Magnus Ask
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en fd. byggnadsarbetare och den kunskapen har hjälpt mig mycket i mitt jobb, jag har sedan ett antal år valt att specialisera mig på att sälja villor och mindre hyreshus. Jag lägger alltid ner mycket tid på försäljningarna och är nåbar i stort sett dygnet runt vilket uppskattas mycket av mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Fiskar, plockar svamp eller jobbar med något byggprojekt på hemmaplan.

Vad vet vi inte om dig?
Det är tack vare sporten Amerikansk fotboll som jag idag är mäklare. Båda knäna förstördes i sporten och jag tvingades byta yrkesbana, jobbade som betongarbetare fram till 1999 sedan krävdes 4,5 års studier innan jag blev färdig mäklare. Läs mer

Läs vad 46 Läs vad Magnus Ask

• Ulrik H skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-24

Sålt radhus
    Proffsigt och seriöst bemötande

Mäklaren levde upp till förväntningarna, och mer därtill Läs mer
    2019-06-25 Magnus A svarar Ulrik H
    Hej Ulrik!
    Tack för din feedback och jättekul att ni är nöjda!
    Ha en trevlig sommar!
  • Torborg Ingrid Birgitta N skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-05

I slutet av maj 2019 sålde jag min villa i Karlstad genom Svensk Fastighetsförmedling.
    Mäklaren, Magnus Ask, var väl insatt i fastighetsmarknaden.
    Han tog sig tid , lyssnade på mina önskemål och försökte tillmötesgå dem på bästa sätt.
    För den, som tänker köpa eller sälja en bostad, vill jag rekommendera Magnus Ask som mäklare.

Ingrid Nordwall Läs mer
    2019-06-11 Magnus A svarar Torborg Ingrid Birgitta N
    Tack så mycket Ingrid för dina fina ord. Jättekul att du är nöjd med mitt arbete och jag hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten efter sommaren!
  • Bo L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-25

Radhus åt morsans dödsbo. Ambitiös förutseende och trevlig. Nöjd. Läs mer
  • Marziya K
    Marziya K skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-04

Hej vi såld vårt hus på sommarro i Karlstad. Vi anlitade Magnus Ask.En kunnig , engagerad ,hjälpsam och lyhörd för både oss som säljare men även för köparna. Vi är sammanfattningsvis mycket nöjd både med affären samt med Magnus Ask och skulle utan tvekan vända mig till honom igen för försäljning eller köpa ! 👍👍👍👍👍🌹
    5 stjärnor till denna ”stjärnmäklare”
    Kunde inte haft en bättre mäklare! Tack
    Mvh marziya och kameran Läs mer
    2019-05-07 Magnus A svarar Marziya K
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda, alltid lika roligt att höra. Nu ska vi bara hitta ett annat bra hus åt er inom kort.
  • Mats H skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-04-29

En kunnig och engagerad mäklare som på ett snabbt och proffsigt sätt sålde vårt hus. Hjälpsam och lyhörd för både oss som säljare men även för köparna. Har bara positiva känslor kring husförsäljningen, trots att vi bott i huset i nästan 30 år och att det borde kännas vemodigt. 5 stjärnor till denna ”stjärnmäklare”. Läs mer
    2019-04-30 Magnus A svarar Mats H
    Tack för dom fina orden Mats och tack för förtroendet att få sälja Er fina fastighet.
  • Caroline W skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-04-09

Allt har fungerat smidigt och enkelt och vår mäklare var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-04-10 Magnus A svarar Caroline W
    Hej Caroline! Grattis till ett väldigt bra hus och grattis till 2 fastighetsaffärer under samma vecka, bra jobbat :-)
  • Emmelie S skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-04-07

Vi sålde vår villa och blev bemötta proffsigt av vår mäklare. Han levde upp till våra förväntningar och gjorde ett mycket bra jobb.
    Han guidade oss genom hela processen så vi kände oss trygga i våra beslut. Läs mer
    2019-04-08 Magnus A svarar Emmelie S
    Tack för er feedback Emmelie! Jag uppskattade att få ert förtroende att sälja er fina villa, nu kan ni fokusera på huset ni köpt.
  • Maysa S
    Maysa S skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-04-06

Jag har köpt en villa och hade varit på visning, då fick jag en riktig bra mottagning och förklaringar av huset och området. Mäklaren svarade på alla frågor och funderingar som jag hade så att allt blev solklart. Det var härligt och jag väldigt nöjd och tacksam.
    Maysa 🌸 Läs mer
    2019-04-07 Magnus A svarar Maysa S
    Skönt att höra att ni känner er trygga i ert köp av er nya fina bostad. Också roligt att höra att min information om bostaden varit bra, kan gratulera till ett väldigt fint och välskött hus!
  • Malin L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-03-31

Magnus hjälpte oss att sälja vår villa i Karlstad. Han är en mycket bra, ambitiös och kunnig mäklare! Hängiven och framförallt lättillgänglig. Rekommendera Magnus och svensk fastighetsförmedling till andra Läs mer
    2019-04-07 Magnus A svarar Malin L
    Det blev en snabb och smidig affär, jättekul att ni är nöjda med mitt jobb. Nu kan ni fokusera på det ni köpt :-)
  • Martin J skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-03-19

Mycket bra mäklare, framförallt väldigt lättillgänglig vilket var uppskattat hos mig, hade han inte möjlighet att svara omgående ringe han alltid upp snarast. Kändes tryggt och säkert under hela husköpet. Rekomenderar starkt. Läs mer
    2019-03-19 Magnus A svarar Martin J
    Jätteroligt att du är nöjd med mitt jobb Martin. Jag ser fram emot att få komma ut och titta på fastigheten efter att du gjort den planerade renoveringen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen