Läs vad 98 Läs vad Magnus Ask

• 2020-12-23
    Sålt villa i karlstad, nybyggd med centrumläge.
    Tog själv kontakt då jag hade fått flera rekommendationer att ta kontakt med Magnus.
    Förväntade mig ett proffesionellt bemötande och klara villkor för uppdraget, Magnus gav ett klart och tydligt erbjudande så det fanns igen anledning att konkurrensutsätta er.

Det är tryggt med en erfaren och strukturerad mäklare.
    Magnus har även en social kompetens som är unik och har hållit mig informerad hela tiden med en positiv attityd.
    Skulle tro att han gett kunderna samma bemötande.
    MVH / Thomas
    Thomas N
    • 154.0 m²
    • Kvarnberget
    sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Hej Thomas! Väldigt roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och jag är mycket tacksam för förtroendet att sälja detta unika fina hus.

• 2020-11-19
    Vi tog hjälp av Magnus för att sälja vårt hus.
    Han löste uppgiften snabbt på ett trevligt och proffsigt sätt för alla parter. Magnus rekommenderas varmt
    Lars B
    • 125.0 m²
    • Edsvalla
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda Lars. Lycka till med nybygget!

• 2020-10-31
    Vi förvärvade ett hus på landet genom Magnus förmedlan, och kort och gott är vi helnöjda med hans roll och guidning: tryggt, trevligt och stabilt, svar på alla frågor (och snabbt därtill), klargörande av alla funderingar – sådant som är mycket värdefullt i all anspänning inför och under budgivning. Och det gick vägen för oss. Tack, Magnus.
    Martin B
    • 125.0 m²
    • Edsvalla
    köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Roligt att höra att ni är nöjda och grattis till ett väldigt fint hus med ett underbart läge!

• 2020-10-20
    Magnus är engagerad och kunnig. Vi är väldigt nöjda från början till slut. Vi har anlitat Magnus vid tidigare försäljningar och kommer göra det igen, om det blir aktuellt i framtiden.
    / Christian & Mikaela
    Christian B
    • 205.0 m²
    • Karlstad
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda! Alltid roligt att få äran att sälja fina villor och hjälpa kunder som har full koll och ordning och reda på bostaden.

• 2020-10-15
    vi har sålt en villa i stadsdelen Strand i Karlstad byggd 1926

det fungerade bra hela vägen till försäljningen, vi hade mest
    kontakt på telefon och mejl utom första mötet som vi träffades huset som skulle säljas och han förklarade hur han har lagt upp försäljning

Vi är jättenöjda
    Gunnbrit J
    • 188.0 m²
    • Karlstad
    Jag uppskattar väldigt mycket att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja detta vackra hus.

• 2020-10-06
    Med hjälp av Magnus så blev försäljningen av vårt hus en trygg och smidigt process. Magnus är lyhörd, tar sig tid och vi har alltid fått svar på våra funderingar och tankar.
    Om man önskar en duktig, trygg och erfaren mäklare så går våra varmaste rekommendationer till Magnus Ask.
    // Oerhört nöjda säljare
    Elin K
    • 180.0 m²
    • Karlstad
    Roligt att höra att ni är nöjda Elin, köparna får ett väldigt fint hus!

• 2020-09-30
    Sålt en villa .Fantastiskt . Absolut
    bra o seriös lätt att prata med .
    Är otroligt nöjd .
    Jeanette L
    • 118.0 m²
    • Vålberg
    Roligt att du är nöjd Jeanette! Det blev ju en väldigt snabb och bra försäljning när du till slut var redo att sälja.

• 2020-09-11
    Sålt mitt hus med Magnus Ask och kan bara prata gått om Magnus.
    Gått in helhjärtat och gjort allt han kan, jobbat både kvällstid och helger vilket inte många mäklare gör.
    Väldigt nöjd med hans hjälp.
    Martin J
    • 169.0 m²
    • Skåreberget
    Jättekul att du är nöjd med mitt jobb, nu håller jag tummarna att ni får köpa huset ni lagt bud på.

• 2020-09-10
    Vi har köpt en villa.
    Vi blev bra bemötta.
    Han levde upp till våra förväntningar.
    Han är trevlig, kunnig, tog sig tid att besvara frågor. Han gjorde det lilla extra.
    Betyget väl godkänd.
    Linda S
    • 169.0 m²
    • Skåreberget
    Tack Linda för din feedback och roligt att ni är nöjda. Nu håller jag tummarna för en bra försäljning av er nuvarande bostad!

• 2020-08-25
    Jag anlitade Magnus för att sälja min sekelskiftesvilla vilket han gjort på ett professionellt och positivt sätt! Magnus är driven, framåt och serviceinriktad. Villan hade stort renoveringsbehov och under processen framkom att värmepumpen behövde bytas. Här har det varit en stor fördel med Magnus bakgrund som byggnadsingenjör. Han är lösningsinriktad och hjälper till med råd och stöd både till köpare och säljare även utanför själva försäljningen vilket gjort processen smidig trots att det kom upp lite utmaningar längs med vägen. Mycket uppskattat med Magnus kunskaper i en större försäljningsprocess som en villaförsäljning är. Kort och gott en utmärkt mäklare på alla sätt!
    Johanna W
    • 205.0 m²
    • Karlstad
    Väldigt kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete Johanna. Det blev ju lite extra komplicerat med värmesystemet som havererade men skönt att vi hittade en bra lösning på detta.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte