Magnus Ask

Magnus Ask

Magnus Ask är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Magnus Ask har varit registrerad mäklare sedan 2004-05. Magnus Ask har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.9. Magnus Ask har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en fd. byggnadsarbetare och den kunskapen har hjälpt mig mycket i mitt jobb, jag har sedan ett antal år valt att specialisera mig på att sälja villor och mindre hyreshus. Jag lägger alltid ner mycket tid på försäljningarna och är nåbar i stort sett dygnet runt vilket uppskattas mycket av mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Fiskar, plockar svamp eller jobbar med något byggprojekt på hemmaplan.

Vad vet vi inte om dig?
Det är tack vare sporten Amerikansk fotboll som jag idag är mäklare. Båda knäna förstördes i sporten och jag tvingades byta yrkesbana, jobbade som betongarbetare fram till 1999 sedan krävdes 4,5 års studier innan jag blev färdig mäklare.

192 omdömen om Magnus Ask

Gunnar P
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Mycket förnämligt bemötande från start till mål vid husförsäljning , omtänksam och kunnig , kunde inte fått en bättre mäklare .

Elin B
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Magnus var serviceminded och hade ett professionellt och trevligt bemötande.

Mikael C
Karlstad

Ett mkt seriöst, lugnt och proffsigt bemötande från start till mål i en tuff marknad där vi fick maximal utdelning på denna bostadsförsäljning.

Lena E
Edsvalla

En guldklimp . Grymt bra jobbat även om det tog lite tid !!!

Sewa P
Vålberg

Väldigt bra bemötande och snabba svar på frågor man hade.

Svar från Magnus Ask

Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete Sewa, kul att det gick vägen för er. Grattis!

Monica E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Professionellt från start till avslut!

Svar från Magnus Ask

Tack för fin feedback, Monica.

Tova V
Köpte en tomt med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Han har varit hjälpsam och snabb på att svara! Väldigt tillmötesgående med att svara på frågor och ta fram information.

Svar från Magnus Ask

Hej Tova, trevligt att höra att ni är nöjda med vår dialog och mitt arbete.

Michael H
Sålde en tomt med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Magnus är proffsig, rutinerad och trevlig. Grym helt enkelt. Jag kommer verkligen rekommendera Magnus till mina vänner och bekanta.

Svar från Magnus Ask

Fina ord Michael, jag bugar mig :-). Vi håller kontakten framöver.

Janina H
Edsvalla

Bra dialog med mäklaren hela vägen. Alltid tillgänglig att svara på alla dumma frågor en kund kan ha. Tänker utanför boxen och gör sitt yttersta för att få till affär. Vi är väldigt nöjda med Magnus som mäklare och rekommenderar!

Svar från Magnus Ask

Jättekul att det klaffade så bra med både försäljningen och ert nya köp av bostad. Tack för det fina omdömet!

Henrik V
Hammarö

Trevlig, engagerad och lätt att få kontakt med. Lite för pådrivande i vissa lägen.

Svar från Magnus Ask

Tack för ditt svar Henrik och jag tar åt mig av din feedback.