Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 2301 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt förtroendefullt bemötande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig och förtroendeingivande.
    Bra på att hålla oss uppdaterade om läget hela tiden.
    Proffsig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Norr
    2022-11-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare. Trots att han var snabbt inslängd i visningen så gjorde Alexander ett proffsigt jobb. Han fick oss att köpa lägenheten och det var syftet med visningen.
    Bra jobbat Alexander.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-11-22 Verifierad kund
    Bra och transparent dialog med Alexander på en darrig marknad, vilket uppskattades. Är mycket nöjd med insatsen, och kan absolut rekommendera honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Finnböle
    2022-11-21 Verifierad kund
    Hon var noggrann, bra och förklarade allt grundligt, svarade bra på sms och telefon, det kändes tryggt och bra genom hela köpet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-11-21 Verifierad kund
    Hej, eva är jättetrevlig och hjälpsam hittills, affären är inte helt avslutad än, det blir antagligen först till årsskiftet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Finnböle
    2022-11-20 Verifierad kund
    Snabb och professionell hjälp med försäljningen av huset.
    Känner mig i trygga händer.
  • köpte en tomt med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Valbo
    Snabbt och smidigt.
    Lösningsorienterad.
  • köpte sin bostad med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabbt och smidigt.
    2022-11-19 Verifierad kund
    Det gick snabbt och smidigt.
    Lösningsorienterad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-11-14 Verifierad kund
    Jag är glad att det var just Eva som guidade mig igenom mitt köp. Saklig men samtidigt personlig och engagerad. Tack Eva!
    Tack Maritta för de fina orden! Så roligt att du känner dig bra bemött, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Sätra
    2022-11-14 Verifierad kund
    Linus är en trevlig tillmötesgående mäklare, som lyssnar på kunden.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Norrlandet
    2022-11-11 Verifierad kund
    Lätt att ha och göra med.
    Pushade oss i rätt riktning.
    Snabb på att återkoppla.
    5 plus.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Sörby
    2022-11-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Vi hade höga förväntningar som Jonas levde upp till.
    • Hille
    2022-11-07 Verifierad kund
    Snabb och tydlig respons i dialogen samt trevligt bemötande! Påläst om objektet.
    • Forsbacka
    2022-11-04 Verifierad kund
    Erica var professionell, snabb och hjälpsam vid frågor och en mäklare jag till 100% kommer rekommendera vidare och använda igen.
    Tack Linus för din rekommendation och förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Önskar er stort lycka till i nya huset! //Erica Erica Stors
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-11-02 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och tillgänglig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-11-01 Verifierad kund
    Väldigt trevlig att prata med o lätt att komma i kontakt med
    Mvh Titti
    • Sätra
    2022-10-31 Verifierad kund
    En mycket proffesionell kvinna,kunde sin sak och var väl förberedd vid köpet av bostad,samt mycket trevlig
    Tack Lennart för en fin rekommendation. Jag hoppas att ni blir nöjd med lägenheten! //Erica Erica Stors
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-10-31 Verifierad kund
    Vi fick bra information , ett fint bemötande och kände oss trygga.
    • Bergby
    2022-10-27 Verifierad kund
    mycket bra bemött.

tyckte att mäklare levde upp till våra förväntningar

mycket trevlig och lätt att prata med har rekommenderat han till andra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-10-27 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig o informativ 👍
    Tack för bra betyg! Hoppas ni kommer trivas bra i huset! 😊 Patrik Jogedal
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Stigslund
    2022-10-25 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lägenheten blev såld till ett ok pris i en svår tid på marknaden.
    Tack för ditt omdöme Madelene och för ditt förtroende att sälja din lägenhet! :) Erika Lindgren
  • Omid R
    2022-10-24 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande riktigt bra upplevelse hjälpsam noggrann samt ödmjuk, vilken fin människa, vi är tacksam för all hjälp Jens❤️
    Vilka fina ord från dig Omid! Detta är vad som gör att man har jobbat i detta yrke i 23 år och vill fortsätta i 23 år till. Det värmer på riktigt att höra orden! Jens Bengtsson
    2022-10-24 Verifierad kund
    Jens är en Väldigt fin och lättsam person men en mjuk och fin framtoning.
    Han hjälpte oss fint i att se framåt när spekulanter och försäljning tog lite tid.
    Tack Vidya. Vi fick kämpa på men det löste sig bra tillslut! Jens Bengtsson
    2022-10-23 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Finns inget att klaga på.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt.
    Hon svarade på mina frågor, hon tog sig tid.
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2022-10-21 Verifierad kund
    Pålitlig, lugn och ärlig med humor allt har varit bra från början till slut
    Tack så mycket Erika. Fint med förtroendet att få sälja mammas hus. Jens Bengtsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Bergby
    2022-10-21 Verifierad kund
    Kändes tryggt o är mycket nöjd
    Härligt att höra Lars, kul att vi kunde få till det med ett tidigare tillträde också! Jens Bengtsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Höjersdal
    2022-10-21 Verifierad kund
    En positiv erfarenhet hela vägen.
    Hej och tack! Kul att ni är nöjda med försäljningen av huset! Jonas Östblom
    2022-10-18 Verifierad kund
    Duktig, snabb på att svara på frågor. God kundbemötande.
    • Bomhus
    2022-10-17 Verifierad kund
    Vi som köpare är väldigt nöjda med Patriks insats som mäklare. Vi blev proffsigt bemötta och fick snabba svar på de frågor vi hade. Kommunikation fungerade väldigt bra och såg till att det blev en smidig affär för båda parter. Inget krångel och alltid glad.
    Tusen tack för fina ord Hannes och varmt välkomna till Gävle! :) Patrik Jogedal
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-10-13 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande och bra service! Bra koll på allt.
    Tusen tack Carolina för ditt omdöme, det glädjer mig att du känner dig nöjd! Vi ses på tillträdet! :) Erika Lindgren
    2022-10-10 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Svarar på alla mina frågor, förklarar noggrant. Snabbt och smidigt att få kontakt både via teledon och mail. Väldigt nöjd med henne, känns tryggt att skriva kontrakt med en sådan bra mäklare.
    Tack för den fina återkopplingen! Vad bra att du känner dig trygg med processen, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-10-10 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda! Bemötandet var proffesionellt från början till slut. Jonas är rätt person på rätt plats.
    • Höjersdal
    2022-10-10 Verifierad kund
    Jag har hittills fått vad jag förväntat mig.
    Tack Anders. Allt fungerade smidigt under hela resan! Jens Bengtsson
    2022-10-07 Verifierad kund
    Mycket trevligt och förtroendegivande bemötande från första till sista mötet.
    Jonas har visat ett stort engagemang under hela processen och hela tiden givit feedback om hur läget sett ut.
    Ingenting har varit omöjligt och alla frågor har han tagit sig an och löst på bra sätt!
    Har bara gott att säga om honom i hans roll som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-10-07 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt bemötta innan visningen och på visningen.
    I processen från visning till avtalsskrivning så var Jonas alltid tillgänglig och kompetent.
    Jonas är en perfekt mäklare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Väster
    2022-10-07 Verifierad kund
    Linus hade ett trevlig bemötande & kunnig. på sitt jobb.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Oslättfors
    2022-10-04 Verifierad kund
    Vi har anlitat Magnus flera gånger. Han är alltid positiv och engagerad och har vid alla tillfällen kommit till bra avslut där både vi som säljare och köparen har varit nöjd.
    Sivert & Monica
    2022-10-03 Verifierad kund
    Professionell och personlig som inger högt förtroende. Ja i Jonas händer känner man sig trygg!
    Tack Pernilla, kul att höra! Tack för förtroendet! Jonas Östblom
    2022-10-02 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av mäklaren. Försäljningen gick fort.
    Tack, det var roligt att höra att du känner dig nöjd! Tack för förtroendet! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2022-10-02 Verifierad kund
    Flexibel och ordnade extra visning när vi behövde det. Förmedlade smidigt kontakt med säljaren. Bemötte våra funderingar med respekt och nyfikenhet.
    Tack för den fina återkopplingen! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2022-10-01 Verifierad kund
    Väldigt bra och enkel mäklare.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Positiv och uthållig. Bra återkoppling
    Tack Sven för ditt förtroende och tålamod, ha det bra så länge så ses vi på från/tillträdet! :) Erika Lindgren
    • Hemlingby
    2022-09-29 Verifierad kund
    Artig o trevlig, snabb med respons.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Personligt och sakligt, uppskattar att mäklaren tog sig tid att ge svar på frågor. Vi hade indirekt inga förväntningar men blev mycket positivt bemött, vilket skapade god relation. Tydlig, enkel och lätt att förstå, hon gav tid för reflektion och tid för frågor. Hon är mycket bra på att återkoppla. Vi ger Erika de varmaste tack och vi rekommenderar henne starkt! Mycket bra person att samarbeta med!
    Tusen tack för era fina ord och att ni känt er trygga under processens gång. Denna lägenhet tror jag kommer passa dig perfekt William, vi ses på tillträdet! Erika Lindgren
    2022-09-28 Verifierad kund
    Fick ett varmt och trevligt bemötande och kände på en gång att hon engagerade sig på ett proffesionellt sätt. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Erika var väldigt hjälpsam och stöttande och skötte hela processen och försäljningen otroligt bra. Vi är mycket nöjda.
    Tack för samarbetet Marie och dina fina ord, det glädjer mig att veta att ni är nöjda. Vi ses på tillträdet! Erika Lindgren
    • Olsbacka
    2022-09-27 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande:))
    Tack så mycket för de fina omdömet, hoppas du kommer trivas bra i nya huset :D Jonas Söderhäll
    2022-09-26 Verifierad kund
    Bra och seriös mäklare. Professionellt bemötande och löpande information om försäljning i detta fall.
    Tusen tack för förtroendet att sälja din bostad Ida, det glädjer mig att du är nöjd med processen! Erika Lindgren