Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 1385 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Eddi J

2020-10-20

Eddi J skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus har förmedlat en bostadsrätt till mig. Allt har fungerat jätte bra och jag har känt mig trygg under hela processen. Bara bra helt enkelt. Läs mer
  • 2020-10-19

Ulf H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en lägenhet avseende ett dödsbo. Min mäklare Patrik har bistått under hela processen på bästa sätt, med ett positivt och följsamt bemötande. Han har löst alla frågor som dykt upp snabbt och smidigt och uppfyllt alla mina förväntningar utifrån aktuella förutsättningar. Läs mer
    2020-10-19 Patrik J svarar Ulf H
    Det glädjer mig att du är nöjd med allt Ulf, stort tack!

Adrian V skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har både köpt och sålt via Manne och det har varit fantastiskt smidigt genom hela processen.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer

Tilda S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en sekelskiftslögnehet, mäklaren var oroligt förtroendeingivande och trevlig! Han levde upp till mina förväntningar väl. Läs mer

Reine L skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande och proffsig hantering Läs mer
  • 2020-10-15

Sebastian V skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag och min sambo köpte radhus och Linus var mäklaren.
    Vi tycker att han var väldigt proffsig och att hela processen har varit enkel och smidig. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-20 Linus L svarar Sebastian V
    Tack för de fina omdömet Sebastian!

Lina S skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostad. Väldigt bra bemötande. Kunnig, duktig och trevlig. Läs mer
    2020-10-16 Linn G svarar Lina S
    Tack Lina! Det glädjer mig att du som säljare är nöjd! :) /Linn
  • 2020-10-15

Britt-marie B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt på två rum och köp på Muréngatan i Gävle. Patrik är mycket trevlig och tillmötesgående. Lösningsorienterad och kunnig. Återkopplar snabbt. Vi har inget att klaga på. //Britt Marie genom Ewa Läs mer
    2020-10-15 Patrik J svarar Britt-marie B
    Mycket fina ord, stort tack för det!

Adam S skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus sålde min lägenhet på Södra kansligatan 29. Siktade högt och gav aldrig upp trots oro från mig. Det lönar sig att lita på Linus omdöme och sitta lugnt i båten, han har koll på läget och svarar i tid och otid! Läs mer
    2020-10-20 Linus L svarar Adam S
    Tack för ett bra samarbete Adam och de fina orden!
  • 2020-10-14

Magnus E skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte en bostadsrätt i Gävle. Patrik hjälpte oss genom affären genom ett vänligt och professionellt bemötande! Läs mer
    2020-10-14 Patrik J svarar Magnus E
    Stort tack Magnus! Hoppas du kommer att trivas i lägenheten!

Ernesto L skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Manne är mycket bra, trevlig och så proffsig det arbete han gör. Jag kan varmt rekommendera Manne Pettersson och Svensk Fastighetsförmedling Gävle Läs mer

Maria-elena H skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en lägenhet.
    Linn är väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Lätt att förstå och tydlig genomgång av köpekontrakt. Läs mer
    2020-10-16 Linn G svarar Maria-elena H
    Stort tack för orden! Lägenheten kommer passa Tobias perfekt!

Wisam H skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej ,jag köpt ett radhus Pukslagarvägen 79.
    Manne är helt enkelt en duktig ,trevligt ,kunnig mäklare med väldigt social väcker bemötande .jag önskar till honom bra framtid och allt gott Läs mer
  • 2020-10-11

Fatima M skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lyhörd, tillgänglig och får en som säljare att känna sig trygg. Läs mer
    2020-10-20 Linus L svarar Fatima M
    Roligt att höra att Ni är nöjda Fatima! Nu hoppas vi att husförsäljningen går lika bra :)
  • 2020-10-11

Anneli L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har precis köpt en bostadsrätt av Linus på Svensk Fast. Linus har förmedlat köpet på ett proffsigt sätt. Snabb, tydlig, hjälpsam, trovärdig, tillgänglig och ärlig. Läs mer
    2020-10-20 Linus L svarar Anneli L
    Tack för fint omdöme! Kanonlägenhet för Filip!
  • 2020-10-10

Ann F skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en villa och Katarina har väldigt tillmötesgående gällande extra koll etc.
    Allt gick dock väldigt fort och det var stressande- detta är dock inte Katarinas fel utan gilla gång. Läs mer
  • 2020-10-09

Marcus N skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostad
    Mån om oss kunder, tillgänglig och trevlig Läs mer
  • 2020-10-08

Oskar S skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en lägenhet via Svensk Fast och är väldigt nöjda med både service och bemötande. Snabba svar på alla frågor vilket gjorde att vi kändes oss trygga med köpet. Läs mer
    2020-10-20 Linus L svarar Oskar S
    Tack Oskar! Ska bli spännande att se lägenheten efter renoveringen!
  • 2020-10-06

Örjan G skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vårt radhus med hjälp av Magnus på svensk fast som vi verkligen kan rekommendera i allt från tips med försäkring, styling etc.
    Magnus tillsammans med sitt team har verkligen gjort sitt bästa för oss som kund. Läs mer
  • 2020-10-05

Helene A skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hej,

Manne var mycket bra, proffsig, lugn och mycket trevlig. Helt enkelt toppen.

Heléne Läs mer
  • Malin P

2020-10-05

Malin P skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt min lägenhet, och fort gick det vilket verkligen uppskattas.
    Jag tycker att Erika var väldigt trevlig och lyhörd och frågade om allt kändes ok, tex priset, inflyttningsdatum mm.
    Mycket bra bemötande och jag fick stort förtroende för henne.
    Kommer alldeles säkert ta kontakt med henne igen om jag ska sälja eller köpa nått i framtiden. Läs mer
    2020-10-05 Erica S svarar Malin P
    Tack Malin för värmande ord och en fin rekommendation. Det gläder mig att du som säljare är nöjd! //Erica
  • 2020-10-04

Urban I skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Vi har köpt ett radhus i Lindbacka.
    • kontakten med mäklaren Linus var bra, vi har fått den information och fått svar på dom frågor vi behövt för att ta våra beslut så han skötte sitt jobb bra.
    • Våra förväntningar på en mäklare är just de ovan Läs mer
    2020-10-20 Linus L svarar Urban I
    Roligt att kunna hjälpa till Urban! Välkomna till Lindbacka!
  • 2020-10-04

Andreas F skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vårt Radhus med hjälp av Linus.
    Sammanfattningsvis har han skött det hela professionellt, varit engagerad genom hela processen och jobbat och varit kontaktbar långt över normal arbetstid, vilket vi har uppskattat. Läs mer
    2020-10-20 Linus L svarar Andreas F
    Tack för de fina omdömet och för ett bra samarbete genom försäljningen!
  • 2020-10-03

Jimmy W skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Erica gick verkligen above and beyond för att hjälpa mig att hitta mitt nya boende. Trevlig, proffsig och otroligt serviceinriktad. Att säga att jag är jättenöjd med hennes insats är en grov underdrift. Läs mer
    2020-10-07 Erica S svarar Jimmy W
    Tack Jimmy för ett fint omdöme och värmande ord! Det gläder mig att du är nöjd och jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende! //Erica
  • 2020-10-02

Veronica B skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag träffade Manne Petterson på Svensk Fastighets-förmedling, Gävle, nyligen då jag köpte ett radhus i Stigslund på Källsätersvägen 13F. Manne hade stor kunskap kring bostadsrättsföreningar och vad mycket saklig och informativ kring radhusobjektet. Jag kände mig mycket trygg under hela köpförloppet.

Jag kan varmt rekommendera Manne Pettersson och Svensk Fastighetsförmedling Gävle. Läs mer

Lars J skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde vår sommarstuga i väldigt bra område. Väldigt trevligt och professionellt bemötande!
    Jens levde upp till alla förväntningar, väldigt snabbt arrangemang av annons och visning.
    Kommer definitivt använda Jens för mina kommande uppdrag. Läs mer

Åsa K skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostad i Gävle, mycket proffsigt hanterat. Bra återkoppling. Helt enkelt supernöjda! Läs mer
    2020-10-20 Linus L svarar Åsa K
    Roligt att Ni känner Er så nöjda Åsa!

Claes H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket serviceminded , sätter kunden i centrum helt enkel...
    Bra uppföljning ...! Läs mer
    2020-10-20 Linus L svarar Claes H
    Tack Claes! Ser fram emot inflyttningsfesten :)

Emma E skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt ett radhus i en bfr.
    Bemötandet har varit i toppklass från första kontakten.
    Mina förväntningar var att få snabb och effektiv hjälp och service, med hög kunskapsnivå på mäklaren.

Linus är en mäklare med otroligt hög servicenivå, han ställer alltid upp och jag som kund känner mig sedd och hörd i min bostadsförsäljning. Jag kommer att anlita Linus även i kommande affärer, det inger en trygghet. Läs mer
    2020-10-20 Linus L svarar Emma E
    Tack för de otroligt fina orden! Jag hjälper Er mer än gärna igen!

Andrea H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina har hjälp oss att köpa vårt första hus. Hon var glad och välkomnande och såg till att vi förstod varje steg i köpet. Detta skapade ett förtroende för Katarina och jag skulle absolut anlita henne igen. Läs mer
  • 2020-10-01

Patrik L skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostad för 2.550.000:-
    Magnus var Kunnig och väldigt påläst om fastigheten. En mäklare som är fantastiskt serviceinriktad, har ett otroligt bra bemötande som verkar göra allt för att jag/vi som kund ska känna mig helt nöjd,
    Det kändes tryggt på alla sätt genom hela affären, Magnus skötte den över all förväntan!
    Jag /vi har hittills inte haft en så seriös, komplett och hjälpsam mäklare!
    Magnus uppfyller alla förväntningar jag/vi har förväntat oss och mer därtill!
    Kommer varmt att rekommendera Magnus till vänner, bekanta och kollegor!

Köpare av Koluddsvägen 31 hösten 2020 Läs mer
  • 2020-09-30

Jonna Susann Christina E skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi köpte vår lägenhet genom Eva 2014 så det var naturligt för oss att välja Eva när vi skulle sälja den. Eva är trevlig, serviceinriktad och kunnig. Vi rekommenderar Eva, som förstagångssäljare så har man ofta många frågor och funderingar och Eva hjälpte oss med det på ett proffsigt sätt Läs mer
    2020-10-01 Eva E svarar Jonna Susann Christina E
    Tack för återkopplingen! Så roligt att höra och så roligt att jag fick förtroendet även att hjälpa er när det var dags att flytta igen! Hoppas att ni kommer att trivas lika bra i er nya bostad!/mvh Eva
  • 2020-09-30

Rolf S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett radhus.
    Vi blev vänligt och seriöst bemötta av Eva .
    Vi förväntade oss en snabb och effektiv handläggning utmynnade i ett bra pris , vilket Eva levererade .
    Eva ger intryck av att vara seriös, proffsig
    samt lyhörd . Läs mer
    2020-10-01 Eva E svarar Rolf S
    Tack för de fina orden! Lycka till i er nya bostad! /mvh Eva

Karin Q skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tillmötesgående, professionell och mån om både köpare och säljare. Läs mer
    2020-09-30 Erica S svarar Karin Q
    Tack Karin för en fin rekommendation. Grattis till köpet av lägenheten och jag hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad! //Erica

Håkan K skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt radhus
    Katarina var påläst kunnig och ingav ett bra förtroende under hela försäljnings processen kan varmt rekommenderas Läs mer

Håcan H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb och fick ett snabbt avslut till ett bra pris för min sommarstuga. Läs mer

Pia K skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    V har sålt vårat radhus 🏠
    Med mycket gott resultat tack vare en mycket kompetent mäklare Katarina
    Väldigt kunnig , saklig och trevlig och tillmötesgående.
    Kan inte vara mer nöjd Läs mer

Camilla E skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    I särklass absolut bästa betyg i alla kategorier!! Läs mer

Johan S skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina hjälpte mig att köpa en villa på 150kvm. Mycket hjälpsam och gott bemötande. Rekommenderas starkt! Läs mer

Stefan O skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt fritidshus. Personligt bemötande som visar att hon vill se och förstå köparen. Läs mer
  • 2020-09-26

Anders L skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Erica har agerat mycket engagerat och kunnigt under försäljningen. Läs mer
    2020-09-28 Erica S svarar Anders L
    Tack Anders, gläder mig att ni är nöjda! //Erica
  • 2020-09-23

Britta Maria F skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en av två tomter med hjälp av Jonas. Han har ett trevligt sätt och ett bra bemötande, han lever upp till alla våra förväntningar. Läs mer
    2020-09-23 Jonas Ö svarar Britta Maria F
    Tack! Kul att ni är nöjda, nu jobbar vi vidare med att sälja den andra tomten.
  • 2020-09-21

Emil V skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Patrik hade ett tryggt och lugnt bemötande, vilket uppskattades av ett nervöst par som var ute efter sitt första hus.
    Väldigt kunnig och svarade med tålamod på alla frågor vi kunde komma på vilket resulterade i köp av vad vi hoppas är vårat framtida drömhus.
    Kan utan tvekan rekommendera honom. Läs mer
    2020-09-21 Patrik J svarar Emil V
    Tusen tack för de fina orden Emil, tror verkligen att ni kommer att trivas i huset!
  • 2020-09-21

Hanna E skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag sålde en lägenhet i centrala Gävle. Fick ett väldigt bra bemötande, allt gick väldigt bra och smidigt! Riktigt nöjd Läs mer
  • 2020-09-20

Britt-louise J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Patrik ger ett trevligt bemötande och inger gott förtroende. Jag rekommenderar honom gärna vidare till mina vänner. Läs mer
    2020-09-21 Patrik J svarar Britt-louise J
    Stort tack för det fina omdömet!
  • 2020-09-19

Gunilla E skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Då försäljningen av min villa skulle ske så snabbt som möjligt fanns det inte mycket tid för mig att engagera mig i själva säljprocessen. De sköte Patrik med en äran och jag kände att jag helt kunde lita på hans omdöme och kunskap. Jag kunde fokusera på att få objektet i bästa skick inför fotograferingen och visningarna. Detta team work gav resultat och jag är mer än nöjd med resultatet och hur snabbt det gick. Läs mer
    2020-09-21 Patrik J svarar Gunilla E
    Väldigt roligt att du är nöjd med försäljningen, stort tack för förtroendet och de fina orden! :)
  • 2020-09-17

Jesper L skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Erica visade mig en väldigt trevlig lägenhet och hon visade stor kunskap om både lägenhet, område och föreningen. Vid budgivning och vidare kontraktskrivning så bemöttes man med snabb återkoppling och hög professionalism. Läs mer
    2020-09-18 Erica S svarar Jesper L
    Tack Jesper, jag hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten. Vi ses snart igen! //Erica
  • 2020-09-16

William F skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Grym mäklare. 10/10 Glassar får han Läs mer
  • 2020-09-15

Apollinaire N skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva har otroligt bra bemötande och jobbar professionellt. Läs mer
    2020-10-06 Eva E svarar Apollinaire N
    Tack för det, det värmer att höra! Så roligt att få förtroendet att hjälpa er med både köp och försäljning. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!/mvh Eva
  • 2020-09-15

Anne S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt handläggande och personlig bemötande. Läs mer
    2020-10-06 Eva E svarar Anne S
    Tack, det var roligt att höra! /mvh Eva