Jonas Östblom
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 31 Läs vad Jonas Östblom

• Johanna H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-29

Valbo
    Jonas kändes trovärdig och jordnära och vi är mycket nöjda med honom som mäklare nu när vi köpt vårat hus. Bra kunskaper om området och stor vilja att lösa situationer som kan uppstå. Läs mer
    2019-10-29 Jonas Ö svarar Johanna H
    Tack Johanna, roligt att ni känner er nöjda med ert köp, ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • Mattias E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-01

Gävle
    En proffsigt bemötande med snabb återkoppling vid försäljning av vår villa. Vi är jättenöjda från början till slut. Läs mer
    2019-10-03 Jonas Ö svarar Mattias E
    Tack, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Jim S köpte en tomt med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-30

Gävle
    Vi har köpt en tomt. Snabb återkoppling från början. Snabbt avklarad affär. Personligt och trevligt samt engagerat bemötande. Läs mer
    2019-10-03 Jonas Ö svarar Jim S
    Tack Jim, kul att höra! Lycka till med byggnationen!
  • Erik L sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-30

Gävle
    Vi sålde vårt radhus där vi fick utomordentlig hjälp från början till slut.

Jonas är proffsig och lugn !! Läs mer
    2019-10-03 Jonas Ö svarar Erik L
    Tack så mycket, kul att ni känner er nöjda med köp och försäljning! Tack för förtroendet!
  • Evelina S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-10

Gävle
    Har köpt ett hus i Gävle och mäklaren Jonas var flexibel, tillmötesgående och svarade på frågor snabbt och återkom vid avtalad tid. Väldigt nöjd köpare. Läs mer
    2019-05-10 Jonas Ö svarar Evelina S
    Roligt att ni känner er nöjda! Hoppas huset blir toppen!
  • Jessica Z
    Jessica Z skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-01

Köpte ett stadsradhus av Jonas. Vi fick mycket gott bemötande. Vi kände att vi fick den tid vi behövde på visningarna och och snabb återkoppling på våra frågor. Allt löpte smidigt från början till slut. Tack Jonas! Läs mer
    2019-05-10 Jonas Ö svarar Jessica Z
    Kul! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Sickan F sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Gävle
    Tack ! Som förväntat, ett föredömligt och sakligt agerande vid försäljningen av vår fastighet på Nynäs i Gävle. Ett proffs 👍.
    Extra plus för mycket bra kommunikation under processen. Läs mer
    2019-05-10 Jonas Ö svarar Sickan F
    Tack, roligt att ni är nöjda med försäljningen!! Tack för förtroendet!
  • AHMAD S skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-01

Jag är riktigt nöjd med det professionella bemötandet från Jonas. Man känner sig trygg och trevligt bemött. 👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-04-01 Jonas Ö svarar AHMAD S
    Kul och tack för dom fina orden! Hoppas du kommer bli riktigt nöjd med huset!!
    AHMAD S gillar detta
  • Birgit J skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-31

Sålt friköpt radhus.
    Jonas är proffisionell, kunnig och mycket tillmötesgående. Under hela försäljningsprocessen har han hjälpt till på ett föredömligt sätt och varit tillgänglig hela tiden. Som säljare har vi känt oss trygg i hela affären från ”ax till limpa.” Vi kan ge våra allra bästa rekommendationer att anlita Jonas vid era bostadsaffärer Läs mer
    2019-05-10 Jonas Ö svarar Birgit J
    Tack för den fina rekommendationen! Och tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • Leif Ö
    Leif Ö sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-09-08

Köpt lägenhet Gävle Strand

Sålt en villa i Sörby

Försäljningen gick jättebra bra bemötande av Jonas Östblom

10********** av 10 Läs mer
    2018-09-10 Jonas Ö svarar Leif Ö
    Tack Leif! Kul att du känner dig nöjd och hoppas att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg