Johan Gustavsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-11 - 2019-10

Läs vad 34 Läs vad Johan Gustavsson

• Camilla S
    Camilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-02

Huskvarna - Centralt
    Johan var min mäklare när jag sålde min lägenhet.
    Från första kontakten har Johan varit väldigt professionell, han
    var genom hela processen lyhörd, engagerad, hjälpsam, tillgänglig och återkopplande. Han tog till sig mina önskemål och förstod vad som var viktigt för mig i min försäljning.
    Jag är otroligt nöjd med Johans arbete genom hela processen. Jag kan inte komma på något han skulle kunna gjort bättre. Med detta sammanfattat lämnar jag mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-11-05 Johan G svarar Camilla S
    Hej Camilla och tack för din fina rekommendation!
    Fantastiskt samarbete genom hela processen vilket resulterade till att vi kunde hitta en nöjd köpare.
    Tack för förtroendet så syns vi snart igen!
    Johan G gillar detta
  • Caroline R sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-29

Gräshagen
    Sålt en lägenhet
    Blev super bra bemött med ett tryggt och lugnt bemötande.
    Jag tyckte mäklaren levde upp till våra förväntningar, han. var väldigt tillgänglig och agerade snabbt när situationen blev mer bråttom
    Upplevelsen av att sälja med svensk fast och vår mäklare inte kunde bli bättre, ska självklart rekommendera honom till de som vill både sälja och köpa! Grymt jobbat! Läs mer
    2019-10-29 Johan G svarar Caroline R
    Tack så mycket Caroline för din fina rekommendation!
    Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra i erat nya hus så som ni har trivts i er fina lägenhet!
    Ha det så bra så syns vi vid tillträdet!
    Johan G gillar detta
  • Patrik F sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-30

Jönköping
    Sålt en bostadsrätt i Huskvarna.
    Johan gjorde ett kanonjobb från början till slut, dessutom är han en kanonkille. Läs mer
    2019-09-30 Johan G svarar Patrik F
    Tack så mycket för din fina rekommendation Patrik!
    Kul att du är nöjd.
    Ha det så bra så ses vi vid tillträdet!
    Johan G gillar detta
  • Ewa H sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-26

Jönköping
    Eftersom jag bor i utlandet så har jag inte haft tillfälle att personligen träffa Johan Gustavsson. Hans correspondans via e- mail har varit utmärkt, up to date med vad som har hänt. Förstår att det kommer att ta tid att få allt klart eftersom lägenheten måste säljas, plus vi är så många arvtagare!
    Ewa Hunter Läs mer
    2019-11-01 Johan G svarar Ewa H
    Tack så mycket för din fina rekommendation Ewa!
    Johan G gillar detta
  • Karl H skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-17

Grym mäklare och process, riktigt nöjda!

Det enda minuset (och detta är litet, men kan vara fint att tänka på) är att när vi först träffades skulle vår huvudmäklare vara en annan än den som vi sedan hade resterande kontakt med. En heads-up hade inte skadat. Läs mer
    2019-09-18 Johan G svarar Karl H
    Tack Karl för din rekommendation och din åsikt!

Det är bra att du säger till och vi kommer tänka på det i framtiden när folk går på semester och kollegor ska ta över uppdrag!

Ha det så bra! / Johan
    Johan G gillar detta
  • Filip G köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-13

Har köpt en bostadsrätt
    Blev bemött på ett bra sätt av Johan,han var trevlig och förklarade allt om lägenheten bra och noggrant. Läs mer
    2019-09-15 Johan G svarar Filip G
    Hej Filip!
    Tack för din rekommendation! Stort GRATTIS till er fina lägenhet och välkommen till Jönköping.
    Ha det så bra så syns vi vid tillträdet! /Johan
    Johan G gillar detta
  • Emma F köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-12

Jönköping
    Köpt en bostadsrätt på Ljungarum. Bra bemötande och tillgänglig även kvällstid och helger. Bra hjälp med snabb affär.
    Bra upplevelse av affären. Läs mer
    2019-09-12 Johan G svarar Emma F
    Tack Emma!
    Att köpa en bostad är ett stort steg i livet och då tycker jag att det är viktigt att mäklaren är engagerad och tillgänglig när det behövs.
    Ha det så bra så syns vi vid tillträdet!
    Johan G gillar detta
  • Inga-Maj S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-10

Jönköping
    Det var ett dödsbo som sålde lägenhet, med väldigt många dödsbodelägare!! Johan gjorde ett mycket bra jobb. Jag har inte varit i den situationen innan och hade väl inga större förväntningar. Han var trevlig och noggrann med informationen vid första mötet, och så fortsatte det under hela tiden Han gav fortlöpande information och när det blev problem tog han reda på lösningar.
    Så, jag kan verkligen rekommendera honom.
    Vänliga hälsningar
    Inga-Maj Sandström, (Maj Doris Gylfes dödsbo) Läs mer
    2019-09-11 Johan G svarar Inga-Maj S
    Hej Inga-Maj!
    Tack så mycket för din fina rekommendation samt för ditt fina samarbete under hela processen.
    Ha det så bra!
    Johan G gillar detta
  • Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-09

sålt bostadsrätt

mycket trevlig mäklare

på det hela mycket bra allting Läs mer
    2019-09-12 Johan G svarar Helena S
    Tack så mycket Helena!
    Ha det så bra.
    Johan G gillar detta
  • Anton B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-02

Jönköping
    Bostad såld i en bouppteckning. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg