Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 760 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• 2019-05-23

Malin Å skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi hade Magnus Sjöberg och han var helt fantastisk på alla sätt! Läs mer
  • 2019-05-22

Bo I skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt hus (dödsbo efter mamma)
    Blev väldigt väl bemött av mäklaren, som hjälpte till att förklara och besvara frågor som fanns. Kändes seriös.

Överlag en bra upplevelse, kan rekommenderas. Har redan gjort det. Läs mer
  • 2019-05-21

Sofia S skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Otroligt vänlig och god service gentemot mig som köpare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-23 Karolina N svarar Sofia S
    Tack Sofia för dina fina ord. Jättekul att få hjälpa er i köpet av er nya superfina lägenhet :)
  • 2019-05-21

Alexander L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva Erkers Löfstrand sålde bostadsrätt åt oss. Ett riktigt superproffs som va tillgänglig från början till slut, gjorde extravisningar m.m.
    Skadade inte att lägenheten såldes 30% över utgångspriset :) Läs mer
    2019-05-22 Eva E svarar Alexander L
    Tack, det värmer att höra att ni är nöjda! /mvh Eva
  • Tim L

2019-05-21

Tim L skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har fått hjälp av Erica Stors på Svensk fastighetsförmedling att sälja en två på Staffansplan 1, 66,3kvm.

Erica var en av tre stycken mäklare som jag valde att träffa för värdering av bostaden. Presentering av sig själv, hur ideviden arbetar och varför just den människan var rätt för uppgiften.

Erica gjorde ett sjungande första intryck! Med sin positiva inställning och härliga energi spridning. Så har det varit en fröjd att se henne arbeta.

Mina förväntningar var väldigt höga och med Ericas hjälp och hårda arbete så har vi nått toppen i föreningen. Läs mer
  • 2019-05-20

Martin A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt en bostadsrätt och mäklaren var mycket trevlig och proffesionell. Läs mer
    2019-05-22 Eva E svarar Martin A
    Det var roligt att höra, hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva
  • 2019-05-19

Mattias E skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en villa. Försäljning har gått jätte smidigt. Vi har haft en öppen dialog med snabb återkoppling samt löpande info. under försäljningen.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
    2019-05-24 Linn G svarar Mattias E
    Va kul att höra att ni är nöjda! Det värmer :)
  • 2019-05-18

Thanh Nguyet N skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Min mäklare,Eva Erkers Löfstrand, hon vill jag hjärtligt säga tack till och ge högsta betyg.Jag hade inte kunnat skaffa mig min drömbostad utan hennes engagemang och medverkan. Hon är välvilligt i sitt sätt att bemöta kundens behov. Jag har fått väldigt snabba respons och återkopplingar från Eva under hela förmedlingen. Läs mer
    2019-05-20 Eva E svarar Thanh Nguyet N
    Tack, vad roligt att höra! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya, fina bostad! /mvh Eva
  • Matilda L

2019-05-16

Matilda L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig oxh hjälpsam mäklare! Supernöjd :) Läs mer
  • 2019-05-16

Gösta J skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sälja ett fritidshus. Linn Hedlund kom hem till oss och redogjorde för hur försäljningen skulle gå till vilket hon gjorde på ett förtroendegivande sätt.
    Vi ville ha en bred marknadsföring och det tycker vi att vi fått.
    Vi känner oss nöjda och har känt trygghet under hela försäljningen.
    Mvh Gösta och Ingmari. Läs mer
    2019-05-24 Linn G svarar Gösta J
    Va glad jag blir över att ni är nöjda. Har varit jättekul att sälja ert fina hus. All lycka till med det nya! /Linn
  • 2019-05-16

Ali A skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    jag har köpt en nybyggd lägenhet .Jag började med Patrik på Gävle fastighet , en underbar och hjälpsam människa . Processen gick det utmärkt och jag är helt nöjd med den . Läs mer
    2019-05-17 Patrik J svarar Ali A
    Det glädjer mig att du är nöjd Ali, jag tror att lägenheten kommer passa er perfekt!
  • Fredrik L

2019-05-16

Fredrik L skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt genomfört affärssamarbete. Lätt att få bra dialog och samsyn i uppdraget. Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
    2019-05-17 Erica S svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för värmande ord och ett bra samarbete. Det gläder mig att jag fått hjälpa dig vid försäljningen och att du som säljare är nöjd! Stort lycka till framöver så ses vi snart igen! //Erica
  • 2019-05-15

Lisa B skrev om Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa mäklarupplevelsen! Emil var jättetrevlig, rak och tydlig i kommunikationen men med ett personligt bemötande. Han gav ett förtroendefullt intryck och hade god lokalkännedom. Han var mån om att vi skulle känna oss delaktiga och det kändes tryggt och proffsigt! Bara plus! Läs mer
    2019-05-16 Emil S svarar Lisa B
    Stort tack Lisa för Ditt fina omdöme!
  • 2019-05-14

Siv F skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde en bostadsrätt!! Allting har gått jätte smidigt och proffsigt till, jätte bra bemötande, jag är super nöjd!!! Läs mer
    2019-05-16 Erica S svarar Siv F
    Tack för fint omdöme och att jag fått hjälpa till vid försäljningen, gläder mig att ni är nöjda!
  • 2019-05-11

Marlene H skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt Boklok lägenhet i Hemlingby, skrev papper för 1 år sedan. Träffade Manne vid en information. Vi bestämde att han får sälja min lägenhet. Vi la ut på hemmet i Mars. Det var en jobbig process, många visningar och en massa piff här hemma. Manne har en positiv inställning och en förståelse för säljarens situation , han gav mig hopp och tålamod. Jag var förtvivlad emellanåt, men han stöttade mig igenom hela försäljnings processen. Kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja eller köpa. Läs mer
  • 2019-05-11

Katarina B skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt min bostad i Hille Gävle varit väldigt tillmötesgående Läs mer
    2019-05-24 Linn G svarar Katarina B
    Tack för omdömet och för att jag fick hjälpa till med försäljningen :) /Linn

Evelina S skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt ett hus i Gävle och mäklaren Jonas var flexibel, tillmötesgående och svarade på frågor snabbt och återkom vid avtalad tid. Väldigt nöjd köpare. Läs mer
    2019-05-10 Jonas Ö svarar Evelina S
    Roligt att ni känner er nöjda! Hoppas huset blir toppen!

Therese M skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjda med Patrik Jogedal vid försäljningen av vårt hus. Alltid serviceinriktad, snabb återkoppling och alltid lätt att nå. Läs mer
    2019-05-11 Patrik J svarar Therese M
    Stort tack för de fina orden Therese!
  • 2019-05-10

Karl Bertil S skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Patriks arbete vid vår villa försäljning var helt enligt våra förväntningar.
    Patrik var:
    -professionell och kunnig
    -tillgänglig och punktlig
    -kommunikativ och informativ
    -trevlig och proper som person Läs mer
    2019-05-10 Patrik J svarar Karl Bertil S
    Stort tack för de fina orden! Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda!
  • 2019-05-09

Josefine L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket trevlig mäklare. Snabb återkoppling. Läs mer
    2019-05-10 Patrik J svarar Josefine L
    Tack för det, det glädjer mig att du är nöjd!
  • 2019-05-09

Richard Ö skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Radhus
    Mycket på bra på alla sätt
    Tillgänglig, närvarande, kunnig och ett gott bemötande
    Allt mycket bra. Nöjd kund Läs mer

Camilla A skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt ett kedjehus av er mäklare Jens Bengtsson som har varit oerhört trevlig och hjälpsam på alla sätt och vis. Det har varit en bra upplevelse. Läs mer
    2019-05-08 Jens B svarar Camilla A
    Tack så mycket Camilla. Blir spännande att följa med er renovering av det hela! Hör av er när ni vill göra en framtida värdering. Fixar jag gratis åt er såklart!

Emmanuel L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Förtroendeingivande och engagerad. Flexibel Läs mer
    2019-05-09 Patrik J svarar Emmanuel L
    Tusen tack för fint omdöme Emmanuel!

Madelene L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt ett friköpt radhus. Väldigt kompetent, seriös och duktig mäklare. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-05-08 Patrik J svarar Madelene L
    Superkul att ni är nöjda Madelene, tror verkligen att ni kommer att trivas!
  • 2019-05-07

Mats J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt vårat friköpta radhus och haft mycket bra hjälp hela vägen från start till mål.
    Från upplägg med tidplanering, hjälp inför fotografering och visning, löpande kontakt genom hela försäljningsprocessen. Patrik har varit väldigt lätt att jobba med och gjort ett föredömligt arbete från start till mål. Också varit behjälplig med våra nya objekt. Läs mer
    2019-05-08 Patrik J svarar Mats J
    Tusen tack för de fina orden Mats, det glädjer mig verkligen att ni är nöjda!
  • 2019-05-07

Marie J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt radhus!
    Stålande mäklararbete Läs mer
    2019-05-08 Patrik J svarar Marie J
    Tack för de fina betyget Marie!
  • Bernt B

2019-05-06

Bernt B skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt en bostadsrätt 91 kvm centralt i Gävle. Har haft Magnus förut i en bostadsaffär han är påläst proffesionellt bemötande både med köpare och säljare han kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-05-06

Lena H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett fritidshus.Vi hade samma mäklare 2018 men då blev det inte sålt .Men vi provade i år igen 2019 med samma mäklare. Vi bestämde med mäklaren att vi skulle gå ut tidigt på våren med annons på hemnet och i tidningen . Vi tycker att Katarina Hansson gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-05-05

Tuula F skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har haft Magnus Sjöberg som våran mäklare vid försäljning av vårat fritidshus i Sjötorp Hemlingby. Han har tagit sig tid även på sin fritid, återkopplat till oss hur de går.
    Så vi känner oss mer än nöjda med hans jobb o engagemang.Och rekommenderar honom gärna.
    Tuula o Roland Läs mer
  • 2019-05-04

Malin M skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi fick fantastiskt stöd när vi sålde vårat radhus. Det kändes tryggt och proffsigt och hon gjorde verkligen det extra.
    Vill verkligen rekommendera Erica. Läs mer
    2019-05-06 Erica S svarar Malin M
    Tack för det fina omdömet och rekommendationen, det gläder mig att ni som säljare är nöjda och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till i nya huset, vi ses snart igen! :) //Erica
  • 2019-05-03

Ann-Margreth M skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus har sålt min bostadsrätt, han har även sålt min förra bostadsrätt. Anlitade honom igen pga att jag tycker han är kunnig och lätt att ha att göra med. Känner mig trygg med honom, kan alltid ringa honom och få svar på de frågor jag har, är även lyhörd för mina önskemål. Läs mer
  • 2019-05-02

Britt-Inger R skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vår villa. Väldigt bra bemötande av vår mäklare, väldigt tillgänglig. Snabb återkoppling. Läs mer
    2019-05-02 Katarina H svarar Britt-Inger R
    Tack för förtroendet och tack för ett trevligt samarbete! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Mvh Katarina
  • 2019-05-01

Anne-Marie A skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Så tacksam att just Manne sålde vår lägenhet! Han har under hela processen funnits till hands vid både möjliga och omöjliga tillfällen. Proffsig, positiv och hjälpsam.
    Vi är så nöjda🙂 Läs mer
  • 2019-04-30

Petra N skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt Södra Åsv. 1E. Köpt Byggmästargatan 13A.

Professionellt och personligt bemötande! Väldigt trevlig, trygg och sakkunnig mäklare. Otroligt nöjd både som köpare och säljare! Rätt man på rätt plats helt klart! Läs mer
  • 2019-04-28

Inger K skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt mitt hus i Gävle Kommun.
    Jag har haft den bästa hjälp man kan få av en fastighets mäklare som man kan tänka sig.
    Mycket kompetens och helt insatt i marknaden, både generellt och lokalt.
    Jag fick information om allt jag behövde veta inför försäljningen.
    Min mäklare har alltid varit tillgänglig och alltid svarat på mina funderingar och frågor.
    Även om jag under processen varit utomlands så har min mäklare Magnus Sjöberg , varit behjälplig och ställt upp som
    Ombud och löst alla ärenden.
    Han har varit med från första besöket till inlämnad deklaration .
    Högsta betyg!!
    Med vänlig hälsning,
    Inger Klockerman
    (fd KällgrenSawela)

Tack! Läs mer
  • 2019-04-24

Börje H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Nu har vi sålt vårt radhus.
    Vår mäklare var Erika Stors.
    Henne kan vi verkligen rekommendera.
    Erika visade sig vara mycket kunnig , noggrann, positiv, glad och trevlig.
    Margareta o Börje Läs mer
    2019-04-25 Erica S svarar Börje H
    Tack Börje och Margareta för värmande ord och att jag fått hjälpa er med försäljningen av radhuset. Nu hoppas vi att köparna kommer trivas lika bra i radhuset som ni gjort under alla år //Erica

Ove A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva har hjälpt mig med försäljningen av pappas lägenhet. Eva inger förtroende och har varit ett bra stöd från start till mål. Bemötande, kunnande och tillgänglighet är ord jag skulle använda i mina rekommendationer om Eva. Tack Eva Läs mer
    2019-04-24 Eva E svarar Ove A
    Tack, det värmer att höra! Kul att du är nöjd och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! /mvh Eva
  • 2019-04-23

Anna-Karin G skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostadsrättslägenhet.
    Mycket proffsigt bemötande.
    Hon hade svar på allt och gav sig tid.
    Kommer att anlita henne om jag behöver mäklare. Läs mer
    2019-04-23 Eva E svarar Anna-Karin G
    Tack för det! Roligt att höra att du är nöjd, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!/mvh Eva

Rickard O skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt bemötande, flexibel med visningar och alltid lätt att nå vid funderingar/önskemål.

Är väldigt nöjd med Linus och Svensk Fast insats hela vägen från start till mål med försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • 2019-04-21

Caroline O skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Positiv upplevelse och ett mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2019-04-23 Patrik J svarar Caroline O
    Tack för fin rekommendation Caroline!
  • Emma S

2019-04-21

Emma S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde en bostadsrätt. Förväntningar innan försäljningen var att få lägenheten såld snabbt och till utgångspris. Vi fick bostadsrätten såld inom en månad och vi fick strax över utgångspriset. Vi är nöjda med försäljningen och mäklarens bemötande. Mäklaren fanns tillgänglig under hela säljprocessen och var från början ärlig med hur marknaden ser ut. Läs mer
  • 2019-04-20

Camilla J skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Välkomnande, närvarande och tillmötesgående och hjälpsam kan jag med enkla ord beskriva Manne som mäklare. Han lyssnade in mina behov och hjälpte till med det han hade möjlighet att göra.
    Gav möjlighet till en till visning, vilket innebar ett ännu större intresse hos mig.
    Ger alla plus jag kan 🙂 Läs mer
  • Emelie C

2019-04-19

Emelie C skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linn är en mäklare som vi verkligen kan rekommendera. Med fart under fötterna, som tar sig tid för så många visningar som behövas och väldigt flexibel. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-04-26 Linn G svarar Emelie C
    Tack Emelie för fina ord, det värmer! Stort lycka till med huset och allt vad det innebär :) Så ses vi till sommaren.
  • 2019-04-17

Nathalie S skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt min första lägenhet och blev fantastiskt bemött! Fick utförliga förklaringar och svar på mina frågor. Snabb att svara dessutom! Läs mer
    2019-04-23 Karolina N svarar Nathalie S
    Tack Nathalie! Så kul att få hjälpa dig med ditt första lägenhetsköp, det värmer jättemycket att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas fantastiskt bra :) / Karolina
  • 2019-04-17

Frida L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en lägenhet, nyproduktion.
    Mäklaren var jättebra, bra bemötande och snabbt svar när vi hade frågor. Vi har inget negativt att säga. Läs mer
    2019-04-17 Patrik J svarar Frida L
    Tack för det fina omdömet Frida! Hoppas ni kommer att trivas!
    Patrik J gillar detta
  • 2019-04-16

Pernilla L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en lägenhet av Patrik Jogedal Gävle och Patrik har precis sålt våran lägenhet. Allt har flutit på smidigt och effektivt. Patrik har bemött oss med ett fint och varmt sätt där en stor trygghet funnits. Även hans lyhördhet och hans proffessionalitet som mäklaren har verkligen nått fram på högsta nivå. Det var ett självklart val att Patrik skulle sälja våran bostad.
    Vi kan verkligen varmt rekommendera Patrik som är en toppen mäklare!!!

Pernilla Lindberg Läs mer
    2019-04-17 Patrik J svarar Pernilla L
    Vilka fina ord Pernilla! Jag är otroligt glad att du/ni är så nöjda, den nya lägenheten kommer passa er perfekt!
  • 2019-04-16

Anders L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har både köpt och sålt lägenhet genom Patrik Jogedal, Gävle. Han har gett ett mycket lugnt och tryggt intryck vilket vi värdesätter mycket. Våra förväntningar har blivit väl uppfyllda, det blev ett smidigt köp där han framförde våra åsikter vilket gav resultat. Försäljningen har gått mycket snabbt och enkelt vilket han har stor del i! En lugn och kunnig mäklare som har ett fint bemötande vilket också köparna av vår lägenhet kände. Vi kan varmt rekommendera Patrik som mäklare! Läs mer
    2019-04-17 Patrik J svarar Anders L
    Tusen tack Anders! Det värmer otroligt mycket att få det fina omdömet. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-04-15

Cecilia H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt ett hus och sålt en lägenhet. Bra bemötande, kunnig, engagerad, lätt att få tag på, professionell i sitt arbete. Levde mer än väl upp till mina förväntningar. Är super nöjd. Läs mer
  • 2019-04-14

Camilla L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus är lugn o saklig, det han inte kunde svara på då det var visning fick jag direkt återkoppling på dagen efter. Läs mer
  • Raul J

- professionell
    - Noggrann
    - Pålitlig
    -lugn
    Kommer varmt att rekommendera honom Läs mer
    2019-05-08 Jens B svarar Raul J
    Väldigt inspirerande att få sälja ett så unikt hus. Det är många bitar som skall falla på plats för att alla skall känna sig tillfreds i affären. Kul att ni gjort det!

Nygatan 29, 801 35 Gävle