Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping – Sveriges största bobutik!

Vi vill att du ska få ut det mesta av din fastighetsaffär. Därför finns vi på plats lokalt med utgångspunkt från Sveriges största bobutik i Jönköping och våra filialer i Gränna och Habo. Och tack vare våra många medarbetare har vi service, erfarenhet och kunskap i mängder.

Välkommen förbi någon av bobutikerna eller kontakta oss genom svenskfast.se.

Läs vad 3154 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping 2

• köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Kyrkbyn
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig, tog sig tid, var tydlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    • Visingsö
    2022-06-27 Verifierad kund
    Då min fastighet såldes på sommaren fick jag byta mäklare mitt i förberedelserna detta gjorde att jag svajade lite, visste inte vem jag skulle ringa eller vem som tog kontakt med mej då jag hade 100 frågor
    Ett jlart minus.
    Annars ok
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Kålgården
    2022-06-27 Verifierad kund
    Lugn och proffsig. Engagerad hela vägen och höll mig uppdaterad.
  • sålde sin stuga med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-26 Verifierad kund
    Lugnt, vänligt och proffsigt bemötande
    Hyfsat bra återkoppling på frågor/kommunikation

Inte 100% koll på vad vi sagt men ändå ätt ok

Förtroendeingivande helhetsintryck

Skulle anlita igen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Huskvarna - Söder
    2022-06-26 Verifierad kund
    Väldigt smidig att göra med, ärlig om bostaden & svarar snabbt på frågor samt meddelanden
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Liljeholmen
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevligt o personligt möte.
    Bra information.
    God kunskap om lönnholmsgatan 5
    Man får förtroende för johan.
    Tack så mycket för din rekommendation Michael! Grattis till köpet :) Johan Gustavsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Huskvarna
    2022-06-24 Verifierad kund
    Vi familjen är jätte nöjda med hela försäljning processen som mäklaren Fredrik Hagejärd skötte hela vägen in i mål. Vi fick uppleva ett stort engagemang, kunskap, ärlighet och fantasi. Vi rekommenderar verkligen Fredrik, han skapade en trygg hållbar försäljning för alla involverade partner som oss säljarna och köparna.

Med vänlig hälsning, Nöjd kund!
    • Bäckalyckan
    2022-06-23 Verifierad kund
    Väl bemött, med empati , lyhörd för våra önskemål utan att behöva förklara i detalj.

Fredrik har skött försäljningen utmärkt och fortsätter sitt åtagande att bevaka bostadsmarknaden åt vår räkning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Huskvarna
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi har från första början blivit mötta av en mycket ärlig och kompetent mäklare. Under försäljningen har vi hela tiden blivit uppdaterade av vad som hänt. Johan har alltid svarat på våra frågor och kommit tillbaka om det behövs. Samarbetet med Johan under vår försäljning har varit proffsig, trevlig och rolig. Den mäklaren återkommer vi till om vi behöver sälj hjälp igen. TACK Johan Gustavsson👍
    Så roligt att ni är nöjda med mitt arbete Madelene och Johan!

Glad midsommar :)
    Johan Gustavsson
    • Bäckalyckan
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevlig korrekt sympatisk. Ingav förtroende.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Sandhem
    2022-06-20 Verifierad kund
    Johan har ett trevligt bemötande och verkar kunnig inom sitt område.
  • Terese L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Tenhult
    2022-06-20 Verifierad kund
    Men vilken trygghet och lugn jag kände varje gång Fredrik guidade oss genom vår försäljning.

Från Fredriks första koll på vår lägenhet alla tips inför fotografering och inför visning. Detta gav oss tilliten av hans proffesionellt tänkande i sitt arbete.

Att sen träffa köparna visade att även köparna kände samma trygghet och tilliten till Fredrik.

Kan varmt rekommendera Fredriks kunnighet och hans lugn smittar av sig.

Önskar Fredrik all framgång i sitt fortsatta arbete som mäklare.

Tips till er som funderar på att sälja eller köpa ; hör av er till Fredrik, han är spindel i bästa byggda nätverket. Både till er köpare så som ni i säljare tankar.

Tack Fredrik för allt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Bankeryd
    2022-06-19 Verifierad kund
    Respektfull, ingav förtroende, korrekt och saklig.
    • Bankeryd - Nyarp
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående
    Tack så mycket för din rekommendation Christoffer och stort grattis till er bostadsrätt :) Johan Gustavsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Mariebo
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bästa tänkbara på alla sätt. Pålitlig, duktig, trevlig. Högsta betyg
  • köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket positivt bemötande genom hela processen. Liselott visade ett stort engagemang och var lätt att nå.
    Tack för recensionen Solveig, så roligt att ni hittat hem i Gränna! Liselott Jarkman
    • Bankeryd - Nyarp
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jättebra, kunnig och proffsig :)
    Tack så mycket för din rekommendation Ulrica! Stort grattis till affären och ha en trevlig sommar :) Johan Gustavsson
    2022-06-16 Verifierad kund
    Alltid trevligt och personligt bemötande.
    Snabb att återkomma med svar på frågor.
    Mötte helt de förväntningar man kan ha på en mäklare.
    Tack för rekommendationen, ser fram emot att få välkomna er till Gränna i oktober när det blir dags för flytt. Stort lycka till med försäljningen av ert hus nu och tveka inte att höra av er vid eventuella funderingar. Ha en fin sommar! Liselott Jarkman
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-15 Verifierad kund
    Har genomgående blivit bemötta med lugn och vänlighet, med respekt för säljarens önskemål och information om praktiska detaljer. Vi är mycket nöjda och tacksamma för resultatet.

Inger & Anders Malmborg
    2022-06-14 Verifierad kund
    Fredrik upplevs professionell, kunnig i sina objekt och ärlig. Han har ett jordnära sätt som gör att han är mycket trevlig att ha att göra med.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Superbra bemötande och bra återkoppling under arbetets gång. Rekommenderar.
    • Backamo
    2022-06-14 Verifierad kund
    Vi upplevde Fredrik Hagejärd som trevlig, sakkunnig och förtroendeingivande. Nyanserad och med gott omdöme i samtliga frågor som aktualiserades under säljprocessen.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Lugn, metodisk, noggrann, lyhörd.
    han levde upp till våra förväntningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-12 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt och kunnigt sätt.
    Att få hjälp med att sälja bostaden på ett smidigt sätt till rätt köpare.
    Hon tog sig tid för oss och var till hjälp när vi hade några frågor. Vi kände oss trygga med att låta Annalil sköta allt.
    Vi kommer rekommendera henne till våra bekantar om de frågar efter en duktig mäklare.
    Tack själva Sten! Hoppas ni får en fin sommar, ni vet vart jag finns! ☀️ Annalil Hammarstedt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-12 Verifierad kund
    Tydlig kommunikation. Bra bemötande.
    • Bosebygd
    2022-06-12 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Mkt kunnig och pålitlig. Målmedveten. Kan varmt rekommenderas!
    2022-06-12 Verifierad kund
    Väldigt bra i bemötande och bra genomgång med väsentlig information på visningen. Trevlig och snabb återkoppling på frågor man har.
    • Bosebygd
    2022-06-12 Verifierad kund
    Tydlig och förklarande genom köpprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Bankeryd - Hembo
    2022-06-12 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig med stora inslag av humor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Stoor en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Bankeryd
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jätte bra mäklare som hjälpte oss med en snabb försäljning! Lätt att få tag på och bra på att återkoppla. Rekommenderas starkt!
  • Michel C
    2022-06-11 Verifierad kund
    Trevlig och lugn! Anpassade sig bra och inga konstigheter 👍
  • köpte sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Stensholm
    2022-06-11 Verifierad kund
    Nicholas var jätte trevlig och smidig att ha att göra med.
    svarar snabbt i telefon oavsett tid
    Rekommenderas!
    • Jönköping - Väster
    2022-06-10 Verifierad kund
    Magdalena har med engagemang guidat till en lyckad försäljning. Hon inger stort förtroende till en trygg affär.
    • Kålgården
    2022-06-10 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, lugn, informativ och har glimten i ögat.
    Tack så mycket för din rekommendation Maria och stort grattis! Johan Gustavsson
    2022-06-09 Verifierad kund
    köpte en lgh som kommer produceras och han var professionell från start till färdigt kontrakt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jag var köpare i detta fallet.
    Mycket trevligt bemötande. Proffsig men även lätt till skratt. Lätt att få tag på, trotts att vi hade kontakt nästan 5ggr/dag i slutet.
    snabb behandling av köpekontrakt.
    Helt klart en av dom bättre mäklarna.
    Tack för dina ord! och tack själv, är så tacksamt med kunder som är lätta att få tag i! Ska bli spännande att följa er nu :) Annalil Hammarstedt
    • Fiskebäck
    2022-06-08 Verifierad kund
    En väldigt bra mäklare. Duktig på sitt jobb, väldigt trevlig och vi kände ett jätteförtroende för honom. Kommer absolut rekomendera Christian till bekanta.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Ett professionellt genomfört arbete.
    Lungt och sakligt arbetsmetod
    Man känner sig trygg med Johan
    2022-06-06 Verifierad kund
    Professionellt hela vägen från första kontakt till avtalsskrivning. Rekommenderas varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-05 Verifierad kund
    proffsigt bemötande, super nöjd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-04 Verifierad kund
    Rekommenderar varmt till alla Annalil som mäklare. Hon har verkligen uppfyllt alla våra förväntningar mer än vanligt. Så varm, omtänksam och jordnära men professionell i sitt yrke. Enkel och alltid tillgänglig. Vi är så nöjda med allt! Tack för allt du har gjort för mig och min familj 🌸

Med vänlig hälsning,
    Amela
    Amela, tack snälla för dina ord. Jag blir rörd, vi kommer sakna er här i Gränna ❤️ Tack själva för förtroendet. Annalil Hammarstedt
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra mäklare som kan sitt jobb
    • Rosenlund
    2022-06-03 Verifierad kund
    Johan har vid vår försäljning bemött oss på ett bra och proffsigt sätt. Vi har stort förtroende för Johan och vill rekommendera honom.
    Tack så mycket Ingemar för din rekommendation :) Johan Gustavsson
    • Gunnarsbo
    2022-06-03 Verifierad kund
    Tydlig och alltid nåbar. Vi fick bara ett bra intryck av Johan! Kan bara rekommendera han till husförsäljning.
    • Ekhagen
    2022-06-03 Verifierad kund
    Johan är trevlig, saklig och duktig i sitt arbete. Snabb på att svara eller lämna meddelanden.
    Jag hade inte fått information om att Hemnet inte ingår i hans uppdrag. Det kanske han kunde ha berättat.
    Jag är jättenöjd med försäljningen och Johans arbete med den.
    Ett extra plus till Blenda och Jonna som staylade så proffsigt.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Väldigt genuin och bemötande person som fick mig känna bekvämlighet vid köpet av fastigheten. Rekommenderar stark Christian till alla som vill sälja eller köpa en fastighet!
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande, gjorde affären snabb och effektiv och hade utan vidare svar på alla frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Torp
    2022-06-03 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Nicholas. Hans bemötande för oss som säljare har varit mycket bra/trevligt. Vi har även testat Nicholas när vi kikade på objekt tidigare och även då var det mycket bra bemötande. Det blev därför ett lätt val av mäklare när vi skulle sälja vårt hus!
  • sålde en tomt med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-03 Verifierad kund
    Skötte sig toppen.. väldigt socialt kompetent!
    Tack Christian! Hoppas ni får en fin sommar. Annalil Hammarstedt
    Trevligt bemötande.