Läs vad 84 Läs vad Henrik Holm

• 2021-01-01
    Proffsigt , effektivt o bra service
    Linda L
    • Hovslätt
    sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2020-12-30
    Köpt ett hus. Lätt att prata med, trevlig öppen, enkel att ha att göra med. Ett minus, pratade bort en hel del tid av visningen i och med att vi endast hade 30 min bokat.
    Emma R
    • Hovslätt
    köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2020-12-30
    Henrik har sålt både lägenhet och hus åt mig och han har absolut fyllt mina förväntningar. Hög tillgänglighet, inger förtroende och kompetens och mån om att det ska bli en bra affär för både köpare och säljare. Mycket nöjd!
    Jennie L
  • 2020-12-03
    Rutinerad och erfaren, vilket gör oss som kunder trygga. Tillgänglig och alltid trevlig!
    Tommy S
    • 165.0 m²
    • Tenhult
  • 2020-11-30
    En glad och duktig försäljare som vi haft mycket hjälp av
    Lars-olof Lennart T
    • 211.0 m²
    • Bankeryd
  • 2020-11-18
    Detta är den mest oseriösa mäklare jag mött. Han hade inte koll på sina fakta, for med halvsanningar och pratade skit om tidigare klienter.
    Jessica D
    • 106.0 m²
    • Månsarp - Centralt
    Hej, Jessica! Jag hade bokade visningar pga Coronaläget och ni var själva sjuka i familjen så ni fick komma sist av alla de 55 sällskap som kom. Hade bokade visningar i drygt 2 timmar varje gång och pratade väl inte jättemycket med dig men hade mycket kontakt med din man. Vet inte vilken fakta du menar men vi försöker ju alltid ta reda på allt vi kan före en försäljning och förmedlar därefter det dels i objektsbeskivningen och i besiktningsprotokollen men även under de presentationer vi gör under visningarna. Här var inte säljaren med vid kontraktet utan hennes dotter företrädde henne via fullmakt pga Coronaläget. Det kan vara så att ingen av oss visste allt om fastigheten då mannen i familjen gått bort, men jag hoppas och tror att den fakta som fanns om huset förmedlades på ett korrekt sätt. Då huset är relativt nytt, i ett plan och i bra skick fanns inte så mycket oklarheter med själva produkten ni köpte. Jag upplevde att alla kunder fick den information jag ville förmedla och det fanns tid för alla till att undersöka fastigheten, vind mm både mellan och efter visningarna. Känner inte igen mig i resten av omdömet./Henrik
    Henrik Holm

Henrik Holm

Visa svar
  • 2020-10-09
    Henrik är proffsig och har ett otroligt bra nätverk.
    Han är trevlig och går att lita på.
    Fredrik J
    • 132.0 m²
    • Bymarken
  • 2020-10-02
    Henrik Holm är en oerhört duktig och initierad mäklare! Som köpare av en fastighet bemöttes jag av ett stort engagemang och en både personligt och professionellt engagemang genom hela processen. Min erfarenhet som kund är mycket positiv och jag kan på goda grunder ge Henrik Holm mina allra bästa rekommendationer. Per Andersson,
    Per A
    Per A
    • 328.0 m²
    • Mullsjö
  • 2020-07-27
    Lite snackig om mycket annat som inte rörde själva fastigheten, men annars trevlig.
    Katarina S
    • 178.0 m²
    • Torp
  • 2020-07-27
    En erfaren mäklare som vet hur en försäljning ska hanteras.
    Vi är nöjda med hans bemötande till oss i samband med försäljningen.
    Bettina B
    • 178.0 m²
    • Torp

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte