Johan Gustavsson

Johan Gustavsson

Johan Gustavsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Johan Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johan Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 296 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Gustavsson har haft 82 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 296 Läs vad Johan Gustavsson

• 2022-09-28 Spontant omdöme
    Väldigt enkelt att göra sitt jobb fram till försäljningen men efter det så är man inte lika ihärdig att det skall bli rätt.
    Möjligtvis att detta är synonymt med alla mäklare...

Enligt köplagen skall en lägenhet vara städad på tillträdesdagen men det var en hel del byggdamm och absolut inte städat någonstans. Efter kontakt med mäklaren om att åtgärda problemet så var svaret att ta kontakt med säljaren.

Säljaren ignorerade förfrågan totalt och Johan Gustavsson tyckte istället att vi skulle släppa det...

"Bra jobbat"
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Huskvarna
    2022-09-27 Verifierad kund
    Bemötandet, uppdateringar under försäljningen sköttes proffsigt.
    UTMÄRKT
    Tack så mycket för din rekommendation Toivo! Johan Gustavsson
    • Ljungarum
    2022-09-21 Verifierad kund
    Johan är bra. Funkade bra med försäljningen
    Tack så mycket! Ha det så bra :) Johan Gustavsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Munksjöstaden
    2022-09-19 Verifierad kund
    John var snäll och punktlig. Han svarade på alla våra frågor i tid och eftersom jag inte pratar svenska var han tålmodig och hjälpte mig att övervinna språkbarriären. Han var också vänlig att leda oss genom en annan kultur att köpa fastigheter jämfört med vårt ursprungsland. Stort tack till Johan och Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping
    Tack så mycket för din rekommendation Darko och stort grattis till en fin lägenhet! Johan Gustavsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Taberg
    2022-09-14 Verifierad kund
    Johan är en otroligt professionell och effektiv mäklare som håller vad han vad lovar. Jag har anlitat Johan flera gånger och varje gång har slutpris landat på långt över förväntade marknadspriser.

Kort och gott, jag kan starkt rekommendera Johan om ni vill ha en mäklare som får saker gjort.
    Tack så mycket för din rekommendation Sam. Roligt att du är nöjd... igen! Johan Gustavsson
    2022-09-12 Verifierad kund
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande.
    Bra uppdatering hela vägen från visning till avtalsskrivning.
    Tack så mycket för din rekommendation Katarina! Grattis till en fin affär! Johan Gustavsson
    • Gräshagen
    / Magnus
    Tack Magnus. Ha det så bra! :) Johan Gustavsson
    • Gräshagen
    2022-09-06 Verifierad kund
    Mycket bra service, återkoppling och engagemang
    Tack Göran för din rekommendation! Johan Gustavsson
    2022-08-27 Verifierad kund
    Johan kändes redan från första kontakten som rätt val av mäklare. Han återkom på sin semester på en sms-fråga från oss, intresserad, engagerad och idérik över olika alternativa angreppssätt. Han kom till oss sin fösta arbetsdag väl förberedd med en potentiell kund redan i åtanke. Dagen efter visade han lägenheten för denna kund och dagen efter skrev vi kontrakt. En otroligt snabb och därmed smidig affär för både oss som säljare, men också för en mycket nöjd köpare. Johan är en riktig stjärnsäljare👍
    Vilken fin rekommendation Christer! Roligt att du upplever mig så som du beskriver mig, det värmer verkligen. Grattis till en fin affär! Johan Gustavsson
    2022-08-25 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande snabb återkoppling och åtgärd
    Tack Margareta! Stort grattis till er fina lägenhet! Johan Gustavsson