Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 603 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• 2020-02-21

Angelica S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt min lägenhet med Linnéa och jag är så nöjd över att jag valde henne som mäklare! Superproffsig och så himla trevlig. Försäljningen skedde supersmidigt och tryggt genom hela processen. Jag rekommenderar alla att anlita Linnéa om ni vill sälja med en grym mäklare! Läs mer
  • 2020-02-20

Niklas H skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi köpte en bostadsrätt i Karlstad och fick bra och snabb hjälp ifrån Adrian, det uppskattas.
    Väldigt trevligt och bra omhändertagna från början och även snabba svar på frågor som vi ställer då det är väldigt nytt för oss. Läs mer
  • 2020-02-15

Lisa K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan hjälpte mig att sälja min etta. Han va en trygg kontakt och en tydlig mäklare som gav mig det stöd jag behövde som förstagångs säljare. Är supernöjd! Läs mer
    2020-02-16 Johan N svarar Lisa K
    Stort tack för ditt fina omdöme Lisa! Roligt att du är nöjd med vårt arbete och tack att jag fick sälja din fina lägenhet!
  • 2020-02-14

Malin P skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en lägenhet och Linnéa har varit väldigt hjälpsam hela tiden. Hon har svarat på alla frågor vi ställt och fått oss att känna oss trygga. Kunde inte ha fått ett bättre bemötande än vad vi fick! Läs mer
  • 2020-02-14

Anna S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig och tillmötesgående! Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-14 Johan N svarar Anna S
    Stort tack för ett fint omdöme Anna! Kul att ni är nöjda och stort grattis till ett fint hus!
  • 2020-02-13

Kjell Erik N skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra samarbete vid försäljning av min lilla etta

Det blev mycket bättre än jag trodde Läs mer
  • Björn P

2020-02-13

Björn P skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra och effektivt förmedlande av affären Läs mer
    2020-02-13 Patrik svarar Björn P
    Tack för det fina omdömet Björn samt ett stort grattis till den fina och unika lägenheten.
  • Elizabeth L

2020-02-12

Elizabeth L skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Har fått hjälp av Caroline när vi sålde vårt förra hus och va mycket nöjda, så när det blev dax igen och köpa hus så visste vi vem vi ville ha igen som mäklare.
    Lyhörd, professionell och mycket positiv o glad. Läs mer
  • 2020-02-08

Emma B skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt vår lägenhet på Bärstad och Alexander var ett självklart val ifrån början. Han har alltid bemött oss väldigt ödmjukt och med respekt för vad vi vill och hur vi mår i processen.
    Vi hade inga direkt förväntningar, då vi aldrig sålt något tidigare utan mer en farhåga att mäklare kan vara ganska påstridiga..
    Tvärtom har Alexander varit helt fantastisk i processen och hjälpt oss genom allt med öppna armar och alltid svarat på frågor och kommit med tips.
    Det har varit klokrent ifrån början till slut! Läs mer
  • 2020-02-07

Robert R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas Ördell är en mycket seriös o trevlig mäklare som jag band kontakt med nyligen via mitt förvärv av mitt drömhus! Läs mer
  • 2020-02-07

Stefan T skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt ett radhus på Stockfallet och Klas har tagit hand om försäljningen på bästa möjliga sätt. Från första mötet har Klas gett ett kompetent intryck och kunnat svara på alla våra frågor. Han har funnits tillgänglig under hela processen och det uppskattar vi verkligen. Läs mer
  • 2020-02-06

Anna J skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig, proffsig och bra på att återkoppla. Läs mer
    2020-02-14 Linnéa A svarar Anna J
    Tusen tack för ditt omdöme Anna och att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av Din lägenhet!
  • 2020-02-06

Daniel F skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En seriös och proffsig mäklare.
    Höll mig uppdaterad under budgivning och gav ett intryck att han visste vad han gjorde. Läs mer
    2020-02-06 Patrik svarar Daniel F
    Tack för en fin Reco Daniel och grattis till den fina lägenheten. Lycka till med er försäljning!
  • 2020-02-05

Lena N skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Hej! Jag har skrivit kontrakt på lägenhet och Linnéa är min mäklare. Hon är alldeles utmärkt på alla sätt och vis. Trevlig. Går att nå lätt. Kan svara på frågor. Är tydlig. Inte påstridig och lismande utan korrekt och bra. Kan inte bli bättre helt enkelt!! Läs mer
    2020-02-14 Linnéa A svarar Lena N
    Hej Lena! Tusen tack för fina ord, det glädjer mig verkligen att du är nöjd över mitt jobb. Ta hand om dig så länge så ses vi på tillträdet!

Josefine S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hela processen var en jättebra upplevelse där jag fick känna mig hörd samtidigt som kunde få hjälp från Klas och hans erfarenheter och kunskaper. Duktig på relationer och alla frågor och funderingar var alltid välkomnande. Kan varmt rekommendera Klas som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-04

Kristofer G skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig
    Duktig
    Ordning o reda Läs mer
    2020-02-14 Linnéa A svarar Kristofer G
    Hej och tack för fint omdöme Kristofer! Sköt om dig så länge så ses vi på tillträdet :)

Thomas B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en 1 1/2 plans villa byggd 1999.
    Vi blev bemötta av Klas Ördell på ett mycket bra, korrekt och förtroendefullt sätt.
    Våra förväntningar var att huset skulle säljas på ett seriöst sätt.
    Klas Ördell skötte försäljningen på ett föredömligt sätt till våran stora belåtenhet.
    Klas Ördell upplever vi som en mycket seriös och kompetent mäklare. Han har hållit oss mycket väl informerad under hela försäljningsprocessen.
    Vi kan mycket väl rekommendera Klas Ördell till andra som ska sälja sina fastigheter. Läs mer

Andreas A skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde min 3a i centrum. Lätt att ha att göra med och bra bemötande. Mina förväntningar var en snabb försäljning och det blev det. Min sammanfattning är att han kan rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-02-02

Solveig Elisabet B skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander Makrygiannis har varit ett mycket stort stöd för mig under hela försäljningsproccesen av villan strax norr om Karlstad. Han har varit lyhörd, kunnig och förtroendeingivande. Jag har fått bästa tänkbara bemötande och känt mig trygg hela tiden. Läs mer
  • 2020-02-01

Ebba E skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig mäklare! Kändes pålitlig och påläst när han förmedlade vår fina nya bostad. Läs mer
    2020-02-03 Mattias W svarar Ebba E
    Tack Ebba, kul att höra! Hoppas Ni kommer trivas i ert nya underbara hus! Ses på tillträdet om vi inte hörs innan dess. Mvh Mattias
  • 2020-02-01

Bengt L skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket god service. Professionellt! Läs mer
    2020-02-03 Mattias W svarar Bengt L
    Stort tack Bengt för det fina omdömet och ett gott samarbete! Vi hörs och ses igen under våren. Mvh Mattias
  • 2020-01-30

Henrik A skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias förmedlade vårt drömhus!

Mattias är en mäklare jag kommit i kontakt med vid ett flertal tillfällen, både vad gäller lägenhet, villa och fritidshus. Och både som köpare och säljare. Han är alltid påläst och inger förtroende, och kan både vara professionell och lättsam på samma gång. Dessutom är Mattias väl rotad i Karlstad med omnejd och kan marknaden på djupet.

Jag skulle utan tvekan använda Mattias om det någon gång blir aktuellt med någon framtida bostadsaffär. Läs mer
    2020-01-30 Mattias W svarar Henrik A
    Tusen tack Henrik för ditt fantastiskt fina omdöme! Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya fina hus som verkligen är ett av de finaste hem som jag förmedlat.

Ha det så bra så ses vi tillträde senare i år! /Mattias
  • 2020-01-30

Anna E skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt bostadsrättsradhus. Niklas har varit tillgänglig, intresserad och hjälpsam genom processen! Han har lyssnat och förstått oss och gjort försäljningsupplevelsen positiv!
    Varma rekommendationer från oss! Läs mer
  • 2020-01-28

Sanna S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Verkligen trevligt bemötande och tillgänglig för mina frågor. Jag var på besök i Karlstad och hade bara helgen på mig. Ställde upp även om det nu var på en helg, vi hade kontakt genom sms och jag kunde få se objektet sent på en söndag kväll. Ett stort plus.

Köpte lägenheten dagen efter på morgonen ( 40 kvm i Hammarö kommun)

Bra återkoppling på mina frågor och även efter köpet bra kontakt.
    // 5 Stjärnor till Alexander. ,-)) Läs mer
  • Sabrine T

2020-01-28

Sabrine T skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Radhus/bostadsrätt. Super trevlig och tydlig . Svarade på alla frågor och påminde oss om att vi alltid kan höra av oss när som om ytterligare frågor. Kommer varmt rekommendera Niklas till andra!! Läs mer
  • 2020-01-28

Gerda J skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Magnus har gjort ett utmärkt jobb med att sälja min mors kedjehus. Mycket bra bemötande och han har varit lättillgänglig när jag behövt ställa frågor. Läs mer
    2020-01-28 Magnus A svarar Gerda J
    Kul att ni är nöjda med mitt arbete Anders, tackar för feedbacken!
  • 2020-01-26

Jill E skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt ett hus. Magnus är trevlig, lättillgänglig och kunnig på sitt område. Jag känner mig trygg att göra bostadsköp genom honom. Läs mer
    2020-01-28 Magnus A svarar Jill E
    Jätteroligt att höra att ni var nöjda med mitt arbete, jag är övertygad om att detta kommer att bli ett bra hus för er.
  • 2020-01-24

Tommy D skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Saklig och tydlig
    Höll regelbunden kontakt
    Trevlig
    Flexibel
    Kändes tryggt att göra affär med Patrik Läs mer
    2020-01-27 Patrik svarar Tommy D
    Tack för din feedback och ett gott samarbete Tommy. Ni kommer att trivas så bra i er nya och fina lägenhet.
  • 2020-01-23

Oscar S skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Adrian är en professionell och proaktiv mäklare. Han har varit väldigt hjälpsam och har snabbt besvarat frågor som uppstått under försäljningsförloppet av vår bostadsrätt. Läs mer
    2020-02-13 Adrian Nilsson svarar Oscar S
    Tack Oscar för de fina orden! Vi ses på tillträdet!
    Adrian Nilsson gillar detta
  • 2020-01-22

Pär A skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en bostadsrätt. Linnea var en trygg vägledare genom hela processen. Läs mer
    2020-02-04 Linnéa A svarar Pär A
    Hej Pär! Tack snälla för fin reco i samband med ert köp, är övertygad om att Ni kommer trivas jättebra i Er nya bostad. Ha det gott så ses vi på tillträdet!
  • 2020-01-21

Christian S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en större villa i Kil.
    Visningen var bra och Patrik höll i en gemensam genomgång av huset för alla. Verkade påläst om huset och kunde svara på de flesta frågor. Han gav ett bra intryck och bemötandet var trevligt och proffsigt genom hela processen.
    Patrik levde upp till förväntningarna och vi är nöjda med all hjälp och alla svar vi fått. Läs mer
    2020-01-21 Patrik svarar Christian S
    Tack för ett fint omdöme Christian. Extra kul att ni uppskattar våra visningar samt att ni gillar vårt arbetssätt. Hoppas ni kommer trivas i det nya huset.
  • 2020-01-20

Linda G skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Tydlig, strukturerad och trevlig! Lätt att kommunicera med. Läs mer
    2020-02-04 Linnéa A svarar Linda G
    Hej Linda! Tusen tack för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas Ni trivs bra i nya huset så ses vi igen på tillträdesdagen!
  • 2020-01-18

Isabella L skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt en bostadsrätt och den hjälp jag fått av den förmedlande mäklaren har varit bästa tänkbara. Tryggt , enkelt, utan några som helst problem eller oklarheter. Allt har gått mycket smidigt. Från start till mål har det varit ett trevligt bemötande och en fin kunnighet i att besvara och göra mig trygg i bostadsaffären! Kan bara ge toppbetyg till Niklas Nilsson Smersfeldt. Läs mer
  • 2020-01-18

Mona Birgitta Å skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt villa. Adrian tog snabb kontakt med mig. Lotsade till olika personer man behövde anlita. Mycket engagerad och snabb att hitta nya lösningar på frågor och beslut.
    Hade ingen aning om hur det skulle bli.
    Men från visningen till kontraktskrivning tog det 5 dagar så jag kan rekommendera Adrian Nilsson till andra säljare och köpare. Läs mer
    2020-01-18 Adrian Nilsson svarar Mona Birgitta Å
    Tack Birgitta för omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Ta hand om er så ses vi på tillträdet :)
    Adrian Nilsson gillar detta
  • 2020-01-17

Matilda A skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt bemötande, höll oss uppdaterade och gjorde ett grymt bra och snabbt jobb med att sälja vår bostadsrätt! Läs mer
    2020-01-20 Linnéa A svarar Matilda A
    Tusen tack för omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av Er fina lägenhet. Ta hand om Er så ses vi på tillträdet! :)
  • 2020-01-17

Maria A skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en bostadsrätt på Kvarnbergsgatan. Proffsigt bemötande av Linnéa som pedagogiskt gick igenom alla handlingar. Läs mer
    2020-01-20 Linnéa A svarar Maria A
    Hej Maria!
    Tack snälla för fint omdöme, tror Ni kommer trivas fantastiskt bra i Er nya lägenhet. Varmt välkomna på tillträdet!
  • 2020-01-15

Ann-cathrine W skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Johan är väldigt hjälpsam, även när vi köpte bostad av annan var han behjälplig. Väldigt snabb i svar. Kunnig. Trevlig.
    Gav bra råd. Engagerad. Läs mer
    2020-01-16 Johan N svarar Ann-cathrine W
    Stort tack för ert fina omdöme Ann-Cathrine! Kul att ni är nöjda med vårt jobb och tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina bostad!
  • 2020-01-15

Eleonor R skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett mycket positivt sätt och det var inga problem med att få en egen visning av bostadsrätten då det var ett kommande objekt. Johan var påläst om bostaden och det han inte visste tog han reda på omgående och återkopplade till mig. Han ordnade med besiktning som jag önskade, dock blev det en större besiktning (och därmed dyrare) än jag trodde, men det var faktiskt bra i slutändan att det blev så. Återkopplingen mellan mig och säljarna gick snabbt och vi fick till ett snabbt avslut. Vid kontraktsskrivandet blev Johan sjuk och fick ta in en kollega som hjälpte oss och detta fungerade också utmärkt.
    Jag är nöjd över hela processen och har inget att klaga på. Läs mer
    2020-01-15 Johan N svarar Eleonor R
    Stort tack för ditt omdöme Eleonor! Roligt att du känner dig nöjd!
  • 2020-01-10

Bengt K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt vårt radhus
    Johan Nöbauer har skött försäljning på ett snabbt
    och bra sätt
    Med vänlig hälsning Bengt Karlsson Läs mer
    2020-01-11 Johan N svarar Bengt K
    Stort tack för ett fint omdöme Bengt! Roligt att ni är nöjda med vårt arbete!
  • 2020-01-10

Irene B skrev om Kjell Svärdh en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt ett fritidshus på Nolgård, Färjevägen 12.
    Kjell Svärd har fungerat bra som mäklare och nu snart skall vi träffas ang. deklaration. Läs mer
  • 2020-01-02

Ann-christin N skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag upplevde Alexander Makrygiannis att ha ett positivt och förtroendegivande tillvägagåendesätt i sin roll som mäklare. Han står för sitt ord och är även mycket förstående och hjälpsam. Kände mig 100% trygg genom hela köp-och säljprocessen och rekommenderar därav Alexander starkt till alla som behöver mäklarstöd i sina bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-12-30

Ingmari H skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte bostadsrätt på Rud med Linnea Almbribg Vahlberg som mäklare.
    Är helt nöjd med hennes insats från början till slut. Läs mer
    2020-01-17 Linnéa A svarar Ingmari H
    Stort tack för ditt fina omdöme Ingmari!
    Ta hand om dig så länge så ses vi snart på tillträdet :)
  • 2019-12-27

Eva Emelie J skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt ett hus på i hammarö kommun. Mäklaren var alltid lättillgänglig och noga med att ringa tillbaka och att återkoppla till oss köpare. Han gjorde klausul i avtal för att trygga köpet för oss då säljarna drog ut på tiden trots att det inte fanns andra budgivare. Mycket trevlig och inlyssnande! Läs mer
  • 2019-12-25

Pille K skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mötte mäklaren på visningen av lägenheten där hon kunde svara på alla mina frågor och hade förberett material inför visningen. Bra information efter visningen, lätt att ta kontakt med, bra genomförande av budgivningen. Snabb ordnande av kontraktsskrivningen och tid med banken. Trevlig bemötande och snabb informationsdelning. Läs mer
  • 2019-12-19

Peter S skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevligt, engagerat och proffsigt bemötande. Mycket väl
    genomförd försäljning av min hästgård. Läs mer
    2019-12-30 Magnus A svarar Peter S
    Tack Peter för din fina feedback! Hoppas nu att vi hittar en lämplig "mellanbostad" åt dig nu till sommaren.
  • 2019-12-16

Inga Britt S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Efter kontakt m Klas Ördell lämnas följande omdöme. Detta utan att gå in på andra faktorer i ärendet:

Alert, trevlig snabb i återkoppling o kunnig
    ang projekten.
    Man får lätt kontakt, han uppfattas som
    pålitlig o seriös.
    Han levde absolut upp t våra förväntningar
    Föredrar unga alerta grabbar på dessa tjänster - om man nu får säga så?

mvh tack Paulsons Läs mer
  • 2019-12-11

Viktor H skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jättenöjd, kanonduktig och proffsig. Läs mer
  • 2019-12-11

Ninni W skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Toppen! Bara bra saker att säga. Tillgänglig och trevlig. Läs mer
  • 2019-12-09

Jesper A skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande men tycker han var lite stel. Läs mer
  • 2019-12-09

Lars Göran B skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Försäljning av 1 rums lägenhet
    Positivt feedback angående denna försäljning. Läs mer

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad