Henrik Holm

Henrik Holm

Henrik Holm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Henrik Holm har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Henrik Holm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.5. Henrik Holm har haft 54 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 96 Läs vad Henrik Holm

• Cecilia S
    • Bottnaryd
    2021-07-20
    Proffsig välklädd bra påläst.lätt att nå och mycket behjälplig.
    Tack för din Reco! Vi fick ju en riktigt trevlig köpare som kan flytta in när det passar er. Ha en skön sommar! Henrik Holm
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Kyrkeryd
    2021-07-19
    Alltför pratig och forcerad. Som kund upplevde vi att det var svårt att komma till tals och prata till punkt. Pratade med grannar om kunder som varit och tittat på vårt hus, känns inte helt ok och seriöst.

Väldigt vänlig och erfaren.
    Hej, P-O! Tack för din reco. Ni har ju väldigt trevliga grannar och de var ofta ute på sin framsida när jag visat ert hus och skulle åka därifrån. De undrade hur det gick och hoppades på nya lika trevliga grannar. Beklagar om ni tyckte det var dumt att jag pratade med dem. Ha en skön sommar! Henrik Holm
    • Grästorp
    2021-06-27
    Kompetent! Mycket bra bemötande. Social och och bra att ha att göra med. Vägledde oss under resans gång och gjorde försäljningen av huset till en smidig och bra upplevelse.
    Tack för er Reco! Det var ett sant nöje att jobba ihop med er och att få sälja ert underbara hus. Ha en skön sommar! Henrik Holm
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Grästorp
    2021-06-27
    Kunnig. Trevlig. Ärlig. Tog sig tid att besvara frågor.
    Tack för din Reco! Grymt hus ni köpt och det kommer att bli perfekt för er. Ha en skön sommar! Henrik Holm
    • Ljungarum
    2021-05-23
    Henrik hjälpte mig att sälja mitt hus och allt gick över förväntan bra! Henrik är en fantastiskt kunnig mäklare, proffsig och engagerad genom hela processen. Otroligt trevlig och enkel att ha kontakt med! Toppbetyg på allt får han! Rekommenderar verkligen honom!
    Tack Sofie! Det var fantastiskt trevlig att få jobba med dig och vi hittade härliga och trevliga köpare som kommer att trivas utmärkt på Sparvgatan! Ha en skön sommar! Henrik Holm
  • sålde sin stuga med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Sund
    2021-05-22
    Har sålt fritidshuset och det hela har förlöpt snabbt och effektivt tack vare Henriks arbetsinsats. Helnöjd!
  • köpte sin bostad med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Hemse
    2021-04-10
    Fick exakt den hjälp vi behövde.
    • Habo
    2021-04-06
    Vi fick en väldigt god kontakt och trevligt bemötande av Henrik genom hela processen. Han genomförde allt från visning till påskrivning på ett mycket professionellt sätt!
    • Bottnaryd - Stråken
    2021-03-24
    Sålt hus, allt gick mkt fort och med gott resultat, så finns inget direkt att lyfta.
    Proffsigt bemötande, kunnig och positiv. Försäljningen flöt på som planerat.

Nu kvarstår överlåtelse och hjälp med deklaration, här hoppas vi också på att det blir som ovan.
    • Jönköping
    2021-02-20
    Henrik hjälpte mej att sälja mitt radhus och hela affären gick fort och jag är helt nöjd med affären