen så hörs vi!

Thamas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt
    Mkt bra bemötande och ärlig och en rak kommunikation Läs mer
  • 2019-08-21

Lars A skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en villa/fritidshus på Visingsö. Jag har träffat mäklaren tidigare när jag köpte huset på Visingsö. Mäklaren har stor erfarenhet som fastighetsmäklare och jag blev som tidigare vänligt bemött. Jag hade inga direkta förväntningar annat än att få huset sålt till ett bra pris. Mäklaren jobbade hårt med de spekulanter vi fick under de visningar vi hade på fastigheten. Mäklaren hade även bra ideer och tips för att få huset sålt. Så allt som allt en bra och positiv upplevelse. Läs mer
  • Ann-Sophie S

2019-08-20

Ann-Sophie S skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt Hamnvägen 17 på Visingsö.
    Vid första mötet med mäklaren
    Lena Hammarstedt så blev vi varmt mottagna.
    Hon har under processen varit tillgänglig både via telefon, sms och meil, då vi haft många frågor och funderingar, som hon hjälpt oss att lösa på bästa sätt.
    Första gången vi är i kontakt med en mäklare, men hon levde mer än väl upp till förväntningarna.
    En varm person som såg till både säljaren och köparens behov. Läs mer
  • 2019-08-20

Jonas H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har både köpt och sålt genom Gustav och representerar båda sidorna väl. Kontinuerlig information och professionellt bemötande hela vägen. Läs mer
  • 2019-08-19

Sven N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian är lugn, förklarar sakligt och kom med tipps och gav ett förtroende till en lyckad försäljning Läs mer
  • 2019-08-18

Marcus S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde våran bostadsrätt. Gick snabbt och smidigt. Såld innan allmän visning. Engagerad och motiverad mäklare som gör allt för att hjälpa kunden på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-08-18

Eddie S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en trea i ett sekelskifteshus i Huskvarna. Vi ringde två dagar innan visning och bemöttes på ett fantastiskt sätt. Oerhört trevlig. Jag har haft kontakt med flera mäklare som känns stressade och något besvärade över att man ringer och ställer frågor innan visning, men här kändes det bara tvärt om. Hela upplevelsen av detta köp var trevligt, effektivt och proffesionellt samtidigt som mäklaren kändes som en god vän. Vi kommer använda oss av samma mäklare när vi nu säljer vår nuvarande bostad! Läs mer
  • 2019-08-16

Lennart K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt lägenhet vid munksjöstaden Påsgatan 6. Utmärkt och mycket trevligt bemötande . Mycket bra info om själva lägenheten , området runt kvarteret . Vi är supernöjda . Stor kunnighet , saklighet om hela affären Läs mer

Angelica O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en bostad genom Svensk Fastighetsförmedling som förmedlades genom mäklaren Kim Eriksson.

Bemötandet har varit precis så som vi hade önskat och allt har skötts med bravur! Professionell, serviceinriktad och framför allt en mycket trevlig mäklare!
    Han har även fötterna på jorden och känns mån om kunderna.

Om vi kommer sälja fastigheten i framtiden så är det absolut Kim vi kommer kontakta. Läs mer

Erik B skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte vår första lägenhet och fick bra vägledning genom hela processen. Läs mer

Helena H skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    "......"...................."............... Läs mer
  • 2019-08-15

Mathilda A skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt. Blev väl bemött av mäklaren. Upplevde kommunikationen i försäljningsprocessen som ärlig, med snabb återkoppling och hög tillgänglighet. Jag känner mig mycket nöjd med valet av mäklare. Läs mer
  • 2019-08-15

Michelle L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en lägenhet, mäklaren var professionell och jobbade för att avsluta affären. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Var en bra upplevelse. Läs mer
  • Yaldis H

2019-08-14

Yaldis H skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian Ceylan var riktigt professionell och väldigt engagerad, lyhörd och lösningsfokuserad. Han respekterade oss som kunder och lyssnade aktivt på vad vi hade och säga. Vi hade ett otroligt bra samarbete och är nöjda mad resultatet båda vi och köparen.
    Mvh Yaldis & Emanuel Hadad Läs mer
  • Annika W

2019-08-13

Annika W skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en jättefin lägenhet! Mäklaren hjälpte mig att skaffa rätt köpare trots en hård marknad. Det drog ut lite på tiden men det var det värt. Under tiden uppdaterade han mig kontinuerligt om de tänkbara köpare som hört av sig samt hur de såg på min lägenhet. Jag är mycket nöjd med valet av mäklare😁 Läs mer
  • 2019-08-11

Joakim K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Han agerade sakligt och korrekt hela vägen samt kom med bra råd då man frågade efter det. Läs mer

Lena A skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Är i det hela mycket nöjd med bemötandet vid visning och avtalsskrivandet av lägenheten vi köpte. Läs mer
  • 2019-08-11

Karin S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag upplevde att mäklaren gav ett vänligt, lugnt och seriöst intryck. Känner mig trygg och nöjd med min bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-08-09

Björn Åke H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en etta i Jönköping. Gustav bemötte oss på ett trevligt och professionellt sätt och vägledde oss under hela processen. Läs mer
  • Filip B

2019-08-09

Filip B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en villa. Hade turen att få Fredrik från Svensk Fastighetsförmedling som mäklare till affären. Fredrik har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam både innan och under affären. Rekommenderar Fredrik som mäklare och kommer använda mig av honom i framtiden. Läs mer
  • Oskar B

2019-08-09

Oskar B skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastisk bemötande från Gustav som jag både köpt- och sålt boende genom.

Gustav överträffade mina förväntningar och fick till en mycket bra affär samtidigt som han höll mig väl informerad genom hela processen.

Jag har stort förtroende för Svensk Fast och Gustav, jag kommer absolut att vända mig till honom vid framtida behov. Läs mer
    2019-08-09 Gustav S svarar Oskar B
    Tusen tack för att du tog dig tid att skriva denna recension. Jag vill också tacka för att jag fått förtroendet att hjälpa till med både köp och försäljning.

Nu väntar en spännande resa med inflyttningen i huset och jag önskar er stort lycka till med det!

Vi ses vid tillträdet!

/Gustav Sandberg
  • 2019-08-09

Niklas O skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en lägenhet. Gustav har med största engagemang gjort allt för att få till en snabb och lyckad försäljning. Kommunikationen har genom hela processen vart tydlig och rak.

Vi kan efter detta starkt rekommendera Gustav till era uppdrag. Läs mer
    2019-08-09 Gustav S svarar Niklas O
    Underbart att ni är nöjda med mitt arbete! Tusen tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Det är lätt att vara engagerad med engagerade säljare och en smidig kommunikation. BRA JOBBAT!

Slutligen vill jag önska er lycka till med det nya huset och med allt vad det innebär.

Vi ses!

• 2019-08-08

Jonathan G skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Genom rekommendationer tog jag hjälp av Gustav för att sälja min lägenhet på Torpa i Jönköping, och jösse namn vad nöjd är!
    Gustav är en tillmötesgående människokännare med ett driv i den bemärkelsen att göra alla parter i affären nöjda. Med god kontakt från första till sista mötet har han alltid varit tillgänglig för frågor och önskemål vilket följaktligen blev till en trygghetskänsla för en oerfaren inom lägenhetsförsäljning.
    Jag är mycket nöjd med att ha haft Gustav som mäklare och vill starkt rekommendera honom till er andra som vill sälja era bostäder. Läs mer
    2019-08-09 Gustav S svarar Jonathan G
    Tack Jonathan för att du tog dig tid att skriva detta! Fantastisk att få en bekräftelse på sitt hårda arbete, men jag måste passa på att rikta ett tack för den flexibilitet du visat och för att kommunikationen har fungerat så pass bra. Stort grattis till affären och lycka till med de utmaningar du ställs inför nu efter examen!

Eva E skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har just sålt en 2:a på Gillesgatan i Huskvarna och vi är mycket nöjda över hela processen som ledde fram till det.
    Johan har varit trygg, informativ och lugn vilket smittade av sig på oss. Vi var/är väldigt förtjusta i lägenheten vi sålde och den har betytt mycket för oss genom åren, vi kände att Johan hade respekt för det.
    Vi är tacksamma att vi kunde sälja efter förhandsvisning där vi anser att personer kommer som är genuint intresserade och där Johan var tydlig i vad vi kunde tänka oss sälja för.
    Tack Läs mer
    2019-08-13 Johan G svarar Eva E
    Tack så mycket Eva!
    Jag förstår verkligen varför ni är förtjusta i lägenheten!
    Att sälja sin bostad är en väldigt stor händelse i sitt liv och jag tycker då att det är väldigt viktigt att jag som mäklare kan vara lugn och ha en bra återkoppling med säljaren.
    Ha det så bra!
  • 2019-08-06

Stina E skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande och snabba svar.

Rekommenderas! Läs mer
    2019-08-13 Johan G svarar Stina E
    Tack så mycket Stina för din rekommendation!
    Jag hoppas att du är nöjd och att du kommer trivas med din nya lägenhet.
    Ha det bra så syns vi snart!
  • 2019-08-06

Jessica H skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt min bostad.
    Blev mycket bra bemött av mäklaren ( Johan Gustavsson ) mycket skicklig , trevlig !
    Hade inga stora förväntningar på att gå i vinst på min bostad.
    Så mina förväntningar var inte stora
    Blev oerhört glad när jag såg bilderna och annonsen att de vart så bra de kunde bli!
    Gick i vinst på lägenheten och det kan jag tacka Johan för !
    Engagerad och lyhörd mäklare.
    Om jag får en chans att rekommendera en mäklare så skulle jag rekommendera svensk fastighetsförmedling och Johan Gustavsson ! Läs mer
    2019-08-13 Johan G svarar Jessica H
    Tack så mycket för din fina rekommendation Jessica!
    Jag tycker att vi hade ett fint samarbete under hela processen med bra återkoppling hela tiden. Det är väldigt viktigt.
    Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Ha det bra!
  • Erik Gustaf N

2019-08-06

Erik Gustaf N skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tog hjälp av Gustav för att sälja min bostadsrätt. Gustav visar ett fantastiskt engagemang och hjälper till i alla delar av processen.
    Kan inte annat än att starkt rekommendera Gustav. Läs mer
    2019-08-09 Gustav S svarar Erik Gustaf N
    Tack för gott samarbete och grattis till en bra affär!

Känns kul att du är nöjd med mitt arbete, och bra jobbat med all förberedelse och snabb mobilisering inför förhandsvisning.

Ha det fint!

/Gustav
  • 2019-08-06

Daniel Z skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en 3a i Kålgården, Jönköping.

Erbjöds privat visning på ca 45 min.

Erbjöds skriva kontrakt sent på kvällen efter våra önskemål.

Sammantaget en mycket bra upplevelse. Läs mer
    2019-08-09 Gustav S svarar Daniel Z
    Tusen tack Daniel för att ni tog en stund för att skriva detta!

Känns bra att ni har fått en bra upplevelse, det ger mig motivation till att fortsätta med det jag gör! Vill rikta ett toppbetyg tillbaka för tydlighet och bra kommunikation. Slutligen stort grattis till den fantastiska bostaden ni köpt!

Vi ses!

/Gustav
  • Samo A

2019-08-05

Samo A skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har både köpt och sålt genom Gustav... Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-08-09 Gustav S svarar Samo A
    Tack för fint samarbete och för de affärer vi gjort ihop!

Vi ses

• 2019-08-05

Johanna A skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt i form av lägenhet. Första köpet för mig och min sambo, men vi blev lite besvikna på mäklaren som inte gav så mycket information om när budgivningen kunde anses slut under sista dagen m.m. Hade gärna sett att mäklaren förklarade lite mer om hur avslutet skulle fungera eftersom det var första gången i en budgivning för oss. I övrigt var det en del frågor vi inte fick besvarade när vi tittade på lägenheten första eller andra gången. Kanske kunde mäklaren kunnat kontakta bostadsrättsföreningen redan innan visningen och frågat om information och på så sätt legat steget före. Läs mer
    2019-08-05 Johan G svarar Johanna A
    Tack för din rekommendation och dina synpunkter i samband med köpet.

Skeendet för en budgivning styrs till stor del av de spekulanter som är intresserade av bostaden och säljaren. Det är viktigt för oss att de kunder som deklarerat sitt intresse ska få möjlighet att lägga de bud man önskar och allra helst utan någon tidspress. På visningen lyfte jag för er att målsättningen som säljaren hade var att nå ett avslut för affären mot slutet av veckan.

Givetvis är det viktigt för oss att besvara de frågor som dyker upp, dessvärre blir det svårare för oss att komma i kontakt med representanter för föreningen under semestertider, vilket det var i detta fallet. Vi tycker att det är viktigt att säkerställa korrekt information innan vi besvarar frågor, vi prioriterar transparensen i processen.

Grattis till köpet och jag hoppas ni kommer trivas bra i er lägenhet. Hör gärna av er om ni har några frågor.
  • 2019-08-04

Anne G skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en liten lägenhet i Jönköping åt vår son. Vi är väldigt nöjda med Gustav , han var mycket aktiv och återkopplade hela tiden. Han berättade detaljerat vad som skulle hända härnäst.
    Som sagt vi är mycket nöjda.
    Med vänlig hälsning,
    Anne Gruselius Läs mer
    2019-08-09 Gustav S svarar Anne G
    Hej Anne,

Tack för att ni tog er tid att skriva denna Reco. Känns verkligen kul att ni är nöjda med hur jag hanterade processen, och att ni fått en bra upplevelse vid en så viktig affär. Slutligen stort grattis till bostaden! Vi ses framgent

• 2019-08-04

Ingela T skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var toppen! Hade egentligen inga förväntningar innan på mäklaren men upplever att han presenterade lägenheterna på ett mkt härligt, personligt sätt när vi var på visningar samt att han har lotsat oss genom affären på ett väldigt förtroendeingivande sätt. Tillträdet ligger några veckor fram men fortsätter resan på samma sätt som innan så kommer det inte vara några som helst problem. Läs mer
    2019-08-08 Gustav S svarar Ingela T
    Tusen tack för den fina recensionen! Vill passa på att ge ett toppbetyg tillbaka.

Jag vill önska er stort lycka till och ser fram emot att höras gällande affären framöver!

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping