Magnus Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 84 Läs vad Magnus Sjöberg

• Stig N sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-05

Hamrångefjärden
    Sålt fritidshus
    Korrekt och professionellt bemött
    Förväntningar i allt väsentligt uppfyllda, även om det tog längre tid än vad förhoppningarna var. Knappast något som mäklaren behöver lastas för. Läs mer
  • Liza N köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-29

Hamrångefjärden
    Rekommenderas till både köpare och säljare. Läs mer
  • Tommi K sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-02

Hille
    Villa, otroligt proffsig. Gav ett lugnt och ärligt intryck. Kändes oss trygga hela vägen. Vi valde han för att han verkade bästa, inte för att han var billigast. De fanns billigare alternativ. Läs mer
  • Erik P köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-02

Norrsundet
    En bra mäklare med bra kunskaper! Läs mer
  • Malin S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-27

Hille
    Hus sålt. Super bra bemött han håller en underlättad hela tiden . Lätt att få kontakt med. Man känner verkligen att man kan lita på honom och hans erfarenhet. Vi är super nöjda med han. Andra huset han säljer åt mig. Lika nöjd som förra. Läs mer
  • Tony V sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-01-07

Olsbacka
    Magnus gjorde sitt bästa på en lite trög marknad och vi är nöjda. Läs mer
  • Hans S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-07

Gävle
    Vi sålde en lägenhet i centrala Gävle.

Vi blev mycket väl bemötta av Magnus.

Vi hade förväntningar att vi möjligen kunde få sålt före Jul men det blev klart redan i september, tack vare en mycket duktig och klurig mäklare. Tack för det:-)

//Hasse Läs mer
  • Astrid R sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-05

Sätra
    Mycket gott i alla avseenden,bemötande,uppdraget ,kontakten,etc Läs mer
  • Astrid J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-05

Söder
    Lägenhetsförsäljning. Mäklaren Magnus Inger förtroende direkt vid första mötet. Glad och trevlig, men väldigt proffitionell. Lyssnar på kunden. Han lade fram olika alternativ, och lät oss avgöra i lugn och ro. Försäljningen blev över förväntan! Vi blev informerade om status hela tiden och kunde ringa eller sms:a när vi hade frågor. Vi är väldigt nöjda, och kan rekommendera Magnus till vänner och bekanta. Läs mer
  • Anders L sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-13

Sätra
    Trevlig och mycket kunnig. Lugn, vilket behövs i en köp/sälj situation av en fastighet. På det hela taget är vi positiva. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist