Patrik Liikamaa
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen. Läs mer

Läs vad 30 kunder tycker om Patrik Liikamaa

• Shao J skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-01-24

Märklaren var mycket trevlig och jag är nöjd. Läs mer
    2019-01-28 Patrik svarar Shao J
    Tack för en bra rekommendation Shao. En mycket fin lägenhet du köpt och den stora balkongen kommer att ge dig hög trivsel i många år framöver.
  • Lena N skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-12-04

Bra. Har köpt en 3:a och fick bra hjälp och bara positivt att säga, bra mäklarbyrå överhuvudtaget . Läs mer
    2018-12-05 Patrik svarar Lena N
    Tack för ett fint omdöme och kul att vår process uppskattas även av dig som köpare. Lycka till med flytten när det väl är dags.
  • Anja L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-11-28

Vi har köpt Fiskvik 210 och har fått förstklassig hjälp av Patrik Liikamaa, vi säljer också vårt hus med hjälp av Malin Gustavsson, även hon en pärla! Hon hjälper och stöttar oss i säljprocessen som för oss är en snårskog. Eftersom vi är i början av vår säljprocess så har jag svårt att sammanfatta mer än det vi hittills upplevt men vi känner oss väldigt trygga med våra mäklare! Läs mer
  • Laura S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-11-11

Patrik was professional and helpful and made the process easy to follow. Would highly recommend. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Laura S
    Thank you Laura. I'm sure you will feel happy and comfortable in the apartment when the boxes are unpacked and you have settled.
  • Elin G skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-11-11

Bra bemötande, snabb service och svar på frågor som berör objektet. Vi kände trygghet när vi gick från lägenhet till hus 👍 Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Elin G
    Tack för ett fint omdöme Elin. Alltid kul när köpare uppskattar vårt arbete samt vår helhetstjänst.
  • Johan B
    Johan B skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-11-10

Köpte nyproduktion genom Patrik, han fixade så vi fick komma in på bygget och se lägenheten i verkligheten och inte bara i broschyrerna vilket gjorde att vi bestämde oss för den! Trevlig och enkel att ha och göra med. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Johan B
    Tack Johan och kul att du uppskattar vår köpprocess. Bara att börja packa inför januari.
  • Olle M skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-11-09

Allt kändes väldigt proffsigt från första mötet till avslutad försäljning. Bra kontakt med Patrik genom hela affären. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Olle M
    Tack för ett fint omdöme Olle och tack till er för ett bra samarbete.
  • Daniel S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-11-09

Vi har sålt en villa i Karlstad via Patrik och är supernöjda med hela processen! Snabbt och smidigt och villan blev såld innan visning. Lättsam att jobba med och bra återkoppling.
    Kan varmt rekommendera Patrik! Läs mer
    2018-11-09 Patrik svarar Daniel S
    Tack för både förtroendet och ett gott betyg. Bara att ladda inför flytten i mars.
  • Camilla S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-11-02

Vi har köpt en bostadsrätt. Snabb och smidig affär med snabb återkoppling av mäklaren. Läs mer
    2018-11-05 Patrik svarar Camilla S
    Tack för ett fint omdöme Camilla. Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten.
  • Ahmet S
    Ahmet S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-24

Köpte hus, mäklaren var ärligt, hjälpsam, snäll, vänlig, respektfull alltså en förebild människa och mäklare.
    Tydliga förklaringar , bestämd .
    Massa positiva saker man kan säja om Patrik Liikamaa.
    Tack för allt Läs mer
    2018-10-25 Patrik svarar Ahmet S