Magnus Sjöberg

Magnus Sjöberg

Magnus Sjöberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Magnus Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 2003-07. Magnus Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 162 omdömen med ett betyg på 4.7. Magnus Sjöberg har haft 38 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 162 Läs vad Magnus Sjöberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Hille
    2022-09-25 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande.
    Ibland hade vi önskat snabbare återkoppling.

Vi är nöjda med Magnus och tycker att han gjort ett bra jobb med vår försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Hille
    2022-09-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig och intresserad. Gav utrymme.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Bergby
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jag hade inga förväntningar alls men upplevde honom som mycket kompetent och servicemided. Lätt att få tag på och myckket bra service genom hela tiden.
    Trevligt att samarbeta med dig. Lycka till i nya boendet. Magnus Magnus Sjöberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Bergby
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevlig och informativ, motsvarade våra förväntningar.
    Grattis till ett fint boende. Magnus Magnus Sjöberg
    • Strömsbro
    2022-08-01 Verifierad kund
    Otroligt positiv och professionell, sätter alltid kunden i första hand.
    Stort tack till er och grattis till ett bra slutpris. Magnus Magnus Sjöberg
    • Strömsbro
    2022-07-20 Verifierad kund
    Bästa mäklaren. Tredje gången han säljer åt oss & alltid lika trevlig. Proffsig. De händer saker om man anlitar magnus som sin mäklare. Alltid lätt att få tag på svarar snabbt. Man känner verkligen att man kan lita på han när man frågar om råd när de gället försäljningen eller köpet.
    Tackar och bockar för förtroendet och förmånen att hjälpa er med ytterligare en försäljning. Magnus Magnus Sjöberg
  • sålde sin stuga med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-07-11 Verifierad kund
    Magnus är glad och trevlig och ger ett pålitligt intryck. Han har god koll på marknad, prisbild och köpare och ger adekvat och lättförståelig info,
    Även telefonkontakten fungerade bra så jag kan inte annat än att
    rekommendera Magnus som mäklare!

Ps. Min mail-adress är: olswik.lw@gmail.com Ds.

MVH Lasse Wiklund.
    Toppen att ni är nöjda. Lycka till framåt. Magnus Magnus Sjöberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-06-29 Verifierad kund
    Smidigt från visning till affär.
    Hoppas ni ska trivas och njuta av ert fina fritidshus. Stort lycka till. Magnus Magnus Sjöberg
    • Vallbacken
    2022-06-23 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Magnus starkt för han är tillmötesgående samt kunnig och gör ett utomordentligt jobb både för säljare samt köparen och ser till att alla papper, intyg samt försäkringar är på plats så det inte uppstår någon osäkert för båda köparen och säljaren, 100 procent seriöst. Dessutom har han en härlig personlighet och är genuint ärlig får mig som säljare att känna mig trygg genom hela processen.
    Tack Niclas för förtroendet att få hjälpa dig med ytterligare en försäljning. Grattis till ännu ett bra slutpris. Magnus Magnus Sjöberg
    2022-06-20 Verifierad kund
    Magnus har varit mycket trevlig i kontakterna med oss och gav mig lugn i samband med att vi upptäckte skada i samband med vårt första möte. Gav rimliga förväntningar på vad vi kunde få, vi hade tur och det blev plus. Vid möte med köparen uttryckte denna att visningen hade varit mycket bra vilket gladde mig mycket,
    Magnus uppfyllde mina förväntningar och mer därtill.

Carina Olsson
    Tack för smidigt och trevligt samarbete. Så kul att få återvända och sälja i Ockelbo igen. Magnus Magnus Sjöberg