Johan Nöbauer

Johan Nöbauer

Johan Nöbauer är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Johan Nöbauer har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Johan Nöbauer har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Nöbauer har haft 54 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 106 Läs vad Johan Nöbauer

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Lövnäs
    2021-07-19
    Jag fick ett förtroendegivande intryck och han va väldigt trevlig och genuin!
    Tack för det fina omdömet Robin! Och stort grattis till en riktigt fin bostad:) Hoppas ni får en härlig sommar! Johan Nöbauer
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Värmskog
    2021-06-24
    Högsta betyg, mycket tydlig och trevlig. Informerade bra under budgivningen även på obekväm tid.
    Tack för det fina omdömet Ulf! Och stort grattis till en underbar fastighet med svårslaget läge! Riktigt kul att göra affärer med er! Trevlig midsommar! Johan Nöbauer
    • Kasernhöjden
    2021-06-07
    Köpt bostadsrätt och Johan har ett bra bemötande, lätt att få tag på ringer alltid upp, grundlig med information och ett lugnt och bra bemötande.
    Tack för det fina omdömet Irene! Och stort grattis till en underbar bostad! Riktigt kul att göra affärer med er! Johan Nöbauer
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Gunnarskär
    2021-06-07
    Sålde en villa, snabbt och enkelt samarbete med mäklaren. Lätt att få tag på och besvarade alla frågor på ett bra och enkelt sätt.
    Kort sagt ett enkelt och smidigt samarbete som kändes professionellt och tryggt.
    Stort tack för det fina omdömet och det goda samarbetet Andreas. Riktigt roligt att få göra affärer med er! Johan Nöbauer
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Rud
    2021-05-20
    Sålt lägenhet i Karlstad med Johan.
    Trevligt och bra bemötande från Johan under hela processen.
    Mina förväntningar uppfylldes genom att det gick snabbt och smidigt att komma fram till överlåtelsen av bostaden till en ny ägare. Detta var mitt främsta mål för att kunna gå vidare mot annat boende.
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete och stort tack för förtroendet att få sälja er fina lägenhet. Johan Nöbauer
    • Marieberg
    2021-04-13
    Köpt en bostadsrätt. Johan har varit klar och tydlig i sin kommunikation under hela processen, och sett lika mycket till köparens som säljarens del i affären.
    Tack för det fina omdömet Emma! Och stort grattis till en underbar bostad! Riktigt kul att göra affärer med dig! Johan Nöbauer
    • Hultsberg
    2021-04-12
    Alltid trevligt bemötande, återkopplade alltid, fick bra förklaringar på mina frågor.
    Har bara superlativ att säga, bästa mäklaren 👍🏼
    Skötte husförsäljningen med bravur!
    Stort tack för det fina omdömet och det goda samarbetet Sanna. Riktigt roligt att få göra affärer med dig! Johan Nöbauer
    • Södra Råtorp
    2021-03-21
    Johan har ställt upp till 100% både vid försäljning av min bostadsrätt och hjälpt oss i jakten på hus. Att som Läge+kund ha haft en ”egen” mäklare att vända sig med frågor då man varit intresserad av ett objekt har varit ovärderligt. Johan har tagit sig tid att titta på besiktningsprotokoll och objektsbeskrivningar och kommit med råd inför visningar och budgivningar.
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete och stort tack för förtroendet att få sälja din vackra lägenhet. Johan Nöbauer
    • Hammar
    2021-03-01
    Vi har köpt en villa på Hammarö som Johan sålt. Johan är en tillmötesgående mäklare med kunden i fokus! Trots lördag eftermiddag/kväll så fick vi till en snabb och professionell kontraktsskrivning. Tack Johan för ditt professionella sätt!
    Tack för det fina omdömet Caroliné! Och stort grattis till en underbar bostad! Riktigt kul att göra affärer med er igen! Johan Nöbauer
  • Ulf S
    • Hammar
    2021-03-01
    Vi har sålt en villa.
    Johan har under hela tiden känts otroligt kunnig och proffsig, väldigt enkel och tydlig att kommunicera med.
    Toppbetyg i hela processen!
    Tack för det fina omdömet och det goda samarbetet Ulf. Riktigt roligt att få göra affärer med er! Johan Nöbauer