Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 331 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• 2019-04-18

Karin J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska nu sälja mitt hus.
    Jag har blivit mycket korrekt bemött, fått all nödvändig information och mäklaren har varit mycket pedagogisk. Läs mer
  • 2019-04-14

Matilda E skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde en tvåa i Viken i Karlstad och kontaktade två olika mäklarfirmor. När Linnéa ringde upp mig så kändes det bra direkt! Hon va väldigt tydlig i sin kommunikation redan från början och det va inga som helst problem för henne att ha direktkontakt med min dåvarande hyresgäst. Allt sköttes väldigt snabbt och smidigt, och det blev många anmälda till visning. Lägenheten såldes tillslut innan visning och jag är väldigt nöjd med Linnéas arbete! Läs mer
  • 2019-04-13

Inger N skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt mitt hus (Slott) av Linnea . Linnea är otroligt seriös, återkopplar, är hjälpsam och alltid med ett leende på läpparna. Hon ser till att både säljare och köpare är mer än nöjda, hon är även otroligt snabb så jag slapp en långdragen process.
    Helt enkelt bästa mäklaren som jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-04-13

Thomas W skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt ett hus!
    Min erfarenhet av min mäklare är mycket trevlig, påläst och kompetent.
    Hela tiden trevligt bemötande.
    Inte första gången som mäklaren visade mig fastigheter.
    Jag kan bara rekomendera denna mäklare! Läs mer
  • 2019-04-11

Niklas E skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har nu köpt och sålt lägenhet med Klas som mäklare. Har under processen i bägge dessa affärer känt stort förtroende, engagemang och närvaro från Klas sida. Hoppas nu bara få hjälp med deklarationen😉. Läs mer
  • 2019-04-10

Moa J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt min första lägenhet och jag tycker att mäklaren var suverän. Hon var väldigt trevlig och kunde mycket, eftersom det va min första lägenhet hade jag inte så mycket förväntningar. Hon hjälpte om jag undrade något. Hon var toppenbra Läs mer
  • 2019-04-09

Caroline W skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Allt har fungerat smidigt och enkelt och vår mäklare var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-04-10 Magnus A svarar Caroline W
    Hej Caroline! Grattis till ett väldigt bra hus och grattis till 2 fastighetsaffärer under samma vecka, bra jobbat :-)
  • 2019-04-08

Ulrica L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadsrätt i KSD
    Blev väl bemötta och mäklaren var lätt att få tag i
    Levde upp till förväntningarna. Positiv och påläst Läs mer
    2019-04-08 Johan N svarar Ulrica L
    Stort tack Ulrica för ert fina omdöme! Kul att ni är nöjda och grattis till en mycket fin bostad! Vi hörs när vi närmar oss tillträde!
  • 2019-04-08

Kajsa-Lisa L skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt hus via Svensk Fastighetsförmedling. Trevligt bemötande och bra kommunikation, svarar bra på de frågor man som oerfaren köpare har angående t.ex. bank och kontrakt. Läs mer
  • 2019-04-07

Emmelie S skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde vår villa och blev bemötta proffsigt av vår mäklare. Han levde upp till våra förväntningar och gjorde ett mycket bra jobb.
    Han guidade oss genom hela processen så vi kände oss trygga i våra beslut. Läs mer
    2019-04-08 Magnus A svarar Emmelie S
    Tack för er feedback Emmelie! Jag uppskattade att få ert förtroende att sälja er fina villa, nu kan ni fokusera på huset ni köpt.
  • 2019-04-06

Lilian O skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline har varit snabb o proffsig i sitt jobb-vänlig och tillmötesgående och lyhörd. Fotografen saknade empati o förmåga att lyssna. Hon bara drev på utan att lyssna in. Fotona kändes heller inte proffsiga. Obs detta har inte med Caroline att göra utan avser enbart fotografen.
    Jag har sålt en villa i Forshaga Läs mer
  • Peter L

2019-04-06

Peter L skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Försäljningen av min bostadsrätt gick långt över förväntan.
    Den kom ut på annons en fredag eftermiddag och såldes på måndagen därefter. Mäklaren gjorde ett kanonjobb från början till slut.
    Tack Svensk Fastighetsförmedling Karlstad och Linnea Almbring Vahlberg (mäklare). Läs mer
  • Maysa S

2019-04-06

Maysa S skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en villa och hade varit på visning, då fick jag en riktig bra mottagning och förklaringar av huset och området. Mäklaren svarade på alla frågor och funderingar som jag hade så att allt blev solklart. Det var härligt och jag väldigt nöjd och tacksam.
    Maysa 🌸 Läs mer
    2019-04-07 Magnus A svarar Maysa S
    Skönt att höra att ni känner er trygga i ert köp av er nya fina bostad. Också roligt att höra att min information om bostaden varit bra, kan gratulera till ett väldigt fint och välskött hus!
  • 2019-04-05

Josefin M skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Allt har gått super bra till och trevlig mäklare! Köpte hus i Forshaga! Läs mer
  • 2019-04-04

Susanne N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Har sålt en villa med hjälp av er mäklare
    Utan att ha erfarenhet av mäklare förut är det bara att hoppas att alla mäklare är lika trevliga som Caroline Larsen
    Har fått jättebra feedback hela tiden.
    Kan inte bli bättre
    Om jag skulle behöva en mäklare nån mer gång är det till Caroline jag skulle vända mig till
    Rekommenderar henne alla dagar i veckan

MVH Lennart Nordh Forshaga Läs mer
  • 2019-04-04

Jonathan G skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt en lägenhet och blev mycket väl bemött av min mäklare, bra och nära kontakt genom hela affären och jag är mycket nöjd överlag! Läs mer
  • Anton D

2019-04-03

Anton D skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Niklas hjälpte mig att sälja min lägenhet på våxnäs.
    Niklas är väldigt kunnig och tillgänglig samt höll mig väl uppdaterad genom hela processen och gjorde att hela affären kändes trygg från början till slut.
    Niklas levde helt upp till förväntningarna jag hade från början och jag kommer absolut använda mig av Niklas vid nästa försäljning. Läs mer

Malin L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Magnus hjälpte oss att sälja vår villa i Karlstad. Han är en mycket bra, ambitiös och kunnig mäklare! Hängiven och framförallt lättillgänglig. Rekommendera Magnus och svensk fastighetsförmedling till andra Läs mer
    2019-04-07 Magnus A svarar Malin L
    Det blev en snabb och smidig affär, jättekul att ni är nöjda med mitt jobb. Nu kan ni fokusera på det ni köpt :-)
  • 2019-03-31

Birgitta C skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Patrik handlade försäljningen av min villa på ett korrekt och förtroendeingivande sätt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-03-31

Per Ola T skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadsrätt. Bra återkoppling och uppdatering. Professionell attityd och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-30

Mikael B skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alex är en fantastiskt trevlig och glad mäklare och person, han sprider glädje och skratt och har gjort vår försäljning av bostadsrätt till en fröjd med många trevliga och roliga samtal.
    Han har gjort ett kanon arbete under tuffa förhållanden på bostadsmarknaden.
    Kunde inte varit nöjdare Läs mer
  • Jolly-Roger S

2019-03-29

Jolly-Roger S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpte nyss hus genom Svensk Fastighetsförmedling i Forshaga med Caroline Larsen som mäklare. Vi är supernöjda med henne och hon har gjort ett riktigt bra jobb! Läs mer
  • 2019-03-27

Husam E skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt snäll tjej och sakkunnig i det hon gör. Lycka till Läs mer
  • 2019-03-22

Per-Ola W skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Patrik och Svensk fastighetsförmedling hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda. Vi fick tydlig och bra vägledning från start till försäljning, och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Att han sedan lyckades skapa ett stort intresse inför visning som ledde till ett försäljningspris som för oss var över förväntat, gör inte saken sämre. Läs mer
  • 2019-03-21

Emice Invest Aktiebolag skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålt en tomt.

Caroline är proffsig, tillgänglig, kunnig, trevlig och glad.. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Rolf B

2019-03-20

Rolf B skrev om Kjell Svärdh en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Utmärkt och proffsigt utfört under hela processen. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-03-20

Ola B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt ett hus på Stockfallet i Karlstad. Vår mäklare har varit toppen under den här processen och våra förväntningar har infriats, både när det gäller resonemanget och förslag på utgångspris, snabb utannonsering, länk via nätet där man kunde följa utveckling av antalet intresserade mm samt slutlig kontraktsskrivning mm Läs mer
    2019-03-22 Mattias W svarar Ola B
    Hej Ola! Tack för ditt fina omdöme, det värmer! Ha det så bra så hörs och ses vi snart igen. Mvh Mattias
  • 2019-03-19

Martin J skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra mäklare, framförallt väldigt lättillgänglig vilket var uppskattat hos mig, hade han inte möjlighet att svara omgående ringe han alltid upp snarast. Kändes tryggt och säkert under hela husköpet. Rekomenderar starkt. Läs mer
    2019-03-19 Magnus A svarar Martin J
    Jätteroligt att du är nöjd med mitt jobb Martin. Jag ser fram emot att få komma ut och titta på fastigheten efter att du gjort den planerade renoveringen.
  • 2019-03-18

Andreas B skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig, lätt att kommunicera med, nåbar när som helst, mycket kompetent, kändes väldig tryggt! Läs mer
  • 2019-03-18

Thomas A skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevligt bemötande , kunnig , förtroendeingivande och kom till avslut Läs mer
    2019-03-18 Magnus A svarar Thomas A
    Tack Thomas för förtroendet att hjälpa er att sälja er fina villa.
  • 2019-03-15

Bengt Arne K skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt en villa. Har haft att göra med en mycket trevlig och kunnig mäklare som förklarade allt mycket bra. Förväntningarna att sälja huset inom en snar framtid uppfylldes och priset hamnade inom det spann som hon trodde. Läs mer
    2019-03-18 Linnéa A svarar Bengt Arne K
    Hej Bengt! Tack snälla för era fina ord och er recension. Stort tack återigen för att just jag fick förtroendet att sälja er fina villa. Ni är varmt välkomna på tillträde i maj!
  • AnnaCarin B

2019-03-15

AnnaCarin B skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt ett hus på Hammarö av Linnéa och fick en helt fantastik service av henne på alla sätt .
    Mycket trevlig , saklig , informativ , lugn och positiv. Fick stort förtroende för henne från första stund.
    Affären genomfördes mycket smidigt och enkelt .
    Kände mig så väl omhändertagen när jag kom till kontoret och skulle skriva papper och likaså på visningen.
    Fick mycket saklig bra information på visningen och likaså när vi skrev papper, klar och tydlig .
    Lätt att nå per telefon,sms och mejl .
    Sammanfattningsvis kan jag bara säga , SUVERÄNT SKICKLIG MÄKLARE!
    Rekommmenderar henne varmt . Läs mer
    2019-03-18 Linnéa A svarar AnnaCarin B
    Tusen tack för fantastiskt fint omdöme AnnaCarin! Glädjer mig att jag fick hjälpa dig i ditt husköp och är övertygad om att du kommer trivas superbra där. Ta hand om dig så länge så är du varmt välkommen på tillträde!
  • Sara A

2019-03-14

Sara A skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har precis köpt en bostadsrätt i Karlstad.
    Mäklaren har varit professionell och förtroendegivande. Snabb återkoppling och ett trevligt sätt. Läs mer
  • 2019-03-12

Jesper V skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Inga problem, allt fungerade utmärkt.
    Rekommenderas verkligen.

Mvh Läs mer
    2019-03-18 Linnéa A svarar Jesper V
    Vad roligt att du känner dig nöjd Jesper och hoppas du kommer trivas fantastiskt bra i nya lägenheten. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet!
  • 2019-03-11

Henrik A skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde ett radhus.
    Mäklaren var engagerad och professionell.
    Han levde upp till alla förväntningar.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-03-12 Patrik svarar Henrik A
    Tack för en fin recension Henrik. Nu är det bara att ladda upp för flytt och husbygge.
  • 2019-03-11

Jehona T skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionellt bemötande, tillgänglighet och tillmötesgående! Läs mer
    2019-03-12 Patrik svarar Jehona T
    Tack för ett fint omdöme Jehona och kul att ni äntligen hittade hem.
  • 2019-03-10

Anna K skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Saklig o proffesionell mäklare med lång erfarenhet som alltid gör sitt yttersta för att en försäljning ska bli så bra som möjligt på ett tryggt sätt. Läs mer
    2019-03-11 Magnus A svarar Anna K
    Stort tack Anna att jag återigen fick sälja en fastighet åt er och så klart jättekul att ni är nöjda med mitt arbete. Vi hörs när det är dags för deklaration.
  • 2019-03-08

Mattias R skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde en bostadsrätt, snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-03-05

Adam W skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevligt & seriöst bemötande med snabba puckar vid frågor mm Läs mer
    2019-03-06 Magnus A svarar Adam W
    Tack för att du tog dig tid att svara Adam och stort grattis till en väldigt fin fastighet!
  • 2019-03-01

Sara N skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande, svarar snabbt på mail och telefon. Hon fick upp försäljningspriset över förväntat. Läs mer
    2019-03-18 Linnéa A svarar Sara N
    Stort tack för fint omdöme Sara och för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet. Önskar er stort lycka till i nya huset!
  • Micaela W

2019-02-27

Micaela W skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadsrätt. Johan bemötte mig trevligt och personligt. Jag hade inte så mycket förväntningar men Johan gav ett bra intryck Läs mer
    2019-02-27 Johan N svarar Micaela W
    Tack för ett fint omdöme Micaela! Roligt att du är nöjd med oss och stort grattis till en väldigt fin lägenhet!
  • 2019-02-26

Carlstaden Norrstrand AB skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra och proffsig hjälp och service av försäljning av min lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-02-27 Johan N svarar Carlstaden Norrstrand AB
    Stort tack Johan för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med oss på Svensk Fastighetsförmwedling. Vi hörs snart igen!
  • 2019-02-23

Kim B skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har fått ett riktigt professionellt och bra bemötande av Johan. Skulle vi någongång i framtiden göra fler affärer. Så skulle vi definitivt kontakta Johan. Läs mer
    2019-02-24 Johan N svarar Kim B
    Stort tack för de fina orden Kim! Roligt att ni är nöjda med mig och Svensk Fastighetsförmedling!
  • 2019-02-23

Rosemarie J skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande. Trevlig, lättsam, tydlig och framförallt kunnig mäklare. Snabb och smidig affär! Toppen! Läs mer
    2019-02-27 Magnus A svarar Rosemarie J
    Tack för er positiva feedback, jag tror det här huset blir jättebra för er i några år framåt.
  • Tomas H

2019-02-23

Tomas H skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas levererade på alla fronter! Kan varmt rekommendera Svenskfast och framförallt Klas som mäklare! Läs mer
  • 2019-02-20

Ann-Louise P skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålt bostadsrätt.
    Har fått ett positivt och bra bemötande.
    Mina förväntningar inbefallades med en bra visning och snabb försäljning.
    Har bara gott att säga. Läs mer
  • 2019-02-20

Petter Ö skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt 3 rok bostadsrätt.
    Mäklaren har varit kunnig, trevlig, lätt att få kontakt med. Skötte budgivningen bra. Informationen på objektsidan kunde ha varit mer säljande i vissa delar, men å andra sidan gav visningen då bara extra positiva intryck.
    Jag är mycket nöjd med både mäklaren och köpet. Läs mer
    2019-02-21 Johan N svarar Petter Ö
    Stort tack för ditt fina omdöme Petter! Roligt att du är nöjd med oss och ett stort grattis till en mycket fin bostad med ett svårslaget läge!
  • 2019-02-19

Daniel F skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan har erfarenhet och är en mästare i sitt hantverk! Håller vad han lovar och levererar det han säger. Kan varmt rekommendera Johan Nöbauer!
    //Daniel F Läs mer
    2019-02-19 Johan N svarar Daniel F
    Stort tack för ditt fina omdöme Daniel! Var riktigt kul att få hjälpa dig att sälja din fina bostad! Ha de gott så hörs vi snart!
  • 2019-02-18

Frida S skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Upplevelsen i sin helhet blev väldigt ojämn och inte alls stöttande. Läs mer
    2019-02-18 Malin G svarar Frida S
    Vi har diskuterat situationen över telefon och det är tråkigt att ni upplever er affär så här. Jag har gjort det jag har kunnat och jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet!
  • 2019-02-18

Bitte W skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi hat sålt en villa. Den låg först ute på läge plus.
    När vi så småningom hittade en lämplig lägenhet gick försäljningen snabbt.
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick. Läs mer
    2019-02-18 Johan N svarar Bitte W
    Stort tack för ert fina omdöme Bitte! Kul att Ni är nöjda med våra tjänster och tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina bostad.

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad