Läs vad 130 Läs vad Johan Gustavsson

• 2021-01-22
    Sålt min bostadsrätt. Hela försäljningen proffsigt skött från början till start. Trevligt bemötande och en trygghet från mäklaren under hela försäljningen. Kan varmt rekommendera!
    Jannica E
    • 85.5 m²
    • Bankeryd
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2021-01-20
    Sålt lägenhet med hjälp utav Johan. Lätt att ha och göra med, mycket god och informativ återkoppling och trevligt bemötande. Stort tack Johan för en snabb och smidig försäljning allt från första kontakt till avslut!
    Rekommenderar starkt Johan som mäklare!
    Mimmi S
    • 79.0 m²
    • Ljungarum
    Tack så hemskt mycket för att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet Mimmi! Ha det så bra :)

• 2021-01-18
    Vi har köpt bostad Vi har fått Gott bemötande och vi är mycket nöjda
    Gyula K
    • 79.0 m²
    • Ljungarum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tack så mycket Gyula för din fina rekommendation!

• 2020-12-24
    Mycket trevlig och sympatisk mäklare,
    Men har en lite tanke, att ni inte ska driva på så, det bli stressande. Tack
    Peter H
    • 3:a
    • 79.5 m²
    • Dalvik
    Stort grattis till köpet Peter! Gott Nytt År! :)

• 2020-12-21
    Köpt min första lägenhet av Johan! Fått bra hjälp och kändes tryggt och bra genom hela processen.
    Rekommenderar!
    Linus A
    • 57.5 m²
    • Gräshagen
    Stort GRATTIS igen Linus! Detta kommer bli hur bra som helst när du är klar sen! :) God Jul :)

• 2020-12-20
    Han har hjälpt mig och min bror att sälja vårans mors lägenhet. dödsbo Johan har skött detta mycket smidigt.
    varit lyhörd o hjälpt oss bra så här långt..
    Elena J
    • 57.5 m²
    • Gräshagen
    Tack så mycket för din fina rekommendation Elena! God jul!

• 2020-12-16
    Mycket fint bemötande av Johan när vi sålde vår lägenhet.
    Kristina H
    • 3:a
    • 90.0 m²
    • Brunstorp
    Tack Kristina och detsamma till er! God Jul! :)

• 2020-12-13
    Jag har sålt min lägenhet genom Johan. Johan var mycket tillmötesgående och tog sig tid vid både samtal och SMS-kontakt. Vid osäkerhet gav han sina rekommendationer men var tydlig med att det var jag som säljare som bestämde. Jag blev bra bemött genom hela processen.
    Linn E
    • 60.5 m²
    • Gräshagen
    Tack så mycket Linn för det fina omdömet! Tack för fint samarbete. Ha det så bra!

• 2020-12-10
    En fantastisk mäklare med bra bemötande mot sina kunder. Johan var väldigt tydlig och engagerad i försäljningen.
    Mycket bra kommunikation i både telefon och sms, med snabba svar!
    Johan visar tydligt att kunden är i största fokus.

Jag är nöjd över att få ha tagit del utav Johan som mäklare, man känner sig trygg och bekväm efter avslutad affär.
    Tack så hemskt mycket Alexander! Stort grattis till en fin lägenhet!

• 2020-12-10
    Som köpare av en bostadsrätt är vi väldigt nöjda med Johan som mäklare. Han har vart lyhörd, tillmötesgående och vi har haft en god kommunikation under processen. Vi rekommenderar även Johan då köpet av vår lägenhet skedde på ett snabbt & smidigt sätt!
    Sabina S
    • 60.5 m²
    • Jönköping
    Tack Sabina för det fina omdömet! Det har varit en ära att få hjälpa dig och Alex. Ha det så bra!