Läs vad 82 Läs vad Patrik Liikamaa

• 2020-12-08
    Patrik sålde en lägenhet över begärt pris på mycket kort tid. Han hade bra kommunikation under tiden som budgivningen pågick. Vi är mycket nöjda.
    Jan-ove E
    • 61.0 m²
    • Herrhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Härligt med ett fint omdöme Janne och tack för det goda samarbetet.

• 2020-11-19
    Tycker Patrik har varit mycket bra. Tydlig, rak och handlingskraftig. Inga oklarheter och pålitlig i återkoppling m.m
    Finns inget att anmärka på.
    Ulf K
    • 126.0 m²
    • Zakrisdalsudden
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Härligt Ulf, tack för det fina omdömet. Gratulerar till en lyckad försäljning.

• 2020-11-15
    Lugn
    Vänlig
    Inlyssnande
    Uppdaterad
    Christina K
    • 126.0 m²
    • Zakrisdalsudden
    Tack för det fina omdömet och grattis till en lyckad försäljning. En stund kvar tills ni får får flytta till den nya lägenheten men tiden går fort.

• 2020-11-12
    Snabb, avslappnad och tydlig.
    Hampus N
    • 59.5 m²
    • Karlstad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Tackar för det Hampus. Härligt att du äntligen hittat en bostad som bockar i dina kriterier. Lycka till med flytten.

• 2020-11-12
    Bostadsrätt 2 rum och kök på Herrhagen
    Ann-sofie Maria J
    • 59.5 m²
    • Karlstad
    Kul att ni gillade vår säljprocess och att det blev ett bra slutresultat.

• 2020-11-04
    Sålt Bostadsrätt, Väldigt bra mäklare som är kunnig och pålitlig.
    Jonas N
    • 5:a
    • 136.0 m²
    • Edsgatan
    Tackar för ett fint omdöme. Alltid kul med återkommande kunder. Lycka till med bygget.

• 2020-10-26
    Patrik sålde min fritidsbostad på mycket kort tid.
    Han är bra att ha med och göra, ärlig med raka svar på frågor man ställer.
    Nils V
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Svedenäs
    sålde sin stuga med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Tack för Recon och ett gott samarbete Nisse.

• 2020-09-26
    Köpte en lägenhet. Patrik var en härlig kille som gav oss den information vi behövde och hade svar på våra frågor. Han hjälpte oss genom hela processen och den gick smärtfritt. Jag kan varmt rekommendera Patrik som mäklare.
    Sebastian L
    • 3:a
    • 94.0 m²
    • Vågmästaren
    Tack för ett fint omdöme Sebastian och grattis till en lägenhet som verkade passa er perfekt.

• 2020-09-26
    Sålt bostadsrätt. Patrik L. kan sin sak, uppfyllde alla förväntningar jag hade, vad gällde kunnighet, trevligt bemötande, låg
    steget före, ett proffs.
    Eva R
    • 4:a
    • 140.0 m²
    • Klara
    Kul att höra de fina orden Eva. Lycka till med flytten.

• 2020-09-24
    En helt perfekt utförd affär. Jag kan verkligen rekommendera Patrik.
    Ove E
    • 4:a
    • 140.0 m²
    • Klara
    Härligt att du gillar vårt Läge+-koncept även som köpare. Även kul att du hittade en lägenhet som passade dina behov så bra.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte