Linus Lindqvist

Linus Lindqvist

Linus Lindqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Linus Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 428 omdömen med ett betyg på 4.8. Linus Lindqvist har haft 97 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

428 omdömen om Linus Lindqvist

Lisa R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Sjöäng

Hans skicklighet att behålla lugnet och att få oss känna oss hörda och trygga genom hela processen. Snabb och effektiv. Vi har varit både köpare och säljare flertalet gånger med Linus som mäklare och vi tycker han är den bästa! Fantastisk på alla vis!

David R
Söder

Linus är en seriös, trevlig kille som jag har använt till flera fastigheter jag har både sålt och köpt.

Jonte O
Sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Björke

Proffsig, trevlig och hjälpsam. Har inget att klaga på.

Svar från Linus Lindqvist

Tack Jonte! Smidig och snabb affär!

Greger B
Stigslund

Linus tog med glädje mot förfrågan om att sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med resultatet, trots svåra tider med få potentiella köpare.

Svar från Linus Lindqvist

Härligt att Ni är nöjda! Det tog sin lilla tid, men blev bra till slut!

Filip K
Olsbacka

Proffsigt och pålitlig mäklare som värnar om köpare och säljare!

Svar från Linus Lindqvist

Tack Filip! De tog lite tid men slutresultatet blev bra!

Oscar G
Köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Bomhus

Bra och hjälpsam men mycket skedde i högt tempo

Svar från Linus Lindqvist

Tack för fint omdöme Oscar! Det gick 15 dagar från visning till kontrakt, men det är en stor affär så jag har full respekt för Er känsla. Jag är säker på att Ni kommer att trivas i huset!

Roger B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hemlingby

Smidigt, bra och raka svar på frågor.

Svar från Linus Lindqvist

Tack Roger! Ni kommer att få det kanon i radhuset!

Jimmy A
Valbo

Väldigt trevlig och professionell.

Svar från Linus Lindqvist

Fina ord Jimmy, tack! Ses i Vemdalen snart hoppas jag!

Håkan Ö
Sälgsjön

Otroligt professionell och trevligt bemötande och lättsam å göra med .

Svar från Linus Lindqvist

Tack Håkan för en smidig affär och snabb affär!

Jesper S
Hagaström

Trevlig och tillgänglig. Tydlig information. Konsis i kontakt utan att uppfattas som stressande. Kunde svara på alla frågor. Bra val av armbandsur. Mycket nöjd.

Svar från Linus Lindqvist

Tack själv Jesper! Ni kommer att få det super i nya huset!