Peter Linderfalk
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 16 Läs vad Peter Linderfalk

• Jeanette P skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-01

Sålt hus. mäklare bemötte oss med stor respekt och hög service nivå. ingav förtroende. Läs mer
  • Per-Olof P skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-29

Säljuppdrag N-hammars Hökhult 2:218
    Peter gav vid första möte ett seriöst och kompetent intryck,
    vilket fortgick under hela säljprocessen. Läs mer
    2019-07-01 Peter L svarar Per-Olof P
    Tack. Ha en fortsatt skön sommar. Peter
  • Joel S skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-28

Peter är en väldigt duktig och trygg mäklare. Något av det viktigaste för oss var tydlig och rak kommunikation men samtidigt kunna ge oss som köpare ett lugn i den största affären i vårt liv. Tack Peter för att just du var mäklare vid detta husköp! Läs mer
    2019-07-01 Peter L svarar Joel S
    Tack, sånt värmer. Ha nu en fortsatt skön sommar så syns vi på tillträdesdagen. Peter
  • Richard A skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-06

Jag har köpt ett fritidshus och planera att ha det som min pensions inkomst. Har fått ett trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-06-06 Peter L svarar Richard A
    Hej Richard
    Lycka till med stugan och ha en skön sommar.
    Peter
  • Aarre K skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-14

Skall köpa ett sommarställe som vi var på visningen också. Det var mycket folk så kanske lite svårt att få ensam tid med mäklaren efteråt på plats så vi åkte därifrån ganska snart. Vi hade inga förväntningar och var nöjda med mäklarens mottagande.
    Vi byggde upp en lite tätare kontakt via mobil ang detta objekt. Han var ganska bra att ringa upp och inte så svår att få tag i. Vi tycker att mäklaren ställde upp för oss och snabbt tog reda på med säljaren tex våra frågor. Vi känner oss nöjda och trygga att denna mäklaren sköter vårt köp :) Läs mer
  • Shokri M skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-03-01

Jag köpte ett hus.
    Allt gott Läs mer
  • Annika E skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-22

Peter har hjälpt oss att sälja en villa. Vi blev mycket bra och proffsigt bemötta av alla vi hade kontakt med på Svensk Fastighetsförmedling, snabb och bra återkoppling. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-01-22 Peter L svarar Annika E
    Tack. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Rikard C skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-23

Vi har både köpt och sålt villa genom Svensk Fastighetsförmedling där Peter Linderfalk hjälpt oss på ett professionellt sätt genom hela köpprocessen. Genom öppen och ärlig dialog pekade han oss till rätt villa med god återkoppling hela vägen. Trevlig bemötande och en förmedlande känsla att han stod på vår sida. Läs mer
    2018-10-23 Peter L svarar Rikard C
    Tack Rikard
    Välkommen till Bankeryd och hoppas ni kommer trivas i villan.
  • Jan-Peter D skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-21

Kunnig och professionell.
    Mycket trevligt bemötande.
    Behövde hjälp med värdering av ett fritidshus samt med skrivande av köpehandlingar. Läs mer
    2018-10-21 Peter L svarar Jan-Peter D
    Tack Jan-Peter det var roligt att kunna hjälpa er.
  • Roger S skrev om Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-09-11

Sålt villa.
    Positivt bemött och en bra dialog under förberedelse och försäljning.
    Höga förväntningar som infriades.
    Priset blev som förväntat. Läs mer
    2018-09-12 Peter L svarar Roger S
    Tack, det var roligt att få hjälpa er att sälja villan med det underbara läget. Lycka till med ert nya boende.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg