Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 538 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• Fredrik H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej, vi har köpt en villa, vi har blivit väldigt väl bemötta och mäklaren har varit tillgänglig dygnet runt, känns det som.
    Mäklaren har varit mycket diplomatisk och gjort allt för att både säljare och köpare ska känna oss nöjda. Läs mer
  • Elisabet Maria H skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Glad o positiv upplevelse under hela försäljningen. Svarar snabbt på sms. Hörde av sig under hela processen, föredömligt! Helt enklet, MVG +. 🎈🎈🎈// Elisabet Holmqvist Läs mer
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Grym hjälp vid köp av bostadsrätt! Professionell, trevlig och engagerad. Fick oss att känna oss väldigt bekväma trots att det var vår första bostadsaffär. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Annika E skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en lägenhet. Blev mycket bra bemött, trevlig och proffsig mäklare på alla sätt. Jättenöjd! Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte bostad
    Bra och informativt på visningen
    Bra information
    Lagom antal kontakt Läs mer
  • Martin G skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hjälp med försäljning av hus. Samarbetet har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Både köpt och sålt hus. Mycket trevligt bemötande. Bra kontakt och behjälplig allt fungerat bra. Läs mer
  • Lars L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian genomförde försäljningen av vår lägenhet på ett utmärkt sätt och med ett mycket bra resultat! Läs mer
    2018-11-11 Kristian C svarar Lars L
    Väldigt skoj med så bra resultat! Vi vill tacka er för förtroendet i samband med försäljningen av ert boende och önskar er lycka till med det nya. Nöjet har varit ömsesidigt, vi ses vid överlämnandet! Ha det så gott så länge.
  • Christoffer Mikael L skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt nöjda med service och bemötande vid köp av vårat hus. Läs mer
  • Kerstin C skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har blivit ombedd att yttra mig om mina kontakter med Svensk Fastighetsförmedling.

Jag har haft Nicholas Palm som min mäklare. Han har varit mycket seriös, visat stort förtroende, varit ärlig, noggrann, uppriktig, ambitiöst och lyhörd.

Lätt att samarbeta med, jag kom kan på det varmaste rekommendera honom (och har så gjort till mina vänner som eventuellt ska sälja sina hus). Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling.

Kerstin Cederwall Läs mer
  • Andreas B skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Toppen bra o mycket trevlig. Allt är perfekt Läs mer
  • Yvonne B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Effektivt arbete av mäklaren som hjälpte till att snabba på processen och huset blev snabbt sålt. också snabb återkoppling om jag hade frågor. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte ett hus och tog samma mäklare när vi sålde vårat nuvarande, smidigt. Vi blev trevligt bemötta men det var lite segt allt var mycket väntan, inga snabba svar på frågor. Mycket som hängde i luften som man fick vänta på som skapade en orolig känsla hos oss.
    Vi är nöjda med affären och det blev bra när allt var klart 😃 Läs mer
    2018-11-05 Anna A svarar Jessica S
    Hej Jessica, tack för er rekommendation. Tackar för förtroendet att få vara med i både er köp och säljprocess. Som marknaden nu kan vara med något längre tider så förstår jag att det kan kännas oroligt innan allt är på plats. Önskar er lycka till i er nya bostad.
  • Niklas B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Inger förtroende. Kunnig och intresserad av bostaden och marknaden

Mycket bra med uppdateringar och återkopplingar. Läs mer
    2018-11-04 Sandra K svarar Niklas B
    Tack för din rekommendation! Roligt att du är nöjd.☺️ Tack igen för förtroendet!
    Sandra K gillar detta
  • Lennart K skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt i centrala Jönköping. Hos Jaklin mötte vi direkt en professionell, kunnig och varm person.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • David B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket gott bemötande och stort engagemang från mäklaren. Extremt nöjd. Läs mer
    2018-11-02 Sandra K svarar David B
    Tack så jättemycket för fin rekommendation, roligt att ni är nöjda med mitt jobb :)
    Sandra K gillar detta
  • Claudia A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mitt bostadsköp förmedlat av Svensk Fast var toppen! Mycket proffsig, tydlig och närvarande mäklare, så nöjd med henne! Läs mer
    2018-11-01 Sandra K svarar Claudia A
    Tack så jättemycket för dina fina ord som värmer, jag engagerar mig mycket i mina uppdrag och är glad att det kommer till glädje för både köpare och säljare. Tack igen.
    Sandra K gillar detta
  • Anders P skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en villa i Gränna.
    Vi har i från första kontakten med Lena haft en mycket bra dialog. Vi har inga större erfarenheter av att varken sälja eller köpa bostäder. Hon har agerat snabbt och varit aktiv.
    Det var mycket fina bilder på nätet och i visnings broschyren.
    Hon har verkligen har ställt upp, och haft flera extra visningar.

Sammanfattningsvis kan vi verkligen rekommendera Lena och hennes kollegor på Gränna kontoret. och kan mycket väl anlita henne i framtiden. Läs mer
  • Lisa H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har fått proffsig och bra service igenom vår bostadsaffär med Sandra Kristof. Hon har hela tiden varit en trygg kontakt, visat på hög kompetens och en vänlig vilja- precis som vi hade hoppats! Läs mer
    2018-10-29 Sandra K svarar Lisa H
    Hej Lisa! Vad roligt att ni fått en så bra upplevelse genom processen, precis som jag önskar att mina kunder ska få. Vi ses till tillträdet!
    Sandra K gillar detta
  • Mariana P skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel was very flexible with his time and very supportive from start till finish. You are very lucky to have him in your team. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Mats Roland M
    Mats Roland M skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jaklin Saado har på alla sätt utförts sitt mäklaruppdrag utmärkt bra. Professionellt och jag är helt nöjd. Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Mats M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en speciell BR. Gustav har skött sig utmärkt. Lagt upp allt bra och jag fått den feedback jag önskar. Har bara gott att säga om honom. Läs mer
  • Jacob W
    Jacob W skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Som säljare av ett objekt är säkert Anna bra men som köpare/potentiell köpare värre. Mäklaren slutade svara och vi fick våra frågor obesvarade. Läs mer
    2018-11-05 Anna A svarar Jacob W
    Hej Jacob, det var inte roligt att höra att du upplevt mig som så svår att nå. Jag vet inte i vilken försäljning vi har träffats så det blir svårt för mig att rent konkret bemöta ditt svar men all kritik är bra vilket jag tar till mig. Mvh Anna
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hägnevägen 6 på egnahem. Väldigt personligt och professionellt bemötande, alltid snabb återkoppling och kändes som mäklaren gjorde sitt yttersta för att göra oss som köpare nöjda. Noggrann genomgång av kontrakt och andra viktiga saker. Toppenupplevelse! Läs mer
  • Joachim W
    Joachim W skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik fick ett uppdrag av oss där vi själva satt oss i en pressad situation då vi köpt ett nytt boende och behövde sälja vårt nuvarande hus i en bra affär. Från första stund har Fredrik visat en stor professionalism och hållt oss som säljare lugna och trygga. Hela försäljningen gick väldigt bra och vi är väldigt nöjda med affären. Han har under försäljningen ordnat och ställt upp för att allting ska gå bra. Vi skulle definitivt ringa Fredrik igen om vi skulle behöva nyttja mäklartjänster fler gånger i framtiden. /Joachim och Cajsa Wiberg Läs mer
  • Odysseus C
    Odysseus C skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Om du vill anlita en mäklare för att köpa/sälja en bostad så tveka inte att kontakta Ramsin på svensk fastighetsförmedling Jönköping.
    Professionell och en mäklare du kan lita på.
    Vi är supernöjda efter en mycket smidig affär!
    Väl mött!
    Odysseus & Linnea Läs mer
  • Linus H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt hus.
    Väldigt trevligt och ett lugnt intryck av mäklaren som tig sig tid att visa runt olika delar av huset.
    Ja mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar.
    I det stora hela väldigt nöjd, allt har flutit på fint! Läs mer
  • Therése K skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket trevligt proffsigt bemötande vid köp av bostadsrätt.
    Bra både för säljare och köpare. Läs mer
    2018-10-25 Sandra K svarar Therése K
    Tack Therése, vad roligt att du är nöjd och tack själv för ditt trevliga bemötande!
  • Elin N
    Elin N skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har både köpt ett hus och sålt mitt gamla via samma mäklare. Mycket proffsigt bemötande av mäklaren i båda situationerna. Hade förväntningar på snabb affär och det blev det. Min känsla är att mäklaren är mån om både säljare och köpare. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Rikard C skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har både köpt och sålt villa genom Svensk Fastighetsförmedling där Peter Linderfalk hjälpt oss på ett professionellt sätt genom hela köpprocessen. Genom öppen och ärlig dialog pekade han oss till rätt villa med god återkoppling hela vägen. Trevlig bemötande och en förmedlande känsla att han stod på vår sida. Läs mer
    2018-10-23 Peter L svarar Rikard C
    Tack Rikard
    Välkommen till Bankeryd och hoppas ni kommer trivas i villan.
  • Jan-Peter D skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kunnig och professionell.
    Mycket trevligt bemötande.
    Behövde hjälp med värdering av ett fritidshus samt med skrivande av köpehandlingar. Läs mer
    2018-10-21 Peter L svarar Jan-Peter D
    Tack Jan-Peter det var roligt att kunna hjälpa er.
  • Maja S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt. Vänligt och professionellt bemötande av mäklaren under hela processen.
    Levt upp till mina förväntningar på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Mikael P skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fredrik Hagejärd är en seriös och professionell mäklare. Han ger ett lugnt, tryggt och ärligt intryck. Genom hela budprocessen återkopplade han regelbundet, och avslutet skedde snabbt från att budgivningen var klar! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • sven-erik s
    sven-erik s skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    sålt bostadsrätt Jönköping/Taberg;
    Från början till slut, perfekt bemötande, snabb o proffesionell.
    Helt nöjda med utfallet, kan inte bli bättre. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-21 Sandra K svarar sven-erik s
    Tack ska ni ha för det fina bemötandet jag fått tillbaka ifrån er och för förtroendet jag fick att hjälpa er. Så glad att ni är nöjda!
  • Sara D skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kunnig och bra med många kontakter Läs mer
  • Ulrika L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra Kristof är en fantastisk mäklare, närvarande och engagerad. Lättsam och trevlig att ha kontakt med. Återkopplar regelbundet. Ger alltid det "lilla extra".
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt genom Sandra och är supernöjda! Läs mer
    2018-10-19 Sandra K svarar Ulrika L
    Hej Ulrika! Vad snällt sagt. Det är så roligt att få så värmande omdöme, verkligen glad att ni är nöjda både när ni varit köpare och säljare. Allt gott// Sandra
  • Marie J skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mäklaren tog sig tid i samband med vår försäljning. Var snabb med att hålla extratidningar när intressenter önskade det. Vilket resulterade i en bra försäljning. Stundtals hade bättre kommunikation, där vi hållits mer i formerade om processen varit önskvärd. Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Ulla A skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En mkt trevlig , ärlig och pålitlig mäklare. Det kändes tryggt att lägga affären i hans händer. Öppenheten mot oss säljare var allt igenom god. Lyssnade till oss och var lagom ”på” i tanke o handling. Bästa betyg till Christian. Läs mer
  • Ingrid B skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har en sålt en bostadsrättens Hitta hem. Mäklaren var tydlig, tog kontakt på olika sätt och har sett till att allt har flutit på. Empatisk och mån om både köpare och säljare på ett bra sätt. Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Johanna A skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsig och noggrann mäklare som tar sig tid att lära sig så mycket som möjligt om objektet. Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min bortgångne fars villa..Christian Gustafsson kändes lugn och trygg...han skötte allt perfekt så det finns inget att klaga på...Vi är jättenöjda...Han har verkligen hjälpt oss....Man är osäker och vet inte så mycket när man aldrig har sålt något hus innan...men han har hjälpt oss hela vägen....Vi fick definitivt valuta för pengarna...👍👍 Läs mer
  • Eva Elisabeth L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt och efter 1 vecka var den såld. Snygg presentation, proffsiga bilder och proffsiga mäklare. Hela bostadsaffären blev så lätt och smidig.
    Snyggt skött. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Erik Gustav Rune I skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tack för försäljningen av Eriks hus!
    Jag är nöjd.
    Bra jobbat trots skambud!
    Inga Isaksson Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fick fantastisk hjälp vid försäljning av vår bostadsrätt! Affären gick snabbt och enkelt och vi kände oss trygga genom hela processen. Professionell men ändå personlig och positiv och var alltid tillgänglig för att svara på frågor. Även mycket hjälpsam och förstående. Uppfyllde helt klart våra förväntningar på hur en mäklare ska vara. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vid försäljningen av min 1,5-rumslägenhet anlitade jag Jaklin på Svensk Fastighetsförmedling efter att ha samtalat med 5 olika mäklarfirmor i Jönköping.
    Hon gav det i särklass mest inlyssnande och förtroendegivande intrycket, och lyckades fixa en smidig affär på en trög marknad.
    Rekomenderas varmt! Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Andreas L skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ramsin lade ner energi och hjälpte oss med en privat visning på lägenheten, som vi sedan köpte, då vi inte kunde komma på visningarna.
    Enkelt och lätt att få tag på honom och han inger förtroende då han ser till både säljaren och köparens bästa.
    Vi rekommenderar Ramsin och Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping.

Andreas & Emilia Läs mer
    2018-10-18 Ramsin W svarar Andreas L
    Tack Andreas för er fina rekommendation :)
    Ramsin W gillar detta
  • Emilia L skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och mannen köpte en lägenhet. Ramsin var under hela processen lugn , saklig och extremt hjälpsam. Han har en väldigt vänlig framtoning som man direkt känner sig trygg med. Vi är extremt nöjda ! Läs mer
    2018-10-18 Ramsin W svarar Emilia L
    Tack Emilia för er fina rekommendation och välkomna tillbaka till Jönköping! :)
  • Erik A skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt vår lägenhet. Vi träffade flera mäklare för att bilda oss en uppfattning innan det var dags att välja vem vi skulle sälja med. Ramsin vann på sin personlighet, han är tillmötesgående, öppen, lugn, engagerad och mycket professionell från första möte till avslutad affär. Vi rekommenderar starkt Ramsin.

/ Erik & Evelina Läs mer
    2018-10-18 Ramsin W svarar Erik A
    Stort tack för er fina rekommendation Erik och Evelina! :)
    Ramsin W gillar detta
  • Lars H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har förvärvat en bostadsrätt genom ett mycket engagerat och proffsigt uppträdande av mäklaren, som får högsta betyg för sitt sätt att presentera objektet och fullfölja affären. Läs mer
    2018-10-01 Sandra K svarar Lars H
    Hej Lars! Tusen tack för dina uppskattande ord, det värmer mycket och ger mig energi och glädje att fortsätta hålla en hög servicenivå. Allt gott /Sandra
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra mäklare som man fick förtroende för...Kändes lugn och trygg...Gjorde ett kanonfint arbete...Mer än nöjd..👍👍 Läs mer

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping