Henrik Holm
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 47 Läs vad Henrik Holm

• Gunilla P sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-04

Jönköping
    Sålde villa på Bymarken. Visning sö-må, såld på fredagen i samma vecka.
    Snabbt, smidigt, klart och tydligt. Bra information.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-09-04 Henrik H svarar Gunilla P
    Tack,Gunilla!
    Ett välskött och fantastiskt trevligt hus där ni tagit hand om det på bästa sätt.
    Nu kan ni med glädje lämna över till nya ägare som säkert kommer att trivas utmärkt på Bymarken.
  • Stefan P sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-02

Mäklarmaskinen Henrik Holm!
    Med en fantastisk mix av personliga samtal, roliga diskussioner och framför allt så-här-gör-vi-för-att-sälja-erat-hus, har Henrik lotsat oss genom försäljningen.
    På ett positivt sätt, alltid på bra humör och med en proffsig inställning och en lyhördhet för hur vi önskar genomföra detta, har han gjort detta till en god affär för oss med ett positivt resultat.
    Rekommenderar tveklöst Henrik! Läs mer
    2019-09-02 Henrik H svarar Stefan P
    Kul att höra. Nu kan ni lämna ifrån er huset till nöjda och glada köpare och de får dessutom ett helt gäng trevliga grannar på köpet.
    Ett härligt hus där ni gjort ert yttersta för att köparna skall kunna flytta in, bo och trivas!
    Alla är nöjda och det gick helt enligt plan.
  • Håkan S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-24

Vi har sålt en villa.
    Mäklare Henrik Holm har varit seriös och tillmötesgående.
    Vi hade förväntningar på så högt pris som möjligt vilket
    Henrik Holm levde upp till.
    Henrik Holm var duktig på att sälja in vårt Hus på visningarna
    bra jobbat.

Siv och Håkan Sundstrand Läs mer
    2019-08-24 Henrik H svarar Håkan S
    Tack själva!
    Jag är dessutom övertygad om att köparna kommer att trivas i huset, många år framöver.
  • Gitte R sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-31

Henrik Holm, Erfaren duktig mäklare , super nöjd ! Läs mer
  • Kennet Mandor H sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-18

Jönköping
    Henrik fick ett uppdrag att sälja min villa i tenhult 2017 och nu även min fars villa som ligger i tenhult också. Henrik är en glad o go kille som ger mycket energi. Det märks mycket när man pratar med honom att han har kunnighet och bra idéer hur man lägger upp affärssamtal . Om det dyker upp problem så har han alltid snabba lösningar på det mesta. Henrik väljer man för han kan affärer mycket bra, kunnande om jönköping som stad mm mm.svensk fastighetsförmedling har en mycket bra stab i jönköping och man blir alltid bra bemött när man kliver in där.Alltid återkommande kund/ Mikael Läs mer
  • Lars-Gösta W skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-04

Vi har sålt en industrifastighet.
    Bemötandet har varit bra på alla sätt.
    Förväntan va att mäklare höll i alla trådar, så var det. Hade kanske förväntat tätare återkoppling men vi förstår nu, som förstagångs säljare av industrifastighet, att det tar tid på ett annat sätt med kommersiella fastigheter jämfört med privat husförsäljning.
    Vi är mycket nöjda med hur vår försäljning blev, SF har gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Torbjörn A skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-31

Försäljning av villa. Bra bemötande av en trevlig och engagerad mäklare. Våra förväntningar motsvarade resultatet. Bra upplägg med fina bilder och försäljning vid rätt tidpunkt.

Allt är till belåtenhet och vi tackar för ett fint arbete. Läs mer
    2019-05-31 Henrik H svarar Torbjörn A
    Tack själva. Ni såg till att huset var iordning och gjorde de förberedelser vi kom överens om på bästa sätt. Trevliga köpare fick vi också som kommer att trivas fint i Hovslätt.
  • Ingvar Andreas W skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-21

Sålt villa
    Proffsigt arbete sv mäklaren Läs mer
  • Dorrit S
    Dorrit S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-15

Mullsjö
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Snabbt avklarad affär. Mäklaren har levt upp, till mina förväntningar. Läs mer
  • Johnny B skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-09

Henrik är engagerad, social och kunnig. Hans trevliga sätt skapar lugn. Detta var andra gången han fick sälja en bostad för oss. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg