Johan Gustavsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Johan Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johan Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 197 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Gustavsson har haft 117 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 197 Läs vad Johan Gustavsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Jönköping - Väster
    2021-09-09
    Gott bemötande, tillgänglig och saklig. Nöjd över köpprocessen med Johan.
    Vad roligt att höra att du är nöjd Farid!

Stort grattis till din lägenhet!
    • Jönköping - Söder
    2021-09-09
    Kändes tryggt att köpa via Johan!
    Han var kunnig, proffsig och driven.
    Allt gick så smidigt och snabbt, toppen mäklare!
    Tack Rebecka för de fina, välvalda orden!

Stort grattis!
    Johan Gustavsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Hisingstorp
    2021-09-08
    Jag fick genast förtroende för Johan.
    Han var kunnig, lyssnade och gjorde att jag kunde känna mig trygg. Nu har jag sålt min lägenhet och köpt en lägenhet med hjälp av Johan.
    Så roligt att höra att du känner dig nöjd med både köp och sälj, Gun!

Stort grattis till båda affärerna. Ta hand om dig!
    • Dalvik
    2021-09-06
    Jag blev bemött av Johan på ett lugnt, trevligt och professionellt sätt. Han kändes trygg, stabil och kunnig. Han levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Jag fick ett väldigt bra bemötande och är mycket nöjd.
    Tack Maria för din rekommendation. Stort grattis till ditt köp! Johan Gustavsson
    • Ekhagen
    2021-09-01
    Johan är att rekommendera. Det är lätt att ha en dialog med Johan och han är lätt tillgänglig. Stort kunskap sitter Johan med.
    Tack så mycket Nihad för din rekommendation. Vi hörs vidare! Johan Gustavsson
    • Hisingstorp
    2021-08-30
    Duktig kille som är lättillgänglig.
    Tack Matilda för din rekommendation. Grattis till ditt köp! Johan Gustavsson
    • Ekhagen
    2021-08-30
    Jag blev bemöt av Johan på ett mycket bra sett var dessutom mycket trevlig jag tycker att man fick bra förväntningar som jag upp levde till var bra jag tycker att Johan var den bästa mäklaren jag har träffat i mitt liv därför ger jag Johan en 5 i betyg
    Vad roligt att du är nöjd med mig som mäklare Maria!

Stort grattis till ditt köp :)
    • Västerliden
    2021-08-30
    Trevligt och proffsigt bemötande. Levde upp till förväntningar om snabb och smidig försäljning. Bra kommunikation och råd under försäljningen.
    Tack Adam för att jag fick hjälpa till och för din rekommendation! Johan Gustavsson
    • Västerliden
    2021-08-30
    Johan har skött sitt uppdrag med bravu.
    Vad roligt att du är nöjd med mitt jobb Teemu! Vi hörs! Johan Gustavsson
    • Barnarp
    2021-08-30
    Mycket bra jobb och slutresultat av Johan när han sålde min lägenhet
    Tack så mycket Fredrik för din fina rekommendation. Ett nöje att få jobba tillsammans! Johan Gustavsson