Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 222 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• Laura S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Patrik was professional and helpful and made the process easy to follow. Would highly recommend. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Laura S
    Thank you Laura. I'm sure you will feel happy and comfortable in the apartment when the boxes are unpacked and you have settled.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har både köpt och sålt lägenheten med Caroline som mäklare och vi är mycket nöjda! Trevlig mäklare som jobbar hårt för bra resultat :) Läs mer
  • Elin G skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande, snabb service och svar på frågor som berör objektet. Vi kände trygghet när vi gick från lägenhet till hus 👍 Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Elin G
    Tack för ett fint omdöme Elin. Alltid kul när köpare uppskattar vårt arbete samt vår helhetstjänst.
  • Johan B
    Johan B skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte nyproduktion genom Patrik, han fixade så vi fick komma in på bygget och se lägenheten i verkligheten och inte bara i broschyrerna vilket gjorde att vi bestämde oss för den! Trevlig och enkel att ha och göra med. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Johan B
    Tack Johan och kul att du uppskattar vår köpprocess. Bara att börja packa inför januari.
  • Olle M skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Allt kändes väldigt proffsigt från första mötet till avslutad försäljning. Bra kontakt med Patrik genom hela affären. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Olle M
    Tack för ett fint omdöme Olle och tack till er för ett bra samarbete.
  • Daniel S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en villa i Karlstad via Patrik och är supernöjda med hela processen! Snabbt och smidigt och villan blev såld innan visning. Lättsam att jobba med och bra återkoppling.
    Kan varmt rekommendera Patrik! Läs mer
    2018-11-09 Patrik svarar Daniel S
    Tack för både förtroendet och ett gott betyg. Bara att ladda inför flytten i mars.
  • Camilla S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt. Snabb och smidig affär med snabb återkoppling av mäklaren. Läs mer
    2018-11-05 Patrik svarar Camilla S
    Tack för ett fint omdöme Camilla. Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten.
  • Annica Lena-Märit R skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    -Vi har sålt bostadsrätt -radhus.
    -Mycket kunnigt trevligt bemötande av mäklaren.
    -Fått bra och tydlig information under hela prosessen. Betyg 5. Läs mer
  • Ahmet S
    Ahmet S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte hus, mäklaren var ärligt, hjälpsam, snäll, vänlig, respektfull alltså en förebild människa och mäklare.
    Tydliga förklaringar , bestämd .
    Massa positiva saker man kan säja om Patrik Liikamaa.
    Tack för allt Läs mer
    2018-10-25 Patrik svarar Ahmet S
    Tack för ett fint omdöme och kul att vår process uppskattas även av dig som köpare. Lycka till med flytten när det väl är dags.
  • Tomas A skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag var mycket nöjd med mäklaren, han var lätt att nå och hade svar på mina frågor. Läs mer
  • Marie C skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt ett radhus och det har gått över förväntan. Allt har klaffat perfekt. Och Mattias har varit helt suverän.

Tack. Läs mer
    2018-10-24 Mattias W svarar Marie C
    Tack så mycket Marie för ditt fina omdöme! Riktigt kul att vi lyckades så bra med försäljningen. Ha det så bra så hörs och ses vi snart! Mvh Mattias
  • Ingemar N skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Ett proffsigt bemötande redan från början gör att man får ett starkt förtroende för MAGNUS. Affären är nu avslutad och vi kan inte annat än varmt rekommendera honom när det gäller fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-10-23 Magnus A svarar Ingemar N
    Hej Ingemar! Jättekul att höra att ni är nöjda med mitt arbete, nu hoppas vi ju bara på att besiktningen går bra också! Vi hörs av inom kort.
  • Kenth S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har köpt ett hus av caroline och hon har sålt vårt gamla hus och allt har gott jättebra,Vi har haft bra kontakt genom bägge affärerna och hon har bemött oss på ett väldigt bra och positivt sett. Läs mer
  • Robin T
    Robin T skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En lugn och säker mäklare som gav stort förtroende från första stund. Utmärkt jobb. Vi är nu nöjda husägare Läs mer
  • Elisabeth A skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt ett 70-talshus på mindre ort.
    Upplevde ett bra bemötande med god tillgänglighet. Blev kontinuerligt uppdaterad i processen.
    Realistiska mål ställdes. Läs mer
    2018-10-19 Patrik svarar Elisabeth A
    Tack för omdömet och förtroendet Elisabeth. Alltid härligt när processen går som planerat.
  • Dick F skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt min lägenhet och även köpt en större lägenhet, haft samma mäklare till båda.Patrik Liikamaa på Svensk Fastighetsförmedling i Karlstad har varit väldigt hjälpsam och kunnig med trevligt bemötande.Förväntningarna var att få ett bra pris på min lägenhet och snabbt avslut på försäljningen, sedan kunna köpa en lägenhet till ett bra pris.Allt som allt har det bara varit positivt och profosionellt från mäklaren sida. Läs mer
    2018-10-17 Patrik svarar Dick F
    Tack för ett fint omdöme samt att jag fick förtroendet att hjälpa dig i både köp- och säljprocessen.
  • Ronja P
    Ronja P skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fantastiskt bra mäklare som hanterade allt smidigt och bra för oss som säljare av vår bostadsrätt. Rekommenderar Linnéa till den som vill känna sig trygg i en stor affär. Läs mer
  • Yunus K skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander är mycket trevlig, seriös och tillgänglig mäklare. Han skötte sitt jobb riktigt proffsigt! Han fick oss att känna oss trygga och vi är riktigt nöjda med köpet och med honom som mäklare! Läs mer
  • Inga-Lill H
    Inga-Lill H skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt och sålt en villa genom Patrik. Patrik får högsta betyg. Klar ock tydlig. Jag hade stora förväntningar och Patrik uppfyllde dessa Läs mer
    2018-10-15 Patrik svarar Inga-Lill H
    Tack för ett bra samarbete och kul att ni är nöjda med processen. Hoppas att ni kommer att trivas i den nya lägenheten.
  • Hussein B skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag sålde vår 2:a. Mäklaren var ärlig och snabb med att svara frågor. Läs mer
  • Patrik L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en villa och mäklaren gav ett förtroendeingivande intryck redan från start, professionellt och bra bemötande. Bara positivt! Läs mer
    2018-10-11 Magnus A svarar Patrik L
    Tack för ditt svar Patrik och väldigt trevligt att ni var nöjda med mitt jobb, stort grattis till er nyinköpta villa i Karlstad!
  • Alice L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en villa i Karlstad. Blev trevlig bemött av mäklaren. Han var rättvist mot oss och han var rättvist mot säljaren. Jag tycker att han gjorde ett bra jobb både mot säljaren och mot köparen. Bra jobbat, duktig mäklare, trevlig och jordnära människa... Läs mer
    2018-10-10 Magnus A svarar Alice L
    Hej Alice! Tack för att du ville lämna feedback på mitt arbete och roligt att ni är nöjda med det. Stort grattis till ett fint hus!
  • Johanne L
    Johanne L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt och har sålt en villa.
    Mycket positivt och förtroende ingivande.
    Mäklaren levde verkligen upp de förväntningar vi hade, höll oss informerade under hela processen på ett ärligt och utmärkt sätt.
    Upplevelsen av köp och försäljning har varit positiv! Läs mer
    2018-10-08 Patrik svarar Johanne L
    Kul att ni är nöjda med processen Johanne och tack för ett bra samarbete. Flytten till den fina lägenheten närmar sig med stormsteg så bara att börja packa och förbereda.
  • Inga H skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Toppen! Bostadsrätt som såldes. Läs mer
  • Jan-Erik L
    Jan-Erik L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Han gav ett mycket bra första intryck. Påläst och kunnig.Vi fick mycket bra kontakt med både mäklare och säljaren. Läs mer
    2018-10-08 Magnus A svarar Jan-Erik L
    Hej Jan-Erik! Stort tack för att du tog dig tid att recensera mig här och kul att ni är nöjda med mitt jobb. Stort grattis återigen till ett mycket fint hus!
  • Veronica A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan har tagit hand om försäljningen av vår villa på ett mycket proffsigt sätt. Hållit oss uppdaterade genom hela processen och tagit hand om visningar och kontraktsskrivning precis som vi önskar.
    Vi kan varmt rekommendera Johan som mäklare! Läs mer
    2018-10-08 Johan N svarar Veronica A
    Stort tack Veronica för ert fina omdöme och att jag fick ert förtroende att sälja ert fina hus!
  • Anna Birgitta K skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    sålde en villa ,6 rum och kök samt köper en ny bostadsrätt. båda har förmedlats av samma mäklare som skött det hela på ett föredömligt sätt,Mäklaren har stött mig jättebra, det tackar en numera ensamstående änka för. Läs mer
    2018-10-08 Patrik svarar Anna Birgitta K
    Tack för ett bra omdöme. Nu är det bara att packa lådorna samt ladda för flytt till den nya och fina lägenheten.
  • Unni W skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Utmärkt visning och hjälp till att köpa bostadsrett i markplan Läs mer
    2018-10-08 Linnéa A svarar Unni W
    Bara roligt att få hjälpa till Unni, ses på tillträdet! :)
  • Christer C
    Christer C skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt bostad och mitt intryck av Magnus Ask är följande. Korrekt,trygg,kunnig,proffesionell och ärlig. Det är en kort beskrivning av viktiga ingredienser som en toppmäklare måste ha. Jag skulle/gör rekommendera Magnus till vänner o kompisar med flera för mig är han en mall på hur en mäklare ska agera.
    Jag ställer gärna upp med stolthet på att ge referenser angående Magnus
    Med vänlig hälsning,
    Christer Carlsson. Läs mer
    2018-10-06 Magnus A svarar Christer C
    Hej Christer!
    Stort tack för ditt mycket fina omdöme, jag lyfter på hatten! Hoppas att ni kommer att fortsätta trivas att bo granne med jaktmarkerna och den "gyllene triangeln" :-)
  • Jonas E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt hus. Perfekt från början till slut, bra kommunikation hela vägen, tack! Läs mer
    2018-10-05 Johan N svarar Jonas E
    Stort tack för ert fina omdöme Jonas! Där kommer ni få det kanon! Trevlig helg!
  • Nikola A
    Nikola A skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Magnus var erfaren och kom med mycket goda råd vid försäljningen av vårt hus. Han var tålmodig och hjälpsam när det gällde tekniska frågor ang husförsäljningen och fanns tillhands.

Magnus gjorde ett bra jobb med att presentera huset på bästa sett och var väldigt proffsig i kontakten med spekulanterna. Läs mer
    2018-10-04 Magnus A svarar Nikola A
    Hej Nikola!
    Tack för förtroendet att hjälpa Er med försäljningen av denna mycket fina och speciella villa och jätteroligt att Ni är nöjda med mitt arbete!
  • Alfred Erik B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Kändes tryggt och mäklare kunnig inom området Läs mer
    2018-10-04 Klas Ö svarar Alfred Erik B
    Tack Alfred för din fina reco! Kändes som vi hade ett riktigt bra samarbete från början till slut! :)
  • Anna-Karin N skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt ett kedjehus !
    Super trevligt bemötande / proffsigt !!!
    Förväntade mig ett sålt hus ! Det blev det och innan visning ! Super 🥇
    Proffsigt / lugn o mycket säker på sin sak !!! Super nöjd säljare !!! Läs mer
    2018-10-08 Mattias W svarar Anna-Karin N
    Hej Anna-Karin! Vad glad jag blir av ditt fina omdöme och vad kul att du är nöjd med affären! Ha en fin höst så hörs och ses vi snart igen. Mvh Mattias
  • Cecilia N skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde våran bostad innan den kom ut på Hemnet. På mindre än en vecka var det sålt, fantastiskt! Ett bevis på att Magnus är ett proffs och kan sin sak! Otroligt trevlig och lätt att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera Magnus!! Läs mer
    2018-10-02 Magnus A svarar Cecilia N
    Hej Cecilia! Va kul att ni är nöjda med mitt arbete, det var ett nöje att få hjälpa er att sälja ert fina hus! Ska bli kul att följa renoveringen på det nya ni köpt.
  • Björn Erik I skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt min tredje bostadsrätt i Skoghall och detta var utan tvekan det bästa bemötande. Grymt proffesionell mäklare med lättsamhet som jobbade på ett sätt som fick mig som köpare att känna mig trygg. Med uppdateringar från dag 1 till dagen då lägenheten var min gjorde mig glad och nöjd. Läs mer
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    -Köpt småhus rep. objekt
    -Trevligt bemötande

Snabb återkoppling och smidig affär. Inhämtade svar på de frågor som var möjliga trots försäljningsobjektets svåra karaktär. Få mäklare lägger den tid på rep. Objekt med låga utgångspriser speciellt efter påbörjad budgivning, vilket i detta fall gav ett seriöst intryck. Läs mer
  • Eva-Lena H skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Försäljningen av vårt hus har avlöpt smidigt och är mycket nöjd med mäklarens insatser. Bra och tydligt information till oss och suverän beskrivning och fotografering av huset. Vi har känt oss trygga i hela processen och mäklaren har återkopplat på ett bra vis. Läs mer
    2018-09-28 Magnus A svarar Eva-Lena H
    Hej Eva-Lena! Jättekul att höra att ni är nöjda med mitt arbete, nu får vi hoppas att vi även hittar en bra lägenhet åt er. Hälsa Håkan så hörs vi av inom kort.
  • Kent S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Högsta betyg hela vägen: effektivt och skickligt hanterat, tydlig info, snabb återkoppling via mejl - till och med när hon var bortrest (!) och bra tips och info om saker jag inte hade koll på sen tidigare. Mycket nöjd! :) Läs mer
    2018-10-08 Linnéa A svarar Kent S
    Hej Kent! Tusen tack för fint omdöme, glädjer mig att du är så nöjd med allt. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet! :)
  • Mathias B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt mitt hus i Karlstad på kyrkebolsgatan 1. Känner Mattias Wassberg sen tidigare och vet att han är en bra mäklare och jag blev inte besviken. Fick inte så mycket jag ville ha men det är ju marknaden som styr det! Men är som sagt nöjd med mäklarens arbete! Med vänlig hälsning, Mathias Bohnfeldt Läs mer
    2018-09-24 Mattias W svarar Mathias B
    Stort tack för ditt fina omdöme Mathias! Verkligen kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Vi hörs och ses snart! Mvh Mattias
  • Mari J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Utmärkt fastighetsmäklare som skötte allt excellent! Mer än mycket nöjd! Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt och sålt bostadsrätt
    Trevligt bemötande och stort engagemang
    Förväntningarna uppfyllda
    Positivt hela vägen Läs mer
  • Lotta W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias Wassberg hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han gjorde det proffsigt med ett lugnt och trevligt bemötande. Kändes som en närvarande mäklare som visade fokus på mig och min försäljning! Läs mer
    2018-09-20 Mattias W svarar Lotta W
    Hej Lotta! Tusen tack för det fina omdömet och för en väldigt trevlig affär från början till slut. Vi hörs och ses! Mvh Mattias
  • Lars-Magnus G
    Lars-Magnus G skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Villa/hästgård såldes med Patriks hjälp. Utmärkt bemötande och uppföljning genom processen. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-20 Patrik svarar Lars-Magnus G
    Tackar för full pott L-M och tack för ett bra samarbete under hela processen.
  • Karin Elin Kristina A skrev om Oscar Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevlig, positiv , service minded Läs mer
    2018-09-26 Oscar E svarar Karin Elin Kristina A
    Stort tack för omdömet! Hoppas ni kommer trivas i stugan:)
  • Carl Göran L skrev om Oscar Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt ett fritidshus. Oscar har varit mycket tillmötesgående och sett till att vi har haft all viktig information. Vi har sen tidigare (1993, Peter Winkvist), (2011 Magnus Ask, både sälj och köp) mycket goda erfarenheter av Svensk Fastighetsförmedling och även denna gång har allt fungerat perfekt. Läs mer
    2018-09-26 Oscar E svarar Carl Göran L
    Tack så jättemycket! Vad kul att höra att ni har varit nöjda och stort tack för ett fint samarbete!
  • Lennart A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mycket bra hela äredet pluss bemötandet tack lennart Läs mer
  • Carina H skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt lägenhet. Mäklaren var trevlig och uppmärksam, duktig att förklara olika skeden i processen. Tyckte budgivningen gick lite långsamt men det får man kanske räkna med. Jag är nöjd med köpet och proceduren med köpeavtal, bankkontakt etc. Läs mer
  • Madeleine B skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en fin bostadsrätt på Kasernhöjden! En drömlägenhet! Jag är mycket nöjd med service, information o bemötande av min mäklare! Förtroendefullt! Kan rek. Läs mer
    2018-10-08 Linnéa A svarar Madeleine B
    Hej Madeleine! Tack snälla för fin reco och vad roligt att du är så nöjd. Helt övertygad om att du kommer stortrivas i din nya lägenhet!
  • Britt F skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Ett fort och bra köp för mig och jag blev bra bemött. Läs mer
    2018-09-03 Malin G svarar Britt F
    Hej Britt! Vad kul att du är nöjd och tack för ditt omdöme. Vi ses på tillträdet! /Malin.
  • Birgitta F skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt en bostadsrättslägenket.
    Affären inte avslutad så jag väntar med omdöme.
    Hittils har allt fungerat bra. Läs mer
    2018-09-03 Johan N svarar Birgitta F
    Tack Birgitta för ditt omdöme! Givetvis kommer vi höra allt för att affären ska löpa på bra hela vägen!

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad