Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 1007 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• 2019-11-15

Natasha V skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en villa och i samma veva sålt en lägenhet. Bara bra bemötande från Patrik, flexibel och trevlig. Läs mer
  • 2019-11-14

Sara O skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Smidigt trevligt och proffsigt Läs mer
    2019-11-14 Eva E svarar Sara O
    Tack för det och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen igen! /mvh Eva
  • Kadir G

2019-11-14

Kadir G skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Andra gången vi köper av Eva. Hon är helt fantastiskt på alla sätt och vis. Jag och min familj känner oss sjukt trygg och allt gick snabbt och smidigt. STORT TACK EVA. Vår familj är sjukt nöjda Läs mer
    2019-11-14 Eva E svarar Kadir G
    Tack för era fina ord, det värmer verkligen att höra! Så roligt att jag fick möjligheten att hjälpa er igen! Ni kommer att trivas jättebra i er nya bostad! /mvh Eva
  • 2019-11-13

Anders L skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig och mycket kunnig. Lugn, vilket behövs i en köp/sälj situation av en fastighet. På det hela taget är vi positiva. Läs mer
  • 2019-11-12

Marianne Å skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket nöjd med allt från köp till försäljning Läs mer
    2019-11-14 Eva E svarar Marianne Å
    Tack, det var roligt att höra! Kul att få hjälpa dig med både köpet och försäljningen, hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad! /mvh Eva
  • 2019-11-11

Ashraf Q skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag rekommenderar starkt Patrik Jogedal för den som vill sälja sitt boende. Patrik sålde precis min lägenhet. Han är lyhörd och framför allt väldigt tillgänglig, svarar snabbt och tydligt och håller en informerad! Han är proffsig och har god kunskap inom branschen! Läs mer
    2019-11-11 Patrik J svarar Ashraf Q
    Stort tack Ashraf för fina ord! Känns bra att du är nöjd med försäljningen!

Pontus H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en bostadsrätt på Gävle strand. Jag är supernöjd med mäklaren då affären var snabb utan att vara för påskyndad. Han fixade till visning och kontraktskrivning inom några dagar, vilket passade mig perfekt. Jättenöjd! Läs mer

Richard Ö skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Första gången jag säljer något och Manne har varit tydlig och beskrivit steg för steg, haft otroligt bra kontakt genom hela processen! Kan varmt rekommendera svensk fast och Manne! Läs mer

Miriam skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte en villa innan ordinarie visning och Linus löste visning snabbt och smidigt. Han gav ett seriöst intryck och hade en omtanke för oss som köpare, och var väldigt tillmötesgående utan att försöka pusha fram en affär. Vi skrev kontraktet med hjälp av en kollega till Linus eftersom han var bortrest. Samma dag ringer han ändå till oss för att säkerställa att allt gått bra och att allt känns bra. Bra bemötande! Läs mer
  • 2019-11-06

Victor A skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt och engagerad att sälja lägenheten behövde bara 3 visningar för att få igång budgivning. Våran andra mäklare hade 10 visningar utan några resultat alls Läs mer
  • 2019-11-05

Kerstin F skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande, mycket tillmötesgående, proffsig genomgång av kontrakt Läs mer
  • 2019-11-04

Margareta B skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är nöjd med mäklaren och kommer att rekommendera er till andra. Läs mer
  • 2019-11-02

Per K skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Han gav ett trevlig, kunnigt och förtoendeingivade intryck och svarade på alla frågor direkt eller återkom mycket snabbt. Läs mer
    2019-11-04 Patrik J svarar Per K
    Stort tack för det fina omdömet Per!
  • 2019-11-02

Annakarin B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt engagerad och utrustad med ett enormt tålamod. En ödmjuk och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-11-04 Patrik J svarar Annakarin B
    Tusen tack för de fina orden och betyget!

Håkan B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en villa. Bra bemött men kände att mäklaren till en början inte ville medla utan först efter tag. Då han blev mera objektiv och sökte en lösning som både köpare och säljare kunde acceptera,. Läs mer
  • 2019-11-01

Johan L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Efter letande och ett antal visningar hittade vi rätt lägenhet förmedlad av Eva. Eva var engagerad, förtroendeingivande och tillgänglig både vid visning och löpande kontakt fram till kontraktskrivningen. Vi kan absolut rekommendera Eva. Läs mer
    2019-11-06 Eva E svarar Johan L
    Tack, det glädjer mig att höra! Kul att jag fick hjälpa er att hitta rätt bostad och att ni kommer att trivas där! /mvh Eva

Anna H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Den bästa man kunde haft
    Väldigt nöjd med allt hon gjort. Läs mer

Rikard H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en lägenhet och sålt ett radhus. Blev mycket bra bemött men tydlighet och positivitet hos mäklaren. bra dialog med oss som kund vid tex. budgivningar. Läs mer
  • Åke B

2019-10-31

Åke B skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    En bostadsrätt och en kolonilott

Mycket bra bemötande, mycket hjälpsam

Mycket höga förväntningar som mäklaren levde upp till. Läs mer
  • 2019-10-31

Sigrid B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi köpte en 3:a på Alderholmen i Gävle. Blev en snabb affär. Vi hade sett några liknande lägenheter innan vi bestämde oss för denna. Kontakten med mäklaren blev kort. Han var lättsam och klar och tydlig att ha att göra med. Läs mer
    2019-11-01 Patrik J svarar Sigrid B
    Stort tack för det fina omdömet, lägenheten kommer att passa er perfekt!
  • 2019-10-31

Lars Göran Å skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt ett fritidshus. Mäklaren uppträdde på ett lungt och korrekt sätt. Motsvarade mina förväntningar till fullo. Läs mer
    2019-11-01 Patrik J svarar Lars Göran Å
    Stort tack för fina ord! Det gläder mig att du är nöjd!
  • 2019-10-30

Carin W skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde vår bostadrätt och fick en fantastisk hjälp; snabbt, effektivt och mycket bra. Dessutom ett väldigt trevligt bemötande. vi är med andra ord mycket nöjda. Läs mer

Uno B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt - en 3a vid havet i Gävle - en jättetrevlig lägenhet i ett nytt område.
    Mäklaren var mycket trevlig och hanterade ärendet på ett skickligt sätt. Vi fick stort förtroende för mäklaren som vi också uppfattade behandlade spekulanterna respektfullt.
    KORT SAGT - PROFESSIONELLT BEMÖTANDE ! Läs mer
    2019-10-30 Patrik J svarar Uno B
    Tusen tack för det fina omdömet Uno! Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten!

Ulla S skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lugn och trovärdig. Trevligt bemötande och lätt att nå och få svar av. Läs mer
    2019-10-30 Patrik J svarar Ulla S
    Stort tack för det fina omdömet Ulla!

Johanna H skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jonas kändes trovärdig och jordnära och vi är mycket nöjda med honom som mäklare nu när vi köpt vårat hus. Bra kunskaper om området och stor vilja att lösa situationer som kan uppstå. Läs mer
    2019-10-29 Jonas Ö svarar Johanna H
    Tack Johanna, roligt att ni känner er nöjda med ert köp, ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • 2019-10-29

Nathalie I skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte ett hus av Katarina. Trevlig, och bra kontakt hela vägen. Läs mer
  • 2019-10-28

Mats Olov H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    En ganska odramatisk försäljning som gick snabbt och smidigt. Mäklaren skötte sig utmärktenligt vårt förmenande Läs mer
  • 2019-10-27

Thomas R skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    I samband med uppdraget att sälja min bostadsrättslägenhet har mäklaren Katarina Hansson uppvisat ett mycket vänligt, positivt och trevligt bemötande samt, visat stort engagemang och varit ytterst tillgänglig. Läs mer
  • 2019-10-27

Sara J skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt en bostadsrätt (radhus).
    Trevlig mäklare på alla sätt och vis.
    Hade förväntat oss att en mäklare skulle vara mer engagerad. Var tvungen att ligga på och fråga för att bli uppdaterade om läget och fick oftast vänta länge på svar och fick ibland inget svar på sms. Kände oss lite otrygga.
    Men detta var första objektet vi sålt så har ingen annan mäklare att jämföra med och vet inte hur det brukar vara. Läs mer
    2019-10-28 Karolina N svarar Sara J
    Hej Sara, Tack för att du tog dig tid att skriva. Min ambition är alltid att mina kunder ska känna sig 100 % nöjda. Min upplevelse var ett bra samarbete under en lång process som resulterade i ett riktigt bra slutpris men jag tar förstås med mig dina ord och hoppas att vi kan räta ut alla ev frågetecken :) Lycka till med ert nya boende! / Karolina

Linda H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostadsrätt. Tack för ett fint bemötande och så otroligt hjälpsam. Du har hjärtat på rätta stället <3. Fortsätt med det. Kram Linda Läs mer
    2019-10-28 Erica S svarar Linda H
    Tack snälla Linda för fantastisk fina ord, det värmer i hjärtat! Radhuset passar er perfekt och jag hoppas att ni kommer trivas bra! //Erica

Malin O skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mäklaren har varit väldigt ärlig och hjälpsam under hela processen! Tillgänglig och tagit sig tid för alla mina frågor. Är väldigt nöjd med hennes bemötande! Läs mer

Inez D skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus sålde vår 1:a på Brändströmsgatan före öppna visningar trots en utmanande och svajig marknad. Han har ett brett kontaktnät och vet hur man förhandlar ihop affären. Vi kan varmt rekommendera Linus! Läs mer

Frida Ö skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostadsrätt, bra och snabb . Läs mer

Henrik H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    * fantastiskt engagerad mäklare,med både köparen och säljaren
    av vårat radhus.
    * Det gick att nå honom alla timmar på dygnet om div frågor.
    * kommer att använda honom igen om vi skall sälja bostad. Läs mer

Ulrika B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabb service och bra bemötande. Läs mer

Maud v skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostad staketgatan 17. Bra bemötande. Engagerad mäklare. Snabb och lätt att diskutera med. Kunnig. Läs mer

Stina K skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde min bostadsrätt enkelt med stort engagemang från min mäklare. Läs mer
  • Anders T B

2019-10-24

Anders T B skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Påläst. klart och tydligt. Fenomenal retorik och pedagogik.
    Rapp och beslutsamma avslut, ordning och reda. Läs mer
    2019-10-26 Malin H svarar Anders T B
    Tusen tack härliga Anders 🙏🏻, du är en av mina härliga kunder som gör mitt jobb och jag älskar det 😍❤️. Kram Malin

Nils V skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Genuin och hjälpsam. Vi kände oss trygga med henne. Läs mer
    2019-10-28 Erica S svarar Nils V
    Tack för förtroendet att hjälpa till vid försäljningen, kul att höra att ni känt er trygga och är nöjda! //Erica

Nils V skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabb, ärlig, och tillgänglig. Väldigt bra! Läs mer

Amanda J skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Toppenmäklare! Kunde inte bli mer nöjd. Läs mer

Isabelle N skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en lägenhet. Ett bra bemötande där jag kände att mäklaren inte bara brydde sig om säljaren utan även om mig som köpare. Läs mer
  • 2019-10-24

Patricia G skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Personlig kontakt, tydlighet och tillmötesgående Läs mer

Marita T skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde mitt radhus med mycket bra vinst. Är mycket nöjd med hela processen! Läs mer
    2019-10-26 Malin H svarar Marita T
    Hej Marita!
    Det var en fröjd att få samarbeta med dig, tack snälla för fin rekommendation/Malin

Per H skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Engagerad, ärlig och affärsdriven. Läs mer
    2019-10-26 Malin H svarar Per H
    Tack snälla Per för fin rekommendation. Hoppas det går bra med renoveringen 😀/Malin

Per D skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsig mäklare , inga problem , snabbt fixat !! Jättenöjd!! Läs mer
  • 2019-10-23

Hallén Peter H skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Karolina Nilsson var oerhört tillmötesgående då jag "frångick" det skrivna kontraktet pga. att jag fick ett tillräckligt bra bud på min lägenhet och sålde den själv. Med ett mycket reducerat arvode och dessutom erbjöd hon hjälp att skriva alla papper, så blev jag mycket nöjd. Läs mer
    2019-10-24 Karolina N svarar Hallén Peter H
    Stort tack Peter, det värmer att du känner dig nöjd! Och roligt att allt blev så bra med din försäljning! Lycka till i din nya bostad! / Karolina

Anna H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tycker i helhet att allting varit toppen. Bra bemött & bra återkoppling. Läs mer

Lena S skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tog kontakt med Svensk Fastighetsförsäljning och fick träffa Magnus för att sälja vårat hus.
    Magnus var väldigt proffsig och vi blev jätte bra bemött och fick svar på alla våra frågor.
    Magnus höll stadig kontakt med mig om vad som hände och hur status såg ut.
    Tjänade oss väldigt trygga med honom som mäklare.
    Vi hade även inte trott att han kunde få ut ett så bra pris på huset, men det fixade han galant.
    Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera Svensk Fastighetsförsäljning och Magnus.

MVH // Lena och Bengt Läs mer

Suzie U skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte ett radhus. Han var väldigt engagerad och noga med att både jag och säljaren skulle bli nöjda. Det var en fråga om förhandsbudgivning och han körde med öppna kort för alla som anmält intresse så ingen skulle känna sig förbigådd. Alla fick chansen att lämna bud även om det kanske var just jag som tryckt på att få lämna förhandsbud. Han ordnade till och med en extra visning innan ordinarie visning för de som ville. I slutändan fick alla chansen att vara på samma nivå i budgivning och även om jag fick köpa innan ordinarie visning var det inget som pressades fram eller att han propsade säljaren på en ordinarie visning vad jag vet. Sanningen är att han troligtvis kunnat få ett högre pris med fler budgivare har vi förstått senare när ett liknande radhus såldes alldeles intill några månader senare. Där han iofs också var mäklare. Jag rekommenderar Linus! Läs mer

Nygatan 29, 801 35 Gävle