Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 1606 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-05-10
    Ett proffsigt men personligt bemötande, när vi skulle sälja mammas våning. Tydliga råd om vad som gällde inför både visning som vid budgivning.
    Tack Sara för en fin rekommendation! // Erica Erica Stors
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-05-09
    Anlitade Manne när jag skulle sälja min lägenhet. Manne är lugn och mycket kunnig vilket gjorde att jag som säljare kände mig trygg under hela processen. Lägenheten blev såld innan visning då Manne var mycket flexibel och snabbt kunde styra upp förhandsvisningar. Jag kommer garanterat att anlita Manne vid min nästa försäljning. Rekommenderar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-05-07
    Vi var intresserade av ett radhus, nyproducerat,och fick en mycket bra introduktion av Patrik. Fick även en beskrivning av
    hur vi kunde åka och titta på läget.
    Vi blev trevligt och seriöst bemötta och han svarade på alla våra frågor. Därefter har han varit hjälpsam inför den fortsatta affären.
    Sammanfattningsvis är vi helt nöjda.
    Väldigt roligt att ni är nöjda med affären Kerstin. Tack! Patrik Jogedal
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-05-07
    Ett bra bemötande från en trevlig och hjälpsam mäklare
  • JAKOB B
    2021-05-07
    Alltid ett fantastiskt bra bemötande. Otroligt kunnig och proffesionell. Kan varmt rekommendera alla att använda sig av Manne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Hille
    2021-05-07
    Vi har sålt ett kedjehus i Hille. Mäklaren hade ett bra bemötande. Lättsam , trevlig och tillmötesgående. Supernöjda. 😃👍
    Tack Pernilla för det trevliga samarbetet och för det fina omdömet. Så kul att få hjälpa er! Katarina Hansson
    2021-05-07
    Kunnig, proffsig o trevlig vid försäljning av bostadsrätt
    Tack Göran för värmande ord och förtroendet att hjälpa er med försäljningen! //Erica Erica Stors
  • Kurt S
    • Sörby
    2021-05-06
    Han är proffsig, har humor och är effektiv
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Stigslund
    2021-05-05
    ..........................................................................................
    Tack så mycket för fint betyg Sam! Patrik Jogedal
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Lindbacka
    2021-05-04
    Köpt radhus och är bara nöjd! Smidigt och snabbt gick det.
    2021-05-04
    Manne har varit trevlig och lätt att ha att göra med!
  • köpte sitt hus med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Hamrångefjärden
    Köpt villa
    Väldigt trevlig å hjälpsam
    2021-05-04
    Sålt en bostadsrätt, det fungerade mycket bra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Bäckebro
    2021-05-04
    Det var ett självklart val att använda Svensk Fastighetsförmedling och Jens eftersom de besitter stor kompetens i fastighetsaffärer och har ett stort kontaktnät och erfarenhet.
    En extra stor eloge till Jens som varit otroligt tillmötesgående och visat genuint personligt engagemang vid vår försäljning och kanske största affär.
    • Björke
    2021-05-03
    Jag är väldigt nöjd med Patrik! Jag har varit på många husvisningar och han är den bästa mäklaren jag stött på. Han lyssnar och pratar med alla och är trevlig. Vi köpte precis en villa i björke som han sålde, mycket nöjd med allt!
    Stort tack för det fina omdömet Pontus! Tror verkligen att ni kommer att bo bra i huset! :) Patrik Jogedal
    • Björke
    2021-05-03
    Jag har köpt en ville i björke, fruktansvärt nöjd med Patrik. Jag och min sambo har varit på många husvisningar, och han är den trevligaste mäklaren vi har haft. Tar sig tid för oss intresserade och pratar med alla som har frågor eller liknande.
    Vi har varit på två husvisningar med honom, då den ena var det vi köpte, väldigt nöjd med honom båda gångerna! Levde upp till förväntningarna man har om hur en mäklare bör vara
    Tusen tusen tack för för de fina orden Malin, uppskattar det väldigt mycket att ni är nöjd med allt. Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! :) Patrik Jogedal
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket trevlig mäklare!

Hittade min drömlägenhet men min bank strulade, så fick tips om en annan bank via Linus, som möjliggjorde min affär, så tacksam!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-05-02
    Fantastiskt trevlig och kunnig person. Kändes helt rätt från första stund.
    Tack Christoffer! Nya huset kommer bli toppen för er! Vi hörs snart igen. Jonas Östblom
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-04-30
    Hjälpte oss att sälja vår villafastighet i Gävle. Hela processen utfördes proffsigt, snabbt och smidigt. Magnus är en mycket bra fastighetsmäklare som rekommenderas varmt!
    • Stigslund
    2021-04-30
    Patrik har gett snabb återkoppling och service, hjälpt till med det som behövts! Han är trevlig och lätt att ha att göra med, inga krångel och inget ont att säga om honom. /Linda
    Stort tack för fina ord Linda, hoppas ni kommer att trivas i huset! :) Patrik Jogedal
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-04-28
    Tänkte sälja mitt hus med hjälp av Patrik, men lyckades hitta en egen köpare precis innan. Patrik fick därför istället hjälpa till med själva kontraktsskrivningen. Supertrevlig och rekommenderas!
    Tack för fint omdöme Marita! :) Patrik Jogedal
  • Ove
    2021-04-21
    Erica har skött allt efter förväntan, snabbt, enkelt och mycket bra service. Jag är supernöjd!
    Vad kul att ni är nöjd Ove och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten! //Erica Erica Stors
    • Valbo
    2021-04-20
    Jag och min man köpte ett hus via Patrik och han gjorde det till en väldigt positiv upplevelse! Patrik är otroligt professionell, ärlig och personlig. Han har alltid varit välkomnande och funnits där när det har dykt upp frågor. Han har varit konsekvent i kontakten med oss och varit mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Det har känts tryggt att ha Patrik som mäklare.
    Stort stort tack för de fina orden Jessica! Det värmer verkligen att höra, hoppas nu att ni kommer att trivas bra i huset, ta hand om er! :) Patrik Jogedal
    2021-04-14
    Bara bra! Gick smidigt och Manne är verkligen engagerad i sina kunder.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-04-13
    Sålde en kustnära stuga - ett åretruntboende. Han såg både köparens och mitt behov på ett bra sätt och gav hög nivå av och snabb service.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Fridhem
    2021-04-12
    Bra bemötande, väldigt tillgänglig.
    • Forsby
    2021-04-09
    Linus hjälpte oss med försäljning av vår villa, fantastiskt person som är tillmötesgående o lyhörd. Svarar snabbt på frågor som dyker upp under en försäljning.

Vi kan varmt rekommendera Linus som er mäklare

Henrik & Viktoria
    • Hagaström
    2021-04-09
    Sålt ett hus tillhörande ett dödsbo. Jens var oerhört proffsig i sitt bemötande o agerade väldigt snabbt som huset blev sålt före visning!
  • köpte sin stuga med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Trödje
    2021-04-06
    Vi köpte vår fritidsfastighet via Magnus Sjöberg. Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Alla handlingar kring fastigheten i ordning och med noggrann genomgång.
    Så roligt att allt känns bra för er och grattis till en charmig fastighet. Magnus Magnus Sjöberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Hedesunda
    2021-04-06
    Professional och väldigt hjälpsam mäklare, mitt Svenska var inte så bra men jag fick bra och tydlig hjälp
    Tack Uwe och lycka till med huset nu! Linn Hedlund
    2021-04-02
    Magnus sålde vår villa i Bomhus. Det gick oväntat snabbt och med mycket bra resultat. Magnus är trevlig, kunnig och förtroendeingivande.

Mvh Mats och Åsa W Björk
    Tack själva för förtroendet. Jättekul att vi överträffade era förväntningar. Magnus Magnus Sjöberg
    2021-03-30
    Jag köpte min första lägenhet genom Manne och allting har hittills rullat på bra. Han är trevlig, effektiv och förklarar allting väldigt bra så man känner sig trygg!
    Köpt Brf Engesberg Gävle
    Har blivit bra bemött och fått utmätt info om objektet och kontrakiskrivning.
    Ser framemot fortsatt bra samarbete
    Ulf Pettersson
    Gävle
    Tack Ulf! Det värmer att höra att du är nöjd! :) Patrik Jogedal
    2021-03-29
    Vi hade en speciell husaffär och vi tycker att Patrik var väldigt serviceminded. Lyssnar, uppmärksam och professionell.
    Tusen tack för det fina omdömet Therese, tror att huset kommer att passa er perfekt! :) Patrik Jogedal
    2021-03-29
    Patrik Jogedal är proffsig i sin yrkesroll, han smeker affären framåt i en symfoni av glädje för alla inblandade.
    Stort tack Fredrik! Kul att du är nöjd med allt! :) Patrik Jogedal
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-03-27
    Mycket bra bemötande. Helt nöjd!
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2021-03-25
    Köpte en lägenhet genom Manne och han har varit fantastisk under hela processen.

Alltid trevlig, glad och hjälpsam, väldigt lätt att nå samt återkopplar snabbt vid behov.

Vi har varit med på flertalet objekt och av alla mäklare vi haft kontakt med har Manne varit överlägset den bästa.

Den dag vi säljer kommer han absolut att få uppdraget.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-03-25
    Vi är mer än nöjda med Patriks arbete genom processens alla delar när han sålde vår lägenhet. Han har hela tiden varit duktig på att återkoppla och är väldigt detaljerad i hur det går, något som uppskattas. Patrik är trevlig, professionell samt tillmötesgående och vi kan varmt rekommendera honom!
    Tusen tusen tack Johan för de fina orden! Det gläder mig verkligen! :) Patrik Jogedal
    2021-03-25
    Linus ger ett mycket gott intryck, kunnig, trevlig och hjälpsam när vi nu säljer huset på Eskön och köper lägenhet på Fältspatvägen 46.
    2021-03-24
    Vi sålde en minitvåa i centrala Gävle och anlitade svensk fastighetsförmedling och Erika Stors. Vi visste innan att det skulle fungera bra och Erika har skött allt efter förväntan. Snabbt enkelt och bra service.

Med vänlig hälsning, Anna
    Tack för en fin rekommendation och förtroendet att hjälpa er med försäljningen! //Erica Erica Stors
    2021-03-24
    Proffsig noggrann engagerad mäklare! Alltid trevlig och finns alltid till hands på telefonen om det är något man undrar över. Så nöjd 🌸
    Tack Anna, alltid lika roligt med nöjda säljare och tack för ditt fina omdöme! Vi ses snart igen // Erica Erica Stors
    2021-03-24
    Patrik var tillmötesgående, tydlig, kunnig, lätt att förstå honom och man kände sig väldigt trygg med honom ,och ordning och reda
    Tack så mycket för det fina omdömet Carina! :) Patrik Jogedal
    2021-03-24
    Patrik var enormt tillmötesgående och kunnig i sitt arbete.Man kände sig väldigt trygg med Patrik.Mycket bra information om projektet vi var intresserade av,👍👍
    Tusen tack Mats för de fina orden! :) Patrik Jogedal
  • sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Grååsen
    2021-03-23
    Har sålt min villa med hjälp av Linn. Mycket positiv med all hjälp och bemötande som man fått av henne.
    Nöjd på alla vis,och en snabb och smidig affär blev det också.
    Vad roligt att du är nöjd med mig som mäklare. Nu ska vi se till att hitta något nytt till dig/er! /Linn Linn Hedlund
    • Eskön
    2021-03-22
    Sålt ett hus som är en blandning av sommarhus och vinterhus. Hade en känsla av att det pga annat hus i området behövde läggas ut som kommande väldigt fort. Vilket Jens ordnade på ett fantastiskt sätt. Förhandsvisningen bara några dagar senare skedde och två dagar senare var huset sålt. Till ett pris som jag var klart nöjd med. Så det finns bara positivt att säga om precis allt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-03-21
    Jag upplever Erica Stors som en mycket trevlig, kompetent och noggrann mäklare. Hon ingav ett sådant förtroende att jag köpte parhuset utifrån endast bilder och den målande beskrivningen Erica gav mig, då jag ej hade möjlighet att titta på plats.
    -Det vittnar enligt mig om en förtroendeingivande och trygg mäklare!
    Tack Daniel! Hoppas att renoveringarna kommer att gå bra, vi ses snart igen! //Erica Erica Stors
    2021-03-21
    Jag har köpt en lägenhet och jag blev otroligt väl bemött av mäklaren Linus Lindqvist. Han var väldigt tillmötesgående, hjälpsam och trevlig. Jag skulle gärna rekommendera honom till andra som vill köpa eller sälja bostad.
    2021-03-20
    Sålde min fastighet. Fick bra hjälp och tips inför försäljningen med vad jag skulle åtgärda.
    Bra bemötande av mäklaren som också hade ett neutralt förhållningssättet till själva affären.
    2021-03-20
    Vi har köpt ett parhus i Villastaden i Gävle.
    Våra förväntningar överträffades av Patriks bemötande och proffsiga arbete.
    Åsa och Mats
    Stort tack för det fina omdömet! Tror verkligen att parhuset kommer att passa er perfekt! :) Patrik Jogedal
  • Rasmus B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-03-20
    Förtroendeingivande, lätt att ha att göra med och kunnig. Kommer definitivt anlita Linus igen vid nästa affär.