Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 1897 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-12-07
    Som vanligt får man all hjälp och stöd av Linus vid försäljning av bostad.
    Allt går smidigt och man blir hela tiden uppdaterad om vad som händer.
    Han ger alltid det där lilla extra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Hemlingby
    2021-12-06
    Professionell, trygg mäklare. Bra bemötande.
  • Kristin B
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-12-06
    Patrik visar ett proffesionellt men ändå ett personligt engagemang i sina affärer. Som kund känner man sig sedd och hörd.
    Hej! Vad roligt att höra att du är nöjd! Det värmer! :) Patrik Jogedal
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-12-06
    Kunnig, ordning och reda, trevlig. Har bara bra saker att säga om Patrik!
    Tusen tack Håkan! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! :D Patrik Jogedal
    2021-12-04
    Otroligt bra service och ett jättefint bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-12-03
    En kunnig och saklig mäklare som varit ett bra stöd i försäljningen av vår lägenhet.
    Tack Pia, det var ett fint omdöme! Så glad jag blir att höra att ni känt er trygga i processen och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Stigslund
    2021-12-03
    Tycker att Eva möter upp till alla förväntningar, trevlig och positiv. Allt gick snabbt och smidigt.
    Tack Peter, det var roligt att höra! Hoppas att ni blir nöjda med lägenheten! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2021-12-02
    Han hjälpte mig med allt jag ville och var lätt att få tag på, inget att klaga på :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-30
    Väldigt professionell men samtidigt lättsam och trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-29
    Vi var väldigt nöjda! Mycket trevlig och professionellt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Hemsta
    2021-11-29
    Proffsig. Tydlig Trevlig. Väldigt bra på att förklara allt när man själv inte har en aning om allt som ska göras.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-28
    Jonas är mycket professionell i sitt uppträdande och därtill väldigt trevlig! Kan inte ge något annat betyg än det allra högsta som går att ge!
    Tack Bosse, och stort tack för förtroendet att få sälja ditt hus. Jonas Östblom
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-27
    Kändes trygg och pålitlig. Bra återkoppling. Bara positivt från mig!
    2021-11-27
    Linus har varit med hela den långa vägen tills bostaden blev såld. Var snabb in med visningar och spontantvisningar och har varit riktig tillmötesgående med mina krav och behov. När lägenheten väl blev såld då intresset inte varit så högt fick vi mindre än vad vi ville. Detta är självklart inte Linus fel utan han fick den såld för ett pris som jag kände mig OK med, dessutom blev det oavsett en lönsam affär för mig.

Vid framtida bostadsköp eller bostadssälj så vill jag definitivt ha Linus som min mäklare igen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-27
    We were super happy with Katarina as our estate agent!

She was friendly, available, professional, she gave us good advice and was very thorough too.

Absolutely no complaints at all! We would definitely like to have her as our estate agent in the future if we sell our home again.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-26
    Professionellt och vänligt bemött.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-26
    Fantastiskt bra bemötande och otroligt proffsig! Bara nöjd både som köpare och säljare! 👍🏻👍🏻
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-25
    Utmärkt bemötande, påläst, kompetent och strukturerad. Ger råd men betonar att säljaren fattar beslut. Inger maximalt förtroende. God lyssnare. Expert på lägenhetsbeståndet i Gävle. Tydlig och saklig. Kundfokuserad och stresstålig. Kund som ger Jonas negativ kritik har projicerat sina egna skapade problem på Jonas.
    Förtroendeingivande hållning, fysiskt vältränad via gym och träning = stärker intrycket av seriositet. Ett lysande föredöme för sin generation av mäklare. Kan hantera alla typer av kunder. Samarbetsförmåga, strävar efter att uppnå consensus. En mäklare som förtjänar arbetsgivarens uppskattning!
    2021-11-25
    Professionellt och effektivt. Lösningsorienterat. Bra resultat och trevligt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-25
    Första intrycket av Linus var att han inte var så inbjudande. Han verkade inte särskilt intresserad av oss som köpare, inte ens vid den sista visningen.
    För oss var det ett stort steg att ta men det var inget som han verkade bry sig om utan han ville ha en snabb affär. Vilket i för sig var bra för säljaren, men lite mer ödmjukhet hade vi önskat.
    Vi hade förväntningar av mäklaren att han skulle visa intresse och möta våra behov på ett bra sätt. Linus mötte inte våra förväntningar.
    2021-11-24
    Öppet och trevligt bemötande. Man kände sig trygg och välkommen.
    • Strömsbro
    2021-11-24
    Linus är en mäklare som tar emot/ser sin kunder väl. Han försöker lösa situationer som uppstår till en bra lösning för kunden, i detta fall jag, som t.ex. köpet av bostaden på Rösgatan 33U, då jag vid ett tidigare tillfälle gick ”miste” om en liknade lägenhet. Detta hade jag inte förväntat mig.
  • Birgitta S
    2021-11-23
    Erika Lindgren har varit så helt otroligt hjälpsam vid denna försäljning av lägenhet på Kaplansgatan 26, Gävle!

Hon har verkligen varit över alla förväntningar man kan förvänta sig av en mäklare!

Så bra samarbete som vi har haft under denna försäljning av lägenheten är helt otroligt!
    Erika Lindgren har varit en klippa för mig under denna tid som försäljningen har på gott!
    Tusen tack Birgitta för ditt fina omdöme och för det goda samarbetet! Så glad att jag fått hjälpa till och att du är nöjd med hela processen. Erika Lindgren
  • Isaac H
    2021-11-23
    Vi har känt oss trygga med Katarina från första dagen och genom hela processen.

Ger ett lugnt och tryggt intryck och tog verkligen visningarna på allvar. Hon insåg hur viktig försäljningen va för oss och gav 100% Kommer absolut använda henne nästa gång😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-22
    Enkelt och okomplicerat med snabb och konkret info.
    Tack Christian, och stort tack för förtroendet att få sälja ert hus! Linn Hedlund
    2021-11-22
    Trevligt bemötande och lätt att ha kontakt med. Väldigt duktig och professionell mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-22
    Otroligt trevlig, väl inläst på objektet och området. Vi är otroligt nöjda med köpet av vårat nya hus. Blixtsnabb kontakt från början till slut.
    Tack! Huset kommer passa er perfekt. Ses på tillträdet! Linn Hedlund
    • Stureborg
    2021-11-21
    Toppklass rakt igenom, snabba svar på frågor och funderingar och en allmänt bra genomförd affär
    2021-11-19
    Mkt bra bemötande. Serviceinriktad och kunnig. Lättillgänglig, svarar lättförståeligt på alla frågor.
    2021-11-19
    En suveränt engagerad mäklare med hög servicekänsla. Sköter både köp och försäljning med största belåtenhet. Kan inte ge annat än högsta poäng på belåtenhet.
    Trevligt kundbemötande
    Tydlig kommunikation
    Snabb återkoppling
    Påläst
    Inger trygghet/ kompetens
    Vi är super nöjda😊
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-18
    En sakkunnig mäklare som har det man förväntar sig. Snabb hantering av köpet.
    Tack så mycket Björn, det glädjer mig! Vi ses på tillträdet. Erika Lindgren
    • Hagaström
    2021-11-18
    Det kändes tryggt att både köpa och sälja bostad med Jonas Östblom som mäklare. Han har lång erfarenhet och är tillmötesgående, engagerad och inlyssnande. Det professionella bemötandet överträffade alla förväntningar. Jag skulle absolut rekommendera honom!
    Tack, så kul att höra att allt känns bra! Lycka till med flytten och hoppas allt blir toppen när ni är på plats i ert nya boende! Jonas Östblom
    2021-11-18
    Tycker Manne var en väldigt bra och kompatibel mäklare. Rekommenderas!
    2021-11-18
    Manne Pettersson levde verkligen upp till mina förväntningar som mäklare.
    Otroligt duktig på sitt arbete och lätt att få tag i om man hade funderingar. Kan varmt rekomendera!
  • sålde sitt hus med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Strömsbro
    2021-11-15
    Engagerat och trevligt bemötande med hög servicekänsla.
    2021-11-15
    Fantastisk på det han gör, keep up the good work!
  • sålde sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Åsbo
    2021-11-15
    Linn har levt upp till alls förväntningar. Hon är så duktig att förklara allt och hon är väldigt sympatisk. Inga negativa ord om henne
    Tack Chatarina för värmande ord. Lycka till med det nya nu! Linn Hedlund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-15
    Erika var trevlig, svarade tydligt på mins frågor, var ärlig med vad hon fick veta själv och till och med visade oss tvättstugan.

Jag förväntade mig att lägenheten var i skicket som på bild, äldre och vid behov för renovering, och det var precis det jag såg också. Inget utanför förväntan, om något lite extra för jag fick se tvättstugan! Alltid en pluss i kanten!

Vid köpet var också tydligt och förståeligt. Det gick snabbt och jag har inte några frågor osvarade i slutet av vårt möte.

Det är mitt första köp av en lägenhet och jag vill säga att det gick bra!
    Tack så mycket Eddie! Roligt att höra att du är nöjd, tror du kommer trivas super i din nya bostad! Erika Lindgren
    Så jävla klockren kille!
    Grym säljare och han har hamnat i rätt bransch
    Tack så mycket Pontus! :D Jonas Söderhäll
    • Forsbacka
    2021-11-15
    Trevligt och bra bemötande, lätt att få tag i och han såg till att lägenheten såldes snabbt och enkelt. Jättenöjd!
    Stort tack Peter och hoppas allt blir bra med ny bostad framöver :D Jonas Söderhäll
    2021-11-12
    Vi fick ett trevligt gick vänligt bemötande.vi hade inga speciella förväntningar.
    Tusen tack Helge! Lägenheten kommer passa er utmärkt. Erika Lindgren
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Bergby
    2021-11-12
    Kunnig, hjälpsam med extra visning
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-11
    Snabb, tillgänglig och Professionell.
    • Södra Hemlingby
    2021-11-11
    Det blev en långdragen försäljning. Så glad när de äntligen blev sålt. Evas bemötande var utmärkt. Lung trygg i sin yrkesroll. Även fast jag tyckte de var jobbigt ,så gav hon mig lugn och hopp.
    Kan varmt rekommendera henne 🙂🙏
    Tack, så glad jag blir att höra att du känt dig trygg trots att det tog lite tid! Tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Bomhus
    2021-11-11
    Hon är leende och har bra erfarenhet av sitt jobb.
    Tack för ett fint omdöme och lycka till i er nya bostad! /Mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-11-10
    Trevligt och okonstlat bemötande. Mycket tillmötesgående. Rekommenderas!
    Vad roligt att ni är nöjda med allt, hoppas ni kommer att trivas! :) Patrik Jogedal
    • Stigslund
    2021-11-10
    Positivt bemötande och bra känsla för attraktionsvärdet i vårt hus
    Tydlig i kommunikationen
    Vi känner stort förtroende för Magnus
    Tack för smidigt och trevligt samarbete. Magnus Magnus Sjöberg
    2021-11-10
    Jag har blivit mycket vänligt bemött
    Vår mäklare har gjort ett mycket bra jobb
    Över förväntan.
    Jag kan varmt rekommendera henne till nya kunder.
    Tusen tack Margareta för de fina orden och omdömet! Roligt att höra att ni är nöjda, vi ses på tillträdet! Erika Lindgren
    • Villastaden
    2021-11-10
    Jättetrevlig och smidigt! Vi är jättenöjda!
    Tack för fint omdöme, kul att ni är nöjda med köpet! :) Patrik Jogedal