Patrik Liikamaa
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen. Läs mer

Läs vad 41 Läs vad Patrik Liikamaa

• Jorun L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-24

Trevlig mäklare. Lättsam process. Tydlig beskrivning av förloppet. Läs mer
    2019-06-24 Patrik svarar Jorun L
    Tack Jorun, hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset.
  • Lars L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-18

sålt hus och mäklaren var saklig, kunnig och ödmjuk. Fick hjälp och tips hela vägen från början till slut och rekommenderar verkligen honom. Läs mer
    2019-06-18 Patrik svarar Lars L
    Härligt att ni är nöjda Lars. Tacker er för ett bra samarbete.
  • Oscar J skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-26

Sålt bostadsrätt med hjälp av mäklaren Patrik Liikamaa. Bra bemötande och haft en god dialog med honom under hela försäljningsprocessen. Kan definitivt rekommendera Patrik! Läs mer
    2019-05-28 Patrik svarar Oscar J
    Tackar för den rekommendationen och ett gott samarbete Oscar.
  • Annelie V skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-15

Fsg av radhus i Karlstad
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-05-15 Patrik svarar Annelie V
    Tack Anneli och kul att du uppskattade mitt arbete. Lycka till i din nya lägenhet.
  • Staffan S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-10

Sålt en trea Brf Fasanen Viken Karlstad.
    Patrik ,mäklaren, förstod mina önskemål.
    Genomförde försäljningen på ett proffsigt vis. Läs mer
    2019-05-10 Patrik svarar Staffan S
    Tack för rekommendationen Staffan. Tackar även dig för ett gott samarbete.
  • Muhammad Asif J skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-09

I have bought Storsvängen 24. I saw this house on the Svensk Fastighetsförmedling website. I called the broker, showed my interest and asked for visning the house. Patrik Liikamaa arranges the visning. After that we have talked may times and he was very cooperative. I this he is very professional and he did an excellent job. I think, broker met all my expectations and everything went very smoothly. Läs mer
    2019-05-09 Patrik svarar Muhammad Asif J
    Thank you for a nice review and I hope you will enjoy your new home for many years.
  • Peter L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-04

Lite dålig humor men annars perfekt. Allt annat ok :) Läs mer
    2019-05-06 Patrik svarar Peter L
    Tack för en fin recension Peter. Det tar ju en livstid att uppskatta Göteborgshumor. =)
  • Birgitta C skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-03-31

Patrik handlade försäljningen av min villa på ett korrekt och förtroendeingivande sätt. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-05-06 Patrik svarar Birgitta C
    Tack för ett fint omdöme Birgitta. Hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten.
  • Per-Ola W skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-03-22

Patrik och Svensk fastighetsförmedling hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda. Vi fick tydlig och bra vägledning från start till försäljning, och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Att han sedan lyckades skapa ett stort intresse inför visning som ledde till ett försäljningspris som för oss var över förväntat, gör inte saken sämre. Läs mer
    2019-05-06 Patrik svarar Per-Ola W
    Tack för ett fint omdöme P-O. Lycka till med husbygget nu.
  • Henrik A skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-03-11

Vi sålde ett radhus.
    Mäklaren var engagerad och professionell.
    Han levde upp till alla förväntningar.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-03-12 Patrik svarar Henrik A
    Tack för en fin recension Henrik. Nu är det bara att ladda upp för flytt och husbygge.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen