Cornelia Ågren

Cornelia Ågren

Cornelia Ågren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Cornelia Ågren har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Cornelia Ågren har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Cornelia Ågren har haft 13 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

14 omdömen om Cornelia Ågren

Lars H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Ågren en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Habo

Mycket bra, vänligt bemött,kunnig,trevlig,tillmötesgående

Svar från Cornelia Ågren

Hej Lars! Tack snälla för ditt fina omdöme! Jag hoppas att ni kommer att trivas mycket bra i er nya bostad. Tack för att jag fick vara en del i ert nya bostadsköp.

Evelina A
Jönköping

Mycket trevlig och tillmötesgående! Svarar snabbt på alla frågor man har osv. Kändes som att hon ville göra allt för att tillmötesgå ens önskemål. Smidig affär! :)

Svar från Cornelia Ågren

Hej Evelina! Stort tack för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att du känner dig nöjd med förmedlingen. Jag hoppas att du kommer att trivas otroligt bra i den nya lägenheten!

Bo-Lennart B
Huskvarna

Bra och trevlig. Svarade på alla frågor och ringde alltid tillbaka när hon inte kunde svara i telefonen.

Svar från Cornelia Ågren

Hej Bo-Lennart! Tack för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig vidare till nästa boende. Jag hoppas att du kommer trivas mycket bra i lägenheten!

Bo Göran J
Rosenlund

Toppen blev nöjda med cornelia

Svar från Cornelia Ågren

Hej Bo! Tack snälla för din fina rekommendation. Jag hoppas att ni kommer att trivas som handen i handsken i den nya lägenheten!

Sara J
Rosenlund

Cornelia Ågren har varit till stor hjälp med att vara tillgänglig o alltid ett vänligt bemötande. Alltså en duktig förmedlare.

Svar från Cornelia Ågren

Hej Sara! Stort tack för att jag fått vara en del i ert bostadsköp. Jag hoppas att ni kommer att trivas väldigt bra i er nya lägenhet. Tack snälla för ditt fina omdöme!

Joel W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Ågren en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Torpa

Vi hoppades så klart att vår försäljning kunde ske snabbare (tog fyra månader från första annonsering), men att konjunkturläget ser ut som det gör kan ju knappast mäklaren lastas för. Jag är säker på att Cornelia Ågren gjorde allt som var möjligt för att affären skulle gå i lås och hon var hela tiden noga med att uppdatera oss på om vad de olika spekulanterna hade sagt och vad de undrade över etc. De uppdateringarna uppskattade vi mycket. Då en del av våra visningar (vi hade omkring tio stycken) innebar att inte några...

Svar från Cornelia Ågren

Hej Joel! Stort tack för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att höra att ni känner er nöjda med mitt arbete. Det har varit ett nöje att få hjälpa er i förmedlingen av er charmiga bostad. Jag tackar enormt för ert förtroende!

Philip S
Torpa

Trevlig, gott bemötande, tillgänglig.

Svar från Cornelia Ågren

Hej Philip! Tack snälla för ditt fina omdöme. Jag hoppas att ni kommer att trivas så bra i er nya lägenhet!

Sara K
Torpa

Proffsig, tillgänglig och med ett fint bemötande!

Svar från Cornelia Ågren

Hej Sara! Stort tack för ditt fina omdöme. Stort grattis till bostadsaffären och att jag fick förtroendet av att förmedla er charmiga bostad!

Fatmeh K
Bankeryd

Jätte trevlig, ger bra råd och super trevlig

Svar från Cornelia Ågren

Hej Fatmeh! Tack snälla för ditt fina omdöme. Jag hoppas att du trivs mycket bra i din nya bostad!

Alvida K
Liljeholmen

Hej! Hela affären, från visning till kontaktskrivning har känts super trygg och bra!!! Tack Tack Tack för allt!

Svar från Cornelia Ågren

Hej Alvida! Så kul att höra att du är nöjd. Jag hoppas att du kommer trivas så bra i din nya bostad. Tack snälla du för din fina rekommendation och att jag fick vara en del av din bostadsaffär!!