Sonja Rudqvist

Sonja Rudqvist

Sonja Rudqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Sonja Rudqvist har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Sonja Rudqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.9. Sonja Rudqvist har haft 35 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

104 omdömen om Sonja Rudqvist

Lars P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Sonja har virket serviceminded, kunnig og hyggelig under hela kjøpsprosessen.

Kristin S
Karlstad

Var veldig positiv og hjelpsom.

Ulla P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Bellevue

Mycket trevlig lugn och kunnig mäklare.jag skullerekomendera till andra som vill sälja sin fastighet/ bostadsrätt. Ger henne toppbetyg.

Ronnie R
Bellevue

Mycket trevlig och professionell.

Mathias T
Karlstad

Jag är mycket nöjd med Sonjas insats vid försäljningen av min lägenhet. Processen gick smidigt och professionellt från början till slut. Jag kände mig väl omhändertagen och informerad genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare till andra som planerar att sälja sin bostad.

Evelina E
Karlstad

Vänligt bemötande, lätt att kommunicera med. Påläst och insatt om lägenheten.

Fatmire S
Karlstad

Mycket professionell säljare, ärlig och korrekt bemötande. Förklarar allt som ingår om örsäljning och hur hon arbetar vilket var mycket uppskattat från min sida som ny säljare av egendom. Super nöjd :) Rekommenderar

Anna N
Karlstad

Sonja var mycket trevlig, positiv och professionell! Man fick direkt förtroende för henne. Kan verkligen rekommendera Sonja!

Ulla Lillemor L
Karlstad

Vi blev väl bemötta och det kändes bra i vårt första möte. Vi hade inga genomtänkta förväntningar men Sonja bjöd in oss i en kommande försäljning på ett bra sätt. Vi är nöjda med hela försäljningsprocessen och kände oss viktiga och blev väl informerade av viktiga frågor.

Åsa F
Karlstad

Hon ordnade en visning och mötte upp mycket proffsigt på plats. Det märktes att hon är mån om både oss som köpare och de andra som säljare.