Johan Nöbauer
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 60 Läs vad Johan Nöbauer

• Lena A sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-14

Herrhagen
    Jag har sålt en mindre bostadsrätt. Bemötandet från Johan har varit super trevligt och professionellt från början till slut. Jag som säljare har känt mig trygg med Johan från första stund.
    Mina förväntningar är att jag ska kunna känna mig trygg som kund och att jag ska känna att jag är en del av processen. Det har jag definitivt känt under hela processen.
    Mina upplevelser är enbart positiva, jag kommer att rekommendera Johan till vänner och bekanta och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-14 Johan N svarar Lena A
    Tack Lena för en fin Reco! Kul att ni uppskattade processen och vårt arbetssätt. Det har varit väldigt kul att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet!
  • Jörgen A sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-14

Vi har sålt en 1.a på herrhagsgatan 15B
    Johan har sköt affären väldigt bra från första kontakt till avlutande kontraktskrivning och jag kan varmt rekommendera honom till vänner och bekanta.

Utmärkt arbete!

MVH
    Jörgen Andrén Läs mer
    2019-11-14 Johan N svarar Jörgen A
    Stort tack Jörgen för ert fina omdöme! Blir väldigt glad att ni uppskattar mitt arbete! Och tack för att jag fick ert förtroende att sälja er fina lägenhet! Ha de gott så hörs vi närmare tillträdet!
  • Daniel O köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-05

Skåre
    Väldigt duktig och trevlig mäklare Läs mer
    2019-11-05 Johan N svarar Daniel O
    Tack för er reco Daniel. Kul att ni uppskattade mitt arbete. Nu är det bara att börja förbereda för flytten:).
  • Anders A sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-29

Herrhagen
    Trevlig, öppen och ödmjuk inför uppgiften och sälja vårt radhus. Johan gjorde det med bravur! Läs mer
    2019-10-29 Johan N svarar Anders A
    Tack för en fin Reco Anders. Kul att ni uppskattade processen och vårt arbetssätt. Nu är det bara att börja förbereda för flytten till skärgården.
  • Anita P sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-15

Anneberg
    Vi sålde vårt hus på Hammarö och Johan gjorde ett jättebra jobb. Känns som att han verkligen lyssnade på hur vår situation såg ut och la upp försäljningen utifrån det på ett väldigt bra sätt. Han återkopplade bra, bland annat när det tillkom intressenter. Känns också som att han var väl påläst när det gäller avtalen. Han satte våra förväntningar på en bra nivå och levererade ett resultat som överträffade på alla sätt. Läs mer
    2019-10-15 Johan N svarar Anita P
    Stort tack för ert fina omdöme! Blir väldigt glad att ni uppskattar mitt arbete! Och tack för att jag fick ert förtroende att sälja ert fina hus!
  • Bo S sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-08

Stodene
    Sålt årt hus
    Fått utmärkt och proffersionellt bemötande.

Bara positivt Läs mer
    2019-10-08 Johan N svarar Bo S
    Stort tack för ert fina omdöme Bosse! Hoppas allt är bra med er!
  • William G köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-08

Han var där. Läs mer
    2019-10-08 Johan N svarar William G
    Tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Hoppas du trivs i lägenheten!
    William gillar detta
  • Tommy A köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-04

Fiskvik
    Sålde en villa och köpte en.
    Bra bemötande v mäklarna.
    Rekommonderas. Läs mer
    2019-10-04 Johan N svarar Tommy A
    Tack för ert fina omdöme Tommy! Kul att ni är nöjda med vårt arbete! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad
  • Carl Anders R köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-03

Lamberget
    Köpt insats lägenhet, bra bemötande, inte för påträngande, fick den information angående lägenhet och föreningen som förväntades. Smidig och proffsig affär. Läs mer
    2019-10-04 Johan N svarar Carl Anders R
    Tack för ert omdöme Anders! Hoppas ni har det bra i lägenheten!
  • Patrik S köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-03

Stodene
    Proffsigt och vänligt bemötande, skulle återkomma alla dagar i veckan som kund. Läs mer
    2019-10-04 Johan N svarar Patrik S
    Stort tack för de fina omdömet Patrik! Hoppas allt är bra med er!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen