Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 910 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• 2019-06-26

Ulla-Stina S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej, har sålt mitt hus med hjälp av en duktig och jättetrevlig mäklare, har varit lätt o prata med o ställa " dumma frågor" när man som jag inte är särskilt insatt i försäljning av hus.
    Min mäklare har hjälpt mig mycket och varit helt suverän.
    Nu när affären är över känner jag mig väldigt nöjd, detta tack vare min mäklare.
    All heder till henne! Läs mer
  • 2019-06-26

Andreas G skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Precis sålt min 3 a.
    Daniel har varit klockren under hela processen.
    Blev rekommenderad Daniel av vänner och han levde upp till mina förväntningar samt överträffade dem.
    Allt var väldigt proffsigt, från fotograferingen,styling, försäljningsprocess.
    Toppbetyg

//Andreas Läs mer
  • 2019-06-25

Madeleine J skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en villa med Fredrik Hagejärd som mäklare. Fredrik har ett proffsigt och seriöst bemötande. Han är påläst på objektet och återkopplade snabbt på frågor som vi hade till säljarna. Vi är mycket nöjda med Fredriks insats. Läs mer
  • 2019-06-25

Malin T skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde vårt hus och Annalil har skött allt superbra! Trevlig och tillmötesgående! Ambitiös och duktig! Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-06-25

Sedat K skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell, kunnig, tydlig, trevlig, hög servicenivå! Läs mer

Lena N skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en bostadsrätt. Är nöjd med allt från bemötande till kunskap på olika plan. En mäklare med glimten i ögat som gör det som krävs. Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Lena N
    Tusen tack för ett fint samarbete. Jag vill passa på att ge dig fullt betyg tillbaka för det du bidragit med till affären! Bra jobbat och tack för ett samarbete som jag kommer att minnas länge.

Ha en fin sommar så hörs vi till hösten!

Daniel A skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel sålde vår lägenhet på Gräshagen. Trots den svåra marknaden som råder idag lyckades han slå våra förväntningar med sina kunskaper och erfarenheter. Läs mer

MARIA S skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en villa. Fick ett bra bemötande
    och rekommenderar gärna mäklaren. Läs mer
  • Viktoria V

2019-06-24

Viktoria V skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt ett radhus. All kontakt vi haft med vår mäklare har fungerat kanon. En mäklare som är kunnig, professionell och väldigt lätt att ha att göra med. Läs mer

Mats P skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Korrekt trovärdig ambitiös kort sagt en bra mäklare Läs mer
    2019-06-24 Sandra K svarar Mats P
    Tack Mats för ditt fina omdöme. Och tack för att du gav mig förtroendet att hjälpa till. Hälsningar Sandra

Linn F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte ett radhus och mäklaren har verkligen återkopplat snabbt. Vi har haft kontakt utanför kontorstid och har alltid fått ett snabbt svar. Det han inte vet tar han reda på. Är väldigt nöjd.
    Stort tack! Läs mer
  • 2019-06-24

Rebecka J skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra mäklare. Snabb affär och lätt att kontakta. Rekommenderar starkt Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Rebecka J
    Tusen tack och stort grattis till nya lägenheten!

Vi ses vid tillträdet

Ha en fin sommar

• 2019-06-24

Camilla B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde en villa.
    Ett proffsigt och positivt bemötande! En mäklare som ville sälja!
    Vi fick ut precis det vi förväntade oss.
    En känsla av personligt engagemang.
    Vi är mycket nöjda med hela processen! Läs mer

Mona L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt min drömlägenhet i Jönköping.
    Bemötandet av Gustav var helt fantastiskt, mycket saklig och hjälpsam. Fick hjälp med lånelöfte från en annan bank än min egen som gjorde att jag kunde vara med i en budgivning.
    I det stora hela är jag helnöjd, kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Mona L
    Blir så glad av att läsa detta! Det är precis så här jag vill att man ska känna som köpare.

Vägledning är viktigt men tryggheten ännu mer viktig, och det känns bra att du känner att du fått en bra vägledning.

Stort grattis till affären

• Henrik F

2019-06-24

Henrik F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Stans bästa mäklare. Smidig på alla sätt. Massor av +++++ Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Henrik F
    Hej Henrik,
    Oj tack snälla för din Reco! Det var roligt att höra! Hoppas verkligen Ni kommer att trivas i Ert fina radhus.
    Ha en skön sommar!

MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2019-06-23

Johan O skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en bostadsrätt. Gustav var hjälpsam och gav bra råd. Hade en bra och öppen dialog mellan varandra Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Johan O
    Tusen tack för den fina rekommendationen och grattis till en fantastisk fin bostad!

• Gunilla K

2019-06-22

Gunilla K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt, mycket professionell mäklare, gick igenom lgh sakligt utan stress, bjöds på kaffe m hembakt kaka vid visningen. Under budgivning via sms blev jag oxå uppringd av mäklare Lena Hammarstedt, var mycket trevlig o kunnig i försäljning o köp av bostad. Då kontraktet skrevs , ordentlig genomgång av alla formalia, lugnt trevligt över en kopp kaffe med hembakad bulle Läs mer
  • 2019-06-21

Patrik S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fast to answer and helpful. No complaints. Läs mer

Igor C skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra och tydlig kommunikation genom hela säljprocessen. Proffsigt och seriöst bemötande. Läs mer

Åke C skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa i medelstor stad.
    Bra bemötande mot kunder och svarar snabbt på SMS, telefon och mail.
    Följer inte uppdragsbeskrivningen så bra och har många missar och slarv.
    Lyckas ändå med uppdraget riktigt bra. Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Åke C
    Hej Åke,
    Tack för din Reco och tack för förtroendet att få hjälpa till med Er villaförsäljning.
    Ha en skön sommar!
    MVH
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.

Jonas F skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi tog kontakt med Sandra när vi skulle sälja vårt hus.
    Sandra är engagerad och proffsig i sitt sätt att jobba, vilket vi uppskattade.
    Stort tack 😊 Läs mer
    2019-06-20 Sandra K svarar Jonas F
    Tack snälla ni för förtroendet, jag är så tacksam att jag fick hjälpa till. Ha en fin sommar så ses vi till hösten.
  • Marisa Ö

2019-06-20

Marisa Ö skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och min sambo har köpt lägenhet. Vi blev bemötta väl av mäklaren som var lättillgänglig samt hjälpte oss mycket med kontakt mm genom hela köpet. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-20

Simon L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastisk service och engagemang. Inser vikten i ordet lyhörd. Kände mig trygg fast hela processen gick väldigt snabbt. Läs mer
  • 2019-06-20

Helen R skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en bostadsrätt och har haft stor hjälp av Christian Gustavsson. Han är nogrann, pålitlig och väldigt mån om att både säljare och köpare ska känna sig nöjda. Han är också kunnig i hur marknaden ser ut. Läs mer

Per H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Precis en sådan mäklare som man vill möta när man ska köpa en bostad :-) Läs mer
    2019-06-20 Sandra K svarar Per H
    Hej på er! Vad trevligt att få läsa ert fina omdöme, det gör mig jätteglad. Tack själva för ett mycket trevligt bemötande. Vi hörs och ses senare i sommar. Hälsningar Sandra
  • 2019-06-20

Inger A skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Utmärkt bemötande av Christian Gustavsson på Svensk fast i Jönköping. Han är mycket kompetent, välbalanserad (lagom) Köper lägenhet 55+ av honom
    Rekommenderar mäklaren Christian och även hans fru Sandra som också varit inblandad i mina ev köp tidigare i år. Läs mer
  • 2019-06-20

Karl-Gustav B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra jobbat från dag 1. Bra kommunikation och bra dialog. Professionellt! Läs mer
    2019-06-20 Sandra K svarar Karl-Gustav B
    Tack Kalle, för ett fint bemötande, ditt förtroende och ett väl fungerande samarbete genom hela processen.
  • 2019-06-20

Vilhelm S skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en villa. Processen var smidig och huset såldes snabbt. Läs mer
  • 2019-06-20

Jeanette B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en bostadsrätt och har fått jättemycket hjälp och information och bra support från mäklaren. Vi blev väl bemötta vid visningen och bra informerade om bostaden och hur köp mm går till. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-06-20 Sandra K svarar Jeanette B
    Tack snälla Jeanette för det fina omdömet! Glad att ni känner att jag givit er bra hjälp, tack själva för ett mycket trevligt och fint bemötande.
  • 2019-06-19

Edith G skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt proffesionellt utförande och bemötande. Allt har gått väldigt smidigt och bra. Läs mer

Jonas A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag sålde en bostadsrätt. Mäklaren, Sandra Kristof, gjorde ett fantastiskt jobb! Hon är inte bara en otroligt duktig mäklare hon beter sig dessutom som en medmänniska som en vän. Hon överträffade alla förväntningar jag hade ned råge! Jag visste att hon var duktig men trodde inte ens hon kunde sälja min bostadsrätt så snabbt till så bra pris. Skulle jag köpa eller sälja någon bostadsrätt i Jönköping igen skulle jag välja Sandra 10 gånger av 10! Hon måste vara Jönköpings, om inte Sveriges, bästa mäklare! Läs mer
    2019-06-19 Sandra K svarar Jonas A
    Jonas, jag blir helt rörd av dina fina ord. Så tacksam över ditt beröm, vad roligt att du känner att jag lägger ner min själ för att både du som säljare men också köpare ska bli nöjda. Det värmer otroligt att få den uppskattningen och energi att fortsätta hålla en hög servicenivå.
  • 2019-06-19

Patrik B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet och är mycket nöjd med bemötande och proffsigheten hos mäklaren.
    Jag hade höga förväntningar men dom överträffade mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-19

Filip H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav är en grym kille med stort engagemang för jobbet! Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Filip H
    Tusen tack för din Reco och tack för ett bra samarbete!

Lycka till med det nya huset och tveka inte att ta kontakt med mig i framtiden om ni behöver vägledning

Vi ses vid frånträdet av din nuvarande lägenhet

Emma F skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett bra och trevlig bemötande, lätt att få tag på. Har en rak och tydlig kommunikation. Läs mer
    2019-06-19 Sandra K svarar Emma F
    Hej Emma! Tack så mycket för ditt fina omdöme, jätteroligt att få hjälpa till. Varit trevligt och lätt att samarbeta med dig.

Dunia S skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag köpte ett radhus i Barnapp. Läs mer

Åse N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt min bostadsrätt. Min mäklare hade ett mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande. Tydlig i sitt upplägg och kommunicerade hela processen på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-06-18

EVELINA H skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi valde Danyel som mäklare till försäljningen av vår lägenhet efter flera goda rekommendationer från vänner och bekanta, och efter vår försäljning kommer även vi rekommendera honom vidare. Danyel har ett trevligt och professionellt bemötande, är tydlig och tillgänglig och gav täta återkopplingar under hela processen. Läs mer

Lina E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en lägenhet. Mäklaren var proffsig och skötte processen jättebra. Lägenheten blev såld innan 2:a visningen och påskrivet snabbt. Vi är supernöjda med hela upplevelsen! Läs mer

Rasmus G skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Grym på alla sätt och vis! Snabb återkoppling, trevlig och duktig. Läs mer

Rasmus E skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Smidigt rakt igenom hela försäljningen. 👍🏻 Läs mer
  • Ann-Louise F

2019-06-17

Ann-Louise F skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Mycket proffsigt, vänligt och lugnt bemötande. Läs mer

Nina L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra ger ett seriöst och ärligt intryck. Tyvärr är en del mäklare för ”på” men det var inte Sandra. Väldigt tillmötesgående och naturlig i sitt sätt att vara. Jag kände verkligen förtroende för henne. Mycket nöjd!!!! Läs mer
    2019-06-17 Sandra K svarar Nina L
    Men tack snälla Nina, vad otroligt glad jag blev över dina snälla ord. Värmer väldigt mycket. Tack.
  • Emelie K

2019-06-17

Emelie K skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt ett parhus. Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående. Fick väldigt bra information och blev hela tiden underrättad om hur pågående budgivning gick. Förklarade bra under kontraktsskrivning, då detta var första gången jag köpte bostad. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-06-17 Sandra K svarar Emelie K
    Hej Emelie! Vad roligt att läsa dina fina ord och höra att du känner dig nöjd och även trygg i din första bostadsaffär. Glad att ha kunnat bidra till att ge dig en bra upplevelse av ditt första köp. Ha en fin sommar :)

Frida B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt nyproduktion. Mäklaren har varit väldigt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående.
    Fått ett mycket gott intryck! Läs mer
    2019-06-17 Sandra K svarar Frida B
    Hej Frida! Tack för dina snälla ord, har varit väldigt trevligt att ha kontakt med er och vi hörs vidare under hösten.
  • 2019-06-17

Tomas K skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en 1a via Gustav. Tydlig och väldigt informativ. Väldigt nöjd med bemötandet och processens i sin helhet. Kan varmt rekommendera Gustav. Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Tomas K
    Tack Tomas för din Reco och tack för en smidig affär.

Kul att du ville lämna så goda ord om mitt arbete, det är något jag tar med mig och tackar ödmjukast för!

Vill ge dig fullbetyg tillbaka som varit smidig att kommunicera med och som haft en bra förståelse för processens gång.

Grattis till affären!

Vi ses

• 2019-06-16

Runa F skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har under senaste halvåret både köpt och sålt lägenheter med hjälp av mäklaren Gustav Sandberg.
    Vi har under denna tiden haft så bra kontakt att det känns tomt nu när allt är klart.
    Har upplevt att Gustav har varit mycket uppdaterad på de projekt som har gällt och det känns bra med förtroendet som han ingett.
    Viktigt att man inte känner sig lurad i efterhand.
    Stort tack Gustav! Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Runa F
    Blir så glad av att läsa denna rekommendation! Jag är mycket tacksam för vårt samarbete och det känns verkligen som ett bra kvitto att fått möjligheten att knyta ihop säcken och hjälpa till med "hela" affären på ett bra sätt, ännu gladare för att du är nöjd med mitt arbete!

Att vara uppdaterad om de bostäder jag förmedlar är A och O.

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva detta och ännu större tack för vårt fina samarbete.

• 2019-06-15

Christian L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra bemötande, proffsigt skött Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Christian L
    Tack för din Reco Christian!

Kul att du är nöjd med hur jag hanterade affären, grattis till bostaden!

• Angelina C

2019-06-13

Angelina C skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt ett dödsbo på brunnsgatan i Huskvarna. Det va jag och 4 andra som ärvde detta, då vi inte känner varandra eller hade koll på saker och ting så fick vi väldigt bra hjälp av Gustav. Gick in i hela processen med en inställning att det skulle ta tid och va komplicerat men allt har verkligen gått smidigt. Han har varit till stor hjälp och skött denna försäljningen väldigt snyggt. Bra med återkopplingar Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Angelina C
    Tusen tack för din Reco Angelina och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen.

Återkoppling, noggrannhet och effektivt arbete är något jag alltid försöker eftersträva. Det gör mig glad att ni fått den upplevelsen!

• Viktoria V

2019-06-13

Viktoria V skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt ett radhus. Vi hade stort förtroende för vår mäklare, som vi hade god kontakt med. Läs mer
  • Marcus Ö

2019-06-13

Marcus Ö skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt hus och är jättenöjda med allt! Läs mer

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping