Läs vad 35 Läs vad Anna Axelsson

• 2020-09-07
    Enkel, smidig, lyhörd och inte minst väldigt kunnig
    Ulf D
    • 105.0 m²
    • Taberg
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2020-08-07
    Proffsig bemötande & riktigt gott engagmang som jag uppskattar då vi sålde svärmors radhus.
    Gillade närvaron av Anna i hela affären & skulle anlita henne igen.
    Håkan S
    • 84.0 m²
    • Jöransberg
  • 2020-05-15
    Jag har sålt en villa på Grästop i Jönköping. Blev rekommenderad Anna av Handelsbanken, där jag har mina lån. Ringde upp Anna som föreslog ett möte för att prata om försäljningen. Hon gav intryck av att vara kunnig i området och gav ett positivt intryck.Dock inte " klämkäckt". Vilket jag är särskilt tacksam för.
    Mina förväntningar var att få en mäklare so såg seriöst på sin uppgift och informerar om vilka val jag kan göra som säljare. Hon hade inte heller bråttom, vare sig inför mig, eller eventuella köpare, men hade feeling för när i processen hon skulle avvakta och när hon skulle " knuffa på"

Min upplevelse är att hon är mycket pedagogisk och väl fyller sin roll. Jag är väldigt nöjd med hur Anna skött sitt uppdrag. Jag ger henne högsta möjliga betyg.
    Ann L
    • 130.0 m²
    • Grästorp
  • 2020-05-08
    vi sålde vår villa Lekeryd tyckte Anna skötte försäljningen bra . Hon var trevlig ock positiv. tog sig tid vid varje visning.Vi är nöjda med hennes försäljning . Sven o Lotta.
    Sven Gösta Mauritz N
    • 127.0 m²
    • Lekeryd
  • 2020-03-14
    Smidig och trygg i processen av försäljning av villa. Lätt att ha kontakt med! Förtroendeingivande och snabb.
    Karin M
    • 119.0 m²
    • Bankeryd
  • 2020-03-04
    Vi köpte ett hus, blev bemötta med respekt, trevlighet och förståelse.
    Vanessa Christelle C
    • 241.0 m²
    • Bymarken
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2019-10-03
    Anna förmedlade affären när vi köpte villa. Vi har tidigare träffats på andra visningar och alltid fått ett väldigt bra bemötande.
    Robin L
    • 120.0 m²
    • Jönköping
  • 2019-09-09
    Vi köpte en villa och tycker Anna skötte försäljningen på ett bra sätt. Hon var trevlig, bemötande genom hela processen och hon t.ex tog sig även tid på visningen att gå med och titta på saker vi undrade över.
    Anna är en mäklare att rekommendera!
    Johan A
    • 100.0 m²
    • Nässjö
  • 2019-08-31
    Vi träffade Anna första gången när vår dotter köpte en lägenhet för ca 5 år sedan. Vi fick ett positivt intryck då av Anna och det var anledningen till att vi valde Anna när vi skulle sälja vårt hus i Bankeryd. Bemötandet var lika vänligt och korrekt på alla sätt denna gäng och försäljningen gick snabbt, så vi är fullt nöjda även denna gång.
    Marika H
    Marika H
    • 134.0 m²
    • Nyarp
    Tack Marika! Trevligt att få träffa er igen och tacksam för att jag denna gång fick hjälpa er med försäljningen av er villa. Mvh Anna
    Anna Axelsson

Anna Axelsson

Visa svar
  • 2019-08-16
    "......"...................."...............
    Helena H
    • 120.0 m²
    • Jönköping

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte