Johan Nöbauer
Registrerad mäklare sedan 2017-10-20
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 73 Läs vad Johan Nöbauer

• Ludvig E köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-06-08

Dingelsundet
    Kunnig och trygg märklare som hjälper en genom hela affären. Läs mer
    2020-06-08 Johan N svarar Ludvig E
    Stort tack för en fin rekommendation Ludvig! Roligt att ni är nöjda! Och framförallt stort grattis till ett grymt fint hus!
  • Jonatan B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-05-16

2:a
    Norrstrand
    Köpt en bostadsrätt.

Bemöttes av en mycket trevlig mäklare som skötte affären smidigt och proffisionellt. Läs mer
    2020-05-18 Johan N svarar Jonatan B
    Stort tack för ett fint omdöme Jonatan! Roligt att ni känner er nöjda:)
  • Christina G köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-05-15

Herrhagen
    Köpte en lägenhet i Karlstad.
    Johan upplevde jag som seriös och jag fick ett bra bemötande.
    J förklarade processen lugnt och sakligt. Läs mer
    2020-05-15 Johan N svarar Christina G
    Stort tack Christina för ett fint omdöme! Och framförallt grattis till en fin lägenhet!
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-30

2:a
    Centrum
    brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabra Läs mer
  • Jill E sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-25

Karlstad
    Jag har både köpt och sålt bostad via Johan. De två sista gångerna sökte jag själv upp Johan och bad honom företräda oss.
    Johan är trevlig, kunnig och hjälpsam. Han är lätt att få tag på och gör alltid det han lovar.
    Jag har stort förtroende för Johan och kommer fortsätta anlita honom.
    Ett extra plus är att han inte tillhör de mäklare som jagar en för att få företräda en. Läs mer
    2020-03-26 Johan N svarar Jill E
    Stort tack för ditt fina omdöme Jill! Uppskattar det verkligen. Alltid lika kul att göra affärer med er!
  • Lars L köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-28

Karlstad
    Köpt en villa och Johan är oerhört tydlig, trevlig, tillmötesgående och duktig och Johan infriade alla mina förväntningar och mer därtill! En mycket trevlig upplevelse! Läs mer
    2020-02-29 Johan N svarar Lars L
    Stort tack för ett väldigt fint omdöme Lars! Kul att ni är nöjda! Hoppas ni får en fin helg!
  • Lisa K sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-15

Sundsta
    Johan hjälpte mig att sälja min etta. Han va en trygg kontakt och en tydlig mäklare som gav mig det stöd jag behövde som förstagångs säljare. Är supernöjd! Läs mer
    2020-02-16 Johan N svarar Lisa K
    Stort tack för ditt fina omdöme Lisa! Roligt att du är nöjd med vårt arbete och tack att jag fick sälja din fina lägenhet!
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-14

Hagaborg
    Trevlig och tillmötesgående! Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-14 Johan N svarar Anna S
    Stort tack för ett fint omdöme Anna! Kul att ni är nöjda och stort grattis till ett fint hus!
  • Ann-cathrine W sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-15

Annebergsslingan
    Sålt en bostadsrätt.
    Johan är väldigt hjälpsam, även när vi köpte bostad av annan var han behjälplig. Väldigt snabb i svar. Kunnig. Trevlig.
    Gav bra råd. Engagerad. Läs mer
    2020-01-16 Johan N svarar Ann-cathrine W
    Stort tack för ert fina omdöme Ann-Cathrine! Kul att ni är nöjda med vårt jobb och tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina bostad!
  • Eleonor R köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-15

Annebergsslingan
    Köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett mycket positivt sätt och det var inga problem med att få en egen visning av bostadsrätten då det var ett kommande objekt. Johan var påläst om bostaden och det han inte visste tog han reda på omgående och återkopplade till mig. Han ordnade med besiktning som jag önskade, dock blev det en större besiktning (och därmed dyrare) än jag trodde, men det var faktiskt bra i slutändan att det blev så. Återkopplingen mellan mig och säljarna gick snabbt och vi fick till ett snabbt avslut. Vid kontraktsskrivandet blev Johan sjuk och fick ta in en kollega som hjälpte oss och detta fungerade också utmärkt.
    Jag är nöjd över hela processen och har inget att klaga på. Läs mer
    2020-01-15 Johan N svarar Eleonor R
    Stort tack för ditt omdöme Eleonor! Roligt att du känner dig nöjd!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen