Linn Hedlund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linn Hedlund har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Linn Hedlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.8. Linn Hedlund har haft 47 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 73 Läs vad Linn Hedlund

• sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Sandviken
    2022-07-12 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tusen tack för ett fint omdöme! :) Linn Hedlund
    • Bergby
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag blev riktigt bra bemött av Linn, blev också riktigt bra bemött av Jens på Svensk Fast, som lämnade över till Linn, när han skulle på semester.
    Ett bra första intryck är viktigt för mig.
    Linn var en mäklare som skötte husaffären galant, rak och tydligt, som gällde både till säljare och köpare.
    Raka puckar tycker jag om:))
    Jag har själv sprungit på visningar, i jakt på mitt drömställe i 3 års tid. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling, har mött många av deras mäklare då, ett riktigt trevligt bemötande hade dessa mäklare.
    Tack så jättemycket Linn och Jens🤩🌸🌞
    Ett stort tack till Svensk fastighetsförmedling ⭐️
    Trevlig sommar önskar jag Er//Helena
    Hej Helena! Tack för ett gott betyg, för otroligt fina ord och en trevlig affär :) Lycka till med det nya!

/Jens och Linn
    Linn Hedlund
  • köpte sin stuga med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Forsby
    2022-06-15 Verifierad kund
    Tydlig, tillmötesgående, positiv & erfaren. Vi har efter vårt köp anlitat Linn för ytterligare fastighetsaffärer.
    Tack! Det är så himla roligt att läsa, värmer verkligen att höra att ni är nöjda. Vi hörs framöver :)

• Hästbo
    2022-06-09 Verifierad kund
    Glad, positiv och alltid tillgänglig vilket vi uppskattade väldigt mycket.
    Så roligt att ni är nöjda! Tack för betyget och för att jag fick hjälpa till med försäljningen av ert fina hus :)

• Hedesunda /Kågbo
    2022-06-09 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande dels när vi bokade visningen och på visningen. Sedan den kontakt vi har nu under prosessen känns proffsig o trevlig
    Tack Sara för din rekommendation! Jag blir så glad att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta och att det upplevts proffsigt. Vi ses snart på tillträdet!

Linn Hedlund
  • köpte sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Hästbo
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi upplever Linn som väldigt kunnig och påläst när det gäller allt som rörde köp av fastigheten.
    Tack Roger för värmande ord :) Huset kommer passa er perfekt! Linn Hedlund
    • Kungsgården
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trevlig och professionell mäklare .
    Snabb och bra återkoppling, flexibel.
    Det glädjer mig att ni är nöjda och att jag fick vara med och hjälpa er med allt :) Linn Hedlund
    • Brynäs
    2022-04-19 Verifierad kund
    Fastighetsförsäljningen gick bra och Linn var bra att göra med.
    Tack Gregory! Det har varit grymt roligt att få hjälpa er med försäljningen av huset. Vi ses längre fram! Linn Hedlund
    • Hedesunda
    2022-04-19 Verifierad kund
    Linn gav ett kunnigt och proffsigt intyrck, hon svarade sakligt på våra funderingar och hon gav oss som köpare en extra tygghet .
    Tack för värmande ord :) Huset kommer passa er perfekt! Linn Hedlund
  • Lena Maria N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Söder
    2022-04-13 Verifierad kund
    Flexibelt och trevligt. Jag kände att Linn var lyhörd för mina behov och svarade på mina frågor. Försäljningen gick smidigt!
    Tack för orden och för att jag fick hjälpa till vid försäljningen av lägenheten. Vi ses vid tillträdet! Linn Hedlund