Mattias Wassberg
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten och att ingen dag är den andra lik. Alla härliga människor som man träffar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket noggrann och engagerad som mäklare och lämnar inget åt slumpen. Mitt mål är att överträffa förväntningarna och att både köpare och säljare ska känna sig riktigt nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En proffsig, erfaren mäklare med gedigen kunskap och stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj. Jag älskar att resa! Läs mer

Läs vad 20 kunder tycker om Mattias Wassberg

• Lennart E
    Lennart E skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-15

Mäklaren Mattias Wassberg har genomfört försäljning av vårt radhus i Karlstad med ett föredömligt och snabbt agerande samt med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-02-18 Mattias W svarar Lennart E
    Tusen tack för de fina orden och ett gott samarbete Lennart. Mvh Mattias
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-14

Man känner sig trygg med Mattias som mäklare. Läs mer
    2019-02-18 Mattias W svarar Fredrik B
    Tack för ditt fina omdöme Fredrik! Mvh Mattias
    Mattias W gillar detta
  • Therése J skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-01-28

Jag anlitade Mattias för att sälja min bostadsrätt. Jag blev professionellt bemött och han lyssnade på mig som kund och mina önskemål. Jag hade höga förväntningar på att försäljningen skulle kunna genomföras så snart som möjligt då jag redan förvärvat mina nya bostad på annan ort. Mattias levde upp till alla mina förväntningar.

Jag är mycket nöjd som kund och kan varmt rekommendera Mattias och Svensk Fastighetsförmedling som mäklare. Läs mer
    2019-01-29 Mattias W svarar Therése J
    Tusen tack Therése! Vilken lyckad affär vi fick till med bra flyt genom hela processen. Ha en fin dag! //Mattias
  • Marie C skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-24

Vi har sålt ett radhus och det har gått över förväntan. Allt har klaffat perfekt. Och Mattias har varit helt suverän.

Tack. Läs mer
    2018-10-24 Mattias W svarar Marie C
    Tack så mycket Marie för ditt fina omdöme! Riktigt kul att vi lyckades så bra med försäljningen. Ha det så bra så hörs och ses vi snart! Mvh Mattias
  • Anna-Karin N skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-02

Sålt ett kedjehus !
    Super trevligt bemötande / proffsigt !!!
    Förväntade mig ett sålt hus ! Det blev det och innan visning ! Super 🥇
    Proffsigt / lugn o mycket säker på sin sak !!! Super nöjd säljare !!! Läs mer
    2018-10-08 Mattias W svarar Anna-Karin N
    Hej Anna-Karin! Vad glad jag blir av ditt fina omdöme och vad kul att du är nöjd med affären! Ha en fin höst så hörs och ses vi snart igen. Mvh Mattias
  • Mathias B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-09-22

Jag har sålt mitt hus i Karlstad på kyrkebolsgatan 1. Känner Mattias Wassberg sen tidigare och vet att han är en bra mäklare och jag blev inte besviken. Fick inte så mycket jag ville ha men det är ju marknaden som styr det! Men är som sagt nöjd med mäklarens arbete! Med vänlig hälsning, Mathias Bohnfeldt Läs mer
    2018-09-24 Mattias W svarar Mathias B
    Stort tack för ditt fina omdöme Mathias! Verkligen kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Vi hörs och ses snart! Mvh Mattias
  • Lotta W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-09-20

Mattias Wassberg hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han gjorde det proffsigt med ett lugnt och trevligt bemötande. Kändes som en närvarande mäklare som visade fokus på mig och min försäljning! Läs mer
    2018-09-20 Mattias W svarar Lotta W
    Hej Lotta! Tusen tack för det fina omdömet och för en väldigt trevlig affär från början till slut. Vi hörs och ses! Mvh Mattias
  • Ralph G skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-06-20

Köpt en femrummare i Haga. Mattias har agerat mycket professionellt, snabbt och strukturerat i kombination med ett sympatiskt uppträdande. Läs mer
    2018-06-20 Mattias W svarar Ralph G
    Stort tack för en trevlig affär och en jättefin recension! Ha en riktigt fin sommar så ses vi augusti när vi ska ta tag i försäljningen av din nuvarande bostad. Mvh Mattias
  • Emelie W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-04-24

Har sålt min lägenhet, min mäklare har gett mig en stor trygghet och visat stark hängivenhet till försäljningen. Jag hade önskemål om hur resultatet skulle bli, men har blivit positivt överraskad över hur smidigt allt gick! Han har löst allt och jag har fått vad jag har velat ha för den! Kan starkt rekommendera Mattias vidare! :) Läs mer
    2018-04-24 Mattias W svarar Emelie W
    Tack Emelie för det fina omdömet! Riktigt kul att vi lyckades så bra med försäljningen. Vi hörs och ses snart igen! Mvh Mattias
  • Gustav B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-03-31

Mattias var otroligt smidig och bra. Affären gick snabbt och smärtfritt! Läs mer
    2018-04-03 Mattias W svarar Gustav B
    Hej Gustav! Kul att höra att du är nöjd med affären! Ha det så bra så ses vi snart!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen