Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 521 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Jill B
    Jill B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mitt samarbete med min andra mäklare frå Svensk fast Gävle var toppen. Supernöjd med försäljning av min lägenhet på grund av en trevlig mäklare som ingav stort förtroende! Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    VI har sålt en villa ,som Magnus Sjöberg hjälpt oss att sälja.
    Han har bemött oss på ett mycket bra sätt och förväntningarna
    levde han mycket väl upp till.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
    Lillemor o Lennart. Läs mer
  • Kent L
    Kent L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    det dök upp en lägenhet vi ville köpa, och blev tvugna att snabbt få ut vår lägenhet till försäljning. Linus Lindqvist tog emot oss på ett mycket bra sätt och startade processen direkt och fick ut den på hemnet. vi ville sälja snabbt. och Svenskfast och Linus med sina medarbetare ordnade affären på ca 1 vecka påskrivet och klart dessutom till ett bra pris.
    proffesionella och trevliga samt snabba Läs mer
  • Ulrika I
    Ulrika I skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostadsrätt. Gott bemötande av mäklare. De förväntningar jag hade infriades. Min upplevelse är positiv. Läs mer
  • Rose L
    Rose L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt ett bostadsrättsradhus och träffat en otroligt trevlig och skicklig säljare.

Försäljningen gick över förväntan och jag fick det som jag begärde och mer därtill.

Det gick jättefort och köpet avgjordes före visning.
    Jag är MYCKET!!!!! nöjd.
    Rose Lönnqvist Läs mer
    2018-08-15 Eva Erkers Löfstrand svarar Rose L
    Tack, Rose och tack för förtroendet att hjälpa dig!/mvh Eva
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi försökte sälja den förra året, men då va det alldeles för mycket liknande objekt ute tror det va ca 35st 2or ute, Jag gillade Manne, han var ganska ung och ny men han hade glöden. och vi har haft kontakt till och från sen dess. Sen hörde jag av mig för 3v sen och vi bokade in en visning på en söndag, tisdagen va budgivningen klar och onsdag va det påskrivet, jättesmidigt och jag är jättenöjd Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde min etta i Gävle. Allt gick smidigt och bra. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Veronica W
    Veronica W skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Manne var suverän!! Klockren! Precis som en mäklare ska vara! Läs mer
  • Nicklas W
    Nicklas W skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra profissionel mäklare. Köpte min bostadsrätt av Eva för ett årsedan fick ett jättetrevligt bemötande, Kändes självklart att välja henne när jag skulle sälja lägenheten. Toppen från första kontakten till såld lägenhet! Läs mer
    2018-08-09 Eva Erkers Löfstrand svarar Nicklas W
    Tack Nicklas, det var roligt att höra! /mvh Eva
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt en etta i Gävle.
    Bra och personligt bemötande med god serviceanda och en smidighet i hela hanteringen av försäljningen.

/Stefan Läs mer
  • Ann-Christina F
    Ann-Christina F skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Engagerad, positiv, driven mäklare som gjorde sitt bästa och sålde min bostadsrätt till full belåtenhet. Har anlitat svenskfastighetsförmedling i Gävle 7 gånger och är ett självklart val igen vid en bostadsaffär! Läs mer
    2018-07-27 Malin H svarar Ann-Christina F
    Tack Anki för förnyat förtroende. Lika roligt varje gång att få samarbete med dig ❤️. All lycka till i framtiden nu. Kram Malin
  • Annika P
    Annika P skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag och min man köpte en fastighet på Paradisvägen 57, vid Högbacka sjön. Vi är mycket nöjda, trevligt bemötande, lätt att få tag på. Bra förfarande vid budgivning, ingen lång och utdragen historia utan effektivt. Rekommenderar gärna Erika för framtida säljare och köpare.

Med vänlig hälsning Annika Proos Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi vill tacka dig Magnus efter den lyckade försäljning av vårt Drömboende vid havet på Norrlandet i Gävle.
    Ditt tålamod var större än vårat, du väntade in och lyssnade på båda parter, själva hade vi gett upp långt tidigare.
    Vi tycker också att det blev rätt köpare.
    Så tack än en gång! Läs mer
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har fått hjälp med försäljning av villa. Mäklaren var otroligt professionell och levde mer än väl upp till alla förväntningar. Trevlig, sakliglig och framförallt tillgänglig.
    Rekommenderar Erica varmt. Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt ett hus och sålde i samband med det vårt radhus.
    Vi hade Katarina Hansson som mäklare.

Vi kan verkligen rekommendera Katarina. Hon är inger ett förtroende och lugn och man kan både som köpare och säljare känna sig trygg med henne. Vår uppfattning är att Katarina verkligen kan sitt jobb.

På visningen av huset var Katarina inte alls så påstridig som vi upplevt andra mäklare vid tidigare visningar. Hon fanns till hands och besvarade våra frågor samtidigt som vi kunde titta i lugn och ro på objektet.

Som sagt, vi rekommenderar varmt Katarina som mäklare för kommande bostadsaffärer. Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt bemötande, god rådgivning och kontinuerlig återkoppling samt ett pris jag blev mycket nöjd med gör att jag varmt
    rekommenderar Linus och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Professionellt, trevligt och effektivt. Fantastiskt trevligt och förtroendeingivande bemötande. Snabb, smidig och effektiv försäljning av min bostadsrätt. Malin har mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-07-27 Malin H svarar Ulrika N
    Tack Ulrika för fina ord och för förtroendet. Roligt att få hjälpa till/kram Malin
  • Lili A
    Lili A skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en lägenhet. Mäklaren är otroligt lättsam, rolig, glad och trevlig. En erfaren mäklare som är proffsig. De förväntningar som vi hade uppfylldes väl. Allt gick smidigt och blev väl genomfört. Läs mer
    2018-07-27 Malin H svarar Lili A
    Hej Lili!
    Tack för dom fina orden och jag är jätteglad att just jag fick möjligheten att hjälpa Er med nytt boende. All lycka till som stadsbor nu. Ha en fortsatt skön sommar. Kram Malin ❤️
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Försäljning av villa.
    God kontakt och trevligt bemötta.
    Utfall bättre än förväntat.
    Rekommenderar mäklaren. Läs mer
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde min bostadsrätt via Linus. Proffsigt och trevligt bemötande. Bästa mäklaren man kan tänka sig! Toppklass!! Läs mer
  • Mikaela B
    Mikaela B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har både köpt ny villa och sålt våran villa med hjälp av Linus. Vi fastnade för honom som person lugn, förtroendeingivande, modern och med glimten i ögat. Linus har varit tillgänglig dygnet runt han har gjort ett faktiskt jobb! Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Riktigt bra och trevlig kille! En mäklare som har stor förståelse för både köpare och säljare. Han var nogrann, tydlig och hade bra svar på våra funderingar. Vi var alla jättenöjda. Stort Tack! Läs mer
  • Margret G
    Margret G skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en tvåa på Södra Stapeltorgsgatan 22 A. Jag är nöjd med det bemötande jag fick. Han var alltid tillgänglig återkopplade snabbt. Trevlig och artig!

Köpeavtalsskrivningen gick fort inget krångel. Allt har flutit på Linus har löst snabbt de knölar som har kommit upp.

Jag hade inga förväntningar annat än att jag vet att Linus är skicklig mäklare. Och han lever upp till det. Läs mer
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi kände oss helt trygga i Linus händer och kunde lita på att han gjorde allt proffsigt, snabbt och smidigt. Läs mer
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Från början till slut god rådgivning och perfekt bemötande. Med en sådan mäklare skulle jag vilja göra nästan affär. Läs mer
    2018-07-30 Eva Erkers Löfstrand svarar Tomas B
    Tack för det och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! /Mvh Eva
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en lägenhet i centrala Gävle. Mäklaren bemötte oss på ett mycket bra sätt. Bra planering och snabb på att återkoppla vid frågor och funderingar. Affären har gått på ett smidigt och snabbt sätt från det att vi träffade mäklaren första gången tills dess att lägenheten blev såld. Vi hade mycket höga förväntningar på Svensk Fastighetsförmedling och tycker att mäklaren levde upp till dessa höga förväntningar. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-02 Malin H svarar Camilla G
    Tack snälla Gustavssons för förtroendet och för jättefint omdöme. Det är så roligt att få förnyat förtroende. All lycka till i Stigslund nu. Kram Malin
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt villa.
    Mäklaren upplevdes intresserad och hade bra återkoppling.
    Förmedlade tydlig information och svarade direkt på uppkomna frågor. Läs mer
    2018-06-21 Patrik J svarar Marcus H
    Tack Marcus för omdömet! Är övertygad om att ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • Lisette L
    Lisette L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har haft Linus Lindqvist som mäklare vid försäljning av vår lägenhet & trots rekord många objekt på marknaden i Gävle är vi riktigt nöjda med försäljningen! Proffsig och alltid trevlig. Rekommenderas! Läs mer
  • Niclas Ö
    Niclas Ö skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra Läs mer
    Patrik J gillar detta
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt ett radhus.
    På ett trevligt och proffsigt sätt.
    Våra förhoppningar var att sälja huset så snabbt som möjligt och att få så bra betalt som möjlig. Huset såldes efter fyra dagar och vi var nöjde med vad vi fick betalt för det. Läs mer
  • Helén H
    Helén H skrev om Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vårt fritidshus med hjälp av Emil Simonsson. Han har varit "superbra ", tillgänglig nästan när som helst , bra på återkoppling, påläst och kunnig, en mäklare som vi varmt kan rekommendera!
    Fam Hedlund i Gävle Läs mer
    2018-06-20 Emil S svarar Helén H
    Tack så hjärtligt! Har varit supertrevligt att få hjälpa till att förmedla ert fina torp.
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande och bra återkoppling vid frågor samt ett trevligt och bra slutförande. Läs mer
  • Per Erik E
    Per Erik E skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej vi sålde Vikingavägen 138 ett radhus och vi blev mycket proffesionellt bemött och vi kände ett stort förtroende till Erika Stors. Det blev mycket mer än vad vi hade förväntat oss och mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Ett mycket proffesionellt mäklarföretag svenskfastighetförmedling. Läs mer
  • Urban P
    Urban P skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande.
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-19 Malin H svarar Urban P
    Tusen tack för förtroendet och för fint omdöme Urban. Kram och ha en skön sommar ❤️. Malin
  • Lars J
    Lars J skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt ett halvplans hus, 5 rum o kök - 137 kvm i anslutning till ett naturskönt område.
    Mäklaren har agerat rutinerat på ett professionellt och strategiskt vis, vilket tillfredsställt mig som säljare.
    Mäklaren har gett sig tid och lyssnat på synpunkter från mig som säljare.
    Efter min utvärdering av ett antal mäklare har anlitad mäklare uppfyllt mina förväntningar. Jag har under tiden försäljningen pågått blivit mer och mer insatt om hur en försäljning med allt vad det innebär går till. För min egen del är jag mycket nöjd med mäklaren och resultat av försäljningen. Läs mer
  • Astrid J
    Astrid J skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt lägenhet i Sätra Gävle och vi har blivit bemötta på ett vänligt, trevligt, lättsamt och korrekt sätt av mäklaren och fick även den information som vi ville ha.
    En sak vi uppskattade var också att få se listan med alla budgivare som var med.
    Det blev en mycket bra upplevelse. Läs mer
    2018-06-19 Malin H svarar Astrid J
    Hej Astrid!
    Tack för fina ord och det jag är jätteglad att jag fick hjälpa Er att bli ”Gävlebor”. All lycka till och välkommen hit. Malin
  • Jessica U
    Jessica U skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt ett radhus på 5 r.o.k. av mäklare Eva Erkers Löfstrand och är mycket nöjda med den smidiga affären och kontakten med mäklaren. Läs mer
    2018-06-19 Eva Erkers Löfstrand svarar Jessica U
    Det var roligt att höra att ni är nöjda! Lycka till i er nya bostad! /mvh Eva
  • Johan F
    Johan F skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kändes bitvis väldigt upptagen men jag förstår varför då han var allt man kunde önska sig av en mäklare.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christin W
    Christin W skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi var jätte nöjda med Jens som mäklare. Proffsigt försäljning av huset. Läs mer
  • Eric D
    Eric D skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde en lägenhet med hjälp av Manne och Svensk Fastighetsförmedling. Allt sköttes väldigt smidigt och snabbt, vilket vi är glada över då vi hade ett hus som väntade.
    Vi har fått bra information under hela vägens gång, och på så sätt kändes det väldigt tryggt. Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Här sålt ett fritidshus. Är jättenöjd med med Magnus insats. Det har gått smidigt och fort att sälja. Magnus har varit mycket tydlig och jag har blivit mycket väl bemött. Läs mer
  • Emmy L
    Emmy L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag tycker att mäklaren gjort ett bra jobb, väldigt trevlig, glad och informerande på visningnstillfället. Fick ett ganska kort svar via mail och fanns en del otydligheter under budgivningens gång dock. Läs mer
    2018-06-12 Malin H svarar Emmy L
    Tack Emmy för omdöme och frågetecknen du känner måste vi se till att räta ut. Ha en skön sommar! Malin
  • Tanja U
    Tanja U skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde vår stuga. Vi anlitade Jonas Östblom som mäklare eftersom vi hade hört så mycket gott om honom av bekanta. Vi har hela tiden blivit vänligt bemötta. Bra och redig kommunikation. Snabb återkoppling. Vi har inget negativt att komma med så därför kommer vi att rekommendera honom till vänner och bekanta.
    Med vänlig hälsning Leif och Tanja Läs mer
    2018-06-10 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Tanja U
    Tack för den fina rekommendationen och kul att ni känner er nöjda!
  • Leo G
    Leo G skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt fritidshus . Mycket bra . Upplevde att han var hjälpSam trevlig. Bra Läs mer
    2018-06-08 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Leo G
    Tack, hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad!
  • Dan J
    Dan J skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostad.
    Mycket bra bemötande och snabb service Läs mer
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Försäljning av lgh 4 r&k på Brynäs.
    Professionellt men ändå mycket personligt sätt. Vi kände oss tygga med mäklaren. Kunnig. Bra på att hålla oss informerad löpande. Levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Ann-Catrine R
    Ann-Catrine R skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vår mäklare har varit till god hjälp i försäljningen av vår villa. Hon har gett tydlig och adekvat information och hela tiden hållt oss uppdaterade under hela processen, vilket har varit viktigt för oss. Vi uppskattar att hon har haft kontakt med oss båda och att hon visat stort engagemang i att lösa situationer och frågor som uppkommit.
    Vi är positiva och kan absolut tänka oss att använda samma mäklare igen i framtiden. Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin har hjälpt oss att sälja en lgh som vår dotter haft under tiden hon pluggat i Gävle. Det var även Malin som sålde den till oss för ca 3år sedan. Det fungerade jättebra då och vi ville även att hon skulle sköta affären nu när det var dags för oss att sälja. Hon har skött allt exemplariskt fastän vi inte kunnat vara på plats, det har bara rullat på. Vi har bara positivt att säga. Läs mer
    2018-06-12 Malin H svarar Mats L
    Tack Mats för nytt förtroende och för fint omdöme. Ha en skön sommar/Malin
  • Veronica R
    Veronica R skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt villan/sommarstugan och mäklaren har gjort allting rätt tycker vi.
    Han är bra för både kund och säljare. Han har ingett ett stort förtroende och allting har gått snabbt och smidigt. Läs mer
  • Stephanie L
    Stephanie L skrev om Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket trevligt och lugnt bemötande. Han var mycket väl informerad om objektet och omgivningen, och flexibel för att möta ens behov. Läs mer
    2018-06-04 Emil S svarar Stephanie L
    Tack Stephanie! Så roligt att ni hittade ett hus som passade Er. /Emil