Johan Nöbauer
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 27 kunder tycker om Johan Nöbauer

• Mikael M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpet fungerade bra. Inga konstigheter. Väl bemötta o bra kommunikation Läs mer
    2018-12-10 Johan N svarar Mikael M
    Stort tack Mikael för det fina omdömet! Kul att ni är nöjda med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling!
  • Mikael B skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en villa.
    Super trevlig och lättsam mäklare.
    Allt gått väldigt smidigt och bra precis vad man förväntar sig av svensk fastighetsförmedling.
    Väldigt nöjda Läs mer
    2018-12-06 Johan N svarar Mikael B
    Stort tack för ert fina omdöme! Kul att ni är nöjda med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Och ett stort grattis till ett väldigt fint hus!
  • Anja L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt Fiskvik 210 och har fått förstklassig hjälp av Patrik Liikamaa, vi säljer också vårt hus med hjälp av Malin Gustavsson, även hon en pärla! Hon hjälper och stöttar oss i säljprocessen som för oss är en snårskog. Eftersom vi är i början av vår säljprocess så har jag svårt att sammanfatta mer än det vi hittills upplevt men vi känner oss väldigt trygga med våra mäklare! Läs mer
  • Veronica A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan har tagit hand om försäljningen av vår villa på ett mycket proffsigt sätt. Hållit oss uppdaterade genom hela processen och tagit hand om visningar och kontraktsskrivning precis som vi önskar.
    Vi kan varmt rekommendera Johan som mäklare! Läs mer
    2018-10-08 Johan N svarar Veronica A
    Stort tack Veronica för ert fina omdöme och att jag fick ert förtroende att sälja ert fina hus!
  • Jonas E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt hus. Perfekt från början till slut, bra kommunikation hela vägen, tack! Läs mer
    2018-10-05 Johan N svarar Jonas E
    Stort tack för ert fina omdöme Jonas! Där kommer ni få det kanon! Trevlig helg!
  • Birgitta F skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt en bostadsrättslägenket.
    Affären inte avslutad så jag väntar med omdöme.
    Hittils har allt fungerat bra. Läs mer
    2018-09-03 Johan N svarar Birgitta F
    Tack Birgitta för ditt omdöme! Givetvis kommer vi höra allt för att affären ska löpa på bra hela vägen!
  • Martin M
    Martin M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi är mycket nöjda med Johans hjälp och bemötande vid försäljningen av vårt radhus. Vi har känt oss trygga hela vägen och Johan har varit en bra rådgivare i olika frågor som rört försäljningen. Vi rekommenderar gärna Johan till andra. Läs mer
    2018-07-06 Johan N svarar Martin M
    Stort tack för ert fina omdöme Martin! Va verkligen kul att få ert förtroende att sälja ert fina hus.
  • Vi har både köpt och sålt bostäder av Johan N. Köpt Alstersgatan 48 och sålt Malme’nsgatan 2E. Toppenkille! Tydlig och korrekt. Har hållit oss välinformerade och varit, som sagt, ett tydligt bollblank, vilket jag har uppskattat. Ser till att affärerna går snabbt också! Läs mer
    2018-06-25 Johan N svarar Maj Gudrun K
    Tack för att Ni tog tid och svarade och ett stort tack för det fina omdömet! Roligt att Ni är nöjda och kan bara säg att det va ett nöje att göra affärer med Er! Hoppas Ni ska trivas kanon i Ert nya fina boende!
  • Vi har köpt ett hus av Johan och det var bara positivt på alla sätt. Jättetrevlig och väldigt lätt att ha att göra med. Toppen helt enkelt! Läs mer
    2018-06-17 Johan N svarar Alexandra K
    Stort tack för ditt fina omdöme Alexandra! Kul att Ni är nöjda med mitt jobb!
  • Christina S
    Vi har köpt en bostadsrätt samt sålt vår villa Läs mer
    2018-06-17 Johan N svarar Christina S
    Tack Christina för att du tog dig tid att svara och stort tack för det fina omdömet. Det uppskattar jag verkligen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen