Patrik Liikamaa

Patrik Liikamaa

Patrik Liikamaa är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Patrik Liikamaa har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Patrik Liikamaa har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Liikamaa har haft 51 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen.

2023-07 - 2024-06

175 omdömen om Patrik Liikamaa

Helena O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Sundsta

Hade ett väldigt trevligt bemötande och var förtroendeingivande. Bra på att hålla kontakten och komma med tips på hur vi skulle tänka framöver. Kan absolut tänka mig att anlita Patrik igen.

Svar från Patrik Liikamaa

Härligt att det löste sig bra till slut. Tack för omdömet och ett gott samarbete.

Antonina O
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skåreberget

Professionell, vänlig. Svarar snabbt på alla meddelande. Lätt att resonera med.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det fina omdömet samt stort grattis till den snabba och lyckade försäljningen. Önskar er god jaktlycka mot sydligare breddgrader.

Elin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Sundsta

Tycker Patrik är kanon. Kunde ordna snabb visning, var stöttande när jag funderade på vad jag skulle buda och allmänt trevlig!

Svar från Patrik Liikamaa

Härligt Elin och grattis till den nya lägenheten. Kul att det löste sig så smidigt. Lycka till med flytten när det väl är dags.

Therese H
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skåreberget

Patrik har med sitt proffsiga, trevliga och kunniga bemötande hjälpt oss i både sälj och köpprocess. Vi kände en enorm trygghet från början till slut och allt gick smidigt och enkelt i båda processerna. Karlstads bästa mäklare hittar ni här! rekommenderas varmt! Stort TACK Patrik!

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det goda samarbetet i båda ändarna av processen och grattis till ert nya drömläge. Lycka till med flytten!

Andreas H
Skåreberget

Otrolig i kundservice och bemötande! Överträffade våra förväntningar i allt, från matchning till uppdateringar och slutförande. En otroligt proffsig och kompetent mäklare som vi ger våra varmaste rekommendationer om du söker en trygg och pålitlig bostadsförsäljning-/köp!

Svar från Patrik Liikamaa

Stort tack Andreas! Kul att vi har haft en så smidig process med både försäljnings-/köpprocessen. Grattis till nya huset och lycka till med flytten.

Leonid K
Skåreberget

Allting var perfekt! Och Exceptionellt! Allting var perfekt! Och Exceptionellt! Allting var perfekt! Och Exceptionellt!

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för omdömet Leonid. Lycka till i jakten söder ut.

Viola B
Karlstad

Vi blev bemötta på ett proffsigt och korrekt sätt. Patrik Liikamaa var trevlig och kunnig. Vi fick svar på våra frågor. Vi fick handlingarna som skulle skrivas på innan påskrift av konyrakt för genomläsning. Vi hade gott om tid på kontoret. Vilket uppskattades av oss. Patrik Liikamaa har varit behjälplig vid behov. Allt har fungerat utmärkt.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det fina omdömet Viola och det goda samarbetet. Lycka till med flytten till Mariestad.

Jonas K
Centrum

Mycket bra på alla plan. Rak och tydlig kommunikation hela vägen. Trevligt bemötande, mycket bra handhavande av processen. Helnöjd.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det fina omdömet och ett gott samarbete. Nu ska vi ut på husjakt!

Aaron J
Hagaborg

Jag upplevde ett otroligt trevligt och proffesionellt bemötande från första visningen av Patrik. Det märktes tydligt att Patrik gjorde allt för att få det bästa möjliga för säljare såväl köpare. Jag och min sambo kommer söka oss tillbaka till patrik vid framtida köp och sälj

Svar från Patrik Liikamaa

Härligt Aaron, stort tack för ditt fina omdöme. Snart blir ni med uteplats.

Jan A
Hagaborg

Han är kunnig och påläst på det han håller på med och alltid glad och trevlig

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för omdömet Jan. Lycka till med flytten väster ut.