Läs vad 209 Läs vad Linus Lindqvist

• 2020-12-26
    Sålt lägenhet med Linus! Förstklassig service, snabb, effektiv och så professionell - Tack Linus!
    Michaela R
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
  • 2020-12-26
    Försäljning gick smidigt och snabbt. Linus levde upp till mina förväntningar och jag är riktigt nöjd.
    Joachim R
    • 51.0 m²
  • 2020-12-26
    Proffsig i sitt yrke..Ödmjuk och trevlig. Avslappnad men seriös. Enkel i sitt upplögg..
    Anders T
    • 51.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
  • 2020-12-25
    Sålde vårt hus på Gävle strand, otroligt proffsigt mottagande och engagerad i vårt objekt, både mot oss som säljare men även mot köpare
    Tony H
    • 155.0 m²
    • Gävle Strand
    sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
  • 2020-12-21
    Linus har sålt min tvåa.

Linus är klockren på alla sätt och vis. Kunnig, hjälpsam och proffesionell. Jag litade helt på honom när det gällde försäljningen av min lägenhet.
    Stefan J
    Stefan J
    • 52.9 m²
    • Brynäs
  • 2020-12-02
    Proffsig mäklare som på ett snabbt och smidigt sätt sålde min lägenhet.
    Jag är mycket nöjd som kund
    Anders F
    • 3:a
    • 91.0 m²
    • Gävle Strand
  • 2020-11-20
    Sålt en villa i Bomhus. Jag har upplevt Linus och processen som väldigt professionell. Fått svar och hjälp med allt som jag haft funderingar på. Kan varmt rekommenderas
    Björn T
    • 196.0 m²
    • Storhagen
  • 2020-10-30
    Jag har köpt en bostadsrätt i Stigslund. Linus kontaktade mig eftersom jag veckan före titta på samma 1:a fast i ett annat hus. Fick komma o titta innan den lades ut på Hemnet. Affären gjordes sedan upp utan budgivning. Vilket var mkt uppskattat. Han skötte även min bankkontakt gällande lån så jag slapp sitta i långa köer med telefonbanken.
    Charlotte B
    • 1:a
    • 41.0 m²
    • Stigslund
  • 2020-10-29
    Sålde min lägenhet genom Linus och Svensk Fastighetsförmedling för ett tag sedan.
    Linus hanterade allting snabbt, hade en visning och sen blev lägenheten såld innan dagen vi hade bestämt oss för budgivning.
    Linus var alltid tillgänglig, snabb i kommunikationen och enkel att ha att göra med.
    Enda dåliga med honom är att han gillar Arsenal 😉 Kan varmt rekommendera Linus för uppdrag!
    Marco B
    • 4:a
    • 89.0 m²
    • Söder
  • 2020-10-21
    Vi har sålt en bostadsrätt i Gävle på en marknad vi inte känner till. Linus Lindqvist (med kollegor) levererar kompetens, snabba svar på frågor och med hög servicenivå.
    Rickard W
    • 3:a
    • 84.5 m²
    • Söder

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte