Läs vad 41 Läs vad Mattias Wassberg

• 2020-11-23
    Bra och trevligt bemötande. Anpassad visning pga covid. Fick bra genomgång vid kontraktskrivning och tips om andra kontakter. Svarat när jag ringt eller ringt upp snabbt.
    Linus L
    • 139.0 m²
    • Stodene
    köpte sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-11-22
    Jag har såld en villa, mäklaren en fantastisk person på alla sätt. Jag vill rekommendera honom till alla som vill köpa eller sälja sin bostad. Tack så mycket för allt Mattias Wassberg från Alicja Eråker Sokol
    Alicia E
    • 139.0 m²
    • Stodene
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-11-03
    Kunnig, professionell och behaglig
    Stefan B
    • 213.0 m²
    • Karlstad
  • 2020-10-24
    Säljer en bostadsrätt och Mattias har hitintills skött affären proffsigt och personligt.
    Peter E
    • 3:a
    • 70.5 m²
    • Viken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-09-22
    Köpt villa via Mattias på Svensk Fastighetsförmedling i Karlstad. Blev väldigt trevligt bemött och han skötte processen väldigt proffesionellt och personligt!
    Jonas E
    Jonas E
    • 202.0 m²
  • 2020-05-24
    Mattias Wassberg sålde min villa i Karlstad i maj 2020.
    Under hela processen presterade
    han högtkvalitativt arbete med sin yrkesskicklighet och levde upp till mina förväntningar.

Tillmötesgående, engagerad, lyhörd, realistisk, noggrann med
    att jag får rätt information och bra avstämning under förmedlingsuppdraget och jag vågar påstå att Mattias Wassberg är den bästa mäklare
    i Karlstad och jag varmt rekommenderar honom.
    Donchi B
    • 98.0 m²
    • Södra Kroppkärr
    Tusen tack för ditt fantastiskt fina omdöme, vad glad jag blir! Jättekul att Ni är nöjda med affären och processen som ledde fram till slutresultatet. Ha en riktigt fin sommar! Mvh Mattias

• 2020-03-02
    Sålt bostadsrätt, utmärkt bemötande och extremt professionell! Kunde verkligen sin sak och fick bostaden såld via sitt kontaktnät. Blev rekommenderad att använda Mattias via familje medlem och han levde verkligen upp till förväntan! Kommer rekommendera Mattias till alla som söker mäklare i min omgivning!
    Jacob W
    • 2:a
    • 60.0 m²
    • Bryggudden
    Tusen tack Jacob! Så kul att du är nöjd med mitt jobb, det var ett nöje att hjälpa dig med din fina lägenhet! Ha det så fint! Mvh Mattias

• 2020-02-01
    Trevlig mäklare! Kändes pålitlig och påläst när han förmedlade vår fina nya bostad.
    Ebba E
    • Sundsta
    Tack Ebba, kul att höra! Hoppas Ni kommer trivas i ert nya underbara hus! Ses på tillträdet om vi inte hörs innan dess. Mvh Mattias

• 2020-02-01
    Mycket god service. Professionellt!
    Bengt L
    • Sundsta
    Stort tack Bengt för det fina omdömet och ett gott samarbete! Vi hörs och ses igen under våren. Mvh Mattias

• 2020-01-30
    Mattias förmedlade vårt drömhus!

Mattias är en mäklare jag kommit i kontakt med vid ett flertal tillfällen, både vad gäller lägenhet, villa och fritidshus. Och både som köpare och säljare. Han är alltid påläst och inger förtroende, och kan både vara professionell och lättsam på samma gång. Dessutom är Mattias väl rotad i Karlstad med omnejd och kan marknaden på djupet.

Jag skulle utan tvekan använda Mattias om det någon gång blir aktuellt med någon framtida bostadsaffär.
    Henrik A
    • Sundsta
    Tusen tack Henrik för ditt fantastiskt fina omdöme! Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya fina hus som verkligen är ett av de finaste hem som jag förmedlat. Ha det så bra så ses vi tillträde senare i år! /Mattias

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte