Johan Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 58 Läs vad Johan Gustavsson

• Marie-louise O sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-05

Huskvarna - Centralt
    Hjälpte till med en snabb försäljning enligt mina önskemål. Gav ett professionellt intryck. Läs mer
  • Anna Emelinda S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-04

Jönköping - Söder
    Jag köpte en bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett bra att och han förklarade om jag inte förstod.
    Jag vet inte vad jag hade för förväntningar av mäklaren mer än att han var lugn och tydlig. Läs mer
    2020-04-04 Johan G svarar Anna Emelinda S
    Tack Emelinda för din fina rekommendation och stort grattis till köpet!
    Johan G gillar detta
  • Christina Josefin A köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-03

Huskvarna - Centralt
    Johan ingav ett proffsigt intryck vid vårt möte. Han svarade på alla våra frågor och vi hade ett stort förtroende för honom under processens gång. Vi kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2020-04-03 Johan G svarar Christina Josefin A
    Hej Josefin!

Tack så mycket för din rekommendation!

Ha det så bra :)
    Johan G gillar detta
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-02

Jönköping - Söder
    Johan guidade oss lugnt och metodiskt genom avtalet och gjorde sig säker på att vi förstod innehållet. Detta skapade en stor trygghet i affären. Läs mer
    2020-04-02 Johan G svarar Anna S
    Tack Anna för den fina rekommendationen!

Det är väldigt viktigt för mig att skapa trygghet för både köpare och säljare i denna stora affären.

Ha det så bra!
    Johan G gillar detta
  • Kalle S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-02

Jönköping - Öster
    Grymt bra service. Daglig kontakt och uppföljning av processen. Läs mer
    2020-04-02 Johan G svarar Kalle S
    Tack så mycket Kalle för dina fina ord.
  • Mats J
    Mats J sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-29

Kålgården
    Tack Johan!
    Vi valde dig av många, ditt sätt att presentera dig och ditt sätt att marknadsföra vår lägenhet föll vi för.
    Från dag ett uppdaterade du oss dagligen på ett professionellt vis och satte ribban högt i dessa Corona tider.
    Våra bästa rekommendationer till Dig och önskar dig all välgång i ditt yrkesval.
    Elena & Mats
    Fortunagatan 46. Läs mer
    2020-04-02 Johan G svarar Mats J
    Tack själv Mats och Elena!

Det har varit ett nöje och en ära att få förmedla er fina lägenhet.

Vi har tillsammans skapat de bästa möjliga förutsättningarna för att skapa trygghet hos spekulanterna och till slut den rätta köparen.

Ha det så bra så ser jag framemot att träffas igen!
    Johan G gillar detta
  • Lars-erik W sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-28

Torpa
    Johan hjälpte oss att sälja en 1:a i Torpa, Jönköping. Han gav oss ett mycket förtroendeingivande och professionellt bemötande, där han både lyssnat på våra krav och gett oss relevant feedback. Johan är en mäklare som vi kan rekommendera varmt! Läs mer
    2020-04-02 Johan G svarar Lars-erik W
    Hej Lasse!

Tack så mycket för detta samarbete!

Det har varit ett nöje från min sida att jobba med er fina lägenhet och väldigt roligt att vi hittade en köpare som uppskattade lägenheten så mycket.

Ha det så bra!
    Johan G gillar detta
  • Nicke B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-28

Huskvarna
    Hatten av till en seriös mäklare på alla sätt! Nu var jag köpare iof. men känslan var att Johan skötte det snyggt och proffesionellt mot både parterna. Johan var saklig och tydlig genom hela processen, han tog reda på frågor som jag ville ha svar på och ställde upp med extra visning mm. Då köpet var stort för mig som ensamstående så uppskattade jag Johan’s bemötande, tydlighet och förståelse mycket. Jag kan varmt rekommendera Johan om du står i tankar att köpa eller sälja ett boende!

/Nicke Bäreteg Läs mer
    2020-04-02 Johan G svarar Nicke B
    Tack så mycket Nicke för den fina rekommendationen.

Jag tycker det är otroligt viktigt att ni bägge parter känner er trygga i hela processen i och med att det är en så pass stor affär ni gör.

Dina ord värmer och kommer resultera till att jag fortsätter skapa trygghet i processen för både köpare och säljare.

Tack!
    Johan G gillar detta
  • Hans Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-27

Kålgården
    Seriös och professionell. Utmärkt uppföljning av samtal vilket är synnerligen viktigt vid en stor och snabb affär. Läs mer
    2020-04-02 Johan G svarar Hans Johan S
    Tack Johan för ett fint samarbete.

Fantastisk lägenhet som ni har köpt som jag är övertygad ni kommer trivas i.
    Johan G gillar detta
  • Albin J sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-19

Hovslätt
    Duktig och påläst.
    Hela affären gick otroligt smidigt. Läs mer
    2020-04-02 Johan G svarar Albin J
    Hej Albin!

Tack för den fina rekommendationen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg