Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 1209 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• 2020-07-07

Rolf S skrev om Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket trevlig och engagerad med kunden i fokus. Läs mer
    2020-07-07 Emil S svarar Rolf S
    Tack Rolf för förtroendet och ditt omdöme!
  • 2020-07-06

Emma L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tog hjälp utav Linus att sälja min lägenhet. Sammanfattar det som proffsigt, tryggt och smidigt. Uppskattar alla snabba svar på frågor som både jag och köpare hade. Kan varmt rekommendera Linus och hela gänget på Svensk Fastighetsförmedling i Gävle. Läs mer
  • 2020-07-04

Charlotte D skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt och varmt bemötande både när det gällde visning och köp. Jag kände mig trygg som köpare. Läs mer
    2020-07-06 Erica S svarar Charlotte D
    Tack Lotta! Det gläder mig att höra att du är nöjd med allt och jag hoppas att ni kommer trivas bra i lägenheten! //Erica

Magnus W skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Patrik hade ett skrivuppdrag på en fastighet jag köpt, en trevlig och tydlig mäklare som verkar vilja ha ordning och reda. Läs mer
    2020-06-30 Patrik J svarar Magnus W
    Kul att du är nöjd Magnus, stort tack!
  • 2020-06-30

Karin S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Allt var riktigt bra med Eva. Trevligt bemötande, välinformerande, påläst. Läs mer
    2020-07-03 Eva E svarar Karin S
    Tack, det var kul att höra! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!/mvh Eva

Torborg Ö skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt en bostad. Jag blev väldigt bra bemött och på ett professionellt sätt. Han var lugn och saklig. Patrik levde upp till de förväntningar jag hade.
    Sammanfattningsvis så har jag en god känsla i kroppen. Läs mer
    2020-06-30 Patrik J svarar Torborg Ö
    Tack Torborg! Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i lägenheten!

Kaj W skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vid försäljningen av vår bostadsrättslägenhet har Eva varit engagerad och lyssnat in våra behov och givit oss goda råd.
    Jag och min fru är mycket nöjda. Läs mer
    2020-07-03 Eva E svarar Kaj W
    Tack för den positiva återkopplingen! /mvh Eva
  • 2020-06-29

Anita W skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva är lättsam och tillmötesgående.Proffsigt bemötande. Snabb handläggning. Läs mer
    2020-07-03 Eva E svarar Anita W
    Tack, roligt att höra att ni är nöjda! /mvh Eva

Anton J skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte en lägenhet av Manne. Han hade snabb återkoppling, tog reda på information direkt om man hade funderingar och var väldigt tillmötesgående och flexibel! Läs mer
  • Mikael J

2020-06-29

Mikael J skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus är lösningsorienterad och snabb. Det tog tre veckor från första mötet med mäklaren till vårt hus såldes som låg i centrala Gävle till ett pris som vi är väldigt nöjda med. Hade nog kunnat få ut mer enligt Linus men vi gillade köparen och fattade beslut att sälja innan visningar. Vi är verkligen nöjd med vår mäklare och kan bara rekommendera honom till det allra bästa. Affärsmässig och glimten i ögat. Läs mer
  • 2020-06-28

Johan Å skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Han var jättetrevlig och var "down to Earth" Läs mer
  • 2020-06-28

Jenny H skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag sålde mitt radhus men träffade Manne första gången när han värderade mitt boende. Jag kände att Manne var ödmjuk och det är viktigt för mig, och han är väldigt bra på att höra av sig och tala om vad som händer. Jag är väldigt nöjd och kan starkt rekommendera Manne.
    Mvh Jenny Harrysson Läs mer

Tommy Z skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en Bostadsrätt,hon sken som en sol,en bra visning.mycket bra Läs mer

Line B skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt hus genom mäklaren som var trevlig och kompetent och rekommenderas absolut. Läs mer

Daniel L skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tydlig och bra. Trevlig bemötande. Kunnig . Vi har köpt ett kedjehus i Valbo Läs mer
  • Conny E

2020-06-26

Conny E skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mäklaren har hjälpt till med en försäljning av en speciell fastighet på Norrlandet. Katarina har bemött mig snabbt, vänligt och korrekt. Hela hanteringen har varit över förväntan. Katarina kan verkligen rekommenderas för fastighetsförsäljningar! Läs mer

Monica E skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Supertrevlig och hjälpsam!
    Inget stort förtroende och trygghet. Läs mer
  • 2020-06-25

Catharina M skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Blev väldigt trevligt och professionellt bemötta. Duktig fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-06-25

Katarina S skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina sålde våran bostad. Hon var super proffsig och så himla service minded. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-06-23

Joacim K skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde min lägenhet och under hela processen fanns Patrik alltid tillgänglig, var öppen för diskussion och svarade på alla frågor. Patrik vann mitt fulla förtroende och jag upplevde honom som mycket kunnig och noggrann.

Sammanfattningsvis kändes allting enkelt och jag kunde sova gott om nätterna under hela försäljningsprocessen. Fantastiskt nöjd. Läs mer
    2020-06-23 Patrik J svarar Joacim K
    Mycket fina ord Joacim! Riktigt kul att höra att du är nöjd med allt!
  • 2020-06-23

Lisa B skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt hus. Proffsigt bemötande enligt de förväntningar vi hade. Läs mer
    2020-06-23 Jonas Ö svarar Lisa B
    Tack! Hoppas ni blir nöjda med huset!

Tobias L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt min lägenhet och jag tycker det gick snabbt och smidigt. Mycket trevligt mäklare, lätt och prata med osv. Läs mer
  • 2020-06-22

Kristina E skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt ett hus. Bra mäklare som tar reda på svaren vid frågor. Trevlig och lättsam. Läs mer
    2020-06-24 Katarina H svarar Kristina E
    Grattis till huset! Det kommer bli superbra:) Och efter att vi träffats på några visningar känns det jättekul ni köper ert hus via mig. Varmt välkomna till tillträdet! Mvh Katarina

Jim W skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt ett hus på landet i närhet till både sjö och hav.

Linn har varit mycket bra i sitt bemötande till oss. Hon har varit tydlig och hjälpsam.
    Vi hade en del frågor angående fastigheten och hur dessa relaterade till det priset som var satt och Linn kunde leverera bra svar under hela förloppet.
    Hon har varit tillgänglig och alltid återknutit då hon sagt att hon skulle göra detta.
    Över lag så har jag en positiv och serös bild av Linn. Hon är påläst och känns som hon vill hitta hållbara lösningar både för säljaren men också för mig som köpare. Läs mer
  • 2020-06-19

Håkan G skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en villa.
    Väldigt proffsigt bemött,förväntningarna blev bättre än jag trott,det gick som på räls smidigt o bra information från det att resan börja och löpande info.
    Väldigt bra skött av Katarina och svensk fastighetsförmedling .
    Mvh. Håkan Grönvall Läs mer
    2020-06-24 Katarina H svarar Håkan G
    Tack Håkan för det fina omdömet och det trevliga samarbetet! Mvh Katarina
  • 2020-06-19

Mekeyu Ibrahim H skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
    2020-06-22 Karolina N svarar Mekeyu Ibrahim H
    Tack för de fina orden, vi ses vid tillträdet! / Karolina
  • 2020-06-18

Kerstin S skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Magnus Sjöberg är en otroligt kunnig och skärpt mäklare som jag anlitade när jag sålde mitt radhus i Bomhus. Jag vill varmt rekommendera honom inför din hus-/lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • 2020-06-17

Ulf J skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabbt smidigt och effektivt hanterande av försäljningen av min mammas lägenhet i Gävle. Läs mer
    2020-06-18 Eva E svarar Ulf J
    Tack för den positiva återkopplingen! Roligt att höra att du känner dig nöjd med mitt jobb! /mvh Eva
  • 2020-06-17

Edwin M skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt trevlig, hårt jobbande och duktig mäklare. Sålde hus med Katarina och hade inte kunnat välja en bättre mäklare, Katarina följde hela tiden upp och berättade vad som hände och hur det gick så att jag som säljare slapp fundera villket jag tycker är viktigt. Läs mer
    2020-06-24 Katarina H svarar Edwin M
    Tack Edwin för ert fina omdöme, så roligt att få hjälpa er i er bostadsaffär.
  • 2020-06-16

• 2020-06-15

Viktor E skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Underbar support. Tillgänglig 24/7. Alltid svar på mina frågor. Läs mer
    2020-06-16 Patrik J svarar Viktor E
    Vad roligt att höra att du är nöjd Viktor!
  • 2020-06-15

Johan H skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte hus i Gävle via Jonas. Mycket proffsigt bemötande och påläst om området såväl som objektet. Kändes tryggt från början till slut. Läs mer
    2020-06-15 Jonas Ö svarar Johan H
    Hej och tack Johan! Välkomna till Gävle, hoppas ni kommer trivas toppen bra!!
    Johan H gillar detta
  • 2020-06-14

Håkan S skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lade ner mycket krut på att få försäljningen men därefter kändes det inte fullt så bra för oss som säljare ; var jättbråttom att komma till skott för att komma ut till kommande som inte blev av...ingen lokal annons innan första visningen ...lite klent intresse för det fantastiska objektet som mäklaren uttryckt där vi gärna hade velat komma till budgivningsposition...visning 2 gav inte så mycket mera...kändes som mäklaren bara ville avsluta trots att vi var eniga med honom att målet var väsentligen högre...alltså missnöjda med hanteringen av försäljningen således...vet inte vad vi kunnat gjort bättre...ville ju lägga högre försäljningssumms från start men blev avrådde... Läs mer
    2020-06-15 Magnus S svarar Håkan S
    Hej Håkan. Tråkigt att höra att du upplevt försäljningsprocessen på det viset. Min upplevelse är att vi har haft en bra kommunikation och att vi har varit överens under försäljningen. Magnus

Jimmy L skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vårat radhus. Då vi alla lever i en märklig tid med Corona å allt så lyckades Manne endå knyta ihop en affär. Han har ett jävla tålamod med köpare och får säljaren att kunna känna sig lugn och trygg med att försäljningarna kommer gå vägen !

Trägen vinner !!! Läs mer
  • 2020-06-12

Oscar J skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Det var snabba puckar och det uppskattar jag Läs mer
    2020-06-15 Eva E svarar Oscar J
    Tack för återkopplingen och hoppas att du blir nöjd med din nya bostad! /mvh Eva
  • 2020-06-12

Karl Gunnar E skrev om Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har sålt ett litet fritidshus, har blivit väldigt väl bemött av Emil, beträffande förväntningarna vi hade har Emil levt upp till 100%. Det hel är inte riktigt slutfört
    än men vi litarhelt på Emil att det blir en bra o positiv upplevelse. Vi haranlitat Emil tidigare o medsamma positiva resultat o upplevelse! Läs mer
    2020-07-07 Emil S svarar Karl Gunnar E
    Tack för förtroendet och det fina omdömet!

Johannes B skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Radhus i Strömsbro, trevligt och proffsigt bemötande. Lyhörd och engagerad genom hela köpet. Läs mer
    2020-06-15 Erica S svarar Johannes B
    Tack Johannes. Stort lycka till i ert nya radhus, vi ses snart igen! //Erica
  • Rigmor W

2020-06-12

Rigmor W skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket engagerad Ordnade en privat visning pga Corona och gav bra info. under budgivningen, vi är mycket nöjda med Manne. Läs mer
  • 2020-06-10

Henrik H skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemött , inga problem och bra hjälp
    Allt var enligt förväntningarna Läs mer
    2020-06-15 Magnus S svarar Henrik H
    Toppen att du är nöjd och lycka till framåt. Magnus
  • Kuhelee C

2020-06-09

Kuhelee C skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    I bought a bostadsrättslägenhet in Bomhus, Gävle kommun through Erica. She was very helpful and supportive throughout the deal. As it was my first time buying a propert in Sweden I was expecting all my questions and doubts be answered by the agent and Erica was excellent in her response to each and everything. She was available when I needed and easy to approach as well. She assisted mw with the paperwork and explained things in detail. My experience with her was very pleasant and I would definitely recommend her to other people who wish to buy or sell their property. Overall I give Erica an excellent rating as a broker. Läs mer
    2020-06-15 Erica S svarar Kuhelee C
    Big thanks Kuheleele! I´m really glad that you are pleased with everything and that you have felt comfortable through the process. I wish you and your daughter all the best in your new home! // Erica
  • 2020-06-09

Ellinor B skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi fick hjälp utav Erica att sälja vår bostadsrätt, enligt våra förväntningar är vi supernöjda. Erica var tillmötesgående och noggrann som mäklare, skulle varmt rekommendera henne till andra som också går i tankarna att sälja! Läs mer
    2020-06-09 Erica S svarar Ellinor B
    Tack Ellinor för en fin rekommendation och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till i nya radhuset så ses vi snart igen! //Erica
  • 2020-06-09

Matti M skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Erica S gillar detta
  • 2020-06-08

Stefan U skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett fritidshus.
    Patrik har skött detta helt perfekt. Vi är otroligt nöjda.

Stefan & Annelie Läs mer
    2020-06-08 Patrik J svarar Stefan U
    Tack Stefan! Otroligt roligt att ni är nöjda med allt!
  • 2020-06-07

Daniel B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vill man ha jobbet gjort snabbt är det Linus man ska anlita. Sålde vår lägenhet snabbt till ett väldigt bra pris, tack vare ett bra kontaktnät. Läs mer

Per L skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Magnus är duktig, positiv, kunnig och sympatisk! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-06-10 Magnus S svarar Per L
    Otroligt kul att få ert förtroende och sälja er fina fastighet. Ha en härlig sommar så syns vi vid tillträdet. Magnus

Peter L skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Var ett helt smärtfritt köp av bostadsrättslgh Läs mer
    2020-06-22 Karolina N svarar Peter L
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva! Trevlig sommar! / Karolina

Katarina S skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lugn och saklig, inger förtroende och trygghet vid husköp. Läs mer

Andreas B skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt en hästgård. Bra, seriöst bemötande från dag ett. Läs mer
  • 2020-06-04

Bertil I skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Ärlig, hjälpsam och villig att bemöta oss som kund på ett bra vänligt sätt. Hon var bidragande till att vi köpte villan. Hon kunde svara på våra funderingar och frågor samt att hon vinnlade sig om att hela tiden vara tydlig. Läs mer
    2020-06-24 Katarina H svarar Bertil I
    Tack Bertil för det fina omdömet och för att ni tog er tid att svara. För mig är det viktigt med nöjda köpare och säljare, det värmer i hjärtat att ni uppskattat mitt arbete. Trevlig sommar till er!
    Mvh Katarina
  • 2020-06-04

Stephanie F skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jätte trevlig och förklarade allt på ett enkelt sätt så vi hängde med när vi köpte hus. Visste han inte svaret på någon fråga vi hade så tog han reda på det och återkopplade. Lätt att få tag i. Supernöjd i hur han hjälpt oss med köpet Läs mer

Nygatan 29, 801 35 Gävle