Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 157 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• Siv J
    Siv J skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt borätt 2 rok. Mycket positivt bemötande och oerhört engagerad. Försäljningen gick helt smärtfritt och Linnea återkopplade under hela processen. Hon är väl värd arvodet!! Läs mer
    2018-07-20 Linnéa A svarar Siv J
    Hej! Tusen tack för fin återkoppling, vad roligt att höra att ni är nöjda med processen och affären. Ska unna mig en glass i värmen ;) Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • Maria S
    Maria S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Norum 909 Molkom

Mycket kompetent och trevlig mäklare.
    Jag är mer än nöjd med hennes arbete!
    Mvh Maria Schyman Läs mer
  • Fredrika A
    Fredrika A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag blev vänligt och glatt bemött. Återkom snabbt med svar. Engagerad och ihärdig. Läs mer
  • Jane W U
    Jane W U skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Br
    Det är synd att detta kommet innan hela köpet är klart. Då dokumenten skrivs och handpenningen betalats då är inte mäklaren längre intresserad! För oss köpare ör det inte klsrt förrän allt är betalt och köparen tagit över ansvaret för bostadsrätten ... därför svarar jag på detta nu och inte då handpenningen betalade! Läs mer
  • Erik R
    Erik R skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Utmärkt service vid köp av lantbruksfastighet, påläst och snabba svar. Smidig hantering under hela försäljningsprocessen! Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi är mycket nöjda med Johans hjälp och bemötande vid försäljningen av vårt radhus. Vi har känt oss trygga hela vägen och Johan har varit en bra rådgivare i olika frågor som rört försäljningen. Vi rekommenderar gärna Johan till andra. Läs mer
    2018-07-06 Johan N svarar Martin M
    Stort tack för ert fina omdöme Martin! Va verkligen kul att få ert förtroende att sälja ert fina hus.
  • Lars-Inge N
    Lars-Inge N skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt br.
    Kunnigt,och trevligt
    Mäklarna,båda,och Linnea som fickfullfölja arbetet och kontakterna får högsta betyg.
    Utmärkt arbetat och jag kan verkligen rekommendera företaget.
    L-I N Läs mer
    2018-07-09 Linnéa A svarar Lars-Inge N
    Hej Lars- Inge! Stort tack för det fina omdömet, glädjer mig att du känner dig nöjd med oss och företaget. Hoppas du får en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet!
  • Linus F
    Linus F skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt vårat första hus och upplever att allt har gått väldigt smidigt till. Linnea har lyssnat bra och varit hjälpsamm på alla vis. Läs mer
    2018-07-09 Linnéa A svarar Linus F
    Hej Linus!
    Vad roligt att ni är nöjda med processen och stort grattis till köpet igen. Hoppas ni får en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet!
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi köpte ett hus på Skoghall. Vi kände att vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren och att han hade full koll på objektet och kunde svara på våra frågor samt ge oss information vi kanske inte hade tänkt på. Vi är väldigt nöjda med Klas. Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har sålt mitt hus och blev mycket vänligt och professionellt bemött. Vi fick också hjälp med visning och budgivning på en ny bostad, dock utan att det blev affär. Alltifrån första kontakten med hembesök till kontraktsskrivning skötte hon mycket bra och trevligt. Läs mer
  • Maj Gudrun K
    Maj Gudrun K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har både köpt och sålt bostäder av Johan N. Köpt Alstersgatan 48 och sålt Malme’nsgatan 2E. Toppenkille! Tydlig och korrekt. Har hållit oss välinformerade och varit, som sagt, ett tydligt bollblank, vilket jag har uppskattat. Ser till att affärerna går snabbt också! Läs mer
    2018-06-25 Johan N svarar Maj Gudrun K
    Tack för att Ni tog tid och svarade och ett stort tack för det fina omdömet! Roligt att Ni är nöjda och kan bara säg att det va ett nöje att göra affärer med Er! Hoppas Ni ska trivas kanon i Ert nya fina boende!
  • Ralph G
    Ralph G skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en femrummare i Haga. Mattias har agerat mycket professionellt, snabbt och strukturerat i kombination med ett sympatiskt uppträdande. Läs mer
    2018-06-20 Mattias W svarar Ralph G
    Stort tack för en trevlig affär och en jättefin recension! Ha en riktigt fin sommar så ses vi augusti när vi ska ta tag i försäljningen av din nuvarande bostad. Mvh Mattias
  • Ylva C
    Ylva C skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Anlitade Magnus Ask för försäljning av villa. Jag upplever honom som trevlig, kunnig och rätt igenom proffessionell. Han har under hela säljprocessen hållit mig informerad om vad som händer, vilket jag har uppskattat mycket.Jag kan varmt rekommendera honom till andra säljare. Läs mer
    2018-06-19 Magnus A svarar Ylva C
    Tack Ylva för dina värmande ord! Har varit väldigt trevligt att ha med dig att göra och även om det tog lite tid så kom vi i mål till slut.
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt ett hus av Johan och det var bara positivt på alla sätt. Jättetrevlig och väldigt lätt att ha att göra med. Toppen helt enkelt! Läs mer
    2018-06-17 Johan N svarar Alexandra K
    Stort tack för ditt fina omdöme Alexandra! Kul att Ni är nöjda med mitt jobb!
  • Christina S
    Christina S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt samt sålt vår villa Läs mer
    2018-06-17 Johan N svarar Christina S
    Tack Christina för att du tog dig tid att svara och stort tack för det fina omdömet. Det uppskattar jag verkligen.
  • Hans-Olof E
    Hans-Olof E skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en etta med min son, bra och sakligt bemötande, lagom tempo i prossesen. Läs mer
    2018-06-18 Patrik svarar Hans-Olof E
    Tack för ett bra omdöme Hans-Olof. Hoppas Mattias kommer att trivas i lägenheten.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålde en bostadsrätt. Caroline, vår mäklare svarar så gott som alltid i telefonen, Annars ringer hon snabbt upp. Lätt att få tag på, tät kontakt o svarar bra på frågorna.
    Alla blir alltid bra bemött av Caroline. Läs mer
  • Fanny Linnea H
    Fanny Linnea H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har köpt ett hus och vi är super nöjda med hur vi har blivit bemötta och hjälpta genom flera visningar.

Hade egentligen inga förväntningar då vi inte hade en aning om något vad de gällde husköp.
    Så nu när vi köpt hus känns det som att man har lite mera koll på läget då vi får bra förklaring av våran mäklare. Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bemötanden och hanteringen har varit utmärkt, professionellt, snabbt och trevligt! Läs mer
  • Joel E
    Joel E skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi valde Caroline Larsen på Svensk Fast och det är inget vi ångrar, efter att haft uppe lägenheten i knappt ens två veckor så hade vi ett bud! Utöver att vara en grym mäklare så är hon även otroligt lättsam, trevlig och rolig. Stort tack för all hjälp! Läs mer
  • Ewa R
    Ewa R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Han har varit mycket behjälplig och snabbt svarat på mina undringar. Högsta betyg Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas Örell på Svensk Fastighetsfömedling i Karlstad var helt suverän från första kontakten. Vi kände oss trygga och han var professionell från start till signeringen.
    Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Klas Ördell till alla som funderar på att köpa eller sälja fastighet.
    Tusen tack, Klas! Läs mer
  • Mona H
    Mona H skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevligt bemötande. Mycket kunnig/proffsig och hjälpsam.
    Jag kände mig trygg hela vägen och inget var besvärligt för mäklaren.
    Känner mig mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-05-31 Johan N svarar Mona H
    Stort tack för ditt fina omdöme Mona och kul att du är nöjd. Även ett stort grattis till en fin lägenhet!
  • Niclas O
    Niclas O skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Magnus är Bra!Han vet vad han gör! Inga konstigheter utan rakt på! Läs mer
    2018-05-30 Magnus A svarar Niclas O
    Tack för det Niclas! Ska bli roligt att följa din byggnation nu.
  • Hannes R
    Hannes R skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde vår centrala 2:a i Karlstad med hjälp utav Johan och vi är väldigt nöjda med den service och hjälp han gett oss i försäljningen utav bostaden. Han är lyhörd, tillmötesgående och väldigt smart. Rekommenderas varmt, bara massa +++++++++++ Läs mer
    2018-05-30 Johan N svarar Hannes R
    Stort tack för ert fina omdöme Hannes! Det värmer verkligen. Roligt att Ni är nöjda med vår tjänst. Lycka till i Ert nya boende och hälsa Sofie så mycket!
  • Maud Elisabeth A
    Maud Elisabeth A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Trevlig mäklare med bra bemötande! Läs mer
  • Carola J
    Carola J skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadssrätt och blivit mycket bra bemött av en väldigt tjänstvillig och hjälpsam mäklare. Alla kontakter har gått smidigt och inget har krånglat. Helt nöjd.
    Endast häftet med beskrivningen av lägenheten var mindre bra, då den angav att det från lgh på Rud i Karlstad var endast några hundra meter till Grums Pizzeria och Lilla Saluhallen :-)
    Lite missvisande kanske... Läs mer
    2018-05-28 Niklas N svarar Carola J
    Vad kul att ni känner er nöjda och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i lägenheten!
  • Jenny Kristin M
    Jenny Kristin M skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander är en mycket trevlig, noggrann och tillgänglig mäklare. Varje telefonsamtal och möte har ingivit stort förtroende. Stor tacksamhet till en snabb och trygg affär! Läs mer
  • Hamphus K
    Hamphus K skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Väldigt trevlig mäklare, stöttande unde visningen och processen utan att kännas påsäljande. Läs mer
  • Peder H
    Peder H skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Det märktes att mäklarna har varit bortskämda med att kunder står på kö för att köpa det verkar vara svårare att sälja en BR Läs mer
    2018-05-24 Klas Ö svarar Peder H
    Hej Peder! Både ni och jag hade höga förväntningar på Er fina och renoverade bostad när vi släppte ut den på marknaden. Hoppas ändå att ni är tillfreds med mitt arbete för att få Er att byta bostad. Tack för förtroendet.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt två hus och köpt ett hus med samma duktiga mäklare - Magnus Ask.
    Grym mäklare. Duktig och trevlig. Har bara bra saker att säga om honom.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-24 Magnus A svarar Madeleine A
    Hej Madde! Tack för berömmet, nu ska jag bara se till att vi hittar ett nytt bra hus åt er. Vi håller kontakten!
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Arrogant och påstridigt bemötande.
    Kändes som om det var mäklaren som drev processen och inte förde säljarens ord.
    Tog inte upp vårt första bud.
    Oklart om det fanns andra budgivare. Läs mer
    2018-05-24 Magnus A svarar Kristian L
    Hej Kristian! Tråkigt att du uppfattat mig på detta sättet och förstår inte riktigt vad du menar med att du är osäker på om det fanns andra budgivare, du har ju själv sett budlistan. Säljaren bestämmer också själv om buden ska vara publika eller inte.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt 2 st villor.
    Blivit bemött alldeles utmärkt och trevligt.
    Hade höga förväntningar då man hört mycket bra om magnus ask och mycket riktigt så stämde förväntningarna mycket väl.
    Kanon bemötande och utmärkt resultat 👍 Läs mer
    2018-05-22 Magnus A svarar Thomas E
    Tack Thomas för berömmet, jättekul att ni är nöjda! Nu ska vi bara hitta drömmen på landet åt er också.
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jättebra bemötande och kunnig professionell hjälp i alla lägen Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt o sålt hus
    Magnus har skött vår försäljning på bästa sätt. Mycket nöjd Läs mer
    2018-05-20 Magnus A svarar Maria F
    Tack Maria! Det har varit väldigt trevligt att hjälpa er med bostadsbytet, vi ses och hörs inom kort.
  • Clara M
    Clara M skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde vår lägenheten genom Svensk Fastighetsförmedling och Patrik. Otroligt proffsigt bemötande från start och imponerande tänk över marknadsföring kring nytt och annorlunda objekt. Vi är mer än nöjda! Läs mer
    2018-05-21 Patrik svarar Clara M
    Tack för bra omdöme och ett fint samarbete Clara. Hoppas ni kommer trivas lika bra i Västerås.
  • Anders A
    Anders A skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi är jättenöjda med den service vi fått av Klas när vi köpte bostadsrätt! Läs mer
    2018-05-09 Klas Ö svarar Anders A
    Tack Anders och kul att ni är nöjda! Blir kanon för sonen och hans sambo!
  • Bengt Thomas Lars K
    Bengt Thomas Lars K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Friliggande villa - bra bemötande - enda tråkiga var att vi inte nådde upp till utgångspriset (men det kan jag väl knappast klandra mäklaren för. Läs mer
    2018-05-03 Johan N svarar Bengt Thomas Lars K
    Stort tack för ditt omdöme Thomas! Kul att du är nöjd med vårt jobb:)
  • Simon Sebastian L
    Simon Sebastian L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde en 3:a i centrala Karlstad till mig. Proffsigt bemötande och med stenkoll på området i fråga.
    Perfekt genomförd affär.
    Tack! Läs mer
    2018-05-02 Klas Ö svarar Simon Sebastian L
    Tack för din Reco Simon! :) Kommer bli en grym lägenhet när det blir klart!
  • Eddy S
    Eddy S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadsrätt av en pedagogisk, noggrann och seriös mäklare.
    Mycket trevligt samarbete. Läs mer
    2018-04-29 Johan N svarar Eddy S
    Stort tack Eddy för ditt fina omdöme och grattis till en fin bostad!
  • Jan-Christer G
    Jan-Christer G skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har sålt ett hus i Forshaga, och anledning att jag valde Caroline som mäklare är hennes genuinitet som person och engagemang i uppdraget.
    Vi har gått på flertalet visningar där Caroline varit ansvarig mäklare och det var då jag bestämde mig för att Caroline skulle få förmedla min försäljning.
    Försäljningen gick helt över förväntan snabbt, och jag är hel nöjd med Carolines arbetsinsats som ansvarig mäklare.

Sammanfattningsvis så kan jag rekommendera Caroline, och skulle inte tveka att anlita henne som ansvarig mäklare igen i framtiden.

Mvh Christer Gartman Läs mer
    2018-05-17 Caroline L svarar Jan-Christer G
    Hej Christer! Stort tack för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen! Jag vill även tacka för ett fint samarbete och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i nya huset. Ha det så gott så ses vi snart igen!
  • Emelie W
    Emelie W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt min lägenhet, min mäklare har gett mig en stor trygghet och visat stark hängivenhet till försäljningen. Jag hade önskemål om hur resultatet skulle bli, men har blivit positivt överraskad över hur smidigt allt gick! Han har löst allt och jag har fått vad jag har velat ha för den! Kan starkt rekommendera Mattias vidare! :) Läs mer
    2018-04-24 Mattias W svarar Emelie W
    Tack Emelie för det fina omdömet! Riktigt kul att vi lyckades så bra med försäljningen. Vi hörs och ses snart igen! Mvh Mattias
  • Morgan P
    Morgan P skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fantasiskt engagemang mot mig och tilltänkta köpare
    Gillar den energi och den återkoppling hon skötte Läs mer
    2018-04-16 Linnéa A svarar Morgan P
    Hej Morgan, tack snälla för din fina recension och tack för ett bra samarbete!
    Ta hand om dig så ses vi snart!
  • Ann-Christin S
    Ann-Christin S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi gav Alexander Makrygiannis uppdraget att sälja vår villa på Skåreberget och det klarade han med bravur. Det finns bara ett ord för att beskriva hur bra han ordnade med allt. Succé! Läs mer
  • Ruth K
    Ruth K skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Ett bra bemötande och ett bra resultat. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline har under försäljningen av mitt hus agerat professionellt på ett personligt vis. Jag har fått svar på alla mina frågor och Caroline har alltid varit positiv och peppande.

Jag är mycket nöjd med med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsbyrå och Caroline. Läs mer
    2018-05-17 Caroline L svarar Maria K
    Hej Maria! Tack snälla för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen! Ta hand om dig så ses vi snart igen!
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias var otroligt smidig och bra. Affären gick snabbt och smärtfritt! Läs mer
    2018-04-03 Mattias W svarar Gustav B
    Hej Gustav! Kul att höra att du är nöjd med affären! Ha det så bra så ses vi snart!
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionellt och personligt, toppen! Läs mer
    2018-04-03 Mattias W svarar Sebastian K
    Tusen tack för de fina orden Sebastian! Vi ses snart! Mvh Mattias
  • Ivan Sigvard Å
    Ivan Sigvard Å skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag tycker att Carolin Larsen ett mycket bra jobb när hon sålde mitt hus. Sammanfattningen är att jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-05-17 Caroline L svarar Ivan Sigvard Å
    Tack för din fina recension Ivan! Vad kul att höra att du är nöjd och stort tack för ett fint samarbete! Ta hand om dig så hörs vi snart igen!
  • Nils Holger A
    Nils Holger A skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har både köpt och sålt bostad med Alexander som mäklare.
    I bägge fallen har vi blivit bemötta med respekt och omtänksamhet. Våra förväntningar är uppfyllda till belåtenhet.
    Sammanfattningsvis rekommenderar vi gärna Alexander som mäklare.

Nils och Rigmor Andersson. Läs mer

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad