Magnus Ask
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en fd. byggnadsarbetare och den kunskapen har hjälpt mig mycket i mitt jobb, jag har sedan ett antal år valt att specialisera mig på att sälja villor och mindre hyreshus. Jag lägger alltid ner mycket tid på försäljningarna och är nåbar i stort sett dygnet runt vilket uppskattas mycket av mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Fiskar, plockar svamp eller jobbar med något byggprojekt på hemmaplan.

Vad vet vi inte om dig?
Det är tack vare sporten Amerikansk fotboll som jag idag är mäklare. Båda knäna förstördes i sporten och jag tvingades byta yrkesbana, jobbade som betongarbetare fram till 1999 sedan krävdes 4,5 års studier innan jag blev färdig mäklare. Läs mer

Läs vad 32 kunder tycker om Magnus Ask

• Lembit W skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-17

Mycket professionellt genomförd försäljning av en villa. Enda bristen var några missar i dokumenthanteringen, annars hade det blivit full pott. Läs mer
  • Stefan C skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-01-30

Magnus jobbade verkligen hårt och aktivt med försäljningen av vårt hus på Åkermarksvägen,Karlstad.
    Återkopplade även hela tiden statusläge.

Kortfattat kan man inte begära mer, eller knappt tro på att få sådan aktivitet.
    Rakt, enkelt och konkret genom hela processen.
    Suveränt!
    Stort tack till Dig, Magnus.

Med vänlig hälsning, Stefan Carlsson Läs mer
    2019-01-30 Magnus A svarar Stefan C
    Roligt att du är nöjd med mitt arbete Stefan, jag tackar så mycket för förtroendet.
  • Peter K skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-12-19

sålt villa
    trevlig o ansvarsfull o kunnig mäklare
    Magnus rekomenderas Läs mer
  • Linn O skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-12-07

Hjälpsam, respektfull, trevlig. Läs mer
    2018-12-09 Magnus A svarar Linn O
    Grattis till ett väldigt fint hus!
  • Nathalie L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-12-06

Vi köpte ett hus av Magnus och vi är otroligt nöjda! Trevlig och kunnig mäklare som var noga med att både säljare och köpare skulle vara nöjda. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-12-06 Magnus A svarar Nathalie L
    Hej Nathalie! Tack för dom fina orden, jättekul när en köpare hittar sitt drömläge! Tror detta kommer att bli perfekt för er när ni har renoverat upp det.
  • Hans N skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-11-29

VI är mycket nöjda med Magnus Ask Han har gjort ett jätte bra jobb Tack Läs mer
    2018-12-03 Magnus A svarar Hans N
    Hej Hans! Skönt att höra att ni är nöjda med mitt jobb även om denna försäljning tog lite längre tid än jag hoppats på.
  • Ingemar N skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-23

Ett proffsigt bemötande redan från början gör att man får ett starkt förtroende för MAGNUS. Affären är nu avslutad och vi kan inte annat än varmt rekommendera honom när det gäller fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-10-23 Magnus A svarar Ingemar N
    Hej Ingemar! Jättekul att höra att ni är nöjda med mitt arbete, nu hoppas vi ju bara på att besiktningen går bra också! Vi hörs av inom kort.
  • Patrik L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-11

Köpte en villa och mäklaren gav ett förtroendeingivande intryck redan från start, professionellt och bra bemötande. Bara positivt! Läs mer
    2018-10-11 Magnus A svarar Patrik L
    Tack för ditt svar Patrik och väldigt trevligt att ni var nöjda med mitt jobb, stort grattis till er nyinköpta villa i Karlstad!
  • Alice L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-09

Köpte en villa i Karlstad. Blev trevlig bemött av mäklaren. Han var rättvist mot oss och han var rättvist mot säljaren. Jag tycker att han gjorde ett bra jobb både mot säljaren och mot köparen. Bra jobbat, duktig mäklare, trevlig och jordnära människa... Läs mer
    2018-10-10 Magnus A svarar Alice L
    Hej Alice! Tack för att du ville lämna feedback på mitt arbete och roligt att ni är nöjda med det. Stort grattis till ett fint hus!
  • Jan-Erik L
    Jan-Erik L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-08

Han gav ett mycket bra första intryck. Påläst och kunnig.Vi fick mycket bra kontakt med både mäklare och säljaren. Läs mer
    2018-10-08 Magnus A svarar Jan-Erik L
    Hej Jan-Erik! Stort tack för att du tog dig tid att recensera mig här och kul att ni är nöjda med mitt jobb. Stort grattis återigen till ett mycket fint hus!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen