Läs vad 42 Läs vad Jonas Östblom

• 2020-09-23
    Vi har sålt en av två tomter med hjälp av Jonas. Han har ett trevligt sätt och ett bra bemötande, han lever upp till alla våra förväntningar.
    Britta Maria F
    • Björke
    sålde en tomt med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack! Kul att ni är nöjda, nu jobbar vi vidare med att sälja den andra tomten.

• 2020-07-27
    Försäljning av fritidshus.
    Snabb o enkel hantering !
    Personligt bemötande.
    Ulf L
    • 40.0 m²
    • Gävle
    sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack Ulf! Kul att ni är nöjda med försäljningen av stugan.

• 2020-06-23
    Köpt hus. Proffsigt bemötande enligt de förväntningar vi hade.
    Lisa B
    • 60.0 m²
    • Gävle
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack! Hoppas ni blir nöjda med huset!

• 2020-06-15
    Köpte hus i Gävle via Jonas. Mycket proffsigt bemötande och påläst om området såväl som objektet. Kändes tryggt från början till slut.
    Hej och tack Johan! Välkomna till Gävle, hoppas ni kommer trivas toppen bra!!

• 2020-05-23
    Väldigt trevligt bemötande och tydlig med hur köpet går till för en som köper sin första bostad.
    Jens S
    • 100.0 m²
    • Gävle
    Hej och tack, kul att du känner dig nöjd med köpet av ditt nya hus, hoppas du kommer trivas!!

• 2020-05-13
    Så här långt är vi mycket nöjda med Jonas och hoppas att det ska fungera lika bra fortsatt. Vi flyttar till Durovägen 5A Gävle ca 28/8-20
    Hälsningar Monika å Jan Rehnberg
    Jan R
    • 155.0 m²
    • Hagaström
    Tack Jan, hoppas ni kommer att trivas i huset när ni flyttar in i augusti!

• 2020-05-12
    Vi fick hjälp att sälja huset. Allt har gått smidigt. Inför, under och efter var det proffsigt
    Jonas levde upp till våra förväntningar och vi är nöjda med valet av mäklare
    Belma T
    • 155.0 m²
    • Hagaström
    Tack! Kul att jag fick hjälpa er att sälja huset, hoppas allt kommer gå bra med flytten.

• 2020-02-12
    Engagerad och erfaren. Processen drog dock ut på tiden.
    Johan H
    • 131.0 m²
    • Hagaström
    Hej Johan, tack för förtroendet, det tog lite tid men bra att allt är klart.

• 2020-02-05
    Fantastiskt bra. Det var en tuff och svår försäljning som till sist lyckades tack vare mycke målmedvetenhet och proffsigt arbete. Mina bästa rekommendationer.
    Carl N
    • 28.0 m²
    • Centralt
    Tack Calle! Kul att du är nöjd med allt!!

• 2020-02-04
    Köpt en villa som Jonas förmedlat.
    Extremt bra och proffesionellt bemötande!
    Rekommenderar Jonas starkt!!
    Robert H
    • 100.0 m²
    • Gävle
    Tack Robert! Hoppas ni kommer att trivas toppen i ert nya fina hus!