Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• Anna Birgitta O
    Anna Birgitta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En fantastisk mäklare som gjorde allt och lite till mycket engagerad.
    Ett mycket proffsigt bemötande och otroligt hjälpsam.
    Gjorde försäljningen till en fantastisk upplevelse.
    Tack Klas Ördell återkommer mer än gärna.
    Anna Läs mer
  • Per-Erik Gunnar B
    Per-Erik Gunnar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra koll och trevligt bemötande, trots att visningshelgen måste ha varit helt hysterisk. Läs mer
    2018-01-22 Alexander M svarar Per-Erik Gunnar B
    Hej Per-Erik,

Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas och tror att Ni kommer trivas utmärkt i nya boendet!
  • Carina Mariann S
    Carina Mariann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har fått ett bra bemötande och hjälp. Jag är nöjd. Läs mer
    2018-01-22 Alexander M svarar Carina Mariann S
    Tusen tack för det fina omdömet Carina. Stort grattis till din nya bostad!
  • Roy Kendy S
    Roy Kendy S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande, trevlig och opartisk. Läs mer
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fantastiskt bra bemötande av Patrik! Läs mer
    2018-01-15 Patrik svarar Rasmus B
    Stort tack för ett fint omdöme Rasmus. Nu är det bara att ladda för flytt till er nya bostad.
  • Carina W
    Carina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Ingav förtroende. Saklig och trevlig Läs mer
    2018-01-15 Patrik svarar Carina W
    Tack för det fina omdömet Carina och grattis till köpet av en fin bostad. Hoppas att du kommer trivas!
  • Per W
    Per W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Det fungerade ungefär som förväntat. Läs mer
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mäklaren har ställt upp på ett bra sätt och nästan alltid varit anträffbar Läs mer
  • Hans Ove O
    Hans Ove O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias är lätt att nå när man vill
    han ringde alltid upp när man hade ringt och inte fick svar
    lättsam mäklare, inge märkvärdig
    snabb med att kontakta alla budgivare Läs mer
    2017-12-18 Mattias W svarar Hans Ove O
    Hej! Tusen tack för det fina omdömet. Vi hörs av inom kort och hälsa så gott till Katarina!
  • Mårten M
    Mårten M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Helt klart 100% helt enkelt jätte nöjd.
    proffsigt bemötande och lugnande i min miss med bolåne ansökan. Allt blev bra till slut tack vare Mäklare Klas Ördell.
    Tackar ;)

Med vänlig hälsning Mårten Malmkvist Läs mer
    2017-12-12 Klas Ö svarar Mårten M
    Tack för ditt fina omdöme Mårten :) Hoppas familjen ska trivas i nya villan!
  • Stelios K
    Stelios K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Toppen mäklare som är med från början till slut. Lyssnar väl och svarar på alla frågor. Läs mer
    2017-12-12 Alexander M svarar Stelios K
    Stort tack för dina fina ord Stelios!

Jag hoppas att Ni kommer att stortrivas i Ert nya boende. Ser fram emot att få komma på återbesök och se resultatet av Era planer!
  • Malin Å
    Malin Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Kan verkligen rekommendera Patrik Liikamaa. En mycket trevlig och proffesionell mäklare som alltid varit anträffbar och guidat oss på ett perfekt sätt genom vår försäljning. Läs mer
    2017-12-06 Patrik svarar Malin Å
    Hej Malin! Kul att ni är nöjda med både mig och Svensk Fastighetsförmedling. Ska bli mycket spännande att se ert nya hus när allt är klart. Önskar hela familjen Åslund goda helger så hörs vi efter dem.
  • Lina S
    Lina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas var mycket tillmötesgående och professionell. Han gick verkligen "the extra mile" för oss, och vi är mycket nöjda med all hjälp vi fick - och i slutändan fick vi vårt drömhus! Läs mer
    2017-12-12 Klas Ö svarar Lina S
    Tack så mycket Lina för ditt fina omdöme! Lycka till i flytten hem!
  • Umur U
    Umur U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi fick ett proffsigt och bra bemötande Läs mer
    2017-11-27 Patrik svarar Umur U
    Hej Umur! Kul att ni upplever vår tjänst som proffsig även som köpare. Önskar er all lycka med flytten och försäljningen av lägenheten i Sundsvall.
  • Monica E
    Monica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alla våra förväntningar blev uppfyllda. Vi har känt oss mycket trygga med vårat val av mäklare. Läs mer
    2017-11-28 Magnus A svarar Monica E
    Hej Monica! Roligt att ni är nöjda med försäljningen. Vi hörs av inom kort och hälsa Stefan!
  • Atchishankar T
    Atchishankar T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Excellent experience and good support. Läs mer
    2017-11-27 Patrik svarar Atchishankar T
    Hi Atchi! A pleasure to help you and hope your move back to Lund goes smoothly.
  • Oleg K
    Oleg K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Världens bästa mäklare.. allt gick smidigt och snabbt.. Hjälpsam i alla frågor.. rekommenderer vi starkt!!! Läs mer
    2017-11-28 Alexander M svarar Oleg K
    Tusen tack för det fina, värmande orden Oleg!
    Jag hoppas att Ni kommer stortrivas i det nya huset. Ni hade bra planer och jag tar mig gärna en sväng förbi när Ni är klara med projekten!
    Oleg K, Alexander M gillar detta
  • Lena W
    Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias är noga med att utröna kundens önskemål och förklara marknaden. Det gör att man som kund får rimliga förväntningar och själva försäljningen löper på smidigt och effektivt. Man får förtroende för Mattias och upplever att han har mycket god kunskap och gedigen erfarenhet. Läs mer
    2017-11-23 Mattias W svarar Lena W
    Hej Lena! Tack för det fina omdömet och ett bra samarbete! Det är verkligen kul med återkommande kunder. Hoppas du får en riktigt bra jul! Mvh Mattias
  • Dan Lennart S
    Dan Lennart S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En mycket tillmötesgående och trevlig mäklare, var behjälplig på alla sätt och vis Läs mer
    2017-11-23 Alexander M svarar Dan Lennart S
    Stort tack för fina ord Lennart!
    Önskar Er all lycka och glädje i den fina lägenhet ni förvärvat.
  • Saleh M
    Saleh M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En mycket bra mäklare som jag kan recomendera, fortsätter kontakten med han. Läs mer
    2017-11-17 Johan N svarar Saleh M
    Stort tack för de fina orden Saleh! Kul att få hjälpa Er att hitta Ert nya hus!
  • Isabelle J
    Isabelle J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fick ett proffsigt bemötande. Mäklaren lever väl upp till mina förväntningar. Superbra! Läs mer
    2017-11-09 Magnus A svarar Isabelle J
    Hej Isabelle! Tack för fin feedback, nu fattas bara att hitta ett nytt drömboende till dig så att du kan "flytta hemifrån" :-)
  • Michael S
    Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-11-12 Mattias W svarar Michael S
    Hej Michael! Tack så mycket, roligt att ni kände er bra bemötta. Nöjda kunder är ju det bästa betyg man kan få. Lycka till med försäljningen av Er nuvarande bostad. Mvh Kjell
  • Pathrik J
    Pathrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias är en lugn och proffesionellt mäklare som inger ett mycket förtroendeingivande intryck. Läs mer
    2017-11-05 Mattias W svarar Pathrik J
    Stort tack för det fina omdömet Pathrik! Hoppas Ni kommer att trivas bra i Ert nya fina hus. Mvh Mattias
  • Anna-Lena B
    Anna-Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag upplevde møtet med selgeren som meget positivt. Trevlig,effektiv, hade tid før mej når jag ringde eller ringde upp strax efter. Gav verdiefulle tips. Läs mer
    2017-11-09 Klas Ö svarar Anna-Lena B
    Tack för din fina reco Anna-Lena! Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad!
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har bara positiva erfarenheter av Mattias och företaget. Mattias är alltid tillmötesgående och trevlig. Som kund känner man sig trygg och delaktig i affären. Jag har stor tilltro till min mäklare och gör gärna fler affärer med Mattias och Svensk fastighetsförmedling i framtiden Läs mer
    2017-10-27 Mattias W svarar Staffan S
    Hej Staffan! Tack för den här fina rekommendationen, och tack för att jag fick förnyat förtroende från er. Återkommande kunder är verkligen det finaste betyget en mäklare kan få. Hoppas Ni kommer trivas bra i Ert nya fina boende! Mvh Mattias
  • Berhe och Abeba M
    Berhe och Abeba M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi upplevde att mäklaren(Alexander) jobbade hård för att vi för den bästa service och det fick vi. Vi uppskattar det allt han gorde.
    Han var delaktig på alla sätt, som är ringa runt fråga dem som var interss på lägenheten och ringer oss meddela vad som händer.... Läs mer
  • Carina D
    Carina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fantastiskt bemötande. Lugn och saklig vid kontraktsskrivandet. Noggrann och kunnig! En toppenmäklare helt enkelt! Läs mer
  • Carola F
    Carola F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Över förväntan. Trevligt kunnigt bemötande. Bryr sig om hela situationen. Läs mer
    2017-09-12 Klas Ö svarar Carola F
    Hej Carola! Tack för din fina reco! Hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset! /Klas
  • Lars W
    Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Affären var snabb och enkel att genomförs. Bra förberedelse och vägledning för att genomföra affären. Läs mer
  • Marina S
    Marina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt bra bemötande, kunnig och hjälpsam.
    Är mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
  • Astrid N
    Astrid N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har under processens gång fått ett mycket bra bemötande. Elin har förklarat försäljningsordningen bra. Vi har haft telefonkontakt under hand, där både vi och hon tagit kontakt.
    Hon har levt upp till det vi förväntat oss.
    Gunn och Sven-Åke Lindgren Läs mer
    2017-06-27 Elin H svarar Astrid N
    Vad kul att ni är nöjda! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha en fin sommar! Hälsningar Elin
  • Linda S
    Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Niklas har varit bra på att anpassa försäljningsprocessen efter vår situation och våra behov. Han har gett oss den information vi behöver och har på ett bra sätt skött kontakten mellan oss som säljare och köparna. Läs mer
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket nöjd med hur Johan hanterade affären. Han återkopplade ofta om hur läget var för stunden mm. Mycket proffsigt hanterande av allt tycker jag. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har varit super nöjd:)
    Har fått den hjälp som krävs Läs mer
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan har varit kanonbra hela vägen Läs mer
    2017-03-07 Mattias W svarar Thomas F
    Hej Thomas! Kul att ni är nöjda och stort tack för att jag fick ert förtroende att hjälpa er med försäljningen! Hoppas familjen mår bra! Med vänlig hälsning Johan
  • Katrin J
    Katrin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra bemötande och fullständigt nöjd med mäklaren!!! Läs mer
    2017-03-06 Magnus A svarar Katrin J
    Hej Katrin! Stort tack för de fina orden och att jag fick ditt förtroende att hjälpa dig med din försäljning. Hoppas Ni har haft det kanon i Thailand! Med vänlig hälsning Johan
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vill rekommendera Johan eftersom han var väldigt engagerad, hjälpsam och naturligt trevlig. Läs mer
    2017-02-27 Magnus A svarar Birgitta L
    Stort tack Birgitta för de fina orden samt att jag fick ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen! Hoppas du trivs bra i din nya bostad! Med vänliga hälsningar, Johan
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Det gick bra och flöt på smidigt under hela resan Läs mer
    2017-02-02 Magnus A svarar Lennart K
    Tack för ditt svar Lennart! Mycket trevligt att ha med er att och hoppas ni trivs i nya lägenheten. Med vänlig hälsning Magnus
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En kompetent mäklare som som utförde sitt uppdrag som jag förväntat mig. Jag kan rekommendera andra kunder att vända sig till
    Elin Höglund för att få bästa resultat av sin
    bostadsförsäljning. Läs mer
    2017-01-23 Magnus A svarar Thomas B
    Tack för din mycket fina rekommendation Thomas och för ett gott samarbete. Hoppas du kommer att trivas bra nere i Skåne! Vänliga hälsningar Elin Höglund
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Utmärkt, professionellt bemötande från Elin trots att jag emellanåt blev en något otålig säljare. Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Utomordentligt bra Mäklare. Alltid närvarande i processen, proffsigt hela vägen! Läs mer
    2017-01-19 Mattias W svarar Tobias L
    Tack så mycket Tobias för din fina rekommendation och att du tog dig tid för att skriva den! Ett fantastiskt samarbete ger oftast ett fantastiskt resultat och vi hade det på bägge dessa punkter! Lycka till med ditt husbygge så hoppas jag vi ses och hörs igen på något sätt! Mvh Bengt Sandelin
  • Britt-inger N
    Britt-inger N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Helt fantastisk. Går inte att få bättre mäklare. Läs mer
    2016-12-09 Magnus A svarar Britt-inger N
    Tack så mycket för det fina omdömet Britt-Inger, jag kan inte få ett bättre betyg. Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Lycka till i det nya huset. Hälsningar Elin
  • Sonja M
    Sonja M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig och proffsigt bemötande höll oss informerade hela tiden under försäljningen om vad som hände eller hade hänt. Läs mer
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Magnus Ask visade från början och till slutet av processen en positiv och vinnande attityd som gjorde att vi som säljare kände stort förtroende för både honom och Svensk Fastighetsförmedling. Magnus var trygg och stabil och ledde försäljningen framåt på ett fokuserat och målinriktat sätt.
    Som kunder är vi mycket nöjda med Magnus arbete och vi har redan med glädje rekommenderat honom till andra försäljningar.
    Thomas o Kristina Wennstam Läs mer
    2016-09-15 Magnus A svarar Thomas W
    Hej på er Thomas och Kristina! Tack för de fina orden, det var jättekul att arbeta ihop och hjälpa er igenom försäljningen. Hoppas att ni trivs i er nya hemstad!
  • Leif N
    Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra bemötande från Patrik L
    Allt blir toppen betyg för Patrik L
    Leif Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag är väldigt nöjd med den hjälp och service jag fått vid försäljning av min lägenhet Läs mer
  • Vivianne L
    Vivianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket proffesionellt, kanonnöjd. Det känns som det definitivt var värt arvodet. Läs mer
  • Rose-Marie A
    Rose-Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har mycket bra erfarenheter av Mattias Wassberg som mäklare. Känns genuin, seriös och mycket kunnig. Viktigt att man känner förtroende för den mäklare som ska sälja ens hem och det kände vi för Mattias. Att vi valde honom berodde på att vi haft kontakt med honom på diverse visningar och då föll det sig naturligt att vi skulle vända oss till just honom. Kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2016-09-08 Mattias W svarar Rose-Marie A
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick hjälpa Er att sälja Er fina bostad! Ha det så gott i det härliga sensommarvädret. Mvh Mattias
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevligt och avslappnat bemötande. Skulle kunna tänka mig att ha Elin i alla framtida affärer. Känslan av att inte behöva känna sig osäker på någonting är värt mycket. Läs mer
    2016-09-15 Magnus A svarar Kjell J
    Tack Kjell för det fina omdömet och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Lycka till fortsatt och välkommen åter om du behöver min hjälp igen i framtiden. Vänliga hälsningar Elin
    Elin H gillar detta
  • Per S
    Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Helt OK, vara sig bättre eller sämre än förväntat. Läs mer

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad