Magnus Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 75 Läs vad Magnus Sjöberg

• Anders L sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-13

Sätra
    Trevlig och mycket kunnig. Lugn, vilket behövs i en köp/sälj situation av en fastighet. På det hela taget är vi positiva. Läs mer
  • Lena S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-23

Gävle
    Tog kontakt med Svensk Fastighetsförsäljning och fick träffa Magnus för att sälja vårat hus.
    Magnus var väldigt proffsig och vi blev jätte bra bemött och fick svar på alla våra frågor.
    Magnus höll stadig kontakt med mig om vad som hände och hur status såg ut.
    Tjänade oss väldigt trygga med honom som mäklare.
    Vi hade även inte trott att han kunde få ut ett så bra pris på huset, men det fixade han galant.
    Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera Svensk Fastighetsförsäljning och Magnus.

MVH // Lena och Bengt Läs mer
  • Hafida O köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-19

Sätra
    Vi blev väl bemöta, han kunde svara på våra funderingar om huset vi har köpt. Förklarade vad som förväntas från säljare.
    Att rekommendera varmt Läs mer
  • Thomas E sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-18

Sätra
    Vi skulle sälja vårt hus och kontaktade Magnus och vi följde hans rekommendationer på vilket sätt vi skulle förfara och det blev en jättebra affär för oss så vi är jättenöjda med resultatet. Läs mer
  • Carina J köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-02

Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Allt har gått snabbt och fungerat utmärkt.
    Vi har fått all information som vi bett om utan dröjsmål.
    Även efter köpet har mäklaren varit till hjälp vid de frågor vi haft.
    Mycket nöjda! Läs mer
  • Karin
    Karin köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-30

Gävle
    Magnus har ingett stort förtroend, varit påläst och tillgänglig! Vi har köpt hus via Magnus.
    //Karin Läs mer
  • Tim R köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-29

Gävle
    dårlig mäklare, kommer ej i tid, svarar sällan i telefon. verkar förvirrad och stressad. Läs mer
  • Mats H
    Mats H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-19

Gävle
    Mycket bra och snabb hantering, allt har gått som på räls, vi bad om snabb försäljning och det fick vi, 100% nöjda

Vi sålde en villa vi bott i 19 år, Magnus sköte allt med den äran Läs mer
  • Sylve L sålde sin stuga med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-11

Gävle
    Vi har sålt permanentbostad.Vi blev bra bemött.Förväntningarna var högre från oss efter samråd med mäklaren,eftersom vi ej kom upp i utgångspriset. Läs mer
  • Thomas J sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-05

Gävle
    Trevlig Mäklare med koll och har kundfokus både för säljare och köpare, att de ska känna sig trygg i en av sina största affärer i livet! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg