Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 828 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• 2019-08-24

Fredrik S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bostadsrätter
    Erica varit väldigt proffesionell och hjälpsam på alla sätt o vis Läs mer
  • 2019-08-24

Attieh A skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte en bostadsrätt av en mäklare som var professionell, ärlig och tillmötesgående. Hon var snabb i affären vilket var ett krav för oss och man fick snabbt ett förtroende för henne trots att vi inte möts. Hela affären sköttes per telefon. Rekommenderar Erica Stors mycket varmt. Läs mer
  • 2019-08-23

Sofia E skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte radhus och sålde lägenhet via samma mäklare. Fantastiskt bemötande och väldigt fint utförande genom hela processen. Läs mer
  • 2019-08-23

Ulric J skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Transparent genom hela processen. Erica gav ett trovärdigt intryck redan vid första mötet. Läs mer
  • Farid H

2019-08-23

Farid H skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa och viktigaste för mig är att Jens förklarar jätte bra. Läs mer
  • 2019-08-22

Pär J skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt i Gävle på Byggmästargatan.
    Vi blev väl mottagen av mäklaren, inget krångel med vare sig visningen eller påskriften, kort sagt en mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2019-08-23 Eva E svarar Pär J
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att ni blir nöjda med er nya lägenhet! mvh Eva
  • Birgitta K

2019-08-22

Birgitta K skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt mitt fritidshus. Försäljningen började i maj. Den mäklare ni gav mig då gjorde något som förvånar mig. Han hade fyra spekulanter och visning bestämd. Samma dag fick han personliga problem och STÄLLDE IN visningen. Utan att meddela mig. Vi förlorade alla fyra spekulanterna. Jag godtar hans skäl till att inte göra jobbet, men jag anser att ni en sån här gång borde ställa upp för varandra. Han skulle ha kunnat be någon annan mäklare att åka dit eller han kunde ha bett mig visa - men inte ställa in.
    Den mäklare som nu har sålt huset har varit mycket trevlig att ha att göra med. Hon har hållit mig underrättad hela tiden och har nu sålt.
    Jag har satt betyget Utmärkt men det gäller enbart den senare mäklaren. Läs mer
  • 2019-08-21

Ingemar A skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt fritidshus
    mycket bra bemötande Läs mer
  • STEFAN N

2019-08-16

STEFAN N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina Hansson var jätteduktig som vår mäklare och gjorde att försäljningen var mycket lätt och smidig. Kan rekommendera henne varmt. Läs mer
  • TINA N

2019-08-16

TINA N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina Hansson på Svensk Fastighetsförmedling har varit otroligt aktiv, kompetent och noggrann på alla sätt. Alltid tillgänglig och vi är otroligt nöjda med all hjälp och information under vår försäljning av vår fastighet.
    Kan bara rekommendera Katarina till andra som planerar köpa eller sälja sin fastighet. Läs mer
  • 2019-08-12

Anders K skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mäklaren uppnådde mina förväntningar och bidrog till ett snabbt avslut på affären. Läs mer
  • 2019-08-11

Åke M skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet i Gävle och redan vid första mötet med mäklaren fick vi ett positivt bemötande och ett stort förtroende. Sedan hade vi lite svårt att få lägenheten såld p.g.a att marknaden för bostäder gått ned.
    Vi blev tipsade av mäklaren att avvakta till början av augusti att lägga ut lägenheten och plötsligt blev den såld.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare och Svensk Fastighetsförmedling och kommer att rekommendera Er till våra bekanta. Läs mer
    2019-08-13 Erica S svarar Åke M
    Tack för att jag fått förtroende att hjälpa till vid försäljningen av lägenheten och en fin rekommendation. Vi ses snart igen! //Erica
  • Staffan T

2019-08-10

Staffan T skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi köpte en bostadsrätt och Linus var snabb i återkopplingen och vi gjorde upp en affär på endast 2 dagar tack vare Linus och gängets servicekänsla.

Tack till er alla.
    Staffan Thegel Läs mer
  • 2019-08-04

Sebastian F skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostadsrätt på Tallåsvägen 18A.
    Jag förväntade mig ett bra bemötande och ett bra engagemang. Dessa förväntningar uppfylldes väl. Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-08-07 Erica S svarar Sebastian F
    Tack Sebastian för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Gläder mig att ni är nöjda! //Erica
  • 2019-08-02

Joakim S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet i centrala Gävle. Jag har haft min kontakt genom telefon och mail men bemötandet jag fått har genomgående varit superproffsigt. Vidare var Erica noga med transparens i hela processen vilket gjorde mig som säljare väldigt trygg. Samt flexibel var det gäller visningar och att vara kontaktbar när som helst. Jag kan med varm hand rekommendera Erica som mäklare på alla sätt. Läs mer
    2019-08-07 Erica S svarar Joakim S
    Tack för ett fint omdöme och värmande ord, har vart fantastisk kul att få hjälpa dig med försäljningen och alltid kul med nöjda säljare! // Erica
  • 2019-08-01

Katarina H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Erica hjälpte mig med att sälja min etta i Gävle. Rekommenderar starkt Erica då hon är väldigt trevlig och tillmötesgående, svarar snabbt på samtal/mail och hon har varit bra på att uppdatera om saker angående försäljningen. Jag är supernöjd! Läs mer
    2019-08-02 Erica S svarar Katarina H
    Tack för förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av din lägenhet och rekommendationen, glad att du är nöjd! :) //Erica
  • 2019-08-01

Jenny A skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Erica Stors på Svensk Fastighetsförmedling. Ända från första kontakt och hela vägen genom försäljningen har jag upplevt ett trevligt och proffsigt bemötande och en personlig service, trots nästan enbart mail- och telefonkontakt, då jag är bosatt i en annan stad. Jag rekommenderar verkligen Erica som mäklare! Läs mer
    2019-08-01 Erica S svarar Jenny A
    Tack för värmande ord och en fin rekommendation. Det gläder mig att jag fått hjälpa dig med försäljningen och att du som säljare är nöjd! Vi ses snart igen! :) // Erica
  • 2019-07-28

Annika B skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en 3a i Gävle av Erica. Allt har fungerat perfekt och jag supernöjd. Kommer absolut att rekommendera både Erica och Svensk Fast till andra. Läs mer
    2019-07-29 Erica S svarar Annika B
    Tack för det fina omdömet. Gläder mig att du är nöjd, hoppas att ni kommer trivas bra i lägenheten! //Erica
  • 2019-07-25

Jose Renzo C skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    En välkomnande mäklare som gör ett utmärkt jobb, rekommenderar verkligen. Hon hjälpte oss köpa vår första lägenhet i Gävle på ett väldigt smidigt sätt!! Läs mer
    2019-07-25 Erica S svarar Jose Renzo C
    Tack för det fina omdömet och värmande ord. Glad att fått hjälpa er med köpet av lägenheten och jag hoppas att du kommer trivas bra. Vi ses! // Erica
  • 2019-07-24

Petra L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt en lägenhet i centrala Gävle. Blev bra bemött. Mycket folk på visningen som gjorde att det ibland var svårt att ställa frågor.

Tydlig och klar vid budgivningen. Rekommenderar denna mäklare helt klart. Läs mer
    2019-07-25 Eva E svarar Petra L
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!/mvh Eva
  • 2019-07-24

Yeison L skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte Norra Öbyvägen 18 och mäklare så som fastighetsförmedling har bjudit på ett trevligt och professionellt bemötande.

Hus köpet gick smidigt till och vi är nöjda med fastighetsförmedlingen och mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-22

Annica F skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Otroligt varmt och tryggt bemötande av mäklare Jens, vi fick ett jättefint hus! Läs mer
  • 2019-07-19

Mikaela S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt ett radhus av Erika och vi kunde inte vara mer än nöjda med bemötandet. Hon är exemplarisk som mäklare och vi skulle inte tveka på att köpa eller anlita henne igen! Läs mer
    2019-07-20 Erica S svarar Mikaela S
    Väldigt roligt att höra att ni är nöjda. Ska bli spännande att följa resan med radhuset, det kommer att passa er perfekt! //Erica
  • 2019-07-18

Helén H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett radhus i Sätra.
    Patrik Jogedal gav ett första bra intryck och det levde han upp till under hela processen, lugn, vänlig, jordnära och kunnig. Läs mer
    2019-07-18 Patrik J svarar Helén H
    Stort tack för det fina betyget Helén!
  • Thomas B

2019-07-18

Thomas B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett friköpt radhus på 120 kvm i Strömsbro, Gävle.
    Generellt mycket nöjda, dock lite för gles återrapportering av vad som pågick till en början. Dock betydligt bättre under resan fram till avslut. Vi hade nog inte klargjort våra förväntningar på återrapportering heller.
    Vi tycker att Patrik gjort ett bra arbete som lyckats ro en rätt så krånglig köpare ända fram i hamn. Kan verkligen rekommendera honom som en mycket duglig mäklare!
    //Thomas & Karin Läs mer
    2019-07-18 Patrik J svarar Thomas B
    Det glädjer mig att ni är nöjda Thomas!
  • 2019-07-14

Hans B skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt lägenhet, sålt villa. Mycket bra bemötande. Hade förväntat mig professionellt bemötande, och blev inte besviken. På det hela taget en mycket positiv erfarenhet. Läs mer
    2019-07-15 Erica S svarar Hans B
    Tack för ett fint omdöme. Väldigt roligt att ni är nöjda och jag är glad över att fått hjälpa er med både köp- och försäljningsprocessen.
  • 2019-07-14

Katharina J skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus är en trygg, erfaren och förtroendeingivande mäklare! Läs mer
  • 2019-07-13

Åsa L skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Försäljning fritidshus.
    Kunnig och ambitiös mäklare som sålde fritidshuset fortare än förväntat till förväntat pris.
    Trevligt bemödande. Väldigt nöjda Läs mer
  • 2019-07-12

Julia H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt Arentvägen 25 i hille av Patrik jogerdahl som mäklare. Vi är väldigt nöjda med bemötandet av Patrik. En kunnig, ärlig och hjälpsam mäklare som jag skulle rekommendera både vänner och familj vid försäljning av bostad. Patriks hjälpsamhet och engagemang gjorde processen att köpa hus enkel och gav oss en bra helhetskänsla. Läs mer
    2019-07-18 Patrik J svarar Julia H
    Tack Julia! Det glädjer mig enormt mycket att ni är nöjda, huset kommer att passa er perfekt!
  • 2019-07-12

Anton S skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag tycker att Linus gjorde ett väldigt bra jobb. Lätt att prata med, trevlig och kunde sin sak. Läs mer
  • 2019-07-11

Ingemar J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en villa i Sätra och Patrik var mäklare på den fastigheten.
    Vi blev bra och seriös bemött av Patrik och kommer absolut att använda honom i våra nästa bostadsförsäljningar.
    Toppbetyg! Läs mer
    2019-07-11 Patrik J svarar Ingemar J
    Väldigt roligt att höra att ni är nöjda Ingemar, huset kommer att passa er perfekt!
  • 2019-07-10

Marie-Louise Z skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Patrik. Alltid tillgänglig och svarar på funderingar. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-11 Patrik J svarar Marie-Louise Z
    Stort tack! Skönt att ni är nöjda med allt!
  • 2019-07-10

Sebastian F skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Arentvägen 25.
    Klockrent bemötande.
    Mina förväntningar hos mäklaren var tillgänglighet, ödmjukhet och ärlighet.
    Vi har under hela processen känt oss prioriterade och blivit bemött på ett trevligt vis. Läs mer
    2019-07-10 Patrik J svarar Sebastian F
    Stort tack för det fina omdömet Sebastian, huset passar er perfekt!
  • 2019-07-08

Inge Jan-Erik L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt ett radhus! Professionellt bemötande. Alla mina förväntningar väl uppfyllda. En mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2019-07-08 Patrik J svarar Inge Jan-Erik L
    Stort tack för fint omdöme, roligt att ni är nöjda!
  • 2019-07-07

Britt M skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt radhus-Blev bra bemött- Läs mer
    2019-07-25 Eva E svarar Britt M
    Tack för det och lycka till i er nya bostad! /Mvh Eva

Marianne L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lägenhet Gävle.

Bra bemött av mäklare.

Motsvarade förväntningar. Läs mer

Karolin L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har både köpt och sålt lägenhet via Linus Lindqvist. Han är fantastisk på sitt jobb och sköter det proffsigt genom hela affären. Rekommenderar verkligen! Läs mer

Anneli E skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt proffsig, snabb försäljning av vårt radhus. Läs mer
  • Örjan F

2019-07-06

Örjan F skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en villa. Vi har fått ett bra bemötande av mäklaren, klar och tydlig information under försäljningen.
    Våra förväntningar på Svensk Fastighetsförmedling var att dom är seriösa och proffsiga.
    Kort sammanfattat Vi som säljare är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedlings mäklare. Läs mer
  • 2019-07-06

Quy N skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en lägenhet i Gävle och är supernöjda med hjälpen vi fick av Karolina Nilsson. Karolina gav bra och tydlig information både innan, under och efter visningen. Karolina har varit snabb på att återkoppla till oss när vi har haft frågor och hela affären mellan oss och säljarna gick smidigt. Vi är glada över bemötandet vi fick och känner oss trygga inför flytten! Läs mer
  • 2019-07-05

Sofia M skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en bostad. Bra bemötande och hjälpsam. Enkel och snabb service på alla områden. Läs mer
  • 2019-07-05

Mikael N skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt mitt hus och jag har fått mycket bra hjälp. Väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-07-08 Patrik J svarar Mikael N
    Tusen tack för det fina betyget Mikael!
  • 2019-07-04

Kristin V skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Det är andra gången som vi anlitat Linus Lindqvist för att sälja vår bostad och vi är mycket nöjda. Han är pålitlig, alltid nåbar, engagerad, kunnig och seriös. Vi rekommenderar honom varmt!
    Stort tack Linus.
    /Kristin och Jakob Läs mer

Niclas Ö skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bara positivt, allt gick bra! Läs mer
    2019-07-04 Patrik J svarar Niclas Ö
    Tack Niclas, kul att du är nöjd!

Johan S skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt ett fritidshus med en långdragen budgivning som Mäklaren genomförde väldigt proffsigt och seriöst!
    Mycket nöjd! Läs mer
    2019-07-03 Jens B svarar Johan S
    Tack så mycket Johan. Budgivningen blev långdragen med många parter och bud lagda. Blev en rolig affär att genomföra med många olika frågeställningar under processens gång. Tack än en gång!

Anders H skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt villa

Trevligt och professionellt bemötande

Vi gick igenom metod och enades från start till avslut

Bästa rekomendationer Läs mer
    2019-07-03 Jens B svarar Anders H
    Tack så mycket Anders. Som alltid så bygger det på ett bra samspel kund och mäklare. Tack själv för gott samarbete!
  • 2019-07-01

Tina M skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt min sekelskiftes tvåa i centrala Gävle. Redan vid första besöket som Karolina gjorde i lägenheten fick jag stort förtroende för henne. Hon läste snabbt av vad som var viktigt för mig och involverade mig i detaljer där jag ville och hjälpte mig med kloka beslut där jag ville ha mycket hjälp. Hela säljresan har Karolina visat stort engagemang, hela tiden gjort det lilla extra för både mig och de som velat titta på lägenheten och visat att hon är både proffsig och kunnig. Ett extra plus för enkel och rak dialog, trygghet och tillgängligheten. Jag skulle varmt rekommendera Karolina som mäklare till familj och vänner. Läs mer
  • 2019-07-01

Stefan T skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en tvåa av Karolina och hon var en lugn och tydlig mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar av hur en mäklare skall agera. Läs mer
  • 2019-06-30

Bengt-Åke W skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    bra bemötande och trevlig och en snabb affär Med vänlig hälsning Bengt-åke o Agnetha Wik Läs mer
    2019-07-01 Karolina N svarar Bengt-Åke W
    Tack för att ni tog er tid att skriva :) Hoppas att ni ska trivas toppen i radhuset, vi ses på tillträdet! / Karolina
  • 2019-06-29

Elisabeth B skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande och gav ett lugnt och tryggt intryck. Läs mer
    2019-07-01 Karolina N svarar Elisabeth B
    Tack för dina fina ord och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen :) Ha en fin sommar! / Karolina

Nygatan 29, 801 35 Gävle