Läs vad 91 Läs vad Johan Nöbauer

• 2020-12-20
    Med Johan har vi haft ett mycket bra samarbete vid försäljningen av vår tvåfamiljsvilla. Han har varit kommunikativ, engagerad och hållit oss som säljare väl informerade och involverade hela tiden. Han har ett förstående och inlyssnande sätt och har varit tydligt mån om att lyssna in både oss säljare och de berörda köpintressenterna på ett seriöst och professionellt sätt. Samtidigt har Johan kunnat ge oss som säljare råd och stöd inför de slutliga besluten inför affärsavslut. Vi är mycket nöjda med Johan Nösbauer som vår mäklare.
    Louise A
    • Färjestad
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Härligt med ett så fint omdöme Louise och tack för det goda samarbetet! God Jul på er!

• 2020-12-20
    2 familjshus på Färjestad såldes till vad vi tror rätt familjer.
    Hab har varit trevlig och tydlig - rekomederar honom.
    Kristina K
    • Färjestad
    Tack för Recon och ett gott samarbete Kristina! Hoppas ni får en bra Jul!

• 2020-12-18
    Köpt: Villa
    Bemötande: Mycket bra. Tryggt förtroendeingivande intryck. Inget säljsnack utan svarade på tilltal och höll sig annars vid sidan av. Mycket bra.
    Förväntningar: Inga, imponerad av Johans sätt att sköta saker.

Sammanfattning: Läs punkt bemötande.
    Frey E
    • Färjestad
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Stort tack för ett fint omdöme Frey! Roligt att ni är nöjda:)

• 2020-12-11
    Jag sålde min lägenhet precis i början på pandemin så tiden var inte den bästa.Johan skötte detta på ett föredömligt sätt och jag rekommenderar gärna honom.Mycket nöjd.Mvh Ingrid
    Ingrid N
    • 50.2 m²
    • Skoghall
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-12-05
    En professionell och lätt tillgänglig mäklare!
    Emma Ö
    • 60.0 m²
    • Våxnäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Tack för ett fint omdöme Emma och grattis till en fin lägenhet:)

• 2020-12-03
    Johan har varit med länge i branschen och han kan sin sak. Väldigt trevlig och lätt att göra med.
    Soleiman A
    • 60.0 m²
    • Våxnäs
    Tack för ett fit omdöme Soleiman! Kul att få hjälpa er igen:)

• 2020-11-26
    Sålt ett hus. Trevligt bemötande och det känns som han är kunnig i sitt område. Ger ett tryggt in tryggt.
    Anette J
    • 68.0 m²
    • Södra Kroppkärr
    Stort tack för ett fint omdöme Anette! Och tack för att jag fick hjälpa dig:)

• 2020-11-26
    Vi köpte hus av Johan och det kändes tryggt. Inga frågetecken vid kontraktskrivning. Vi har varit trevligt bemötta hela vägen.
    Josefine B
    • 68.0 m²
    • Södra Kroppkärr
    Stort tack för du tog dig tid att svara och för ett fint omdöme:)

• 2020-11-25
    Saklig, kunnig och involverande!
    Niklas L
    • 51.0 m²
    • Kristinehamn
    Tack för ett fint omdöme Niklas! Kul att jag fick hjälpa er:)

• 2020-11-09
    Trevlig kunnig och hjälpsam, jag köpte en villa på Norrstand i Karlstad och Johan hjälpte till mycket bra genom hela processen
    Jonas G
    • 142.0 m²
    • Norrstrand
    Tack Jonas för ett fint omdöme! Roligt att du är nöjd:) Och grattis till ett härligt hus!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte