Mattias Wassberg
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten och att ingen dag är den andra lik. Alla härliga människor som man träffar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket noggrann och engagerad som mäklare och lämnar inget åt slumpen. Mitt mål är att överträffa förväntningarna och att både köpare och säljare ska känna sig riktigt nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En proffsig, erfaren mäklare med gedigen kunskap och stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj. Jag älskar att resa! Läs mer

Läs vad 28 Läs vad Mattias Wassberg

• Lars D skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-05

-Villa centralt i Karlstad
    - Proffesionellt bemötande
    -Höga förväntningar som Mattias hittills mött upp till Läs mer
    2019-09-06 Mattias W svarar Lars D
    Tack för det fina omdömet! Så roligt med återkommande kunder och att jag kunnat leva upp till dina förväntningar. Ha det så gott! Mvh Mattias
  • Mikael S skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-03

Mattias sålde vårt radhus.
    Gick lite segt i början men vi fick det vi ville ha tillslut.
    Supernöjda med Mattias och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2019-09-04 Mattias W svarar Mikael S
    Stort tack Micke! Jättekul att vi tillsammans fick till ett bra slutresultat. Ha det fint så ses vi på tillträdet. Mvh Mattias
  • Anders L skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-08-18

Man märker de som är proffs.
    Trygg försäljning helt OK

Anders Läs mer
    2019-09-04 Mattias W svarar Anders L
    Stort tack för fint omdöme Anders! Ha en fin höst så ses vi hörs och ses vi snart igen. Mvh Mattias
  • Bo H
    Bo H skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-07-06

Sålt villa i Karlstad.
    Toppklass på bemötande och inte minst återkoppling.
    Vänlig, kunnig, seriös men ändå på ett avslappnat och lättsamt sätt. Precis så som vi ville ha det. Alltså så rekommenderar jag Mattias Wassberg med varm hand. / Bosse Hesselheim, Karlstad. Läs mer
    2019-07-08 Mattias W svarar Bo H
    Tusen tack för de fina orden, det värmer att höra! Ha en fin sommar så hörs och ses vi i höst! Mvh Mattias
  • Nils Johan H skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-28

Jäkligt proffsigt skött. Sa det vi behövde höra även om det inte bara var positiva omdömen om vårt hus och landade tillslut en affär över vår förväntan! 👍 Läs mer
    2019-07-01 Mattias W svarar Nils Johan H
    Tack för de fina orden och för en bra dialog genom hela processen. Ha en fin sommar så ses vi höst! Mvh Mattias
  • Henrik R skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-20

Har sålt vår villa i Karlstad genom Svensk fastighetsförmedling.
    Anlitade mäklare Mathias Wassberg som ingav ett väldigt stort lugn, förtroende och kunnande inom hans yrke.
    Vi är jättenöjda och har känt oss trygga redan ifrån start när vi anlitade Svensk fastighetsbyrå med Mathias i spetsen.

Med vänlig hälsning Henrik Läs mer
    2019-07-01 Mattias W svarar Henrik R
    Tack för det fina omdömet och ett riktigt bra samarbete genom hela processen! Allt gott! Mvh Mattias
  • Linus B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-26

Köpt hus via Svensk Fast och Mattias. Bra bemötande och bra information. Läs mer
    2019-07-01 Mattias W svarar Linus B
    Tusen tack! Hoppas Ni trivs i huset och njuter av första sommaren! Mvh Mattias
  • Ola B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-03-20

Har sålt ett hus på Stockfallet i Karlstad. Vår mäklare har varit toppen under den här processen och våra förväntningar har infriats, både när det gäller resonemanget och förslag på utgångspris, snabb utannonsering, länk via nätet där man kunde följa utveckling av antalet intresserade mm samt slutlig kontraktsskrivning mm Läs mer
    2019-03-22 Mattias W svarar Ola B
    Hej Ola! Tack för ditt fina omdöme, det värmer! Ha det så bra så hörs och ses vi snart igen. Mvh Mattias
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-15

Mäklaren Mattias Wassberg har genomfört försäljning av vårt radhus i Karlstad med ett föredömligt och snabbt agerande samt med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-02-18 Mattias W svarar Lennart E
    Tusen tack för de fina orden och ett gott samarbete Lennart. Mvh Mattias
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-14

Man känner sig trygg med Mattias som mäklare. Läs mer