Anna Axelsson

Anna Axelsson

Anna Axelsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Anna Axelsson har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Anna Axelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.6. Anna Axelsson har haft 9 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 41 Läs vad Anna Axelsson

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Tokarp
    2021-06-22
    Jag känner stort förtroende för Anna som jag upplever mycket duktig och proffsigt. Fantastiskt bemötande och stöttande i en för mig viktig affärshändelser. Således är jag mycket nöjd. Mvh Birgitta Taube
    • Öxnehaga
    2021-06-12
    Hela upplevelse blev mycket enklare än jag trodde på grund av hennes erfarenhet och kompetens. Annas professionalitet, kunskap och tydlighet gjorde mig trygga från början. Hon har varit trevlig, tillgänglig och engagerad genom hela processen.
    Hon har uppdaterat mig om alla väsentliga händelser och planer hela tiden.

Väldigt nöjd med utfallet!
    • Öxnehaga
    2021-06-09
    Mycket bra.
    Hjälpsamt
    ..................
    • Jönköping
    2021-04-04
    Vi har vid tidigare villaförsäljning anlitat Anna och vi var då mycket nöjda med hennes arbete.
    När vi nu skulle sälja villan på Ekhagen var det självklart att kontakta Anna igen.
    När vi träffade Anna var hon var väl förberedd, hon lyssnade på oss och tog sig tid att svara på alla våra frågor. Inga frågor var för konstiga eller dumma.
    Anna höll kontakt med oss under hela försäljningsprocessen vilket bidrog till att vi kände oss trygga med försäljningen.
    Anna är en engagerad, noggrann, trevlig och påläst mäklare som är lätt att samarbeta med.
    Vi är mycket nöjda med Anna och kan varmt rekommendera henne.
    • Kortebo
    2021-03-10
    Fick fantastiskt bra hjälp när vi sålde våran villa. Tillmötesgående och verkligen jobbade för att vi skulle få ut det mesta och bäst av våran försäljning! Jag kan varmt rekommendera Anna till andra som går i sälj tankar.
    Jag tackar för förtroendet att få förmedla er fina villa och för fin rekommendation. Nu väntar nya och spännande projekt för er :-). Anna Axelsson
    • Månsarp - Centralt
    2021-03-07
    När vi skulle sälja vår villa i Månsarp, byggd 1974, kontaktade vi Anna. Att det blev just hon beror på att vi hade haft lite kontakt med henne för några år sedan och att vi har en bekant som var mycket nöjda med Anna.
    Vi upplevde,att hon är kunnig i sitt jobb och vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande. Anna är serviceinriktad , lätt att prata med och lite lagom personlig. Vi skulle gärna anlita henne igen och kan absolut rekommendera henne .
    Tack för er fina rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Önskar er allt gott och lycka till i ert nya boende. Mvh Anna Anna Axelsson
    • Taberg
    2020-09-07
    Enkel, smidig, lyhörd och inte minst väldigt kunnig
    • Jöransberg
    2020-08-07
    Proffsig bemötande & riktigt gott engagmang som jag uppskattar då vi sålde svärmors radhus.
    Gillade närvaron av Anna i hela affären & skulle anlita henne igen.
    • Grästorp
    2020-05-15
    Jag har sålt en villa på Grästop i Jönköping. Blev rekommenderad Anna av Handelsbanken, där jag har mina lån. Ringde upp Anna som föreslog ett möte för att prata om försäljningen. Hon gav intryck av att vara kunnig i området och gav ett positivt intryck.Dock inte " klämkäckt". Vilket jag är särskilt tacksam för.
    Mina förväntningar var att få en mäklare so såg seriöst på sin uppgift och informerar om vilka val jag kan göra som säljare. Hon hade inte heller bråttom, vare sig inför mig, eller eventuella köpare, men hade feeling för när i processen hon skulle avvakta och när hon skulle " knuffa på"

Min upplevelse är att hon är mycket pedagogisk och väl fyller sin roll. Jag är väldigt nöjd med hur Anna skött sitt uppdrag. Jag ger henne högsta möjliga betyg.
    • Lekeryd
    2020-05-08
    vi sålde vår villa Lekeryd tyckte Anna skötte försäljningen bra . Hon var trevlig ock positiv. tog sig tid vid varje visning.Vi är nöjda med hennes försäljning . Sven o Lotta.