Svensk Fastighetsförmedling Habo

Svensk Fastighetsförmedling Habo

• BadgeTwoYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Habo! Letar du efter bostad eller vill sälja din bostad i Habo, Munkaskog, Fiskebäck, Dykärr, Gäbo, Kivarp, Simonstorp, Åsared eller Luktenborg med omnejd? Tveka inte att kontakta några av våra duktiga mäklare med god lokalkännedom. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Habo har den...

89 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Habo

Sedan starten hos Reco 2021

Angelica R
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Backamo

Bra bemötande; proffsig och saklig men ändå trevlig, personlig och ärlig. Våra förväntningar var att få huset sålt med ett bra bollplank som ville hjälpa både oss och köpare att bli nöjda och det blev lyckat!

Olle R
Backamo

Johan är lugn och metodisk. Hjälpte oss sälja vår bostad. Jättetrevlig och proffsig. Kan varmt rekommendera Johan!

Birgitta R
Månsarp

Johan ställer alltid upp när man har frågor.

Peter S
Trånghalla

Hej. Jag är nöjd med Johan Agnesund

Åsa S
Trånghalla

Vi är mycket nöjda med vår mäklare 😊

Gustav H
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Gunnarsbo

Mycket bra kontakt, allt bara flöt på👍🏽

Yakup S
Månsarp

Johan är en trevlig och kunnig mäklare. Kan starkt rekommendera honom.

Patrik B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Havstenshult

Tycker Johan var en bra mäklare, lätt att få tag på morgon till kväll Hjälpte mig att hitta rätt bostad med mina behov, väldigt driven

Ola S
Söderkulla

Johan är väldigt professionell och kunnig. Både som köpare och säljare har jag stort förtroende för hans arbete och kan inget annat än rekommendera andra att anlita honom. Högsta betyg!

Tommy K
Kärnekulla

Funkade super! Vi är nöjda med Johans hjälp av försäljning av vårt hus och köp av annat!

Fredrik Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Kärnekulla

Johan är saklig samt kunnig i sin roll som mäklare. Han gör sitt yttersta för att köpare och säljare ska hitta bästa lösning

Emelie M
Kråkeryd

Vi hade en snäv tidspress gällande att hitta ett hus, men Johan var tillgänglig, gav tips, återkopplade och såg till att boende löste sig för oss. Vi är mer än nöjda med både mäklare och husköp!

Jimmy K
Kråkeryd

Mycket bra mäklare han kan sitt jobb, Kan verkligen rekommendera Johan, Smidig att ha att göra med ,

Josefin K

En professionell och snabb affär . Vi rekommenderar verkligen Johan

Kajsa S
Kärnekulla

Johan är väldigt trevlig och duktig på det han gör! Uppdaterade oss hela tiden kring hur allt låg till med visningar, spekulanter och allt runt omkring. Man kände sig alltid i trygga händer och man märkte att han la ner jobb på att få affären gå i lås!

Martin B
Mölekullen

Förtroendeingivande, pålitlig, kompetent,alltid tillgänglig.

Kristoffer L
Bymarken

Bra hjälp och information vid husköp

Andreas G
Sandhem

Jag kontaktade Johan för hjälp att sälja det hus han sålde till mig för några år sedan, kollade faktiskt inte efter andra mäklare eller jämförde priser. Med facit i hand kan jag säga att jag gjorde helt rätt, jag har nu fått lika proffsigt bemötande både som köpare och säljare. En ärlig, handlingskraftig mäklare som vill alla inblandade parter väl! Rekommenderas oerhört varmt!

Erik B
Bränninge

En snabb och trygg process ifrån start till mål när vi köpte vårt första boende.

Birgitta I
Tenhult

Professionellt bemötande, mycket trygg och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera Johan Agnesund

Staffan I
Tenhult

Mycket förtroendeingivande, trygg och kunnig mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Peter E
Bankeryd

En lugn, saklig och mycket förtroendegivande person med stor erfarenhet. Alltid tillgänglig, alltid service-minded och alltid med ett stort leende på läpparna. Johan rekommenderas förbehållslöst.

Anita A
Hisingstorp

Mycket trevligt bemötande, och engagerad.

Richard M
Mölekullen

En mycket bra mäklare som fixade allt klockrent och var väldigt trevlig/hjälpsam!

Tore P
Bankeryd - Nyarp

Johan Agnesund är kunnig och har ett bra bemötande. Han håller vad han lovar. Vi har både köpt och sålt genom honom och allt har fungerat utmärkt.

Tore P
Habo

Johan är korrekt och lyhörd för våra önskningar och svarar också väldigt objektivt Framförallt lovades inte mer än vad han kunde stå till. Kontakten med oss sköttes på bästa sätt. Vill verkligen rekommendera Johan

Percy B
Kärnekulla

Alltid positivt och korrekt bemötande. Visar erfarenhet i olika frågeställningar.

Elin Ö
Hovagärdet

Professionell, engagerad och lättillgänglig.

Gustaf V
Habo

Seriös, påläst, pedagogisk och uppriktig

Anton N
Centralt

Jag upplevde att Johan var trevlig och bra mäklare. Försäljningen löpte på smidigt och med ett proffsigt bemötande. Stöttade oss i de frågor vi hade angående huset och vid budgivning.

Stefan P
Stråken

Trevlig, seriös, informativ. Toppklass!

Ingegerd A
Mullsjö - Centralt

Johan Agnesund är en mäklare som inger stort förtroende och som har skött försäljningen av vår lägenhet på bästa tänkbara sätt!

Lindah R
Stråken

Trevlig, påläst och förtroende ingivande.

Anders A
Mullsjö - Centralt

Utmärkt Hans prisförslag var högre än förväntat Utmärkt

Henrik R
Stråken

Mycket förtroendeingivande i både sitt sätt att representera säljare och bemöta köpare.

Fredrik E
Köpte sin bostad med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Habo

Duktig, trevlig och seriös mäklare. Uppskattat alla kontakter och smidig återkoppling. Rekommenderas.

Mats H
Solhöjden

Johan ingav ett stort förtroende, redan vid vårt första möte. Beskrev försäljnings processen klart och tydligt. Han är lyhörd och jobbar enligt våra önskemål, förstod hur vi ville ha det. Försäljningen gick smidigt och snabbt.

Lillemor E
Holmen

Johan förstod snabbt min situation och vilka önskemål jag hade. Upplevde att vi kunde komma fram till ett upplägg utan en massa ord men mer handling. Måste erkänna att jag haft en misstänksam inställning till mäklarkåren (förlåt) men att jag blivit tvungen att revidera denna. Om jag mot förmodan kommer göra fler fastighetsaffärer så ser jag fram mot att få samarbeta med Johan igen !

Alexander F
Holmen

Rekommenderar Johan starkt! Mycket trevlig och fick ett bra bemötande ! Allt gick snabbt o smidigt 👍🏻

Liza O
Bosebygd

Väldigt engagerad med stor förståelse för situstioner

Linnea J
Bosebygd

Bra och kunnig mäklare. Kändes tryggt. Dock upplevde jag att han var stressad vilket gjorde mig stressad. Det skulle gå fort vilket jag inte var beredd på.

Svar från Johan Agnesund

Hej Linnea Tråkigt att höra att du upplevde mig stressad och att det gjorde dig stressad. Ber om ursäkt för detta och får ta åt mig av kritiken. Jag försökte verkligen göra alla nöjda, två säljare som ville skriva innan helgen där den ena jobbar skift och ni som inte kunde komma efter 19, gjorde att jag fick stuva om i mitt schema för att lösa kontraktsskrivningen mellan mina planerade möten/visningar.

Kristoffer G
Bosebygd

Bra bemötande och tydlig med allt som ingår i köpet

Hannes D
Bränninge

Johan känns genuin och jag har kännt förtroende till honnom under hela processen.

Mathilda W
Bränninge

Vi är supernöjda med Johan på alla sätt och vis, rekommenderar verkligen!

Therese G
Bränninge

Jag upplevde Johan som professionell och kunnig inom sitt område. Han var lätt att få kontakt med och svarade snabbt på både sms och telefonsamtal. Han var tålmodig och gav hela tiden förslag på hur vi kunde förbättra våra chanser att sälja bostaden.

Erik Ö
Bränninge

Seriös och professionell, vi som köpare känner oss nöjda och upplever att hela processen flytit på som önskat.

Tina M
Fiskebäck

Bra och proffsigt bemötande! Mån om att båda parter skulle bli nöjda.

Rikard A
Fiskebäck

Upplevde Johan som varm, trygg och enkel att prata med, samtidigt som han gav ett professionellt intryck som mäklare, så kunde man prata med honom som att det vore ens granne. Vi gick in med helt "vanliga" förväntningar vid visningen men Johan visade på vilka möjligheter vi hade för både affären i sig samt huset. Kortfattat ett riktigt bra bemötande och han tog sig tiden för oss både i kontakt per telefon samt en extravisning av fastigheten.

Thomas J
Mölekullen

Väldigt engagerad och proffsig. Tillmötesgående. Fanns alltid tillgänglig om man behövde fråga något.

Christine W