Patrik Liikamaa

Patrik Liikamaa

Patrik Liikamaa är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Patrik Liikamaa har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Patrik Liikamaa har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Liikamaa har haft 75 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 128 Läs vad Patrik Liikamaa

• sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Skåreberget
    2022-06-17 Verifierad kund
    Positivt och sakkunnigt bemötande. Rak och tydlig om vad som förväntas av mig och köparen. Patrik är en person som vill se till allas bästa! Uppskattade hans sätt att inte berätta om andra kunder utan tillämpa verklig sekretess, det kändes mycket fint och tryggt. Denna mäklare vill jag varmt rekommendera, han krånglade inte till det utan arbetade enligt sin plan.
    Kul Ann-Britt, och tack för det fina samarbetet. Lycka till med flytten till det nya huset. Patrik Liikamaa
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Råtorp
    2022-05-31 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig. Det känns alltid tryggt att anlita Svensk Fastighetsförmedling.
    Kul att du som återkommande kund känner dig både nöjd och trygg varje gång. Tack för det fina omdömet. Patrik Liikamaa
    • Herrhagen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Toppen mäklare, rekommenderas verkligen. Allt gick väldigt smidigt och enkelt!
    Tack för omdömet Frida och grattis till en lyckad försäljning. Patrik Liikamaa
  • köpte sin stuga med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2022-05-23 Verifierad kund
    Lugn och trygg mäklare. Känns påläst och kunnig.
    Grattis till ert nya Vänerläge och stort tack för den fina recon. Patrik Liikamaa
    • Karlstad
    2022-04-13 Verifierad kund
    Mycket trevlig och satte kunden i fokus. Tillgänglig både helger och kvällar.
    Lyssnade in de förslag vi hade som säljare.
    Processen gick snabbt och smidigt - inte en massa ”onödiga” visningar.
    Försäljningspris som vi var nöjda med :)
    Tack för det fina omdömet Björn och tack för ett bra samarbete. Patrik Liikamaa
    • Molkom
    2022-03-28 Verifierad kund
    Bra på att lyssna, var engagerad, såg inga besvär!
    Tack för det Lars. Lycka till i jakten på utlandsboende. Patrik Liikamaa
  • sålde en tomt med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2022-03-04 Verifierad kund
    Klar, tydlig, korrekt och trevlig, har hållit mig informerad om processen hela tiden. Det har varit enkelt för mig som säljare!
    Stort tack Gunnar och kul med ett bra samarbete. Blir spännande att se vad som växer fram hos nya grannen. Patrik Liikamaa
  • köpte en tomt med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2022-03-02 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött. Trevligt, ärligt
    Bra helt enkelt
    Tack, Fredrik! Alltid kul med nöjda kunder. Ska bli kul att se era framsteg med bygget. Patrik Liikamaa
    • Stockfallet
    2022-02-28 Verifierad kund
    Patrik överträffade alla våra förväntningar när vi sålde vår bostad. Han var otroligt kunnig, påläst och nogrann både innan och efter försäljningen.
    Vi kan varmt rekommendera Patrik till andra som går i säljtankar och han kommer absolut vara vårt självklara val om vi beslutar oss för att sälja igen i framtiden.
    Kul att ni är nöjda Camilla. Önskar er stort lycka till med husbygget. Patrik Liikamaa
    • Edsgatan
    2022-02-15 Verifierad kund
    Vi har anlitat honom tidigare med gott resultat. Han vet vad han håller på med, man blir väl omhändertagen och välinformerad och man känner sig viktig.
    Tack för det fina omdömet Fagge. Alltid lika smidigt och kul att göra affärer med er. Patrik Liikamaa