Patrik Liikamaa

Patrik Liikamaa

Patrik Liikamaa är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Patrik Liikamaa har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Patrik Liikamaa har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Liikamaa har haft 47 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

169 omdömen om Patrik Liikamaa

Sedan starten hos Reco 2016
Viola B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Vi blev bemötta på ett proffsigt och korrekt sätt. Patrik Liikamaa var trevlig och kunnig. Vi fick svar på våra frågor. Vi fick handlingarna som skulle skrivas på innan påskrift av konyrakt för genomläsning. Vi hade gott om tid på kontoret. Vilket uppskattades av oss. Patrik Liikamaa har varit behjälplig vid behov. Allt har fungerat utmärkt.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det fina omdömet Viola och det goda samarbetet. Lycka till med flytten till Mariestad.

Jonas K
Centrum

Mycket bra på alla plan. Rak och tydlig kommunikation hela vägen. Trevligt bemötande, mycket bra handhavande av processen. Helnöjd.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det fina omdömet och ett gott samarbete. Nu ska vi ut på husjakt!

Aaron J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Hagaborg

Jag upplevde ett otroligt trevligt och proffesionellt bemötande från första visningen av Patrik. Det märktes tydligt att Patrik gjorde allt för att få det bästa möjliga för säljare såväl köpare. Jag och min sambo kommer söka oss tillbaka till patrik vid framtida köp och sälj

Svar från Patrik Liikamaa

Härligt Aaron, stort tack för ditt fina omdöme. Snart blir ni med uteplats.

Jan A
Hagaborg

Han är kunnig och påläst på det han håller på med och alltid glad och trevlig

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för omdömet Jan. Lycka till med flytten väster ut.

Tova L
Hagaborg

Rekommenderar starkt! Trevligt bemötande, blev en lättsam, snabb och smidig affär.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack Tuva, kul att ni uppskattade er upplevelse som köpare. Önskar er en smidig flytt.

Fredrik J
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Hammarö

Mycket trevlig. Kunnig ger bra uppdateringar hur visningar går. Bra helt enkelt!

Svar från Patrik Liikamaa

Stort tack Fredrik. Härligt med två flugor i en smäll igår.

Ingela L
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Hammarö

Patrik är en korrekt, trevlig och väldig kompitent mäklare som verkligen gör sitt bästa för att svara på alla frågor. Har varit i kontakt under hela vårat sök efter bostad i sverige. Vi flyttar från Holland till Sverige, och som man kan förstå så behövde vi extra hjälp med allt. Jag är verkligen glad att vi fick Patrik som mäklare.

Svar från Patrik Liikamaa

Stort tack för omdömet Ingela, kul att vi kunde lösa allt så smidigt för er. Lycka till med flytten till Sverige.

Erik J
Norrstrand

Kan verkligen rekommendera! Proffsigt från start till mål!

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för omdömet och ett gott samarbete Erik. Trägen vinner!

Niklas N
Klara

Wow! Patrik Liikamaa är verkligen en mäklare av värmländsk världsklass!

Svar från Patrik Liikamaa

Stort tack Niklas, och grattis till en lyckad försäljning. Nu ger vi oss ut på husjakt!

Niklas K
Vågmästaren

Bra och snabb på återkoppling. Påläst, seriös och moraliskt korrekt. Bra mäklare.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack Niklas! Härligt att både köp och försäljning gick smidigt. Lycka till med flytten och rensningen.