Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 482 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• Anders Åke K
    Anders Åke K skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en lägenhet. Ramsin är fantastisk , lugn, inte påstridig, Tillmötesgående. Tar köparna på ett bra sätt. Han är helt enkelt bäst Läs mer
    2018-09-23 Ramsin W svarar Anders Åke K
    Stort tack Anders för er fina rekommendation! :)
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är jättenöjda med dig som mäklare Mvh Gunilla o Roger Åslund Läs mer
  • Mats C
    Mats C skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en villa. Våra förväntningar var att sälja huset genom en mäklare som hade kunskap, erfarenhet, var uppdaterad på marknaden samt gjorde sitt bästa för att få vårt hus intressant för köparen. Vi anser att mäklaren uppfyllde detta till 100 %. Vi har också blivit väl bemötta från första kontakten och framåt. Läs mer
  • Nora T
    Nora T skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande, proffsigt genomförande och alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • Salem S
    Salem S skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en bostadsrätt i Jönköping och blev väldigt välbemötta av denna mäklare under hela processen. Köpet andades positivitet och mäklaren upplevdes väldigt mån om att vi ska känna oss trygga i valet, vilket vi gör😊! Läs mer
    2018-09-19 Jaklin S svarar Salem S
    Hej Salem, Tack för din fina kommentar! Vad glad jag blir att få läsa denna rekommendation. Hoppas att ni ska trivas i det nya boendet och så ses vi på tillträdesdagen, ser fram emot att få träffa er igen. Varma hälsningar Jaklin Saado
  • Emma S
    Emma S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte ny produktion och blev väldigt besvikna på kommunikationen. Dessutom köpte vi en 4:a, som efter en lång tid blev ändrad till en 3:a utan någon kompensation, när vi då var missnöjda hänsvisades vi bara till företaget som byggde lägenheten. Läs mer
  • Ingemar B
    Ingemar B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bemötandet och agerandet av Mäklare Nicholas Palm utmärkt! Läs mer
  • John Philip M
    John Philip M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt i Jönköping och redan vid visningen upplevde vi mäklaren som seriös och väl påläst om objektet.
    När vi sedan vann budgivningen och det var dags för kontraktskrivning fick vi ännu ett bevis på mäklarens kunnighet, då han svarade på alla våra frågor på ett grundligt och förtroendeingivande sätt. Läs mer
    2018-09-18 Gustav S svarar John Philip M
    Tjenare Philip och tack så mycket för de fina orden!

Grattis till lägenheten - det kändes verkligen som att den var helt rätt för er! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas på Liljeholmen och i er nya lägenhet!

Hälsningar, Gustav
  • Lars Gustav Georg M
    Lars Gustav Georg M skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjda mäklarna. Läs mer
  • Erik Rikhard D
    Erik Rikhard D skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt villa.
    Mäklaren återkom inte på varken telefon eller sms. Han la över ansvar för process och resultat på mig som köpare vilket var en riktigt tråkig upplevelse på något som ska vara något av det roligaste man gör.
    Underskriften på kontraktet kom till efter att jag som köpare till slut krävde att själv få tala med säljaren ansikte till ansikte.
    Allt i allt är det inte ett köp där jag som köpare kan säga att processen har motsvarat vad man kan förvänta sig av en professionell mäklare. Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har både köpt och sålt hus med Nicholas och är jättenöjda med bägge affärerna. Proffsigt bemötande, en bra realistisk värdering och alltid tillgänglig när vi haft frågor. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi anlitade Nicholas vid försäljningen av vårt radhus då vi uppfattade honom som en person som är mycket professionell och med hög integritet. Det visade sig vara en korrekt bedömning, han var framförallt väldigt duktig på att lyssna in våra åsikter och funderingar. Dessutom höll han oss frekvent uppdaterade genom hela resan och var nogrnoggrann med att agera affärsmässigt både mot oss som säljare och spekulanter. Vi är mer än nöjda och ger Nicholas våra bästa rekommendationer till alla som funderar på att sälja sin fastighet.

/Fredrik och Elin Läs mer
  • Christina A
    Christina A skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Noggrann och ambitiös. Mån om sina kunder. Med vänlig hälsning, Tina Läs mer
    2018-09-18 Gustav S svarar Christina A
    Hej Tina och tack för din Reco!

Känns kul att du är nöjd med hanterandet av affären. Det är en grymt bra lägenhet som ni köpt och jag är övertygad om att ni kommer trivas!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en trea av Jaklin Saado i Jönköping. Hon var tillmötesgående och lätt att nå på telefon. Vi bokade in egen visning, som fungerade bra. Däremot hade hon inte med sig prospekt till visningen, och hade lite bristfällig koll på lägenheten. Sa att hon hade glömt bort detaljerna, och var ganska passiv på plats. Vid andra visningen hade hon inte heller med sig prospekt, trots att vi påmint om det på förhand. Vi upplevde att hon hade en något nonchalant inställning och var inte så engagerad. Vid signering blandade hon ihop fullmakterna, som vi ansträngt oss att få in i tid. Vi är dock nöjda med vårt köp! Läs mer
    2018-09-19 Jaklin S svarar Sofia L
    Hej Sofia, tack för din rekommendation. Tråkigt att ni inte fick en bra upplevelsen. Jag uppfattade inte situationen på samma sätt men man kan uppfatta olika. Jag vill alltid göra mitt yttersta och tar till mig kritiken. Jag hoppas att ni ska trivas i det nya boendet. Med vänlig hälsning Jaklin
  • Erica S
    Erica S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik ansvarade för försäljning av det hur vi till slut blev ägare till. Det var en lite annorlunda process för vår familj, där vi egentligen inte hade förväntat oss att känna så mycket för objektet på visningen. Vi var nog inte redo att gå "all in" men Fredrik hanterade hela processen från visning och budgivning till avslut och kontraktskrivning väldigt professionellt, vilket gjorde oss trygga. Fredrik har varit tillgänglig och bra på att kommunicera och återkoppla i alla steg. Vi uppskattar hans lugn och förmåga att inte forcera en sån här viktig händelse i vårt liv! Läs mer
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är väldigt nöjda med Gustav som hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Otroligt kunnig och påläst och har haft svar på alla frågor vi haft. Han är lugn och sansad och vill inte stressa fram affären.
    Trevlig,tydlig och pålitlig kille!

Tack Gustav för ett fint samarbete! Läs mer
    2018-09-14 Gustav S svarar Jakob J
    Tack Jakob för samarbetet och stort tack för er recension!

Lycka till med livet i Stockholm och med allt annat!

Stort tack och varmt välkomna tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en villa och även köpt en lägenhet genom Fredriks försorg. Jag blev mycket trevligt bemött och det av en kunnig mäklare. Jag kände viss oro när försäljningen drog ut på tiden men med en klok mäklare löste det sig jättebra.
    Sammanfattning:
    Kunnig mäklare, bra bemötande, förtroendeingivande. Inga frågor jag ställde kändes meningslösa. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en fastighet
    Från början en bra dialog med ett bra be mötande
    Hade höga förväntningar att få ett bra pris fle ett mycket fint hus med bra läge i kommunen
    Blev lite besviken på hur utgångspriset lades men litade på mäklarens omdöme.Svårt ett nu i efterhand veta om utgången var rätt. Kan möjligtvis känna att ett något högre utgångspris kunnat ge ett ngt högre slutpris. Kanske vi tappade ca 200000
    Bra och kompetens mäklare.Bra uppföljning hela tiden.Tryggt kändes det hela tiden.Mäklaren hela lugn och samlad med en positiv attityd Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa.
    Positivt bemött och en bra dialog under förberedelse och försäljning.
    Höga förväntningar som infriades.
    Priset blev som förväntat. Läs mer
    2018-09-12 Peter L svarar Roger S
    Tack, det var roligt att få hjälpa er att sälja villan med det underbara läget. Lycka till med ert nya boende.
  • Bajram B
    Bajram B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en fristående villa via Fredrik. Han var professionell och tillmötesgående under hela köpprocessen. Fick en känsla att han gjorde sitt yttersta för både oss som köpare men också för säljaren, vilket gjorde oss trygga. Svarade på frågor snabbt och löste en "sista" visning innan kontraktsskrivning. Rekommenderas!. Läs mer
  • Daniel Erik Alexander G
    Daniel Erik Alexander G skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en 1:a i Jönköping. Gustaf var väldigt ordentlig och trevlig. Höll mig informerad om hur det såg ut genom större delen av budgivningen.
    Enda negativa var att budgivningen drogs ut lite i väntan på andra möjliga bud, men det har jag förståelse för. Läs mer
    2018-09-09 Gustav S svarar Daniel Erik Alexander G
    Hej Daniel och tack för rekommendationen!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling strävar alltid efter att alla ska få en chans att vara delaktiga, och därför kan det ibland vara så att man behöver invänta definitiva besked från andra intressenter.

Kul att du känner dig nöjd med hur affären genomfördes i stort, och välkommen att kontakta mig i framtiden!

Vänliga Hälsningar, Gustav Sandberg Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jaklin hjälpte mig att sälja min lägenhet med kort varsel och allt gick jättesmidigt trots lite bankproblem vid mållinjen. Rekomenderas! Läs mer
  • Désirée B
    Désirée B skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande! Danyel gav ett välinformerat och bra intryck vid visningen av lägenheten. Väldigt tillmötesgående gällande dagen vi skulle skriva kontraktet och allt därefter. Översteg våra förväntningar och köpet har helt klart varit en bra upplevelse! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Anders J
    Anders J skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa det är ett dödsbo mäklaren upplevde jag som väldigt duktig och mäklaren gjorde vad han kunde och han var intresserad av objektet Läs mer
  • Jan F
    Jan F skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt vårt kedjehus som vi har haft i 34 år. Allt har fungerat utmärkt med mäklaren. Vi planerade alla datum med stylist, fotografering, besiktning, visning på Hemnet och lokaltidning. När visning av huset var genomfört tog det bara 5 dagar att göra upp husförsäljningen och skriva kontrakt. Vi är mycket nöjda med mäklaren och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-09-12 Peter L svarar Jan F
    Tack, det kändes så bra att få hjälpa er att sälja kedjehuset. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Robert D
    Robert D skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en villa via Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling. Vi tror det var helt roligt att har han som mäklare, vi kunde fråga allt och han kunde berätta mycket om villan, området osv. Helt vänligt och engagerad. Det kände helt tryggt och bra.Tack Nicholas! Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en lägenhet.
    Fick fantastisk hjälp av Gustav Sandberg på Svensk fastighetsförmedling, Jönköping som hjälpte mig att lösa alla knutar för att genomföra köpet. Är så otroligt tacksam. Läs mer
    2018-09-01 Gustav S svarar Susanne H
    Tack Susanne för en fin rekommendation!

Att få hjälpa dig att köpa din drömbostad var fantastiskt. Efter att få veta en situation så vill jag kombinera ett brinnande engagemang och flexibilitet för att hitta en lösning, och det gjorde vi.

Ha en skön semester!
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Efter lång process löstes allt på bästa sätt Läs mer
    2018-09-01 Gustav S svarar Thomas S
    Tack Thomas!

För mig väldigt glad att allt har löst sig som önskat. Att ni valde att sälja innan visning är förståeligt, det är ni som säljare som bestämmer och mitt jobb att säkra processen till att bli en trygg affär.

Vi hörs
  • Per-Olof O
    Per-Olof O skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa
    Mycket trevligt bemötande
    Totalt sett helnöjd Läs mer
  • Nils-Olof N
    Nils-Olof N skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa. Förväntning utgångspris. Fick begärt pris.
    Energisk, kunnig, positiv och socialt kompetent mäklare. Läs mer
    2018-08-30 Nicholas P svarar Nils-Olof N
    Tack själv Nils-Olof för en trevlig och väl genomförd affär!
    MVH
    Nicholas Palm
  • Rima C
    Rima C skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav sandberg hjälpte till att sälja mitt radhus. Han var helt fantastiskt!!! Han lyssnade och var så hjälpsam. Kände mig så trygg med han. En toppen mäklare Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Rima C
    Hej Rima,

Så värmande att få så fina ord av dig! Det var mitt absoluta fokus, att hjälpa till i en viktig affär. Det är sånna här rekommendationer som gör att man drivs till att fortsätta arbeta med detta!

Tack och lycka till med allt!

• Mattias L
    Mattias L skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Villa på Huskvarna/Öxnehaga.
    Bra och proffsigt bemötande. Inga konstigheter med att få kika på objektet utanför utsatta tider.
    Utmärkt hantering av hela köpprocessen och man får ett stabilt och gott intryck av Henrik samt Svensk Fastighetsförmedling.
    Rekommenderas!. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt ett radhus. Mäklaren var trevlig och det var enkelt att ställa frågor. Mäklaren försökte i möjligaste mån svara på frågorna. Det var lätt att få kontakt via telefon eller sms. Tempot vid undertecknandet av kontraktet skulle med fördel kunna varit lite långsammare. Det var lite otydligt när det var inflyttning och det blev senare än vad vi trodde.
    I det stora hela är vi nöjda med mäklaren. Läs mer
  • Richard Michael Sune K
    Richard Michael Sune K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt min bostadsrätt, mycket bra bemött under hela processen av mäklaren, enkel och få kontakt med samt resonera i olika situationer och fått hjälp under tiden i besluten. Läs mer
    2018-08-31 Kristian C svarar Richard Michael Sune K
    Tack ska du ha Richard! Vi tackar för förtroendet och jag önskar dig lycka till med det nya äventyret som väntar. Roligt att du uppskattat mitt arbete i samband med försäljningen! Välkommen tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling.
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har både sålt och köpt via Kristian. Jag har nyligen sålt våran bostadsrätt. Vi är jättenöjda med Kristian. Vi fick fantastiskt resultat på försäljningen och Kristian är en mycket närvarande, hjälpsam, driven och duktig mäklare. Nöjd med hela processen från början till slut. Läs mer
    2018-08-31 Kristian C svarar Angelica S
    Stort tack för lovorden Angelica! Kul att ni uppskattat mitt arbete både vid köpet och vid försäljning av bostad. Extra roligt med en lyckad försäljningsprocess med väldigt bra resultat. Vi tackar för förtroendet och ni är alltid välkomna tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
  • Göran B
    Göran B skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt lägenhet i Jkpg,
    Ett professionellt bemötande och agerande av mäklaren

Efter goda råd och ett uppehåll i försäljningen avslutades affären snabbt innan visning. Läs mer
    2018-09-23 Ramsin W svarar Göran B
    Tack för er rekommendation, hoppas ni har en fin dag! :)
  • Christer K
    Christer K skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Henrik Holm sålde vårt hus med visning söndag/måndag, budgivning torsdag/fredag och med kontraktsskrivning fredag kväll. Proffsigt upplägg, smidigt genomförande med ett trevligt bemötande, mot både säljare och spekulanter. Parallellt med försäljningen av huset, så genomförde vi ett köp av en lgh genom Sandra Kristof. Helt igenom ett trevligt bemötande. Visade på god flexibilitet, och anpassning, mot våran villrådighet avseende storleksval av lägenhet. Skrev kontrakt fredag morgon. Sammanfattningsvis så genomförde vi både sälj och köp av bostad på mindre än en vecka, dvs med undantag för annonseringstid o.dyl. Så borde det alltid vara.

Yvonne & Christer Karlsson, Flahult. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra service med snabb återkoppling. Okomplicerat bemötande. Läs mer
    2018-08-30 Nicholas P svarar Magnus S
    Tack Magnus och vad fint Ni fått det i Ert hus efter Era alla renoveringar !!!

• Camilla K
    Camilla K skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Väldigt hjälpsam i vårat köp av lägenheten då vi bor 10 mil från objektet.
    Alltid snabbt och bra återkopplande, även utom kontorstid.

Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling, Jönköping till deras kommande kunder.

Camilla Krig, Motala Läs mer
    2018-08-23 Ramsin W svarar Camilla K
    Tack för er fina kommentar! :)

• Lena och Jerry B
    Lena och Jerry B skrev om Jan Windolf en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jan har skött försäljningen av vår villa i Trånghalla på ett föredömligt sätt. Han har varit positiv, tillmötesgående och engagerad. Under hela processen har han varit snabb med återkoppling till oss. Det har känts tryggt att ha en erfaren och kunnig mäklare. Läs mer
    Jan W gillar detta
  • Sara Ö
    Sara Ö skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi hade Nicholas som vår mäklare när vi sålde vårt parhus, och är väldigt nöjda med det. Vi har under hela processen känt oss trygga med hans kunskap, återkoppling och engagemang. Vi kan varmt rekommendera Nicholas Palm! Läs mer
    2018-08-30 Nicholas P svarar Sara Ö
    Tack snälla Sara för denna härlig Recon. Värmer något oerhört att läsa detta! Lycka till nu i Ert nya hem!
    MVH Nicholas Palm
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Han var trevlig utan att vara "smörig". Avspänd och professionell. Gav ett ärligt och transparent intryck. Läs mer
    2018-08-22 Nicholas P svarar Pernilla E
    Oj vilken fin Reco! Stort tack för dessa ord.
    Jag hoppas verkligen Ni kommer att trivas i Ert fina parhus Ni köpt.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min lägenhet väldigt fort och nästan exakt till det priset de hade värderat den till. Läs mer
    2018-08-30 Jaklin S svarar Nikola T
    Tack för din rekommendation Nikola. Det var roligt att få sammarbeta med dig. Önskar dig all lycka till i ditt nya boende. Med vänlig hälsning Jaklin.
  • Annicka T
    Annicka T skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en bostad på Gröna gatan. Professionellt förhållningssätt, saklig kunnig och trevlig under hela försäljningsuppdraget. Inför försäljningen utryckte Gustav tydligt mål och strategi i dialog med oss. Att uttrycka det gav förtroende och trygghet hos oss som kund/säljare. Hade bra kommunikation fram till att försäljningen var klar.
    Vi är mycket nöjda med valet av mäklare. Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Annicka T
    Hej Annicka och tack för din fina rekommendation!

Jag var ödmjuk inför försäljningen och gjorde mitt bästa utifrån omständigheterna som rådde där ni befann er på distans! Mycket tacksam för förtroendet och lycka till i framtiden!

Hälsningar, Gustav
  • Kulchat K
    Kulchat K skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet. Sättet som vi blev bemött av mäklaren var utmärkt och all information förmedlades tydligt . Vi kände oss fria att ta kontakt med mäklaren. Läs mer
    2018-08-30 Jaklin S svarar Kulchat K
    Välkommen till Jönköping. Hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Tack för den fina rekommendationen. Vi ses på tillträdesdagen. Med vänlig hälsning Jaklin.
  • Haris M
    Haris M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav förmedlade min lägenhet i höstas som med ett fantastiskt engagemang blev en storslagen affär. Som mäklare gör han sitt yttersta för att tillse att båda parter blir nöjda och upprätthåller kontakten, även efter avslutad affär. Fantastiskt kul, blir Gustav framöver! Varma rekomendationer! Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Haris M
    Hej Haris!

Tack för din rekommendation. Vi mäklare gör alltid vårt bästa i alla affärer och det är extra roligt när kunderna blir nöjda. I din affär så kändes allt smidigt och bra, varför det är roligt att få det bekräftat genom denna rekommendation!

Vi hörs!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt dödsbo och efter renovering fått ny värdering Läs mer
    2018-08-22 Nicholas P svarar Daniel B
    Stort tack Daniel! Lycka till med ditt spännande projekt.
  • Nicole L
    Nicole L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt, gick fortare än förväntat. Professionell och mycket trevlig mäklare som slog prisrekordet, såklart ! Tack :) Läs mer
    2018-08-20 Kristian C svarar Nicole L
    Stort tack för förtroendet Nicole! Det var ett nöje att samarbeta och än roligare att resultatet av arbetet blev så bra. Ha det gott så ses vi vid tillträdet!
  • Olle S
    Olle S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian är professionell, trevlig och tydlig i sin roll som mäklare. Som säljare blev jag hela tiden tryggt omhändertagen men kunde också känna förtroende för Kristians hantering av de potentiella köparna. Mycket flexibel och mycket hög tillgänglighet. Läs mer
    2018-08-06 Kristian C svarar Olle S
    Vi tackar för förtroendet Olle! Nöjet var ömsesidigt, stort tack för de vänliga orden. Ha det gott och lycka till med flytten!
  • Karolin R
    Karolin R skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mäklaren var proffsig och underlättade mitt köp sv lägenhet. Tack vare honom har jag nu mitt drömboende! Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Karolin R
    Hej Karolin!

Så roligt att du ger mig en rekommendation som köpare av en bostad jag sålt. Jag kommer ihåg visningen då du fick se din nya bostad för första gången. Kul att du känner dig nöjd med processen!

Lycka till

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping