Läs vad 112 Läs vad Magnus Sjöberg

• 2020-11-28
    Försäljningen av mitt hus gick både snabbt och smidigt. Trodde aldrig att det skulle gå så snabbt att sälja huset. Magnus skötte försäljningen myckat bra.
    Carina L
    • 126.0 m²
    • Furuvik
    sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack själv för förtroendet och lycka till i nya bostaden. Magnus

• 2020-11-05
    Sålt en villa från 70-talet. Mycket bra bemötande, lugnt och sansad beskrivning hur det kommer att gå till vid försäljningen.
    Noga med att ta reda på vad vi tycker, dels själva och dels om de förslag han kom med.
    Han kom med olika idéer om tillvägagångssätt vid försäljningen
    vilket var intressant att höra.
    Vi tycker att förutom att han kontaktade oss under den löpande försäljningen om läget, så behövde inte vi göra någonting.
    Mycket Bra !
    Kjell H
    Kjell H
    • 95.0 m²
    • Hagaström
    Tack för förtroendet Kjell och Agneta och ett trevligt samarbete. Magnus

• 2020-10-26
    Att sälja ett hus, sitt hem, är en av livets stora affärer. Med Magnus kunskap och yrkesskicklighet klarade vi av försäljningen väldigt bra. När vi behövde Magnus fanns han alltid där för oss!
    Airi F
    • 120.0 m²
    • Sätra
    Stort tack för ett fint omdöme. Hoppas att ni kommer att trivas fint i nya bostaden. Magnus

• 2020-10-09
    Köpt bostad
    Mån om oss kunder, tillgänglig och trevlig
    Marcus N
    • 95.0 m²
    • Hagaström
    köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Så roligt att ni är nöjda och lycka till i huset. Magnus

• 2020-10-06
    Vi har sålt vårt radhus med hjälp av Magnus på svensk fast som vi verkligen kan rekommendera i allt från tips med försäkring, styling etc.
    Magnus tillsammans med sitt team har verkligen gjort sitt bästa för oss som kund.
    Örjan G
    • 140.0 m²
    • Sörby
    Tack själva för ett grymt samarbete och lycka till i nya lägenheten. Magnus

• 2020-10-01
    Köpt bostad för 2.550.000:-
    Magnus var Kunnig och väldigt påläst om fastigheten. En mäklare som är fantastiskt serviceinriktad, har ett otroligt bra bemötande som verkar göra allt för att jag/vi som kund ska känna mig helt nöjd,
    Det kändes tryggt på alla sätt genom hela affären, Magnus skötte den över all förväntan!
    Jag /vi har hittills inte haft en så seriös, komplett och hjälpsam mäklare!
    Magnus uppfyller alla förväntningar jag/vi har förväntat oss och mer därtill!
    Kommer varmt att rekommendera Magnus till vänner, bekanta och kollegor!

Köpare av Koluddsvägen 31 hösten 2020
    Patrik L
    • 84.0 m²
    • Heliga Landet
    Toppen att ni är nöjda och jag är säker på att ni kommer att trivas fint i huset. Magnus

• 2020-09-15
    Vi anlitade Magnus Sjöberg på Svensk Fastighetsförmedling Gävle då vi nyligen sålde vår enplans villa på Garfves Väg 18 i Hille. Magnus levde upp till våra förväntningar i form av att han var informativ, saklig och satte stort fokus på vad vi ville ha ut av försäljningen kring visningar, prissättning, tillträde mm. Det gjorde att vi kände oss trygga under hela försäljningsförloppet.

Vi kan varmt rekommendera Magnus Sjöberg och Svensk Fastighetsförmedling Gävle.
    Veronica B
    • 116.0 m²
    • Hille
    Stort tack för en fin rekommendation och trevligt samarbete. Magnus

• 2020-09-14
    Magnus sålde vår villa och överträffade alla förväntningar! Grym på återkoppling. Snabba svar. Smidig och snabb affär.
    Lillemor V
    • 78.0 m²
    • Oppala
    Tack själva och grattis till ett grymt slutpris. Lycka till i nya bostaden. Magnus

• 2020-08-26
    Sålt fritidshus med strandtomt
    Nicklas E
    • 3:a
    • 49.0 m²
    • Axmar
    sålde sin stuga med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack för gott samarbete och grattis till en lyckad försäljning. Magnus

• 2020-08-25
    Allt gick smärtfritt och bra. Jag är skitnöjd.
    Anlitar gärna Magnus igen.
    Sven Erik P
    • 51.0 m²
    • Gamla Gefle
    Så roligt att du är nöjd och tack för ett värmande omdöme. Magnus