Magdalena Stoor

Magdalena Stoor

Magdalena Stoor är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Magdalena Stoor har varit registrerad mäklare sedan 2010-10. Magdalena Stoor har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.7. Magdalena Stoor har haft 31 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 35 Läs vad Magdalena Stoor

• köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Stoor en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Mariebo
    2022-09-14 Verifierad kund
    Tydlig, trevlig och smidig. Lätt att få tag på.
    • Huskvarna
    2022-09-12 Verifierad kund
    Blev med ett professionellt förhållningssätt, tydligt och att men som kund fick den information som man efterfrågade. Återkopplade efter det som bestämdes. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare vid bostadsaffär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Stoor en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Barnarp
    2022-08-26 Verifierad kund
    Enkel och smidig ! Det hela gick väldigt fort och en relativ enkel sförsäljning. Hon skötte det galant
    • Munksjöstaden
    2022-08-24 Verifierad kund
    Hon är lugn, noggrann och pålitlig. En bra representant för bolaget
    • Huskvarna
    2022-08-23 Verifierad kund
    Magdalena visade intresse för mig som köpare och ingav ett lugn i hela processen. Det var skönt att inte känna att mäklaren var stressad, vare sig under visning eller i kontakterna efteråt. Magdalena var duktig på att hålla regelbunden kontakt och informera om läget. Hon bistod också i att svara på alla mina frågor
    Jag kan absolut rekommendera Magdalena.
    • Jönköping
    2022-08-18 Verifierad kund
    Magdalena är professionell och mycket kunnig. Kändes helt rätt att välja henne efter vårt första möte. Hon infriade våra förväntningar fullt ut. Magdalena är påläst och hade bra koll på marknaden. Var lätt att få tag i om man hade frågor och funderingar. Magdalena var väldigt måna om oss som kunder vid försäljning och var tydlig gentemot oss under hela processen och höll tät kontakt med oss.
    • Jönköping
    2022-08-08 Verifierad kund
    - Lugnt och trevligt bemötande utan att vara för "på".

- Förväntningarna var inga andra än att kunna få göra en smidig affär utan några problem och det var precis det jag fick.

- Som sagt, en smidig affär där alla parter verkar ha blivit nöjda med både pris, mäklare och överlämning. Allt har gått precis som det borde.
    • Bankeryd
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jätte bra mäklare som hjälpte oss med en snabb försäljning! Lätt att få tag på och bra på att återkoppla. Rekommenderas starkt!
    • Jönköping - Väster
    2022-06-10 Verifierad kund
    Magdalena har med engagemang guidat till en lyckad försäljning. Hon inger stort förtroende till en trygg affär.
    • Gamla Kålgården
    2022-04-09 Verifierad kund
    Jag hade först kontakt med Magdalena när hon jobbade på en annan mäklarfirma i stan och när det var dags för att sälja min lägenhet stannade jag inte kvar på mäklarfirman jag hade valt utan följde med Magdalena just för att hon var så trevligt och hade ett bra bemötande. Jag tycker hon var super genom hela processen. Fick även hjälp med värdering av både bostad och min framtida tomt/nybygge.