Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 356 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• 2019-05-26

Oscar J skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt bostadsrätt med hjälp av mäklaren Patrik Liikamaa. Bra bemötande och haft en god dialog med honom under hela försäljningsprocessen. Kan definitivt rekommendera Patrik! Läs mer
  • 2019-05-26

Linus B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt hus via Svensk Fast och Mattias. Bra bemötande och bra information. Läs mer
  • 2019-05-25

Bo L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Radhus åt morsans dödsbo. Ambitiös förutseende och trevlig. Nöjd. Läs mer
  • 2019-05-25

Karolina N skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har via Linnea fått ett personligt bemötande och en professionell hantering kring ett beslut som för mig kommer att ha stor betydelse för min framtid! Läs mer
  • 2019-05-24

Maria Margareta Eugenia L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan hjälpte mig sälja en tvåa i Karlstad.Hann var lätt att prata med kunnig och hjälpsam .Jag rekommenderar honom varmt till en bra och smidig affär Alf L Läs mer
    2019-05-24 Johan N svarar Maria Margareta Eugenia L
    Stort tack för ditt fina omdöme Alf! Och tack för ert förtroende att få sälja bostaden. Ha de gott!
  • Christina N

2019-05-22

Christina N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpt hus och mäklaren var noggrann och jättebra. Vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-19

Daniel G skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en bostadsrätt.
    Trevlig och tydlig mäklare som gjorde hela proceduren enkel och smidig! Mycket nöjd köpare! Läs mer
  • 2019-05-15

Annelie V skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fsg av radhus i Karlstad
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-05-15 Patrik svarar Annelie V
    Tack Anneli och kul att du uppskattade mitt arbete. Lycka till i din nya lägenhet.
  • 2019-05-10

Staffan S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt en trea Brf Fasanen Viken Karlstad.
    Patrik ,mäklaren, förstod mina önskemål.
    Genomförde försäljningen på ett proffsigt vis. Läs mer
    2019-05-10 Patrik svarar Staffan S
    Tack för rekommendationen Staffan. Tackar även dig för ett gott samarbete.
  • 2019-05-09

Muhammad Asif J skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    I have bought Storsvängen 24. I saw this house on the Svensk Fastighetsförmedling website. I called the broker, showed my interest and asked for visning the house. Patrik Liikamaa arranges the visning. After that we have talked may times and he was very cooperative. I this he is very professional and he did an excellent job. I think, broker met all my expectations and everything went very smoothly. Läs mer
    2019-05-09 Patrik svarar Muhammad Asif J
    Thank you for a nice review and I hope you will enjoy your new home for many years.
  • 2019-05-08

Anna-Karin A skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde en kolonistuga. Fick alltid ett vänligt bemötande, snabba svar och snabb återkoppling.
    Hade inga förväntningar. Stugan blev såld och det är jag förstås mycket nöjd med. Har aldrig sålt någon bostad förut så jag har inget att jämföra med. Läs mer
    2019-05-10 Malin G svarar Anna-Karin A
    Tack för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd! Vi ses på tillträdet! /Malin

Peter L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Lite dålig humor men annars perfekt. Allt annat ok :) Läs mer
    2019-05-06 Patrik svarar Peter L
    Tack för en fin recension Peter. Det tar ju en livstid att uppskatta Göteborgshumor. =)
  • Marziya K

2019-05-04

Marziya K skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Hej vi såld vårt hus på sommarro i Karlstad. Vi anlitade Magnus Ask.En kunnig , engagerad ,hjälpsam och lyhörd för både oss som säljare men även för köparna. Vi är sammanfattningsvis mycket nöjd både med affären samt med Magnus Ask och skulle utan tvekan vända mig till honom igen för försäljning eller köpa ! 👍👍👍👍👍🌹
    5 stjärnor till denna ”stjärnmäklare”
    Kunde inte haft en bättre mäklare! Tack
    Mvh marziya och kameran Läs mer
    2019-05-07 Magnus A svarar Marziya K
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda, alltid lika roligt att höra. Nu ska vi bara hitta ett annat bra hus åt er inom kort.

Ulf L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt vår lägenhet för att bosätta oss i vårt sommarställe.
    Klas bemötande och sitt engagemang var mycket stort.
    Jag har själv varit i försäljnings-branschen och vet att hans engagemang var väldigt stort och för oss kändes det tryggt.
    Jag kommer absolut att rekommendera er till våra vänner och bekanta.
    Ulf & Inger Lundberg Läs mer
    2019-05-06 Klas Ö svarar Ulf L
    Tack Ulf för förtroendet och chansen för mig att sälja Er fina lägenhet! Ses vid tillträdet!

Ewa H skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt en bostadsrätt. Klas har bemött oss väldigt bra och proffsigt. Om det blir aktuellt i framtiden med en ny affär väljer jag gärna Klas som mäklare. Läs mer
    2019-05-06 Klas Ö svarar Ewa H
    Hej Ewa! Grattis till en fin lägenhet och tack för Er rekommendation!
  • 2019-05-03

Ulla Margareta O skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi är verkligen nöjda med försäljningen av vårt hus som vi byggde 1975, det har varit ett stort beslut att ta. Försäljningen har verkligen gått fort från första mötet till slutförd försäljning. Vi är mycket nöjda med att det blev Ida och Johan som kommer att ta hand om "Vårt" hus. Och vi kan verkligen rekommendera Caroline som mäklare till våra vänner /bekanta. Så henne kan Ni vara stolta över trevlig, glad och mycket kunnig.
    Det dröjer säkert inte innan det kan bli fler i kvarteret.

MVH
    Ulla o Kjell-Åke Läs mer
  • 2019-05-02

Jacob L skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en lägenhet av Alexander, och han gav mig ett jättebra och fint bemötande.
    Han var väldigt trevlig och gav bra med information.
    Han var även väldigt hjälpsam och duktig.
    Har inget negativt att säga. Läs mer
  • IDA B

2019-05-01

IDA B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Kunde inte haft en bättre mäklare! Tack! Läs mer
  • 2019-05-01

Gladys P skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har absolut inget att klaga på. Allt har hittills fungerat klanderfritt. Läs mer
    2019-05-01 Johan N svarar Gladys P
    Tack för ett fint omdöme Gladys och grattis till en fin lägenhet!
  • 2019-04-29

Mats H skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En kunnig och engagerad mäklare som på ett snabbt och proffsigt sätt sålde vårt hus. Hjälpsam och lyhörd för både oss som säljare men även för köparna. Har bara positiva känslor kring husförsäljningen, trots att vi bott i huset i nästan 30 år och att det borde kännas vemodigt. 5 stjärnor till denna ”stjärnmäklare”. Läs mer
    2019-04-30 Magnus A svarar Mats H
    Tack för dom fina orden Mats och tack för förtroendet att få sälja Er fina fastighet.
  • Lotta B

2019-04-29

Lotta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt Bostad, Mäklaren Magnus Ask var så tillmötesgående, uppriktig, ställde upp även när det var helgdag, ordnade så vi fick träffa ägarna efter att vi köpt huset för att få en bra genomgång fr högsta betgg av oss Läs mer
    2019-04-30 Magnus A svarar Lotta B
    Tack för feedbacken Lotta och grattis till en helt fantastisk villa, välkomna tillbaka till Värmland!
  • 2019-04-28

Songul A skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Hej!

Vi köpte en bostadsrättslägenhet.
    Jag var väldigt nöjd med min mäklare. Vi blev mycket trevligt bemött av honom. Han var professionell i sitt jobb och försökte alltid hjälpa oss med allt vi behövde hjälp med och med våra frågor och funderingar vi hade.
    Våra förväntningar var att få bra hjälp av en professionell mäklare som är erfaren. kunnig, trevlig och hjälpsam. Jag tyckte att mäklaren levde upp till dem förväntningar jag hade. En av de viktigaste och bästa egenskaperna hos mäklaren jag tyckte var att han var bra på att förklara saker på ett tydligt sätt och ge bra information. Självklart väldigt TREVLIG person!!!
    Jag har hittills träffat mänga olika mäklare men har aldrig träffat en sådan TREVLIG, glad, vänlig, hjälpsam, positiv, uppriktig och framgångsrik person som Alexander.
    Därför vill jag tacka Alexander Makrygiannis så mycket för sitt fina arbete.

Vänliga hälsningar
    Songul Läs mer
  • Johan S

2019-04-25

Johan S skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde en villa . Vi blev mycket bra bemötta av vår mäklare . Han förklarade processen för oss på ett mycket bra sätt samt höll oss konstant uppdaterade angående affären . Vi hade nog ganska höga förväntningar angående vår försäljning som han faktiskt både uppfyllde samt överträffade med råge ! Jag är sammanfattningsvis mycket nöjd både med affären samt med min mäklare och skulle utan tvekan vända mig till honom igen för både kök som försäljning ! Läs mer
  • Ingemar P

2019-04-25

Ingemar P skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en villa och Klas har hanterat hela försäljningsprocessen på ett lugnt, proffsigt och trevligt sätt. Vi har fått det stöd som vi önskat och haft fullt förtroende och bra kommunikation under hela processen. Tror att även köparen är nöjd och fått det stöd och support som krävs inför ett så stort beslut. Läs mer
    2019-05-06 Klas Ö svarar Ingemar P
    Hej Ingemar! Tack för förtroendet vid Er försäljning och din fina reco!
  • 2019-04-25

Jeanette S skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt en villa.
    Mäklaren utförde sitt arbete på bästa sätt,
    fanns till hands vid frågor och funderingar.
    De förväntningar vi hade på försäljningen överträffades med råge.
    Mycket nöjd med hela försäljning. Läs mer
  • 2019-04-18

Karin J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska nu sälja mitt hus.
    Jag har blivit mycket korrekt bemött, fått all nödvändig information och mäklaren har varit mycket pedagogisk. Läs mer
    2019-05-06 Klas Ö svarar Karin J
    Hej Karin! Tack för din fina Reco!
  • 2019-04-14

Matilda E skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde en tvåa i Viken i Karlstad och kontaktade två olika mäklarfirmor. När Linnéa ringde upp mig så kändes det bra direkt! Hon va väldigt tydlig i sin kommunikation redan från början och det va inga som helst problem för henne att ha direktkontakt med min dåvarande hyresgäst. Allt sköttes väldigt snabbt och smidigt, och det blev många anmälda till visning. Lägenheten såldes tillslut innan visning och jag är väldigt nöjd med Linnéas arbete! Läs mer
  • 2019-04-13

Inger N skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt mitt hus (Slott) av Linnea . Linnea är otroligt seriös, återkopplar, är hjälpsam och alltid med ett leende på läpparna. Hon ser till att både säljare och köpare är mer än nöjda, hon är även otroligt snabb så jag slapp en långdragen process.
    Helt enkelt bästa mäklaren som jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-04-13

Thomas W skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt ett hus!
    Min erfarenhet av min mäklare är mycket trevlig, påläst och kompetent.
    Hela tiden trevligt bemötande.
    Inte första gången som mäklaren visade mig fastigheter.
    Jag kan bara rekomendera denna mäklare! Läs mer
  • 2019-04-11

Niklas E skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har nu köpt och sålt lägenhet med Klas som mäklare. Har under processen i bägge dessa affärer känt stort förtroende, engagemang och närvaro från Klas sida. Hoppas nu bara få hjälp med deklarationen😉. Läs mer
    2019-05-06 Klas Ö svarar Niklas E
    Tack Niklas! Självklart ska du får hjälp med deklaration! :)
  • 2019-04-10

Moa J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt min första lägenhet och jag tycker att mäklaren var suverän. Hon var väldigt trevlig och kunde mycket, eftersom det va min första lägenhet hade jag inte så mycket förväntningar. Hon hjälpte om jag undrade något. Hon var toppenbra Läs mer
  • 2019-04-09

Caroline W skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Allt har fungerat smidigt och enkelt och vår mäklare var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-04-10 Magnus A svarar Caroline W
    Hej Caroline! Grattis till ett väldigt bra hus och grattis till 2 fastighetsaffärer under samma vecka, bra jobbat :-)
  • 2019-04-08

Ulrica L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadsrätt i KSD
    Blev väl bemötta och mäklaren var lätt att få tag i
    Levde upp till förväntningarna. Positiv och påläst Läs mer
    2019-04-08 Johan N svarar Ulrica L
    Stort tack Ulrica för ert fina omdöme! Kul att ni är nöjda och grattis till en mycket fin bostad! Vi hörs när vi närmar oss tillträde!
  • 2019-04-08

Kajsa-Lisa L skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt hus via Svensk Fastighetsförmedling. Trevligt bemötande och bra kommunikation, svarar bra på de frågor man som oerfaren köpare har angående t.ex. bank och kontrakt. Läs mer
  • 2019-04-07

Emmelie S skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde vår villa och blev bemötta proffsigt av vår mäklare. Han levde upp till våra förväntningar och gjorde ett mycket bra jobb.
    Han guidade oss genom hela processen så vi kände oss trygga i våra beslut. Läs mer
    2019-04-08 Magnus A svarar Emmelie S
    Tack för er feedback Emmelie! Jag uppskattade att få ert förtroende att sälja er fina villa, nu kan ni fokusera på huset ni köpt.
  • 2019-04-06

Lilian O skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline har varit snabb o proffsig i sitt jobb-vänlig och tillmötesgående och lyhörd. Fotografen saknade empati o förmåga att lyssna. Hon bara drev på utan att lyssna in. Fotona kändes heller inte proffsiga. Obs detta har inte med Caroline att göra utan avser enbart fotografen.
    Jag har sålt en villa i Forshaga Läs mer
  • Peter L

2019-04-06

Peter L skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Försäljningen av min bostadsrätt gick långt över förväntan.
    Den kom ut på annons en fredag eftermiddag och såldes på måndagen därefter. Mäklaren gjorde ett kanonjobb från början till slut.
    Tack Svensk Fastighetsförmedling Karlstad och Linnea Almbring Vahlberg (mäklare). Läs mer
  • Maysa S

2019-04-06

Maysa S skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en villa och hade varit på visning, då fick jag en riktig bra mottagning och förklaringar av huset och området. Mäklaren svarade på alla frågor och funderingar som jag hade så att allt blev solklart. Det var härligt och jag väldigt nöjd och tacksam.
    Maysa 🌸 Läs mer
    2019-04-07 Magnus A svarar Maysa S
    Skönt att höra att ni känner er trygga i ert köp av er nya fina bostad. Också roligt att höra att min information om bostaden varit bra, kan gratulera till ett väldigt fint och välskött hus!
  • 2019-04-05

Josefin M skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Allt har gått super bra till och trevlig mäklare! Köpte hus i Forshaga! Läs mer
  • 2019-04-04

Susanne N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Har sålt en villa med hjälp av er mäklare
    Utan att ha erfarenhet av mäklare förut är det bara att hoppas att alla mäklare är lika trevliga som Caroline Larsen
    Har fått jättebra feedback hela tiden.
    Kan inte bli bättre
    Om jag skulle behöva en mäklare nån mer gång är det till Caroline jag skulle vända mig till
    Rekommenderar henne alla dagar i veckan

MVH Lennart Nordh Forshaga Läs mer
  • 2019-04-04

Jonathan G skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt en lägenhet och blev mycket väl bemött av min mäklare, bra och nära kontakt genom hela affären och jag är mycket nöjd överlag! Läs mer
  • Anton D

2019-04-03

Anton D skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Niklas hjälpte mig att sälja min lägenhet på våxnäs.
    Niklas är väldigt kunnig och tillgänglig samt höll mig väl uppdaterad genom hela processen och gjorde att hela affären kändes trygg från början till slut.
    Niklas levde helt upp till förväntningarna jag hade från början och jag kommer absolut använda mig av Niklas vid nästa försäljning. Läs mer

Malin L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Magnus hjälpte oss att sälja vår villa i Karlstad. Han är en mycket bra, ambitiös och kunnig mäklare! Hängiven och framförallt lättillgänglig. Rekommendera Magnus och svensk fastighetsförmedling till andra Läs mer
    2019-04-07 Magnus A svarar Malin L
    Det blev en snabb och smidig affär, jättekul att ni är nöjda med mitt jobb. Nu kan ni fokusera på det ni köpt :-)
  • 2019-03-31

Birgitta C skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Patrik handlade försäljningen av min villa på ett korrekt och förtroendeingivande sätt. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-05-06 Patrik svarar Birgitta C
    Tack för ett fint omdöme Birgitta. Hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten.
  • 2019-03-31

Per Ola T skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadsrätt. Bra återkoppling och uppdatering. Professionell attityd och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-30

Mikael B skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alex är en fantastiskt trevlig och glad mäklare och person, han sprider glädje och skratt och har gjort vår försäljning av bostadsrätt till en fröjd med många trevliga och roliga samtal.
    Han har gjort ett kanon arbete under tuffa förhållanden på bostadsmarknaden.
    Kunde inte varit nöjdare Läs mer
  • Jolly-Roger S

2019-03-29

Jolly-Roger S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpte nyss hus genom Svensk Fastighetsförmedling i Forshaga med Caroline Larsen som mäklare. Vi är supernöjda med henne och hon har gjort ett riktigt bra jobb! Läs mer
  • 2019-03-27

Husam E skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt snäll tjej och sakkunnig i det hon gör. Lycka till Läs mer
  • 2019-03-22

Per-Ola W skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Patrik och Svensk fastighetsförmedling hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda. Vi fick tydlig och bra vägledning från start till försäljning, och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Att han sedan lyckades skapa ett stort intresse inför visning som ledde till ett försäljningspris som för oss var över förväntat, gör inte saken sämre. Läs mer
    2019-05-06 Patrik svarar Per-Ola W
    Tack för ett fint omdöme P-O. Lycka till med husbygget nu.
  • 2019-03-21

Emice Invest Aktiebolag skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålt en tomt.

Caroline är proffsig, tillgänglig, kunnig, trevlig och glad.. Jag är supernöjd! Läs mer

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad