Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 186 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• Eva-Lena H
    Eva-Lena H skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Försäljningen av vårt hus har avlöpt smidigt och är mycket nöjd med mäklarens insatser. Bra och tydligt information till oss och suverän beskrivning och fotografering av huset. Vi har känt oss trygga i hela processen och mäklaren har återkopplat på ett bra vis. Läs mer
  • Kent S
    Kent S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Högsta betyg hela vägen: effektivt och skickligt hanterat, tydlig info, snabb återkoppling via mejl - till och med när hon var bortrest (!) och bra tips och info om saker jag inte hade koll på sen tidigare. Mycket nöjd! :) Läs mer
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt mitt hus i Karlstad på kyrkebolsgatan 1. Känner Mattias Wassberg sen tidigare och vet att han är en bra mäklare och jag blev inte besviken. Fick inte så mycket jag ville ha men det är ju marknaden som styr det! Men är som sagt nöjd med mäklarens arbete! Med vänlig hälsning, Mathias Bohnfeldt Läs mer
    2018-09-24 Mattias W svarar Mathias B
    Stort tack för ditt fina omdöme Mathias! Verkligen kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Vi hörs och ses snart! Mvh Mattias
  • Mari J
    Mari J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Utmärkt fastighetsmäklare som skötte allt excellent! Mer än mycket nöjd! Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt och sålt bostadsrätt
    Trevligt bemötande och stort engagemang
    Förväntningarna uppfyllda
    Positivt hela vägen Läs mer
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias Wassberg hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han gjorde det proffsigt med ett lugnt och trevligt bemötande. Kändes som en närvarande mäklare som visade fokus på mig och min försäljning! Läs mer
    2018-09-20 Mattias W svarar Lotta W
    Hej Lotta! Tusen tack för det fina omdömet och för en väldigt trevlig affär från början till slut. Vi hörs och ses! Mvh Mattias
  • Lars-Magnus G
    Lars-Magnus G skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Villa/hästgård såldes med Patriks hjälp. Utmärkt bemötande och uppföljning genom processen. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-20 Patrik svarar Lars-Magnus G
    Tackar för full pott L-M och tack för ett bra samarbete under hela processen.
  • Karin Elin Kristina A
    Karin Elin Kristina A skrev om Oscar Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevlig, positiv , service minded Läs mer
  • Carl Göran L
    Carl Göran L skrev om Oscar Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt ett fritidshus. Oscar har varit mycket tillmötesgående och sett till att vi har haft all viktig information. Vi har sen tidigare (1993, Peter Winkvist), (2011 Magnus Ask, både sälj och köp) mycket goda erfarenheter av Svensk Fastighetsförmedling och även denna gång har allt fungerat perfekt. Läs mer
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mycket bra hela äredet pluss bemötandet tack lennart Läs mer
  • Carina H
    Carina H skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt lägenhet. Mäklaren var trevlig och uppmärksam, duktig att förklara olika skeden i processen. Tyckte budgivningen gick lite långsamt men det får man kanske räkna med. Jag är nöjd med köpet och proceduren med köpeavtal, bankkontakt etc. Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en fin bostadsrätt på Kasernhöjden! En drömlägenhet! Jag är mycket nöjd med service, information o bemötande av min mäklare! Förtroendefullt! Kan rek. Läs mer
  • Britt F
    Britt F skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Ett fort och bra köp för mig och jag blev bra bemött. Läs mer
    2018-09-03 Malin G svarar Britt F
    Hej Britt! Vad kul att du är nöjd och tack för ditt omdöme. Vi ses på tillträdet! /Malin.
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt en bostadsrättslägenket.
    Affären inte avslutad så jag väntar med omdöme.
    Hittils har allt fungerat bra. Läs mer
    2018-09-03 Johan N svarar Birgitta F
    Tack Birgitta för ditt omdöme! Givetvis kommer vi höra allt för att affären ska löpa på bra hela vägen!
  • Tommy T
    Tommy T skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fantastisk bra service och en mäklare som lyssnade både på säljare och köpare. Läs mer
    2018-09-02 Magnus A svarar Tommy T
    Väldigt roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete trots att vi inte riktigt nådde dit vi trodde prismässigt. Nu önskar jag er lycka till med det nyinköpta huset! Med vänlig hälsning Magnus
  • Rune Roger I
    Rune Roger I skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en villa/fritidsfastighet på ca 105 m2, med tillträdesdag den 6 okt.
    Bemötande och service har varit mycket bra!
    Eftersom vi sålde på ett förhandsbud innan visning har vi inte haft så mycket kontakt tills nu, men köpeavtal är skrivit så allt är klart för den 6 okt.
    Mäklarens värdering var 2,2 - 2,5 milj. och budet/priset vi fick var 2,5 milj. så vi är nöjda med affären.
    Hela processen har varit smidig och positiv upplevelse. Läs mer
    2018-08-20 Patrik svarar Rune Roger I
    Tack för ett bra samarbete och ett fint omdöme Rune. Jag förstår att ni kommer att sakna detta fina och idylliska ställe.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt bostad! Snabb återkoppling vid kontakt på både Mail, sms och telefon! Trevligt och proffesionellt bemötande med en äkthet. Läs mer
    2018-08-17 Patrik svarar Jenny W
    Tack för ett fint omdöme Jenny. Hoppas er flytt från norr går bra. Välkomna hem till Karlstad!
  • Lena G
    Lena G skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en bostadsrätt och Alexander var vår mäklare. Vi blev trevligt och positivt bemötta. Alexander var tydlig och noggrann vid vår kontakt samt att han tog sig tid med ärendet och upplevdes inte som stressad, extra plus för att han inte var svår att nå då vi sökte honom.
    Vi kan verkligen rekommendera honom.
    Lena och Lasse, nöjda säljare. Läs mer
  • Mikaela A
    Mikaela A skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas har guidat oss i både en försäljning och nästan köpsituation. Han är lätt att kontakta och svarar snabbt på frågor. Vi fick bra vägledning så vi som säljare kunde känna oss lugna under tiden. Det blev en snabb och enkel föräljning av lägenheten. Läs mer
  • Rune Karl-Erik B
    Rune Karl-Erik B skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander har varit ambitiös och tillmötesgående och skött försäljningen av vårt hus i Skåre till full belåtenhet. Läs mer
  • Kjell Åke J
    Kjell Åke J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde en bostadsrätt och allt gick väldigt smidigt. Klas är en väldigt trevlig mäklare som inger förtroende. Läs mer
    2018-08-08 Klas Ö svarar Kjell Åke J
    Tack så mycket för din reco :) Hoppas ni är nöjda med affären så ses vi på tillträdet!
  • Per M
    Per M skrev om Kjell Svärdh en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt villa/sommarstuga vid Vänern. Vi har blivit väldigt bra bemött av vår mäklare. Han har hela tiden informerat oss om vad som skett under försäljningstiden. Vi hoppades på att få ett bra pris o en relativt snabb försäljning och det upplever vi att vi fått. Vi är väldigt nöjda med försäljningen. Mvh Läs mer
  • Leif Gunnar M
    Leif Gunnar M skrev om Kjell Svärdh en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köp av vinterbonat sommarhus vid Vänern. Saklig information given vid många tillfällen. Kan inte tänka mig något annat eller mer som jag önskar att mäklaren hade gjort!Han har varit en bra lots vid genomförandet av köpet. Läs mer
  • Rina B
    Rina B skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en 3:a, en lyhörd och omtänksam mäklare, Rekommenderar stark. Läs mer
    2018-08-09 Linnéa A svarar Rina B
    Tack snälla för ert fina omdöme och för ett bra samarbete. Ta hand om er så ses vi snart!
  • Susanna R
    Susanna R skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Inköp av fastighet på Råtorp. Informativ mäklare med tät kommunikation. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt vår sommarstuga i Norum .
    Vår mäklare Niklas har gjort vår försäljning till ett fint minne
    Försäljningen hade kunnat sluta tidigt men blev pushade av Niklas att han trodde det skulle kunna komma bra bud
    En mäklare som växt under resans gång! Läs mer
  • Jacob G
    Jacob G skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket kunnig och noggran. Tydlig och bra genomgång både vid första träffen och under hela försäljningsprocessen. Stort tack! Läs mer
    2018-07-23 Magnus A svarar Jacob G
    Tack för det Jacob , kul att ni är nöjda! Nu ska vi försöka hitta en lägenhet åt dig också.
  • Anette Maria D
    Anette Maria D skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffesionellt
    Snabbt
    Trevligt
    Mycket positiv känsla Läs mer
    2018-07-26 Linnéa A svarar Anette Maria D
    Vad roligt att du tycker allt gått bra Anette!
    Njut av sol och värme så ses vi snart igen på tillträdet :)
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en villa och fick ett fantastiskt bemötande från första början av mäklare Magnus Ask. Han följde oss genom hela processen på ett mycket proffsigt sätt.
    Svarade på alla frågor och fanns alltid snabbt med på telefon när vi hade funderingar. Förklarade så vi kände oss trygga.
    En utmärkt och proffsig mäklare som gjorde sitt yttersta för att vi skulle känna oss trygga helt enkelt!! Läs mer
    2018-07-23 Magnus A svarar Ylva E
    Va kul att ni kände Er trygga med Ert köp Ylva och vad roligt att Ni till slut hittade Er drömvilla via oss, här är jag övertygad om att ni kommer att trivas!
  • Siv J
    Siv J skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt borätt 2 rok. Mycket positivt bemötande och oerhört engagerad. Försäljningen gick helt smärtfritt och Linnea återkopplade under hela processen. Hon är väl värd arvodet!! Läs mer
    2018-07-20 Linnéa A svarar Siv J
    Hej! Tusen tack för fin återkoppling, vad roligt att höra att ni är nöjda med processen och affären. Ska unna mig en glass i värmen ;) Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • Maria S
    Maria S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Norum 909 Molkom

Mycket kompetent och trevlig mäklare.
    Jag är mer än nöjd med hennes arbete!
    Mvh Maria Schyman Läs mer
  • Fredrika A
    Fredrika A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag blev vänligt och glatt bemött. Återkom snabbt med svar. Engagerad och ihärdig. Läs mer
  • Jane W U
    Jane W U skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Br
    Det är synd att detta kommet innan hela köpet är klart. Då dokumenten skrivs och handpenningen betalats då är inte mäklaren längre intresserad! För oss köpare ör det inte klsrt förrän allt är betalt och köparen tagit över ansvaret för bostadsrätten ... därför svarar jag på detta nu och inte då handpenningen betalade! Läs mer
  • Erik R
    Erik R skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Utmärkt service vid köp av lantbruksfastighet, påläst och snabba svar. Smidig hantering under hela försäljningsprocessen! Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi är mycket nöjda med Johans hjälp och bemötande vid försäljningen av vårt radhus. Vi har känt oss trygga hela vägen och Johan har varit en bra rådgivare i olika frågor som rört försäljningen. Vi rekommenderar gärna Johan till andra. Läs mer
    2018-07-06 Johan N svarar Martin M
    Stort tack för ert fina omdöme Martin! Va verkligen kul att få ert förtroende att sälja ert fina hus.
  • Lars-Inge N
    Lars-Inge N skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt br.
    Kunnigt,och trevligt
    Mäklarna,båda,och Linnea som fickfullfölja arbetet och kontakterna får högsta betyg.
    Utmärkt arbetat och jag kan verkligen rekommendera företaget.
    L-I N Läs mer
    2018-07-09 Linnéa A svarar Lars-Inge N
    Hej Lars- Inge! Stort tack för det fina omdömet, glädjer mig att du känner dig nöjd med oss och företaget. Hoppas du får en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet!
  • Linus F
    Linus F skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt vårat första hus och upplever att allt har gått väldigt smidigt till. Linnea har lyssnat bra och varit hjälpsamm på alla vis. Läs mer
    2018-07-09 Linnéa A svarar Linus F
    Hej Linus!
    Vad roligt att ni är nöjda med processen och stort grattis till köpet igen. Hoppas ni får en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet!
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi köpte ett hus på Skoghall. Vi kände att vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren och att han hade full koll på objektet och kunde svara på våra frågor samt ge oss information vi kanske inte hade tänkt på. Vi är väldigt nöjda med Klas. Läs mer
    2018-08-08 Klas Ö svarar Mattias B
    Tack Mattias för din Reco! Hoppas och tror att ni kommer trivas gött i nya huset!
  • Christina H
    Christina H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har sålt mitt hus och blev mycket vänligt och professionellt bemött. Vi fick också hjälp med visning och budgivning på en ny bostad, dock utan att det blev affär. Alltifrån första kontakten med hembesök till kontraktsskrivning skötte hon mycket bra och trevligt. Läs mer
  • Maj Gudrun K
    Maj Gudrun K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har både köpt och sålt bostäder av Johan N. Köpt Alstersgatan 48 och sålt Malme’nsgatan 2E. Toppenkille! Tydlig och korrekt. Har hållit oss välinformerade och varit, som sagt, ett tydligt bollblank, vilket jag har uppskattat. Ser till att affärerna går snabbt också! Läs mer
    2018-06-25 Johan N svarar Maj Gudrun K
    Tack för att Ni tog tid och svarade och ett stort tack för det fina omdömet! Roligt att Ni är nöjda och kan bara säg att det va ett nöje att göra affärer med Er! Hoppas Ni ska trivas kanon i Ert nya fina boende!
  • Ralph G
    Ralph G skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en femrummare i Haga. Mattias har agerat mycket professionellt, snabbt och strukturerat i kombination med ett sympatiskt uppträdande. Läs mer
    2018-06-20 Mattias W svarar Ralph G
    Stort tack för en trevlig affär och en jättefin recension! Ha en riktigt fin sommar så ses vi augusti när vi ska ta tag i försäljningen av din nuvarande bostad. Mvh Mattias
  • Ylva C
    Ylva C skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Anlitade Magnus Ask för försäljning av villa. Jag upplever honom som trevlig, kunnig och rätt igenom proffessionell. Han har under hela säljprocessen hållit mig informerad om vad som händer, vilket jag har uppskattat mycket.Jag kan varmt rekommendera honom till andra säljare. Läs mer
    2018-06-19 Magnus A svarar Ylva C
    Tack Ylva för dina värmande ord! Har varit väldigt trevligt att ha med dig att göra och även om det tog lite tid så kom vi i mål till slut.
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt ett hus av Johan och det var bara positivt på alla sätt. Jättetrevlig och väldigt lätt att ha att göra med. Toppen helt enkelt! Läs mer
    2018-06-17 Johan N svarar Alexandra K
    Stort tack för ditt fina omdöme Alexandra! Kul att Ni är nöjda med mitt jobb!
  • Christina S
    Christina S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt samt sålt vår villa Läs mer
    2018-06-17 Johan N svarar Christina S
    Tack Christina för att du tog dig tid att svara och stort tack för det fina omdömet. Det uppskattar jag verkligen.
  • Hans-Olof E
    Hans-Olof E skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en etta med min son, bra och sakligt bemötande, lagom tempo i prossesen. Läs mer
    2018-06-18 Patrik svarar Hans-Olof E
    Tack för ett bra omdöme Hans-Olof. Hoppas Mattias kommer att trivas i lägenheten.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålde en bostadsrätt. Caroline, vår mäklare svarar så gott som alltid i telefonen, Annars ringer hon snabbt upp. Lätt att få tag på, tät kontakt o svarar bra på frågorna.
    Alla blir alltid bra bemött av Caroline. Läs mer
  • Fanny Linnea H
    Fanny Linnea H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har köpt ett hus och vi är super nöjda med hur vi har blivit bemötta och hjälpta genom flera visningar.

Hade egentligen inga förväntningar då vi inte hade en aning om något vad de gällde husköp.
    Så nu när vi köpt hus känns det som att man har lite mera koll på läget då vi får bra förklaring av våran mäklare. Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bemötanden och hanteringen har varit utmärkt, professionellt, snabbt och trevligt! Läs mer
  • Joel E
    Joel E skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi valde Caroline Larsen på Svensk Fast och det är inget vi ångrar, efter att haft uppe lägenheten i knappt ens två veckor så hade vi ett bud! Utöver att vara en grym mäklare så är hon även otroligt lättsam, trevlig och rolig. Stort tack för all hjälp! Läs mer
  • Ewa R
    Ewa R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Han har varit mycket behjälplig och snabbt svarat på mina undringar. Högsta betyg Läs mer
    2018-08-08 Klas Ö svarar Ewa R
    Tack Ewa! Hoppas du har kommit på plats i nya lägenheten!

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad