Magnus Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 57 kunder tycker om Magnus Sjöberg

• Mary-Ann E skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi, Mary Ann å Lasse Eriksson har via Magnus sålt vårt hus som vi ägt i 51 år. Magnus har gjort ett otroligt BRA arbete, hela tiden
    varit optimistisk och tillmötesgående. HITTILLS ÄR VI MYCKET NÖJDA och kommer att REKOMMENNDERA honom till andra, med vänliga hälsningar.

Mary Ann å Lasse Läs mer
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mäklaren skötte sitt uppdrag. Vi upplevde dock att vi inte "fick gehör" för våra förvätningar och planer utan mäklaren hade en egen plan som kördes efter vilket satte oss i en väldigt konstig situation. Resultatet blev dock bra och alla parter är nöjda, men resan dit upplevdes konstig och obekväm. Läs mer
  • Ove D skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Korrekt trevlig kunnig lyssnar
    Vi har gått på rekommendation som har stämt.
    Kommer att.rekommendera denna mäklare i vår tur.
    Allt har hitintills stämt vad gäller det som utlovats. Läs mer
  • Per-Olof D skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt villa.
    Mäklaren: Utmärkt bemötande, noggrann, slarvar inte med detaljer. Återkopplar bra efter visningar, också bra på att resonera ikring utvecklingen och vad som är klokt att göra som nästa steg, hade extra betydelse då vår försäljning gick något trögt.
    Sammanfattning:: Väl över par. Läs mer
  • Jürgen E skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt bemötande hela vägen.
    Villan såldes snabbare än väntat och till ett bättre pris.
    Mäklaren visade engagemang utöver normal arbetstid. Läs mer
  • Tuula P skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Fritidshus i Axmar. Bemötande kunde inte vara bättre, påläst, trevlig, vi fick meddelanden hela tiden vad som händer. Försäljningspriset var mycket högre än vad vi hade förväntat av oss. Mycket positiv upplevelse kommer att rekommendera Magnus till andra som kanske ska sälja. Läs mer
  • Lennart S skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    VI har sålt en villa ,som Magnus Sjöberg hjälpt oss att sälja.
    Han har bemött oss på ett mycket bra sätt och förväntningarna
    levde han mycket väl upp till.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
    Lillemor o Lennart. Läs mer
  • Birgitta L skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi vill tacka dig Magnus efter den lyckade försäljning av vårt Drömboende vid havet på Norrlandet i Gävle.
    Ditt tålamod var större än vårat, du väntade in och lyssnade på båda parter, själva hade vi gett upp långt tidigare.
    Vi tycker också att det blev rätt köpare.
    Så tack än en gång! Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Här sålt ett fritidshus. Är jättenöjd med med Magnus insats. Det har gått smidigt och fort att sälja. Magnus har varit mycket tydlig och jag har blivit mycket väl bemött. Läs mer
  • Birgitta E skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi anlitade Magnus vid försäljning av vår hus på Bäckvägen 7 i Bomhus. Vi är mycket nöjda med hans bemötande, upplägg och service.
    Vi uppskattade speciellt hans tydlighet, strategiska färdigheter, erfarenhet, service samt återkoppling för att i lagom nivå hålla oss informerade.

Magnus överträffade våra förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg