Jonas Östblom är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Jonas Östblom har varit registrerad mäklare sedan 2003-04. Jonas Östblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonas Östblom har haft 22 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 51 Läs vad Jonas Östblom

• sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Norra Åbyggeby
    2021-07-01
    Sjukt smidigt och proffsigt bemötande.
    Kul att höra! Tack och hoppas nya huset toppen! Jonas Östblom
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Gävle
    2021-05-02
    Fantastiskt trevlig och kunnig person. Kändes helt rätt från första stund.
    Tack Christoffer!
    Nya huset kommer bli toppen för er! Vi hörs snart igen.
    Jonas Östblom
  • köpte en tomt med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Valbo
    2021-03-04
    Uppskattar att han har erfarenhet från byggbranschen och vet var det handlar och gällande kostnads uppfattning i byggprojekt.
    Rak ärlig och trevlig.
    Vi kommer att anlita honom när vi ska sälja vårt gamla hus.
    Karl-Axel Bartholf
    Tack! Hoppas allt kommer löpa på bra med planeringen inför nybyggnationen nu!
    Jag hjälper er gärna att sälja ert nuvarande hus senare!
    • Åsbyggeby
    2021-02-17
    Sammanfattar all med att mäklaren var utomordentligt bra. Stort tack.
    Tack Leif! Kul att höra! Hoppas allt blir toppen för er i nya huset. Jonas Östblom
    • Sätra
    2021-02-15
    Hej! Jag har köpt ett hus. Fantastiskt bemötande, trevlig stämning, Jonas är en mycket trevlig och kunnig person. Väldigt effektiv i sitt jobb. Mina förväntningar var att det kommer bli smidigt med hela processen och det blev så! Vi blev väl informerade angående alla detaljer. Jag och min fru är veldigt nöjda och tacksamma!
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni kommer trivas! Jonas Östblom
  • Bengt G
    • Sätra
    2021-02-13
    Har sålt en villa med hjälp av Jonas. Jonas är rak och kunnig väl insatt och påläst snabb med besked och uträkningar tar säljare och köpare på ett bra sett förklarar allting så man förstår. skall jag sälja eller köpa något i framtiden så blir det Jonas.
    Bengt Gustafsson
    Tack Bengt! Kul att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas när ni flyttat in i er nya lägenhet! Jonas Östblom
  • Ester L
    • Åsbyggeby
    2021-02-03
    Jag har sålt min gård. Upplever Jonas som proffsig och mycket trevlig, har fått ett väldigt fint bemötande och snabb återkoppling i olika frågor. Känner mig trygg och vet att jag får den hjälp jag behöver. Om jag nu hade några förväntningar ? så har han levt upp till dom. Kommer att rekommendera honom till andra. Många som man pratar med känner till Jonas och alla säger: han är jättebra och det tycker jag också. Så stort tack till Jonas!!
    Tack! Så kul att du känner dig nöjd! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad när du flyttar in där under våren! Jonas Östblom
    • Hillevik
    2021-02-02
    En glad och trevlig mäklare som är mycket hjälpsam och kunnig.
    Tack Christopher, kul att ni känner er nöjd med ert husköp, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! Jonas Östblom
    • Hillevik
    2021-02-02
    Jag har sålt ett hus.
    Jonas såg med sin erfarenhet till att det blev ett bra avslut.
    Jag är mycket nöjd.
    Tack Maria, hoppas du kommer trivas i ditt nya boende när väl flytten blir av! Jonas Östblom
  • sålde en tomt med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Björke
    2020-09-23
    Vi har sålt en av två tomter med hjälp av Jonas. Han har ett trevligt sätt och ett bra bemötande, han lever upp till alla våra förväntningar.
    Tack! Kul att ni är nöjda, nu jobbar vi vidare med att sälja den andra tomten. Jonas Östblom