Patrik Liikamaa
Registrerad mäklare sedan 2012-06-08
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen. Läs mer

Läs vad 66 Läs vad Patrik Liikamaa

• Jessica N köpte sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-06-18

Vallargärdet
    Jag köpte en enplansvilla via Patrik, och det var en oerhört smidig affär med bra kommunikation hela vägen. Jag har mött Patrik på en tidigare visning och hade ett väldigt gott intryck av honom efter det, och det var samma upplevelse den här gången. Påläst, serviceinriktad, trevlig och tydliga besked.
    Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-06-18 Patrik svarar Jessica N
    Tack för en fin Reco och en smidig affär. Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad. Lycka till med flytten.
  • Kerstin S köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-02

Färjestad
    Jag har letat lägenheten i ca 1 år och träffat på Patrik flera gånger. Upplever honom som en bra mäklare som trevlig, snabb och inte för mycket på. De frågor jag hade som han inte kunde svara på direkt tog han reda på och återkom med snabbt Läs mer
    2020-03-03 Patrik svarar Kerstin S
    Tack för det fina omdömet Kerstin. Kul att du äntligen har hitta hem efter en tids letande. Hoppas du kommer att trivas prima i lägenheten.
  • Björn P
    Björn P köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-13

Tullholmsviken
    Bra och effektivt förmedlande av affären Läs mer
    2020-02-13 Patrik svarar Björn P
    Tack för det fina omdömet Björn samt ett stort grattis till den fina och unika lägenheten.
  • Daniel F köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-06

Karlstad
    En seriös och proffsig mäklare.
    Höll mig uppdaterad under budgivning och gav ett intryck att han visste vad han gjorde. Läs mer
    2020-02-06 Patrik svarar Daniel F
    Tack för en fin Reco Daniel och grattis till den fina lägenheten. Lycka till med er försäljning!
  • Tommy D sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-24

Runnevål
    Saklig och tydlig
    Höll regelbunden kontakt
    Trevlig
    Flexibel
    Kändes tryggt att göra affär med Patrik Läs mer
    2020-01-27 Patrik svarar Tommy D
    Tack för din feedback och ett gott samarbete Tommy. Ni kommer att trivas så bra i er nya och fina lägenhet.
  • Christian S köpte sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-21

Mon
    Vi har köpt en större villa i Kil.
    Visningen var bra och Patrik höll i en gemensam genomgång av huset för alla. Verkade påläst om huset och kunde svara på de flesta frågor. Han gav ett bra intryck och bemötandet var trevligt och proffsigt genom hela processen.
    Patrik levde upp till förväntningarna och vi är nöjda med all hjälp och alla svar vi fått. Läs mer
    2020-01-21 Patrik svarar Christian S
    Tack för ett fint omdöme Christian. Extra kul att ni uppskattar våra visningar samt att ni gillar vårt arbetssätt. Hoppas ni kommer trivas i det nya huset.
  • Beryl A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-07

Hagaborg
    Har gjort ett bra jobb!! Vi är mycket nöjda Läs mer
    2019-12-09 Patrik svarar Beryl A
    Kul att ni är nöjda Beryl. Vi stötte på lite problem men det löste sig bra till slut.
  • Gunnel D köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-06

Hagaborg
    Patrik har varit vår mäklare vid köp av en HSB-lägenhet vid Hagaborg i Karlstad. Vid visningen blev vi vänligt och proffsigt bemötta. Budgivningen sköttes väl och vid kontraktsskrivningen fick vi all nödvändig information (och kaffe).
    Vi är helt nöjda på det sätt Patrik har skött sitt uppdrag och vi har fått all nödvändig hjälp och information i samband med handläggningen av affären. Läs mer
    2019-12-09 Patrik svarar Gunnel D
    Tack för ett fint omdöme Gunnel. Alltid kul när även köpare uppskattar vårt arbete och vår kvalitetstjänst.
  • Robert F sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-03

2:a
    Karlstad
    Har nyligen sålt min bostadsrättslägenhet på Norrstrandsgatan 27A. Patrik är mycket trevlig, professionell och tillmötesgående och har varit väldigt informativ och behjälplig. Tycker hela försäljningsprocessen har gått väldigt bra och smidigt och jag kan varmt rekommendera Patrik för framtida affärer. Läs mer
    2019-12-03 Patrik svarar Robert F
    Tack för ett fint omdöme Robert. Tackar även dig för ett gott samarbete.
  • Peter S
    Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-17

Herrhagen
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi är tre syskon som sålt våran avlida mors lägenhet.
    Patrik är proffsig och trevlig. Informerade om hela förloppet med försäljningen och vad vi kunde göra för att öka resultatet.
    Han har lyckats med våra förväntningar. Både med pris och hur fort det har gott.
    Jag kommer att rekommendera Patrik till mina vänner med gott samvete. Läs mer
    2019-11-25 Patrik svarar Peter S
    Tackar för ett mycket fint omdöme och ett gott samarbete genom hela processen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen