Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 458 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Jakob P
    Jakob P skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde våran bostadsrätt och vårat intryck av mäklaren var kanon!
    Han levde upp till våra förväntningar med 100%
    Allt väldigt professionellt Läs mer
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jens Bengtsson är otroligt proffsig och samtidigt ödmjuk. Man känner ett stort förtroende och tillit. Bryr sig om både säljare och köpare på ett intresserat och initierat sätt som jag aldrig upplevt tidigare.
    Högsta betyg!!!

Anders Åkerlund (säljare) Läs mer
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Precis köpt hus och kan varmt rekommendera henne.
    Trevlig och tog sig tid. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde en lägenhet, bra kommunikation, inget krångel och grym mäklare! Läs mer
    2018-05-22 Malin H svarar Johanna S
    Tack snälla för fint omdöme och möjlighet att få hjälpa till med försäljningen. All lycka till och så möts vi snart igen :)//Malin
  • Annica H
    Annica H skrev om Emil Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har letat hus i ca 1 år, med stor hjälp av Emil Simonsson. Har äntligen hittat rätt!
    Emil har varit helt fantastisk som mäklare, har inte kunnat haft bättre. Läs mer
    2018-05-21 Emil S svarar Annica H
    Tack Annica! Så kul att ni äntligen hittade rätt!
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina hjälpte mig att sälja vårt fritidshus. Hon var proffsig, kunnig, hjälpsam och på alla sätt en väldigt bra mäklare. Kan rekommendera henne till alla! Läs mer
  • Dharmanna H
    Dharmanna H skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Gillar företaget. Bra bemötande och löser lösningar enkelt och bra :) Läs mer
    2018-05-21 Eva Erkers Löfstrand svarar Dharmanna H
    Tack för det och lycka till med ditt nya boende! /mvh Eva
  • Karl T
    Karl T skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Fick riktigt bra hjälp att sälja min lägenhet Och är supernöjd med resultatet. Alltid trevligt, rakt och ärligt bemött av min mäklare Linus Lindqvist. Vi hade bra kommunikation, tålamod och tillit genom hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera både Linus som mäklare och Svensk Fastighetsförmedling som mäklarfirma! Läs mer
  • Linda E
    Linda E skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde vår lägenhet. Manne var väldigt proffesionell och tillmötesgående samtidigt som han kändes varm och hjärtlig. Vi skulle inte kunna vara mer nöjda och kan verkligen varmt rekommendera Manne Pettersson till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Gun H
    Gun H skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bostadsrätt mycket bramäklare o bemötande Läs mer
    2018-05-21 Eva Erkers Löfstrand svarar Gun H
    Kul att höra att ni är nöjda! /mvh Eva
  • Mårten B
    Mårten B skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt bra mäklare. Trevligt bemötande och kompetent. Effektiv men samtidigt noggrann. Ett bra stöd vid fastighetsförsäljning. Läs mer
    2018-05-21 Eva Erkers Löfstrand svarar Mårten B
    Tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen! /mvh Eva
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Professionella och duktiga mäklare! Läs mer
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt radhus .
    Jens har varit vänlig, proffsig ,kunnig och engagerad genom hela processen.

Vi har blivit otroligt bra bemötta och affären blev över förväntan. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt villa.
    Blev väldigt bra bemött o allt har gått väldigt smidigt, långt över våra förväntningar. Läs mer
  • Liam L
    Liam L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en bostadsrätt och jag blev bemött av Linus på absolut bästa sätt. Är super nöjd med hans jobb! Läs mer
  • Felix B
    Felix B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Seriös och bra mäklare utan krångel. Rekommenderas till alla! Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket professionell, snabb återkoppling, effektivitet och trevligt bemötande. Hade inte kunnat vara mer nöjd! Läs mer
    2018-05-06 Malin H svarar Malin S
    Tack snälla Malin för fint omdöme. Roligt att jag fick möjligheten att hjälpa dig med lägenhetsköpet. All lycka till nu 👍🏻😀/Malin
  • Christina A
    Christina A skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemött. Positiv. Snabb service. Snabba svar vid mejl Läs mer
    2018-05-06 Malin H svarar Christina A
    Tusen tack Stina för förtroendet att sälja din fina lägenhet och för varma ord. Vi ses snart igen 😀/Kram Malin
  • Göran P
    Göran P skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en bostadsrätt för att flytta till en + 55 lägenhet.
    Vi har från första stund blivit professionellt bemötta. Vi har sålt vår bostadsrätt till ett bra pris. Eva har ställt upp och gjort 2 extravisningar för köpare som kommer från andra orter.

Sammantaget är vi väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och speciellt med Eva Erkers Löfstrand. Läs mer
    2018-05-03 Eva Erkers Löfstrand svarar Göran P
    Tack för den fina återkopplingen! Roligt att höra att ni är nöjda. /mvh Eva
  • Pontus W
    Pontus W skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag fick hjälp med att sälja min lägenhet nyligen och de fixade med styling och skötte allting exemplariskt.
    Extravisningar på kvällar samt helger var inget problem och återkopplingen var suverän.
    Upplevelsen var över förväntan och affären gick smidigt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Laila H
    Laila H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var kunnig och rak. Personligen gillar jag nog mer en ödmjukare framtoning. Känns som allt gick väldigt fort från visning till kontrakt skrivning. Läs mer
  • Natalia S
    Natalia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Manne är proffs i sitt yrke. Hans bemötande förmedlar trygghet och säkerhets känsla får man från första stunden. Läs mer
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket professionell.
    Bra att diskutera med och otroligt ödmjuk.
    Ser till att få saker gjorda.
    Sålde mitt hus innan första visningen. Läs mer
  • Michael K
    Michael K skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra och snabb, vi har inom 1 vecka båda köpt och sold lägenhet. Vi är mycket nöjde med Evas effektivitet och bemötande Läs mer
    2018-05-03 Eva Erkers Löfstrand svarar Michael K
    Det var roligt att höra att ni är nöjda! Tack för förtroendet att få hjälpa er!/mvh Eva
  • Carl E
    Carl E skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kunde beskriva nyproduktionen bra så att kunden får en förståelse av objekt då det ej är färdig byggt.
    Lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostadsrätt.
    Proffsig o engagerad mäklare.
    Trots stort intresse från början blev det en blygsam budgivning som dock resulterade i ett slutpris i nivå med vad vi betalade för Lgn för ett år sedan. Läs mer
    2018-04-26 Eva Erkers Löfstrand svarar Håkan N
    Tack för det fina omdömet och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mkt proffsigt bemötande. Nöjd kund! Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har fått ett mycket trevligt och sakligt bemötande av mäklaren Malin som handlade vårt köp av lägenheten på skommarsbacken i Valbo. Läs mer
    2018-04-25 Malin H svarar Anders E
    Anders, det var ett sant nöje att få göra affär med Er. Tack snälla för möjligheten och för fint omdöme. All lycka till nu så hörs vi framöver//Malin
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte ett hus.
    Väldigt bra bemött, enkel att ha att göra med. Väldigt nöjda Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej! Jag har sålt en bostadsrätt i kollektivhuset Blomstret.
    Jag blev mycket väl bemött av Manne och fick ju dessutom ett lån av SEB, samarbetspartner med Sv Fast, vilket var en förutsättning för att jag skulle kunna köpa den bostad jag ville köpa på annan ort, varför jag tyckte det var självklart att välja Sv Fast som mäklare.

Jag vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar; jag kan bara säga att jag lärde mig en hel del av det här skeendet, som jag skulle kunna ha nytta av om jag skulle sälja en bostad an annan gång:

Jag skulle ha sett till att det var tydligare/tydligt för mig när utkastet till annonsen skulle vara klart – jag skulle ha antecknat vad vi kom överens om hela tiden.
    Jag skulle först ha velat se den i ett typ Worddokument, gärna tillsammans med mäklaren, i lugn och ro, i bättre tid innan den skulle läggas ut som annons.
    Då skulle jag också ha kollat igenom länken om kollektivhuset ordentligt och genast noterat att den inte uttryckte fakta om kollektivhuset på ett tydligt och bra sätt; då hade det stått en bra och informativ länk redan från början.
    (Det gick alltså för fort för mig från början, vilket fick till följd att vi ändrade en del efterhand, så att alla de många första som tittade på t ex Hemnet kanske fick en skev bild av objektet och inte blev intresserade av det.)

Det känns inte som om Manne och köparen (och jag) var jättebra på att kommunicera med varandra, vilket bl a fick till följd att Manne fick lov att visa lägenheten en gång extra, och att det blev otydligt/oenighet angående tillträdesdatumet för köparen, vilket tack och lov löste sig till slut, men det kändes lite obehagligt där i slutändan för mig (”Tänk om hon inte skriver på nu...”), varför jag valde att skicka ett litet sms, en liten trevare till henne under helgen innan hon skulle skriva på, och det tycktes falla i god jord.

Jag har alltså lärt mig en hel del av den här processen, och det är ju bra!
    Jag är så nöjd med resultatet av det hela!
    Vänligen
    Birgitta Aulin
    PS. Jag är uppriktigt sagt inte förtjust i/imponerad av att ni stöder Barncancerfonden med en del av era intäkter.
    Dom gör säkert mycket gott, men jag tror att det mycket kan vara livsstilsfaktorer som bidrar till att folk blir sjuka, medan jag gissar att mycket forskning satsar mer på att bota än på att förebygga.
    Det är ju fint att ge pengar till goda ändamål, och säkert svårt att hitta något som tillfredsställer alla. Läs mer
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Villa.
    Förtroendeingivande. Kunnig.
    Förväntningar: första gången vi säljer så förväntningarna var väl att få villan såld till utgångspriset.
    Det blev en lyckad försäljning med ett bra plus.
    Har vetat under lång tid att vi ska sälja så det var väldigt skönt att när det blev skarpt läge gick det fort.
    Mycket nöjd med samarbetet. Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde vårt radhus via Jens. Jens är väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Smidig affär och bra kommunikation med mäklaren genom hela affären! Läs mer
  • Urban S
    Urban S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt ett radhus (bostadsrätt)
    Bra bemötande av mäklaren och bra löpande information.
    I och med att ett inspel kom innan första visning så har mäklaren gjort ett bra arbete med att reda ut detta problem.
    Upplevelsen av SF och Eva är att det har gjort ett bra arbete på en svajig marknad. Läs mer
    2018-04-25 Eva Erkers Löfstrand svarar Urban S
    Tack för det och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!/mvh Eva
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi anlitade Magnus vid försäljning av vår hus på Bäckvägen 7 i Bomhus. Vi är mycket nöjda med hans bemötande, upplägg och service.
    Vi uppskattade speciellt hans tydlighet, strategiska färdigheter, erfarenhet, service samt återkoppling för att i lagom nivå hålla oss informerade.

Magnus överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa mäklaren i Gävle! När det var dags att sälja mammas lägenhet var det Eva vi hade blivit rekommenderad av våra vänner och vi är mycket nöjda med det valet. Eva hjälpte oss genom hela affären och var behjälplig i alla lägen, även kostnadsfritt när det var dags för deklarationen, bra service! Mamma fick mer än hon tänkt sig och var jättenöjd. Vi kan lugnt rekommendera Gävles bästa mäklare. Tack Eva! Läs mer
    2018-04-19 Eva Erkers Löfstrand svarar Karin A
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Patrik är en noggran och skicklig mäklare som sätter kunden i centrum, ingen fråga är för dum, han hjälper även till efter att affären har gått i genom om man har någon fråga och han har möjlighet att hjälpa till. Läs mer
    2018-04-17 Patrik J svarar Andreas N
    Tusen tack för en fin rekommendation Andreas!
  • Hedda R
    Hedda R skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Helt Ok, för vissa passar muntlig genomgång av avtal för andra passar det sämre, (oss med dåligt hörselminne).
    Nu behölls alla papper på kontoret för påskrift av den andra parten, (bostadsrättsföreningen).
    Jag tycker jag borde fått med mig något skriftligt eller på mail som förtydligar nästa steg. Nu väntar jag på avtal som är underskrivet av den andra parten + belopp/faktura.
    Sista betaldag för handpenning är klart sedan länge.

Undrar lite varför jag skrev på först och inte den andra parten då kunde jag fått avtal med mig hem... ... Läs mer
    2018-04-16 Patrik J svarar Hedda R
    Tack för ditt omdöme. Vi tar med oss dina åsikter till nästa gång för att försöka förbättra just det här steget i köpprocessen. Som vanligt är du välkommen att höra av dig till mig om något är oklart.
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt och positivt bemötande! Läs mer
  • Cathrine N
    Cathrine N skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig och professionell. Väldigt tillmötesgående när vi krånglade med tider m.m. Kände verkligen att vi hade chansen att ställa frågor och få svar som vi var nöjda med. Tillgänglig och vi kunde ha kontakt utifrån våra premisser så som tillexempel via sms då vi jobbar och många gånger har svårt att svara i telefonen under kontorstid. Läs mer
    2018-04-13 Patrik J svarar Cathrine N
    Tusen tack för fint omdöme Cathrine! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • Christina J
    Christina J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande och trevlig. Har varit snabb att svara om jag inte genast fått tag på honom. Har hjälpt mig med de frågor jag haft. Läs mer
    2018-04-13 Patrik J svarar Christina J
    Tack för fint omdöme Christina, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!
  • Dan J
    Dan J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Han är trevlig och engagerad ,kompetent och förtroendegivande Läs mer
    2018-04-12 Patrik J svarar Dan J
    Tusen tack för fint omdöme Dan! Hoppas ni kommer att trivas i er nyproducerade lägenhet!
  • Mats B
    Mats B skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Glad och trevlig kille som samtidigt ger ett seriöst intryck och har den kunskap man vill ha hos en mäklare som kund. Det kändes tryggt att sälja med hjälp av Manne. Läs mer
  • Gun L
    Gun L skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra! Professionell. Styrde, gav råd, hjälpte till och var alltid tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • Manfred W
    Manfred W skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej Patrik !
    Tack för ett positivt och trevligt bemötande vid försäljningen
    av vårt hus och vid köpet av nya lägenhet.
    Du visade ett proffsigt kunnande och var ett stort stöd och
    hjälp i våra affärer.
    Ett stort tack från
    Berit och Manfred Wieske-Holmberg ! Läs mer
    2018-04-09 Patrik J svarar Manfred W
    Tusen tack för ett mycket fint omdöme och förtroendet att hjälpa till med era bostadsaffärer Manfred och Berit!
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Seriös, tydlig, kunnig. Informerade på ett pedagogiskt sätt Läs mer
    2018-04-09 Patrik J svarar Lotta K
    Fina ord, hoppas att ni kommer att trivas med ert nya boende!
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Inga problem alls, fick svar på alla frågor. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lite ung och förvirrad, men lyckades bra med försäljningen av min lägenhet och var hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mer än nöjd med en fantastisk försäljning. Läs mer
  • Siv L
    Siv L skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en bostad på Sandmogatan i Gävle, Strömsbro.
    Manne har haft en vänlig framtoning i sitt bemötande.
    Under de omständigheter som var på bostadsmarknaden just då under dippen, utförde Manne sitt uppdrag på bästa sätt. Läs mer
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Manne har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet i Gävle. Otroligt hjälpsam, professionell och kunnig mäklare. Vi är väldigt nöjda med själva försäljningen och med vårt samarbete med Manne. Vi kan starkt rekommendera honom som mäklare. Läs mer

Nygatan 29, 801 35 Gävle