Johan Nöbauer

Johan Nöbauer

Johan Nöbauer är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Johan Nöbauer har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Johan Nöbauer har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Nöbauer har haft 54 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

179 omdömen om Johan Nöbauer

Sedan starten hos Reco 2016
Greger W
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Hagalund

Johan har hjälpt mig i flera bostadsaffärer och den här gången var det lite krångligt med försäljningen, men Johan ansträngde sig verkligen och lyckades till slut få till en bra affär.

Joachim Å
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

professional, saklig och tydlig.

Gustav E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Bärstad

Johan har haft ett gott bemötande genom hela processen och gett många goda råd för hur vi kan tänka för att få till en så bra försäljning som möjligt.

Henrik N
Hynboholm

Bra, kommunikativ, professionell, resultatinriktad mäklare som gör sitt yttersta för att säljare och köpare skall avsluta sin relation och vara nöjda och känna sig säkra i den affär som precis avslutats.

Pär J
Skoghall

Kunnig, tydlig och lugn med en vilja att hitta en lösning så det blir bra för alla parter

Denis H
Kanikenäsbanken

Johan har varit väldigt närvarande genom hela processen, från initialmötet till kontraktskrivning. En viktig del för oss är att mäklaren är tillgänglig och lätt att få tag på när man har funderingar. Johan fanns alltid ett samtal bort, vilket uppskattas enormt. Hans professionalism var tydlig framförallt vid kontraktskrivningen, utan att vara för formell. Denna kombination gör att vi kan rekommendera Johan varmt till framtida bostadssäljare.

Eva-Lena A
Karlstad

Johan är alltid positiv, kommunikativ och informativ. Han är tillgänglig och hela processen har känts trygg och professionell. Vi kommer anlita Johan igen om det blir aktuellt.

Frida R
Skoghall

Proffsig, vänlig, förtroendeingivande

Bengt-Göran A
Lorensberg

Saklig och tydlig. Adderar ett köp och ett objekt med egna erfarenheter som ger mig som köpare en trygghet i en husaffär.

Lennart Å
Tingvallastan

Förtroende ingivande person som ger både säljare och köpare trygghet vilket innebär att jag kommer att rekommendera Johan till andra som jag känner när man ska köpa/sälja bostad