Jan Windolf

Jan Windolf

Jan Windolf är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jan Windolf har varit registrerad mäklare sedan 1986-06. Jan Windolf har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Jan Windolf har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

5 omdömen om Jan Windolf

Lars Tage T
Sålde sitt hus med hjälp av Jan Windolf en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Huskvarna

Sålt en sommarstuga i Huskvarna. Bra mäklare, bra köpare med ok pris.

Fredrik W
Köpte sitt hus med hjälp av Jan Windolf en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Habo

Professionell, kompetent och social

Lena och Jerry B

Jan har skött försäljningen av vår villa i Trånghalla på ett föredömligt sätt. Han har varit positiv, tillmötesgående och engagerad. Under hela processen har han varit snabb med återkoppling till oss. Det har känts tryggt att ha en erfaren och kunnig mäklare.

Jan W gillar detta
Peter B

Vi tyckte att det va kul att samma mäklare vi köpt huset av för 17 år sedan sålde det nu med, vi har förtroende för honom.

Nils-Erik E

Jan Windolf har handlagt försäljningen av 2 mindre hyresfastigheter, vilket han fullgjort med god proffesionalitet och stort engagemang. Väl avvägt utgångspris, vilket blev säljpriset för det ena objektet och där det andra objektet såldes strax under utgångspriset efter min (säljarens) egen prioritering vad gäller köpare. Helt nöjd med resultat och balans mellan säljarens och köparens intressen. Nils-Erik Emme, Jönköping