Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Snittbetyg
4.8
Ring 054-21 10 00 Dela

Om företaget

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort! Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga...

1620 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 1620 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Jon R
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Bra, kunnig, jordnära, intresserad., drivande.

Ann-Cathrine S
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Deje

Kunnig o trevligt bemötande. Bra information under den snabba processen

Åsa N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Väldigt trevligt bemötande! Tydligt och tryggt från visning till kontraktskrivning. Vi kan varmt rekommendera Joakim och Svensk Fastighetsförmedling.

Lennart M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Vi är så nöjda med Joakim som mäklare för försäljningen av vår lägenhet. Alltid haft ett trevligt bemötande, proffsig och så lätt att ha att göra med. Hela processen har gått smidigt och flutit på bra. Trots att det inte är de säkraste tiderna med försäljning just nu, och man aldrig kan veta säkert hur det ska gå, så har det nog ändå gått bättre än väntat. Efter visningen som var på en onsdag kunde vi skriva kontraktet på fredagen och alla nöjda och glada. Kan verkligen rekommendera Joakim och svensk fastighetsförmedling.

Emma Å
Karlstad

Vi är mycket nöjda med Joakim som mäklare! Alltid tillgänglig och svarar på dom frågor vi haft. Vi hade väl såklart förhoppningar om att få mer för lägenheten men i dagens läge är vi bara glada för att vi fick den såld så pass fort. Köparen la ett lägre bud än utgångspriset men tillsammans med Joakim kom vi överens om ett motbud som han trodde köparen skulle gå med på, vilket dom gjorde. Otroligt skönt när försäljningen gick igenom!

Henrik O
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Klöverud

Tydligt och klart vid kontraktskrivning

Mats L
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Uppmärksam, lyhörd, trevlig, kunnig och i övrigt väldigt bra att ha att göra med.

Marita B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Norrstrand

Proffsigt bemötande, bra och snabb återkoppling

Marcus G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Norrstrand

Vi valde Johan då vi upplevde honom som professionell och förtroendeingivande vid första mötet. Detta har han sedan fullt levt upp till och vi har kunnat känna oss trygga med vårt val genom hela försäljningsprocessen. Utöver detta har han även alltid varit trevlig och också tydlig i sin kommunikation. Rekommenderas!

Anna F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Sjögren en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Molkom

Kände att Ebba var en trevlig, kompetent och engagerad mäklare.

JOHAN D
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Grums

Anders är mycket kommunikativ, lugn och beskedlig. Rekommenderas +++++

Christina F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
KARLSTAD

Professionellt bemötande och mycket tillmötesgående och snabb vid visning och kontraktsskrivning.

Christina O
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Edsvalla

Jag blev väldigt bra bemött av Joakim och han gav ett gott intryck redan från början. Han uppfyllde de förväntningar jag hade när det gäller försäljningen av min bostad. Det gick snabbt och priset var efter rådande omständigheterna på bostadsmarknaden ok. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Marianne O
Norrstrand

Trevlig kille, kontakten gick väldigt bra mellan oss, snabba besked, blev bemött väldigt bra. Inget att klaga på. Marianne

Henrik E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Färjestad

Sanna är rutinerad och lätt att ha att göra med. Vi har haft med varandra att göra vid flera försäljningar och köp och det flyter alltid på enkelt och smidigt. Rekommenderas varmt!

Marianne O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Centralt

Jag har haft Carolin vid flera tiilfällen kan inte tänka mig någon bättre. Kontakten oss imellan jätte bra.Informera bra har känt mig trygg med henne. Toppen betyg.

Nathalie K
Norrstrand

Ett avslappnat men professionellt första bemötande där Joakim ger information om process och arbetssätt samtidigt som han ställer frågor för att lära känna dig som säljare vilket jag uppskattade väldigt mycket. I Joakim får du en mäklare som är ärlig och rak på sak, jobbar hårt för att uppnå ditt mål som säljare.

Alette B
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Rak & ärlig, återkommer efter att han sålt mitt boende.

Mats A
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Forshaga

Toppen! Allt gick smidigt som bara den!

Pia N
Karlstad

Så nöjd med Joakim, känt mig trygg hela vägen. Bra idéer, lyssnar, nytänk, kunnig vi hade ett mycket gott samarbete enligt mig i all fall… Att jag känner mig trygg med min mäklare är för mig mycket viktigt då det är en stor affär i livet, Tack!

Suzanne M
Karlstad

Sanna är en professionell, engagerad och skicklig mäklare. Jag har känt stort förtroende under hela processen och hon har mina varmaste rekommendationer.

Albert S
Skrev om Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Sonja var väldigt bra och jag fick ett bra bemötande!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hugo B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Sjögren en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Viken

Bra bemött eftersom hon snabbt fixade så jag kunde titta på lägenheten när det egentligen inte var visning. Snabb affär i och med bra kontakt mellan mäklaren och säljaren. Bra eftersom hon svarade på sms tillräckligt snabbt. Hade inga förväntningar, allt var bra i slutändan.

Filip S
Hammarö

Joakim kändes trygg och rak ifrån första stund, fanns inte svaren på våra frågor jagade han dem direkt och återkom snarast möjligt. Upplevde också att han inte undanhöll något utan berättade om allt positivt som negativt.

Agneta Monica Birgitta A
Hammarö

Tillgänglig. Snabb med respons. Engagerad o h kunnig. Trevlig och lätt att samarbeta med

Lotta L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Victor var väldigt lyhörd för våra behov och gav oss också värdefulla råd på vägen. Tydlig kommunikation och regelbunden återkoppling och uppdatering under hela processen vilket vi verkligen uppskattade.

Lennart M
Edsvalla

Fantastiskt bra bemötande. Kände direkt förtroende och har hela vägen haft jättebra kontakt. Alltid svarat på frågor, gett bra tips. Och supertrevlig att ha att göra med. Det är ju en stor affär med både köp och försäljning av bostad. Har därför känts tryggt med Joakim som mäklare. Alltid kunnat få svar på frågor och funderingar och fått det förklarat på ett bra sätt att man förstår även om man själv inte är insatt i allt. Vi köpet av bostaden så fick vi god hjälp. När vi visade intresse för bostaden ordades det...

Emma Å
Edsvalla

Otroligt trevligt bemötande, enkel att ha att göra med. Lätt att få kontakt med, svarar snabbt på de frågor man har. Vid kontraktsskrivning är det ofta mycket byråkratspråk men han förklarade väldigt bra vad som menades med det som stod. Vi fick en privat visning av huset vilket va skönt, då man känner sig mindre stressad när man är själv. Huset skulle gå ut på hemnet dagen efter men vi fick det uppskjutet en dag för att vi skulle hinna fundera lite till, detta uppskattade vi väldigt mycket. Efter att vi fick huset blev...

JOHAN D
Karlstad

Rekordsnabb försäljning. Sanna var mycket professionell och tillmötesgående under hela processen. +++++

Anna A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Sundsta

Lugnt och tryggt intryck och framtoning, proffsigt. Guidat och svarat på frågor på ett förtroendefullt sätt. Har från visning till köp känts väldigt bra i kontakten.

Linda K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Skived

Mycket trevlig och hjälpsam! Känner mig trygg med mitt bostadsköp :-)

Jens M
Karlstad

Ebba har varit en mycket lyhörd och engagerad mäklare! Hon svarade på alla mina frågor på ett föredömligt sätt. Jag är mycket nöjd med Ebba spm mäklare och köpet av lägenheten.

Lina J
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Mycket bra bemötande och förtroendeingivande

Svar från Magnus Ask

Jag är tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja er fina villa, tack för ett fint samarbete!

Emelie R
Hammar

Upplevde honom som oerfaren och något ostrukturerad både på distans och i person, men han är trevlig och gör sitt bästa.

Philip H
Skoghall

Otroligt bra och trevlig mäklare!

Anna R
Köpte sin stuga med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Fått fint bemötande av Sonja!

Anders A
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Tydlig med vad vi kunde förvänta oss i rådande ekonomiska läge. Oerhört driven samt arbetssam med att kontakta presumtiva intressenter. Hon medverkade i samarbete med oss till att affären slutade med förnöjsamhet. Vi kan rekommendera Sanna varmt.

Michael A
Hammar

Joakim tog över en försäljning i semestertider som sköttes bra. Jag hade en förväntan på att Joakim skulle kontaktat mig tidigare inför kommande visning som var bokad. Jag fick ring upp när jag tyckte det var dags att prata vid.

Lise-Lotte W
Portila

Victor var väldigt engagerad, personlig och känns ärlig och väldigt vänlig. Han har hållit oss uppdaterad på hur det har gått under hela processen vilket har gjort att vi har känt oss delaktiga.

Britt-inger Christina L
Forshaga

Vi kände till Anders för han sålde våran sommarstuga för 2år sedan var så nöjd så vi ringde honom o bad att han skulle sälja vårat hus han är jättebra trevlig o väldigt hjälpsam kan verkligen rekommendera honom

Anna-Lena B
Köpte sin stuga med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Södra Kroppkärr

Hon var fin och seriös. Allt har fungerat bra

Niclas O
Forshaga

Väldigt proffsig och erfaren fastighetsmäklare

Eric L
Karlstad

Sanna överträffade våra förväntningar, fanns alltid tillgänglig och höll oss uppdaterade genom hela processen. Vi är mycket glada över vårt val av mäklare.

Bengt Gustav Ivan N
Slottsbron

Han skötte allt perfekt från början till slut..japp..japp inget att klaga på

Britt-Marie K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Sonja har varit mycket professionell i hanteringen av försäljningen av lägenheten. Hon har under hela tiden informerat om läget gällande visningar, budgivningen mm. Jag kan varmt rekommendera Sonja som mäklare.

Monika M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skoghall

Sonja var mycket påläst om lgh, jag fick svar på alla frågor jag hade, dessutom är hon väldigt trevlig, kompetent och tillmötesgående. Känner mig trygg med Sonja som min mäklare. Kan varmt rekommendera henne!!

Lars B
Kil

Trevlig, kunnig och informativ

Nathalie A
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Västra Lersätter

Bra, kunnig och tillgänglig.

Lennart Å
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Värmskog

En representant för S Fastighetsförmedling som håller högsta klass dvs balanserad, säljande, informativ och inte minst en person som både köpare och säljare känner sej trygg med.

Victor S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Sanna va otroligt bra hjälp till att jag fick lägenheten jag verkligen ville ha. Grymt proffesionellt jobb, rekommenderar starkt 🥳

Filtrera omdömen