Jonas Östblom
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 35 Läs vad Jonas Östblom

• Johan H sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-12

Hagaström
    Engagerad och erfaren. Processen drog dock ut på tiden. Läs mer
    2020-02-13 Jonas Ö svarar Johan H
    Hej Johan, tack för förtroendet, det tog lite tid men bra att allt är klart.
  • Carl N sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-05

Centralt
    Fantastiskt bra. Det var en tuff och svår försäljning som till sist lyckades tack vare mycke målmedvetenhet och proffsigt arbete. Mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-02-11 Jonas Ö svarar Carl N
    Tack Calle! Kul att du är nöjd med allt!!
  • Robert H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-04

Gävle
    Köpt en villa som Jonas förmedlat.
    Extremt bra och proffesionellt bemötande!
    Rekommenderar Jonas starkt!! Läs mer
    2020-02-04 Jonas Ö svarar Robert H
    Tack Robert! Hoppas ni kommer att trivas toppen i ert nya fina hus!
  • Mattias H sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-16

Hagaström
    Jonas håller vad han lovar och gav bra tips och idéer för att underlätta försäljningen av vårt radhus. Läs mer
    2020-02-11 Jonas Ö svarar Mattias H
    Tack Mattias! Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hus!
  • Johanna H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-29

Valbo
    Jonas kändes trovärdig och jordnära och vi är mycket nöjda med honom som mäklare nu när vi köpt vårat hus. Bra kunskaper om området och stor vilja att lösa situationer som kan uppstå. Läs mer
    2019-10-29 Jonas Ö svarar Johanna H
    Tack Johanna, roligt att ni känner er nöjda med ert köp, ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • Mattias E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-01

Gävle
    En proffsigt bemötande med snabb återkoppling vid försäljning av vår villa. Vi är jättenöjda från början till slut. Läs mer
    2019-10-03 Jonas Ö svarar Mattias E
    Tack, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Jim S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-30

Gävle Strand
    Vi har köpt en tomt. Snabb återkoppling från början. Snabbt avklarad affär. Personligt och trevligt samt engagerat bemötande. Läs mer
    2019-10-03 Jonas Ö svarar Jim S
    Tack Jim, kul att höra! Lycka till med byggnationen!
  • Erik L sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-30

Gävle
    Vi sålde vårt radhus där vi fick utomordentlig hjälp från början till slut.

Jonas är proffsig och lugn !! Läs mer
    2019-10-03 Jonas Ö svarar Erik L
    Tack så mycket, kul att ni känner er nöjda med köp och försäljning! Tack för förtroendet!
  • Evelina S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-10

Gävle
    Har köpt ett hus i Gävle och mäklaren Jonas var flexibel, tillmötesgående och svarade på frågor snabbt och återkom vid avtalad tid. Väldigt nöjd köpare. Läs mer
    2019-05-10 Jonas Ö svarar Evelina S
    Roligt att ni känner er nöjda! Hoppas huset blir toppen!
  • Jessica Z
    Jessica Z skrev om Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-01

Köpte ett stadsradhus av Jonas. Vi fick mycket gott bemötande. Vi kände att vi fick den tid vi behövde på visningarna och och snabb återkoppling på våra frågor. Allt löpte smidigt från början till slut. Tack Jonas! Läs mer
    2019-05-10 Jonas Ö svarar Jessica Z
    Kul! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist