Anna Axelsson
Registrerad mäklare sedan 2003-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 34 Läs vad Anna Axelsson

• Håkan S sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-08-07

Jöransberg
    Proffsig bemötande & riktigt gott engagmang som jag uppskattar då vi sålde svärmors radhus.
    Gillade närvaron av Anna i hela affären & skulle anlita henne igen. Läs mer
  • Ann L sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-15

Grästorp
    Jag har sålt en villa på Grästop i Jönköping. Blev rekommenderad Anna av Handelsbanken, där jag har mina lån. Ringde upp Anna som föreslog ett möte för att prata om försäljningen. Hon gav intryck av att vara kunnig i området och gav ett positivt intryck.Dock inte " klämkäckt". Vilket jag är särskilt tacksam för.
    Mina förväntningar var att få en mäklare so såg seriöst på sin uppgift och informerar om vilka val jag kan göra som säljare. Hon hade inte heller bråttom, vare sig inför mig, eller eventuella köpare, men hade feeling för när i processen hon skulle avvakta och när hon skulle " knuffa på"

Min upplevelse är att hon är mycket pedagogisk och väl fyller sin roll. Jag är väldigt nöjd med hur Anna skött sitt uppdrag. Jag ger henne högsta möjliga betyg. Läs mer
  • Sven Gösta Mauritz N sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-08

Lekeryd
    vi sålde vår villa Lekeryd tyckte Anna skötte försäljningen bra . Hon var trevlig ock positiv. tog sig tid vid varje visning.Vi är nöjda med hennes försäljning . Sven o Lotta. Läs mer
  • Karin M sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-14

Bankeryd
    Smidig och trygg i processen av försäljning av villa. Lätt att ha kontakt med! Förtroendeingivande och snabb. Läs mer
  • Vanessa Christelle C köpte sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-04

Bymarken
    Vi köpte ett hus, blev bemötta med respekt, trevlighet och förståelse. Läs mer
  • Robin L köpte sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-03

Jönköping
    Anna förmedlade affären när vi köpte villa. Vi har tidigare träffats på andra visningar och alltid fått ett väldigt bra bemötande. Läs mer
  • Johan A köpte sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-09

Nässjö
    Vi köpte en villa och tycker Anna skötte försäljningen på ett bra sätt. Hon var trevlig, bemötande genom hela processen och hon t.ex tog sig även tid på visningen att gå med och titta på saker vi undrade över.
    Anna är en mäklare att rekommendera! Läs mer
  • Marika H
    Marika H sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-31

Nyarp
    Vi träffade Anna första gången när vår dotter köpte en lägenhet för ca 5 år sedan. Vi fick ett positivt intryck då av Anna och det var anledningen till att vi valde Anna när vi skulle sälja vårt hus i Bankeryd. Bemötandet var lika vänligt och korrekt på alla sätt denna gäng och försäljningen gick snabbt, så vi är fullt nöjda även denna gång. Läs mer
    2019-09-09 Anna A svarar Marika H
    Tack Marika! Trevligt att få träffa er igen och tacksam för att jag denna gång fick hjälpa er med försäljningen av er villa. Mvh Anna
  • Helena H sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-16

Jönköping
    "......"...................."............... Läs mer
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-25

Torpa
    Har sålt en villa. Fick ett bra bemötande
    och rekommenderar gärna mäklaren. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg