Erika Lindgren

Erika Lindgren

Erika Lindgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Erika Lindgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Erika Lindgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Lindgren har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

76 omdömen om Erika Lindgren

Sedan starten hos Reco 2021
Anna H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hille

Fint och trevligt bemötande. Mycket hjälpsam vid frågor och kontaktbar när man ringde. Hon .var bra på att återkoppla om läget om vad som hände. och vad som skulle ske. Jag fick stort förtroende för henne.. Erika var mycket kunnig på sitt område. Lättsam att prata med..!

Svar från Erika Lindgren

Stort tack Anna för ditt fina omdöme, det uppskattas verkligen! Jag får tacka för ditt förtroende och fina samarbete. Önskar dig all lycka i ditt nya boende!

Kärstin E
Fridhem

Ställde alltid upp och var tillgänglig.

Svar från Erika Lindgren

Tack så väldigt mycket för ditt förtroende och ditt tålmodiga samarbete! Så glad att du trivs så bra i ditt nya boende och att jag fick hjälpa till med försäljningen av din gamla bostad.

Moa L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Fridhem

Trevligt och proffsigt bemötande!

Svar från Erika Lindgren

Tusen tack Moa! Önskar er lycka till med allt och jag tror att ni kommer att trivas super i ert nya radhus!

Carin M
Brynäs

Glad och hjälpsam. Följde mig till tvättstugan, visade hur jag skulle komma in, sedan runt i förråd och vind.

Svar från Erika Lindgren

Tusen tack för ditt omdöme Carin och jag är glad att jag kunde hjälpa till att hitta ditt nästa boende, detta kommer bli toppen! Vi ses på tillträdet!

Natalia P
Sätra

Ödmjuk, lyssnar in, respektfull och är lätt att få tag på vid frågor och funderingar! Erika är en väldigt positiv mäklare!

Svar från Erika Lindgren

Tusen tack Natalia för ditt fina omdöme och ert förtroende att sälja ert radhus, det glädjer mig!

Pernilla L
Brynäs

Erika är väldigt trevligt och kunnig. Hon inger förtroende och är lätt att få kontakt med.

Svar från Erika Lindgren

Tusen tack Pernilla för ditt fina omdöme. Jag är glad att jag kunde hjälpa till att hitta ditt nästa boende, spännande projekt som du har framför dig!

Eva H
Stureborg

Helt okey! Hjälpte till att få svar på de frågor som vi hade och förmedlade kontakter med kunniga personer om hon inte själv kunde svara på frågorna.

Zofia L
Sätra

Jag blev bemött vänlig. Erika informerade mig om bostaden, visade alla utrymme inklusive källaren och tvättstugan. Jag upplevde henne som en snäll och trevlig mäklaren. Mvh Zofia Larsson

Svar från Erika Lindgren

Tack så mycket Zofia för ditt trevliga bemötande och omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd och att du hittat en så bra lägenhet, där kommer du trivas perfekt!

Sofia C
Sätra

Mycket proffesionellt bemötande, alltid positiv och uppmuntrande. Vi var verkligen i trygga händer med vår försäljning.

Svar från Erika Lindgren

Så glädjande att höra, tack för ert förtroende! Lycka till med flytten!

Givan M
Söder

Jag har fått bra bemötande av mäklare och jag är jättenöjd av mäklare

Svar från Erika Lindgren

Tusen tack Givan för ditt fina omdöme. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!