Patrik Liikamaa

Patrik Liikamaa

Patrik Liikamaa är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Patrik Liikamaa har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Patrik Liikamaa har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Liikamaa har haft 86 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 104 Läs vad Patrik Liikamaa

• sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Karlstad
    2021-07-28
    Mycket duktig o engagerad. Har en proffsig approach och jag kan starkt rekommendera honom till andra som avser att sälja sin bostad
    Jobbade o hade kontakt även under din semester😊
    Tack för det fina omdömet och kul att vi som kedja har kunnat hjälpa dig på två orter. Lycka till med stadsbytet. Patrik Liikamaa
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Karlstad
    2021-07-26
    Jättebra Lätt och prata lätt och förklara vi jättenöjda
    Tack för omdömet Muhamet. Lycka till med flytten till ert fina hus. Patrik Liikamaa
    • Vallargärdet
    2021-06-18
    Ett bra bemötande, engagerad och snabb återkoppling vid frågor.
    Kul att ni, likt oss, gillar återkopplande och engagerade mäklare. Lyckat till med flytten till nya huset. Patrik Liikamaa
    • Molkom
    2021-06-18
    Han var kunnig. Det blev en snabb husförsäljning då bilderna inte ens hann komma ut på nätet innan vi fick ett bra bud.
    Tack för omdömet Klara och grattis till en lyckad försäljning. Lycka till med flytten till hemtrakterna. Patrik Liikamaa
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Norrstrand
    2021-06-11
    > Blev mycket väl bemött och omhändertagen.
    > Jag hade höga förväntningar och mäklaren stod upp mer än väl mot dem.
    > Tryggt och enkelt.
    Tack för ditt omdöme Claes och kul att vi levde upp till dina höga förväntningar. Hoppas det gick bra på Valldas Pro am. Patrik Liikamaa
    • Södra Kroppkärr
    2021-06-10
    Patrik var lugn och saklig med en tydlig vilja att tillmötesgå de önskemål vi hade och motsvarade därigenom de förväntningar vi hade på hur en mäklare ska agera. Det blandat med en god branschkännedom och ett väl uppbyggt nätverk gjorde att affären kunde genomföras på ett snabbt och smidigt sätt.
    Kul Jonas och grattis till en lyckad försäljning. Nu ska vi bara hitta något till dig att landa i. Patrik Liikamaa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Tullholmsviken
    2021-06-01
    Vi köpte en lägenhet via Patrik och han skötte hela processen på ett mycket professionellt sätt. Allt gick korrekt och säkert till och han hade vårt fulla förtroende från början till slut.
    Tack för att ni har sådant stort förtroende till oss på Svensk Fastighetsförmedling. Grattis till den fina lägenheten. Patrik Liikamaa
  • Skanska S
    • Tullholmsviken
    2021-05-31
    Stort tack till Patrik och teamet på Svensk Fast ( Helena, Klas, Johan & Mattias ) som hjälper oss på Skanska. De är proffsiga och gör alltid en utmärkt arbetsinsats med sin spetskompetens. Vår visningslägenhet såldes snabbt och effektivt till ett fantastiskt bra pris. Vi är glada över det fina samarbetet och ser fram emot nya utmaningar ihop.
    Kul att vårt samarbete än en gång visade sig fungera väl. Mot nya äventyr! Patrik Liikamaa
    • Haga
    2021-05-26
    Kunnig mäklare som har bra kontakt mellan köpare och säljare! Har bara bra saker att säga om Patrik som har hjälpt till vid tre lägenhetsaffärer, jag rekommenderar honom varmt!
    Alltid kul att hjälpa återkommande kunder. Lycka till i husjakten. Patrik Liikamaa
    • Råtorp
    2021-05-04
    Proffsig och hjälpsam. Snabba svar på frågor.
    Tack för det fina omdömet och välkomna hem till Karlstad. Patrik Liikamaa