Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• BadgeNineYears
1 937

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort! Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga...

1937 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Visar 1937 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Albin G
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Hammarö

Smidig kommunikation från start till mål.

Alma V
Hammarö

Flexibel och bra bemötande vid köp av vår bostad.

Maria G
Köpte sin bostad med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Molkom

Magnus Ask är väldigt trevlig och lätt att prata med. Han återkopplar snabbt och har utförliga svar på dina frågor. Påläst om objektet.

Lars P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Sonja har virket serviceminded, kunnig og hyggelig under hela kjøpsprosessen.

Kristin S
Karlstad

Var veldig positiv og hjelpsom.

Fredrika R
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Molkom

Erfaren inom fastighetsbranschen, samt höll väldigt god kontakt och var mycket snabb med all information. Extremt snabb och smidig affär. Väldigt hjälpsam.

Johanna L
Molkom

Lugn, trevlig, lösningsfokuserad. Tog snabbt reda på information kring de frågor han ej hade svar på.

Veronica H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Kil

Fantastisk människa! Skötte allt asbra och snabbt! Är nöjd med allt bemötande och bra kontakt under hela försäljningen 🥰🥰

Kim R
Molkom

Oerhört bra bemötande och överträffade våra förväntningar. Han var lyhörd, kunnig och hade svar på de frågor vi hade. I övrigt en sympatisk människa som inbringa trygghet hos oss under hela processen.

Joachim H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Trevlig mäklare som är lösningsorienterad.

Niclas B
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skoghall

Otroligt noga med precis allt. Hörde av sig om smått som stort vilket kändes otroligt skönt. Man kände sig trygg hela vägen i mål. Haft andra mäklare förut genom åren men Magnus är fem stjärning

Veronica Z
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Kil

Ödmjuk person som ger intryck av att värna om både köpare och säljare. Återkopplar snabbt på telefonsamtal och sms. Jag fick mycket bra bemötande trots att jag tvekade innan jag bestämde mej för att delta i budgivningen

Anna G
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Kil

Caroline Larsen har med sitt outröttligt glada och kompetenta sätt guidat mig genom en husförsäljning. Hennes leverans vad gäller smidighet, engagemang och snabbhet var långt över förväntan. Rekommenderas verkligen!

Peter H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Klara

Alltid tillgänglig, engagerad, väldigt duktig

Glenn Carl Walter S
Sålde sin bostad med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Högboda

Tillgänglig och hjälpsam, mycket tacksamma för all hjälp i samband med försäljningen av vårat hus

Agneta F
Deje

Som mäklare är Caroline mycket kunnig, noggrann och bra på att informera och förklara. Hon är lugn, hon inger förtroende, hon är trevlig.

Roger H
Deje

Hon är bra på alla sätt !………………………………………………………

Lynda Ø
Karlstad

Hon är väldigt trävlig och omsorgsfull. Hon tar alltid kontakt och holder avtal. Hon gjer information och kämpade på med försälning av min lägenhet i ett svårt marked. Gjer mine bästa anbefalinger.

Ulla P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Bellevue

Mycket trevlig lugn och kunnig mäklare.jag skullerekomendera till andra som vill sälja sin fastighet/ bostadsrätt. Ger henne toppbetyg.

Ronnie R
Bellevue

Mycket trevlig och professionell.

Helena O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Sundsta

Hade ett väldigt trevligt bemötande och var förtroendeingivande. Bra på att hålla kontakten och komma med tips på hur vi skulle tänka framöver. Kan absolut tänka mig att anlita Patrik igen.

Svar från Patrik Liikamaa

Härligt att det löste sig bra till slut. Tack för omdömet och ett gott samarbete.

Antonina O
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skåreberget

Professionell, vänlig. Svarar snabbt på alla meddelande. Lätt att resonera med.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det fina omdömet samt stort grattis till den snabba och lyckade försäljningen. Önskar er god jaktlycka mot sydligare breddgrader.

Elin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Sundsta

Tycker Patrik är kanon. Kunde ordna snabb visning, var stöttande när jag funderade på vad jag skulle buda och allmänt trevlig!

Svar från Patrik Liikamaa

Härligt Elin och grattis till den nya lägenheten. Kul att det löste sig så smidigt. Lycka till med flytten när det väl är dags.

Therese H
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skåreberget

Patrik har med sitt proffsiga, trevliga och kunniga bemötande hjälpt oss i både sälj och köpprocess. Vi kände en enorm trygghet från början till slut och allt gick smidigt och enkelt i båda processerna. Karlstads bästa mäklare hittar ni här! rekommenderas varmt! Stort TACK Patrik!

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det goda samarbetet i båda ändarna av processen och grattis till ert nya drömläge. Lycka till med flytten!

Andreas H
Skåreberget

Otrolig i kundservice och bemötande! Överträffade våra förväntningar i allt, från matchning till uppdateringar och slutförande. En otroligt proffsig och kompetent mäklare som vi ger våra varmaste rekommendationer om du söker en trygg och pålitlig bostadsförsäljning-/köp!

Svar från Patrik Liikamaa

Stort tack Andreas! Kul att vi har haft en så smidig process med både försäljnings-/köpprocessen. Grattis till nya huset och lycka till med flytten.

Leonid K
Skåreberget

Allting var perfekt! Och Exceptionellt! Allting var perfekt! Och Exceptionellt! Allting var perfekt! Och Exceptionellt!

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för omdömet Leonid. Lycka till i jakten söder ut.

Robert B
Karlstad

En mycket kompetent och duktig mäklare som alltid jobbar för att det skall bli så bra som möjligt för kunden. Vi önskar honom all lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning, Robert Borenius

Svar från Magnus Ask

Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fina villa, jag är säker på att köparna kommer att trivas här.

Mathias T
Karlstad

Jag är mycket nöjd med Sonjas insats vid försäljningen av min lägenhet. Processen gick smidigt och professionellt från början till slut. Jag kände mig väl omhändertagen och informerad genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare till andra som planerar att sälja sin bostad.

Evelina E
Karlstad

Vänligt bemötande, lätt att kommunicera med. Påläst och insatt om lägenheten.

Fatmire S
Karlstad

Mycket professionell säljare, ärlig och korrekt bemötande. Förklarar allt som ingår om örsäljning och hur hon arbetar vilket var mycket uppskattat från min sida som ny säljare av egendom. Super nöjd :) Rekommenderar

Viola B
Karlstad

Vi blev bemötta på ett proffsigt och korrekt sätt. Patrik Liikamaa var trevlig och kunnig. Vi fick svar på våra frågor. Vi fick handlingarna som skulle skrivas på innan påskrift av konyrakt för genomläsning. Vi hade gott om tid på kontoret. Vilket uppskattades av oss. Patrik Liikamaa har varit behjälplig vid behov. Allt har fungerat utmärkt.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det fina omdömet Viola och det goda samarbetet. Lycka till med flytten till Mariestad.

Maria L
Stodene

Trevlig, tillmötesgående, naturlig

Robin I
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Hammarö

Otroligt lätt att ha och göra med, kommunikativ och informativ

Renée Anette H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Våxnäs

Han är toppen. Min andra gång med Johan som mäklare. Lever upp till alla våra förväntningar.

Isabell S
Norrstrand

En legend inom fastighet marknaden, behöver inte säga mer

Svar från Magnus Ask

Stort tack för förtroendet att få hjälpa er återigen med en försäljning. Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten!

Steve O
Våxnäs

Jag har haft med Johan att göra sedan länge både privat och genom mitt yrke och aldrig varit missnöjd.

Torbjörn H
Kvarnberget

Mycket trevligt bemötande och väldigt lätt att nå. Snabb på att ge information om hur försäljningen gick. Rekommenderas varmt.

Ingrid E
Forshaga

En annan delägare har skött kontakten, men allt har hittills fungerat alldeles utmärkt

Tuija T
Forshaga

Personlig och varm. Är ärlig och återkommer fort när det behövs.

Ann-Sofie H
Tingvallastaden

Uppfattade att det skulle gå snabbare att hitta en köpare. I övrigt bra informationen/kommunikation. Blev nöjd med slutresultatet.

Kjell Erik Gunnar M
Forshaga

Caroline har gjort ett bra jobb. Jag är nöjd med försäljningen av fastigheten Solbacka.

Anna N
Karlstad

Sonja var mycket trevlig, positiv och professionell! Man fick direkt förtroende för henne. Kan verkligen rekommendera Sonja!

Tobias G
Forshaga

Mycket professionell med värme och engagemang.

Elin B
Deje

Trevlig, bra och duktig! Gott bemötande i alla led.

Jan-Erik V
Väse

Snabb och agerar direkt på frågor som dykt upp. Varit följsam i processen.

Noah W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Jag tycker att det funkade bra med Joakim som mäklare, han var en seriös och trevlig kille som var snabb på att svara och förmedla information.

Hanna E
Deje

Vi blev väldigt bra bemötta av Caroline på både visning och resan fram till kontraktsskrivningen trevlig,glad och duktig på sin sak. Vi upplevde att vi fick mer än vad vi förvänta oss regelbunden kontakt med samtal för att ge oss update ofta vilket kändes bra för nervösa och förväntansfulla budgivare

Kristina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Joakim är lugn, trygg och noggrann. Han mötte både oss som säljare och köpare med respekt över frågor som fanns.

Jonas K
Centrum

Mycket bra på alla plan. Rak och tydlig kommunikation hela vägen. Trevligt bemötande, mycket bra handhavande av processen. Helnöjd.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det fina omdömet och ett gott samarbete. Nu ska vi ut på husjakt!

Isabella Å
Karlstad

Joakim har från första stund varit engagerad och tillgänglig. Hela tiden har han förklarat var i processen vi är och vad som behöver göras i nästa steg. Vi kan varmt rekommendera Joakim till den som söker en seriös och samtidigt lättsam mäklare.