Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 724 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• 2020-10-20

Ulrik S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Känns som en seriös och trovärdig fastighetsmäklare.
    Ordnad vårt köp av småhus på bästa tänkbara sätt. Läs mer
  • 2020-10-20

Inga-lill N skrev om Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket effektiv och korrekt mäklare.
    Jag har sålt tomter.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-10-19

Tord N skrev om Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en etta i Karlstad. Mäklaren har under hela processen agerat mycket proffesionellt och visat prov på både social kompetens och engagemang. Mäklaren överträffade mina förväntningar genom att sätta sig in i mina behov, prata med brf:s styrelse om specifika frågor, ge snabba återkopplingar och lämna kontinuerlig info oavsett tid på dygnet, helg som vardag.
    Kort och gott: Jag kan varmt rekommendera Anders som mäklare.
    Mvh/Tord Läs mer
  • 2020-10-17

Janne N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Har köpt hus av henne. Kompetent mäklare. Läs mer
  • 2020-10-16

Ellinor G skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Smidig försäljning, trevligt bemötande helt nöjda! Läs mer

Gunnbrit J skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    vi har sålt en villa i stadsdelen Strand i Karlstad byggd 1926

det fungerade bra hela vägen till försäljningen, vi hade mest
    kontakt på telefon och mejl utom första mötet som vi träffades huset som skulle säljas och han förklarade hur han har lagt upp försäljning

Vi är jättenöjda Läs mer
    2020-10-19 Magnus A svarar Gunnbrit J
    Jag uppskattar väldigt mycket att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja detta vackra hus.

Alma R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Claes är en duktig mäklare som har stenkoll på sina objekt och hade bra koll på fastighetens dokumentation (t.ex. frågelista och besiktningsprotokoll), vilket uppskattades av oss. Keep up the good work, Clabbe! Läs mer

Rickard E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsig kvinna som agerar i samförstånd med oss som säljare. Gav bra intryck från första start. Vågade gå ut med högre pris än andra mäklare. Priset nådde inte riktigt upp till det utlovade men med tanke på omständigheterna är vi nöjda.

tack Emma

Jens och Rickard Eide Läs mer
  • 2020-10-14

Saadia H skrev om Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt ett hus. Anders Bergström var jätte att göra med han var alltid tillgänglig och hjälpsam. Han får toppbetyg av oss. Tack för ett smidigt affär. Läs mer
  • Filip G

2020-10-14

Filip G skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde ett hus ihop med Klas. Mycket trevlig och tillmötesgående. Mycket god service och väldigt nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-14

Robin G skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande och lätt att ha att göra med. Köpte en lägenhet. Min upplevelse är mycket bra. Rekommenderar Emma som mäklare. Läs mer
  • 2020-10-11

Erika O skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en bostadsrätt där Emma var mäklaren. Under visningen upplevde jag henne lugn och tog sig tid för mina frågor. Under hela processen har Emma varit tillgänglig via sms och telefon och jag kände mig trygg i hur hon tog hand om ärendet, vilket jag också förväntade mig av en mäklare. Jag har upplevt att jag har blivit personligt och kunnigt bemött. Läs mer
  • 2020-10-10

Maria Gunborg A skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag anitades Klas Ördell genon Skanska då jag var intresserad av en bostadsrätt i deras sista byggnad. Han redovisade vad som
    fanns och vi kom överens om en viss lägenhet.
    Vi hade en god kontakt, vilket gjorde att han fick sköta om
    min försäljning av den bostadsrätt jag ägde.
    Allt sköttes till min fulla bekåtenhet och jag kan ge honom de bästa rek. Läs mer
  • 2020-10-08

Daniel P skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan har hela tiden fört en öppen dialog med oss som kund, inte varit stressad i vårt velande fram och tillbaka angående försäljning.

alltid trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-10-08 Johan N svarar Daniel P
    Stort tack för ett fint omdöme Daniel! Roligt att ni är nöjda och tack för att jag fick hjälpa er med ert fina hem! Ha de gott så hörs vi snart!
  • 2020-10-08

Victor S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevlig Persson som kan läsa situationen smart och lungt. Läs mer
  • 2020-10-07

Ulla E skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vid försäljning av min lägenhet var jag i stort behov av hjälp med allt från" Styling" till slutförsäljning. Allt sköttes väldigt bra från anbud, kontakter med HSB, banker och övriga involverade i affären. Jag kan varmt rekommendera Klas och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-10-06

Sahira A skrev om Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt och bäst Mäklare Anders Bergstöm
    Vi tycker att mäklaren var bra och gjorde oss nöjda med vårt köp av ett hus. Kan varm rekommenderar honom. Läs mer

JENNY L skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Har sålt lägenhet med hjälp av Caroline vilket kändes väldigt tryggt genom hela processen. Upplevdes professionell och kunnig, kan varmt rekommendera Caroline! Läs mer

Kicki S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har sålt en villa i Forshaga genom Caroline. Hon uppfyllde de förväntningar vi hade på en mäklare som kan området och marknaden. Hon ger ett mycket kunnigt och välinformerat intryck och detta har inte förändrats under processen. Svåra saker tar hon hand om seriöst och jag tror att både köpare och säljare upplever att Caroline är ärlig och genuin. Läs mer

Elin K skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Med hjälp av Magnus så blev försäljningen av vårt hus en trygg och smidigt process. Magnus är lyhörd, tar sig tid och vi har alltid fått svar på våra funderingar och tankar.
    Om man önskar en duktig, trygg och erfaren mäklare så går våra varmaste rekommendationer till Magnus Ask.
    // Oerhört nöjda säljare Läs mer
    2020-10-19 Magnus A svarar Elin K
    Roligt att höra att ni är nöjda Elin, köparna får ett väldigt fint hus!

Anders J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt mitt Hus.
    Blev otroligt bra bemött,från första telefon samtalet,tills affären var avslutad.
    Hade inte så storaa förväntningar,eftersom det var mitt första hus jag sålde.Jag blev väldigt postivt bemött och hade en superbra kontakt hela vägen under affären.
    Kan verkligen rekomendera Klas som en god och bra mäklare,
    proffsig och väldigt kunnig i sitt jobb
    en nöjd säljare Läs mer

My S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde hus efter avliden far. Klas är mycket kunnig, trovärdig och allmänt trevlig. Har absolut inget illa att säga om honom alls Läs mer

Peter R skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Emma som gjorde allt smidigt och proffsigt rakt igenom.
    Riktigt trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-10-04

Ann-britt B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Kände mig trygg i köpet av villan Läs mer
  • 2020-10-04

Carl Göran L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde vår bostadsrätt på Strand.
    Vi upplevde Klas som kunnig och flexibel. Han lyssnade på våra krav och skötte allt runt försäljningen till belåtenhet! Läs mer
  • 2020-10-03

Anna Lena Maria L skrev om Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Tyckte han var en jättebra mäklare. Förklarade på ett bra sätt.
    Alltid tillgänglig. Skyndade inte på utan påpekade att vi skulle ta det i den takt som jag kände för.
    Är så nöjd med att jag tyckte att jag fick rätt köpare och ett bra pris. Dessutom gick det ju fort och det tyckte jag om, när jag väl hade bestämt mej.
    Dessutom känns det väldigt bra att han ska hjälpa mej med deklarationen när det blir aktuellt. Läs mer
  • 2020-10-02

Martin Ö skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi fick hjälp av Niklas att sälja vårat hus. Detta gjorde han på ett mycket trevligt och proffisionellt sätt. Toppbetyg av oss på samtliga punkter.

Ska vi sälja / köpa i framtiden är ni ett förstahandsval. Tack! Läs mer

Fredrik G skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Tredje bostadsförsäljningen med Klas, kunde inte varit mer nöjd, professionell, trevlig och allmänt lätt att ha att göra med.

Sen att han alltid lyckas få till en bra affär är också ett stort plus!

Bästa mäklaren i stan. Läs mer
  • 2020-10-02

Shaban R skrev om Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadsrätt.
    Jag tycker att Anders Bergström är väldigt hjälpsam, och han är snabb och ordning väldigt trevlig. Han är den bästa mäklare jag har bemött.. Läs mer

Pia T skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Nybliven ägare till Övre Villagatan 16 i Grums.
    Mycket bra bemötande och tydlig i svar. Läs mer
    2020-10-02 Adrian Nilsson svarar Pia T
    Tack Pia! Kul att höra att du är nöjd!
    Adrian Nilsson gillar detta
  • 2020-10-01

Tomas M skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En ärlig person som man får förtroende för, bägge fötterna på jorden och brydd om både köpare och säljare.
    Mycket nöjd med min husaffär. Läs mer
  • 2020-09-30

Jeanette L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt en villa .Fantastiskt . Absolut
    bra o seriös lätt att prata med .
    Är otroligt nöjd . Läs mer
    2020-10-01 Magnus A svarar Jeanette L
    Roligt att du är nöjd Jeanette! Det blev ju en väldigt snabb och bra försäljning när du till slut var redo att sälja.
  • 2020-09-26

Sebastian L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en lägenhet. Patrik var en härlig kille som gav oss den information vi behövde och hade svar på våra frågor. Han hjälpte oss genom hela processen och den gick smärtfritt. Jag kan varmt rekommendera Patrik som mäklare. Läs mer
    2020-09-28 Patrik svarar Sebastian L
    Tack för ett fint omdöme Sebastian och grattis till en lägenhet som verkade passa er perfekt.
  • 2020-09-26

Eva R skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt bostadsrätt. Patrik L. kan sin sak, uppfyllde alla förväntningar jag hade, vad gällde kunnighet, trevligt bemötande, låg
    steget före, ett proffs. Läs mer
    2020-09-28 Patrik svarar Eva R
    Kul att höra de fina orden Eva. Lycka till med flytten.
  • 2020-09-25

Mikael S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en etta på Hammarö. Emma var påläst och kunnig vid visning, och mkt hjälpvillig och stödjande av allt rörande kontakt med säljare och vidare vid kontraktsskrivning.
    Helt enkelt en bra, smidig och trevlig affär som Emma sköter alldeles utmärkt. Läs mer
  • 2020-09-24

Ove E skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En helt perfekt utförd affär. Jag kan verkligen rekommendera Patrik. Läs mer
    2020-09-24 Patrik svarar Ove E
    Härligt att du gillar vårt Läge+-koncept även som köpare. Även kul att du hittade en lägenhet som passade dina behov så bra.
  • 2020-09-23

Jonas G skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Emma stod för försäljning då jag köpte ett fritidshus. Ett väldigt gott och proffesionellt bemötande och god hantering överlag. Rekommenderar varmt henne till andra vid köp eller försäljning av bostad. Läs mer
  • 2020-09-23

Fanny W skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en jättefin liten lägenhet. Emma har varit trevlig och hjälpsam under hela processen, från välkomnandet vid visningen till allt pappersarbete. Hon har kunnat svara på frågor som uppstått och varit tydlig med hur allt går till, steg för steg, vilket jag uppskattat då det är första gången jag köper en bostad. Allt har känts bra och jag har absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • Jonas E

2020-09-22

Jonas E skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt villa via Mattias på Svensk Fastighetsförmedling i Karlstad. Blev väldigt trevligt bemött och han skötte processen väldigt proffesionellt och personligt! Läs mer
  • 2020-09-21

Karl G skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt approach och väldigt trevlig. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-09-21

Per G skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt ett fritidshus på Hammarö!
    Emmas bemötande var i toppklass, hon hanterade försäljningsprocessen professionellt och med största möjlig närvaro, lyhördhet
    Vi kan med glädje konstatera att toppbetyg till Emma är ingen överdrift , kan således rekommendera kommande kunder alla dagar i veckan Läs mer
  • 2020-09-18

Nina V skrev om Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt en villa.
    Har blivit väldigt bra och professionellt bemött! Fått goda råd vid behov.
    Hade inga särskilda förväntningar, men har bara positivt att säga. Mäklaren har varit mycket bra.
    Bara bra upplevelse.
    Mäklaren har varit lätt att kommunicera med och få hjälp utav. Mycket bra återkoppling hela tiden. Läs mer
  • 2020-09-17

Maria E skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en villa. Mäklaren har ett gott bemötande och han ger även mycket god service. Jag förväntade mig detta och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Snabb och smidig affär med mycket god kvalitet på den information som mäklaren har redovisat i sitt prospekt och i besiktningsprotokoll och i energideklarationen. Läs mer
    2020-09-18 Patrik svarar Maria E
    Tack för ett fint omdöme Maria. Lycka till i nya huset.
  • 2020-09-14

Daniel L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En bra grabb detta, ärlig och uppriktig genom hela affären. Läs mer
    2020-09-15 Patrik svarar Daniel L
    Kul att ni som köpare uppskattar vår transparens. Lycka till med renoveringen.
  • 2020-09-14

Maria M skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt villa men även köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande, snabba svar och återkoppling. Läs mer
    2020-09-14 Patrik svarar Maria M
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Maria. Ett år går fort och snart är den nya lägenheten klar.
  • 2020-09-11

Martin J skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt mitt hus med Magnus Ask och kan bara prata gått om Magnus.
    Gått in helhjärtat och gjort allt han kan, jobbat både kvällstid och helger vilket inte många mäklare gör.
    Väldigt nöjd med hans hjälp. Läs mer
    2020-09-14 Magnus A svarar Martin J
    Jättekul att du är nöjd med mitt jobb, nu håller jag tummarna att ni får köpa huset ni lagt bud på.
  • 2020-09-11

Kim B skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    sålt ett fritidshus

väldigt trevligt och bra bemötande

jag tycker att han levde upp till alla mina förväntningar

jag är väldigt nöjd Läs mer
    2020-09-14 Patrik svarar Kim B
    Tack för ett fint omdöme Kim och grattis till en lyckad försäljning.
  • 2020-09-10

Linda S skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en villa.
    Vi blev bra bemötta.
    Han levde upp till våra förväntningar.
    Han är trevlig, kunnig, tog sig tid att besvara frågor. Han gjorde det lilla extra.
    Betyget väl godkänd. Läs mer
    2020-10-01 Magnus A svarar Linda S
    Tack Linda för din feedback och roligt att ni är nöjda. Nu håller jag tummarna för en bra försäljning av er nuvarande bostad!
  • 2020-09-08

Marie E skrev om Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mäklare Anders Bergström var väl påläst om objektet. Vi fick snabbt känslan om en kunnig och trygg person och det kändes väldigt tryggt för oss som köpare. Läs mer
  • 2020-09-08

Kim L skrev om Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde ett hus!

Anders visade enorm professionalitet på ett ödmjukt sätt!

Med en pandemi i samhället utfördes visningarma säkert med krav på munskydd.

Vi gillade den återkoppling Anders gjorde, behövde aldrig vänta på att han skulle höra av sig, arbetade effektivt och gjorde ett väldigt bra jobb Läs mer

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad