Peter Linderfalk
Registrerad mäklare sedan 1995-12-14
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 32 Läs vad Peter Linderfalk

• Yasir A köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-11

Jönköping
    Vi har letat efter hus i ett år men hitta inget som vi verkligen vill ha. Tills Peter har hjälpt oss att hitta vår dröm hus! Han var lyhörd och lysande på vår behov som har fått oss som köpare att känna oss trygga under hela processen. Läs mer
    2020-06-12 Peter L svarar Yasir A
    Hej Yasir
    Tack, hoppas att ni nu kommer att trivas i det nya huset. Ha nu en skön sommar så syns vi på tillträdesdagen.
  • Karl N
    Karl N sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-07

Jönköping
    Jag sålde min villa i juni 2020. Hela processen var väldigt smidig och jag blev väldigt nöjd. Peter ger ett professionellt intryck och har mycket rutin vilket gör att du är trygg genom hela processen.

Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera Peter och resten av gänget jag kommit i kontakt med på Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping. Läs mer
    2020-06-08 Peter L svarar Karl N
    Tack Karl Lycka till med ditt nya boende. Ha nu en skön sommar så syns vi på tillträdesdagen.
  • Jörgen J sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-05

Huskvarna
    Sålt hus genom Peter som fungerade bra. Lätt att har att göra med och allt löpte på som det skulle. Så sammantaget är att de förväntningar jag hade på försäljning av huset blev bra.
    Med vänlig hälsning
    Jörgen Läs mer
    2020-06-05 Peter L svarar Jörgen J
    Tack Jörgen Hoppas nu att ni hittar en lägenhet som passar er. Trevlig helg.
  • Samuel F köpte sin stuga med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-23

4:a
    Bondstorp
    Peter var bra! Vi litar på honom! Läs mer
    2020-05-27 Peter L svarar Samuel F
    Hej Samuel
    Hoppas att ni nu kommer få en skön sommar i stugan.
  • Marika P
    Marika P sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-09

Bankeryd
    Jag har sålt en villa.
    Jag blev väl bemött och jag fick ett bra och trevligt intryck av min mäklare. Jag kände förtroende för mäklaren. Han följde upp och meddelade förloppet av försäljningen på ett bra sätt! Läs mer
    2020-05-11 Peter L svarar Marika P
    Tack Marika
    Det var roligt att få hjälpa dig och din syster att sälja villan som eran pappa byggt.
  • Magnus V sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-11

Habo - Centralt
    Vi har sålt en villa i Habo som vi bott i under 23 år.
    Bemötande:
    Respektfullt
    Lugnt & tryggt
    Lättsamt
    Positivt
    Realistiskt
    Våra förväntningar på försäljningsprocessen var att den skulle vara effektiv och smidig. Detta blev till 100% sant!

Upplevelsen har varit positiv och vi känner stort förtroende för Peter som varit en toppenmäklare! Läs mer
    2020-03-12 Peter L svarar Magnus V
    Tack Magnus och Åsa
    Det har varit roligt att få hjälpa er genom hela försäljningsfasen och lycka till nu med ert nya projekt och hoppas att ni kommer att trivas med ert nya boende.
    Med vänlig hälsning Peter
  • David L köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-09

Habo - Centralt
    Snabbt och smidigt köp av villa. Läs mer
    2020-03-09 Peter L svarar David L
    Tack David. Lycka till med ert nya boende:
  • Jessica L köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-01-23

Huskvarna
    Jag och min sambo köpte ett parhus på Svarvaregatan 7 Huskvarna av Peter. Vi har under hela köpprocessen fått ett jätte bra bemötande av Peter som har varit professionell, positiv och genuin i sin roll som mäklare. Vi har aldrig tidigare varit i kontakt med Peter och vi blev glatt överraskade då vi för första fången kände oss sedda och lyssnade på. Vi har tidigare känt att andra mäklarfirmor struntat i oss då de tyckt att vi ställt "jobbiga" frågor om diverse objekt. Peter tog sig an oss och våra frågor vilket nu har lett till köp av vår drömkåk 😊 Läs mer
    2020-01-27 Peter L svarar Jessica L
    Tack för det fina omdöme som du har gett mig och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.
    Peter
  • Savia B köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-01-22

Huskvarna - Söder
    Så trevlig, pålitlig och trygg person att samarbeta med. Vi är nöjda med vårt samarbete med Peter. Läs mer
    2020-01-23 Peter L svarar Savia B
    Tack Savia, lycka till med ert nya boende.
  • Anna T
    Anna T sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-01-21

Huskvarna - Söder
    Peter är en ärlig och rak person, tydlig, men också varm och inlyssnande. Vi kände att det här är en person som bryr sig om hur vi tänker och vad vi vill och att vi kan lita på honom fullt ut. Läs mer
    2020-01-21 Peter L svarar Anna T
    Tack Anna Lycka nu till med ert nya boende och hoppas att ni kommer att trivas.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg