Linus Lindqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 168 Läs vad Linus Lindqvist

• Tirvan Ahmad A
    Tirvan Ahmad A skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-31

Linus är proffs ut i fingerspetsarna, bra rådgivning genom hela säljprocessen så med andra ord otroligt nöjd och kommer garanterat involvera Linus i kommande bostadsaffärer! Läs mer
    2020-03-31 Linus L svarar Tirvan Ahmad A
    Stort tack för de fina orden Tirvan!
  • Katarina S köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-15

Centralt
    Köpt en tvårummare ,centralt i Gävle. Vi blev bra bemötta av Linus vid visningen av lägenheten. Budgivningen gick långsamt ,kanske mäklaren kunnat skynda på den genom att inte godta låga budgivningar?.? Vid kontraktsskrivningen upplevde att Linus både var proffesionell och personlig och det kändes tryggt vid köpet. Han har även varit tillmötesgående och oss behjälplig när vi haft frågor och önskemål.
    Lägenhetsaffären är inte klar ännu men så här långt är vi mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-31 Linus L svarar Katarina S
    Roligt att Ni är nöjda! Gällande budgivningen har vi som mäklare svårt att påverka vilka bud som läggs, men jag kan hålla med dig om att det tog lite längre tid än tanken var från början.
  • Anders L köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-08

Gävle Strand
    Trevlig, tydlig och en proffsig mäklare som ser till både köparens och säljarens intresse. Läs mer
    2020-03-31 Linus L svarar Anders L
    Tack själva för en trevligt genomförd affär!
  • Ulrika E köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-08

Olsbacka
    Köpt ett radhus.
    Bra och korrekt service och ett trevligt bemötande.
    Jag förväntar mig att en mäklare ser till både säljare och köpare vilket uppfylldes i detta fall.
    Sammanfattningsvis nöjd. Läs mer
    2020-03-31 Linus L svarar Ulrika E
    Tack för fin rekommendation! Du har köpt ett väldigt fint radhus!
  • Gustav H sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-07

Olsbacka
    Tillgänglig, inlyssnande, effektiv och professionell. Läs mer
    2020-03-31 Linus L svarar Gustav H
    Tusen tack för de fina omdömet!
  • Björn N sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-06

Gävle Strand
    Fantastiskt duktig mäklare. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-03-31 Linus L svarar Björn N
    Stort tack för förtroendet och ett bra samarbete!
  • Moa L köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-06

Södra Bomhus
    Radhus i Bomhus.
    Bra bemött, tydlig och trevlig.
    Han levde upp till mina förväntningar.
    Bra upplevelse, snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-03-31 Linus L svarar Moa L
    Härligt att höra att Ni är nöjda! Jag är säker på att Ni kommer att stortrivas i radhuset!
  • Per-åke L köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-04

Villastaden
    Köpte en lägenhet. Innan första mötet hade jag fått mindre bra uppfattning om Linus, varför vet jag inte riktigt. Vid visningen av lägenheten uppfattade jag Linus som lite stressad. Av förhoppningsvis förklarliga skäl. Men han växte i mina ögon och jag upplevde resterande av affären honom som en riktigt bra och tydlig mäklare.
    Totalt sett var det en bra genomförd affär. Läs mer
    2020-03-31 Linus L svarar Per-åke L
    Trist att höra om "starten", men skönt att du har ändrat din uppfattning!
  • Eva E köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-02

Gävle
    Punktlig och återkopplar enligt ö.k. Läs mer
    2020-03-31 Linus L svarar Eva E
    Tack Eva! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende!
  • Philip B sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-21

Gävle
    Sålt hus. Fantastiskt bra mäklare. Lyhörd och ärlig. Han ger raka svar vilket uppskattas. Läs mer
    2020-02-21 Linus L svarar Philip B
    Tusen tack Philip! Fantastiskt fint hus Ni har/hade!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist