Linn Hedlund
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 19 Läs vad Linn Hedlund

• Erika A köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-05

Bomhus
    Proffsig och trevligt bemötande. Kan svara på frågor och är mycket service minded. Läs mer
    2020-03-05 Linn G svarar Erika A
    Väldigt kul att ni är nöjda. Ska bli spännande att se vad ni gör med huset :)
  • Jenny O köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-29

Bomhus
    Köpt kedjehus av Linn och är otroligt nöjda. Från start var hon tillmötesgående och professionell. Svarade snabbt och anpassade tider efter oss. Vi kände oss väldigt trygga genom hela affären. Läs mer
    2020-03-05 Linn G svarar Jenny O
    Tack Jenny för omdömet, det värmer :) Jag tror huset kommer passa er perfekt. Lycka till med försäljningen nu!
  • Rasmus E köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-14

Hedesunda
    Super bra mäklare som tar sig tid och finns för en. Ger 110% och försöker alltid sitt bästa! Läs mer
    2020-03-04 Linn G svarar Rasmus E
    Tack för de fina orden. Ska bli spännande att se huset om några månader. Lycka till! /Linn
  • Malin O köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-25

Gävle
    Mäklaren har varit väldigt ärlig och hjälpsam under hela processen! Tillgänglig och tagit sig tid för alla mina frågor. Är väldigt nöjd med hennes bemötande! Läs mer
    2020-02-11 Linn G svarar Malin O
    Tack för de fina orden. Hoppas du trivs bra i lägenheten! :)
  • Jonatan L
    Jonatan L köpte sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-01

Gävle
    Vi köpte ett objekt som presenterades av Linn Hedlund på Svensk Fastighetsförmedling i Gävle.
    Linn arbetar med hög professionalism och ett stort engagemang. Detta gjorde att vi som köpare kände oss trygga och informerade på ett tillfredsställande sätt redan från första visning av objektet, genom budgivningen till slutligen signering av kontraktet. Tack!
    / Jonatan Läs mer
    2019-10-04 Linn G svarar Jonatan L
    Stort tack för det fina betyget och orden Jonatan! Hoppas ni trivs bra med huset.
  • Gerry J köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-01

Gävle
    Köpt en Villa i Hille, mycket bra och proffsigt bemötande av Linn Hedlund. Vi är väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling i Gävle Läs mer
    2019-10-05 Linn G svarar Gerry J
    Jättetrevligt att få hjälpa till med husköpet. Tack!
  • Batool M köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-29

Gävle
    Duktig, trevligt och lätt att får kontakt med henne.
    Bryr sig om allt. Läs mer
    2019-09-30 Linn G svarar Batool M
    Tack Batool för att du tog dig tid till att lämna ett fint omdöme, det värmer! Jag tror ni kommer trivas superbra i nya huset. /Linn
  • Stefan Ä sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-29

Gävle
    Sålde ett kedjehus, blev mycket bra bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar, och det var snabbt jobbat från dess att vi lade ut annonsen.
    Hon lade ned ett stort engagemang och jag kan verkligen rekommendera ge be. Läs mer
    2019-10-05 Linn G svarar Stefan Ä
    Va roligt att ni är nöjda med försäljningen. Tack för omdömet och för att jag fick hjälpa till med huset! /Linn
  • Daniel H sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-17

Gävle
    Jag har haft en jätteduktig mäklare som heter Linn Hedlund, hon har varit väldigt trevligt och tillmötesgående, hon har varit väldigt duktig och professionell, haft svar på alla dom frågor man har haft. Läs mer
    2019-10-04 Linn G svarar Daniel H
    Tack Daniel för orden och för att jag fick förtroendet att förmedla huset!
  • Örjan F
    Örjan F sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-06

Gävle
    Vi har sålt en villa. Vi har fått ett bra bemötande av mäklaren, klar och tydlig information under försäljningen.
    Våra förväntningar på Svensk Fastighetsförmedling var att dom är seriösa och proffsiga.
    Kort sammanfattat Vi som säljare är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedlings mäklare. Läs mer
    2019-09-18 Linn G svarar Örjan F
    Tack för förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av huset och rekommendationen. Härligt att ni är nöjda :) /Linn

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist