Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 568 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Rolf N
    Rolf N skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    bra genomfört med privat visning. Läs mer
  • Andreas B skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket påläst, trevlig, och flexibel.
    Väldigt bra bemötande. Läs mer
    2018-10-17 Erica S svarar Andreas B
    Tack så mycket Andreas och Telli för omdömet. Önskar ert stort lycka till i nya huset, vi ses! //Erica
    Erica S gillar detta
  • Daniel B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vårt hus där vi bott i 20år och vi valde mellan två mäklare. Jag hade stora förväntningar och jag måste säga att Patrik levde upp till mina högt ställda krav. Han är lyhörd, professionell och duktig på att motivera hur bostadsaffärer ska genomföras för att uppnå önskat resultat. Läs mer
    2018-10-17 Patrik J svarar Daniel B
    Tusen tack för de fina orden Daniel, det glädjer mig mycket att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Catherin T skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabbt och professionellt arbetat. Är mycket nöjd hur försäljning av en villa ( dödsbo) kunde gå så fort. Läs mer
  • Arvin D skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Karolina gav väldigt bra tips inför både foto och försäljning av lägenheten. Resultatet blev att lägenheten blev välbesökt och slutpriset blev över våran förväntan! Läs mer
  • Ove D skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Korrekt trevlig kunnig lyssnar
    Vi har gått på rekommendation som har stämt.
    Kommer att.rekommendera denna mäklare i vår tur.
    Allt har hitintills stämt vad gäller det som utlovats. Läs mer
  • Alf L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt en bostadsrättslägenhet. Upplevt mäklaren som engagerad, snabb, arbetsvillig, vänlig och professionell. Lyckades sälja vår lägenhet snabbt och problemfritt och så här långt har det flutit på problemfritt. Kvinnor kan !!! Läs mer
  • Eva H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en villa. Mäklaren har varit mycket positiv och alltid återkopplat snabbt, snabbare än man kan begära. Läs mer
    Patrik J gillar detta
  • Mats H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en lägenhet om 2 rum o kök.
    Jag hade hört bra om Svensk Fastighetsförmedling tidigare och mina förväntningar infriades. Läs mer
  • Ulf S skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt radhuset och köpt bostadsrätt. Proffsigt, trevligt bemötande.
    Vår önskan var budgivning vilket det inte blev. Det var inget som mäklaren kunde påverka.
    Skönt med en snabb affär. Bra bemötande från alla involverade. Läs mer
    2018-10-10 Katarina H svarar Ulf S
    Tack för trevligt samarbete och lycka till med nya boendet! Mvh Katarina
  • Magnus F skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostadsrätt mycket bra bemötande av mäklaren,hade alltid tid och var alltid till god hjälp. Rekommenderas Läs mer
    2018-10-10 Patrik J svarar Magnus F
    Tack Magnus, vad roligt att du är nöjd!
  • Eva C skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Då jag var missnöjd med sättet som min lägenhet hade skötts på av er tidigare så var jag skeptisk....Linus har kissat ett proffsigt agerande o bemötande o även sålt min lägenhet så jag är mycket nöjd o ger Linus högsta betyg i Hur han räddade upp mitt förtroende för svensk fadtighetsförmedling! Läs mer
  • Bajram D skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är jättenöjd med Patrik som mäklare. Han är proffsig, bra bemötande, alltid tillgänglig och försöker lösa alla eventuella hinder. Kan bara rekommendera honom som mäklare då han gör toppen jobb. Läs mer
    2018-10-01 Patrik J svarar Bajram D
    Fina ord Bajram, det värmer att höra. Tack!
  • Anna A skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Erika har hjälpt oss sälja vårat hus på ett snabb, smidigt och bra sätt. Hon är väldigt lätt att ha att göra med, engagerad, positiv, driven och kunnig. Hon kändes som en väldigt bra representant att ha ute bland potentiella kunder vid visningar och har skött affären väldigt bra åt oss. Läs mer
    2018-10-01 Erica S svarar Anna A
    Tack för ett fint omdöme och värmande ord. Nu hoppas vi att ni kommer att trivas bra i nya huset! :) // Erica
    Erica S gillar detta
  • Eva C skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en nybyggd bostadsrätt på Alderholmen. Patrik har varit behjälplig med frågor och funderingar. Han har snabbt svarat på mail när jag haft frågor. Jag har blivit otroligt bra bemött och han har tagit sig tid. Har ett högt förtroende för Patrik! Läs mer
    2018-10-01 Patrik J svarar Eva C
    Tusentusen tack för de fina orden Eva!
  • Karin V skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Blev bemötta på mycket personligt och kunnigt sätt av Malin Hagberg när vi köpte radhuset på Sätrahöjden 100 Läs mer
    2018-09-28 Malin H svarar Karin V
    Tack snälla Karin för dom orden, det var roligt att få hjälpa Er med drömboendet. All lycka till nu/Malin
    Malin H gillar detta
  • Ingabritt Ö skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin Hagberg har sålt vår bostadsrättslägenhet på ett utmärkt sätt. Hon är glad, pigg, kunnig och proffsig i sitt sätt att arbeta.
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning av bostad.
    Vi kommer att varmt rekommendera henne till andra som är i begrepp att sälja eller köpa. Läs mer
    2018-09-28 Malin H svarar Ingabritt Ö
    Tusen tack för det stora förtroendet att hjälpa Er med bostadsaffären. Ett sant nöje att få samarbeta med Er. Ha en trevlig resa och grattis i förskott Ingabritt. Kram Malin
  • Eva B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi köpte en helt ny bostadsrätt via Patrik Jogedahl. Vi har blivit utmärkt bemötta, fått snabb hjälp och återkoppling vid frågor. Vänlig , kunnig och hjälpsam. Vi har under hela processen känt oss trygga. Läs mer
    2018-09-27 Patrik J svarar Eva B
    Tack Eva för ett bra omdöme, hoppas att ni kommer att trivas på Gävle Strand!
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde en lägenhet i Gävle. Malin har varit fantastisk under hela processen. Först fick vi klent med bud men hon gav sig inte. Det slutade med att vi fick det vi ville och både jag som säljare och köparen verkar väldigt nöjda. En Malin borde alla ha när de köper eller säljer sin bostad Läs mer
    2018-09-27 Malin H svarar Oscar E
    Tack lika fantastiska Oscar för tålamod och förtroende. Sagt det förut, säger det igen, en fröjd att samarbeta med dig. All lycka till med nya huset. Vi möts igen. Kram Malin
    Malin H gillar detta
  • Per-Olof D skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt villa.
    Mäklaren: Utmärkt bemötande, noggrann, slarvar inte med detaljer. Återkopplar bra efter visningar, också bra på att resonera ikring utvecklingen och vad som är klokt att göra som nästa steg, hade extra betydelse då vår försäljning gick något trögt.
    Sammanfattning:: Väl över par. Läs mer
  • Bo F skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en fastighet och vart verkligen bra bemött av mäklaren.Helt ok. Läs mer
    2018-09-24 Katarina H svarar Bo F
    Tack för förtroendet och för trevligt samarbete!!!
  • Jürgen E skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt bemötande hela vägen.
    Villan såldes snabbare än väntat och till ett bättre pris.
    Mäklaren visade engagemang utöver normal arbetstid. Läs mer
  • Ronald K skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt äldre villa.
    Mycket bra bemötande och bra information genom hela processen.
    Vi förväntade oss bra hjälp och råd med försälningen vilket vi också fick.
    Mycket positivt med täta kontakter vilket gjorde att vi kände oss trygga med försälningen.
    Vi kan varmt rekommendera Patric Jogedal som mäklare. Läs mer
    2018-09-23 Patrik J svarar Ronald K
    Tack Ronald för det fina omdömet, det glädjer mig att ni är nöjda. Lycka till med er nya lägenhet!
  • Pia S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt 2 rok. Vi blev mycket bra bemött av mäklaren. Jättenöjd! Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-09-24 Eva Erkers Löfstrand svarar Pia S
    Tack, det var roligt att höra! /mvh Eva
  • Kurt G skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vill framföra mitt hjärtliga tack till dig Patrik för en perfekt genomförd försäljning. All upplysning under resans gång ditt perfekta uppträdande ditt tålamod med en frågande kund. Du ställde upp på alla sätt. Önskar dig lycka till i fortsättnigen. Kurre Läs mer
    2018-09-21 Patrik J svarar Kurt G
    Enormt tacksam för de fina orden Kurt, väldigt glädjande att få höra detta från dig. Hoppas du kommer att trivas i lägenheten på stan!
  • Frida R
    Frida R skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Helt fantastiskt bemötande. Kändes riktigt bra att överlåta ansvaret i Evas trygga händer. Allt gick som en plätt och jag fick hela tiden information om vad som skedde. Kan verkligen inte bli mer nöjd än vad jag är. Finns bara en mäklare jag rekommenderar och som har mitt fulla förtroende. Läs mer
    2018-09-20 Eva Erkers Löfstrand svarar Frida R
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det värmer att höra att du är nöjd!/mvh Eva
  • Peter H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Patrik Jogedal Svensk Fastighetsförmedling Gävle sålde vår bostadsrätt en 4 på söder i Gävle. Mycket trevligt och seriöst bemötande hela vägen från start till mål. Han är duktig, inger förtroende, ger snabb och bra återkoppling. Är otroligt nöjd med allt. Kan verkligen rekommendera Patrik och Svensk Fastighetsförmedling i Gävle.

Peter Hallström Läs mer
    2018-09-18 Patrik J svarar Peter H
    Det värmer att höra att ni är nöjda med försäljningen Peter, tack så mycket för det fina omdömet!
  • Daniel B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag köpte en bostadsrätt av Patrik som gjort ett bra intryck. Han är kunnig och påläst. Han är lätt att få tag på och otroligt serviceminded. Läs mer
    2018-09-17 Patrik J svarar Daniel B
    Tusen tack för det Daniel! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Carina E skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    köpt kolonilott
    mäklaren var mycket noggrann och tydlig. Läs mer
    2018-09-21 Katarina H svarar Carina E
    Tack Carina för omdömet och lycka till med din söta stuga!!!
  • Tove H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en vill. Mycket nöjd med bemötande! Läs mer
  • Markus S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt en bostadsrätt. En mycket professionell och trevlig mäklare som gjort ett utmärkt arbete, där allt har gått väldigt smidigt och bra till - från visning, budgivning och skrivning av kontrakt. Läs mer
    2018-09-13 Eva Erkers Löfstrand svarar Markus S
    Tack för din fina återkoppling! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva
  • Leif Ö
    Leif Ö skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt lägenhet Gävle Strand

Sålt en villa i Sörby

Försäljningen gick jättebra bra bemötande av Jonas Östblom

10********** av 10 Läs mer
    2018-09-10 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Leif Ö
    Tack Leif! Kul att du känner dig nöjd och hoppas att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet!
  • Tuula P skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Fritidshus i Axmar. Bemötande kunde inte vara bättre, påläst, trevlig, vi fick meddelanden hela tiden vad som händer. Försäljningspriset var mycket högre än vad vi hade förväntat av oss. Mycket positiv upplevelse kommer att rekommendera Magnus till andra som kanske ska sälja. Läs mer
  • Björn M skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Alltid bra samarbete och bemötande med Linus. Både vid försäljning och köp. Läs mer
  • Ann-Marie F skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt mitt radhus med hjälp av Malin Hagberg
    Malin är den bästa mäklaren man kan ha, positiv och framåt, levererar precis som man tänkt sig ,
    Det har varit en spännande och kul upplevelse Läs mer
    2018-09-05 Malin H svarar Ann-Marie F
    Tack snälla Ammie för nytt förtroende att hjälpa dig med försäljningen. Lika roligt varje gång. Du skapar fantastiska boenden. All lycka till med lägenheten nu/Kram Malin
    Malin H gillar detta
  • Stina E skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt en sekelskiftespärla i centrala Gävle, mycket trevlig och proffsig mäklare. Vi ger Eva våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-09-03 Eva Erkers Löfstrand svarar Stina E
    Tack Stina, det var roligt att höra! Lycka till och hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet! /mvh Eva
  • Berit R
    Berit R skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt bemötande, kunnig personal. God information. Läs mer
    Patrik J gillar detta
  • Göran G skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra bemötande. Professionell och trevlig. Levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    2018-08-30 Patrik J svarar Göran G
    Vad roligt att ni är nöjda, jag är övertygad om att ni kommer att trivas i Brf Runstenen!
  • Åsa W skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt ett radhus och sålt en villa, Linus mäklaren har skött allt till belåtenhet. Läs mer
  • Johan H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Utmärkt och professionell service. Mycket bra slutresultat. Vi är överlag mycket nöjd med svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Josefin H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt en enplansvilla.
    Ett förtroendeingivande bemötande där jag/vi kände oss trygga. Läs mer
  • Mikael J skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Uppfyllde mina förväntningar med råge. Kan med glädje rekommendera att anlita Katarina. Läs mer
    2018-08-30 Katarina H svarar Mikael J
    Tack Mikael för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och för trevligt samarbete! Mvh Katarina
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt och sålt genom Linus Lindqvist i Gävle och är mer ön nöjd. Han ligger alltid steget före, är vänlig och trygg. Ordning och reda samtidigt som vi får svar på olika frågor snabbt. Läs mer
  • Robert K skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra och proffsigt bemötande både mot oss som säljaren och mot köpare. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trots ett litet fritidshus bra bemötande och intresse från både mäklare och fotograf.
    Informationen under hela processen fungerade utmärkt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Niklas S skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte ett radhus i Lindbacka Gävle.
    Väldigt trevlig och professionel mäklare som har bra koll på läget.
    Har bara hört positiva saker om Linus som jag nu håller med om. Läs mer
  • Alexander N skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Försäljningen av vårat hus gick smidigt från start till försäljning. Erica uppfyllde våra förväntningar med att hela tiden ta sig tid för oss som kund och informera om hur processen fortskred. Läs mer
  • Jill B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mitt samarbete med min andra mäklare frå Svensk fast Gävle var toppen. Supernöjd med försäljning av min lägenhet på grund av en trevlig mäklare som ingav stort förtroende! Läs mer
  • Lennart S skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    VI har sålt en villa ,som Magnus Sjöberg hjälpt oss att sälja.
    Han har bemött oss på ett mycket bra sätt och förväntningarna
    levde han mycket väl upp till.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
    Lillemor o Lennart. Läs mer
  • Kent L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    det dök upp en lägenhet vi ville köpa, och blev tvugna att snabbt få ut vår lägenhet till försäljning. Linus Lindqvist tog emot oss på ett mycket bra sätt och startade processen direkt och fick ut den på hemnet. vi ville sälja snabbt. och Svenskfast och Linus med sina medarbetare ordnade affären på ca 1 vecka påskrivet och klart dessutom till ett bra pris.
    proffesionella och trevliga samt snabba Läs mer

Nygatan 29, 801 35 Gävle