Henrik Holm
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 37 Läs vad Henrik Holm

• Anne I skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-03-23

Positiv, erfaren och kunnig. Jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-12-06

Vi har sålt en villa.
    Blev otroligt bra bemött av Henrik som angav både förtroende och självsäkerhet.
    Vi hade höga förväntningar vilket också han levde upp till.
    Vi är nöjda då vi fick både återkoppling, uppföljning och det resultat vi efterfrågade.
    Vi kan varmt rekomendera Henrik Holm.
    Mvh Marcus Börjesson Läs mer
  • Örjan F skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-03

Vi har varit på ett antal visningar där Henrik varit mäklare och upplevt honom som mycket förtroendeingivande och därför valde vi honom när vi skulle sälja vårt hus. Lika bra som när vi var köpare blev det när vi istället var säljare. Stort tack Henrik för hjälpen.

Örjan o Carin Läs mer
  • Staffan F
    Staffan F skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-02

Sålt en villa
    Blev bemött kanonbra, lyssnat på mig och förstått mitt budskap
    Levde upp till mina förväntningar exakt
    Sammanfattningsvis en bra upplevelse och bra affär Läs mer
  • Anton H skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-02

Vi köpte villa genom Henrik.
    Henrik gav ett seriöst intryck och sökte svar på våra frågor, även om återkopplingar och svar ibland drog ut på tiden lite. Tydlig och spårbar affär från vår sida sett. Läs mer
  • Martin G skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-10

Hjälp med försäljning av hus. Samarbetet har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-08

Både köpt och sålt hus. Mycket trevligt bemötande. Bra kontakt och behjälplig allt fungerat bra. Läs mer
  • Christoffer Mikael L skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-06

Väldigt nöjda med service och bemötande vid köp av vårat hus. Läs mer
  • Sara D skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-19

Kunnig och bra med många kontakter Läs mer
  • Erik Rikhard D skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-09-16

Köpt villa.
    Mäklaren återkom inte på varken telefon eller sms. Han la över ansvar för process och resultat på mig som köpare vilket var en riktigt tråkig upplevelse på något som ska vara något av det roligaste man gör.
    Underskriften på kontraktet kom till efter att jag som köpare till slut krävde att själv få tala med säljaren ansikte till ansikte.
    Allt i allt är det inte ett köp där jag som köpare kan säga att processen har motsvarat vad man kan förvänta sig av en professionell mäklare. Läs mer
    2018-11-28 Henrik H svarar Erik Rikhard D
    Som marknaden ser ut nu tar det ofta längre tid för köpare och säljare att mötas och bli överens i en affär.
    Ni la bud som inte låg i paritet med vad säljaren ville ha, dessutom med önskemål om att det skulle vara ett så kallat dolt bud där övriga intressenter ej fick kontaktas. Då det fanns fler intresserade av bostaden och säljaren inte i det skedet var villig att diskutera affär drog processen ut på tiden och vi avvaktade därför med att ge besked på ert bud.
    Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad och att ni ändå har förståelse för processen.
    Vänligen Henrik Holm

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping