Magnus Ask
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en fd. byggnadsarbetare och den kunskapen har hjälpt mig mycket i mitt jobb, jag har sedan ett antal år valt att specialisera mig på att sälja villor och mindre hyreshus. Jag lägger alltid ner mycket tid på försäljningarna och är nåbar i stort sett dygnet runt vilket uppskattas mycket av mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Fiskar, plockar svamp eller jobbar med något byggprojekt på hemmaplan.

Vad vet vi inte om dig?
Det är tack vare sporten Amerikansk fotboll som jag idag är mäklare. Båda knäna förstördes i sporten och jag tvingades byta yrkesbana, jobbade som betongarbetare fram till 1999 sedan krävdes 4,5 års studier innan jag blev färdig mäklare. Läs mer

Läs vad 72 Läs vad Magnus Ask

• Victor L köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-21

Götetorp
    Mycket trevlig som var mån om att vi som köpare blev nöjda Läs mer
    2020-03-26 Magnus A svarar Victor L
    Roligt att ni är nöjda, grattis till ett väldigt fint hus!
  • Wenche Å köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-14

Hammarö
    Tack Magnus för fantastisk bra servicenivå, transparens och kompetens🌼Det har känts tryggt hela vägen! Läs mer
    2020-03-16 Magnus A svarar Wenche Å
    Jättekul att ni är nöjda med mitt arbete och grattis till ett fantastiskt fint hus!
  • Ingvar J sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-14

Götetorp
    Jag har sålt min villa. Bemöttes på ett professionellt sätt. Magnus sätt att sköta försäljningen överträffade mina förväntningar. En mäklare jag verkligen kan rekommendera. Läs mer
    2020-03-16 Magnus A svarar Ingvar J
    Jag tackar så mycket för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina villa, väldigt roligt att höra att ni är nöjda!
  • Kreshnik D köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-07

Karlstad
    Kunnig och bra bemötande samt trevlig person Läs mer
    2020-03-10 Magnus A svarar Kreshnik D
    Tack, Kreshnik! Bara att gratulera till ett fantastiskt bra hus, jag ser nu även fram emot att få hjälpa er med ert nuvarande hus.
  • John K sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-07

Karlstad
    Att sälja tvåfamiljshus är en utmaning. Det är färre spekulanter och svårare att hitta rätt köpare jämfört med vanliga villor. Vi hade höga förväntningar på Magnus och han har infriat våra förväntningar med råge. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-10 Magnus A svarar John K
    Kul att höra John, alltid roligt när man hittar en köpare där man känner att det passar perfekt.
  • Helena S köpte sin bostad med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-02

Skattkärr
    Köpt bostad.
    Bra och trevligt bemötande. Åter kopplar. Läs mer
    2020-03-02 Magnus A svarar Helena S
    Tack Helena för det fina betyget, vi hörs av inom kort.
  • Gerda J sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-28

Karlstad
    Magnus har gjort ett utmärkt jobb med att sälja min mors kedjehus. Mycket bra bemötande och han har varit lättillgänglig när jag behövt ställa frågor. Läs mer
    2020-01-28 Magnus A svarar Gerda J
    Kul att ni är nöjda med mitt arbete Anders, tackar för feedbacken!
  • Jill E köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-26

Karlstad
    Köpt ett hus. Magnus är trevlig, lättillgänglig och kunnig på sitt område. Jag känner mig trygg att göra bostadsköp genom honom. Läs mer
    2020-01-28 Magnus A svarar Jill E
    Jätteroligt att höra att ni var nöjda med mitt arbete, jag är övertygad om att detta kommer att bli ett bra hus för er.
  • Peter S sålde sin bostad med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-19

Karlstad
    Trevligt, engagerat och proffsigt bemötande. Mycket väl
    genomförd försäljning av min hästgård. Läs mer
    2019-12-30 Magnus A svarar Peter S
    Tack Peter för din fina feedback! Hoppas nu att vi hittar en lämplig "mellanbostad" åt dig nu till sommaren.
  • Nils Johan H sålde sin bostad med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-24

Karlstad
    Bra kämpat med ett svårt objekt Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Linnéa Almbring Vahlberg