Peter Linderfalk

Peter Linderfalk

Peter Linderfalk är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Peter Linderfalk har varit registrerad mäklare sedan 1995-12. Peter Linderfalk har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.7. Peter Linderfalk har haft 26 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

88 omdömen om Peter Linderfalk

Sedan starten hos Reco 2016
Anita B
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Jönköping

Peter är en fin kille. Han är uppmärksam Lyssnar Lämnar inget åt slumpen Ringer tillbaka Har ett ess i rockärmen Har lång erfarenhet Kommer att vända mig till honom igen om det behöv Mvh Anita Blomqvist

Tack Anita Vi gjorde det tillsammans

Roger S
Jönköping

Stabil, erfaren och trevlig. Bra kommunikation under hela resan.

Svar från Peter Linderfalk

Tack Roger! Hoppas att ni hittar ett bra boende i Stockholm.

Kristoffer N
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Gränna

Väldigt kunnig och trygg mäklare som hjälpte oss oerhört mycket i vårt husköp.

Svar från Peter Linderfalk

Tack. Kristoffer, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende när ni flyttar in.

Markus F
Ölmstad

Mycket sympatisk och hjälpsam!

Svar från Peter Linderfalk

Tack Markus! Hoppas att ni kommer att trivas med huset och i Ömstad. Trevlig helg!

Per A
Huskvarna

Snabb hantering och korrekt bemötande. Mycket kunnig Bra stöd i beslutsprocessen. Trevlig prick

Svar från Peter Linderfalk

Tack Per! Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er pappas hus.

Birgitta S
Huskvarna

Trevlig, förtroendegivande. Trevlig, förtroendegivande.

Svar från Peter Linderfalk

Tack Birgitta! Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er pappas hus.

Sara B
Huskvarna

Smidig och enkelt att ha att göra med!

Svar från Peter Linderfalk

Hej Sara! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.

Helena L
Jönköping

Allt funkade toppen! Jag har anlitat Peter Linderfalk tidigare och därför anlitade jag honom igen eftersom det funkade så bra förra gången som var 2017.

Svar från Peter Linderfalk

Tack Helena för förtroendet att hjälpa dig.

Jacob L
Jönköping

Duktig, svarade när vi ringde och skötte försäljningen på ett bra sätt.

Svar från Peter Linderfalk

Hej Jacob! hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.

Ebba B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Huskvarna - Centralt

Jag blev proffesionellt bemött. Hela affären gjordes i min takt vilket jag verkligen uppskattat. Har fått en väldigt bra upplevelse!!

Svar från Peter Linderfalk

Tack Ebba! Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten.