Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 54 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Tomas N
    Tomas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Fick bra bemötande och mäklaren gav bra information och kändes mycket kompetent.
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Klockrent skött från mitt perspektiv, hela vägen från start till mål. En eloge till Manne!
  • Kurt L
    Kurt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och mäklaren har verkligen levt upp till våra förväntningar.
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Allt sköttes perfekt av mäklaren och jag är mycket nöjd med min husförsäljning!
    2017-08-21 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Kerstin O
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att du även kommer att trivas i din nya bostad! mvh Eva
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffesionellt och tydligt hanterande av vår bostadsaffär. Möjligtvis något forcerat i hissa lägen
  • Dag J
    Dag J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus är en kunnig och påläst mäklare som lyckades mycket bra med hela affären och jobbade för ett bra slutpris!
  • Mari-Anne H
    Mari-Anne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjda med Svensk fast Gävle med allt från första träffen med Jonas och infot hur hela upplägget skulle gå tillväga, sen vid andra träffen när Jonas och Jens kom och stämde av gjorde att vi kände oss säkra på att det här kommer att gå klockrent, även vid överlämnandet var besvärsfritt, med andra ord är vi supernöjda, mvh Glenn & Mari Anne Hansson
    2017-08-08 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Mari-Anne H
    Kul! Tack för förtroende och hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus! Jonas
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hon var mycket trevlig, positiv och engagerande och jag upplevde henne som mycket professionell.
    2017-07-24 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Kenneth L
    Tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Mvh Katarina
  • Lina G
    Lina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mäklaren var trevlig i sitt bemötande, men för passiv i sitt agerande tycker jag. Jag saknade info om självklara saker och fick själv ringa och fråga i flera fall om sånt som borde sitta i ryggmärgen hos någon som säljer flera lägenheter i månaden. Hur ska mäklaren få nycklarna till visningen? Jag får ringa och möts av att hen är på semester och återkommer samma dag som visningen. Min handpenning från köparen dröjer och jag får ringa. Jag vill gärna bli upplyst och informerad inte tvungen att jaga svar. Som sagt, lite väl passiv i sitt agerande så det finns lite att jobba på där!
  • Lars J
    Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra bemötande och proffsigt agerande trots en del bakslag
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Alltid ett glatt, trevligt och proffsigt bemötande. Vi rekommenderar henne gärna.
    2017-08-21 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Agneta N
    Tack för förtroendet och det fina omdömet! /Eva
  • Olle F
    Olle F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra, energisk och kunnig i branschen. Lätt att få kontakt med och lätt att diskutera med. Har hafthenne till hjälp när vi köpte vår förra lägenhet
    2017-08-21 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Olle F
    Tusen tack Olle för förnyat förtroende och för varma och fina ord. Lycka till på Terrassen! Kram Malin
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    alltid lika bra bemötande på sv.fastighetsbyrå i gävle!!
    2017-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Thomas A
    Tusen tack för förtroendet Thomas, alltid ett nöje att få hjälpa till :). Ha en riktigt skön sommar. Hälsningar Malin
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa tänkbara bemötande.Mäklaren levde helt upp till min förväntan.
    Professionellt rakt igenom.
    2017-06-22 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Rolf A
    Tack så hjärtligt för förtroendet! Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten. /Emil
  • Emma E
    Emma E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Smidig, snabb och bra slutpris! Jättenöjda med Linus!
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är riktigt nöjda med vår mäklare! Rätt man på rätt plats.
    Kommer säkerligen att anlita Jens igen!
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Det var ett kunnigt och engagerat bemötande. Det är det man som säljare vill ha. Jag fick hela tiden snabb avrapportering om vad som hände fram till avslut. Prospektet hade bra bilder och beskrivande text. Även extravisningar genomfördes. Det märktes tydligt att det var en person med lång erfarenhet.
    2017-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Thomas D
    Tack snälla Thomas för fina ord och för förtroendet. Var en ära att få hjälpa Er med affären. Ha en riktigt skön sommar! Hälsningar Malin
  • Anneli Ö
    Anneli Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Försljningen gick över förväntan. Mäklare Katarina Hansson lade upp affären tillsammans med mig på ett mycket målinriktat sätt och med en bra tidsplan att följa. Det passade mig bra. Hon var trevlig och tillmötesgående vilket gjorde att jag kände mig trygg och behövde inte ringa och stöta på med frågor. Hon höll bra kontakt med mig och höll mig underrättad under hela försäljningsprocessen. Två visningar och budgivning och det var klart för kontrakt överlåtelse. Väldigt smidigt.
    Jag har tidigare varit i kontakt med mäklare men denna gång var överlägset bäst. 😀 Tilläggas bör att fritidshuset var oisolerat, utan indraget vatten och med dass. Ändå såldes det så snabbt av trevlig, kompetent och duktig mäklare. Mvh Anneli Öhlander
  • Daryaz H
    Daryaz H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa bostadsaffär jag har gjort tack vare er (Manne Petterson ) bättre skulle aldrig ha blivit med andra . 1000 Tack Manne Petterson. Du gjorde ett grymt bra jobb. Jag är mer än nöjd.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har genom åren gjort en hel del affärer både som säljare och köpare och har aldrig varit så nöjd som med Linus! Kommer att anlita honom nästa gång och rekommenderar honom till alla i min närhet. Linus står för tillgänglighet, lyhördhet, personligt och proffsigt.
  • Willy L
    Willy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra kunnig och stor erfarenhet.
    2017-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Willy L
    Tack snälla Willy för förtroendet att återigen få göra affär med dig. Lycka till ute i Hille nu. Kram Malin
  • sofia e
    sofia e skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2017-04-26
    Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedlings försäljning av min lägenhet. Hela proceduren från annonsering till försäljning gick smidigt och kändes lätt. Svensk fastighetsförmedling har bra arbetsmetoder med bra rutiner. Har fungerat perfekt med ersättare när min mäklare inte själv kunnat höra av sig. Det har också varit lätt att få kontakt via Email eller mobil om det behövts. All personal jag träffat på Svensk fastighetsförmedling har ett trevligt och positivt bemötande.
    Jag fick mer betalt för min lägenhet än jag förväntade mig. Det tack vare Eva Erkers Löfstrand professionella och säkra sätt . Hon har stor erfarenhet av bostadsrättsaffärer.
    Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling till alla som går i köp eller säljtankar.

Seija Juuti
    2017-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar sofia e
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! /Eva
  • Ethel Maria Axelia M
    Ethel Maria Axelia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fast. I Gävle. Och i synnerhet Manne som varit mycket proffesionell under hela processen.
    2017-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Ethel Maria Axelia M
    Tack så mycket för förtroendet att sälja din mammas lägenhet. Det har varit fantastiskt roligt att jobba med en sådan tillmötesgående säljare som du!
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra jobb Manne jättetrevlig och kunnig.Rekomenderar honom. Erik.
    2017-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Margareta L
    Tack så mycket för förtroendet Erik! Nöjet var på min sida!
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Är verkligen helnöjd med allt kan inte vara bättre
    2017-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Tomas P
    Stort tack Tomas! Hoppas att Ni trivs i nya huset!
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus Lindqvist var min Mäklare i försäljningen av Norra Skeppargatan 29 A. Jag är väldigt nöjd med alla kontakter i hanteringen från första kontakten till tillträdet. Informationen var tydlig från början med bra tips på styling av lgh och ver förväntan hur Linus hanterade affären. På ett proffsigt tydligt sätt med människan i centrum.
    2017-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Håkan B
    Tack för att jag fick hjälpa till Håkan!
  • Ingegerd L
    Ingegerd L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket proffsigt bemötande i alla faser i försäljningen. Jag visste att det skulle vara så. Jag valde inte Svensk Fastighetsförmedling utan jag valde Malin Hagberg.
    2017-03-30 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Ingegerd L
    Tack snälla Ingegerd för det fina omdömet och tack för förtroendet. / Malin
  • Albin M
    Albin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Otroligt professionell från start till slut. Linus var väldigt engagerad under hela processen och gav ständig återkoppling.
    Jag anser att det bara finns en mäklare i Gävle, Linus Lindqvist.
    2017-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Albin M
    Tack Albin, ditt omdöme värmer :)
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande, raka svar och en snabb försäljning.
  • Anette S
    Anette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra kontakt från början. Återkoppling hela tiden under affären. Bra möte vid slut affären. Snabba svar vid ev. frågor. Helt suveränt. Kommer absolut att återkomma när det blir aktuellt.
  • Quang D
    Quang D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vad ska man säger ??? det va kanon ... tack
    2017-04-28 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Quang D
    Tack snälla Quang för fina vitsord. Malin Hagberg
  • Anneli V
    Anneli V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är nöjd med mäklaren, trots att det tog en tid innan man fick lägenheten såld men det berodde inte på mäklaren.
    Hade gärna velat ha info under försäljningen att t ex ingen har visat intresse o s v, inte bara när det var någon som ville se lägenheten.
    2017-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Anneli V
    Tack så mycket för förtroendet och det fina omdömet! Hoppas du trivs i Stockholm!
  • Ann B
    Ann B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt bemötanfe, kunnig och hjälpsam.
    2017-05-24 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Ann B
    Tack för det Ann, kul att höra!!
  • Therese Å
    Therese Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin är en otroligt duktig och proffsig mäklare med koll på läget! Trevlig och tillmötesgående! Vi är SÅ nöjda!
    2017-04-28 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Therese Å
    Tack snälla Therese för fina vitsord. Värmer i hjärtat :). Malin
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsig och smidig hantering av försäljningen. Jag fick den informationen jag behövde och min egen insats blev minimal.
  • Åke S
    Åke S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Upplevde rakt igenom proffsigt och personligt bemötande. Är supernöjd med allt!
  • Maria J
    Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    På en skala ett till tio så får Linus 15, trevlig social och verkligen kunde sin sak,
  • Anne
    Anne skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Full poäng till mäklaren Linus Lindqvist. Han jobbade snabbt och effektivt när han skulle sälja min bostadsrätt. Fick bra information och han höll mig uppdaterad hela vägen. Jag upplevde honom som rak och ärlig och fullt dedikerad när han fick uppdraget från mig med information om alla förutsättningar som jag gav. Han var alltid tillgänglig och snabb att återkomma om han var upptagen med annat. Rekommenderar honom starkt!
  • IDA B
    IDA B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Otroligt dåligt bemötande som köpare - i en mailkontakt ställde jag en fråga om bilplats tre (!) gånger - blev ignorerad varje gång trots att mäklaren svarade på mailen. Blev ej kontaktad när fler bud lades efter mitt första bud trots att jag specifikt bett om det. Helt plötsligt var lägenheten såld utan att jag fått vara med och lägga ett högre bud. Säljaren måste ha gått miste om flera hundra tusen pga riktigt dålig mäklare. Kontaktade chefen på kontoret men han var lika ointresserad och valde att bara delvis svara på kritiken utan att ens erkänna att det varit dåligt bemötande. Fått mycket lågt förtroende för mäklare utav denna incident, räddas dock av andra bra kontakter med mäklare från andra firmor på orten. Kommer aldrig kontakta denna byrå igen - varesig som säljare eller köpare och rekommenderar verkligen ingen annan att göra det heller.
  • Elin H
    Elin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus är otroligt trevlig med ett professionellt och personligt bemötande, har haft honom som mäklare både vid försäljning och köp av lägenhet. Lätt att få kontakt med vid behov och återkopplar alltid vad som händer.
  • Carina W
    Carina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej! Första mötet med Linus kändes tryggt, det är inte varje dag man säljer lägenhet. Han vet vad han gör och det känns bra. Mvh Carina
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi blev mer än nöjd med vår försäljning, hela processen var väldigt tydlig och mäklaren Linus Lindkvist gjorde en väldigt bra försäljning på vår lägenhet. Han visade upp den från sin bästa sida och gav goda råd till oss som säljare när i tid han rekomenderade om att vi skulle lägga ut lägenheten och hur vi skulle framhäva lägenheten på bästa sett, däljer jag igen väljer jag absolut svensk fastighetsförmedling!
  • Per Erik W
    Per Erik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket nöjd med Linus Lindqvist från Svensk Fastighetsförmedling Gävle, oerhört proffsig och trevlig mäklare. Har alla egenskaper som man kan önska hos en mäklare. Arbetar ambitiöst, snabbt, effektivt. Man fick direkt stort förtroende.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag blev trevligt och bra bemött av min maklare.
    Och är nöjd :-)
  • Karin K
    Karin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Fantastiskt bemötande, oerhört professionellt utfört arbete. Vi hade hört många positiva saker om mäklaren som levde upp till och i viss bemärkelse även överträffade våra höga förväntningar. Vi är utomordentligt nöjda.
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin är snabb, proffsig och glad. Mycket nöjd med både processen och resultatet. Kan varmt rekommendera henne till andra säljare.
    2017-04-28 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Evelina B
    2017-04-29 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Hans J
    Tack Hans för omdömet och förtroendet. // Jonas
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Otroligt nöjd på alla sätt och vis. Enorm kompetensnivå och proffsigt utförande.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus gjorde ett strålande jobb med försäljningen av min lägenhet. Trots att han säljer så pass mycket som han gör ägnade han den tid som krävdes för att få ut ett slutpris långt över förväntat. Mycket nöjd!
  • Margita T
    Margita T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Fantastisk bra mäklare som jag varmt kan rekommendera
    Mvh. Margita

Nygatan 29, 801 35 Gävle