Sonja Rudqvist

Sonja Rudqvist

Sonja Rudqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Sonja Rudqvist har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Sonja Rudqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.9. Sonja Rudqvist har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

94 omdömen om Sonja Rudqvist

Marion H
Sålde sin stuga med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Trevligt och lättsamt bemötande och en bra dialog har vi haft.

Ann N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Forshaga

Trevligt bemötande och kontakt och information om läget via sms och mobilsamtal. mycket bra säljare--köpare. rekommenderas varmt. Stort TACK Sonja.

Jenny D
Sålde sitt hus med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Engagerad Ambitiös Duktig på att återkoppla så man följde med i alla steg ordentligt Väldigt trevlig Gav ett kunnigt intryck Tillgänglig

Camilla S
Köpte sitt hus med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Kunning och hjälpsam mäklare! Rekommenderas varmt!

Sonja Berit Margareta P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Mycket trevlig, rak och tydlig. Varm person, lätt att prata med.

Bengt Erik S
Forshaga

Bra bemötande på alla punkter.

Rolf Ingemar B
Karlstad

Engagerad och kunnig. Vi fick god inblick hur försäljningen skulle gå till. Försäljningen gick snabbt och proffsigt bemötande. Vi är jättenöjda med försäljningen.

Ingela Yvonne Margareta B
Karlstad

Proffesionell, vi fick direkt ett väldigt gott intryck. Bra information vid första träffen och under processen regelbunden återkoppling på hur intresset var för lägenheten.

Hampus N
Karlstad

Bra och driven. Hade samma driv som mig att få bostaden såld samtidigt som hon var grundad i verkligheten. Såg fördelar och nackdelar. Grymt nöjd!

Claudia Dayanira B

Sonja är en professionell mäklaren som har hjälpt mig hela vägen.. 10/10