Erika Lindgren

Erika Lindgren

Erika Lindgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Erika Lindgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Erika Lindgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.9. Erika Lindgren har haft 24 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-04

Läs vad 32 Läs vad Erika Lindgren

• sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Sätra
    2022-05-18 Verifierad kund
    Erika gav mig hela hela tiden ett bra bemötande och en bra service. Hon verkar kunnig, är driftig och engagerad, samt månade sig om att ge mig en förståelse för processen. Hon tog sig även tid att ingående förklara mina alternativ,, samt lyssnade och lugnade vid behov. Jag tyckte också att jag fick värdefulla råd, genom hela processen.
    Jag är mer än nöjd med Erika som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Sätra
    2022-05-18 Verifierad kund
    Lätt att få tag på och hon kunde svara eller återkoppla snabbt på de frågor eller funderingar jag hade. Gjorde så att det blev en smidig affär.
    • Brynäs
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mycket lätt att ha och göra med och hjälpsam vid frågor.
    Att affären skulle gå snabbt och smidigt och det gjorde den.
    Köppet har rullat på enklare än jag hade förväntat mig och mäklaren har varit lätt att ha kontakt med och tydlig och snabb i sitt agerande.
    Vad glad jag blir att du är nöjd med affären och jag tror att denna lägenhet kommer att bli super för dig! Vi ses på tillträdet Jonas :) Erika Lindgren
    • Väster
    2022-04-11 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Erika, supertrevlig och återkopplade snabbt och kontinuerligt!
    Tusen tack Emilia, vad glad jag blir att du känner dig nöjd! Erika Lindgren
    • Strömsbro
    2022-03-31 Verifierad kund
    Erika är en helt fantastisk mäklare och människa! Jag tror inte vi hade kunnat bli bättre bemött av någon annan, och ändå så proffsig!
    Tusen tack Josefin för det fina omdömet, vad glad jag blir! Jag tror att er nya bostad kommer passa er perfekt, vi ses på tillträdet! Erika Lindgren
    2022-03-17 Verifierad kund
    Mycket bra!! Trevlig och tydlig
    Tusen tack Marina! Hoppas och tror att du kommer trivas i din nya bostad, vi ses på tillträdet! Erika Lindgren
    2022-02-28 Verifierad kund
    Lugn, trevlig och positiv mäklare. Återkopplar snabbt och bra. Vi är nöjda!
    Tack så mycket för det fina omdömet och vad glad jag blir att ni är nöjda! Erika Lindgren
    2022-02-28 Verifierad kund
    Vi blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt av Erika och hon levde upp till våra förväntningar av hur en mäklare ska hantera en lägenhetsförsäljning. Tillgänglig och mycket bra på att återkoppla. Henne rekommenderar jag starkt till andra som ska köpa/sälja bostad :)
    Tusen tack Amanda vad glad jag blir!! Jag hoppas och tror att du kommer trivas super i din nya lägenhet, vi ses på tillträdet! Erika Lindgren
    2022-02-26 Verifierad kund
    Erika är en proffesionell, lyhörd och engagerad mäklare. Hon lyssnade precis till vad jag sökte i förmedlingen och levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Kan varmt rekommendera henne till alla! Väldigt nöjd :)
    Tusen tack Louise för ditt fina omdöme! Glad över att du är nöjd och att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. :) Erika Lindgren
    2022-02-21 Verifierad kund
    Gjorde ett bra jobb med ett inte allt för lätt objekt.
    Höll mej uppdaterad under resans gång som blev lite längre än vi tänkt.
    Tusen tack för ditt förtroende och ditt tålamod, tillslut klaffar allt, vi ses på tillträdet! Erika Lindgren