Johan Nöbauer
en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12
652 24 Karlstad — Visa karta

Vad tror Johan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 24 kunder tycker om Johan Nöbauer

• Veronica A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan har tagit hand om försäljningen av vår villa på ett mycket proffsigt sätt. Hållit oss uppdaterade genom hela processen och tagit hand om visningar och kontraktsskrivning precis som vi önskar.
    Vi kan varmt rekommendera Johan som mäklare! Läs mer
    2018-10-08 Johan N svarar Veronica A
    Stort tack Veronica för ert fina omdöme och att jag fick ert förtroende att sälja ert fina hus!
  • Jonas E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt hus. Perfekt från början till slut, bra kommunikation hela vägen, tack! Läs mer
    2018-10-05 Johan N svarar Jonas E
    Stort tack för ert fina omdöme Jonas! Där kommer ni få det kanon! Trevlig helg!
  • Birgitta F skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt en bostadsrättslägenket.
    Affären inte avslutad så jag väntar med omdöme.
    Hittils har allt fungerat bra. Läs mer
    2018-09-03 Johan N svarar Birgitta F
    Tack Birgitta för ditt omdöme! Givetvis kommer vi höra allt för att affären ska löpa på bra hela vägen!
  • Martin M
    Martin M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi är mycket nöjda med Johans hjälp och bemötande vid försäljningen av vårt radhus. Vi har känt oss trygga hela vägen och Johan har varit en bra rådgivare i olika frågor som rört försäljningen. Vi rekommenderar gärna Johan till andra. Läs mer
    2018-07-06 Johan N svarar Martin M
    Stort tack för ert fina omdöme Martin! Va verkligen kul att få ert förtroende att sälja ert fina hus.
  • Maj Gudrun K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har både köpt och sålt bostäder av Johan N. Köpt Alstersgatan 48 och sålt Malme’nsgatan 2E. Toppenkille! Tydlig och korrekt. Har hållit oss välinformerade och varit, som sagt, ett tydligt bollblank, vilket jag har uppskattat. Ser till att affärerna går snabbt också! Läs mer
    2018-06-25 Johan N svarar Maj Gudrun K
    Tack för att Ni tog tid och svarade och ett stort tack för det fina omdömet! Roligt att Ni är nöjda och kan bara säg att det va ett nöje att göra affärer med Er! Hoppas Ni ska trivas kanon i Ert nya fina boende!
  • Alexandra K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt ett hus av Johan och det var bara positivt på alla sätt. Jättetrevlig och väldigt lätt att ha att göra med. Toppen helt enkelt! Läs mer
    2018-06-17 Johan N svarar Alexandra K
    Stort tack för ditt fina omdöme Alexandra! Kul att Ni är nöjda med mitt jobb!
  • Christina S
    Christina S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt samt sålt vår villa Läs mer
    2018-06-17 Johan N svarar Christina S
    Tack Christina för att du tog dig tid att svara och stort tack för det fina omdömet. Det uppskattar jag verkligen.
  • Mona H skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevligt bemötande. Mycket kunnig/proffsig och hjälpsam.
    Jag kände mig trygg hela vägen och inget var besvärligt för mäklaren.
    Känner mig mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-05-31 Johan N svarar Mona H
    Stort tack för ditt fina omdöme Mona och kul att du är nöjd. Även ett stort grattis till en fin lägenhet!
  • Hannes R skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde vår centrala 2:a i Karlstad med hjälp utav Johan och vi är väldigt nöjda med den service och hjälp han gett oss i försäljningen utav bostaden. Han är lyhörd, tillmötesgående och väldigt smart. Rekommenderas varmt, bara massa +++++++++++ Läs mer
    2018-05-30 Johan N svarar Hannes R
    Stort tack för ert fina omdöme Hannes! Det värmer verkligen. Roligt att Ni är nöjda med vår tjänst. Lycka till i Ert nya boende och hälsa Sofie så mycket!
  • Friliggande villa - bra bemötande - enda tråkiga var att vi inte nådde upp till utgångspriset (men det kan jag väl knappast klandra mäklaren för. Läs mer
    2018-05-03 Johan N svarar Bengt Thomas Lars K
    Stort tack för ditt omdöme Thomas! Kul att du är nöjd med vårt jobb:)
  • Eddy S
    Eddy S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadsrätt av en pedagogisk, noggrann och seriös mäklare.
    Mycket trevligt samarbete. Läs mer
    2018-04-29 Johan N svarar Eddy S
    Stort tack Eddy för ditt fina omdöme och grattis till en fin bostad!
  • Sara M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi anlitade Johan vid försäljning av vår lägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda! Vi har känt oss trygga från start till mål med Johan och han har levererat högsta kvalitet genom hela processen. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-03-15 Johan N svarar Sara M
    Stort tack Sara! Kul att ni uppskattar mitt arbete! Va riktogt roligt att få hjälpa er sälja er underbara lägenhet! Nu är det bara att se fram emot ert nya fina hus!
  • Jacob K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vill verkligen passa på att ge Johan högsta betyg för allt han gjort för oss under försäljningen av vår lägenhet. Han har varit oerhört lyhörd, professionell, tålmodig och fått oss att känna trygghet genom hela processen. Alltid positiv och förstående trots att vi till tider kanske varit lite besvärliga. Vi ser honom som en fantastiskt kompetent mäklare som vi varmt rekommenderar till alla som vill ha bästa möjliga upplevelse vid försäljning av bostad. Tack Johan! Läs mer
    2018-03-15 Johan N svarar Jacob K
    Stort tack Jacob för de fina orden. Kul att Ni är nöjda med mitt jobb och tack att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Hälsa familjen!
    Sara M gillar detta
  • Malin R
    Malin R skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan gjorde ett strålande jobb när han sålde vårt hus. Han är förtroendeingivande och mycket kunnig. Han gav oss goda råd och var ett bra bollplank när vi behövde det och i vår försäljning behövdes ett extra stöd till både oss som säljera och de som köpte och han fanns där som rådgivare åt oss båda. Han engagerade sig mycket och det tog aldrig lång tid att få ett svar på våra frågor.
    Vi kan varmt rekommendera Johan. Läs mer
    2018-03-12 Johan N svarar Malin R
    Stort tack Malin för ert fina omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med att sälja ert fina hus!
  • Kjell Andreas N skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fantastiskt professionell vad gäller visning, sammanhållning samt bemötande!
    Saknar ingenting i Johans agerande. Läs mer
    2018-02-28 Johan N svarar Kjell Andreas N
    Stort tack Andreas för det fina omdömet! Och grattis till en fin bostad! Där kommer du och fin familj få det toppen!
  • Anders L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan är en seriös och serviceinriktad mäklare, lätt att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-25 Johan N svarar Anders L
    Tack för ditt fina omdöme Anders och grattis till en mycket fin bostad! Hoppas ni har det härligt i fjällen!
  • Mattias L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra intryck, superbra vägledning genom kontraktskrivandet, bra svar på frågor under visningen. Inget att klaga på! Läs mer
    2018-02-15 Johan N svarar Mattias L
    Stort tack för det fina omdömet Mattias! Och stort grattis till en mycket fin lägenhet! Hoppas du kommer trivas riktigt bra!
  • Per W skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Det fungerade ungefär som förväntat. Läs mer
  • Saleh M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En mycket bra mäklare som jag kan recomendera, fortsätter kontakten med han. Läs mer
    2017-11-17 Johan N svarar Saleh M
    Stort tack för de fina orden Saleh! Kul att få hjälpa Er att hitta Ert nya hus!
  • Jonas W skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket nöjd med hur Johan hanterade affären. Han återkopplade ofta om hur läget var för stunden mm. Mycket proffsigt hanterande av allt tycker jag. Läs mer
  • Thomas F skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan har varit kanonbra hela vägen Läs mer
    2018-01-31 Johan N svarar Thomas F
    Hej Thomas! Kul att ni är nöjda och stort tack för att jag fick ert förtroende att hjälpa er med försäljningen! Hoppas familjen mår bra! Med vänlig hälsning Johan
  • Katrin J
    Katrin J skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra bemötande och fullständigt nöjd med mäklaren!!! Läs mer
    2018-01-31 Johan N svarar Katrin J
    Hej Katrin! Stort tack för de fina orden och att jag fick ditt förtroende att hjälpa dig med din försäljning. Hoppas Ni har haft det kanon i Thailand! Med vänlig hälsning Johan
  • Birgitta L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vill rekommendera Johan eftersom han var väldigt engagerad, hjälpsam och naturligt trevlig. Läs mer
    2018-01-31 Johan N svarar Birgitta L
    Stort tack Birgitta för de fina orden samt att jag fick ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen! Hoppas du trivs bra i din nya bostad! Med vänliga hälsningar, Johan
  • Erik M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan gjorde ett utmärkt jobb.
    Tydlig, snabb i återkoppling och trevlig. Läs mer
Caroline Larsen
Magnus Ask