Läs vad 36 Läs vad Patrik Ekman

• 2020-11-16
    Köpte hus genom Patrik och är mycket nöjd. Trevligt bemötande och professionell!
    Anna M
    • 135.0 m²
    • Kaxholmen
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2020-10-14
    Köpt hus av Patrik i Jönköpingstrakten. Jättetrevligt bemötande!
    My S
    • 127.0 m²
    • Huskvarna
  • 2020-08-31
    Mycket trevlig och ett bra bemötande!
    Camilla K
    • 35.0 m²
    • Ydre
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
  • 2020-08-31
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Patrik. En väldigt engagerad mäklare. Vi är mycket nöjda med försäljningen och slutpriset.
    Sara G
    • 110.0 m²
  • 2020-07-20
    jag har sålt en villa. Jag valde mäklaren för att jag har varit på andra visning när jag hjälpe min syster. Han har ett stort intresse för det som kommer på husvisningar. Han är kunnig han är intressera av dig som sälja och köpare. Han har alltid tid att prata när man ring honom för att man har frågor. Han har också varit till stor hjälp när vi har tittat efter annan bostad.

Jag kan defensivt rekommendera den mäklaren. Ni kommer blir super nöjda.
    Magnus J
    • 110.0 m²
    • Diplomaten
  • 2020-07-13
    Tyvärr blev erfarenheten av Patrik inte så bra. En mindre detalj var att han inte korrekt noterade vårt första (muntliga) bud. Betydligt sämre att han inte svarade på telefonuppringning och upprepade sms under oklart/känsligt läge under budgivning. Vidare: Utan att först tillfråga oss tog hsn gör givet och formulerade han kontraktförslag om att vi inte behövde någon klausul om behov av försäljning av egen fastighet - något som tog oss pä sängen vid klntraktskrivandet, då vi dock valde sth hålls god min., Han verkade också ha problem med att förstå mäklarrollen, dvs att på ett likvärdigh sätt ska företräda både säljare och köpare. I slutändan är vi glada för vårt köp, och det är troligt att Patrik av olika skäl inte hade sina bästa dagar. Men det uppriktiga svaret på frågan är att vår erfarenhet inte var god.
    Pekka M
    • 418.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
  • 2019-12-26
    Sålt villa.
    Vi blev mycket bra bemötta av Patrik. Toppklass om vi jämför mot andra mäklare. Mycket bra utfört arbete med förberedelserna inför försäljningen, kontakt under budgivning och visningarna.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
  • 2019-12-19
    har sålt villa med gott omdöme och är mycket nöjd
    Hans Erik Edvard H
    • 186.0 m²
    • Junkaremålen
  • 2019-11-17
    Jag sålde mitt lilla drömhus på slätten vid Omberg. Patrik visade intresse och trevligt bemötande. Var alltid positiv och gick genom allt klart och tydligt. Hade regelbunden kontakt undet försäljningen. Kom med egna föeslag om annonsering för att nå ut så brett som möjligt var lugn och saklig vid genomgång mef köparen. . Jag är mycket nöjd med Patrik och kommer rekommendera honom till andra kunder.
    Suzana J
    • 64.0 m²
    • Borghamn
  • 2019-11-11
    Hej!

Slog prisrekord, det säger allt!!
    Tobias G
    Tobias G
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte