Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!

Läs vad 1123 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad 2

• köpte en tomt med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Trosa
    2022-01-17
    Kan inte bli bättre! Lever upp till allt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2022-01-17
    Magnus levde upp till alla de förväntningar vi hade.
    Han har skött allt på ett utmärkt sätt
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2022-01-16
    Mycket trevlig och professionell mäklare.
    2022-01-14
    Mycket kunnigt och trevligt bemötande. Bra kontakt gällande allt från visning till köp. Lätt att ta kontakt med och alltid glad och positiv.
    Väldigt nöjd kund!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Norrstrand
    2022-01-13
    Vi kontaktade Klas pga vi köpte lägenheten för 5år sedan med Klas som mäklare,
    Vi kände oss trygga med samma mäklare då vi skulle sälja!
    Det gick snabbt o lätt att sälja!
    Vi är supernöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2022-01-12
    Sanna bemötte oss som säljare jätte fint. Vi har känt oss trygga med Sanna då hon varit tillgänglig och återkopplat till oss under hela processen. Säljandet av bostaden har gått väldigt smidigt och snabbt. Skulle absolut rekommendera Sanna till andra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2022-01-11
    Hjälpsam, flexibel och jättebra bemötande. Kändes tryggt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Alster
    2022-01-11
    Bemötandet från Johan Nöbauer har varit perfekt från början tills allt var klart. Mäklaren har alltid levt upp till våra förväntningar. Johan skötte försäljning utmärkt och han är trevlig och förklarar allt om hur försäljningen kommer gå till.
    • Deje
    2022-01-05
    Mycket dålig återkoppling Vet ej något om förfarandet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Skattkärr
    2022-01-04
    Bra och seriös mäklare som känns genuin. Han lyssnade på våra önskemål och var enkel i kontakten. Han förklarade på ett enkelt sätt anpassat efter vår kunskap. Lätt att få tag på. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Centralt
    2022-01-04
    Har inga synpunkter. Allt till belåtenhet. Har ingen erfarenhet så jag vet inte vad jag ska förvänta mig.
    2022-01-04
    Positiv lättsam samarbetsvillig. Kan sitt jobb. Får en att som kund känna sig omhändertagen o betydelsefull. Go o trevlig tjej.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Väse
    2021-12-31
    Proffesionellt och trevligt bemötande! 👍
    2021-12-30
    Sanna var proffsig och höll mig informerad hela vägen. Hennes värdering stämda väl och hon kom med goda råd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Deje
    2021-12-29
    Min sønn, som hjelper meg i salgsprosessen, og jeg har blitt møtt med meget god imøtekommelse, interesse og hjelp! Caroline har vist dyktighet, og det er sikker vanskeligere å selge bolig med eiere fra Norge. Hun har imøtekommet alle problemer vi har møtt på.
    Vi venter på en bekreftelse fra Folkeregisteret i Norge, så sender vi tilbake alle papirer i kontrakten.
    Nye koronarestriksjoner ved grensen, men vi håper på å komme til Deje så snart som mulig!
    Et ekstra 👏 til Caroline Larsen! 😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Färjestad
    2021-12-29
    Fick ett mycket bra bemötande av Anders. Tog mycket hänsyn av olika orsaker som jag inte klarade själv. Berättade allt hur försäjningen av huset skulle gå till eftersom jag inte var insatt i detta. Tog allt lugnt. Kunde ringa när som helst när jag hade frågor. Kan varmt rekommenderas. Kunde inte få bättre mäklare.
    2021-12-28
    Engagerad, svarar och återkopplar snabbt på frågor.
  • sålde sin bostad med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-12-27
    Trevlig, sympatisk, mycket kunnig. Affären blev klar på två veckor.
    Blev precis som vi tänkt oss, Magnus levererade vad han lovat
    Kul att ni är nöjda med mitt arbete, ovanligt välskött hyreshus och en rolig försäljning. Magnus Ask
    2021-12-23
    Jättetrevlig tjej som gav oss ett fint bemötande och utmärkt service!
  • Jesper S
    2021-12-23
    Väldigt duktig och ambitiös som hela tiden höll mig uppdaterad kring processen.
    Hon såg också till att jag fick det pris jag begärde, och det gick dessutom snabbt och smidigt.
    • Hammarö
    2021-12-21
    Sålde min villa läge +snabbt och enkelt Johan är mäklaren med det lilla extra drivet. Lätt att få tag på och besvarade alla frågor på ett bra och enkelt sätt.
    Kort sagt professionellt och tryggt rakt igenom
    Med vänlig hälsning,
    Gunnel
    • Hammarö
    2021-12-19
    Trevlig, professionell och tillgänglig för frågor.
    Gott bemötande och trygghet för både köpare och säljare, speciellt när det dök upp lite överraskningar på besikningen. Hittade bra alternativ för båda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Haga
    2021-12-17
    Jag kände mig trygg med Mattias. Han var lugn och svarade på alla frågor. Var noggrann och kunnig.
    2021-12-17
    Anders är den bästa mäklaren som man kan ha! Varmt rekommenderar honom! Stora kunskaper och erfarenhet i branschen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Stockfallet
    2021-12-17
    Grymt! John levde verkligen upp till förväntningarna. Försäljningen gick otroligt fort vilket vi hade önskemål om. Supernöjda! Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Haga
    2021-12-15
    Mycket bra bemötande, snabbt, proffsigt och med hög service nivå
    • Annebergsslingan
    2021-12-07
    Vi uppfattar att Johan erfarenheter av försäljning och rak och tydlig kommunikation med oss som säljare. Har skapat förutsättningar till att det blev en bra affär.

Vi som säljare är mycket nöjda med samarbetet

Mvh Anders Lidström
    2021-12-03
    Han är grym! Hade köpare och visade två som sedan budade!;)
    2021-12-03
    Magnus är tillgänglig mäklare snabb och med bra kontaktnät!
    Seriös
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-12-03
    Mycket bra. Magnus fixade en extra visning för att anpassa sig till oss vilket vi uppskattar väldigt mycket.
    Han kunde svara på de mesta frågorna vid visningen och återkom med svar på resten efter visningen.
    Tack för din feedback Anders. Kul att ni är nöjda med mitt arbete och stort grattis till en riktig drömvilla! Magnus Ask
    2021-12-02
    Allt var bra! Förberedd, kunnig, gjorde jobbet, flexibel utifrån behov osv.
    2021-12-02
    Sanna gav mig professionellt och glatt bemötande, mina förväntningar av en snabb och smidig affär uppfylldes.
    Sanna är en mäklare jag skulle kunna jobba tillsammans med i framtida bostadsaffärer.
    • Götetorp
    2021-12-02
    Johan är en driven och mycket erfaren mäklare. Är hitintills mycket nöjd med samarbetet
    Hej
    Jag tycker hon är en jättebra bra mäklare. Det är lätt att prata med henne och man alltid får svar på frågor på ett trevligt sätt och det tycker jag är bra.

Mvh Amanali Azad
  • Mikael N
    2021-11-30
    Allt gick smidigt, var som jag förväntade mig av en mäklare.

Var ingen stress på mig att skynda på försäljningen fick ta det i mitt tempo och det var jag nöjd med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Högboda
    2021-11-30
    Upplevde Sanna som pålitlig och hon har varit väldigt bra som mäklare. Snabba svar via sms på frågor oavsett tidpunkt och snabb registrering vid budgivning.
    Hon har ringt regelbundet under budgivning för uppdatering. Mycket info om fastigheten och en tydlig och bra genomgång vid kontraktsskrivning, ett perfekt samarbete👍
  • Ylva P
    2021-11-30
    Proffsig och enormt serviceminded. Rak och trygg med både säljare och kund. Kunde inte ha varit bättre!
    • DEJE
    Mycket trevlig och bra.
    Hanterade affären bra och mycket kunnig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-11-24
    Professionell, lösningsorienterad, pragmatisk, trevlog
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Högboda
    2021-11-23
    Verdig bra. Hele tiden informativ om det vi trenger. Samt bra input og veldig bra salg
    • Herrhagen
    2021-11-23
    Hej, jag vill tack Anders för hans stöd och service. Han va jätte trevlig och hjälpsam under tiden vi haft lätt samspel och han va lätt och nå så jag är mycket nöjd.
    MVH
  • MIKAEL R
    skrev om Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-11-23
    Otroligt smidig och snabb försäljning. Trevlig rolig och mycket proffsig. Tack så mycket Sanna Stenholm. Mvh Mikael och Emma
    • Stockfallet
    2021-11-23
    Anders är en bra mäklare som uppfattas som väldigt påläst och kunnig inom sitt område. Han har en säljande aura som gör att man köper allt han berättar (positiv bemärkelse). Vi tvivlade aldrig på att han skulle sälja in vår lägenhet på bästa sätt, och vi är väldigt nöjda med budet vi fick för vårt radhus! Bra jobbat, Anders!
  • sålde sin stuga med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Skutberget
    2021-11-22
    Meget bra oppfølging av hele prosessen
    • Centrala Skoghall
    2021-11-21
    Sanna har genom redan från första kontakten med henne bemött mig väl och svarat på alla frågor som jag har haft. På de frågor som hon inte kunde ge besked direkt sökte hon upp den informationen och återkom med svar.

Tycker att Sanna gjorde ett utmärkt jobb och tog mycket i akt min (köparens) tid för att kunna vara tillgänglig med frågor och svar samt även visningen av objektet.

Vid kontraktsskrivningen gick hon igenom alla delar och svarade på alla frågor som ställdes.
    • Skoghall
    2021-11-19
    Han mötte oss med vänlighet och tog hand om oss på ett bra och trovärdigt sätt!

Vi väntade oss en bra och fin försäljning av vårat hus, vilket det också blev. Vi är jätte nöjda med Johan som vår mäklare
    Och även nöjda med köparna!

Vi kommer att rekommendera honom vidare! Mvh Britt-Marie & Lennart Larsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Soldattorpet
    2021-11-18
    Jag tyckte Patrik var väldigt proffsig. Trevlig i sitt bemötande, påläst och tillgänglig vilket gjorde att affären gick väldigt smidigt.
    Tack för omdömet Thomas. Härligt att att vi kom i mål och löste ett boende som passade dina kriterier. Stort lycka till med försäljningen och den framtida flytten. Patrik Liikamaa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-11-17
    Mycket noggrann och trevlig mäklare. Fick snabb återkoppling och uppdatering kring frågor om affären.
    • Centrala Skoghall
    2021-11-15
    Sanna är väldigt trevlig och professionell. Lätt att komma i kontakt med. Det märks att hon bryr sig om sina kunder. Hela processen gick smidigt och lagom snabbt. Rekommenderar varmt Sanna till framtida kunder.
    2021-11-15
    Sanna är en bra mäklare som är lätt tillgänglig, och har alltid tid att hjälpa till oavsett vilken tid på dygnet det än är!