Joakim Qvänsel

Joakim Qvänsel

Joakim Qvänsel är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Joakim Qvänsel har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Joakim Qvänsel har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Joakim Qvänsel har haft 19 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

41 omdömen om Joakim Qvänsel

Marja B
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Vi har blivit bemötta väldigt väl från första samtalet . Pga av mindre bra upplevelser från andra mäklarhus har vi haft höga förväntningar och Joakim har bemött det gott och väl över . Joakim har visat med god kontakt med oss säljare och ett stort engagemang sett till att vi har varit i proffsiga och trygga händer . Helt klart en ledande mäklare !

Jazmin J
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Trevlig, professionell, lättillgänglig, kunnig. Fixade visning trots att vi inte kunde ordinarie tid. Hjälpt till med allt vi bett om. Mycket nöjda.

Ribaz P
Vålberg

Lätt att nå, inte omöjlig att diskutera saker och ting med. Enkel att ha och göra med, trevlig.

Peter S
Dyvelsten

Snabba svar, hjälpsam vid frågor och engagerad

Henrik J
Dyvelsten

Har fungera jätte bra. Bra bemötande och det har varit lätt att få kontakt för info

Ethel Margitta B
Karlstad

Vår upplevelse har varit positiv pga att han är lugn, saklig, informativ och alltid varit lättillgänglig och snabb på att svara på frågor som uppstått eftersom.

Johanna A
Karlstad

Vår bostadsaffär med Joakim var snabb och smidig. Han har varit väldigt flexibel och kunnat möta alla våra önskningar och behov av hjälp på ett snabbt och förtroendegivande sätt. Jag kan absolut rekommendera Joakim för andras kommande bostadsaffärer.

Johan F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Kanon mäklare, lätt och få tag i och får en och känna sig behjälpt hela tiden och väldigt intresserad av sitt objekt

Karl Henrik A
Södra Kroppkärr

Allt har funkat fint. Lätt att nå och kom med säljarnas svar väldigt fort. Känns erfaren.

Marie Brita Cecilia L
Södra Kroppkärr

Har haft bra kommunikation med Joakim. Upplever att han har varit lättillgänglig och snabbt gett svar på frågor och funderingar gällande köp av bostad, uppskattat!