Linus Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 2007-01-04
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 188 Läs vad Linus Lindqvist

• Anna-karin E köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-08-05

Söder
    Snabb, samarbetsvillig och flexibel. Tillgänglig Läs mer
  • Björn I
    Björn I sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-08-05

3:a
    Hemlingby
    Är återkommande kund hos Linus och så kommer det att förbli. Engagerad, säljande förtroendeingivande och proffsig. Svarar alltid i telefon eller ringer upp inom kort vilket verkar unikt bland mäklare, konstigt nog... Läs mer
  • Anders J sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-07-30

Furuvik
    lättsam och bra att ha med att göra.
    ett komplicerat uppdrag som vi fick sålt. Läs mer
  • Therese L köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-07-28

Furuvik
    Enkel och okomplicerad att ha att göra med. Snabb att svara på sms och återkoppla vid frågor. Läs mer
  • Mattias W köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-07-15

Gävle
    Linus har varit toppen under hela processen.
    Det gäller dels start och presentation av projektet, samt under dialog vad gäller avtal, dokumentation mm. Läs mer
  • Matilda R köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-07-10

Söder
    Jag har köpt en 2a på Waldenströmsplan i Gävle. Jag har hela tiden blivit väldigt bra bemött av Linus, han har varit lätt att komma i kontakt med när jag har haft frågor och funderingar. Det har känts seriöst och mycket bra! Läs mer
  • Patrik R
    Patrik R sålde en tomt med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-07-09

Gävle
    Jag fick känslan av att mäklaren mera stod på köparens sida än på min. Läs mer
    2020-07-09 Linus L svarar Patrik R
    Med tanke på alla frågetecken runt fastigheten som dök upp under resans gång så valde spekulanterna i samrådan med mig att inte köpa fastigheten.

För att förtydliga för Er som läser detta så blev det ingen affär och fastigenheten är inte såld.
  • Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-07-06

Gävle Strand
    Tog hjälp utav Linus att sälja min lägenhet. Sammanfattar det som proffsigt, tryggt och smidigt. Uppskattar alla snabba svar på frågor som både jag och köpare hade. Kan varmt rekommendera Linus och hela gänget på Svensk Fastighetsförmedling i Gävle. Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-29

Vallbacken
    Linus är lösningsorienterad och snabb. Det tog tre veckor från första mötet med mäklaren till vårt hus såldes som låg i centrala Gävle till ett pris som vi är väldigt nöjda med. Hade nog kunnat få ut mer enligt Linus men vi gillade köparen och fattade beslut att sälja innan visningar. Vi är verkligen nöjd med vår mäklare och kan bara rekommendera honom till det allra bästa. Affärsmässig och glimten i ögat. Läs mer
  • Tobias L sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-22

Stigslund
    Sålt min lägenhet och jag tycker det gick snabbt och smidigt. Mycket trevligt mäklare, lätt och prata med osv. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist