Mattias Wassberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten och att ingen dag är den andra lik. Alla härliga människor som man träffar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket noggrann och engagerad som mäklare och lämnar inget åt slumpen. Mitt mål är att överträffa förväntningarna och att både köpare och säljare ska känna sig riktigt nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En proffsig, erfaren mäklare med gedigen kunskap och stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj. Jag älskar att resa!
Östra Torggatan 12
652 24 Karlstad — Visa karta

Vad tror Mattias att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Mattias Wassberg

• Anna-Karin N skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt ett kedjehus !
    Super trevligt bemötande / proffsigt !!!
    Förväntade mig ett sålt hus ! Det blev det och innan visning ! Super 🥇
    Proffsigt / lugn o mycket säker på sin sak !!! Super nöjd säljare !!! Läs mer
    2018-10-08 Mattias W svarar Anna-Karin N
    Hej Anna-Karin! Vad glad jag blir av ditt fina omdöme och vad kul att du är nöjd med affären! Ha en fin höst så hörs och ses vi snart igen. Mvh Mattias
  • Mathias B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt mitt hus i Karlstad på kyrkebolsgatan 1. Känner Mattias Wassberg sen tidigare och vet att han är en bra mäklare och jag blev inte besviken. Fick inte så mycket jag ville ha men det är ju marknaden som styr det! Men är som sagt nöjd med mäklarens arbete! Med vänlig hälsning, Mathias Bohnfeldt Läs mer
    2018-09-24 Mattias W svarar Mathias B
    Stort tack för ditt fina omdöme Mathias! Verkligen kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Vi hörs och ses snart! Mvh Mattias
  • Lotta W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias Wassberg hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han gjorde det proffsigt med ett lugnt och trevligt bemötande. Kändes som en närvarande mäklare som visade fokus på mig och min försäljning! Läs mer
    2018-09-20 Mattias W svarar Lotta W
    Hej Lotta! Tusen tack för det fina omdömet och för en väldigt trevlig affär från början till slut. Vi hörs och ses! Mvh Mattias
  • Ralph G skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en femrummare i Haga. Mattias har agerat mycket professionellt, snabbt och strukturerat i kombination med ett sympatiskt uppträdande. Läs mer
    2018-06-20 Mattias W svarar Ralph G
    Stort tack för en trevlig affär och en jättefin recension! Ha en riktigt fin sommar så ses vi augusti när vi ska ta tag i försäljningen av din nuvarande bostad. Mvh Mattias
  • Emelie W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt min lägenhet, min mäklare har gett mig en stor trygghet och visat stark hängivenhet till försäljningen. Jag hade önskemål om hur resultatet skulle bli, men har blivit positivt överraskad över hur smidigt allt gick! Han har löst allt och jag har fått vad jag har velat ha för den! Kan starkt rekommendera Mattias vidare! :) Läs mer
    2018-04-24 Mattias W svarar Emelie W
    Tack Emelie för det fina omdömet! Riktigt kul att vi lyckades så bra med försäljningen. Vi hörs och ses snart igen! Mvh Mattias
  • Gustav B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias var otroligt smidig och bra. Affären gick snabbt och smärtfritt! Läs mer
    2018-04-03 Mattias W svarar Gustav B
    Hej Gustav! Kul att höra att du är nöjd med affären! Ha det så bra så ses vi snart!
  • Sebastian K skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionellt och personligt, toppen! Läs mer
    2018-04-03 Mattias W svarar Sebastian K
    Tusen tack för de fina orden Sebastian! Vi ses snart! Mvh Mattias
  • David C
    David C skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias var mycket hjälpsam och professionell under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Karlstad. Läs mer
    2018-03-19 Mattias W svarar David C
    Tack så mycket för det fina omdömet David! Hoppas den långa resan hem gick bra. Vi ses snart för tillträde. Ha det så fint tills dess.
  • Birgitta S skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Lika professionell som vanligt. Rutinerad, vänlig, trygg, påläst. Läs mer
    2018-03-12 Mattias W svarar Birgitta S
    Tack snälla Birgitta för de fina orden! Det värmer verkligen. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Mvh Mattias
  • Tomas S skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias är alltid vänlig, serviceinriktad och väldigt proffessionell. Vi har anlitat honom vid flera tillfällen och alltid varit lika nöjda!
    Jag kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2018-03-11 Mattias W svarar Tomas S
    Hej Tomas! Tusen tack för det fina omdömet, det har varit väldigt trevligt att få hjälpa Er igen! Ha det så bra så ses vi när det blir dags för tillträde om inte förr. Mvh Mattias
  • Anders A skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias har varit jättebra under hela säljprocessen. Korrekt, saklig, lugn, förtroendeingivande, kontaktbar mm kunde inte valt bättre mäklare i min försäljning.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-12 Mattias W svarar Anders A
    Hej Anders! Tusen tack för ditt omdöme, det värmer verkligen här i snöstormen :) Ha det fint så hörs vi snart!
  • Hans Ove O skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias är lätt att nå när man vill
    han ringde alltid upp när man hade ringt och inte fick svar
    lättsam mäklare, inge märkvärdig
    snabb med att kontakta alla budgivare Läs mer
    2017-12-18 Mattias W svarar Hans Ove O
    Hej! Tusen tack för det fina omdömet. Vi hörs av inom kort och hälsa så gott till Katarina!
  • Lena W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias är noga med att utröna kundens önskemål och förklara marknaden. Det gör att man som kund får rimliga förväntningar och själva försäljningen löper på smidigt och effektivt. Man får förtroende för Mattias och upplever att han har mycket god kunskap och gedigen erfarenhet. Läs mer
    2017-11-23 Mattias W svarar Lena W
    Hej Lena! Tack för det fina omdömet och ett bra samarbete! Det är verkligen kul med återkommande kunder. Hoppas du får en riktigt bra jul! Mvh Mattias
  • Pathrik J skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias är en lugn och proffesionellt mäklare som inger ett mycket förtroendeingivande intryck. Läs mer
    2017-11-05 Mattias W svarar Pathrik J
    Stort tack för det fina omdömet Pathrik! Hoppas Ni kommer att trivas bra i Ert nya fina hus. Mvh Mattias
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har bara positiva erfarenheter av Mattias och företaget. Mattias är alltid tillmötesgående och trevlig. Som kund känner man sig trygg och delaktig i affären. Jag har stor tilltro till min mäklare och gör gärna fler affärer med Mattias och Svensk fastighetsförmedling i framtiden Läs mer
    2017-10-27 Mattias W svarar Staffan S
    Hej Staffan! Tack för den här fina rekommendationen, och tack för att jag fick förnyat förtroende från er. Återkommande kunder är verkligen det finaste betyget en mäklare kan få. Hoppas Ni kommer trivas bra i Ert nya fina boende! Mvh Mattias
  • Rose-Marie A skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har mycket bra erfarenheter av Mattias Wassberg som mäklare. Känns genuin, seriös och mycket kunnig. Viktigt att man känner förtroende för den mäklare som ska sälja ens hem och det kände vi för Mattias. Att vi valde honom berodde på att vi haft kontakt med honom på diverse visningar och då föll det sig naturligt att vi skulle vända oss till just honom. Kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2016-09-08 Mattias W svarar Rose-Marie A
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick hjälpa Er att sälja Er fina bostad! Ha det så gott i det härliga sensommarvädret. Mvh Mattias
Caroline Larsen
Magnus Ask