Linus Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 145 Läs vad Linus Lindqvist

• Sara F köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-17

Sätra
    Jag köpte en bostadsrätt på 3 rok av Linus. Han var jättetrevlig, kunnig och professionell. Jag ville göra en snabb affär och Linus gjorde det möjligt genom att vara lyhörd och effektiv i sitt agerande. Läs mer
  • Pontus H köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-08

Gävle Strand
    Köpt en bostadsrätt på Gävle strand. Jag är supernöjd med mäklaren då affären var snabb utan att vara för påskyndad. Han fixade till visning och kontraktskrivning inom några dagar, vilket passade mig perfekt. Jättenöjd! Läs mer
  • Miriam köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-08

Valbo
    Köpte en villa innan ordinarie visning och Linus löste visning snabbt och smidigt. Han gav ett seriöst intryck och hade en omtanke för oss som köpare, och var väldigt tillmötesgående utan att försöka pusha fram en affär. Vi skrev kontraktet med hjälp av en kollega till Linus eftersom han var bortrest. Samma dag ringer han ändå till oss för att säkerställa att allt gått bra och att allt känns bra. Bra bemötande! Läs mer
  • Håkan B köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-01

Gävle
    Köpt en villa. Bra bemött men kände att mäklaren till en början inte ville medla utan först efter tag. Då han blev mera objektiv och sökte en lösning som både köpare och säljare kunde acceptera,. Läs mer
  • Carin W sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-30

Gävle
    Vi sålde vår bostadrätt och fick en fantastisk hjälp; snabbt, effektivt och mycket bra. Dessutom ett väldigt trevligt bemötande. vi är med andra ord mycket nöjda. Läs mer
  • Mats Olov H köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-28

Centralt
    En ganska odramatisk försäljning som gick snabbt och smidigt. Mäklaren skötte sig utmärktenligt vårt förmenande Läs mer
  • Inez D sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-25

Gävle
    Linus sålde vår 1:a på Brändströmsgatan före öppna visningar trots en utmanande och svajig marknad. Han har ett brett kontaktnät och vet hur man förhandlar ihop affären. Vi kan varmt rekommendera Linus! Läs mer
  • Frida Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Väster
    Köpt bostadsrätt, bra och snabb . Läs mer
  • Henrik H sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Gävle Strand
    * fantastiskt engagerad mäklare,med både köparen och säljaren
    av vårat radhus.
    * Det gick att nå honom alla timmar på dygnet om div frågor.
    * kommer att använda honom igen om vi skall sälja bostad. Läs mer
  • Ulrika B sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Centralt
    Snabb service och bra bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg