Johan Nöbauer
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 32 kunder tycker om Johan Nöbauer

• Daniel F skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-19

Johan har erfarenhet och är en mästare i sitt hantverk! Håller vad han lovar och levererar det han säger. Kan varmt rekommendera Johan Nöbauer!
    //Daniel F Läs mer
    2019-02-19 Johan N svarar Daniel F
    Stort tack för ditt fina omdöme Daniel! Var riktigt kul att få hjälpa dig att sälja din fina bostad! Ha de gott så hörs vi snart!
  • Bitte W skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-18

Vi hat sålt en villa. Den låg först ute på läge plus.
    När vi så småningom hittade en lämplig lägenhet gick försäljningen snabbt.
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick. Läs mer
    2019-02-18 Johan N svarar Bitte W
    Stort tack för ert fina omdöme Bitte! Kul att Ni är nöjda med våra tjänster och tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina bostad.
  • Ellinor J skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-15

Johan har ett fantastiskt engagemang och är oerhört ödmjuk! En mäklare vi skulle rekommendera till alla våra vänner! Läs mer
    2019-02-17 Johan N svarar Ellinor J
    Tack Ellinor för ett väldigt fint omdöme! Kul att ni uppskattar vårt jobb. Är övertygad om att ni kommer stortrivas i er nya fina bostad!
  • Johan F skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-01-30

Vi anlitade Johan vid försäljning av vår bostadsrätt. Från början har Johan visat på stort kunnande och erfarenhet när det kommer till att förmedla en bostad.
    Att sälja sin bostad är en stor affär och det är inte utan att man var lite nervös under resans gång. Men Johan fanns alltid där och gjorde att vi kunde känna oss lugna och trygga under hela processen.
    När allt var klart är jag helt övertygad att båda köpare och säljare var nöjda! Vi är jättenöjda med att vi valde Johan som mäklare. Vill du ha en mäklare som tar stort ansvar för hela processen så kan vi verkligen rekommendera Johan Nöbauer! Läs mer
    2019-01-30 Johan N svarar Johan F
    Stort tack för ditt fina omdöme Johan. Riktigt kul att ni är nöjda med mig och Svensk Fastighetsförmedling. Roligt att få ert förtroende att förmedla er fina bostad. Lycka till med er nya bostad!
  • Seyed Mahmoud M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-12-19

I have bought a flat. I received a very good help in particular for the descriptions in English and the translation of the documents. Läs mer
  • Jan-Åke O
    Jan-Åke O skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-12-11

Bostadsrätt köpt.han var jättebra.att affären skullegå smidigt.allt var över förväntan. Läs mer
    2018-12-12 Johan N svarar Jan-Åke O
    Tack Jan-Åke för ert fina omdöme. Och grattis till en fin lägenhet! Vill även passa på att önska en God Jul och Gott Nytt år!
  • Mikael M skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-12-09

Köpet fungerade bra. Inga konstigheter. Väl bemötta o bra kommunikation Läs mer
    2018-12-10 Johan N svarar Mikael M
    Stort tack Mikael för det fina omdömet! Kul att ni är nöjda med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling!
  • Mikael B skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-12-06

Köpt en villa.
    Super trevlig och lättsam mäklare.
    Allt gått väldigt smidigt och bra precis vad man förväntar sig av svensk fastighetsförmedling.
    Väldigt nöjda Läs mer
    2018-12-06 Johan N svarar Mikael B
    Stort tack för ert fina omdöme! Kul att ni är nöjda med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Och ett stort grattis till ett väldigt fint hus!
  • Veronica A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-08

Johan har tagit hand om försäljningen av vår villa på ett mycket proffsigt sätt. Hållit oss uppdaterade genom hela processen och tagit hand om visningar och kontraktsskrivning precis som vi önskar.
    Vi kan varmt rekommendera Johan som mäklare! Läs mer
    2018-10-08 Johan N svarar Veronica A
    Stort tack Veronica för ert fina omdöme och att jag fick ert förtroende att sälja ert fina hus!
  • Jonas E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-05

Köpt hus. Perfekt från början till slut, bra kommunikation hela vägen, tack! Läs mer
    2018-10-05 Johan N svarar Jonas E
    Stort tack för ert fina omdöme Jonas! Där kommer ni få det kanon! Trevlig helg!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen