Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!

Läs vad 880 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad 2

• köpte en tomt med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Centralt
    2021-05-12
    Jag var väldigt nöjd med mäklaren! Köpte en tomt och allt var som den ska.
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Snårstad
    2021-05-12
    Mkt trevlig och professionell mäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-05-10
    Mycket bra mäklare. Mycket mycket bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Södra Råtorp
    2021-05-08
    Sålt en bostadsrätt

Inlyssnande
    Lugn
    Erfaren
    Förtroendegivande
  • sålde sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Molkom
    2021-05-07
    har sålt mitt hus,
    en engagerad mäklare som man verkligen fick förtroende för.
  • Chuantao Z
    2021-05-04
    I have just sold my apartment with the help from Anders. He is so supportive, active and respond to any questions immediately. He is also very responsible, not only for the seller but also for the buyer, try to fix any problems with warm heart! He is super professional for selling and buying bussiness! Stongly recommand!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Lindenäs
    2021-05-04
    Sålt sommarbostad på Lindenäs 1:11 Hammarö!
    Bemötande av mäklaren var toppen!
    Våra förväntningar motsvarade leveransen!
    Lite svårtolkat vad för pris som gick ut på marknaden!
    Ryktet säger ett pris och vad vi kom överens om var ett annat!
    Behöver inte betyda att mäklaren gjort något galet!
    Kanske misstolkning bland kunder!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-05-04
    Proffsig och hjälpsam. Snabba svar på frågor.
    Tack för det fina omdömet och välkomna hem till Karlstad. Patrik Liikamaa
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-05-04
    Vi har sålt vår bostadsrätt, och har haft hjälp av Patrik för andra gången. Bemötandet har varit väldigt trevligt och har känts bra från första början. Vi är så nöjda!
    Kul med det fina omdömet Ingela och grattis till den lyckade försäljningen. Ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet när den väl är klar. Patrik Liikamaa
    2021-05-03
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Patrik tidigare. Han är seriös, kunnig och allmänt trevlig.
    Tack för det fina omdömet Steve. Alltid kul att göra affärer ihop och kul med den lyckade försäljningen. Patrik Liikamaa
  • skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-05-03
    Skulle rekommendera Emma till alla! Otroligt bra bemötande och hjälpsam hela vägen. Mycket tacksam att hon hjälpte oss att sälja.
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Lindenäs
    2021-05-03
    Magnus är serviceminded, kundfokuserad och lösningsorienterad och ser till såväl köpares som säljares intressen.
    Härligt att höra att du är nöjd Mathias och grattis till ett riktigt drömläge! Magnus Ask
  • skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-05-03
    Vänlig, tillmötesgående, påläst, stöttande i frågor kring dödsbo när vi skulle sälja vår mors lägenhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Våxnäs
    Sålt bostadsrätt.
    Niklas har ett behagligt bemötande. Ger positiv känsla direkt.
    Utfallet på bostadsrätten blev det förväntade.
    Sammanfattat ger Niklas ett kompetent intryck.
  • skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-04-30
    Jag mötte Emma i lägenheten som jag sålde och jag fick en bra känsla direkt och jag fick mer pengar för lyan än vad jag hade räknat med. Emma och hennes kollegor skötte sig väldigt bra genom hela affären jag är mycket nöjd. Mvh Robban
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Våxnäs
    2021-04-30
    Raskt og effektiv, meget hyggelig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Marieberg
    2021-04-13
    Köpt en bostadsrätt. Johan har varit klar och tydlig i sin kommunikation under hela processen, och sett lika mycket till köparens som säljarens del i affären.
    Tack för det fina omdömet Emma! Och stort grattis till en underbar bostad! Riktigt kul att göra affärer med dig! Johan Nöbauer
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Hultsberg
    2021-04-12
    Alltid trevligt bemötande, återkopplade alltid, fick bra förklaringar på mina frågor.
    Har bara superlativ att säga, bästa mäklaren 👍🏼
    Skötte husförsäljningen med bravur!
    Stort tack för det fina omdömet och det goda samarbetet Sanna. Riktigt roligt att få göra affärer med dig! Johan Nöbauer
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-04-12
    Väldigt trevlig och hjälpsam, går igenom allt man behöver veta och jobbar snabbt. Jätte nöjd 👍
    • Centrum
    2021-04-08
    Har sålt en bostadsrätt. Väldigt bra mycket bra bemötande av Patrik. Att få våran bostad såld och det fixade Patrik galant bra
    Mäklare .jag är väldigt nöjd med att det gick fort att sälja våran bostad och vi skulle välja Patrik om det skulle bli något mer köp av bostad i framtiden.
    Tack för det fina omdömet Katarina och grattis till en lyckad försäljning. Hoppas ni kommer trivas bra i den nya bostaden. Patrik Liikamaa
    2021-04-06
    Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Carolin som ger ett proffesionellt intryck och en trygghetskänsla genom processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-04-05
    Trevligt bemötande och smidig affär! Svarade snabbt om man hade frågor, super nöjd!
    2021-04-04
    Köpte lägenhet, blev bemött av en trevlig person som bryr sig om sina kunder
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-04-04
    Otroligt proffsigt bemötande och hög kompetens genom hela processen.
    Höll oss uppdaterade och gav information på ett pedagogiskt sätt. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen. Vi ka varmt rekommendera Anders!
    • Vålberg
    2021-04-01
    Sålt en lägenhet. Han visade upp ett stort förtroende och ett väldigt bra bemötande. Han återkopplade under försäljningens gång. Det var kanon bra. Man är supernöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Kvarnberget
    2021-03-31
    Har haft Emma Björkman som mäklare vid försäljning vid en bostadsrätt. Fick tips om att hon är en bra mäklare via en fotograf som arbetat tillsammans med henne. Upplever att Emma bemöter såväl säljare som köpare på ett trevligt och seriöst sätt. Min bedömning är att Emma lyssnar in mina önskemål som säljare, men ändå använder sin egen erfarenhet och ger råd angående lämpligt utgångspris, annonsering, visningar, budgivning etc. Jag skulle gärna rekommendera någon av mina vänner eller bekanta att använda Emma som mäklare vid försäljning av bostad. Hon är effektiv, informativ och uppträder proffsigt i alla situationer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Vågmästaren
    köpt lägenhet,
    bra bemötande
    förväntningarna var som de blev bemötta
    lite väl stressigt avslut från mäklarenssida, man behöver mer än 15 min att bestämma sig på
    • Vålberg
    Jättebra mäklare och lätt o prata med han duktig på sitt jobb 10 p
  • köpte en tomt med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Grums
    2021-03-30
    En av bästa mäklare i Karlstad
    Tack för det Saman. Lycka till med verksamheten. Patrik Liikamaa
    2021-03-29
    Bra och engagerad Mäklare. Rekommenderar starkt
    • Inre Hamn
    2021-03-26
    Emma hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Hela uppdraget gick snabbt från start till slut. Jag fick all den information jag behövde både snabbt och vid rätt tidpunkt.
    Jag kan varmt rekommendera Emma om du går i tankarna att anlita en mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Herrhagen
    2021-03-26
    Proffsigt och lyhört bemötande. Mina önskemål blev hörda i första hand.
    2021-03-26
    Emma hjälpte mig att sälja min lägenhet, hon är professionell, trevlig och levde verkligen upp till förväntningarna.
    Emma visade en god tillgänglighet och höll mig uppdaterad från start till mål.

Jag kan absolut rekommendera Emma som mäklare, hon sätter kunden i fokus och det märks att hon älskar sitt jobb!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Herrhagen
    2021-03-26
    Trevligt bemötande och väldigt lätt att ha att göra med
    • Kvarnberget
    2021-03-24
    Trevlig, noggrann och snabb med att återkoppla! Bästa betyg till Niklas!
    • Haga
    2021-03-23
    Otroligt proffsig och trevlig mäklare som var med oss hela vägen. God kontakt hela tiden och det kändes som en otroligt trygg affär då jag och min sambo köpte vår första gemensamma lägenhet tillsammans.
    Köpt lägenhet
    Mycket bra bemötande,proffsigt.
    Lätt att få till tid för visning
    Snabb återkoppling
    Informativ.
    Grattis till köpet och tack för det fina omdömet. Patrik Liikamaa
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Henstad
    2021-03-22
    Sålt villa Skillingvägen 15. Patrik Liikamaas bemötande var trevligt och sakligt. Han gav bra information,hela affären gick fort och smidigt.
    Rekommenderar honom gärna tillandra.

Mvh M-L Seth
    Kul att ni är nöjda med försäljningen och mitt arbete. Nu är det bara att ladda inför flytten till er nya, fina lägenhet. Patrik Liikamaa
    2021-03-22
    Vi fick en, för oss, bättre tid att titta på lägenheten, vi fick möjlighet att prata med banken innan vi fortsatte vår budgivning och Patriks bemötande och handläggning när vi vunnit budgivningen var jättebra.
    Vi är mycket nöjda.
    Tack för det fina omdömet Kerstin och grattis till er nya lägenhet. Lycka till med flytten. Patrik Liikamaa
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Södra Råtorp
    2021-03-21
    Johan har ställt upp till 100% både vid försäljning av min bostadsrätt och hjälpt oss i jakten på hus. Att som Läge+kund ha haft en ”egen” mäklare att vända sig med frågor då man varit intresserad av ett objekt har varit ovärderligt. Johan har tagit sig tid att titta på besiktningsprotokoll och objektsbeskrivningar och kommit med råd inför visningar och budgivningar.
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete och stort tack för förtroendet att få sälja din vackra lägenhet. Johan Nöbauer
    • Gruvlyckan
    2021-03-20
    Niklas har varit lätt att nå, snabb på att svara och erbjudit rakt igenom bra service.
    • Färjestad
    2021-03-18
    Oerhört engagerad och pålitlig. Tryggheten och ärligheten han förmedlade i ett så stort och viktigt köp var ovärderligt.
    Tack Rasmus, det värmer att höra att ni kände er trygga i ert husköp. Stort grattis till ett väldigt fint hus med en planlösning som är unik. Magnus Ask
  • skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-03-18
    Jag har sålt mitt älskade hus på landet och Caroline har varit fantastisk genom hela resan! Mycket bra bemötande hela tiden och jag känner stort förtroende för henne.
    Dessutom vill jag ge en eloge till den fantastiskt genuint genomtrevliga fotografen som var här och tog så fina bilder!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Kronoparken
    2021-03-18
    Tydlig och kompetent. Lätt att komma i kontakt med och återkopplar snabbt.
    2021-03-17
    Försäljning av bostadsrätt

En mycket proffsig och trevlig mäklare. Trygg, kunnig och med ett bra bemötande. Vi är väldigt nöjda & kan varmt rekommendera Anders till andra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-03-16
    Köpt en villa i Forshaga via Caroline, som är väldigt förtroendeingivande och trevlig.
    2021-03-13
    Väldigt proffsig, trevlig och tillmötesgående mäklare. Hon ansträngde sig och gjorde det lilla extra för att vi skulle känns oss trygga.
    2021-03-10
    Vi köpte en bostadsrätt och vi blivit bemött på ett jätte trevligt sätt. Allting gick superbra och vi fick hjälp av Anders från början till slut. Allt var förklarat på ett förståeligt sätt.
    Jätte trevlig kille!!!!
    Vi tackar Anders för allt!
    2021-03-08
    Inget är för stort eller för litet för Anders.
    Anders är mäklaren av det otroligt proffsiga, genuina och lyhörda slaget och är verkligen engagerad i vad han än säljer.
    Varje liten detalj är viktig att få med och det leder också till det höga förtroendet han ger som mäklare både för säljare och köpare, vilket sedan speglar sig i slutpriset.
    Jag är supernöjd med min försäljning där vi tillslut lyckades slå föreningsrekord!
    Jag kommer utan tvekan anlita Anders igen när det är dags för värdering eller försäljning!

2 rok Skoghall
    2021-03-06
    Vi kommer varmt rekommendera Magnus till vänner och bekanta som i framtiden ska sälja sin bostad. Vi har precis köpt hus som Magnus förmedlat och kort därefter sålde han även vårt.
    Trygg, professionell och mycket förtroende ingivande. Snabb & bra återkoppling.
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete och stort tack för förtroendet att få sälja ert vackra hus, en riktig drömvilla. Bara att gratulera de lyckliga köparna! Magnus Ask