Henrik Holm
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 63 Läs vad Henrik Holm

• Victor G köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-24

Jönköping - Väster
    Vi träffade Henrik efter att kontraktet va klart och fick en bra känsla om honom.
    Johan Gustavsson som hade visning på den lägenhet vi köpt och skrev kontrakt med oss var väldigt bra och engagerad.
    På visningen gav han svar på våra frågor och hade koll på läget. När vi skrev kontraktet var han bra och tydlig med alla delar så inga missförstånd skulle uppstå. Läs mer
  • Andrea S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-20

Ryd
    Sålt villa.
    Jag tycker mäklaren skötte själva försäljningen bra. MEN att sitta hemma hos oss i början å snacka ner vår by som ” inte för å va sån, men här är inte alltför kul. ” Att för oss berätta om andra objekt han ska sälja på attraktiva adresser, å vad de husen ligger på. Att på förhand mena att vi inte ska ha så höga förväntningar på att vi kan få nåt mer än vi begärt när han i slutänden själv fick se att folk uppenbarligen vill bo här med tanke på hur lyrisk å chockad han var när huset blev sålt för mycket mer än vi begärt.
    Att på förhand under vårt första möte ha en förutfattad mening om att vi hade en jobbig separation, berättade om andra skräckexempel som vi båda blev helt ställda över. Vår separation hade vi inte någon lust att prata med honom om.
    Att husets planritningar i annonsen är spegelvända å inte överensstämmer med verkligheten känns lite beige.
    Att inte lyssna när man talade med honom i telefon, utan kör över en å pratar på. Inte så trevligt att känna sig undanskuffad. Läs mer
  • Ida J köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-05

Bymarken
    Jag har köpt ett parhus av Henrik och upplevde processen som snabb och effektiv vilket var helt i min smak.Hög tillgänglighet. Läs mer
  • Johnny L köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-28

Kaxholmen
    Köpt hus.

Presenterade huset på ett bra sätt vid visning. Pga. olika omständigheter blev kommunikationen bristfällig vilket ledde till frustration. Slutet gott allting gott. Läs mer
    2020-02-28 Henrik H svarar Johnny L
    Hej, Johnny!
    Kul att ni blev nöjda trots att jag var på sportlov, vilket gjorde att kommunikationen blev otydlig och förhandlingen utdragen.
    Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i ert nya hus till sommaren.
  • Hanna L köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-26

Kaxholmen
    Bristande kommunikation mellan parterna, vilket gjorde att köpet tog lite längre tid än det kunde. Annars har jag inget negativt att säga. Trevlig mäklare som har koll på detaljer Läs mer
  • Fredrik N köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-08

Bosebygd
    Jag köpte en fastighet där Henrik Holm var ansvarig mäklare och jag har bara gott att säga om Henrik, det märks att han har väldigt lång erfarenhet, han tog hand om mig på ett mycket bra sätt,
    Jag kan verkligen rekommendera Henrik som mäklare. Läs mer
  • Birgitta Svea Maria Å sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-08

Bosebygd
    Vi har köpt en bostadsrätt av Henrik och han har sålt vårat radhus vi är så väldigt nöjda med allt Henrik har hjälpt oss med och haft svar på alla våra frågor och varit glad och trevlig han är en super mäklare Läs mer
  • Helen W sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-12-10

Hisingstorp
    Sålt parhus på hisingstorp.
    Fantastiskt bemötande av Henrik,
    Hela affären blev som vi tänkt. Läs mer
    2019-12-11 Henrik H svarar Helen W
    Tack själva. Ett fantastiskt trivsamt och välskött parhus får nu nya ägare och ni flyttar en liten bit nedför backen.
    Allt gick enligt plan och nu kan både köpare och säljare fira jul i lugn och ro!
  • Mikael K sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-12-09

Torestorp
    Vi har sålt vår villa i Mullsjö.
    Vi fick ett väldigt positivt bemötande av Henrik redan från början.
    Vi valde Henrik som mäklare just för att vi hade höga förväntningar på hans förmåga och han levde upp till dem till 110%!
    Våra förväntningar var dessutom lägre än Henriks vad det gäller priset vi kunde få ut av försäljningen.
    Allt har fungerat bättre än man kunnat drömma om och vi är supernöjda! Läs mer
    2019-12-09 Henrik H svarar Mikael K
    Tack för de fina orden.
    Ett trevligt och välskött hus får nya ägare och ni får flytta till Ekbacka Strand.
    Allt har fungerat bra och ni har själva gjort ett bra jobb och huset är ju mycket välskött och fint.
    Både jag och Nicholas tyckte att det var riktigt trevligt att jobba tillsammans med er.
    Ha de fint så syns vi!
  • Erik J köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-31

Jönköping
    Köpte hus. Nöjd med service och bemötande.
    Toppen! Läs mer
    2019-10-31 Henrik H svarar Erik J
    Tack för omdömet och grattis till ert nya makalöst trivsamma boende. Nöjda och smidiga säljare och köpare där vi tillsammans underlättade för varandra vid flytten. Grattis till huset och tillökningen av familjen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg