Mattias Wassberg
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten och att ingen dag är den andra lik. Alla härliga människor som man träffar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket noggrann och engagerad som mäklare och lämnar inget åt slumpen. Mitt mål är att överträffa förväntningarna och att både köpare och säljare ska känna sig riktigt nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En proffsig, erfaren mäklare med gedigen kunskap och stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj. Jag älskar att resa! Läs mer

Läs vad 25 Läs vad Mattias Wassberg

• Bo H
    Bo H skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-07-06

Sålt villa i Karlstad.
    Toppklass på bemötande och inte minst återkoppling.
    Vänlig, kunnig, seriös men ändå på ett avslappnat och lättsamt sätt. Precis så som vi ville ha det. Alltså så rekommenderar jag Mattias Wassberg med varm hand. / Bosse Hesselheim, Karlstad. Läs mer
    2019-07-08 Mattias W svarar Bo H
    Tusen tack för de fina orden, det värmer att höra! Ha en fin sommar så hörs och ses vi i höst! Mvh Mattias
  • Nils Johan H skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-28

Jäkligt proffsigt skött. Sa det vi behövde höra även om det inte bara var positiva omdömen om vårt hus och landade tillslut en affär över vår förväntan! 👍 Läs mer
    2019-07-01 Mattias W svarar Nils Johan H
    Tack för de fina orden och för en bra dialog genom hela processen. Ha en fin sommar så ses vi höst! Mvh Mattias
  • Henrik R skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-20

Har sålt vår villa i Karlstad genom Svensk fastighetsförmedling.
    Anlitade mäklare Mathias Wassberg som ingav ett väldigt stort lugn, förtroende och kunnande inom hans yrke.
    Vi är jättenöjda och har känt oss trygga redan ifrån start när vi anlitade Svensk fastighetsbyrå med Mathias i spetsen.

Med vänlig hälsning Henrik Läs mer
    2019-07-01 Mattias W svarar Henrik R
    Tack för det fina omdömet och ett riktigt bra samarbete genom hela processen! Allt gott! Mvh Mattias
  • Linus B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-26

Köpt hus via Svensk Fast och Mattias. Bra bemötande och bra information. Läs mer
    2019-07-01 Mattias W svarar Linus B
    Tusen tack! Hoppas Ni trivs i huset och njuter av första sommaren! Mvh Mattias
  • Ola B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-03-20

Har sålt ett hus på Stockfallet i Karlstad. Vår mäklare har varit toppen under den här processen och våra förväntningar har infriats, både när det gäller resonemanget och förslag på utgångspris, snabb utannonsering, länk via nätet där man kunde följa utveckling av antalet intresserade mm samt slutlig kontraktsskrivning mm Läs mer
    2019-03-22 Mattias W svarar Ola B
    Hej Ola! Tack för ditt fina omdöme, det värmer! Ha det så bra så hörs och ses vi snart igen. Mvh Mattias
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-15

Mäklaren Mattias Wassberg har genomfört försäljning av vårt radhus i Karlstad med ett föredömligt och snabbt agerande samt med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-02-18 Mattias W svarar Lennart E
    Tusen tack för de fina orden och ett gott samarbete Lennart. Mvh Mattias
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-14

Man känner sig trygg med Mattias som mäklare. Läs mer
    2019-02-18 Mattias W svarar Fredrik B
    Tack för ditt fina omdöme Fredrik! Mvh Mattias
    Mattias W gillar detta
  • Therése J skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-01-28

Jag anlitade Mattias för att sälja min bostadsrätt. Jag blev professionellt bemött och han lyssnade på mig som kund och mina önskemål. Jag hade höga förväntningar på att försäljningen skulle kunna genomföras så snart som möjligt då jag redan förvärvat mina nya bostad på annan ort. Mattias levde upp till alla mina förväntningar.

Jag är mycket nöjd som kund och kan varmt rekommendera Mattias och Svensk Fastighetsförmedling som mäklare. Läs mer
    2019-01-29 Mattias W svarar Therése J
    Tusen tack Therése! Vilken lyckad affär vi fick till med bra flyt genom hela processen. Ha en fin dag! //Mattias
  • Marie C skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-24

Vi har sålt ett radhus och det har gått över förväntan. Allt har klaffat perfekt. Och Mattias har varit helt suverän.

Tack. Läs mer
    2018-10-24 Mattias W svarar Marie C
    Tack så mycket Marie för ditt fina omdöme! Riktigt kul att vi lyckades så bra med försäljningen. Ha det så bra så hörs och ses vi snart! Mvh Mattias
  • Anna-Karin N skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-10-02

Sålt ett kedjehus !
    Super trevligt bemötande / proffsigt !!!
    Förväntade mig ett sålt hus ! Det blev det och innan visning ! Super 🥇
    Proffsigt / lugn o mycket säker på sin sak !!! Super nöjd säljare !!! Läs mer
    2018-10-08 Mattias W svarar Anna-Karin N
    Hej Anna-Karin! Vad glad jag blir av ditt fina omdöme och vad kul att du är nöjd med affären! Ha en fin höst så hörs och ses vi snart igen. Mvh Mattias

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen