Patrik Liikamaa
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen. Läs mer

Läs vad 28 kunder tycker om Patrik Liikamaa

• Lena N skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra. Har köpt en 3:a och fick bra hjälp och bara positivt att säga, bra mäklarbyrå överhuvudtaget . Läs mer
    2018-12-05 Patrik svarar Lena N
    Tack för ett fint omdöme och kul att vår process uppskattas även av dig som köpare. Lycka till med flytten när det väl är dags.
  • Laura S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Patrik was professional and helpful and made the process easy to follow. Would highly recommend. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Laura S
    Thank you Laura. I'm sure you will feel happy and comfortable in the apartment when the boxes are unpacked and you have settled.
  • Elin G skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande, snabb service och svar på frågor som berör objektet. Vi kände trygghet när vi gick från lägenhet till hus 👍 Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Elin G
    Tack för ett fint omdöme Elin. Alltid kul när köpare uppskattar vårt arbete samt vår helhetstjänst.
  • Johan B
    Johan B skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte nyproduktion genom Patrik, han fixade så vi fick komma in på bygget och se lägenheten i verkligheten och inte bara i broschyrerna vilket gjorde att vi bestämde oss för den! Trevlig och enkel att ha och göra med. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Johan B
    Tack Johan och kul att du uppskattar vår köpprocess. Bara att börja packa inför januari.
  • Olle M skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Allt kändes väldigt proffsigt från första mötet till avslutad försäljning. Bra kontakt med Patrik genom hela affären. Läs mer
    2018-11-12 Patrik svarar Olle M
    Tack för ett fint omdöme Olle och tack till er för ett bra samarbete.
  • Daniel S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en villa i Karlstad via Patrik och är supernöjda med hela processen! Snabbt och smidigt och villan blev såld innan visning. Lättsam att jobba med och bra återkoppling.
    Kan varmt rekommendera Patrik! Läs mer
    2018-11-09 Patrik svarar Daniel S
    Tack för både förtroendet och ett gott betyg. Bara att ladda inför flytten i mars.
  • Camilla S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt. Snabb och smidig affär med snabb återkoppling av mäklaren. Läs mer
    2018-11-05 Patrik svarar Camilla S
    Tack för ett fint omdöme Camilla. Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten.
  • Ahmet S
    Ahmet S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte hus, mäklaren var ärligt, hjälpsam, snäll, vänlig, respektfull alltså en förebild människa och mäklare.
    Tydliga förklaringar , bestämd .
    Massa positiva saker man kan säja om Patrik Liikamaa.
    Tack för allt Läs mer
    2018-10-25 Patrik svarar Ahmet S
  • Elisabeth A skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt ett 70-talshus på mindre ort.
    Upplevde ett bra bemötande med god tillgänglighet. Blev kontinuerligt uppdaterad i processen.
    Realistiska mål ställdes. Läs mer
    2018-10-19 Patrik svarar Elisabeth A
    Tack för omdömet och förtroendet Elisabeth. Alltid härligt när processen går som planerat.
  • Dick F skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt min lägenhet och även köpt en större lägenhet, haft samma mäklare till båda.Patrik Liikamaa på Svensk Fastighetsförmedling i Karlstad har varit väldigt hjälpsam och kunnig med trevligt bemötande.Förväntningarna var att få ett bra pris på min lägenhet och snabbt avslut på försäljningen, sedan kunna köpa en lägenhet till ett bra pris.Allt som allt har det bara varit positivt och profosionellt från mäklaren sida. Läs mer
    2018-10-17 Patrik svarar Dick F
    Tack för ett fint omdöme samt att jag fick förtroendet att hjälpa dig i både köp- och säljprocessen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen