Mattias Wassberg
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten och att ingen dag är den andra lik. Alla härliga människor som man träffar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket noggrann och engagerad som mäklare och lämnar inget åt slumpen. Mitt mål är att överträffa förväntningarna och att både köpare och säljare ska känna sig riktigt nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En proffsig, erfaren mäklare med gedigen kunskap och stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj. Jag älskar att resa! Läs mer

Läs vad 35 Läs vad Mattias Wassberg

• Jacob W sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-02

Bryggudden
    Sålt bostadsrätt, utmärkt bemötande och extremt professionell! Kunde verkligen sin sak och fick bostaden såld via sitt kontaktnät. Blev rekommenderad att använda Mattias via familje medlem och han levde verkligen upp till förväntan! Kommer rekommendera Mattias till alla som söker mäklare i min omgivning! Läs mer
    2020-03-02 Mattias W svarar Jacob W
    Tusen tack Jacob! Så kul att du är nöjd med mitt jobb, det var ett nöje att hjälpa dig med din fina lägenhet! Ha det så fint! Mvh Mattias
  • Ebba E köpte sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-01

Sundsta
    Trevlig mäklare! Kändes pålitlig och påläst när han förmedlade vår fina nya bostad. Läs mer
    2020-02-03 Mattias W svarar Ebba E
    Tack Ebba, kul att höra! Hoppas Ni kommer trivas i ert nya underbara hus! Ses på tillträdet om vi inte hörs innan dess. Mvh Mattias
  • Bengt L sålde sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-01

Mycket god service. Professionellt! Läs mer
    2020-02-03 Mattias W svarar Bengt L
    Stort tack Bengt för det fina omdömet och ett gott samarbete! Vi hörs och ses igen under våren. Mvh Mattias
  • Henrik A köpte sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-30

Sundsta
    Mattias förmedlade vårt drömhus!

Mattias är en mäklare jag kommit i kontakt med vid ett flertal tillfällen, både vad gäller lägenhet, villa och fritidshus. Och både som köpare och säljare. Han är alltid påläst och inger förtroende, och kan både vara professionell och lättsam på samma gång. Dessutom är Mattias väl rotad i Karlstad med omnejd och kan marknaden på djupet.

Jag skulle utan tvekan använda Mattias om det någon gång blir aktuellt med någon framtida bostadsaffär. Läs mer
    2020-01-30 Mattias W svarar Henrik A
    Tusen tack Henrik för ditt fantastiskt fina omdöme! Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya fina hus som verkligen är ett av de finaste hem som jag förmedlat.

Ha det så bra så ses vi tillträde senare i år! /Mattias
  • Anita P köpte sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-08

Jonsbol
    Vi köpte en stor villa på Hammarö och Mattias visade ett mycket professionellt bemötande under försäljningen. Mattias var tydlig och rak men ändå lyhörd i sin kommunikation. Läs mer
  • Åsa T sålde sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-06

Jonsbol
    Sålt villa. Tydlig och rak kommunikation. Bra kännedom om området.
    Höll oss informerade och gjorde affären smidig. Läs mer
  • Rasmus W köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-03

Herrhagen
    Jag köpte en stor tvåa på Långgatan på herrhagen av en äldre dam, renoveringsobjekt.
    Proffsigt intryck av mäklaren och allt gick väldigt smidigt, mycket nöjd! Läs mer
    2019-10-03 Mattias W svarar Rasmus W
    Stort tack för ditt fina omdöme Rasmus, jättekul att höra att du är nöjd! Hoppas renoveringen gått bra och att du trivs i din nya bostad. Mvh Mattias
  • Lars D sålde sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-05

-Villa centralt i Karlstad
    - Proffesionellt bemötande
    -Höga förväntningar som Mattias hittills mött upp till Läs mer
    2019-09-06 Mattias W svarar Lars D
    Tack för det fina omdömet! Så roligt med återkommande kunder och att jag kunnat leva upp till dina förväntningar. Ha det så gott! Mvh Mattias
  • Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-03

Karlstad
    Mattias sålde vårt radhus.
    Gick lite segt i början men vi fick det vi ville ha tillslut.
    Supernöjda med Mattias och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2019-09-04 Mattias W svarar Mikael S
    Stort tack Micke! Jättekul att vi tillsammans fick till ett bra slutresultat. Ha det fint så ses vi på tillträdet. Mvh Mattias
  • Anders L sålde sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-08-18

Karlstad
    Man märker de som är proffs.
    Trygg försäljning helt OK

Anders Läs mer
    2019-09-04 Mattias W svarar Anders L
    Stort tack för fint omdöme Anders! Ha en fin höst så ses vi hörs och ses vi snart igen. Mvh Mattias

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Linnéa Almbring Vahlberg