Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 605 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Jenny E skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har ett radhus och fick ett bra bemötande, som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Raymond E skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabb, effektiv och bra på återkoppling Läs mer
  • Malin A skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Närvarande, intresserad och vänligt bemötande. Koll på regler och bestämmelser. Helt klart en av det trevligaste och genuinaste mäklarna! Läs mer
  • Åke L
    Åke L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra bemötande, fortlöpande information och vägledning vid försäljning av vårt radhus. Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Åke L
    Tack för nytt förtroende Thomas och Åke och för varma ord. Vi hörs framöver. Kram Malin.
  • Thomas P skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde villan och köpte nyproducerad Brf genom samma mäklare. Känner mig väl bemött och att mäklaren tog sig tid för mina frågor.
    Totalt är jag nöjd med båda affärerna och genomförandet av dessa. Läs mer
  • Johan W skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt villa, blev oerhört bra bemött. Levde väl upp till förväntningarna och mer därtill.
    Kunnig och representerade mäklarkåren på ett exemplariskt sätt! 👍🏼 Läs mer
  • Lisa H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi köpte nyproduktion. Fick mycket bra bemötande och snabb återkoppling via telefon och mail när vi hade funderingar. Läs mer
  • Marie H skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt ett radhus. Enkel & rak kommunikation. Nöjd kund & mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Christian S skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Karolina har haft ett mkt proffsigt och bra bemötande. Läs mer
  • Oskar M skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Påläst, trevlig och transparent vid köp av nyproducerad lägenhet. 👍 Läs mer
  • Ingemar E skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Patrik levde verkligen upp till våra förväntningar vid försäljning av vår bostadsrätt. Mycket trevlig, höll oss hela tiden uppdaterade under försäljningsprocessen....
    Vi är supernöjda!!! Läs mer
    2018-11-27 Patrik J svarar Ingemar E
    Vad roligt att ni är nöjda, tusen tack för det fina omdömet!
  • Rut F
    Rut F skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin har hjälpt mig sälja en bostadsrätt. Hon är professionell, förtroendeingivande, glad och trevlig. Återkopplar snabbt och verkar ha full koll. Högsta betyg i alla avseenden! Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Rut F
    Tack snälla Lena för förtroendet att sälja mor och fars lägenhet och för varma ord. Ha en riktigt God Jul så hörs vi vidare. Malin
  • Said H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en vila.
    Jag blev bemött på trevlig sätt.
    Min förväntningar var bra bemötande och hjälpsam vilka jag fick. Läs mer
  • Beatrice B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt lägenhet.
    Snabb och effektiv. Bra på att återkoppla och agera snabbt. Läs mer
  • Pernilla V skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostadsrätt/gårdshus i Gamla Gefle.
    Vi är mycket nöjda med mäklaren, kommunikation och bemötande. Läs mer
  • Mary-Ann E skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi, Mary Ann å Lasse Eriksson har via Magnus sålt vårt hus som vi ägt i 51 år. Magnus har gjort ett otroligt BRA arbete, hela tiden
    varit optimistisk och tillmötesgående. HITTILLS ÄR VI MYCKET NÖJDA och kommer att REKOMMENNDERA honom till andra, med vänliga hälsningar.

Mary Ann å Lasse Läs mer
  • Berit S skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Allting var bara bra Har både köpt en 3:a och sålt en 2:a Mycket nöjd Malin jätte bra kan sin sak 🌹
    Bea Urba Truls Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Berit S
    Tusen tack Bea och gänget för förtroendet. Ha nu en riktigt God Jul//Kram Malin
  • Berth V skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Profesionellt effektivt och trevligt bemötande. Vad kan man mer begära? Läs mer
  • Maria K skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin en mycket trevlig, hjälpsam mäklare Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Maria K
    Tack Maria, det var roligt att få göra affärer med dig. All lycka till med nya bostaden och jobbet. Hoppas du kommer att stortrivas. Malin
  • Anne P skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av bästa Malin Hagberg. Allt gick fort, smidigt och tryggt. Tack till Malin 💖 Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Anne P
    Tack Anne för fint omdöme, värmer i hjärtat. Vi ses snart igen :). Kram Malin
    Malin H gillar detta
  • Ingrid Lena Britta S skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag köpte nyligen en lägenhet av Patrik Jogedal och fick då ett mycket bra bemötande.
    Jag blev så nöjd så jag valde att även sälja mitt hus via honom trots att jag redan hade tänkt ut en annan mäklare.
    Han är mycket kunnig, har ett mycket trevligt sätt och har svarat på alla mina funderingar på ett snabbt, bra och mycket inkännande sätt.
    Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2018-11-19 Patrik J svarar Ingrid Lena Britta S
    Tusen tack för det fina omdömet, hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet! :)
  • Sarah B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Fick hjälp med att sälja mitt radhus och är väldigt nöjd. Fick proffsig hjälp Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Gjorde och gör ett bra jobb med försäljningen av våra lägenheter på Gävle Strand!

/ Johan P Läs mer
    Patrik J gillar detta
  • Andreas P skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi köpte ett radhus och träffade Eva som är en mycket närvarande mäklare, påläst och trevlig. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-11-14 Eva Erkers Löfstrand svarar Andreas P
    Tack för det fina omdömet! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad och välkomna till Gävle!/mvh Eva
  • Anna B
    Anna B skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig, lugn, påläst, kunnig och gav bra service! Läs mer
    2018-11-15 Karolina N svarar Anna B
    Stort tack för dina fina ord Anna! Jättekul att få hjälpa dig att hitta en ny bostad och jag hoppas att du kommer trivas! / Karolina
  • Simon I skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket seriös, kunnig och artig. Väl förberedd och kunde svara på frågor. Överlåtelsen gick smidigt. Läs mer
  • Anita H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Ordnade en extra visning enbart för mig. Hjälpte till att förhandla priset så båda blev nöjda. Läs mer
  • Ann-Sofie L skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina Hansson har ansvarat för "skrivuppdrag" vid vår försäljning av villa. Vi har fått mycket gott bemötande, god service och är mycket nöjda med hur uppdraget genomförts. Läs mer
    2018-11-05 Katarina H svarar Ann-Sofie L
    Tack Ann-Sofie, så trevligt att få hjälpa er. Mvh Katarina
  • Pär S skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt villa
    Mycket bra bemött
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar
    Snabb återkoppling . Kunnig Läs mer
    2018-11-08 Katarina H svarar Pär S
    Tack Pär för fina omdömet och för trevligt samarbete!
    Katarina
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mäklaren skötte sitt uppdrag. Vi upplevde dock att vi inte "fick gehör" för våra förvätningar och planer utan mäklaren hade en egen plan som kördes efter vilket satte oss i en väldigt konstig situation. Resultatet blev dock bra och alla parter är nöjda, men resan dit upplevdes konstig och obekväm. Läs mer
  • Sebastian Damian Z skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus sålde min 2:A i stigslund snabbt och effektivt.
    Mycket professionell, väldigt engagerad och kunnig samt ett otroligt trevligt bemötande.
    Som säljare kände jag mig trygg hela processen.
    Alltid nåbar och fick lägenheten såld till ett pris jag inte hade förväntat mig.
    Kommer självklart att rekommendera starkt Linus samt Svensk Fastighetsförmedling till vänner och bekanta. Läs mer
  • Margareta E skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en 3 rumslägenhet och kommer att sälja en fyra rums lägenhet med Malins hjälp

Fantastiskt bra bemötande både som köpare och säljare.
    Inger ett mycket fint förtroende . Hon levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Om jag kommer att sälja min lägenhet så blir det Malin som jag kommer att anlita igen.
    Jag rekommenderar henne varmt till kommande projekt Läs mer
    2018-11-01 Malin H svarar Margareta E
    Stort tack Ehlins för fin rekommendation, värmer i hjärtat.
    Ser fram emot vårat samarbete och stort lycka till med nya boendet mitt i stan :)
    Kram Malin
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett hus och köpt en lägenhet av Patrik Jogedal. Han har varit anträffbar hela tiden, kväll som helg! Han har förklarat allting bra, och har skött båda affärerna hur bra som helst.
    Allting har gått fort och utan problem! Kommer absolut att rekommendera både
    Svensk Fastighetsförmedling och Patrik Jogedal till vänner och bekanta!! Läs mer
    2018-11-01 Patrik J svarar Susanne G
    Tack Susanne för det fina omdömet, det glädjer mig att ni är nöjda!
  • Erik C skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin är en erfaren och bra mäklare som är "lagom" i kontakten med kunderna Läs mer
    2018-11-01 Malin H svarar Erik C
    Tack snälla Eric för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Nu har jag nytt "mission" att hitta nytt boende åt Er. Vi möts igen :) Malin
  • Carl E skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin är väldigt lätt att jobba med Läs mer
    2018-11-01 Malin H svarar Carl E
    Tack detsamma Calle, alltid lika roligt att göra affärer med dig. All lycka till i Stuveriet så hörs vi närmare//Malin
  • Maria S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har sålt en villa.
    Mäklaren var mycket professionell och realistisk. Mäklaren levde upp till mina förväntningar, hon var lätt att få tag på och uppdaterade oss regelbundet.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-11-01 Erica S svarar Maria S
    Tusen tack för de fina orden och förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Det gläder mig mycket att ni är nöjda! Vi ses snart igen.
    Erica S gillar detta
  • Mattias E skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt radhus i Sätra, Gävle. Snabb och enkel process med gott utfall. Mycket tryggt och professionellt bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    bra genomfört med privat visning. Läs mer
  • Andreas B skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket påläst, trevlig, och flexibel.
    Väldigt bra bemötande. Läs mer
    2018-10-17 Erica S svarar Andreas B
    Tack så mycket Andreas och Telli för omdömet. Önskar ert stort lycka till i nya huset, vi ses! //Erica
    Erica S gillar detta
  • Daniel B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vårt hus där vi bott i 20år och vi valde mellan två mäklare. Jag hade stora förväntningar och jag måste säga att Patrik levde upp till mina högt ställda krav. Han är lyhörd, professionell och duktig på att motivera hur bostadsaffärer ska genomföras för att uppnå önskat resultat. Läs mer
    2018-10-17 Patrik J svarar Daniel B
    Tusen tack för de fina orden Daniel, det glädjer mig mycket att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Catherin T skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabbt och professionellt arbetat. Är mycket nöjd hur försäljning av en villa ( dödsbo) kunde gå så fort. Läs mer
    2018-11-08 Katarina H svarar Catherin T
    Tack Catherin för förtroendet och för det trevliga samarbetet!
    Katarina
  • Arvin D skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Karolina gav väldigt bra tips inför både foto och försäljning av lägenheten. Resultatet blev att lägenheten blev välbesökt och slutpriset blev över våran förväntan! Läs mer
    2018-10-24 Karolina N svarar Arvin D
    Tack för ditt fina omdöme! Det var jättekul att få hjälpa till med försäljningen och jag önskar er lycka till i ert nya boende! / Karolina
  • Ove D skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Korrekt trevlig kunnig lyssnar
    Vi har gått på rekommendation som har stämt.
    Kommer att.rekommendera denna mäklare i vår tur.
    Allt har hitintills stämt vad gäller det som utlovats. Läs mer
  • Alf L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt en bostadsrättslägenhet. Upplevt mäklaren som engagerad, snabb, arbetsvillig, vänlig och professionell. Lyckades sälja vår lägenhet snabbt och problemfritt och så här långt har det flutit på problemfritt. Kvinnor kan !!! Läs mer
    2018-11-01 Malin H svarar Alf L
    Kvinnor kan Alf :), tusen tack för nytt förtroende och för fint omdöme. Hälsa Annika så gott så ses vi framöver. Malin
  • Eva H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en villa. Mäklaren har varit mycket positiv och alltid återkopplat snabbt, snabbare än man kan begära. Läs mer
  • Mats H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en lägenhet om 2 rum o kök.
    Jag hade hört bra om Svensk Fastighetsförmedling tidigare och mina förväntningar infriades. Läs mer
  • Ulf S skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt radhuset och köpt bostadsrätt. Proffsigt, trevligt bemötande.
    Vår önskan var budgivning vilket det inte blev. Det var inget som mäklaren kunde påverka.
    Skönt med en snabb affär. Bra bemötande från alla involverade. Läs mer
    2018-10-10 Katarina H svarar Ulf S
    Tack för trevligt samarbete och lycka till med nya boendet! Mvh Katarina
  • Magnus F skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostadsrätt mycket bra bemötande av mäklaren,hade alltid tid och var alltid till god hjälp. Rekommenderas Läs mer
    2018-10-10 Patrik J svarar Magnus F
    Tack Magnus, vad roligt att du är nöjd!
  • Eva C skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Då jag var missnöjd med sättet som min lägenhet hade skötts på av er tidigare så var jag skeptisk....Linus har kissat ett proffsigt agerande o bemötande o även sålt min lägenhet så jag är mycket nöjd o ger Linus högsta betyg i Hur han räddade upp mitt förtroende för svensk fadtighetsförmedling! Läs mer
  • Bajram D skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är jättenöjd med Patrik som mäklare. Han är proffsig, bra bemötande, alltid tillgänglig och försöker lösa alla eventuella hinder. Kan bara rekommendera honom som mäklare då han gör toppen jobb. Läs mer
    2018-10-01 Patrik J svarar Bajram D
    Fina ord Bajram, det värmer att höra. Tack!

Nygatan 29, 801 35 Gävle