Magnus Ask

Magnus Ask

Magnus Ask är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Magnus Ask har varit registrerad mäklare sedan 2004-05. Magnus Ask har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Ask har haft 37 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en fd. byggnadsarbetare och den kunskapen har hjälpt mig mycket i mitt jobb, jag har sedan ett antal år valt att specialisera mig på att sälja villor och mindre hyreshus. Jag lägger alltid ner mycket tid på försäljningarna och är nåbar i stort sett dygnet runt vilket uppskattas mycket av mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Fiskar, plockar svamp eller jobbar med något byggprojekt på hemmaplan.

Vad vet vi inte om dig?
Det är tack vare sporten Amerikansk fotboll som jag idag är mäklare. Båda knäna förstördes i sporten och jag tvingades byta yrkesbana, jobbade som betongarbetare fram till 1999 sedan krävdes 4,5 års studier innan jag blev färdig mäklare.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 119 Läs vad Magnus Ask

• sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Hammarö
    2021-07-05
    Proffsig hela vägen! Alltid nåbar!
    2021-06-24
    Mkt aktiv. Max tid för svar oavsett tidpunkt på sms 15 min, imponerande!
    Info att han var duktig o får instämma. Svårt att se hur han kunde gjort bättre.
    Mer än nöjd 😊👍
    Jätteroligt att du är nöjd med mitt arbete och försäljningen. Önskar dig en fin sommar! Magnus Ask
  • sålde sin bostad med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Kil
    2021-06-16
    Magnus och alla på SVensk fastighetsförmedling i Karlstad gav från första början ett gott och förtroendeingivande intryck.
    Så var det också genom hela processen! Mycket nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-06-11
    Mycket proffsig och hjälpsam med allt
    Stort grattis till ett väldigt fint hus! Magnus Ask
    • Färjestad
    2021-06-07
    Kunnig å otroligt smidig affär
    Ja det gick oerhört snabbt och smidigt, nu ska vi se till att göra din egen försäljning lika smidig hoppas jag. Magnus Ask
    2021-06-07
    Jag har träffat många mäklare under det senaste halvåret. Alla mer eller mindre bra. Här sticker Magnus ut som den mäklare jag träffat som är snabbast i responsen, korrekt och saklig, lyhörd och tar reda på svar på frågor man har och försöker i möjligaste mån anpassa o hitta lösningar som är bra både för köpare och säljare. Jag är supernöjd.
    Kan med varm hand rekommendera Magnus för era framtida bostadsaffärer.
    /Mikael
    Det värmer att få höra din uppskattning av mitt arbete, väldigt kul. Stort grattis till ett riktigt unikt läge och fastighet, vi kommer att ses framöver. Magnus Ask
    2021-06-07
    Dynamisk, realistisk, vettigt avslut. Sund affär.
    Jag håller med om din analys, ska nu bli spännande att följa ert nästa projekt :-). Magnus Ask
    2021-06-07
    Vi köpte en villa och blev väldigt bra bemötta! Proffsig och serviceminded som hjälper till med allt runt omkring köpet, samt svara på frågor och funderingar. Vi är riktigt nöjda!
    Jätteroligt att ni kunde köpa huset och kul att ni är nöjda. Nu håller jag tummarna för att er lägenhetsförsäljning går bra! Magnus Ask
    2021-06-07
    Magnus sålde vår villa i Edsvalla. Vi är jättenöjda med hela processen. Magnus är kompetent och professionell. Under resan från första möte till skrivet kontrakt fick vi gott om information och kunde känna oss helt trygga med försäljningen.
    Väldigt kul att höra att ni känt er trygga och att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas att ni kommer att trivas på nya stället! Magnus Ask
    2021-05-26