Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 127 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Gunilla R
    Gunilla R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Alltid lika trevlig och tillmötesgående. Bra och träffsäkra värderingar. Hjälpsam vid frågor. Uppfyllt alla våra förväntningar. Läs mer
  • Erik F
    Erik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus gjorde ett toppenjobb med min försäljning. Mycket tydlig i kommunikationen under processen och jag är mer än nöjd med resultatet. Läs mer
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jens Bengtsson på Svensk fastighets förmedling gav ett positivt, jordnära och bra intryck redan från start. Vi va på flertalet av hans visningar innan vi slog till och köpte bostad.
    Vi som är nyblivna (rookies) husägare kunde känna oss lugna och trygga med honom som mäklare genom hela processen.
    Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Sigurbjörn M
    Sigurbjörn M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Glad, trevlig, kompetent. Känner mig trygg som kund.
    Överträffar förväntan. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Sigurbjörn M
    Tack för dom fina orden och rekommendationen. // Jonas
  • Christine Å
    Christine Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi fick ett otroligt bra och professionellt bemötande av vår mäklare Jens Bengtsson.
    Han levde upp över vår förväntan och kan varmt rekommendera honom till andra som går i säljtankar.
    Han ställde alltid upp oavsett om det gällde värdering eller försäljning. Läs mer
  • Clara H
    Clara H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Smidigt och bra hantering av försäljningen, visningen och annonseringen! Rekommenderas. Läs mer
  • Keith J
    Keith J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Ett stort engagemang, proffsig med sitt kunnande och verkligen positiv i sitt bemötande.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-02-16 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Keith J
    Tusen tack Keith och Linnea för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av Er fantastiskt fina lägenhet. Kram Malin
  • Ronny A
    Ronny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket trevligt bemötande från första mötet och genom hela försäljningsprocessen Läs mer
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra bemötande, trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • Mohammad N
    Mohammad N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    En bra mäklare rekommenderar starkt. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin är ett proffs. Kan sin branch. Vet hur man bemöter människor. Tydlig, rak men ändå med fingertoppskänsla. Kommunicerar och följer upp kontakt snabbt. Obotligt positiv på ett bra sätt. Är helnöjd med hennes jobb hur hon hanterat min försäljning. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Martin A
    Tack snälla Martin för fin rekommendation. Värmer i hjärtat. Det var en ära att få hjälpa till. Lycka till nere i Laholm. Kram Malin
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra bemötande från start till avslut. Bra återkoppling under hela processen. Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra, förtroendeingivande bemötande. Läs mer
  • Catarina O
    Catarina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Otroligt bra bemötande, serviceminded, och kunnig på ett naturligt sätt. Som säljare är jag jättenöjd! Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Catarina O
    Tack snälla Catarina för förtroendet att sälja din fina lägenhet och för fina ord. Malin
  • Pär P
    Pär P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket professionellt bemötande och kunnigt.
    Full koll på allt😄 Läs mer
  • Lars F
    Lars F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabb, kunnig och ett bra bemötande. Tillgänglig vilket är viktigt vid försäljning av lägenhet tycker jag. Dessutom glad vilket alltid underlättar. Kan varmt rekommendera Malin Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Lars F
    Tusen tack Lasse för härligt samarbete, fina ord och förtroende. Kram Malin
  • Adrian S
    Adrian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt bra mäklare med bra och profotionellt bemötande.
    Hjälper alltid till vid minsta fråga man har.
    Linus har garanterat överträffat våran förväntan.
    Hälsningar Adrian & Julia Läs mer
  • Jens L
    Jens L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande av Linus och allt har gått väldigt smidigt och bra så det gjorde det enkelt för mig då de också var min första lägenhet jag köpte ! Läs mer
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Fantastiskt trevlig, effektiv och personlig mäklare! Inget "satt fast". Jag kan varmt rekommendera Malin Hagberg på Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Sanna H
    Tack snälla Sanna för förtroendet och fin rekommendation. Malin :)
  • Karl-Oskar B
    Karl-Oskar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Bra svar på alla frågor och tar snabbt fram svar på det som inte kan svaras på i stunden. Vi är väldigt nöjd med den mäklare som hjälpt oss. Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har inte träffat Jens förut. Och det tog inte lång tid innan jag kände att han känner av mina behov. Och även om det objekt vi sågs på Inte skulle bli något med ,så kände jag att jag gärna tar hjälp av honom söka annat.

Nu gick processen fortare än jag själv kunde ana och det blev ett köp. Jag är är jättenöjd. Och hans lugn och beskrivande av paragrafer gör att man känner sig trygg att skriva under.

Mitt första köpa via mäklare, men har träffat en del andra och inte alls känt samma mottagande och engagemang.

Tack Jens och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Är väldigt nöjd med Manne som mäklare. Han har under hela processen varit väldigt närvarande , proffsig och tillmötesgående. Han är flexibel, ärlig, tydlig, inlyssnande, trevlig och levde verkligen upp till mina förväntningar. Som säljare så kände jag mig väldigt trygg med att ha Svensk fastighets förmedling och Manne som mäklare och kan varmt rekommendera dom både till framtida säljare och köpare! Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt och proffsigt bemötande. Tillgänglig för frågor och funderingar under försäljningen Läs mer
  • Gunvi B
    Gunvi B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig, tillmötesgående,professionell med det ”lilla extra”! Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lätt att jobba med, lyssna och vägledde oss genom vår försäljning. bra koll på marknaden. Läs mer
  • Robin E
    Robin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt bra! Proffsigt av både mäklare och medarbetare Läs mer
  • Leif S
    Leif S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket gott bemötande och mycket seriös och kunnig. Rekommenderas Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt kunnig och påläst, förtroende givande Läs mer
  • Gun-Britt N
    Gun-Britt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra! Fick tydligt veta det vi behövde på ett mycket trevligt sätt. Vi har fullt förtroende för honom Läs mer
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt bra och engagerad mäklare med kunden i fokus. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Rakt, trevligt och proffsigt. Malin skötte försäljningen av vår bostadsrätt på ett effektivt och tillfredsställande sätt. Vi är myclet nöjda och kan verkligen rekommendera Malin som mäklare. Läs mer
    2017-12-29 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Stefan B
    Tusen tack Stefan för Erat förtroende och fina ord, värmer i hjärtat//Malin
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jordnära och pålitlig. Snabba svar och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-12-29 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Lisa E
    Tack snälla Lisa för fint omdöme och bra samarbete. Du kommer att stortrivas i nya bostaden. Gott Nytt År/Malin
  • Christer S
    Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Manne Petterson hjälpte oss 3 syskon att förmedla en 2 rumslägenhet på Kaserngatan 25 a i Gävle.
    Jag är övertygad om att det var hans proffesionella
    bemötande som avgjorde försäljningen.
    Mycket tack från oss syskon. Läs mer
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra bemötande och service. Snabba svar!! Läs mer
    2017-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Ulla J
    Det är en självklarhet :) Tack snälla för förtroendet och ha en riktigt God Jul//Malin
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling Läs mer
  • Annika G
    Annika G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt bemötande, kunskap och bra samarbete. Läs mer
    2017-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Annika G
    Tack snälla Annika för förtroendet. Ha nu en riktigt God Jul så hörs vi på andra sidan åren. Kram Malin
  • Emma Z
    Emma Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kändes väldigt kompetent och ingav stort förtroende. Vi blev bemötta på det plan vi befann oss. Otroligt driven mäklare som skötte allt precis som överenskommet. Rekommenderas starkt till andra! Läs mer
    2017-12-15 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Emma Z
    Fina och varma ord Emma. Tack snälla för förtroendet. Ha en riktigt God Jul nu. Kram Malin
  • Britt-Marie R
    Britt-Marie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjd med Jens som mäklare, det fungerade mycket bra med visningarna, och det gick lätt att få kontakt med honom när vi ringde, en mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2018-01-30 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Britt-Marie R
    Tack så mycket för de värmande orden Britt-Marie!
    m v h
    Jens
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Helnöjd med mäklare Eva Erkers. Bra bemötande och proffsig tycker jag hon är. Läs mer
    2017-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Åsa K
    Tack Åsa och tack för förtroendet! /mvh Eva
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Rekommenderar Linus varmt! Trots en skakig marknad lyckas han sälja min lägenhet till rekordpris! Ödmjuk, ärlig och lättillgänglig! Läs mer
  • Kent S
    Kent S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    En perfekt genomförd husfösäljning från första kontakt till sista uppföljning.. Rakt igenom toppbetyg. Läs mer
    2017-12-07 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Kent S
    Tack för väldigt fina ord och för förtroendet att sälja ert hus. Vi ses snart igen, allt gott! //Erica
  • Elin J
    Elin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig och engagerad mäklare som inger förtroende. Läs mer
  • Bo E
    Bo E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande proffisionellt och intresserat av att göra en bra affär för oss i en besvärlig situationmed all uppståndelse i pressen ang. nya bestämmelser vid köp av fastighet,och försäljning av fastighet. Läs mer
    2017-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Bo E
    Tack Bosse för dom värmande orden! Jonas
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Helt ok, mäklaren kom spontant tillbaka och rapporterade hur statusen var och hur försäljningen fortskred. friktionsfritt och okomplicerat. Läs mer
  • Julia L
    Julia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Rekommenderar Linus till alla som ska sälja deras bostad. Läs mer
  • Ove L
    Ove L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Professionell, kunnig, trevlig. Hade inga förväntningar så min upplevelse av mäklaren är bara positiva. Läs mer
  • Sten Åke R
    Sten Åke R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjd med vår mäklare. Han gjorde ett mycket bra jobb och var trevlig. Läs mer
  • Klas L
    Klas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus har varit mycket proffsig och vi är glada att vi anlitade honom. Han ingav ett stort förtroende och försäljningen gick snabbt och smidigt, vi är även nöjda med slutpriset. Vi kan varmt rekommendera honom till vänner och bekanta som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket professionellt och kompetent. Entusiastisk men anda down to earth. Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är mycket nöjd med hur min mäklare har skött vår lägenhetsaffär med professionalism och ett bra bemötande mot oss som kund. Läs mer

Nygatan 29, 801 35 Gävle