Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 104 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Gunvi B
    Gunvi B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig, tillmötesgående,professionell med det ”lilla extra”! Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lätt att jobba med, lyssna och vägledde oss genom vår försäljning. bra koll på marknaden. Läs mer
  • Robin E
    Robin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt bra! Proffsigt av både mäklare och medarbetare Läs mer
  • Leif S
    Leif S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket gott bemötande och mycket seriös och kunnig. Rekommenderas Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt kunnig och påläst, förtroende givande Läs mer
  • Gun-Britt N
    Gun-Britt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra! Fick tydligt veta det vi behövde på ett mycket trevligt sätt. Vi har fullt förtroende för honom Läs mer
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt bra och engagerad mäklare med kunden i fokus. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Rakt, trevligt och proffsigt. Malin skötte försäljningen av vår bostadsrätt på ett effektivt och tillfredsställande sätt. Vi är myclet nöjda och kan verkligen rekommendera Malin som mäklare. Läs mer
    2017-12-29 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Stefan B
    Tusen tack Stefan för Erat förtroende och fina ord, värmer i hjärtat//Malin
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jordnära och pålitlig. Snabba svar och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-12-29 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Lisa E
    Tack snälla Lisa för fint omdöme och bra samarbete. Du kommer att stortrivas i nya bostaden. Gott Nytt År/Malin
  • Christer S
    Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Manne Petterson hjälpte oss 3 syskon att förmedla en 2 rumslägenhet på Kaserngatan 25 a i Gävle.
    Jag är övertygad om att det var hans proffesionella
    bemötande som avgjorde försäljningen.
    Mycket tack från oss syskon. Läs mer
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra bemötande och service. Snabba svar!! Läs mer
    2017-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Ulla J
    Det är en självklarhet :) Tack snälla för förtroendet och ha en riktigt God Jul//Malin
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling Läs mer
  • Annika G
    Annika G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt bemötande, kunskap och bra samarbete. Läs mer
    2017-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Annika G
    Tack snälla Annika för förtroendet. Ha nu en riktigt God Jul så hörs vi på andra sidan åren. Kram Malin
  • Emma Z
    Emma Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kändes väldigt kompetent och ingav stort förtroende. Vi blev bemötta på det plan vi befann oss. Otroligt driven mäklare som skötte allt precis som överenskommet. Rekommenderas starkt till andra! Läs mer
    2017-12-15 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Emma Z
    Fina och varma ord Emma. Tack snälla för förtroendet. Ha en riktigt God Jul nu. Kram Malin
  • Britt-Marie R
    Britt-Marie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjd med Jens som mäklare, det fungerade mycket bra med visningarna, och det gick lätt att få kontakt med honom när vi ringde, en mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Helnöjd med mäklare Eva Erkers. Bra bemötande och proffsig tycker jag hon är. Läs mer
    2017-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Åsa K
    Tack Åsa och tack för förtroendet! /mvh Eva
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Rekommenderar Linus varmt! Trots en skakig marknad lyckas han sälja min lägenhet till rekordpris! Ödmjuk, ärlig och lättillgänglig! Läs mer
  • Kent S
    Kent S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    En perfekt genomförd husfösäljning från första kontakt till sista uppföljning.. Rakt igenom toppbetyg. Läs mer
    2017-12-07 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Kent S
    Tack för väldigt fina ord och för förtroendet att sälja ert hus. Vi ses snart igen, allt gott! //Erica
  • Elin J
    Elin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig och engagerad mäklare som inger förtroende. Läs mer
  • Bo E
    Bo E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande proffisionellt och intresserat av att göra en bra affär för oss i en besvärlig situationmed all uppståndelse i pressen ang. nya bestämmelser vid köp av fastighet,och försäljning av fastighet. Läs mer
    2017-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Bo E
    Tack Bosse för dom värmande orden! Jonas
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Helt ok, mäklaren kom spontant tillbaka och rapporterade hur statusen var och hur försäljningen fortskred. friktionsfritt och okomplicerat. Läs mer
  • Julia L
    Julia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Rekommenderar Linus till alla som ska sälja deras bostad. Läs mer
  • Ove L
    Ove L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Professionell, kunnig, trevlig. Hade inga förväntningar så min upplevelse av mäklaren är bara positiva. Läs mer
  • Sten Åke R
    Sten Åke R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjd med vår mäklare. Han gjorde ett mycket bra jobb och var trevlig. Läs mer
  • Klas L
    Klas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus har varit mycket proffsig och vi är glada att vi anlitade honom. Han ingav ett stort förtroende och försäljningen gick snabbt och smidigt, vi är även nöjda med slutpriset. Vi kan varmt rekommendera honom till vänner och bekanta som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket professionellt och kompetent. Entusiastisk men anda down to earth. Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är mycket nöjd med hur min mäklare har skött vår lägenhetsaffär med professionalism och ett bra bemötande mot oss som kund. Läs mer
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Villig att ställa upp, upplevde att verklligen få affären slutförd på snabbtid. för de ville säljaren också. Bra Manne Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva Erkers Löfstrand vid Svensk Fastighetsförmedling har skött uppdraget på bästa sätt.
    Eva har visat ett professionellt och trevligt sätt vid bemötande av mig som kund.
    Enkelt, tryggt och proffsigt. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Gunilla S
    Tack för ditt fina omdöme och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen!/mvh Eva
  • Anna B
    Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Man kan inte få en bättre mäklare än Linus. Otroligt duktig och proffesionell i sitt yrke! Levererar snabbt och på topp! Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    När vi skulle sälja vårat hus valde vi Linus Lindqvist på Svensk Fastighetsförmedling. Linus sålde även en bostadsrätt som vi köpte tidigare. Vi är mycket nöjda med bemötande och Linus har verkligen gjort sitt jobb. Vi kan rekommendera Linus om ni behöver ett proffs./ Tomas och Marie Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Super bra bemötande, proffsig,förstående och lättsam! Över förväntan och då var dom höga från början. Rekommenderar Malin till alla som skall sälja en bostad. Läs mer
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Therese S
    Tusen tack Therese för varma och fina ord och för förtroendet att sälja din lilla pärla. Det var ett sant nöje att få samarbeta med dig :). Kram Malin
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva är verkligen professionell. Hon har gett ett bra intryck och svarat på alla mina frågor. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra! Bra på alla sätt och vis Läs mer
  • Emil P
    Emil P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Emil är en välbemötande och kunnig mäklare. Han talar om ev. brister med huset, men också vad som är nyligen påkostat på huset. Kort sagt så är han en mycket bra mäklare! Läs mer
    2017-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Emil P
    Tack Emil! Kul att du hittade ett hus som passade:) /Emil S
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Manne har alltid stort engagemang och går in helhjärtat för affären. Han är lätt att nå och man får alltid en ärlig åsikt från honom. Han går den extra milen och han är bäst helt enkelt! Därför är han den enda som fått sälja våra två bostäder. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket tillmötesgående, yrkesskicklig och sympatisk mäklare!
    Tack för att vi fick samarbeta med Dig Katarina i Gävle. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Anna S
    Tack för trevligt samarbete och förtroendet att få hjälpa er! Lycka till med nya huset! Mvh Katarina
  • Leif J
    Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej. bemötande var bra,mäklarn visste vad hon pratade om och var bra på att tala om vad lägenheten hade för standard och vad som rustats senaste tiden,och ett bokslut fanns för föreningen tillgängligt och d kändes ok. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Leif J
    Tack snälla Leif för trevligt bemötande och fint omdöme. Allt gott//Malin
  • Robert S
    Robert S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    När vi skulle sälja vår lägenhet valde vi inte Svensk Fastighetsförmedling utan vi valde Linus Lindqvist. Vi är oerhört nöjda och skulle välja Linus igen vid en framtida försäljning. Linus har väldigt bra koll på hur marknaden ser ut och vad man som säljare kan förvänta sig. Vidare är han väldigt lyhörd, tillgänglig och flexibel. Vi kände att Linus verkligen jobbade för att vi som säljare skulle bli nöjda, det gjorde att vi kände oss trygga hela vägen från start till mål. Ett riktigt proffs! Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffesionell mäklare som på ett mycket bra sätt levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Genomgående bra bemötande och kommunikation från början till slut! Läs mer
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Mattias E
    Tack snälla Mattias för gott samarbete och förtroende. Allt gott//Malin
  • Ewa Å
    Ewa Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är jätte nöjda med vad Malin sa till oss,hon förklarade när Vi inte visste vad skulle hända. Läs mer
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Ewa Å
    Tack snälla Ewa för förtroendet, det var ett rent nöje att leda Er genom affären. Kram Malin
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lätt att få tag på samt och väldigt flexibel. Rekommenderas absolut. Läs mer
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Jonas Ö
    Tusen tack Jonas för fina rekommendationer. Välkommen hem till Gävle och all lycka till med nya lägenheten//Malin
  • Helena J
    Helena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag fick ett väldigt gott bemötande och det var en trygg hjälpande hand genom processen. Tack fina Malin! Läs mer
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Helena J
    Nöjet helt på min sida Helena. Tack för fint omdöme. Vi ses snart igen :) Malin
  • Karin B
    Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Som kund är jag mycket nöjd
    med bemötande,med försäljningen snabbt jobbat,
    Linus får en tia av tio möjliga
    Mvh Karin Hägglöf Läs mer
  • Raymond S
    Raymond S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Det har fungerat bra och vi har blivit proffsigt bemötta. Läs mer
  • Gabriel E
    Gabriel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra och jättetrevlig mäklare som visade gott bemötande direkt och stort engagemang!
    Manne hjälpte mig med allt som jag önskade och han var enkel att ha och göra med. Ska jag sälja någonting i Gävle igen kommer jag absolut välja Manne! Läs mer
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vet inte hur aktiv du var för att finna köpare. Men det slutade bra och vi är nöjda med slutresultatet i alla delar. (Bemötande, professionalitet, pris, provision etc) Läs mer
  • Michael A
    Michael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Toppen, bra dialog och saklig. Läs mer
  • Denise O
    Denise O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Allt gick väldigt smidigt. Möte med mäklare, fotograf, annons och visning. Det var över förväntan. Läs mer

Nygatan 29, 801 35 Gävle