Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 557 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• 2019-12-11

Viktor H skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jättenöjd, kanonduktig och proffsig. Läs mer
  • 2019-12-11

Ninni W skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Toppen! Bara bra saker att säga. Tillgänglig och trevlig. Läs mer

Jesper A skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande men tycker han var lite stel. Läs mer
  • 2019-12-09

Lars Göran B skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Försäljning av 1 rums lägenhet
    Positivt feedback angående denna försäljning. Läs mer

Hannah Ö skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan hjälpte oss vid försäljningen av vår bostadsrätt. Den som vill ha en seriös, engagerad och pålitlig mäklare bör anlita Johan. Läs mer
    2019-12-09 Johan N svarar Hannah Ö
    Stort tack för ert fina omdöme Hannah! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!
  • 2019-12-08

Anita P skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi köpte en stor villa på Hammarö och Mattias visade ett mycket professionellt bemötande under försäljningen. Mattias var tydlig och rak men ändå lyhörd i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-12-07

Beryl A skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har gjort ett bra jobb!! Vi är mycket nöjda Läs mer
    2019-12-09 Patrik svarar Beryl A
    Kul att ni är nöjda Beryl. Vi stötte på lite problem men det löste sig bra till slut.
  • 2019-12-06

Gunnel D skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Patrik har varit vår mäklare vid köp av en HSB-lägenhet vid Hagaborg i Karlstad. Vid visningen blev vi vänligt och proffsigt bemötta. Budgivningen sköttes väl och vid kontraktsskrivningen fick vi all nödvändig information (och kaffe).
    Vi är helt nöjda på det sätt Patrik har skött sitt uppdrag och vi har fått all nödvändig hjälp och information i samband med handläggningen av affären. Läs mer
    2019-12-09 Patrik svarar Gunnel D
    Tack för ett fint omdöme Gunnel. Alltid kul när även köpare uppskattar vårt arbete och vår kvalitetstjänst.
  • 2019-12-06

Åsa T skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt villa. Tydlig och rak kommunikation. Bra kännedom om området.
    Höll oss informerade och gjorde affären smidig. Läs mer
  • 2019-12-05

Andreas Roger L skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander har varit en exemplariskt mäklare under detta köpet. Alexander är väldigt lätt att ha att göra med och det har varit en otroligt gemytlig stämning under våran kontakt mellan varandra. Läs mer
  • 2019-12-03

Robert F skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har nyligen sålt min bostadsrättslägenhet på Norrstrandsgatan 27A. Patrik är mycket trevlig, professionell och tillmötesgående och har varit väldigt informativ och behjälplig. Tycker hela försäljningsprocessen har gått väldigt bra och smidigt och jag kan varmt rekommendera Patrik för framtida affärer. Läs mer
    2019-12-03 Patrik svarar Robert F
    Tack för ett fint omdöme Robert. Tackar även dig för ett gott samarbete.
  • A Lovisa H M L

2019-11-28

A Lovisa H M L skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trerumslägenhet i villa i Karlstad. Mäklaren var oerhört seriös och engagerad under hela processen. Uppskattade särskilt den goda kommunikationen då objektet inte var helt lättsålt. Jag kan verkligen rekommendera att arbeta med Linnéa som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-25

Rolf Gunnar H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har sålt vårt hus i Rudstorp Kil på 126+45 m2 genom Caroline Larsen på Svensk Fasthetsförmedling,som rekommenderades av bekanta,och hon levde upp till alla våra förväntningar som en ärlig,duktig och trevlig mäklare och med ett stort engagemang. Läs mer
  • 2019-11-24

Nils Johan H skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra kämpat med ett svårt objekt Läs mer

Hans S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    köpt j.b. fastighet. bra o trevligt bemötande. stämde bra med vad jag förväntade mej av mitt-vårat bemötande av johan . Läs mer
    2019-11-24 Johan N svarar Hans S
    Tack för en fin reco Hans! Kul att få hjälpa er med affären. Ha de gott!
  • 2019-11-23

Anna Maria E skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en 2-plansvilla. Ett positivt och ärligt bemötande av Alexander. Vi känner oss verkligen trygga med vårt köp. Våra förväntningar på mäklare är just ärlighet och att hen ser till vårt bästa, dvs inte säljer vad som helst till vilket pris som helst. Alexander har varit rak med vad som behöver göras på den villa vi köpt samt gett ett på det hela mycket positivt intryck! Läs mer

Anita H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpt ett hus.
    Hon är en mäklare med båda fötterna på jorden, inte alls fördragen.
    Hon har ett trevligt och bra bemötande.
    Hon hörde av sig vid budgivningen var inte pressande och stressade inte på, vilket var bra.
    Hon gick igenom papperen bra då vi skrev köpet.
    Hon är helt enkelt mycket bra. Läs mer
  • 2019-11-21

Inga-britt P skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi använde oss av Niklas tjänster för att han var kunnig och förklarade allt runt omkring en försäljning Läs mer
  • 2019-11-21

David H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    En förtroendeingivande person som på ett tryggt sätt styr sig genom en annars ganska läskig process det innebär att sälja bostad. Läs mer
  • 2019-11-20

Madelene D skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-11-27 Linnéa A svarar Madelene D
    Tack snälla för fint omdöme Madelene och stort grattis till Ert köp. Ta hand om er så ses vi på tillträdet!
  • 2019-11-18

Anna J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag köpte ett objekt av henne. Mycket trevlig och positiv energi. Professionell och duktig. Följde upp mig bra. Läs mer
  • Peter S

2019-11-17

Peter S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi är tre syskon som sålt våran avlida mors lägenhet.
    Patrik är proffsig och trevlig. Informerade om hela förloppet med försäljningen och vad vi kunde göra för att öka resultatet.
    Han har lyckats med våra förväntningar. Både med pris och hur fort det har gott.
    Jag kommer att rekommendera Patrik till mina vänner med gott samvete. Läs mer
    2019-11-25 Patrik svarar Peter S
    Tackar för ett mycket fint omdöme och ett gott samarbete genom hela processen.

Lena A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt en mindre bostadsrätt. Bemötandet från Johan har varit super trevligt och professionellt från början till slut. Jag som säljare har känt mig trygg med Johan från första stund.
    Mina förväntningar är att jag ska kunna känna mig trygg som kund och att jag ska känna att jag är en del av processen. Det har jag definitivt känt under hela processen.
    Mina upplevelser är enbart positiva, jag kommer att rekommendera Johan till vänner och bekanta och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-14 Johan N svarar Lena A
    Tack Lena för en fin Reco! Kul att ni uppskattade processen och vårt arbetssätt. Det har varit väldigt kul att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet!
  • 2019-11-14

Erling Tobias L skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Påläst, saklig, korrekt.
    Inget att klaga på alls. Läs mer
    2019-11-19 Linnéa A svarar Erling Tobias L
    Hej Tobias! Tack snälla för fint omdöme och hoppas ni är nöjda med ert köp!

Jörgen A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en 1.a på herrhagsgatan 15B
    Johan har sköt affären väldigt bra från första kontakt till avlutande kontraktskrivning och jag kan varmt rekommendera honom till vänner och bekanta.

Utmärkt arbete!

MVH
    Jörgen Andrén Läs mer
    2019-11-14 Johan N svarar Jörgen A
    Stort tack Jörgen för ert fina omdöme! Blir väldigt glad att ni uppskattar mitt arbete! Och tack för att jag fick ert förtroende att sälja er fina lägenhet! Ha de gott så hörs vi närmare tillträdet!
  • 2019-11-08

Christian S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig hjälpsam go kille
    Allt gick smidigt tack vare alexander Läs mer
  • Emma M

2019-11-05

Emma M skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt bostadsrätt i Karlstad.

Hade varit i kontakt med mäklare Niklas Nilsson Smersfeldt sedan tidigare, kände redan då stort förtroende för honom och valde därför att kontakta honom igen när det var dags för försäljning. Han har bemött mig mycket väl och alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Har fått information löpande och allt har känts väldigt tryggt under försäljningsprocessen.

Mina förväntningar var att sälja bostaden för utgångspris, eller något högre. Blev väldigt nöjd med slutresultatet och gjorde en fin vinst.

Niklas är väldigt proffsig och flexibel. Jag är supernöjd och skulle alla gånger anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-11-05

Daniel O skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt duktig och trevlig mäklare Läs mer
    2019-11-05 Johan N svarar Daniel O
    Tack för er reco Daniel. Kul att ni uppskattade mitt arbete. Nu är det bara att börja förbereda för flytten:).
  • 2019-11-02

Ola B skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en 2 rok. Mycket trevlig och professionell. Ej överväldigande. Lagom och behaglig person. Inger förtroende. Läs mer
  • 2019-11-02

Birger K skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    - Köpt lägenhet
    - Trevlig, duktig, engagerad och serviceinriktad Läs mer
    2019-11-19 Linnéa A svarar Birger K
    Tack för fint omdöme Birger! Ha det gott så länge så ses vi på tillträdet! :)
  • Patrik L

2019-11-01

Patrik L skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Linnéa hjälpte oss att sälja en bostadsrätt i Karlstad. Hon var proffsig genom hela processen. Kommunikativ och lösningsorienterad. Vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2019-11-19 Linnéa A svarar Patrik L
    Stort tack för recensionen Patrik och för att jag fick förtroende att hjälpa till med försäljningen. Ta hand Er!
  • 2019-10-29

Tommas och Agneta S skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt.Vi har bara haft lite telefonkontakt med Adrian. Vi blev väl bemötta och han var trevlig.Vi hade mer kontakt med Alexander. Vi har redan lämnat vår bedömning om honom. Vi rekommenderar gärna dessa trevliga killar till andra. Läs mer

Anders A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig, öppen och ödmjuk inför uppgiften och sälja vårt radhus. Johan gjorde det med bravur! Läs mer
    2019-10-29 Johan N svarar Anders A
    Tack för en fin Reco Anders. Kul att ni uppskattade processen och vårt arbetssätt. Nu är det bara att börja förbereda för flytten till skärgården.

Malin S skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Snabb och smidig affär där mäklaren ser affären genom både säljaren och köparens behov. Trevlig och tillmötesgående!
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-10-31 Magnus A svarar Malin S
    Hej Malin! Roligt att ni är nöjda och extra kul att jag även kunde hjälpa er med en hyreslägenhet i mellanperioden. Alla pusselbitar föll på plats den här gången.

Peter A skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde vårt hus på Hammarö genom Svensk Fastighets Förmedling och Patrik Liikamaa
    Ett proffsigt och personligt bemötande av Patrik när det gällde både upplägg inför försäljningen och vid säljtillfället.
    Vi upplevde att Patrik var engagerad och hade ett stort ansvar som "vår" mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera Patrik som mäklare. Läs mer
    2019-10-29 Patrik svarar Peter A
    Tack för en fin Reco Peter. Kul att ni uppskattade processen och vårt arbetssätt. Nu är det bara att börja förbereda för flytten till Nobels hembygd.
  • 2019-10-29

Susanne O skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag trivdes inte i min nyproducerade lägenhet. Träffade min mäklare och han lyssnade och gav mej rätt information. Jag fick fint bemötande. Sen fick jag hjälp med det jag behövde. Mvh susanne Läs mer
  • 2019-10-25

Elina S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander är tydlig och ärlig i alla svar på frågor. Det lyser igenom att han älskar sitt jobb! Han Inger ett förtroende och gör det lätt att känna sig trygg! Läs mer

Ulrika P skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Så bra och proffsigt bemötande! Läs mer

Marcus H skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Hög kompetens inom huskunskap. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-24

Tommas och Agneta S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren.Mäklaren gav oss bra svar på våra frågor och var humoristisk samtidigt som han tog sitt uppdrag på fullaste allvar. Han var påläst och kunnig.Vår upplevelse av alla möten med mäklaren var mycket positivt, han får högsta betyg och vi rekommenderar gärna honom till andra. Läs mer
  • 2019-10-24

Gustav S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra och förtroendeingivande! Läs mer
  • 2019-10-24

Marianne A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Varit ett bra stöd i fastighetsförsäljningen. Snabb, enkel och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-24

Jennie skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket professionellt bemötande av Alexander. Läs mer

Johan R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en villa. Trevlig bemötande som hade stor koll och gav gott förtroende. Läs mer

Johanna R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt hus. Fick bra information. Snabba svar på frågor. Gott bemötande. Superbra mäklare enligt oss! Läs mer
  • 2019-10-22

Magnus L skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt en bostadsrätt. Alexander har varit och är väldigt tillmötesgående och serviceminded. Han är lite svår att nå ibland, men har koll på allt och inget verkar omöjligt. Läs mer
  • 2019-10-22

Ingrid N skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bostadsrätt
    Mycket vänligt bemötande och visade stor kunskap. Läs mer
  • 2019-10-20

Marcus D skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt en lägenhet på 71kvm. Proffsigt bemötande. Mäklaren tog In våra önskemål och var lyhörd under hela processen. Läs mer
  • 2019-10-18

Emily J skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har både köpt och sålt via Niklas och aldrig varit missnöjda utan tvärtom har vi gång på gång blivit positivt överraskade.
    Positiv, realistiska värderingar och RÅD, kompetent, lättillgänglig och mycket seriös - listan kan göras lång över alla hans positiva egenskaper.
    Kommer aldrig välja någon annan mäklare och vill rekommendera honom det varmaste till ALLA! Läs mer
  • 2019-10-18

Anna D skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Linnéa får definitivt 5 stjärnor av 5! Proffsig från start till mål och hela tiden med ett vänligt bemötande. Läs mer
    2019-11-19 Linnéa A svarar Anna D
    Hej Anna! Tusen tack för fint omdöme och för att jag fick hjälpa till med försäljningen av ditt fina hus!

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad