Peter Linderfalk är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

och har varit registrerad mäklare sedan 1995. Peter Linderfalk har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 38 omdömen sedan 2016-09-05. Peter Linderfalk har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 38 Läs vad Peter Linderfalk

• Peter var naturlig och inte så "säljig". Detta gav ett trovärdigt intryck. Positiv erfarenhet,
    Andreas W köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-10-09
    • 150.0 m²
    • JÖNKÖPING
    2020-10-09
    Tack, lycka till med er försäljning och hoppas att ni kommer att trivas med ert nya boende.

Visa svar
  • Peter är väldigt tillmötesgående och hjälpsam! Förtroendeingivande. Man litade verkligen på att han gjorde sitt yttersta i försäljning och budgivning. Bra mäklare helt enkelt.
    Victoria B köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-10-05
    • 121.0 m²
    2020-10-05
    Tack Victoria Hoppas att ni kommer trivas i huset och att det blir till belåtenhet.

Visa svar
  • Har sålt en villa. Blivit väldigt trevligt bemött av både mäklaren och fotografen. Mäklaren levde upp till all vår förväntan. Förklarade allt på ett väldigt tydligt sätt. En mycket bra och kompetent mäklare, som vi varmt rekomenderar.
    Carin G sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • 126.0 m²
    2020-09-23
    Tack. Lycka till med byggnationen av er nya villa i Forserum.

Visa svar
  • Har sålt bostad. Vi fick bra info om allt vi behövde genom Peter. Trevligt bemötande, lätt förstålig information.
    Anders G sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • 126.0 m²
    2020-09-23
    Tack. Lycka till med byggnationen av er nya villa i Forserum

Visa svar
  • Mycket snabb och smidig affär. Rekommenderar verkligen Peter om ni ska köpa,sälja
    Lena S köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-09-14
    • 94.0 m²
    • Habo
    2020-09-14
    Tack Lena Lycka till med ditt nya boende.

Visa svar
  • Det var segt att sälja villan men det var säkert covid19 fel men kände mig lite pressad att sänka priset
    Rose-marie J sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-07-29
    • 127.0 m²
    • Mullsjö
    2020-07-29
  • Vi har letat efter hus i ett år men hitta inget som vi verkligen vill ha. Tills Peter har hjälpt oss att hitta vår dröm hus! Han var lyhörd och lysande på vår behov som har fått oss som köpare att känna oss trygga under hela processen.
    Yasir A köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-06-11
    • 163.0 m²
    2020-06-11
    Hej Yasir Tack, hoppas att ni nu kommer att trivas i det nya huset. Ha nu en skön sommar så syns vi på tillträdesdagen.

Visa svar
  • Jag sålde min villa i juni 2020. Hela processen var väldigt smidig och jag blev väldigt nöjd. Peter ger ett professionellt intryck och har mycket rutin vilket gör att du är trygg genom hela processen. Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera Peter och resten av gänget jag kommit i kontakt med på Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping.
    Karl N
    Karl N sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-06-07
    • 163.0 m²
    2020-06-07
    Tack Karl Lycka till med ditt nya boende. Ha nu en skön sommar så syns vi på tillträdesdagen.

Visa svar
  • Sålt hus genom Peter som fungerade bra. Lätt att har att göra med och allt löpte på som det skulle. Så sammantaget är att de förväntningar jag hade på försäljning av huset blev bra. Med vänlig hälsning Jörgen
    Jörgen J sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-06-05
    • 203.0 m²
    • Huskvarna
    2020-06-05
    Tack Jörgen Hoppas nu att ni hittar en lägenhet som passar er. Trevlig helg.

Visa svar
  • Peter var bra! Vi litar på honom!
    Samuel F köpte sin stuga med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-05-23
    • 4:a
    • 88.0 m²
    • Bondstorp
    2020-05-23
    Hej Samuel Hoppas att ni nu kommer få en skön sommar i stugan.

Senaste försäljningarna

Vaddgatan