Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 78 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Kerstin S
    Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är mycket nöjd med hur min mäklare har skött vår lägenhetsaffär med professionalism och ett bra bemötande mot oss som kund.
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Villig att ställa upp, upplevde att verklligen få affären slutförd på snabbtid. för de ville säljaren också. Bra Manne
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva Erkers Löfstrand vid Svensk Fastighetsförmedling har skött uppdraget på bästa sätt.
    Eva har visat ett professionellt och trevligt sätt vid bemötande av mig som kund.
    Enkelt, tryggt och proffsigt.
  • Anna B
    Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Man kan inte få en bättre mäklare än Linus. Otroligt duktig och proffesionell i sitt yrke! Levererar snabbt och på topp!
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    När vi skulle sälja vårat hus valde vi Linus Lindqvist på Svensk Fastighetsförmedling. Linus sålde även en bostadsrätt som vi köpte tidigare. Vi är mycket nöjda med bemötande och Linus har verkligen gjort sitt jobb. Vi kan rekommendera Linus om ni behöver ett proffs./ Tomas och Marie
  • Therese S
    Therese S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Super bra bemötande, proffsig,förstående och lättsam! Över förväntan och då var dom höga från början. Rekommenderar Malin till alla som skall sälja en bostad.
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Therese S
    Tusen tack Therese för varma och fina ord och för förtroendet att sälja din lilla pärla. Det var ett sant nöje att få samarbeta med dig :). Kram Malin
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva är verkligen professionell. Hon har gett ett bra intryck och svarat på alla mina frågor.
  • Per A
    Per A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra! Bra på alla sätt och vis
  • Emil P
    Emil P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Emil är en välbemötande och kunnig mäklare. Han talar om ev. brister med huset, men också vad som är nyligen påkostat på huset. Kort sagt så är han en mycket bra mäklare!
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Manne har alltid stort engagemang och går in helhjärtat för affären. Han är lätt att nå och man får alltid en ärlig åsikt från honom. Han går den extra milen och han är bäst helt enkelt! Därför är han den enda som fått sälja våra två bostäder.
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket tillmötesgående, yrkesskicklig och sympatisk mäklare!
    Tack för att vi fick samarbeta med Dig Katarina i Gävle.
  • Leif J
    Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej. bemötande var bra,mäklarn visste vad hon pratade om och var bra på att tala om vad lägenheten hade för standard och vad som rustats senaste tiden,och ett bokslut fanns för föreningen tillgängligt och d kändes ok.
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Leif J
    Tack snälla Leif för trevligt bemötande och fint omdöme. Allt gott//Malin
  • Robert S
    Robert S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    När vi skulle sälja vår lägenhet valde vi inte Svensk Fastighetsförmedling utan vi valde Linus Lindqvist. Vi är oerhört nöjda och skulle välja Linus igen vid en framtida försäljning. Linus har väldigt bra koll på hur marknaden ser ut och vad man som säljare kan förvänta sig. Vidare är han väldigt lyhörd, tillgänglig och flexibel. Vi kände att Linus verkligen jobbade för att vi som säljare skulle bli nöjda, det gjorde att vi kände oss trygga hela vägen från start till mål. Ett riktigt proffs!
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffesionell mäklare som på ett mycket bra sätt levde upp till mina förväntningar.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Genomgående bra bemötande och kommunikation från början till slut!
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Mattias E
    Tack snälla Mattias för gott samarbete och förtroende. Allt gott//Malin
  • Ewa Å
    Ewa Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är jätte nöjda med vad Malin sa till oss,hon förklarade när Vi inte visste vad skulle hända.
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Ewa Å
    Tack snälla Ewa för förtroendet, det var ett rent nöje att leda Er genom affären. Kram Malin
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lätt att få tag på samt och väldigt flexibel. Rekommenderas absolut.
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Jonas Ö
    Tusen tack Jonas för fina rekommendationer. Välkommen hem till Gävle och all lycka till med nya lägenheten//Malin
  • Helena J
    Helena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag fick ett väldigt gott bemötande och det var en trygg hjälpande hand genom processen. Tack fina Malin!
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Helena J
    Nöjet helt på min sida Helena. Tack för fint omdöme. Vi ses snart igen :) Malin
  • Karin B
    Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Som kund är jag mycket nöjd
    med bemötande,med försäljningen snabbt jobbat,
    Linus får en tia av tio möjliga
    Mvh Karin Hägglöf
  • Raymond S
    Raymond S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Det har fungerat bra och vi har blivit proffsigt bemötta.
  • Gabriel E
    Gabriel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra och jättetrevlig mäklare som visade gott bemötande direkt och stort engagemang!
    Manne hjälpte mig med allt som jag önskade och han var enkel att ha och göra med. Ska jag sälja någonting i Gävle igen kommer jag absolut välja Manne!
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vet inte hur aktiv du var för att finna köpare. Men det slutade bra och vi är nöjda med slutresultatet i alla delar. (Bemötande, professionalitet, pris, provision etc)
  • Michael A
    Michael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Toppen, bra dialog och saklig.
  • Denise O
    Denise O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Allt gick väldigt smidigt. Möte med mäklare, fotograf, annons och visning. Det var över förväntan.
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Fick bra bemötande och mäklaren gav bra information och kändes mycket kompetent.
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Klockrent skött från mitt perspektiv, hela vägen från start till mål. En eloge till Manne!
  • Kurt L
    Kurt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och mäklaren har verkligen levt upp till våra förväntningar.
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Allt sköttes perfekt av mäklaren och jag är mycket nöjd med min husförsäljning!
    2017-08-21 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Kerstin O
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att du även kommer att trivas i din nya bostad! mvh Eva
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffesionellt och tydligt hanterande av vår bostadsaffär. Möjligtvis något forcerat i hissa lägen
  • Dag J
    Dag J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus är en kunnig och påläst mäklare som lyckades mycket bra med hela affären och jobbade för ett bra slutpris!
  • Mari-Anne H
    Mari-Anne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjda med Svensk fast Gävle med allt från första träffen med Jonas och infot hur hela upplägget skulle gå tillväga, sen vid andra träffen när Jonas och Jens kom och stämde av gjorde att vi kände oss säkra på att det här kommer att gå klockrent, även vid överlämnandet var besvärsfritt, med andra ord är vi supernöjda, mvh Glenn & Mari Anne Hansson
    2017-08-08 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Mari-Anne H
    Kul! Tack för förtroende och hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus! Jonas
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hon var mycket trevlig, positiv och engagerande och jag upplevde henne som mycket professionell.
    2017-07-24 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Kenneth L
    Tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Mvh Katarina
  • Lina G
    Lina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mäklaren var trevlig i sitt bemötande, men för passiv i sitt agerande tycker jag. Jag saknade info om självklara saker och fick själv ringa och fråga i flera fall om sånt som borde sitta i ryggmärgen hos någon som säljer flera lägenheter i månaden. Hur ska mäklaren få nycklarna till visningen? Jag får ringa och möts av att hen är på semester och återkommer samma dag som visningen. Min handpenning från köparen dröjer och jag får ringa. Jag vill gärna bli upplyst och informerad inte tvungen att jaga svar. Som sagt, lite väl passiv i sitt agerande så det finns lite att jobba på där!
  • Lars J
    Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra bemötande och proffsigt agerande trots en del bakslag
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Alltid ett glatt, trevligt och proffsigt bemötande. Vi rekommenderar henne gärna.
    2017-08-21 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Agneta N
    Tack för förtroendet och det fina omdömet! /Eva
  • Olle F
    Olle F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra, energisk och kunnig i branschen. Lätt att få kontakt med och lätt att diskutera med. Har hafthenne till hjälp när vi köpte vår förra lägenhet
    2017-08-21 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Olle F
    Tusen tack Olle för förnyat förtroende och för varma och fina ord. Lycka till på Terrassen! Kram Malin
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    alltid lika bra bemötande på sv.fastighetsbyrå i gävle!!
    2017-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Thomas A
    Tusen tack för förtroendet Thomas, alltid ett nöje att få hjälpa till :). Ha en riktigt skön sommar. Hälsningar Malin
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa tänkbara bemötande.Mäklaren levde helt upp till min förväntan.
    Professionellt rakt igenom.
    2017-06-22 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Rolf A
    Tack så hjärtligt för förtroendet! Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten. /Emil
  • Emma E
    Emma E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Smidig, snabb och bra slutpris! Jättenöjda med Linus!
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är riktigt nöjda med vår mäklare! Rätt man på rätt plats.
    Kommer säkerligen att anlita Jens igen!
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Det var ett kunnigt och engagerat bemötande. Det är det man som säljare vill ha. Jag fick hela tiden snabb avrapportering om vad som hände fram till avslut. Prospektet hade bra bilder och beskrivande text. Även extravisningar genomfördes. Det märktes tydligt att det var en person med lång erfarenhet.
    2017-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Thomas D
    Tack snälla Thomas för fina ord och för förtroendet. Var en ära att få hjälpa Er med affären. Ha en riktigt skön sommar! Hälsningar Malin
  • Anneli Ö
    Anneli Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Försljningen gick över förväntan. Mäklare Katarina Hansson lade upp affären tillsammans med mig på ett mycket målinriktat sätt och med en bra tidsplan att följa. Det passade mig bra. Hon var trevlig och tillmötesgående vilket gjorde att jag kände mig trygg och behövde inte ringa och stöta på med frågor. Hon höll bra kontakt med mig och höll mig underrättad under hela försäljningsprocessen. Två visningar och budgivning och det var klart för kontrakt överlåtelse. Väldigt smidigt.
    Jag har tidigare varit i kontakt med mäklare men denna gång var överlägset bäst. 😀 Tilläggas bör att fritidshuset var oisolerat, utan indraget vatten och med dass. Ändå såldes det så snabbt av trevlig, kompetent och duktig mäklare. Mvh Anneli Öhlander
  • Daryaz H
    Daryaz H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa bostadsaffär jag har gjort tack vare er (Manne Petterson ) bättre skulle aldrig ha blivit med andra . 1000 Tack Manne Petterson. Du gjorde ett grymt bra jobb. Jag är mer än nöjd.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har genom åren gjort en hel del affärer både som säljare och köpare och har aldrig varit så nöjd som med Linus! Kommer att anlita honom nästa gång och rekommenderar honom till alla i min närhet. Linus står för tillgänglighet, lyhördhet, personligt och proffsigt.
  • Willy L
    Willy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra kunnig och stor erfarenhet.
    2017-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Willy L
    Tack snälla Willy för förtroendet att återigen få göra affär med dig. Lycka till ute i Hille nu. Kram Malin
  • sofia e
    sofia e skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2017-04-26
    Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedlings försäljning av min lägenhet. Hela proceduren från annonsering till försäljning gick smidigt och kändes lätt. Svensk fastighetsförmedling har bra arbetsmetoder med bra rutiner. Har fungerat perfekt med ersättare när min mäklare inte själv kunnat höra av sig. Det har också varit lätt att få kontakt via Email eller mobil om det behövts. All personal jag träffat på Svensk fastighetsförmedling har ett trevligt och positivt bemötande.
    Jag fick mer betalt för min lägenhet än jag förväntade mig. Det tack vare Eva Erkers Löfstrand professionella och säkra sätt . Hon har stor erfarenhet av bostadsrättsaffärer.
    Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling till alla som går i köp eller säljtankar.

Seija Juuti
    2017-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar sofia e
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! /Eva
  • Ethel Maria Axelia M
    Ethel Maria Axelia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fast. I Gävle. Och i synnerhet Manne som varit mycket proffesionell under hela processen.
    2017-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Ethel Maria Axelia M
    Tack så mycket för förtroendet att sälja din mammas lägenhet. Det har varit fantastiskt roligt att jobba med en sådan tillmötesgående säljare som du!
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra jobb Manne jättetrevlig och kunnig.Rekomenderar honom. Erik.
    2017-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Margareta L
    Tack så mycket för förtroendet Erik! Nöjet var på min sida!
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Är verkligen helnöjd med allt kan inte vara bättre
    2017-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Tomas P
    Stort tack Tomas! Hoppas att Ni trivs i nya huset!
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus Lindqvist var min Mäklare i försäljningen av Norra Skeppargatan 29 A. Jag är väldigt nöjd med alla kontakter i hanteringen från första kontakten till tillträdet. Informationen var tydlig från början med bra tips på styling av lgh och ver förväntan hur Linus hanterade affären. På ett proffsigt tydligt sätt med människan i centrum.
    2017-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Håkan B
    Tack för att jag fick hjälpa till Håkan!

Nygatan 29, 801 35 Gävle