Linn Hedlund
Registrerad mäklare sedan 2018-08-20
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 30 Läs vad Linn Hedlund

• Ola B sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-07-14

Stureborg
    Det var jens från början men Linn gjorde ett bra in tryck Läs mer
    2020-08-11 Linn G svarar Ola B
    Tack Ola för omdömet! Roligt att höra att du är nöjd.
  • Jim W köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-22

Furuvik
    Jag har köpt ett hus på landet i närhet till både sjö och hav.

Linn har varit mycket bra i sitt bemötande till oss. Hon har varit tydlig och hjälpsam.
    Vi hade en del frågor angående fastigheten och hur dessa relaterade till det priset som var satt och Linn kunde leverera bra svar under hela förloppet.
    Hon har varit tillgänglig och alltid återknutit då hon sagt att hon skulle göra detta.
    Över lag så har jag en positiv och serös bild av Linn. Hon är påläst och känns som hon vill hitta hållbara lösningar både för säljaren men också för mig som köpare. Läs mer
    2020-08-11 Linn G svarar Jim W
    Stort tack Jim för omdömet! Det värmer att du varit nöjd med allt och mitt arbete!
  • Weiler E sålde sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-02

Harkskär
    Trevlig och lättsam som person. Kunnig och proffsig i sin yrkesroll. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-06-03 Linn G svarar Weiler E
    Känns härligt att höra att du skulle rekommendera mig. Tack för ett bra samarbete!
  • Anita W köpte sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-29

Säljemar
    Gott bemötande och mycket hjälpsam vid vårat husköp. Läs mer
    2020-06-03 Linn G svarar Anita W
    Härligt att höra att du är nöjd. Ni kommer trivas jättebra!
  • Kaj W köpte sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-28

Kunnig inlyssnade engagerad! Vi är helnöjda! Läs mer
    2020-06-03 Linn G svarar Kaj W
    Tack för fina ord. Ni kommer trivas superbra där!
  • Peter A sålde sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-28

Sålt ett fritidsboende.
    Bra och proffsigt bemötande genom hela processen.
    Bra vägledning från början till slut.

Kände att jag fick bra information om vad nästa steg var. Läs mer
    2020-06-03 Linn G svarar Peter A
    Tack Peter för ett fint omdöme. Det värmer!
  • Yvonne Z sålde sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Hedesunda /Kågbo
    Sålt fritidshus. Mycket nöjd med bemötande. Kändes både professionellt och inkännande. Läs mer
    2020-05-12 Linn G svarar Yvonne Z
    Tack Yvonne för en fin rekommendation och för att jag fick hjälpa er i försäljningen!
  • Jan Z sålde sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Sålt Kågbo 2:20
    En mycket kompetent och inkännade mäklare. Glad att fått henne som mäklare. Läs mer
    2020-05-08 Linn G svarar Jan Z
    Ett supertack för de fina orden. Har varit roligt att sälja ert fina hus!
  • Monica S köpte sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Köpt fritidshus. Saklig trovärdig och enkel. Läs mer
    2020-05-08 Linn G svarar Monica S
    Tack för de fina orden och för att jag fick hjälpa till med försäljningen!
  • Lars S köpte sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-06

Hedesunda /Kågbo
    Har köpt en sommarstuga en bit ifrån stan. Träffade Linn på visningen och hon var som en Mäklare skall vara, trevlig, påläst och kunnig om objektet. De kontakter som vi har haft är till belåtenhet för oss, det är inte ofta man gör så pass stora investeringar så man är lite nervös och så, men Linn har varit lugn och fokuserad och svarat på allt som hon kan svara på. Så hon levde verkligen upp till de förväntningar som vi hade.

Sammafattninsvis: använder Gärna Linn igen utifall vi skall sälja eller köpa något annat.

Mvh Lars Sundberg Läs mer
    2020-05-08 Linn G svarar Lars S
    Tack Lars för att du tagit dig tiden att skriva en fin rekommendation. Jag är stensäker på att ni kommer att stormtrivas i huset. Lycka till!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist