Johan Nöbauer

Johan Nöbauer

Johan Nöbauer är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Johan Nöbauer har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Johan Nöbauer har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 191 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Nöbauer har haft 53 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

191 omdömen om Johan Nöbauer

Peter H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Klara

Alltid tillgänglig, engagerad, väldigt duktig

Robin I
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Hammarö

Otroligt lätt att ha och göra med, kommunikativ och informativ

Renée Anette H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Våxnäs

Han är toppen. Min andra gång med Johan som mäklare. Lever upp till alla våra förväntningar.

Steve O
Våxnäs

Jag har haft med Johan att göra sedan länge både privat och genom mitt yrke och aldrig varit missnöjd.

Ann-Sofie H
Tingvallastaden

Uppfattade att det skulle gå snabbare att hitta en köpare. I övrigt bra informationen/kommunikation. Blev nöjd med slutresultatet.

Gun Kristina A
Vålberg

Trevligt bemött Proffsig Förklarar bra så man förstår Får förtroende för honom

Karin Emilia A
Vålberg

Har bara gott att säga,, proffsig, kunnig håller kontakten och alltid lika trevlig. Johan var också vår mäklare vid en försäljning för några år sedan så det var självklart att anlita honom igen.

Malin J
Färjestad

Jättebra! Trevlig, snabb, rak, tydlig, snabb att återkoppla. Jag är jättenöjd.

Joachim Å
Alster

Professionell, kunnig och sympatisk. Rekommenderas!

Brita Ö
Molkom

Helt korrekt bemötande. Informativt och sakligt. Öppen för frågor. Markerade att vi skulle ställa frågor om något var oklart.. Hög tillgänglighet. Inger förtroende. Johan lever helt klart upp till våra förväntningar. Köpet är ännu ej klart då den slutgiltiga överlåtelsen sker i början av juni månad.