Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 1158 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Katarina B skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Omtänksam, professionell, smidig, grymt duktig i sin yrkesroll både i bemötande av potentiella köpare men också i att hantera mig som köpare. Hon hjälper och stöttar en att fatta rätt beslut. En problemlösare av hösta rang som kan dra i rätt trådar. Läs mer
    2020-06-03 Erica S svarar Katarina B
    Tack för värmande ord och en fin rekommendation Katarina! Stort lycka till i nya radhuset, vi ses snart igen! :) //Erica

Weiler E skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig och lättsam som person. Kunnig och proffsig i sin yrkesroll. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-06-03 Linn G svarar Weiler E
    Känns härligt att höra att du skulle rekommendera mig. Tack för ett bra samarbete!

Robert K skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Engagerad och hjälpsam mäklare, vårat köp av lägenhet gick otroligt smidigt! Läs mer
    2020-06-02 Erica S svarar Robert K
    Tack för en fin rekommendation Robert. Ni har köpt en superfin lägenhet och jag hoppas att ni kommer trivas bra! //Erica
  • 2020-06-01

Andreas L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostad på söder. Väldigt bra bemött och bra tillgänglighet. Svar på mycket frågor och hur man ska gå tillväga. Väldigt nöjd med hela försäljningen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-01 Eva E svarar Andreas L
    Tack för din återkoppling och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen! Så roligt att höra att du är nöjd med hela processen! /mvh Eva
  • 2020-06-01

Marie T skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt villa, Bra bemötande, positivit och informativt. Tog reda på svaren på frågor vi hade. Tillgänglig per sms m.m. Läs mer
  • Nicklas W

2020-05-30

Nicklas W skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsig och smidig försäljning av våran lägenhet! Läs mer
    2020-06-02 Erica S svarar Nicklas W
    Tack Nicklas för förtroendet att hjälpa er vid försäljningen, det glädjer mig att ni är nöjd! //Erica
  • 2020-05-29

Sven Erik H skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett äldre hus i Hamrångefjärden. All kontakt med Magnus har fungerat bra. Läs mer
    2020-06-01 Magnus S svarar Sven Erik H
    Tack själv Sven Erik för ett smidigt samarbete. Trevlig sommar. Magnus
  • 2020-05-29

Anita W skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Gott bemötande och mycket hjälpsam vid vårat husköp. Läs mer
    2020-06-03 Linn G svarar Anita W
    Härligt att höra att du är nöjd. Ni kommer trivas jättebra!

Katarina B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en central lägenhet som Linus förmedlade på ett mycket professionellt och förtroendeingivande sätt. Vi är mycket nöjda med hans snabba respons, lyhördhet för våra behov samt hans förmåga att förmedla korrekt information. Läs mer

Kaj W skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kunnig inlyssnade engagerad! Vi är helnöjda! Läs mer
    2020-06-03 Linn G svarar Kaj W
    Tack för fina ord. Ni kommer trivas superbra där!

Peter A skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt ett fritidsboende.
    Bra och proffsigt bemötande genom hela processen.
    Bra vägledning från början till slut.

Kände att jag fick bra information om vad nästa steg var. Läs mer
    2020-06-03 Linn G svarar Peter A
    Tack Peter för ett fint omdöme. Det värmer!

Adam R skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Professionell i sitt bemötande och service över förväntan. Jag kommer att välja Manne vid framtida försäljningar igen. Läs mer
  • 2020-05-27

Emil R skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte en villa i Hille. All kontakt med mäklaren har fungerat kanon. Läs mer
    2020-06-01 Magnus S svarar Emil R
    Roligt att höra Emil och grattis till ett fint hus med ett bra läge. Magnus
  • 2020-05-27

William U skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra information när jag köper bostad för första gång. Läs mer
    2020-06-01 Eva E svarar William U
    Vad roligt att höra, det är viktigt för mig att du känt dig trygg i affären som förstagångsköpare! Hoppas att du kommer att trivas! /mvh Eva
  • 2020-05-24

Margareta A skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Manne har hjälpt mig med försäljning av min lägenhet. Jag har tidigare både köpt och sålt lägenhet och har haft Manne som min mäklare.
    Jag är mycket nöjd med Mannes bemötande och han har alltid mer än förväntat uppfyllt de förväntningar jag haft. Manne är proffsig, ödmjuk, lättsam och har humor. Han tar sig tid och besvarar alltid frågor och funderingar snabbt. I mina ögon är Manne helt perfekt i sitt yrke.
    Varmt rekommenderad.
    Margareta Läs mer
  • 2020-05-23

Jens S skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt trevligt bemötande och tydlig med hur köpet går till för en som köper sin första bostad. Läs mer
    2020-05-24 Jonas Ö svarar Jens S
    Hej och tack, kul att du känner dig nöjd med köpet av ditt nya hus, hoppas du kommer trivas!!
  • 2020-05-23

Elisabeth L skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Min första bostadsrätt och det var nervöst för mig. Aldrig varit på visning och hur gör man när intresse finns för bostaden?! Alla farhågor försvann för Manne fanns där hela tiden, visade ett genuint intresse för mig som köpare, väldigt informativ och ödmjuk. Som köpare känner jag mig trygg och säker. Jag kommer att varmt rekommendera Manne och Svensk Fastighetsförmedling till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Kim L

2020-05-22

Kim L skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har fått hjälp av Jens Bengtsson att sälja mitt hus. Först köpte jag det genom honom för 8år sedan, och nu har jag precis sålt det. Fantastiskt kontakt! Man kan verkligen känna sig trygg och bolla vilka frågor som helst, inget är för dumt för att fråga. Proffsigt och trevligt bemötande varje gång. En mäklare som verkligen sätter sig in i hur det är att vara säljare och köpare av en fastighet. Önskar jag kommer köpa och sälja fler gånger så jag får samarbete mer med Jens :) Vid kontraktsskrivningen så tyckte jag att han tog oss igenom även de "tråkiga paragraferna" på ett kul och förstående sätt. För det är inte lätt att förstå vad som står där utan lite hjälp på traven! Ha de bäst du som läser! Lev livet och njut, du lever bara en gång. Satsa stort! Läs mer
  • Birgit E

2020-05-19

Birgit E skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    En engagerad mäklare som visade stort intresse för oss som köpare Läs mer
    2020-05-19 Erica S svarar Birgit E
    Tack för värmande ord Birgit och grattis till köpet av en fin lägenhet, jag hoppas att ni kommer trivas bra! //Erica
  • 2020-05-18

Kerstin W skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostad. Hittills mycket bra. Klar o redig. Läs mer
    2020-05-25 Eva E svarar Kerstin W
    Tack, det gläder mig att höra! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva
  • 2020-05-18

Inti O skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har både köpt och sålt via Manne. Han är det alla mäklare borde vara; ansvarsfull, resultatinriktad och mån om både säljare och köpare. Kontakta Manne inför din bostadsaffär; du kommer att bli mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-16

Frida B skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har sålt min första lilla etta! Köpte lägenheten av Manne och ringde o kollade om de ville sälja den igen, fick riktigt bra bemötande och han kom redan samma dag och värderade! Mycket engagerad och hjälpsam!!! Supernöjd!! Läs mer
  • 2020-05-16

Thomas E skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bostadsrätt, trevligt bemött. Kunnig och lugn. Har alltid höga förväntningar på folk som ska vara kunniga i sin bransch. Manne skötte sig helt ok. Läs mer
  • 2020-05-15

Mats E skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket trevlig positiv snabb och gav bra information👍 Läs mer
    2020-05-18 Erica S svarar Mats E
    Tack Mats, Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten!
  • 2020-05-15

Kenneth L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har både sålt och köpt lägenhet med hjälp av Patrik och är helnöjd med den kunniga service jag fick Läs mer
    2020-05-15 Patrik J svarar Kenneth L
    Tack för fina ord Kenneth, hör av dig om jag kan hjälpa med något mer!
  • 2020-05-14

Christopher V skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tydlig, rak och saklig är tre laddade ord jag skulle vilja andvända för att beskriva min upplevelse. Förträfflig mäklare och affären uppklarades på en ypperlig tid. Unge mer än glädie från mig som köpare. Läs mer
    2020-05-18 Erica S svarar Christopher V
    Tack Christopher. Gläder mig att du som köpare är nöjd och jag hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten! //Erica
    Christopher V gillar detta
  • 2020-05-14

Kristina H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt min mammas hus. Katarina är proffsig, kan det hon håller på med. Mina förväntningar var att sälja huset snabbt och det fungerade bra. Allt toppen. Läs mer
    2020-05-28 Katarina H svarar Kristina H
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen och det trevliga samarbetet:)

Lennart J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Ett boende utöver det vanliga.Inget liknande objekt i Gävle,fanns att jämföra med.
    Patrik fick förtroendet att sälja detta unika koncept,en 3:a på vån. 10 med bemannad reception(8-16)alla vardagar.
    Vi kom överens om upplägget och det kändes lätt att samarbeta med Patrik.
    När lgh var såld,var han fortfarande lika engagerad att hjälpa till med olika deklarationsförslag.
    Högsta betyg rakt igenom,på ett proffsigt utfört jobb.

Lennart Jannerborn Läs mer
    2020-05-13 Patrik J svarar Lennart J
    Det glädjer mig enormt mycket att du är nöjd med hela försäljningen Lennart. Stort tack!

Jan R skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Så här långt är vi mycket nöjda med Jonas och hoppas att det ska fungera lika bra fortsatt. Vi flyttar till Durovägen 5A Gävle ca 28/8-20
    Hälsningar Monika å Jan Rehnberg Läs mer
    2020-05-13 Jonas Ö svarar Jan R
    Tack Jan, hoppas ni kommer att trivas i huset när ni flyttar in i augusti!
  • 2020-05-13

Margareta H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina hjälpte oss att sälja ett hus i Axmar. Vi räknade med att det skulle ta lång tid att sälja huset men hon fixade det snabbt och problemfritt. Katarina är mycket serviceminded och en helt suverän mäklare. Hon är helt enkelt bäst!! Läs mer
    2020-05-28 Katarina H svarar Margareta H
    Tack för det fina omdömet. Så roligt att få hjälpa er med försäljningen.

Jan S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt en liten trevlig lägenhet. Mäklaren var korrekt, artig, kunnig och mycket trevlig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Väldigt nöjd med allting. Anlitar gärna honom vid behov.

Janne Läs mer

Gun-britt E skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig glad hjälpsam snabb positiv Läs mer
    2020-05-13 Erica S svarar Gun-britt E
    Tack Gun-Britt. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! // Erica
  • 2020-05-12

Belma T skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi fick hjälp att sälja huset. Allt har gått smidigt. Inför, under och efter var det proffsigt
    Jonas levde upp till våra förväntningar och vi är nöjda med valet av mäklare Läs mer
    2020-05-13 Jonas Ö svarar Belma T
    Tack! Kul att jag fick hjälpa er att sälja huset, hoppas allt kommer gå bra med flytten.
  • 2020-05-10

Hanna M skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köp av hus.
    Glad, trevlig. Gick igenom kontrakt noggrant . Pratade mycket. Saknade känslan av att köparen vill vara privat. Berättade privata saker om säljaren. Om man vet saker om någon behöver man inte bubbla ur sig det. Man kanske inte vill att köparen ska veta vissa saker. Man ska hålla sig till fastighetsaffären. Anser att tystnadsplikt gäller. Typisk säljare. Läs mer
    2020-05-12 Katarina H svarar Hanna M
    Hej Hanna! Tack för ditt omdöme. För mig är det väldigt viktigt att både säljare och köpare känner sig trygga och bekväma i sin fastighetsaffär. När vi, köpare, säljare och mäklare träffades vid kontraktskrivningen, tog jag upp säljarens situation för att få förståelse avseende tillträdesdagen. Detta var självklart förankrat med säljaren. Tråkigt om du upplevde det för privat.

Yvonne Z skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt fritidshus. Mycket nöjd med bemötande. Kändes både professionellt och inkännande. Läs mer
    2020-05-12 Linn G svarar Yvonne Z
    Tack Yvonne för en fin rekommendation och för att jag fick hjälpa er i försäljningen!

Jan Z skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt Kågbo 2:20
    En mycket kompetent och inkännade mäklare. Glad att fått henne som mäklare. Läs mer
    2020-05-08 Linn G svarar Jan Z
    Ett supertack för de fina orden. Har varit roligt att sälja ert fina hus!

Ulrika E skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt villa. Bra bemötande med professionalitet och fingertoppskänsla. Läs mer
    2020-05-13 Katarina H svarar Ulrika E
    Tack Ulrika för det fina omdömet och för ett trevligt samarbete. Lycka till med nya boendet!

Monica S skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt fritidshus. Saklig trovärdig och enkel. Läs mer
    2020-05-08 Linn G svarar Monica S
    Tack för de fina orden och för att jag fick hjälpa till med försäljningen!
  • 2020-05-07

Nichlas F skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande , utmärkt utfört. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-05-08 Katarina H svarar Nichlas F
    Tack Nichlas för det fina omdömet och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • 2020-05-06

Hannes H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde en sekelskifteslägenhet i centrala Gävle. Vi kan varmt rekommendera Erica Stors som är mycket professionell och trevlig! Gott bemötande gentemot alla parter, snabba svar och toppenservice. Läs mer
    2020-05-06 Erica S svarar Hannes H
    Tack Hannes för en fin rekommendation och värmande ord. Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och att ni är nöjda! //Erica
  • 2020-05-06

Lars S skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt en sommarstuga en bit ifrån stan. Träffade Linn på visningen och hon var som en Mäklare skall vara, trevlig, påläst och kunnig om objektet. De kontakter som vi har haft är till belåtenhet för oss, det är inte ofta man gör så pass stora investeringar så man är lite nervös och så, men Linn har varit lugn och fokuserad och svarat på allt som hon kan svara på. Så hon levde verkligen upp till de förväntningar som vi hade.

Sammafattninsvis: använder Gärna Linn igen utifall vi skall sälja eller köpa något annat.

Mvh Lars Sundberg Läs mer
    2020-05-08 Linn G svarar Lars S
    Tack Lars för att du tagit dig tiden att skriva en fin rekommendation. Jag är stensäker på att ni kommer att stormtrivas i huset. Lycka till!
  • 2020-05-05

Ludvig H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra kommunikation, mycket hjälpsam Läs mer
    2020-05-05 Erica S svarar Ludvig H
    Tack Ludvig, stort lycka till i er nya lägenhet! //Erica
  • 2020-05-04

Elin W skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har tillsammans med min sambo köpt en trea. Det är vår första bostad som vi köper tillsammans, vilket var lite läskigt. Erica var dock till en stor hjälp för oss i och med att hon hjälpte oss med banken när det strulade. En god kommunikativ förmåga har hon också, mycket trevlig och lättillgänglig Läs mer
    2020-05-04 Erica S svarar Elin W
    Tack Elin för en fin rekommendation. Ni har köpt en fantastiskt fin lägenhet och jag hoppas att ni kommer trivas bra! //Erica
  • 2020-05-03

Jenny B skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lugnt, tryggt och professionellt bemötande på visningen och i samband med lägenhetsköpet. Fick snabbt svar på de frågor som dök upp från visning till kontraktsskrivning. Läs mer

Dilsher K skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är jätte nöjda med Linus som sålde vår lägenhet under dessa svåra tider i och med Covid-19. Han är en professionell och kunnig mäklare som verkligen levererar. Läs mer

Frida S skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt ett hus.
    Bra, seriöst bemötande.
    Bra information, trevlig! Läs mer
    2020-05-04 Patrik J svarar Frida S
    Tack Frida, roligt att du är nöjd med försäljningen!

Lena B skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Fint bemötande på visning och ingav stort förtroende. Har mött våra förväntningar på ett mycket bra sätt. Läs mer

Tord H skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett hus utan Hemnet och allmänna visningar. Professionellt bemötande som uppfyllde våra förväntningar.
    Snabbt agerande gjorde säljprocessen snabb och effektiv.
    Vi har upplevt hela försäljningen mycket positivt. Läs mer
    2020-05-05 Magnus S svarar Tord H
    Tack för ett smidigt samarbete Tord och Britta och lycka till i nybyggda bostaden. Vi ses snart vid tillträdet. Magnus
  • 2020-05-01

Nadja G skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Ett trevligt och professionellt bemötande från visning till kontraktsskrivning vid köp av vår villa. Läs mer
    2020-05-05 Magnus S svarar Nadja G
    Toppen att ni är nöjda Nadja och Jörgen och grattis till ett fint hus. Magnus
  • 2020-04-30

Anna J skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har bara gott att säga. Vet vad han pratar om. Inger förtroende. Vi kände oss trygga i hela köpeprocessen. Nu ska vi bara sälja vårt hus med och det kommer han klara galant Läs mer
    2020-05-06 Magnus S svarar Anna J
    Tack för förtroendet Patrik och Camilla. Nu kör vi igång försäljningen av er fina villa. Magnus

Nygatan 29, 801 35 Gävle