Magnus Sjöberg

Magnus Sjöberg

Magnus Sjöberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Magnus Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 2003-07. Magnus Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.6. Magnus Sjöberg har haft 42 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 128 Läs vad Magnus Sjöberg

• sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Norra Åbyggeby
    2021-07-05
    glad och trevlig
    mina förväntningar uppfylldes med råge
    snabb och smidig försäljning
    Tack för ert förtroende och lycka till framåt. Magnus Magnus Sjöberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsig
    Tillmötesgående
    Trevlig
    Och
    Seriös
    Grattis till en fin villa och lycka till i nya boendet. Magnus Magnus Sjöberg
    2021-06-21
    Både köpte och sålde bostaden med Magnus son mäklare. Och detta var vår sjätte affär inkluderat både köp och sälj med Gävle kontoret det säger nog allt om hur nöjda vi är!

Magnus är kunnig, påläst och väldigt trygg i sin roll. Överträffade våra redan höga förväntningar! Hatten av !
    Grattis till ett fantastiskt slutpris. Mycket tacksam över att erhålla ert förtroende. Magnus Magnus Sjöberg
    2021-06-21
    Trevlig, kompetent, energisk med snabb återkoppling
    Grattis till en fin villa och lycka till i nya boendet. Magnus Magnus Sjöberg
    • Lervik
    2021-06-21
    Mycket bra bemötande, väldigt trevlig och bra på att höra av sig om allt. Han gav ut all information på ett sätt som var förståeligt.
    • Bomhus
    2021-06-15
    Lugn, trygg mäklare som sprider lugn och ro runt bostadsaffären. Kunnig och smidig kommunikation hela vägen till köp.
    • Bergby
    2021-06-10
    Trevligt bemött. Mina förväntningar uppfylldes.Både min mäklare och jag blev nöjd med det unga par som fick huset.
  • Merja I
    köpte sin stuga med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Finnharsfjärden
    2021-06-08
    Köpt fritidshus förra veckan. Magnus var tillmötesgående och det gick smidigt att kommunicera med honom. Han hörde av sig snabbt om han hade varit upptagen när vi ringde. Det fungerade bra. Han tog reda på saker som vi frågade på ett bra sätt.
    Vi är nöjda och kan rekommendera Magnus.
    Lycka till i stugan, hoppas ni har en härlig sommar där. Magnus Magnus Sjöberg
    • Björke
    2021-05-21
    Vi har sålt en villa i Gävle.

Magnus var intresserad och engagerad och gav ett gott första intryck. Han var professionell och gick igenom vad fastighetsförmedlingen hade att erbjuda vid vår försäljning. Var tydlig med förutsättningar och kostnader utifrån de olika avtals alternativ han kunde erbjuda. Magnus levde väl upp till våra förväntningar och gav oss det stöd vi behövde i olika frågor.
    Vi fick en lätt och smidig försäljning av vår fastighet som också gav oss ett fördelaktigt försäljningspris.
    Tack för ert förtroende och jättekul att vi överträffade era förväntningar. Magnus Magnus Sjöberg
    • Bomhus
    2021-04-30
    Hjälpte oss att sälja vår villafastighet i Gävle. Hela processen utfördes proffsigt, snabbt och smidigt. Magnus är en mycket bra fastighetsmäklare som rekommenderas varmt!
    Tack själva för ett gott samarbete och lycka till i nya bostaden. Magnus Magnus Sjöberg