Johan Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 29 Läs vad Johan Gustavsson

• Filip G köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-13

Har köpt en bostadsrätt
    Blev bemött på ett bra sätt av Johan,han var trevlig och förklarade allt om lägenheten bra och noggrant. Läs mer
    2019-09-15 Johan G svarar Filip G
    Hej Filip!
    Tack för din rekommendation! Stort GRATTIS till er fina lägenhet och välkommen till Jönköping.
    Ha det så bra så syns vi vid tillträdet! /Johan
    Johan G gillar detta
  • Emma F köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-12

Jönköping
    Köpt en bostadsrätt på Ljungarum. Bra bemötande och tillgänglig även kvällstid och helger. Bra hjälp med snabb affär.
    Bra upplevelse av affären. Läs mer
    2019-09-12 Johan G svarar Emma F
    Tack Emma!
    Att köpa en bostad är ett stort steg i livet och då tycker jag att det är viktigt att mäklaren är engagerad och tillgänglig när det behövs.
    Ha det så bra så syns vi vid tillträdet!
    Johan G gillar detta
  • Inga-Maj S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-10

Jönköping
    Det var ett dödsbo som sålde lägenhet, med väldigt många dödsbodelägare!! Johan gjorde ett mycket bra jobb. Jag har inte varit i den situationen innan och hade väl inga större förväntningar. Han var trevlig och noggrann med informationen vid första mötet, och så fortsatte det under hela tiden Han gav fortlöpande information och när det blev problem tog han reda på lösningar.
    Så, jag kan verkligen rekommendera honom.
    Vänliga hälsningar
    Inga-Maj Sandström, (Maj Doris Gylfes dödsbo) Läs mer
    2019-09-11 Johan G svarar Inga-Maj S
    Hej Inga-Maj!
    Tack så mycket för din fina rekommendation samt för ditt fina samarbete under hela processen.
    Ha det så bra!
    Johan G gillar detta
  • Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-09

sålt bostadsrätt

mycket trevlig mäklare

på det hela mycket bra allting Läs mer
    2019-09-12 Johan G svarar Helena S
    Tack så mycket Helena!
    Ha det så bra.
    Johan G gillar detta
  • Anton B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-02

Jönköping
    Bostad såld i en bouppteckning. Läs mer
  • Maria E
    Maria E sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-28

Jönköping
    Johan har varit behjälplig vid föräljning av bostsdsrätt för dödsbos räkning, allt har gått väldigt smidigt och bra trots att vi är 55 arvingar. Han har även kontaktat oss via mail och tackat för vår medverkan till att göra det hela så enkelt som möjligt trots många arvingar vilket tydligen är ovanligt. Läs mer
    Johan G gillar detta
  • Jakob T köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-28

Jönköping
    Jag tillsammans med min sambo har köpt en bostadsrätt, och fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Han var trevlig och hjälpsam, han var väldigt engagerad! Vi var snabba på att ringa och visa intresse för bostaden och mäklaren Bemötte våra frågor och svar på bästa sätt.
    Förväntningarna vi hade var ju att få först kolla bostaden vilket mäklaren löste väldigt bra, och att få köpa tillslut vilket i slutändan blev resultatet.
    Både jag och min sambo är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-09-05 Johan G svarar Jakob T
    Stort GRATTIS till ert fina lägenhetsköp!
    Vilken fantastisk lägenhet ni har köpt och framförallt i vilket fint område, Toppen!
    Ha det så bra så syns vi på tillträdesdagen!
    Johan G gillar detta
  • Monika B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-26

Jönköping
    Del i dödsbo och mäklaren har skött försäljningen exemplariskt. Läs mer
  • Emma G
    Emma G köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-26

Jönköping
    Har köpt en etta på Torpa och är mer än nöjd över Johans bemötande under hela perioden tills mitt köp. Han gjorde det väldigt enkelt och smidigt vilket uppskattas då det är min första lägenhet samt att jag var utan bostad då jag börjat plugga i Jönköping. Svarade snabbt på frågor och köpet gick väldigt enkelt. Nöjd student helt enkelt ☺️ Läs mer
    2019-09-05 Johan G svarar Emma G
    Tack så mycket Emma för din fina rekommendation.
    Jag ger dig samma betyg tillbaka och jag hoppas att du kommer trivas bra i Jönköping och i din fina lägenhet.
    Ha det bra!
    Johan G gillar detta
  • Gunnar W sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-24

Jönköping
    Bra bemötande fint genomfört arbete med täta återkopplingar.
    Så bara massa ++++++++++ från mig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping