Magnus Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2003-07-17
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 99 Läs vad Magnus Sjöberg

• Hüseyin S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-08-11

Sätra
    En mäklare med mycket kunskap och ett professionellt arbetssätt, som är hoppingivande för kunden.
    Försäljningen av huset tog ett tag men det blev en lyckad affär till slut.
    Vi är helnöjda med försäljningen och Rekommenderar Magnus starkt till framtida kunder! Läs mer
  • Peter J köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-08-03

Förstagångsköpare av hus.

Lugnt, faktiskt och enkelt bemötande.
    God respons på förfrågning och material.
    Mycket gott stöd under/kring kontraktskrivning med gott om utrymme för samtal med säljaren.

Allt detta gjorde resan från visning till köp mycket smidigare än väntat. Läs mer
  • Hans Åke S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-08-03

Sålt ett hus

Noggrann, enkel, tydlig, bra uppföljning Läs mer
  • Kerstin S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-18

Bomhus
    Magnus Sjöberg är en otroligt kunnig och skärpt mäklare som jag anlitade när jag sålde mitt radhus i Bomhus. Jag vill varmt rekommendera honom inför din hus-/lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2020-08-03 Magnus S svarar Kerstin S
    Tack för ett fint omdöme Kerstin och lycka till i din nya bostad. Magnus
  • Håkan S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-14

Björke
    Lade ner mycket krut på att få försäljningen men därefter kändes det inte fullt så bra för oss som säljare ; var jättbråttom att komma till skott för att komma ut till kommande som inte blev av...ingen lokal annons innan första visningen ...lite klent intresse för det fantastiska objektet som mäklaren uttryckt där vi gärna hade velat komma till budgivningsposition...visning 2 gav inte så mycket mera...kändes som mäklaren bara ville avsluta trots att vi var eniga med honom att målet var väsentligen högre...alltså missnöjda med hanteringen av försäljningen således...vet inte vad vi kunnat gjort bättre...ville ju lägga högre försäljningssumms från start men blev avrådde... Läs mer
    2020-06-15 Magnus S svarar Håkan S
    Hej Håkan. Tråkigt att höra att du upplevt försäljningsprocessen på det viset. Min upplevelse är att vi har haft en bra kommunikation och att vi har varit överens under försäljningen. Magnus
  • Henrik H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-10

Strömsbro
    Bra bemött , inga problem och bra hjälp
    Allt var enligt förväntningarna Läs mer
    2020-06-15 Magnus S svarar Henrik H
    Toppen att du är nöjd och lycka till framåt. Magnus
  • Per L sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-05

Utvalnäs
    Magnus är duktig, positiv, kunnig och sympatisk! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-06-10 Magnus S svarar Per L
    Otroligt kul att få ert förtroende och sälja er fina fastighet. Ha en härlig sommar så syns vi vid tillträdet. Magnus
  • Sven Erik H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-29

Hamrångefjärden
    Vi har sålt ett äldre hus i Hamrångefjärden. All kontakt med Magnus har fungerat bra. Läs mer
    2020-06-01 Magnus S svarar Sven Erik H
    Tack själv Sven Erik för ett smidigt samarbete. Trevlig sommar. Magnus
  • Emil R köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-27

Hille
    Köpte en villa i Hille. All kontakt med mäklaren har fungerat kanon. Läs mer
    2020-06-01 Magnus S svarar Emil R
    Roligt att höra Emil och grattis till ett fint hus med ett bra läge. Magnus
  • Tord H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-02

Bomhus
    Vi har sålt ett hus utan Hemnet och allmänna visningar. Professionellt bemötande som uppfyllde våra förväntningar.
    Snabbt agerande gjorde säljprocessen snabb och effektiv.
    Vi har upplevt hela försäljningen mycket positivt. Läs mer
    2020-05-05 Magnus S svarar Tord H
    Tack för ett smidigt samarbete Tord och Britta och lycka till i nybyggda bostaden. Vi ses snart vid tillträdet. Magnus

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist