Johan Nöbauer
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 70 Läs vad Johan Nöbauer

• Patrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-30

Tullholmsviken
    brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabra Läs mer
  • Jill E sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-25

Karlstad
    Jag har både köpt och sålt bostad via Johan. De två sista gångerna sökte jag själv upp Johan och bad honom företräda oss.
    Johan är trevlig, kunnig och hjälpsam. Han är lätt att få tag på och gör alltid det han lovar.
    Jag har stort förtroende för Johan och kommer fortsätta anlita honom.
    Ett extra plus är att han inte tillhör de mäklare som jagar en för att få företräda en. Läs mer
    2020-03-26 Johan N svarar Jill E
    Stort tack för ditt fina omdöme Jill! Uppskattar det verkligen. Alltid lika kul att göra affärer med er!
  • Lars L köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-28

Karlstad
    Köpt en villa och Johan är oerhört tydlig, trevlig, tillmötesgående och duktig och Johan infriade alla mina förväntningar och mer därtill! En mycket trevlig upplevelse! Läs mer
    2020-02-29 Johan N svarar Lars L
    Stort tack för ett väldigt fint omdöme Lars! Kul att ni är nöjda! Hoppas ni får en fin helg!
  • Lisa K sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-15

Sundsta
    Johan hjälpte mig att sälja min etta. Han va en trygg kontakt och en tydlig mäklare som gav mig det stöd jag behövde som förstagångs säljare. Är supernöjd! Läs mer
    2020-02-16 Johan N svarar Lisa K
    Stort tack för ditt fina omdöme Lisa! Roligt att du är nöjd med vårt arbete och tack att jag fick sälja din fina lägenhet!
  • Anna S köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-14

Herrhagen
    Trevlig och tillmötesgående! Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-14 Johan N svarar Anna S
    Stort tack för ett fint omdöme Anna! Kul att ni är nöjda och stort grattis till ett fint hus!
  • Ann-cathrine W sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-15

Annebergsslingan
    Sålt en bostadsrätt.
    Johan är väldigt hjälpsam, även när vi köpte bostad av annan var han behjälplig. Väldigt snabb i svar. Kunnig. Trevlig.
    Gav bra råd. Engagerad. Läs mer
    2020-01-16 Johan N svarar Ann-cathrine W
    Stort tack för ert fina omdöme Ann-Cathrine! Kul att ni är nöjda med vårt jobb och tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina bostad!
  • Eleonor R köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-15

Annebergsslingan
    Köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett mycket positivt sätt och det var inga problem med att få en egen visning av bostadsrätten då det var ett kommande objekt. Johan var påläst om bostaden och det han inte visste tog han reda på omgående och återkopplade till mig. Han ordnade med besiktning som jag önskade, dock blev det en större besiktning (och därmed dyrare) än jag trodde, men det var faktiskt bra i slutändan att det blev så. Återkopplingen mellan mig och säljarna gick snabbt och vi fick till ett snabbt avslut. Vid kontraktsskrivandet blev Johan sjuk och fick ta in en kollega som hjälpte oss och detta fungerade också utmärkt.
    Jag är nöjd över hela processen och har inget att klaga på. Läs mer
    2020-01-15 Johan N svarar Eleonor R
    Stort tack för ditt omdöme Eleonor! Roligt att du känner dig nöjd!
  • Bengt K sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-10

Stockfallet
    Jag har sålt vårt radhus
    Johan Nöbauer har skött försäljning på ett snabbt
    och bra sätt
    Med vänlig hälsning Bengt Karlsson Läs mer
    2020-01-11 Johan N svarar Bengt K
    Stort tack för ett fint omdöme Bengt! Roligt att ni är nöjda med vårt arbete!
  • Hannah Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-09

Herrhagen
    Johan hjälpte oss vid försäljningen av vår bostadsrätt. Den som vill ha en seriös, engagerad och pålitlig mäklare bör anlita Johan. Läs mer
    2019-12-09 Johan N svarar Hannah Ö
    Stort tack för ert fina omdöme Hannah! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!
  • Hans S köpte sin bostad med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-23

Grums
    köpt j.b. fastighet. bra o trevligt bemötande. stämde bra med vad jag förväntade mej av mitt-vårat bemötande av johan . Läs mer
    2019-11-24 Johan N svarar Hans S
    Tack för en fin reco Hans! Kul att få hjälpa er med affären. Ha de gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Linnéa Almbring Vahlberg