Patrik Liikamaa
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen. Läs mer

Läs vad 44 Läs vad Patrik Liikamaa

• Sara J skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-07

Sålde vår bostadsrätt med Patrik och har blivit väldigt proffsigt bemötta med snabb återkoppling under hela processen. Proffsiga bilder och presentation av bostaden. Skulle rekommendera Patrik som mäklare till de som ska sälja sin bostad. Tack för all hjälp. // Sara och Alexander Läs mer
    2019-09-09 Patrik svarar Sara J
    Tack för ett fint omdöme och kul att allt löste sig så bra för alla inblandade parter. Lycka till på nya äventyret!
  • Anna H skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-08-22

Mäklaren vi träffade var Klas Ördell.

Vår upplevelse är att allt var väldigt smidigt och lättarbetat. Det fanns en tydlighet genom hela processen. Upplevde att vi kunde fråga om vad vi ville. Läs mer
    KENDY S gillar detta
  • Micael H skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-08-22

Vi fick hjälp med köp av lägenhet. Allt gick snabbt och proffsigt till. Vi fick tydliga svar på alla våra frågor och bemötandet var utmärkt! Läs mer
    2019-08-22 Patrik svarar Micael H
    Kul att ni är nöjda med mitt arbete. Bara att packa och göra er klara för flytt så hoppas jag att ni kommer att trivas ypperligt i er nya lägenhet.
  • Jorun L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-24

Trevlig mäklare. Lättsam process. Tydlig beskrivning av förloppet. Läs mer
    2019-06-24 Patrik svarar Jorun L
    Tack Jorun, hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset.
  • Lars L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-18

sålt hus och mäklaren var saklig, kunnig och ödmjuk. Fick hjälp och tips hela vägen från början till slut och rekommenderar verkligen honom. Läs mer
    2019-06-18 Patrik svarar Lars L
    Härligt att ni är nöjda Lars. Tacker er för ett bra samarbete.
  • Oscar J skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-26

Sålt bostadsrätt med hjälp av mäklaren Patrik Liikamaa. Bra bemötande och haft en god dialog med honom under hela försäljningsprocessen. Kan definitivt rekommendera Patrik! Läs mer
    2019-05-28 Patrik svarar Oscar J
    Tackar för den rekommendationen och ett gott samarbete Oscar.
  • Annelie V skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-15

Fsg av radhus i Karlstad
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-05-15 Patrik svarar Annelie V
    Tack Anneli och kul att du uppskattade mitt arbete. Lycka till i din nya lägenhet.
  • Staffan S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-10

Sålt en trea Brf Fasanen Viken Karlstad.
    Patrik ,mäklaren, förstod mina önskemål.
    Genomförde försäljningen på ett proffsigt vis. Läs mer
    2019-05-10 Patrik svarar Staffan S
    Tack för rekommendationen Staffan. Tackar även dig för ett gott samarbete.
  • Muhammad Asif J skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-09

I have bought Storsvängen 24. I saw this house on the Svensk Fastighetsförmedling website. I called the broker, showed my interest and asked for visning the house. Patrik Liikamaa arranges the visning. After that we have talked may times and he was very cooperative. I this he is very professional and he did an excellent job. I think, broker met all my expectations and everything went very smoothly. Läs mer
    2019-05-09 Patrik svarar Muhammad Asif J
    Thank you for a nice review and I hope you will enjoy your new home for many years.
  • Peter L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-04

Lite dålig humor men annars perfekt. Allt annat ok :) Läs mer
    2019-05-06 Patrik svarar Peter L
    Tack för en fin recension Peter. Det tar ju en livstid att uppskatta Göteborgshumor. =)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen