Mattias Wassberg
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten och att ingen dag är den andra lik. Alla härliga människor som man träffar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket noggrann och engagerad som mäklare och lämnar inget åt slumpen. Mitt mål är att överträffa förväntningarna och att både köpare och säljare ska känna sig riktigt nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En proffsig, erfaren mäklare med gedigen kunskap och stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj. Jag älskar att resa! Läs mer

Läs vad 17 kunder tycker om Mattias Wassberg

• Marie C skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt ett radhus och det har gått över förväntan. Allt har klaffat perfekt. Och Mattias har varit helt suverän.

Tack. Läs mer
    2018-10-24 Mattias W svarar Marie C
    Tack så mycket Marie för ditt fina omdöme! Riktigt kul att vi lyckades så bra med försäljningen. Ha det så bra så hörs och ses vi snart! Mvh Mattias
  • Anna-Karin N skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt ett kedjehus !
    Super trevligt bemötande / proffsigt !!!
    Förväntade mig ett sålt hus ! Det blev det och innan visning ! Super 🥇
    Proffsigt / lugn o mycket säker på sin sak !!! Super nöjd säljare !!! Läs mer
    2018-10-08 Mattias W svarar Anna-Karin N
    Hej Anna-Karin! Vad glad jag blir av ditt fina omdöme och vad kul att du är nöjd med affären! Ha en fin höst så hörs och ses vi snart igen. Mvh Mattias
  • Mathias B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt mitt hus i Karlstad på kyrkebolsgatan 1. Känner Mattias Wassberg sen tidigare och vet att han är en bra mäklare och jag blev inte besviken. Fick inte så mycket jag ville ha men det är ju marknaden som styr det! Men är som sagt nöjd med mäklarens arbete! Med vänlig hälsning, Mathias Bohnfeldt Läs mer
    2018-09-24 Mattias W svarar Mathias B
    Stort tack för ditt fina omdöme Mathias! Verkligen kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Vi hörs och ses snart! Mvh Mattias
  • Lotta W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias Wassberg hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han gjorde det proffsigt med ett lugnt och trevligt bemötande. Kändes som en närvarande mäklare som visade fokus på mig och min försäljning! Läs mer
    2018-09-20 Mattias W svarar Lotta W
    Hej Lotta! Tusen tack för det fina omdömet och för en väldigt trevlig affär från början till slut. Vi hörs och ses! Mvh Mattias
  • Ralph G skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en femrummare i Haga. Mattias har agerat mycket professionellt, snabbt och strukturerat i kombination med ett sympatiskt uppträdande. Läs mer
    2018-06-20 Mattias W svarar Ralph G
    Stort tack för en trevlig affär och en jättefin recension! Ha en riktigt fin sommar så ses vi augusti när vi ska ta tag i försäljningen av din nuvarande bostad. Mvh Mattias
  • Emelie W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt min lägenhet, min mäklare har gett mig en stor trygghet och visat stark hängivenhet till försäljningen. Jag hade önskemål om hur resultatet skulle bli, men har blivit positivt överraskad över hur smidigt allt gick! Han har löst allt och jag har fått vad jag har velat ha för den! Kan starkt rekommendera Mattias vidare! :) Läs mer
    2018-04-24 Mattias W svarar Emelie W
    Tack Emelie för det fina omdömet! Riktigt kul att vi lyckades så bra med försäljningen. Vi hörs och ses snart igen! Mvh Mattias
  • Gustav B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias var otroligt smidig och bra. Affären gick snabbt och smärtfritt! Läs mer
    2018-04-03 Mattias W svarar Gustav B
    Hej Gustav! Kul att höra att du är nöjd med affären! Ha det så bra så ses vi snart!
  • Sebastian K skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionellt och personligt, toppen! Läs mer
    2018-04-03 Mattias W svarar Sebastian K
    Tusen tack för de fina orden Sebastian! Vi ses snart! Mvh Mattias
  • David C
    David C skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias var mycket hjälpsam och professionell under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Karlstad. Läs mer
    2018-03-19 Mattias W svarar David C
    Tack så mycket för det fina omdömet David! Hoppas den långa resan hem gick bra. Vi ses snart för tillträde. Ha det så fint tills dess.
  • Birgitta S skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Lika professionell som vanligt. Rutinerad, vänlig, trygg, påläst. Läs mer
    2018-03-12 Mattias W svarar Birgitta S
    Tack snälla Birgitta för de fina orden! Det värmer verkligen. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Mvh Mattias

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen