Patrik Liikamaa
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen. Läs mer

Läs vad 56 Läs vad Patrik Liikamaa

• Peter A sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-29

Götetorp
    Vi sålde vårt hus på Hammarö genom Svensk Fastighets Förmedling och Patrik Liikamaa
    Ett proffsigt och personligt bemötande av Patrik när det gällde både upplägg inför försäljningen och vid säljtillfället.
    Vi upplevde att Patrik var engagerad och hade ett stort ansvar som "vår" mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera Patrik som mäklare. Läs mer
    2019-10-29 Patrik svarar Peter A
    Tack för en fin Reco Peter. Kul att ni uppskattade processen och vårt arbetssätt. Nu är det bara att börja förbereda för flytten till Nobels hembygd.
  • Lars Ö
    Lars Ö sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-04

Lorensberg
    Försäljning av villa. Mycket Bra och smidigt hanterat. Inga problem alls. Rekommenderas. Läs mer
    2019-10-04 Patrik svarar Lars Ö
    Kul att ni uppskattade mitt arbete och jag tackar er för ett gott samarbete.
  • Ihsan E sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-03

Karlstad
    Positiv, informativ, tydlig och handlingskraftig Läs mer
    2019-10-03 Patrik svarar Ihsan E
    Tackar för det Ihsan. Nu kanske det dröjer en stund innan vi gör nästa affär.
  • Anders B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-02

Hälltorp
    Sålt villa. Mycket kompetent bemötande och rakt igenom en professionellt skött affär. Vi fick ochså hjälp med stylist vilket underlättade förberedelserna mycket.
    Försäljningen gick smidigare än vi hade förväntat och vi är glada för att vi hade Patrik Liikamaa som mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2019-10-03 Patrik svarar Anders B
    Tack för rekommendationen Anders och kul att ni är nöjda med affären. Räknar med att det känns bra att vara tillbaka i hemlandet och att allt gick bra med flytten.
  • Stefan E sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Tullholmsviken
    Bra service och feedback, tar uppdraget på allvar och är kreativ. Läs mer
    2019-10-01 Patrik svarar Stefan E
    Kul med nöjda kunder Stefan. Snart drar vi igång lite intensivare med nästa affär.
  • Yvonne H sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Norrstrand
    Patrik sålde en bostadsrätt åt oss i centrala Karlstad. Han var väldigt smidig att arbeta med, lyhörd och tillmötesgående med de behov vi hade. Läs mer
    2019-10-01 Patrik svarar Yvonne H
    Tackar för det Yvonne och hoppas det går bra för Anna i Stockholm.
  • Joakim A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Karlstad
    Blev professionellt bemött, det var trögt att sälja då det kom ut lite för många objekt men fick i slutänden mitt lägsta accept pris Läs mer
    2019-10-01 Patrik svarar Joakim A
    Tack för ditt omdöme Joakim. Hoppas att det blev en smidig flytt till de sydligare breddgraderna.
  • Nina G sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-29

Karlstad
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren var puschig och inte speciellt inlyssnande vilket skapade stress hos mig. Men visst han gjorde vad han var anlitad för. Höll tider och avtal så den adpekten var inget att anmärka på. Läs mer
    2019-09-30 Patrik svarar Nina G
    Tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete Nina. Vi är alltid ute efter att utveckla vår tjänst och vårt arbetssätt för att göra så lyckade affärer som möjligt både för köpare och säljare. Jag hoppas att du är nöjd med resultatet och att vi fick ihop en affär till slut. Även att det har gått bra att hitta en ny lägenhet och att du kommer att trivas bra i den.
  • Robin A
    Robin A köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-29

Karlstad
    Min uppfattning av Patrik är jättebra, han informerade mig bra genom hela processen när jag köpte en bostadsrätt.

Inget annat än toppbetyg! Läs mer
    2019-09-30 Patrik svarar Robin A
    Tackar för det goda omdömet Robin. Alltid roligt att köparna gillar vår process och vårt arbetssätt.
  • Jan K köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-27

Karlstad
    Kanon bra och saklig och kjnniy Läs mer
    2019-09-30 Patrik svarar Jan K
    Kul Jan och tack för att du gjorde en fin recension. Hoppas att flytten gick smidigt och att ni har börjat komma i ordning så smått.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen