Johan Nöbauer
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 45 Läs vad Johan Nöbauer

• Henrik A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-07-08

Jag sålde mitt fritidshus/villa genom Johan. Han skötte affären på ett utmärkt sätt och ställde upp på extravisningar när det behövdes. Johan har ett bra och "rejält" sätt att vara vilket ger förtroende till köpare och säljare. Rekommenderar varmt Johan som mäklare. Läs mer
    2019-07-08 Johan N svarar Henrik A
    Stort tack Henrik för de fina orden samt förtroendet att få sälja din fina fastighet. Trevlig sommar!
  • Håkan N skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-07-06

Vi har köpt villa i fritidshusområde och blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Det han inte kunde svara på tog han snabbt reda på. Mäklaren var mycket noggrann när köpekontraktet gicks igenom inför påskrift. Ser fram emot fortsatt samarbete. Läs mer
    2019-07-07 Johan N svarar Håkan N
    Stort tack för de fina orden! Roligt att ni är nöjda! Trevlig sommar!
  • Richard E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-07-05

Såld mitt fritidshus och jag upplevde en mycket bra kommunikation under hela resan vilket resulterade i att vi är mycket nöjda med mäklarens insats. Rekommenderar vid nästa försäljning eller köp kommer vi att använda samma mäklare om det är möjligt. Läs mer
    2019-07-05 Johan N svarar Richard E
    Stort tack för det fina omdömet samt att jag fick förtroendet att hjälpa er sälja er fina stuga! Trevlig sommar!
  • Thomas L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-07-05

Jag har köpt ett fritidshus och är mycket nöjd med mäklarens bemödande och saklighet Läs mer
    2019-07-05 Johan N svarar Thomas L
    Stort tack ett fint omdöme Thomas! Roligt att du är nöjd med mitt jobb:) Trevlig sommar!
  • Joel H skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-07-03

Köpte en bostadsrätt med Johan som mäklare. Supernöjd med bemötande, flexibilitet, återkoppling samt kunskapen han bistod med. Väldigt påläst om objektet och kunde svara på de frågor som uppstod.
    Johan gjorde att mitt bostadsköp blev ett rent nöje rakt igenom hela processen. Läs mer
    2019-07-04 Johan N svarar Joel H
    Stort tack Joel för ett väldigt fint omdöme! Roligt att du uppskattar mitt arbete. Och stort grattis till en mycket fin bostad! Ha en trevlig sommar!
  • Simon T skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-21

Vi har sålt en villa på Hammarö med hjälp av Johan. Johan har hela tiden varit duktig på att återkoppla och har gett ett förtroendeingivande och trevligt intryck. Det känns som att Johan gillar sitt jobb. Vi kan verkligen rekommendera Johan till andra som vill sälja sin fastighet. Läs mer
    2019-06-23 Johan N svarar Simon T
    Stor tack för ert fina omdöme Simon! Roligt att ni är nöjda. Det va riktigt kul att få hjälpa er att sälja ert hus! Trevlig sommar!
  • Maria Margareta Eugenia L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-24

Johan hjälpte mig sälja en tvåa i Karlstad.Hann var lätt att prata med kunnig och hjälpsam .Jag rekommenderar honom varmt till en bra och smidig affär Alf L Läs mer
    2019-05-24 Johan N svarar Maria Margareta Eugenia L
    Stort tack för ditt fina omdöme Alf! Och tack för ert förtroende att få sälja bostaden. Ha de gott!
  • Gladys P skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-01

Jag har absolut inget att klaga på. Allt har hittills fungerat klanderfritt. Läs mer
    2019-05-01 Johan N svarar Gladys P
    Tack för ett fint omdöme Gladys och grattis till en fin lägenhet!
  • Ulrica L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-04-08

Köpt bostadsrätt i KSD
    Blev väl bemötta och mäklaren var lätt att få tag i
    Levde upp till förväntningarna. Positiv och påläst Läs mer
    2019-04-08 Johan N svarar Ulrica L
    Stort tack Ulrica för ert fina omdöme! Kul att ni är nöjda och grattis till en mycket fin bostad! Vi hörs när vi närmar oss tillträde!
  • Micaela W
    Micaela W skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-27

Köpt bostadsrätt. Johan bemötte mig trevligt och personligt. Jag hade inte så mycket förväntningar men Johan gav ett bra intryck Läs mer
    2019-02-27 Johan N svarar Micaela W
    Tack för ett fint omdöme Micaela! Roligt att du är nöjd med oss och stort grattis till en väldigt fin lägenhet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen