Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 410 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• 2019-08-24

Cassandra H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mycket trevligt bemött. Känns som en genuin person. Läs mer
  • 2019-08-23

Mikaela S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vid husköp möttes vi av en mycket trevlig och kompetent mäklare. Hon var effektiv, professionell och bra påläst om fastigheten hon sålde. Läs mer
  • 2019-08-22

Anna H skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mäklaren vi träffade var Klas Ördell.

Vår upplevelse är att allt var väldigt smidigt och lättarbetat. Det fanns en tydlighet genom hela processen. Upplevde att vi kunde fråga om vad vi ville. Läs mer
  • 2019-08-22

Micael H skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi fick hjälp med köp av lägenhet. Allt gick snabbt och proffsigt till. Vi fick tydliga svar på alla våra frågor och bemötandet var utmärkt! Läs mer
    2019-08-22 Patrik svarar Micael H
    Kul att ni är nöjda med mitt arbete. Bara att packa och göra er klara för flytt så hoppas jag att ni kommer att trivas ypperligt i er nya lägenhet.

Idha M skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag och min partner köpte vår lilla drömstuga, har letat i tio år och Adrian gjorde det lätt för oss. Adrian gav ett gott första intryck och jag kände att jag blev väl bemött. Min partner var kvar hemma i England så både han och jag överöste Adrian med frågor som alltid blev besvarade snabbt och trevligt. Adrian har varit en klippa från start till mål! Vi är otroligt tacksamma för all hjälp! Läs mer

Emil R skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde sommarstugan med hjälp av mäklaren. Väldigt bra affär blev det! Mäklaren var bra. Läs mer
  • 2019-08-19

Åsa T skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag sålde nyss in lägenhet i Haga och jag är otroligt nöjd med mäklarens insatts innan, under och med stor sannolikhet även efter försäljningen. Hon är engagerad, trevlig och kunnig. Hon tar sig tid, även på semester och utanför kontorstid, för att hjälpa mig som säljare. Jag kommer varmt rekommendera både Svensk Fastighetsbyrån och mäklaren till mina vänner och bekanta. Tack för att utmärkt genomfört arbete, 5 av5 !! Läs mer
  • 2019-08-18

Anders L skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Man märker de som är proffs.
    Trygg försäljning helt OK

Anders Läs mer
  • 2019-08-16

Tomas L skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålt en villa. Jag fick ok betalt och är semi-nöjd. Mäklaren hissade mina förhoppningar om bättre betalt.
    Caroline är en underbart behaglig människa! Jag saknade dock det där lite extra, det där drivet. För de pengar man debiterat mig för uppdraget hade jag förväntat mig mer. Betydligt mer!
    Vid nästa försäljning kommer jag kontakta fler mäklare, men även Caroline, för att få känsla för vem som vill ge MIG bäst resultat. Läs mer
  • 2019-08-12

Pernilla N skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en BR av Adrian/Linnea i Karlstad. Har fått ett oerhört professionellt, serviceinriktat bemötande av dem båda. Läs mer
  • 2019-08-11

Per J skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Han var bra och informerande men Det blev lite missar med kontraktet. O han uppgav fel kontonummer annars var han bra Läs mer
  • 2019-08-01

Mattias G skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag vill tacka Adrian för ett mycket väl genomfört arbete från början till slut. Hög effektivitet, stort engagemang och service i absolut toppklass! Läs mer
  • 2019-07-23

Soleiman A skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Adrian var väldigt professionell och duktig. Jag ville sälja min lägenhet vid 2 tillfällen tidigare utan resultat. Men Adrian fick den sålt. Läs mer
  • Anders B

2019-07-23

Anders B skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Uppdraget (en bostadsrätt) blev enkelt genom att slutkunden tog direktkontakt. Formalia sköttes snabbt och mäklaren var hjälpsam samt skötte alla kontakter enligt fullmakt med bank och förening. Läs mer
  • 2019-07-22

Carin B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Precis köpt min första bostad och kunde inte fått en bättre mäklare. Hon har på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt hjälp mig igenom hela köpet. Kan varmt rekommendera henne för alla som behöver en mäklare. Läs mer
  • 2019-07-18

Hans-ove S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt Bostagsrätt i Karlstad av en trevlig,hjälpsam och kunnig mäklare p99 Läs mer
  • 2019-07-15

Mats F skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mäklaren har trots svårigheter att få till ett avslut enträget jobbat vidare för att fullfölja sitt uppdrag. Under hela processen har vi som uppdragsgivare fått regelbunden återkoppling om läget samt fått förslag om förändringar att diskutera. Läs mer
  • 2019-07-12

Sven Olov J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    sålt ett litet radhus i forshaga och blev bamött på bästa sätt är helnöjd med carolin ett föredöme för hela mäklarkåren hon levde värkligen upp till mina förväntning och lite till kommer att rekommendera henne till bekanta som tänker sälja mvh sven-olov jonsson Läs mer
  • 2019-07-11

Sebastian B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpte en villa i Forshaga.
    Superbra och mycket trevlig mäklare!
    Bra återkoppling! Läs mer
  • 2019-07-11

Sven-Erik K skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas fixade inte bara försäljning av vår ärvda stuga utan även en del mark som inte tillhörde uppdraget. Stort tack säger vi till dig Klas och du får alla våra rekommendationer som Karlstads i särklass bästa mäklare. Tack för ditt jobb och at du gav så mycket tid och energi till vårt uppdrag.. Läs mer
  • 2019-07-10

Stig B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Lyckan va att vi kunde köpa detta hus trevligt. Läs mer
  • 2019-07-08

Henrik A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag sålde mitt fritidshus/villa genom Johan. Han skötte affären på ett utmärkt sätt och ställde upp på extravisningar när det behövdes. Johan har ett bra och "rejält" sätt att vara vilket ger förtroende till köpare och säljare. Rekommenderar varmt Johan som mäklare. Läs mer
    2019-07-08 Johan N svarar Henrik A
    Stort tack Henrik för de fina orden samt förtroendet att få sälja din fina fastighet. Trevlig sommar!
  • 2019-07-06

Håkan N skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt villa i fritidshusområde och blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Det han inte kunde svara på tog han snabbt reda på. Mäklaren var mycket noggrann när köpekontraktet gicks igenom inför påskrift. Ser fram emot fortsatt samarbete. Läs mer
    2019-07-07 Johan N svarar Håkan N
    Stort tack för de fina orden! Roligt att ni är nöjda! Trevlig sommar!
  • Bo H

2019-07-06

Bo H skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt villa i Karlstad.
    Toppklass på bemötande och inte minst återkoppling.
    Vänlig, kunnig, seriös men ändå på ett avslappnat och lättsamt sätt. Precis så som vi ville ha det. Alltså så rekommenderar jag Mattias Wassberg med varm hand. / Bosse Hesselheim, Karlstad. Läs mer
    2019-07-08 Mattias W svarar Bo H
    Tusen tack för de fina orden, det värmer att höra! Ha en fin sommar så hörs och ses vi i höst! Mvh Mattias
  • 2019-07-05

Richard E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Såld mitt fritidshus och jag upplevde en mycket bra kommunikation under hela resan vilket resulterade i att vi är mycket nöjda med mäklarens insats. Rekommenderar vid nästa försäljning eller köp kommer vi att använda samma mäklare om det är möjligt. Läs mer
    2019-07-05 Johan N svarar Richard E
    Stort tack för det fina omdömet samt att jag fick förtroendet att hjälpa er sälja er fina stuga! Trevlig sommar!
  • 2019-07-05

Thomas L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt ett fritidshus och är mycket nöjd med mäklarens bemödande och saklighet Läs mer
    2019-07-05 Johan N svarar Thomas L
    Stort tack ett fint omdöme Thomas! Roligt att du är nöjd med mitt jobb:) Trevlig sommar!
  • 2019-07-03

Joel H skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en bostadsrätt med Johan som mäklare. Supernöjd med bemötande, flexibilitet, återkoppling samt kunskapen han bistod med. Väldigt påläst om objektet och kunde svara på de frågor som uppstod.
    Johan gjorde att mitt bostadsköp blev ett rent nöje rakt igenom hela processen. Läs mer
    2019-07-04 Johan N svarar Joel H
    Stort tack Joel för ett väldigt fint omdöme! Roligt att du uppskattar mitt arbete. Och stort grattis till en mycket fin bostad! Ha en trevlig sommar!
  • 2019-06-29

Erik R skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostad i Karlstad. Mäklarens uppträdande var lugnt och professionellt. Vi fick all information vi behövde. Läs mer
  • 2019-06-28

Nils Johan H skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jäkligt proffsigt skött. Sa det vi behövde höra även om det inte bara var positiva omdömen om vårt hus och landade tillslut en affär över vår förväntan! 👍 Läs mer
    2019-07-01 Mattias W svarar Nils Johan H
    Tack för de fina orden och för en bra dialog genom hela processen. Ha en fin sommar så ses vi höst! Mvh Mattias
  • Eric E

2019-06-28

Eric E skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en lägenhet där Linnéa var ansvarig mäklare. Hon har tagit hand om affären på ett mycket bra sätt. Hon är mycket hjälpsam, proffessionell och återkopplar hela tiden snabbt. Vi har blivit mycket väl omhändertagna och kommer absolut rekommendera Linnéa till alla som ska sälja en fastighet. Läs mer
  • 2019-06-27

Anne-Marie A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpt lägenhet och har fått mycket bra bemötande av mäklaren. Hjälpsam och påläst. Läs mer
  • 2019-06-26

Peter L skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt bostad. Niklas noggrann, lyhörd och framförallt tillgänglig. Väl bemött - som säljare så vill man alltid ha så mycket som möjligt för sitt objekt men Niklas var pedagogisk under hela processen och visade på olika vägar i säljprocessen men man kände alltid att man själv kunde fatta informerade beslut. Läs mer
  • 2019-06-26

Gun-Britt J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Ett bra och proffsigt bemötande. Hade jag frågor, fick jag svar på dessa.
    Sålde min villa. Läs mer
  • 2019-06-26

Anne Marie Margareta G skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vårt uppdrag var att sälja vårt fritidsställe Björntorpet.
    Uppdraget var till vår fulla belåtenhet.
    Mäklaren levde upp till de förväntingar vi hade.

Vår upplevelse var mycket trevliga och ett stort tack
    till mäklaren Caroline och fotografen Karin. Läs mer
  • REBECKA W

2019-06-25

REBECKA W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag hade Malin Gustavsson som mäklare. Kontakten var väldigt tydlig och alltid tillgänglig om jag hade några frågor. Bra bemötande och fick en bättre försäljning än vad jag trodde så blev positivt överraskad. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-25 Magnus A svarar REBECKA W
    Hej Rebecka! Tack för ditt fina omdöme! Mvh Malin Gustavsson
  • Merli S

2019-06-25

Merli S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fint, snabbt och profit jobbade Mäklare att sälja min lägenhet Läs mer
  • 2019-06-24

Bo Göran Å skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Intrycket var bra och vi fick svar på alla frågor.
    Bra service och hjälpsam. Läs mer
  • ERIKA H

2019-06-24

ERIKA H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Så nöjd! Linnéa Almbring!👍 jätte nöjd!!!! Läs mer

Jorun L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig mäklare. Lättsam process. Tydlig beskrivning av förloppet. Läs mer
    2019-06-24 Patrik svarar Jorun L
    Tack Jorun, hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset.

Ulrik H skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt radhus
    Proffsigt och seriöst bemötande

Mäklaren levde upp till förväntningarna, och mer därtill Läs mer
    2019-06-25 Magnus A svarar Ulrik H
    Hej Ulrik!
    Tack för din feedback och jättekul att ni är nöjda!
    Ha en trevlig sommar!
  • 2019-06-21

Simon T skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en villa på Hammarö med hjälp av Johan. Johan har hela tiden varit duktig på att återkoppla och har gett ett förtroendeingivande och trevligt intryck. Det känns som att Johan gillar sitt jobb. Vi kan verkligen rekommendera Johan till andra som vill sälja sin fastighet. Läs mer
    2019-06-23 Johan N svarar Simon T
    Stor tack för ert fina omdöme Simon! Roligt att ni är nöjda. Det va riktigt kul att få hjälpa er att sälja ert hus! Trevlig sommar!
  • 2019-06-20

Henrik R skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt vår villa i Karlstad genom Svensk fastighetsförmedling.
    Anlitade mäklare Mathias Wassberg som ingav ett väldigt stort lugn, förtroende och kunnande inom hans yrke.
    Vi är jättenöjda och har känt oss trygga redan ifrån start när vi anlitade Svensk fastighetsbyrå med Mathias i spetsen.

Med vänlig hälsning Henrik Läs mer
    2019-07-01 Mattias W svarar Henrik R
    Tack för det fina omdömet och ett riktigt bra samarbete genom hela processen! Allt gott! Mvh Mattias
  • 2019-06-20

Michael M skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Då jag vet att jag är en krånglig kund så har hon hållt mig uppdaterad i den nivån jag velat och även varit nöjd av slutkunden Läs mer
  • Elias T

2019-06-19

Elias T skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander kan beskrivas som exceptionellt professionell och kunnig och han har ett stort nätverk med potentiella köpare.
    Alltid lyhörd, han lyssnade in våra önskemål och guidade oss till en lyckad försäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-18

Lars L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    sålt hus och mäklaren var saklig, kunnig och ödmjuk. Fick hjälp och tips hela vägen från början till slut och rekommenderar verkligen honom. Läs mer
    2019-06-18 Patrik svarar Lars L
    Härligt att ni är nöjda Lars. Tacker er för ett bra samarbete.
  • 2019-06-05

Torborg Ingrid Birgitta N skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    I slutet av maj 2019 sålde jag min villa i Karlstad genom Svensk Fastighetsförmedling.
    Mäklaren, Magnus Ask, var väl insatt i fastighetsmarknaden.
    Han tog sig tid , lyssnade på mina önskemål och försökte tillmötesgå dem på bästa sätt.
    För den, som tänker köpa eller sälja en bostad, vill jag rekommendera Magnus Ask som mäklare.

Ingrid Nordwall Läs mer
    2019-06-11 Magnus A svarar Torborg Ingrid Birgitta N
    Tack så mycket Ingrid för dina fina ord. Jättekul att du är nöjd med mitt arbete och jag hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten efter sommaren!
  • 2019-06-04

Helle J skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En fantastiskt angenäm upplevelse av vår mäklare....
    Snabba besked och snabb affär!

Bara plus!!! Läs mer
  • 2019-06-03

Leif Arne C skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Över våra förväntningar.
    Köpt lägenhet och sålt huset.
    Alla inblandade mycket positiva och trevliga.
    Rekommenderar Svensk Fast.
    Bra personligt bemötande av Alexander. Läs mer
  • 2019-06-01

Agneta J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt ett hus och är nöjda med allt. Det var ingen stress alls och vi kunde ta det lugnt med allt. Läs mer
  • 2019-06-01

Otfried Bernhard C skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    I alla avseenden en trygg känsla genom hela köpprocessen från visning till budgivning och kontraktskrivande. Kan bara rekommendera Alexander M. Läs mer

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad