Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 255 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• 2019-01-18

Carola L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en bostadsrätt lägenhet. Bra bemötande av mäklaren levde upp till mina förväntningar och fått reda på vad jag frågat efter.
    Kanon Läs mer
  • 2019-01-15

Nina A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    I samband med försäljningen av vår bostad fick vi god hjälp och vägledning. Mäklaren levde på alla sätt upp till förväntningarna. Ett kunnigt, proffsig och serviceinriktat bemötande . Mycket nöjd med samarbetet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-01-11

Eric L skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Riktigt trevlig mäklare. blev riktigt bra bemött Läs mer
    2019-01-16 Linnéa A svarar Eric L
    Tusen tack för fin Reco Eric, vi ses på tillträdet!
  • 2019-01-10

Anja L skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt vår villa och har fått förstklassig hjälp och stöd från första stund av vår mäklare Malin Gustavsson, högt över våra förväntningar! Att villan blev såld innan visning känns oerhört glädjande och befriande! Högsta betyg till mäklare och inte att förglömma Karin-fotografen! Vi hade hejdlöst roligt under fotograferingen!
    Anja Lindeberg Ahlborg Läs mer
    2019-01-16 Malin G svarar Anja L
    Tack för dina fina ord! Det har bara varit roligt att hjälpa er. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-01-10

Tommy A skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt villa
    Bästa tänk bara, proffsigt.
    Mer än förväntan, sålt före visning.
    Mycket bra bemötande och uppföljande.
    Rekomenders. Läs mer
    2019-01-16 Malin G svarar Tommy A
    Tack så mycket för det fina omdömet! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-01-07

Lotta S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag tycker Klas varit professionell, trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2019-01-07 Klas Ö svarar Lotta S
    Tack Lotta för ert fina betyg och grattis till ett fint hus! Lycka till nere i Göteborg nu!
  • 2019-01-04

Nicki S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Kan kontaktas närsom helst
    Sålt en villa Läs mer
  • Marcus W

2019-01-03

Marcus W skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var professionell och trevlig. Köpet möjliggjordes mycket tack vare mäklarens tillgänglighet och engagemang. Läs mer
    2019-01-16 Linnéa A svarar Marcus W
    Tack snälla för fint omdöme Marcus, varmt välkommen på tillträde snart!
    Marcus W gillar detta
  • 2018-12-21

Carl Anders Finn B skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevlig och ställde gärna upp med extravisningar vilket hjälpte försäljningen. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-01-16 Linnéa A svarar Carl Anders Finn B
    Hej Anders! Tack för fint omdöme, vad roligt att höra. Hoppas Ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya lägenhet!
  • 2018-12-20

Leif L skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Niklas höll mig välinformerad och husaffärer genomfördes utan problem Läs mer

Agharid C skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag köpte en villa. Mäklaren Klas Ordell var mycket professionell, kunnig, ärlig och mycket trevlig person. bemötandet var väldigt positivt och efter mitt önskemål. Jag är jätte nöjd med Klas.

Med vänlig hälsning
    Agharid Chaib Läs mer
    2018-12-19 Klas Ö svarar Agharid C
    Tack Agharid! Det var kul att få hjälpa till vid ditt husköp! Ta hand om dig så ses vi vid tillträdet!
  • 2018-12-19

Seyed Mahmoud M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    I have bought a flat. I received a very good help in particular for the descriptions in English and the translation of the documents. Läs mer

Peter K skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    sålt villa
    trevlig o ansvarsfull o kunnig mäklare
    Magnus rekomenderas Läs mer
  • 2018-12-13

Erik B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En mäklare som gör allt det där som man ska, inga genvägar och alltid med ett ypperligt bemötande! Enda mäklaren utifrån mina erfarenheter jag med gott samvete kan rekommendera vidare! Läs mer
    2018-12-19 Klas Ö svarar Erik B
    Superstort tack för din fina reco Erik! Vi hörs snart för deklaration!
  • 2018-12-11

Jan-Åke O skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bostadsrätt köpt.han var jättebra.att affären skullegå smidigt.allt var över förväntan. Läs mer
    2018-12-12 Johan N svarar Jan-Åke O
    Tack Jan-Åke för ert fina omdöme. Och grattis till en fin lägenhet! Vill även passa på att önska en God Jul och Gott Nytt år!
  • 2018-12-10

Lena L skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en lägenhet på Råtorpsbågen 19, Karlstad. Från det att jag tog kontakt med mäklaren fick jag snabb återkoppling, hjälpsamt och ett jättetrevligt bemötande. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2018-12-09

Mikael M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpet fungerade bra. Inga konstigheter. Väl bemötta o bra kommunikation Läs mer
    2018-12-10 Johan N svarar Mikael M
    Stort tack Mikael för det fina omdömet! Kul att ni är nöjda med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling!
  • 2018-12-08

Sebastian J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt en villa i Forshaga. Trevligt bemötande och väl omhändertagen. Läs mer
  • 2018-12-07

Linn O skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Hjälpsam, respektfull, trevlig. Läs mer
    2018-12-09 Magnus A svarar Linn O
    Grattis till ett väldigt fint hus!
  • 2018-12-06

Mikael B skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en villa.
    Super trevlig och lättsam mäklare.
    Allt gått väldigt smidigt och bra precis vad man förväntar sig av svensk fastighetsförmedling.
    Väldigt nöjda Läs mer
    2018-12-06 Johan N svarar Mikael B
    Stort tack för ert fina omdöme! Kul att ni är nöjda med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Och ett stort grattis till ett väldigt fint hus!
  • 2018-12-06

Nathalie L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi köpte ett hus av Magnus och vi är otroligt nöjda! Trevlig och kunnig mäklare som var noga med att både säljare och köpare skulle vara nöjda. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-12-06 Magnus A svarar Nathalie L
    Hej Nathalie! Tack för dom fina orden, jättekul när en köpare hittar sitt drömläge! Tror detta kommer att bli perfekt för er när ni har renoverat upp det.
  • 2018-12-04

Lena N skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra. Har köpt en 3:a och fick bra hjälp och bara positivt att säga, bra mäklarbyrå överhuvudtaget . Läs mer
    2018-12-05 Patrik svarar Lena N
    Tack för ett fint omdöme och kul att vår process uppskattas även av dig som köpare. Lycka till med flytten när det väl är dags.
  • 2018-12-03

Ulrika O skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt lgh
    Allt gick bra med kunnig och trevlig mäklare! Läs mer
    2019-01-16 Linnéa A svarar Ulrika O
    Hej Ulrika!
    Glädjer mig att du är nöjd med försäljningen. Varmt välkommen på tillträdet!
  • 2018-12-02

Dan E skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt vårt hus genom Alexander och Niklas på Svensk Fastighetsförmedling i Karlstad. Läs mer
  • 2018-11-30

Adam S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vår första bostadsaffär gick så mycket smidigare än vi förväntade oss. Detta tack vare Klas som har hjälpt oss genom alla steg.
    Tack för en trygg affär! Läs mer
    2018-12-19 Klas Ö svarar Adam S
    Tack själv Adam! :) Ni kommer att stortrivas i den lägenheten!
  • 2018-11-29

Gabriella K skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en bostadsrättslägenhet i Karlstad.
    Mycket bra bemötande från mäklaren och tillmötesgående att göra en snabb affär tillsammans med säljaren.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-01-16 Linnéa A svarar Gabriella K
    Vad roligt att höra Gabriella! Tror och hoppas du kommer trivas jättebra i din nya fina lägenhet. Varmt välkommen på tillträdet!
  • 2018-11-29

Hans N skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    VI är mycket nöjda med Magnus Ask Han har gjort ett jätte bra jobb Tack Läs mer
    2018-12-03 Magnus A svarar Hans N
    Hej Hans! Skönt att höra att ni är nöjda med mitt jobb även om denna försäljning tog lite längre tid än jag hoppats på.
  • 2018-11-28

Anja L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt Fiskvik 210 och har fått förstklassig hjälp av Patrik Liikamaa, vi säljer också vårt hus med hjälp av Malin Gustavsson, även hon en pärla! Hon hjälper och stöttar oss i säljprocessen som för oss är en snårskog. Eftersom vi är i början av vår säljprocess så har jag svårt att sammanfatta mer än det vi hittills upplevt men vi känner oss väldigt trygga med våra mäklare! Läs mer
  • 2018-11-23

Anna F skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde vår villa på Hammarö. Professionellt och kunnigt bemötande igenom hela processen. Han är tydlig och förmedlar trygghet. Läs mer
    2018-12-19 Klas Ö svarar Anna F
    Tack Anna :) Kul att det gick så bra för oss!
  • Oscar S

2018-11-17

Oscar S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Linnea fick uppdraget att sälj moster Ingers (+90 år) lägenhet i Karlstad. Hon tog sig an uppgiften med stor positiv energi och inte minst fart i processen och med stor respekt för att äldre människor inte alltid hänger med i svängarna med kontraktskrivande etc. Lägenheten är såld och både säljare och köpare är nöjda. Läs mer
    2019-01-16 Linnéa A svarar Oscar S
    Hej Oscar! Tusen tack för fint omdöme, jätteroligt att få hjälpa till och det glädjer mig att Ni är nöjda med hela processen :)
  • 2018-11-16

Julia F skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    bostadsrätt, mkt väl bemött av mäklaren, ärliga bilder o ärliga svar vilket uppskattas mkt, mkt bra mäklare som håller sig till verkligheten , Läs mer
    2019-01-16 Linnéa A svarar Julia F
    Hej! Tack snälla för de fina orden. Varmt välkommen på tillträdet! :)
  • 2018-11-16

Christian A skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt. Klas har hela tiden hållt en informativ och levande dialog med oss. Detta gav oss förtoende för och bra inblick i processen, vad gäller bud och antal intressenter. Läs mer
    2018-12-19 Klas Ö svarar Christian A
    Tack!! Jag hoppas och tror ni kommer att trivas bra i Era nya lägenhet!
  • 2018-11-15

Jeanette A skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas har varit positiv, drivande och trygg i processen då vi köpt en lägenhet. Han har känts pålitlig och informativ i vår kontakt. Läs mer
    2018-12-19 Klas Ö svarar Jeanette A
    Tack!! Jag hoppas och tror ni kommer att trivas bra i Era nya lägenhet!
  • 2018-11-15

Monika G skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en 4:a på Tolvmansgatan i Karlstad. Träffade mäklaren på en annan visning och tyckte han gav ett gott och seriöst intryck. Han infriade våra förväntningar - noggrann, lugn, tillmötesgående och tillgänglig. Med andra ord är vi mycket nöjda! Tack Klas! Läs mer
    2018-12-19 Klas Ö svarar Monika G
    Hej Monika! Tack så mycket för ert fina omdöme! :)
  • 2018-11-11

Laura S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Patrik was professional and helpful and made the process easy to follow. Would highly recommend. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Laura S
    Thank you Laura. I'm sure you will feel happy and comfortable in the apartment when the boxes are unpacked and you have settled.
  • Susanne B

2018-11-11

Susanne B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har både köpt och sålt lägenheten med Caroline som mäklare och vi är mycket nöjda! Trevlig mäklare som jobbar hårt för bra resultat :) Läs mer
  • 2018-11-11

Elin G skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande, snabb service och svar på frågor som berör objektet. Vi kände trygghet när vi gick från lägenhet till hus 👍 Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Elin G
    Tack för ett fint omdöme Elin. Alltid kul när köpare uppskattar vårt arbete samt vår helhetstjänst.
  • Johan B

2018-11-10

Johan B skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte nyproduktion genom Patrik, han fixade så vi fick komma in på bygget och se lägenheten i verkligheten och inte bara i broschyrerna vilket gjorde att vi bestämde oss för den! Trevlig och enkel att ha och göra med. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Johan B
    Tack Johan och kul att du uppskattar vår köpprocess. Bara att börja packa inför januari.
  • 2018-11-09

Olle M skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Allt kändes väldigt proffsigt från första mötet till avslutad försäljning. Bra kontakt med Patrik genom hela affären. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Olle M
    Tack för ett fint omdöme Olle och tack till er för ett bra samarbete.
  • 2018-11-09

Daniel S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en villa i Karlstad via Patrik och är supernöjda med hela processen! Snabbt och smidigt och villan blev såld innan visning. Lättsam att jobba med och bra återkoppling.
    Kan varmt rekommendera Patrik! Läs mer
    2018-11-09 Patrik svarar Daniel S
    Tack för både förtroendet och ett gott betyg. Bara att ladda inför flytten i mars.
  • 2018-11-02

Camilla S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt. Snabb och smidig affär med snabb återkoppling av mäklaren. Läs mer
    2018-11-05 Patrik svarar Camilla S
    Tack för ett fint omdöme Camilla. Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten.
  • 2018-11-02

Annica Lena-Märit R skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    -Vi har sålt bostadsrätt -radhus.
    -Mycket kunnigt trevligt bemötande av mäklaren.
    -Fått bra och tydlig information under hela prosessen. Betyg 5. Läs mer
  • Ahmet S

2018-10-24

Ahmet S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte hus, mäklaren var ärligt, hjälpsam, snäll, vänlig, respektfull alltså en förebild människa och mäklare.
    Tydliga förklaringar , bestämd .
    Massa positiva saker man kan säja om Patrik Liikamaa.
    Tack för allt Läs mer
    2018-10-25 Patrik svarar Ahmet S
  • 2018-10-24

Tomas A skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag var mycket nöjd med mäklaren, han var lätt att nå och hade svar på mina frågor. Läs mer
  • 2018-10-24

Marie C skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt ett radhus och det har gått över förväntan. Allt har klaffat perfekt. Och Mattias har varit helt suverän.

Tack. Läs mer
    2018-10-24 Mattias W svarar Marie C
    Tack så mycket Marie för ditt fina omdöme! Riktigt kul att vi lyckades så bra med försäljningen. Ha det så bra så hörs och ses vi snart! Mvh Mattias
  • 2018-10-23

Ingemar N skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Ett proffsigt bemötande redan från början gör att man får ett starkt förtroende för MAGNUS. Affären är nu avslutad och vi kan inte annat än varmt rekommendera honom när det gäller fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-10-23 Magnus A svarar Ingemar N
    Hej Ingemar! Jättekul att höra att ni är nöjda med mitt arbete, nu hoppas vi ju bara på att besiktningen går bra också! Vi hörs av inom kort.
  • 2018-10-21

Kenth S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har köpt ett hus av caroline och hon har sålt vårt gamla hus och allt har gott jättebra,Vi har haft bra kontakt genom bägge affärerna och hon har bemött oss på ett väldigt bra och positivt sett. Läs mer
  • Robin T

2018-10-19

Robin T skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En lugn och säker mäklare som gav stort förtroende från första stund. Utmärkt jobb. Vi är nu nöjda husägare Läs mer
  • 2018-10-19

Elisabeth A skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt ett 70-talshus på mindre ort.
    Upplevde ett bra bemötande med god tillgänglighet. Blev kontinuerligt uppdaterad i processen.
    Realistiska mål ställdes. Läs mer
    2018-10-19 Patrik svarar Elisabeth A
    Tack för omdömet och förtroendet Elisabeth. Alltid härligt när processen går som planerat.
  • 2018-10-16

Dick F skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt min lägenhet och även köpt en större lägenhet, haft samma mäklare till båda.Patrik Liikamaa på Svensk Fastighetsförmedling i Karlstad har varit väldigt hjälpsam och kunnig med trevligt bemötande.Förväntningarna var att få ett bra pris på min lägenhet och snabbt avslut på försäljningen, sedan kunna köpa en lägenhet till ett bra pris.Allt som allt har det bara varit positivt och profosionellt från mäklaren sida. Läs mer
    2018-10-17 Patrik svarar Dick F
    Tack för ett fint omdöme samt att jag fick förtroendet att hjälpa dig i både köp- och säljprocessen.

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad