Linn Hedlund

Linn Hedlund

Linn Hedlund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linn Hedlund har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Linn Hedlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.8. Linn Hedlund har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

91 omdömen om Linn Hedlund

Sedan starten hos Reco 2018
Paula Mirja Anneli E
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Södra Åbyggeby

Hon gjorde sitt yttersta på alla vis , även fast marknaden varit dålig nu. Trevlig på alla vis . Kan varmt rekommendera henne. Mvh. Paula

Isabelle J
Valbo

Trevlig, snabb återkoppling, lyhörd, ödmjuk och kunnig. Tack för du hjälpte mig att sälja min bostad 🌼

Svar från Linn Hedlund

Tusen tack för värmande ord och vad glad jag blir över att du är nöjd med mig som mäklare. Vi ses på tillträdet! :) /Linn

Malin O
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Ytterhärde

Mycket serviceminded, ställde upp och visade bostaden innan visningstillfället då vi stod i färd med att lägga bud på en annan fastighet nästa dag. Bra dialog efter budgivningens avslut och kreativt tänkande gällande hur vi skulle kunna få till en signering då jag själv behövde åka upp till Hälsingland.

Svar från Linn Hedlund

Tusen tack Malin för ditt fina omdöme, det glädjer mig! Huset kommer passa er perfekt. Vi ses på tillträdet! :) /Linn

Josephine H
Valbo - Stackbo

Professionellt bemötande och engagerad. Informationen gavs tydligt under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Linn.

Tack Josephine för värmande ord! Vi ses på tillträdet nästa gång :) /Linn

Pär D
Bomhus

Linn är rak och tydlig, duktig mäklare

Svar från Linn Hedlund

Härligt att höra att du är nöjd med försäljningen. Vi ses! /Linn

Margaretha Ä
Hedesunda

Kunnig Lyhörd Noggrann Gott bemötande Trygg

Svar från Linn Hedlund

Stort tack för de fina orden, det värmer. Även grattis till ett väldigt fint hus! Vi ses på tillträdet. Mvh Linn

Linda Ö
Bomhus

Trevligt och kunnigt bemötande. Tillgänglig även sent på kvällen.

Svar från Linn Hedlund

Tack snälla! Det glädjer mig att ni är nöjda med processen. Vi ses på tillträdet! Mvh Linn

Irre D
Bomhus

Linn är påläst och inger trygghet. Hon har uppdaterat oss löpande under hela processen. Vi rekommenderar verkligen henne för nya uppdrag.

Svar från Linn Hedlund

Tack för rekommendationen och för att jag fick hjälpa er med er husförsäljning. :) /Linn

Patrik H
Hedesunda

Linn skötte både kontakt och affären på ett exemplariskt sätt, mycket proffessionel och inlyssnande mot våra behov.

Tack för orden. Huset kommer passa er perfekt! :) Mvh Linn

Lisbeth H
Bomhus

Bra! Ingenting att klaga på, vi är nöjda med henne.

Svar från Linn Hedlund

Tusen tack för en fin rekommendation och för att jag fick möjligheten att hjälpa till vid försäljningen! /Linn