Johan Gustavsson

Johan Gustavsson

Johan Gustavsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Johan Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johan Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 359 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Gustavsson har haft 55 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

359 omdömen om Johan Gustavsson

Sedan starten hos Reco 2019
Julia F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Kålgården

Johan var en trygg mäklare att ha vid försäljningen av vår lägenhet. Alltid ett glatt och trevligt bemötande och allting kändes väldigt proffesionellt. Efter försäljningen var han alltid hjälpsam och engagerad i att hitta ett nytt boende efter våra önskemål. Vi är väldigt glada över att just Johan sålde vår lägenhet och skulle varmt rekommendera honom till alla 👍🏼

Henrik G
Kålgården

Vi fick tips av grannar att anlita Johan Gustavsson och hade från start ganska högt ställda förväntningar. Vi kan nu säga att de förväntningarna infriades med råge! Johan arbetat lugnt och metodiskt med båda fötterna på jorden och ingav ett mycket stabilt och förtroendeingivande intryck. Vi använde aktiv matchning och från första mötet till att säljkontraktet var underskrivet tog det bara ca 10 dagar. Vi har också fått återkoppling hur vi ska gå till väga för att köpa vårt nästa boende.

Svar från Johan Gustavsson

Vilken fin rekommendation, tack! Tack så mycket för fint samarbete och kul att ni ville använda vårat kundregister!

Marie-Louise J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Liljeholmen

Ett trevligt och kunnigt bemötande. Man känner att man kan ställa frågor och få bra svar. Vi har ju inte bytt bostad på 40 år så det här är nytt för oss och vi känner att vi får bra vägledning av mäklaren.

Svar från Johan Gustavsson

Tack så mycket för din rekommendation! Grattis till er nya, fina lägenhet!

Roose-Marie J
Kålgården

Mycket trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Lätt att ha och göra med , lätt att nå.

Svar från Johan Gustavsson

Tack så mycket Roose-Marie. Grattis till försäljningen och tack för fint bemötande!

Peter G
Torpa

Bra engagerad och informativ xxcxxxxxxxxxxxxxxccc

Svar från Johan Gustavsson

Tack Peter för din rekommendation!

Fredrik T
Gamla Kålgården

Duktig, kunnig och alltid nåbar.

Svar från Johan Gustavsson

Tack Fredrik för din rekommendation. Grattis till försäljningen!

Alexander E

Bemött 5 av 5 🔆 Förväntningar 5 av 5 🔆 Totalt 5 av 5 🔆

Svar från Johan Gustavsson

Tack så mycket Alex för din rekommendation. Grattis till köpet!

Conny G
Kålgården

Bra bemötande koll på marknaden.

Andreas R
Torpa

Johan är en mycket kompetent och professionell mäklare med hög social kompetens. Han är bra på att förklara processen, koordinera aktiviteter och ge feedback efter varje interaktion. Han är en vinnare utan att vara ”pushy”.

Svar från Johan Gustavsson

Tack så mycket för fint samarbete Andreas! Grattis till försäljningen.

Peter R
Kålgården

Mycket engagerad och bra mäklare:-)