Anna Axelsson

Anna Axelsson

Anna Axelsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Anna Axelsson har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Anna Axelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.7. Anna Axelsson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

49 omdömen om Anna Axelsson

Sedan starten hos Reco 2017
Björn J
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Vättersnäs

Anna bemötte oss på lugnt, sakligt och väldigt förstående sätt. Hon hade kontinuerlig kontakt med oss under hela försäljningen. Anna genomförde försäljningsprocessen precis på det sätt vi kommit överens om. Väldigt proffesionellt.

Karin Maria J
Vättersnäs

Så glad att det är just Anna som sålde vårt hus! Med sitt professionella och ödmjuka förhållningssätt har hon varit ett stort stöd genom hela processen. Det har känts tryggt att Anna har gett råd i beslut, hon har mycket erfarenhet och stor kunskap.

Kristina J
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Skänkeberg

Anna känns mycket proffesionell i sitt yrke, hon bemötte oss väldigt väl vid samtliga tillfällen vi träffade henne.

Josefine L
Barnarp

Anna är trygg, proffsig och tydlig. En klippa att sälja med när osäkerhet råder på marknaden.

Magnus T
Ljungarum

Från första kontakt med Anna Axelsson till visning och konrakt med nya ägarna så gjorde Anna ett fantastiskt jobb.

Ehsan S
Ljungarum

bemötande person .Hjälpsam och snäll

Christina Margareta E
Petersberg

Anna är väldigt förtroendeingivande, känns lugn o stabil o med hennes långa erfarenhet inom branschen känner man att hon verkligen vet vad hon pratar om.

Ida S
Petersberg

Mycket trevlig mäklare att ha att göra med. Vi blev väl bemötta och hon hade bra svar på alla frågor och hon var bra insatt i huset och allt runtomkring. Bra kommunikation igenom hela köpet.

Birgitta T
Tokarp

Jag känner stort förtroende för Anna som jag upplever mycket duktig och proffsigt. Fantastiskt bemötande och stöttande i en för mig viktig affärshändelser. Således är jag mycket nöjd. Mvh Birgitta Taube

Monica Concepcion G
Öxnehaga

Hela upplevelse blev mycket enklare än jag trodde på grund av hennes erfarenhet och kompetens. Annas professionalitet, kunskap och tydlighet gjorde mig trygga från början. Hon har varit trevlig, tillgänglig och engagerad genom hela processen. Hon har uppdaterat mig om alla väsentliga händelser och planer hela tiden.  Väldigt nöjd med utfallet!