Läs vad 36 Läs vad Linn Hedlund

• 2020-11-12
    Linn är mycket noggrann och punktlig mäklare. Hon vet vad gör hon next. För mig är hon en kompetent mäklare om jag få bedöma henne. Hon är mycket vackert kvinna. Mycket ren och mycket gottdoft. Hon är mycket respekterat kvinna
    Jamal M
    • 145.0 m²
    • Järvsta
    sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
  • 2020-11-11
    Köpte ett hus med Linn som mäklare. Påläst och kunde svara på frågor om objektet. Har från första kontakt varit trevlig och snabb att återkoppla. Professionell! Hjälpte även oss att få kontakt med personlig bankman. Såg även till att en av hennes kollegor hörde av sig som nu hjälper oss sälja vår bostadsrätt.
    Malin L
    • 117.0 m²
    • Valbo
    köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack Malin för fina ord och ett värmande omdöme! Huset kommer passa er perfekt :)

• 2020-10-15
    Sålt bostad. Väldigt bra bemötande. Kunnig, duktig och trevlig.
    Lina S
    • 2:a
    • 39.0 m²
    • Väster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack Lina! Det glädjer mig att du som säljare är nöjd! :) /Linn

• 2020-10-13
    Vi har köpt en lägenhet.
    Linn är väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Lätt att förstå och tydlig genomgång av köpekontrakt.
    Maria-elena H
    • 2:a
    • 39.0 m²
    • Väster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Stort tack för orden! Lägenheten kommer passa Tobias perfekt!

• 2020-09-01
    Har köpt ett fritidshus.
    Linn var glad , tydlig, trevlig.
    Fick dom svar jag ville ha.
    Roger R
    • 4:a
    • Utvalnäs
    köpte sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack Roger för ett fint omdöme :) Ska bli spännande att se vad det blir i framtiden! /Linn

• 2020-09-01
    Bra dialog, hjälpsam, tillgänglig, trevlig och tydlig. 5 plus!
    Kim O
    • 143.0 m²
    • Valbo
    Roligt att ni är nöjda, det värmer. Huset kommer passa er perfekt! /Linn

• 2020-07-14
    Det var jens från början men Linn gjorde ett bra in tryck
    Ola B
    • 98.0 m²
    • Stureborg
    Tack Ola för omdömet! Roligt att höra att du är nöjd.

• 2020-06-22
    Jag har köpt ett hus på landet i närhet till både sjö och hav.

Linn har varit mycket bra i sitt bemötande till oss. Hon har varit tydlig och hjälpsam.
    Vi hade en del frågor angående fastigheten och hur dessa relaterade till det priset som var satt och Linn kunde leverera bra svar under hela förloppet.
    Hon har varit tillgänglig och alltid återknutit då hon sagt att hon skulle göra detta.
    Över lag så har jag en positiv och serös bild av Linn. Hon är påläst och känns som hon vill hitta hållbara lösningar både för säljaren men också för mig som köpare.
    Jim W
    • 138.0 m²
    • Furuvik
    Stort tack Jim för omdömet! Det värmer att du varit nöjd med allt och mitt arbete!

• 2020-06-02
    Trevlig och lättsam som person. Kunnig och proffsig i sin yrkesroll. Rekommenderar henne varmt.
    Weiler E
    • 3:a
    • 60.0 m²
    • Harkskär
    sålde sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Känns härligt att höra att du skulle rekommendera mig. Tack för ett bra samarbete!

• 2020-05-29
    Gott bemötande och mycket hjälpsam vid vårat husköp.
    Anita W
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Säljemar
    Härligt att höra att du är nöjd. Ni kommer trivas jättebra!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte