Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 854 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• 2019-09-15

Susanne W skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en bostad.
    Trevlig, bra bemötande, tillmötesgående.
    Svarar snabbt när man skickar sms el ringer. Läs mer
    2019-09-16 Erica S svarar Susanne W
    Tack Susanne. Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! //Erica
  • 2019-09-15

Kristina K skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Han är verkligen proffsig mycke nöjd Läs mer
  • 2019-09-14

Evelina E skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Svensk fastighetsförmedling. Är jättenöjd, ett trevligt bemötande och en bra affär! Läs mer
    2019-09-14 Erica S svarar Evelina E
    Glad att du är nöjd, alltid lika kul att höra! Vi ses snart igen Evelina! //Erica
  • 2019-09-13

Matilda L skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina är en engagerad, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-11

Sylve L skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt permanentbostad.Vi blev bra bemött.Förväntningarna var högre från oss efter samråd med mäklaren,eftersom vi ej kom upp i utgångspriset. Läs mer
  • Mikael S

2019-09-10

Mikael S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har sålt mitt bostadsrättsradhus via Svensk Fastighetsförmedling och Erica Stors. Erica passade mig/oss utmärkt med sitt lugn och trygga kunskaper. Dessutom otroligt trevlig!

Jag förväntade mig en snabb hantering och en smidig affär vilket införlivades helt och hållet.

Mycket nöjd med såväl Svensk Fastighetsförmedling som med Erica. Läs mer
    2019-09-11 Erica S svarar Mikael S
    Tack Micke för en fin rekommendation och värmande ord. Det glädjer mig att ni som säljare är nöjd! //Erica
  • 2019-09-09

Åsa C skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en lägenhet på 4 rok med visst renoveringsbehov i centrala Gävle.

Manne har ett lättsamt och trevligt sätt och jag upplevde honom som en kunnig och proffsig mäklare som arbetade för både säljarnas och köparens bästa.

(Tilläggas kan att jag själv gått mäklarutbildning och vet vad som kan/ska förväntas av en bra mäklare.) Läs mer
  • 2019-09-07

Cecilia K skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus jobbade snabbt, proffsigt och trevligt. Han var alltid bra att ge information och återkoppling. Inget krångel. En enkel, lyckad och smidig affär. Läs mer
  • 2019-09-07

Anette A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva har varit fantastisk genom hela försäljningen av mitt parhus. Hon är alltid glad och trevlig att prata med, lätt att få kontakt med och man känner att man får ett jättebra stöd.
    Hon har lång erfarenhet och det märks att hon kan marknaden bra.
    Hon värnar om båda säljare och köpare vilket jag tycker är viktigt, alla ska känna sig nöjda efter en bostadsaffär.
    Jag kan varmt rekommendera Eva om ni ska sälja er lägenhet/hus. Läs mer
    2019-09-13 Eva E svarar Anette A
    Tack Anette för ditt fina omdöme! Det känns bra att höra att du är nöjd med försäljningen! /mvh Eva
  • 2019-09-05

Thomas J skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig Mäklare med koll och har kundfokus både för säljare och köpare, att de ska känna sig trygg i en av sina största affärer i livet! Läs mer
  • 2019-09-04

Ann-Catrin W skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vid köp av övernattningslägenheten fick vi mycket bra bemötande. Tid för visning ordnades som passade oss perfekt. Kunnigt o trevligt bemötande. Mycket nöjda med affären. Tack! Läs mer
  • 2019-09-03

Lena Å skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    sålt mitt bostadsrättsradhus, mycket förtroendeingivande och proffsigt bemötande av mäklaren och ärlig beskrivning av försäljningsmöjlighet och ingen försköning av möjlighet till slutsumma..Mycket nöjd med min bostadsförsäljning och kan
    rekommenderar gärna min mäklare Eva till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-09-13 Eva E svarar Lena Å
    Tack Lena, det vara roligt att höra! /mvh Eva
  • 2019-09-03

Sofie U skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte en lägenhet i Gävle. Bra service och trevligt bemötande. Allt gick snabbt och smidigt. Sofie Läs mer
    2019-09-11 Erica S svarar Sofie U
    Tack Sofie för en fin rekommendation. Jag hoppas att lägenheten kommer passa er bra! // Erica

Haris K skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt: Topasvägen 15L
    Köpt: Långbackavägen 133

Bara bra och trevlig bemött

Redan bekant med område, och boende nära det köpta objektet. Visste ganska bra om förutsättningar så något medverkande och ingrepp från mäklare var ej behövd. Dock var mäklarna och mäklarfirma väldigt kompetenta och insatta i arbetet kring köp/försäljning

Bra jobbat :-) Läs mer
    Erica S gillar detta
  • 2019-09-02

Carin L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kanonbra hjälp och bemötande , fått svar på alla frågor under vägens gång fram till försäljningen var färdig. Läs mer
    2019-09-02 Eva E svarar Carin L
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! /mvh Eva
  • 2019-09-02

Per-Erik A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte en bostadsrätt.
    Bra bemötande!
    En toppenmäklare! Läs mer
    2019-09-02 Eva E svarar Per-Erik A
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att det blir ett bra boende!/mvh Eva
  • 2019-08-31

Natalia S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt lägenheten inom en vecka!!! Vi blev bemött av en proffsigt mäklare. Rekommenderar! Läs mer
    2019-09-02 Erica S svarar Natalia S
    Tack för förtroendet att hjälpa er vid försäljningen, vi ses snart igen! //Erica
  • 2019-08-31

Emma G skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde en villa och ville ha en snabb affär. Katarina bemötte oss på bästa sätt. Förklara hela processen noggrant, fanns tillgänglig på telefon och mail vid minsta fråga. Vi fick sålt vårat hus före visning och allt tack vare Katarina och hennes enormt stora arbete.

När vi skulle sälja huset var vi nervösa över vad som väntade men Katarina var saklig, noggran, lugnande och enormt duktig på hennes jobb. Katarina levde upp till enormt mycket mer än vad vi någonsin kunde förvänta oss.

Våran upplevelse med svensk fastighetförmedling och Katarina var fantastisk och vi är så enormt tacksamma för allt hårt arbete som lades ner. Läs mer
  • 2019-08-28

Helena E skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde pappas brf mha Erica Stors/Svensk Fastighetsförmedling och är jättenöjda! Bemötandet var alltid trevligt, kommunikationen okomplicerad, bra att diskutera med, alltid svar snabbt, proffsig, lugn, man kände sig trygg i att även potentiella köpare skulle bemötas bra. Ett extra plus att mäklarna på firman samarbetar mer än vad som verkar vanligt. Vi fick också betalt vad vi förväntat oss/hoppats på. Jag rekomenderar Erica som mäklare! Läs mer
    2019-08-29 Erica S svarar Helena E
    Tack för den fina rekommendationen och värmande ord. Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och at ni är nöjda!

Lars-Åke P skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är mycket nöjda med arbetet som Erica har gjort
    Med vänlig hälsning
    Kerstin o Lars-åke Läs mer
    2019-08-28 Erica S svarar Lars-Åke P
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av radhuset, alltid lika roligt med nöjda säljare. Vi ses snart igen! //Erica

Pia S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej!! Vi köpte ett bostadsrättsradhus på Rävpasset 9 A.
    Vi vart väldigt trevligt bemött av mäklare Erika när vi kom på visning och hennes snabba jobb.
    Har ingen erfarenhet av tidigare köp så väldigt överraskad att allt gick så snabbt och smidigt.

Tackar så mycket för den fina snabba affären. Läs mer
    2019-08-28 Erica S svarar Pia S
    Stort tack för fina ord Pia. Det kändes som att radhuset verkligen var rätt för er och jag hoppas ni kommer trivas bra! //Erica

Andreas E skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra i helhet när vi sålde vår lägenhet.
    Bra kommunikation, proffsig, trevlig samt en snabb och smidig affär. Läs mer

Elin D skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har nyligen köpt Valbovägen 38.
    Mäklaren Patrik Jogedal var mycket tillmötesgående och hade en oerhört bra social kompetens.
    Han förklarade det juridiska på ett bra sätt, och vi upplevde som att han var uppriktigt glad för vår skull. Läs mer
    2019-08-27 Patrik J svarar Elin D
    Stort tack för fina ord Elin, det kändes som att huset verkligen var rätt för er!
  • Magnus D

2019-08-26

Magnus D skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en villa utanför Gävle. Var mycket nöjd med Patrik som jag upplever kör med öppna kort. Vi la ett förhandsbud på huset, efter en förhandsvisning, och ville helst inte att någon annan än säljaren skulle få reda på det (med tanke på våra egna erfarenheter där vi blivit snopna när hus vi varit intresserade av sålts innan visning). Patrik ville dock köra allt "by the book" och låta även andra intressenter som vare på förhandsvisningen få reda på budet, så de kunde få en chans att kontra. Jag gillar det, för det är så jag önskar att andra mäklare behandlat oss när vi gått miste om intressanta hus. Patrik har, med andra ord, skött hela affären klockrent mot oss som köpare! Läs mer
    2019-08-27 Patrik J svarar Magnus D
    Mycket fina ord Magnus, otroligt roligt att höra. Jag är helt övertygad om att huset kommer passa er perfekt!
    Magnus D gillar detta
  • 2019-08-25

Ingrid H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en bostadsrätt 2 rok. Bemötandet har varit förtroendeingivande och vi har snabbt fått svar på våra frågor och jag kan därför varmt rekommendera fastighetsmäklaren Linus Lindqvist. Läs mer
  • 2019-08-25

Mats Olov H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag och min fru kan bara gratulera Patrik Jogedal för ett utmärkt abete med att på alla vis underlätta försäljningen av vår fastighet/villa till ett fördelaktigt pris. Vi ger honom de bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-08-27 Patrik J svarar Mats Olov H
    Tusen tack för den fina rekommendationen, det glädjer mig verkligen att ni är nöjda!
  • 2019-08-24

Fredrik S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bostadsrätter
    Erica varit väldigt proffesionell och hjälpsam på alla sätt o vis Läs mer
    2019-08-26 Erica S svarar Fredrik S
    Tack Fredrik, jag hoppas att ni kommer trivas bra i radhuset. //Erica
  • 2019-08-24

Attieh A skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte en bostadsrätt av en mäklare som var professionell, ärlig och tillmötesgående. Hon var snabb i affären vilket var ett krav för oss och man fick snabbt ett förtroende för henne trots att vi inte möts. Hela affären sköttes per telefon. Rekommenderar Erica Stors mycket varmt. Läs mer
    2019-08-26 Erica S svarar Attieh A
    Tack för värmande ord, gläder mig att ni är nöjda. Jag hoppas att lägenheten kommer passa er bra och välkomna till Gävle! //Erica
  • 2019-08-23

Sofia E skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte radhus och sålde lägenhet via samma mäklare. Fantastiskt bemötande och väldigt fint utförande genom hela processen. Läs mer
  • 2019-08-23

Ulric J skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Transparent genom hela processen. Erica gav ett trovärdigt intryck redan vid första mötet. Läs mer
    2019-08-26 Erica S svarar Ulric J
    Tack för en fin rekommendation och att jag fått hjälpa till med försäljningen //Erica
  • Farid H

2019-08-23

Farid H skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa och viktigaste för mig är att Jens förklarar jätte bra. Läs mer
    2019-08-29 Jens B svarar Farid H
    Hej Farid
    Vad glad jag blir när du känner så. Det är vad en affär handlar om. Att få samtliga parter att inte bara lyssna in utan verkligen förstå!
  • 2019-08-22

Pär J skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt i Gävle på Byggmästargatan.
    Vi blev väl mottagen av mäklaren, inget krångel med vare sig visningen eller påskriften, kort sagt en mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2019-08-23 Eva E svarar Pär J
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att ni blir nöjda med er nya lägenhet! mvh Eva
  • Birgitta K

2019-08-22

Birgitta K skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt mitt fritidshus. Försäljningen började i maj. Den mäklare ni gav mig då gjorde något som förvånar mig. Han hade fyra spekulanter och visning bestämd. Samma dag fick han personliga problem och STÄLLDE IN visningen. Utan att meddela mig. Vi förlorade alla fyra spekulanterna. Jag godtar hans skäl till att inte göra jobbet, men jag anser att ni en sån här gång borde ställa upp för varandra. Han skulle ha kunnat be någon annan mäklare att åka dit eller han kunde ha bett mig visa - men inte ställa in.
    Den mäklare som nu har sålt huset har varit mycket trevlig att ha att göra med. Hon har hållit mig underrättad hela tiden och har nu sålt.
    Jag har satt betyget Utmärkt men det gäller enbart den senare mäklaren. Läs mer
    2019-08-29 Katarina H svarar Birgitta K
    Hej Birgitta! Tack för ditt svar, ibland inträffar saker man inte rår på.
    Jag tackar för ditt förtroende, det fina omdömet och för vårt trevliga samarbete som jag tycker fungerat utmärkt.//Katarina
  • 2019-08-21

Ingemar A skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt fritidshus
    mycket bra bemötande Läs mer
    2019-08-29 Katarina H svarar Ingemar A
    Tack själv Ingemar och Lycka till med nya boendet!
  • STEFAN N

2019-08-16

STEFAN N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina Hansson var jätteduktig som vår mäklare och gjorde att försäljningen var mycket lätt och smidig. Kan rekommendera henne varmt. Läs mer
  • TINA N

2019-08-16

TINA N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina Hansson på Svensk Fastighetsförmedling har varit otroligt aktiv, kompetent och noggrann på alla sätt. Alltid tillgänglig och vi är otroligt nöjda med all hjälp och information under vår försäljning av vår fastighet.
    Kan bara rekommendera Katarina till andra som planerar köpa eller sälja sin fastighet. Läs mer
  • 2019-08-12

Anders K skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mäklaren uppnådde mina förväntningar och bidrog till ett snabbt avslut på affären. Läs mer
  • 2019-08-11

Åke M skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet i Gävle och redan vid första mötet med mäklaren fick vi ett positivt bemötande och ett stort förtroende. Sedan hade vi lite svårt att få lägenheten såld p.g.a att marknaden för bostäder gått ned.
    Vi blev tipsade av mäklaren att avvakta till början av augusti att lägga ut lägenheten och plötsligt blev den såld.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare och Svensk Fastighetsförmedling och kommer att rekommendera Er till våra bekanta. Läs mer
    2019-08-13 Erica S svarar Åke M
    Tack för att jag fått förtroende att hjälpa till vid försäljningen av lägenheten och en fin rekommendation. Vi ses snart igen! //Erica
  • Staffan T

2019-08-10

Staffan T skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi köpte en bostadsrätt och Linus var snabb i återkopplingen och vi gjorde upp en affär på endast 2 dagar tack vare Linus och gängets servicekänsla.

Tack till er alla.
    Staffan Thegel Läs mer
  • 2019-08-04

Sebastian F skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostadsrätt på Tallåsvägen 18A.
    Jag förväntade mig ett bra bemötande och ett bra engagemang. Dessa förväntningar uppfylldes väl. Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-08-07 Erica S svarar Sebastian F
    Tack Sebastian för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Gläder mig att ni är nöjda! //Erica
  • 2019-08-02

Joakim S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet i centrala Gävle. Jag har haft min kontakt genom telefon och mail men bemötandet jag fått har genomgående varit superproffsigt. Vidare var Erica noga med transparens i hela processen vilket gjorde mig som säljare väldigt trygg. Samt flexibel var det gäller visningar och att vara kontaktbar när som helst. Jag kan med varm hand rekommendera Erica som mäklare på alla sätt. Läs mer
    2019-08-07 Erica S svarar Joakim S
    Tack för ett fint omdöme och värmande ord, har vart fantastisk kul att få hjälpa dig med försäljningen och alltid kul med nöjda säljare! // Erica
  • 2019-08-01

Katarina H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Erica hjälpte mig med att sälja min etta i Gävle. Rekommenderar starkt Erica då hon är väldigt trevlig och tillmötesgående, svarar snabbt på samtal/mail och hon har varit bra på att uppdatera om saker angående försäljningen. Jag är supernöjd! Läs mer
    2019-08-02 Erica S svarar Katarina H
    Tack för förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av din lägenhet och rekommendationen, glad att du är nöjd! :) //Erica
  • 2019-08-01

Jenny A skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Erica Stors på Svensk Fastighetsförmedling. Ända från första kontakt och hela vägen genom försäljningen har jag upplevt ett trevligt och proffsigt bemötande och en personlig service, trots nästan enbart mail- och telefonkontakt, då jag är bosatt i en annan stad. Jag rekommenderar verkligen Erica som mäklare! Läs mer
    2019-08-01 Erica S svarar Jenny A
    Tack för värmande ord och en fin rekommendation. Det gläder mig att jag fått hjälpa dig med försäljningen och att du som säljare är nöjd! Vi ses snart igen! :) // Erica
  • 2019-07-28

Annika B skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en 3a i Gävle av Erica. Allt har fungerat perfekt och jag supernöjd. Kommer absolut att rekommendera både Erica och Svensk Fast till andra. Läs mer
    2019-07-29 Erica S svarar Annika B
    Tack för det fina omdömet. Gläder mig att du är nöjd, hoppas att ni kommer trivas bra i lägenheten! //Erica
  • 2019-07-25

Jose Renzo C skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    En välkomnande mäklare som gör ett utmärkt jobb, rekommenderar verkligen. Hon hjälpte oss köpa vår första lägenhet i Gävle på ett väldigt smidigt sätt!! Läs mer
    2019-07-25 Erica S svarar Jose Renzo C
    Tack för det fina omdömet och värmande ord. Glad att fått hjälpa er med köpet av lägenheten och jag hoppas att du kommer trivas bra. Vi ses! // Erica
  • 2019-07-24

Petra L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt en lägenhet i centrala Gävle. Blev bra bemött. Mycket folk på visningen som gjorde att det ibland var svårt att ställa frågor.

Tydlig och klar vid budgivningen. Rekommenderar denna mäklare helt klart. Läs mer
    2019-07-25 Eva E svarar Petra L
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!/mvh Eva
  • 2019-07-24

Yeison L skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte Norra Öbyvägen 18 och mäklare så som fastighetsförmedling har bjudit på ett trevligt och professionellt bemötande.

Hus köpet gick smidigt till och vi är nöjda med fastighetsförmedlingen och mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-22

Annica F skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Otroligt varmt och tryggt bemötande av mäklare Jens, vi fick ett jättefint hus! Läs mer
  • 2019-07-19

Mikaela S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt ett radhus av Erika och vi kunde inte vara mer än nöjda med bemötandet. Hon är exemplarisk som mäklare och vi skulle inte tveka på att köpa eller anlita henne igen! Läs mer
    2019-07-20 Erica S svarar Mikaela S
    Väldigt roligt att höra att ni är nöjda. Ska bli spännande att följa resan med radhuset, det kommer att passa er perfekt! //Erica
  • 2019-07-18

Helén H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett radhus i Sätra.
    Patrik Jogedal gav ett första bra intryck och det levde han upp till under hela processen, lugn, vänlig, jordnära och kunnig. Läs mer
    2019-07-18 Patrik J svarar Helén H
    Stort tack för det fina betyget Helén!

Nygatan 29, 801 35 Gävle