Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 650 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Lotta M

2019-02-16

Lotta M skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kunnig, pedagogisk, trygg, lugn, trevlig. Karolina har mitt fulla förtroende.
    Köpare av bostadsrätt. Läs mer
  • Carina R

2019-02-15

Carina R skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en 2 rums bostadsrättslägenhet.
    Vårt önskemål var att det skulle gå fort med fotografering, visning osv eftersom det var brådskande för oss. Vår mäklare Karolina Nilsson på Svensk fastigehetsbyrå i Gävle hjälpte oss, och hon satte igång direkt med allt.
    Hon har från början till slut varit proffesionell, positiv och bemött oss på ett fint personligt sätt.
    Hon har genom både telefonsamtal och via sms hållit oss inf under hela försäljningen så vi har haft en bra inblick och kunnat ta del av det hela.
    Vi är jättenöjda med henne! Läs mer
  • Ingemar L

2019-02-14

Ingemar L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har inget som helst att klaga på vad gäller köpet som jag genomförde med Linus hjälp.

Bemötandet var hels ok.

Hade inga förväntningar när vi började titta på radhuset, men ju mer vi grunnade, ju mer hjälp fick vi av Linus, så mitt betyg på hans agerande under vägens gång får högt betyg.
    Med vänlig hälsning Ingemar Lutti, nöjd köpare av Vinbärsvägen 189 b Läs mer
  • 2019-02-14

John Ö skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte bostadsrätt i Gävle och hade Eva som mäklare. Hon var väldigt bra och hjälpte mig med allt och alla frågor jag hade. Betyg 5av5 Läs mer
    2019-02-15 Eva Erkers Löfstrand svarar John Ö
    Vad roligt att höra att du är nöjd! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!/mvh Eva
  • 2019-02-12

Vera N skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi började med att gå in för att få råd med försäljningen. Vi möttes då av en trevlig mäklare som sedan fick uppdraget av oss att sälja lägenheten. Han har under hela tiden hållit oss informerad. Vi tycker vi blivit mycket bra bemötta. Läs mer
  • 2019-02-12

Anette H skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Förhoppningsvis blir deklarationshjälpen av samma höga kvalitet;) Läs mer
  • 2019-02-11

Per H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Erica är trevlig och mycket professionell, inger förtroende. Fick snabb återkoppling på mina frågor.
    Erica levde väl upp till mina förväntningar och skötte försäljningen av villan på ett mycket professionellt sätt.
    Jag kan absolut rekommendera Erica för er som tänker köpa eller sälja bostad.
    Med vänlig hälsning
    Per Läs mer
    2019-02-12 Erica S svarar Per H
    Tack för ett fint omdöme och att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! // Erica
  • 2019-02-11

Caroline L skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Karolina hjälpte oss sälja vårt radhus. Mycket proffsigt bemötande, tillgänglig och samtidigt empatisk och hjälpsam. Läs mer
    2019-02-12 Karolina N svarar Caroline L
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, Caroline! Det värmer att höra. Stort lycka till framöver! / Karolina
  • 2019-02-07

Terés W skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt ett radhus som har funnits i familjen länge, så min förhoppning var att hela processen skulle kännas bra. Det stämde redan från början med Karolina, som dessutom fick hoppa in lite på volley - bara en sån sak.

Karolina är lugn och saklig i varje moment, hetsar inte på och oroar heller inte. Jag är väldigt nöjd med hur hon hanterade hela affären. En mäklare som jag verkligen kan rekommendera varmt! Läs mer
    2019-02-08 Karolina N svarar Terés W
    Tack Terés, det värmer verkligen och känns så roligt att höra att du är nöjd! Tack för ett fint samarbete och stort lycka till med ert nya boende! :) / Karolina
  • 2019-02-06

Jimmy Å skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina är alltid trevlig och serviceinriktad. Hon är lättillgänglig om man behöver fråga henne något och hennes sätt är mycket förtroendeingivande. Läs mer
    2019-02-07 Katarina H svarar Jimmy Å
    Tack för trevligt samarbete och för förtroendet att hjälpa er med försäljning av er villa.
  • Urban-Andreas J

2019-02-06

Urban-Andreas J skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag fick hjälp av Manne på ett otroligt proffessionellt sätt att köpa min 1-1,5a i Dalapalatset! Han har varit tillmötesgående under hela processen, snabb på att svara och alltid med positiv inställning. Från att ordna förhandsvisning till att skicka papper till andra sidan landet. Han är rak och tydlig men med skrattet nära tillhands! Jag rekommenderar Manne varmt som mäklare! 10/10! Läs mer
  • 2019-02-05

Ida H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus sålde vårt radhus och vi kan inte vara mer nöjda med honom. Han är en riktigt riktigt proffsig mäklare och en väldigt trevlig person! Rekommenderar stark att anlita honom! Läs mer
  • 2019-02-05

Margareta Ö skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    För ett år sedan sålde Eva vår mors lägenhet till all belåtenhet.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Fanns alltid till hands om frågor dök upp.
    Nu ser jag fram mot hjälp med att räkna ut skatten efter försäljningen Läs mer
    2019-02-05 Eva Erkers Löfstrand svarar Margareta Ö
    Tack för det, Margareta! Slå en signal så räknar vi lite skatt! /mvh Eva
  • 2019-02-04

Per E skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostadsrätt via Patrik och vi har fått ett utmärkt bemötande och Patriks engagemang har gjort oss mycket trygga genom hela processen. Läs mer
    2019-02-04 Patrik J svarar Per E
    Vad roligt att ni är nöjda, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Fredrik L

2019-02-03

Fredrik L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Patrik är en superproffsig mäklare och en jättebra kille att ha att göra med. Snabb svarsrespons och det är alltid uppskattat. Läs mer
    2019-02-03 Patrik J svarar Fredrik L
    Tack så mycket för fina ord, värmer att höra!
  • 2019-02-02

Amanda P skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt bra hjälp, man har känt sig trygg genom hela processen! Läs mer
  • 2019-02-01

Margareta E skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjda Har stort förtroende för vår mäklare Eva Erkers Kunde inte bli bättre Läs mer
    2019-02-04 Eva Erkers Löfstrand svarar Margareta E
    Tack för det, Margareta, och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva
  • 2019-02-01

Inger E skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt bemötande och bra affär Läs mer
  • 2019-01-30

Mary W skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet.
    Trevlig och proffsig mäklare, lätt att få kontakt med både via telefon och sms. Bra och snabb återkoppling under hela försäljningen. Jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-01-31 Eva Erkers Löfstrand svarar Mary W
    Tack så mycket, det värmer att höra!/mvh Eva
  • Simon J

2019-01-29

Simon J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt och sålt samma bostadsrätt. Mycket bra och proffsigt bemöt, bra på att förklara allt och bra på att hålla kontakten.
    Jag är jättenöjd och om jag ska köpa något i framtiden så kommer jag att väda mig till Patrik igen Läs mer
    2019-01-30 Patrik J svarar Simon J
    Tack Simon för de fina orden, det glädjer mig verkligen att du är nöjd!
  • 2019-01-28

Per H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Villa-köp och allt gick snabbt och smidigt. Gott bemötande utan jidder och trams. Rekommenderas Läs mer
  • 2019-01-26

Hans Peter T skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt trevlig upplevelse. Mäklaren kändes genuin och att man kunde lita på honom. Skulle vilja ge honom högsta betyg! Läs mer
    2019-01-28 Patrik J svarar Hans Peter T
    Tack för fint betyg och omdöme!
  • Alice L

2019-01-25

Alice L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt och sålt lägenhet genom Eva Erkers Löfstrand. Hon är proffesionell, kunnig och duktig. Rekomenderar Svensk fastihetsförmedling i Gävle och Eva starkt. Läs mer
    2019-02-05 Eva Erkers Löfstrand svarar Alice L
    Tack för det fina omdömet och lycka till i ditt nya boende!/mvh Eva
  • 2019-01-24

Anders E skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt och sålt allt inom 30 dagar. Linus hanterade båda affärerna alldeles utmärkt. Du som går i valet att välja mäklare, VÄLJ Linus Läs mer
  • 2019-01-24

Joakim L skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig, bra och väldigt seriös mäklare, duktig på sitt jobb och väldigt bra socialt. Läs mer
    2019-01-31 Karolina N svarar Joakim L
    Tack Joakim, det glädjer mig att du är nöjd! Hoppas du ska trivas bra i nya lägenheten. Mvh Karolina
  • Ellinor E

2019-01-23

Ellinor E skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Otroligt bra på alla vis,mäklaren Patrik Jogedal vill har rekommendera han får högsta betyg. Tillgänglig,snabb,kunnig,trevlig,påläst.huset blev sålt innan ordinarie visning.vi är så nöjda Läs mer
    2019-01-23 Patrik J svarar Ellinor E
    Tusen tack, otroligt kul att ni är nöjda!
  • 2019-01-23

Kent Olof K skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Ett mycket positivt mottagande där möjligheterna att hjälpa oss var stora, extra visning då vi inte är från orten var inte omöjligt.
    Bättre än förväntat ,hoppas det fortsätter så Läs mer
  • 2019-01-21

Mikael S skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Karolina gör ett mycket proffesionellt intryck, som skapar ett lugn hos mig som kund.
    Karolina har under hela säljprocessen hållit mig uppdaterad. Hon har också på ett utmärkt sätt, styrt mig som kund, gällande prissättning, rust/renovering innan lgh. går ut till försäljning. Jag får också en uppfattning om att hon har bra koll på den marknad som hon arbetar på. Det visade sig inte minst på det pris som hon fick ut för min lgh. Jag kan med gott samvete rekomendera Karolina. Läs mer
    2019-01-22 Karolina N svarar Mikael S
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva, vad roligt att du känner dig nöjd! Det var jättekul att få hjälpa till att förmedla din fina lägenhet. Lycka till med ditt nya boende! / Karolina
  • 2019-01-18

Tommie B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Både köpt och sålt boende av Linus och har fått mycket bra bemötande och omhändertagande vid både tillfällena. Läs mer
  • 2019-01-18

Hampus D skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt 1:a i Gävle. Stort engagemang från mäklaren från första början. Bra tips om hur lägenheten skulle läggas ut i tid och vilken typ av visning som behövdes.

Mycket bra feedback under hela processen. Linus var realistisk med förväntningar och vilken typ av marknad som var på marknaden vid försäljningstillfället.

Högsta betyg! Läs mer
  • Fredrik L

2019-01-17

Fredrik L skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde en tvårumslägenhet i Gävle och fick Manne som mäklare. Han har varit otroligt proffsig igenom hela den här resan. Läs mer
  • 2019-01-16

Kim A skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bättre mäklare går inte att få tag på. Klockrent bemötande och man känner verkligen att man är i fokus Läs mer
    2019-01-17 Malin H svarar Kim A
    Tack Kim för förtroendet. Allt löser sig till slut, vilken resa :). All lycka till nu med radhuset, det kommer att bli kanonbra. Malin
  • 2019-01-16

Fredrik E skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt bemötande från första kontakt/träff till dess att min bostad var såld (lägenhet). Manne gjorde verkligen det "lilla extra" som mäklare för att få mig som kund nöjd och för att få många intressenter på visning och slutligen trycka upp priset så mycket som möjligt. Min lägenhet såldes för mycket mer än jag vågat drömma om och mina förväntningar överträffades kraftigt. Jag är mer än nöjd med Manne som mäklare och skulle satt 6/5 om det gick.
    Hälsningar Fredrik Eriksson Läs mer
  • 2019-01-15

Sara Ö skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har fått hjälp av Erica att sälja min bostadsrätt! Jag har fått super bra hjälp med alla mina frågor och fick ett super bra bemötande! Affären gick över förväntan från min sida vilket känns väldigt roligt. Jag skulle absolut rekommendera Erica till någon jag känner och ta hjälp av henne vid nästa sälj/köp tillfälle! Läs mer
    2019-01-17 Erica S svarar Sara Ö
    Tack för den fina rekommendationen och värmande ord, det glädjer mig att ni är nöjda! Nu får ni äntligen börja planera flytten till huset! :) // Erica
    Erica S gillar detta
  • 2019-01-11

Helen B skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt en bostadsrätt.
    Otroligt bra & trevligt bemötande av mäklaren.
    Förväntningarna var att få det sålt så smidigt som möjligt & det lyckades verkligen mäklaren med. Läs mer
    2019-01-15 Malin H svarar Helen B
    Tack snälla Helen för förtroendet att sälja era bostäder, önskar all lycka till med huset. Hoppas köket kommer på plats :)
    Kram Malin
  • 2019-01-09

Sylvia K skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej jag har köpt och nu sålt en lägenhet i Gävle som Eva Erkers har förmedlat båda gångerna. Hon är vänlig, proffig och mycket hjälpsam. Jag rekommenderar Eva på Svensk Fastighetsförmedling i Gävle. Läs mer
    2019-01-16 Eva Erkers Löfstrand svarar Sylvia K
    Tack Sylvia för ditt fina omdöme och lycka till i din nya bostad!/mvh Eva
  • Daniel H

2019-01-08

Daniel H skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej!

Magnus Sjöberg har hjälp oss syskon att avyttra ett dödsbo efter vår far. Fastigheten heter Totra 2:14. Adressen är Totravägen 125 i Bergby. Det är en villa med stor tomt och stort renoveringsbehov. Magnus såg snabbt potentialen och gav oss olika alternativ för att maximera vinsten. Han pekade på saker utifrån sina mäklarögon som vi själva inte riktigt såg.

Inledningsvis var informationen från Magnus något bristfällig. Det hade också varit bra om skylten vid vägen om försäljning kommit upp mycket tidigare eftersom det pågick försäljningar i samma område där det redan satt skyltar. Sannolikt rörde sig spekulanter i området och då hade det varit bra med en skylt även vid vår fastighet direkt när uppdraget till Svensk Fastighetsförmedling var påskrivet.
    Magnus informerade mig också vid ett tillfälle om en tid för visning som tidigarelades utan min vetskap vilket gjorde att jag mötte spekulanten på gården innan Magnus själv var på plats. Jag har full förståelse för att en mäklare har många bollar i luften och att det blir små missar här och där men vill ändå lämna den här feedbacken till Magnus.

Det är dock inget som jag tror påverkat vare sig pris eller min uppfattning om Magnus som yrkesman. Magnus har hela tiden fungerat och agerade skickligt och proffesionellt i sin vägledning. Magnus bemötande har varit mycket bra, fötroendeingivande och oklanderligt.

Jag hade relativt låga förväntningar på priset (vinsten) men Magnus med sin erfarenhet marknadsförde objektet skickligt utifrån förutsättningen. Magnus kommunicerade sin strategi och vägledde på ett mycket bra sätt när väl budgivningen tog fart. Jag skulle absolut både rekommendera Magnus till vänner och vända mig till honom igen vid ett köp eller försäljning i framtiden.

Det har varit väldigt lätt att komma i kontakt med Magnus. Han har alltid återkopplat om han varit upptagen eller utgivit löften om saker som han åtagit sig att fixa. Det ger förtroende och är värdefullt för en säljare.

Magnus överträffade därför mina förväntningar på vad jag trodde skulle bli en svår försäljning i och med objektets skick. Magnus såg potentialen, hade uthålligheten och förmågan att peppa oss att vara kalla för att uppnå önskat pris. Jag är nöjda med det pris vi fick för objektet och hur Magnus hanterade konversationen mellan säljare och köpare. Den var effektiv, informativ och vägledande.

Jag vill därför även här tacka Magnus Sjöberg på Svenska Fastighetsförmedling i Gävle för ett mycket gott samarbete och önska honom lycka till med sina framtida objekt.

Med Vänlig Hälsning

Daniel Hansson Läs mer
  • 2018-12-24

Martina A skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt ett radhus via Karolina och fått ett mycket trevligt bemötande. Väldigt jordnära, effektiv och flexibel i sin yrkesprofession, vilket har bidragit till att vi känt oss trygga med köpet. Läs mer
    2019-01-07 Karolina N svarar Martina A
    Tack snälla för dina fina ord Martina! Hoppas ni ska trivas superbra i radhuset, stort lycka till! Mvh Karolina
  • 2018-12-23

Stina L skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tydlig, informativ, trevlig, tillmötesgående och flexibel. Läs mer
    2019-01-07 Karolina N svarar Stina L
    Tack Stina! Det har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljningen, lycka till med ditt nya boende! Mvh Karolina
  • 2018-12-22

Helen B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra återkoppling från mäklaren under hela köpet av vårt hus Läs mer
  • 2018-12-21

Lars B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde en bostadsrätt och mäklaren har varit mycket bra.
    Ibland kan dock Linus upplevas som lite disträ och inte ge kunderna den tid som ju behövs vid ett bostadsköp, men generellt är vi jättenöjda. Läs mer
  • 2018-12-19

Anders U skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi skulle sälja vår bostadsrättslägenhet och självklart vände vi oss till den mäklare som tidigare skött både köp och försäljning åt oss på allra bästa sätt. Förväntningarna var höga både avseende bemötande och prestation, vilket hon infriade med råge.

Sammanfattningsvis blev försäljningen både enkel och trevlig. Helt plötsligt är det över och allt har skötts på ett sätt som knappast går att överträffa. Läs mer
    2018-12-20 Malin H svarar Anders U
    Varm i hjärtat av fantastisk recension Anders och Gudrun, så tacksam att få nytt förtroende. Ha nu en riktigt God Jul och så hörs vi nästa år igen. Kram Malin
  • 2018-12-19

Fredrik O skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej allesammans!

Snart är det jul och det är väl strålande! :)
    Patrik gjorde ett strålande jobb vid försäljningen!! Läs mer
    2018-12-19 Patrik J svarar Fredrik O
    Tack för omdömet Fredrik, god jul! :D
  • 2018-12-17

Tobias L skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde våran bostadsrätt genom Linn, otroligt bra service Läs mer
    2019-01-28 Linn G svarar Tobias L
    Tack snälla för fina ord och för att jag fick sälja er lägenhet. All lycka till med det nya nu! Mvh Linn
  • 2018-12-16

Jenny E skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har ett radhus och fick ett bra bemötande, som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-16

Anna C skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt ett radhus.
    Redan när vi skickade mejlet om att vi var intresserade så fick vi snabb och vänlig resons från Karoline.
    Vi har känt oss väl bemött hela vägen från visning och in i mål.
    En väldigt duktig mäklare som gjort sitt jobb till 110%!
    Tack! Läs mer
    2019-01-07 Karolina N svarar Anna C
    Tack snälla för de fina orden och för att jag fått hjälpa er med radhuset! Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra! :) Mvh Karolina
  • 2018-12-13

Raymond E skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabb, effektiv och bra på återkoppling Läs mer
  • 2018-12-11

Malin A skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Närvarande, intresserad och vänligt bemötande. Koll på regler och bestämmelser. Helt klart en av det trevligaste och genuinaste mäklarna! Läs mer
    2019-01-10 Linn G svarar Malin A
    Tack Malin för en fin recension och för förtroendet att sälja din lägenhet. Ska bli spännande att se det nya, önskar all lycka till! Linn
  • Åke L

2018-12-06

Åke L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra bemötande, fortlöpande information och vägledning vid försäljning av vårt radhus. Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Åke L
    Tack för nytt förtroende Thomas och Åke och för varma ord. Vi hörs framöver. Kram Malin.
  • 2018-12-05

Thomas P skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde villan och köpte nyproducerad Brf genom samma mäklare. Känner mig väl bemött och att mäklaren tog sig tid för mina frågor.
    Totalt är jag nöjd med båda affärerna och genomförandet av dessa. Läs mer

Nygatan 29, 801 35 Gävle