Svensk Fastighetsförmedling Habo

Svensk Fastighetsförmedling Habo

• BadgeTwoYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Habo! Letar du efter bostad eller vill sälja din bostad i Habo, Munkaskog, Fiskebäck, Dykärr, Gäbo, Kivarp, Simonstorp, Åsared eller Luktenborg med omnejd? Tveka inte att kontakta några av våra duktiga mäklare med god lokalkännedom. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Habo har den...

110 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Habo

Sedan starten hos Reco 2021

Birger S
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Bränninge

Mycket trevligt bemötande . Affären gick väldigt smidigt .För mig har det fungerat klanderfritt.

Niclas O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Kråkeryd

Trevlig och professionell. Fick ett jätte bra intryck av honom.

Agneta L
Bränninge

Vi har fått ett mycket professionellt och vänligt bemötande. Detta har gjort oss trygga med försäljningen av vårt hus. Det är ett stort steg att ta beslutet att sälja sitt hus och då är det viktigt att få bli bemötta på ett så kunnigt och empatiskt sätt som vi har blivit.. Snabba återkopplingar och en fin kommunikation har bidragit till att allt har känts tryggt..Tack!

Gunnar N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Centralt

Proffsig, vänlig o målmedveten

Rune Ivar L
Bränninge

Vi haft en väldigt fin dialog genom denna process att sälja vår villa samt köp av lägenhet. Mitt förtroende vann Johan när vi var på en lägenhetsvisning där proffsighet yrkeskunnande framkom tydligt och detta hade vi inte stött på vid tidigare visningar.

Margareta H
Centralt

Vi känner oss helt trygga, med köpet av vår nya lägenhet. Vi har blivit väl mottagna, med alla våra frågor o funderingar. Även våra söner är mycket nöjda.

Frida B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Bränninge

Upplevdes ointresserad, gjorde önskevärderingar av huset vi skulle sälja som låg långt över marknadspris. Ville även kontrollera mycket kring försäljning av det huset trots att han inte var ansvarig mäklare (köpte nya med klausul). Huset som såldes hade även felaktiga uppgifter i prospektet som en erfaren mäklare borde ha upptäckt tidigare.

Svar från Johan Agnesund

Hej Frida Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Beklagar om det funnits felaktigheter i prospektet. Att jag ville "kontrollera" hur det gick i er försäljning berodde givetvis på att ni köpte med klausul och att denna affär låg till grund för säljarnas nya boende.

Jennifer S
Stora Kärr

Johan har varit mycket bra under vår jakt på det perfekta huset. Han har varit lyhörd för vad vi vill ha och har gett ett proffsigt intryck. Han har svarat på de frågor vi har haft och framförallt har vi uppskattat hans snabba återkoppling allra mest. Han har alltid svarat på sms och tagit samtal, tidig morgon som sen kväll. Vi är supernöjda!

Maj Synnöve K
Stora Kärr

Johan var professionell och närvarande. När det fanns förutsättningar gick det snabbt och smidigt med försäljningen.

Jonas T
Köpte sin stuga med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Rastad Fritidsby

Professionell, tydlig och informativ.

Alexander O
Stora Kärr

En smidig och snabb affär. Rak, tydlig och proffisionel.

Charl-Johan W
Stora Kärr

Fått ett mycket bra bemötande av Johan när vi sökt bostad i Habo och fått ett stort förtroende för hans sätt att arbeta. Han har ställt upp med kort varsel och ofta utanför ordinarie arbetstider. Hjälpte oss på ett professionellt sätt att hitta vårt nya hem i Habo.

Lena W
Stora Kärr

Tillmötesgående och trevlig Påläst på objektet. Vid skrivning av kontrakt tydlig.

Mohamed Maher K
Stora Kärr

Bra och kunnig mäklare som arbetar noggrant och strukturerat och ser till att det är en bra kommunikation mellan båda parterna.

Jonas A
Huskvarna Öxnehaga

Johan är tillgänglig, professionell och har ett väldigt trevligt sätt.

Ulrika L
Huskvarna Öxnehaga

Utstrålade trygghet och säkerhet i sitt uppdrag. Alltid tillgänglig och engagerad. Och en lättsam personligeht som jag uppskattade mycket. Stort TACK!

Maria T
Rastad Fritidsby

Tydlig och informerade väl om alla saker vi behövde veta i samband med ett husköp. Svarade snabbt på frågor

Henrik R
Torestorp

Vi är mycket nöjda! Johan har varit tillgänglig hela tiden, och snabb på att svara på våra frågor. Starkt engagemang och ställt upp på extra visningar när det behövts.

Lindah R
Torestorp

Vi är väldigt nöjda! Supertrevlig och alltid tillgänglig. Har svar på alla våra frågor. Vi rekommenderar verkligen Johan!

Mirella I
Torestorp

Trevlig och flexibel i att ordna visning för oss. Trevligt bemötande

Erik S
Södra Park

Otydlig information och ett tillägg i köpekontraktet som vi inte fick reda på förrän vid påskrift gjorde att husköpet inre blev som tänkt,hade vi fått den informationen tidigare hade affären stt annorlunda ut.

Svar från Johan Agnesund

Hej Erik Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tråkigt att ni upplever att jag varit otydlig, detta får jag ta till mig. Gällande tillägget i kontraktet: Tillägget i kontraktet är till för att skydda er som köpare. Både säljare o köpare hade som vanligt fått information om detta tillägg innan kontraktsskrivningen. Med vänliga hälsningar Johan Agnesund Svensk Fastighetsförmedling

Angelica R
Backamo

Bra bemötande; proffsig och saklig men ändå trevlig, personlig och ärlig. Våra förväntningar var att få huset sålt med ett bra bollplank som ville hjälpa både oss och köpare att bli nöjda och det blev lyckat!

Olle R
Backamo

Johan är lugn och metodisk. Hjälpte oss sälja vår bostad. Jättetrevlig och proffsig. Kan varmt rekommendera Johan!

Birgitta R
Månsarp

Johan ställer alltid upp när man har frågor.

Peter S
Trånghalla

Hej. Jag är nöjd med Johan Agnesund

Åsa S
Trånghalla

Vi är mycket nöjda med vår mäklare 😊

Gustav H
Gunnarsbo

Mycket bra kontakt, allt bara flöt på👍🏽

Yakup S
Månsarp

Johan är en trevlig och kunnig mäklare. Kan starkt rekommendera honom.

Patrik B
Havstenshult

Tycker Johan var en bra mäklare, lätt att få tag på morgon till kväll Hjälpte mig att hitta rätt bostad med mina behov, väldigt driven

Ola S
Söderkulla

Johan är väldigt professionell och kunnig. Både som köpare och säljare har jag stort förtroende för hans arbete och kan inget annat än rekommendera andra att anlita honom. Högsta betyg!

Tommy K
Kärnekulla

Funkade super! Vi är nöjda med Johans hjälp av försäljning av vårt hus och köp av annat!

Fredrik Z
Kärnekulla

Johan är saklig samt kunnig i sin roll som mäklare. Han gör sitt yttersta för att köpare och säljare ska hitta bästa lösning

Emelie M
Kråkeryd

Vi hade en snäv tidspress gällande att hitta ett hus, men Johan var tillgänglig, gav tips, återkopplade och såg till att boende löste sig för oss. Vi är mer än nöjda med både mäklare och husköp!

Jimmy K
Kråkeryd

Mycket bra mäklare han kan sitt jobb, Kan verkligen rekommendera Johan, Smidig att ha att göra med ,

Josefin K

En professionell och snabb affär . Vi rekommenderar verkligen Johan

Kajsa S
Kärnekulla

Johan är väldigt trevlig och duktig på det han gör! Uppdaterade oss hela tiden kring hur allt låg till med visningar, spekulanter och allt runt omkring. Man kände sig alltid i trygga händer och man märkte att han la ner jobb på att få affären gå i lås!

Martin B
Mölekullen

Förtroendeingivande, pålitlig, kompetent,alltid tillgänglig.

Kristoffer L
Bymarken

Bra hjälp och information vid husköp

Andreas G
Sandhem

Jag kontaktade Johan för hjälp att sälja det hus han sålde till mig för några år sedan, kollade faktiskt inte efter andra mäklare eller jämförde priser. Med facit i hand kan jag säga att jag gjorde helt rätt, jag har nu fått lika proffsigt bemötande både som köpare och säljare. En ärlig, handlingskraftig mäklare som vill alla inblandade parter väl! Rekommenderas oerhört varmt!

Erik B
Bränninge

En snabb och trygg process ifrån start till mål när vi köpte vårt första boende.

Birgitta I
Tenhult

Professionellt bemötande, mycket trygg och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera Johan Agnesund

Staffan I
Tenhult

Mycket förtroendeingivande, trygg och kunnig mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Peter E
Bankeryd - Gröna Ängar

En lugn, saklig och mycket förtroendegivande person med stor erfarenhet. Alltid tillgänglig, alltid service-minded och alltid med ett stort leende på läpparna. Johan rekommenderas förbehållslöst.

Anita A
Hisingstorp

Mycket trevligt bemötande, och engagerad.

Richard M
Mölekullen

En mycket bra mäklare som fixade allt klockrent och var väldigt trevlig/hjälpsam!

Tore P
Bankeryd - Nyarp

Johan Agnesund är kunnig och har ett bra bemötande. Han håller vad han lovar. Vi har både köpt och sålt genom honom och allt har fungerat utmärkt.

Tore P
Habo

Johan är korrekt och lyhörd för våra önskningar och svarar också väldigt objektivt Framförallt lovades inte mer än vad han kunde stå till. Kontakten med oss sköttes på bästa sätt. Vill verkligen rekommendera Johan

Percy B
Kärnekulla

Alltid positivt och korrekt bemötande. Visar erfarenhet i olika frågeställningar.

Elin Ö
Hovagärdet

Professionell, engagerad och lättillgänglig.

Gustaf V
Habo

Seriös, påläst, pedagogisk och uppriktig