Johan Agnesund

Johan Agnesund

Johan Agnesund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Habo

Johan Agnesund har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Johan Agnesund har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 263 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Agnesund har haft 65 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

263 omdömen om Johan Agnesund

Peter S
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Trånghalla

Hej. Jag är nöjd med Johan Agnesund

Åsa S
Trånghalla

Vi är mycket nöjda med vår mäklare 😊

Gustav H
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Gunnarsbo

Mycket bra kontakt, allt bara flöt på👍🏽

Yakup S
Månsarp

Johan är en trevlig och kunnig mäklare. Kan starkt rekommendera honom.

Patrik B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Havstenshult

Tycker Johan var en bra mäklare, lätt att få tag på morgon till kväll Hjälpte mig att hitta rätt bostad med mina behov, väldigt driven

Ola S
Söderkulla

Johan är väldigt professionell och kunnig. Både som köpare och säljare har jag stort förtroende för hans arbete och kan inget annat än rekommendera andra att anlita honom. Högsta betyg!

Tommy K
Kärnekulla

Funkade super! Vi är nöjda med Johans hjälp av försäljning av vårt hus och köp av annat!

Fredrik Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Kärnekulla

Johan är saklig samt kunnig i sin roll som mäklare. Han gör sitt yttersta för att köpare och säljare ska hitta bästa lösning

Emelie M
Kråkeryd

Vi hade en snäv tidspress gällande att hitta ett hus, men Johan var tillgänglig, gav tips, återkopplade och såg till att boende löste sig för oss. Vi är mer än nöjda med både mäklare och husköp!

Jimmy K
Kråkeryd

Mycket bra mäklare han kan sitt jobb, Kan verkligen rekommendera Johan, Smidig att ha att göra med ,